AUDIO Victor Ponta la RFI: Am sprijin total in PSD * Boc e o rusine pentru Ardeal si pentru Romania

de RFI     RFI Romania
Marţi, 2 noiembrie 2010, 11:10 Revista Presei | Radio TV

Victor Ponta
Foto: Agerpres
"Nu cred ca se pune problema sa treaca a doua motiune de cenzura, dar vrem sa dam mai multe semnale", a declarat la RFI presedintele PSD, Victor Ponta. "Am sprijin total in PSD. Nu sunt probleme nici la PSD, nici la PNL", a spus liderul social-democrat. Potrivit acestuia, "Emil Boc este o rusine pentru Ardeal si pentru Romania".



Victor Ponta: Va spun foarte direct: nu cred ca se pune problema sa treaca motiunea aceasta a doua, din moment ce prima muncita si pregatita nu a trecut. In schimb, mesajele sunt foarte clare, in primul rand, catre tot sistemul de educatie din Romania, ca noi nu suntem de acord cu politizarea si cu distrugerea sistemului, asa cum este in legea Boc-Funeriu si ca o vom schimba a doua zi dupa ce venim la guvernare si al doilea mesaj extrem de clar este pentru Ardeal: Emil Boc s-a dovedit o rusine pentru Ardeal si pentru Romania, prin compromisurile si prin cedarile inacceptabile pe care le face, doar ca sa-si pastreze scaunul de prim-ministru.

Reporter: Roberta Anastase spunea vineri ca aveti probleme in partid si ca vechii membri va pregatesc o surpriza neplacuta. Cum ii raspundeti ?
V.P.: Faptul ca doamna Anastase in loc sa-si faca datoria fata de lege, se ocupa de partidele de Opozitie, e o prostie, ca sa va spun foarte direct. Povestea asta sa stiti ca ma ajuta foarte tare. Cu cat Roberta Anastase si in general cei de la PDL, domnul Basescu si ceilalti ma ataca pe mine si in general orice coleg din partid, fie ca-i vorba de Adrian Nastase, fie ca-i vorba de Liviu Dragnea, asta face ca PSD-ul sa se reuneasca in jurul celui atacat. Rezultatul s-a vazut la motiunea de cenzura: absolut toti parlamentarii PSD au votat motiunea de cenzura, la fel o vom face si la (motiunea de cenzura legata de - n.r.) legea educatiei. Nu din cauza problemelor Opozitiei merge prost Romania, ci din cauza modului in care iata si in Parlament se comporta cei de la Putere si a faptului ca practic, la fiecare lege, la fiecare motiune, trebuie sa negocieze asa ca la taraba, ca la piata si cu cei de la independenti si cu cei de la UDMR si cu proprii parlamentari, sa nu se ridice din banca, sa stea acolo, asta cred ca deja toata opinia publica a remarcat.

Rep: Ce sprijin credeti ca aveti acum in PSD ?
V.P.: Total ! Nu cred ca ati vazut vreun pesedist, care sa fie nemultumit sau sa se exprime. Faptul ca Roberta Anastase e nemultumita de PSD, asta e un lucru bun! Ar fi rau cand ar fi multumita Roberta Anastase de PSD si de pesedisti. In Opozitie, nici in PSD, din cate am vazut, nici in PNL nu sunt nici un fel de probleme, iar problemele de la Putere ne afecteaza cu adevarat pe toti.

Rep: Opozitia a spus ca nu va merge la consultarile de astazi cu presedintele Traian Basescu. Ce va mai poate face sa va razganditi ?
V.P.: Daca chiar doreste sa discute cu noi, suntem oricand dispusi, dar nu la modul formal, asa, "haideti si voi impreuna cu inca 30 de la Putere, stam o ora si plecam acasa". Am cerut ca noi, cei din Opozitie sa fim chemati separat, ca sa fim cu adevarat auziti de presedinte. Altfel, daca ne pui asa in mijlocul unei multimi de oameni, care doar dau din cap, il aproba pe presedinte si apoi ies la declaratii de presa si folosesc practic aceleasi cuvinte, inseamna ca e doar o intalnire formala si nimic mai mult. Ultima data, in martie, cand presedintele chiar a vrut sa stea de vorba cu noi, ne-a chemat pe cei din Opozitie separat. Acum, presedintele nu vrea, in nici un fel sa se intalneasca cu cei din Opozitie. Joaca aceasta piesa, in care, vezi, Doamne, el e responsabil si noi nu vrem sa discutam! Pentru romanul obisnuit, piesele acestea intre politicieni, dansul acesta, in care ma fac ca te invit, dar de fapt astept sa nu vii, cred ca este extrem de neserios si nu cred ca presedintele reuseste sa dea vina pe Opozitie.


Citeste mai multe despre   






















1825 vizualizari

  • +25 (25 voturi)    
    Ardeal (Marţi, 2 noiembrie 2010, 11:28)

    shadow [anonim]

    ponta sa nu vorbeasca de Ardeal , impreuna cu Bucuresti au fost opuse PSD-ului si sper ca vor mai fi .
    • +11 (11 voturi)    
      ponta, politicial execrabil (Marţi, 2 noiembrie 2010, 14:34)

      Cititor [anonim] i-a raspuns lui shadow

      Eu il vad pe ponta ca fiind cel mai respingator politicial din ultimii 20 de ani. Obraznic peste limita suportabilului, infantil, chiar idiot as zice. psd-ul si-a pus capetenie dupa chipul sau.
      • +2 (2 voturi)    
        piticul... (Marţi, 2 noiembrie 2010, 19:35)

        titiacs [anonim] i-a raspuns lui Cititor

        ... "CE GHEVARA" o sa decreteze miine poimiine ca 167,94 % dintre romani voteaza cu pdsr-ul ( folositi psd printr-o mare ineptie a celui care va vindut numele - psd a fost un onest partid interbelic , pe cind voi va trageti din seva comunista a lui ilici ilievici iliescov ). asadar ramineti PDSR. buna creanga ... buna po(a)nta . ni-micule pixulescu mai scormoneste prin fundul moldovei ( nu a lui adi popo nastase ).
    • +3 (3 voturi)    
      Ho ma (titul)escule ! (Marţi, 2 noiembrie 2010, 21:02)

      Ishtvan [anonim] i-a raspuns lui shadow

      Doar un judet din Ardeal e rosu cu degradee.
      Asa ai impresia ca poti fi presedintele tuturor romanilor ? Tot Ardealul stie ce afaceri a facut unchiutu Adrian prin zona. Laso mai moale bai nepoate si schimbati dioptriile.
  • +19 (19 voturi)    
    Criza va fi cand Crin&Ponta vor primi tacamurile (Marţi, 2 noiembrie 2010, 11:33)

    daniel [anonim]

    Cand ati avut ocazia sa scapati de Boc si sa vina Croitoru, ati spus ca vreti Iohanis. Acum nu mai stiti ce sa faceti sa scapati de Boc si sa vina oricine in loc. Unde va e consecventa si maturitatea dle Ponta?
  • +17 (17 voturi)    
    Uite cine vorbeste (Marţi, 2 noiembrie 2010, 11:39)

    dorin bretan [anonim]

    Il invit pe domnul Ponta sa vorbeasca in numele lui. Istoria va confirma cui trebuie sa-i fie rusine de cine ! Daca problemele s-ar rezolva cu vorbe, tara asta ar fi departe!
  • +11 (13 voturi)    
    Incredere (Marţi, 2 noiembrie 2010, 11:45)

    Observer [anonim]

    Daca are asa nmare incredere in parlamentarii proprii, dece le pretinde sa voteze cu bilele la vedere? Nici PDL n-are mai multa in ai lor atata vreme cat nici macar nu-i lasa sa voteze. Se duce dracului democratia.
  • +15 (15 voturi)    
    Vai de noi! (Marţi, 2 noiembrie 2010, 11:52)

    gedo [anonim]

    Oare mai exista in lume asemenea lideri?Dupa cate imi dau seama opozitia ,care vrea democratie ,nu se acacepta decat pe ei.Vrem la putere cu orice pret ,cam asta ar fi lozinca opozitiei de la noi.Oare niste politicieni normali la cap nu putem importa din tarile civilizate?Poate ne-ar fi mai bine...
  • +20 (20 voturi)    
    Amice Poanta esti dobi troc (Marţi, 2 noiembrie 2010, 11:57)

    Sandu [anonim]

    De ce vorbesti tu de Ardeal? esti din Cluj cumva..cand ai fost ultima data ? Probabil pe vremea lu' Funar....
    Bati campi la fel ca si cu voturile de la motiune: mai du-te si invata poker, ca nu sti sa joci la cacialma !
    Ardealul e cu Boc si-l sustine in masurile luate, fiindca ardeleni sunt cumpatati nu mitici spagari si cheltuitori !
  • +21 (21 voturi)    
    procuror (Marţi, 2 noiembrie 2010, 11:57)

    dan [anonim]

    eu sunt ardelean si nu imi este rusine cu Boc.e un om de la tara cu cintea in traista,lucru care va deranjaza teribil.
    • +17 (17 voturi)    
      ardelean (Marţi, 2 noiembrie 2010, 12:18)

      istoricul [anonim] i-a raspuns lui dan

      Si eu sint tot Ardelean si sunt de acord 100 ù cu cele afirmate de dvs;
    • +13 (13 voturi)    
      Eu sunt bucurestean (Marţi, 2 noiembrie 2010, 13:18)

      Ionel [anonim] i-a raspuns lui dan

      Si il sustin cu tarie pe Boc. E un patriot care pune tara inaintea interesului personal.
    • +11 (11 voturi)    
      NICI MIE!!! (Marţi, 2 noiembrie 2010, 14:36)

      MARIA DIAMANDESCU [anonim] i-a raspuns lui dan

      Eu sunt bucuresteanca dar sunt de acord cu tine 100%.Boc e un om cinstit, de aceea e injurat in primul rand!!
      ...nici onestitatea nu ne mai impresioneaza, cu toate ca dam din "clantza" toata ziua despre cinste!!!
      ...asta e o meteahna a natiei..am vrea ca Primul Ministru sa ne bage bani in buzunar iar el n-are decat sa fure!...asa s-a intamplat de 20 ani incoace...in acest mod s-a furat aproape tot din tara!...nu ne-a interesat nimic, nu ne-a interesat cat se distruge, atata tipm cat ni s-a dat si noua macar o mica pomana!!!
      Iar Ponta e mai mult decat enervant; cu afirmatiile lui "ca fost procuror" , pline de ura, lipsite de continut!!...sa mearga el la Cotroceni cu sotia pt. probleme personale iar apoi sa-l jigneasca si sa fie obraznic cu Seful Statului!!!.
      ...cam ce credeti ca inseamna aceasta contradictie?!?
  • +16 (16 voturi)    
    Infantilu' Ponta, (Marţi, 2 noiembrie 2010, 12:30)

    oki [anonim]

    este el insusi o rusine a politicii romanesti ! L-am auzit si eu la RFI molfaind aceleasi idei putine si fixe . Faptul ca nu se duc la consultari cu presedintele ma revolta . Imi demonstreaza ca nu-i intereseaza nici una din temele propuse . Nu-i intereseaza nimic ,nimic nimic !
  • +16 (16 voturi)    
    Boc >> Ponta (Marţi, 2 noiembrie 2010, 12:43)

    Adi [anonim]

    Sunt din Ardeal si nu il consider pe Boc o rusine. In schimb, il consider mai capabil decat Ponta.

    Macar Boc are logica in exprimare in timp ce Ponta tot apeleaza la emotiile oamenilor de rand si se lupta pt. conducerea tarii in loc sa faca ceva practic pentru tara.

    Ca sa ajuti tara, nu ai nevoie de scaune in parlament. Poti sa o faci si singur, fara titluri si artificii. Din modul lui de comunicare reiese mai degraba ca il intereseaza mai mult puterea decat sa creasca tara.

    Referitor la sistemul de invatamant:

    Aproape tot sistemul de invatamant e mediocru, promoveaza mediocritatea si e ineficient. Nu e adaptat la realitatea economica si schimbarile prin care trec Romania si celelalte tari din lume.
  • +15 (15 voturi)    
    Bai toar'shu Ponta (Marţi, 2 noiembrie 2010, 12:46)

    bogdan [anonim]

    Daca tu crezi ca cine injura mai smechereste si vorbeste mai mult are mai multa dreptate, te inseli!
    Guvernul actual e slab, nating, nehotarit, etc.
    Daca voi (PSD/PNL) aveti un program economic mai bun, prezetati-l. Da' program economic bazat pe realitatea economica, nu de ala cu deficit de 10-11% din PIB. Deocamdata tot ce vad si la voi si la PNL e populism care intrece orice limite ale ridicolului. Marim salarii/pensii/ajutoare sociale, scadem impozit, TVA, contributii sociale. Iar la intrebarea cu ce bani, nu mai aveti raspuns.
  • +12 (12 voturi)    
    Parvenitismul politic (Marţi, 2 noiembrie 2010, 13:09)

    Dana [anonim]

    Tu Ponta esti o mare rusine pentru amarata politica romaneasca. Ai tupeul unui baiat de cartier, si nici limbajul tau nu este departe. Esti cunoscut ca un mare neobrazat. Emil Boc are cei 7 ani de acasa, pe cand tie iti lipsesc cu desavarsire. Nu ai carisma unui politician de succes, iar discursul ta are o tenta ieftina de populism si este impanat cu multe obraznicii la adresa altora. Si cam atat. Sunt multi cei care ar vrea sa gaseasca raspuns la intrebarea: Tu Ponta, ce stii sa faci??
  • +15 (15 voturi)    
    . (Marţi, 2 noiembrie 2010, 13:13)

    radukku [utilizator]

    Ma tot gandesc cum ar fi aratat Romania dupa doi ani de criza cu Ponta la putere. Cred ca pana acum se golea toata tara, fugeam ca sobolanii de pe o corabie ce se scufunda, impozitul progresiv ar fi distrus economia din temelii.
    Sunt ardelean, nu mi-e rusine cu Boc. Mi e rusine doar ca un habarnist incepe sa vorbeasca in numele meu desi eu nu l-am votat sau nu l-am angajat ca avocat!
  • +12 (12 voturi)    
    d-lui junior Titulescu (Marţi, 2 noiembrie 2010, 13:15)

    ovidiu [anonim]

    constat ca insusirile principale ale acestui politician aroganta, obraznicie ,indecenta vor sa fie probabil exemple pentru noua generatie de politicieni. Cred ca mai degraba pentru cei cu bun simt nu inseamna decit cum nu ar trebui sa fie un politician.
    Ma intreb cum de mai este tolerat de PSD dupa atitea gafe?
    in rest numai dispret
    • +2 (2 voturi)    
      ODIOS SI JALNIC PERSONAJ (Marţi, 2 noiembrie 2010, 15:13)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu

      Din nefericire, Ponta este un exemplu execrabil de comportament si mai ales de vocabular pentru tinerii in formare de azi, care in naivitatea si inocenta lor cred ca pentru a fi *un om mare* si de succes si pentru a aparea pe ecrane, trebuie sa-l imite. Odios si jalnic model !
  • +8 (8 voturi)    
    aceasta nulitate (Marţi, 2 noiembrie 2010, 13:20)

    mos ion roata [utilizator]

    isi permite sa faca aprecieri si sa vorbeasca in numele romanilor.Nici macar in numele membrilor psd nu are autoritatea sa vorbeasca fiindca nu are de partea lui decat o minoritate (din toate punctele de vedere)
  • +4 (4 voturi)    
    Invatacel (Marţi, 2 noiembrie 2010, 14:03)

    COstin [anonim]

    Iliescu a spus la congresul PSD ca Ponta invata economie. Vai si pacat de opozitia noastra.
  • +8 (8 voturi)    
    Ponta asta nu-si vede lungul nasului..... (Marţi, 2 noiembrie 2010, 14:13)

    Vali [anonim]

    Domnule PoAnta .....sa va fie rusine de afirmatiile care le faceti, de promisiunile populiste si fara acoperire care le faceti, sa va fie rusine de oamenii care au votat PSDD-ul pe care "ii reprezentati", sa va fie rusine de propria persoana in urma comportamentului pueril, ingamfat si influentat la maxim de vechea gasca din conducerea PSD. Cu un asa lider in opozitie o sa ramaneti.
    Trei sferturi din rudele mele sunt din Ardeal, mama ardeleanca, eu jumatate ardelean si nimeni de acolo NU va sustine cand observa ce aberatie de program economic fara sustinere economica propuneti.
    Puterea va intereseaza ...atat...mijloacele nu mai conteaza...si va folositi de cei mai amarati oameni pe care ii duceti cu zaharelul. Rusine sa va fie....
    Vreti sa furati si ce a mai ramas din tarisoara asta....nu v-a ajuns cat ati furat .... lacomia voastra este fara margini.
    Va urez mult succes in opozitie in urmatorii 20 de ani...., daca pana atunci mai existati.....
    • +4 (4 voturi)    
      Rusine la un pesedist? (Marţi, 2 noiembrie 2010, 15:11)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Vali

      Gresesti, draga Vali!
      Astia stiu sa omoare oameni si dupa aceea sa/ti spuna ca ei au cerut/o!
      Astia omoara oameni si acum si calca pe cadavre!
      Exemple?
      Ceausescu, ilici, ilici, ilici, bombo, poanta, prostanacul....
      De ce ilici de trei ori?
      Ca/i miroase gura a flori... de mina!
  • +3 (3 voturi)    
    minusculul titulescu (Marţi, 2 noiembrie 2010, 15:17)

    hannibal [utilizator]

    minusculul titulescu-abjectia politicii
  • +4 (4 voturi)    
    Ponta (Marţi, 2 noiembrie 2010, 16:22)

    Anonim [anonim]

    Ponta este cea mai buna garantie ca PSD nu va ajunge la putere inn urmatorii ani. Si asa trebuie sa fie.
  • +3 (3 voturi)    
    I se aplica un proverb romanesc (Marţi, 2 noiembrie 2010, 16:24)

    Un roman anonim [anonim]

    Rade dracul de porumbe negre si pe sine nu se vede. El vorbeste de rusine? Intregul partid cleptocomunist PSD al;ias PDSR e o rusine pentru Romania. Ma mir cum de nu se retrag acei membri simpli la care mai exista bunul simt. Si daca e sa intram mai in amnunt cea mai mare rusine mai mare pentru Romania din punct de vedere al asa zisilor oameni politici esta un cadru de connducere al PSD, celebru primar care este Goagle Vanghelie. Dar e de al nostru. Che Guevarica nu se ia de el.
  • +4 (4 voturi)    
    Ni-micul Titulescu (Marţi, 2 noiembrie 2010, 18:12)

    Ralu [anonim]

    Eu sunt bucuresteanca, mama este din Ardeal, si nu ne este deloc rusine cu Boc, chiar daca mai face si greseli, chiar daca nu e o mana de fier (desi ar trebui) asta e, omul cat traieste invata. Dar e cu siguranta, de departe, cel mai onest, de bun simt si patriot prim-ministru pe care l-a avut Romania in ultimii 20 de ani si pentru asta merita toata aprecierea . Tu despre ce Ardeal vorbesti ? Ala al lui Dragnea, din Teleorman?
    • +3 (3 voturi)    
      Sunt bucuros de majoritatea comentariilor! (Marţi, 2 noiembrie 2010, 23:54)

      florian [anonim] i-a raspuns lui Ralu

      Sunt de acord cu majoritatea comentariilor. Ma bucur cand vad ca si altii gandesc ca mine.
      • -1 (1 vot)    
        Ponta Cr(et)in si Romania (Miercuri, 3 noiembrie 2010, 10:30)

        un moldovean [utilizator] i-a raspuns lui florian

        Subscriu si eu la majoritatea comentariilor. Din pacate cred ca suntem o minoritate si va trebui sa emigram in momentul in care vine Scarba Ponta la putere. Pacat ca mizerii din acestea de politicieni nu permit tarii astea sa evolueze.
        Vor ramane cu asistatii sociali, ca aia ii voteaza cu amandoua mainile. Vor mai ramane si cativa romani de vor munci 12 ore pe zi in privat sa ii tina in spate. Asa ca probabil nu se va duce Romania de rapa, dar nici prea departe nu va ajunge.
  • +1 (1 vot)    
    Asa ceva n-am vazut niciodata ! (Miercuri, 3 noiembrie 2010, 10:09)

    Ritzi Pitzi [anonim]

    Din 270 de voturi, doar 1 (!) este negativ...

    Sa inteleg ca nici fanaticii PSD nu mai au replici in sprijinul lui Ponta ?
  • +2 (2 voturi)    
    pentru ex procurorul Ponta (Miercuri, 3 noiembrie 2010, 10:30)

    cristian [anonim]

    Domnule Ponta, cand mai jignesti primul ministru al Romaniei, gandeste-te ca un astfel de comportament nu era deontologic candva pentru dumneata. Nu asa vorbeste un fost procuror, suntem satui de jignirile tale la adresa presedintelui, a guvernului si a puterii in general. Sper sa nu detii niciodata o functie in guvern, pentru binele acestei tari, oricum iti place sa vorbesti mai mult decat sa muncesti pentru tara asta!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Ponta si rusinea (Miercuri, 3 noiembrie 2010, 18:26)

    buliga [anonim]

    PSD este rusinea omenirii, O jignire din partea acestor prostanaci e o lauda pentru orice fiinta umana.
  • 0 (0 voturi)    
    Ponta = un golanas (Miercuri, 3 noiembrie 2010, 22:18)

    Dan [anonim]

    Am tot urmarit declaratiile liderului celui mai mare partid din opozitie si spre marea mea dezamagire, dar nu cu surprindere am constatat ca inafara sa injure actuala putere, in speta pe Base si Boc, nu e capabil sa emita nici o idee demna de luat in considerare !!!
    Nu agreez politica dusa de Base si copilul lui de mingi Boc si sunt destule solutii care s-au dovedit eficiente pentru a iesi mai usor si rpd din criza economica actuala, aplicate de altii, dar cand il vad pe Ponta asta cum se incranceneaza sa-i injure pe astia pe unde apuca, ma gandesc cu dezamagire ca nu avem nici o alternativa viabila, suntem pierduti si prinsi intre doua rele una mai mare ca alta.

    Ma abtin sa comentez actiunile domnului Antonescu pentru ca in ultimul timp e aproape inexistent pe scena politica, comentariile sale mi se par firave si timide si parca ,parca, are o tendinta de a calca pe urmele PSD-ului !
  • 0 (0 voturi)    
    Ponta (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 18:46)

    anonim [anonim]

    Ce treaba ai cu ardealul? Foarte bine te-a caracterizat dl. Cartarascu, un costum gol care vorbeste, jigneste, insulta, minte,improasca continu cu noroi, un copil batran si prost prost, un handicapat care stie doua cuvinte : Basescu si Boc. In Ardeal nu ai ce cauta.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi