Andrei Plesu despre Crin Antonescu: "Spre sa nu ajunga presedinte, as fugi cat vad cu ochii!"/ Despre Ponta: "Ceea ce conteaza este sa iasa el mot din diverse imprejurari"

de I.R.     HotNews.ro
Joi, 14 februarie 2013, 14:16 Revista Presei | Opinii/Analize

Andrei Plesu le-a facut scurte caracterizari liderilor USL Crin Antonescu si Victor Ponta, intr-un interviu acordat Adevarul. Intrebat despre o eventuala colaborare cu Crin Antonescu in postura de presedinte al tarii, scriitorul afirma ca spera, "de dragul patriei", ca acest lucru sa nu se intample si ca nu ar putea niciodata colabora cu el, ci ar fugi cat vede cu ochii. Despre premierul Victor Ponta el afirma, revenind la problema plagiatului, ca "are ceva dansant in care ceea ce conteaza este sa iasa el mot din diverse imprejurari".

Andrei Plesu despre Antonescu: "Eu sper sa nu ajunga (presedinte), cinstit vorbind, de dragul patriei, nu de altceva. Altfel mi-e egal - nu are decat. Dar as fugi cat vad cu ochii! De altfel eu nu stiu cu cine lucreaza el, pentru ca vad ca oameni importanti ai Partidului National Liberal nu prea pot lucra cu el, iar ceilalti, care au aerul ca lucreaza, ma tem ca o fac strict interesat pentru ca niciun argument rational nu te poate face ca membrul al PNL sa vezi in el un lider adevaral liberal. Cineva imi spunea 'Da, dar a adus partidul mai sus ca niciodata, l-a adus la guvernare'. Bine, asa, prin aliante de tipul asta poti sa obtii ce vrei pana la urma, acesta nu este un merit in sine. Conteaza si pe ce cale il aduci la o anumita pozitie. Dar daca ajunge sus in sondaje sau in Guvern pe socoteala unei pierderi de prestigiu grave... E o calitate? Asta ma indoiesc. Nu se poate sa-l inviti pe Gigi Becali sa fie membru al PNL si sa te indoiesti daca Tariceanu este plauzibil sau nu. Inseamna ca, in ierarhiile tale, ceva e smucit. A avut tema 'Jos Basescu!', a trait din asta pana la sufocare, pana la asfixiere, acum are tema 'Cotroceni'. E putin."

Despre Ponta: "Domnul prim-ministru are ceva dansant in care ceea ce conteaza este sa iasa el mot din diverse imprejurari. O glumita, o eschiva, o mica scuipatura, asta pe fondul unei grave carente etice. Nu e normal ca un om care a fost dovedit ca a fost plagiator, sa treaca asa de usor peste lucrul asta. Si ar avea la indemana, cu o minima inteligenta, mijloace sa stearga episodul. De plida, sa spuna: 'Renunt la titlul de doctor'. A facut-o acum, de curand, un ministru german care nu plagiase la nivelul la care plagiase domnul Ponta."
























7555 vizualizari

  • +41 (51 voturi)    
    felicitari (Joi, 14 februarie 2013, 14:20)

    razek [utilizator]

    Felicitari maestre ! Omul de calitate vede imediat neghina din grau !
    • +18 (22 voturi)    
      Exceklent, domnule Plesu! (Joi, 14 februarie 2013, 15:10)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui razek

      Orice ati spune despre cei doi, nu vor iesi niciodata in avantaj!
      Nu au cum!
      Asa s/au nascut ei... dezavantajati!
      Si asa sunt multi dintre cei care ii sustin!
      Cu... dizabilitati la circumvolutiuni!
    • -10 (14 voturi)    
      Grupul de Dialog Social... (Joi, 14 februarie 2013, 15:24)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui razek

      Era un alt profesor.Geolog,nu marinar,acela era la MLPAT.
      Doctor,desigur.
      Si el a fost presedinte.
      Desigur,despre acea perioada si perioada 2005-2012 nu se cade a se spune,domnule profesor....
    • -8 (8 voturi)    
      Cei care prefera graul (Joi, 14 februarie 2013, 15:31)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui razek

      sunt cu duiumul, iar unde-i cantitate nu-i calitate. Oamenii de calitate sa gasesc printre foarte putinii care pretuiesc neghina si reusesc s-o valorifice mai bine decat graul.
      • +4 (4 voturi)    
        Evident sunt oameni "de calitate" care (Joi, 14 februarie 2013, 20:26)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        valorifica neghina dar doar in propriul lor interes.
        Daca la Ponta te referi, in mod evident, el nu a fost desemnat pentru a servi doar interesul unora. Sau poate ma insel?
    • -5 (5 voturi)    
      DE TB N-A FUGIT, DIN CONTRA (Joi, 14 februarie 2013, 22:06)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui razek

      Cultivat da, dar daca la pacalit TB, prea destept nu poate fi!
      Stia ca TB minte. De ce i s-a alaturat?
      • +3 (3 voturi)    
        habar nu ai sau minti (Vineri, 15 februarie 2013, 10:13)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        Plesu l-a criticat pe TB, a plecat de langa el atunci cand nu i-a mai placut ce face TB, a facut si declaratii publice. Asadar? Ce anume ii imputi lui Plesu? Omul este sincer, corect, impartial. Chiar nu reusesti sa vezi ca Antonescu este un impostor incapabil de altceva decat de vorbe goale? Ce promitea USL acum un an si ce a facut din ce a promis? Voi, astia, sustinatorii USL, sunteti orbi si egoisti, tot ce vreti este sa plateasca aia de v-au luat voua 25% din salariu, altceva nu vedeti, nu vedeti ca astia nu va iau din salariu ci va scumpeste piata. Ca sa vezi insa cum ramai fara bani prin inflatie trebuie sa fii un pic mai inteligent insa.
      • -2 (2 voturi)    
        din ipocrizie (Vineri, 15 februarie 2013, 11:21)

        MenInBlack [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        si maimutzism...
        daca il lua in catare si pe TB, pe TOTI, era un maestru...asa, ramane un simplu pedestru de partid.
        cam rusinos...
  • +25 (33 voturi)    
    ****** (Joi, 14 februarie 2013, 14:23)

    Andradda [utilizator]

    Plesu si-a luat "gâstele" la jumulit! )))
    • -1 (7 voturi)    
      Aoleu! (Joi, 14 februarie 2013, 19:38)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Vorbesti de ultimul presedinte de la care a fugit????
  • +17 (21 voturi)    
    Jos palaria, D-le Plesu,aveti dreptate. (Joi, 14 februarie 2013, 14:28)

    prompt [utilizator]

    Pacat ca romanii se uita mai degraba in gura lui becali. Istoria va va da dreptate, dar, ce folos ca azi suntem intr-o asemenea jenanta situatie!
  • -23 (33 voturi)    
    mare patriot, mare caracter! (Joi, 14 februarie 2013, 14:33)

    busola [utilizator]

    Ca tot romanul impartial dl. Plesu se uita pe sine, se rataceste si ...apoi se regaseste pe sine in alergare! Sinecurile i-au daunat supletii dar lipsa lor o poate reface!
    • +6 (10 voturi)    
      Si busola din (Joi, 14 februarie 2013, 15:01)

      Mao2 [utilizator] i-a raspuns lui busola

      cand in cand este debusolata.....postarile astea nu sunt tot o sinecura?
    • +12 (16 voturi)    
      Cred ca plusul ti l-ai dat singur... (Joi, 14 februarie 2013, 15:03)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui busola

      Daca nici dl.Plesu nu e credibil, atunci dl.Antonescu e de-a dreptul incredibil...!
    • +10 (12 voturi)    
      Ok. Este impartial. (Joi, 14 februarie 2013, 15:10)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui busola

      Prin ce este impartial? Doar ca nu a strigat "Jos Basescu" il face impartial? A fost intrebat de Antenescu si Poanta. Domnule "Busola impartiala", are dreptate Plesu in ceea ce spune, sau nu? Asta e ceea ce conteaza. Ca este impartial sau nu, e putin important acum. Nimeni nu este impartial, nici macar tu nu esti.
      • 0 (0 voturi)    
        Numai la Latrine (Vineri, 15 februarie 2013, 19:03)

        antrax [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        Poti sa ai un subiect fierbinte gen Prim Ministrul a plagiat si sa-l rasucesti/ametesti/ascunzi astfel incat de vina sa fie tot Basescu pt orice altceva :).

        E o chestiune de Copyright!

        Orice vorbeste despre "marri conducatori" este un pedelist basist cumparat, stie asta orice gigi care se uita la gaina aia de D. Grecu. Parc-o si vad cum face mutra aia de uimita/socata...Ce sa mai zic de Ciutacu, Badea si Gadea.
    • +9 (9 voturi)    
      tov busola (Joi, 14 februarie 2013, 15:24)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui busola

      buna ziua
      nu m am lamurit daca esti afectat conform celor spuse de mine http://www.hotnews.ro/stiri-politic-14217107-crin-antonescu-voi-conduce-comisia-pentru-revizuirea-constitutiei-care-pnl-avea-sase-membri.htm, insa remarc spiritul nevrotc al Modelului Tau In Viata / vezi sa nu isi lase mustata ? ca si acel zugrav nascut in Austria..ca atunci chiar te cauta lumea cu furca ))))
    • -8 (12 voturi)    
      a căzut tirania! Vivat Republica! (Joi, 14 februarie 2013, 15:41)

      busola [utilizator] i-a raspuns lui busola

      Parafrazarile mele tin de o minima cultura generala, berbecii care nu o au n-au decat sa se repeada cu capul inainte.

      @mao.....raspuns: nu.

      @pitzi ....mai calculeaza! (stiu ca esti bun la numaratoarea in sistem Roberta).

      @ esti un basist serios, nu am ce sa-ti reprosez, iti recomand sa mai citesti si beletristica insa.

      @ un pretins domn ...vorbim dupa ce treceti bacu', nu ma poate afecta cineva care se simte onorat ca gandeste... in clisee!
      • +6 (8 voturi)    
        va rog repetati (Joi, 14 februarie 2013, 16:32)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui busola

        ce ati scris in sectiunea comentarii la un alt subiect...asa....cu intonatie..."clisee anticomuniste"...cum suna ? e bine...in adancul sufletezului dumneavoastra puteti fi recuperat...sa avandati de la stadiul de tovarash..la stadiul...."un alt domn"...suna bine nu i asa ? ...hai ca se poate..usor usor..repetati in fata oglinzii seara..si va faceti bine ))))))
        • -1 (13 voturi)    
          clisee anticomuniste (Joi, 14 februarie 2013, 17:56)

          busola [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Cine sustine demiterea lui Basescu este

          -comunist (este rosu in gandire, el si familia sa, dorind sa ne integram in URSS cat mai repede),

          -penal, borfas (numai penalii vor sa-l dea jos pe Basescu, nu-i asa?)

          -este uselist (iar aceia trebuie ridicati in furci, in tepele lui Basescu aduse in piata mare, intr-un linsaj similar celui portretizat de Octav Bancila prin tema rascoalei de la 1907)

          -este omul lui iliescu-kaghebistul, a lui felix-varanul, a lui kakarau antieuropeanul si antiamericanul (exact asa precum sunt si la gramada toti cei care critica ideea statului in genunchi la UE, amestecul ambasadorului american in afacerile interne, tradarea nationala prin promovarea in occident a alternantei la putere drept lovitura de stat, etc).

          Acestea sunt doar o infima parte din cliseele anticomuniste prin a caror manipulare isi asigura prezidentul sprijinul basacilor sai, intre care si unii autointitulati 'domni'. Nimic nu le da de gandit sa-i caute pe comunisti in propria lor tabara!
          • +3 (3 voturi)    
            bravo (Joi, 14 februarie 2013, 18:33)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui busola

            terapia functioneaza repede..sa traiesti bine Domnule Busola...si sa nu uiti...te uti catre VEST...nu catre EST )))))
          • 0 (2 voturi)    
            ai dreptate (Vineri, 15 februarie 2013, 1:56)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui busola

            ma, dar nu sint clisee ma, e pura realitate, ma.
            Era o vorba pe vremea pietei universitatii, cine-i fesenist, e ori prost, ori securist. Ceea ce nu exclude o a treia varianta, adica cine-i fesenist e si prost si securist. Ai inteles, ma, ceva?
          • +1 (3 voturi)    
            Nu domnule! (Vineri, 15 februarie 2013, 7:43)

            ticbis [utilizator] i-a raspuns lui busola

            Nu te mai chinui atata, ca este mult mai simplu: comunist este cel care gandeste si are mentalitatea ta!
  • +18 (24 voturi)    
    Da! FELICITĂRI domnule PLEŞU (Joi, 14 februarie 2013, 14:34)

    gabbi [utilizator]

    Pentru calitatea curajoasă a discursului Dvs. şi pentru că existaţi.
    Ma-aţi uns pe suflet şi mi-aţi înveselit ziua asta ploioasă.
    Mulţumesc.
    Gabriela
  • +21 (23 voturi)    
    Magistral... (Joi, 14 februarie 2013, 14:53)

    Rollo [utilizator]

    ...ca intotdeauna, domnul Plesu.

    Citind interviul, am ticluit o replica pe care i-as da-o oricand d-lui "presedinte" Crin Antenescu: "Ești puțin, domnule"...
  • +12 (16 voturi)    
    Ce prefera romanii ? Cultura sau ..."papagal" (Joi, 14 februarie 2013, 15:09)

    Cetatean-roman [utilizator]

    Domnul Andrei Plesu este un om cultivat cu mult bun simt. De fapt dansul le-a "primit" din familie. Antonescu si Ponta nu le-au primit nici de acasa si nici nu si le-au dobandit ulterior. Ce dreptate are Domnul Neagu Djuvara cand afirma, citez (aproximativ): " In politica nu au ce cauta cei de la talpa tarii !"


    simt despre Crin Antonescu: "Spre sa nu ajunga presedinte, as fugi cat vad cu ochii!"/ Despre Ponta: "Ceea ce conteaza este sa iasa el mot din diverse imprejurari"
  • -13 (19 voturi)    
    eheee, repetitio este mater...."currerorum" (Joi, 14 februarie 2013, 15:19)

    Anonim AntiBasescu [utilizator]

    Sa nu uitam ca Andrei Plesu si-a facut "mina" la fuga cit vezi cu ochii cu Basescu...acum are si obisnuinta, si exigenta...
  • +5 (7 voturi)    
    ...foarte adevarat (Joi, 14 februarie 2013, 15:50)

    trem [utilizator]

    Sper totusi sa inteleaga si cei care trebuie ceea ce spun aceste cateva randuri. Oare Crin citeste? Si daca da, ce argumente o fi gasind ca sa-si demoleze in sinea lui ce e scris mai sus? Multa lasitate in tarisaranoastra...
  • -7 (13 voturi)    
    Obsesia muribundului (Joi, 14 februarie 2013, 16:00)

    evoque [utilizator]

    eu va spun cu frumosul ca trebuie facut ceva pentru cresterea popularitatii pdl si a lui basescu prin schimbarea mesajului si al mesajerilor, iar voi hodorog-troc urlati si scheunati cu usl-ul.
    Ce poate omul intelege de aici? Ca a intrat "frica de usl" pana in maduva oaselor.
    Tampenii de genul ca cineva doreste exterminarea sustinatorilor pdl sa le spui la babe in coltul strazii, mesajul meu a fost cu totul diferit, insa voi nu va dezmintiti de slaba perceptie asupra realitatii imediate. Altceva nu stiti decat sa repetati in cor, usl, lantrine, varanu' (na' ca sa rezolvat si cu asta e dovedit securist), in rest, bla, bla ,bla..
    • +6 (8 voturi)    
      nu mai au (Joi, 14 februarie 2013, 16:09)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      USLamishtii au epuizat argumentele ? have a Happy Valentine Day (se simte acneea in scrisul tau)
    • +1 (3 voturi)    
      Ce obsesie? (Vineri, 15 februarie 2013, 7:51)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Nu despre frica de usl este vorba, ci despre frica de totalitarism; cei care l-au mai trait stiu despre ce e vorba; este vorba despre aia care ajung sa conduca tarile bazati pe 99% din voturile populatiei. Sunt cei care nu-si doresc opozitie nici macar de 1%.
      Au facut asta si Stalin si Hitler si Ceausescu...
  • +7 (9 voturi)    
    MORALA (Joi, 14 februarie 2013, 16:00)

    mihail nica [utilizator]

    Domnule Plesu,
    Despre PNL in curand vom spune "numai de bine".Doctrina liberalilor romani : SCOPUL SCUZA MIJLOACELE.
  • -7 (15 voturi)    
    Vai (Joi, 14 februarie 2013, 16:52)

    evoque [utilizator]

    am adus atingere virginatatii domnului plesu, marele maestru care a slujit la curtea lui basescu si care a scuipat in cotroceni dupa ce basescu a facut din plesu un presu. Pai si marele maestru cristoiu a scuipat la basescu cat era platit de voiculescu da acum este reabilitat ca de scuipa varanu'. Ce caractere au acesti maestrii? In ce se masoara caliatea inteligentei lor? In bani, multi bani.
    Vai nu poate fi asociat numele lui plesu cu al lui lazaroiu, oare de ce? nu au fost amandoi slugi credincioase la cotroceni?!!
    Presu nu a demisionat pe cat a fost alungat de basescu, iar daca dumneavoastra va simtiti bine in barba maestrului, este o problema personala si va doresc sedere placuta, insa va anunt ca eu nu pot sa traiesc in barba nimanui, deci nu suntem deloc apropiati, iar daca va referiti la spatiul carpatin aveti posibilitatea sa il parasiti.
    Cat despre parinti exilati, au avut multi si suferinta lor a fost pastrata in sufletele familiilor nu trambitata pentru a impresiona si obtine favoruri de la societate.
    • +2 (6 voturi)    
      deh (Joi, 14 februarie 2013, 17:50)

      un dac [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      basescu stiti, basescu cantati.
      PS: as prefera sa plece din "spatiul carpatin" oamenii ca dvs care nu mai au repere, care latra a gol despre basescu, care apara prin aceste interventii anti pe antonescu cel frate de partid cu becali. asta ca sa va aduc din nou in zona din care faceti parte. beeeehhhhhhheeeeee
    • +1 (3 voturi)    
      Corect! (Vineri, 15 februarie 2013, 8:00)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Nici n-ai avea cum sa te simti bine in barba lui Plesu pentru ca te desparte de acesta nivelul de cultura si inteligenta.
      Tu te simti bine doar intre plagiatori, repetenti (za mazar and za fazar) si cei care-si turnau rudele la securitate. Companie placuta!
  • +1 (5 voturi)    
    Lui Crin, seful Comisiei de revizuire (Joi, 14 februarie 2013, 17:26)

    uluit [utilizator]

    Multumim D-nule Plesu, pacat ca mesajele nu ajung sa vie digerate si de marea majoritate.

    Mesaj Lui Crin si alti tovarasi... de drum:
    "Dragi Tovarasi" din Comisia de revizuire a Constitutiei. Nu conteaza partidul din care faceti parte, cu totii proveniti din partidul stat cu vechi radacini comuniste. Chiar daca aveti denumiri diferite, pentru plebe sunteti o "diversitate". Va propun ca, de astazi sa nu mai mimati principiul valorilor democratice si sa nu ne mai dezamagiti prin stilul vostru propiu cu care ne-ati obisnuit (asa cum ati alterat si votul uninominal). Pe cei din UE, cu siguranta nu-i mai pacaliti. Altfel va veti integra in "Absolut", in Absolutul prostiei voastre de a fi parte a valorilor Nord Coreene.
    La munca Tovarasi!
  • -2 (14 voturi)    
    ? (Joi, 14 februarie 2013, 18:32)

    munoz [utilizator]

    nu vi se pare ciudat ca un mare fan al domnului Basescu vede la alti oameni "carente etice"?
    n-am inteles care-i faza cu fugitul din tara daca ajunge Crin presedinte?
    dar noi care a trebuit sa-l suportam pe Basescu atatia ani, ce trebuia sa facem?
    Mi se pare incredibil cum un om cult cum e Plesu e un admirator al unui om care nu pare ca a citit o carte pana la capat.
    • +3 (5 voturi)    
      tovarashu Munoz (Joi, 14 februarie 2013, 18:42)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui munoz

      va rog un pic de rabdare Domnul Busola s a vindecat, vreti sa incercati si dumneavoastra ?
  • +2 (4 voturi)    
    asocieri (Vineri, 15 februarie 2013, 7:18)

    Francisc 1 [utilizator]

    plesu - noua europa - baconksi -vot paris - neamtu ... va mai spun?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri