Cristian Vladescu, la TVR Info: Nu vad care e problema daca ar fi si case private de asigurari care fac profit

de C.C.     HotNews.ro
Miercuri, 11 ianuarie 2012, 23:19 Revista Presei | Radio TV

Limita de profit pentru casele private de asigurari nu exista in noua lege a sanatatii, pentru ca acest aspect a fost deja invalidat la Haga, a declarat miercuri la TVR Info, Cristian Vladescu, directorul general al Scolii Nationale de Sanatate Publica si Management Sanitar. 

"M-am gandit ca acest lucru a fost deja invalidat la Haga si nu are rost sa introducem o chestie despre care stim sau sa ne facem ca nu stim si sa spunem <<uite, nu-i mai lasam sa jefuiasca populatia romana cu profitul>>", a explicat Vladescu.
 
"Daca casele private de asigurari vor putea sa faca profit, e exceptional; in Olanda, care are experienta capitalista, marja de profit nu depaseste 1,5%-2%. Eu, personal, nu vad care este problema daca ar fi si companii de asigurari care fac profit si care nu fac profit , dar daca va uitati in lege veti vedea la un subparagraf ca toti banii trebuie utilizati pentru asigurare si servicii de sanatate...deci trebuie vazut cum intra profitul ala aici", a declarat Vladescu.


Citeste mai multe despre   























1433 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    I-am CIURUIT PE TOTI!!! (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 23:52)

    The Fireman [anonim]

    ...gata, multumim!!! Ne-ati CIURIUT PE TOTI!!!
    P.S. Multumim Guvernului si presedentiei din ultimii 21 de ani...sunteti toti in aceeasi galeta, analfabetilor!!!!
  • +1 (3 voturi)    
    Mai baieti, uitati care-i problema (Joi, 12 ianuarie 2012, 0:07)

    lucky luck [utilizator]

    Profitul e bun, capitalismul e bun, la fel piata libera si concurenta.

    Intr-o societate insa in care suntem din ce in ce mai dependenti si interdependenti, avem nevoie unii de ceilalti.
    LA ASTA SERVESTE STATUL, PROTECTIA SOCIALA, etc.
    La nastere, nimeni nu e "autonom". Nici macar "domnul" presedinte nu supravietuia fara solidaritatea celorlalti: a mamei, a familiei, a statului comunist in care s-a nascut, si care i-a permis sa urmeze o scoala gratuita si sa-si trateze oreionul, rubeola si varicela.
    Nici in fata bolii, a accidentului si a batranetii nu suntem autonomi.
    De-a lungul evolutiei sale, Omul a inteles aceasta, si a creat aceste institutii de aparare a BINELUI COMUN, printre care se numara Statul si sistemul politic. Acesta este pactul social al lui J. J. Rousseau.

    Este profund regretabil ca un individ precum Traian Basescu, de 7 ani sef de stat, nu cunoaste misiunea institutiei pentru a carui protectie si propasire a fost acolo ales. Ca el incearca sa distruga statul si, in general, romanii si Romania, carora le datoreaza totul, tine de patologic. Ca sunt oameni care, inca, il sustin, asisderea.
    Decalajul intre realitate si Traian Basescu (vezi si felul in care, in campanie, ne asigura el ca criza nu ne poate atinge, cuvant de pionier!) se traduce intr-o nota de plata extrem de scumpa, PLATITA INTEGRAL DE CETATENII ROMANI DE AZI SI DE MAINE.
  • +2 (2 voturi)    
    legea sanatatii (Joi, 12 ianuarie 2012, 0:11)

    Ion [anonim]

    Casele private de sanatate vor gestiona mult mai bine banii cheltuiti pe medicamente. zile de spitalizare, etc. Cum ne protejeaza legea de exagerarile pe care vor fi tentati sa la faca? Vom fi bolnavi si medicul nu ne va interna de teama ca asiguratorul nu-i va deconta zilele mele de spitalizare?
    • +1 (1 vot)    
      ... (Joi, 12 ianuarie 2012, 8:39)

      ... [anonim] i-a raspuns lui Ion

      ne va proteja legea la fel cum ne protejeaza si de abuzurile asiguratorilor de la masini. Daca vreti sa vedeti cum va merge acest sistem in Ro, acolo sa va uitati. Bani cu intarziere, masini blocate in service-uri, piese lipite sau revopsite in loc de inlocuite, samd.
  • +3 (3 voturi)    
    a avea sau a nu avea.. profit (Joi, 12 ianuarie 2012, 0:29)

    pehash [utilizator]

    poate ca nu asta e intrebarea.. :)
    poate casele de asigurari din Olanda au 2%, dar companiile de consultanta catre care fac outsourcing de personal si cele de la care isi inchiriaza birourile si echipamentele sunt detinute de aceeasi actionari si au profituri mult mai mari... si sedii in paradisuri fiscale.
    • 0 (2 voturi)    
      absolut corect (Joi, 12 ianuarie 2012, 1:50)

      abc [anonim] i-a raspuns lui pehash

      aveti dreptate.
      Iar costurile indirecte si birocaratiile asociate actelor de ingrijire sint multiplicate, iar apoi controlate dupa criterii extra-medicale.
      Romania se infrupta din vulgata neoliberala in momentul cind neoliberalismul isi dovedeste sever limitele si umbrele.
  • +1 (3 voturi)    
    Profit pe banii cui? (Joi, 12 ianuarie 2012, 1:24)

    evoque [utilizator]

    Domnule Vladescu de ce tot vreti sa ne bagati pe gat casele de asigurari de sanatate private?
    Daca sunt pe un sistem paralel da, dar pe aceiasi bani, adica publici, NU.
    Si dumneavoastra su tovarasul de arme duta in frunte cu comandantul suprem sustineti ca cnas este prost administrat. Corect. Dar spuneti adevarul pana la capat.
    Cine este sef la cnas acum? misteeeer Duuuuta,
    Cine a fost sef la cnas? misteeeer Vladescu.
    Pai domnilor dumneavoastra ca fost sef si colegul dumneavoastra duta veniti acu' si spuneti ca cnas este prost gestionat.
    Acesta este tupeu ordinar. Si va permiteti acest tupeu pentru ca il aveti in spate pe tupeistul natiuni: herr basescu.
  • 0 (0 voturi)    
    gindul d-lui Vladescu (Joi, 12 ianuarie 2012, 1:55)

    abc [anonim]

    nu este de ajuns pentru a concerta o lege de asemenea importanta.
  • -1 (1 vot)    
    citeva concluzii (Joi, 12 ianuarie 2012, 6:35)

    calugaru' vaxile [anonim]

    1. de unde nu is suficienti bani ca sa mearga sandramaua in ziua de azi, din ACEIASI bani miine se va scoate profit cu sandramaua devenita powerhouse! mai sa fie ...

    2. sanatatea/viata e o marfa. nush de ce, imi aminteste de "ferma animalelor".

    3. este vorba totusi de sistemul olandez (desi pina acum se mintea ca ar fi altfel)

    4. de la pct 1 reiese ca se vor limita nr de acte medicale si se vor scadea salariile in sistem (alta sursa de scaderi de cheltuieli ar fi folosirea medicamentelor generice, in afara de care nu prea vad de unde taieri). nu cred ca tre' sa fii mare specialist sa realizezi ca asta va face sistemu' sa explodeze

    5. costurile reale ale unei erori in sanatate se masoara in kD (kilodeath) sau cite mii de oameni mor. EXTREM de scump.
  • +1 (1 vot)    
    profitul CNAS (Joi, 12 ianuarie 2012, 10:03)

    Hippocrate [anonim]

    Scopul infiintarii CNAS este acela de a selectiona ofertele prestatorilor de servicii medicale si de a furniza asiguratilor ceea ce au nevoie, la un pret corect. A face profit din asta e sinonim cu profitul pe care Biserica l-ar face din ajutorarea saracilor, sau cu profitul organizatiilor de binefacere obtinut din ajutorarea celor nevoiasi. Sau altfel spus, daca un miliardar ca Bill Gates coordoneaza ajutorarea bolnavilor de SIDA, a celor ce mor de foame in Africa sau da mancare si adapost refugiatilor din razboaie si face profit din asta, atunci sunt de acord ca si CNAS sa faca profit.
    • +1 (1 vot)    
      Bine gandit ! (Joi, 12 ianuarie 2012, 11:35)

      Bambina [utilizator] i-a raspuns lui Hippocrate

      Un jaf va fi ! Uite si Vladescu asta, zice ca inca nu stie cum isi vor trage profitul firmele de asigurari ??? Niste incapabili , care dau propunerea unei legi si nu stiu cum va functiona.
  • 0 (0 voturi)    
    Obiectie (Sâmbătă, 14 ianuarie 2012, 17:36)

    sase sase [anonim]

    Banii pe asigurarile obligatorii de sanatate nu trebuie sa ajunga la privati.Daca se vrea privatizarea in sistem,privatii trebuie sa intre pe banii lor,adica pe banii obtinuti din vanzarea asigurarilor de sanatate private.Pe acesti bani nu exista restrictii in privinta profitului.Dar pe banii publici din asigurari de sanatate obligatorii si repet obligatorii nu este permis sa se faca profit de catre niste privati.De ca sa finantez eu obligatoriu un sistem privat ca sa obtina profit.Principala problema a asigurarilor sociale obligstorii este colectarea banilor.Aceasta colectare nu mai trebuie facuta de Ministerul De Finante ci direct de casa .Apoi nu mai trebuie tolerata sub nici o forma neplata asigurarilor de catre societeti comerciale si regii,facandu-se rspunzatori in fata legii atat penal cat si matreial managreii acestor structuri.Si nu in ultimul rand eliminarea hotiilor si risipei printr-un control riguros al organelor si institutiilor statului.asta de fapt ar insemna reforma statului nu degrevarea statului de responsabilitati.Un stat fara responsabilitati care se spala pe miini de probllemele populatiei este un stat mafiot si nu avem nevoie de el .Atunci mai bine ne descurcam singuri fiecare cum poate si nu mai avem nevoie de legi si reglementari.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri