Ioan Rus: Declaratiile presedintelui Parlamentului Ungariei sunt penibile / Conform legislatiei romanesti nu este permisa comemorarea unor fascisti

de Narcis Anton     HotNews.ro
Duminică, 27 mai 2012, 22:04 Revista Presei | Radio TV

Ioan Rus
Foto: Captura Realitatea TV
Ministrul de Interne, Ioan Rus, invitat la Realitatea TV a raspuns declaratiilor presedintelui Parlamentului Ungariei: "Declaratiile presedintelui Parlamentului Ungariei sunt penibile...Conform legislatiei romanesti nu este permisa comemorarea unor fascisti". Presedintele Parlamentului Ungariei, Kover Laszlo, a criticat anterior autoritatile romane si a catalogat gestul de a impiedica reinhumarea poetului Nyiro Jozsef drept unul: "neprietenos, necivilizat si barbar".

Referitor la alegeri

"Acesta este un an special pentru ca urmeaza doua tururi de scrutin"

Referitor la turismul electoral, Ioan Rus a replicat: "Sunt mai multe comune unde zeci de mii de persoane si-au facut deja mutatii. O sa verificam acest lucru".

A continuat discutand despre votul uninominal pur: "Vedem ce efecte perverse va avea acest scrutin si daca nu este bun vom schimba sistemul".

Intrebat de ce nu se tine cont de referendumul prin care electoratul dorea reducerea numarului de parlamentari ministrul Ioan Rus a refuzat sa dea un raspuns clar adougand: "Momentan se merge pe aceasta idee (n.r.-votul uninominal pur)".

Alte declaratii
  • "PSD se afla acum in zodia Victor Ponta. Asta inseamna ca acest nou tip de conducator, fata de Ion Iliescu, va reusi sa impuna mai bine normele europene".
  • "Da am pierdut din credibilitate in momentul numirilor neinspirate a unor ministri. Trebuie sa ne asumam lucrul acesta". 
  • Despre suspendarea presedintelui Traian Basescu: "Nu exista pe agenda Guvernului Ponta".


Citeste mai multe despre   






















3982 vizualizari

  • +8 (10 voturi)    
    mesaj pentru HOTNEWS (Duminică, 27 mai 2012, 22:19)

    kalu [anonim]

    domnilor, vad ca ati inceput cu niste practici neprietenoase. Pe langa faptul ca atentionati cititorii ca poarta intreaga raspundere pentru mesajele postate, adesea nu postati anumite mesaje. Mai nou v-ati gandit sa impuneti restrictia postarii unor comentarii doar celor care sunt membrii dvs. Este regretabil, si personal ma deranjeaza directia in care o luati...Dar asta este, nu ma obliga nimeni sa va mai citesc, nu ?
    • +2 (4 voturi)    
      corect (Luni, 28 mai 2012, 8:11)

      ginel oboreanu [anonim] i-a raspuns lui kalu

      nici mie nu mi'a fost publicat un comentariu in care vorbeam despre aceasta actiune sovinista a autoritatii la putere.

      comentariul era intr'un loc, in josul unui articol, unde ulterior au aparut restrictii pentru publicul larg.. adica numai utili zatorii pot da cu capul :)

      este o gargara pe care acest rus, pe care lumea il considera un moderat, o baga in fata. anume ca nu este o comemorare, ci o inhumare in pamantul natal, inhumare la care are dreptul orice om.
      nu este vorba de un volum comemorativ, de serbarea zieli de nastere, sau a unei fapte din viata omului. pur si simplu de pus in pamant niste cenusa, rest uman.
      asa trebuia privita de autoritate, si rezumata aceasta marire, cu peptul umflat, a tzantzarului in armasar.

      alde nicolaescu, ilici si flanelatii enunutzau de la balconul ceausescu lozinca: noi suntem romani !
      trista amintire despre deturnarea revolutiei, devine realitatea deturnarii tzarii de la europenism.
      rusine fesenisti !

      poetul ungur n'a fost dovedit cu nimic, este o judeacata a autoritatii administrative si politice, mai ales, nu a unei curti de justitie, bazata pe o presupusa opera scrisa la vreme de rezbel.

      pe vremea lu antonescu, horty, goering si ilia ehrenburg.

      ce'ar fi daca cineva ar aduce osemintele lui mircea eliade,cioran sau ale lui eugen ionescu in tzara ?
      legionari dovediti...
      cand e vorba de antonescu, insusi seful statului ridica laude.

      viorel trifa, episcopul ortodox din america de nord a fost fortat afara de americani, pentru presupusa apartenenta la legionari, in tinerete.
      a murit in exil, in portugalia. totusi, autoritatile americane au permis inhumarea lui la vatra romaneasca.

      si daca americanii nu sunt antifascisti, nu mai este nimeni. poate doara israelienii sa'i intreaca.

      nu pedepsesti cenusa sau oasele putrezite.
      nu incalci ultima dorinta a unui om.
      mai ales cand enunti libertatea la cuget si glasuire.

      apropo, in sua puteti cumpara mein kampf in orice barnes 'n noble...
      • 0 (0 voturi)    
        .... (Joi, 31 mai 2012, 16:35)

        Khalleesi [anonim] i-a raspuns lui ginel oboreanu

        Cioran nu a fost niciodata membru al miscarii legionare, a simpatizat cu ei o perioada fara a fi de acord cu metodele lor violente.si poetul ungur a fost in primul rand antiroman dovedit de asta autoritatile romane nu accepta inhumarea.pentru ca e absurd sa accepti inhumarea unui antiroman pe pamant romanesc.asta e de fapt problema.si sunt perfect de acord.sa nu ma intelegeti gresit nu sunt deloc nici rasista si nici anti maghiara dar raporturile dintre cele doua tari trebuie foarte clar delimitate si stabilite.
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Luni, 28 mai 2012, 13:02)

      Veetor [utilizator] i-a raspuns lui kalu

      E dreptul tau sa-ti expui punctul de vedere.

      E dreptul publicatiei pe a carei platforme iti expui punctul de vedere sa hotarasca sa nu-ti publice comentariul.

      Libera exprimare functioneaza in ambele sensuri.

      Nici mie nu mi-au fost publicate unele comentarii, dar pentru asta nu ma apuc sa ma plang ca ma ignora.

      Bafta!
  • +8 (10 voturi)    
    fara fascisti si antisemiti (Duminică, 27 mai 2012, 22:38)

    sebi [anonim]

    Atunci daramati si statuia care troneaza in Piata Poligon din Braila; este statuia ideologului Garzii de fier legionare, pro-nazistul si antisemitul notoriu NAE IONESCU .
    • +5 (5 voturi)    
      Suntem departe (Luni, 28 mai 2012, 8:52)

      Lilia73 [utilizator] i-a raspuns lui sebi

      de CIVILIZATIE! In Italia, in orice satuc stau 2 monumente ostasilor cazuti in razboi, unul comemoreaza fascistii, altul - comunistii. Explicatia pe care am auzit-o: Nimeni nu merge la razboi de bunavoie! Toti au fost victimile acelor vremuri!
    • +2 (4 voturi)    
      pre mult caz (Luni, 28 mai 2012, 9:17)

      Dinu [anonim] i-a raspuns lui sebi

      Se face prea mult caz cu funeralile unui gazetaras maghiar. Nae Ionescu a fost un mare filosof, inainte de a fi 'ideologul legionarilor' si nici nu a mers nimeni sa faca ritualuri barbare lui Nae in ungaria.
      • +1 (3 voturi)    
        propaganda electorala (Luni, 28 mai 2012, 9:46)

        ginel din obor [anonim] i-a raspuns lui Dinu

        cu cenusa mortului.
        ai dreptate, un gazetaras, la vreme de razboi.

        totusi, ca si nae ionescu, a fost nascut pe pamantul romaniei.

        orice om are dreptul sa fie inhumat la origine.

        a sustinut regimul hortist ?!
        pai, in romania, pe timpul lui antonescu, vuiau jurnalele de propaganda anti comunista, de sprijin pentru antonescu, de admiratie fata de nemti.

        sunt de acord sa se fi interzis o inhumare cu procesiune, cum fusese planificata.
        totusi, la buna intelegere cu ungurii, trebuia permisa o inhumare in cadru restrans, sub supravegherea autoritatilor.
  • +5 (9 voturi)    
    declaratii (Duminică, 27 mai 2012, 23:15)

    Ari3s [anonim]

    Mi se intrerupe de declaratiile presedintelui parlamentului ungar, cat si de cele ale ministrului de interne roman.
    Ultimul lider al Romaniei, Carol I, le-a mai tras una peste bot vecinilor nostrii, incercand sa-i faca sa inteleaga ca trebuie sa inceteze cu prostiile. Cand acest neam va avea din nou un lider, abia atunci am sa acord atentie declaratiilor.
    Cat despre ,,tipul de conducator Victor Ponta"...o gluma proasta, nascocita din filozofia ciolanului.
  • +4 (6 voturi)    
    I-auzi ia! (Duminică, 27 mai 2012, 23:33)

    Zsolt Bodola [utilizator]

    Ma gandesc ca de acum incolo nici Goga sau Eliade nu mai pot fi omagiati. Nu-i asa? Ce sa mai spunem de VC Tudor, care - blasfemie! - reprezinta romanica prin Ioropa.....
    • -4 (8 voturi)    
      PENTRU uNGURI (Luni, 28 mai 2012, 5:32)

      Avram Iancu [anonim] i-a raspuns lui Zsolt Bodola

      Atentie cititori! Hotnews a devenit un site populat de maghiari nationalisti, vorbitori de limba Română. Ei încearcă, împreună cu ziariștii de la Hotnews, sa intoarcă lumea împotriva raționamentului, misiunea lor fiind slăbirea naționalismului în cadrul omului de rând. Vizați sunt tinerii, pe care ei îi consideră vulnerabili. Atenție așadar ce citiți. După cum observați, multe comentarii de-ale dvs. nu sunt postate, asadar ei aplică cenzura. Pe langa acest aspect, cetățenii de etnie maghiară abonați la Hotnews încearcă să dea o notă cât mai credibilă articolelor, prin votare și comentarii. Atentie frați români, aceasta nu este o glumă. Nu le picați în plasă. Cu respect!
  • +6 (10 voturi)    
    Rus a stabileste cine e fascist! (Duminică, 27 mai 2012, 23:36)

    Liviu Iordache [anonim]

    Va imaginati ce ne asteapta, daca ministrul de interne decreteaza, fara nicio baza legala, cine e fascist, cine e hitlerist, cine e ce vrea el sa spuna? Daca nu-l fortati pe domnul Rus sa produca dovada ca cenusa respectiva era a unuia care a fost, legal, prin documente, nu prin parerea lui personala, fascist, in secunda urmatoare trebuie sa plece din functie, pentru ca pune in pericol siguranta nationala! Exista vreun document in lumea asta, il are domnul Rus, ni-l prezinta si noua prin care respectivul sa fi fost, in mod oficial, fascist? Daca nu si daca ministrul de interne a ajuns sa decreteze cine e ce crede el inseamna ca mentinerea lui in functie fie si o secunda in plus este o amenintare iminenta la adresa fiecaruia dintre noi. Ponta spune de unul ca e hot, fara sa existe nicio urma de proces, dovada, inceput de ancheta si ii da inainte fara probleme, miine se indreapta spre tine si spune: arestati-l, este tradator de tara! Ce facem?
    • +3 (7 voturi)    
      Ai dreptate. (Luni, 28 mai 2012, 2:45)

      TK9 [utilizator] i-a raspuns lui Liviu Iordache

      Dar Romania nu a fost niciodata, nici macar o zi, un stat de drept si nu e nici azi. Nu are cine sa il ia de guler pe Rus cit timp e in grupul care detine puterea. Legea si statul sint... ei, gashka lui Iliescu sau cea a lui Basescu, prin rotatie.

      Situatia din ultimii 20 de ani e doar ceva mai relaxata decit in trecut, dar asta nu poate sa dureze. Istoria tarii asteia ne arata doar un sir lung de dictaturi si oligarhii de diferite nuante. Daca nu voi, copiii vostri vor fi iarasi sclavii vreunui dement. Asta e Romania, atita poate poporul roman.
  • 0 (8 voturi)    
    Nerusinare crasa a "presedintelui "parlamentului u (Duminică, 27 mai 2012, 23:49)

    Avram Iancu [anonim]

    Romania ar trebui sa aduca problema asta nerusinata la Consiliul de Ministri al UE si la Parlamentul European, ca sa ii bagam in ce li se cuvine pe iresponsabilii de la Budapesta care traiesc intr-o alta lume,pestilentiala si demult apusa. Trebuie sa li se dea de fiecare data in mod ferm si prompt lectiile pe care le merita, pana le ies din cap fumurile drogurilor cu care isi fac inca iluzii revansarde. Nem sabad, sau pe ROMANESTE, pe aici nu se trece!!
  • +6 (6 voturi)    
    "Conform legislatiei romanesti ... (Luni, 28 mai 2012, 2:22)

    TK9 [utilizator]

    ... nu este permisa comemorarea unor fascisti."
    Dar este permisa comemorarea comunistilor. Ca doar fascismul a ruinat Romania, nu comunismul.
  • +5 (5 voturi)    
    poet maghiar (Luni, 28 mai 2012, 8:24)

    craciun [anonim]

    Pai noi n-am fost fascisti cand am fost cu Hitler.Atunci o fi fost si el,nu acuma. Acum toti suntem destepti. Vreau sa spun ca sunt roman,nu ungur. De ce nu desfiintam biserica,ptr.ca a oropsit omenirea mii de ani (inchizitie,etc...)
  • +1 (3 voturi)    
    masura dubla (Luni, 28 mai 2012, 10:39)

    unul [anonim]

    Comemorarea nu e permisa, daca a fost 'fascist' ungur. Daca a fost fascist roman, umplem tara de statui, numim scoli dupa el.

    Masura e dubla, si cam penibila. Mii de elevi invata in romania in scoli denumite dupa fascisti!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri