Tepedele din Cotroceni (de Pavel Lucescu)

de PAvel Lucescu     Cotidianul
Marţi, 22 iulie 2008, 23:37 Revista Presei | Opinii/Analize

Elena Udrea e de mult eticheta pe fruntea PD-L. Nu-i singura, dar e cu siguranta printre cele cu adevarat memorabile. Pentru ca e considerata de multi frumoasa si pentru ca are destui bani sa-si intretina imaginea publica, Elena Udrea asigura si vizibilitatea PD-L in randul publicului de tabloid.
 
Dar Elena Udrea e si secretar executiv al PD-L, deci face de multa vreme si munca de partid. Si, mai nou, pentru ca PD-L e putin in criza, Elena Udrea reformeaza filiale de partid si devine, cireasa pe tort, sef oficial al campaniei lui de comunicare. Pe scurt, Elena Udrea are si face din toate cele ce trebuie sa faca un politician de succes. Alaturi de Elena Udrea, intr-un trio care o mai include pe Raluca Turcan, de PR-ul partidului se mai ocupa si Gheorghe Falca.

Un primar de succes, care a reusit sa-si convinga electoratul ca justitia e uneori injusta si exagerat de suspicioasa si ca nimic nu trebuie sa impiedice de la treaba un bun gospodar.
 
Strategia PD-L, pentru ca decizia de a-i investi pe cei trei cu inaltele responsabilitati apartine conducerii partidului, e à la carte. De imagine si comunicare trebuie sa se ocupe oamenii care au imagine si care stiu sa comunice. Punct. Virgula. Sa ma ia naiba daca am vazut mai multa prostie politica decat la acest partid. Pai, hai s-o luam asa, babeste, sa priceapa si mintea la Boc.

La localele din acest an PD-L a castigat, de fapt, primariile pe care le-a avut, unele castigate in 2004, altele „cumparate“ dupa ce-a venit la guvernare, cu voturile aferente aduse in contul partidului la nivel national. Dar asta li s-a intamplat si liberalilor, si celor de la PSD, mai putin ce-au pierdut intre timp prin migratie. Statisticile spun ca vreo 90 la suta dintre primarii in functie si-au recastigat mandatul. Ca pedelistii compara procentele de la localele din acest an cu cele obtinute in 2004 si le ies o gramada in plus, asta credeam ca tine doar de marketing politic.

Adica ceva de genul hai sa ne laudam cu ceva ca nu da bine sa spui c-ai pierdut. Dar baietii, se vede treaba, chiar cred ca asta li-i performanta. Uita in schimb ca: in toate sondajele din ultimii trei ani au peste 35 la suta, cu perioade de gratie in care se apropiau si de 50 la suta, si ca de fapt, la locale, adica la momentul adevarului, au suferit cea mai usturatoare infrangere. De ce spun asta. Pentru ca, daca te uiti pe prezenta la vot si pe structura electoratului care a stat acasa, iar asta poate s-o faca pana si portarul de la sediul din Modrogan, vezi ca grosul absentilor vin exact din zona celor care ar fi votat, cum o spun de atata vreme in sondaje, cu PD-L.

Cotidianul
























206 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri