Mihai Razvan Ungureanu, raspuns dur la acuzatiile lui Victor Ponta: Sa mai si citim ceva/ Inapoi la scoala, ca sa nu mai facem greseli

de Red. Stiri     HotNews.ro
Marţi, 3 aprilie 2012, 21:12 Revista Presei | Radio TV

Mihai Razvan Ungureanu
Foto: Captura Realitatea TV
Premierul Mihai Razvan Ungureanu a fost invitatul lui Emil Hurezeanu, marti seara la Realitatea TV.

Premierul Mihai Razvan Ungureanu i-a raspuns dur lui Victor Ponta, marti seara, la Realitatea TV, pentru acuzatiile ca ar fi tributar unor interese economice straine recomandandu-i acestuia "sa mai citeasca ceva" inainte de a face astfel de afirmatii si l-a trimis "inapoi la scoala ca sa nu mai facem greseli", cu referire directa la declaratiile sale dar si ale lui Dan Sova privitoare la Holocaust.

'Domnul presedinte Ponta are norocul de a avea in preajma domniei sale, ma rog, la distante mai mici sau mai mari, doi fosti prim-ministri - Adrian Nastase si Calin Popescu Tariceanu. Nu costa nimic sa iei un sfat bun dintr-o parte si dintr-alta, daca tot ne pregatim undeva in viitor sa administram niste probleme, macar sa citim un pic', a declarat premierul.

Intrebat de Emil Hurezeanu despre aluziile lui Ponta ca ar fi evreu si supus intereselor economice straine, dar si despre recentele declaratii ale purtatorului de cuvant al PSD in privinta Holocaustului, Ungureanu a raspuns transant: "Inapoi la scoala, ca sa nu mai facem greseli. Nu este bine ca oameni tineri care au constiinta sa nu amestece Holocaustul cu nu ne vindem tara".

Seful guvernului si-a continuat tirul atacurilor asupra liderului PSD acuzandu-l ca nu are proprietatea termenilor folosind un limbaj inadecvat pentru un tanar politician din aceeasi generatie cu el:

"In general nu admit din partea nimanui o exprimare de acest gen. Premierul Ungureanu apara in primul rand interesele nationale si doar nationale. A arunca cineva un dubiu ca dl. presedinte Ponta, de a carui generatie sunt fizic si emotional apropiat, dovedeste o lipsa de responsabilitate a propriilor cuvinte, iar pentru un politician in formare - pentru ca ii doresc domnului Ponta sa urce in toate demnitatile publice- e vorba si de ipocrizie... Eu sper ca toti cei care il sfatuiesc, dl. Teodorescu spre exemplu, in inteligenta caruia am incredere, sper ca va reusi sa se apropie la timp de domnul Ponta, inainte ca acesta sa spuna astfel de lucruri", a declarat acesta.

Despre privatizarea CupruMin

"Concentratia de cupru (n.r. din halda ramasa acolo - steril amestecat cu minereu de cupru- rezultata in urma exploatarii  minereului de cupru) e foarte mica, 0,3%, ceea ce face ca pentru zacamantul exploatat la suprafata sa fie nevoie de o tehnologie foarte buna pentru a putea obtine profit. In comunism era o limita foarte mare de exploatatie, dar se atingea putin, iar tehnologia sovietica de atunci o avem si azi. Minereul de acolo a fost trimis la combinatul de la Zlatna care intre timp a fost vandut la fier vechi. Ploile au scos la suprafata cuprul si Arieselul a fost poluat serios. Aveam nevoie de o tehnica noua care poate sa scoata acele 0,3% procente de cupru si sa asigure normele de mediu. A incercat acest lucru in 2008 un liberal ca si mine, domnul Vosganian. Numai ca el a scos atunci la vanzare cuprul cu 18 milioane. Doua oferte au picat fiindca existau niste conditii pe care nimeni nu le-a acceptat. Acum am scos-o la vanzare cu 57 de milioane si se cumpara brusc cu peste 200 de milioane plus alte milioane care vor intra in obligatiile de mediu. In momentul in care s-a castigat aceasta licitatie am stiut ca reprezinta primul succes economic al acestor ani de aparent autism economic. E si meritul tehnicilor de privatizare promovate de guvernul Boc", a explicat Ungureanu.

Acesta a mai tinut sa spuna ca exploatarea va intinsa pe zeci de ani, iar resursele de cupru vor fi folosite preponderent in industria nationala.

Privatizarea CupruMin a fost un semnal extraordinar catre piata la capital si imediat a venit la Bursa oportunitatea listarii a 15% din actiunile Transelectrica care a depasit cele mai optimiste asteptari ale noastre, spune seful guvernului.

Ce urmeaza pe Bursa? Romgaz si Transgaz cu 15% si Nuclear Electrica si Hidroelectrica cu 10%.

Un Fond de salvare nationala

Ungureanu spune ca vrea sa realizeze un fond de salvare nationala care sa nu fie la dispozitia guvernului si care sa nu poata fi utilizat decat pentru dezvoltarea tarii. Fondul sa fie pus sub conducerea unui Consiliu alcatuit din guvernanti si oameni de afaceri pe modelul norvegian unde sa vina bani din redevente, privatizari etc. Banii vor fi din avutia nationala, vor fi folositi doar pentru investitii ca sa aduca alti bani si sa nu poata fi folositi arbitrar de politicieni in camapanie electorala, a explicat acesta.

Despre Rosia Montana: Daca exista avize negative renuntam la proiect, a declarat premierul

"Am o atitudine neutra dar interesata economic. Vreau sa stiu daca exista avize pozitive sau avize negative. Daca exista avize negative, nu il facem", a declarat premierul.

'Am stat de vorba si cu ministrul Economiei si cu ministrul Culturii si cu ministrul Mediului si i-am rugat sa-mi ofere intr-un interval de timp convenabil pentru ei, din punct de vedere birocratic, o fotografie exacta a felului in care trece proiectul Rosia Montana prin diferitele instante de avizare, pe verticala, ale fiecarui minister. Ca sa-mi dau si eu seama de fapt de ce exista aceasta intarziere enorma, din 1997 pana acum', a afirmat Ungureanu.

Acesta sustine insa ca au existat foarte multe proiecte care "au fost omorate" pentru ca nu au putut fi luate decizii la momentul potrivit. "A intarzia decizia face rau si tarii, face rau si celui care vrea sa faca afaceri", a continuat acesta care sustine ca nu se poate pronunta in numele Chevron.

Despre scandalul de la UMF Targu-Mures: "Vreau ca domnul Ponta sa ma tina bine minte in aceasta seara"

Premierul sustine ca nu s-a facut altceva decat sa se respecte legea si ca nu vede o problema de "cedare" din moment ce avem licee in limba maghiara, engleza sau germana chiar in Capitala, dar si in alte orase.

Vorbind despre Motiunea de cenzura pe "cazul UMF" anuntata de USL, premierul a preferat discursul diplomatic sustinand ca "e o probleme intelectuala si depinde cine o pune".

"Tin sa-i spun domnului presedinte Ponta- fiindca vreau sa ma tina bine minte in aceasta seara - ca dl. Zamfir, care este un ordonator de credite la UMF, a scris ministrului Baba o scrisoare" in care invoca ca HG-ul in cauza va fi preluat si interpretat conform vointei cadrelor si studentilor de la UMF, a explicat premierul. "Deci impotriva cui depune motiune dl Ponta? Chiar si impotriva vointei celor din UMF?!", a continuat acesta.

Ungureanu: Nici eu si nici presedintele Basescu nu am promis mariri de salarii

"Mesajul cu CAS a mers mai departe si a insemnat un semnal pozitiv pentru investitori. Mesajul cu marirea salariilor a mers foarte bine catre bugetari si i-a impulsionat fiindca ei au fost cei mai loviti", a declarat premierul.

Totusi, seful Guvernului spune ca nici el si nici presedintele Basescu nu a promis o marire de salarii ci doar au spus ca acest lucru este posibil, insa avertizeaza ca "nu ne vom intinde" mai mult decat putem.

Ungureanu despre sustinerea politica: PDL este un partener foarte bun in ansamblul sau si nu am ce sa-i reprosez

"Nu numai presedintele Basescu este alaturi de mine. Partidul Democrat Liberal este un partener foarte bun in ansamblul sau si nu am ce sa-i reprosez. M-as bucura sa pot spune acelasi lucru si despre celelalte doua partide", a explicat la Realitatea TV premierul Ungureanu care este sustinerea politica de care se bucura.

"Cel putin teoretic, pentru binele teoretic colaboreaza toti, iar eu incerc sa fiu garantul acestor indatoriri cetatenesti. Se poate face buna guvernare fara comisioane si maini bagate in buzunarul investitorilor. Se poate face reformarea administratiei in mod profesionist fara partizanate", a continuat acesta.





Citeste mai multe despre   





















24626 vizualizari

  • -135 (163 voturi)    
    pentru guristul Ungureanu (Marţi, 3 aprilie 2012, 21:35)

    sunu [anonim]

    du-te acasa la moldovenii tai...ai dansat destul pe banii nostri
    • +107 (133 voturi)    
      Jenial (Marţi, 3 aprilie 2012, 21:48)

      Mandravela [utilizator] i-a raspuns lui sunu

      Argumentul, logica, rationamentu, comentariul ! Genial !
      Felicitari !!
      • +78 (98 voturi)    
        MRU este un Basescu reloaded si upgraded! (Marţi, 3 aprilie 2012, 23:51)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Mandravela

        MRU la Realitatea-Spicuiri:
        Ponta-lipsa de responsabilitate si ipocrizie, iliescian prin sloganul "Nu ne vindem tara!"
        Cupru Min-Tariceanu si Vosganian au incercat sa-l privatizeze pentru doar 18 milioane, noi am reusit cu peste 200 de milioane de euro (in plina criza:)))
        Alocari bugetare-la toti care au avut nevoie, parca mai mult la PSD...
        Viitoarea miscare politica MRU-intai sa probez ca premier
        Motiune de cenzura-ar fi prima motiune de cenzura pentru ca s-a respectat legea (sic)
        PDL-un partener loial
        Basescu-chimie perfecta
        Antonescu-pomenit frugal (subliminal: e prea prost!)
        Hurezeanu-luat finut la misto (subliminal: ti-am tras-o si tie, ca si lui Gadea?)
        • -25 (45 voturi)    
          Nastase si Tariceanu vor plange! (Miercuri, 4 aprilie 2012, 8:44)

          tache2011 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Ai uitat sa mentionezi ca nici el, nici Baselu Maximu nu au promis cresteri de salarii!!

          Si cum adica "in plina criza"?? Pai masurile lui Boc nu au fost facute cu intelepciune tocmai pentru a ameliora criza? Nu au raportat cu mandrie ca am iesit din recesiune si ca suntem pe crestere??? Care criza, monser?!!

          Sa nu uit: Nastase si Tariceanu vor plange cand vor vedea ca aroganta, impertinenta, infatuarea si tupeismul lor pot fi depasite lejer de domnul care nu a declarat franc daca este sau nu evreu. Nu cred ca este o rusine sa recunosti.
          • +33 (45 voturi)    
            Esti total bulversat! (Miercuri, 4 aprilie 2012, 9:19)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui tache2011

            Si ce nu este adevarat in ceea ce am spus. Boc a scos tara din recesiune si a intrat pe crestere. Dar asta nu inseamna ca nu mai suntem in criza, lucru confirmat si de el. Bati campii in stil comunist, te inteleg, sunt alaturi de tine in aceste clipe grele, nu mai poti fura, nu mai poti lua spaga si trebuie sa muncesti...
    • +88 (110 voturi)    
      Esti "dansul de pe asfalt" (Marţi, 3 aprilie 2012, 23:22)

      joao miguel [utilizator] i-a raspuns lui sunu

      Nu stiu ce au moldovenii cu banii tai dar omul acesta MRU inspira cea mai mare incredere dupa Mugur Isarescu; oare de ce "sonatule"? Esti frustrat cu ceva anume de-ti versi nenorocirile pe un om la nivelul caruia nu o sa ajungi nici in doua secole? Sunt satul de o Romanie construita pe minciuna, fara valori, cumparata, fara principii, si mai ales corupta. Te incadrezi in una din din cele enumerate? Cat voi trai pe acest pamant, PSD-ul nu v-a obtine votul meu si o spun din motive bine intemeiate.
      • -30 (44 voturi)    
        este dreptul tau sa votezi cu cine vrei (Miercuri, 4 aprilie 2012, 8:46)

        tache2011 [utilizator] i-a raspuns lui joao miguel

        asa cum este si dreptul a 5 milioane de romani care voteaza PSD.

        si poate ca ei sunt prosti, hoti, asistati, pensionari, falsi revolutionari si lenesi, dar nu uita ca faci si tu parte din poporul acesta alaturi de ei.

        oricat de occidental te-ai da, tot roman esti!
        • +20 (30 voturi)    
          tache (Miercuri, 4 aprilie 2012, 9:45)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui tache2011

          esti minoritar pana urmatoarele alegeri.
          s-ar putea sa fi si dupa aceea. sau nu. asta depinde de rezultatul viitoarelor alegeri.
          pana atunci, n-ai ce-i face.
          a. ba da. ai putea veni cu rgumente rationale, logice. altfel, cu stilul "ba pe-a matii" nu o sa convingi pe nimeni.
          • -6 (8 voturi)    
            intrebari rationale, logice (Miercuri, 4 aprilie 2012, 12:51)

            tache2011 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            daca suntem in criza de ce se maresc salariile?

            daca unii au incercat sa vanda cu 18 milioane un bun al statului care valoreaza 20 de miliarde, de ce ne laudam ca am reusit sa il vindem pentru a 10 parte din valoarea sa?

            daca d-l Ungureanu este atat de providential, de ce nu a facut cariera deloc in mediul privat ci s-a incapatanat sa fie bugetar?
            • +5 (7 voturi)    
              Ultimul argument este bestial ! (Miercuri, 4 aprilie 2012, 13:37)

              dan tulceanu [utilizator] i-a raspuns lui tache2011

              Poti continua cu : Hagi, de ce nu s-a facut doctor ? Nadia, de ce nu s-a facut avocata ?
              ...... tu, de ce nu recunosti evidenta ?
            • +4 (4 voturi)    
              ai informatii gresite (Miercuri, 4 aprilie 2012, 15:37)

              nahir [utilizator] i-a raspuns lui tache2011

              s-a vandut cu 200 mil. un bun evaluiat cu ani de zilein urma la 18 mil. si care n-a fost vandut la acel moment cu 20 mil. nu miliarde.
              fii mai atent, printre altele.
            • +4 (4 voturi)    
              Hopa.... (Miercuri, 4 aprilie 2012, 16:33)

              Anjo [utilizator] i-a raspuns lui tache2011

              Pai a ramas aici si uite ca a facut cariera. Dar Henchi-Penchi-Carici-Pogonici ce e cu el? Ala nu a facut cariera nici in invatamant la un amarat de sat sau la un muzeu unde trebuia sa impinga aerul prin sali, iar Tonta(laul) ce a facut? A avut o panarama de cariera ca procuror si apoi a ajuns la poponeatza fetei unui mare barosan din PSD si uite asa s-a facut si el remarcat si comparat cu Titulescu. Bai frate.... lasa-ma ca iti put picioarele cu aberatiile astea de argumente puerile. Daca esti asa de mare credul in toata cariera liderilor USL, ti-ai incredinta viata in cazul in care vei fi judecat pentru ceva iar procurorii ar cere pedeapsa capitala?
        • +4 (4 voturi)    
          5 milioane? (Miercuri, 4 aprilie 2012, 16:28)

          Anjo [utilizator] i-a raspuns lui tache2011

          Ai reusit sa ii votezi tu? Sau au fost sondate 5 milioane de romani si toti au spus DA PSD? Nu mai este USL? Din cate stiu eu USL avea cam 80% acum a scazut sub 50%. Dar adunand procentajele din toate aceste sondaje rezulta peste 100%. WoW... uite asa se explica de ce numarul de voturi exprimate depasesc numarul de alegatori.
    • +8 (12 voturi)    
      Sunt sigur ca stie (Miercuri, 4 aprilie 2012, 9:47)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui sunu

      sa danseze ! Fiindca se misca in alte cercuri decat tine ! Tu ......,nici batuta pe loc nu stii sa dansezi ! Inca ceva, chiar daca danseaza, nu tu platesti MUZICA, asa ca nu danseaza pe banii tai.
  • +77 (95 voturi)    
    ponta-poanta[ realitate] (Marţi, 3 aprilie 2012, 21:36)

    gabriel [anonim]

    oare cum s-a transformat micul Titulescu in micul Iliescu
    • +80 (96 voturi)    
      Ponta ar fi o non-valoare (Marţi, 3 aprilie 2012, 21:50)

      CalinM [utilizator] i-a raspuns lui gabriel

      Daca nu ar fi si un mic corupt in devenire. Ce poti sa-i ceri lui Ponta daca el pana la varsta lui s-a jucat cu masinute la raliu si cu femei (divorturi, fetitele lui Robert Negoita)?
  • -74 (92 voturi)    
    Razvan Nimeni Ungureanu (Marţi, 3 aprilie 2012, 21:43)

    Six Cai frumosi [anonim]

    ,,,
  • -63 (89 voturi)    
    atat de tanar si-atat de paranoic?... (Marţi, 3 aprilie 2012, 21:47)

    radu [anonim]

    Stilul asta de a vorbi imi aminteste de un discurs al maresalului Antonescu, in care vorbea despre sine la persoana a 3-a...
    • +24 (36 voturi)    
      e foarte curios cum (Miercuri, 4 aprilie 2012, 8:16)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui radu

      lipsa de argumente reprezinta psd/usl.
      cum poti fi de acord cu "nimic". cu un vid in care nici "jos icsulescu" nu poate fi luat in considerare din moment ce nu are argumentatie.
      bla-bla-urile la mistocareala aduse ca argumente intr-un dialog ii desfiinteaza pe chiulangii tarii adunati sub cearsaful straveziu numit usl.
  • +80 (110 voturi)    
    yy (Marţi, 3 aprilie 2012, 21:48)

    Cezar [anonim]

    Ponta este doar un mincinos. Ungureanu are mare dreptate. Ponta ar trebui scos din politica romaneasca. O sa ajungem ca Grecia daca va deveni el presedinte. Cel mai mincinos politicean.
    • +48 (66 voturi)    
      exact ponta ne aduce in situatia greciei (Marţi, 3 aprilie 2012, 22:16)

      paolalaan [utilizator] i-a raspuns lui Cezar

      fiindca la el minciuna e ceva normal e un mod de a trai mintind si de a-i manipula pe cei saraci cu duhul ca sa nu zic prosti!!!!!!!!!!!!!si culmea e ca are adepti!!!!!!!ca mama prostilor e mereu gravida cu ponta si adesea cu crin ohooooooooooooooo
    • -27 (35 voturi)    
      politicEan ? ... esti pedelEast ? (Marţi, 3 aprilie 2012, 22:45)

      #DeDreapta#6Case#DinMeditatii [utilizator] i-a raspuns lui Cezar

      ...
    • -7 (9 voturi)    
      r (Miercuri, 4 aprilie 2012, 12:47)

      ramit [utilizator] i-a raspuns lui Cezar

      Toti care sunteti pro si elogiati pe Ungureanu, sunteti lipsiti de logica si ratiune
      • +5 (7 voturi)    
        rrr (Miercuri, 4 aprilie 2012, 13:42)

        dan tulceanu [utilizator] i-a raspuns lui ramit

        Iar cei care-l critica fara nicio logica si ratiune sunt niste "intelectuali" sadea. Nu va lasati ! Combateti !
        Doar nu o sa recunoasteti ca Base a facut alegerea buna.
  • +72 (96 voturi)    
    mru (Marţi, 3 aprilie 2012, 22:06)

    bogdan [anonim]

    asta imi place la mru...ca vb putin si face multe..un om de nota 20
    • -27 (39 voturi)    
      right (Marţi, 3 aprilie 2012, 22:29)

      aziz [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      Aferim, shalom, good bye!
    • -15 (31 voturi)    
      in esenta ai dreptate (Miercuri, 4 aprilie 2012, 9:06)

      tache2011 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      cu precizarea ca MRU vorbeste mult si nu a facut nimic deocamdata.
      Ba nu, ma insel, a vandut din Transelectrica pe 37 de milioane de euro si Cuprumin pe 200 de milioane si imediat dupa a aprobat sa se dea bani primariilor PEDELISTE din teritoriu.
  • +12 (14 voturi)    
    Polonia si KGHM (Marţi, 3 aprilie 2012, 22:07)

    anonim [anonim]

    Sa comparam si cu Polonia si KGHM....
    Google: Polonia KGHM site:ro
    • +5 (13 voturi)    
      incomparabil (Miercuri, 4 aprilie 2012, 8:26)

      seb_h [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      Nu poti compara Romania cu Polonia.
      Ei aua avut o perioada 1980-1990 f grea, timp in care si-au eliberat fricile, urile; apoi s-au regasit adversari, nu dusmani, si au pus bazele unui sistem politic sanatos-l-am avut prof pe un prieten al lui Leszek Balcerowicz.
      Trecutul nu-l putem schimba. MRU incearca ceva. OBs:
      1. inca n-au intrat cele 200 mil euro in cont pt Rosia Poieni. a fost licitatie cu strigare, deci fair. sigur, mi-ar fi placut sa vina KGHm
      2. "Fondul de salvare nationala"...inca nu stapineste termenii economici, e prea livresc. "Fondul suveran de investitii Roman"
  • -25 (49 voturi)    
    Ungureanu nu vinde tara! (Marţi, 3 aprilie 2012, 22:12)

    DAN [anonim]

    El va vinde Portile de fier, Transelectrica, aurul, cuprul si gazele romgaz.
    • +3 (7 voturi)    
      Pretul conteaza !!!! (Miercuri, 4 aprilie 2012, 13:46)

      dan tulceanu [utilizator] i-a raspuns lui DAN

      PSD a dat Petromul de pomana, cand putea obtine de 100 de ori mai mult. Ungurii au refuzat sa vanda MOL pentru 20 de miliarde euro, Nastase a dat Petromul pentru 600 milioane ( Petromul avea perimetre de exploatare, mijloace de exploatare, retea de transport, retea de distributie, etc , pe cand MOL are numai retea de distributie).
  • -19 (41 voturi)    
    ce bine le zice... (Marţi, 3 aprilie 2012, 22:28)

    bango [anonim]

    aaaa... a spus totusi ceva?
  • +23 (27 voturi)    
    Hotnews (Marţi, 3 aprilie 2012, 23:01)

    SHEAPA [utilizator]

    Cred ca undeva e o eroare.

    Mie mi s-a parut ca dl. Ungureanu a vorbit despre P D L, nu despre P N L!!!

    "Ungureanu despre sustinerea politica: PNL este un partener foarte bun in ansamblul sau si nu am ce sa-i reprosez"

    Va rog corectati, ca altfel va treziti ca starniti ditamai scandalul politic in Romania :)
  • +60 (78 voturi)    
    Ataca fara argumente (Marţi, 3 aprilie 2012, 23:31)

    De_ea [utilizator]

    Uitati-va ce diferenta este intre Ungureanu si Ponta. Ungureanu stie sa raspunda foarte diplomatic tuturor acuzelor aduse de Ponta sau de alte persoane care nu il agreeaza. Eu cred ca a fost cea mai buna alegere facuta de Basescu, iar acum USL-ul vede ca e un om puternic si incearca sa il darame. Nu cred ca vor reusi.
    • +6 (24 voturi)    
      Daca (Miercuri, 4 aprilie 2012, 9:23)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui De_ea

      vezi cati cetateni se adapa la antene,OTV si RTV-uri,iti piere optimismul..
  • -23 (39 voturi)    
    hmmm.. (Miercuri, 4 aprilie 2012, 0:27)

    Mazeta [utilizator]

    am fost putin plecat si n-am prins interviul cu ungureanu, dar vad ca n-am pierdut nimic...
    • +22 (34 voturi)    
      Da, ai dreptate! (Miercuri, 4 aprilie 2012, 7:46)

      inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Pai cat Intelegi tu din politica lui MRU, ai pierdut, n-ai pierdut tot aia e!
  • +45 (59 voturi)    
    LOL! (Miercuri, 4 aprilie 2012, 2:57)

    Gicu_Maracine [utilizator]

    L-au chemat la Realitatea ca sa-l toace Hurezeanul... nu a(u) reusit!

    Au contraire, cred ca dupa prerstatia din seara asta, MRU a sarit in fata lui Ponta in topul increderii!

    Mai ramane sa-l cheme la RomaniaTV dupa care tovarasii USListi se vor feri ca de aghiuta sa-l mai invite in platou!.. cel putin pana la alegeri!
  • +43 (55 voturi)    
    Inapoi la scoala, ca sa nu mai facem greseli... (Miercuri, 4 aprilie 2012, 5:38)

    Lucky1 [utilizator]

    Asta este singurul lucru cu care nu sunt de acord cu MRU.
    Ponta se poate duce la scoala inapoi, mai poate merge la nu stiu cate alte scoli, dar va face, in continuare, greseli.
    Pentru simplul motiv ca le face intentionat. Asta nu inseamna, insa, ca ponta poate fi considerat un tip educat. Dar viciat, cu siguranta, da!
    Si nu pentru ca provine din psd. Uite, Blanculescu, de exemplu. Provine din psd, insa Ungureanu l-a co-optat fara ezitare si sunt de acord ca Blanculescu poate fi de folos, este constructiv si deschis pentru solutionarea problemelor, in general.
    Era cineva, din pds, care afirma ca psd-ul este o buna pepiniera de cadre. Cred ca este asa, desi as adauga o precizare: psd-ul este o combinatie intre branza buna si burduf de caine. In timp ce Blanculescu poate fi incadrat in categoria "branza buna", ponta se califica pentru categoria "burduf de caine".
    • -8 (18 voturi)    
      Care scoala? Scoala Mosad? Ponta, nefiind evreu .. (Miercuri, 4 aprilie 2012, 9:10)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      nu se poate califica decat pentru scoala SIE. Daca o fi facut aceasta "scoala", doar Base mai stie si ne va informa cu siguranta in campania electorala.
    • 0 (0 voturi)    
      blanculescu e un om de valoare (Miercuri, 4 aprilie 2012, 23:43)

      paolalaan [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      si corect !dar psd nu are nevoie de asa ceva !ci doar de mincinosi si perversi ! ma mir ca blanculescu inca mai concubineaza cu psd
  • +1 (17 voturi)    
    Nedumerire (Miercuri, 4 aprilie 2012, 7:51)

    Ana Armanca [utilizator]

    De ce la articolele legate de premier apare anunţul :"Acest articol permite comentarii doar de la utilizatorii logati in site.
    Pentru a adauga un comentariu, te rugam sa te loghezi."
  • -17 (31 voturi)    
    gaunos ... (Miercuri, 4 aprilie 2012, 9:10)

    catalin_mattei [utilizator]

    dincolo de un limbaj plin de neologisme premierul roman este doar gaunos.. nu ca nu are capacitate dar nu se poate rupe de sforile de la Cotroceni
    • +5 (5 voturi)    
      Ca sa vezi... (Miercuri, 4 aprilie 2012, 17:39)

      Anjo [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Macar denota ca citeste Dictionarul de Neologisme al Limbii Romane. Dar ce citesc Tonta si Cretin? Doar fituicile care le sunt livrate de Nas7case, Felix, Patriciu si alte "mari personalitati politice" ale Romaniei moderne?
      Si ca sa vezi... si tie ti-ar prinde bine cateva ore de gramatica a limbii romane.
  • +15 (29 voturi)    
    Un om cumpatat (Miercuri, 4 aprilie 2012, 9:56)

    adrian3 [anonim]

    MRU este un om dupa sufletul meu. Tot ce am vazut in materie de masuri de la el pana acum au fost masuri gandite si coerente.

    Sa ii dea Dumnezeu puterea si intelepciunea sa poata aduce la indeplinire si ce si-a propus mai departe. Se vede de departe educatia in spiritul interesului national primita acasa, in scoala si in servicii (da, acolo cred cu tarie ca mai sunt oameni patrioti).

    Si daca isi va alege cu aceeasi intelepciune si partenerii politici sunt convins ca toti cei care asteapta acum o solutie il vor vota. Votul meu il are garantat. Astept sa faca pasul pana in toamna!
  • -8 (12 voturi)    
    Incepe sa semene cu ceilalti? (Miercuri, 4 aprilie 2012, 10:31)

    Klaus_ [utilizator]

    Imi place de MRU, e mult peste ceilalti politicieni. E genul de om pe care l-as vota daca ar candida. Atacul de aseara indreptat catre Ponta m-a pus insa pe ganduri. Daca incepe si asta sa injure si sa vorbeasca urat pe la televiziuni si se transforma intr-un alt Ponta, Antonescu, Basescu... eu chiar nu mai am cu cine vota.
    • +4 (4 voturi)    
      Si daca.... (Miercuri, 4 aprilie 2012, 17:40)

      Anjo [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

      Si daca eu as arunca de cateva ori pe zi, timp de 2 luni cu laturi in tine tu ce a face? Ai persevera sau oarecum ai riposta diplomatic ca nu esti un balot de paie care sa poata fi insemnat de orice catelandru viitor tradator de tara?
  • +3 (9 voturi)    
    distractiv (Miercuri, 4 aprilie 2012, 11:03)

    thebblack [utilizator]

    gasesc foarte distractiv cum cel mai important argument al unora impotriva lui MRU este "evreu". si daca e evreu ce? sau cumva ati avut parte pana numai de politicieni romani de exceptie, deci unul de alta etnie vi se pare un mare pas in jos?

    dar folosind logica voarta simpla, va aduc alt argument... evreii vor conduce lumea. nu sunt destui evrei in lumea asta sa conduca fiecare tarisoara. in conlcuzie tarile conduse de evrei vor fi avantajate. deci, daca MRU chiar este evreu... MRU presedinte!!!

    PS omul a venit cu niste nume si cifre. chestie pe care nu o facea daca nu putea dovedi ca este chiar asa. a zis acolo... vosganian - 18 miliaone (adaug eu, probabil prin metoda clasica, aia cu secrete si etc). ungureanu - 200 de milioane, totul pe fata. si cumva tot el este de vina.
    • -1 (3 voturi)    
      rugaminte (Miercuri, 4 aprilie 2012, 12:16)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui thebblack

      doresc sa ad si eu declaratia aia in care Ponta crede ca MRU vinde tara din motiv de apartenenta la evreime... cred ca este ceva ce mi-a scapat.
  • +8 (8 voturi)    
    despre unele si altele (Miercuri, 4 aprilie 2012, 18:51)

    visio [utilizator]

    1. ponta si-a primit lectia despre ceea ce inseamna discurs politic si electoral;
    2. la MRU se vedea scoala SIE; e drept ca daca nu avea de ce sa se prinda scoala, era degeaba (vezi Antonescu);
    3. vorbind despre originile lui MRU (sincer, nu ma intereseaza), este bine sa incepem cu fiecare din noi si sa ne iubim traditiile, sa ne preocupam de un nivel de viata decent, etc; orice roman are obligatia morala si legala sa apere in orice situatie interesele legale ale Statului roman; fie ca esti evreu, tigan, ungur sau roman, si ai cetatenia romana, trebuie sa iti faci datoria fata de Romania; in momentul in care nu-ti faci aceasta datorie, cetatenia se retrage iar drepturile vor fi limitate corespunzator (aceia care cred ca religia nu le permite sa mearga la razboiu`, neicusorule, este bine sa stie ca pot foarte bine sa ajute fie carand ranitii, sau carand apa, sau facand servicii de curierat, etc); interesul national trebuie sa primeze; altfel, individul devine "liber de contract" si de obligatii dar mai ales de drepturi;
    4. realistic vorbind, romanii sunt foarte muncitori si se poate face treaba cu ei; desigur ca boierul invata sluga hoata, si exemple in acest sens vedem peste tot in lume: presedintele germaniei demisioneaza pe motiv de coruptie, presedintele ungariei este atins de viciul plagiatului, etc;
    5. in atentia celor care cred ca sunt de partea puterii sau opozitiie, este bine sa mentionez ca interesul meu este ceea ce numim Romania; asta pentru ca oriunde mergem in lumea asta suntem romani; si avem o istorie in spate de cel putin 7000 ani; deci, este bine ca fiecare roman sa vada dincolo de circul ieftin aruncat in ochi de indivizi ca patriciu, SOV, voiculescu; am "aspirat" acest praf timp de 20 ani si vedem prea bine cat ne este de bine; curios este ca romanii intorc foaia, corect, cand trebuie; paradoxal este ca nu isi dau seama de ce fac acest lucru; viitorul sun a"naspa" si este obligatia fiecaruia sa aleaga binele tuturor.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version