Medicul Monica Pop, la TVR Info: Lansarea site-ului MedAlert.ro este o ineptie

de Red. Stiri     HotNews
Vineri, 11 mai 2012, 20:31 Revista Presei | Radio TV

Managerul Spitalului Clinic de Urgente Oftalmologice Bucuresti, Monica Pop, a criticat dur, vineri, la TVR Info, lansarea portalului MedAlert.ro, unde pacientii si medicii pot sesiza abuzuri, cazuri de coruptie si malpraxis din sistemul medical romanesc.
 
"Mi se pare foarte nedrept si mi se pare o foarte mare ineptie aceasta initiativa; in primul rand e un parteneriat cu o alta tara, care nu se compara cu noi in ceea ce priveste tratarea medicului din punct de vedere social, la noi medicul e ultima gaina din gostat, ca sa spun asa; cu imaginea defaimata, neplatit; in momentul in care dai drumul la asa ceva, oricine poate sa spuna orice, necontrolabil; in primul rand vor fi foarte multe sesizari neadevarate, asa cum se intampla si la Colegiul Medicilor si va contribui si mai mult la defaimarea imaginii medicului...daca la acest site au acces doar cei care controleaza este altceva".
 
"Stiti cati bani are un medic? Salariul meu lunar, cat iau eu in mana, fara nicio garda iau in jur 15 milioane pe luna, si sunt directorul spitalului de 20 de ani; cu garzi cu tot iau 20 si ceva de milioane", a continuat Monica Pop.

Portalul MedAlert.ro, lansat joi, 10 mai, este un serviciu gratuit de semnalare a neregulilor din spitalele romanesti. Proiectul, sprijinit de Ambasadele Statelor Unite si Marii Britanii la Bucuresti, isi propune sa rezolve "cea mai mare problema pe care romanii o atribuie sistemului sanitar romanesc: coruptia.


Citeste mai multe despre   






















4158 vizualizari

  • +19 (19 voturi)    
    adevarat (Vineri, 11 mai 2012, 20:41)

    eueu [anonim]

    foarte adevarat ca mediccii sunt extrem de prost platiti.de asemenea sunt priviti prost.tot la fel de adevarat este ca asta nu e o scuza pentru nedreptatile pe care unii din ei le fac.nici faptul ca unele sesizari vor fi false nu e o scuza.sa desfiintam si 112 doar pentru ca 80% din apeluri sunt ,,la misto"?e momentul sa evoluam
    • -1 (1 vot)    
      Sa evoluam (Sâmbătă, 12 mai 2012, 8:37)

      Fane [anonim] i-a raspuns lui eueu

      Sa fie pentru toate meseriile care presupun servicii la fel. Ce-ar mai fi? Asta e o evolutie scremuta, numai de dragul unei mamutareli a ideii de transparenta. In realitate habar n-avem ce se intampla cu noi.
  • +15 (17 voturi)    
    saracii doctori bogati! (Vineri, 11 mai 2012, 20:50)

    jeff [utilizator]

    Va suparati degeaba dna doctor, spaga e regula ,
    iar dvs vi se pare ca oamenii vor sa-si exprime simpatia si recunostinta!

    si mai ales acei doctori care nici nu se gandesc ca nu-i asteapta plicul, si-au facut plinul, ar putea sa dea semnale ca e de ajuns
    • -3 (3 voturi)    
      e regula (Sâmbătă, 12 mai 2012, 8:38)

      Ionescu [anonim] i-a raspuns lui jeff

      pe unde-ai umblat dta. Nu e regula pentru marea majoritate a medicilor. Dar ce sa stie spalatul pe creier?
      • +2 (2 voturi)    
        ai dreptate (Sâmbătă, 12 mai 2012, 18:43)

        hatru [utilizator] i-a raspuns lui Ionescu

        Ai asa de mare dreptate incat nu pot decat sa-ti urez ca atunci cand vei avea copilul bolnav sa n-ai nici un leu sa dai spaga la spital. Nu-ti vreau raul, e doar modalitatea suprema de a-ti spune ca ai perfecta dreptate.
        • +1 (1 vot)    
          Marea majoritate (Sâmbătă, 12 mai 2012, 18:47)

          Ionescu [anonim] i-a raspuns lui hatru

          a medicilor nu lucreaza in spital. Si multumesc la fel judecatorul lui peste!
      • +1 (1 vot)    
        e regula (Duminică, 13 mai 2012, 10:06)

        jeff [utilizator] i-a raspuns lui Ionescu

        in spitalele din romania, la operatii mai ales; exceptiile sunt infime ca numar, iar cand un doctor refuza plicul e iesit din comun
  • +13 (15 voturi)    
    Ineptie ?? (Vineri, 11 mai 2012, 21:01)

    naiba [anonim]

    Poate ar trebui sa ne spuna d-na Pop, in opinia dansei, ce interes ar avea cineva sa spuna "orice, necontrolabil" ? De ce ii este frica ? Sa spuna la fel de deschis, precum declara care e salariul pe care-l ia.
    • -3 (3 voturi)    
      Aha (Sâmbătă, 12 mai 2012, 8:39)

      Gogul [anonim] i-a raspuns lui naiba

      Asa spunea si Hitler cand s-au infiintat cutiutele postale pentru delatori. Ia intreaba-ti vecinii ce parere au despre tine. Si apoi da-te in gat la politie cu ce spun ei.
    • +3 (3 voturi)    
      korekt, ii este frica ! ... (Sâmbătă, 12 mai 2012, 13:39)

      malpraxis [anonim] i-a raspuns lui naiba

      Korekt, ii este frica ! ...
      Se stie cu musca pe caciula chiar si in situatia in care face pe corecta si "fabuleaza vrute si nevrute pe sticla" !
      Uita ca a avut nenumarate probleme si reclamatii referitoare la "parohia " pe care o conduce dupa bunul plac: bolile si infectiile ce se declansau dupa interventii chirurgicale efectuate sub semnul malpraxis-ului, sinuciderea unui sef de sectie din spital, murdaria si indolenta ce isi dadeau mana intru eternitate, problemele de moralitate ........ !
      Ce sa faci, se uita cand nu mai se intereseaza si insista nimeni cu privire la toate neregulile foste si prezente ! .....
    • +3 (3 voturi)    
      daca vorbea deschis... (Sâmbătă, 12 mai 2012, 18:46)

      hatru [utilizator] i-a raspuns lui naiba

      Ar fi spus ca ar da de la ea, lunar, 20mil numai ca sa ramana in functie. In meseria dumneaei salariul n-are nici o legatura cu venitul lunar.
  • +9 (13 voturi)    
    POLITIA SPITALELOR E UNICA SOLUTIE (Vineri, 11 mai 2012, 21:02)

    cris [anonim]

    1. Ar trebuii infiintata o politie a spitalelor care sa angajezi oameni care se prefac bolnavi iar medicii care cer bani sau nu acorda atentie bolnavului sa fie dati afara.
    2. Da salariul e mic(cum subliniaza doamna in subconstient ca principala cauza a coruptiei) insa si medicii insusi pot sa gaseasca alte solutii - nu indiferenta fata de pacient sau spaga.
    • -2 (4 voturi)    
      Medicii (Vineri, 11 mai 2012, 23:10)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui cris

      Ce solutie sa gaseasca? Sa cerseasca? In fata unui medic oricum tu esti un prost, ordinar!! Un medic face scoala multa si nu ia diploma fara examen serios!! Iar tu esti un semianalfabet de-al lui Iliescu,care striga a proasta in piata universitatii, iar la sate nu exista medici nici sa dai cu bobii!! In locul medicilor as parasi in masa RO. Asa au facut cei din Cehia :si-au dat demisia toti si au cerut emigrarea. De abia atunci au fost luati in serios. Tu stii idiotule cat costa doar o asigurare de malpraxis la o specialitate chirurgicala? I-o platesti tu medicului? El o plateste dintr-un salar de 1500 de lei /luna!!(maxim, dupa 20 de ani!) Greva generala pentru marirea salarilor!!!!!Cred ca la asa ceva e si obligatoriu sa se gandeasca sindicatele din medicina!!!!!!!!!! In caz contrar, adio Ro si n-am cuvinte. in Occident medicii sunt si asa cei mai bine platiti dintre profesionisti!!
      • +3 (3 voturi)    
        usurel, usurel (Vineri, 11 mai 2012, 23:44)

        George [anonim] i-a raspuns lui solar

        Cred ca ar fi bine sa nu generalizam, da ?

        Sunt de acord ca medicii sunt platiti prost la stat dar exista si varianta policlinicilor private.

        Sunt de acord sa dau plicul, atita timp cit el este facultativ si dom' doctor face ceva in plus de banii aia - de exemplu cumpara din ei consumabile pe care spitalul nu i le da, dar atita timp cit un medic va sta inainte de orice cu mina intinsa ... primul meu impuls este sa dau cu joarda peste ea, egal cita scoala a facut. Daca il intereseaza in primul rind banii sa se fi facut altceva sau sa-si deschida clinica privata unde poate cere cit vrea el.
        Asta fara sa intram in polemici cu cit de buni profesionisti sunt unii medici ...

        Imi cer scuze medicilor care i-si fac cu drag meseria, sunt buni profesionisti, si din cind in cind mai accepta cite un plic. NU vreau sa fiu tratat de un medic care are miinile inghetate de pe bara din autobuz, NU vreau sa fiu tratat de un medic care nu are bani sa se documenteze.
        Ar fi momentul sa intelegem ca medicina de performanta costa bani.
        Eu personal sunt dispus sa platesc acei bani, dar NU sunt dispus sa-i dau degeaba, si eu muncesc pt ei, si eu mi-am tocit coatele pe bancile scolii.
        o zi buna
      • +2 (2 voturi)    
        ghicitoare (Sâmbătă, 12 mai 2012, 12:18)

        Rezon [utilizator] i-a raspuns lui solar

        V-ati intrebat vreodata de ce medicii nu au iesit niciodata in strada pentru a cere marirea salariilor?

        Raspunsul e ca le convine actualul sistem, in care scuza salariilor mici functioneaza pentru a justifica omniprezenta spagilor (sau a platilor informale, ca sa ne exprimam academic).

        Exista practic o intelegere tacita intre guverne si breasla medicala, care prelungeste sine die aceasta situatie si amana orice reforma a sistemului medical.

        Sunt cel mai mare suporter al unei cresteri substantiale a salariilor pentru medici. Dupa care, gata. Puscarie pentru nedicii spagari, fara justificari si compasiuni neavenite. Pana atunci, trebuie presiune pentru schimbare. MedAlert e foarte bun. Daca presiunea nu vine din interiorul sistemului, de la medici, atunci sa vina de la beneficiarii acestuia, de la pacienti. A balti asa la nesfarsit nu mai e o optiune.
    • -2 (2 voturi)    
      Da (Sâmbătă, 12 mai 2012, 8:41)

      Gogul [anonim] i-a raspuns lui cris

      Si sa-i biciuiasca in spatiul public si sa-i arunce in gherla. Iar noi sa ne tratam numai in policlinici de fite din strainatate.
    • 0 (0 voturi)    
      Apreciere sau dat cu pererea. (Sâmbătă, 12 mai 2012, 17:03)

      sase sase [anonim] i-a raspuns lui cris

      Nimeni nu contesta ca medicii sunt prost platiti.Problema este ca in Romania toata lumea este prost platita ,de la muncitori necalificati,pana la meseriile cu cea mai inalta calificare.Asta nu inseamna ca trebuie sa devenim o tara de spagari sau de hoti.Asta este potentialul economic al Romaniei la ora actuala.Degeaba avem pretentii la salarii occidentale,cand performantele in toate domeniile (inclusiv in cel medical) sunt romanesti.Nimeni nu contesta ca sunt multi medici care iasi fac datoria cu multa constiinta si daruire dar sunt tot atat de multi care actioneaza numai la stimuli de tip plic,altii sunt de o incompetenta nemaivazuta dar si cu pretentii exagerate.Exemple sunt multe dar nu merita sa le mai amintim.Este bine ca exista un sait unde se pot reclama neregulile.Chiar daca unele sunt inchipuite.Bine facea cineva o aobservatie cu privire la sistemul de urgenta 112,unde se primesc o groaza de apeluri false.Asta nu inseamna ca trebuie sa desfiintam sistemul.Nebuni care sa reclame fapte inchipuite vor fi permanent.esential este ca cineva ,un organism sa vada acele reclamatii de pe sait,sa le verifice si sa le elimine pe cela false,iar cele adevarate sa fie trimise spre rezolvare (cu celeritate) institutiilor competente,in primul rand din cadrul Ministerului Sanatatii,air daca este cazul concomitant si spre parchet.
  • +9 (11 voturi)    
    20 de ani? (Vineri, 11 mai 2012, 21:02)

    Emil [anonim]

    A format Doamna doctor o scoala care sa ii urmeze la conducere?
    Pai aceleasi ineptii sespun intoate domeniile si nu am auzit nemultumirea Doamnei doctor. Nu (prea) sunt de acord cu opinia sa: asa ne si educam.
  • -2 (2 voturi)    
    Spaga... (Vineri, 11 mai 2012, 21:08)

    Kim [anonim]

    Mai judecati inainte sa scrieti, spaga dai cand te opereaza sau cand stai sa mori.

    Nu toti is chirurgi si anestezisti. 90% din medici se intalnesc f rar cu spaga.... si traiesc chiar din salariu.
  • +3 (3 voturi)    
    CASMB si ciubucaritul (Vineri, 11 mai 2012, 21:09)

    Ana [anonim]

    Si mie mi se pare foarte nedrept ca la clinica la care e medicul de familie au incercat sa ma tapeze de bani (500 de lei pentru analize de 200 de lei, din care majoritatea decontate, sunt insarcinata, e vorba de analizele din trimestrul 3) si am sunat la CASMB la interior 2139 (contractare medici de familie) si persoana de acolo mi-a spus "si ce va deranjeaza sa dati 2-3 milioane in plus?!" dupa care a lasat telefonul pe masa.
    Sunt medici foarte buni si foarte de treaba in tara asta, dar din pacate mult prea multi sunt pusi pe ciubucarit de cea mai joasa speta. Asa ca eu una apreciez in mod deosebit lansarea acestui portal.
  • +1 (1 vot)    
    Ineptie (Vineri, 11 mai 2012, 21:15)

    alex [anonim]

    Bravo SUA @ GB !
  • +4 (4 voturi)    
    E dureros,doamna... (Vineri, 11 mai 2012, 21:27)

    traian [anonim]

    Nashpa reactie de medic,inexplicabila atitudine de manager,cinica persoana care face astfel de afirmatii!
    Pai doamna draga,ce vreti,ce mai vreti de la sistemul asta pe care il injurati de mama focului dar il folositi cu drag? Ce mai vreti de la contribuabili,de la bolnavi?
    Farmacistilor si doctorasilor le-au fost date aproape moca sau cu mari facilitati spatii,aproape v-ati privatizat in spitale la care nu voi platiti utilitati sau administrare,va certati ca aia la usa cortului intre voi pe saloane,pe paturi,pe pacientii cu stare,pe functii?
    Cat mai vreti sa continuati asa ca noua nu ne prea convine? Si pana la urma pe banii legali sau mai putin legali de pe la noi traiti!
    e salariul prea mic? Nu-i nimic,plecati! Nu mor englezii,suedezii si francezii ca sunt tratati cu respect de personal medical din afara UE,noi de ce credeti ca am plange dupa niste medici de teapa voastra?
  • +3 (3 voturi)    
    ei aleg sa stea pe banii astia... (Vineri, 11 mai 2012, 21:36)

    iuli [anonim]

    ei aleg sa nu reformeze sistemul si sa primeasca bani dupa performanta, preferand spagile grase. La ce se plange d-na Dr?
  • +2 (4 voturi)    
    medicul monica pop (Vineri, 11 mai 2012, 21:37)

    Ioan [anonim]

    Sas mai lasa dna doctor plimbarile pe la televiziuni, ca cealalta monica (tatoiu). Nu merita niciuna sa i se scrire numele decat cu litere mici. Cand dna dr esgte cautata, ti se raspunde: "Este persoana publica si acum trebuie sa plece la o televiziune. Eu va spun ca este o persoana PENIBILA, care face de rusine, cu prezenta ei la televiziune, intreaga breasla a medicilor. RUSINE!!!
  • +2 (2 voturi)    
    un mar este rosu, iar celalalt copt (Vineri, 11 mai 2012, 21:40)

    schengenescu [anonim]

    invocand mereu salariul prea prost pentru pregatirea lor, doctorii accepta sa fie impostori: sa profite de oamenii loviti de o boala. Daca vor respect, sa trateze cu respect oamenii si sa refuze spaga. Salarii mai mari vor primi daca vor cere: toti sunt de acord ca salariul medicilor este mizerabil si trebuie sa creasca; daca maine ponta ar spune ca va creste contributia la sanatate cu 0.5 puncte procentuale, care vor fi directionati automat catre majorarea salariilor cadrelor medicale, cred ca ar exista intelegere. Dar, sa nu mai auzim de spaga.
  • +4 (4 voturi)    
    Ii loveste Internetul (Vineri, 11 mai 2012, 21:50)

    nano2k [utilizator]

    Inca o categorie socio-profesionala se va supara incet-incet ca exista Internetul si acesta e (inca) liber.

    Politicienii sunt suparati pentru ca nu pot minti liber, artistii sunt suparati ca nu tuturor le plac operele lor, profesorii sunt suparati ca nu mai pot plagia, acuma se supara si medicii ca nu mai merge spaga si furtul gros cu aparatura medicala.
  • +4 (4 voturi)    
    "Faima va precede" (Vineri, 11 mai 2012, 21:52)

    gabor ocsi [anonim]

    Cu tot respectul pentru anii Dvs de munca, stimata doamna, faima de medici va precede.
    In orice colt al tarii v-ati duce, toata lumea stie de la 14 - 15 ani ca, dca vrei sa obtii ceva, trebuie sa dai "ceva".
    Dupa 10 ani de cotizare la serviciile medicale de stat nu este deloc normal sa mergi cu plicu pentru sanatatea proprie.
    Daca nu ati avea "relatiile" necesare sa va rezolvati aceasta problema (a sanatatii), ati plange si Dvs ca toti romanii ! ! !
  • +7 (7 voturi)    
    ipocrizie (Vineri, 11 mai 2012, 22:11)

    carmen i [anonim]

    Haideti sa va spun eu de ce e nervoasa Monica Pop:
    - detine aprox. 10 functii in acelasi timp si din 2006 se afla intr-o continua stare de incompatibilitate, la care Ministerul Sanatatii inchide ochii;
    - a fraudat concursul de manager si asa a procedat in trecut, fiind la conducere spitalului de 19 ani
    - lucreza si la privat, desi este ilegal pentru un manager; cabinetul ei se afla la 10m de spital, iar Monica Pop "sfatuieste" pacientii sa vina la ea la privat: pret mimim: 150 RON/ consultatie
    -.... altele....
    Am lucrat la spitalul de oftalmologie si stiu foarte bine ce cuib de coruptie este acolo: nu am loc sa insir dar daca aveti rabdare, cititi:
    www. spitaluldeoftalmologie.blogspot.com
    Poate ca vor exista si ziaristi dornici sa demaste
    • 0 (0 voturi)    
      Corectie (Sâmbătă, 12 mai 2012, 12:04)

      Erata [anonim] i-a raspuns lui carmen i

      http://www.spitaluldeoftalmologie.blogspot.com/
  • +5 (5 voturi)    
    presiunea civica e absolut necesara (Vineri, 11 mai 2012, 22:28)

    abc [anonim]

    De zeci de ani sistemul medical functioneaza in disorsionari financiare, organizationale, si profesionale, toate incununate de distorsionari morale care sint catastrofale, absolut inexcuzabile, dar din pacate acceptate tacit ca un fel de situatie inconturnabila.. Dar nu este asa, practica morala in actul de ingrijire trebuie sa se reaseze in respectul demnitatii omenesti. Cum sa se faca asta fara presiune din toate partile, si mai ales din partea publicului care e parte activa in formarea spatiului moral din actul de ingrijire?
    Excelenta idee, d-le Mixich, si sper ca programul sa mearga bine. Toata admiratia. Daca respect, compasiune, si corectitudine dinspre medic/personal medical nu e, nimic nu e. Asta se traduce in perceptia cvasigeneralizata de medicina degradata pe care publicul o are, si pe care medicii insisi, multi din ei, o au in legatura cu actul de ingrijire.
    • -2 (2 voturi)    
      civica.... (Sâmbătă, 12 mai 2012, 8:43)

      Gogul [anonim] i-a raspuns lui abc

      la noi? Haida de! Cu juma' de populatie manelista...Parteneriatul este cu cei care nu dau doi bani pe noi.
  • +5 (5 voturi)    
    oare de ce (Vineri, 11 mai 2012, 22:34)

    catelu [utilizator]

    Ma intreb ce motive are sa se teama de o evaluare din partea beneficiarilor serviciilor pe care le furnizeaza.
  • +4 (4 voturi)    
    aha....de aceia (Vineri, 11 mai 2012, 22:47)

    luci30 [anonim]

    au si cabinete particulare??? ca salariul de stat -de multe ori de stat degeaba-....nu au timp ,sunt ocupati pina peste cap....reveniti la cabinetul particular...contra cost piparat bineinteles,unde ca prin minune devin mai profesionisti si mai amabili,iar daca din intimplare un stagiar incearca sa-si faca meseria dupa adevaratul canon ,au grija sa-l scoata din joc daca nu joaca dupa vechea ,,melodie,,....
  • +7 (7 voturi)    
    matracuca (Vineri, 11 mai 2012, 22:52)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    asta ceausista, de o incompetenta care frizeaza omorul involuntar si care s-a lipit de postul ala ca marca de scirsoare, are obraznicia sa-si dea cu parerea despre orice. Intr-adevar ne-am intors in anii '90.
  • +7 (7 voturi)    
    inepta (Vineri, 11 mai 2012, 23:12)

    unu [anonim]

    Inepta esti dumneata madam doctor. Cand sistemul medical va fi in stare sa fie eficient si necorupt cei din sistemul medical vor avea salarii, conditii, respect. Pana atunci TACI. Ce vrei sa ascunzi?
  • +1 (1 vot)    
    Pentru ca medicii au jurat stramb! (Sâmbătă, 12 mai 2012, 7:34)

    neagoe [utilizator]

    Doamna Pop, Juramnatul lui Hipocrat nu se rezuma la infratirea dintre cei cu acceasi profesie (pct. 6).

    Va reamintesc juramnatul, asa cum probabil l-ati depus si dvs. Va amintesc in mod special declaratiile 2, 3 si 5 incalcate sistematic sau ocazional de toti cei care lucreaza in sistemul medical romanesc, in frunte cu medicii. Chiar si cel mai onest chirurg solicita "atentii" pentru anestezist, asistenti, etc...

    Juramantul lui Hipocrat, adoptat de Asociatia Medicala Mondiala in cadrul Declaratiei de la Geneva din anul 1975:

    “Odata admis printre membrii profesiunii de medic:Ma angajez solemn sa-mi consacru viata in slujba umanitatii;

    (1) Voi pastra profesorilor mei respectul si recunostinta care le sunt datorate;

    (2) Voi exercita profesiunea cu constiinta si demnitate;

    (3) Sanatatea pacientilor va fi pentru mine obligatie sacra;

    (4) Voi pastra secretele incredintate de pacienti chiar si dupa decesul acestora;

    (5) Voi mentine prin toate mijloacele onoarea si nobila traditie a profesiunii de medic;

    (6) Colegii mei vor fi fratii mei;

    (7) Nu voi ingadui sa se interpuna intre datoria mea si pacient consideratii de nationalitate, rasa, religie, partid sau stare sociala;

    (8) Voi pastra respectul deplin pentru viata umana de la inceputurile sale chiar sub amenintare si nu voi utiliza cunostintele mele medicale contrar legilor umanitatii.

    (9) Fac acest juramant in mod solemn, liber, pe onoare!”

    Si inca ceva. "Produsele" universitatilor de medicina sunt departe de ceea ce ar trebui sa fie. Va amintesc cazul doctoritei de origine africana, absolventa a unei univ de medicina din Romania si care a emigrat in Irlanda. Cea despre care a scris presa ca a fost concediata dintr-un spital din Dublin pentru ca nu stia nici macar sa ia pulsul unui pacient!
    Cine a luat spagile in acest caz? Nu am auzit ca cineva sa se fi sezizat si sa ii gaseasca pe vinovati. Cati alti "medici" produsi ai acelor "profesori" opereaza in Romania?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă