Crin Antonescu: Rodica Culcer, "o pensionara nesimtita"

de C.C.     HotNews.ro
Vineri, 28 octombrie 2011, 23:38 Revista Presei | Radio TV

Crin Antonescu a folosit sintagma "pensionara nesimtita" la adresa Rodicai Culcer, atunci cand a facut referire la interviul pe care presedintele Traian Basescu i l-a acordat, joi seara, directorului Directiei de Stiri al postului de televiziune public.

Atentionat de Ionel Danca, moderatorul emisiunii de la Realitatea TV, unde se afla liderul PNL cand a facut aceasta afirmatie, Crin Antonescu a replicat spunand ca el nu a facut decat sa reproduca o sintagma lansata si folosita de Traian Basescu, cea a pensiilor nesimtite.

Ulterior, Antonescu a explicat ca a facut referire la situatia de la TVR unde Rodica Culcer conduce departamentul de stiri, desi a atins deja varsta pensionarii.

Intrebat ce il supara asa tare la Rodica Culcer, Crin Antonescu a raspuns ca poate accepta ca la un post privat sa fie facut "ou si otet", alaturi de intreg partidul sau, "fara niciun argument, in mod mizerabil". "Dar ca pe banii mei, din impozitele mele, ei sa faca ce era Televiziunea Romana inaine de '89, de dimineata pana seara, aducand toti ratatii care nu au reusit in presa de pe piata, cum e Lupea, Mircea Marian...Deci, eu vorbesc de oameni platiti gras, din bani publici, ca sa faca politica de partid. E inacceptabil. Asta am cu doamna Culcer", a explicat liderul PNL.

Rodica Culcer a depus, la sfarsitul lunii iunie, o cerere de reangajare prin cumul cu pensia, care i-a fost aprobata de conducerea TVR, iar de la 1 iulie ea a fost reincadrata pe un post de executie, indeplinind, prin delegare, atributiile de director al Stirilor TVR. Rodica Culcer a implinit varsta legala de pensionare pe 30 mai 2011, iar contractul acesteia cu TVR era valabil pana la 30 iunie.

Intrebati atunci care va fi situatia Rodicai Culcer in cadrul TVR dupa 30 iunie, reprezentantii Televiziunii Publice au raspuns: "In conformitate cu legislatia muncii in vigoare, orice persoana care indeplineste conditiile de pensionare poate solicita reangajarea prin cumul cu pensia. Este atributul angajatorului sa decida asupra aprobarii unei asemenea cereri".


Citeste mai multe despre   



















8664 vizualizari

  • +58 (68 voturi)    
    Un presupus viitor presedinte. (Vineri, 28 octombrie 2011, 23:52)

    Emiliom [utilizator]

    Respectabilul profesor de istorie are perfecta dreptate. Ce ar fi sa-l votam cu totii ca presedinte a tuturor romanilor ?
    De asa oameni de "calitate" are nevoie orice societate civilizata.
    BUNA LA AMIAZA, DOMNULE BA!
    • -45 (55 voturi)    
      unu (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 0:01)

      unu [anonim] i-a raspuns lui Emiliom

      pana una-alta, are dreptate.
      • +28 (32 voturi)    
        adica? (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 10:23)

        toiu [anonim] i-a raspuns lui unu

        Vrei sa spui ca doamna Culcer este o pensionara nesimtita? De ce? Pentru ca nu este pe aceeasi pozitie cu Crin Antonescu? Pana una alta observ ca limbajul suburban si vulgar nu vine dinspre "marinar" ci este folosit tot mai des de catre acesti baieti "spalati" si "educati".
        • -14 (14 voturi)    
          Pentru... (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 11:58)

          Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui toiu

          ...ca asa au zis reprezentantii actualei puteri despre cei care cumuleaza pensie cu salariu sau care au pensiile "prea mari" ... hai ca nu e greu? Trebuie o schema logica, o ilustrare grafica sau ceva?
          • +6 (6 voturi)    
            ar cam trebui ...daca vrei sa sustii un argument. (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 16:06)

            haha [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

            dar e mai comod sa faci jocuri de cuvinte si sa ai pretentia ca acestea sunt argumente valide. E amuzant si la nivelul de educatie din romania prea putini fac diferenta, altfel am avea alti lideri politici.
      • -18 (20 voturi)    
        nu conteaza (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 10:29)

        cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui unu

        La hotnews cine are crepitate si cine nu e undeva departe. Conteaza doar propaganda de partid. Nu esti deja obisnuit? E putin mai rau decat o face antena 3.
    • -38 (50 voturi)    
      ho (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 0:10)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Emiliom

      discutam despre securista culcer, la adresa careia orice insulta e prea blanda!
    • +34 (40 voturi)    
      crinuletz (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 0:16)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Emiliom

      prof de istorie??? citeste noapte pana foarte tarziu de are cearcanele alea... oare?
    • +22 (24 voturi)    
      Un real... (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 9:23)

      Porumbacu ... Porumboiu [anonim] i-a raspuns lui Emiliom

      ... repetent nesimtit!
  • +51 (65 voturi)    
    Un nenorocit! (Vineri, 28 octombrie 2011, 23:59)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Copia fidela a lui Ponta, Crin Antonescu, se exprima exact asa cum ii este caracteristic. Asa cum ii este caracterul. Candva, nu demult, acest fanfaron obraznic si nepoliticos declansa o falsa si ipocrita "revolutie a bunului simt". Acum, dupa doar doi ani de atunci, desi n-a avut niciodata bun simt la purtator, tovarasul Crin Antonescu, cel care nu deunazi il acuza pe presedinte ca ar fi un mitocan, demonstreaza fara sa se chinuie prea mult ca el este mitocanul. Daca dna Culcea ar incalca cumva legea, tovarasul Antonescu este liber sa sesizeze institutiile statului, fara sa jigneasca si sa fie mitocan. Defapt, problema este aceea ca tovarasul Antonescu este deranjat de faptul ca este un nimeni. Cat despre sansele de a deveni altceva decat un nimeni, in cazul tovarasului Antonescu, acestea sunt NULE.
    Am sa repet ceea ce am mai afirmat in postarile mele: Cei doi obraznici infantili si iresponsabili, Ponta si Antonescu, care conduc USL nu vor ajunge niciodata ceea ce viseaza.

    P.S. Am rugamintea ca moderatorul sa permita aparitia comentariului meu. Multumesc.
    • -12 (26 voturi)    
      sectia de propaganda (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 10:11)

      coriolan [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      // Va sa zica, treci peste problema de ilegalitate grava, caci niciun profesor, academician, somitate-vezi marii actori, nu pot cumula salariul cu pensia, ca e lege si austeritate bugetara. Dar la tov Culcer nu e aceeasi lege? Pentru tov Culcer nu e aceeasi stare de austeritate in tara? In toate institutiile sunt blocate posturi, nu se fac angajari, tov Culcer este reangajata si cumuleaza pensie si salariu. Cine zicea de nesimtirea cumulului pensie cu salariu mai an, tov bretea? Nu conteaza ca tvr are gaura de 40 milioane euro.Ba mai vrea s i marirea taxei, sa plateasca populatia sinecuristii regimului. Ai vazut ce audienta au comicii aia transferati de la evz la tvrinfo? Ca si alti noname pe post de vuvuzele ale regimului.Treci deci peste problema de imoralitate si de ilegalitate grava comisa de regim care aplica dublul standard cetatenilor si te arunci la tema zilei, anului, calomnierea lui Antonescu si Ponta. Ma mir, tov cordea, ca l-ai uitat pe Voiculescu. Nu ma mir ca nu mai zici nimic de Patriciu, mogulul reevaluat. Personal mi se rupe de Ponta, Antonescu, Voiculescu, e razboiul lor, sa si-l duca singuri sau sa plece acasa. Ma inerveaza reinstaurarea propagandei de tip ceausist cand tot raul venea din cauza tradatorilor de neam, agenturilor, venea din alta parte nu din neghiobia regimului.(editat de HotNews.ro)
    • +4 (6 voturi)    
      crin (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 11:03)

      geta [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      mare dreptate aveti.....
    • -5 (9 voturi)    
      stai linistit (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 13:41)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      Hotnews nu cenzureaza decat pe cei care sunt de partea opozitiei. Si cenzura lor nu are legatura cu limbajul folosit. Daca in vreun comentariu argumentele aduse sunt prea evidente si din pacate nu sunt pro Basescu si putere, atunci acel comentariu nu apare. Sunt selectate comentariile ca si stirile. Sa va tina pe voi fericiti si nu cumva sa fie vreo stire care sa puna in lumina rea guvernul.
      • 0 (0 voturi)    
        O agenta secreta a pdl-lui (Duminică, 30 octombrie 2011, 11:34)

        tepes [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

        Ai dreptate cu tactica moderatorilor,daca argumentele aduse sint prea clare si pe intelesul tuturor te taie rapid degeaba protestezi ca nu primesti niciun raspuns.Referitor la subiect daca are virsta pensionari dna Culcer ar trebui sa ne lase,insa eu cred ca ea trebuie sa serveasca unor interese politice clare si de aici enervarea domnului Antonescu.TVR-ul este totusi o televiziune publica platita din banii nostri ai tuturor.
    • 0 (0 voturi)    
      securista Culcer si postasii de familie (Joi, 3 noiembrie 2011, 6:50)

      giulesteanu [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      D-le Berteanu,
      Citind textul inserat si intelegand mania proletara ce te strabate ca un fir rosu mi-am amintiit de o gluma(banc) de dinainte de democratia cucerita in '89. Se zicea ca la sfarsitul unui curs de pregatire a cadrelor din diplomatie s-a dat un text cu subiectul ''O nota de protest catre o tara prietena''. Dupa analizarea lucrarilor, lectorul a prezentat rezultatele subliniind ca'' in general s-au atins obiectivele programate dar se impun si unele recomandari.Astfel, cusantii au repetat enervant de mult expresia ''ba fratilor'' iar f.....va se scrie cu linioara!
      Dl Berteanu cred ca era intr-o banca mai la fundul aulei de la Stefan Ghiorghiu si mai motia la cursuri fiindca a repetat enervant ''tovarsul...'' iar bagajul de cuvinte pe care il foloseste este nepermis de sarac si anost.
      In rest, sa auzim numai de bine! Apropo, poate ai pe acasa niste inregistrari ale D-nei cu pensia nesimtita meritata de pe vremea cand chema, de la un microfon din lumea libera, poporul impotriva comunistilor si ceausistilor !
  • +31 (45 voturi)    
    Rusine Crin! (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 0:04)

    adrian88000 [utilizator]

    Sa-ti fie rusine ca vorbesti ca un nesimtit , nu ca un om politic. Nu ai nici o scuza( nu se vedea ca ai fi beat si erai trezit din somn de cateva ore bune). Ramane comportamentul de golan care explica vorbele tale.
    • +12 (16 voturi)    
      ????????? (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 7:40)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      oare este Antonescu om politic,si stie el ce este rusinea ?
    • -11 (15 voturi)    
      dar Basescu are voie? (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 10:30)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      a scuze.. e si el om, are voie. restul in schimb nu.
  • +38 (44 voturi)    
    „revolutia bunului-simt” (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 0:20)

    cosmin ungureanu [anonim]

    Vorbetele asta de TV nu zicea, in urma cu vreo doi ani, ceva despre „revolutia bunului-simt”?
    Si-o fi dat seama intre timp ca nu merge sa te tavalesti in mocirla si sa emiti triluri de privighetoare?
    Sunt totusi sunt mai inclinat sa cred ca intre „bunul simt” si Crin Antonescu e aceeasi legatura ca intre un facocer si un scaun Biedermeier.
    • -2 (2 voturi)    
      tocmai (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 19:43)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui cosmin ungureanu

      ca sa faci o revolutie a bunului simt, trebuie sa le zici nesimtitilor pe nume, ceea ce a si facut Crin Antonescu in cazul de fata.
      • +2 (2 voturi)    
        Mda... (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 21:21)

        IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui srpc

        Adica sa inteleg ca daca eu iti spun tie ca esti nesimtit inseamna ca-ti spun pe nume, nu? Un individ cu prezenta in parlament de sub 3% vorbeste de nesimtire? Cum naiba vine asta? Pot, avand in vedere acest aspect, sa indraznesc sa consider ca idolul tau, Crick Antenescu, este un ipocrit inegalabil? Avand in vedere ca, din banii nostri, isi ia salariul absolut nejustificat. Negarea evidentei era specialitatea bolsevicilor. De ceva vreme reprezinta si specialitatea liberaloizilor cu geci rosii de pesedisti si limbaj de Ferentari.
  • +38 (42 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 0:23)

    un om [anonim]

    Inteleg atitudinea zeflemitoare si aroganta in cazul unui om cu acces la cele mai inalte functii de putere(presedinte, prim-ministru) o perioada mai lunga. Puterea iti da impresia ca esti acolo pe viata si ca nimic nu te poate inlatura. Atitudinea asta din parte unui om care ne ia din buzunare banii de salariu si se duce la 3% din orele de munca contorizate mi se pare insa tare ciudata. Probabil ideea de parlamentar pe viata fara nici o responsabilitate (prezenta, proiecte de legi etc) impreuna cu siguranta viitorului la Cotroceni i-a luat mintile domnului Antonescu, de-si permite din opozitie sa foloseasca asemenea expresii la adresa altui om, care munceste(bine sau rau- nu pot judeca) desi este pensionar si chiar daca este platit tot din banii nostri. Viitorul este insa imprevizibil si de multe ori cei care nu lasa loc de buna ziua isi iau cate o palma peste obrazul gros.
    • +5 (23 voturi)    
      Descurajant mesaj... (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 3:29)

      Prostu' satului [anonim] i-a raspuns lui un om

      Independent de personajele comediei, ceea ce spuneti destul de clar in mesajul dvs, este ca vi se pare acceptabil ca aia de la putere (prin extensie oricine e in exercitiul unei functii oarecare in stat, stapanirea care va sa zica) sa jigneasca si sa terfeleasca asa cum vor ei, in virtutea functiei.
      Ce-i este insa permis dulaului, nu-i este permis si catelului. Romania ca o haita, unde fiecare asupreste pe cel mai prejos decat el. Iar ultimul in ierarhie poate intotdeauna sa-si jigneasca si bata nevasta si copiii.
      Ingrozitoare, absolut ingrozitoare aceasta mentalitate de sluga. Cu atat mai ingrozitoare cu cat mesajul dvs. pare sa vina de la un om educat si-n plus sincer, nu de la vreun postac cu ifose gen Breteanu de mai sus.
      In rest, perfect de acord. Antonescu a demonstrat ca nici macar la capitolul buna crestere, singurul unde-ar mai fi putut puncta, nu-i este superior lui Traian Basescu.
      Asa cum Basescu vs. Nastase a fost (apud insusi Basescu) o cursa intre doi comunisti, Basescu vs. Antonescu se vadeste a fi fost una intre doi mitocani. Nu pot decat sa ma bucur ca l-am votat pe primul, care macar are si niste merite.
      • +1 (1 vot)    
        Raspuns (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 12:27)

        un om [anonim] i-a raspuns lui Prostu' satului

        Nu spuneam ca cei de la putere pot face asta. Am spus doar ca accesul prelungit la putere iti da impresia de inamovibilitate si de superioritate asupra altora, de unde si probabilitatea mult mai mare de a arunca cu laturi in stanga si in dreapta: vezi "mai animalule", "tiganca imputita" si arogantul din 2000-2004, chestii taxate in general de electorat si parte a erodarii puterii. Sa faci asta din opozitie inseamna ca esti fie prost gramada, fie cu un obraz extrem de gros, dat probabil de accesul la putere pe cai "secundare". Ma refer aici la locul caldut din parlament si mai nou la coordonarea unui partid cu reprezentare buna in consilii judetene si in primarii.
  • +32 (40 voturi)    
    Uitati,oameni buni! (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 0:32)

    camil [anonim]

    Acesta este limbajul ce va fi folosit de "viitorul" presedinte al Romaniei.Acest domn,care isi urla peste tot dispretul fata de Traian Basescu pentru limbajul neadecvat functiei,ne propune continuitate...In plus,lene,ura,intoleranta si lipsa de bun simt....Profund morala este aceasta zicere:"pensionara nesimtita"...Indiferent ca place sau nu obedienta Rodicai Culcer,nu arunci pe piata asemenea marlanie...
    • -13 (19 voturi)    
      camil cel umil (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 2:28)

      cristian [anonim] i-a raspuns lui camil

      lasa-ne, pupiciule, cum sa stam sa digeram non-combatul Rodicai doar asa, din politete...hai sa si aplaudam, ca marinarul poate lua, la o adica, precum Putin, si un al treilea mandat!
  • +24 (28 voturi)    
    e clar (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 0:34)

    MirceaA [utilizator]

    Crin e noul Becali
    • +16 (18 voturi)    
      Nu trebuie suparat Becali (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 1:33)

      Porum Bacu [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

      Crin nu este noul Becali,Crin este cum spunea marele analist Bogdan Chirieac despre sine,vorbe care i-au devenit brand
  • +26 (28 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 0:35)

    mmm [anonim]

    Un popor de scuipatori de seminte nu poate avea decat "lideri" de aceeasi teapa, care pozeaza ici si colo in modele ipocrite de comportament.
  • -22 (32 voturi)    
    mda (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 0:47)

    Scoala de corectie pt securisti [anonim]

    Antonescu a gresit, nu e o pensionara nesimtita. E o securista activa in structurile anti-romanesti conduse de mafiotul tatar Basescu.
  • +32 (40 voturi)    
    Papagalul Crin Antonescu (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 0:50)

    Clop [utilizator]

    haha, ia te uita ce face papagalul, nu face decat sa reproduca o sintagma! un mod obscen de a se disculpa de o gafa de proportii!

    ma uimeste mereu de ce au spus unii despre Crin A. c.ar fi un mare retor; eu nu vad decat un individ gretos de nevrotic deja si de un tupeu ordinar, complet lipsit de eleganta in speach-ul lui public.
    • -16 (22 voturi)    
      sati traiasca basecul! (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 2:36)

      Cristian [anonim] i-a raspuns lui Clop

      Da, da, Crin e venin. Abia Basescu e o minune, noroc cu el. El, literat, diplomat, cinstit, manierat, doct, viril, pletos, ochi de soim, treaz de treaz si cu Romania-n necaz - el e ce ne trebuie. Regele a plecat cu un tren, el a vaporizat o flota!
      • +15 (17 voturi)    
        Tot cu flota ?! (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 6:36)

        Gamma [anonim] i-a raspuns lui Cristian

        Si ma rog cum a reusit asta , ca stiu ca erau 300 de nave si dosarul se refera la 16 . Mai bine cauti la curtea de conturi , Acolo e Vacaroiu care s-ar putea sa te lamureasca in privinta restului .
        Adevarul e ca erau rable (produse cu aceeasi grija ca si dacia 1310) si probabil a fost bine ca le-am dat inainte sa devina gauri negre .

        Am eu o presimtire ca USL-ii daca castiga alegerile or sa plece cu elicopterul . Nu 100% din vina prostiei lor , inainte mergea sa fii prost la guvernare dar in vremurile astea nu se mai poate .
      • -6 (12 voturi)    
        Ai dreptate (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 7:58)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Cristian

        crezi tu ! Regele a plecat intradevar cu trenul.......
        Si cu flota ? momentan doar supozitii !
  • +17 (17 voturi)    
    ma stim (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 1:30)

    visio [anonim]

    noi un oportunist care striga catre liderii psd sa ii dea voie lui geoana sa iasa la fereastra...
  • +25 (27 voturi)    
    nesimtitul antonescu (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 3:53)

    dorel [anonim]

    nesimtitul, antonescu vorbeste ?, pai el care vine 1-2 ori pe an la parlament ?, si-si ia salariul, pe banii nostrii, a contribuabilor, mi-ar fi rusine crin
  • +16 (18 voturi)    
    Ma cutremur (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 4:32)

    AlisCuPar [utilizator]

    ca l-am votat candva !
  • -12 (12 voturi)    
    angajari (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 8:28)

    papanicolau [anonim]

    si inca cite angajari s-au facut de cind cu noua conducere,la toate studiourile teritoariale sau trimis oameni la stat degeaba pe bani grasi,dispozitie directorala!
    • +1 (1 vot)    
      angajari? (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 13:41)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui papanicolau

      cati bugetari erau in Romania inainte de Tariceanu si cati sunt acum? Tariceanu a angajat peste 300 de mii.
  • +16 (18 voturi)    
    Daca..... (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 9:10)

    polonyca [utilizator]

    .....ar fi sa aleg pt prezidetiale intre D-na Culcer si aceasta lichea ordinara.........zau ca pe D-na Culcer as alege-o......asa pensionara cum e ea !!! Maca fem asta vrea sa munceasca ......nu chiuleste si mai ales......nu pute a mahala !!!!
  • +19 (21 voturi)    
    pensii nesimţite -> pensionară nesimţită (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 9:28)

    ro [anonim]

    "Vai, ce-mi mai plac vorbele mele de spirit", îşi spune în barba potenţială Crin.

    (Măcar Băsescu are inteligenţă şi umor nativ, spontan, chiar dacă o mai dă în bălării uneori. Dar la Antonescu e forţat, construit, artificial).
  • +14 (16 voturi)    
    Politica bunului simt e departe de Antonescu... (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 10:41)

    Colette [utilizator]

    Indiferent ce crezi despre un om, nu ai voie sa-l jignesti gratuit si cu un limbaj de maidan! Mai ales ca acel om este o doamna care are ceva rezultate frumoase in activitatea sa de televiziune, BBC nu a angajat-o 'pe pile', d-le Antonescu! Si ce daca este pensionara? Daca vrea si poate sa munceasca in continuare, este dreptul constitutional al domniei sale si chiar de laudat, chiar daca este platita din banii nostri? Ii platim si pe altii care nu prea stiu ce cauta pe acolo... Ce facem, ne referim la Constitutie doar cand ne convine, d-le Antonescu? Eu in locul d-nei Culcer l-as da in judecata pe acest mitocan care considera ca isi poate permite sa spuna orice si despre oricine! Sa suporte consecintele legii, ceea ce a spus nu e o declaratie politica, sa o dea la intors cu sintagma lui Basescu, este o afirmatie publica la adresa unei persoane publice din Tvr. SI ASTA VREA SA NE FIE PRESEDINTE? Acest individ limitat, ranchiunos, fanfaron, demagog, de o ironie de prost gust, refulat si ratat, plin de el si convins ca este omul providential pt. noi? Cel care a nenorocit un partid istoric puternic precum PNL-ul, i-a distrus identitatea de a ramas partid doar cu numele? Aflu acum ca de 2 ani PNTCD a incercat sa discute cu PNL-ul posibilitatea unei aliante, dar s-a opus Antonescu. Oare de ce? E mai benefica alianta PNL-ului cu PSD-ul lui Iliescu si Adrian Nastase? Tot ce a atins acest Antonescu si gasca de pseudo-liberali din spatele lui s-a dus pe apa sambetei... SA-I FIE RUSINE SI SA FIE CONSTIENT CA VA PLATI PT. TOATE ASTEA, MACAR PRIN INDEPARTAREA SA DIN VIATA POLITICA!
  • +16 (18 voturi)    
    "Corifeul neantului" (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 10:47)

    Stefan Michiu [anonim]

    Incerc sa disting logica acestui individ , bine numit "corifeu al neantului":
    - daca pensia e mai mica decat salariul mediu pe economie, atunci se poate cumula, conform legii; s-a interesat el daca in cazul doamnei Rodica Culcer s-a respectat legea sau vorbeste ca proasta in targ?La pretentiile lui, trebuia s-o faca!
    - am urmarit tot interviul presedintelui, n-am observat vre-o concesie din partea d-nei, din contra, au fost intrebari directe si uneori foarte - chiar prea- insistente. Dar d-l profesor e invatat ca la RTV, Antene, sa insulti interlocutorul daca e cumva de alta parere decat "jos Basescu!
    Concluzionez ca, spre deosebire de Geoana, presedinte pentru o noapte,aceasta nulitate cu pretentii este presedintele Romaniei pana la viitoarele alegeri!
  • -10 (12 voturi)    
    niste nesimtiti (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 10:50)

    zic si eu, nu dau cu paru [anonim]

    Radu Filipescu, Mircea Diaconu, Rodica Culcer... Se intampla treburi dubioase la GDS-ul ala de toti astia au fraudat statul, mintind cu nesimtire si agatandu-se de tot felul de chestii care sa le aduca avantaje materiale si politice. Iar Rodica Culcer e o mahalagoaica cu aere de intelectual, interesata mai mult de barfele mondene si chilotareala (vezi interventiile sale la TV cu ocazia diverselor evenimente).
    • -3 (3 voturi)    
      raspuns anonim (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 11:37)

      ioan [anonim] i-a raspuns lui zic si eu, nu dau cu paru

      Ai dreptate D-le anonim, Nici nu sti cata dreptate ai. O fi lasata de la natura de gen femenin insa numai doamna nu este.Dar nu avem incotro trebuie sa suportam si culmea pe banii nostrii. Ore pana cand ?
    • +2 (2 voturi)    
      vezi tu (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 13:46)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui zic si eu, nu dau cu paru

      daca toate astea ar fi venit de la un om serios, n-as fi zis nimic. Dar vin de la unul care a ramas repetent de 2 ori, activitate profesionala un pic mai mare decat un somer si mai chiulangiu decat un golan de strada. Si a mai facut-o si cu Plesu si Liiceanu. Un fel de repetentul si chiulangiul scolii care injura profesorii. Mi-e greata.
  • +3 (3 voturi)    
    marlania jurnalistica (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 11:18)

    vlad [anonim]

    Dl Crin Antonescu s-a obisnuit sa apara in platoul anumitor televiziuni private unde gazdele tipa, urla, dau din picioare si, intr-un final apoteotic, il lasa pe liderul PNL sa aprobe, sa confirme, sa intareasca mojicia, lipsa de informatie, trunchierea, etc. Dna Culcer face parte din generatia ziaristilor de moda veche, cu bun simt si masura. Uneori e mai eficienta o aluzie, o fraza scurta cu trimitere directa, decat pumnul in gura intervievatului, taierea explicatiei acestuia cu intrebari care duc in alta sfera. Poate ca asta il doare pe dl Antonescu: anume ca oponentul sau e lasat sa vorbeasca, sa explice. Si acest lucru se poate doar la TVR, nu la Antene sau Realitati...
  • -2 (2 voturi)    
    Revolta postasilor subtiri (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 11:34)

    Ion [anonim]

    Am avut o trasarire de emotie la reactia finilor comentatori ai articolului. S-a trezit spiritul civic al romanilor, sau este doar o banala tirada apostacilor in serviciul puterii pustiitoare?? Daca la un citat din clasicii in viata, Basescu si Boc, au facut bube de indignare, in momentele de convulsii verbale pitoresti ale celor doi nu cumva rinjeau plini de adulatie? In curand veti pleca lacustelor, cu tot cu stapanii vostri. Hasnaua istoriei va asteapta.
  • -2 (2 voturi)    
    Cumul pensie cu salariu (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 11:50)

    gogu [anonim]

    De ce nu se respecta legea care prevede ca nu se poate cumula pensia cu salariul la stat. Normal ca legea este pentru ,,prostime" si nu pentru oamenii agreati de putere, care ii canta in struna presedintelui. Va pup ......
  • +4 (4 voturi)    
    rusineeee! (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 11:57)

    lzrd [utilizator]

    mai ""dom' profesor"",tu nu te ridici nici la o treime din inteligenta Doamnei R.C..Zevzec ai fost ZEVZEC ai ramas!
    Rareori folosesc un asemenea limbaj si imi cer scuze tuturor de pe hotnews insa pur si simplu m-a scos din sarite acest terchea-berchea care afirma ca din banii lui,castigatzi prin munca cinstita la parlament .......
    care munca?
  • +5 (5 voturi)    
    Filip cel Bun (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 11:58)

    Don Ciccio [utilizator]

    Crick Antonescu are orbul găinilor: in propia-i bătătura liberaloidă se află un „Filip cel Bun”; mare amator şi consumator de „Mere Roşii” odinioară, incă de pe timpul lui Pingelică, M. Diaconu (căci despre el este vorba) a rămas doar cu a sa culoare preferată: roşu! Este roşul etalon al unui partid-stat; este roşul ciolanului de ros şi al fripturismului veros; este roşul nesimţirii unor şobolani de tip Farfuridi & Brânzovenescu.
    Ipochimenul senator-director-moralist dă lecţii de conduită altora, omiţându-se pe sine, dar şi pe onor a dumisale nevastă. Diaconu, drept scuză, emite aceeaşi replică - livrată invariabil unui celebru „Elefant” cu trompa mare: Mă scuzaţi, dar altă rimă nu am găsit!?
  • +4 (4 voturi)    
    Antonescu (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 14:59)

    elis [anonim]

    dom' profesor de scoala elementara de la Solesti Vaslui chiar nu sesizezi diferenta intre pensii nesimtite si pensionara nesimtita? atunci de jale mare> Si mai vrei sa fii si presedintele tarii.
  • +3 (3 voturi)    
    Ma, (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 15:00)

    Jar [anonim]

    da' de Andrei Plesu a auzit cineva?
    Crin Antonescu -"un Rica Venturiano care se da Vlad Tepes".
    Nu-i de-ajuns?
  • -1 (1 vot)    
    romanii,oamenii de rand.. (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 15:54)

    lilly [anonim]

    ..Sunt "obositi ", plictisiti, realmente dezinteresati de asa -zisele "jocuri politico-financiare "la care-au "asistat" in ultimii ani. Harta demografica a Romaniei anilor de dupa 89, o demonstreaza. Firesc.
  • +3 (3 voturi)    
    Un biet crin....ofilit?! (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 16:42)

    Angi [anonim]

    Pe asta sa-l votam presedinte? El se crede vesnic tanar? Cand va fi pensionar,poate se va gasi cineva sa-i spuna ca e un biet crin ofilit,un pensionar nesimtit...O sa-i placa? Acestea sunt argumentele unui om politic? insultele, jignirile,aroganta....nesimtirea?!
  • +4 (4 voturi)    
    cam lasa de dorit (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 16:54)

    uitucu [anonim]

    imi aduc aminte ca si despre d-na Saftoiu a avut acc limbaj
    hm.....
    atentie doamnelor, ca suntem multe , ma cutremur
    cand ma gandesc sa ajunga acesta presedinte
    un misogin
    un misogin
    un misogin
  • +4 (4 voturi)    
    eu, nesimtita (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 18:05)

    rodica culcer [anonim]

    ...i-am raspuns lui Crin Antonescu pe www.rodicaculcer.ro
  • +1 (1 vot)    
    propunere (Duminică, 30 octombrie 2011, 6:52)

    corneliu buzelan [anonim]

    Propun ca cei acre-l "iubesc"pe Antonescu &co.atunci cand vor veni sa ne cerseasca voturile sa-i intampinam cu sloganul"PENSIONAR NESIMTIT"Ar fi o solutie?SI in plus sa-i votam cu ranga pe dinti!
  • 0 (0 voturi)    
    Antonescu. (Luni, 7 noiembrie 2011, 15:37)

    Parlamentarul nesimtit. [anonim]

    D-le Antonescu,citi bani ai luat de la parlament(ca salariu si ca un mare simtit) fara sa fi fost prezent?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi