Titus Corlatean, la TVR: Presedintele reprezinta statul roman, dar nu este seful statului

de Cristina Brucker     HotNews.ro
Joi, 14 iunie 2012, 22:11 Revista Presei | Radio TV

Presedintele Romaniei reprezinta statul roman, dar institutia sefului de stat nu este definita in Constitutia Romaniei: "Presedintele reprezinta statul, nu este seful statului; este un argument care nu a fost invocat pana acum", a declarat joi la TVR ministrul Justitiei, Titus Corlatean. Declaratiile vin in contextul disputei dintre presedintele Traian Basescu si premierul Victor Ponta, pe tema reprezentarii tarii la Consiliul European.
 
Corlatean a insistat asupra faptului ca exista niste argumente care pana acum nu prea au fost mentionate: "Nu a fost mentionat capitolul din Constitutie, care se refera exact  la reprezentarea Romaniei la Uniunea Europeana si acest faimos art. 148 - tot articolul este important- : Guvernul transmite Parlamentului proiectele actelor cu caracter obligatoriu, inainte ca acestea sa fie supuse aprobarii institutiilor UE; va informez ca Guvernul, potrivit Constitutiei, este cel care transmite aceste documente, inainte de a fi aprobate la Uniunea Europeana".
 
Referitor la articolul coroborat din Tratatul Uniunii Europene si Tratatul privin functionarea Uniunii Europene (invocat de presedintele Basescu - n.r.), ministrul Justitiei a explicat: "Din pacate, rationamentul n-a fost dus pana la capat, pentru ca intr-adevar presedintele Romaniei, in art. 80, reprezinta statul roman, dar institutia sefului de stat, potrivit Tratatului Uniunii Europene, care are forta juridica obligatorie prevaleaza in fata legislatiei interne, institutia sefului de stat nu este definita in Constitutia Romaniei; putem discuta politic, dar strict constitutional si juridic, presedintele reprezinta statul, nu este seful statului; este un argument care nu a fost invocat pana acum".


Citeste mai multe despre   



















7233 vizualizari

  • +37 (43 voturi)    
    cum e cu procurorii aia? (Joi, 14 iunie 2012, 22:13)

    echos [utilizator]

    daca pierde nastase????
  • +50 (56 voturi)    
    Mirific (Joi, 14 iunie 2012, 22:16)

    xolv [utilizator]

    Presedintele reprezinta statul, dar nu este presedinte. Este mascota.
    • -5 (19 voturi)    
      comment this (Vineri, 15 iunie 2012, 1:38)

      White Friar [anonim] i-a raspuns lui xolv

      It is also very interesting that hotnews is not linked at all with Facebook and Twitter. Why?
      • +8 (16 voturi)    
        Simple. (Vineri, 15 iunie 2012, 8:30)

        Alexandru [anonim] i-a raspuns lui White Friar

        Hotnews is quality.
        • -2 (4 voturi)    
          cam slab cu engleza, dar romaneste? (Vineri, 15 iunie 2012, 15:22)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru

          Romaneste stiti?
          Toata haita asta nervoasa care sare sa muste cand nu recunoastem ca Basescu este seful la tot si toate.....
          Sa-mi indicati mie, noua, tuturor romanilor, unde , la ce articol, scrie in Constitutie
          "seful statului"?
          Cu exact cuvintele astea.
          NU SCRIE !!!!
          Nu scrie pentru ca, dupa Ceausescu, romanii nu mai vor un sef al statului.
          In'90 ,cand inca mai credeau ca au facut o revolutie, romanii vroiau democratie, cu puterea cat mai impartita, in asa fel incat sa nu mai apara dictatura, de nici un fel.
          Mda, Jorgovan si ai lui au facut o Constitutie ambigua, neclara, cu o multime de portite.
          Se gandea la seful lui, la Iliescu, dar...nu este pentru cine se pregateste ci pentru cine se nimereste.
          Si s-a nimerit Basescu sa interpreteze cum vrea el legea fundamentala.
          Paranoic grandoman, el se crede seful statului si al nostru, al tuturor.
          "daca voi nu ma vreti, eu va vreau".....
          Nu este seful statului, are doar o functie de reprezentare. Chestie de protocol.
          La intrunirile cu bucluc, aia zic ca sa vina sefii de state SAU DE GUVERN.
          Cum nu avem functia de sef de stat, ramane seful guvernului, primul ministru.
          Noi nu ne suparam daca mergea Boc sau MRU, dimpotriva, dar ei i-au cedat placerea sa se traga in poze europene lui Base.
          Treaba lor, stiau ei mai bine cine conduce guvernul pe vremea aia.
          Acum....basescu nu mai este si prim ministru, a ramas doar presedintele de la Cotroceni.
          Acum guvernul este condus, pe bune, de primul ministru.
          Merge Basescu acolo, se angajeaza in niste probleme ce tin de guvernare si, ce sa vezi, cand vine si-i spune lui Ponta ce si cum, asta-i zice NU, noi am hotarat altfel.
          Tzeapa nu-i a lui Base, este a noastra a tuturor .....asa ca dati-i ceva sa se distreze la palat ca sa stea cuminte in tara, ca ne face de ras pe unde merge.Uite, il are si pe Lazaroiu....sa-i spuna povesti pana adoarme.
      • +3 (13 voturi)    
        read this (Vineri, 15 iunie 2012, 8:50)

        Gogu [anonim] i-a raspuns lui White Friar

        Pentru ca nu dam 2 bani pe caricaturile de pe Facebook. Cei destepti au conturi pe ambele, caricaturile nici macar nu stiu sa scrie.

        Twitter inca nu a prins in Romania. Asa ca nu ai decat sa tai frunze la rate in continuare ;)
      • -2 (4 voturi)    
        Explicatie (Vineri, 15 iunie 2012, 11:02)

        Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui White Friar

        Pentru ca nu vor si niste pareri normale pe Facebook. Acolo dicteaza oameni precum Remus Cernea sa se iasa in strada, iar acum cand Nastase scapa de dosare, CCR nu mai e bun, ciuma rosie distruge economia, noi stam si ne dam cu parerea.
    • +9 (15 voturi)    
      trist (Vineri, 15 iunie 2012, 7:52)

      Sorin [anonim] i-a raspuns lui xolv

      Da, aici s-a ajuns, imbecilitate la rang de lege...
    • +12 (16 voturi)    
      tovarasul corlatean (Vineri, 15 iunie 2012, 8:17)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      ar fi avut dreptate daca Romania era o republica parlamentara.
      vor asa ceva? sa faca referendum de modificare a constitutiei cu propunerea modificarii din stat semi-prezidential (smecherie iliesciano-iorgoveana) in stat parlamentar.
      trebuie insa sa modifice si stattul parlamentului, asa cum s-a votat la referendumul din 2009. asta insa nu o sa le convina.
      • +2 (4 voturi)    
        sa-l mai intrebam pe corlatean: (Vineri, 15 iunie 2012, 13:33)

        elena [anonim] i-a raspuns lui nahir

        Cine este seful fortelor armate ale Romaniei ???
    • +10 (16 voturi)    
      nesimtire PSD (Vineri, 15 iunie 2012, 9:12)

      USL bullshit!!!! [anonim] i-a raspuns lui xolv

      there is a new kind of bullshit in town: USL bullshit!!!! good old times are coming back!!! traiasca revolutia maronie!!!!
    • +7 (13 voturi)    
      waw..... (Vineri, 15 iunie 2012, 9:18)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      Cata ...logica la Corleteanu asta !!! Ce profund !!!!
    • +5 (7 voturi)    
      nu va mai luati de bietul om... (Vineri, 15 iunie 2012, 10:14)

      paraipan [anonim] i-a raspuns lui xolv

      ziaristii i-au spus ca interviul o sa apara in Catavencu!
  • +42 (48 voturi)    
    titus sarlatan si-a dat cu parerea... (Joi, 14 iunie 2012, 22:17)

    popcorn monta [utilizator]

    vai de noi...
    • +27 (33 voturi)    
      Cine e Corlatean? (Vineri, 15 iunie 2012, 1:44)

      Socrates [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

      Corlatean - seful cocalarilor sau doar reprezentantul lor?
      Asta e o alta dilema fara rezolvare in Constitutie...
  • +51 (57 voturi)    
    Uluitor (Joi, 14 iunie 2012, 22:21)

    obosita [utilizator]

    Sunt disperati de au ajuns sa scoata asemenea enormitati! Mai ramane sa inregistreze ideea la OSIM ca tot este o noutate!
  • +61 (67 voturi)    
    Corlatene....Corlatene... (Joi, 14 iunie 2012, 22:21)

    d2d [utilizator]

    ...gura pacatosului adevar graieste.
    pentru voi seful statului e la Moscova.

    parerea mea.
  • +44 (50 voturi)    
    aha (Joi, 14 iunie 2012, 22:22)

    je [anonim]

    tituse, ia sa te vad eu pe tine daca ai tupeu sa-i zici lu' tatuca voastra ilici ca el nu a fost seful statului.ca intri la el barbatzel cum esti acum si iesi soprana
  • +41 (45 voturi)    
    ori e sulfa, (Joi, 14 iunie 2012, 22:23)

    xy [anonim]

    ori e prost de-a dreptul. expresia "seful statului" se foloseste pur colocvial de cand lumea in presa si in politica. "seful statului" a fost numit si Iliescu, si Constantinescu, fara sa-i treaca nimanui prin cap sa faca proces de intentie ca s-ar folosi ilegal expresia sau ca "seful statului" ar insemna literal sef al statului. atat te duce capul, Corlatean? vai de noi!!!!!
    • +5 (9 voturi)    
      antena zero (Vineri, 15 iunie 2012, 8:10)

      contele de magog [anonim] i-a raspuns lui xy

      baiatul asta, ca si ceilalti 'colegi', a prestat atat de mult la puturoasele televiziuni securiste incat nu se poate dezobisnui... astia in loc sa ia masurile acelea extraordinare de inzestrare a maidanezilor cu promisii colaci in coada, continua sa faca propaganda de doi lei; oare nu ar fi mai corect ca guvernul sa se numeasca antena 0?
  • +29 (33 voturi)    
    Corlațean (Joi, 14 iunie 2012, 22:24)

    Vlad [anonim]

    Not sure if trolling, or just very stupid.
    • +6 (10 voturi)    
      dA (Vineri, 15 iunie 2012, 5:30)

      Babilou [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

      Just.
    • +2 (6 voturi)    
      genial comentariu (Vineri, 15 iunie 2012, 9:00)

      Adrian1 [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

      genial comentariu!
  • +39 (43 voturi)    
    absurd - din nou (Joi, 14 iunie 2012, 22:26)

    mary_ [utilizator]

    Cu baietii astia din PSD te intelegi numai prin demonstratii reduse la absurd.

    Ca in matematica, pp prin absurd ca "presedintele reprezinta statul, nu este seful statului" - cum zice geniul juridic Corlateanu - se pune legitima intrebare:

    Cine este seful statului?
    1. Seful Parlamentul - Presedintele Senatului
    2. Seful Guvernului

    Nici unul dintre acestia nu este seful statului - Deci

    ABSURD - Q.E.D.

    Caldura mare conasule,
    Inca un pahar cu apa baiete!
  • +31 (35 voturi)    
    dar cine? (Joi, 14 iunie 2012, 22:26)

    Analfabet [anonim]

    Corlateanca aia batrana? In Franta cine seful statului???? Dar in Lituania???
  • +34 (38 voturi)    
    Cerul e rosu, doar vi se pare voua ca e albastru. (Joi, 14 iunie 2012, 22:26)

    Alex [anonim]

    Chiar nu se gasește nimeni să le ofere acestor iliterați definiția incontestabilă de dicționar a termenului 'președinte' ? Cât de imbecil să fii să te contrazici cu o chestie deja definită legal, prin dicționar?

    PREȘEDÍNTE, -Ă, președinți, -te, s. m. și f. 1. Persoană care conduce un organ de stat, o instituție, o organizație de stat, o asociație; persoană care prezidează o adunare, o dezbatere, o comisie etc.; prezident. 2. Denumire oficială dată șefului de stat al unor republici. – Din fr. président, lat. praesidens, -ntis (după ședea).
    Sursa: DEX '98 (1998) | Adăugată de oprocopiuc | Semnalează o greșeală| Permalink

    PREȘEDÍNTE ~tă (~ți, ~te) m. și f. 1) Persoană care stă în fruntea unui organ de conducere (economic, social, sportiv etc.). 2) Conducător al unei țări cu formă republicană de guvernământ; șef al statului; prezident. 3) Persoană care prezidează (o adunare, o ședință etc.). /<fr. président, lat. praesidens, ~ntis
    Sursa: NODEX (2002) | Adăugată de siveco | Semnalează o greșeală| Permalink
    • +4 (6 voturi)    
      ai grija ce citezi (Vineri, 15 iunie 2012, 10:17)

      paraipan [anonim] i-a raspuns lui Alex

      ca pentru astia DEX-ul e "literatura" subversiva!
      • -1 (1 vot)    
        poate (Vineri, 15 iunie 2012, 16:33)

        nastratin [utilizator] i-a raspuns lui paraipan

        DEX-ul poate, dar Larousse nu! acesta explica acelas lucru: le president- titre du chef de l'Etat dans une republique". in intelepciunea acestui ghiortan, in Constitutie trebuie sa apara institutia sefului de stat! delirant! votati usl-ul ca are niste intelepti de tot rasul!
  • +47 (51 voturi)    
    Ministrul Justitiei? (Joi, 14 iunie 2012, 22:26)

    Razvan_M [utilizator]

    Daca strambaciunea asta a ajuns sa ne conduca Justitia, atunci nu va fi nicio problema ca infractorii sa ajunga primari, parlamentari sau judecatori. Pardon, sunt deja.
  • +26 (30 voturi)    
    Fascinant (Joi, 14 iunie 2012, 22:27)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    O_o

    Emisarul sovietic
  • +33 (37 voturi)    
    ce mai sefi mi-am tras (Joi, 14 iunie 2012, 22:31)

    seful statului [anonim]

    Normal, acum seful statului sunt (sic!) felix, nastase si cu iliescu...
  • -33 (41 voturi)    
    propunere (Joi, 14 iunie 2012, 22:34)

    Mazeta [utilizator]

    Daca tot se considera reprezentantul absolut al statului nostru, propun ca Traian Basescu sa reprezinte Romania intr-un meci-revansa cu Carl Froch.
    • +24 (30 voturi)    
      mazeta daca tu esti presedintele postac... (Vineri, 15 iunie 2012, 0:47)

      ovigeo [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      propun sa iei un rudotel ca sa nu ai cosmare pe tema constitutiei.
      Sa ai somnul lin
      • +12 (16 voturi)    
        Eu propun la Mazeta (Vineri, 15 iunie 2012, 1:05)

        FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui ovigeo

        "Un somn lin si vesnic"
    • +3 (7 voturi)    
      Nu esti mai destept decat Corlatean. (Vineri, 15 iunie 2012, 8:58)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Titus Corlatean,face cum face si periodic spune cate o prostie de te intrebi ce studii o avea omul asta.Cand tace ,pare un om cumpatat,destept,dar cand deschide gura,aoleu!E rau cand capul nu poate coordona gura.
    • +1 (3 voturi)    
      pacat ca nu (Vineri, 15 iunie 2012, 10:55)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      te doare prostia ca am sti sa ne ferim mai bine de astfel de exemplare bipede ca tine care se cred inzestrate cu spirit, cand de fapt sunt dotate doar cu gandire, mistocareala si atitudine ot salajan. vi se trage de la prea multe spagate mircesti.
  • +16 (18 voturi)    
    Si ce este aia Seful Statului? (Joi, 14 iunie 2012, 22:36)

    raicu [anonim]

    In Canada seful statului este regina Angliei!!!
  • +34 (38 voturi)    
    chiar asa? (Joi, 14 iunie 2012, 22:38)

    narcis [anonim]

    Presedintele e si presedintele CSAT (deci comandant suprem al apararii tarii). Presedintele numeste primul ministru. Conduce sedintele de guvern. Si face multe alte chestii, inclusiv promulga sau nu legi. Pai cine e sef de stat? Hmmm, asta e ministru de justitie? Tot doctor in drept o fi? Bun, presedintele reprezinta statul roman. Consiliul European e format din reprezentati ai statelor membre UE, deci a zis-o rau aici. Ce conteaza logica in ziua de azi? Forta e argumentul suprem azi. Logica, bunul simt sau legea sunt deja amintiri, paranteze, lucruri derizorii. Halal tara.
    • +2 (2 voturi)    
      corectie (Vineri, 15 iunie 2012, 11:09)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui narcis

      presedintele statului nu conduce sedintele de guvern, dar poate participa la ele.
  • +26 (32 voturi)    
    dar (Joi, 14 iunie 2012, 22:38)

    Aka F [utilizator]

    Argumentul ca tu nu esti seful justitiei, ci Nastase este, este un argument invocat pana acum sau nu?
  • +19 (23 voturi)    
    Corlăţean reprezintă ministerul de externe. (Joi, 14 iunie 2012, 22:39)

    ro. [utilizator]

    Dar nu este şeful ministerului.
    • 0 (2 voturi)    
      vezi ca (Vineri, 15 iunie 2012, 11:12)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui ro.

      e la justitie
  • +26 (30 voturi)    
    vai de noi (Joi, 14 iunie 2012, 22:39)

    xuleasca [utilizator]

    daca printr-o hotararea de guvern , vor transa reprezentarea , atunci e clar ca incepe sfarsitul nostru.Daca prioritatea in acest moment este ICR-ul , TVR-ul, PDL-ul, e vai de noi:((
    • -1 (1 vot)    
      omitere (Vineri, 15 iunie 2012, 12:09)

      Mr John [anonim] i-a raspuns lui xuleasca

      Arhivele nationale din perioada comunista..
    • 0 (2 voturi)    
      omitere (Vineri, 15 iunie 2012, 12:11)

      Mr John [anonim] i-a raspuns lui xuleasca

      Arhivele nationale din perioada comunista..
  • +22 (26 voturi)    
    Te doare capul ! (Joi, 14 iunie 2012, 22:45)

    buflei [utilizator]

    Ce debiteaza asta , poate se crede el seful statului !
    • +9 (13 voturi)    
      La USL (Vineri, 15 iunie 2012, 1:07)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui buflei

      Si femeile de servici sun mai mari decat presedintele tarii. Oare cand le rupem gatul la astia?
  • +15 (21 voturi)    
    juristii... (Joi, 14 iunie 2012, 22:47)

    vasile_00 [utilizator]

    O lume fara juristi ar fi o lume mult mai buna si mai corecta!!! Astia si in special specimene ca si Corlatean incearca sa ne dovedeasca ca 1+1 nu conteaza cat face dar sigur nu face 2!
  • +27 (33 voturi)    
    Romania nu are nici sef de stat, nici de guvern (Joi, 14 iunie 2012, 22:50)

    EU-RO [anonim]

    Nici institutia sefului Guvernului nu este definita in Constitutia noastra. Primul-ministru este doar cel care conduce Guvernul, nu inseamna ca e seful acestuia.

    Iar Tratatul spune clar ca la Consiliul European participa sefii de stat SAU de guvern, nu pomeneste nicaieri de presedinti sau de prim-ministri.

    Cum Romania nu are nici sef de stat, nici de guvern, potrivit Constitutiei interpretate de domnul Corlatean (pentru ca USL nu doreste o interpretare oficiala data de Curtea Constitutionala), rezulta ca tara noastra nu poate fi reprezentata la Consiliul European.

    Gata, s-a rezolvat dilema: nu mai merge niciunul! Las' sa hotarasca altii pentru Romania, ca romanii nu-si cunosc interesele (de-aia voteaza USL).
  • +27 (33 voturi)    
    Discutiile iau o turnura ... (Joi, 14 iunie 2012, 22:50)

    Ion B [utilizator]

    din ce in ce mai aberanta.
    Pai daca reprezinta statul (si mai aproba sau respinge si legile impinse de parlament la sugestia guvernului sau aiurea....) inseamna ca nu este si seful statului?
    O fi PM-ul, ala care eventual poate fi schimbat la fiecare an, daca nu chiar mai des?
    Domnilor, cred ca ati inebunit cu totii.
    Ajungem de rasul Europei!
    Si asta pentru ca micul Titulescu vrea sa iasa in lume sa-si arate muschii?

    PS
    De'ar fi trait Nenea Iancu, ce de subiecte ar fi avut...
  • +18 (22 voturi)    
    Adrian Nastase (Joi, 14 iunie 2012, 22:52)

    Captain Obvious [utilizator]

    Ia vezi, nu trebuie sa faci ceva sa ii mai cureti din dosare ?
  • +25 (29 voturi)    
    Basescu nu este seful statului (Joi, 14 iunie 2012, 22:52)

    Trojan.H [utilizator]

    Mamele noastre sunt virgine iar eu sunt Gizăs.
  • +28 (30 voturi)    
    Dreptul la PSD (Joi, 14 iunie 2012, 22:54)

    IoanC [utilizator]

    Pot face pariu pe orice, bag mana in foc, ca daca situatia era invers, Basescu prim ministru si Ponta presedinte, atunci seful statului era presedintele. Doctorii de drept din PSD stiu cel mai bine si au intotdeauna dreptate.
    • +1 (7 voturi)    
      Observatie extraordinara, la PSD totul e relativ ! (Vineri, 15 iunie 2012, 10:01)

      vamaiot [anonim] i-a raspuns lui IoanC

      Nici legea nu e ce pare, nici Presedintele nu e ce pare !

      Nici Romania nu e ce pare! e o gramada de ...romani !
  • +20 (24 voturi)    
    Cutumă (Joi, 14 iunie 2012, 22:54)

    cobra [anonim]

    Ha! Adică acest individ vrea să dea de înţeles că dacă nu este definit şeful statului, noi, proştii, ar trebui să înţelegem că acesta poate fi şeful Guvernului? Ce idiot.
    Ca să nu mai zic de cutumă...
    Îi recomand să citească Statele lumii orice ediţie a lui Mircea Maliţa şi să spună cu gura lui cine este trecut ca şef al statului la fiecare stat în parte: preşedintele sau primul ministru?
  • +14 (18 voturi)    
    dar... (Joi, 14 iunie 2012, 22:54)

    elffe [anonim]

    cine este seful Statului, prietene?
    • -1 (1 vot)    
      cum cine? (Vineri, 15 iunie 2012, 12:02)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui elffe

      "sfanta" triada : ilici, bombo si felix.
  • +15 (19 voturi)    
    si daca presedintele (Joi, 14 iunie 2012, 22:56)

    vlad [anonim]

    nu este seful statului, ce sa intelegem, ca in Romania n-avem un sef de stat? Sau vrei sa faci din seful guvernului si seful statului ca pe vremea ceausista? Puneti ma mana pe carte si lasati munca de guvern celor care se pricep s-o faca corect si in interesul tarii nu al golanilor din trupa voastra! Ce tupeu, ce nerusinare !
  • +17 (21 voturi)    
    Ipocrizie (Joi, 14 iunie 2012, 22:57)

    predel [utilizator]

    Toata lume este in ultimul timp experta in drept constitutional si are toate argumentele pentru o pozitie sau celalta! Cu toate acestea exista in statul asta jalnis si injurat in toate felurile o singura autoritate ce poate sa clarifice problema: Curtea Constitutionala!
    Aaaa, stim deja cam care va fi pozitia acestora si nu ne convine? Pai asta nu e ipocrizie jalnica? Stiu CCR este pro-Base - asa cum a fost si cand i-a dat in cap cu reducerea pensiilor sau in alte ocazii... Nu se pune? Pai alegem numai deciziile care ne convin?

    Aici se vede motivul pentru care suntem unde suntem - incapacitatea acestui popor / natie / populatie de a-si asuma niste reguli si institutii si de a munci apoi intr-o directie.

    Presedintele reprezinta statul dar nu e seful acestuia... desi este ales in mod direct si are atatea atributii in Constitutie... am mai auzit una!
  • +17 (21 voturi)    
    Seful statului = presedintele tarii, (dexonline) (Joi, 14 iunie 2012, 22:57)

    radu [anonim]

    In acord cu dictionarul explicativ al limbii romane (vezi dexonline) "presedintele tarii" si "seful statului" sunt sinonime.

    Constitutia tarii este scrisa in Romana si se presupune ca cel care o citeste si o interpreteaza cunoaste toate intelesurile cuvintelor care apar in paginile sale.

    Pe de alta parte presedintele tarii nefiind seful guvernului nu poate fi altceva decit al statului atita vreme cit UE invita la reuniunile ei sefi de stat si / sau de guvern.

    Nu va dati seama ca se ajunge in situatia ridicola cind Romania nu are sef de stat si a fost reprezentata de atitea ori la UE de catre un impostor (presedintele) care se dadea drept sef de stat dar nu era.
  • +26 (30 voturi)    
    Astazi seful statului e Voiculescu, nu-i asa ? (Joi, 14 iunie 2012, 22:58)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    El dicteaza, taie, spanzura, numeste...

    Mai baieti, astia de la USL, pana si Antena 3 se refera la presedinte cu apelativul "seful statului"...

    Nu credeti ? Uite aici:

    http://www.antena3.ro/politica/traian-basescu-romania-va-insista-ca-nato-sa-ramana-o-organizatie-cu-usile-deschise-167620.html

    "Preşedintele Traian Băsescu a declarat vineri că România va insista la Summit-ul NATO de la Chicago, care va avea loc în perioada 20-21 mai, ca NATO să rămână o organizaţie cu uşile deschise către accesul altor state.

    De asemenea, şeful statului a declarat, la Palatul Cotroceni, că "vizăm, de bună seamă, în primul rând, statele din Balcani".

    Romania are un sef de stat ales de popor, nu unul protapit in frunte de parlamentari bolnavi de schizofrenie, care azi sunt de stanga, iar maine de dreapta.
  • +15 (19 voturi)    
    Logic (Joi, 14 iunie 2012, 23:00)

    cetatean [anonim]

    Dupa cum nici prim ministrul nu este seful guvernului, ci doar il conduce si reprezinta (pentru ca institutia sefului guvernului nu este precizata...) Bati campii !
  • +19 (23 voturi)    
    reprezinta sau este...? (Joi, 14 iunie 2012, 23:00)

    ionica [anonim]

    Bine,bine atunci de ce ai jurat in fata lui si nu in fata parlamentului,cand ai sarit in scaunul de SEF ?
  • +23 (27 voturi)    
    sa dam cezarului (Joi, 14 iunie 2012, 23:02)

    Socrates [anonim]

    Bravo Corlatean, ai pus punctul pe Y.
    Intr-adevar Basescu nu e seful statului roman, ala e Voiculescu in ziua de azi.
    Si la incalzire e micul furher Ponta.

    Romanie, plai cu _oi.
  • +16 (20 voturi)    
    asta ce pasareasca mai e ? (Joi, 14 iunie 2012, 23:07)

    daniel [anonim]

    dle.Corlatean.
    Faceti va rog un pustiu de bine si explicati-mi va rog ce anume ati vrut sa spuneti.
    Sint un pic confuz: adica cu un carnet de sofer in mana eu nu am drept de a conduce pe drumurile publice ?
  • +18 (22 voturi)    
    o parere....... (Joi, 14 iunie 2012, 23:15)

    nic [anonim]

    O sa i-l schimbati si pe Basescu si pe urma ce facem? patim exact ca in Ungaria, nu tu presa libera, nu tu bunastare.
    Pe astia de la USL ii doare in cot de Romania, ba duminica Grecia va iesi din Europa si pe urma sa vedeti trai in Romania, o sa ne da Ponta cu gasca lui totul pe degeaba ca pe timpul lui Ceasca.

    Hai ROMANIA
  • 0 (10 voturi)    
    Constitutia Romaniei schiopateaza convenabil (Joi, 14 iunie 2012, 23:16)

    Clop [utilizator]

    Un accent interesant in noua situatie politica din Romania.
    Deja, pe fata si vadit asadar, tipurile de accente /propuse/induse marelui public, sunt rafuieli intre partide/ guvernarea noua versus cea veche.

    Imi pare jenanta circareala asta noua, cu cine merge la C.E. si pe ce considerente.

    *Stipularile constitutionale in Romania lasa de dorit pe multe paliere, interpretarile pot fi facile si la indemana oricarui tip de speculatie politica de moment.
  • +27 (31 voturi)    
    Presedinte = sef de stat (Joi, 14 iunie 2012, 23:16)

    Joan [anonim]

    pana si in bancurile cu Ceausescu se stia ca "Leana din capul satului" era Elena Ceausescu, de unde deductia ca Ceasescu era sef de stat (pardon, de sat =))) Ca un jurist sa ne spuna ca presedintele nu e seful statului e ca si cum papa nu ar fi capul bisericii catolice. dle Corlateanu dvs sunteti antidemocratic nu Basescu, iar ceea ce ne arata USL in zilele astea seamana mai degraba cu regimuri de tip totalitar. A mai sarit pormbelul din gura ui Tariceanu mai demult , vroia republica parlamentara, sa aleaga ei presedintele. De ce sa se mai streseze omul sa mearga la vot, sa priveasca in continuare la tv pe Ciutacu ca il voteaza dansii in Parlament. Iar cei multi, dar prosti de au votat o uniune hermafrodita ca USL or sa-si aminteasca peste ani ca au avut ocazia sa-si modernizeze tara si s-au vandut pe o o excursie si o friptura. CTP zicea ca cine votea PPDD e alienat mintal, dar cine voteaza USL cum este ? stiti ce imi placea la PDL, macar nu ne spala creierele ne lasa sa gandim liber, acum ori sunteti cu USL ori va face astia lobotomie...
  • -20 (24 voturi)    
    de cand spun eu asta...... (Joi, 14 iunie 2012, 23:20)

    Wizard of Oz [utilizator]

    Basescu este obsedat ca este seful statului, dar constitutia nu pomeneste despre asa un rol.
    Sef este ala de conduce, decide,este sef deci.
    Presedintele nostru nu are un asemenea rol, doar guvernul pe partea executiva si parlamentul pe cea legislativa.
    Tipati ca Basescu nu este dictator....
    Pai daca vrea sa fie el miezul din dodoasca, singurul care stie, decide si face......ce dracu' este?
    Pardon, A FOST.
    • +25 (29 voturi)    
      trebuie neaparat (Vineri, 15 iunie 2012, 0:24)

      math [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

      ...sa-l suspendam, probabil ca il si exilam ulterior. Tiranul asta de 8 ani ne incurca, nu putem sa facem dreptate, nu putem sa lucram in liniste, nu putem sa salvam poporul sa aducem bogatie, investitii, locuri de munca, case, spitale, medicamente... mai ales medicamente, ne trebuie multe medicamente, Crezi ca e usor sa te uiti la Gadea 5 ore pe zi ?

      Cred ca daca mai analizam putin la Antene, gasim articolele din Constitutie in care se precizeaza ca presedintele (care nu e sef) trebuie sa spele masina primului ministru de doua ori pe zi, avand in vedere poluarea din Bucuresti. Totodata e obligat "sa taca din gura cind vorbeste cu reprezentantul PSD".
    • +15 (21 voturi)    
      vorba poetului (Vineri, 15 iunie 2012, 0:44)

      Aramis [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

      mare dobitoc...
    • +11 (15 voturi)    
      Presedintele nu este seful statului... (Vineri, 15 iunie 2012, 1:07)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

      decat daca este Crin. Pana atunci nu se pune.
    • +5 (9 voturi)    
      Wizard, esti chiar atat de bine platit? (Vineri, 15 iunie 2012, 9:37)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

      Sau chiar crezi ce scrii?
      Au venit argumente din Dex, din constitutie, din istorie sau din practica numirilor in guvern si tu spui ca demult aveai un alt punct de vedere care acum se adevereste?

      Cand au venit comunistii la putere au luat prostul satului si l-au facut presedinte de CAP. De ce? Pai cel care era gospodar si muncea nu prea era de acord sa dea la comun munca sa.
      Ca urmare am ajuns sa ne conduca cea mai de jos clasa sociala: prostii si/sau lenesii. Tot acest dezastru a fost frumos impachetat ca "egalitate sociala" si promovat de intelectuali de stanga si bineinteles de cei care s-au vazut in fruntea bucatelor pentru "meritul" de a fi cel mai prost/lenes.
      Tu din care categorie faci parte?
    • 0 (2 voturi)    
      mai OZ (Vineri, 15 iunie 2012, 11:05)

      lzrd [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

      tu stii vorba aia romaneasca : cand mai multi iti spun ca esti dus apoi esti dus ....cu pluta.
      Sant convins ca esti platit de voiculescu deoarece nici un om normal nu ar suporta sa i se spuna de atatea ori ca este un tampit!
    • 0 (2 voturi)    
      >>>>>>>>>>>>>> (Vineri, 15 iunie 2012, 13:29)

      Invincible [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

      Vrajitorule, eu te-am dat in judecata. Daca ai uitat pentru ce, iaca aicilea discutia noastra de pe messager.

      http://morom3t3.wordpress.com/2010/07/19/yahoo-messager-delirium-maximus/
  • +22 (28 voturi)    
    enorm (Joi, 14 iunie 2012, 23:22)

    vix [anonim]

    argumentele prezentate sunt enorme. vin de la oameni pentru care teoria relativitatii e ea insasi relativa... ministrul justitiei? mi-e clar ca nimic nu poate fi demonstrabil pentru domnia sa
    e infricosator sa vezi ca singura idee politica distincta a acestor oameni e : "Jos Basescu!" Cand acest lucru se va intampla (cel tarziu la expirarea mandatului) se vor dezgheta toate diferendele care separa structural aceasta coalitie: atunci vom vedea cota unica, bacalaureatul, modernizarea si alte comandamente progresiste incotro o iau ...
  • +13 (17 voturi)    
    Seful statului (Joi, 14 iunie 2012, 23:28)

    Ar3s [utilizator]

    Seful statului trebuie sa faca parte din structura Deciziei, are ca responsabilitate clara unitatea neamului si trebuie sa fie Leu. Acestuia trebuie sa i se subordoneze sistemul de ordine publica si de securitate al statului. Biserica, una din parghiile importante ale sefului statului in vederea obtinerii unitatii si identitatii, se subordoneaza de asemenea.
    In mod neandoielnic, Seful statului trebuie sa fie cel responsabil cu paza averii obstesti, descurajarea hienelor reprezintand o activitate importanta.
    Pe scurt, cred ca am obtinut un profil mai bun al Sefului statului, decat cel vehiculat in lumea politica.
  • +25 (29 voturi)    
    Dar cine este Titus corlatean asta?? (Joi, 14 iunie 2012, 23:29)

    Inna [anonim]

    Si cu ce se ocupa? Ok, o sa caut pe internet despre aceasta eventuala personalitate ( personaj) Oricum , pana cand smecherasii astia spilcuiti si smecheri , au luat fraudulos puterea , eu stiam ca totusi presedintele este seful statului . Adica , eu cand am votat , nu am votat reprezentantul statului roman, ci chiar pe seful statului roman. EL CHIAR ESTE SINGURUL LEGITIM in functia pe care o ocupa in acest moment. Pentru ca a fost votat de populatie sa fie ceea ce este. ponta , crinulet cel fatal, sunt doar niste intamplari nefericite.
    Oricum nelamurirea mea se amplifica. Si incerc sa aflu de fapt ce este ponta acum . Este el sef de guvern, sau este doar...reprezentantul guvernului??.. Poate ca intradevar adevaratul sef de guvern se afla undeva in umbra , iar papushelele astea galagioase si tupeiste care sunt cocotzate pe scaune asa de importante, doar executa constiincios dispozitiile.
  • +15 (19 voturi)    
    care pe care?!! (Joi, 14 iunie 2012, 23:29)

    john [anonim]

    Sunt mai multe argumente lipsa. Cred insa ca Presedintele si Parlamentul au o reprezentare egala si reprezinta forte egale prin numarul de voturi obtinute de la populatie.

    Presedintele minim 50%+1 dintre votanti, Parlamentul (toti parlamentarii din toate partidele) minim 50%+1 dintre votanti. Deci nici una dintre puteri nu poate impune nimic celeilalte.

    Guvernul este propus de presedinte si validat de catre parlamentarii majoritari ,deci mult mai putin decat 50%+1 el este la putere cat timp este sustinut de o majoritate, dar nici o data nu poate fi sustinut (in afara de cazuri exceptionale) de un numar egal de votanti cu presedintele.
    Cred ca Ponta si Antonescu forteaza lucrurile sper sa nu-si atinga scopurile.
  • +26 (30 voturi)    
    Mars cainilor si manglitorilor uselisti! (Joi, 14 iunie 2012, 23:31)

    cristi [anonim]

    De o luna ati venit si sunteti pusi numai pe capatuiala. Doua lucruri vrea USL - sa-si puna la loc baronii - peste tot, sa coloreze la loc tara in rosu si sa-i taie mainile si picioarele lu' Basescu.

    Atat ii duce capu' pe uselisti. Pentru dobitocii care i-au votat, nu au facut si nu vor face nimic. V-au dat teapa si de data asta!
  • -11 (15 voturi)    
    alooo, redactiaaaa !!!! (Joi, 14 iunie 2012, 23:35)

    kalu [anonim]

    dormiti ???? nu mai postati nici un comment ???? sau trebuie sa va convina continutul ???
  • +4 (8 voturi)    
    si cu asta basta (Joi, 14 iunie 2012, 23:36)

    gica contra [anonim]

    sa stam drept si sa judecam stramb. problem solved.
  • +23 (27 voturi)    
    meandre (Joi, 14 iunie 2012, 23:36)

    gopher [anonim]

    titus corlatean vorbeste din putul gandirii...
    • 0 (0 voturi)    
      >>>>> (Vineri, 15 iunie 2012, 14:06)

      Invincible [utilizator] i-a raspuns lui gopher

      pardon, din preputul... :))
  • +14 (20 voturi)    
    Dar cine e seful statului ? (Joi, 14 iunie 2012, 23:43)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Portarul de la Palatul Victoria ?!
  • +25 (29 voturi)    
    Saracul.... (Joi, 14 iunie 2012, 23:44)

    io [anonim]

    Corlatean nu e idiot, e doar sarac cu duhul...
    Cum de ne-am pricopsit cu asta la Ministerul Justitiei?! Caragiale face pe el de ras acolo sus! Ai mila de noi, nene Iancule...
  • +28 (32 voturi)    
    Normal ca PRESEDINTELE nu este sefu' (Joi, 14 iunie 2012, 23:45)

    Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator]

    Ala este domnul Voiculescu, comandantul USL. Da Sefu' sa traiti Sefu', o cafea ceva?
  • +19 (23 voturi)    
    intrebare (Joi, 14 iunie 2012, 23:46)

    Victoria [anonim]

    Rog pe cineva, daca s-ar putea pe dl Titus Corlatean sa explice:
    Daca presedintele ( orice nume) nu este seful statului, oare statul roman are vre-un sef? Cine este seful statului roman, acum si in general? Cand se spune scrie ca se fac intruniri la nivel de SEFI DE STAT, cine sunt aceia si CINE este al Romaniei?
  • +29 (33 voturi)    
    PM (Joi, 14 iunie 2012, 23:52)

    Costin [anonim]

    Deci reprezinta, dar nu e seful.
    E un fel de loctiitor al sefului, e reprezentantul legal, adica al primului ministru pe care el insusi l-a numit in calitate de reprezentant. Care, PM, devine apoi, seful sau. Al presedintelui care nu mai e dupa acea presedinte e doar un simplu reprezentant.

    tare Corlatean theory !
    • +11 (15 voturi)    
      Seful familiei !!!! (Vineri, 15 iunie 2012, 1:18)

      oscar_irl [anonim] i-a raspuns lui Costin

      Deci conform celor mai noi teorii corlostaloleniniste eu nu as fi seful familiei doar reprezentantul ei. Iar copilul meu care imi contesta dreptul de reprezentare ar deveni tatal meu!!!??
      ..................................
      Sefule, pardon reprezentantule, esti TARE!
      Deci tu nu esti ministrul justitiei, esti doar reprezentantul ei. Cand hotii si shmenarii te vor contesta ei vor vor avea dreptul de a promova legi in locul tau. Ceea ce nu este prea departe....
      Aveti putzintica rabdare monsherilor sau solicitati parlamendtului ca anul 2012 sa se incheie si sa decreteze ca de maine suntem in anul de gratzie 2013, luna decembrie = alegeri prezidentziale deja castigate de Pogonici care nu va fi nici el seful statului!
      NE ASTEAPTA VREMURI GRELE si noi ne indoim mintea sa va pricepem.
  • +21 (25 voturi)    
    Adica cum vine / (Joi, 14 iunie 2012, 23:52)

    Lucianmotzul [anonim]

    presedintele reprezinta statul Roman dar nu este seful statului Dar unde ai depus tu si ponta juramintul cind ai fost investit ? mai arici priculici voi sunteti de risu plinsu ,mai bine puneti mina si faceti treaba ,la munca faceti ceva pt tara si nu le mai inbirligati .Vreti sa se uite lumea la scandalurile care le creati si sa scape Nastase ,sa va fie rusine de ce faceti si ce tiganie a_ti facut si faceti .rusine ,sunteti niste netrebnici si ordinari ,nu aveti pic de bun simt si bagati tara in discordie si cearta ,asta este metoda voastra.
  • +27 (31 voturi)    
    asta-i tampit (Joi, 14 iunie 2012, 23:54)

    Adrian [anonim]

    punct
    • +1 (1 vot)    
      Genial ! (Vineri, 15 iunie 2012, 11:18)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

      Cea mai cuprinzatoare definitie.
  • +13 (17 voturi)    
    Chartre la UE (Joi, 14 iunie 2012, 23:58)

    sandramaua daramata [anonim]

    Corlatean era in stare sa-i zica si lui Iliescu ca nu e seful statului pe vremea cand sandramaua era in fruntea tarii.
  • +20 (24 voturi)    
    Romania fara cap(sef de stat)! (Vineri, 15 iunie 2012, 0:00)

    ines [anonim]

    Titus Corlatean a descoperit America,precun celebra reclama post-decembrista-v-am gasit,vrajitoarelor!!!
    Deci presedintele Romaniei a participat pana acuma in mod absolut fraudulos la sedintele Consiliul European intrucat el nu este sef al statului,institutie desemnata de tratatele europene ca eligibila pentru acest organism!!!!!II Reamintim eminentului ca in Europa,pe langa presedinti exista si regi in fruntea unor state, asa ca,prevazatori,legiuitorii europeni au preferat notiunea de sef al statului,destul de generala pentru a acoperi toate posibilitatile.Asteptam si alte gogomanii acum ca neuronii ministeriali ai formatiei guvernamentale Directia Gresita sunt in ebulitie....
  • +23 (27 voturi)    
    Stiu (Vineri, 15 iunie 2012, 0:01)

    LoveRomania [utilizator]

    Stiu cine este seful statului un individ ce are un birou mare la Grivco, el controleaza peste 300 de parlamentari, si prin televiziuni manipuleaza 10 mil de romani.
    Va rog sa il trimiteti direct pe Voiculescu, de ce mai este nevoie de intermediari intre ilustrul, inteleptul, stralucitorul, prea inaltul, prea scumpul Voiculesc cunoscut de cei dragi si Felix
  • +20 (24 voturi)    
    ce mare dreptate ai mai Tituse... (Vineri, 15 iunie 2012, 0:01)

    Gutza [anonim]

    Pai sigur, dupa mintea voastra, seful statului roman e Felix!!!!
    O sa vina si vremea sa platiti toate timpeniile astea.
    ATENTIE: Dumnezeu nu bate cu bita !!!!!
  • +12 (16 voturi)    
    Ilici (Vineri, 15 iunie 2012, 0:08)

    andimi [utilizator]

    oare Corlatean ar fi avut curaj sa ii zica asta lui ILIESCU???
    • +16 (20 voturi)    
      Da! (Vineri, 15 iunie 2012, 0:33)

      math [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      Corlatean si ceilalti tineri politicieni din PSD (Banicioiu, Negoita, Sova....) sunt absolut neinfricati si decisi sa faca dreptate pentru popor. Ei nu ar cruta pe nimeni in marsul triumfal spre prosperitate. Ei vor indrepta toate greselile enorme facute de vechiul guvern.

      Sa vedeti cum vor veni masurile de relansare economica stralucite si radicale. Una dupa alta, lapte si miere. Aveti putintica rabdare.
  • +11 (17 voturi)    
    Ajustari (Vineri, 15 iunie 2012, 0:22)

    mona selik [anonim]

    Ce este foarte interesant este ca anumiti postaci au prioritate in afisarile hotnews. Nu stiu daca este cu intentie, platforma de comentarii este un Java destul de avansat dar printre cei favorizati sunt Wizard of Oz si Montesquieu. Bravo lor , Domne, au taria opiniilor lor. Problema este ca politica dusa de USL va falimenta Romania iar cei doi au pus serios emisferele cerebrale la asa ceva. Nu stiu daca si sufletul dar poate pentru ei nu are importanta. Nici pentru comunistiii anilor 50 nu a avut. Pacat de PDL ca nu a avut asa sustinatori in campania electorala.
    • +8 (12 voturi)    
      de unde stii (Vineri, 15 iunie 2012, 0:48)

      Aramis [anonim] i-a raspuns lui mona selik

      ca-s doi? eu sunt convins ca e unul singur si are un singur neuron, care mai e si stingher
      • +1 (5 voturi)    
        Pacat de ei (Vineri, 15 iunie 2012, 1:03)

        mona selik [anonim] i-a raspuns lui Aramis

        Eu dadusem doar exemplu cele doua pseudonime.
        Insa sunt mai multi, mai multe sau nici unul.Poate e doar un "bot" care-si schimba pseudonimele si incearca sa adune niste vorbe.
    • +3 (7 voturi)    
      Caderea guvernului (Vineri, 15 iunie 2012, 0:55)

      orj oerj er er [anonim] i-a raspuns lui mona selik

      Mda, hotnews a fost citita si de aia 4 parlamentari care au votat caderea guvernului MRU.
    • -2 (6 voturi)    
      ai dreptate (Vineri, 15 iunie 2012, 2:10)

      corvus_coraX [utilizator] i-a raspuns lui mona selik

      în ultima vreme nu mi-a mai apărut nicio postare, probabil mi-au banat IP-ul
    • -1 (5 voturi)    
      tehnicalitati (Vineri, 15 iunie 2012, 7:18)

      Montesquieu [utilizator] i-a raspuns lui mona selik

      Doamna, faptul ca m-ati mentionat ma onoreaza.

      Pe de alta parte va pot asigura ca m-ati remarcat mai degraba datorita faptului ca opiniile anti-pdl sau anti-basescu sunt minusate la greu pe aici de hoarde intregi de postaci pro; asta le face sa devina vizibile (ironic, nu-i asa? :) )

      Imi permit sa-i consider postaci in principal din cauza nivelului scazut de argumentare, citatelor identice prezente in posturile urcate de (cica) persoane diferite, violenta limbajului dusa pana la amenintari explicite si, din pacate, o cunoastere aproximativa a gramaticii limbii romane.

      Tocmai de aceea, orice alte posturi care ies din acest trend "profesionist" sar in ochi.

      Oricum, mesajul dumneavoastra nu e de bun augur pt sefii de celula de la ot-pdl (aici e cuibul postacilor platiti pro basescu si pro pdl). Mai ales ca au mai fost demascati si de alte publicatii care au fost mirate sa constate ca marea majoritate a comentariilor cu caracteristicile pe care le-am enumerat mai sus provin de la un singur IP

      Ati ghicit, ot-pdl bucuresti ;)

      Ideea ca un singur individ reuseste sa tina piept unei intregi echipe, organizata si remunerata, ma onoreaza.
      Mai ales ca reusesc sa postez aici doar in limitele impuse de prea putinul meu timp liber.

      Cat despre eventualele "favoritisme", va pot asigura ca HN se comporta ca o adevarata reduta portocalie. Un numar semnificativ de comentarii nu apar. Sau cand apar au deja vreo 10 minusuri din oficiu. Reply-urile agresive ce-mi sunt adresate ,in schimb, apar intotdeauna indiferent de agresivitatea limbajului.

      Nu sunt membru de partid, nici n-am de gand sa devin iar singura mea legatura cu bugetul de stat sunt darile si impozitele ce-mi sunt retinute lunar.

      Raman cu satisfactia de a-mi apara propriile opinii. Sunt anti-neamprostie, anti-manele, anti-primitivism, anti-comunist si anti-securist.
      Tocmai de aceea sunt ANTI-BASESCU si ANTI-PDL inclusiv slugile lor:

      tovarasul_mos_craciun
      george
      lucianmotzul
      marianeugen
      trojan.h
      ritzi pitzi
      ...
      • 0 (2 voturi)    
        In acest caz (Vineri, 15 iunie 2012, 11:11)

        lzrd [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

        ai nevoie de un psihiatru !
      • 0 (2 voturi)    
        En garde! (Vineri, 15 iunie 2012, 12:18)

        Inna [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

        Puteti sa ma treceti si pe mine pe lista , pentru ca este adevarat ca si eu ma mai transform in "postac" si imi exprim nemultumirea fata pseudo-comunistii care ne-au secatuit de valori ( nu numai materiale, cat mai ales morale) de 22 de ani incoace . Va spun sincer ca ,stupoarea mea, nici macar regimul de dinainte de 89 nu a indraznit sa mearga asa de departe cu jaful, cu ipocrizia cu lacomia, cu demagogia..
        Asa ca nu este de mirare ca in 2006, cand au castigat democrat liberalii alegerile , am fost foarte fericita. In sfarsit am crezut ca este cineva care sa rupa definitiv lantul de jafuri si de nedreptati crase.
        Notiunea de " definitiv" este insa relativa, dupa cum se observa, mai ales in Romania. Asa ca mancatoriile politice, lacomia unora, ipocrizia altora, demonii din justitie, marii mafioti care controleaza viata economica in Romania , ne-a facut sa ajungem din nou la mana kmerilor rosii . Si da, sunt deosebit de necajita, si ma simt tradata, inclusiv de pdl. Dar chiar si asa nu imi doresc psdr inca odata
        Ne vorbiti de rau, pe cei care activam pe acest site, si ne ziceti ca suntem "postaci platiti", desi majoritatea dintre noi, fizic , nici macar nu suntem in Romania. Si ca nu avem argumente, desi cred ca singurele postari neargumentate sunt cele minusate ( printre care si ale dumneavoastra) .
        Ne aruncati in fata ca sunteti un anti-( neamprostie,manele, primitivism, comunist si securist).. insa ciudat este ca atitudinea dvs, exprima exact inversul, si anume ca iubiti exact ceea ce ziceti ca detestati . Si asta imi da de gandit.. Sa fiti oare ipocrit si demagog???!!
        • 0 (2 voturi)    
          cioara vopsita? (Vineri, 15 iunie 2012, 13:30)

          Montesquieu [utilizator] i-a raspuns lui Inna

          va exprimati nemultumirea fata de pseudo-comunisti?

          va invit sa incepeti cu securistul basescu, nomenclaturist comunist in chiar sensul definitiei cuvantului "nomenclaturist", cu boc, seful studentilor comunisti pe cluj, mare adorator de comunism si comunisti pe prima pagina a ziarului studentesc si nu numai.

          sper ca nu-l veti uita nici pe ungureanu, utc-ist de frunte.

          stiu ca va fi poate un soc pt dv dar pd-ul a fost membru de baza in partidul SOCIALISTILOR europeni, chiar inaintea psd-ului.
          asta da anti-socialism sau anti-comunism

          in 2006 au fost alegeri? nu tin minte. stiu doar ca la putin timp dupa ce alianta DA a preluat puterea pd-ul a facut tot posibilul sa dizolve si sa absoarba pnl-ul.
          coloana a 5a din pnl a fost activata de indivizi precum hotelierul stolojan, abonatul la contracte cu statul stoica sau colaboratoarea dovedita a securitatii madam musca.

          proaspat populari, basescu si alti stabi pedisti declamau sus si tare ca pnl tre' sa fuzioneze cu partidul lor sau sa moara.
          ei, uite ca pnl n-a vrut sa se asocieze cu o sleahta de securisti si-acum isi iau o binemeritata revansa in fata celor se chinuiau sa-i desfiinteze.

          cam astia-s anti-comunistii si anti-socialistii in care credeti. probabil varsta va face sa credeti inca-n povesti cu ciori vopsite din rosu in portocaliu.

          cat despre declaratia belicoasa "en garde"-ul aruncat in titlu, ar trebui sa specific ca montesquieu nu e unul din cei trei muschetari (probabil la dumas se opreste nivelul dv de lectura).

          conflictul meu nu va fi niciodata cu slugile portocalii; lupt si voi lupta doar cu raul cel mare, hoti si mincinosi de teapa lui basescu, boc, udrea, anastase, ridzi.

          raul trebuie starpit exact de la radacina. se pare ca si romanii vor acelasi lucru: pdl e la un pas de dezintegrare.

          si va rog, nu mai tot bagati povestea cu 20 la suta a pdl-ului. alegerile se masoara in MANDATE (de consilieri, primari, etc). si la numaratoarea asta pd-u' e praf.
          in toamna la generale vor deveni si pulbere.
          • -1 (1 vot)    
            Ba stiu prea bine cine este Montesquieu (Vineri, 15 iunie 2012, 15:31)

            Inna [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

            chiar daca nu ma consider o intelectuala asa cum se cred altii.
            Ca nu prea inteleg ce relatie se poate initia intre dvs ( desigur, asa cum va percep din ceea ce "etalati" in aceste postari) si numele acestei personalitati ilustre, asta este altceva.
            In rest, ceea ce ati inshirat mai sus, cu atata agresivitate, va desconspira.
            Deci ziceati ca sunteti anti-comunist, si anti- ce mai ziceati...??
            Ha, ha.. Acum inteleg de ce este asa de .. foarte scurta lista cu personajele pe care le-ati vrea pe farfurie la masa de pranz..
            Oricum, cand sunteti mai linistit, sa ne postati si un mesaj, si cu pro-urile dvs. Sa nu va jenati!
      • -1 (1 vot)    
        IP-ul este irelevant (Vineri, 15 iunie 2012, 13:11)

        bywoll [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

        daca ai impresia ca fiecare individ prezent pe net are ip distinct,inseamna ca habar n-ai si ar trenui sa nu te jenezi sa intrebi,sa te informezi,in general sa faci orice care nu te umple de ridicol.
        organizatiile de orice fel(firme private,de stat,ong-uri,etc) dispun de un singur ip cind fac un contract cu o firma distribuitoare de net(upc,rds...),pe scurt isp. desigur,ar putea contracta cite un ip pentru fiecare membru dar asta costa cam mult si nimeni nu arunca bani aiurea decit daca vrea sa termine cu tot si toate :) ei bine,pe calculatorul din organizatia respectiva se instaleaza un soft oarecare cu ajutorul caruia toate computerele organizatiei au acces la internet,insa,atentie mare,toate calculatoarele acestea ies in lume prin ip-ul furnizat de isp organizatiei respective.
        din cauza asta ai tras tu concluzia ca un singur individ se ascunde sub mai multe nume... si inca ceva,asa-zisule independent uslinos,exista nenumarate softuri care schimba ip-ul cu care un comp acceseaza internetul fie automat,fie la cererea utilizatorului,chiar in tim ce-ti scriu ip-ul meu s-a schimbat de 3-4 ori...
        si absolut niciodata ne vei sti ce organizatie are ip-ul respectiv,in caz ca are vreunul :)))

        PS
        roaga-l pe voiculescu sa-i ordone lui mircea badea sa faca cursuri de specializare pentru postacii uslinosi indignati inainte de termen :)))
      • 0 (2 voturi)    
        Bravo! Bravo! Uraaaa! (Vineri, 15 iunie 2012, 17:08)

        math [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

        Daca tiranul nu at fi intrerupt mersul democratic astazi te-am fi apludat 20 de minute in sir la congresul partidului.

        Am convingerea ca esti femeie si chiar crezi sincer ca Ponta cu Antonescu si Voiculescu au de gand sa schimbe radical politicile economice. Ne poti spune si noua cum ? Au toate functiile posibile si imposibile, Au spus ca BOC/MRU si ceata lor erau cretini si incompetenti. Ce fac ei diferit in acest moment ??

        Recunoaste ca habar nu ai, daca tot vorbiti de dialog, deschidere..... De fapt este numai minciuna, manipulare, tupeu.... Lacuste rosii si nesatule !
  • +26 (30 voturi)    
    Corlatean a avut o descoperire! (Vineri, 15 iunie 2012, 0:25)

    florian [anonim]

    Ce tari sunt "dottorii" in drept, Ponta si Corlatean! Primul confunda programul primit de la CE cu o invitatie personala, iar al doilea descopera ca statul roman nu are SEF. Bravos, Titus! Apropos, am vrea sa vedem teza de doctorat a lui Ponta, sub indrumarea lui Nastase!
  • -12 (16 voturi)    
    Cititi Constitutia (Vineri, 15 iunie 2012, 1:29)

    Lucian Ilea [anonim]

    Incredibil cate comentarii pe langa,profund dictatoriale se vad pe aicea
    "Suveranitatea nationala apartine poporului roman care o exercita prin reprezentantii sai alesi si prin referendum
    Parlamentul Romaniei este reprezentantul suprem al poporului roman si unica autoritate legiuitoare a tarii;toate institutiile statului isi bizuie autoritatea pe autoritatea parlamentului
    Presedintele Romaniei reprezinta statul roman in relatiile cu puterile straine si semneaza tratate internatioale,negociate inainte de Guvern si supuse spre ratificare Parlamentului"
    deci da in Romania nu exista sef de stat
    poporul roman e sef
    parlamentul e reprezentantul suprem
    si Basescu poate semna numai dupa ce Ponta negociaza
    • +5 (9 voturi)    
      habar n-ai sa citesti! (Vineri, 15 iunie 2012, 7:32)

      Bold [utilizator] i-a raspuns lui Lucian Ilea

      In Romania sunt trei puteri: puterea legislativa,adica parlamentul,puterea executiva,adica presedintele si guvernul si puterea judecatoreasca.
      Aceste trei puteri nu sunt subordonate una celeilalte.Toate trei sunt de sine statatoare si au sarcini bine determinate de constitutie. Astfel,legislativul face legi,pe care puterea judecatoreasca le aplica in spiritul lor. Executivul are doua laturi,presedintele ,ales direct de popor prin vot si guvernul.Presedintele reprezinta tara in relatiile externe,incheie tratate si intelegeri,iar guvernul le pune in aplicare,le "realizeaza",cum spune constitutia. Nicaieri nu scrie ca Ponta negociaza si parlamentul este "seful suprem". Parlamentul este sef in dreptul lui,iar presedintele in al lui. Ponta este numit de presedinte in functie si este,in concluzie subordonat acestuia.Basescu a dat un decret de numire a lui Ponta si nu invers. Sarcina lui Ponta este de a executa ce trateaza Basescu cu alte state,el fiind sef de stat.Cine zice ca Basescu nu este sef de stat,degeaba mai traieste pe lumea asta,pentru ca ultimul om analfabet din Romania ,daca-l intrebi cine este seful statului roman ,iti spune ca este Basescu. Ministrul justitiei,insa si cu tine care ai scris aici numai tampenii,nu stie si nici tu nu stii deoarece sunteti prosti,nesimtiti si idioti.
    • 0 (4 voturi)    
      fenomenal!!!! (Vineri, 15 iunie 2012, 9:31)

      asada [utilizator] i-a raspuns lui Lucian Ilea

      Bai nea acesta!! ca-ti uitai numele.....Am cazut pe spate cand ti-am remarcat logica de fier si cum dregi busuioacele. Bai nea ,daca nu ti-am spus ti-o repet ....plimba ba dracu ursul deacilea.
  • +12 (16 voturi)    
    hehe (Vineri, 15 iunie 2012, 2:58)

    ampersand [utilizator]

    Corlăţene, eu sunt căpşunar şi am în echipă colegi de vreo şapte naţii. Când le-am povestit despre axioma ta, dincolo de remarcile amuzate gen "deci, în opinia ăstuia al vostru, Steve Jobs doar reprezenta Apple, dar nu era şeful Apple" sau "Benedict doar reprezintă biserica catolică, dar nu e şeful bisericii catolice", cea mai sobră remarcă a avut-o ucrainianul: "credeam că doar în Rusia e posibilă diferenţierea asta".
    • +5 (9 voturi)    
      da (Vineri, 15 iunie 2012, 4:11)

      kitaiu [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      Amper, iti dai seama ce capsunar refuzat ar fi corlatean asta ,de nu ar fi ditamai ministrul oualelor? Avem dovada ca scoala romaneasca produce ce vrea psdul.
  • +2 (6 voturi)    
    iliescu (Vineri, 15 iunie 2012, 6:36)

    cotora [utilizator]

    ceea ce spui si argumentezi spunei lui ion iliescu si adraian nastase, ei au facut si modificat constitutia, asa ca lasa vrajeala, basescu renunta la 2 ani de mandat, pentru a se face o constitutie moderna si clara, dar voi usl, nu vreti, nu stiu de ce ?
  • +1 (1 vot)    
    NEVOIA DE SEF (Vineri, 15 iunie 2012, 7:12)

    LEC [anonim]

    Este ancestrala, seful fiind oarecum in varful piramidei matriciale a supravietuirii si chiar a evolutiei.
    Vizibilitatea si simbolistica atasatea sefului sunt
    complexe si extrem de variate, incepand cu regnul animal.
    Daca facem o tura pe harta globului, vom constata ca utilizarea termenului de SEF se face in fel si chip , ascensiunea individului la acet titlu este extrem de diversa, transmiterea titlului nu/poate fi
    ereditara, si ce este interesant este ca adesea ,
    cuvantul nu are corespondent de genul feminin
    POate ar fi interesant ca ACADEMIA sa ne lumineze, in ce context a aparut la noi si pe ce filiera,
    cuvantul SEF, ca , vedeti dv. in cele 74 de postari, exista o diversitate mare a perceptiei , dar nici vorba de unanimitate.
    OPINIA NOASTRA: Cuvantul SEF are intrinsec componenta de proprietar, autoritarism discretionar, dominator, si alte asemenea .
    In sisteme democratice cu reguli, constitutii, etc,
    se evita utilizarea cuvantului SEF , pentru ca lumea s-a mai schimbat .
    De exemplu presedintele Americii este adesea
    denumit < THe Head of State> in traducere ar fi
    < Capul Statului >; francezii utilizeza < Le President> , nicidecum SEF. De altfel , in limba franceza inca nu s-a stabilit daca acest cuvant are gen feminin si ce ortografie s-ar utiliza.
    As sugera ca utilizarea acestui cuvant insfera politica sa fie exclusa, pentru ca , sa fim sinceri , nu ne place sa avem sefi, , ii uram in sinea noastra si cel mai adesea din fariseism ii salutam si cu mare ipocrizie zicem, < Da sefu>
    ( BIbliografie: Bancuri cu sefi, care definesc mai bine pozitia romanilor fata de sef)
  • +4 (8 voturi)    
    din putul gandirii (Vineri, 15 iunie 2012, 7:46)

    edif [utilizator]

    USL, ziua si perla. Aveam 1% respect pentru Corlatean dar cu replica asta am ajuns la zero.
  • +1 (5 voturi)    
    Ai dreptate! (Vineri, 15 iunie 2012, 8:33)

    Gheorghe [anonim]

    Poti sustine asemenea aberatii pentru ca in constitutia facuta de voi(PSDR si Iorgovan), cu alte parti anatomice in loc de cap, sunt multe lucruri care pot fi interpretate functie de interesele fiecaruia. Da, asa spune in Constitutie: Presedintele reprezinta statul roman adica este emblema si reprezentantul statului insusi dar trebuia sa spuna explicit si ca este seful statului asta ca sa inteleaga si prostii nu numai cei destepti! Poate el numi prim-ministri. aproba ministri .sa ridice in grad generali si maresali sa fie seful suprem al armatei sa decreteze starea de urgenta sau de razboi ca in mentalitatea prostilor tot un fel de mascota este! Cum Doamne iarta-ma va mai rabda pamantul?
  • +2 (6 voturi)    
    coment (Vineri, 15 iunie 2012, 8:39)

    anonim [anonim]

    ,,Banda'', de malastroci , vezi (corlatei,sovineni,negoieni,dottoreni ),condusi de falnicul FELIX, cu chip de Gibon,in stare sa denigreze ,sa falsifice ,sa demoleze s.m.d.tot cea ce nu le convine , cu nonsalanta , cu ferocitatea activistului comunisto-bolsevic.
  • +3 (7 voturi)    
    micul titulescu clonat (Vineri, 15 iunie 2012, 8:47)

    gag [anonim]

    corlatean = clona lui ponta
  • +4 (8 voturi)    
    Administrator unic (Vineri, 15 iunie 2012, 8:48)

    marianos [utilizator]

    eu sunt administrator unic la firma mea dar nu sunt seful. oare cine o fi ???
    gata stiu
    nevasta
  • +4 (8 voturi)    
    mama mia CE PACALICI (Vineri, 15 iunie 2012, 8:51)

    marianos [utilizator]

    ne-am ars! ce-o sa mai plangem dupa Macovei....
  • +5 (9 voturi)    
    Mai bine iesiti la vot ! (Vineri, 15 iunie 2012, 9:06)

    elena-bc [anonim]

    HNews este cel mai bun! Cei mai inteligenti comentatori,logici in rationamente , informati dar .....iesiti naibii la vot ca m-am enervat pana la cer vazand rezultatul alegerilor !!! Tinerii pe plaja , la distractii iar analfabetii si pensionarii in turma la vot , nostalgici dupa PARTIDUL UNIC !!!! Acum va luati da efeminatul asta de Corlatean ? De ce n-ati facut-o pana sa ajunga sa-l vad si SA_I VAD zilnic pe toti pe TV-uri facandu-si mereu CAMPANIE EECTORALA!!!!! Tineri , MOBILIZATI_va ca sunteti mai babalaci vaicaritori decat mine !!!!
  • +3 (7 voturi)    
    Dl Corlatean are dreptate (Vineri, 15 iunie 2012, 9:11)

    cir [anonim]

    Dl Corlatean are dreptate, seful statului roman este Ion Iliescu, functie detinuta "de facto" pana la sfarsitul vietii, in buna traditie a liderilor carismatici comunisti.
  • +1 (5 voturi)    
    unde si cum a facut facultatea? (Vineri, 15 iunie 2012, 9:22)

    Adrian1 [utilizator]

    unde si cum a facut facultatea Mr. Titus? la "fara frecventa"?
  • +1 (5 voturi)    
    parazitii (Vineri, 15 iunie 2012, 9:41)

    asada [utilizator]

    Asta a terminat tot ce era de facut pe la justitie si acum se baga ca musca in c..... calului.Au terminat de mancat la ,latrinele lui Voiculescu si acum au invadat si TVR.Mai cautati plosnitelor poate mai sant ceva televiziuni pe la Cucuieti pe care nu le-ati parazitat.
  • +3 (5 voturi)    
    Corlatean minte (Vineri, 15 iunie 2012, 10:16)

    Roman_1918 [utilizator]

    In Consiliul European sunt reprezentate 27 de state:
    - 7 cu monarhie constitutionala si democratie parlamentara: Marea Britanie, Belgia, Danemarca, Olanda, Spania Suedia si Luxenburg (ducat), reprezentate de Primul ministru;
    - 14 republici parlamentare (Bulgaria, Cehia, Estonia, Finlanda, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Letonia, Malta, Portugalia, Slovacia, Slovenia si Ungaria);
    - 1 republica prezidentiala: Cipru reprezentata de Presedinte;
    - 5 republici semiprezidentiale:
    = Franta, reprezentata de Presedintele Francois Hollande;
    = Estonia reprezentata de Presedintele Dalia Grybauskaite;
    = Romania reprezentata de Presedintele Traian Basescu, in conf. cu art 80 al Constituiei (“Presedintele Romaniei reprezintă statul roman”);
    = Austria reprezentata de Primul Ministru prin modificarea constitutiei in 1999;
    = Polonia reprezentata de Primul Ministru prin prerogative legale (in constitutia Poloniei Presedintele este „reprezentantul suprem” al statului si isi exercita atributiile conform constitutiei si legilor).

    IN TOTAL 24 DE PRIM MINISTRI SI 3 PRESEDINTI.

    Pentru a fi reprezentantul unei tari in Consiliul European este necesara o legitimitate data de Constitutie sau de lege. In Constitutia Romaniei singurul cuvant de reprezentare este la Cap. 2 „Presedintele Romaniei”, art. 80 (primul din capitol).
    • -1 (1 vot)    
      atentie (Vineri, 15 iunie 2012, 13:14)

      bywoll [anonim] i-a raspuns lui Roman_1918

      bulgaria nu-i republica parlamentara ci semiprezidentiala.

      nu garantez ca nu ai si alte greseli :)
      insa,concluzia ta e corecta...
  • +1 (3 voturi)    
    Cu certitudine (Vineri, 15 iunie 2012, 10:22)

    irinel99 [utilizator]

    Eu nu inteelg cum de nu i-a spart idea capul......si lui si lu Sova ala....amanoi sunt o apa si-un pamant!
  • +6 (8 voturi)    
    Si unde e democratia ? (Vineri, 15 iunie 2012, 10:26)

    sorin-b [anonim]

    Deci cel pe care l-am votat prin vot direct nu ne reprezinta in schimb cel pus sus de Partid este cel mai bun sa ne reprezinte.
    Asta este democratia in Romania in mintea lui Ponta si Corlatean!

    De fapt ... cel pe care poporul l-a votat nu mai are nici un drept. Ba daca mai zice multe se supara Ponta si-l da si afara in suturi, incurajat de un popor flamand care nu mai rationeaza decat la felia de cascaval fie ea doar in afisele electorale USL-iste.
  • +3 (5 voturi)    
    clar... (Vineri, 15 iunie 2012, 10:30)

    presedinte de CAP [anonim]

    ...STAT= guvern+popor+ong-uri+armata+biserici+parlament...aici e se Presedintele care reprezinta statul peste hotare;
    ...GUVERN nu este egal STAT ,are sef primul ministru;
    ...deci politrucul nu deosebeste statul de guvern...si rosturile fiecaruia...asta e cu facultatile la ID....
  • +1 (3 voturi)    
    corlatean,cel cu minte de carlan (Vineri, 15 iunie 2012, 10:35)

    iulian [anonim]

    daca nu stie cine e seful statului,corlatean sa-l propuna pe victoras,apoi sa dea o ordonanta de urgenta de numire a acestuia din urma,sau- de ce nu?-,o declaratie a parlamentului.
  • +1 (3 voturi)    
    Hai, ca sunteti penibili (Vineri, 15 iunie 2012, 10:49)

    Nicu [anonim]

    Chiar ne credeti pe toti prosti si ne tot interpretati, cum vreti voi, textul din Constitutie !Si noi stim sa citim si sa intelegem exact ceea ce scrie!
    Sunteti deja penibili cu aceasta insistenta. Presedintele este ales in mod direct de catre populatie tarii. Ca va place sau nu de cine este, asta e o alta problema. Daca era Nastase presedinte ce facea Ponta? Se mai contra cu maestrul sau????
  • +2 (4 voturi)    
    Si cine este seful statului? (Vineri, 15 iunie 2012, 12:00)

    sile231 [utilizator]

    Asta chiar de ia de timpitzi ca sa folosesc o expresie de-a lui Tariceanu.Dupa ce ca n-au fost in stare sa formuleze o constitutie cu cap so coada , mai fac si pe desteptii. O zi buna !
  • +4 (6 voturi)    
    Corlatean e un sarlatan (Vineri, 15 iunie 2012, 13:15)

    Roman_1918 [utilizator]

    Tratatul de la Lisabona art. 8A alin. (2): “Statele membre sunt reprezentate în Consiliul European de şefii lor de stat sau de guvern şi în Consiliu de guvernele lor”.

    Pentru a fi reprezentantul unei tari in Consiliul European este necesara o legitimitate data de Constitutie sau de lege. In Constitutia Romaniei singurul cuvant de reprezentare este la Cap. 2, art. 80 (primul din capitol): "PRESEDINTELE ROMANIEI REPREZINTĂ STATUL ROMAN".

    Ponta nu e interesat de tara, constitutie sau UE ci doar de campania electorala. Vrea sa fie in poze cu liderii de stat din Europa, ca sa arate ce international a devenit.
  • +1 (1 vot)    
    wizard (Vineri, 15 iunie 2012, 19:59)

    itanhanga [anonim]

    wizard of oz : felicitari !


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi