VIDEO Crin Antonescu: Ponta a dus o viata buna cu PNL. Situatia in USL este "complicata". Daca nu ma vor sustine la prezidentiale asta este, multumiri pentru colaborare, nu ne tremura chiloteii./ Victor Ponta: Am pornit pe un drum si vreau sa ne tinem de cuvant pana la sfarsit

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 13 septembrie 2013, 21:58 Revista Presei | Radio TV

Crin Antonescu
Foto: Captura Antena 3
Presedintele PNL, Crin Antonescu, a declarat, vineri seara, la Antena 3, ca are incredere "mai mica" in premierul Victor Ponta dupa episodul legat de Rosia Montana, mai mica inclusiv decat cea din momentul desemnarii Laurei Codruta Kovesi la DNA, precizand ca in prezent situatia din USL este "complicata". Crin Antonescu a mai spus ca "Trebuie sa inteleaga (premierul Victor Ponta - n.red.) urmatorul lucru, si trebuie sa inteleaga tot PSD-ul ca primul-ministru pesedist si PSD-ul duc o viata buna cu aliatul lor PNL si Antonescu, nu pentru ca ne-ar tremura chiloteii ca nu or sa ne mai sustina la prezidentiale, ci pentru ca acest Guvern trebuie sa reuseasca si pentru ca acest Guvern si aceasta majoritate trebuie sa-si respecte cuvantul fata de romani. Daca pot intelege asta, va fi bine, daca nu, nu ma vor sustine la prezidentiale si cu asta multa sanatate si multumiri pentru colaborare."

 De asemenea, liderul PNL a fost intrebat daca il mai considera pe premier "prieten". "Sunt coleg de serviciu public", a raspuns Crin Antonescu.


Cele mai importante declaratii ale lui Crin Antonescu:

Trebuie sa inteleaga (premierul Victor Ponta - n.red.) urmatorul lucru, si trebuie sa inteleaga tot PSD-ul ca primul-ministru pesedist si PSD-ul duc o viata buna cu aliatul lor PNL si Antonescu, nu pentru ca ne-ar tremura chiloteii ca nu or sa ne mai sustina la prezidentiale, ci pentru ca acest Guvern trebuie sa reuseasca si pentru ca acest Guvern si aceasta majoritate trebuie sa-si respecte cuvantul fata de romani. Daca pot intelege asta, va fi bine, daca nu, nu ma vor sustine la prezidentiale si cu asta multa sanatate si multumiri pentru colaborare.

Nu, a dus o viata buna (Victor Ponta - n.red.). A avut un partener ireprosabil din punct de vedere politic cum nu a mai intalnit si nu o sa mai intalneasca in lunga sa cariera politica, indraznesc sa mai fac o previziune.



Despre situatia USL: Complicata, in sensul in care, daca in ziua unu, in ziua doi, au existat neintelegeri, neclaritati, confuzii, ele trebuie lamurite (...) Anuntul ca proiectul (Rosia Montana - n.r.) cade, ca nu se mai discuta in Parlament, nu l-am facut eu, l-a facut in mod gresit - nu cu rea intentie, sunt convins - dar in mod gresit premierul.

Eu cred ca cineva nu a interpretat corect sau nu a vrut sa inteleaga corect. Acel cineva nu e domnul Ponta sau nu e doar domnul Ponta. E un cineva colectiv.

Despre candidatura la prezidentiale: Daca voi avea ce spune, ce propune si ce face pentru Romania, sigur ca o voi face. Nu sunt candidatul PSD-ului. Sunt candidatul USL-ului. .... Dar nu inseamna ca daca sa zicem nu mai vrea PSD-ul - cum sunt amenintat, intr-un chip prea putin elegant -, am inmarmurit de groaza si chiar nu mai candidez. Nu! Fara sprijinul PSD-ului (la alegerile prezidentiale - n.red.), este evident ca sansele sunt mai mici. Vorbim de cel mai mare partid din tara. Nu este nimeni lipsit de simtul realitatii.

Despre declaratia lui Ludovic Orban, care a cerut demisia premierului: Toti pesedistii, toti oamenii care sunt interesati de politica stiu ca Ludovic Orban, ca si mine si ca si atatia alti colegi, nu sunt niste oameni pe care sa-i pui sa spuna ceva sau pe care sa-i impiedici sa spuna ceva. Ludovic Orban a facut o declaratie in nume personal, ea nu reprezinta pozitia partidului, nu reprezinta pozitia grupului parlamentar. Este un deputat liberal care a facut o declaratie de care m-am delimitat. Daca PNL ar ajunge la concluzia ca vrea demisia lui Victor Ponta, o spune in chip oficial, ceea ce nu este cazul.

Despre o remaniere guvernamentala: Posibila oricand, dar nu este probabila sau iminenta. In acest Guvern, nu s-a pus niciodata problema foarte serios a unei remanieri. Sigur, au fost inlocuiri de ministri din diverse motive, dar nu remaniere, in sensul in care schimbi niste ministri. Nu s-a pus problema, dar de buna seama ca nu este imposibil. Remanierea este un procedeu frecvent in democratie. Remanierea nu inseamna destituirea, compromiterea celor inlocuiti. Este ceva absolut normal, s-a intamplat de atatea ori.


Victor Ponta: Am pornit pe un drum si vreau sa ne tinem de cuvant pana la sfarsit


In replica, premierul Victor Ponta a declarat, vineri seara, ca presedintele PNL are dreptate cand afirma ca nu este prieten cu el, ci doar "coleg de serviciu" si a precizat ca a pornit la un drum politic cu Crin Antonescu, Daniel Constantin si Sorin Oprescu, motiv pentru care au fost votati de cetateni. Seful Executivului a facut aceasta afirmatie intr-o interventie telefonica la RTV, in momentul in care moderatorul emisiunii l-a intrebat cum comenteaza declaratia lui Crin Antonescu, potrivit Mediafax.

"Da. E foarte adevarat. Eu am pornit la un drum politic cu Crin Antonescu, Daniel Constantin si Sorin Oprescu, oamenii ne-au votat pentru asta si vreau sa ne tinem de cuvant pana la sfarsit", a afirmat Victor Ponta.
























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

7525 vizualizari

  • +34 (34 voturi)    
    usele la raport (Vineri, 13 septembrie 2013, 22:16)

    verisoaraluifelix [utilizator]

    Azi Crin, mai alaltaieri Ponta, se poate spune ca cei doi lideri maximi comunica mai mult prin intermediul lui Gadea.
    • +9 (9 voturi)    
      intradevar.... (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 9:03)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui verisoaraluifelix

      ....dar din nefericire, "comunicarea" este doar despre interesul lor personal si al gastlor pe care le reprezinta.

      Nimic despre si pentru fraierii care i-au votat si care inca se mai zgaiesc la mascarada televizata.
  • +30 (34 voturi)    
    antonescule.... (Vineri, 13 septembrie 2013, 22:27)

    liviu_ [utilizator]

    esti praf...
    la cat de "inteligent" ai fost in ultimu timp si la cat de "inteligent" esti in continuare, cred ca pana la alegeri ai sanse sa nu te voteze lumea nici daca te sustine pnl, psd, pdl, ppdd, prm, pg s.a.m.d.
    • +8 (8 voturi)    
      Vorba Englezului ! (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 8:49)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      The trash !
    • +10 (10 voturi)    
      unicul (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 8:51)

      aladdin [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Cred ca si daca va fi singurul candidat la prezidentiale, tot va avea probleme sa castige.
  • +17 (27 voturi)    
    Antonescu si Ponta = puscariasi pina la alegeri (Vineri, 13 septembrie 2013, 22:28)

    dumitrica [utilizator]

    Dupa cum merg lucrurile, atit Antonescu cit si Ponta isi vor petrece alegerile din 2014 in detentie la Jilava de unde vor avea interventii telefonice la posturile TV (poate chiar videotelefonice) cite 20 minute pe zi conform regulamentului.

    Desi as fi oarecum surprins nu m-as mira prea mult daca noul presedinte al tarii va afla vestea alegerii sale in celula unde este cazat la Jilava.

    Nu imi este insa foarte clar daca, odata ales presedinte, un puscarias (condamnat definitiv) se poate gratia singur sau nu?

    Daca este in arest preventiv in mod sigur nu se poate autogratia deoarece este nevoie de o sentinta definitiva.
    • +2 (10 voturi)    
      Motivul? (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 2:11)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      Intraznesc sa sper ca nu vor fi puscariasi pentru ca ii antipatizezi. Nici mie nu mi-e foarte simpatic Antonescu, insa as fi primul care sa iasa in strada pentru a-i apara dreptul de a fi antipatic.
      Sper ca in tara asta sa nu mai fie situatii in care un individ sa fie incarcerat pentru opiniile sale, chiar si atunci cand acestea contrazic opiniile a 99.9999% din populatie.
      • +8 (8 voturi)    
        Nu cred ca cineva atenteaza la (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 8:58)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        dreptul lu Antonescu de a fi Antipatic ! Din contra, eu unul chiar il sfatuiesc sa continuie cu acest stil , poate se conving si Antenistii ce individ le vorbeste !
      • +5 (5 voturi)    
        Asa e! (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 9:48)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Ai dreptate dar cu o singura precizare!
        Atunci cand 99.999999% dintre romani iti contrazic opiniile, este o problema cu el!
        Cand 99.999999% sufera din cauza opiniilor tale, traduse in fapte contra a 99.999999%... e cam cazul sa faca puscarie sau sa ispaseasca o pedeapsa!
        Daca doar opinia goala contravene, ok, ai dreptate!
        Dar din pacate, opinia celui de/al doilea om in stat, este o opinie cu implicatii in viata tuturor!
        Deci?!
        Ce alegem filozofia sau politica!?
        Ce este kkrau?!
        (apropo si mie imi este antipatic in 99.999999% si... nu pateste nimic, deci?!)
        • +1 (1 vot)    
          democratie (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 14:21)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          Antonescu nu s-a ales singur, a fost ales de catre un electorat prost, manipulat, dar neconstrans de nimeni.
          Singura pedeapsa pentru un om politic e ca nu mai este ales a doua oara (asta, desigur daca nu se apuca de furat si facut smenuri).
          Pana la proba contrarie Antonescu pare sa nu se fi bagat in magarii economice, asa ca il poti blama doar pentru discursul gaunos.
          Hai sa nu revenim la bolsevism si acuze de genul 'a tradat poporul' sau 'crime de uneltire impotriva oranduirii sociale'
    • 0 (0 voturi)    
      rspuns dumitrica (Luni, 16 septembrie 2013, 7:48)

      Livut [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      Sa te auda Dumnezeu cat mai repede si pe timp cat mai indelungat poate pe viata desi nu merita sa le platim cheltuielile de intretinere la mititica
  • +28 (28 voturi)    
    .... (Vineri, 13 septembrie 2013, 22:30)

    CristiRu [utilizator]

    Domnule Antonescu PSD-ul nu guverneaza... ei satisfac interesele de GRUP ...EI INTRE EI IMPSRT TOT iar noi inca mai muncim.... prin strainatate....
  • +26 (26 voturi)    
    Partener ireprosabil cum nu o sa mai întâlnească (Vineri, 13 septembrie 2013, 22:32)

    AlexM23 [utilizator]

    Discursul lui Crin duce inevitabil la afirmatilei des intalnite in certurile adolescenților îndrăgostiți : nu mai gasesti alta ca mine!
  • +15 (25 voturi)    
    Ponta are dosarul DNA deja pregatit (Vineri, 13 septembrie 2013, 22:40)

    dumitrica [utilizator]

    DNA-ul i-a facut deja dosar lui Ponta insa asteapta sa se mai apropie alegerile pentru ca impactul asupra electoratului sa fie maxim.

    Numai lobby-ul pe care il face Ponta pentru Gabriel Resources si se constituie intr-un dosar greu de tentativa la subminarea economiei nationale.
    • +11 (11 voturi)    
      hehe (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 0:29)

      Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      Ponta duce mai departe agenda lui Basescu. Sunt aceleasi subiecte pe care si Ungureanu le atacase cand a luat Guvernul: RM, gazele de sist.

      Ponta acum fix ce i se spune, altfel, o sa se mai deschida dosarul Panait ... si alte chestii nasoale.

      Ponta e cel mai parsiv om politic la ora actuala. Nastase era copil mic.
    • +2 (2 voturi)    
      Ti se pare normal? (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 14:25)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      Daca intr-adevar exista un dosar in lucru, crezi ca e normal ca DNA sa astepte alegerile?
      Ce treaba are DNA cu alegerile sau cu cine conduce tara? Ei trebuie sa ii prinda pe corupti, cat mai repede cu putinta, indiferent cine e la putere.
      Scopul lor nu e sa schimbe puterea sau sa stabileasca cine-s buni si cine-s rai.
    • 0 (0 voturi)    
      Sa te auda (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 21:51)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      Cel de Sus !
  • +19 (25 voturi)    
    Cacarau e bolnav (Vineri, 13 septembrie 2013, 22:42)

    Andradda [utilizator]

    Si nu ma refer la o gripa sau la o ciroza.
    • +13 (15 voturi)    
      Depresie cronica (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 4:29)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      si somnambulism mental, astea-s in top, pt ca lista e mult mai lunga.
  • +14 (18 voturi)    
    floricel de ce esti alb la fatza? (Vineri, 13 septembrie 2013, 22:47)

    mnicku [utilizator]

    .
    • +5 (5 voturi)    
      e nedormit :)) (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 8:28)

      gigelutz [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      kakarau nu mai doarme ;)
  • +6 (12 voturi)    
    io nu am surprins (Vineri, 13 septembrie 2013, 22:50)

    Ar3s [utilizator]

    momentul cand gruparea politica a lui Antonescu si Ponta sa fi promis ceva romanilor.Tot ce-mi amintesc este faptul ca USL a fost votat (cine a votat, neprezentarea fiind de 60%) pentru a scapa de Basescu. Daca asta a fost promisiunea...
    • +12 (16 voturi)    
      exact (Vineri, 13 septembrie 2013, 23:10)

      verisoaraluifelix [utilizator] i-a raspuns lui Ar3s

      Pana la ora asta , si la peste un an de la inscaunare, inca cea mai mare reusita e sa-l mute temporar pe Basescu de la Cotroceni :)))) in rest, D-zeu cu mila.
  • +18 (20 voturi)    
    Un personaj neinteresant (Vineri, 13 septembrie 2013, 22:57)

    ty [utilizator]

    din pacate e la butoane.
  • +9 (15 voturi)    
    opaaa... (Vineri, 13 septembrie 2013, 23:24)

    strelka [utilizator]

    A inceput sa se prinda , ca lucrurile nu sint chiar ceea ce par, si mai ales de la un partid care ar trebui sa se numeasca PCR 2.0
  • +13 (13 voturi)    
    Fara Crin (Vineri, 13 septembrie 2013, 23:39)

    marvio [utilizator]

    Era clar de la bun inceput ca PSD vrea sa se scuture de PNL. Nu gasea motive. Chiar le-a fost cam greu sa gaseasca ceva. Pai cine a vazut sovietici care sa accepte sa imparta puterea cu altii?

    Dar e bine! Vom avea in sfarsit opozitie adevarata. Insa va fi consolidata cel mai probabil fara Antonescu la conducerea PNL.
  • +16 (18 voturi)    
    Despre Domnul Crin (Vineri, 13 septembrie 2013, 23:50)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    - CTP: "Un politician gaunos". "Submineaza justitia, submineaza statul".
    - Andrei Plesu: "O nulitate"; "mereu sigur pe locvacitatea lui fadă".
    - Sever Voinescu: "O patachina".
    - Florin Zamfirescu: "Doar o carcasa".
    - Florin Negrutiu: "Ridicol si absurd". "Mai degrabă exaltat decât calculat, mai degrabă superficial decât harnic". "N-a avut vreun scrupul să se înconjoare de turnători notorii la Securitate, precum Dan Voiculescu sau Sorin Roşca Stănescu".
    - Dan Tapalaga: "Un contorsionist nevertrebat".
    - C. Nistorescu: "Un personaj subtire".
    - Marian Sultanoiu: "Zambetul acela abulic de fericire".
    - Lelia Munteanu: "Aud sticleţii din colivia pe care al doilea om în stat o poartă fudul pe umeri, în loc de căpăţână".
    - I Cristoiu: "Şi cînd te gîndeşti că, în 2009, eram gata cu toţii să-l luăm în serios pe Crin Antonescu, politicianul candidat la preşedinţie care ne făgăduia Revoluţia Bunului simt".
    V. Tismaneanu: "Locvace si pompos, bombastic si martial, arogant si inconsistent, narcisist si insolent, demagog si indolent, cel mai ridicol personaj din politica romaneasca a ultimelor doua decenii".
    • +4 (4 voturi)    
      Perfect cu ...statistica (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 15:18)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      Da, asa arata/este tabloul realitatii politice cocotate la tribuna parlamentara, la parghiile guvernului, prin televiziunile zapacite...Statistic, parerile avizate sunt defavorabile total si din toate directiile. Dar ce folos de toate aceste perceptii absolut reale asupra idiotilor votati cu larga incredere? Sondajele( si le iau in serios!) arata acelasi constant 60% pro...dezastru. Lasii nu vor sa recunoasca nici in ruptul capului marile erori facute si... basta !! E drumul sigur pe care se poate ajunge la dezastru.Nu vreau sa cobesc, dar parca aud pe undeva vuiete rau prevestitoare pentru viitorul nu prea indepartat.
  • +9 (9 voturi)    
    vor fi lupte grele (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 0:27)

    math [utilizator]

    Vacuitatea si Fatuitatea lui Antonescu vs Coruptia, Impostura si Populismul acestui PCR 5.2 numit astazi PSD. Luptele vor fi organizate si arbitrate de intelectualii conservatori Gadea si Voiculescu.
    • +6 (6 voturi)    
      Am citit bine (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 9:13)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui math

      Gadea si Voiculescu , INTELECTUALI ?
  • +14 (14 voturi)    
    ca la ... (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 1:52)

    NicolaeBa-lcescu [utilizator]

    O tara barbara in care te mananca cainii pe strada, si conducatorii ei se cearta din dragoste ca la usa cortului.
  • +17 (17 voturi)    
    Ponta i/a dat tzeapa lui Cacarau!!!! (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 6:01)

    Blue_James [utilizator]

    CACARU constientzeaza ca a luat tzeapa de la Ponta, si ca va fi sprijinit ciu/ciu la prezidentiale!!!!Locul ambilor maimutzoi este de fapt in beci la arestul Politziei capitalei!!!!
  • +9 (9 voturi)    
    de ce la noi nu se poate (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 6:56)

    Ana_Bucuresti [utilizator]

    Vreau o tara ca afara!!! Mai stiti versurile? M-am saturat de hotii si de minciuni si incalcarea drepturilor mele! Un pic de constiinta e necesara ca aerul, aerul curat fara cianura!
    • +5 (5 voturi)    
      Nu se poate... (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 9:34)

      triciupa [utilizator] i-a raspuns lui Ana_Bucuresti

      ... pentru ca la putere este regimul voiculescu a carui esenta este furtul, minciuna si incalcarea drepturilor. Desi in vara lui 2012 grupul voiculescu a pus la cale o lovitura de stat, reactia societatii civile a fost cvasi-inexistenta. Mai mult, cateva luni mai tarziu o populatie obnubilata formata din pensionari, asistati si diversi periferici a votat acest grup si practic i-a adus pe pucisti la putere in mod democratic. Si de data asta societatea civila, azi foarte vocala pe tema rmgc, a ramas pasiva, nu a participat la vot si practic a pus soarta tuturor in mainile consumatorilor de antena 3. Eu am fost la urne si am incercat sa ma opun gruparii voiculescu dar am doar un singur vot. E greu de inteles pentru mine cum de societatea civila e atat de sensibila la baltile de cianura de la Rosia Montana dar ignora cu desavarsire oceanul de otrava in care ne-a cufundat regimul voiculescu. Poate ca proiectul rmgc a adus in societate cianura dar cu siguranta voiculescu a re-adus ura, dezbinarea, teama, discursul apocaliptic, satanizarea adversarilor, minciuna ca modus vivendi si manipularea ca unealta de guvernare. Ma gandesc ca asta e un posibil raspuns la intrebarea "de ce la noi nu se poate"...
    • +2 (2 voturi)    
      Fabule ! (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 11:23)

      SorinValeriu [anonim] i-a raspuns lui Ana_Bucuresti

      Nu uita, Romania e in prima treime in lume ! Vrei o tara ca afara unde ?
  • +3 (3 voturi)    
    Despre Domnul Crin... (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 7:41)

    dan.c [utilizator]

    ... in continuarea listei Ciobanului Bucur, de dragul completitudinii desi, vai, suntem asa departe sa o atingem:
    Cartarescu: Un bidon gol.

    Asta imi place cel mai mult! O rima scurta si seaca :)
  • +8 (8 voturi)    
    Limbaj de prezidentiabil (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 8:40)

    istoriograf [utilizator]

    Nu ne tremura chiloteii: acesta este limbajul pe care a gasit de cuvinta sa-l foloseasca un individ care se doreste prezidentiabil. Ar fi foarte reprezentativ pentru tara. Oare cum se spune in romgleza "ne tremura chiloteii" ? In aceste conditii, pana si Geoana in prostia lui pare mai reprezentativ pentru tara decat acest buhait gol pe dinauntru a carui singur vis este sa fie prezident si nimic altceva.
  • +7 (7 voturi)    
    Solutie USL de dezvoltare rapida-trainica a tarii (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 8:49)

    hotnewsfil [utilizator]

    USL a facut uz de practici inovatoare pentru a-si aduna voturi, cu carul, in 2012,
    Printre altele, a ademenit cantareti de succes la plebe, mai cruzi (ca varsta) sau mai rascopti, pe care i-a tarat prin toata tara, sa hipnotizeze creduli, neprihaniti in tainele smecheriilor politicianiste.
    Metoda a fost de mare succes!
    Acum, cand sunt la putere, cantaretii din parlament, prcticanti inca ai ametirii strazii, cu cantece care ocolesc mintea- merg direct la suflet, nu sunt solutii ( nu au putere) pentru indeplinirea promisiunilor din campania electorala, pentru evitarea clatinarii din toate inchieturile si alunecarea rapida a USL pe toboganul politic.
    In ceasul al doisprezecelea, iata ca a aparut o unda de speranta, de salvare de la prabusirea iminenta :
    O formatie de muzica 'cu adresa' a compus melodia de succes 'Vreau o tara ca afara'.
    Nu este vorba de succesul muzical, ci de ceva mult mai important, decisiv in viata USL. Iata :
    Acolo unde este cantata aceasta melodie, se indeplineste pe loc, ca din varful unei baghete facatoare de minuni, cererea exprimata de titlul melodiei : apare o scoala noua, complet si modern echipata, material si cu profesori 'ca afara'.
    USL si-a trecut in cont acest succes politic, a facut comparatie cu starea jalnica mostenita de la Boc si a trecut la aplicarea in masa a acestei solutii de dezvoltare a tarii.
    Astfel, cantaretii au interpretat melodia 'facatoare de minuni' prin toate coclaurile tarii, in varful muntilor, sat cu sat, si asa, cat ai bate din palme (din bagheta facatoare de minuni), s-a umplut tara de scoli 'ca afara'.
    De la scoli, s-a trecut imediat (tara n-are timp sa astepte!), la 'Vreau un spital ca afara' si s-a rezolvat si aceasta problema, peste tot, in tara.Asa s-a umplut tara de autostrazi, de echipamente militare moderne, de dotarea tuturor localitatilor cu canalizari, cu apa curenta, cu bai si closete in interiorul locuintei, cu retele de gaz mentan, cu asfaltarea tuturor drumurilor.
    Vedeti ca se poate?
    • +1 (1 vot)    
      Completare ! (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 13:45)

      hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Va rog sa considerati ghilimele aplicate sintagmei : "starea jalnica mostenita de la Boc".
  • +6 (6 voturi)    
    Mda (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 12:08)

    potaissa [utilizator]

    Asa un specimen ajunge doar intr-o jungla politica de calibrul romaniei intr-un fotoliu de parlamentar. Asa mi-e o lehamite ,la 23 de ani de la asanumita revolutie sa vad tot felul de primate la putere.....
  • -4 (4 voturi)    
    Presedinte (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 12:16)

    maxxie jazz [utilizator]

    Eu cred ca miscarea asta l-a bagat pe Anto la Cotroceni. Ar putea sa se spele putin de pacate si sa faca ce trebuie. Mi-e teama insa de reversul medaliei, ala vehiculat in jurul bursei din Toronto. O sa vedem ce se mai intampla si-o sa descoperim daca sunt niste impunsaturi de fatada sau o reala dezbinare a aliantei artificiale.
    • 0 (2 voturi)    
      ce frumos il alinti (Luni, 16 septembrie 2013, 0:12)

      math [utilizator] i-a raspuns lui maxxie jazz

      ..."Anto" Avem lacrimi de emotie, pentru acest minunat liberal curajos care lupta cu tiranul de ani de zile, si care alaturi de Ponta si Voiculescu vor duce Romania pe culmile gloriei.
  • +2 (2 voturi)    
    Completere definitorie ! (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 13:55)

    hotnewsfil [utilizator]

    DEX :
    'LUMINÍSM1 s. n. Varietate de clarobscur în artele plastice'.
    Completare la definitia din DEX : Varietate de clarobscur in artele plastice si in politica USL.
  • +4 (4 voturi)    
    Da ,si...? (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 15:00)

    solar [utilizator]

    Iata rezultatul votului facut alandala portocala din partea unora total defazati de la ccea ce inseamana "o politica pentru tara", indiferent care ar fi ea, de stanga sau de dreapta. La ceea ce asistam acum neputinciosi cu totii de-a valma ,la complicatiile , defazarile si decuplarile la care s-a ajuns fata de ceea ce era/este necesar de intreprins politic pentru consolidarea democratiei in RO, nu mai pot sa-mi dau seama de finalitatea procesului(gen bulgare de zapada) declansat anul trecut. Totul a devenit posibil iarasi in Ro aproape ca si in 1990, un fel de haos in care stii cum intri , dar nu stii cum iesi.Sa votezi iluzii si himere este ceva chiar groaznic de suportat prin consecintele care decurg. Dar asa ceva s-a votat. Lumpenii ...umanismului socialist isi vor spune cuvantul pana la capat oare in tara asta?
  • +5 (5 voturi)    
    sa intelegem ca psd (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 16:19)

    fosta zoezoe [utilizator]

    guverneaza si nu usl ? Oamenii au votat usl sa guverneze si acum caca spune sa nu a deranjat psd ? Spune al doilea om in stat ca dupa 1 an si jumatate de guvernare (desi usl s-a pronuntat din opozitie despre Rosia Montana ) si dupa 10 zile de proteste semnificative in strada ca nu cunoaste subiectul (proiectul de lege promovat de guvernul care e si al lui si menit sa transeze problema) !!!!! Si daca nu stie de ce se pronunta ? Aici nici nu vorbesc despre PRO sau CONTRA ci despre cine si cum ia decizii care ne perivesc pe toti.DE FAPT CINE SI CUM NE GUVERNEAZA ??
  • +6 (6 voturi)    
    Ponta Şi Antonescu (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 18:28)

    Alistar44 [utilizator]

    Ponta este total depăşit de situaţie. Bine a zis Băsescu că este ca un şoricuţ- Da, ca un şoricuţ care vrea să fure câte o frimitură când nu se uită ceălalt. PONTA ESTE UN OM MĂRUNT ŞI DEPĂŞIT.
    Ponta, nu poţi fi politician, caută-ţi altă meserie ! Găseşte ceva arhivar la Tribunal, grefier, bibliotecar, dar pleacă repede !!! Altfel vei regreta !
    • +2 (2 voturi)    
      Hei, l-a facut pisicut! (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 22:42)

      gazania [utilizator] i-a raspuns lui Alistar44

      E drept ca un pisic are personalitate, nu ca Ponta.
  • +2 (2 voturi)    
    Din vremuri stravechi talharii (Duminică, 15 septembrie 2013, 1:53)

    Wanheda [utilizator]

    s-au tot intovarasit cand era vorba de mangleala; Repetentul e stresat paste masura acum, cand vede cum Fratia lor se destrama asa tam nesam, fara avertisment.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică