AUDIO B1 TV: Inregistrari din timpul sedintei Comisiei de Integritate a PSD, care a propus excluderea lui Mircea Geoana. Mariana Negoita catre Dan Sova: Eu n-am vorbit 20 de ani, daca ies sa vorbesc in mass-media, dvs si Ponta... mai vedeti daca mai ramaneti in PSD. Voi sunteti pisi

de V.M.     HotNews.ro
Miercuri, 16 noiembrie 2011, 18:09 Revista Presei | Radio TV

Postul de televiziune B1 TV a difuzat miercuri seara, in cadrul emisiunii "Actual B1" moderata de Sorina Matei, o serie de inregistrari audio din timpul sedintei Comisiei de integritate si arbitraj a PSD, care a decis duminica sa propuna excluderea din partid a lui Mircea Geoana. Inregistrarile surprind cum s-au certat membrii comisiei si in ce termeni s-a discutat excluderea lui Geoana din partid.

Asculta inregistrarile din timpul sedintei CNAIM a PSD (sursa: B1 TV)



Dan Șova, președinte CNAIM a PSD:
Noi avem hotărârea BPN în legătură cu încălcarea de către Mircea Geoană a hotărârii BPN de luni, 7 noiembrie. Aș vrea să precizăm din start, înainte să începem altă discuție, ce decide astăzi comisia. Comisia nu decide efectiv și irevocabil sancționarea domnului Mircea Geoană. Conform statutului pe care l-am citit cu toții, avem articolul 84, art.158, art.165. Noi nu putem stabili decât care este sancțiunea aplicabilă din punctul nostru de vedere, adică din punctul de vedere al statutului, domnului Mircea Geoană.

Mariana Negoiță, membru CNAIM a PSD:
Având în vedere că atât președintele partidului cât și dumneavoastră v-ați exprimat punctul de vedere cu privire la această problemă, înainte de această ședință, o să încercăm totuși să analizăm acest caz prin prisma interesului partidului. Și prin raportare la prevederile statutului. În primul rând, vreau să vă spun, în opinia mea, dispozițiile art 34, alin 4, prin care se încearcă să tranforme această comisie în una în care se scot castanele lui Boc, nu ni se aplică. Noi suntem comisia națională. Nu suntem nici comisii județene și nici Comisia de Arbitraj și Integritate Morală a PSD București.
...
Nu înțeleg de ce dvs, în calitate de președinte al comisiei, ne induceți în eroare și invocați un text de lege care nu ni se aplică.

Dan Șova, președinte CNAIM a PSD:
Dacă chiar vreți să căutăm un articol în statut și dacă chiar vreți să facem un concurs de drept, nu este o problemă. Problema noastră nu este ce spun membrii de partid. Vă spun eu.. Toți colegii de aici au venit cu mandat. Spre deosebire de dvs care n-ați venit cu mandat, ați venit cu mandatul lui Vanghelie. N-ați venit cu mandatul președintelui din sectorul din care faceți parte. Lăsați-mă pe mine că știu mai multe decât știți dvs.

Mariana Negoiță, membru CNAIM a PSD:
Domnule președinte, v-aș ruga despre toți să aveți o limită. Nu vă permit să mă jigniți. Eu am intrat în partidul ăsta în martie 1990, când dvs erați prin liceu pe undeva. Iar eu am muncit în partidul ăsta. Așa că nu vă permit să mă jigniți. Eu nu sunt mandatara lui Vanghelie în această comisie. Și vă rog să vă retrageți afirmația. Unu. Iar doi: n-am avut niciodată situația de până acum, să ni se spună că trebuie să prezentăm un mandat special. Și dacă este vina cuiva, este vina secretarului Comisiei că nu ne-a adus la cunoștință că am nevoie pentru această ședință de un mandat special. Și nu cred că toți colegii mei de aici au venit cu mandat special.

Ionica, ai mandat special? Colega mea are mandat special? Este inadmisibil ce vreți să faceți în partidul ăsta. Și să știți că eu n-am vorbit 20 de ani, dacă ies să vorbesc în mass-media, dvs. cu Ponta… mai vedeți dacă mai rămâneți în PSD.

Voi sunteți pisi. Asta că m-ați făcut mandatarul lui Vanghelie. O asemenea jignire!

Dan Șova, președinte CNAIM a PSD:
Uitați, eu îmi cer scuze, dar vă spun încă o dată că nu aveți mandat și v-am spus: nu vă hazardați că fiecare știm destule. Doi la mână: afirmația dvs. cu președintele Ponta și cu mine mi se pare hazardată. N-am să vă cer să vă cereți scuze pentru să sunteți o doamnă.

Profesor Pop, membru CNAIM a PSD:
Eu personal vreau să vă spun că trebuie să fim înțelepți, pentru că și de hotărârea noastră depinde imaginea viitoare a partidului. Eu unul vă spun cu toată sinceritatea: m-am săturat să tot aud de dat din coate, trimis la colț.

Dan Șova, președinte CNAIM a PSD:
Am invitat pe domnul Mircea Geoană, oficial, pentru astăzi, orele 14.15, să-și expună punctual de vedere. Mai mult decât atât, pentru că mă așteptam de atlfel ca... nu știu de ce mă așteptam, dar mă așteptam ca doamna avocat Negoiță să ridice problemele pe care le-a ridicat la televizor domnul președinte Mircea Geoană în legătură cu recuzarea mea, două lucruri vreau să vă spun: primul…

Mariana Negoiță, membru CNAIM a PSD:
Am ridicat eu această propunere?

Dan Șova, președinte CNAIM a PSD:
Da, l-ați ridicat și la începutul discursului... Eu sunt foarte atent la ce spuneți pentru că sunt foarte interesat de ce spuneți dvs. Nu, dar dați-mi voie. Doamna Negoiță, haideți să vorbim pe rând...

Mariana Negoiță, membru CNAIM a PSD:
Domnul Șova, să știți că eu vă cunosc caracterul îngrozitor. Nu mă intimidați. Dar nu-mi puneți în gură cuvinte pe care nu le-am pronunțat.

Dan Șova, președinte CNAIM a PSD:
Doamna Negoiță, dacă n-ați pronunțat și eu n-am auzit bine, eu am auzit când ați pronunțat. Vă rog să închideți microfonul. Doamna Negoiță, vă rog închideți microfonul... Deci domnul Mircea Geoană a ridicat o problemă legată de recuzarea mea, am două obervații aici. Prima e că această instituție nu e prevăzută în statutul PSD, a doua observație e că... din nefericire, nu găsesc un alt cuvânt în limba română: domnia sa a mințit spunând că m-am antepronunțat. Timp de o săptămână am spus peste tot că nu mă voi pronunța în legătură cu ce se poate întâmpla la comisie. De aceea, am și scos transcripturile tuturor emisiunilor tv la care am participat. Și pot fi puse la dispoziția oricui să le citească. Le am aici.

Pe de altă parte, vă spun... mi s-a părut un lucru total nefiresc. Domnul Mircea Geoană nu a trimis scrisoarea de recuzare la comisie, a trimis-o numai la televizor. Deci noi la comisie n-am primit-o.

Mai mult, vă pot spune, nu trebuie să scot o hârtie pe tema asta, nu am avut nicio implicare în acea procedură propusă. Mai mult decât atât, acea procedură este una foarte simplă, foarte corectă, foarte legală, la care domnul Mircea Geoană dacă ar fi participat și și-ar fi dat concursul, astăzi, am fi avut un președinte de Senat în persoana domnului Titus Corlățean.
____________________

Lucian B., membru CNAIM a PSD:
Propun ca sancțiune care va fi aplicată domnului Geoană să fie... excludere.

Mariana Negoiță, membru CNAIM a PSD:
Ce să fie?

Lucian B., membru CNAIM a PSD:
Având în vedere că în viața unui om sunt sancțiuni în politică, s-a exprimat permanent împotriva partidului, iar noi nu facem altceva decât să facem rău partidului primind astfel de membri între noi.

Dan Șova, președinte CNAIM a PSD:
Deci luni în BPN s-a luat decizia și vă repet ca să știți cum arătați... NU s-a luat decizia unei rocade. Cuvântul rocadă a fost pentru prima oară folosit în sala de plen de către liderul grupului PD, domnul Rădulescu. Nu există în niciciun document cuvântul rocadă. Există schimbare. Procedura de schimbare e prevăzută atât de Regulamentul Senatului cât și de 601/2005. Decizia BPN a fost aceea ca domnul Mircea Geoană să fie schimbat din funcția de președinte al Senatului României cu domnul Titus Corlățean și urmând ca domnul Mircea Geoană să preia funcția de președinte al comisiei de afaceri europene, de afaceri externe, condusă de domnul Titus Corlățean.

De ce amândouă deciziile erau posibile și aplicabile?

Decizia 608/2005 spune că președintele camerei, spre deosebire de membrii Birourilor Permanente care se stabilesc prin algoritm politic efectiv la începutul fiecărei sesiuni parlamentare, președinții celor două Camere reprezintă algoritmul politic rezultat din alegeri. Ideea că această funcție de președinte al Senatului a fost obținută în urma voturilor PSD-PD care erau aliate este o idee falsă. Pentru că respectând algoritmul politic din alegeri o să vă aduceți aminte că PD a luat 37%. noi am luat 37,2 probabil. Mai mult cu o sută de mii de voturi mai mult decât ei. Cele două partide - articolul din Constituție - trebuiau să-și împartă cele două funcții. Ceea ce au și făcut. PD a luat Camera Deputaților, PSD a luat Senatul. Conform deciziei 601/2005 care, într-adevăr, n-a fost implementată de Regulament niciodată, funcția de președinte al grupului se păstrează de către grupul respectiv de-a lungul celor 4 ani. Deci președintele Senatului nu poate fi schimbat decât la inițiativa grupului și trebuie pentru ca funcția să revină tot grupului. Pentru a respecta algoritmul rezultat din alegeri. Domnul Mircea Geoană s-a apărat tot timpul spunând "nu e adevărat, se supune la vot". Este corect, se supune la vot.

Dar pentru a face o comparație să înțelegem: când cineva candidează la Senatul României - spune Constituția că trebuie să aibă minimum 33 de ani. Degeaba vine electoratul și spune: iată, avem acest băiat de 28 de ani extraordinar de deștept și de bun că nu se poate înscrie să candideze pentru Senat. Pentru că n-are 33 de ani, pentru că așa prevede Constituția. Strict legal!

Dar dacă respectăm decizia 601, e adevărat că trebuie să treacă prin vot. Dar nimeni nu-și poate depune candidatura în afara grupului PSD. Aici este problema. Normal că votează. Ce au uitat să spună ceilalți membri ai Senatului este că: "domnule, nu-l vrem pe Titus Corlățean, îl vrem pe Moga. Nu-l vrem pe Moga, îl vrem pe Greblă". Deci eventual și-ar putea depune candidaturamai mulți membri ai grupului PSD.

De altfel vă anunț că dacă domnul Mircea Geoană  își va pierde finalmente funcția, domnul Corlățean își va depune candidatura. Și dacă va fi să iasă altcineva ne vom adresa Curții Constituționale. Pentru că Curtea Constituțională va trebui să constate că în urma hotărârii Senatului nu se respectă algoritmul rezultat din algeri.

Acum, BPN l-a delegat pe președintele partidului, Victor Ponta să vină la grupul senatorial. La grupul senatorial, s-a pus în dezbatere și s-a votat. N-a existat niciun vot împotrivă. Au existat 5 abțineri, restul votând pentru. Domnul Mircea Geoană ne-a anunțat de la grup că nu este de acord cu decizia partidului, ceea ce s-a întâmplat și în sală.
....
Dacă la momentul acela, domnia sa ar fi spus - există o propunere din partea grupului PSD de schimbare a domnului Mircea Geoană cu Titus Corlățean, și supunea la vot în plen, noi aveam președintele Senatului. Și se puteau duce să conteste la Curtea Constituțională dacă voiau. Pentru că noi eram mai mulți decât ei. Adică discutăm de suveranitatea plenului. Nu întâmplător a fost propusă mișcarea prin surprindere.

Prin acțiunea pe care domnia sa a făcut-o, practic, pune în pericol în acest moment pierderea celei de-a doua funcții în stat cu reverbrațiile de rigoare. Și, bineînțeles, ne vom adresa Curții Constituțională, dar, știind sistemele de partid, știm care e situația acolo. Aceasta este situația de fapt.
....
O secundă, niciun răspuns oficial de la Mircea Geoană n-a venit.
____________________

Dan Șova, președinte CNAIM a PSD:
Biroul Comisiei Naționale de Arbitraj în urma sesizării BPN din 7.11.2011, a constatat încălcarea de către Mircea Geoană a art.30 litera b, d, f, g din statulul PSD. Având în vedere cele de mai sus, Biroul Comisiei de Arbitraj și Integritate Morală în temeiul art. 27 alin 4, art.34 alin 4, și 163 libera b din statulul PSD, vrea sancțiunea rapidă să fie exclus din rândurile PSD a domnului Mircea Geoană, senator și membru al PSD Dolj. Aceasta este propunerea pe care o supunem la vot în comisie conform jurisprudenței noastre, prin vot deschis.

Mariana Negoiță, membru CNAIM a PSD:
Păi să vă spun că ne induceți din nou în eroare? Ați încurcat decizia 601 cu decizia Curții Constituționale și declarați neconstituționale niște articole din Regulamentul Senatului. Domnule președinte, eu sunt membră a acestei comisii de drept. Eu o asemenea situație abuzivă n-am întâlnit.

D.Ș.: Doamna Negoiță, vă rog să păstrați decența acestei ședințe!

M.N.: Și eu vă rog frumos să îmi dați dreptul, că e dreptul meu, să spun că ați invocat un text…

D.Ș.:
Doamna Negoiță, și eu vă rog să păstrați decența acestei ședințe!

M.N.: O păstrez. Dar nu înțeleg să-mi invocați o decizie care ar fi stat la neconstituționalitatea textelor de lege pe care…

D.Ș.: Vă spun a mia oară. Nu veți reuși să distrugeți această ședință! Să se consemneze!

Stimați colegi, vă supun la vot propunerea Biroului Comisiei prinvind propunerea către CEx a excluderii din partid a domnului Mircea Geoană.

M.N.: Nici n-aveți voie să propuneți măsura…

D.Ș.: Avem voie!

M.N.: Nu aveți voie!

D.Ș.: Cine este pentru?

M.N.: Vă rog frumos! Dați-ne textul din Statut... Păi sigur că da, dați-ne textul de lege... În baza cărei legi din statut aveți voie să propuneți?

D.Ș.: Cine se abține?

M.N.: Vă bateți joc de noi! Chiar în halul ăsta?

- Domnule președinte, eu am semnat hotărârea și sunt de acord cu ea. Am constatat că președintele Senatului a săvârșit fapte incompatible cu calitatea de membru de partid. Dar vreau să vă sugerez că ce decideți astăzi să treceți în temeiul a 165.

D.Ș.: Întreb: cine se abține?

M.N.: Dați-ne textul…

D.Ș.: Întreb: cine este împotrivă?

M.N.: Dați-ne textul din statut... Că pe 165...

D.Ș.: Sunteți împotrivă?

M.N.: Pe procedură...

D.Ș.: Vă rog să consemnați rezultatul votului: 43 de voturi pentru, 5 împotrivă! Votul s-a dat...

M.N.: Sunteți președinte de comisie juridică la Senat. De ce nu spuneți corect? Noi nu plecăm. Sunteți jurist de talie, da? Președintele comisiei juridice la Senat... De ce nu spuneți că nu putem să propunem noi sancțiunea... O propunem acum și vreți să rezolvăm contestația? E corect?

Dar e posibil așa ceva? Uite așa l-am exclus noi pe Geoană...
____________________


Comisia de integritate a PSD a decis, duminica, cu 43 de voturi "pentru", cinci "impotriva" si doua abtineri, sa recomande Comitetului Executiv National excluderea lui Mircea Geoana din partid.

In momentul in care Mircea Geoana a ajuns la sediul PSD si a tinut o scurta declaratie de presa inainte de a intra in sedinta CNAIM, un membru al Comisiei, care s-a recomandat Mariana Negoita, de la PSD Sector 3, a iesit din sediu si a anuntat ca s-a decis excluderea lui Geoana din PSD, ea declarandu-se revoltata ca hotararea s-a luat fara ca Geoana sa fie audiat si cu "incalcarea prevederilor Statutului PSD".

Ulterior, presedintele CNAIM a PSD, Dan Sova, a anuntat oficial decizia Comisiei de a recomanda CExN al formatiunii excluderea lui Mircea Geoana din partid, precizand ca presedintele Senatului nu a anuntat ca va participa la sedinta de duminica a acestui for.

Presedintele Senatului, Mircea Geoana, a declarat, duminica, la iesirea din sediul PSD, unde venise la sedinta CNAIM a PSD si de unde a iesit in cateva minute, ca este consternat de modul in care Comisia a luat decizia in cazul sau, mentionand ca regreta situatia si face apel la calm.


Citeste mai multe despre   



















18988 vizualizari

  • +17 (25 voturi)    
    nu a mai sarit Geoana de cur in sus: "Am Invins!?? (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 20:55)

    Marius [anonim]

    "Teiubesc ..Mihaela."..pardon PSD...
    a fost ridicol si atunci..este si acum...PSD-ul e un parrtid ridicol in ansamblu.....
    isi mai inchipuie ca vor castiga alegerile...
    pai noi, "gloata", suntem prosti????
    • -16 (28 voturi)    
      O vreme am crezut ca ati renuntat la spionaj (Joi, 17 noiembrie 2011, 8:50)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Marius

      Metoda, la un moment dat obligatorie, de a compromite public pe cineva este refolosita de Hotnews.
      Banuiesc ca va pregatiti de campania electorala si "evenimentele" care o vor insoti....
      Inregistrari ambientale....cine le face?
      Aha, surse Hotnews....tot aud de ele, multe articole se bazeaza pe "surse hotnews"....
      De ce nu spuneti direct: serviciile secrete.
      Alea bugetare, cu bugetul umflat an de an, alea care au ajuns sa inregistreze toate convorbirile romanilor,telefonice sau nu, e-mailurile lor, au ajus sa ne inregistreze video si cand facem sex in dormitor (ca nu se stie cand poti sa fii santajat ca le dau pe net...).
      Bravo natiune, am scapat cica de securitate si am inventat ceva de zece ori mai mare, mai costisitor si mai nociv.
      Ce obraz au cei care spioneaza opozitia si dau public inregistrarile unor convorbiri private?
      Nici cat este de legal nu stiu....dar ce conteaza?
      O sa sara toti portocalii: ce aveti de ascuns?
      Ca asta era replica folosita de stalinistii care desfiintau opozitia vremii.....ce conteaza?
      A mers atunci, merge si acum.
      Hotnews, va propun sa puneti pe site inregistrari ale sedintelor de redactie, ale intalnirilor intre voi, neregizate, reale....o sa vedem cat de frumos planuiti ce sa mai aruncati pe net.....pe urma indignati-va la auzul sedintelor de partid, purtate cu usile inchise.
      Inregistrari ambientale de la PDL?
      Dar de la Cotroceni?Eventual de la vizitele tarzii ale ministresei blonde?
      • +9 (11 voturi)    
        Trebuie sa recunosti. (Joi, 17 noiembrie 2011, 11:27)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Ca PSD au devenit canibali.Se vede clar cand Sova spune ca la invitat pe Geoana la ora 14,15 si la 14,10 cand a venit Geoana sedinta era terminata.Nu tin nici cu Geoana nici cu Sova,dar este o magarie un astfel de comportament.Daca aveti alte dovezi despre tradarea lui Geoana ,spuneti-le,pentru-ca sunteti penibili.Totul pare o rafuiala intre Ponta si Geoana,la fel cum pare plecarea lui Diaconescu,Oprea,Sarbu de la PSD si infiintarea UNPR.Se pare ca Ponta vrea o mica dictatura in PSD.Daca o face sa curete partidul de lepre ,nu-i rau,dar daca o face numai din orgoliu,PSD va avea de suferit.
      • +7 (11 voturi)    
        esti golanas (Joi, 17 noiembrie 2011, 11:46)

        Analfabet [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Inregistrarile au fost prezentate aseara la B1tv de catre un membru psd. N-are treaba hotnews.ro cu inregistrarile.
      • +3 (7 voturi)    
        nene vrajitorule; vezi ca sari gardul (Joi, 17 noiembrie 2011, 12:56)

        ovigeo [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        daca veni vorba de abuzuri ,vezi mataluta, ca noi nu avem justitie; tara intreaga colcaie de clanuri mafiote la toate nivelurile iar cum spuneam justitia e impotenta, nu-i asa?
        Atunci mi se pare normal sa existe in compensatie o institutie sa preia responsabilitatile justitiei recte serviciile secrete beneficiind de ajustarile bugetare specifice.
        Vezi matale ca s-a deschis o pagina online la Viata Satului acolo vei putea posta in liniste comentariile profunde ; te asigur ca vor ramine cu
        gura cascata internautii
        • -3 (5 voturi)    
          functia si gradul, te rog!! (Joi, 17 noiembrie 2011, 16:37)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui ovigeo

          sa inteleg ca "lucrezi" in astfel de servicii?
          inainte de '89 am fost anchetat de securisti, eram "dusman al regimului".
          la fel mi-au spus:
          "vezi ca sari gardul..."
          ca sa-i raspund si Analfabet-ului de mai sus:
          B1 este, se stie de mult, oficina serviciilor.
          Colaborarea fratilor Paunescu cu securitatea fiind notorie.....continua, doar nu credeai ca un post ca B1 este rentabil financiar?
          Nu, hotnews nu are treaba cu inregistrarile, este doar un "raspandac", caci zvonerii sunt profesionistii, dintotdeauna, ai diversiunilor...serviciile secrete.
          Din care, cu iritare ma musca de... ovigeo....
  • +21 (25 voturi)    
    Goagal (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 21:15)

    Mihai G. [anonim]

    De data asta GOAGAL are dreptate . Curat murdar coane
  • +22 (28 voturi)    
    imda ... (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 22:09)

    Tudor Bugetar [anonim]

    Am ascultat si la b1 discutia ... parerea mea - poate gresesc - dar cand PSD se numea PCR era mai multa democratie la sedinte. Sau ma rog, la UTC era. Aveai dreptul la cuvant si nu-ti baga in gura pumnul presedintele de sedinta. Ei dragii mosului ... alte vremuri :) Acum ne indreptam cu pasi repezi spre noua democratie psd (pt ca saracutii din pnl inca nu-si dau seama dar o sa fie pe langa)
    • +26 (32 voturi)    
      uitati-va la viitorul ministru de justitie (cica) (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 23:41)

      daniel g. [anonim] i-a raspuns lui Tudor Bugetar

      uitati-va putin la sova, cititi atent ce spune, cum calca totul in picioare cu calm, metodic: lege, bun-simt, morala, statutul lor etc...Cum il demoleaza pe unul de la el din partid, pe care acum un an-doi il lingusea la posturile tv; fratilor, asta e viitorul ministru al justitiei la anul, cica! poate ne iubeste Cineva acolo sus, si ne fereste de asa ceva
      • -19 (25 voturi)    
        uitati-va la viitorul ministru de justitie (cica) (Joi, 17 noiembrie 2011, 7:12)

        salaul [anonim] i-a raspuns lui daniel g.

        Ca la voi la PD (zis si L) este altfel !
        • -2 (8 voturi)    
          pai Predoiu (Joi, 17 noiembrie 2011, 10:26)

          ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui salaul

          e de la voi de la PSDL.
          Nu mai e bun acuma?
      • -6 (8 voturi)    
        sova (Joi, 17 noiembrie 2011, 11:54)

        maria [anonim] i-a raspuns lui daniel g.

        ma uit si il vad pe Basescu al tau care ii spunea lui Roman: Petrica esti cel mai bun si care ne mai lingusea so pe noi ca sa il alegem
        SA TRAITI BINE ca noi traim, mai avem ca Apostu o droaie de la toate partidele dar PDL e "fruncea"!
    • -5 (7 voturi)    
      Eu zic ... (Joi, 17 noiembrie 2011, 10:35)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Tudor Bugetar

      ... ca tot ce e pe baza de vot e democratic. Daca li se parea ca e nedemocratic, se incalca statutul si toate celelate votau toti impotriva si gata ... se facea Sova de cacao ... dar asa? 43 la 5 cu doua abtineri e cam zdrobitor...
      • +7 (7 voturi)    
        Dap (Joi, 17 noiembrie 2011, 12:28)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Marea Adunare Nationala era un organism democratic, iar Ceausescu era ales democratic cu 99,99% (adica "zdrobitor"), da? =))

        Cauta argumente mai convingatoare, ok?
  • +31 (37 voturi)    
    la mine nu se aude nimic (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 22:12)

    gig [anonim]

    poate calc meu e de vina, am incercat mai multe browsere si nimic. Oricum nu merita osteneala.
    Ce am citit pina acum parca este o poveste cu rechini care se maninca intre ei. Hehehehe, si bine-mi pare. Sper sa se destrame cit mai repede focarul asta de infectie, cuibul asta de imputiti, cancerul Romaniei care este PSD. Sa ma scuze Hotnews ca ma exprim in halul asta, poate sa cenzureze unele cuvinte daca par prea dure.
    • -19 (31 voturi)    
      Cenzură (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 23:59)

      Mara [anonim] i-a raspuns lui gig

      Hotnews cenzurează doar comentariile celor care „îndrăznesc” să critice puterea. Așa că, dă-i înainte fără grijă, cu „focar de infecție”, „cuib de împuțiți”, „cancerul României”...
      Cu ochii doar în ograda celorlalți, nu mai vedeți mizeria din propria curte... A propos, scandalul Apostu&compania, marca PDL, vă spune ceva?
      Haideți, Hotnews, cenzurați-mă din nou, ca o presă „liberă” ce sunteți!
      • +22 (30 voturi)    
        Aha (Joi, 17 noiembrie 2011, 3:14)

        alecu [anonim] i-a raspuns lui Mara

        mah dar ce te-au mai cenzurat si pe tine...
        Eu sint total de acord cu ce a zis gig mai sus, nu stiu cu cine o simpatiza respectivul, insa eu nu simpatizez cu absolut nimeni, inca nu exista partidul si nici candidatul pe care as vrea sa-l sustin. Pina atunci insa o sa votez cu raul mai mic. Oricine numai PSD nu. Chiar ca PSD e cancerul acestei tari. Din partea mea poti sa scrii ce vrei de PDL, Basescu etc., eu unul nu le i-au partea, dar totusi o sa votez cu ei din lipsa de altceva mai bun.
      • +6 (8 voturi)    
        De ce nu citesti tot? (Joi, 17 noiembrie 2011, 11:32)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Mara

        Despre Apostu exista un articol destul de documentat,unde poti manca cacat cat vrei,daca-ti place.Aici este vorba despre modul cum PSD devin canibali si cum isi executa miseleste sefii,pentru slava celor noi.Exact ca in timpul revolutiei bolsevice.
        • 0 (0 voturi)    
          Precizare... (Joi, 17 noiembrie 2011, 16:37)

          Mara [anonim] i-a raspuns lui mircea

          În comentariul de mai sus, semnalam o chestiune de principiu: în toate țările democrat-civilizate lumea stă, de obicei, cu ochii pe cei de la putere. Să semnaleze, să analizeze, să amendeze orice derapaj al acestora. Și derapaje sunt oriunde în lume, oricine s-ar afla, la un moment dat, la putere.
          Doar că la noi e un alt fel de democrație. Ca la nimeni. La noi, toată suflarea stă cu ochii pe Opoziție. Și asta n-ar fi nimic. Dar tonul și limbajul ales spun multe despre foarte multe lucruri... Sunt unii pe aici care i-ar „înghiți” pe cei care nu sunt ca ei, cu ei. Precum bolșevicii pe care-i înfierează cu orice ocazie.
          A bon entendeur, salut!
          Jocul democrației presupune și toleranță. („Nu sunt de acord cu tine, dar îți respect părerea”...)
  • +21 (29 voturi)    
    ce ar fi de comentat? (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 22:16)

    noname [anonim]

    vedea-i-as pe toti psd in zeghe in frunte cu bombonica, ca el i-a invatat cum sa fure, cum faca legi pt infractori, au facut o constitutie de rahat si acum e tot poporul in rahat. cei ce au venit pe urma, adica si astia actualii, nu fac decat sa aplice ce au invatat de la psd. merde!
  • +6 (6 voturi)    
    E wav, nu e mp3. (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 23:16)

    leaveyu [anonim]

    E wav, nu e mp3.

    N.R. Am corectat, multumim.
  • +16 (20 voturi)    
    da' stiu ca o au pe scoala astia de la PSD... (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 23:54)

    Ruhe [utilizator]

    deci doamna s-a si inregistrat cand a spus: "dacă ies să vorbesc în mass-media, dvs. cu Ponta… ".

    Faza e ca dupa asta, Sova si-a cerut instantaneu scuze pentru ce zisese.
    Asadar, hai Romania!
  • -5 (9 voturi)    
    Sova (Joi, 17 noiembrie 2011, 9:51)

    Alex [anonim]

    O avea "caracter infect", cum zice doamna mentionata p'acolo, dar Dan Sova este unul din putinii oameni din politica de la noi care are coerenta in ceea ce spune. De cate ori il vad pe la TV, simt un amestec de admiratie si teama. Admiratie pentru ca ii pot urmari discursul fara sa obosesc (studiati cum vorbeste majoritatea) si teama pentru ca imi da senzatia unei reptile care e gata sa te inghita la primul moment de neatentie.

    Nu stiu daca e de bine sau de rau, dar, indiferent de partid, prefer ca tara sa fie condusa de persoane ce au mai multe clase decat trenul.

    Intr-o ordine aleatoare, din punct de vedere al discursului eu vad cam asa:
    Basescu, Nastase - ok, Boc - nu are habar sa vorbeasca, Geoana, Antonescu - multe cuvinte, 0 mesaj, Vadim - ok, pana da cu mucii in fasole, Ponta - discurs la nivelul unui copil, Corlatean, Zgonea - ok, Voiculescu - atitudine si comunicare de tigan camatar.

    Repet, dincolo de spagi (care sunt generalizate), mi-ar placea sa vad Romania condusa de oameni pe care ii percep ca avand un nivel mai ridicat al inteligentei si experientei, oameni ale caror idei si mesaje sa prezinte mai multa logica si substanta. Pur si simplu, nu inteleg cum oameni ca Antonescu sau Boc au mai mult de 0 sustinatori, in conditiile in care ei nu spun nimic. Niciodata. Ascultati o fraza de-a lor, analizati-o si apoi incercati sa extrageti un mesaj util. O sa aveti o surpriza, deoarece el nu exista. Mereu ma intreb "de fapt, ce-a spus?".
    • +5 (7 voturi)    
      Gresesti (Joi, 17 noiembrie 2011, 10:18)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      Sunt 4 optiuni:

      1 Destept si bun - Gandeste cum sa faca bine pe termen lung
      2 Prost si bun - Gandeste pe termen scurt cum sa faca ceva bun
      3 Destept si rau - Gandeste cum sa faca rau pe termen lung
      4 Prost si rau - Gandeste pe termen scurt cum sa faca rau

      Tu preferi varianta 3 in loc de 4.
      • +6 (6 voturi)    
        poate gresesc (Joi, 17 noiembrie 2011, 11:05)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui hot news

        Dar te-ai gandit ca multi 4 duc la perpetuarea "speciei" si sansele de redresare sunt nule? In final, efectul este tot cel de la 3, dar se adauga frustrarea ca cei ce definesc regulile jocului sunt niste oameni idioti.

        Sunt fascinat de cele 2 minusuri (din acest moment), fara argumente, fara dezbatere. Parerea mea este ca se da minus pentru ca este un spam electoral, nu pentru ca persoana nu e de acord. Cand nu esti de acord, argumentezi, ca alex2020.
        Lipsa capacitatii de argumentare arata de ce oamenii "prosti" pe care i-am enuntat au priza la populatie, din categoria trage-mi-o la poponet, dar pune o muzica misto in timpul asta (pentru cei care au dat minus: muzica nu are efect calmant pentru dureri).
    • +1 (5 voturi)    
      studiati (Joi, 17 noiembrie 2011, 11:07)

      mda [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Am o admiratie fata de cei care "stie a vorbi romaneste" si am sa va citez: "(studiati cum vorbeste majoritatea)". Domnule Alex mai lasati cu admiratia si incercati sa vorbiti cu acorduri intre subiect si predicat despre un om din politica romaneasca care nu face altceva decat sa arate cu degetul ca el le stie pe toate si restul sunt inutili dar el singur daca ar candida nu ar obtine mai mult de 10 voturi (cele ale familiei sale).
      • +2 (2 voturi)    
        eu recunosc ca am gresit, dar (Joi, 17 noiembrie 2011, 11:35)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui mda

        tu imi poti explica de ce, in acest context, este vorba de o greseala?
    • +2 (4 voturi)    
      Sova crede ca le stie pe toate.... (Joi, 17 noiembrie 2011, 11:12)

      Rammy [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      Eu schimb postul cad il vad.Ma enerveaza.E un ingamfat.Are impresia ca le stie pe toate.Cand colo nimic...calca in picioare orice lege,se vede din inregistrari.
      • 0 (0 voturi)    
        poate se aude ... dar (Joi, 17 noiembrie 2011, 13:59)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Rammy

        ai stucdiat tu articolele respective ca sa te pronunti ca le incalca sau nu ?
  • +3 (5 voturi)    
    dupa cum se vede (Joi, 17 noiembrie 2011, 11:07)

    ploiesteanu [anonim]

    toti, au avut mandat de la organizatii sa-l dea sau sa nu-l dea afara pe Geoana. Inclusiv Sova. Adunarea a fost un simulacru , comisia asta trebuia sa judece dincolo de parerea organizatiilor, cu statutul in mana, dezbatand miscarile si afirmatiile lui Mircea Geoana. De ce l-a mai invitat pe Geoana sa participe? De ochii lumii ? Pentru a spune ca e democratie la PSD ?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri