VIDEO Traian Basescu, la B1 TV, despre revizuirea Constitutiei: Cred ca pe undeva pe dedesubt e o intelegere murdara. Daca toata puterea e la noi, te facem presedinte, domnule Crin Antonescu/Regionalizarea va fi o mare catastrofa facuta asa

de R.M.; I.B.     HotNews.ro
Marţi, 11 iunie 2013, 20:40 Revista Presei | Radio TV

Traian Basescu
Foto: captura B1 TV
Traian Basescu a afirmat ca in spatele procesului de revizuire a Constitutie ar putea exista "o intelegere murdara" prin care Crin Antonescu ramane candidatul USL la presedintie, dar "defrisat de atributii", pe "post de paiata".

"Ce mi se pare odios, dincolo de faptul ca imi repugna usurinta cu care trec peste referendum: ma uit la functia de presedinte, repet eu nu mai candidez, nu mi se aplica viitoarea constitutie. Se defriseaza atat de tare atributiunile presedintelui incat cred ca pe undeva pe dedesubt e o intelegere murdara care se reflecta in constitutie.

Ramai candidatul nostru si te alegem presedinte dar chiar te alegem degeaba. Daca toata puterea e la noi si la majoritatea parlamentara, te facem presedinte, dl Crin Antonescu", a spus seful statului, la B1 TV.

El a notatat ca face aceste observatii "ca un politician experimentat", adaugand: "Nu poti sa ai un presedinte ales si sa-l pui pe post de paiata, care doar propune parlamentului sefii serviciilor secrete, dar parlamentul i le poate da inapoi".

Presedintele a vorbit in termeni destul de duri despre poriectul de regionalizare coordonat de Liviu Dragnea sustinand ca s-a inceput constructia invers, de sus in jos, si va fi o mare catastrofa. "Eu as fi facut regionalizarea plecand de la comune", a declarat seful statului care s-a referit pe final si la problema gazelor de sist: "cine primeste aviz de explorare, obligatoriu trebuie sa primeasca si aviz de exploatare".


Presedintele Traian Basescu este invitat la emisiunea "Sub semnul intrebarii", la B1 TV, de la ora 21.00 la ora 23.00.

HotNews.ro transmite LIVETEXT cele mai importante declaratii ale sefului statului

  • In toate declaratiile mele, am spus ca avem o constitutie buna. Constitutia a fost extrem de generoasa in a stabili niste principii care lasa executivului si legislativului loc sa se miste
  • Ce nu e in regula, si aici m-am dus la referendum, pentru ca mi-am dat seama ca avem un parlament greoi, un stat greoi
  • Toata campania mea din 2009 a fost legata de modernizarea statului. Nu am ezitat sa spun la un moment dat, acea comparatie cu omul gras, statul, care sta pe spinarea unui sfrijit, cei 3,5 mil de oameni in productie. Restul, pana la 4,7 mil sunt functionari ai statului roman
  • Eu nu sunt un om impotriva functionarului de stat, fara el nu se misca lucrurile, dar nici sa ajungi sa cheltuiesti enorm pe un sistem nefunctional si greoi
  • In ultimii ani, timpul guvernarii lui Emil Boc, au plecat din institutiile statului 200.000 de functionari, si-au gasit loc in sectorul privat, pentru ca nu am avut cresteri de somaj
  • Doar parlamentul creste, pe o lege nefericita
  • Povestea cu constitutia, cu statul, si v-o spune un om care nu mai candideaza, toate statele inapoiate sunt greoaie, lipsite de flexibilitate
  • Am auzit un politician spunand ca facem din Senat camera pentru regiuni. Ce, suntem stat federal, daca ei gandesc regionalizarea in termeni de stat regional? Atunci sa nu se apuce, incalca grosolan constitutia, stat national
  • Referendumul a fost in 2009. In martie 2010, premierul Boc mi-a inaintat propunerea de revizuire a constitutiei. Eu am inaintat-o la parlament in iunie 2011. S-a lucrat enorm, a fost o comisie de revizuire, nu au lucrat nici Ion de la Scularie, cum spune dl Cristoiu, nici Traian Basescu, care e comandat de nava. Au lucrat 20 de constitutionalisti.
  • Vad tratata in parlament aceasta revizuire ca o lege despre covrigi. Eu nu stiu daca ei isi dau seama, cati ani ne trebuie sa modificam legislatia existenta la cate amendamente au introdus
  • Implicatiile sa umbli in constitutie sunt enorme.
  • Singura justificare sa umbli la actuala constitutie, care are principii sanatoase, e daca pui in aplicare referendumul, aia e vointa poporului si nu ne mai jucam cu ea.




  • Referendumul a fost votat cu 83% respectiv 77%, pe cele doua intrebari, iar eu am luat 31% in primul tur. Au spus da la parlament unicameral si au votat cu Geoana.
  • Eu nu las lucrurile astea in coada de peste.
  • (Sunteti absolut hotarat sa declansati un nou referendum?): Indiscutabil
  • AS fi necinstit daca nu as spune ca nu am reusit sa conving nici cand fostul meu partid se afla la guvernare. Nimeni nu a spus nu, dar atat au moscait-o, au invartit-o...E clar, sunt mai putine locuri
  • Romania nu are acum angajati in politica 588 de oameni de valoare. Avem atati care au probleme si sunt degeaba in parlament
  • Poate la 300 reusim sa aducem, fiind mic numarul de parlamentari, poate partidele vor fi mult mai responsabile in ce pun pe lista
  • Calitatea parlamentului a slabit din 92 incoace la fiecare legislatura si s-a si umflat treptat
  • Cine ma opreste ca eu, Romania, sa fiu in avangarda flexibilizarii statului?
  • la noi parlamentul functioneaza ca unicameral, doar o camera e decizionala, cea mai mare parte a legilor trec implicit
  • Stiti ce e mai grav? din timpul lui Nastase, si nu e o critica, poate era nevoie atunci sa treaca legile mai repede, s-a schimbat regulamentul si practic legile nu sunt discutate in parlament, ci in comisii
  • Nu am niciun interes dar am convingerea ca un stat mai suplu e mai eficient si mai ieftin




  • Nu sunt un om politic simplu si am in vedere si conjunctura. Avem o lege care reduce pragul de validare la 30%. Avem o constitutie in elaborare care nu tine cont de referendumul din 2009.
  • Voi astepta. Daca CCR va da drumul la referendum cu 30%, o sa astept sa fie legea in vigoare si pe urma emit decretul, ca sa profit de pragul de 30%.
  • Nu sunt de acord, dar daca va fi lege aceea va trebui respectata, desi eu sunt convins ca la un asemenea referendum vor veni si 50%
  • In momentul de fata, discutam doar despre amendamente intr-o comisie. Va ajunge la plen, daca spune, alo, avem de respectat un referendum, inapoi, treceti la parlament unicameral
  • Curtea Constitutionala poate spune e in regula, sau inapoi, aveti un referendum
  • Toti acesti parametri trebuie sa-i analizez si voi mai tine cont de un lucru: Parlamentul pleaca in vacanta la 30 iunie si ne mai revedem in septembrie. Mi s-ar fi parut lipsit de fair play sa declanse procedura in vacanta
  • Sa vedem cum va reactiona parlamentul
  • Romanii vad ca au plecat 200.000 de oameni de la stat, vad concedierile la Otchim, la Mechel, nu pot spune romanii sa ramanem cu 600 de parlamentari
  • In acordul de coabitare avem trecute revizuirea constitutiei. Premierul a fost corect, m-a informat, nu se merge pe unicameral, asta e opinia majoritatii.
  • Stiu ca PSD tot timpul a fost impotriva parlamentului unicameral
  • (despre activitatea comisiei de revizurie) E amatorism. Au o abordare ca si cum ar face o noua republica
  • Ce mi se pare odios, dincolo de faptul ca imi repugna usurinta cu care trec peste referendum: ma uit la functia de presedinte, repet eu nu mai candidez. Se defriseaza atat de tare atributiunile presedintelui incat cred ca pe undeva pe dedesubt e o intelegere murdara care se reflecta in constitutie
  • Ramai candidatul nostru si te alegem presedinte dar chiar te alegem degeaba. Daca toata puterea e la parlament si la premier, te facem presedinte, dl Crin Antonescu
  • Observ ca un politician experimentat la ce atributiuni renunta comisia
  • Nu poti sa ai un presedinte ales si sa-l pui pe post de paiata, care doar propune parlamentului sefii serviciilor secrete, dar parlamentul i le poate da inapoi.
  • (Despre costul referendumului) Vedeti cat costa suplimentar 280 de parlamentari, si mai facem vreo 2-3 referendumuri
  • (Intreba ce motivatii ar putea avea Crin Antonescu, in calitate de candidat desemnat la presedintie, sa accepte aceste modificari) Depinde ce iti propui in viata, daca vrei un loc de munca acceptabil platit, cu casa de protocol ... poti sa te trezesti la ce ora vrei, poti sa te culci la ce ora vrei...
  • USL nu se va rupe, dar cred ca una din conditiile ca dl Antonescu sa fie sustinut la presedintie e sa nu aiba atributiuni, si atunci poate sa fie presedinte....
  • In stadiul actual e nevoie acuta de un echilibru de putere intre guvern, presedinte, parlament
  • Pentru ce motiv mai alegi presedintele? Lasa la Parlament sa il puna ei acolo, pe bani, pe aranjamente, cum se puneau inainte presedintii Consiliilor Judetene
  • Un presedinte defrisat de atributiuni...nu vad ce rost ar mai avea
  • Constitutia actuala mi-a permis sa fiu un presedinte puternic, mai putin in zona economica. E vorba de capacitatea de a putea influenta, datorita atributiilor pe care le are presedintele. Presedintele un e un om care trebuie sa stea in borcan
  • O sa va dau un exemplu rau, care a avut consecinte rele pentru mine: Va asigur ca daca nu reuseam sa pun cap la cap partidele in coalitie in 2010 Romania se prabusea.
  • Veniturile in buget erau mult prea mici fata de cheltuieli, era foarte dificil. Daca nu as fi pus toate partidele cap la cap, si guvernul, uite, mi-o asum eu, dar faceti-o, Romania ar fi fost intr-o situatie foarte grea
  • Putea sa nu-mi pese, sa spun 'Ia uiteee, ati ajuns sa nu mai puteti plati salariile si pensiile', si sa cert guvernul. Ar fi fost o solutie, dar constiinta mea ar fi fost incarcata
  • Puteam sa nu reusesc sa-i conving, de aceea a trebuit sa iau steagul in mana
  • Sunt lucruri pe care un presedinte relativ puternic le poate face impreuna cu parlamentul si cu guvernul
  • Acest numar, 300 de parlamentari, are in vedere si o norma de reprezentare, in norma europeana, dar nici nu poti lasa 200 de parlamentari si 18 reprezentanti ai minoritatilor, trebuie gasit un echilibru, ar fi insemnat aproape 10%
  • 300 a fost gandit sa acopere echilibra si reprezentarea minoritatilor, sa nu avem o supra-reprezentare




Despre acordul de coabitare cu Victor Ponta si noi posibile tensiuni cu USL

  • Eu nu am un acord de coabitare cu parlamentu, am cu guvernul. Suntem doua segmente ale executivului. Daca respecta referendumul, nu aveam nicio problema nici cu parlamentul, stateam si ma gandeam la o vara e Neptun
  • Cum puteam pleca eu din mandat fara sa fi aparat pana la capat votul oamenilor astora?
  • Nu o sa-mi poata reprosa nimeni ca am mai avut un instrument sa corectez lucrurile si nu am facut-o
  • Nu am ramas insensibil la semnalul din vara anului 2012 (demiterea presedintelui), stiu bine ce s-a intamplat si am luat nota
  • Si cand eram in perioada cu cele mai multe injuraturi, nu pot spune ca nu m-am putut duce in tara, intr-un magzin, dar parca oamenii au inceput sa inteleaga ca nu a vrut nimeni masurile din 2010, a trebuit sa le luam
  • (intrebat daca este in crestere capitalul lui politic) Nu as vrea sa discutam, dar as spune ca da. As fi vrut ca azi sa am mai multa incredere, vreo 35 - 40%, va trebui sa incerc sa-i conving pe romani ca vointa lor poate fi respectata
  • Eu cred ca putem discuta cilvilizat, de ce nu?

Despre costul referendumului:

  • Cheltuiala cu parlamentarii pe un ciclu electoral este de 80 d emilioane de euro. Daca nu facem referendum vom pierde si mai mult.

Despre regionalizare:

  • Eu sunt pentru regionalizare, dar sa fie bine facuta. Acum mi se pare ca s-a inceput constructia invers si va fi o mare catastrofa. Batalia acum e cine sa fie capitala, cine sa fie sefii...
  • Eu as fi facut regionalizarea plecand de la comune.
  • Primul lucru care trebuie facut e un proces de comasare si facut un proces de viabiizare a fiecarei comune pentru a vedea care este capabila sa se sustina singura.
  • Al doilea lucru: as fi facut reorganizarea descentralizatelor: ex: inspectoratele de jandarmi, de politie, directiile de invatamant, de mediu, agricole etc.
  • Al treilea pas: comunicatiile. Pana nu am internet, pana nu scanam arhivele si le stocam pe calculatoare nu se poate face. Avem bani pe fonduri europene. Totul e sa nu-i mai concentram in ministere.
  • Nu inteleg aceasta graba. Probabil trebuie sa mai promita niste posturi membrilor de partid. Se va ajunge in acest mod la o suprapunere a atributiilor.




  • Guvernarea Ponta nu se vede asa de rau cum credeti. Exista si probleme economice ingrijoratoare insa: deficit bugetar si o crestere a arieratelor.
  • Nu am contribuit cu nimic la vizita premierului Ponta in Germania
  • E un semnal pozitiv primirea premierului pentru investitorii germani
  • Ar trebui sa se creeze vreo 45 de mii de locuri de munca, lucru care nu s-a intamplat.
  • Nivelul de absorbtie a fondurilor europene continua sa fie unul scazut pe fonduri structurale, doar in jur de 15%.
  • Cel mai grav este cat avem la decontare. Avem facturi la Bruxelles pentru decontare de 435 de milioane de euo, iar in procesare la Ministerul de Finante factrui de 375 de milioane de euro. Ne-am apropia cu aceste facturi la 4 miliarde absorbtie fata de 19 miliarde fonduri alocate.
  • Optimismul ministrului Teodorovici mi se pare astfel neacoperit de realitate.

Despre CFR Marfa:

  • Ar fi o singura firma capabila sa o preia dar atunci ar trebui schimbata legislatia. Nu dau numele
  • Daca o preia cine cred eu ca o va prelua atunci vom ave aun gigant privat si nu e bine.
  • O va lua pe o suma de nimic, va taia vagoanele si le va vinde la fier vechi.

Despre dreapta politica:

  • Nu mi-am schimbat parerea despre PDL. Nu ne mai intalnim in viata asta.
  • Vreau sa stiti ceea ce am mai spus. Elena Udrea nu era potrivita, mult mai potrivita era Monica Macovei dar nu se putea. Elena Udrea nu era o solutie ideala, dar am sustinut-o pentru ca a fost corecta in interiorul partidului. Au castigat cei care au stat ascunsi in perioada de criza. Daca asta e PDL-ul care m-a sustinut, eu le multumesc tuturor pentru sustinere, dar ne desparim.
  • Imi pun sperante in acest Partid Popular. Poate iese o constructie de jos in sus
  • Vor veni si politicieni daca fundatia Miscarea Populara va reusi sa inscrie partidul si sa participe la europarlamentare.
  • Pe mine ma intereseaza Miscarea fiindca acolo voi activa dupa incheierea mandatului. Voi sustine si partidul atata timp cat pot.
  • Daca eram in locul domnului Pavelescu a PNTCD as fi luat steagul monarhiei in mana. Numarul monarhistilor a crescut mult de la 3% si cred ca sunt cam 15-18%.
  • Ca politician sunt curios sa vad cat de prizata mai este monarhia acum. Eu raman republican insa, dar romanii trebuie sa aiba un raspuns.
  • Un referendum insa pe tema monarhiei nu poate fi lansat fiindca nu respectca Constitutia, dar se poate gasi o alta solutie.

Despre Rosia Montana:

  • Totul e in mana Guvernului care trebuia sa ia o decizie. Parlamentul trebuie sa emita o lege.
  • Rezervele din gazele de sist ne-ar ajunge pe zeci de ani si am putea vorbi atunci de un gaz mai ieftin.
  • Se dau avizele de mediu, se fac prospectiuni.
  • Nu sunt mincinos. Cine primeste aviz de explorare, obligatoriu trbuie sa primeasca si aviz de exploatare. Nimeni nu face pe bunul samaritean.
  • Eu sustin ca sistemul energetic al fiecarei tari e cel mai important dupa siguranta alimentara, sanatate si invatamant.

Despre cazul Sorin Alexandrescu-Antena 3

  • Mi se pare de ultima speta. Eu traiesc de 8 ani cu acest atac continuu, de cele mai multe ori nejustificat. Important e sa nu iti pleci genunchii.

Traian Basescu despre sarcina fiicei Elena: Voi avea o nepotica











Citeste mai multe despre   






















14644 vizualizari

  • +53 (59 voturi)    
    E o seara minunata (Marţi, 11 iunie 2013, 22:07)

    un dac [utilizator]

    asa ca putem sa si radem: de ce are nevoie Antonescu de un acord cu PSD-ul ca sa fie o paiata?
    Natura i-a oferit gratis aceasta sansa.
    • -16 (24 voturi)    
      pentru prosti (Miercuri, 12 iunie 2013, 6:41)

      sunu [anonim] i-a raspuns lui un dac

      Traian Băsescu nu ţine cont de prevederile legale şi de Constituţie. Curtea Constituţională a recomandat ca un referendum propus de preşedintele României să nu conţină întrebări specifice revizuirii Constituţiei.

      Traian Băsescu a demarat neconstituţional procedurile


      Traian Băsescu a anunţat că a demarat procedurile pentru organizarea unui referendum, dar a pornit cu stângul. A acţionat neconstituţional.

      Art.90 din Constituţie, prevede: „ Preşedintele României, după consultarea Parlamentului, poate cere poporului să-şi exprime, prin referendum, voinţa cu privire la probleme de interes naţional”.

      Traian Băsescu nu s-a prezentat în Parlament pentru a îndeplinii această prevedere constituţională, deci declanşarea procedurilor este ilegală şi neconstituţională.


      Băsescu face exact invers de cum zice CCR


      În Decizia CCR nr. 779 din 17 iunie 2011 (cea prin care s.a avizat doar parţial propunerile de revizuire a Constituţia din varianta Băsescu-Boc), se arată în dispozitiv:

      „Distinct de modificarea propusă, Curtea apreciază necesară completarea dispoziţiilor art.90 alin.(1) în sensul exceptării de la referendumul cerut de Preşedinte a problemelor de interes naţional care, aprobate prin exprimarea voinţei poporului, ar impune revizuirea Constituţiei. Prin eliminarea acestei posibilităţi s-ar evita o dublă consultare a poporului pentru una şi aceeaşi problemă: organizarea unui prim referendum prin care acesta şi-ar exprima punctul de vedere cu privire la o anumită problemă de interes naţional a cărei rezolvare necesită revizuirea Legii fundamentale, declanşarea procedurii de revizuire în sensul celor statuate în urma consultării populare şi, în fine, organizarea unui nou referendum pentru aprobarea legii de revizuire”.

      Deci judecătorii CCR spun (ceea ce susţinem noi încă din octombrie 2009 şi au reclamat la vremea respectivă toţi politicienii cu excepţia celor din PDL) că un referendum naţional nu trebuie să conţină întrebări specifice referendumului pentru aprobarea
      • +8 (12 voturi)    
        ?! (Miercuri, 12 iunie 2013, 9:06)

        rochiri [anonim] i-a raspuns lui sunu

        Adica ? Eu cred ca voi ,presupun ca esti un activist psd-ist sau pnl-ist (nu este nimic rau in asta) ,aveti un mod propiu de a intelege o decizie .Referedumul nu a fost mai devreme 2011?
        Nu inteleg postarea ta !.
        • +3 (3 voturi)    
          Postarea era "pt. prosti".. (Miercuri, 12 iunie 2013, 11:31)

          Dianora [utilizator] i-a raspuns lui rochiri

          ... ori pe site-ul asta nu se prea gasesc, nu-i asa?
        • -3 (3 voturi)    
          Esti greu de cap ! (Miercuri, 12 iunie 2013, 12:39)

          Bambina [utilizator] i-a raspuns lui rochiri

          Postarea este una despre legea care o incalca Basescu! Ce nu intelegi????
          • +1 (1 vot)    
            Te banuiesc de rea vointa (Miercuri, 12 iunie 2013, 18:53)

            eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui Bambina

            si pe tine si pe sunu.

            TB- a precizat ca abia dupa ce va primii spre aprobare legea referitoare la pragul de 30% va trece la consultarea Parlamentului referitor la un nou referendum conform articolului 90 din Constitutie.
            Din pacate cei care il urasc aud selectiv.

            Decizia CCR nr. 779 din 17 iunie 2011 este o recomandare de modificare a unui articol din Constitutie.
            Inca nu are valoare de lege asa ca momentan nu are ce sa incalce fiindca Constitutia nu este modificata in sensul acestei recomandari.
            In opinia mea aceasta recomandare este potrivita doar pentru a declansa controverse si dezbateri fara rost.
          • +1 (1 vot)    
            Neconcordantele CCR (Miercuri, 12 iunie 2013, 18:55)

            eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui Bambina

            - Ce rost are ca presedintele sa propuna un referendum de interes local. Daca nu poate fi national inseamna ca e local, nu ?
            - Cum poti pune egal intre un vot pentru o anumită problemă de interes naţional si un vot de aprobare a Constitutiei.
            Eu nu imi aduc aminte ca la votarea Constitutiei sa fi regasit pe buletinul de vot intrebari punctuale referiotare la anumite articole. In acceste conditii despre vorbeste CCR ? Unde e dublă consultare a poporului pentru una şi aceeaşi problemă ?
            In 2003 intrebarea a fost :
            - Sunteti de acord cu Legea de revizuire a Constitutiei României în forma adoptatã de Parlament?
            In 2009 intrebarile au fost :
            1. Sunteți de acord cu trecerea la un Parlament unicameral în România?
            2. Sunteți de acord cu reducerea numărului de parlamentari la maximum 300 de persoane?

            Parca nu e vorba de una si aceiasi problema.

            Asa cum spuneam. Decizia CCR este doar un alt motiv de scandal provocat de niste texte facute pe genunchi si interpretate de fiecare in functie de propriul interes.
    • 0 (6 voturi)    
      Intrebare (Miercuri, 12 iunie 2013, 10:02)

      Arh. [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      De acord! Dar pe presedinte oare cine l-a pus sa vorbeasca din nou despre gazele de sist?!
    • -6 (6 voturi)    
      Paiata va fi Basescu ! (Miercuri, 12 iunie 2013, 12:37)

      Bambina [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      Cine il mai ia in serios pe panglicarul Basescu! cat tupeu are sa sustina ca reprezinta poporul....care popor? Ca 7,4 milioane dintre ei i-au zis prin vot sa plece! Si el??? Nu s-a tinut de cuvant sa plce fara sa sa negocieze la masa verde clauza "introdusa urgent" de 50+1. De data asta nu-i va merge !!!!
  • +21 (25 voturi)    
    M-AM INTORS ! (Marţi, 11 iunie 2013, 22:42)

    politicos [anonim]

    M-am intors ! Sunt sigur ca acest lucru sa intamplat in ceea ce il priveste pe Basescu . Fara opozitie lucrurile incepeau sa o ia razna .Simpla coabitare ,nu
    este de ajuns ,tara asteapta si nu primeste nimic .Ca cine ii da ce asteapta ,,putin importa ''.Dar sunt oameni care pot sa o faca si oameni care nu pot sa o faca . Hai sa ii lasam pe primii cat o mai pot face .
    Basist asai !?dar nu eu am inventat termenul .
  • +4 (10 voturi)    
    M-AM INTORS ! (Marţi, 11 iunie 2013, 22:42)

    politicos [anonim]

    M-am intors ! Sunt sigur ca acest lucru sa intamplat in ceea ce il priveste pe Basescu . Fara opozitie lucrurile incepeau sa o ia razna .Simpla coabitare ,nu
    este de ajuns ,tara asteapta si nu primeste nimic .Ca cine ii da ce asteapta ,,putin importa ''.Dar sunt oameni care pot sa o faca si oameni care nu pot sa o faca . Hai sa ii lasam pe primii cat o mai pot face .
    Basist asai !?dar nu eu am inventat termenul .
  • -32 (38 voturi)    
    Cod galben! (Marţi, 11 iunie 2013, 22:53)

    Supravietiutorul [utilizator]

    Apa de ploaie!
    • +4 (8 voturi)    
      apa de ploaie (Miercuri, 12 iunie 2013, 9:25)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Supravietiutorul

      se aduna in suvoaie, apoi in torente, viituri si in final, rastoarna totul in cale. :)
      mai bine, vorba marxistuli, zi doamne freeste de apa de ploaie....

      base are dreptate, dottore joaca decisiv.
      are doi care'i stau in cale, dupa eliminarea altor cativa. e vorba de joana, cristi diaconescu, mru, bonbonel si chiar dd.

      cacarau si livius brutus dragnea, acestia sunt tovarasii sai de drum. .
      daca iese, cacarau va fi pus la somn la cotrocesti, spectator intre doua motzaieli.
      dar nu va iesi, va fi vina sa, seful comitziunii, si motiv de divortz.

      iar dragnea isi va rupe gatul cu regionalizarea si va scapa si de el.

      in ambele cazuri, si daca iese si daca pica, dr. tonta castiga.
      intradevar, si'a intercut maiestrul, pe don prof bonbo.

      dar, in mod sigur si viktoras va ajunge, la sfasit de cariera, in cantonamentul de la jilava.

      singurul cre a avut grija sa evite cantonamentul,, cel sarac si curat, ilici, zambeste in barba.
      a facut treabaa buna, are urmasi tot unul si unul.

      hai la lupta cea mare !
      lupta continua, viktoria e sigura !
  • +41 (45 voturi)    
    părinţii Constituţiei SUA (Marţi, 11 iunie 2013, 22:59)

    0m [utilizator]

    Cei mai importanţi sunt:
    John Adams - al 2-lea Presedinte al SUA, om politic de excepţie, avocat
    Benjamin Franklin - om de ştiinţă (printre cei mai mari ai lumii), diplomat
    Alexander Hamilton - fondatorul sistemului fiscal american
    John Jay - primul şef al Justiţiei SUA
    Thomas Jefferson - om politic de excepţie, diplomat, autorul Declaraţiei de Independenţă
    George Washington - om politic de excepţie, primul Preşedinte al SUA.

    Mă uit la lista părinţilor Constituţiei SUA şi mă uit şi la lista părinţilor Constituţiei României de acum. Diferenţele dintre personaje sunt atât de mari încât cele 2 liste nu se pot compara.

    Oare când o să înveţe românul să îşi aleagă conducători de rasă?? şi nu maidanezi...
    • +31 (35 voturi)    
      Cand... (Marţi, 11 iunie 2013, 23:58)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui 0m

      Cand romanul va fi educat si isi va fi schimbat sistemul de valori dintr-unul balcanic, bazat pe troc si ciordeala - intr-unul curat, cinstit si meritocratic.

      Pe scurt, cand ne vom schimba modelele din fotbalisti si curve in intelectualitate si inginerie.
      • +19 (29 voturi)    
        Zona gri (Miercuri, 12 iunie 2013, 1:11)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Diferenta la romani intre curve si intelectuali-partizani de televizor (mai bine spus cei ce se proclama intelectuali) nu e chiar atat de mare.

        Educatia pe care o asteptam nu o sa mai vina. Scoala romaneasca a fost pusa la pamant si va fi sabotata in continuare.

        Nu exista interesul ca romanii sa fie educati. E mai convenabil pentru diversi sa fim un popor de idioti, lipsiti de libertate si o piata de desfacere.
    • +19 (29 voturi)    
      ... sint plecati la capsuni... (Miercuri, 12 iunie 2013, 1:33)

      Sar Castic [utilizator] i-a raspuns lui 0m

      Oamenii care ar putea schimba Romania au plecat de mult.

      Ei umplu companiile si universitatile din Vest unde au plecat pentru o viata mai buna pentru familiile lor.

      De fapt au fost goniti nu numai de sistem, dar si de mentalitatea majoritatii cu creiere spalate de TVR si Antene.

      Cistigatorii situatiei vor fi statele care ne urasc - in special Rusia si Ungaria, dar si Ucraina. Ambele sapa incet, dar sigur la destramarea teritoriala, economica a Romaniei, la distrugerea renumelui Romaniei. Ungaria cauta activ ca Romania sa devina statul european al tiganilor.
      • +6 (8 voturi)    
        O singura observatie (Miercuri, 12 iunie 2013, 11:15)

        rcb [anonim] i-a raspuns lui Sar Castic

        Rusia nu ne uraste. Pur si simplu n-o intereseaza prea mult. Si daca poata sa faca niscai bani pe seama noastra, o sa o faca. Acelasi lucru e valabil pentru toti. Numai noua ni se pare ca suntem buricul pamantului si toata lumea ori ne iubeste la infinit, ori ne uraste.
      • -2 (6 voturi)    
        De adaugat (Miercuri, 12 iunie 2013, 12:26)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Sar Castic

        Tu spui ca au fost goniti de oamenii cu "cu creiere spalate de TVR si Antene".

        Imi pare rau sa te infromez, stimabile, dar cei care gonesc tinerele valori din universitati si din spitale sunt cei ce ii numesc in mod constant "paraziti" si "b0rfasi".

        Si nu antenele le spala creierile acestor oameni. Ci alte publicati...
    • +4 (6 voturi)    
      in afara de franklin (Miercuri, 12 iunie 2013, 9:28)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui 0m

      toti au fost presedinti, parca.

      pai, mai draga, astia, ai nostrii, sunt numai niste masluitori.
      multi dintre ei nici macar nu sunt parinti buni pentru proprii lor copii.

      compari aur cu rahat.
    • +1 (5 voturi)    
      A intrebat (Miercuri, 12 iunie 2013, 10:02)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui 0m

      cineva pe acesti Maidanezi , sau stiu de cand nu-sa scimbat Constitutia Statelor Unite ?
  • -36 (44 voturi)    
    Penibil! (Marţi, 11 iunie 2013, 23:00)

    Supravietiutorul [utilizator]

    Penibil, ca de obicei! Nu este nici o problema, totul se va incheia in anul 2014.
    • +24 (26 voturi)    
      Chiar asa ? (Marţi, 11 iunie 2013, 23:29)

      Marius Popescu [anonim] i-a raspuns lui Supravietiutorul

      Ma intreb ce a fost penibil ?
      Mie mi se pare cel mai penibil modul in care defineaza USL, modul in care schimbam Constitutia, regionalizarea ...
      Dar de cresterea de preturi ce zici ?

      Ma intreb dupa ce "totul se va incheia in anul 2014" , oare ce va mai urma .....
      • -18 (32 voturi)    
        Ce a fost penibil? (Miercuri, 12 iunie 2013, 1:19)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Marius Popescu

        Foarte simplu: un presedinte demis prin referendum vorbeste despre sanctitatea referendumului.

        Un presedine care isi atentiona subordonatii ca daca vor insinua ca referendumul e ilegal vor avea de-a face cu el. Pentru ca O ZI mai tarziu sa spuna ca se da lovitura de stat. Presedintele Masa Verde.

        Un presedinte care ne-a spus ca el lupta impotriva coruptiei. Asta in conditiile in care in timp ce Posta era jefuita la greu DNA-ul alerga cu bibliile dupa babele din state ca se demonstreze teza fraudarii inventate de coabitac.

        Un presedinte ce pretinde ca sistemul birocratic este ineficient si macinat de nepotisme. In timp ce el isi angajeaza armate de consilieri din oamenii ce l-au sustinut atunci cand a avut nevoie. In timp ce isi trimite fata semi-analfabeta in Parlamentul UE.


        Sa mai continui? Are rost pe acest site? Multi vad, putin inteleg.
        • +14 (18 voturi)    
          aa (Miercuri, 12 iunie 2013, 5:50)

          a2t [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          Rationamentul tau se aplica si invers, USL + antenele care ignora referendumul pentru un parlament redus numeric isi aduc brusc aminte de sanctitatea referendumului cand vine vorba de cel pentru demiterea presedintelui. Wow.

          Intr-adevar, ai dreptate, presedintele a facut o greseala ca si-a angajat drept consilieri oameni care l-au sustinut. El trebuia sa ii angajeze pe cei care nu dau doi bani pe el, Gadea, Badea, nu?! Sigur ca da..
        • -8 (16 voturi)    
          Corect (Miercuri, 12 iunie 2013, 7:53)

          blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          Aveti un mare + de la mine, ceea ce e absolut normal .
        • -1 (1 vot)    
          pentru Shaolin (Miercuri, 12 iunie 2013, 22:35)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          Nu mai continua. Niciodata ! Nu e nevoie ca Antena3 ( deghizata in calugar budist ) sa intre neinvitata aici.
    • +20 (22 voturi)    
      Pai sa bagati la cap (Miercuri, 12 iunie 2013, 1:08)

      verisoaraluifelix [utilizator] i-a raspuns lui Supravietiutorul

      Se termina dupa lege, dupa cum e civilizat , cu capul sus, nu dupa regulile de gherila USL.
      Esecul din 2012 ii da insomnii si acum lui Antenescu, este evenimentul care l-a format in fiinta perfida care se manifesta in prezent.
  • -20 (26 voturi)    
    da (Marţi, 11 iunie 2013, 23:09)

    smen [anonim]

    Intrebare inainte de initierea acestui referendum solul Basescu a luat firman de la Merkel si Barroso
    • -8 (14 voturi)    
      nu (Miercuri, 12 iunie 2013, 0:35)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui smen

      ma, trebuia sa ia ucaz, nu firman, bre, de la ivan turbinca, pardon, vladimir vladimirovici turbinca... aa... putin.
  • +23 (27 voturi)    
    Romania (Marţi, 11 iunie 2013, 23:24)

    Daniel [anonim]

    e tare . am fi neam de cocalari daca am inghiti pe nemestecate prostiile lui antonescu
  • -20 (26 voturi)    
    Base (Miercuri, 12 iunie 2013, 3:22)

    chris [anonim]

    Cu un asemenea om cu un caracter oribil conflictual pus pe scandal in toti acesti 8 ani inca vrea sa dea lectii?
    De unde e el asa sigur ca tot ce fac cei ce nu-i sunt slugi e gresit? O pacoste mai mare pe capul romanilor dupa criminalul Nea Nicu nici ca se putea.
    • +14 (18 voturi)    
      ba nu se (Miercuri, 12 iunie 2013, 5:55)

      a2t [utilizator] i-a raspuns lui chris

      Ba s-a putut. Iliescu, Nastase, vine din urma in forta si Antonescu. Un "caracter" ne-"conflictual" nu inseamna neaparat bine, vezi Iliescu, care a chemat minerii si a declansat haos-ul cu zambetul pe buze, fara conflicte la vedere, ci pe ascuns, "mai draga". A fost mai bine asa?
  • +30 (36 voturi)    
    Basescu (Miercuri, 12 iunie 2013, 4:03)

    nelu [anonim]

    Inca odata Basescu se dovedeste cel mai bun politicia pe care l-a avut romania in ultimii 70 de ani. Daca romanii nu pot vedea asta inseamna ca sunt batuti in cap rau... E cu 12 clase peste tot ce e om politi din USL sau PDL
    • -5 (11 voturi)    
      doar tu vezi asta .. (Miercuri, 12 iunie 2013, 8:59)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui nelu

      si inca o manutza de oameni .

      deci oare cine e "batut in cap rau" ?

      ps . si cu 30% prag , merita un boicot masiv la referendum poate asa intelegeti si voi ce inseamna ... ( ca daca nu vine lumea sa dea cu NU , clar nu trece nici cu 30% prag) .
      • +3 (5 voturi)    
        pai da (Miercuri, 12 iunie 2013, 10:56)

        radu [anonim] i-a raspuns lui adrian8

        ca el mai sunt o mana de oameni in tara asta, restul e plin de voi, nu va ajunge iq-ul nici sa va stergeti la fund cu hartia igienica.
        • -3 (5 voturi)    
          evident ... (Miercuri, 12 iunie 2013, 11:35)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui radu

          cand nu esti capabil de altceva , baga niste jigniri ..ca la asta sunteti buni voi .postaci .

          oricum ,limbajut te defineste , si iq-ul tau sigur se reflecta in cuvintele pe care folosesti .
  • +11 (17 voturi)    
    uraaaaa (Miercuri, 12 iunie 2013, 7:01)

    Hefaistos [utilizator]

    Uraaaaa! Noroc cu Basescu, altfel mureau postacii lui Felix de foame. Nu-i asa ca era greu al' dracu sa incerci sa scoti din rahat bici?! Pai cu toata lumea pusa pe tine, cu justitia pe cap, cu restul presei cu tunurile pe reduta ta... de unde sa mai gaseasca postacii subiecte sau argumente cat de cat plauzibile?!
    Noroc cu asta ca a ridicat iar capul si v-a dat o speranta ca si maine va puteti lua simbria.
  • -14 (20 voturi)    
    Paiata (Miercuri, 12 iunie 2013, 7:23)

    xrogo [utilizator]

    de la Cotroceni a miscat,eu credeam ca este in moarte clinica si uite totusi ca se misca!
    Uite cine vorbeste de referendum,acest individ care iesea pe toate posturile si se ruga te romani sa nu iasa la referendumul de demitere,ca sa mai ramana un pic la carma.
  • +5 (13 voturi)    
    Nu, zau ...? (Miercuri, 12 iunie 2013, 7:57)

    blackarrow [utilizator]

    cred ca si Margaret Thatcher ar fi invidioasa pe el .Multa politica stii d-ta ...
  • +16 (20 voturi)    
    Ca de obicei arara zoaiele politicii (Miercuri, 12 iunie 2013, 8:27)

    Dana [anonim]

    O sa imi lipseasca presedintele acesta. Spune exact ce ar trebui sa spuna asa numita societate civila din RO, societate care din pacate e la fel de inculta, nepasatoare si oportunista ca si clasa politica.Si nu ma refer numai la organizatiile non guv. ci la toate formele de organizare ale societatii civile.
  • +4 (6 voturi)    
    ....bai fratilor.... (Miercuri, 12 iunie 2013, 8:52)

    bm [anonim]

    ...cand dreaqu o sa se mai inteleaga vreodata doi romai intre ei....daramite ...trei...!
    • +5 (7 voturi)    
      Roamanii (Miercuri, 12 iunie 2013, 9:15)

      billofrights [anonim] i-a raspuns lui bm

      se inteleg perfect in corul sau hora furaciunii!
  • -3 (9 voturi)    
    dd in direct (Miercuri, 12 iunie 2013, 9:55)

    iote [utilizator]

    eu zic sa desfintam de tot parlamentul , ca oricum in capul vostru basescu e dumnezeu pe pamant, ce zice el pt voi e lege.....norocul este ca majoritatea dintre voi nu l-ati cunoscut pe ceausescu ca ii cantati ode la fel ca lui basescu......si ne miram in ce hal e tara.....habar nu aveti ce vb...aceleasi prosti despre antonescu, voiculescu, iliescu.....o fi asa n-o fi , pt voi nu conteaza....sus basescu , doar de acolo va luati banii,nu?
    • +2 (6 voturi)    
      Jur ca nu inteleg.. (Miercuri, 12 iunie 2013, 10:08)

      Mos Ion Roata [anonim] i-a raspuns lui iote

      De unde frate atata indoctrinare pe voi?
      De la alianta asta obosita apar non-stop toti obositii pe la TV (Antenele, RTV si alte scursori asemenea) si mananca proverbialul rahat turcesc cat cuprinde.

      In ABSOLUT toate declaratiile lor nu vad/aud decat de Basescu si cat de nenorocit e, dar ei uita cat au furat in atatia ani de guvernare si au dus tara de rapa sistematic, dupa revolutie.

      Mi-e scarba de toti, dar mai scarba-mi e de genul de oameni care cred orbeste(asta denota si lipsa de orice caracter) in orice spun niste mizerii manipulatoare.

      Sa fiti sanatosi cu guvernarile voastre model, pentru unii dintre noi calea Vestica e singura cale de a schimba aceasta tare fara viitor/perspectiva.
      • -2 (4 voturi)    
        Execmplu de indoctricnare: (Miercuri, 12 iunie 2013, 12:38)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Mos Ion Roata

        Execmplu de indoctricnare. Fii atent, te rog, pentru ca nu iti voi explica cu subiect si predicat.

        Sa incepem... "Bugetari paraziti", "Asistati", "B0rfasi", "Mahala inepta", "Munciti nu cersiti (sau ganditi dupa caz)", "Rusii", "Mogulii", "Voiculescu", "KKR", "uslinos", "usl ne scoate din UE", "se da lovitura de stat prin vot popular", "jos nepotismul" (EBA e parlamentar), "jos coruptia" (Posta e terminata + multe alte exemple).

        Sa mai continui?
    • +3 (7 voturi)    
      ! (Miercuri, 12 iunie 2013, 10:21)

      melcul_naravas [utilizator] i-a raspuns lui iote

      Acest parlament ( de borfasi), in toate sondajele, e pe ultimul loc in ce priveste increderea poporului, asa ca n-ar fi nicio nenorocire sa dispara; imi amintesc cu nostalgie de CPUN, parca erau mai cu staif decat marlanii astia,
      • -2 (4 voturi)    
        dd in direct (Miercuri, 12 iunie 2013, 11:22)

        iote [utilizator] i-a raspuns lui melcul_naravas

        scaderea numarului nu are treaba cu imbunatatirea calitatii celor ramasi......ca sunt 2 sau 2000 tot niste nenorociti o sa fie .......da in zilele noastre , in europa si in ce mai suntem bagati nu poti sa vii sa spui ca vrei o camera sau deloc pt ca sunt bulangii.......nu asta e solutia ....in franta, spania, italia ,germania stiti cate camere are parlamentul?.....asa ca nu mai puneti botu la prostiile de le spune basescu...
  • +3 (3 voturi)    
    Made in Romania (Miercuri, 12 iunie 2013, 10:40)

    eu [anonim]

    absolut tot ce se intampla zi de zi pe plaiurile mioritice.
    nimic iesit din comun.

    si nimic nu se va schimba, pt. ca:

    Noi suntem romani, noi suntem romani
    Noi suntem pe veci aici stapani.

    adica ...
    • +1 (1 vot)    
      cu cashulili pi frunte ! (Miercuri, 12 iunie 2013, 11:29)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui eu

      .......................
  • +5 (7 voturi)    
    haos si tembelism (Miercuri, 12 iunie 2013, 11:06)

    lucis [utilizator]

    culegem roadele mentalitatii poporului care se descurca eludind regulile de bun simt civic. Au ajuns in parlament acelasi model de bisnitari pe care ii venereaza romanul de rind votind orice secretara sirguincioasa pe post de conducator luminat.
    Este firesc sa iasa haos atunci, cu toate bubele sale speram ca vine Base sa mai impinga tzara asa cum il chemau pe Hagi la nationala de fotbal chiar daca el era aproape .in toiag. Schimbarea de mentalitate este greu de realizat si nu stiu cine o poate gestiona; Doar Dzeu daca mai suntem pe lista lui. de prioritati.
    • -4 (8 voturi)    
      dd in direct (Miercuri, 12 iunie 2013, 11:26)

      iote [utilizator] i-a raspuns lui lucis

      schimbarea de mentalitate trebuie sa o promoveze cineva din afara sistemului de securisti...ce credibilitate are unu care a fost securist si comunist toata viata cand injura comunismul si securistii......dar pe voi nu va intereseaza decat jos antonescu ...ca niste papagali care repeta acelasi lucru...voi nu ganditi sau nu vreti ca altfel nu va mai luati banii de la guvernator
      • 0 (2 voturi)    
        tulburare maniaca (Miercuri, 12 iunie 2013, 15:19)

        lucis [utilizator] i-a raspuns lui iote

        doctorii stiu mai bine cum se trateaza inversarea polaritatii in mintea unui specialist din zona poreclita liberala, caracterizata doar de foamea de chiftele, pe care constata cu stupoare ca, incet dar sigur, I-o taie psd umflindu-i cu apa chioara. Vorbim de omul care a vocalizat puternic pt eliminarea colaboratorior cu secu din pnl iar acum sensibil la oferta de chiftele spala chilotzii lui Felix, de mina. De ani buni din pnl-ist - communist-ul in ilegalitate, iar acum instalat pe rampa de lansare pt presedinti, gingasul idolatrizat , kkrau spunea doar "jos Basescu". Acum isi trage singur constitutie care sa-l "omoare" pe Basescu ; e atat de handi incit uita ca omul nu va mai candida niciodata iar cearsafurile brodate de el vor fi pt el insusi. Comentariu dvs denota ca partizanii sunt mai mucegaitzi decit neutrii tzarii. Grabiti-va! mai sunt inca doctori buni in Romania
        succesuri la chiftele kkarate
  • +1 (7 voturi)    
    Nu-mi vine sa cred ! (Miercuri, 12 iunie 2013, 12:04)

    adrian88000 [utilizator]

    Chiar mai vrea Basescu sa faca un referendum identic cu cel din 2009 ?!
    Eu sunt de acord cu Parlament unicameral si sub 300 membrii.
    Am fost si am votat pentru acest lucru in 2009. Antonescu a zis ca eu sunt prost si nu stiu nimic si din acest motiv se sterge la fund cu referendumul din 2009.
    Acum Basescu ma mai cheama o data pentru acelasi lucru ??
    De ce ? Ca sa se mai steraga o data la fund Antonescu ?
    Ce garantii am eu ca daca ma mai duc o data Antonescu de data asta va fi baiat cuminte si va respecta acest referendum ?
    De ce sa-l respecte pe acesta , daca nu-l respecta pe celelat , care ste identic ?
    Eu speram ca Basescu sa folosesca ORICE MIJLOACE ca sa-l oblige pe Antonescu si actualul Parlament sa respecte Referendumul din 2009. Nu sa ne mai cheme o data , fara se avem garantii ca nu pierdem timpui degeaba .
    • +2 (4 voturi)    
      Chiar faptul ca a declarat (Miercuri, 12 iunie 2013, 13:41)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      ca a pornit procedurile pentru un nou referendum este o presiune asupra lui Antonescu si a celor ca el.
      • 0 (0 voturi)    
        pentru TY (Miercuri, 12 iunie 2013, 18:52)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui ty

        Deci e un fel de cacialma ? Ca parlamentul sa respinga proiectul lui Crin si sa se faca un nou proiect care sa tina seama de referendumul din 2009 ? Asa ar mai fi de inteles.
        • 0 (2 voturi)    
          pentru adrian88000 (Miercuri, 12 iunie 2013, 20:29)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          La presedintele Basescu o singura data am auzit de o caealma. Cind era suspendat si i-a zis lui Antonescu sa apese la telefon butonul 4. Nu e cacealama. E treaba serioasa. La revizuirea constitutiei trebuie tinut cont de referendumul cu 300 si unicameral daca Romania vrea sa fie recunoscuta ca stat de drept. Si Ponta s-a angajat la treaba asta la recenta intilnire cu Merkel. Mesajul lui Merkel către Ponta: "Dorim să fim partenerul României, cu condiţia respectării statului de drept"
          • 0 (0 voturi)    
            pentru Ty (Miercuri, 12 iunie 2013, 22:08)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui ty

            Iar ai dreptate si iar nu inteleg. Da, Presedintele nu se tine de cacialmale.
            Dar daca avem un Referendum valid,de ce mai trebuie sa facem inca unul pe aceeasi tema ? Tu crezi ca parlamentarii s-ar speria ?
            Daca nu sunt speriati de referendumul din 2009 de ce crezi ca s-ar speria de acesta?
            Mai ales ca multi din cei care au votatat DA in 2009 nu ar mai merge o data. Ce garantii as avea eu, daca mai merg o data, ca acum parlamentul va tine seama de votul meu ?
    • +2 (4 voturi)    
      se joaca base vs 600 parlamentari (Miercuri, 12 iunie 2013, 16:40)

      21unas [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      si cred ca asta este singurul mijloc ramas
      si chiar daca referendumul are aceleasi rezultate ca in 2009, tot nu poate sa-i oblige pe antonescu&co
      decat daca ne enervam noi si iesim in strada
      desteapta-te romane....
      • +1 (3 voturi)    
        pentru 21unas (Miercuri, 12 iunie 2013, 18:55)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui 21unas

        Da, cred ca ar fi singura solutie ! Sa ne enervam
        noi.Dar strada sa fie foarte aproape de Parlament. Undeva chiar pe la intrarea in Parlament. Sau chiar inauntrul Parlamentului.
  • -3 (5 voturi)    
    despre diavol (Miercuri, 12 iunie 2013, 17:10)

    pribeagu [anonim]

    cand dracu scapa tara de acest asa zis presedinte.el e gica contra.vedeti voi vriun om care poate sa discute civilizat cu el despre interesele tarii. la el pareri diferite de a lui e dusman de clasa. asa a invatat de la tovarasu lenin. apropos stiati ca tatal lui a fost facut ofiter de armata la sfarsitul anilor 40.pai cine erau cei promovati de comunisti. ati ghicit sau nu.cine a trait acele vremuri stiu foarte bine.sa auzim de bine
  • 0 (0 voturi)    
    basescu (Sâmbătă, 13 iulie 2013, 17:47)

    cristiansteaua [anonim]

    iesim in strada 2013 jos basescu


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi