Traian Basescu despre reducerea numarului de parlamentari: Politicienilor de la PDL care sunt cinstiti le recomand sa sustina initiativa USL

de I.B.     HotNews.ro
Luni, 14 noiembrie 2011, 22:04 Revista Presei | Radio TV

Traian Basescu la Prim Plan
Foto: TVR1
"Nu ma satisface aceasta solutie cu doua camere si cu 388 de parlamentari. Polticienilor de la PDL care sunt cinstiti le recomand sa sustina initiativa USL care vizeaza 300 de parlamentari. Mi se pare corecta, macar raspunde unui deziderat - 300 de parlamentari", a declarat presedintele Traian Basescu, luni seara, la emisiunea "Prim Plan" de pe TVR 1.

Acesta a explicat ca proiectul USL este bun si ca daca luam in calcul recensamantul, constatam ca pe legislatia actuala se reduce numarul de parlamentari cu peste 60.

"Politicienii nu pot spune austeritate pentru tot poporul, dar noi ramanem cati suntem" a mai adaugat seful statului.

Ce propune PDL: Parlament bicameral cu 388 de membri

Coalitia de guvernamint a decis luni dimineata comasarea alegerilor locale si parlamentare pentru noiembrie 2012, precum si reducerea numarului de parlamentari pina la 388. Parlamentul va ramine insa bicameral, iar viitoarea legislatura ar putea avea 88 de senatori si circa 300 de deputati. Pentru finalizarea proiectului de lege este necesara redesenarea colegiilor, lucru care va fi facut in urmatoarele saptamani in interiorul Coalitiei de guvernare.

Premierul Emil Boc le-a cerut luni liderilor opozitiei, Victor Ponta si Crin Antonescu, sa spuna "clar si explicit" daca sustin sau nu trecerea la un Parlament unicameral, in conditiile in care coalitia de guvernare nu poate promova singura acest proiect.

"Cer ca in comisie opozitia sa sustina Parlamentul unicameral. Fara votul lor, nu vom putea ajunge la indeplinirea acestui obiectiv" deoarece "avem nevoie de o majoritate de doua treimi in fiecare camera a Parlamentului", a declarat acesta.

Ce propune USL: Tot Parlament bicameral dar cu 300 de parlamentari

USL a declarat ca se impotriveste ideii de  Parlament unicameral votata de populatie la referendum dar ca se pronunta pentru un Parlament bicameral cu o reducere semnificativa a numarului de alesi si anume la 300 de parlamentari.

Copresedintele USL Crin Antonescu a declarat, luni, ca reprezentantii Uniunii vor initia motiune de cenzura daca Guvernul isi va angaja raspunderea pe actele normative privind comasarea alegerilor si reducerea numarului de parlamentari.

"În ce priveşte reducerea numărului de parlamentari, am iniţiat un proiect de lege, suntem de acord cu reducerea semnificativă a numărului de parlamentari, nu o reducere de faţadă, dar care să respecte principiul constituţional al proporţionalităţii, în sensul în care reprezentanţii în Parlament să aibă în spate un număr aproximativ egal de alegători", a spus Antonescu.

El a arătat că varianta vehiculată în acest moment, cu doi senatori pe judeţ, este una neconstituţională.


Citeste mai multe despre   



















4743 vizualizari

  • -28 (42 voturi)    
    Nesimtire, Basescu e numele tau... (Luni, 14 noiembrie 2011, 22:12)

    Nevermind [utilizator]

    Da' tu poti sa spui austeritate la tot poporul, mai putin pentru presedintie si servicii, nu? Ah... uitam biserica...ca tot vin alegerile...

    JET
    • -7 (19 voturi)    
      Sapca... (Luni, 14 noiembrie 2011, 22:22)

      thebblack [anonim] i-a raspuns lui Nevermind

      Auzi ba basescule... da' de ce n-ai sapca?
    • +16 (28 voturi)    
      Basescu (Luni, 14 noiembrie 2011, 23:28)

      Alex S [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

      Basescu este cel mai bun politician roman, fie ca va convine voua sau nu. De ce spun asta? Pt ca e singurul care e capabil sa nu fie populist. Cand vorbiti despre salarii si austeritate uitati-va ce e afara, si dupa aia criticati-i pe Basescu si Boc. Invata ceva economie inainte sa comentezi subiecte din politica.
      • -9 (21 voturi)    
        Nu zau... (Marţi, 15 noiembrie 2011, 2:41)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Alex S

        Economie portocalie? Nu, merci. In 2009 si-au batut joc de tot ca sa toace banii cu realegerea tatucului. Impozitul forfetar spune inteligentei dumneavoastra ceva?
        Austeritate NU inseamna sa tai de la unii ca sa papi tu si famiglia, in caz ca nu ai inteles ceea ce am spus. Si se pare ca nu ai inteles. Stai jos. Nota 2.

        Este un foarte bun animal politic si asta il face si un foooarte mare populist si demagog. Cel mai mare.
        • +14 (22 voturi)    
          Ai dreptate! (Marţi, 15 noiembrie 2011, 4:53)

          Alius [anonim] i-a raspuns lui Nevermind

          O sa vina tatucii de la PSD, mai ai putina rabdare. Ai sa vezi ca austeritatea o sa dispara, inclusiv cea pentru presedentie. Toti o sa traim in lapte si miere, iar viitorul presedinte o sa mearga numai cu metroul si cu bicicleta.

          Nu o sa mai fie nici un fel de famiglie, banii o sa fie cheltuiti pentru popor, nu o sa mai fie licitatii si contracte trucate, iar coruptia o sa fie doar o amintire vesela.

          Stai sus, nota 10... Nu, 100... Stai, 1000 ... Ok, ok, cat vrei tu de mult...
        • +1 (9 voturi)    
          forfetarul (Marţi, 15 noiembrie 2011, 8:28)

          danarad [anonim] i-a raspuns lui Nevermind

          la impus p.s.d., spre neinformarea ta.
          • +3 (5 voturi)    
            zici? (Marţi, 15 noiembrie 2011, 9:47)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui danarad

            Daca "la" impus psd (apropo, miau=pisica), de ce l-a sustinut gratioasa bugetara PDLISTA de la finante, Gratiela? Atunci cand glasuia gratios "cine nu-si premite sa inchida" De ce l-a sustinut Pogea? Marele finantist era de la psd?

            Igas... tu esti?
        • +10 (16 voturi)    
          Frate, m-ai omorat cu forfetarul.. (Marţi, 15 noiembrie 2011, 9:03)

          ion [anonim] i-a raspuns lui Nevermind

          Bai, eu am o companie mica. Pentru orice companie, chiar mica, care lucra pe bune, un impozit de 47 de euro pe luna nu te omoara, cel mult te enerveaza.

          Dar, nu-i nimic, cum zice cineva mai sus, o sa vina altii si o sa ne intoarcem in 2004, cand aia de castigau peste 299 de dolari brut erai impozitati (DOAR PE VENIT) cu 40%! Atunci nu mai striga nimeni ca e clasa de mijloc stransa de gat de taxe, ca nu avea cine!

          Eu, ca om care lucrez de 15 ani in mediul privat, vad asa: cand a fost o situatie foarte nasoala de deficit bugetar, in 2010, guvernul asta alui Basescu-Boc a propus ca solutii: miscorarea slariilor bugetare cu 25% si a pensiilor cu 15%, doar ca sa nu creasca taxele. Partea cu pensiile a picat la CCR la limita, scor 4-5 (au votat impotriva cei pusi de PSD si UDMR)

          Au fost singurii care in 20 de ani au avut curajul sa se ia de "armata" pensionarilor, cea care merge disciplinat la vot, pentru a proteja mediul economic privat
          • 0 (6 voturi)    
            Frate... fii un pic mai atent la detalii ;) (Marţi, 15 noiembrie 2011, 10:01)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui ion

            Hai sa-ti zic reamintesc niste detalii:
            - 47 eur era suma MINIMA pe prima transa
            - era calculat la cifra de afaceri din anul ANTERIOR, cand inca nu era grav. FOOOOARTE inteligent mod de a ajuta mediul privat cand ii e mai greu..
            - cine era pe pierdere si deabia se straduia sa supravietuiasca si-a luat-o grav pe muzica portocalie (cred ca nu e greu sa vezi cum)

            Forfetarul a fost o masura anti-economica si stangista.

            Desi nu-mi place sa recunosc, impozitul pe micro (pe care ai uitat sa-l mentionezi) l-a introdus nastase. Apropo... si eu sunt pentru cota unica, dar asta nu inseamna sa nu vad prosteala pe fata si cu tupeu.

            Stii ce a facut "liberalul" bOC la 2 luni de cand a ajuns la guvernare? A marit cas-ul. Stii ce facea acelasi bOC o luna mai tarziu? Se jura pe ma-sa ca pdl-ul nu a marit niciun impozit si ca de aia sunt ei buni. QED
        • -1 (5 voturi)    
          da (Marţi, 15 noiembrie 2011, 9:53)

          calin [anonim] i-a raspuns lui Nevermind

          Ai foarte mare dreptate cu impozitul forfetar. A fost cea mai mare greseala a guvernului.
          Totusi intre un impozit forfetar si unul progresiv (de la 0 la 50%) aleg forfetarul ca fiind un "rau mai mic" decat cei 50% (la care s-ar adauga TVA 24%, contributii sociale 25% etc etc).
          Referitor la austeritate iarasi aveti dreptate. Nu trebuia taiat 25% la toti. Trebuiau identificati acei bugetari taietori de frunze la caini pe salarii mari. Sunt si bugetari care chiar lucreaza si o fac pe niste salarii de mizerie! Din pacate nu era timp de facut curatenie si ar fi si destul de greu sa dai afara nasului si verisorul, finul etc. nu stiu carui om important.
          Sper totusi ca USL va castiga alegerile si astfel sa realizati o data pentru totdeauna cine a fost si ce a facut PSD pentru Romania.
      • -1 (9 voturi)    
        a? basescu nu e populist ???? (Marţi, 15 noiembrie 2011, 9:28)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Alex S

        hai ca asta e tare ... :D
        • +3 (7 voturi)    
          Nu nu e (Marţi, 15 noiembrie 2011, 11:16)

          Alex S [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          Daca era populist le crestea salariile la profesori cu 50% in fiecare an, pt ca aia o cer. Ajungeau profesorii bogati si ajungeam ca grecii.
      • -6 (8 voturi)    
        te contrazic... (Marţi, 15 noiembrie 2011, 9:37)

        me [anonim] i-a raspuns lui Alex S

        nu este cel mai bun politician... este politicianul cu cea mai mare priza la poporul roman... atat.
        stiu ca urmatoarea comparatie o sa fie putine deplasata, dar si hittler a avut priza la popor, nu a fost populist etc... asta il face un bun politician?!

        de asemenea este populist... numai ca el se bazeaza pe alt electorat...
        cel mai bun politician a fost... fie ca vreti sa recunoasteti fie ca nu... iliescu... a fost comunist? da! merita puscarie pentru mineriada si alte lucruri la fel de "dragute"? categoric DA! dar ca politician a fost cel mai bun de pana acum.
      • -4 (4 voturi)    
        Lasa-o balta (Marţi, 15 noiembrie 2011, 10:24)

        The Special One [utilizator] i-a raspuns lui Alex S

        E singurul fara discuts populism sforaitor. A primit 2 mandate pt bucuresti si nu a facut nimic, a primit 2 mandate ca si presedinte si sincer nu traim mai bine.

        P.S Si nu a fost criza economica in tot acest interval. Sa nu uitam de primul lui mandat cu certuri gretoase cu PNL si cu aliante si mai gretoase cu PSD ( desi nu pt asta il votase lumea).

        Poate e mai rasarit ca ce are competitia, dar asta nu inseamna ca e bun ( mai ales ca si condutor) poate ca politician la tras sfori, dar asta pe mine ca roman nu ma incalzeste, ca i-o trage nu stiu cui.
    • -10 (18 voturi)    
      Politicienilor de la PDL care sunt cinstiti (Luni, 14 noiembrie 2011, 23:28)

      lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

      Probabil va gasi vreo doi... Greu, dar va gasi. Si probabil securisti de pripasiti pe la Anvers.
      Ha, ha, ha!
    • +7 (11 voturi)    
      comentariul de sus (Marţi, 15 noiembrie 2011, 0:58)

      unul nesemnificativ [anonim] i-a raspuns lui Nevermind

      e nul de drept. E la obiect? E obiectiv? Dezbate subiectul? Nu? Atunci, îți mulțumesc, drag divagant.
      Consider invitația președintelui foarte sinceră.
      • -7 (11 voturi)    
        Paragraful trei / 3 / III - mai desenez? (Marţi, 15 noiembrie 2011, 2:45)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui unul nesemnificativ

        Tianand cont ca eu doar am subliniat ceea ce a spus presedintele TAU, inseamna ca l-ai facut pe Basescu: nul, pe langa, subiectiv. Multumesc.

        Si naivii au drepturi. Ai dreptul sa consideri.
    • +9 (15 voturi)    
      Curajos 'nevermind' asta... (Marţi, 15 noiembrie 2011, 1:13)

      Observatot [anonim] i-a raspuns lui Nevermind

      ...daa, curajos nevoie mare... Tu poti sa-i spui presedintelui ca e nesimtit si - sa vezi minune! - nu patesti nimic... Chit ca banii in plus pentru presedintie sunt, de fapt, alocati pentru muzeul de la Cotroceni pe care Basescu nu il ia cu el! Dar asa e cand ti se pune pata... Nevermind!
      • -5 (11 voturi)    
        Daca a spune adevarul inseamna curaj... (Marţi, 15 noiembrie 2011, 2:50)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Observatot

        Deranjeaza realitatea si ar fi trebuit luate masuri, nu?

        In 2009, 2010 si 2011 tot pentru muzee au fost, nu? Si-n toti acesti ani si serviciile au muzee fara numar, nu-i asa? Mai nou... si MAE are muzeu.

        Asa e cand observi tot si nu intelegi nimic...
    • +8 (14 voturi)    
      Ar fi minunat daca ar fi numai numele lui Basescu. (Marţi, 15 noiembrie 2011, 4:48)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui Nevermind

      Dar la opozitie ce nume se gasesc? Bun-simt? Grija de popor? Realism? Hai, spune macar unul ca sa stim.
    • +2 (6 voturi)    
      din pacate... (Marţi, 15 noiembrie 2011, 9:34)

      me [anonim] i-a raspuns lui Nevermind

      cam ai dreptate...
      banii pentru presedinte nu s-au taiat...pentru biserica nici atat ...
      totusi daca reuseste el si ceilalti, ca el singur nu poate, sa micsoreze numarul de parlamentari la 300 este o realizare... un pas mic, dar totusi un pas inainte...
    • +8 (12 voturi)    
      Alta manipulare TV (Marţi, 15 noiembrie 2011, 9:38)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Nevermind

      Auzi, dar tu ai vazut cum arata bugetul Administratiei prezidentiale in ultimii 3-4 ani?

      Uite, iti explic eu:

      Bugetul a "crescut" in fiecare an si a ajuns de la 49 de milioane de lei (2009) la 29 milioane de lei (2012)

      CUUUUM???? Cum e posibil asa ceva? Caci toti au zis ca a crescut in continuu? Asa urla toate televiziunile.

      Simplu: prin manipulare. Se compara mereu bugetul propus cu cel executat. Exemplu: in 2009 bugetul propus a fost de 49 de milioane, executat (cheltuit) a fost de 33 de milioane. Iti dai seama cat s-a economisit???

      In 2010 bugetul propus a fost de 40 de milioane. Daca era comparat cu 49 de milioane dadea rau, ia hai sa il comparam cu cel executat (33 de milioane). Si sa urlam. Si a uitam sa spunem ca Baselu nu a cheltuit 16 milioane de lei, desi ii avea prevazuti in buget.

      Uite aici:
      http://www.realitatea.net/bugetul-administratiei-prezidentiale-creste-cu-23-la-suta-fata-de-cel-executat-in-anul-precedent_694171.html

      Si tot asa.

      Practic bugetul EXECUTAT (cheltuit) al administratiei prezidentiale A SCAZUT IN CONTINUU din 2009 pana astazi. Si bugetul propus a scazut de la 49 de milioane de 29 de milioane de lei. Iar presedentia a economist in continuu bani, a cheltuit mereu mai putin decat suma alocata.

      Anul acesta bugetul propus e practic egal cu cel executat de anul trecut, are o suma infima la nivelul bugetului in plus (600.000 de lei sau pe acolo).

      Dar toti traiesc cu impresia ca pensionarii mor de foame, iar Basescu se scalda in bani. Acei 6-7 milioane de euro al administratie prezidentiale ar echilibra deficitul de 3 miliaorde de la fomndul de pensii.
  • -5 (11 voturi)    
    bugetul marit al Presedentiei pe 2012 (Luni, 14 noiembrie 2011, 22:20)

    bok [anonim]

    sugereaza exact ”austeritatea”!!!!
    • +1 (7 voturi)    
      a aiura, aiurare? (Marţi, 15 noiembrie 2011, 7:22)

      cinic [anonim] i-a raspuns lui bok

      Administratia Prezidentiala: mentine parcul si palatul Ctroceni (inclusiv Biserica), plateste pt. parcul de masini, plateste curent electric, benzina, hartie igienica, plateste salariile celor ce fac curatenie, etc etc. Trebuie taiate aceste cheltueili? Stii vreo administratie prezidentiala (incepand cu iubitul tau Ilici) care nu a avut aceste cheltuieli, ce au crescut de la an la an?
      • 0 (6 voturi)    
        nu era criza . (Marţi, 15 noiembrie 2011, 9:42)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui cinic

        acum e , si trebuie austeritate , dar numai pentru fraieri ... aia care platesc cele mai mari/multe taxe din europa .
    • +3 (7 voturi)    
      Frate, esti in greseala. Rau de tot (Marţi, 15 noiembrie 2011, 9:54)

      ion [anonim] i-a raspuns lui bok

      Frate, am scris si mai sus.

      Aceasta e o manipulare crunta. Si tu o crezi

      Iti zic si tie: bugetul in 2009 a fost de 49 de milioane, in 2010 a fost de 40 de milioane, in 2012 e de 29 de milioane. Care marire, nene???

      Uite aici cum se face, ca la carte.
      http://www.realitatea.net/bugetul-administratiei-prezidentiale-nu-sufera-din-cauza-crizei_452967.html

      Explic pe scurt cum se face manipularea asta: Administratia prezidentiala in ultimii ani a cheltuit MUUUUULT mai putin decat a avut prevazut. Avea prevazut 49 de milioane, a cheltuit 33 de miliaone. in 2009.

      Televiziunile compara mereu bugetul propus de anul asta cu cel executat anul trecut, ca sa poata sa intarate "boborul"

      La sfasritul anului nu mai sta nimeni sa vada ca s-au cheltuit MUULT mai putin decat aprobat. Si tot asa.

      Desi bugetul, atat prevazut, cat si executat a scazut in fiecare an, unii precum dumneata cred exact contrariu.

      In acest an bugetul prevazut e aproape identic cu executia de anul trecut (are cateva sute de mii de lei noi in plus). Si este foarte posibil ca la final de an sa nu fie cheltuiti toti banii, asa cum se intampla de 4 ani. Dar asta nu mai zice nimeni la sfarsit de an.

      Repet: bugetul administratiei prezidentiala a ajuns de la 49 de milioane de lei (2009) la 29 de milioane lei (2012), dar foarte multi chiar cred ca a crescut in continuu. Exprimat in euro a ajuns practic la jumatate din 2009 pana in 2012.

      Dar si Basescu e prost ca nu iese sa explice odata cum sta chestia asta.
  • +2 (10 voturi)    
    300-380 parlamentari e bine (Luni, 14 noiembrie 2011, 22:43)

    marius [anonim]

    eu sunt de acord cu 388 de parlamentari de la 465.
    daca senatul va fi ales uninominal pur e un mare pas inainte iar 2 senatori/judet e suficient.

    problema apare la colegii unde conform recensamantului din octombrie 2011 vor trebui redesenate colegiile de vot iar celor din USL nu le convine acest lucru
  • +3 (5 voturi)    
    pai eu vreau (Luni, 14 noiembrie 2011, 22:48)

    adi [anonim]

    sa fie doar 40 de senatori si 40 de deputati unul pt fiecare judet , de ce asa multe lipitori pe circa nooastra, sa se rupa in judete sa ia functia si daca nu face nimic cit sta lipitoare sa i se ia salariu pt neperformanta, si binenteles sa fie TAXATI ca orice cetatean corect al tari asa v-or pune si ei umarul la ridicarea tari din kkt in care e, ooooo dar am uitat eu shint doar un simplu muritor din romanis, parerea mea nu conteaza
    • +3 (5 voturi)    
      pai pot sa fie si numai 2 ... ca sa fie bine ..nu? (Marţi, 15 noiembrie 2011, 9:43)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui adi

      mai e o treaba .. cu cat suntmai putini , cu tatat sunt mai usor de cumparat ...
  • +11 (15 voturi)    
    Bravo lui Basescu (Luni, 14 noiembrie 2011, 22:52)

    dan [anonim]

    Sa ai puterea sa sustii intiativa unui partid din opozitie, chiar si in conditiile in care a fost facuta in scop pur electoral arata ca Basescu este patriot.

    PSD daca vroia reducerea numarului de parlamentari o facea in cei 15 ani in care a condus tara, nu cu cateva luni inainte de alegeri.
    • +6 (8 voturi)    
      Sigur (Marţi, 15 noiembrie 2011, 8:56)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui dan

      Basescu are 100% dreptate. Propunerea opozitiei e buna, iar coalitia de guvernamint trebuie s-o accepte. Poporul a votat in favoarea reducerii numarului de parlamentari la 300.

      Parlamentul uni- sau bi-cameral vor fi in egala masura acceptate de popor, atita timp cit se reduce numarul de parlamentari la 300.

      Ar fi o dovada de maturitate pentru intreaga clasa politica daca ar vota conform vointei populare in aceasta legislatura. Sa nu irosim timpul, banii si nervii cu discutii sterile, fara rezultate practice.
      • +2 (6 voturi)    
        corect , dar ... (Marţi, 15 noiembrie 2011, 9:45)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

        pacat ca a trebuit sa zica basescu ca e bine , ca sa sariti toti sa sustineti o masura corecta a opozitiei ...
        • +3 (3 voturi)    
          Foarte buna (Marţi, 15 noiembrie 2011, 19:53)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          Sigur, propunerea este foarte buna, indiferent de pozitia presedintelui. Am "sarit" acum pentru ca e prima data cind am citit despre propunerea opozitiei. Pesemne mi-a scapat aceasta stire.
  • +7 (9 voturi)    
    UNICAMERAL si cel mult 300 parlamentari (Luni, 14 noiembrie 2011, 23:32)

    x [anonim]

    Parca la initiativa lui base POPORUL a hotarit: Parlament UNICAMELRAL si cel mult 300 de parlamentari ...
    Acum ce facem, o dam la intors?
    • +3 (5 voturi)    
      respectati REFERENUMUL (Marţi, 15 noiembrie 2011, 8:59)

      sila [anonim] i-a raspuns lui x

      Este inadmisibil ca politicienii sa nu respecte rezultatul unui referendum. Daca poporul a hotarat parlament unicameral, atunci sa fie unicameral. Este foarte grava nesocotirea vointei populare. Altfel, de ce sa ne mai ducem sa votam? De ce?
      • -2 (4 voturi)    
        de ce ? (Marţi, 15 noiembrie 2011, 9:46)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui sila

        pai din acelasi motiv ... de fiecare data .. de naivi .
      • +1 (5 voturi)    
        :) (Marţi, 15 noiembrie 2011, 9:58)

        calin [anonim] i-a raspuns lui sila

        Stai linistit ca daca PSD+PNL ar avea vreo 60% in parlament ar tot urla ca ei reprezinta 60% dintre romani si au dreptul la priministru si etc etc.
        Acum cand 70-80% (sau cati) dintre romani au "votat" ceva la referendum nu prea se mai aplica nu?
  • +3 (7 voturi)    
    Cine zice! (Luni, 14 noiembrie 2011, 23:56)

    Mihai G [anonim]

    Cine zice ala e spun copii in joaca dar e valabil si pentru acest individ care il insulta pe presedinte.
  • -7 (11 voturi)    
    unicameral (Marţi, 15 noiembrie 2011, 0:57)

    unul_care_iese_in_strada [anonim]

    Ce s-a intamplat cu unicameralul ala basescule? Dracu va mai voteaza, PDL&PNL&PSD&UDMR. Cel mai amarât partid are sa câstige alegerile hahalerelor...
    • +1 (5 voturi)    
      aici e unicameralul (Marţi, 15 noiembrie 2011, 9:26)

      subiectivul [anonim] i-a raspuns lui unul_care_iese_in_strada

      "USL a declarat ca se impotriveste ideii de Parlament unicameral votata de populatie la referendum dar ca se pronunta pentru un Parlament bicameral cu o reducere semnificativa a numarului de alesi si anume la 300 de parlamentar".deci,decat nimic, e bun si un compromis in situatia actuala
  • -1 (5 voturi)    
    Circul acum, painea la anul... (Marţi, 15 noiembrie 2011, 9:50)

    Suria [anonim]

    Orice ar spune domnul presedinte, gestul sau de a iesi si de aface recomandari, precum marele duhovnic al romanilor, este 100% populism.
  • 0 (0 voturi)    
    s-a votat 300 unicameral (Marţi, 15 noiembrie 2011, 16:56)

    pb80tm [anonim]

    nu mai votati pdl usl psd pnl udmr e singura solutie
    usl vine cu o diversiune 300 bicameral daca populatia inghite asta atunci nu mai conteaza vointa oamenilor se vor inventa anticamere cu viceparlamentari de o sa depasim 1000.
    ce draq NU v-ati saturat de astia? ma uit si vad note pro si contra la subiectul asta. trebuiau sa fie numai injuraturi la adresa lu basescu asta, cele mai multe de la noi astia care l-am votat. altfel nu suntem nimic decat niste aplaudaci cretini care l-au schimbat pe ceausescu cu basescu
  • 0 (2 voturi)    
    s-a votat 300 unicameral (Marţi, 15 noiembrie 2011, 16:56)

    pb80tm [anonim]

    nu mai votati pdl usl psd pnl udmr e singura solutie
    usl vine cu o diversiune 300 bicameral daca populatia inghite asta atunci nu mai conteaza vointa oamenilor se vor inventa anticamere cu viceparlamentari de o sa depasim 1000.
    ce draq NU v-ati saturat de astia? ma uit si vad note pro si contra la subiectul asta. trebuiau sa fie numai injuraturi la adresa lu basescu asta, cele mai multe de la noi astia care l-am votat. altfel nu suntem nimic decat niste aplaudaci cretini care l-au schimbat pe ceausescu cu basescu
  • 0 (0 voturi)    
    nu-mi place basescu (Marţi, 15 noiembrie 2011, 21:11)

    iotiobag [utilizator]

    dar in romania, deficit 0 inseamna 0 bani pentru clientela politica.adica ,omul are dreptate.acuma,daca vreti ,pot sa intru pe site ca anonim,ca tot m-ati faultat in ultimul timp...nu cred ca merita oboseala...
  • +1 (1 vot)    
    recensamant (Marţi, 15 noiembrie 2011, 22:49)

    iotiobag [utilizator]

    in primul rand;multumiri ca nu ma mai boicotati(oricum ,intr-am ca anonim!).basescu are dreptate;trebuie redus numarul de parlamentari(fiindca populatia a scazut) dar trebuie sa avem 2(doua) camere pentru a asigura un control democratic.la noi ,democratia este doar pe hartie...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi