In vara lui 1995, eram student in anul II la Universitatea Brasov. Imi doream mai multi „bani de buzunar” si mi-am gasit un job. Era un boutique de design si tiparituri din Brasov, care avea si o tipografie proprie. Imi aduc si acum aminte cu placere de prima zi „la lucru”. Am avut de facut un design al unei carti de vizita in Corel DRAW! 5.0. As putea spune ca acela a fost momentul in care am intrat pentru prima data in contact cu lumea publicitatii – asa cum era ea la vremea aceea.

In decembrie 1998, dupa cateva luni ca vanzator de publicitate la Radio Brasov, m-am mutat in Bucuresti si m-am angajat la ARBOmedia, pe vremea aceea IP Bucuresti. Vindeam Radio Contact si ceva print.

ARBO a fost pentrum mine „o adevarata scoala”. Am invatat multe lucruri, am avansat in pozitie si am acceptat din ce in ce mai multe responsabilitati, dar am avut mai ales oportunitatea sa-mi descopar adevarata pasiune profesionala – publicitatea si marketingul online.

In primavara lui 2001 am inceput pregatirile pentru crearea diviziei de interactive de la ARBOmedia. Lansarea oficiala am facut-o in septembrie si prima vanzare in decembrie. De acolo totul a mers in sus, iar din toamna lui 2003 am predat stafeta ARBO lui Calin Rotarus si am plecat in Canada.

Aici inceputul nu a fost deloc usor, m-am angajat tot in publicitate din prima zi dar a trebuit sa invat multe lucruri noi intr-un timp foarte scurt. Nu era nici mai bine nici mai rau. Pur si simplu nu se putea compara. Era altfel. Imi placea ce vedeam in jurul meu, imi placea modul in care „sistemul” functiona dar imi lipseau radacinile …

Totul era nou in jurul meu: oamenii, cultura de business si filozofia de viata. Este o adevarata experienta sa te trezesti intr-un loc unde ai un telefon mobil „gol” in care practic nu gasesti decat 2 numere de telefon: cel de acasa si cel al nevestei. Spre marea mea mandrie am reusit.

Am avut ocazia sa acumulez acele cunostinte si abilitati necesare atingerii excelentei in domeniul meu. Sunt certificat Google adWords si responsabil de „soarta” unui buget online de invidiat, chiar si pentru piata canadiana. Nu am rupt nicioadata complet legatura cu Romania si cu piata locala de publicitate. Multumesc adPlayers si HotNews ca exista si ca au doua site-uri minunate care mi-au permis sa stiu ce se mai intampla „pe acasa”.

Intr-o oarecare zi ploioasa de noiembrie 2007, m-am „intalnit” online cu Dorin Boerescu, Speed Promotion. Dorin era intr-o reorganizare majora a integului sau business si se gandea sa „porneasca ceva pe online”. Dupa ceva e-mailuri am constatat ca ne doream aceleasi lucruri. Sa pornim o agentie de publicitate interactiva „full service”, care sa fie altfel. Sa ofere servicii complete advertiserilor romani si sa aduca inovatie si eficinta in comunicarea online in Romania.

Imi aduc aminte de o replica a lui Dorin de la inceput de decembrie: „Tu iti dai seama ca in mai putin de 2 saptamani am schimbat mai mult de 30 emailuri cu tine?”

Asa s-a nascut HyperActive, undeva prin decembrie 2007, iar astazi, 4 martie 2008 ne mandrim sa anuntam lansrea oficiala a companiei, in calitate de parteneri.

Avem tot ce ne trebuie pentru a reusi. In primul rand, o echipa de specialisti de exceptie, o intelegere profunda a comunicarii online si cel mai important, o mare pasiune pentru ceea ce facem.

De multe ori mi s-a spus: „Fii atent ce iti doresti, ca s-ar putea sa ti se intample”. Asta este HyperActive: o agentie de publicitate interactiva, nascuta din pasiunea pentru comunicarea online si care este capabila sa plece de la o foaie de hartie alba si sa livreze unui client un concept si o campanie interactiva eficienta.

Eu sunt inca in Canada. Trebuie sa finalizez cateva proiecte in curs si sa ma asigur ca aceasta mutare nu imi va afecta familia. Voi reveni in Bucuresti pe 1 iunie. Este cadoul meu pentru copii nostri, care vor putea sa se bucure pe deplin de dragostea bunicilor, chiar de ziua copiilor.

Comenteaza pe blog.