Liderul democrat-liberalilor din Europa, Graham Watson: Sunt surprins ca Traian Basescu le spune oamenilor sa nu mearga la vot

de Narcis Anton     HotNews.ro
Miercuri, 11 iulie 2012, 22:26 Revista Presei | Radio TV

Graham Watson
Foto: captura Antena 3
Europarlamentarul Graham Watson, presedintele liberal-democratilor europeni a discutat la Antena 3 in cadrul unei interventii telefonice despre situatia din Romania: "Romania este o democratie tanara si va dura pana sa se dezvolte. Insa fara indoiala stiu ca actualul Guvern este unul legitim si sper ca poporul roman sa-l sprijine."

Principalele declaratii ale europarlamentarului britanic
  • Incercarea lui Traian Basescu de a schimba legea referendumului este in afara regulilor normale democratice, iar guvernul a avut dreptate sa schimbe legea din nou.
  • Sunt surprins ca Traian Basescu le spune oamenilor sa nu mearga la vot. In orice democratie, presedintele ar trebui sa-i incurajeze pe oameni sa mearga la vot.
  • Nu stiu niciun alt stat din UE care sa aiba aceasta cerinta - ca la referendumul de demitere a presedintelui suspendat sa fie prezenti jumatate plus 1 din numarul votantilor, pentru ca rezultatul sa fie luat in considerare. Mi se pare corect ca rezultatul votului, oricati romani ar veni la vot, acela sa fie luat in considerare.
  • Trebuie sa fiti atenti la cine declara si ce declara. Foarte multi prieteni ai lui Traian Basescu au facut declaratii de sustinere din prietenie.

Traian Basescu a declarat miercuri seara, in prima sa conferinta de presa de campanie, ca "obiectivul meu, desi poata parea o misine imposibila, e sa castig referendumul". Traian Basescu a aparut in tricou, avind in spate un panou cu inscriptia "Constitutia Romaniei". Presedintele suspendat nu a facut un apel clar a spus in timpul discursului "romanii nu vor participa la un lucru necinstit", "romanii nu vor participa la acest mod de a face politica" si "romanii nu vor accepta un astfel de joc". 

Presupusa legatura dintre Dan Voiculescu si Graham Watson

Ascensiunea politica a lui Dan Voiculescu in Romania nu ar fi fost posibila fara Graham Watson, multi ani seful liberalilor din Parlamentul European (ALDE), este de parere Tom Gallagher, analist politic britanic.

Analist politic, seful Catedrei de probleme ale pacii si conflictelor etnice, de la Universitatea Bradford din Anglia, Gallagher este un cunoscator al vietii politice romanesti, semnand, intr-un timp, editoriale in diferite cotidiene centrale.

"A fost o vreme cand liberalii britanici, in spiritul lui William Gladstone, au insistat ca oamenii din Balcani au un cuvant de spus, iar obiceiul marilor puteri de instituire a monarhiilor straine in regiune ar trebui sa inceteze pentru totdeauna", scrie profesorul britanic Tom Gallagher, intr-un editorial publicat in The Commentator.

"Asta se intampla cu un secol in urma. In aceste zile, Graham Watson, liberal de top in Europa si multi ani seful liberalilor din Parlamentul European (ALDE), sprijina crearea unui despotism local in Romania", mai scrie profesorul britanic.

Gallagher spune ca, fara Graham Watson, evolutia lui Dan Voiculescu in Romania ar fi fost, cu siguranta, mai lenta. Watson l-a introdus in grupul ALDE dupa 2000, ignorand avertismentele cu privire la fostul functionar al comertului exterior in timpul dictaturii lui Nicolae Ceausescu.



Citeste mai multe despre   






















10732 vizualizari

  • +15 (17 voturi)    
    tu din ce film ai aparut? (Miercuri, 11 iulie 2012, 22:31)

    Jack37 [utilizator]

    .
    • +11 (11 voturi)    
      Din "Crinu' rosu" (Joi, 12 iulie 2012, 0:26)

      Mih [anonim] i-a raspuns lui Jack37

      E ALDE- liberal stangel sadea!
    • +1 (1 vot)    
      film ? (Joi, 12 iulie 2012, 11:15)

      ginel oboreanu [anonim] i-a raspuns lui Jack37

      pai dac'a aparut la latrina 3, cae'i mirarea ?
      e tot un sconcs ca toti de-acolo.
      base a spus clar ca va lupta, va face campanie, va chema lumea la vot.
      dar, la latrina 3, inclusiv invitatii, se mananca de pe jos, ceva stricat...
      stiti, a spus'o firea.
      • 0 (0 voturi)    
        rasplata (Vineri, 13 iulie 2012, 10:28)

        IonPopescu1 [anonim] i-a raspuns lui ginel oboreanu

        oare cati bani a luat pentru conferinta ?
    • 0 (0 voturi)    
      Latrina 3 Creation (Joi, 12 iulie 2012, 13:47)

      mi3rla [utilizator] i-a raspuns lui Jack37

      Regizor: Felix Turnator Voiculescu candidat la premiul "Urmatorul puscarias din Romania", Scenariu: USL - Uniunea Sacalilor Lenesi In rolurile principale Copy Paste Ponta si Treziti-ma Crinici. Filmarea se face intr o tara unde plagiatorul ajunge prim ministru, repetentul/chiulangiu presedinte iar parlamentul plin de infractori (ex Voicu) reprezinta o populatie in mare parte obisnuita sa aduleze pe oricine care are 1 kg de faina sau un mic in plus.
  • +56 (66 voturi)    
    Partenerul lui FELIX ! (Miercuri, 11 iulie 2012, 22:34)

    DEMA GOGU' [anonim]

    Pai...,parca Watson era partenerul de afaceri al lui Felix Voiculescu.Oare cat la costat pe motanul Felix aceste declaratii...HA HA HA !
    • +13 (13 voturi)    
      Prietenul lui Felix motanul (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:01)

      SANDY [anonim] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

      Da , este acelasi ...sprijinitor al furaciosului Felix....
      Sa/si tina ideile...De unde Basesecu descurajeaza prezenta la vot...Il cunoaste sau...Antena i l/a prezentat , sau Felix...Sa/si vada de ale lui ca nici alea nu le stie..Un fel de Voicu al Romaniei..
    • +8 (8 voturi)    
      re: Partenerul lui FELIX. (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:27)

      seba [anonim] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

      Aha, deci nu doar politicienii nostri sunt corupti, toti politicienii din UE sunt la fel de corupti si preocupati pe propriile interese. Interesant...
      Sau poate doar inventam povesti ca oricum poporul crede tot ce i se spune?
      • +8 (8 voturi)    
        Nu toti politicienii din UE sunt corupti (Joi, 12 iulie 2012, 1:55)

        vasile78 [utilizator] i-a raspuns lui seba

        Doar unii, diferenta e ca ei nu au functii in UE, pe cand la noi au la cel mai inalt nivel. Pucisti si corupti, ca sa nu mai zicem de hoti!

        Ponta e istorie!
    • +6 (6 voturi)    
      Watson e un fel de Ponta (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:47)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

      Watson n-a inteles ca de fapt oamenii care sunt jigniti de abuzurile USL ALEG sa nu participe la referendumul USL pt a nu-l legitima !
    • +6 (6 voturi)    
      Platit printr-un offshore (Joi, 12 iulie 2012, 2:17)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

      al PSD-ului, mai mult ca sigur. Cine investigheaza cazul?
    • +1 (3 voturi)    
      re: Partenerul lui FELIX! (Joi, 12 iulie 2012, 5:41)

      seba [anonim] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

      Poti sa-mi dai un exemplu de nume de firma? Sau macar sa-mi spui de unde ai informatia? Ar fi interesant de citit.

      Asta daca nu cumva e doar o presupunere de-a ta
  • +35 (41 voturi)    
    micul (Miercuri, 11 iulie 2012, 22:35)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    bombonel britanic, suparat ca nu-l baga nimeni in seama, nici macar presa, sufera la gindul a ceea ce pateste bombonelul roman in puscarie. Sau poate il invidiaza.
    • +4 (6 voturi)    
      Cu drag, din Londra. (Joi, 12 iulie 2012, 4:58)

      The Knight [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      Omule, nu face astfel de comparații. Are titlul de Sir, și sper că știi ce înseamnă asta. Este cavaler al Reginei. Interesul lui este însă altul, un joc politic care să slăbească EU în favoarea ieșirii Marii Britanii din uniune, pas la care britanicii se pregătesc de mult timp. Sir Graham dă doi bani pe România. S-a folosit de sclavii de la Antena3 pentru a-și arunca marketing-ul șiret asupra celor care nu cunosc realitatea britanică. Cine cade în plasa sa, este clar pradă ușoară. NU mergeți la vot. Susțineți-l pe Băsescu, căci fără el, ajungem un fel de Belarus, cu șpaga la putere.
      • +4 (4 voturi)    
        Stim ce inseamna asta (Joi, 12 iulie 2012, 5:40)

        Zede [anonim] i-a raspuns lui The Knight

        Stim ce inseamna sa fii Sir. Ia-l ca exemplu pe Sir Elton John.
        • 0 (0 voturi)    
          watson wrong (Joi, 12 iulie 2012, 10:57)

          Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui Zede

          pardon, am vrut sa zic what's wrong ...
          what's wrong with Sir Elton John?
          I mean, ce face omul cu propriul poponet din dotare n-ar prea trebui sa-i preocupe pe altii, n'asa?
          Chiar nu cred ca-l putem compara pe Sir Elton John cu Sir Graham Whatswrong.
  • +49 (55 voturi)    
    mincinos (Miercuri, 11 iulie 2012, 22:35)

    dana [anonim]

    vad ca si asta minte, pesedintele nu a spus ca rominii nu trebuie sa mearga la referendum
    • -6 (8 voturi)    
      presedinte (Miercuri, 11 iulie 2012, 22:46)

      Gabriel [anonim] i-a raspuns lui dana

      Poate nu a spus-o,dar a facut multe pentru ca acest lucru sa se produca.Dupa cum ne-a invitat pe toti sa parasim tara si sa ne cautam altye locuri unde sa muncim,pentru ca scoala romaneasca scoate doar tampiti.A se vedea PDL.
      • +4 (4 voturi)    
        Cand a spus asta? (Joi, 12 iulie 2012, 5:43)

        Zede [anonim] i-a raspuns lui Gabriel

        Te rog sa ne spui cand a spus asa ceva. Dar sa-l fi auzit tu cu urechile tale sau sa fi citit declaratia sa PROPRIE, nu comentariile altora din ziare sau de pe antene.

        Deci: cand "ne-a invitat pe toti sa parasim tara si sa ne cautam alte locuri unde sa muncim, pentru ca scoala romaneasca scoate doar tampiti"?
      • 0 (0 voturi)    
        Manipulare a la Voiculescu (Joi, 12 iulie 2012, 12:32)

        LoveRomania [utilizator] i-a raspuns lui Gabriel

        Nu fiti prosti sa cadeti ii manipularea lui voiculescu si sa nu veniti la vot.
        Basescu vrea sa veniti sa votati pentru el.

        Daca voi nu veniti la vot vin asistatii si decid pentru voi, chiar daca va fi o prezenta sub 30 % si aceasta spune lui Base sa plece acasa presedintele va fi nevoit sa isi dea demisia de onoare
    • +14 (14 voturi)    
      aici nu a mintit (Miercuri, 11 iulie 2012, 22:47)

      math [utilizator] i-a raspuns lui dana

      Gadea l-a informat ca presedintele isi indeamna sustinatorii sa nu voteze. De ce sa manipulam numai pe romani cand putem sa mintim pe oricine? De ce aceasta discriminare?

      Mi se pare totusi incredibil ce se intampla. In curand va da interviuri si Obama la Antena3 ?
    • +6 (6 voturi)    
      din contra (Miercuri, 11 iulie 2012, 22:47)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui dana

      a zis ca vrea sa castige a doua oara un referendum
    • -4 (4 voturi)    
      Watson (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:00)

      mincinos2 [anonim] i-a raspuns lui dana

      Dana, ai dreptate da nu a zis nici sa mearga la vot. Daca va fi tot asa de cald multa lumea nu va merge la vot. Primarii vad ca tac. sunt cu sacii in caruta si cum tot au trecut de la un partid la altul sunt in standby. Oricum mie mi-a placut Watson si chestia "Partenerului " il ridica cam mult pe Voiculescu. Bravo Voiculescu.
    • -4 (4 voturi)    
      confuzie (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:18)

      sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui dana

      Asta cu rominii am inteles, dar ce sa faca romanii?
  • +48 (56 voturi)    
    Vorba cantecului (Miercuri, 11 iulie 2012, 22:37)

    barbidoc [anonim]

    Eu vara nu votez. Boicotez.
    Salutari de la Mamaia, Mr. Watson.
    • +7 (7 voturi)    
      ca inainte! (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:05)

      airamerica [utilizator] i-a raspuns lui barbidoc

      Eu nu vreau sa schimb nimic..de ce sa votez? Salutari de la Vama Veche!
    • 0 (0 voturi)    
      Gresesti (Joi, 12 iulie 2012, 12:33)

      LoveRomania [utilizator] i-a raspuns lui barbidoc

      Nu fiti prosti sa cadeti ii manipularea lui voiculescu si sa nu veniti la vot.
      Basescu vrea sa veniti sa votati pentru el.

      Daca voi nu veniti la vot vin asistatii si decid pentru voi, chiar daca va fi o prezenta sub 30 % si aceasta spune lui Base sa plece acasa presedintele va fi nevoit sa isi dea demisia de onoare
  • +11 (11 voturi)    
    este totusi incredibil (Miercuri, 11 iulie 2012, 22:38)

    math [utilizator]

    cum antenele se extind in Europa.

    Graham Watson a spus ca in marea majoritate a UE alegerile se fac cu majoritatea celor prezenti la vot. nu l-am auzit spunand ce se intampla la referendum.

    Mai important este ca intrebarea lui Gadea a fost: cum vi se pare ca este necesara prezenta a 50%+1 din alegatori si ca PRESEDINTELE ISI INDEAMNA SUSTINATAORII SA NU VINA LA VOT ?

    Deci mintim pe fata si manipulam la orice ora, ma intreb sincer unde vom ajunge daca rasturnacii reusesc sa il suspende si pe Basescu.
  • +11 (11 voturi)    
    tare (Miercuri, 11 iulie 2012, 22:39)

    adi [anonim]

    Presedintele liberal-democratilor europeni declara... "Sunt surprins ca Traian Basescu incurajeaza cetatenii sa nu mearga la vot." ... si mai departe..."Incercarea lui Traian Basescu de a schimba legea referendumului este in afara regulilor normale democratice, iar guvernul a avut dreptate sa schimbe legea din nou." devine interesanta politica asta ...
  • +9 (9 voturi)    
    De pe ce planeta (Miercuri, 11 iulie 2012, 22:39)

    Vizitiul [utilizator]

    De pe ce planeta sunt astia??? Vedeti inregistrarea conferintei de presa a lui Basescu. Sunteti culmea!
  • +9 (9 voturi)    
    de marsaviile prietenilor lui, pontacii (Miercuri, 11 iulie 2012, 22:41)

    zaboo [utilizator]

    nu l-am vazut asa de mirat...
  • +8 (8 voturi)    
    cit de prieten este Watson cu Voiculescu (Miercuri, 11 iulie 2012, 22:41)

    ikataly [anonim]

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/tom-gallagher-graham-watson-sprijina-crearea-unui-despotism-local-in-romania-991453.html
  • +14 (14 voturi)    
    Parca Basescu era izolat si il ignorau toti (Miercuri, 11 iulie 2012, 22:43)

    andrei [anonim]

    Acum aflam ca Basescu are o gramada de prieteni in Europa care au sarit pentru el.
    Si ca noi nu contam pe plan extern, dar dintr-o data toate privirile sunt pe noi.
  • +9 (9 voturi)    
    Nu vrem (Miercuri, 11 iulie 2012, 22:47)

    vasile-roaita [utilizator]

    Nu vrem sa participam la mascarada asta uslinoasa din cauza asta boicotam referendumul.
  • +7 (7 voturi)    
    pe antena? (Miercuri, 11 iulie 2012, 22:49)

    eek [utilizator]

    fac si eu cum a facut CCR: probe inadmisibile.
  • +10 (10 voturi)    
    nu prea inteleg de ce englezii... (Miercuri, 11 iulie 2012, 22:51)

    viz [utilizator]

    isi dau cu parerea in Europa, sau de ce ar trebui sa-i ascultam. Nu au intros ei spatele Europei in privinta pactului de stabilitate, astfel adancind criza? De atunci pentru mine nu mai exista EURO 27, ci EURO 26.... Merg pe mana doamnei Merkel neconditionat!
    • +4 (6 voturi)    
      ... (Joi, 12 iulie 2012, 0:50)

      Scum Hero [anonim] i-a raspuns lui viz

      Britanicii se vor auto-exclude din UE la un moment dat. Ei nu sunt de acord sa participe activ la dezvoltarea UE, vor doar beneficiile, fara raspunderi...
      • +4 (4 voturi)    
        sunt in ue? (Joi, 12 iulie 2012, 1:43)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Scum Hero

        sunt in ue?
  • +7 (7 voturi)    
    Eh (Miercuri, 11 iulie 2012, 22:53)

    MariusGh [utilizator]

    Draga Watson, esti singurul cu aceasta parere, dechide ochii catre Europa si invata!
  • +8 (8 voturi)    
    Adrian Severin nu e singurul corupt din PE (Miercuri, 11 iulie 2012, 22:57)

    European mirat [anonim]

    Un parlamenar european se compromite vorbind la Antena 3? Si mintind pe deasupra? Postul asta ii drogheaza pe toti.
  • +4 (4 voturi)    
    Diaspora (Miercuri, 11 iulie 2012, 22:57)

    Lily Marlene [anonim]

    Domnilor care e situatia romanilor din Diaspora? Au dreptul sau nu il au sa participe la Referendum?
    • +3 (3 voturi)    
      da, se poate (Joi, 12 iulie 2012, 0:35)

      raduser [anonim] i-a raspuns lui Lily Marlene

      Si eu sunt in diaspora..de poate vota.
  • +4 (4 voturi)    
    acest individ ... (Miercuri, 11 iulie 2012, 22:58)

    dorel [anonim]

    ... ce afaceri are cu Felix ?
  • +4 (4 voturi)    
    ?????????????????????????????? (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:00)

    daniel-c [utilizator]

    urmaresc, stirile, si nu am auzit ca T. Basescu, sa ceara sau sa sugereze, sa nu participe cetatenii, la vot. ba chiar mai mult, ar fi in avantajul lui ca sa castige, indiferent de numarul celor ce se prezinta la vot.
  • +7 (7 voturi)    
    Anteneleeeeeeeeee (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:03)

    abint [utilizator]

    La Antena3? Pai va mirati... sau va asteptati la alt fel de interviu?

    Stiu persoane care se "informeaza" de la Antene... vai si amar de ce informati sunt.
  • +3 (3 voturi)    
    a fost informat gresit (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:04)

    gascanul [anonim]

    totusi, grea decizia de pe 29. Festivalul de la Sighisoara sau Stufstock in Vama Veche? Hmmm.
  • +5 (5 voturi)    
    NU asa se face politica (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:05)

    Razvan_M [utilizator]

    NU cred ca Victor Ponta este cinstit cand spune ca parlamentul a decis, el nu are nicio legatura. NU cred ca Graham Watson este cinstit cand distorsioneaza ceea ce spune Traian Basescu. NU cred ca parlamentarii care au votat pentru suspendare au fost cinstiti cu poporul roman si NU au facut-o pentru binele cetatenilor romani.

    Vreau sa-l intreb pe mr. Ponta cat o mai lalaie cu recunoasterea plagiatului si mersul la odihna. NU cred ca merita sa suspenzi o tara intreaga pentru ca tu NU esti capabil sa-ti asumi un plagiat si consecintele unei asemenea fapte.
  • +5 (5 voturi)    
    zau? (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:08)

    airamerica [utilizator]

    "Mi se pare corect ca rezultatul votului, oricati romani ar veni la vot, acela sa fie luat in considerare." Mr. Watson, si daca vin 3 sau 10 sau 100 de romani si voteaza contra suspendarii.... cum facem? Ahhh.. atunci urlam ca o mana de votanti cumparti de Base nu pot decide, asa-i?
  • +6 (6 voturi)    
    ca sa fiu in stilul lui Ponta (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:09)

    zaboo [utilizator]

    voteaza asta pe 29???
  • +3 (3 voturi)    
    Oi there... (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:11)

    Lea [anonim]

    ...somebody at the UK embassy in Bucharest should do a good deed and inform that citizen he's making a fool of himself.
  • +6 (6 voturi)    
    Mr. Watson, (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:12)

    vasglo [utilizator]

    eu credeam ca matale esti englez si esti toba de democratie. Fiind un referendum de demitere a presedintelui, cu cerinta constitutionala de cvorum, e normal si logic sa mearga numai cei care doresc asta. In Anglia nu e la fel, mister???....
  • +6 (6 voturi)    
    Alou ! Narcise (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:13)

    Cristi Horia [anonim]

    Basescu NU a zis ca romanii sa nu se duca la vot. Sper ca colegii de redactie sa te corecteze. Gadea l-a mintit in direct pe Sir Graham Watson
    • +1 (1 vot)    
      Nu au de ce sa ma corecteze. (Joi, 12 iulie 2012, 0:46)

      Narcis Anton [hotnews.ro] i-a raspuns lui Cristi Horia

      http://www.antena3.ro/politica/graham-watson-sunt-surprins-ca-basescu-le-spune-romanilor-sa-nu-mearga-la-vot-175190.html

      Fiecare isi asuma responsabilitatea propriilor declaratii. Dar iti multumesc pentru grija.
  • +1 (1 vot)    
    sunt surprins ca esti DEMAGOG (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:14)

    john [anonim]

    mai Watsone draga..
  • +4 (4 voturi)    
    minciunele englezesti (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:16)

    bau [anonim]

    Ce inseamna sa fii politician si sa minti cu nerusinare.

    Dle Watson, presedintele Basescu a spus ca "Romanii nu vor accepta asemenea joc murdar facut de USL", nu a spus niciodata "Romanii nu vor merge la vot"...
    Asadar, romanii pot merge la vot, si sa nu accepte asemenea joc murdar facut de USL, probabil prin votarea impotriva destituirii...
  • +7 (7 voturi)    
    Nu va lasati pacaliti ! (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:19)

    ionutanca [anonim]

    Facem cea mai mare gresala renuntand acum la Basescu, in opinia mea este cel mai bun presedinte din toata perioada postdecembrista !
    1. Avem JUSTITIE ! Acum da, justitia isi face datoria. De ce credeti ca s-au revoltat majoritatea parlamentarilor impotriva presedintelui ? de ce s-au iritat asa ? Pai se simt amenintati, nu vedeti cum pica unul cate unul ? Cand ati mai fost martori la atatea condamnari ?
    2. Noi romanii ne-am ales presedintii dupa aspectul lor, nu dupa capabilitate si corectitudine. Haideti sa nu judecam dupa aspect. Basescu ne scoate din mocirla asta in care ne scaldam din 89 incoace.. A facut-o pe timp de criza, si o face in continuare. Nu trebuie sa fie "frumos" , trebuie sa lupte pentru tara asta.
    3. Nu Basescu e de vina pentru criza financiara, nu trebuie sa dam vina pe el. El doar face eforturi uriase sa nu picam in cap de tot.
    4. E singurul presedinte care a tulburat somnul din parlament, la propriu si la figurat.
    5. A respectat si respecta constitutia.
    Sunt doare cateva aspecta la care ar trebui sa ne gandim serios, inainte sa-l incriminam pe Basescu. Daca si noi oamenii de rand am lupta putin, am avea de castigat.
    Sa nu credeti ca alt presedinte ar face minuni, nu, nici macar daca ar prelua de-a moaca tot ce-a facut Basescu... si apoi, nu vedeti ca n-are cine sa-l inlocuiasca ?!
    • +2 (2 voturi)    
      Base e cel mai bun din alte (Joi, 12 iulie 2012, 2:21)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui ionutanca

      considerente. E singurul om politic din Romania. Daca va uitati un pic in jur, nu sunt alti politicieni pe scena politica (in afara de Ion Iliescu). Ca e bun, n-as crede. Pur si simplu, nu avem altceva. Au trecut anii si tot nu apare nimic. Povestea continuitatii cu MRU si Neamtu, nu prea tine. Baietii nu prea stiu sa vanda marfa si nu prind la populatie.
  • +3 (3 voturi)    
    NU (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:20)

    Uzu_buzu [utilizator]

    atata vreme cat neparticiparea mea la vot inseamna un vot pentru basescu, de ce as merge la vot ? eu vreau sa ramana Basescu presedinte.
    deci care este problema.
    sa castige USLul cu 99.99% cu o prezenta de 49%.
    cu atat mai bine.
    • 0 (0 voturi)    
      Maipulare (Joi, 12 iulie 2012, 12:36)

      LoveRomania [utilizator] i-a raspuns lui Uzu_buzu

      Nu fiti prosti sa cadeti ii manipularea lui voiculescu si sa nu veniti la vot.
      Basescu vrea sa veniti sa votati pentru el.

      Daca voi nu veniti la vot vin asistatii si decid pentru voi, chiar daca va fi o prezenta sub 30 % si aceasta spune lui Base sa plece acasa presedintele va fi nevoit sa isi dea demisia de onoare
  • 0 (0 voturi)    
    Totusi, e normal sa nu fie toata (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:23)

    Cri [anonim]

    lumea de acord. Poate ca nu e singurul parlamentar european care gandeste asa. Pe de alta parte, ma intreb daca pe Antena 3 s-a vorbit despre avalansa de critici din partea oficialilor europeni, pentru a da o imagine de ansamblu a reactiei europene. Probabil ca s-a spus totusi cat de manipulati sunt europenii de catre Basescu, incat nu isi dau seama ca au de-a face cu cel mai corect guvern, cel mai iubitor de democratie si popor. Dar si-a pregatit Ponta explicatiile, si o sa mearga la Bruxelles sa faca un copy-paste cu explicatiile pentru fiecare parlamentar in parte, eventual cu niste sesiuni maraton de privit stirile Antena 3 din ultimii 4 ani, pana realizeaza cat au luptat el si cu Antonescu sa ne scape de dictator.
    P.S. Mai bine Basescu decat Voiculescu. Dar inca si mai bine ar fi daca USL si PDL s-ar anihila reciproc. Nu or fi chiar aceeasi mizerie, dar uneori trebuie sa te straduiesti mult sa vezi diferenta, cam prea mult ca sa merite. Sper sa apara cat mai multi independenti, pentru ca in partidele actuale nu vor fi promovati oameni integri si competenti - ar fi nevoie de oameni integri si competenti ca sa ii promoveze, si din astia ... nu prea sunt nici in PDL, nici in USL. Mai lasa cate unul, doi, eventual, sa faca parada cu ei cand au nevoie, si cam atat. Tocmai din cauza asta nu am incredere acum in partide - prea multi oameni de care nu stii nimic.
  • -1 (1 vot)    
    nnnn (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:26)

    nnnnn [anonim]

    Daca v a placut maniera de conducere a lui Base cu slugile lui..nu mergeti la vot
  • +3 (3 voturi)    
    Ba nene de unde ai mai rasarit si tu? (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:35)

    ElyCjo [anonim]

    Esti vedeta la Antena 3! Felicitari! Esti cumatru cu Dana Grecu sau cu anal -istul Radu Tudor?
    • -1 (1 vot)    
      se vede ca esti un basist veritabil dupa limbaj (Joi, 12 iulie 2012, 4:01)

      observator [anonim] i-a raspuns lui ElyCjo

      deci aici trebuie sa fii neaparat basist ca sa poti spune ceva? exclusivisti si elitisti mai sunteti...
  • -2 (2 voturi)    
    prezenta la vot (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:44)

    sanduionescu 2012 [anonim]

    (plagiat ) ...romanii nu vor participa ....romanii nu vor accepta .....= romanii nu vor veni la vot ca sa raman eu presedinte . CINSTITA TREABA SI INBRACATA IN ALB ! HA , HA , HA , ce-mi plac glumele mele !
  • +2 (2 voturi)    
    Domnule Graham Watson, (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:46)

    ty [utilizator]

    te-ai intilnit cu Ponta? Vad ca esti la curent cu tot ce se intimpla in tara noastra.
  • +3 (3 voturi)    
    Ciudat! (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:48)

    Dani.El [utilizator]

    Eu personal nu am auzit astfel de incurajari de la Presedinte. Probabil l-a "informat" ponta.

    Legea referendumului a fost adoptata de psd cand pregateau postul pentru nastase. Basescu nu a modificat nimic. Asa ce nedemocratic a fost votata de "pretinii" tai!

    Cat despre declaratii, da, asa-i, trebuie sa vedem cine ce declara. Si ma refer mai ales la declaratiile domnului Graham Watson. MARE ATENTIE!!!
  • +1 (1 vot)    
    omu lu voiculescu (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:48)

    tapalaba [anonim]

    Sigur vrea si asta sarea sau macar o bucata din posta..
  • +3 (3 voturi)    
    spune-mi cu cine te inhaitezi, ca sa-ti spun cine (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:49)

    excalibur [utilizator]

    crezi Mr. Watson ca punem botul la vrajeala ieftina?? asta e gindirea prietenului tau varanul voiculescu si s-ar putea sa prinda la lobotomizatii care inghit A3 pe nerasuflate... dar nu va faceti griji, nu-i asa??? doar sondaje ¨cinstite¨publicate de aceiasi latrina arata ca sunt cel putin 60% antibase... asa ca de ce va roade grija de cei citiva care l-ar putea asculta pe Basescu.
    Ipocritilor, huo....
  • +5 (5 voturi)    
    Cat (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:51)

    lobelo [utilizator]

    Cat a primit sa debiteze ineptiile astea? Am vazut toata conf de presa si nu am auzit niciun indemn sa nu participam la referendum. Dupa moaca e drogat cu ceva tarie sa spuna ce trebuie. Nu Basescu a modificat legea referendumului ci comisia de la Venetia "ne-a silit" sa ne aliniem la legislatia contitutiilor tarilor din UE
  • -4 (4 voturi)    
    basescu= ceausescu (Miercuri, 11 iulie 2012, 23:51)

    busola [utilizator]

    Nu stiu niciun alt stat din UE care sa aiba aceasta cerinta - ca la referendumul de demitere a presedintelui suspendat sa fie prezenti jumatate plus 1 din numarul votantilor, pentru ca rezultatul sa fie luat in considerare. Mi se pare corect ca rezultatul votului, oricati romani ar veni la vot, acela sa fie luat in considerare.

    Graham Watson
    • +2 (2 voturi)    
      :))) (Joi, 12 iulie 2012, 5:55)

      Zede [utilizator] i-a raspuns lui busola

      Copy/paste e o solutie pt cei care nu sunt in stare sa scrie corect doua vorbe.
  • +1 (1 vot)    
    Dedicatie pentru cei din spatele cupluluiPontanesc (Joi, 12 iulie 2012, 0:02)

    Grammaticus [anonim]

    http://www.youtube.com/​watch?v=s0WbgTOUQlY,
    a bon entendeur salut!
  • +3 (3 voturi)    
    Nu e clar? (Joi, 12 iulie 2012, 0:03)

    LiviuStefan [anonim]

    De aia a si aparut la haznaua3,sa spuna ce i-a comandat "prietenul" Felix.
    Ce,englezii nu pot avea si ei naivii (ca sa folosesc un cuvant mult prea bland) lor?
  • +3 (3 voturi)    
    CCR (Joi, 12 iulie 2012, 0:49)

    DIANAMCR [utilizator]

    Daca Ponta nu rezolva lucrurile cum a spus CCR o sa luam parte la o ilegalitate. Decizia CCR nu se discuta se executa.Deciziile CCR sunt obligatorii.Nu stiu cine este Graham Watson dar tipul ii o rusine pt. UE. El spune sa nu respectam CCR .Dar noroc pentru noi validarea referendumului o face CCR si nu Guvernu.HAI LA VOT!
  • +4 (4 voturi)    
    Nu stie despre hotararea CCR? (Joi, 12 iulie 2012, 1:54)

    vasile78 [utilizator]

    Nu stie despre hotararea CCR legata de referendum?
  • +1 (1 vot)    
    MERGEM la vot sau BOICOTAM ??? (Joi, 12 iulie 2012, 2:48)

    luci [anonim]

    MERGEM la vot sau BOICOTAM ???

    As dori pareri avizate... :)
  • +3 (3 voturi)    
    Citiți cu atenție (Joi, 12 iulie 2012, 4:50)

    The Knight [utilizator]

    Sir Graham Watson a fost numit de către HM Elisabeth II drept 'Knight' al Commonwealth of Nations. Așadar, nu pot spune decât respect și multă stimă. ÎNSĂ, trebuie să știți că interesele Marii Britanii sunt ca să iasă din EU, presând treptat opinia publică. Este evident din interviu că Sir Graham Watson dorește înrăutățirea fenomenelor în interiorul EU, fapt pentru care pledează pro-USL, în speranța că acesta va destabiliza EU. Nu pot să cred cât de trădător poți fi să apelezi la indivizi care vădesc asemenea interese de destrămare a uniunii. Nu are Voiculescu nicio treabă cu acest Sir, comunistul e prea mic în fața acestui cavaler. Însă, repet, britanicii doresc prăbușirea EU, iar asta trebuie să clarifice despre prezența lui Sir Graham în acest teatru politic. Frați români, NU mergeți la referendum. Fără Băsescu și conexiunea cu Merkel, intrăm direct în prăpastie, cu bolșevicii la cârmă. Băsescu apără constituția și această țară democratică. Toate acuzațiile la adresa sa sunt atacuri false și INVENȚII.
  • +3 (3 voturi)    
    :))))) (Joi, 12 iulie 2012, 5:37)

    Zede [anonim]

    Cred ca este singurul antenist nascut cetatean britanic =)) =)) =)) =)) =))
  • +2 (2 voturi)    
    stampila la vot,se pune pe ,,NU,, (Joi, 12 iulie 2012, 8:00)

    elena din Ardeal [anonim]

    NU,inseamna sa pui stampila pe NU,pe buletinul de vot,
    USL asa a formulat intrebarea pe buletinul de vot,ca sa-l sustii pe BASESCU ,pui stampila pe ,,NU,,
  • +2 (2 voturi)    
    Dupa mutra, (Joi, 12 iulie 2012, 8:07)

    Blackball [utilizator]

    dl. Watson pare a face parte din marele grup britanic al carui simbol este steagul curcubeu. Dupa declaratii, seamana cu niki spaga.
  • 0 (0 voturi)    
    poate ne spune (Joi, 12 iulie 2012, 9:35)

    visio [utilizator]

    acest anonim de Graham Watson, cum a reusit tony blair sa invadeze irakul? poate ne explica cum a reusit tony blair sa dea vina pe propriile servicii de securitate? poate ne explica cum a reusit tony blair sa fie atat de penibil?
    cat despre basescu si turnatorul voiculescu nu e cazul sa isi faca griji acest anonim Graham Watson; grija lui este sa gaseasca un traducator calificat care sa ii spuna exact vorbele lui basescu; cat despre voiculescu, sincer nu stiu cine mai are incredere in ce spune turnattorul ala; sunt curios daca banii luati dela dacia felix, BIR, bancorex, banca agricola au fost suficienti pentru a isi deschide 3 televiziuni; sau a fost nevoie sa mai faca un overdraft?
    in atentia redactiei hotnews: daca vroiam sa aud de latrin a3 chiar butonam tv; fiti va rog mai atenti la exprimare; puteati foarte bine sa mentionati ca "Graham Watson a declarat la o televiziune" fara sa mentionati si numele latrinei....
  • 0 (0 voturi)    
    specific Antena 3.. (Joi, 12 iulie 2012, 12:58)

    akillies [utilizator]

    ..sa puna cuvinte in gura oamenilor.
    exemplu, pentru postacii care vorbesc fara sa stie: Monica Macovei spune in direct, la un meeting ca "USL.. aresteaza Justitia". Ce ajunge la Antena 3? Monica Macovei a spus ca "USL aresteaza judecatori".. asa a interpretat un moderator chelios si cu vorba stricata la Antena 3 si sarea pe chestia asta la gatul lui Paleologu, "oaia neagra" din platou la acea emisiune..
    Ce importanta are pentru un postac si pentru un antenist limba romana? Pentru astfel de specimene e important sa propage minciuna si prostia, inaintea adevarului!!
    Acum vine acest memebru ALDE si pune cuvinte in gura altora.. Daca scoti dintr-un context niste cuvinte, poate sa iasa ca am fost injurati toata ziua de USL.. nua mai spun de mintit si furat.
  • 0 (0 voturi)    
    Demiterea presedintelui (Joi, 12 iulie 2012, 13:33)

    Dim [anonim]

    Asa cum Constitutia prevede ca, daca in primul tur de scrutin nici un candidat la functia de presedinte nu obtine "majoritatea de voturi ale alegatorilor înscrisi în listele electorale", se organizeaza un al doilea tur de scrutin in urma caruia este declarat declarat "ales candidatul care a obtinut cel mai mare numar de voturi"(indiferent de numarul de alegatori care voteaza - cred ca asta este sensul articolului din Constitutie ), nu vad de ce nu s-ar organiza si un al doilea tur de scrutin la referendumul pentru demiterea presedintelui, in cazul in care in primul tur de scrutin nu voteaza majoritatea alegatorilor inscrisi in listele electorale; in acest al doilea tur de scrutin ( pentru demitere ) , in mod simetric cu articolul de alegere a presedintelui din Constitutie , ar trebui sa nu mai fie necesara prezenta majoritatii alegatorilor inscrisi in listele electorale. Astfel, nici o Curte Constitutionala din vreo tara democratica nu ar avea ceva de obiectat.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri