VIDEO Andrei Nastase la Antena 3: Imi voi dedica viata pentru a demonstra toate neregulile care au dus la aceasta condamnare, care au facut din Adrian Nastase un detinut politic

de Cristina Brucker     HotNews.ro
Duminică, 1 iulie 2012, 21:02 Revista Presei | Radio TV

Andrei Nastase este invitat la Antena 3, in cadrul emisiunii ''Sinteza Zilei" moderata de Mihai Gadea. Fiul politicianului a afirmat ca adversarii tatalui sau ''l-ar fi vrut mort. Daca nu mort, macar umilit la maxim, scos de pe scena politica, executat politic''. De asemenea, Andrei Nastase a afirmat ca unul dintre avocatii tatalui sau, Liviu Popescu, a decis sa nu-l mai reprezinte pe acesta la CEDO dupa ce a primit mai multe amenintari. Iata principalele declaratii:

  • Am sperat pana in ultimul moment sa nu se ajunga aici. Lucrurile erau destul de clare. Nu aveam de ce sa ne temem si in special in dosarul acesta. El cred ca era mai pregatit decat noi toti
  • Tatal nostru se astepta sa fie condamnat, din felul in care lucrurile au evaluat. Din cate stiu, tot ce s-a depus a fost respins. Adrian Nastase nu a avut cum sa se apere. Adrian Nastase a incercat, dar nu a reusit si pana la urma nu a suportat umilianta.
  • N-am putut sa ne mai aparam. Mai sunt doua dosare. Eu sunt sigur ca cei care au inceput acest lucru isi vor dori sa-l vada in catuse.
  • N-am vazut niciun fel de grija sau reactie pentru starea lui de santate.
  • Daca a marturisit ca se astepta sa fie condamnat: Niciodata. Intotdeauna a incercat sa ne protejeze cat a putut. Lucrul peste care el nu a putut trece a fost umilianta. De aceea a ajuns la gestul lui extrem.
  • A spus ca singurul lucru pe care nu il poate lua nimeni este demnitate.
  • Despre sinucidere: Imi dau seama acum ca el, de fapt, a vrut sa ne protejeze. Eu nu pot intra inca in camera in care s-a intamplat. Eu eram pregatit pentru orice, chiar si pentru aceasta decizie.
  • Presiunea politica a fost pusa asupra judecatorilor.
  • Liviu Popescu, unul dintre avocatii lui Nastase, s-a retras si a decis sa nu-l mai reprezinte pe Adrian Nastase la CEDO. El a luat aceasta decizie in urma unor amenintari, in urma unei alergii foarte suspecte a sotiei dansului in momentul in care a fost la spital pentru un control obisnuit. 
  • I s-au nominalizat numele sotiei si al copilului la telefon si i-a fost cerut sa renunte la dosarul lui Adrian Nastase si la dosarul doamnei judecator Barsan, de asemenea. Dansul a decis sa se retraga.
  • Despre vocile care spun ca incercarea lui Adrian Nastase de a se sinucide a fost o inscenare: Am adus cu mine una dintre scrisorile pe care Adrian Nastase le-a lasat si urmau sa fie citite de familie dupa ce el luase deja decizia pe care o luase. As dori sa v-o dau. In afara de mine, nu a citit-o nimeni. Este o scrisoare care imi este adresata.

Scrisoarea lui Adrian Nastase adresata fiului sau, Andrei Nastase: 

''Andrei, dragul meu, vei ramane capul familiei. Sa aj grija de mama si de Mihnea. Stiu ca va fi greu, dar stiu ca vei reusi. Va trebui, cu ajutorul avocatilor, sa-mi restitui dreptul la onoare si la demnitate. Poate ca va fi greu sa intelegi decizia mea, dar nimeni nu va reusi sa ma umileasca dupa o viata de munca si de eforturi. Prefer sa plec de langa voi cu demnitate si cu sentimentul ca nu accept nedreptatile. Iti doresc sa fii fericit, sa ai o familie frumoasa si sa nu faci niciodata politica. Vei avea multe griji, dar vei gasi multi oameni care iti vor fi aproape. Te imbratisez cu toata dragostea, tata! 20.06.2012''.

  • Acea scrisoare trebuia citita in cazul in care Adrian Nastase nu ar mai fi participat la aceasta viata politica si pana la urma nu mai avea nimic de ascuns sau de pierdut.
  • Cineva se teme ca acest dosar va ajunge la CEDO si in momentul acela,noi, cu totii, vom avea o problema.
  • Despre decizia instantei si despre procesele lui Adrian Nastase: Nu vreau sa nominalizez oamenii care au putere. S-au facut presiuni asupra judecatorilor. Prezentand dosarul la CEDO, lucrurile devin foarte clare. Ne asteptam la o pedeapsa cu suspendare, la orice. Cu siguranta el este o piesa puternica in tot acest joc politic care trebuia indepartata, care punea o anumita problema. Nu mai era dorit. Este mult prea puternic si in momentul de fata. 
  • Pot spune ca politistii care au venit in seara aceea la noi acasa au procedat ca intre oameni. Am vazut anumite lucruri dar, repet, nu vreau sa-mi aduc aminte de ele. Politistii care au fost acolo au respectat o hotarare pe care o primisera si s-au purtat cum trebuia. 
  • Despre o posibila cerere de gratiere adresata presedintelui Traian Basescu: Eu sunt dispus sa fac orice posibil sa-l aduc pe tatal meu acasa, dar nu stiu daca tatal meu, la randul lui, ar accepta ideea ca cei care l-au condamnat sa-i semneze aceasta cerere de gratiere. Eu as fi dispus chiar personal sa merg la portile Palatului Cotroceni. Interesul meu este ca tatal meu sa nu fie neglijat si sa-l vad acasa. 
  • Nu cred ca cerera de gratiere va fi semnata si nu m-ar ajuta in vreun fel, dar cu siguranta m-am gandit s-o fac.
  • Eu îmi voi dedica viața pentru a demonstra toate neregulile care au dus la această condamnare, care au făcut din Adrian Năstase un deținut politic



Citeste mai multe despre   






















12794 vizualizari

  • +76 (80 voturi)    
    bal, bla, bla (Duminică, 1 iulie 2012, 21:48)

    fc [utilizator]

    in puscariile romanesti sunt peste 30000 de infractori care-si ispasesc pedepsele. toti au fost judecati si cei mai multi au (au avut ) familii.
    a nastase este condamnat de ICCJ a Romaniei dupa 3 ani de proces si a fost gasit vinovat si condamnat la 2 ani de inchisoare.
    PUNCT
    cine este si ce vrea fii-su nevasta (fiia demnitarului comunist Angelo Miculescu fost ministru al agriculturii) e treaba lor
    PUNCT
    NU A FOST IPUSCAT PAPA CI A FOST GASIT VINOVAT UN INDIVID.
    EI SI?
    • +3 (3 voturi)    
      Pai ce poate face ... (Luni, 2 iulie 2012, 12:43)

      Gigel [anonim] i-a raspuns lui fc

      Banuiesc ca timp pentru aceasta activitate are din plin ... ma indoiesc ca are si ceva munca de prestat in viata asta (thanks to daddy)

      As fi avut o oarecare simpatie pentru acest "eroism" daca infractiunea in cauza nu ar fi din zona celei care ii aduce lui bunastarea, si ce mai bunastare... .
  • +85 (89 voturi)    
    Eu sunt de o varsta cu el (Duminică, 1 iulie 2012, 21:52)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Cine isi aminteste cand a dat bac-ul?

    Cine isi aminteste ca s-a dus la Jean Monnet sa dea examenele si a parcat masina aiurea de a blocat strada iar politia a venit si nu a facut nimic, ca taticul era prim ministru si era spaima in tara de el?

    Da mai lasati-ma cu playboy deastia carora li se da imagine de bourgeoisie
    • +9 (9 voturi)    
      vai de el!! (Luni, 2 iulie 2012, 11:37)

      miruna [anonim] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      Vai saracul copil...ramas faca casa fara masa....traind intr`o mizerie de nedescrie!!! Pustiule!!! tatal tau isi merita soarta,a furat de nu a mai stiut de el asa ca lasa`l la racoare ca nu`i strica...din contra se conserva mai bine!
  • +77 (81 voturi)    
    loool (Duminică, 1 iulie 2012, 21:52)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    mi se rupe de tacto si de tine...

    te plimbi cu A6, cum ai ajuns tu un mucios la volanul unei asemenea masinute daca nu fura tacto...
  • +67 (71 voturi)    
    de unde vin banii pentru Audi A6 si pentru bursa? (Duminică, 1 iulie 2012, 21:58)

    Emil Stoica [anonim]

    Nu as fi vrut sa-l critic pe Andrei Nastase, dar vad ca se baga in viata publica.

    Sa ne explice care este provenienta banilor pentru masina (Audi A6) pe care o conduce si cum de tocmai el a castigat o bursa de studii la Bocconi la Milano? Nu cumva sunt bani veniti din spaga (A6) sau ca spaga directa (bursa)?

    Este major, are 26 de ani, nu isi pune astfel de intrebari?
    • +1 (1 vot)    
      Bani vin de la Secu (Luni, 2 iulie 2012, 13:15)

      stan [anonim] i-a raspuns lui Emil Stoica

      Nastase sa ajunga prim ministru a trebuit sa aiba aprobarea Servicilor contra unor protectzi. ADar Nastase sa interesat unde sunt bani servicilor si cum pot fi mutatzi in folosul lui. Prima inginerie -secu- financiara, -legala- fara acordul Senatului si parlamentului a fost implementarea unor agentzi in teritorile straine. Primul fabricat a fost Remus Truica plantat cu capital si tehnica elicoptere si avione turistice in Caraibe .Apoi capitalul a curs si vine .Cite alte celule inplantate Secu mai are Nastase pote ne spune SRI .
  • +70 (74 voturi)    
    Da sa stea la bulău (Duminică, 1 iulie 2012, 22:05)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Se integreaza perfect, nu esti puscarias adevarat daca nu te lauzi ca te-ai automutilat si ai fost dus in sectia medicala.

    Cine isi aminteste ca ascultam BBC si ne uitam la EuroNews si DW si care mai erau sa vedem relatari corecte despre tara noastra?
    • +18 (18 voturi)    
      este detinut de drept comun si atat (Luni, 2 iulie 2012, 9:05)

      Liana [anonim] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      Adrian Nastase nu este detinut politic este detinut de drept comun si atat.Familia trebuia sa planga atunci cand au vazut dispretul acestui individ fata de poporul roman.
  • +57 (63 voturi)    
    ce penibil! (Duminică, 1 iulie 2012, 22:06)

    Eugenn [utilizator]

    no comment...
  • +50 (56 voturi)    
    ce debiteaza baiatul asta (Duminică, 1 iulie 2012, 22:10)

    nico3 [utilizator]

    asta o ia pe urmele lui poanta cu ce debiteaza. Asta cu rocesul e numai o farama din cea a facut tatl tau Romaniei: Petrom vanduta pe nimic pt ca nu a facut reforme in justitie (statul era el) si contractul cu Bechetl inainte pt Nato. ca sa nu mai spun tot felul de alte micute cu Musetescu, etc. asta-i problema baiatule. iar mai recent l-aindrumat la doctorat si pe impostorul. pai prin consecinta si taicatau e un impostor pt ca a acceptat toata lucratura. ce mai, doctoratul era pur politic pt lansarea lui poanta pe scena ca un intelectual. oare cate alte doctorate date asa ca lui poanta a mai dat bombo, care printre altele avea ore la vreo nu stiu cate universitati, comitete si comitii, evident pe banii statului. ca n-a putut sa se apere, sa avem pardon, daca nici el n-a mai tras de timp, apoi sa fie cu pacat. plus ultimul telefon de la 5 dimineata, ca sa fie sigur. plus scena cu doctorii penali, ca sa iasa in salvare si nu intre politai. mai lasa-ne baiatule. du-te la fite si vezi-ti de treaba.
  • +47 (53 voturi)    
    pot sa plang? (Duminică, 1 iulie 2012, 22:11)

    _eu_ [utilizator]

    Simt o lacrima scurgansumi-se pe obraz!
  • -58 (74 voturi)    
    CEDO si buzunarul nostru (Duminică, 1 iulie 2012, 22:14)

    Montesquieu [utilizator]

    ca de-obicei, dupa rateurile justitiei romane, dosarul va ajunge la CEDO unde mai mult ca sigur lui nastase i se va da dreptate.

    in special articolul care prevede dreptul la un proces corect din Conventie a fost incalcat flagrant in repetate randuri.

    CEDO ii va da dreptate, Romania va fi condamnata si, ca de-obicei, tot noi vom plati despagubirile.

    nu basescu, nu judecatorii, nu morar de la dna adica tocmai creatorii acestei farse juridice, ei nu

    NOI vom plati din buzunarul nostru, la propriu, acest simulacru de justitie
    • +19 (23 voturi)    
      Ne lasi ma? (Luni, 2 iulie 2012, 0:44)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      Dar cu toate procesele pierdute la CEDO de statul roman pe vremea lui Nastase, cum e?

      Te asigur eu ca nu o sa castige nici un proces la CEDO cu toata aceasta mascarada de doi lei.

      Iar de banii aia de care te plangi ca-i dai tu din buzunar, iarasi nu-mi fac griji, ca stapanii tai o sa-ti dea extra pentru tampeniile pe care le debitezi mereu pe-aici.
    • +10 (10 voturi)    
      hai ma lasi.... (Luni, 2 iulie 2012, 9:51)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Nu ai nici un argument care sa iti sustina punctul de vedere.
      nastase...nevinovat..ma faci sa rad.
      Singura nedreptate este ca la cate a facut individul asta a luat 2 ani de detentie.
      Daca furi un scuter.....sigur iei mai mult.
      daca furi o tara si te cheama nastase.... iei 2 ani... si se mai gaseste si cate un credul sa te faca martir.
      Vrei martiri politici...care au facut inchisoare politica pentru ceea ce credeau si sustineau, vezi cateva nume cum ar fi:
      1. Coposu
      2. Petre Tutea
      3. Mircea Vulcanescu
      ..lista poate continua....

      sa il martirizezi pe Nastase... este penibil si rusinos.
      Un proces corect l-ar fi gasit vinovat mai repede de 3 ani : Procesul de la Nurberg dupa WW2 a fost mai eficient....
      Si la final doar 2 ani... mi-e scarba....
    • 0 (0 voturi)    
      de parca ai munci si tu (Luni, 2 iulie 2012, 15:49)

      unnene [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      nu prea pari genul care munceste. in afara de faptul ca esti penibil incercand sa creezi, un curent pro nastase&iliescu&usl&kgb&Shrek-Marga prinh ce te-ai remarcat? ia spune-ne tu cum sta treaba de fapt.

      ni se roope de tine de nastase si de ficsu'
    • 0 (0 voturi)    
      de parca ai munci si tu (Luni, 2 iulie 2012, 15:49)

      unnene [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      nu prea pari genul care munceste. in afara de faptul ca esti penibil incercand sa creezi, un curent pro nastase&iliescu&usl&kgb&Shrek-Marga prinh ce te-ai remarcat? ia spune-ne tu cum sta treaba de fapt.

      ni se roope de tine de nastase si de ficsu'
  • +55 (61 voturi)    
    Andrei: o petarda lacrimogena (Duminică, 1 iulie 2012, 22:16)

    Vasile [anonim]

    Suferinta a milioane de oameni, cauzata de tatal tau, nu te-a impresionat cand iti faceai scolile prin Elvetia, sau cand mangaiai volanul frumosului Audi?
  • +32 (34 voturi)    
    Sigur (Duminică, 1 iulie 2012, 23:34)

    Mihai [anonim]

    Uman, il inteleg pe pushti. Totusi, nu mai are 5 ani. E ditamai barbatul. Nu s-a intrebat niciodata de unde vin tonele alea de bani? Casele, masinile, conturile, excursiile, credea ca-s din munca cinstita? Ca tatutza e o furnicutza ce trudeste onest pt. familie?

    Ar trebui sa se bucure ca-i traieste parintele si ca-i duce supa cu Audi la puscarie pt. cateva luni.
  • +24 (26 voturi)    
    măi B-111-WNA (Luni, 2 iulie 2012, 0:25)

    corvus_coraX [utilizator]

    ai putea avea un scop mai nobil în viață! Decât să ți-o ratezi apărând un infractor, fie el și tatăl tău. Legându-ți numele de el, ai trage după tine un parfum discret de pușcărie...

    Tu l-ai întrebat pe taică-tu de unde toată bogăția apărută așa, în câțiva ani?! Cât ai muncit tu ca să conduci ditamai BMW-ul B-111-WNA?! Ai putea să-i schimbi numărul de înmatriculare cu B-666-FNA de exemplu.

    Ești speriat că s-a dus baba cu colacii. Viitorul pentru o beizadea care n-a muncit o oră în viață și a profitat de furăciunile părinților, e sumbru. Vrei să ți-l prezic?! Vei fi un neica nimeni, un ratat ce poartă povara unor părinți nedemni de a fi părinți. Ei sunt modelul tău?! Fii sănătos! Tata e la Rahova și plânge după mătușe-ta Tamara. Maică-ta, condamnată la 3 ani cu suspendare, pentru ea de ce nu lupți?! să o reabilitezi. Și ea, fată de mare ștab comunist, un modeeel de mamă atrofiată... Că ai părinți borfași e drept, nu e vina ta. Dar măcar taci dreak din gură că pute rău...
  • +15 (17 voturi)    
    andrei manipulat (Luni, 2 iulie 2012, 0:36)

    ana [anonim]

    Sigur, Andrei trebuie sa-si apere tatal !!! Oare ??? Daca scolile pe care le-a facut nu sunt degeaba, atunci ar trebui sa anlizeze cu luciditate situatia..
    Oare tata e doar o victima ...politica? ! Luciditate, Andrei, altfel va fi , poate, greu in viata ! Desigur, nu ar putea spune adevarul pe care il gandeste, dar poate ar gasi o cale decenta ptr. dubla suferinta de a avea un astfel de tata si de a trebui sa sa se expuna...Ticalosi sunt, cu adevarat, cei care il atrag in astfel de situatii...
    Ce atitudine ar putea avea, ma intreb si eu .
    Totusi, e greu de inteles de ce a devenit A.Nastse o victima plansa de atati...
    Si eu care stiam ca se spune "Vae victis" , ( Vai de cei invinsi !) , asta daca tot se intreaba Andrei cu celebra tirada retorica a lui Catilina : " Cat vei mai abuza de rabdarea noastra.....si pana unde nerusinata ta indrazneala se va intinde...."
    Intrebarea este : a cui indrazneala?
  • +19 (21 voturi)    
    E foarte ciudat... (Luni, 2 iulie 2012, 0:39)

    A9 [utilizator]

    Andrei spune ca scrisoarea, testamentul, care trebuie citit in cazul in care AN, nu ar mai fi trait, era adresata publicului si ca daca oricum nu mai traia nu mai avea nimic de ascuns sau de pierdut. Acuma, daca AN, traieste si testamentul nu a mai fost citit, inseamna ca are ceva de castigat si ceva de ascuns...
    Deci, cum sa cred in tentativa de sinucidere?
    E o dramoleta, o telenovela, de la cap la coada.
    Si cu moartea se negociaza.
  • -15 (21 voturi)    
    lasati-l in pace (Luni, 2 iulie 2012, 0:39)

    ipse [anonim]

    lasati-l in pace: ce altceva sa faca?
    • +9 (11 voturi)    
      Andrei este mic si prost. Felix este regizorul (Luni, 2 iulie 2012, 0:57)

      Andrei Florian [anonim] i-a raspuns lui ipse

      Poate ca Andrei crede ca ii face un serviciu tatalui sau tocmai cand opinia publica isi mutase atentia asupra plagiatului lui Ponta si pe procesul lui Felix. Ceea ce face Andrei, la indemnul gadelui personal al Voiculescului, nu este nimic altceva decat mutarea tatalui sau "in gura presei", lasandu-le culoare de fuga turnatorului si plagiatorului.
    • +13 (15 voturi)    
      asigurat pe viata (Luni, 2 iulie 2012, 1:35)

      ator2050 [utilizator] i-a raspuns lui ipse

      La averea pe care a strans-o tac-su bombonel, neam de neamul lor nu mai au nevoie sa munceasca.
    • +12 (12 voturi)    
      sa taca (Luni, 2 iulie 2012, 2:56)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui ipse

      sa aiba bun simt si sa spuna doar atat "no comments"
  • +15 (17 voturi)    
    Aschia nu sare departe de trunchi (Luni, 2 iulie 2012, 0:49)

    abint [utilizator]

    Cu asta am zis tot! Valabil si pt Ponta.
  • +14 (16 voturi)    
    Andrei...nu intelegi nimic... (Luni, 2 iulie 2012, 0:50)

    cr [anonim]

    Iti vei irosi viata aratandu-ne (la fel ca si tatal tau) ca nu esti capabil sa intelegi principiile statului de drept. Ai fost educat in spiritul superioritatii si dispretului fata de cei care sunt "mai jos" decat voi pe scara sociala. Tatal tau, draga Andrei, la capatul a 3 ani de procese in care a fost aparat de o haita de avocati, procese in care a incercat absurdul pur si simplu pentru a scapa, a primit 2 ani de inchisoare. O instanta (instanta e chestia aia pe care tatal tau cu ajutorul unora precum colegul Catalin Voicu o invartea pe degete dupa bunul plac cand era prim-ministru) l-a condamnat definitiv. Este un stat de drept unde tu zici ca vei face tot posibilul sa dovedesti ca tatal tau este un detinut politic. Cu alte cuvinte, tatal tau poate fi pus in aceeasi oala cu Corneliu Coposu. Daca tu gandesti asa, sa iti fie rusine. Oamenii precum Coposu au facut temnita grea pentru niste idei, nu pentru matusi Tamara, portelanuri chinezesti, bani negri pentru campanie si altele. Oameni precum Coposu au facut temnita pentru ca tu "sa ai dreptul sa nu fii de acord cu el" (citat Ion Ratiu). Tatal tau, puisor, poate va puncta in istorie si cateva lucruri bune, dar sa fii convins ca lucrurile rele pe care el le-a facut si le-a tolerat din postura de prim-ministru vor avea ponderea covarsitoare. Iar pana una alta, este un infractor de drept comun care trebuie tratat ca atare. Daca intr-adevar vrei sa faci ceva folositor cu viata ta, incearca sa eviti greselile pe care le-a facut tatal tau si sa respecti STATUL DE DREPT in care NIMENI nu e buricul pamantului...
  • +12 (14 voturi)    
    detinut politic? (Luni, 2 iulie 2012, 1:09)

    adi [anonim]

    Vai de capul tau!!!

    Detinutii politici au stat in inchisorile voastre comuniste cu anii si habar nu ai de ei.
    Au fost inchisori pline incepand cu 1945...sa nu uitam de canal, de deportarile din Baragan...

    Tactu e doar un infractor ...
  • +12 (14 voturi)    
    tac'tu ti-a patat viitorul ca si noua, intelegi ?! (Luni, 2 iulie 2012, 1:10)

    cineva [anonim]

    breeee, matale macar esti putred de bogat si ai in continuare o multime de usi deschise, pe romani insa tac'tu i-a nenorocit mancandu-le viitorul, el si cu ai lui !

    o fi amara suferinta pentru tata, 2 ani de odihna, trec, e tanar, sanatos puteau fi altele mai nasoale

    ti-ar prinde bine daca ai intelege ca la cat ati lasat sa se vada ca sunteti de bogati nu o sa-ti planga nimeni circul de pe sticla, oricum este ieftin si se toarna tot la antene ...

    deci, mai bine dispari de pe sticla caci te patezi si-ti faci si mai multe probleme decat ai, serios, las-o balta vezi-ti de-ale tale....masini, femei, terasa din herastrau, aranjata de taticu cu concursul prietenului Oprescu ...ai destule de facut ...

    pricepe ca iti fci mai rau decat deja ti-a facut taticu, si poate mai ai o sansa ....cum si noi speram inca ......spre deosebire de tine, romania dupa nastase doar cu speranta a mai ramas !!!
  • +12 (14 voturi)    
    Mai baiatule (Luni, 2 iulie 2012, 1:11)

    romanul [anonim]

    intelege si obisnuieste-te cu ideea ca tatal tau a furat. Chiar mult mai mult decat s-a dovedit.
  • +8 (10 voturi)    
    Nu inteleg ceva, (Luni, 2 iulie 2012, 1:12)

    Dan Tulceanu [anonim]

    daca te astepti la o condamnare cu suspendare, inseamna ca esti constient de vinovatia ta, nu ? Si cum legea nu poate fi la fel de blanda cu tine, cum ai fi tu, se mai dau si pedepse cu executare. Stiu ca undeva acolo sus sunt valabile versurile : "Noi vrem egalitate, dar nu si-ntre catzei"
  • +13 (15 voturi)    
    da da (Luni, 2 iulie 2012, 1:14)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    de fapt isi va dedica viata cheltuirii averii stransa de ilustrul sau tata din jaf.
  • +11 (13 voturi)    
    tupeu incredibil (Luni, 2 iulie 2012, 1:25)

    radu [anonim]

    la 26 ani are un apartament in zona Primaverii , ati uitat sa mentionati. Pe munca lui , incerca sa ne explice Nastase in perioada Tamarei . Probabil tot din oua .
    Intr o tara normala baietasul asta ar fi fost saltat la un interviu cu fiscul 100%. Gaselnita cu ferma de oua profitabila ar fi fost demotata in max 5 min chiar si de un nespecialist .
  • +12 (14 voturi)    
    un penibil... (Luni, 2 iulie 2012, 1:57)

    justitiarul [anonim]

    Andrei NASTASE....gata! Dramoleta s-a terminat! Esti penibil si patetic, ca taica-tu! ICCJ l-a gasit vinovat, gata! Aceepta ca ai un tata hot! Si spune "merci" ca, la cat a furat, pedeapsa e o gluma! Prin comparatie, fostul ministru al agriculturii, Ioan Avram MURESAN, furand mult mai putin, a luat 7 ani! Asa ca...stai linistit! Si mediteaza bine la ce vei face de acum inainte...Nu de alta, dar urmand "exemplul" tatalui tau s-ar putea sa ajungi si tu la Rahova. Arogant, penibil si patetic esti, ca taica-tu! Mai de furat trebuie sa te apuci...si totul e "tras la indigo".
  • +8 (10 voturi)    
    Lucruri care nu se cad (Luni, 2 iulie 2012, 2:13)

    Sorin Borodi [anonim]

    Nu se cade sa citesti un astfel de text in public. Este ceva intim, doar pentru familie.
    Un fapt care a avut doza lui de dramatism s-a transformat intr-o productie ieftina tip Bollywood.
  • +9 (9 voturi)    
    noi sau ei? (Luni, 2 iulie 2012, 4:13)

    Jekyll [utilizator]

    Noi (aprox. 19 milioane) credem ca am fost nedreptatiti, mintiti, inselati, umiliti si furati. Ei o mana de oameni se plang ca li s-a murdarit onoarea si demnitatea. Nu este nici o onoare in ce fac ei. Un lucru doar este evident, noi traim intr-o lume total diferita fata de ei. Lumea noastra e plina de frustrare creata de ei, lumea lor e plina de resurse create de noi pe care ei le risipesc. Dar poate ca si lumea noastra e pe dos. Primim frustrare fara limite si tot ne luptam pentru ca asemenea persoane sa ajunga in varf.Este un cerc vicios care v-a exista la nesfarsit.Si acum incheierea pozitiva:unii fac cariera prin a mintii, insela, umilii si fura deci nu avem nici o sansa.
  • +7 (7 voturi)    
    sfat (Luni, 2 iulie 2012, 4:49)

    fullerton [anonim]

    Copile ai sa te ingrozesti cand vei descoperi ca ai un tata mizerabil.Mai bine stai in banca ta.
  • +8 (8 voturi)    
    scrisoare scrisa dupa sinucidere? (Luni, 2 iulie 2012, 5:34)

    mockito [utilizator]

    asta a fost scrisa sa fie citita pe antena 3. dar sa nu uitam ca nastase e bine mersi, citeste carti, joaca table, se uita la filme si se tine de glume cu USL-asii lui. pacat ca-l foloseste pe baiatul lui tocmai la antenele lui voiculescu pt a castiga compatimirea populatiei. scrisoarea unui sinucigas sanatos si plin de BS.
  • +5 (5 voturi)    
    Andrei, tatal tau a fost un hot (Luni, 2 iulie 2012, 8:15)

    Sorin [anonim]

    2 ani de puscarie este putin.
  • +7 (7 voturi)    
    Clarificare. (Luni, 2 iulie 2012, 8:27)

    pionierul [anonim]

    Toata averea familiei Nastase, a fost obtinuta din spaga primita,dupa fiecare privatizare.Trebuie sa stie baiatul,ca ultimul etaj al casei din Zambaccian,a fost construita din mita obtinuta din vanzarea intreprinderii "FAUR" din Bucuresti,care a fost vaduta cu 3,5 mil Eur,o suma de batjocura,in decembrie 2003.
    Asa ca voi va lafaiti pe banii scosi ,dupa ce sute de mii de oameni au ramas fara lucru.Din cauza asta, nu merita nici-o clementa.
  • +5 (5 voturi)    
    interesant (Luni, 2 iulie 2012, 8:29)

    zigzag [anonim]

    spune ca nu mai poate intra in camera respectiva. atunci e un lucru bun ca au foarte multe case cu foarte multe camere. daca ta-su nu fura atat si stateau la 2 camere in berceni, ce-ar fi facut, ocolea sufrageria prin balcon?
  • +6 (6 voturi)    
    pun ghilimelele de rigoare " (Luni, 2 iulie 2012, 9:02)

    zmeurat [utilizator]

    Eu îmi voi dedica viața pentru a demonstra toate neregulile care au dus la această condamnare, care au făcut din Adrian Năstase un deținut politic"
    baiete inseamna ca banii pe care taticul tau i-a investit in educatia ta s-au dus pe apa sambetei.Inseamna ca tu un scolit si un mare "talent" nu ai priceput nimic din aceasta treaba.Imi pare rau pentru tine dar tu vei fi omul de sacrificiu al tatalui tau.Si vei fi sacrificat de taticul tau , regret sa o spun , dar taticul tau nu are scrupule.Cred ca e in stare sa calce pe toata lumea in picioare, inclusiv familia , daca acest lucru se impune.
    Si o spun asta deoarece in mometul in care doar a gindit sinuciderea deja erati sacrificati.
  • +5 (5 voturi)    
    Frate, ne lasati? (Luni, 2 iulie 2012, 9:42)

    obikeno [utilizator]

    Be bune, chiar nu mai vrem sa stim nimic despre acest infractor.
  • +5 (5 voturi)    
    ciocoiut (Luni, 2 iulie 2012, 9:50)

    NL [anonim]

    Mai tii tu minte, ma, Andrei, in anii '90 cind erai cu fratele tau elev la Scoala Americana si l-a intrebat presa pe tac-to: "de unde banii, domnu' Nastase, ca scoala asta e scumpa si nu prea va ajunge din salariul de prim-ministru?". Si cind tac-to a zis: "plateste bunica!".
    Ei bine, tati plateste acum pentru intreaga perioada, dintre bunica si matusa Tamara, cu 2 ani de puscarie. Ti se pare mult? Nu e, altii si-ar da viata ca sa le poata oferi copiilor macar o zecime din ce v-a dat voua tati.
  • +1 (3 voturi)    
    Condamnari inechitabile (Luni, 2 iulie 2012, 9:51)

    misu [anonim]

    Omori trei oameni si primesti doi ani si jumate cu suspendare,iar prntru afi dat ca exemplu de corupt primesti doi ani cu executare.
  • -6 (6 voturi)    
    Mare deosebire intre 2 persoane (Luni, 2 iulie 2012, 9:51)

    Nicolae [anonim]

    Ma uitam la modul cum vorbea fiul lui Nastase si am remarcat bunul simt, buna crestere si un mod elevat de a sustine o discutie, versus discursul beizadelei EBA, total analfabeta, agramata, cu dezacorduri grave, greu de inteles pentru ca si-a bagat colagen in buze de zici ca este o maimuta (de bamboo ce-i drept), cu idei putine si proaste. Cei 2 copii, pusi in oglinda arata pe de o parte cultura, dedicatie in cresterea copiilor si mult bun simt, in contrast grav cu fitele de bamboo ale ebei, cu manelismul sau grav, cu lipsa de modestie si tupeul nemasurat dat de faptul ca tacsu se afla in fruntea bucatelor, un bulibasa discretionar, specializat in furtul banului public, securisme de tip stalinist prin terorizarea adversarilor si multa, multa incultura, aratind clar ca eba se trage dintr-o familie formata dintr-un specialist in Ballantines si o ospatarita.
    • +4 (4 voturi)    
      Sula si prefectura (Luni, 2 iulie 2012, 10:10)

      Gogu [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

      Ce treaba are una cu alta? Ia-l ma Nicolae acasa si scoate om din el, daca tot e asa plin de bun-simt. Probabil ca derapajele lui de prin cluburi si dughene nu iti sunt cunoscute.
    • -4 (4 voturi)    
      Corect! (Luni, 2 iulie 2012, 10:27)

      EBA [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

      Corect!
  • -5 (5 voturi)    
    Curaj! (Luni, 2 iulie 2012, 10:12)

    Andrei [anonim]

    Andrei, mult curaj! Exista multa ura pe acest pamant, dar tu ai un suflet bun si D-zeu va avea grija de tine! Vei reusi sa scoti la iveala adevarul!
    • +3 (3 voturi)    
      exista ura... (Luni, 2 iulie 2012, 11:21)

      outlaw [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      ...iar poporul a strigat "ura" cand a aflat sentinta (mult prea mica) pentru infractorul Adrian Nastase, cel care si-a batut joc de poporul acesta nenorocit.
      Mai Andrei, macar din bun simt ar trebui sa taci dracului din gura.
      Ceausescu a chinuit poporul asta ca sa plateasca datoriile externe, iar taica-tau si alti // ca el au furat tot ce-a agonisit nenorocitul ala de Ceasca. Taica-tau si altii ca el n-au facut nimic pentru popor, au luat numai din avutiile existente si au creat o clasa de bogati. Prin urmare, Romania se afla in acelasi punct ca si in 1989, diferenta fiind ca s-a impartit in doua: unii foarte bogati, aroganti si fara scrupule (gen taica-tau) si unii saraci, poate chiar mai saraci decat inainte de 1989 (multumita furturilor acoperite tot de Adrian Nastase si altii cu care atunci s-a inteles, dar care acum il condamna).
      Mai Andrei, stai linistit si condu Audi-ul ala cat mai poti. In locul tau mi-as face bagajele.(editat de HotNews.ro)
  • +2 (2 voturi)    
    Mi se rupe inima. (Luni, 2 iulie 2012, 11:17)

    maredumitru [utilizator]

    Ma mira ca un om matur,Andrei fiul lui AN ,dupa atatia ani de scoli,nu realizeaza ce rau a facut taica-sau romanilor.In primul rand ,a condus un guvern ce a distrus tot ce s-a construit sub comunisti.Hotia si minciuna au fost ridicate la rang de normalitate. Nu a facut nimic pentru cei multi si saraci.Industria a distrus-o si a vandut-o la fier vechi,agricultura a fost pusa pe butuci,bacile devalizate si falimentate,populatia saracita prin jocurile de tip piramidal,de unde a scos si el bani,padurea furata si vanduta pe bani mici la austrieci,arabi,chinezi,in forma bruta,invatamantul virusat ,fiecare oras are universitatea lui,sosele pline de gropi,ca atunci cand vii de afara ti se face greata,justitia politizata,niciun mafiot condamnat.In sfarsit cant taica-sau raspunzator de toate relele este condamnat familia incepe sa lacrimeze.Este jenant sa nu ai pic de decenta.Hotii in toate timpurile nu au primit clementa.Sa zica mersi ca nu afost la arabi ,ca acolo i se taia mana si spun ca merita,fiind un bun exemplu pentru ceilalti hoti pe care ia protejat,prin demonstratii in fata tribunalelor. In istorie ramane-ti ca hoti,mincinosi,zeflemitori,dispretuitori si lipsiti de patriotism.AN era in pozitia in care sa lupte pentru popor ,nu pentru hoti.Rusinos si scandalos !Gata cu circul !
    • -4 (4 voturi)    
      Mi se rupe inima! (Luni, 2 iulie 2012, 11:51)

      eu [anonim] i-a raspuns lui maredumitru

      Andrei, nu te lasa intimidat de ura celor mici! Esti o amenintare pentru ei. Sa nu uiti niciodata din ce familie de intelectuali provii. Parvenitii vor incerca sa te dea la o parte. SA NU RENUNTI! AVEM NEVOIE DE TINE!
      • 0 (0 voturi)    
        Ti s-a rupt deja? (Luni, 2 iulie 2012, 15:10)

        alabalaportocala [anonim] i-a raspuns lui eu

        Chiar crezi ca acest copilas o sa fie liderul cuiva!??!? Daca ai asa nevoie mare de el ia`l acasa. Si pune`i si botnita. Leaga`l de calorifer sau cumva.. baga`l in beci sa nu`l mai vada si sa`l atace nimeni. "Ura celor mici" ?!?!Pe ce lume traiesti, omule!?!? Tatal fost gasit vinovat si trebuie sa plateasca. punct. Laudabil ca fiul isi apara tatal, dar sa nu o faca in public caci va plati pacatele tatalui cu varf si indesat.
  • +2 (2 voturi)    
    beizadea nesimtita (Luni, 2 iulie 2012, 12:25)

    pb80tm [anonim]

    detinutii politici primesc de la 10 ani in sus asta dupa ce sunt caftiti vreo 5 pe la militie si procuratura. iti cam fortezi iq cand zici ca tacto e detinut politic, e un pufan cu 3 ani condamnare nici macar rang de drept comun nu are, un sparlitor ia mai mult.
  • +1 (1 vot)    
    Tatal tau a facut falsa politica (Luni, 2 iulie 2012, 12:57)

    sica [anonim]

    Analiza.Tatal tau a facut politica antirominesca fara ca agenturile straine sa io ceara. Sa vrut prieten cu Rusi pe relatzi de rudenie si de singe .Oferta de care rusii s-au speriat, si s-au distantzat, considerind-ul un penetrant un paduche in cojoc.Apoi cum metodele anilor 40 nu mai functziona la rusi Nastase sa apropiat de francezi dind cu batzul in balta ,murdarindu-i pe americani. Cum servicile de peste balta sunt sensibile si fac legea la Romania ,la agatzat pe numitul Nastase nu politic de corupt si periculos.Urmeaza .
  • 0 (0 voturi)    
    :)) toata familia e penibila (Luni, 2 iulie 2012, 15:58)

    unnene [utilizator]

    ni se rupe p.inima si de tine si de tactu':)) cand o ardeai cu 120 km pe kiseleff uitasei de bune maniere si buna crestere. te urmareau paparazzi de parca mare frana de barca erai tu. (asta a fost marea justificare ca sa nu iti ia politia permisul)
    propun un serial tip "tanar si nelinistit" in care sa ne explici tu cum sta treaba in romania si cat de nedrepti sunt dictatorii aia rai care l-au condamnat pe bombo
  • 0 (0 voturi)    
    Despre Andrei (Luni, 2 iulie 2012, 21:10)

    Decebal [anonim]

    (null)
  • 0 (0 voturi)    
    Schmecher de cartier (Marţi, 3 iulie 2012, 6:26)

    Gabi [anonim]

    Ce este asa de greu de vazut ca domnul Basescu este pe pozitia de baietel suparat ca altcineva a luat mingiuca !!
  • 0 (0 voturi)    
    Baietelul milionar (Marţi, 3 iulie 2012, 21:31)

    adonis Horia [anonim]

    Baietelul milionar e revoltat,nu stie de unde are atatia bani si ce va face cu ei
  • +1 (1 vot)    
    Baietelul Milionar (Miercuri, 4 iulie 2012, 2:07)

    Horia [anonim]

    Baietelul milionar e speriat,are prea multi bani sterpeliti pe mana si nu stie cum sa-i gestioneze fara tacso,asta e de fapt supararea.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version