Victor Ponta: Parlamentul este ilegitim, plin de tradatorii lui Traian Basescu. Eu nu m-am vandut ca Oprea

de A.N.     HotNews.ro
Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 11:02 Revista Presei | Radio TV

Liderul PSD, Victor Ponta, a declarat, vineri, la emisiunea "Actual B1" difuzata de B1 TV, ca Parlamentul Romaniei este ilegitim din cauza ca ar fi plin de tradatori, acestia fiind cumparati de presedintele Traian Basescu. "Pai cum? Cu toti tradatorii pe care i-a cumparat Basescu. Eu nu m-am vandut  ca sa imi rezolve cineva dosarele penale si sa primesc o functie ca Oprea", a spus Ponta, care sustine ca modificarea Constitutiei trebuie facuta de un Parlament legitim.

Social-democratul a precizat ca bugetul pe 2012 deja prevede un deficit bugetar mai mic de 3%. Ponta a spus ca Opozitia este dispusa la dialog pentru aplicarea deciziilor luate in cadrul summit-ului de la Bruxelles.

"Daca se fac alegeri in ianuarie sau februarie trecem imediat la modificarea Constitutiei, dar la noi alegerile se tot amana. Bugetul pe 2012 oricum prevede un deficit bugetar mai mic de 3%. Din punctul de vedere al Opozitiei exista disponibilitate de dialog nu ca sa schimba un text din Constitutie, ci ca sa aplicam ce s-a decis la Bruxelles", a adaugat liderul PSD.

Vineri, intr-o declaratie pentru HotNews.ro, Victor Ponta a respins o modificare rapida a Constitutiei care sa permita introducerea unor reguli stricte pentru tinerea sub control a deficitului bugetar, modificare ceruta de Traian Basescu pentru aderarea Romaniei la Acordul de Guvernanta Fiscala convenit la Consiliul European. "Nu putem sa modificam Constitutia cu un Parlament in care sunt tradatori ca UNPR", a spus liderul social-democrat.

Reamintim ca Traian Basescu a spus vineri ca introducerea in legislatia romaneasca a unor prevederi precum limitarea deficitului structural la 0,5 din PIB e posibila doar prin modificarea Constitutiei.

Urmareste
mai multe declaratii facute de Victor Ponta pe B1TV.


Citeste mai multe despre   





















4897 vizualizari

  • +69 (73 voturi)    
    ponta (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 11:15)

    Angoasat [utilizator]

    trebuie sa ii reamintim ca partidul pe care il reprezinta nici macar nu este partid politic este grup infractional..
    • +25 (27 voturi)    
      PSD este legitim ? Cu Catalin Voicu in senat ? (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 15:33)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Angoasat

      Daca "tradatorii" sunt ilegitimi, atunci infractorii cum or fi ?

      Tote partidele au parlamentari cu dosare penale, dar cei mai multi sunt la PSD.

      Foaia Transilvana:
      "O statistica a activităţii Agenţiei Naţionale de Integritate - ANI - relevă că pe numele a 46 de parlamentari din actuala legislatură au fost emise decizii prin care s-au constatat conflicte de interese, incompatibilităţi, venituri nejustificate, falsuri în declaraţii. Dintre cei 46 de parlamentari, 11 sunt senatori şi 35 deputaţi. Alături de aceştia există sentinţe şi pentru europarlamentarii Gigi Becali şi Corneliu Vadim Tudor. Din cei 48 demnitari: 20 sunt de la PSD, 13 de la PDL, patru de la UDMR, cinci de la PNL, doi de la PRM, doi de la minorităţi, unul de la PC şi unul e independent. Mai mult, în prezent ANI verifică 35 de deputaţi, 11 senatori şi doi europarlamentari."
      • +15 (15 voturi)    
        Dosare penale domnule Ponta? (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 16:38)

        Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        "Pai cum? Cu toti tradatorii pe care i-a cumparat Basescu. Eu nu m-am vandut ca sa imi rezolve cineva dosarele penale si sa primesc o functie ca Oprea"

        Deci aveti dosare penale? Pai ce mai cautati in parlament atunci?
  • +65 (69 voturi)    
    poante (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 11:17)

    ion [anonim]

    Nu mi-i imaginez pe ponta sau antonescu la Bruxelles.Mi se par foarte imaturi ...iar limbajul lor de mahala intrece orce limbaj de manelist.Nu-mi vine sa cred ca au 50 % in sondaje.Oare un om normal,in acest context international,i-ar putea vota?
    • +47 (47 voturi)    
      sa inteleg ca daca vor castiga alegrile si... (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 12:01)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui ion

      vor fi cativa parlamentari care vor trece de la alt partid la ei,vor declara parlamentul ilegitim...numai demagogia din el vorbeste...
    • +31 (33 voturi)    
      O vor lua in buze (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 12:03)

      marean [anonim] i-a raspuns lui ion

      Au 50 % ( să zicem) , asta inseamnă cam 5 mil. de oameni dacă e să ne luăm după numarul votantilor de la ultimile alegeri.
      Romania are cam 5,5 mil. pensionari +1,2 mil. bugetari, asta inseamnă că nici cei afectati de măsurile celor ce ne conduc nu pun botul la aberatiile usl.Multi i-ar vota doar ca să scape de pdl, in niciun caz că ar spera la ceva bun din partea lor.
      Părerea mea că o vor lua in buze la alegeri, de aici si graba cu alegeri anticipate, suspendări si circ ieftin
      • +15 (17 voturi)    
        De unde 50% ? (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 14:47)

        Gherase [utilizator] i-a raspuns lui marean

        Sociologul Alin Teodorescu, fost deputat PSD, fost si actual director IMAS a dat cateva explicatii referitor la procentaje si bazine electorale.
        USL are un bazin electoral format din angajati si pensionari, fara studii (PSD), respectiv cu studii (PNL). Ca atare, bazinele electorale sunt compatibile. Si este clar ca PNL nu mai reprezinta dreapta romaneasca.
        Potentialul lor electoral este de maxim 48% din cei care se prezinta la vot. Impreuna au mai putin decat suma potentialelor celor doua formatiuni, avand in vedere ca sunt nenumarati nemultumiti de alierea asta contra naturii. Ca atare, actualmente au doar 42% din intentiile de vot.
        Cu atitudinile astea de copilandru razgaiat, putin probabil ca Ponta va atrage nehotaratii. Iar Antonescu a adus PNL la limita ridicolului.
        In afara de pareri pur vindicative si discursuri hormonale, n-au nici un pic de substanta
      • +1 (1 vot)    
        dar cu Romania cum facem?.. (Duminică, 11 decembrie 2011, 10:23)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui marean

        usl 'o ia in buza'.. pdl e plin de capuse care dau cu subsemnatul pe la dna...
        noi pe cine mai votam?
  • +46 (48 voturi)    
    de a vandutul (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 11:18)

    giac [anonim]

    El s a dat spre deosibere de Oprea pe sponsorizari la raliuri.De aici invidia.
  • -20 (34 voturi)    
    cum adica? (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 11:19)

    Florea Daniel [anonim]

    Probabil ca tanarul se refera la legitimitate morala nu juridica.
    Juridic e OK pt ca suntem maestrii la forme fara fond; intr-adevar d.p.d.v. moral e ilegal si, cred, ORICE Parlament continand aceleasi triste figuri politice, din orice partid, e ilegal fata de poporul roman.
    • +15 (15 voturi)    
      poate (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 13:55)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Florea Daniel

      dar imi poti spune ce vezi moral la Ponta?
  • +63 (63 voturi)    
    iar a scapat un porumbel... (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 11:20)

    xtraterestrul roman [anonim]

    Ca lider al unui important partid parlamentar sa afirmi ca Parlamentul este ilegitim si sa nu-l parasesti imediat ce ai avut aceasta revelatie, ori esti prost, ori iti inchipui ca cei ce te asculta sunt prosti! Interesant mecanismul gandirii "democratice" stil Ponta: "daca nu suntem noi majoritari, Parlamentul este plin de tradatori cumparati de Putere, si este ilegitim" . Cert este faptul ca romanii nu sunt prosti.
  • +47 (47 voturi)    
    Din ce in ce (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 11:20)

    dan [anonim]

    mai dezamagit de acest viitor prim ministru dupa cum se lauda.
    Mai vrem sa auzim si altceva cum ar fi solutii rapide despre cum sa iesim din criza spre exemplu, decat "jos basescu"
    Pai in conditiile date Romania poate sa astepte alegerile pentru a modifica constitutia??????
    Trebuie sa ne miscam la fel de rapid cum se iau deciziile in Europa nu mai e timp de frecat menta.
    Basescu o fi el mitocan si betivan dar prost nu e si viitorul sub Ponta+Crin incepe sa sune din ce in ce mai rau.
    Daca pana acum ar fi fost posibil sa le dau un vot in scarba doar doar pentru a mai venii si altii cu solutii nu numai cei de la putere ,de acum incolo acesti 2 macarici sunt de-a dreptul periculosi pentru Romania si le doresc sa dispara de pe scena politica.
  • +44 (44 voturi)    
    valeu (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 11:22)

    alpha [utilizator]

    valeu valeleu ...da' cand era plin de "tradatori" care trecusera la psd era numa' bun ...acuma ca ponta respinge modificarea rapida a constitutiei nu mai mira pe nimeni,ca el cu antenescu resping tot din reflex.alooo domnu piturca,tocmai ti-am gasit 2 fundasi rupatori-respingatori superprofesionisti.singurul bai e ca nu vor prea veni la echipa , antrenamente si meciuri ca stau pe la tv .
    • +15 (15 voturi)    
      am auzit ca vor contesta la CC (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 16:27)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui alpha

      legea gravitatiei, nu e clar ce - dar sigur e ceva in legatura cu Base
  • +50 (50 voturi)    
    Nu te-ai vandut... (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 11:27)

    mercedes [utilizator]

    pentru ca pe tine nu te cumpara nimeni.
  • +40 (40 voturi)    
    pai, (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 11:41)

    cezy43 [anonim]

    evident parlamentul legitim tre' sa aibe majoritate USL, eventual PSD.....
    • +27 (27 voturi)    
      Tradatorii (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 12:15)

      Deveanu Silviu [anonim] i-a raspuns lui cezy43

      Structura actualului Parlament, asa cum arata el, cu tradatorii din PSD si PNL, se datoreaza si lui Ponta si Antonescu. Oare cine i-a pus pe lista pe tradatorii Oprea-nasul lui Ponta, pe Sarbu, pe Diaconescu etc, cine i-a propus, cat au cotizat, cat au traficat? Si, oare cati parlamentari mai sunt in partidele lor in stare sa tradeze, de aceiasi maniera? Asta-i clasa politica, se saruta in fata lumii iar in spate se dusmanesc. Oameni de nimic, otrepe.
  • +29 (29 voturi)    
    valoare? (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 11:41)

    octopus [utilizator]

    pai pentru dl Ponta nici nu a existat oferta de cumparare! in general sunt cumparate lucrurile cu ceva valoare... nu e cazul sa va faceti griji, nu va vrea nimeni!
  • +25 (25 voturi)    
    in cazul parlamentarilor (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 11:48)

    Laur [anonim]

    sunt alesi oamenii nu partidul (sau cel putin asa ar trebui)...deci parlamentul este legitim indiferent daca alesii nostri trec dintr-o tabara in alta.
  • +28 (28 voturi)    
    Pentru ce? (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 11:54)

    Daniels22026 [utilizator]

    Nu pricep:

    "Eu nu m-am vandut ca sa imi rezolve cineva dosarele penale si sa primesc o functie ca Oprea"

    Deci pentru ce s-a vindut domnul Ponta, daca pentru dosare si functie nu? Pentru salariu? Pentru glorie?
  • +24 (24 voturi)    
    Uneori... (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 12:25)

    Alice in Tara Minunilor [anonim]

    ...ramii surprins!Un om normal poate afirma asemenea aberatii,fara a incrimina regimul social-politic la constructia caruia tocmai (activ) participa?
    1.Daca Presedintele (turmei de scursuri neo/comuniste) Iliescu nu va mai poate trage de urechi,angajarea unor consultanti care sa tempereze declaratiile debile mi se pare absolut imperativa! Probabil va considerati omniscient,toar'su Ponta?Aveti dreptate,anvergura capacitatii Dvs ingroapa partidul cu fiece cuvint publicat!
    2.E bine!Se discern valorile atit de precis si coerent,incit electoratul probabil ca va prefera sa voteze cu Batman,intrucit domnu Antonescu delireaza in acelasi ritm trepidant!Si am convingerea ferma ca domnul Basescu adoarme cu zimbete extenuante,dupa colosal-strivitoare cretin-oligofrenice titluri de ziare citind Opozitia!
    3.Sint semnalmentele ingrijoratoare ale vremurilor actuale-clasa politica romaneasca dominata de piticism si in curind,de precrieri (de dosare).De unde si explicatia pentru destinul aproape minuscul...
    • +13 (13 voturi)    
      Consultanti? La orgoliul lui? la "cultura"lui? (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 13:21)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui Alice in Tara Minunilor

      Ponta e inconsultabil! Credeti ca e capabil sa tina minte ce-i spune un consultant? Sa-i sopteasca dupa cortina sau sa vorbeasca consultantul din spatele tabloului lui Ponta? Ponta e prea spontan ca sa nu-l ia gura pe dinainte. Incearca sa-l concureze la spontaneitate pe Presedinte dar uita ca-i lipseste ceva important: continutul. Presedintele are continut, e un politician copt, pe cand Ponta e PRAF!
  • +23 (23 voturi)    
    da... de justitie ce parere are (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 12:29)

    hahai [anonim]

    cand e vorba de justitie tace, s-a legat de ANI/DNA

    care mai incearca ceva in tara asta, iar e primul care le da in cap

    probabil e bara-bara cu inamovibelele(valabil si pentru antonel)
    cand basescu s-a dat la ele

    SUSPENDARE .................hmmmmmmmmmmmm

    pararea mea.....
  • -10 (10 voturi)    
    // (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 12:59)

    Ion Tambrian [anonim]

    Poanta are dreptate. Ca sa amendam constitutia trebuie un parlament curat. Din pacate vad ca toti ce scriu pe site sunt gata sa-i dea in cap omului. Oameni sunt si ei si nu ai ce sa-i faci...(editat de HotNews.ro)
  • +15 (15 voturi)    
    Sunt scosi din minti !! (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 13:08)

    ALL GAA RF [anonim]

    Repetarea cu obstinatie a eventualelor alegeri anticipate ne dovedeste -daca mai era de dovedit-ca trendul "pe tobogan"al usl este consistent,(42% din optiunea de vot acum de la cei 65% ??de inceput) ceia ce-i inebuneste pe cei doi comici ai sticlei,PV&AC.Si colac peste pupaza a mai venit si hotararile guvernantei care practic le taie posibilitatea de a minti populatia votanta cu maririle de salarii/pensii etc.etc.arma de baza ptr a obtune voturi.Se pare ca noua situatie scoate din minti conducerea struto camilei usl si sa nu ne miram daca la un moment dat ar fi in stare sa spuna ca este "aranjamentul dictatorului Basescu"
    Ne bucuram pentru acest cadou facut de UE acestor panarame cu vise de a pune mana pe nefericita Romanie
    Sa auzim numai de bine.Ne vedem in Nov.2012 !!
  • +13 (13 voturi)    
    Adica cine sustine Justitia = tradeaza PSD-ul ..?! (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 13:16)

    5 milioane de "tradatori" [anonim]

    Spre deosebire de PSD, UNPR a sustinut si votat toate legile de reforma a justitiei, ceea ce face din ei tradatori ai PSD-ului ....?


    da ce e PSD-ul, e regilie de stat ca ideologia comunista, cine nu e cu voi e "tradator" ?
    pai daca e-asa, atunci 5 milioane de romani care nu voteaza PSD inseamna ca "tradeaza" PSD-ul ? si cum o sa ne pedepsiti pentru asta

    inseamna ca dictatorul basescu e mic copil fata de voi
  • +12 (12 voturi)    
    x (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 13:20)

    www [anonim]

    Domnule Ponta nu stiu de ce dar am impresia ca dumneavoastra nu va-ti vandut pentru ca nu a vrut nimeni sa va cumpere sau pretul pe care l-ati cerut a fost unul prea mare pt calitatile pe care le aveti ,probabil ca daca cineva v-ar fi oferit un post de ministru azi nu ati mai fi fost in PSD .
  • +9 (9 voturi)    
    Parlamentul e ilegitim (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 13:25)

    sile231 [utilizator]

    Din cu totul alt motiv: a fost votat de numai o minoritate de40% din electorat.. Facind aceasrta afirmatie d-l Ponta se delegitimeaza si pe el insusi. O zi buna !
  • +12 (12 voturi)    
    Legitimitatea Parlamentului (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 13:50)

    costel [anonim]

    Dupa logica lui Ponta si Antonescu,nici ei doi nu au legitimitate.Poate ca stiu ei ceva.Antonescu sigur nu are legitimitate.nici Tariceanu,nici Orban etc.deoarece au ajuns parlamentari de pe locurile 2,3,4.Deci nu pe ei i-a ales electoratul ci pe cei de pe locul 1,care n-au ajuns in parlament din cauza unei legi timpite,pe care nu vor sa o modifice.Asa ca cei care au ajuns in parlament de pe locurile 2,3,4 etc.nu sunt legitimi si sa se duca acasa.Dar nu-i cazul lui Oprea si a celor din UNPR.Cei mai multi sunt in PNL.Asa ca Ponta,afara cu Antonescu si ceilalti PNL-isti din Parlament.Faci USL singur.
  • +14 (14 voturi)    
    Ponta ramane un anarhist. (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 14:02)

    mircea [anonim]

    Ponta si Antonescu sau autocaracterizat de la inceput.Che Guevara si Castro.Doi criminali anarhisti ,care nu accepta decat daca sunt ei la putere.Democratia pentru ei inseamna sa insulte adversarul,daca poate sa-i dea cu ceva in cap ,sa moara.De fapt ,Ponta,dupa alegerile prezidentiale a spus ca-i este mai aproape interesul personal decat cel de grup(se referea la pierderea alegerilor),incat ma intreb cine si cat a tradat si tradeaza.Jocul lui Ponta ,pare mai degraba facut in interesul lui Basescu.Sau transferat de la opozitie un numar de parlamentari cat sa asigure majoritatea simpla pentru putere.Pe Antonescu il vor presedinte,dar nu-l propun ca presedinte al senatului,unde era la un sfert de pas de funtia de presedinte.Cine minte?Pana la urma Ponta se incurca in propriile minciuni.
  • +14 (14 voturi)    
    Din nou populismul si impotenta "lider"-ului! (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 14:43)

    neagoe [utilizator]

    Plafonarea deficitului maxim prin intermediul Constitutiei ESTE NECESARA. Altfel orice individ poate sa promita orice pentru a ajunge la conducere, indiferent de costurile viitoare.

    Este o decizie pe care oricine si-o face cu propriul portofel. Nu poti sa te imprumuti oricat pentru a-ti plati facturile. Trebuie sa aduci facturile la dimensiunea portofelului.

    PSD-ul reclama ca se scurg banii in buzunarele altora si personal cred ca e adevarat. Promite ca daca va veni la putere va opri aceste scurgeri. Rezulta mult mai multi bani disponibili pentru a-si onora promisiunile care vizeaza pensiile si salariile, dar implicit incadrandu-se intr-un deficit rezonabil. Sustinand insa ca nu sunt de acord cu plafonarea acestui deficit practic ori recunosc ca aceste scurgeri nu exista, ori ca nu pot opri scurgerile de bani, ori ca ca vor schimba buzunarele catre care se scurg aceste sume, ori ca promit mult mai mult decat isi permite Romania. De fapt impotrivirea pe aceasta tema denota din nou populismul si impotenta acestui "lider".
  • +14 (14 voturi)    
    domnu' Vadim? (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 14:46)

    vlad [anonim]

    A, pardon, dumneavoastra erati domnule Ponta!
  • +15 (15 voturi)    
    Dezamagire (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 15:27)

    jetta [utilizator]

    Domnule Ponta, pentru mine, Opozitia si cei care o conduc reprezinta o dezamagire. Nu aveti solutii, ci doar vorbe. Voturile care le veti obtine vor fi majoritar de la cei care sunt impotriva actualei puteri, nu a celor care sunt convinsi in vreun fel de dumneavoastra.
    • +7 (7 voturi)    
      Nu conteaza de ce.. (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 16:46)

      Mao [anonim] i-a raspuns lui jetta

      doar votati-ma
  • +7 (7 voturi)    
    ponta (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 16:06)

    mc [anonim]

    Acest individ,ori de cate ori i se da atentie,bate campii.Nu este EL vreo instanta care sa stabileasca ce este legitim sau este ilegitim.Parlamentul este asa cum a fost desemnat la alegerile parlamantare prin vot uninominal cum a fost stabilit prin legea alegerilor parlamentare.Nu orice bezmetic care isi da cu parerea pe preoblema ,cred ca trebuie luat in seama ,ca in cazul de fata.
  • +8 (8 voturi)    
    alegeri anticipate ? de ce nu ? (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 16:20)

    adrian [anonim]

    Parlanentarii PNL, PSD, PC si inca 30-40-50 (cei cu dosare) din majoritate sa-si dea demisia si imediat mergem la alegeri anticipate pentru locurile vacante.
  • +9 (9 voturi)    
    Usl ingropat de cei doi lideri (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 17:18)

    Ioana [anonim]

    Observ ca este cate un lider care se zbate sa arunce si bruma de incredere capatata dupa nemultumirile romanilor. Ponta si cu Antonescu o sa ingroape alianta USL! PDL va castiga alegerile datorita acetor comici numiti si gropari! Cat de mult se distreaza Basescu cand ii vede si aude ce tampenii pot spune liderii USL!
  • +9 (9 voturi)    
    un neispravit! (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 17:42)

    dumitru vaduva [anonim]

    Ponta vrea sa induca ideea ca uneperistii,pentru ca au parasit pesedeul si alte partide sunt tradatori,dar ce au tradat ei? Cuvantul tradator,folosit de Ponta,ar trebui urmat de alte doua cuvinte: de tara,de partid,de neam etc. El lasand cuvantul singur,vrea sa induca celor ce-l asculta ,ceva mult mai grav,cum ca acestia,uneperistii,si-au tradat tara,poporul si natia,ca si cand ar fi dezertat din Romania si s-au dus in alta tara,ramanand totusi in parlamentul Romaniei. Cam asta este ceea ce vrea el sa spuna,intr-o explicatie vulgara,dar care se doreste a fi inteleasa de toata lumea. In concluzie,acei oameni ,care alcatuiesc unpr,nu sunt tradatori ci si-au exprimat dezacordul cu propriul partid,plecand si alcatuind un nou partid. Ca nu-i convine asta lui Ponta,este treaba lui.
    Acuma,tragand o concluzie,se poate constata ca Ponta este ,fara sa-si dea seama in pozitia de tradator de tara,opunandu-se unor masuri la nivel European ,fara de care Romania nu poate continua sa existe,dpdv economic.El are goluri imense in toate domeniile si nu este in stare sa-si depaseasca conditia de avorton politic. El si amicul lui Antonescu,au ajuns intr-o faza in care trebuie sa dispara de pe scena politica,pentru ca fac numai rau tarii si pun piedici iesirii ei la liman.Asta este.
    • +2 (2 voturi)    
      pic si poc (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 19:47)

      gica_contra [utilizator] i-a raspuns lui dumitru vaduva

      n-au mizat pe aparitia unor noi partide politice si de stanga si de dreapta. o sa se sparga in bucati- bucatele alianta lu peste.
  • +8 (8 voturi)    
    data viitoare (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 17:59)

    gica_contra [utilizator]

    sa nu mai tranteasca pe liste toti lingaii, sa-si aleaga mai cu grija exponentii, in loc sa scanceasca ca niste tanci neintarcati. a, da, si sa nu mai vanda cioara de pe gard in campanie electorala, ca dupa sacalii pleaca flamanzi pe unde li se da un os.
  • -6 (6 voturi)    
    EHEHEHE (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 18:10)

    smen [anonim]

    aoleu cati bashinisti pe aci,au primit ordin ca a zis ponta de rau pe chilotarul generalisim oprea cel reevaluat,urlati cat vreti ve-ti murii onositi,doar atat va spun PDL ARE 18%
    • +3 (3 voturi)    
      ve-ti? nu zau..... (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 21:41)

      ddcmn [anonim] i-a raspuns lui smen

      Nu e vorba de procente, stimate smen, ci de principii, inca nu te-ai prins?
  • +6 (6 voturi)    
    berbecule (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 18:21)

    dorel [anonim]

    berbecule(ponta), acei "parlamentari tradatori", de care zici tu, au fost alesi unonimanili, nu pe liste de partid, deci fiecare face ce crede de cuvinta, iar in legatura cu modificarea constitutiei, o faci pentru popor,tara, nu pentru alegeri anticipate
  • -4 (6 voturi)    
    Securistii portocalii (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 18:23)

    Mihai [anonim]

    sunt la posturi. Daca ati gandi macar o secunda cu creierul vostru ati vedea ca tradatori ca cei din unpr sunt ca o plaga pentru Romania, vor trada de fiecare data cand li se va oferi un ciolan mai mare. De asta sunt de acord ca atunci cand un politicianul isi schimba partidul sa isi piarda mandatul. Sunt satul de curvele politice din parlament, parca ar fi un bordel.
  • +2 (2 voturi)    
    da! (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 19:03)

    miha [anonim]

    ...ati avut si voi niste oameni destepti, dar i-ati dat afara din USL.De ce oare va deranja Cristian Diaconescu sau Mihai Razvan Ungureanu, de i-ati facut sa plece de langa voi?Acum ii faceti tradatori?Rusine sa va fie si tie Ponta si tie Crin!Stati acolo impreuna si ascultati de bunicuta sa va invete cum a castigat el alegerile,3 din 4 si nu mai pomeniti de fiecare data cand deschideti gurita de Basescu.
  • +1 (1 vot)    
    bravo! (Duminică, 11 decembrie 2011, 9:15)

    corneliu buzelan [anonim]

    Cei doi corifei ai opozitiei,cat si papusarii din spatele lor, fac dupa mine un mare bine tarii prin declaratiile aberante pe care le fac,cat si campania acerba contra lui Basescu. De cate ori deschid gura,enormitatile puerile pe care le declara,ne determina sa vedem o parte din fata reala a politicianului roman din opozitie si ne indeamna sa procedam ca atare in intentia de vot. Inca odata reiterez ideea ca politicienilor romani le-ar fi de mare folos o greva electorala a populatiei(dupa mine singura modalitate de ai destepta)care sa dea un semnal dur atat lor,cat si celor care ii sustin din interior ,cat si din afara. De ani buni santem cobaii si generatii de sacrificiu pentru acesti vremelnici conducatori,care prin mercernariatului pe care-l practica ,au adus tara asta in halul in care se afla.
  • 0 (0 voturi)    
    nu mai are rabdare (Duminică, 11 decembrie 2011, 9:58)

    elena [anonim]

    Viorel cel plin de sine sa conduca Romania;sper din toata inima sa iasa Noua Republica si Viorel sa dea cu capul in pragul de sus ca sa vada si pragul de jos
  • 0 (0 voturi)    
    TRAIASCA TOV. ILIESCU (Duminică, 11 decembrie 2011, 10:17)

    un fraier care munceste in Romania [anonim]

    Am avut doua sanse istorice sa scapam de rau: atunci cand l-am impuscat pe Ceausescu a fost una(reusita) si a doua cand trebuia impuscat ILIESCU dupa mineriade sau macar condamnat la ani grei de inchisoare(nereusita)... Babornita asta bolsevico-leninisto-kripto-comunista nenorocita care nu are nici macar decenta sa moara dracului mai repede singur, scapa neterfelit de istorie cu democratia lui originala si produce in continuare numai nenorociti ca PONTA, NASTASE si alti "pesedei" ce promoveaza numai hotia, trandavitul, asteptatul cu mana intinsa, nepotismul, cumetriile si alte forme infractionale de asociere.
  • +1 (1 vot)    
    LEGITIM (Duminică, 11 decembrie 2011, 11:12)

    lzrd [utilizator]

    Prlamentul l-am ales noi si NOI avem dreptul sa spunem daca este sau nu legitim !
    Simte cum scade in sondaje si vrea anticipate.
    Oare va avea si el vreodata o propunere ,un program ceva sa ne placa la majoritatea si sa il sustinem?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version