VIDEO USL a atacat Curtea Constitutionala dupa ce a primit trei lovituri intr-o singura zi

de Viorela Marin     HotNews.ro
Miercuri, 27 iunie 2012, 21:12 Revista Presei | Radio TV

Titus Corlatean
Foto: Agerpres
Curtea Constitutionala a dat miercuri trei lovituri dure USL: a decis ca presedintele reprezinta tara la Consiliul European, a declarat neconstitutional votul uninominal pur si a respins modificarea ceruta de clientela de partid la Legea Educatiei. Doi lideri marcanti ai PSD au atacat imediat Curtea Constitutionala. Primul a fost Victor Ponta, care i-a acuzat pe judecatorii CCR ca indeplinesc ordinele lui Basescu. Al doilea a fost ministrul Justitiei, Titus Corlatean, care a declarat seara la Romania TV ca Augustin Zegrean si Iulia Motoc, judecatori la CCR, ar fi incompatibili. Agentia Nationala de Integritate a anuntat la scurt timp ca cei doi judecatori nu sunt incompatibili. Atacurile liderilor PSD (Crin Antonescu, presedintele PNL, a lipsit in ultimele trei zile de pe scena publica) la adresa Curtii Constitutionale au fost anticipate de Sebastian Lazaroiu intr-un articol publicat pe 4 iunie.


Citeste si:

Ministrul Justitiei, Titus Corlatean, a declarat miercuri seara, la Romania TV, ca doi judecatori de la Curtea Constitutionala sunt in stare de incompatibilitate. El i-a nominalizat in acest sens pe presedintele CCR, Augustin Zegrean, si pe judecatoarea Iulia Motoc.

Titus Corlatean a spus despre presedintele CCR, Augustin Zagrean, ca "s-a antepronuntat cu privire la speta pe care CCR a transat-o astazi, despre cine ar trebui sa mearga si cine nu la Bruxelles, in luna mai, inainte de votul Parlamentului de adoptare a acelei declaratii care aproba elementele de mandat ale primului-ministru. Zegrean a facut public declaratii cu privire la faptul ca presedintele trebuie sa reprezinte Romania. Este o interdictie in Legea privind organizarea si functionarea CCR de a se antepronunta pe spete care trebuie tratate cu discretie, in spatele usilor inchise. Este o incalcare flagranta a dispozitiilor legale. Si astazi domnia sa, care este presedinte al CCR, nu numai ca a votat, dar probabil a avut si un rol decisiv in luarea acestor decizii".

In privinta Iuliei Motoc, ministrul a spus ca aceasta are alte trei angajamente pe langa functia de judecator la CCR ".Doua dintre ele sunt mentionate in CV-ul afisat", a spus Corlatean. Acesta a adresat "o intrebare presedintelui CCR si membrilor CCR, care aveau o obligatie in plen sa constate starea de incompatibilitate si n-au facut-o".

"Si eu pun intrebarea: Atunci cand cineva, in afara de mandatul de judecator la Curtea Constitutionala, este membru in Comitetul Consultativ al Conventiei-cadru privind minoritatile nationale, expert care merge acolo si nu merge pe gratis; cineva care este in Consiliul de Administratie al Agentiei Drepturilor Fundamentale apartinand UE; si cineva care este si in Comitetul ONU privind drepturile omului - este sau nu este in stare de incompatibilitate?", a spus Corlatean.

"Legea CCR stabileste foarte clar ca functia de judecator este incompatibila cu orice alta functie publica sau privata", a aratat Corlatean.

Ministrul Justitiei a invocat Legea 47/1992 privind organizarea si functionarea Curtii Constitutionale, care prevede:
- la articolul 61 aliniatul 4(4): Functia de judecator este incompatibila cu oricare alta functie publica sau privata, cu exceptia functiilor didactice din invatamantul juridic superior.
- si la articolul 67 aliniatul b: Mandatul de judecator al Curtii Constitutionale inceteaza: b) in situatiile de incompatibilitate sau de imposibilitate a exercitarii functiei de judecator mai mult de 6 luni.

"Lucrurile stau indubitabil din punct de vedere legal: este o incalcare a legii, o stare de incompatibilitate. Primul pas ar fi trebuit facut de plenul CCR, iar eu ca ministru al Justitiei astept maine ca plenul CCR, potrivit legii, sa constate starea de incompatibilitate si acesti doi judecatori sa-si inceteze mandatul", a declarat Corlatean.



"Intrebarea mea n-a fost intamplatoare: s-a stiut sau nu s-a stiut? Daca s-a stiut si judecatorii nu au actionat, acest lucru induce o stare de responsabilitate generala", a continuat ministrul.

"Maine voi adresa o intrebare conducerii ANI si voi cere sa se pronunte in mod oficial", a mai spus ministrul Justitiei.

"In cazul confirmarii acestei situatii, deciziile care au fost adoptate de judecatorii incompatibili sunt lovite de nulitate", a sustinut Corlatean.


Agentia Nationala de Integritate (ANI) a raspuns la jumatate de ora cu un comunicat oficial in care anunta ca cei doi judecatori nu se afla in situatie de incompatibilitate (vezi aici mai multe detalii si comunicatul integral al ANI).

Raspunsul judecatoarei Iulia Motoc / Facebook

Judecatoarea Iulia Motoc a raspuns acuzatiilor ministrului Titus Corlatean intr-un post pe Facebook:

"Relativ de la declaratia Ministrului Justitiei legate de incomptabilitatea mea amintesc uramatoarele: 1. Calitatea de expert al unei organism international nu este o functie publica: multi membri ai Comisiei de la Venetia sunt judecatori ai Curtilor Constitutionale 2. Sunt expert nerenumerat in Comitetul Drepturile Omului, O.N.U si Agentia pentru Drepturi Fundamentale a UE 3. Aceste doua calitati nu sunt functii publice".

Anterior, tot intr-o consemnare pe Facebook, Iulia Motoc scria referitor la acuzatiile privind antepronuntarea presedintelui CCR:

"Un judecator al Curtii Constitutionale sau al unei alte instantei se antepronunta numai in ipoteza in care exista o cauza pe rolul instantei sale. In ipoteza contarie, ar trebui ca sa ni se interzica sa mai emitem orice opinii juridice, inclusiv cele exprimate in calitate de profesori de drept"


Anterior declaratiilor lui Corlatean, premierul Ponta a atacat si el Curtea Constitutionala, declarand ca judecatorii au indeplinit ordinele lui Traian Basescu (vezi aici mai multe detalii) si anuntand ca joi va merge la Consiliul European, in ciuda deciziei CCR.


Alte declaratii ale lui Titus Corlatean:

  • "In situatia in care se iau decizii importante pentru situatia Romaniei, atunci iata ca apar astfel de situatii care, la o lectura foarte clara, incalca legea si consecintele sunt foarte serioase"
  • "Noi va trebui sa facem o evaluare juridica foarte serioasa, insa legea CCR cere plenului Curtii nu sa ia act, ci sa actioneze. Nu intamplator am pus intrebarea "s-a stiut?" si eu cred ca s-a stiut in plenul Curtii, pentru ca lucrurile intre colegi sunt cunoscute. Daca nu au reactionat pana acum, e o situatie foarte grava care impieteaza asupra intregii Curti Constitutionale"
  • "Presedintele Basescu niciodata nu s-a prezentat in fata Parlamentului pentru a prezenta elementele de mandat, pozitia pentru a obtine o pozitie a Parlamentului ca sa angajeze statul roman si cetatenii, a luat decizii in numele Romaniei fara sa aiba niciun mandat. Simpla chestiune de reprezentare nu este suficienta, vorbim de competente, de aprobare de catre Parlament, de angajamente care sunt valabile pentru toti cetatenii"
  • "Parlamentul este cel care este abilitat, potrivit Constitutiei sa asigure garantarea angajamentelor Romaniei la Bruxelles, inclusiv reprezentarea, iar Parlamentul s-a pronuntat"
  • "CCR insasi are o problema cu Constitutia Romaniei (...) Va trebui sa ne gandim foarte serios la o reconfigurare a acestei institutii, care este importanta pentru statul de drept, dar nu prin filoane si filiere politice"
  • "Maine se va discuta despre politica de crestere economica si perspectivele financiare. Ce treaba are presedintele cu asa ceva? Trebuie sa mearga persoana care este direct implicata"
  • Despre suspendarea presedintelui: "Am ajuns intr-o situatie fara precedent. S-a ajuns la o stare de razboi politic. Intr-o astfel de situatie exista o singura solutie democratica, vorba domnului Basescu: Ne intoarcem la popor". Cand se va intampla asta? "Din punct de vedere personal, cu cat mai repede cu atat mai bine"
  • "Cata vreme respect legea, dorm linistit"


Citeste mai multe despre   



















18057 vizualizari

  • +114 (124 voturi)    
    Normal (Miercuri, 27 iunie 2012, 21:20)

    voda.tepes [utilizator]

    Cand dadeau hotarari in favoarea USL (PSD, PNL, FSN etc) nu aveati nici o problema. Acum, brusc, sunt incompatibili.
    INCOMPATIBILI sunteti VOI vis-a-vis de romani!
    Nu va doresc decat sa ajungeti langa nastase (asta incluzandu-l si pe "tatuca" "bufnita" iliescu) caz in care v-as putea ura: LA MULTI ANI!
    • -77 (87 voturi)    
      :) (Joi, 28 iunie 2012, 0:10)

      zz one [utilizator] i-a raspuns lui voda.tepes

      ministrul de justitie are dreptate.
      limbajul de mahala nu-ti va impune opinia mai repede sau mai puternic.si nici amenintarile nu te ajuta.

      daca in lege scrie ca nu ai voie sa ai alta functie publica sau privata, de ce nu citesti legea , daca te consideri judecator la CCR?judecatorii CCR sunt peste lege?sau legea se aplica numai cand vrea cineva?

      iar antepronuntarea domnului Zegrean este cu mult mai grava.[banuiesc ca habar nu ai ce este aceea antepronuntare-magistratul judecator trebuie sa fie independent ca standard profesional - vezi Carta Universala a Judecatorului]
      foarte grava, pentru ca din pozitia pe care o detine a influentat decisiv .
      Indepedenta judecatorului este o datorie si o obligatie , in nici un caz un privilegiu.
      Asta nu a inteles magistratul Zegrean.
      • +68 (74 voturi)    
        (: (Joi, 28 iunie 2012, 1:56)

        Tomis [utilizator] i-a raspuns lui zz one

        Amicu, cand judecatorul Zegrean s-a "antepronuntat" cum zici tu nici nu se punea problema de vreo sesizare la CCR pe tema asta, nu cred ca reusesti sa intelegi. S-a trezit pur si simplu un ziarist sa-l intrebe ce parere are pe subiect iar omul a raspuns cu opinia lui profesionala, mai ales ca exista un articol clar in Constitutie care lamureste problema.

        Despre ce influentare vorbesti? Ai dovezi ca a fost ceva necurat la mijloc? Daca omul stie clar ce prevede Constitutia si nu este loc de dezbatere, ce era de influentat?

        Daca vine cineva sa te intrebe "domnu, 1+1 = 2?" tu ii raspunzi "stai asa, ca nu vreau sa influentez colegii" ? Unele lucruri sunt ambigue in Constitutie, dar asta nu este. "Preşedintele României reprezintă statul român". Gata. Punct. Ce nu iti este clar?
        • -27 (35 voturi)    
          :) (Joi, 28 iunie 2012, 8:23)

          zz one [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

          amice ai vazut decizia CCR inaintea noastra, a plebei?
          daca nu stii continutul abtine-te.
          e o dovada de maturitate.

          Independenţa judecătorului are menirea să servească intereselor justiţiabilului, şi prin el societăţii în ansamblul ei şi trebuie folosită de judecător cu grijă, cu preocupare, doar pentru acest scop. Aşadar, de independenţa judecătorului trebuie, în primul rand, să se îngrijească el însuşi, pentru că prin aceasta se
          înfăptuieşte actul de justiţie.

          Un judecator trebuie sa fie retinut in a da explicatii tocmai de teama de a nu fi suspectat de antepronuntare cu privire la soluţionarea litigiului , situaţie în care s-ar activa
          prevederile procedurale cu privire la incompatibilitatea judecătorului de a soluţiona
          cauza.

          Mai citeste.
          Nu e la Constanta port, e curtea constitutionala.
          • +16 (18 voturi)    
            i-a o pauza.... (Joi, 28 iunie 2012, 8:40)

            echos [utilizator] i-a raspuns lui zz one

            nu de alta dar ai inceput sa amesteci ideile.... bucurate ca iei banutii pe postul asta.
            PS: ne explici ce "nereguli grave" au fost la Monitorul Oficial de a trebuit mutat URGENT in ograda guvernului, cand institutia asta sta la parlament de pe vremea lui Cuza?????
            • 0 (2 voturi)    
              :) (Joi, 28 iunie 2012, 18:17)

              zz one [utilizator] i-a raspuns lui echos

              esti suficient.
              si daca avem opinii contrare o minima decenta ar trebui sa ai in exprimare.ajuta-te un pic.
              nu sunt platit pentru nici un post.inceteaza cu schizofreniile astea.
              una-doua cum nu va convine va aruncati la amenintari si limbaj licentios.

              habar n-am ce nereguli grave zac in mintea ta si a alora care se joaca cu soarta monitorului oficial , si nici nu am pasiuni.sa-l duca unde vor.

              si leaga i-ul de a data viitoare.ia.
              din cauza nervilor si a caldurii vi se sparg vasele echilibrului mental.
          • +15 (17 voturi)    
            curtea constitutionala (Joi, 28 iunie 2012, 8:54)

            DavidM [utilizator] i-a raspuns lui zz one

            Este o institutie de prin rang in toate statele UE. Deciziile CC nu se comenteaza si cine o face se umple de penibil. Ponta este KO pe plan politic in acest moment, toti liderii europeni il vad ca pe un plagiator, obraznic si impertinent.
          • +5 (7 voturi)    
            Victoras, tu esti? Ti-am spus sa ai grija de copy. (Joi, 28 iunie 2012, 11:56)

            lst [utilizator] i-a raspuns lui zz one

            Mai, ultramarine, ori esti Victor Ponta? Vad ca ai dat cu copy-paste doua paragrafe (cele cu dicritice, care n-au legatura cu subiectul).

            Primul e de aici: http://www.alexandrina-radulescu-csm.ro/docs/lucrare-independenta-impartialitate.pdf (pagina 2)

            Omule, ai probleme privind intelegerea cronologiei faptelor. Sau asa-i ordinu'...

            In luna mai, cand s-a exprimat (nu antepronuntat) Zegrean, nu exista nici o sesizare adresata Curtii Constitutionale.

            Ia presa "la mana" si vezi cand a fost sesizata CCR si-ai sa vezi ca omul a dat un raspuns la o intrebare, fara a sti ca va ajunge in situatia sa judece o astfel de speta.

            In rest... ai dreptate: aici nu e Constanta port. Deci: Mai citeste. Mai gandeste. Nu mai plagia. Incepe cu DEX-ul si-ai sa vezi ca, pe masura ce incepi sa-ntelegi, vei putea renunta la postatul la comanda. Poate-ti vei gasi o cale cinstita de a-ti castiga existenta...
            • -1 (3 voturi)    
              :) (Joi, 28 iunie 2012, 18:28)

              zz one [utilizator] i-a raspuns lui lst

              nu fac comentarii stiiintifice dintaiule. nici teze.si nici foloase.de nici un fel.

              imi spui ca antepronuntarea se petrece intre sesizare si decizia curtii.asa o fi.
              dar nu inseamna ca daca te-ai pronuntat in mai , primesti sesizare si decizi nu se poate interpreta ca antepronuntare.
              asta e interpretarea mea.
              raspunsul la intrebarile presei dat de ion de la scularie e una.
              cand este dat de presedintele CCR este altceva.cand mai vine si o sesizare si raspunsul este acelasi , pot spune ca am citit in presa ce-a spus presedintele CCR si mi-am incercat si eui norocul cu o sesizare, sa vad daca isi mentine decizia.

              greu de spus daca e antepronuntare sau nu.depinde cum privesti.
      • +66 (72 voturi)    
        Asa deci si prin urmare: (Joi, 28 iunie 2012, 1:59)

        inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui zz one

        S-a primit ordin pe unitate de la Palatul Victoria sa atacati Curtea Constitutionala?
        Hai, marturisiti direct pe HotNews numele adevarate ale voastre ( "jurnalisti si politicieni") indivizi ce postati sub diferite nick-uri contra legii si al bunului simt: Voi sunteti de fapt Mihalache, Tudor, Gadea, Cioroianu, Storceasca Efectiv .. si alte cozi de topor....Practic tot trustul de kakao Intact.
        Stalpi ai infamiei sunt destui; voi ne dati clientii "dragi " uslasi!
        • -19 (29 voturi)    
          :) (Joi, 28 iunie 2012, 8:26)

          zz one [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

          ai ganduri cam negre.
          calmeaza-te si nu acuza aiurea-n tramvai.
          daca avem opinii diferite nu inseamna ca sunt supus al varanului.
          atacul fara argumente e deobicei apanajul celor care sunt epuizati.
          ia o pauza, mediteaza, incearca sa fii mai tonic.

          si nu calca iarba, tunde-o.au scule fantastice la baumax.
      • +54 (58 voturi)    
        pai cum? (Joi, 28 iunie 2012, 2:13)

        Reshape [utilizator] i-a raspuns lui zz one

        Cum sa se ante-pronunte Zegrean in luna mai asupra unei probleme pe care a fost pus sa o judece in iunie?
        • -24 (26 voturi)    
          :) (Joi, 28 iunie 2012, 8:27)

          zz one [utilizator] i-a raspuns lui Reshape

          am raspuns mai sus, nu ma repet.
          • +17 (19 voturi)    
            Poate ca ... (Joi, 28 iunie 2012, 9:30)

            andreishana [utilizator] i-a raspuns lui zz one

            ar fi cazul sa citesti de mai multe ori ce se scrie pe aici. Cum se poate pune problema de ante-pronuntare in lipsa unei cauze???
            Mai citeste postarea aia cu 1+1=2, poate devine mai clar. Omul si-a spus parerea despre problema respectiva din punctul de vedere al unui expert in Constitutie. Abia apoi a aparut cauza.... Daca ar fi precum spui, bietul om nu ar putea sa impartaseasca nici o opinie, niciodata, ca poate apare candva, peste 10 ani, o cauza in care opinia lui ar parea ante-pronuntare.
            • +2 (4 voturi)    
              in absenta argumentelor... (Joi, 28 iunie 2012, 14:25)

              vio-e1 [utilizator] i-a raspuns lui andreishana

              Stimabile, aplici tehnica binecunoscuta in uls (intitulata, pana nu demult "propaganda comunista si manipulare") : daca nu mai ai argumente logice si coerente, aplica atacul la persoana, spune ceva legat de medicamente, relaxare , dusuri cu apa rece sau ceva care sa induca ideea ca oponentul ( de idei, evident) ar fi deja descalifiacta psihic si ca parerea acestuia este nula si neavenita...Mizerii bolsevice !!!
              • -1 (3 voturi)    
                :) (Joi, 28 iunie 2012, 18:31)

                zz one [utilizator] i-a raspuns lui vio-e1

                dar daca am citit presa si stiu din presa ca presedintele are o anumita parere intr-o speta.
                pun cauza si cer sa raspunda.evident ca atunci cand am cerut lamurirea STIU care este parerea lui .

                cum vine asta?
                m-am folosit de faptul ca stiam dinainte?
                cine stie?
              • -1 (3 voturi)    
                :) (Joi, 28 iunie 2012, 18:38)

                zz one [utilizator] i-a raspuns lui vio-e1

                argumentul logic este ca cel care face sesizarea a aflat [din presa] ca judecatorul are o anumita opinie care il putea favoriza, inainte de a depune sesizarea.
                asta cum s-ar putea chema?

                de ce crezi ca un judecator trebuie sa fie retinut in declaratii si sa stie sa evite situatii de genul antepronuntarii?
            • 0 (2 voturi)    
              :) (Joi, 28 iunie 2012, 21:05)

              zz one [utilizator] i-a raspuns lui andreishana

              corect.nu poate sa impartaseasca.

              il ajuta si legea 47/1992 sa se abtina.
              "Art.64. - Judecătorii Curţii Constituţionale sunt obligaţi:
              a) să-şi îndeplinească funcţia încredinţată cu imparţialitate şi în respectul Constituţiei;
              b) să păstreze secretul deliberărilor şi al voturilor şi să nu ia poziţie publică sau să dea consultaţii în probleme de competenţa Curţii Constituţionale;"

              eu inteleg ca nu ai voie sa iei pozitie publica si nu ai voie sa dai consultatii in probleme de competenta Curtii.
      • +15 (15 voturi)    
        sa se desfiinteze CCR (Joi, 28 iunie 2012, 9:11)

        GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui zz one

        De unde si pina unde avem nevoie de CCR, sa fie desfiintata sau si mai bine redusa la tacere.
        Si la fel cu partidele, acceptam multipartidism chiar si in opozitie dar sa voteze cu noi , daca trebuie chiar si din greseala , apasind gresit pe butoane. Si butoanele alea sunt prea multe , sa ramina unu singur : "sunt de acord cu antevorbitorul meu" ..
        M-a bucur sincer ca au ajuns astia din nou la putere , o sa le iasa pe nas alegatorilor rosii .
      • +6 (6 voturi)    
        Capul si ...palaria (Joi, 28 iunie 2012, 10:14)

        solar [utilizator] i-a raspuns lui zz one

        Te afli , dragule "ultramarin' exact in situatia capului mai mic decat palaria!! Corlateanu nu are dreptate! Judecatoarea Motoc este perfect compatibila pentru Curtea Constitutionala si poti sa citesti adevarul juridic , logic si drept tocmai pe blogul ei!! Functiile ei sunt de expert si nu sunt publice si nici renumerate!! Distinctia asta pentru capul tau de sub palarie sunt greu de priceput , dupa cate se vede!!! Corlateanu le stie f bine, dar la el altfel stau lucrurile(si in intreg parlamentul sau) Deja se contureaza fara niciun echivoc pozitia pumnului si fortei pe care se plaseaza intregul parlament sub conducerea inteleapta a fostului PCR , in frunte cu tov N. Ceausescu(citeste ILIESCU) Deja, oricat s-ar stradui USL sa mascheze lupta pumnului proletar impotriva altora, problemele apar in lumina lor cea adevarata:lupta pentru putere a "proletari din toate tarile , uniti-va". Iata indrazneala lui lui Hanes Swoboda, cum s-a transmis stimabilului Ponta!!! Si unul si altul sunt comunisti mascati care profita de criza mondiala. Asa ca , dragul meu, ultramarin, asculta si iar asculta: JOS COMUNISMUL!!!
        • -1 (1 vot)    
          :) (Joi, 28 iunie 2012, 21:00)

          zz one [utilizator] i-a raspuns lui solar

          maria voastra, chinuit si cu capul meu mic, observ ca in lege (47/1992)spune cam asa:
          "Statutul judecătorilor Curţii Constituţionale
          Art.61. -
          (4) Funcţia de judecător este incompatibilă cu oricare altă funcţie publică sau privată, cu excepţia funcţiilor didactice din învăţământul juridic superior."

          deci este incompatibila cu ORICARE alta functie publica SAU PRIVATA.SINGURA EXCEPTIE este functia didactica din invatamintul juridic superior.

          poti explica unde scrie in lege mai sus ca are voie sa detina functia de expert chiar si pro bono ?te-ai inselat, nu-i asa?recunoaste.

          e mai simplu sa fii arogant si suficient.
          si nu-mi da exemple gen Corlatean.
          nu ma intereseaza.
  • -58 (64 voturi)    
    cum as ? ani ... autosesizare ? (Miercuri, 27 iunie 2012, 21:33)

    adrian8 [utilizator]

    sau la astea nu se autosesizeaza extensia oranj ...?
    • +69 (71 voturi)    
      Din graba de aiureli... (Miercuri, 27 iunie 2012, 23:53)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      ..sari sa scrii prostii. Daca era ceva in neregula cu acele persoane, acesti "cei mai cinstiti" guvernanti ar fi sarit la gatul lor si cand erau in opozitie.

      Cand dadeau decizi favorabile USL-ului, erau buni.. acum nu mai sunt. Dar ce sa stai de vorba cu astia care au ochelarii google la ochi: ei vad o alta lume, cu mult USL si flori pe campii, cu cinste, cu guvernanti cinstiti, cu un presedinte care nu vrea sa-i cedeze puterea lui Ponta etc..

      Asta e viata.
    • +31 (31 voturi)    
      gandire cu premeditare? (Joi, 28 iunie 2012, 7:28)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      zbierete cu premeditare? minciuni cu premeditare? ANI SESIZEAZA o instanta, iar instanta DECIDE. Asa a fost cu Diaconu, asa este cu Abramburica etc. Corlatean nu poate DECIDE!!! Poate banui, spurca, insulta adica pesedisme de menual. Dar tu, TU, iti pui cumva intrebarea de ce tace vechea garda din PSD? nu cumva asteapta ca ..... sa-si rupa gatul?
  • +78 (80 voturi)    
    Asta e ministru sau pacalici ?! (Miercuri, 27 iunie 2012, 21:36)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    "cineva care este si in Comitetul ONU privind drepturile omului este sau nu este in stare de incompatibilitate?"

    Fratele meu, a fi membru in Comitetul ONU privind drepturile omului este o onoare uriasa pentru un roman, asa ca lasa incompatibilitatile cu functiile nationale, ca nu stii ce spui !

    Unde scrie ca un jurist de top din Romania nu are voie sa fie membru al unei organizatii MONDIALE ?!
    • +67 (69 voturi)    
      incompatibilitate (Miercuri, 27 iunie 2012, 23:54)

      oneofthem [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Daca era membra in partidul Rusia unita nu era in stare de incompatibilitate.
      • +44 (46 voturi)    
        Era premiata (Joi, 28 iunie 2012, 0:55)

        Cel [anonim] i-a raspuns lui oneofthem

        In cazul asta era premiata, dar daca era si agent KGB primea titlul de membru onorific PSD
    • +60 (62 voturi)    
      Legile Tarii (Joi, 28 iunie 2012, 0:11)

      cetateteanuTurmentat [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Ministru Justitiei NU cunoaste legile tarii!!! Ieri ma miram ca parlamentarii nu le cunosc.... acum sunt foarte ingrijorat, e groasa daca astia ne conduc.
  • +73 (75 voturi)    
    Judecatorii sunt inamovibili (Miercuri, 27 iunie 2012, 21:37)

    Doboritorul de Bizoni [utilizator]

    poate sa urle Corlatean pana se-mpusca-m gusa ca Nastase.
    • +34 (34 voturi)    
      spune te rog (Joi, 28 iunie 2012, 3:30)

      cetateteanuTurmentat [utilizator] i-a raspuns lui Doboritorul de Bizoni

      tradu "inamovabili" pt ponta. termenul asta nu a facut parte din plagiatura dansului. mai trist e ca si min. justitiei e in plus. produsele fac. de drept care, plagiez;" nu are instrumentele legale necesare" sa se pronunte asupra tezei de doctorat. poate le da bradisteanu un bisturiu...
  • +71 (73 voturi)    
    Triada Nefasta (Miercuri, 27 iunie 2012, 21:46)

    Cipos Salamandros [anonim]

    Continua atacul contra Justitiei !
    Triada Nefasta iese la contraatac impotriva Curtii Constitutionale si a statului de drept...
    Intr-o tara normala, Ponta, Rus si Corlatean ar trebui sa-si dea demisia !
    • +48 (50 voturi)    
      cum sa-si dea demisia??? (Joi, 28 iunie 2012, 0:05)

      postacu [utilizator] i-a raspuns lui Cipos Salamandros

      Pai nu reprezinta ei legitim "vointa poporului"? Tot ce spun ei e mai presus de orice lege si constitutie deoarece poporul e suveran prin cei care se autoproclama reprezentantii sai. Sa-i ascultam deci pe acesti intelepti si sa-i lasam sa-si vada de treaba, ca in curand ne vom trezi intr-o noua epoca de aur, si vom putea recita ode si imnuri in cinstea acestor iubiti conducatori.
  • +52 (54 voturi)    
    ei (Miercuri, 27 iunie 2012, 21:46)

    iorgu_9 [utilizator]

    dar ce caractere sunteti acuma....

    tot inventati scuze si motive!

    ceva bun sa va treaca prin cap nu ati facut.
    ii vanati pe cei care nu sunt cu voi!!
  • +56 (58 voturi)    
    Mi-e rau... (Miercuri, 27 iunie 2012, 21:51)

    Peleus [utilizator]

    maine-poimaine dau astia ordonanta de urgenta si ne scot incompatibili pe toti ce nu-i vom vota la alegerile generale...
  • +51 (53 voturi)    
    ii lasa nervii (Miercuri, 27 iunie 2012, 21:53)

    DS4 [utilizator]

    acesti "Nastase in miniatura"(Ponta,Crinut,Corletean etc.etc.)nu mai stiu ce sa faca pt. a transforma tara intr-o dictatura USL-ista,dar cu cit se zbat mai tare cu atit se indeparteaza dezideratul lor mai mult,ca doar totusi totusi este o limita si ei au trecut-o .STOP!
  • +59 (61 voturi)    
    Corlatean este un mincinos notoriu. (Miercuri, 27 iunie 2012, 22:02)

    uzurpatorul [utilizator]

    Sigur ca ANI,ca cerceta situatiile expuse de Corlatean,dar fara a sti concluziile la care va ajunge ANI,eu declar dinainte ca nu-l cred pe Corlatean si pot sa bag mana in foc ca el minte cu nerusinare si dezinformeaza fara jena populatia. Eu cred ca acele indeletniciri ale celor doi judecatori incriminat de Corlatean,altele decat cele de judecatori ai CCR,nu sunt remunerate si au doar caracter de voluntariat.Astept insa,cu nerabdare concluziile ANI. Useleul cauta nod in papura pentru a schimba judecatorii CCR,care nu joaca dupa cum le canta Ponta,Antonescu si Voiculescu. Un astfel de demers este,dupa parerea mea un abuz de putere din partea guvernului si al lui Ponta personal.Consider ca opozitia ,pdl-ul si chiar Presedintele ,trebuie sa faca sesizari la foruri internationale abilitate,referitor la incalcarea grava a principiilor democratice ale statului de drept si tendinta de transform,are a Romaniei intr-o dictatura parlamentara,in care o mana de oameni sa-si impuna vointa in domeniile de baza ale statului roman.Ei,aceasta gasca ajunsa la putere, incearca sa-si subordoneze tot:justitia,CC,tvr,institutiile statului etc,printr-un abuz de putere nemaiantalnit dupa 1989,invocand, in apararea acestor demersuri ,ca poporul le da legimitatea s-o faca. Poporul nu le-a dat nici o legitimitate,pentru ca ei,pe total usl au realizat un procent de 49%, procent care, impartit pe partdele usl,este mai mic decat cel de la precedentele alegeri. Asta trebuie analizat si spus poporului in nesfarsitele emisiuni televizate in direct.Nu este adevarat ca useleul a castigat alegerile.Voturile pierdute de pdl,cateva procente si de alte partide au mers la pp-dd,nu la usl. Asta este legitimitatea useleului,una falsa si lipsita de suport. Tot electoratul usl se rezuma la ceea ce au realizat acum.,iar procentul de 49% este din 60% de participanti la vot nu din totalul electoratului de pe liste. Luand in calcul aceasta observatie,procentul lor real,ar fi de cel mult 40%.Iata adevarul,
    • +2 (2 voturi)    
      corecte observatiile tale... (Joi, 28 iunie 2012, 11:45)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui uzurpatorul

      o mica corectura, procentul real este de cel mult 30 % din numarul total de electorat trecut pe liste...
  • +50 (52 voturi)    
    mai uraciosilor!!! (Miercuri, 27 iunie 2012, 22:06)

    apolodor [utilizator]

    Corlatene, si voi USLamistilor, nu va este frica de furia poporului???
    • +17 (19 voturi)    
      VOT! VOT! (Joi, 28 iunie 2012, 7:30)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui apolodor

      nu furia dragule! noi avem votul!!! noi, NOI, NOI, ii putem scoate de pe scena politica, iar justitia -daca e cazul- poate umple camerele VIP de la Rahova.
  • +53 (55 voturi)    
    Lungimea nasului (Miercuri, 27 iunie 2012, 22:09)

    Daniels22026 [utilizator]

    1. Deciziile judecatorilor, anterioare dovedirii incompatibilitatii, sint perfect valabile. (de exemplu si ministrul Mircea Diaconu a fost declarat incompatibil; insa toate deciziile sale anterioare sint perfect valabile)

    2. Incompatibilitatea se dovedeste in fata unei instante. Abia apoi devine oficiala. Acuzatia de incompatibilitate nu este egala cu verdictul de incompatibilitate.

    3. Antepronuntarea presupune, in ordine cronologica, aparitia initiala a cauzei pe rol. Ori la CCR nu exista cauza, atunci cind judecatorul Augustin Zagrean a emis o parere despre un subiect oarecare. Desi ar fi fost deontologic ca judecatorul Augustin Zagrean sa se abtina de la aceasta pronuntare, totusi regulamentul CCR interzice judecatorilor sa se abtina de la vot. Asa ca antepronuntarea este exclusa.

    Ca de obicei, imaginatia juristilor USL este limitata. Din cauza lungimii nasului.
    • +35 (37 voturi)    
      Cred ca tot ... (Joi, 28 iunie 2012, 2:24)

      Andrei966 [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Sova a fost consilierul juridic.. Corlatean e varza la juridic, el era pregatit pt. externe.. :)))
  • +43 (45 voturi)    
    domnu corlatean, (Miercuri, 27 iunie 2012, 22:15)

    carmabox [utilizator]

    Cum se face ca pana acum nu erau incompatibili? Si daca cunoasteti legea atat de bine, de ce nu i le explicati si lui Ponta, si parlamentului aservit? Cat sa faceti pe prostii sau pe cinstitii salvatori ai democratiei? Cazul in care CCR a fost nevoit sa se pronunte este de gradinita, asa ca interventia dvs. Pana sa aruncati cu noroi in justitie - ca ministru al justitiei ce va aflati!? - ganditi-va de fapt in ce a constat "decizia" CCR: in simpla lecturare a articolului respectiv din Constitutie. Niic ma mult, nimic interpretabil, ci pura lege!
  • +39 (41 voturi)    
    alooo (Miercuri, 27 iunie 2012, 22:15)

    santi [utilizator]

    vrem referendum.....parlament unicameral vu 300 de putori.....de unde dracu ai mai aprut si tu >>.???competentule
  • +41 (45 voturi)    
    armele romanilor (Miercuri, 27 iunie 2012, 22:17)

    tz3p3s [utilizator]

    1. sa se mai cultive politic caci majoritatea din romani sunt analfabeti la capitolul politica.

    2. paziti Hotnews ca pe o ultima reduta a democratiei romanesti (mentiunea romanesti nu e intamplatoare)

    3. vorbiti si cu prietenii despre ce stiti cand vi se deschide mintea

    Cand 1, 2 si 3 nu mia functioneaza iesiti in strada sau creeati un alt Hotnews.

    Avem de luptat impotriva monstrilor mostenirii de groaza a erei Iliescene.

    Bafta dragi concetateni.
  • +45 (47 voturi)    
    minune!!! (Miercuri, 27 iunie 2012, 22:18)

    coproculturalul [utilizator]

    Deci.......in cateva ore de la pronuntare descopera ministrul justiei, in fcctie de mai bine de o luna, ca astia doi sunt pe "fals" - adica marea majoritate a deciziilor CCR de prin 2010 devin nule!!!????!!!
    mai taie din ele, da-le dreq!!!!
  • +32 (34 voturi)    
    saraca justitie ... (Miercuri, 27 iunie 2012, 22:18)

    DanDa [utilizator]

    astia nu au niciun fel de respect pentru hotararile justitiei si pentru justitie in general. Sa inteleg ca toate legile la care a participat la vot nu-stiu-care parlamentar dovedit incompatibil sunt lovite de nulitate? Adica nu se pot aplica toate legile votate de Parlament in ultimii 5 ani? (asta ca sa aplicam principiul nulitatii enuntat de monstrul justitiei si celorlalte cazuri de incompatibilitate). Sau ca toate deciziile luate de Mirce Diaconu in calitate de director sunt nule?
  • +39 (41 voturi)    
    Ai hotarat tu ca deciziile lor sunt nule? (Miercuri, 27 iunie 2012, 22:18)

    Luk [utilizator]

    Asta e Ministrul Justitiei? Zau? :))
  • +39 (41 voturi)    
    De cand se antepronunta ministrul justitiei? (Miercuri, 27 iunie 2012, 22:20)

    Peleus [utilizator]

    Au inebunit cu totii...
    ANI merge in instanta pentru a demonstra incompatibilitatea.
    Probabil 'suspiciuni de incompatibilitate' nu ar fi avut acelasi efect asupra 'plebei'...
  • +37 (39 voturi)    
    Abia acum si-a pus ochelarii...?! (Miercuri, 27 iunie 2012, 22:24)

    MaraZ. [utilizator]

    Acest domn ministru nu avea dreptul sa observe aceste "incompatibilitati" in suinul CCR si atunci cind aceasta judeca cauze in care - in timpul lui Boc - i se dadea dreptate USL-ului?!!!
    Atunci ii conveneau deciziile CCR-ului sau... Corlateanu nu avea "ochelarii" cu care-ar fi putut observa membrii CCR incompatibili?!!!

    Unii membri ai CCR sint numiti de Base' "si-i fac acestuia pe plac"...!
    Nu cumva si Ponta a fost numit de Base'...?!!
    • +7 (7 voturi)    
      pai... (Joi, 28 iunie 2012, 8:49)

      puric de otel [utilizator] i-a raspuns lui MaraZ.

      ... si Ponta ii face pe plac lui Basescu.Nu face cate o gafa,doua pe zi?
  • +32 (34 voturi)    
    NU va mai bagati in seama!!! (Miercuri, 27 iunie 2012, 22:28)

    MaraZ. [utilizator]

    De altfel,
    «.... Agentia Nationala de Integritate face urmatoarele precizari:

    Domnul judecator Augustin ZEGREAN si doamna judecator Iulia MOTOC nu se afla in nicio situatie prevazuta de Legea 176 /2010, referitoare la respectarea regimului juridic al incompatibilitatilor, conflictelor de interese sau la existenta unor diferente semnificative nejustificate intre averea dobandita si veniturile realizate.

    Precizam faptul ca pe rolul Agentiei Nationale de Integritate nu exista niciun dosar de evaluare in curs, referitor la domnul judecator Augustin ZEGREAN, respectiv la doamna judecator Iulia MOTOC.»
  • +33 (35 voturi)    
    Tovarasu Corlantean (Miercuri, 27 iunie 2012, 22:39)

    Trident [utilizator]

    Cred ca d-stra sunteti de fapt incompatibil cu morala dreptatea si adevarul atat de necesare functiei d-stra.
  • +31 (33 voturi)    
    Corlățene (Miercuri, 27 iunie 2012, 22:41)

    corvus_coraX [utilizator]

    eu cred că ai corlăței la bibilică. v-a mușcat strechea roșie pe toți. eheee fraților, vine și nota voastră de plată. mai curând decât visați
  • -26 (28 voturi)    
    Aouleu (Miercuri, 27 iunie 2012, 22:56)

    Rasboinicu [utilizator]

    Doamna Iulia Motoc, baritai judecatoarea la baritai Curtea Constitutionala, expert in cadrul unui organism international, faulteaza limba romana de doua ori (cel putin) intr-o singur fraza.

    ReNumerata (adica numerata de mai repetata) ?

    Expert "al unei" organism ?

    In ce tara traim... Of!
  • +29 (31 voturi)    
    la ce a facut in ultima vreme USL... (Miercuri, 27 iunie 2012, 23:00)

    egroeg5 [utilizator]

    s-ar impune suspendarea Guvernului, dizolvarea Parlamentului si declansarea alegerilor anticipate.
    Pe cat sunt ei de siguri ca vor castiga,pe atat de mare le va fi dezamagirea.Uneori ajunge un singur gest sa-ti dai "arama" pe fata.Si astia au facut de pe o zi pe alta o sumedenie de lucruri de condamnat.
  • +31 (33 voturi)    
    profesionist (Miercuri, 27 iunie 2012, 23:04)

    traiang [utilizator]

    Daca un profesionist in drept isi permite sa sustina o pozitie evident politica subliniata si de verdictul ANI singurul lucru care se impune in urmatoarea secunda este demisia !!! Nu cred ca cineva isi putea imagina ca un guvern in o luna si ceva va isca atata scandal distrugator Credibilitatea lor a ajuns la O !!!
  • +33 (35 voturi)    
    Ati atins culmea iresponsabilitatii ! (Miercuri, 27 iunie 2012, 23:04)

    mercedes [utilizator]

    Ma inspaimanta metodele din ultima luna a acestor noi guvernanti si mai mult lipsa de perceptie a maselor fata de erorile (chiar ororilor) comise. Cum poate un ministru sa acuze persoane care repezinta poate cele mai respectabile institutii de stat fara o verificare amanuntita? Ma astept ca prin urmatoarea Ordonanta de Urgenta sa ni se interzica sa mai postam, sa mai respiram ...
  • +31 (35 voturi)    
    Vinovat este Basescu (Miercuri, 27 iunie 2012, 23:05)

    Cel [anonim]

    Vinovat este Basescu deoarece a ripostat la unele lovituri, el trebuia doar sa stea cuminite si sa incaseze, sa se ascunda sub birou si Voiculescu (el ii conduce pe cei 3 maimutoi) sa dea ordine in romania
  • +40 (42 voturi)    
    demolarea justitiei (Miercuri, 27 iunie 2012, 23:20)

    edif [utilizator]

    Corlatean e pus doar sa pregateasca demolarea justitiei, rezolvarea dosarelor si subrezirea increderii in institutiile statului de drept. Trebuie sa raspunda penal pentru diversiune si incitare la nesupunere fata de o decizie a celei mai importante institutii
  • +21 (23 voturi)    
    Unde ne-ati bagat?!!! (Miercuri, 27 iunie 2012, 23:27)

    MaraZ. [utilizator]

    Comentariile sint trecute la cumva la Parlament (sub gestiunea USL-ului) si / sau a Guvernului copy-lotului?! Observ ca nu se afiseaza nimic din ce scriem aici... :((
  • +40 (42 voturi)    
    problema e grava (Miercuri, 27 iunie 2012, 23:46)

    nede [anonim]

    Problema este ca un prim ministru - Ponta- prin declaratiile si actiunile lui, si ale USL-ului, tocmai dizolva statul de drept si separatia puterilor in stat., asistam la o lovitura data statului de drept. Peste lege, intr-un stat de drept nu este nimeni, iar POnta a spus azi ca CCR nu mai conteaza!
  • +35 (37 voturi)    
    disperare.. (Miercuri, 27 iunie 2012, 23:56)

    TDragos [utilizator]

    Mr copy-paste si Corlateanu sunt disperati ca mentorul lor a ajuns "coleg de apartament" cu Vantu & Co.

    Vor sa controleze absolut tot ce misca iar pentru asta sunt dispusi sa calce pe cadavre si sa manipuleze cat mai multi "mamaligari".
  • +32 (34 voturi)    
    hot (Joi, 28 iunie 2012, 0:03)

    dragos_bdi [utilizator]

    Incep sa devina din ce in ce mai penibili ministri nostri, in frunte cu "Primul" ...
  • +30 (32 voturi)    
    vad ca ne dispera si pe noi (Joi, 28 iunie 2012, 0:09)

    strul [utilizator]

    Cineva ar trebui sa puna piciorul in prag, ca deja e prea mult.
  • +19 (21 voturi)    
    se autosesizeaza acum??? (Joi, 28 iunie 2012, 0:37)

    oximoron [utilizator]

    dar pana acum ce-au pazit? daca era incompatibilitate???
    ca de doamna Motoc stiu ca a fost propusa anul trecut...ehe, a trecut tare multa apa pe parau de atunci.

    e drept ca nici atunci nu prea au vrut-o pesedeii dar nu a tipat nimeni ca as fi incompatibilitate....

    De ce tocmai acum dom'Corlateanu???
  • +21 (23 voturi)    
    Justitie la TV (Joi, 28 iunie 2012, 1:03)

    Cel [anonim]

    Daca aplicam aceste criterii de incompatibilitate ar trebui sa isi dea demisia jumatate din parlamentarii USL si jumatate de guvern pe putin deoarece toti sunt incompatibili
  • +28 (30 voturi)    
    PUMNI DATI IN CAPUL DEMOCRATIEI (Joi, 28 iunie 2012, 1:51)

    ionanc [utilizator]

    O escaladare fara precedent a brutalitatii politice impotriva celor care contrazic puterea binomului rosu Pontantonescu. Asalt impotriva institutiilor statului de drept. Reacredinta caracterizata, nerusinare fara perdea, sindromul agresivitatii nestapanite(imaturul Ponta), impostura morala (plagiatul grosolan al doctorului Ponta), comportamentul de Fuhrer al narcisistului Crin - toate acestea sunt episoadele recente ale unei degradari bruste si traumatice a climatului politic din Romania. Fara o rezistenta organizata, tenace si de linga durata, vom deveni slugile fanariote ale politicienilor gangsteri Pontantonescu. ZID CONTRA KHMERILOR ROSII!
    • +18 (18 voturi)    
      AI DREPTATE ! CE E DE FACUT (Joi, 28 iunie 2012, 6:27)

      dorinuca [utilizator] i-a raspuns lui ionanc

      Subscriu intru totul la cele de mai sus ! Dar ce e de facut? Nu putem asista la asa ceva impasibili. Nu mai putem spune ca "lasa ca vor vedea la toamna " ca o sa-i penalizam la vot. Si noi , cetatenii simpli pe care astia zic ca ne reprezinta ( fara acordul nostru !) trebuie sa luam cumva atitudine public ! Cum s-o facem? Veniti cu idei in acest sens, va rog!!!!! Nu mai putem rabda asa ceva... Este deja prea mult!
  • +25 (27 voturi)    
    da... (Joi, 28 iunie 2012, 2:33)

    artistul000 [utilizator]

    "Crin Antonescu, presedintele PNL, a lipsit in ultimele trei zile de pe scena publica"

    Poate imi spune si mie cineva ce cauta totusi pe scena politica mascariciul asta?

    pe la pranz cand se trezeste el ... nu-l doare inima cand se uita in oglinda?
  • +19 (19 voturi)    
    Pe ei... (Joi, 28 iunie 2012, 3:20)

    KostasP [utilizator]

    ... si pe mamele lor... la toamna.
  • +24 (24 voturi)    
    tovarasul corlatean (Joi, 28 iunie 2012, 4:04)

    newyorkezul [utilizator]

    Atunci inseamna ca toate deciziile date de CCR in favoarea voastra vor fi anulate? Sau pentru asta e OK sa fii incompatibil?
    DOAMNE MARE E GRADINA TA.
    Oare cand se vor trezii romanii?????
  • +15 (15 voturi)    
    incompetenta sau ilegalitate? (Joi, 28 iunie 2012, 7:28)

    tontu [utilizator]

    Printre "slugile" noastre din parlament is o gramada de juristi, avocati, doctori in drept chiar. Daca nu-s in stare sa-si dea seama ca promoveaza legi necomstitutionale sa li se taie salariile, sa fie penalizati. Daca le promoveaza cu buna stiinta ar fi cazul ca parchetul sa se autosesizeze. Nu i-am trimis acolo ca sa-si bata joc de noi.!
  • +13 (13 voturi)    
    Nimic de mirare (Joi, 28 iunie 2012, 8:19)

    sile231 [utilizator]

    Se iese foarte greu din mintea de lemn formata in anii socialismului victorios ce mergea spre comunism ca magarul lui Nastratin Hogea dupa scaiete.Problema noastra nu e numai ca avem o constitutie gaunoasa ci si ca unii o interpreteaza fortat dupa cum le dicteaza interesele.Suparator e ca actualul guvern ca sa folosesc o expresie uzitata cindva de d-l Tariceanu ne ia de prosti.Si fac o mare gresala. Or fi inca destui naivi in Romanikadar lumea a inceput de mult sa se trezeasca. Mai mult decit clasa politica. O zi buna !
  • -6 (6 voturi)    
    CURTEA CONSTITUTIONALA? (Joi, 28 iunie 2012, 8:50)

    catalin_mattei [utilizator]

    cand a fost curtea constitutionala independenta politic? supararea USL este ca nnu este a lor.. avand in spate votul cu cantec pt unii dintre membri ( pt ca nu se votase din prima ceea ce dorea PDL a trebuit reluat votul), avand in spate medaliile oferite de presedinte ( ii place asta alaturi de facut colonei via Ministerul Apararii), Curtea Constitutionala nu reprezinta nimic mai mult decat era pe vremuri: o institutie de spalat, curatat si lustruit seful.. aici nimic nu se schimba.. de-a lungul timpului doar seful/ stapanul s-a schimbat
  • +8 (8 voturi)    
    asta vreti, asta aveti!!! (Joi, 28 iunie 2012, 8:52)

    suka_la [utilizator]

    leprelor in opozitie urlati cat va tineau bojocii ca Basescu nu respecta Constitutia si CCR. Acum cand s-a pornit campania antihotie si nu va mai convine ati pornit restauratia neo-comunisto-mafiota impotriva tuturor celor ce va pot pun eprobleme.
    ne-am saturat si de voi nenorocitilor!!
    aroganta, minciuna, impostura, hotie, demagogie crasa!!
    Asta sunteti nenorocitilor! locul vostru este acolo unde va este tare frica ca o sa ajungeti mai devreme sau mai tirziu!!
    • +2 (2 voturi)    
      interesant... (Joi, 28 iunie 2012, 14:12)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui suka_la

      ca ei doresc suspendarea presedintelui ca nu respecta constitutia - fara a avea argumente logige- si tocmai primul ministru nu respecta o decizie a CC, ba mai mult, declara public ca nu tine cont de ea...
      de altfel, daca el recunoaste public ca a plagiat doar 30 pagini si pe urma se supune unei comisii sa verifice daca a plagiat sau nu, eu cred ca are nevoie urgenta de un examen psihiatric....
  • +8 (8 voturi)    
    titus (Joi, 28 iunie 2012, 8:52)

    santi [utilizator]

    titus-trutulescu....aplica si legea..aia...stii tu..orice persoana cercetata penal se suspeda din functie pina la definitivarea cercetarilor"...sunt sigur ca mai ramin vreo 5-6 membri usl in parlament ....si ar fi o solutie excelenta ptr alegeri anticipate...si..daca tot o faci...atentie prea multi doctori dauneaza sanatatii...
  • +11 (11 voturi)    
    Sigur (Joi, 28 iunie 2012, 9:02)

    Cami12 [utilizator]

    corlatean candideaza cu succes la premiul "Prostul zilei" ... si nu numai el. Cred ca este concurenta mare pentru acest premiu in guvernul lui ponta ( nu se justifica majusculele).
    • +7 (7 voturi)    
      "Prostul zilei"... (Joi, 28 iunie 2012, 10:23)

      cubusis1270022568632 [utilizator] i-a raspuns lui Cami12

      Buna idee. Bravo, sa decernam zilnic premiul "Prostul zilei" ca avem candidati buni in parlament pentru cel putin 2 ani. Zi de zi cate un premiu. Si sa nu se decerneze decat o data sa ajunga la toti.
  • +10 (10 voturi)    
    Titus Andro-ponticus (Joi, 28 iunie 2012, 9:04)

    omoni [utilizator]

    Voi, uselimea, aveti niste ministri incompetenti, mai ales ca sunt juristi si, uite, nu cunosc legile, le interpreteaza dupa ureche; Ponta e procuror dar e si tare in gura, tupeist; poate l-ar fi ajutat tupeul in meserie daca era sustinut de cunostinte temeinice; asa, a trebuit sa se orienteze catre politica, acolo unde faci declaratii mincinoase si esti aparat de imunitate; altfel, ar fi fost eclipsat si rusinat de catre colegii procurori seriosi si competenti.
    Si Titus Corlatean este jurist si el, deci ar fi trebuit sa cunoasca in primul rand legile si mai apoi cum sa manipuleze opinia publica declarand ca acei judecatori sunt incompatibili.
    Presedintele Basescu are mandat dat de popor atunci cand a fost ales, intra in fisa postului, la fel cum Parlamentul are mandat tot de la popor atunci cand a fost ales; parlamentul nu primeste mandat de la nimeni ca sa voteze o lege sau alta, are deja acest mandat de la popor. Deci si presedintele, oricare ar fi el, are mandat de la popor sa reprezinte tara dar voi vreti sa luati poprului dreptul asta de a-si alege presedintele tocmai pentru ca apoi presedintele sa primeasca mandat de la voi, parlamentarii, sa fie la mana voastra.
    Vreti sa schimbati legile fara sa va asumati respensabilitatea recurcand la tot felul de tertipuri care trec peste Constitutie.
    Ceea ce este cel mai grav, Constitutia nu mai este pentru voi LEGE FUNDAMENTALA, este o chestie care va incurca , astfel o ignorati. Nu vreti nici sa o schimbati pentru ca ar trebui apoi ca acele schimbari sa fie aprobate de popor si nu va asumati responsabilitatea in caz ca nu trec, si voi stiti ca nu vor trece, oricate galeti si mici ati da, la Constitutie se trezesc romanii, chiar si aia care acum stau pe margini si nu vor sa se implice in asa mizerie; la Constitutie cand umbli, umbli la coloana vertebrala a unei natiuni, la sistemul de principii si credinte, acolo unde este cel mai greu sa schimbi ceva, mai ales in rau.
  • +11 (11 voturi)    
    Calcul simplu (Joi, 28 iunie 2012, 9:35)

    andreishana [utilizator]

    "Doi judecatori din actuala componenta a CCR au fost numiti de Presedintele Traian Basescu, doi au fost numiti la propunerea PDL, doi la propunerea PSD, unul la propunerea PNL, unul la propunerea UDMR si unul la propunerea in 2004 a fostului presedinte Ion Iliescu."
    Basescu are de partea lui 2+2=4 judecatori. 4 din 9. Si totusi CCR a decis in favoarea lui. Cum poate acuza cineva CCR de decizii politice cand majoritatea judecatorilor sunt de partea actualei puteri?
  • +6 (6 voturi)    
    USL - sau partidul oamenilor fara cap (Joi, 28 iunie 2012, 10:50)

    PredaMarian [utilizator]

    Lupta pentru osul cel mare nu mai i-a sfarsit in aceasta tara. Partea frumoasa abia acum se contureaza, pentru ca acest partid, incet dar sigur , e foarte posibil sa-si taie singur craca de sub picioare la viitoarele alegeri. Sa o tina tot asa si acest popor e posibil sa le pregateasca o surpriza de proportii. Bafta USL. Si lozinca acestui partid este "cine nu-i cu noi, este impotriva noastra". Yeah, imi este sila.
  • +8 (10 voturi)    
    nu ma mira (Joi, 28 iunie 2012, 11:23)

    visio [utilizator]

    1. ca usl habar nu are de legi; acolo sunt numai plagiatori si incompetenti...
    2. se pare ca Ponta va fi primul procuror, si prim-Ministru, care va face puscarie...
    3. cum spunea si Antonescu: "daca basescu ne va iesi inc ale, il vom suspenda"; ceea ce nu a inteles romanul de rand este ca orice presedinte le va iesi in cale, va fi suspendat...

    p.s. multa vreme am crezut ca Ponta este omul lui Basescu; trebuie sa fi ori foarte prost, ori foarte viclean sa ignori Curtea Constitutionala; revazand ce s-a intamplat in ultima luna am concluzionat ca Ponta este numai prost...
  • +3 (3 voturi)    
    Poante (Joi, 28 iunie 2012, 11:38)

    mateihotnews [utilizator]

    Ponta se tine de poante!!!!
    Are nume predestinat
  • +3 (3 voturi)    
    USL a atacat... (Joi, 28 iunie 2012, 13:03)

    Draky [utilizator]

    Nu stiu daca USL a atacat, se par ca PNL are probleme...
    Ministrul Justitiei ar trebui sa se ocupe de plagiatul sefului...
  • +2 (2 voturi)    
    Atac (Joi, 28 iunie 2012, 13:39)

    Draky [utilizator]

    Cei doi USL-isti - Ponta si Corlatean s-au obisnuit mai mult sa vorbeasca decat sa faca. Niciunul nu are pregatirea necesara de a "comenta" deciziile Curtii.
    Cu astfel de comentarii aluneca spre penibil...
  • 0 (0 voturi)    
    tu vobesti (Vineri, 29 iunie 2012, 23:19)

    dezamagitul [utilizator]

    Practicile voastre neocomunistilor au vreo legatura cu legile si cu democratia .
    Domnule tovaras corlateanu ai facut ceva util in viata ta , in afara de a datul cu parerea . La Brasov de unde vi nu se prea stie.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version