VIDEO Daniel Funeriu la B1 TV: Actualul guvern isi propune sa scada standardele in invatamant/ Dan Tapalaga: Andrei Marga a comis o mare gafa

de Cristina Brucker     HotNews.ro
Marţi, 8 mai 2012, 22:27 Revista Presei | Radio TV

Dan Tapalaga
Foto: captura B1 TV
Daniel Funeriu a declarat la B1 TV ca prin masurile luate actualul guvern vrea sa scada standardele, ceea ce va duce la o mediocritate a sistemului educational. Dan Tapalaga, jurnalist Hotnews, a declarat ca ministrul de Externe Andrei Marga a comis o mare gafa si o mare nelamurire atunci cand acesta si-a exprimat admiratia fata de noul presedinte rus, Vladimir Putin. El considera ca povestea Marga nu s-a incheiat si s-ar putea ca aceasta sa evolueze intr-o stare conflictuala cu presedintele Traian Basescu.

De asemenea, Dan Tapalaga a precizat ca o alta mare gara a guvernului Ponta este relatia cu minoritatile nationale, "o tema care se va intoarce in fata guvernului Ponta cu forta inzecita". El a mai declarat ca Victor Ponta a adoptat masurile populare asteptate.

Iata principalele declaratii:


 

- USL face exact ce trebuie sa faca din punct de vedere politic si, anume, sa implineasca un orizont de asteptare a propriului electorat, obisnuit ca USL pune mana, baga mana in buzunar si ne da, ne asista ne ajuta. Ei asta fac.
- Nu cred ca se gandesc foarte mult in clipa asta daca au de unde, daca e intelept sa faci asta in vremuri in care lumea inca te avertizeaza ca nu e bine sa faci asta, ca nu stai bine din punct de vedere economic.
- Ei vin pe un orizont de asteptare ridicat de PDL si de guvernul Boc si de Traian Basescu, care au spus ca banii trebuie dati inapoi, solutii trebuie gasite pentru pensionari s.a.m.d.
- Economia Romaniei, spre deosebire de alte tari din Balcani, e puternic legata de bancile grecesti, de economia greceasca, iar acolo guvernul instalat arata horror, deoarece e un guvern format din grupari extremiste, din grupari radicale de stanga. Ori, perspectivele nu sunt bune din acest punct de vedere.
- Victor Ponta este avertizat in continuare de publicatii economice importante de afara sa fie extrem de prudent cu banii pe care ii arunca acum in salarii, ca sa vina in asteptarea populatiei, pentru ca s-ar putea sa planga dupa ei putin mai incolo.
- Eu cred ca lumea nu uita ca acum doi ani de zile au fost operate taieri brutale, masive, de 25%, si pentru asta e blamat guvernul din care a facut parte domnul Funeriu.

Daniel Funeriu, fostul ministru al Educatiei, este prezent in emisiunea "Ultimul cuvant". Principalele declaratii:



- Actualul guvern isi propune sa scada standardele, ceea ce va duce la o mediocritate a sistemului educational
- Sper ca premierul Ponta sa inteleaga importanta reformelor in educatie si sa nu cedeze presiunilor facute asupra sa
- Referindu-se la scandalul de plagiat in care este implicat actualul ministru al Educatiei, Ioan Mang, cred ca trebuie sa se exprime pe acest subiect
- Cel mai important este sa se pastreze credibilitatea instititionala, sa se pronunte asupra acestor acuzatii repede
- Ca membru al guvernului Boc, care a luat acele masuri teribile in Romania. vreau sa va spun un lucru simplu: guvernul Boc si guvernul Ungureanu a gasit resursele, mecanismele, stabilitatea economica si institutionala a tarii, pentru ca aceste mariri sa poata sa fie facute.
- Meritul pentru stabilizarea Romaniei, pentru toate mecanismele care au dus, toata bucataria interna care a dus la aceasta posibilitate concretizata de revenire la salarii, toate aceste merite sunt ale guvernelor Boc si Ungureanu.
- Faptele sunt urmatoarele: aceasta crestere a salariilor era deja negociata de presedinte joi, inainte de caderea Guvernului si inainte de acea intalnire cu FMI, iar discutiile erau bine incepute.
- Sa nu uitam, de asemnea, ca propunerea noastra fusese sa crestem cu 16% toate aceste salarii intr-o transa
- Victor Ponta doreste sa creeze un efect psihologic prin cresterea cu 8% a salariilor, in doua transe, prin aceasta abordare in trepte
- Cresterea salariilor cu pana la 16% era posibila, existau toate premisele, lucrurile erau in mare parte negociate si discutate cu Fondul
- In fiecare moment la guvernare, ai de ales intre a lua masuri populiste, gen nu pui camere video la bac, sa treaca toata lumea
- S-au luat masuri corecte. A duce lupta cea dreapta, intr-adevar, poti sa pierzi atunci cand duci lupta cea dreapta si poate nu o explici suficient.







































9708 vizualizari

  • -2 (6 voturi)    
    Ce parere aveti despre Victor Ponta? (Marţi, 8 mai 2012, 22:48)

    petre [anonim]

    Cautati cu Google sondajul "Ce parere aveti despre Victor Ponta?" si raspundeti la el.
    • -1 (3 voturi)    
      iote ! (Miercuri, 9 mai 2012, 8:55)

      gazeta de perete"coltul rosu" [anonim] i-a raspuns lui petre

      chiar acusi !
      ca e tare important !
    • +2 (4 voturi)    
      ponta, parerea mea (Miercuri, 9 mai 2012, 11:39)

      ginel oboreanu [anonim] i-a raspuns lui petre

      a furat zambetul lui ilici, dar mai tamp.
      a furat miselia lui bonbone, mai pervers.
      bonbo nu s'a aplecat la hidrantul varanului, desi...

      pe scurt, dupa fetzele pe care le face si vorbele pe care le glasuie, pare un copil retard, bucuros c'a primit jucarii noi.
  • +4 (10 voturi)    
    Nu e chiar asa domnu' Funeriu (Marţi, 8 mai 2012, 23:34)

    Guardian [anonim]

    Cu tot respectul domnule Funeriu (pe care inca va consider ministrul educatiei, pentru tot ce ati facut ...jos palaria!), ce are de zis dom' "profesor" Mang e de mai putina importanta: sa vedem ce au de zis autorii de la care a copiat, in unele cazuri lucrari intregi (am dovada in fata, deci nu e "pe surse", dar daca vreti si surse nu e nici o problema nu e secret.Gasiti in discutiile de pe RL, tot ce doriti, linkuri etc: http://www.romanialibera.ro/exclusiv-rl/investigatii/nou-scandal-la-ministerul-educatiei-acuzatii-serioase-de-plagiat-impotriva-lui-ioan-mang-vezi-facsimile-263239.html)
    E de datoria oricarui om cinstit sa le de-a de stire autorilor: ceea ce am sa si fac!
    • +3 (5 voturi)    
      app note (Miercuri, 9 mai 2012, 1:04)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Guardian

      m-am uitat si eu pe primul exemplu de plagiat, manga a copiat un paragraf dintr-o "application note" de la xilinx.
      nu am citit marea lucrare de referinta a lui manga, dar in principiu nu e nici o problema sa copiezi dintr-un application note atat timp cat citezi sursa pe la final.
      "application note"-urile sunt documente centrate pe produs si menite sa fie distribuite, cum xilinx e unul din cei cativa producatori de fpga-uri (ma rog, cel mai mare), e normal sa citezi din documentele lor cand prezinti aplicatii pe fpga pentru simplu motiv ca esti utilizator al platformei respective (fpga) si nu producator, la fel cum spre exemplu cineva care scrie o lucrare despre mai nu stiu ce implementare de applicatie sub nu stiu ce versiune de windows poate sa citeze copios din documentatia de pe msdn..
      http://en.wikipedia.org/wiki/Application_note#Application_notes
      • +2 (6 voturi)    
        Domnu' Gigi sa fim seriosi.. (Miercuri, 9 mai 2012, 6:26)

        Guardian [anonim] i-a raspuns lui gigi

        Lucrarea http://electroinf.uoradea.ro/reviste%20CSCS/documente/JCSCS_2008/JCSCS_2008_11_MangI_1.pdf publicata de "profesor" Manga pe site-ul marii "universitati "din Oradea, e lucrarea unor cercetatori chinezi publicata intital in anul 1995 pe IEEE Transactions on Computers (unde de fapt toate lucrarile serioase si de doctorat se publica initial..ma refer la domeniuil IT cel putin) . DOMNUL ASA ZIS MINISTRU SI "PROFESUR UNIVERSITAR DOCTOR" si-a pus doar numele lui si al sotiei pe aceasta lucrare (pe care doar membrii IEEE care au subscriptie la Transactions on Computers o pot vedea, ma refer la varianta orinara desigur, iar eu am vazut/o vad si am putut sa o compar cu asa zisa lucrare a lui Mang), in rest totul e exact ca in lucrarea chinezilor, cu alte cuvinte doar numele autorilor e schimbat, si evident "profesorul: Mang si sotia nu sufla o vorba despre autorii reali ai articolului. Ar fi fost si culmea sa sufle vreo vorba, caci cum v-am zis cele doua lucrari sunt identice, a lui mang doar o simpla reproducere. Si mai are si nerusinarea sa inceapa cu "Schema NOASTRA de cifrare", te apuca greata nu altceva...falsul e cit se poate de usor de observat, ca nu e lalaiala in care mai poti schimba cuvintele, pastrind ideea chiar daca nu e a ta, ci matematica unde e mai greu sa o dai pe dupa copac...PE SCURT, LUCRAREA LUI MANG, E LUCRAREA UNOR CERCETATORI CHINEZI SI E COPITA INTEGRAL, NU APP NOTE ,NU NIMIC...vad eu ca dv. incercati sa indulciti chestia, sa nu para cine stie ce, DESI E FURT , si ca si orisce furt se pedepseste!!!!ASTIA SUNT PREA CINSTITII MINISTRI AI LUI PONTA!!! CIT O MAI FI, ca normal miine ar trebui sa-si dea demisia sau sa fie demis...
        • 0 (2 voturi)    
          "Neata Guardian (Miercuri, 9 mai 2012, 9:15)

          triciupa [utilizator] i-a raspuns lui Guardian

          Te rog da-ne numele lucrarii si numele autorilor chinezi. Am un cont IEEE si o sa incerc sa descarc lucrarea originala.
          • 0 (0 voturi)    
            Neata (Miercuri, 9 mai 2012, 10:41)

            Guardian [anonim] i-a raspuns lui triciupa

            Daca ai sa urmaresti firul discutiilor de la http://www.romanialibera.ro/exclusiv-rl/investigatii/nou-scandal-la-ministerul-educatiei-acuzatii-serioase-de-plagiat-impotriva-lui-ioan-mang-vezi-facsimile-263239.html ai sa gasesti si numele lucrarii originale, ca si multe alte chestii( e muna mai multor oameni) Tre sa ai subscriptie la Transactions on Computers, nu e suficient sa fii membru IEEE. Da nici nu e nevoie, ca deja cineva a deswcarcat fisierele pdf de la IEEE si le gasesti la fbx.ro/6c58ttt5dzucwbcc.
            Info:
            http://electroinf.uoradea.ro/reviste%20CSCS/documente/JCSCS_2008/JCSCS_2008_11_MangI_1.pdf plagiaza lucrarea lucrarea lui C. H. Lin, C. C. Chang, R. C. T. Lee, “A New Public-Key Cipher System Based Upon the Diophantine Equations,” IEEE Transactions on Computers, vol. 44, no. 1, pp. 13-19, Jan. 1995
            (http://ieeexplore.ieee.org/xpl/login.jsp?tp=&arnumber=368013&url=http%3A%2F%2Fieeexplore.ieee.org%2Fstamp%2Fstamp.jsp%3Ftp%3D%26arnumber%3D368013)
            • -2 (2 voturi)    
              tare ala copiaza pe chinezi (Miercuri, 9 mai 2012, 11:34)

              ghita [anonim] i-a raspuns lui Guardian

              si nu invers. curcile, aplauzeee.
        • 0 (0 voturi)    
          deci (Miercuri, 9 mai 2012, 13:47)

          gigi [anonim] i-a raspuns lui Guardian

          nu tin cu manga si nu am timp sa-i citesc opera mareata (remarcati sarcasmul).

          vorbeam doar de primul exemplu dat pe romania libera si spuneam ca nu mi se pare plagiat atunci cand se copiaza cuvant cu cuvant din documentatia unui produs, mai precis dintro nota de aplicatie pe un produs.

          App note-ul de produs este aici:
          http://www.xilinx.com/support/documentation/application_notes/xapp645.pdf
          "Application Note: Virtex-II Pro, Virtex-4, and Virtex-5 Families"/"Single Error Correction and
          Double Error Detection"

          Termenii lor legali sunt aici:
          http://www.xilinx.com/legal.htm

          Utilizare personala:
          "Permission is granted to display, copy, distribute and download the materials on this Site for personal, non-commercial use only, provided you don't modify or alter the materials and you retain any and all copyright and other proprietary notices contained in these materials. "
  • -3 (7 voturi)    
    mesaj (Miercuri, 9 mai 2012, 0:01)

    conservatorul [utilizator]

    Domnul Funeriu a inceput reforma sa in invatamant focalizandu-se pe evaluare, ultima etapa in procesul educational. Desigur ca daca vrei sa arati ce prost s-a gestionat totul pana la un punct poti sa evaluezi in asa fel incat sa scoti in evidenta ceea ce-ti convine. Normal ar fi fost sa se realizeze o reforma a curriculei, manuale de buna calitate, programe etc. Apoi evaluam si ne putem bate cu pumnii in piept ca am facut ceva. Nu ne bucuram in a demonstra ca ceilalti nu stiu sa faca nimic. Va inchipuiti cumva ca elevii au invatat mai mult in ultimii doi ani? Un lucru e cert: dascali au facut mult mai multe hartii prin care sa demonstreze ca se straduiesc sa se lupte cu elevi care nu mai vor sa invete in cadre formale.
    • +1 (3 voturi)    
      ... (Miercuri, 9 mai 2012, 8:29)

      ApH [utilizator] i-a raspuns lui conservatorul

      Dascale, elevul are pe la 10% din vina daca ajunge in clasa a XII-a si nu a invatat nimic. Voua va trebuie supraveghere video si la extemporale, ca sa va prindeti ca si acelea trebuiesc tratate cu seriozitate. Elevul n-o sa puna singur mana pe carte, iar parintii de-aia ii trimit la scoala ca sa ii invatati voi.
      Funeriu a facut foarte bine. Putea sa reformeze si pe mama sistemului, daca sita numita bacalaureat ramanea de forma cum altfel sa masoare progresul realizat?
      • 0 (2 voturi)    
        ministru agramat ! (Miercuri, 9 mai 2012, 9:49)

        maria [anonim] i-a raspuns lui ApH

        Daca ai un copil si termina liceul cu rezultate medii si nu ia BAC-ul atunci invatamintul e de vina ! Ca parinte as da statul in judecata ! De ce ma lasi sa cheltui cu un copil , il aduci pina la BAC si il pici la un examenul care ar trebui sa aiba un nivel MEDIU ! REPET : vorbesc despre elevi cu rezultate peste mediu !
        • +1 (1 vot)    
          ce vorbesti ? (Miercuri, 9 mai 2012, 12:01)

          alex valahul [anonim] i-a raspuns lui maria

          in ce tara din lume iau toti copiii bac-ul ?
          toti tinerii trebuie sa ajunga la facultatea ? ma indoiesc. de aia avem si doctori prosti, si profesori prosti, etc, pt ca smecherii cu diploma (dar si cu relatii) ii dau la o parte pe profesionistii cu diploma
  • +7 (11 voturi)    
    ce mandru trebuie sa fie (Miercuri, 9 mai 2012, 0:19)

    visio [utilizator]

    Marga de soldsatul sovietic, cand acesta ne viola bunicutele; intr-un fel e de inteles apetitul sexual al soldatului; pe de alta parte un te rog frumos sau o floricica luata de pe marginea drumului parca deschidea usa altfel...in fine, fiecare cu ce-l duce minte; revenind la marga, omul are oarecum dreptate si trebuie sa i-o dam: Putin este un mare lider si ce il face mai de pretuit in ochii nostri, este ca nu ne-a dat tezaurul; eu zic ca e mai bine asa pentru ca il imparteau smecherii dela putere pana ajungea in gara de nord a bucurestiului;
    in final, la ce ne putem astepta bun dela acest usl condus din umbra de ion iliescu? acel individ manjit pe maini cu sangele decembristilor si studentilor?
    ganditi-va bine si dsati-va un raspuns sincer: cine conduce usl? criminalul ion iliescu, turnatorul voiculescu, infractorul adrian nastase, si judecatori precum Costiniu....
    ps. sa nu uitam de SOV si dinu patriciu regizorul
    • -4 (12 voturi)    
      nedumerire (Miercuri, 9 mai 2012, 1:23)

      Ion A. [anonim] i-a raspuns lui visio

      de ce eu, om de dreapta convins, simt nevoia sa strivesc pedelisti cand citesc asemenea postari?
      • +2 (4 voturi)    
        ce bine! (Miercuri, 9 mai 2012, 2:40)

        dan [anonim] i-a raspuns lui Ion A.

        ...de cei ce nu au "opera"-nu pot fi acuzati de plagiat...se poate ca invinuitii sa-i raspunda d-lui Funeriu asa cum a raspuns dumnealui cand a fost intrebat despre bacalaureatul propriu ...
      • -2 (4 voturi)    
        care este legatura cu PDL-ul? (Miercuri, 9 mai 2012, 7:52)

        yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui Ion A.

        daca un om iti spune ca ilici este un criminal, daca ai fi trait vremurile este ti-ai fi data ca bosevicul ilici care este un criminal, asta are legatura cu PDL-ul?

        ce logica e asta????
      • +2 (4 voturi)    
        de'a dreapta -stanga (Miercuri, 9 mai 2012, 9:16)

        gazeta de perete "coltul rosu" [anonim] i-a raspuns lui Ion A.

        este un joc nou.
        desi este vechi din 90, de la reinfiintarea pnl cu campeanu, patriciu, catarama, quintus.
        mai noua este cardasia fatzisa cu ilici.
        ati uitat sloganul:
        il votam pe iliescu, il votam tot neamu
        ca sa moara de necaz ratiu si campeanu

        acum alde campenii l'au votat pe iliescu si voiculescu, prin prepusul ponta.

        urmeaza celalalt prepus, cicerone antenescu, cel mai mare orator in viata.

        asta, ca sa moara de necaz, base.:)

        deci, mai draga, can' te declari de dreapta, mai bine uita-te cat de de dreapta este marga, secretarul vostru general, cel care are experienta de secretar de patid, si multi altii care, de pe dreapta, au imbracat geaca rosie.
        stii cand. in ziua aia rusinoasa.

        de dreapta...
        poate ai fi singurul, aaaa ?!:)

        interesanta este ...aaa..intelegerea pentru posturi.
        desi corlateanu era potrivitul la externe, l'au pastrat, varanul si bonbone, sa le apere spatele.

        iar la externe, un post coordonat de presedinte, l'au baga pe guristul filozof marxist, de dreapta (!), sa se dea in stamba, cu afirmatii ca base/ musolini si puntin, ravnitul de cancelarii occidentale...
        declaratii jenante, dar si provocatoare.

        deci, mai draga, fi mai atent ce strivesti.
        ca pe la voi p'acolo, este mult..stii, ca la latrine, cum avertiza firea.
        acolo va simtiti voi bine.

        si ca remarca, niciun ministru de externe din guvernele anterioare, nu l'a vorbit pe pontac sau pe antenesk in termeni de stalin, beria, kim sau alte figuri marete, de stanga.

        hai marga !

        ponta, manga, marga, tanda, manda !
      • -1 (3 voturi)    
        dezinsectie (Miercuri, 9 mai 2012, 10:04)

        amycus [utilizator] i-a raspuns lui Ion A.

        e o reactie normala. cand vezi gandaci, ii strivesti!
      • -1 (1 vot)    
        pentru a fi sincer (Miercuri, 9 mai 2012, 10:32)

        visio [utilizator] i-a raspuns lui Ion A.

        trebuie sa te lamuresc: simti nevoia sa strivesti pdl-isti cand citesti postul meu, pentru ca esti in gasca lui Antonescu; denumirea generica din spatele lui Crinut Antonescu reprezinta intra-adevar un adevar istoric, o lupta pentru principii si pentru a conserva un mod de viata; adica modul liberal; ceea ce am spus in postul meu, ca iliescu este un criminal sau ca acest Marga este o nulitate, este perfect adevarat; daca vrei sa avem o discutie corecta, despre liberali inchisi de tovarasii lui Iliescu si turnatori precum Campeanu sau quintus, te astept cu cea mai mare placere; daca vrei sa vorbim despre maretia actualului partid liberal, iti sugerez sa mergi la turnatorul Voiculescu; una din binefacerile democratiei este ca fiecare om face ce vrea si isi da arama pe fata; asta face Voiculescu; desi nu sunt in aceeasi echipa, sau la vreo liga inferioara, a pdl-ului, ii voi prefera pe acestia criminalilor si turnatorilor din usl; sunt de acord cu tine cand spui ca pdl-isti sunt prosti; ai mare dreptate; partea nasoala este ca trebuie multa munca sa inveti prostul ce trebuie sa faca; partea nasoala este ca din criminali si hoti nu ai ce scoate si, mai mult decat atat, intrand in gasc alor vei deveni asemenea lor;
        deci, daca ai un punct de vedere corect si bine argumentat putem sa vorbim despre ce vrei si cat vrei; altfel, mergi la Antenele turnatorului...
        ps. desigur ca Putin are si partile lui bune, ca orice individ, dar el prefera sa isi fac dusmani; ca exemplu SUA, crezi ca ii doare pe ei de prietenia romanilor? sau de marfurilor lor? nicidecum, dar prin marketingul corect facut si vorbind civilizat impiedica indivizi ciudsati sa dezvolte aria de interes (Putin poate deveni oricand un nou Stalin sau hitler), dar mai baga si niscaiva auto pe strazile romanesti; chestia ar fi trebuit sa o faca si Rusia, dar....nop....
        ps2. crezi ca dinu patriciu este un exponent al PNL?
  • 0 (4 voturi)    
    Care standarde?!!!? (Miercuri, 9 mai 2012, 0:45)

    Timantius Raptor [anonim]

    Poate „clasa zero” aia pentru care școlile nu aveau dotările necesare, dar erau obligate s-o înceapă - deși le era imposibil acest lucru? Bătaia de joc la adresa copiilor e un „standard” al partidului numit pedeleu?!
    Dar titularizările lăsate la discreția unor directorași numiți în funcții în primul rând pentru merite politice, tot „standard” se numește? Și asta inclusiv în situația în care onor directorimea sa trebuia să-și exprime celesta expertiză în domenii cu care nu aveau nici în clin, nici în mânecă?!!
    Păi decât asemenea standarde, mai bine ne întoarcem la metodele medievale, că alea măcar alfabetizau elevii - ceea ce mărețele standarde actuale nu prea mai reușesc să facă!
  • +1 (9 voturi)    
    USL = Uniunea Sovietica Largita (Miercuri, 9 mai 2012, 7:38)

    Mockito [anonim]

    USL-ul ne-ar vinde la rusi cu tot cu mamele, nevestele si copii lor...pt o valiza de euro. atentie mare... se simte o briza nationalist-socialista in europa...care incurajeaza USL-ul sa faca mai mult rau decat va imaginati. democratia a fost greu de castigat dar va fi si mai greu de pastrat.
    • 0 (2 voturi)    
      criza si briza (Miercuri, 9 mai 2012, 10:03)

      amycus [utilizator] i-a raspuns lui Mockito

      e nevoie de briza asta nationalist-socialista pt. a matura satra populista care s-a instalat la putere in toata europa cu sprijinul cetatenilor semidocti.
      problema e ca viitoarea opozitie e atat de compromisa incat nu va mai avea mare putere spre a cenzura eventualele derapaje ale noilor puteri.
  • +1 (1 vot)    
    un demagog de scoala noua (Miercuri, 9 mai 2012, 8:10)

    alef [anonim]

    Da' oare Funeriu nu stie ca Baba a modificat criteriile CNATDCU la comisia de care apartine, astfel incat sa se poata habilita si el?
  • +2 (4 voturi)    
    "sa scada standardele" ??!!!!!!! (Miercuri, 9 mai 2012, 9:05)

    costica [anonim]

    Ce standarde sa scada ??!
    Ca e "Dezastru" in invatamantul romanesc "modernizat"si "reformat" de Funeriu!!
    Ia uite cum arata simularea BACului facuta saptamana trecuta in Jud. Covasna:

    "Majoritatea elevilor din judetul Covasna aflati in ultimul an de liceu au obtinut rezultate foarte slabe la simularea examenului de bacalaureat, desfasurata la sfarsitul lunii trecute.
    Şefa Inspectoratului Şcolar Judetean Covasna, Keresztely Irma, a declarat joi, in cadrul unei conferinte de presa, ca situatia este 'catastrofala', iar, daca elevii nu se vor apuca de invatat in cele aproape doua luni ramase pana la bacalaureat, atunci rezultatele vor fi si mai slabe decat anul trecut.
    Aceasta s-a aratat ingrijorata de faptul ca nu doar elevii de la grupurile scolare au avut note mici la simulare, ci si cei de la liceele teoretice, unde asteptarile sunt mai mari. Spre exemplu, la proba scrisa la Limba si literatura romana din cei 1.521 de elevi prezenti la simulare, 922, adica un procent de peste 60%, au obtinut note sub 5,00. [...]
    Categoria: Stiri educatie
    Cuvinte cheie:
    Adaugat in: May 4, 2012"

    http://www.faculty.ro/covasna-rezultate-dezastruoase-la-simularea-bacalaureatului_l1069_p1.html
    • +1 (5 voturi)    
      Funeriu ne-a aratat cum stam (Miercuri, 9 mai 2012, 10:18)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui costica

      Dezastrul e in capul elevilor care au mintea la orice, numai la invatatura nu.

      Putem lasa lucrurile asa cum sunt, adica sa se mentina exigenta la maxim si sa poata merge in invatamantul superior doar cei care chiar merita, sau sa revenim la "furatul propriei caciuli" si sa dam diplome de bacalaureat tuturor absolventilor care, astfel, vor umple facultatile cu semi-analfabeti...
  • +1 (3 voturi)    
    Guvernul cu verticalitate (Miercuri, 9 mai 2012, 9:18)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Cum se poate sa fie macar o comparatie intre Ioan Mang si Daniel Funeriu, uitati aici: http://www.youtube.com/watch?v=2Bn24Jx8GwI&feature=related

    De fapt ce face USL acum, plaseaza mediocritate si urmareste acapararea a cat mai mult din putere, in spatele cuvintelor pompoase de genul "Nu ne vindem tara" ei pregatesc terenul pentru a avea o influenta cat mai mare in organizarea si desfasurarea alegerilor si pentru a avea continuitate in reconectarea la robinetele de fonduri dupa alegeri.

    Am un respect foarte mare pentru Victor Ponta, dar cred ca in dorinta sa de a face bine si de a se dovedi capabil dpdv politic, nu realizeaza ca PSD in special si USL in general au o alta directie de mers decat cele declarate oficial, directii date de vointa multora de a conduce in acelasi stil pe care l-au avut si in trecut

    Ar fi naiv sa credem ca aceasta guvernare va fi diferita de cele din trecut ale PSD+orice, deoarece are in componenta aproape aceleasi personaje care le-a avut si in alte dati, prin urmare totul este predictibil.

    Asadar tiparul este cat se poate de simplu: Cei mari nu au venit in fata la putere deoarece starneau repulsie, in schimb au plasat oameni naivi, controlabili, mediocri, iar scopul principal este 51% la alegeri, cum au si declarat de atatea ori, masuri de genul, marim pensiile, dam bani inapoi, rata de promovabilitate mare la bac [ ;) ], media "mogulilor" care brusc se pozitivizeaza si transmite numai mesaje fericite sunt stilul deja cunoscut in care PSD si USL sunt dispuse in a juca la ruleta viitorul Ro .

    Traian Basescu nu este o problema mare pentru ei, vorbim totusi de oameni care au fost pioni la marea ingramadeala din `89, la mineriade, pentru ei, negociaza voturile pentru suspendare, se strang in jurul ursului, mimeaza "aoleo sariti ca ne omoara" si treaba e terminata!
    Normal ca nu ii intereseaza schimbarea constitutiei, aplicarea referendumului etc. Ei au deja alte planuri.
  • 0 (2 voturi)    
    ne-am intors la populism... (Miercuri, 9 mai 2012, 10:33)

    marius [anonim]

    Toate politicile aceste populiste se vor intoarce impotriva lor... Avand in vedere ca jumatate din familiile din Romania au credite (marea majoritate sunt in valuta), efecul cresterilor de salarii/ pensii vor fi sterse de inflatie, deprecierea leului si cresterea riscului de tara. Crestrea deficitului si instabilitatea politica o sa atraga dupa sine o crestere a CDS-ului si respectiv dobanzilor la care Romania si romanii se imprumuta.
    BNR-ul nu o sa mai poata sa scada dobanda de referinta deoarece o scadere a dobanzii ar adancii si mai mult deprecierea leului. Nu cred ca o sa ne mai imprumutam prea curand la 5-6%. Pretul la petrol si multe servicii sunt influentate profund de deprecierea leului...puterea de cumparare o sa scada.
    Mi se pare strigator la cer sa declari aceasta amnistie fiscala bugetarilor care au furat bani prin diverse metode...in Romania cine fura este pasuit iar cei care platesc taxe sunt luati de fraieri.
    Asteptam cu interes cele 1 mil de locuri de munca promise...dar taierea banilor pentru investitii o sa afecteze negativ in primul rand locurile de munca si dezvoltare Romaniei.

    Din pacate PNL si politicile de dreapta au fost neutralizate complet de populismul PSD-ului.

    Dupa cum se vede Europa se indrepta in directia gresita...extremistii si socialistii (Franta, Grecia, Olanda, Slovacia etc.) au castigat teren prin promisiuni populiste si imposibil de realizat...
  • +1 (1 vot)    
    din pacate B1 si hotnews (Miercuri, 9 mai 2012, 12:05)

    Adi [anonim]

    Din pacate B1 si hotnews ( prin Tapalaga) au fost aseara la aceasta emisiune un fel de "ANTENE ".

    Cum se uitau "ambii amandoi" ( cristoiu si tapalaga ) la elogiile pe care le facea Funeriu cu privire la guvernul BOC - care a aparat doar ADEVARUL pe timpul guvernărilor.

    Despre realizatorul emisiunii --- slab .
  • -1 (3 voturi)    
    daca sari peste primele 20 de comentarii (Miercuri, 9 mai 2012, 12:23)

    poc [anonim]

    care sunt de necitit, fiindca-s scrise de niste ciudati agramati pusi sa apere pdl-ul, dai de comentariile normale.

    bai hotnews, arata rau. lol, n-o sa intoarceti guvernul pierdut inapoi si nici pdl-ul de la groapa cu tipete isterice, stiti asta, nu?

    iar tapalaga ce se tot incrunta asa frate? zici ca e in ziua lui cea mai proasta cand apare la tv. poate sa vorbeasca si mai destins, ca nu pateste nimic.
    • +1 (3 voturi)    
      lasa tata ca o aveti pe madama (Miercuri, 9 mai 2012, 13:15)

      neuronu'stingher [anonim] i-a raspuns lui poc

      Dumitrescu-"mare"profesor universitar, rector (la o univertsitate care, dupa minime criterii europene nici nu ar trebui acreditata). Maine poimaine aud ca si asta e mare om de stiinta.

      Apropo, stie careva care e specialitatea ei de baza ca eu in afara de mare specialist (in ce-tata mare stie??) nu am auzit.
  • +2 (4 voturi)    
    Funeriu (Miercuri, 9 mai 2012, 13:13)

    Mircha [utilizator]

    Eu pe Funeriu l-as pune prim ministru.
    E cel mai capabil om din toata politica romaneasca
  • 0 (0 voturi)    
    Profesorul Marga (Miercuri, 9 mai 2012, 18:06)

    alecu [anonim]

    Domnul Tapalaga este probabil un oracol inscris la scoala lui Melissa si Vanessa,cred
    Inainte de toate despre politica externa casi despre diplomatie ar trebui sa te pui cu burta serios pe acrte si sa te documentezi domnule..nu de alta dar nu se face la crasma in fata la o sticla de wiskey .
    Apoi ar trebui sa intelegi ca tehnica securista care propune iesirea in fata pe principiul "La cine nu te poti ridica mai bina sa-l cobori la nivelul tau" a functionat in paguba de cand a dat Basescu cu nasul de putere.Ei bine tehnica este de pagubos augur sau mai bine zis:falita...Nu poate duce nicaeri ..toti neica-nimeni cu diplome cumparate ajunga sa isi dea cu parerea sau sa ia decizii pe care nu reusesc sa le plateasca un popor nici la a cincea generatie! GATA luati o pauza...Toate c..rvele virgine se trezesc profesori coordinatori ..
  • 0 (0 voturi)    
    imi pare rau dar... (Miercuri, 9 mai 2012, 21:47)

    conservatorul [utilizator]

    Domnul Funeriu a inceput reforma sa in invatamant focalizandu-se pe evaluare, ultima etapa in procesul educational. Desigur ca daca vrei sa arati ce prost s-a gestionat totul pana la un punct poti sa evaluezi in asa fel incat sa scoti in evidenta ceea ce-ti convine. Normal ar fi fost sa se realizeze o reforma a curriculei, manuale de buna calitate (poate unice cum erau odata), programe etc. Apoi evaluam si ne putem bate cu pumnii in piept ca am facut ceva. Nu ne bucuram in a demonstra ca ceilalti nu stiu sa faca nimic. Va inchipuiti cumva ca elevii au invatat mai mult in ultimii doi ani? Un lucru e cert: dascali au facut mult mai multe hartii prin care sa demonstreze ca se straduiesc sa educe tot mai multi "elevi" care nu mai vor sa invete institutionalizat, umilindu-i mereu pe dascalii deja umiliti prin salariile derizorii.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version