Iliescu si Nastase au elogiat la Antena 3 discursul Regelui Mihai/ Iliescu: Cota unica a fost o masura antisociala

de V.M.     HotNews.ro
Joi, 27 octombrie 2011, 20:21 Revista Presei | Radio TV

Ion Iliescu si Adrian Nastase, la Antena 3
Foto: captura Antena 3
Ion Iliescu si Adrian Nastase au fost, joi seara, invitatii Gabrielei Vranceanu Firea la "Stirea Zilei" (Antena 3), in cadrul emisiunii cei doi lideri social-democrati elogiind discursul sustinut marti de Regele Mihai in Parlament, cu ocazia implinirii varstei de 90 de ani. "Mesajul Regelui in Parlament a avut o substanta serioasa, e plin de semnificatii (...) este un document dens si sintetic", a declarat Iliescu. "E extraordinar! Imi dati voie sa citez? (...) Regele a lasat esenta unei experiente de viata", a spus Nastase.

Adrian Nastase, intrebat cum comenteaza absenta lui Traian Basescu, a lui Emil Boc si a Robertei Anastase de la discursul Regelui Mihai:

- "Faptul ca liderii actualei puteri au fugit fiecare pe unde au vazut cu ochii mi se pare absolut aberant".

- "Poate ar trebui sa sarbatorim in fiecare zi regele, astfel incat sa-i tinem in afara pe actualii carmuitori".

- "Este un efect de turma, daca Traian Basescu a apucat sa scape pasarica la un moment dat, intr-o discutie care se pare ca a regretat-o ulterior, din cate am inteles de la unii dintre apropiatii lui, ceilalti au luat foarte in serios lucrurile acestea".

- "Traian Basescu incearca sa elimine din istoria Romaniei tot ceea ce nu a inceput cu el in 2005. Prezenta Regelui Mihai il incurca, pentru ca el trebuie sa ramana singurul conducator in cartile de istorie".

De cealalta parte, fostul presedinte Ion Iliescu a sustinut ca el i-a organizat regelui si "sarbatorirea a 80 de ani, la Cotroceni, in 2001".

Iliescu: Cota unica a fost o masura antisociala

Ion Iliescu a criticat faptul ca actuala putere nu aplica decat masuri de austeritate, in conditiile in care cele de stimulare a economiei lipsesc cu totul.

"Suntem una dintre tarile in care discrepantele s-au tot accentuat. Cota unica a fost o masura antisociala din acest punct de vedere, care a adancit discrepantele sociale", a spus fostul sef de stat.

Adrian Nastase, despre deciziile adoptate la summitul de la Bruxelles

- "Romania, deja, pe deficitul bugetar pe care il are, are mare dificultate in a obtine imprumuturi. Deja imprumuturile noastre au dobanzi de 7%".

- "Nu vor mai exista bani suficienti si vor fi folositi cu dobanzi mult mai mari pentru acoperirea deficitului bugetar".

- "Solutia de la Bruxelles, ajutand bancile din Germania si din Franta sa-si recupereze banii din Grecia, pe care altfel nu ar fi reusit, inseamna pentru noi o problema suplimentara".

- "Cred ca vom avea dificultati mari, dificultati si mai mari".

- "Deficitul e mult mai mare de 3%, probabil ca e aproape de 10%".

- "Romania va fi intr-un blocaj politic, iar pentru actuala putere nu sunt importante decat chestiunile legate de alegerile viitoare".

Adrian Nastase, despre recensamant

- "Il rog pe directorul Institutului National de Statistica sa ne spuna baza legala pentru comunicarea CNP-ului".

- "In toata legislatia se vorbeste despre prelucrarea CNP-ului".

- "Care este scopul? Puteau sa-l ia de la Ministerul de Interne".

- "Acum, cand se face recensamantul, se vad numele si CNP-ul in jurul sectiilor de voturi".

- "Altfel se putea lua CNP-ul, dar se pierdea legatura directa si era mai greu de prelucrat".

Ion Iliescu, despre prezenta lui Traian Basescu la Bruxelles

- "Greseste profund dl Basescu cand il eclipseaza pe premier".

- "Noi am fost un tandem (el cu Nastase, n.r.); si eu mergeam de asemenea la Consiliul European, pentru ca multe probleme vizeaza executivul".


Citeste mai multe despre   






















8268 vizualizari

  • +70 (76 voturi)    
    Adevarul cu capul spart (Joi, 27 octombrie 2011, 20:24)

    MIHAI-ela dragostea mea. [anonim]

    Hahahahahhahahaha, incredibil nu ,,, doi regalisti convinsi ,,, ca de altfel si restul USL-ului - si nici nu sint ipocriti.
    • +44 (48 voturi)    
      Overview (Joi, 27 octombrie 2011, 21:36)

      ac la vila [anonim] i-a raspuns lui MIHAI-ela dragostea mea.

      E absolut jenant...te lasa fara cuvinte. Cei doi motani mai nou regalisti la televiziunea altuia.Un circ deplorabil.Ei cred ca marcheaza in favoarea lor si a partidelor lor.Disparuti din viata publica se intorc acum cu si mai mult umor.Papusi manuite artistic.Base fiind ocupat cu UE si criza datoriilor suverane e momentul ca cei doi sa faca un pas in fata sa mai promita ceva sa prosteasca lumea din nou.Oare ce parere au despre domniile lor noile formatiuni politice abia infiintate?Si unde le sunt opiniile publice?
      • +17 (19 voturi)    
        Dar am cascat (Joi, 27 octombrie 2011, 23:45)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui ac la vila

        degeaba ochii,nu am vazut marti pe micul titulescu dar nici pe campionul absenteist,din senat ,nu ca aveam mare dor de ieidar ca observatie.......,sau erau marginalizati de cei mari din cele doua partide !
        • +23 (25 voturi)    
          Barosanu' si Lache (Vineri, 28 octombrie 2011, 0:54)

          baubau [anonim] i-a raspuns lui banateanul.

          Ca bine spui despre micul Titulescu :)

          Ai remarcat ca Adrianu' Barosanu' a revenit pe sticla, si l-a tras pe tusa pe Pontache Lache??
          Pontache ramane un lache, l-au consumat suficient cat sa ii dea un sut in fund in ajun de campanie electorala...
          Ce face acum Barosanu' este sa testeze reactia populatiei la aparitiile sale.
          • +6 (8 voturi)    
            Noi am fost un tandem? (Vineri, 28 octombrie 2011, 8:39)

            vamaiot [anonim] i-a raspuns lui baubau

            Prefer domnule talhar de revolutie, de acum pana la ultima pagina a istorie termenul de CLICA !
          • +15 (17 voturi)    
            manevre (Vineri, 28 octombrie 2011, 8:49)

            Nicu [anonim] i-a raspuns lui baubau

            Baietilor, desteptati-va! Ei sunt monarhisti, ca sa-l propuna pe Duda la presedintie (ca vine din familia regala si acum, dupa discurs, toti tin cu regele!!!!) si sa poata guverna linistiti dupa pohta ce-au pohtit si pe care le-a perturbat-o Basescu, care cere ca justitia sa functioneze si institutiile statului sa-si faca treaba. Atunci sa vedeti ce libera va fi presa. Vor lauda de dimineata pana seara partidul - stat ce se va instaura.
          • 0 (0 voturi)    
            Bine zici (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 7:10)

            banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui baubau

            dar sper sa aiba parte numai de insuccesuri !
    • -25 (33 voturi)    
      Dar nu sunt monarhisti! (Joi, 27 octombrie 2011, 21:48)

      casandra [anonim] i-a raspuns lui MIHAI-ela dragostea mea.

      Dragilor, dar cei doi nu sunt monarhisti, sunt republicani. Ce nu inteleg Martorii lui Basescu este un adevar simplu: republican nu inseamna mitocan! Poti fi republican si respectuos cu istoria, cu persoana unui om cu destin dramatic, cu persoana care si la 80 de ani a aceptat sa faca eforturi pentru tara sa in procesul de aderare la UE. Ati uitat cum Regele Mihai, cu toata varsta sa inaintata, a vizitat capitalele tarilor cu monarhie si a pledat epntru interesul national al Romaniei? De ce sa nu recunoastem statura exceptionala a acestui om?
      Sa fim republicani, daca asta dorim, dar sa nu fim mitocani!
      • +19 (27 voturi)    
        casandra ,nu mai crede tot ce auzi si vezi! (Joi, 27 octombrie 2011, 22:06)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui casandra

        si nu fi sigura de nimic!Romania castiga mult mai mult prin armistitiul lui Antonescu ,nu prin lovitura de palat !
        asa cum, daca se recunostea lovitura de stat din 89 ,Romania castiga mult mai mult!
      • +21 (25 voturi)    
        cantenele (Joi, 27 octombrie 2011, 22:21)

        77777 7777 7777 [anonim] i-a raspuns lui casandra

        E foarte simplu.Citeste comentariile la acest articol mai jos sau mai sus si vei vedea ce carti joaca, sunt pusi sa joace sau cred ca joaca cei doi.
      • +34 (36 voturi)    
        Respectuos? (Joi, 27 octombrie 2011, 22:54)

        virgilius74 [anonim] i-a raspuns lui casandra

        Unde a fost respectul cand l-a gonit din Bucuresti pe rege? Ca pe ultimul om...
      • +18 (20 voturi)    
        lecitina... (Vineri, 28 octombrie 2011, 1:59)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui casandra

        N-am uitat "cum Regele Mihai, cu toata varsta sa inaintata, a vizitat capitalele tarilor cu monarhie si a pledat epntru interesul national al Romaniei", dar nici cum a parasit Romania pentru Elvetia?!

        Memoria selectiva e semn de boala...
    • +22 (24 voturi)    
      mda...mda... (Joi, 27 octombrie 2011, 23:40)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui MIHAI-ela dragostea mea.

      Iliescu şi PDSR îl voiau "persona non-grata" pe Rege, în 1994

      acum ce zic???
      • -5 (9 voturi)    
        mergand pe logica (Vineri, 28 octombrie 2011, 8:47)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        basesciana :
        atunci nu era momentul , acum este .

        e bine ?
  • +45 (49 voturi)    
    memorabil (Joi, 27 octombrie 2011, 20:27)

    valentin [anonim]

    "Mesajul Regelui in Parlament a avut o substanta serioasa, e plin de semnificatii (...) este un document dens si sintetic, care eludeaza meandrele concretului preopinand prin sinergia faptelor.
    • +34 (38 voturi)    
      Memorabil e putin spus... (Joi, 27 octombrie 2011, 21:45)

      nick [anonim] i-a raspuns lui valentin

      Nici nu stiu daca e de ras sau de plans. Am ajuns sa-l vedem pe Iliescu spunand cat bine i-a facut el Regelui, cum l-a sarbatorit si cat l-a respectat, stiind cu totii ca mai acum ceva vreme il alerga mai rau ca pe cei care incearca sa treaca granita fraudulos.
      Care or fi limitele penibilului in tara asta ? Cat oare mai trebuie sa traim in toata parodia asta de prost gust ?
    • +24 (26 voturi)    
      Asta-i scoala lu” Caraman din anii 90” (Joi, 27 octombrie 2011, 22:49)

      Petre Roman [anonim] i-a raspuns lui valentin

      Meseria bine invatata, nu se uita niciodata
      Ce de neologisme, ce argo-jargon elevat la vremurile alea, de nu intelegea nimeni, nimic din ce se vorbe si scria. Dar ce frumos suna si placea ochilor ...
      Se repeta istoria, ca tanatalai sunt destui
  • +51 (55 voturi)    
    Absolut fantastic (Joi, 27 octombrie 2011, 20:30)

    Mihai [anonim]

    De fapt emisiunea este despre PDL si Basescu, am auzit de mai multe ori cuvintele astea decat numele regelui. Astia chiar sunt convinsi ca romanii sunt prosti si inghit orice.
    • 0 (24 voturi)    
      romanii (Joi, 27 octombrie 2011, 22:48)

      diu1so [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      problema e ca majoritatea romanilor inghit ce spun ei pe aici.
  • +53 (57 voturi)    
    Doamne Atotputernicule (Joi, 27 octombrie 2011, 20:31)

    newyorkezul [utilizator]

    Mare e gradina TA. Nu mi-am inchipuit niciodata ca o sa-l vad pe ilici pupind regele in fund.....
    • +35 (37 voturi)    
      pai (Joi, 27 octombrie 2011, 21:28)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui newyorkezul

      nu sunt atatea funduri cata pofta de pupat au comunistii
    • -1 (5 voturi)    
      poate ca a reevaluat ... nu ? (Vineri, 28 octombrie 2011, 8:49)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui newyorkezul

      ca se poarta reevaluarea ....
  • +40 (44 voturi)    
    astia doi strang voturi (Joi, 27 octombrie 2011, 20:33)

    jack [anonim]

    Nastase si Iliescu incearca sa si-i apropie pe regalisti care acum au ceva cu Basescu ... you know.
    Au iesit la strans voturi.
    • +33 (33 voturi)    
      "tandemul de aur al politicii romanesti"... (Joi, 27 octombrie 2011, 21:08)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui jack

      ....zise tanti, al politicii comuniste postrevolutionare, voia sa spuna. Reactiile lui Iliescu demonstreaza ca-i e frica de procesul care i se pregateste pentru Crimele Revolutiei, dupa ultimele filme difuzate cand tot romanul a putut vedea cum Ilici chema rusii sa poata prelua puterea in liniste. Pentru mortii Revolutiei trebuie judecat cat mai repede. RUSINE ILIESCU!!!
  • +47 (47 voturi)    
    Cu susul in jos! (Joi, 27 octombrie 2011, 20:40)

    Mihai [anonim]

    Va zic, s-a intors lumea cu susul in jos! Tovarasu' Iliescu vroia sa il declare pe Rege persona non-grata si il alerga prin aeroporturi, ca sa-l trimita pachet inapoi in Elvetia, acum ceva ani...
  • +49 (53 voturi)    
    nu va e rusine mai golanilor ??? (Joi, 27 octombrie 2011, 20:41)

    valer [anonim]

    Mai nemerncilor (ILIESCU & NASTASE) voi chiar credeti ca am uitat ce ati facut din '89 pana astazi, comunisti nenorociti, degeaba lingeti tot ce e de lins, pentru multi romani ramaneti niste ipocriti ai istoriei !!! RUSINE !!!!
  • +39 (41 voturi)    
    !!! (Joi, 27 octombrie 2011, 20:48)

    Cris [anonim]

    Au inceput sa fiarba securistii!!!!
  • +28 (30 voturi)    
    simpatie (Joi, 27 octombrie 2011, 21:02)

    El Condor [anonim]

    Astia doi cred ca daca lumea ii blameaza pe pdl-isti, isi deschid inimile catre cei care i-au adus in starea de inapoiere in care ne gasim. Cel mai grav lucru este ca trebuie sa mergem la vot ca su nu mai intre nationalitatile cu ganduri dezbinatoare, la putere. Se pare ca , deocamdata, electoratul nu prea are de unde sa-si aleaga viitorii conducatori. Cam toate partidele cu ciocul mare sunt bune de trecut in istorie, pe undeva prin antichitate, daca nu mai departe. Si nu cred ca o sa apara prea curand vreun partid fara legatura cu oculta mondiala, care sa vrea binele tarii si al oamenilor din ea.
  • +33 (35 voturi)    
    halucinant (Joi, 27 octombrie 2011, 21:04)

    anonim [anonim]

    Iliescu si nastase monarhisti, nu credeam sa o vad si pe asta!!!
  • +33 (35 voturi)    
    Pupa mana (Joi, 27 octombrie 2011, 21:22)

    Emiliom [utilizator]

    Tare "bine" s-a simtit Ilici cand elegant, Regele Mihai l-a ignorat cu stransul mainii. Eu de rusine nu mai ieseam afara din casa o saptamana, dar vad ca acest comunist e obisnuit sa pupe dosuri atunci cand nu e bagat in seama.
    Oribile personaje!
  • +28 (30 voturi)    
    hahaha (Joi, 27 octombrie 2011, 21:27)

    MirceaA [utilizator]

    comunistii sunt de acord sa vina regele ca sa-si faca de cap in parlament. Daca ar fi aparut un banc in care comunistii vor monarhie l-as fi considerat cel mai prost banc al tuturor timpurilor.
  • +28 (30 voturi)    
    nici ca gluma nu e buna (Joi, 27 octombrie 2011, 21:31)

    casandra [anonim]

    astia doi au fost dati disparuti de la balaceanca!!!nu va e rusine chiar deloc????atata fatarnicie si mizerie umana nu am crezut ca exista!!!!!
  • +19 (23 voturi)    
    nenorociti (Joi, 27 octombrie 2011, 22:13)

    ropote [anonim]

    Mai despot intelept, mai manglitorule din Zambaccian, cita minte puteti avea voi, doi comunisti sadea, sa veniti la TV la tata Felix si sa va dati regalisti in toata regula. Vi s-au umplut limbile de-atita lins iar noua ni s-a aplecat vazindu-va. Bagati-va nene intr-o scorbura si LASATI-NE!!!!!!!!!!!!!!
  • +9 (11 voturi)    
    ...astia saboteaza USL-ul...! (Joi, 27 octombrie 2011, 22:26)

    bm [anonim]

    ...bai fraierilor, daca renuntati la cota unica pierdeti iar alegerile...!...daca vreti sa castigati reduceti cota la zero..si dati afara noua nomenklatura a agenturilor care capuseaza bugetul...!
  • +24 (26 voturi)    
    incredibil (Joi, 27 octombrie 2011, 22:44)

    Archon [anonim]

    Cum se face ca Ilici, criminal dovedit, are o prezenta atat de pregnanta in mass media? Oare nu avem pic de demnitate?
  • +13 (19 voturi)    
    say my name (Joi, 27 octombrie 2011, 22:47)

    name [anonim]

    cand il aud pe ala cu cota aia unica care e naspa intru in fibrilatie !
    bravo antonescu, ai facut usl cu psd ai ingropat partidul liberal. Felicitari ! PDL si bossdeboss nu trebuie sa faca nimic deosebit pentru a castiga alegerile. Trebuie doar sa-i lase pe astia sa vorbeasca.
    am votat negativ la toate alegerile, de data asta la anu' in ziua alegerilor o sa dorm toata ziua pentru ca indiferent cine iese o sa fie la fel ca in ultimii 20 de ani.
    sa traiti bine
    • +3 (9 voturi)    
      dap (Joi, 27 octombrie 2011, 23:44)

      danuc [anonim] i-a raspuns lui name

      din pacate ai dreptate
    • +9 (9 voturi)    
      ati uitat ce se intampla daca nu mergeti la vot (Vineri, 28 octombrie 2011, 7:45)

      vanr [anonim] i-a raspuns lui name

      -> vom fi mai multi reprezentanti ai minoritatilor in parlament
      -> vor fi mai multi din tot felul de partide suspecte (gen otv)

      Stramosii nostrii au murit pentru a avea dreptul la vot si voi aruncati acest drept de buna voie!

      Ce, credeti ca daca nu votati nu o sa mai iese nimeni la alegeri?

      Mergeti la vot, indiferent cu cine votati!
      • 0 (0 voturi)    
        demonstreaza-mi, ca votul meu conteaza (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 18:20)

        danarad [anonim] i-a raspuns lui vanr

        si o sa merg la vot, dar de 20 de ani, aceiasi propagandisti care urla promisiuni, iar a doua zi de dupa ce sunt alesi, ii loveste amnezia.cel mai dezamagit am fost fata de liberali, care in loc sa reduca nr. de taxe si impozite, le-au marit.
        cred ca o data, trebuie invatati minte, nu ar strica ZERO prezenta la vot.
        • 0 (0 voturi)    
          conteaza (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 21:37)

          MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui danarad

          ca sa nu apara iar Becali sau Vadim, ca votantii lor merg la vot.
  • +18 (22 voturi)    
    Bravo baieti, (Joi, 27 octombrie 2011, 23:05)

    micu l [anonim]

    acesta este drumul spre victorie in alegeri.
    Din acelasi ciclu propun
    -Filmulet cu Vanghelie citind concentrat in Biblioteca Academiei Romane
    - Trei zile de dezbatere la rtv (una dintre ele , nu conteaza ) si antena 3 cu imagini cu Iliescu privind cu ochi pierduti de sub patafirul popii in timpul spovedaniei.
    -Scurte imagini cu Antonescu facind jogging la 6 .30 am in PIiata Universitatii.
    La Fontaine revazut de tata Leana.
  • +16 (18 voturi)    
    Pfff...cota unica (Joi, 27 octombrie 2011, 23:57)

    Execrabil [anonim]

    Sa mearga careva la farmacie...Ilici a luat o supradoza!!!
    Cum poti sa spui ca, cota unica e o masura antisociala?!?
    E cea mai corecta masura luata vreodata in Romanica!
    Daca boul fara scoala nu e in stare de mai mult...de ce sa platesc eu sau altul cu scoala sa o frece ala pe muchie si sa ia bani sau ajutor social din impozitul platit de mine....COMUNISTUL!!!!!!!!
    Asa feicare plateste la fel....sper sa nu o scoateti asta ca va ia mama GAIA si va duce langa LENIN si STALIN
    Sa moara dinozaurii astia de COMUNISTI...gata cu vrajeala!!!!
  • +14 (16 voturi)    
    ABUREALA CAPETELOR INCORONATE! (Vineri, 28 octombrie 2011, 2:28)

    VLAD TEPES [anonim]

    Oameni buni,votati si Cainii Vagabonzi numai sa scapam de Comunistii astia 2,si nu numai. chiar romanii nostrii nu vad cat rau au facut aceste personaje jenante? EX REGELE oare vrea sa-i adune in jurul sau? ROMANIA NU ARE REGE,el a abdicat!! fortat,nefortat, abdicat -inseamna renuntat de buna voie!....a primit pt asta atatea favoruri,inclusiv 2 trenuri...........cine la facut rege pt a2 -a oara? COMUNISTII? PAI TOT EI L-AU DAT JOS!....ce s-a ales de ROMANIA dupa ce a fost tradata de FOSTUL REGE? dar de armata si popor? ei au murit ,dar exul traieste ,si f confortabil!.... reintors a mai pacalit poporul!rusine!!..respect pt 90 de ani!!........atat..
  • +7 (9 voturi)    
    Bunicuta KGB-ista (Vineri, 28 octombrie 2011, 8:53)

    eurobalauru [utilizator]

    Uita cand i-a refuzat ex-Regelui Mihai intrarea in tara in anii 90 si vine acum sa predea lectii de istorie rasuflate. Brusc acum, pe de alta parte se bate moneda pe Monarhie, dupa ce in ultimii 21 de ani Mihai a fost ocupat doar cu recuperarea palatelor, palatelelor si mosiilor din Romania. Iar infractorul asta de Nastase se pregateste sa fie re-incoronat in fruntea PSD, dupa cum defileaza pe la televiziuni pline de el, in stilul caracteristic.
    Hai sictir tuturor! Noroc Bun!
  • +8 (8 voturi)    
    1992 (Vineri, 28 octombrie 2011, 9:06)

    cara [anonim]

    In 1992 cand a venit regele in tara a fost nevoit sa se intoaraca de pe aeroport(vrema in care ILIESCU ERA PRESEDINTE) si sa trezit Bombomel s rasu de Iliescu sa faca comentarii.
  • +6 (8 voturi)    
    Ileiscu are probleme cu memoria (Vineri, 28 octombrie 2011, 9:25)

    pro memoria [anonim]

    Eu nu stiu din ce cauza nu mai stie (varsta?, boala pshica?, aletele?)dar ii aduc eu aminte : nu i-a organizat ziua de nastere, ci onomastica:
    http://www.ziaruldeiasi.ro/national-extern/reconciliere-totala-intre-regele-mihai-si-presedintele-iliescu~ni29kn
  • +10 (10 voturi)    
    huh?! (Vineri, 28 octombrie 2011, 9:39)

    me [anonim]

    "Suntem una dintre tarile in care discrepantele s-au tot accentuat. Cota unica a fost o masura antisociala din acest punct de vedere, care a adancit discrepantele sociale" -> pai hai sa punem acelasi salariu la toata lumea... eu as vota pentru 1400 ... sa vedem cine mai munceste?!

    cota unica este o masura buna! sunt oarecum de acord cu o impozitare diferita DOAR in masura in care se face o distingtie clara intre cei saraci, clasa de mijloc si cei bogati. adica cei saraci sa zicem 5% impozit (pe salariu), clasa de mijloc 16% cat e acu si cei bogati 25% sau 35%... dar prin bogati inteleg aia care castiga 5000 euro sau mai mult... nu oamenii care castiga 1000 euro, dar trebuie sa tina nevasta care castiga 500 lei si eventual sa-si ajute si familia

    din pacate mie imi este ca introducerea impozitului diferential sau cum dracu se numeste va trage foarte mult economia si investitorii in jos. masura revenirii la 19% tva este o masura buna (daca nu face praf bugetu) dar impozitul in functie de venit nu este!
    • -4 (6 voturi)    
      COTA UNICA SI SALARIILE SI PENSIILE NESIMTITE! (Vineri, 28 octombrie 2011, 10:37)

      casapu [anonim] i-a raspuns lui me

      Cota unica a fost gogoasa electorala ca alte gogosi basiste (alegeri uninominale, parlament unicameral), care au avut efect pervers. Cota unica NU a adus mai multi bani la buget, NU a redus evaziunea DAR a creat posibilitatea pentru SALARII SI PENSII URIASE, care n-ar fi fost posibile prin cota progresiva!! Ce nu poate romanika azi? Sa plateasca salarii si pensii dupa domnia cotei unice. A fost foarte caraghios sa vezi cum acuza salarii si pensii nesimtite AUTORII cotei unice care a generat salarii si pensii nesimtite. Cuat murdar coane fanica, pardon, traienica si emilica!
      • +8 (10 voturi)    
        Cum spunea Caragiale (Vineri, 28 octombrie 2011, 11:48)

        Mars [anonim] i-a raspuns lui casapu

        Amice, esti idiot. Cota unica reduce fiscalitatea, pt ca reduce toate calculele care trebuiesc facute de contabili la calcularea salariului. O cota unica ajuta foarte mult firmele, care dupa cum stim cu totii nu apartin statului ci dau bani statului prin impozite, taxe, si alte asemenea.

        In alta ordine de idei, nu vad rostul unei cote progresive - daca tu faci 2 facultati, 1 master si eventual un doctorat si ajungi la un salar de 2500 Euro de exemplu (sunt destul de multi in tara asta) de ce sa platesti mai mult impozit decat ala care muta saci pe santier si in fiecare seara e beat crita ? Primesti servicii mai bune? Pai si la cota unica 16% din 2500 e mult mai mult decat 16% din 250 Euro, care ar fi logica sa iei mai mult de la cei care au capacitatea si muncesc mai mult ?

        Statul roman trebuie sa asigure, prin legi, un mediu de dezvoltare nu sa bage in traista la toti toparlanii care stiu doar sa bea. O ducem prost pentru ca Alde Iliescu si Nastase au dat drumu la pensionarile pe caz de boala si la ajutoare sociale. Uita-te un pic pe datele de la INS sa vezi cam cat % din Buget se duce pe Ajutoare sociale si pensii si dupa vino sa mai faci scandal ca din cauza cotei unice o ducem prost.

        O ducem prost din cauza Rebuturilor ca Iliescu si Nastase care au falimentat cam tot in tara asta pornind de la Bugetul Asigurarilor Sociale si Pensii.
        • -2 (2 voturi)    
          Telectualul subtire si papuasii! (Vineri, 28 octombrie 2011, 19:11)

          Casapu [anonim] i-a raspuns lui Mars

          Domnule Mars, iti inteleg partial supararea. E valabil ce spuneti, la nivel de individ. Si mie mi-a placut sa platesc mai putin cu cota unica comparativ cu cota progresiva. Dar ce te faci cand statul ajunge la ananghie, banii aia ii dai inapoi cu varf si indesat, si desteptii ca d-voastra si, acceptandu-va aroganta, idiotii ca mine! Prin mecanismul cotei unice, asta era ideea peste care treceti prea usor, au aparut salariile uriase si pensiile uriase in institutiile statuli cu complicitati politice subterane si coruptie de inalt nivel. Deci asta a asigurat statul, nu mediu prielnic pentru privati, a luat bani multi de la privat si i-a dus in salarii si pensii uriase la slujbasii lui cei mai de vaza si a mai dat ciosvarte la masele de votanti sub forma de ajutoare sociale cu ghiotura. Statul asta de acum nu ala de pana in 2000! A fost bine? Ne furam caciula daca o tot dam pe ce a fost in anii 90, pe iliescu, nastase, etc. Daca tot vorbiti de pensionarile de atunci si de datele INS, cautati si vedeti cati pensionari, legal sau ilegal, au murit de atunci: majoritatea. Azi nu sunt prea multi pensionari, sunt prea putini angajati, plus ca 3 milioane contribuie la pensii in afara Romaniei!
          Apropo, tot Iliescu si Nastase au bagat pensia minima garantata la tot boboru? Si cum se face ca in 2007 bugetul asta de care vorbiti era excedentar? Nu va crapa obrazul ala rumen si pomadat cand va umflati superior in pene de parca ati vorbi cu papuasii, desi nici aceia nu cred ca v-ar tolera damfurile?
          • 0 (0 voturi)    
            dom' Casapu (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 21:40)

            MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Casapu

            eu am 2800 euro/luna si muncesc 10 ore pe zi. N-o sa fiu niciodata de acord sa tin in spate niste betivi.
  • +3 (3 voturi)    
    Intrebare (Vineri, 28 octombrie 2011, 10:23)

    Denis [anonim]

    Cum il puteti pune pe Ilici in aceiasi poza cu ASR Mihai?

    Fara speranta....
  • +5 (5 voturi)    
    Instrumentul politic (Vineri, 28 octombrie 2011, 11:39)

    altu' [anonim]

    Instrumentul politic Mihai este folosit de cei de la PSD-PNL la cererea Moscovei. O rusine fara margini.
  • +6 (8 voturi)    
    Antena 3, the new OTV (Vineri, 28 octombrie 2011, 13:07)

    Vlad [anonim]

    Antena 3 si Realitatea TV s-au transformat de ceva vreme in veritabile concurente ale postului OTV. Le-a mai ramas sa puna "SENZATIONAL!!" si/sau "SOC!" in fiecare titlu. Oricum in emisiunea de aseara mergeau ambele in titlu. :))
  • 0 (0 voturi)    
    D/lor ex-presedinti.... se poate si asa: (Vineri, 28 octombrie 2011, 17:23)

    'ganditorul.... [anonim]

    ganditoru' de la Hamandjia...
    am stat cu sufletul la gura sa-l aud pe MS Mihai I, eu fiind un momarhist realist....; in final, imediat am postat pe blogul meu impresiile ... dar dupa cateva ore mi-am dat seama de un fapt izbitor: discursul Regelui purta in el aceleasi indemnuri si idei auzite, de atatea ori, la Execenta sa Dl. T.Basescu, Presedintele actual al tarii.
    Deci fostul suveran si actualul presedinte gandesc la fel si nici decum in contradictoriu cum mi-a fost scarba sa aud unele comentarii lansate de oameni fara capatai....
    Pacat ca fostul monarh si TB nu au anticipat aceste similitudini... le-ar fi fost mult mai usor acum, pacat.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi