Victor Ponta: Am transmis Comisiei Europene raspunsurile la cele 11 probleme ridicate de presedintele Barroso

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 13 iulie 2012, 21:04 Revista Presei | Radio TV

VIctor Ponta la Antena 3
Foto: Captura Antena 3
Premierul Victor Ponta a declarat vineri seara, la Antena 3, ca a transmis Comisiei Europene si presedintelui CE, Jose Manuel Barroso, raspunsurile la cele 11 probleme ridicate de acesta cu privire la situatia politica din Romania.

Declaratiile premierului Victor Ponta:
  • Nu am angajat la Bruxelles promisiunea ca va fi prag la referendum. Nici nu puteam sa fac lucrul acesta, asta numai Parlamentul poate sa faca. Am explicat sistemul, am explicat punctul meu de vedere si, de altfel, am solicitat intrunirea celor doua Camere.
  • Cei de la Bruxelles au fost grosolan dezinformati si daca o sa avem ocazia o sa va spun ce probleme mi-au ridicat cei de acolo, si dl Barroso si ceilalti, probleme care dovedeau ca realmente au fost mintiti grosolan de aici, din Romania
  • Multe dintre ele le-am si rezolvat, am si trimis astazi un raspuns la cele 11 probleme ridicate de presedintele Comisiei Europene si a fost un lucru foarte bun. Pentru ca eu m-am dus si am spus "Dle, acuzatii generale - ca suntem Siria, ca suntem Ungaria - spuneti-mi concret; ca asa, in general, si doamna Macovei, isterica fiind, tipa ca e lovitura de stat si dupa aceea a venit Curtea si a spus ca e corect tot ce s-a intamplat; va rog spuneti-mi concret ce".
  • Si dl presedinte Barosso mi-a ridicat 11 probleme - "astea sunt cele 11 probleme; nu spunem ca sunteti vinovat, spunem doar ca am vrea raspunsuri la ele". Eu astazi am facut aceste raspunsuri si le-am transmis catre Comisia Europeana
  • Dincolo de faptul ca, sigur, nu m-am simtit asa bine ca am fost pusi la zid fara sa fim ascultati, doar pentru ca Romania e o tara cu reputatie proasta - si asta din cauza lui Basescu, care de opt ani una spune la Bruxelles si alta face in Romania - m-am hotarat sa dam aceste raspunsuri partenerilor europeni si sa aratam ca aceasta propaganda de denigrare a Romaniei facuta de Basescu e una mincinoasa
  • Dl Barroso a ridicat niste intrebari, avea niste informatii, unele dintre ele corecte, altele incorecte
  • In primul rand a spus: "Am inteles ca s-a dat o decizie a CCR vizavi de ce poate sa cenzureze Curtea din hotararile Parlamentului si ce nu poate. Va rugam sa ne spuneti ce se intampla". Si am spus: Saptamana viitoare, in baza deciziei Curtii, care decizie mie mi se pare foarte corecta, pentru ca a zis CCR: daca Parlamentul decide ceva ce afecteaza drepturile constitutionale, libertati fundamentale, asta putem sa oprim - si e corect asta, nu poate Parlamentul chiar sa decida orice prin hotarare - in schimb noi nu ne bagam in treburile interne: cine e presedinte sau ca ati schimbat-o pe Anastase cu Zgonea, cine e Avocatul Poporului... Asa ca saptamana viitoare, punem in acord ceea ce a spus Curtea cu ordonanta
  • Al doilea lucru: "ce faceti cu referendumul?" Si i-am explicat foarte clar: in Parlament sunt practic trei reglementari, Parlamentul este cel care va decide, dar am spus, atentie, oricum dupa 29 CCR trebuie sa valideze referendumul, iar noi Guvernul si toata lumea vom respecta ce zice Curtea
  • Referitor la chestiunea cu ordonantele de urgenta: "de ce s-a dat OUG privind referendumul, pentru ca asta nu este o chestie normala?". Am spus: aveti dreptate, dar va anunt ca OUG 106/2009 data de guvernul Boc privea schimbarea legii referendumului. In 2009 era stat de drept si acum in 2012 nu mai e stat de drept sau e aceeasi masura? (Si ce-a raspuns Barroso?) Eu am informat, nu faceam o polemica: Va instiintez ca Guvernul a dat acea ordonanta deoarece in Parlament se votase o lege care era blocata de Traian Basescu si PDL; in momentul in care a fost deblocata de CCR, nu se va mai folosi instrumentul ordonantelor de urgenta
  • Pe urma, cea mai jenanta discutie pe care am avut-o cu multi oficiali europeni, pe care vad ca a reluat-o si guvernul german, ca de ce nu publicam in Monitorul Oficial deciziile CCR. Asta e minciuna aceea absolut ordinara a lui Mihai Razvan Ungureanu sau, nu stiu, Cezar Preda. Stiti ce-am facut, am scos declaratia oficiala a Curtii, tradusa in limba engleza, in care se spunea: "toate deciziile noastre motivate pana acum au fost publicate". Presedintele Barroso a spus atunci "ah, bun, e-n regula", dar eu nu mi-am permis sa-l intreb "dar totusi cine v-a mintit in felul asta?"
  • S-a discutat din nou de independenta Parchetului General si a DNA-ului. Si am spus foarte clar ce a spus si dl Antonescu: nu schimba nimeni pe nimeni, cand se vor termina mandatele dlui Morar si dnei Kovesi, atunci se va selecta in mod transparent un nou procuror general si un alt procuror-sef, nu pusi politic. Evident, n-am vrut sa explic la Bruxelles ca totusi DNA-ul imi urmareste si imi inregistreaza convorbirile telefonice din luna februarie, cand mie nu-mi trecea prin cap ca voi fi prim-ministrul Romaniei
  • A existat o campanie pregatita de Traian Basescu si ai lui de dezinformare a mass-media internationala, a partenerilor nostri europeni si americani, si incet-incet o demontam
  • Va ramane ani de zile aceasta campanie de denigrare, venita din interiorul Romaniei, o problema pentru noi si ne va lua luni, poate ani de zile sa spalam aceasta imagine

Exista temeri ca aceasta criza politica va afecta raportul MCV pe justitie?

  • Presedintele Barroso a fost extrem, extrem de corect cu mine, mi-a spus "Dle, noi trebuie sa terminam raportul asta pe MCV si am primit din Romania aceste semnale. Puteti sa ne raspundeti ca sa avem raspunsul d-vstra la ele?". Si astazi, in mai putin de 24 de ore, am raspuns la ele, pentru ca erau lucruri cunoscute, erau punct cu punct agenda de acuzatii a lui Traian Basescu

Cum se va vota la referendum si cum va fi validat acesta?

  • Impreuna cu Crin Antonescu, noi cei din USL si cu parlamentarii care au votat, cred ca am facut un lucru foarte important, ceva ce romanii isi doreau: l-am adus pe Basescu in fata poporului roman, pentru a fi judecat de popor, pentru numeroasele fapte ticaloase pe care le-a savarsit in acesti ani
  • Daca referendumul va fi validat sau nu, pe 30 iulie, imediat dupa, CCR trebuie sa se stranga. In mod sigur, daca romanii vin la vot, asa cum au venit si la alegerile locale, cand au venit 10 milioane, atunci categoric da referendumul e validat si categoric da epoca lui Basescu se va incheia, urmand ca el si ai lui sa ajunga in instanta pentru casa din Mihaileanu, pentru banii lui Blejnar, pentru energia vanduta de Videanu...
  • Daca n-or sa vina 9 milioane de romani, intram aici intr-o batalie juridica in care CCR in 2007 a spus foarte clar ca referendumul de demitere este valid cu majoritatea celor prezenti; de altfel, in 2007, nu au fost 50% la referendum, dar referendumul a fost valid, atunci castigat de Traian Basescu
  • De asemenea, CCR a spus zilele trecute, la un proiect de lege al USL, ca referendumul e valid daca vin 50%, iar Traian Basescu in aprilie, stiind probabil ca USL vrea sa-l aduca in fata poporului, si-a facut o alta lege, in care trebuie 9 mil de oameni sa voteze pentru demiterea lui, desi el a fost ales cu 5 mil
  • Deci sunt trei posibilitati de cvorum, toate trei declarate constitutionale. Parlamentul Romaniei, singurul care poate sa decida, se va reuni saptamana viitoare si va decide ca din cele trei legi sa faca una singura
  • Ce va decide Parlamentul, nu stiu. Din punctul meu de vedere, e foarte bine sa fie prezenta de peste 50% si voi face tot ce tine de mine sa-i conving pe romani sa vina la vot, ca Basescu sa nu mai poata folosi propaganda lui platita din bani publici sa spuna "da, au fost 8 mil care mi-au spus ca trebuie sa plec, dar n-au fost 9 mil, ma intorc la Cotroceni"

Ce va face daca Traian Basescu castiga referendumul si partenerul sa politic, Crin Antonescu, iese din politica?

  • Nu iese. Eu cu Crin am pornit impreuna la o batalie, o vom duce la capat, vom scapa de Basescu, si dupa aceea avem o mare datorie fata de romani, sa le aratam ca un presedinte care isi iubeste tara si un presedinte cinstit cum e Antonescu, cu un guvern condus de mine putem sa reparam tot ce au stricat ei in acesti ani

Despre Traian Basescu:

  • Nu ma intereseaza ce face Basescu in aceasta perioada, stiu ca va arunca in noi cu hardaie intregi de mizerie, ca ne va inscena in continuare tot ce mai are el contra noastra
  • Basescu a fraudat voturile din 2009 ca sa iasa el presedinte
  • Oamenii platesc rate mai mari la banci din cauza lui Basescu si a declaratiilor sale iresponsabile
  • Azi am fost la Ministerul Sanatatii si incercam sa punem putina ordine intr-un sistem distrus de Basescu si ai lui in ultimii ani. Basescu uita sa spuna ca din cauza lui oamenii au murit si mor in continuare
  • Sigur ca sunt disperati si sunt in stare de orice pentru ca stiu ca dupa 29 vor raspunde in fata legii pentru ce au facut. De aceea pe mine nu ma mira ca isi folosesc toate armele pentru ca Basescu isi joaca pana la urma viata si libertatea, iar pentru el viata fara putere nu cred ca exista
  • Acest om este bolnav de putere, ne-a vandut tara, ne-a distrus vietile, ca sa ramana el la putere
  • Apoi, pentru ca stie ce-a facut Videanu cu energia, ce-a facut cu casa din Mihaileanu, ce-a facut sa ajunga fiica-sa europarlamentar si ce-a facut Blejnar pe care l-a protejat... da, stie ca va ajunge in fata justitiei, pentru lucruri grave, nu pentru chestii micute, ca si-a facut afise
  • (Anchetatorilor, n.r.) acum le e inca frica de Basescu, care are dosare, care ii ameninta pe toti, care inregistreaza telefoane
  • Pe 7 decembrie 2009, dupa ce s-au anuntat rezultatele prin care Basescu, furand voturile din strainatate, a iesit a doua oara, am spus: Am o datorie fata de copiii mei, de familia mea, de prietenii mei, sa ma bat pana cand acest blestem, acest nemernic care este Basescu - ca atat am inghitit in aceasta perioada de la acest individ, minciuni, santaj, imi asculta telefoanele - pana scapam Romania de Basescu si de clica lui
  • Crin Antonescu, cred ca l-ati vazut si zilele acestea, va fi acel presedinte pe care romanii si-l doresc si de care au nevoie, iar impreuna vom rupe acest blestem numit Basescu
  • Eu aveam 17 ani la Revolutie, n-am fost securist ca el; am fost bun la scoala, n-am mintit si n-am luat nota 5 ca el. Mi-a cautat viata si mie si lui Crin Antonescu
  • Este cel mai mare mincinos din istoria Romaniei, macar Ceausescu nu mintea cat minte Basescu
  • Nu vom coabita in niciun fel. Basescu e un scorpion, ii ucide pe toti cei care stau in apropierea lui, n-ai cum sa coabitezi cu asemenea individ



Citeste mai multe despre   






















16436 vizualizari

  • +53 (55 voturi)    
    Cine spune ce? (Vineri, 13 iulie 2012, 21:06)

    dafao [utilizator]

    Crinel spunea ca nu exista cele 11 intrebari, Pontanel dezminte???
    • +8 (8 voturi)    
      nu face confuzie (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 7:47)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui dafao

      dl doktor a raspuns la intrebari, pe cand dl. presedinte porumbacu vorbea de porunci, de cele zece porunci.
      cred ca era la ora de cititi biblia.

      deci, acum cand exista o concordie, ca un arc de curcubeu peste bucale, intre palatul viktor si palatul somn usor, in mod sigur ca primul ministru, dr. tonta, a primit mandatul.
      ca de aici a pornit totul.
      banditul de base nu i'a dat mandatu' !
      acum a primit mandat permanent, sa nu deranjeze prea des linistea de la cotrocesti...
      • +10 (10 voturi)    
        Ce știți dumneavoastră, domnule Ponta ? (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 17:20)

        .Ana. [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        ”Eu aveam 17 ani la Revolutie, n-am fost securist ca el; am fost bun la scoala, n-am mintit si n-am luat nota 5 ca el.”

        Dar a plagiat la 30 de ani, când faci parte din categoria adult.

        Iar la 17 ani, anul 1990, când adolescenți, tineri, adulți și bătrâni își culegeau dinții de pe jos și își căutau rudele prin șanțuri, atinși de mânia vrednică minerească, tânărul Ponta călca pe meleaguri frunțuzești, cu o invitație la o tabără organizată de un liceu din Nancy. O crimă ? Nicidecum. Bravo lui.
        După cele trei săptămâni cât a durat tabăra, tânărul Ponta a decis să mai rămână, sacrificând un trimestru și ceva de liceu din România. Foarte frumos.
        A trebuit totuși să se întoarcă în cele din urmă, pentru că nu se ridica la standardele sistemului de învățământ francez : ”nu reuseam sa ma reinscriu in Franta ca sa-mi dau bacalaureatul si sa ma inscriu la facultate. Sorbona mult visata era mai departe de mine din Paris decat daca ma intorceam acasa sa termin liceul!”

        ”Desi trimestrul al doilea al liceului incepuse deja, am primit (sigur, prin cunostinte si rugaminti, ca la noi) de la Ministrul Educatiei de atunci (Mihail Sora cred, ii multumesc desi habar nu are cine sunt) o dispensa speciala sa nu pierd un an.”
        (Sursa : http://blogponta.wordpress.com)

        Concluzia mea, domnule Ponta : ați fost bun la școală, nu ați luat 5 cum susțineți că a luat Băsescu, dar ați apelat la ”cunoștințe” ca să obțineți o ”dispensă specială” de la însuși Ministrul Educației (cine o fi fost ministru al educației în 1991 ?)

        Apoi, până la 30 de ani v-ați îngropat definitiv orice aspirații de nivelul calității Sorbonei, colecționând false masterate, încununate cu o frumusețe de Lucrare de Doctorat în care ați introdus pagini întregi din alte cărți, cu toate virgulele și cu concluzie cu tot.

        Iar acum, la 40 de ani, sunteți frate de arme politice cu un om care a terminat o facultate de 4 ani în 6 ani și ni-l vindeți ca pe un viitor ”presedinte care isi iubeste tara si un presedinte cinstit”
    • +21 (21 voturi)    
      "Basescu isi joaca viata" ? Ti-a oferit demisia (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 7:50)

      Sash [utilizator] i-a raspuns lui dafao

      din ianuarie sau februarie: puteai pana acum sa-l terfelesti in 2.000 de procese in justitie, puteai sa-i iei "viata" de 1.000 de ori

      Poti si-acum s-accepti demisia - ca sa termini cu circul si sa nu mai duci cursul la 5 ron

      de ce n-o faci ? Pentru ca nu basescu e miza


      PS iar asta cu amenintarea cu viata e de pe vremea puscariilor comuniste: te snopeau in bataie legat in lanturi, si-ti strigau: "da de ce dai, ma !"


      e o intimidare pe fatza si se adreseaza direct celor care voteaza basescu. e ca pe vremea lui nastase cand daca stiau ca esti impotriva te calca garda financiara sau iti faceau 1.000 de procese in justitie
    • +10 (10 voturi)    
      .... (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 8:32)

      bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui dafao

      Atentie romani la manevrele bolsevicilor pe care doresc sa le faca in privinta referndumului!!
      Sarbul cel cu oo-utele impuscate nu mai gandeste logic si pus de-o inscenare ordinara- cea cu 2 zile de referendum!!! Poate vrea un an!!!
      USL cu Basescu la putere, nu poate pune mana pe justitie, iar dosarele PSD-istilor sunt spre finalizare si infunda puscaria!
      Bruxelles-ul a spus clar, afara cu penalii din Parlamentul Romaniei! Asta inseamna 70% dintre ei la puscarie!
      Ponta si clica, vor incerca sa ne pacaleasca!!!! Atentie, vigilenta maxima! Nu va lasati maniippuulati de Haznaua antenista 3!
      Ponta este un procuror cu antecedente- sa nu uitam cazul Panait de crima, afacerile murdare ale lui Ponta cu Sova, Turceniul, de unde a incasat 8 mil de uro comision pt nelegiuirile de acolo!!!!
      Crin din somn a facut averi!!!! Deci treziti-va oameni buni, sunttoti penali le este d eJUSTITIA LIBERA datorita lui Basescu!
    • +11 (11 voturi)    
      Antena 3 (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 12:06)

      Iskander14 [utilizator] i-a raspuns lui dafao

      Exista (inca) un singur loc in care respectivul poate emite astfel de enormitati - Antena 3. Motivul este ca acolo nu poate fi combatut.

      Daca cineva are vre-un dubiu, sa se intrebe de ce, pentru o asa mare realizare (raspunsul la intrebari) nu a tinut o conferinta de presa...

      ... aaaa , stati, a tinut Antonescu un discurs - halucinant.
  • +45 (47 voturi)    
    Deci? (Vineri, 13 iulie 2012, 21:06)

    Luk [utilizator]

    Mergem pana la capat? Agenturili? Iar? :((
    • +9 (9 voturi)    
      .... (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 8:38)

      bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Basescu este singurul presedinte ales si trebuie sa ramana sa isi continue mandatul…Acesti pacalici Ponta si Crin nu au ajuns aici pentru ca I am fi ales noi..au ajuns prin inselatorii si minciuni… Romanii, nu va lasati inselati si manipulati de dictatura lui Ponta! Nu va comportati ca cei din Tiraspol, aratati ca aveti ceva minte totusi!!
      Ponta si Crin, sunt doi socialisti odiosi care sunt in slujba a doi comunisti bolsevici : Iliescu si Felix Turnatorul Voiculescu
  • +55 (57 voturi)    
    nu mai suport. (Vineri, 13 iulie 2012, 21:06)

    decem [utilizator]

    Nu mai suport atâta minciuna.
    Eu nu mai suport atâta minciuna !!!!!!!!!!!!!!!!
    • +5 (5 voturi)    
      nici eu, (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 7:52)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui decem

      dar stam in continuare pe net in loc sa iesim in strada.
  • +92 (94 voturi)    
    ??? (Vineri, 13 iulie 2012, 21:08)

    IoanaDC [utilizator]

    Pai Antonescu tocmai ne explica cum ca aceasta lista nu exista? Astia doi nu-si mai vorbesc?
    • +30 (32 voturi)    
      ba da.... (Vineri, 13 iulie 2012, 22:02)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui IoanaDC

      ...isi vorbesc dar nu prea inteleg ca de aici si vorba turcului - asca vorbim, basca ne'telegem.
      Eroarea nu este la ei ci la noi, pentru ca ii luam in serios. Din pacate, a trebuit sa trecem si prin asta ca sa intelegem ce vrea sa spuna primul vers din imnul national.
    • +32 (34 voturi)    
      Probabil ca nu a ajuns informatia corecta unde tre (Vineri, 13 iulie 2012, 22:13)

      enter [utilizator] i-a raspuns lui IoanaDC

      Din cate observ, atitudinea lui Antonescu este una destul de relaxata fat de subiect, chiar agresiva fata de originatorii neoficiali. Asta e din cel putin una din urmatoarele cauze:
      - e tare de cap si nu a inteles ce urmeaza sa se intample in cazul in care insista si continua mizeriile pe care le-a facut impreuna cu USL
      - are el surse mai bune decat RFI, care au conchis ca sursa acestui mesaj este Basescu si implicit e o dezinformare reprobabila

      V. Ponta era ca un mielusel ieri, zicea ca va face, va drege, si chiar mai zicea ca va discuta cu presa azi. Cred ca nu degeaba devenise mielusel, ci pentru ca probabil incepuse sa-si faca idee despre rahatul in care se invarte, ori Antonescu nu pare sa fi inteles mesajul
    • +18 (20 voturi)    
      mai bine (Vineri, 13 iulie 2012, 22:48)

      bobo_ioan [utilizator] i-a raspuns lui IoanaDC

      mergeau amandoi la aceeasi emisiune simultan, asa se puneau de acord amandoi ce sa zica, asa ... ca in filme, unu zice da celalalt nu apoi unul zice nu, celalat da ... :-P
    • +21 (23 voturi)    
      EU - Romania (Vineri, 13 iulie 2012, 22:59)

      MPop [utilizator] i-a raspuns lui IoanaDC

      E cineva capabil sa faca o cerere institutiilor EU de a publica toate documentele adresate Romaniei (exceptie cele confidentiale sau secrete) la data cand ele au fost trimise????
      Astfel am afla cu adevarat ce anume cere EU de la noi. Ca de maimutoii astia doi nu te poti lua.... Una da altu ba...
      Parca Ponta era ala care inainte de Consiliu spunea ca a primit invitatiile si totul era rezolvat, apoi in ziua sumitului zicea ca ....daca Basescu tot nu a venit, merge el, ca si asa e prin preajma.

      Cel mai cinstit guvern!
      • +16 (18 voturi)    
        Raspunsuri (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 1:59)

        ClaudiuFarcas1313015120111 [anonim] i-a raspuns lui MPop

        Cred ca poti solicita raspunsurile aici:
        http://europa.eu/europedirect/write_to_us/mailbox/index_ro.htm

        Ideea este ca au facut mai multe institutii europene recomandari (si prin recomandari in limbajul diplomatic se intelege "cerinte").
    • +34 (36 voturi)    
      UE (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 0:10)

      sebagain [utilizator] i-a raspuns lui IoanaDC

      Nu-i nimic, Barosso ii va preciza Luni si dl. Antonescu ce prevede Tratatul Uniunii, si anume PREVALENTA LEGISLATIEI EUROPENE IN FATA CELEI NATIONALE. Pe baza acestei legislatii pot acum romanii sa faca vacante la Roma, Paris, Bruxelles, Berlin, Londra, etc...Daca vor din nou vize de UE n-au decat sa-i aleaga pe pucisti in continuare.
  • +37 (39 voturi)    
    Gospodin Victor (Vineri, 13 iulie 2012, 21:09)

    FeisBuk1 [anonim]

    Exact ca un marunt secretar de partid se comporta.

    Aia de la centru ne-a parat si are pica pe noi. Aici in colhoz lucrurile merg bine si tatuca Stalin a inteles gresit. De fapt e in eroare. De fapt suntem un colhoz model. Eu am raspuns la toate intrebarile despre colectivizare, productia de sfecla si legea 1 cu spatiile verzi. V-am spus ca aia de la Centru e isterica?
    • +20 (22 voturi)    
      ai zis-o bine ! mi-ai facut ziua ! (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 1:08)

      tz3p3s [utilizator] i-a raspuns lui FeisBuk1

      pacat pentru pontacritatea sa pontifricica ca pe ala de la centru nu il mai cheama Stalin ci BAROSSO.
      deci e clar ca a incurcat borcanele, doar dupa nume.

      Basescule, da-le ma mai incet sa poate duce si ei saracii, nu vezi ca ei mici si handicapati sunt ? Nici sa minta nu stiu...

      Si nu vezi poza pontacritatii sale ? Pare mai serioasa... mai adunata... creca nu mai doarme noptile... ia-i mah mai incet, bietii de ei.

      P.S. da-le pana cer apa !!! mama lor de gospodin - tovarasci
  • +21 (23 voturi)    
    Noua nu ni le spune? (Vineri, 13 iulie 2012, 21:13)

    denvarel [utilizator]

    Trebuie sa ne fie comunicate via Bruxelles?
    Ponta esti seful executivului roman sau ce?
  • +32 (34 voturi)    
    Care raspunsuri, bre ? (Vineri, 13 iulie 2012, 21:16)

    HP [utilizator]

    Ponta, nu trebuie sa raspunzi nimic, trebuie sa faci !!

    Nu pricepi ca esti sub papucul UE, din momentul in care ai intrat ?

    Nu pricepeti o data pentru totdeauna ca suntem membri ai Uniunii Europene si ne supunem regulilor democratice stabilite de catre UE ?

    Ce tot abereaza Antonescu despre depasirea atributiilor ? Ce cauta el in primul rand acolo ? Ce cautati voi toti acolo sa-mi suspendati presedintele ales ?

    Sa nu dea domnul sa ajunga dreapta la putere, nu fraierii de la PDL, ci altii...mai de extrema asa, sa va vanam ca pe Iorga si Madgearu !
    • +2 (2 voturi)    
      sa dea domnul (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 9:02)

      1967Iulius [utilizator] i-a raspuns lui HP

      am ajuns sa imi doresc acest lucru. hotia si faradelegea nu mai au limite. suntem in cacat pana deasupra capului. ce este mai dureros e ca ele sunt ingrosate de o prostie nemaiintalnita.
      niciodata nu credeam ca o sa ajung in halul asta.
  • +32 (34 voturi)    
    băi găoază! (Vineri, 13 iulie 2012, 21:17)

    corvus_coraX [utilizator]

    le-ai trimis în numele cui?! tu nu ești de capul tău tembel ci prim-ministrul guvernului României, deci răspunsurile trebuie făcute publice imediat, să știm și noi ce și cum! derbedeule!

    vă rog nu-mi banați postarea, sunt foarte nervos!
    • +3 (3 voturi)    
      n-a trimis nimic (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 12:37)

      Ruhe [utilizator] i-a raspuns lui corvus_coraX

      pentru ca nu mai avea nimic de raspuns, doar de executat
  • +31 (33 voturi)    
    Pe aia de la EU ii mintzi doar o data, (Vineri, 13 iulie 2012, 21:17)

    FLORIO [utilizator]

    oricum esti o marioneta si tot ce spui in cinci minute te intorci si spui altfel. Cand se supara europenii pe noi o sa tragem multzi ani pana o sa-i putem convinge din nou. Pacat de ultimii 8 ani unde s-au investit multa munca de lamurire multzi bani si acum merge totul pe apa sambetei. USL sunt oamenii rusilor. Tare m-a dezamagit Oprea de la UNPR, acel om (stabil si cu o coloana vertebrala puternica) care azi au semnat aliantza cu PSD la tribunal. I s-a inmuiat coloana si acum sta aplecat la 90 de grade in fatza.
  • +22 (24 voturi)    
    AMF (Vineri, 13 iulie 2012, 21:17)

    thjokki [utilizator]

    .....cu alte cuvinte a aparut la a3 sa spuna IAR!! ca 1+1=3,bravo tie Domnule Ctrl+v Ponta.
    • +4 (4 voturi)    
      Nu restauratiei mafiei bolsevice (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 13:13)

      valjean [utilizator] i-a raspuns lui thjokki

      http://www.youtube.com/watch?v=Hmf2lRUjp8c&feature=player_detailpage
  • +26 (28 voturi)    
    Zau? (Vineri, 13 iulie 2012, 21:17)

    stoicul [utilizator]

    Pai tovarasul tau de puci, zicea ca nu exista asa ceva ! Pune-o pe Daciana sa-ti tricoteze sosete groase de lana. La iarna o sa-ti prinda bine, ca la bulau e cam racoare.
  • +19 (21 voturi)    
    poate (Vineri, 13 iulie 2012, 21:19)

    skyradio [utilizator]

    i le trimiti si lui dormeo ca maine apare iar la TV (ziua 4)
    sper ca plagiatorul a pus ghilimele sa faca deosebirea intre original si contributia proprie; dar cred ca ma insel....
  • +24 (26 voturi)    
    Pai (Vineri, 13 iulie 2012, 21:20)

    Hyperion [utilizator]

    Spune-i si lui Antonescu, tocmai declara ca nu exista nici o lista de la Barosso :)
  • +21 (23 voturi)    
    Pai cum (Vineri, 13 iulie 2012, 21:21)

    andreishana [utilizator]

    ca a spus Crinuletz : "Se vorbeste in ultimele ore de cele 10 - 11 porunci pe care presedintele Comisiei Europene, Jose Barroso, le-ar fi dat premierului. Nu exista asa ceva, nu avem un document in sensul acesta". Astia doi nu se pot pune de acord sa minta la fel????
  • +22 (24 voturi)    
    Extraordinar! (Vineri, 13 iulie 2012, 21:26)

    Orpheus [utilizator]

    Nici macar o urma de bun simt! De unde vin oamenii astia?
    • +25 (27 voturi)    
      Avem intr-adevar o problema, (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 0:47)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

      In caz normal ,nici macar un prost de nivelul lui nu poate strica o tara de tot .Pentru ca doar prostia nu ajunge.

      Dar asta e harnic ,nene...

      ...vai de el viitor...
      • +5 (5 voturi)    
        Atentie..... (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 9:26)

        KlaudiuDB [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

        Atentie va rog,daca astia raman la putere va fi vai de noi in viitor .....nu de ei....
  • +29 (31 voturi)    
    ponta... (Vineri, 13 iulie 2012, 21:28)

    nedumeritu [utilizator]

    anunta-l si pe antonescu ca ai primit cele 11 probleme. nu de alta, dar sa nu se mai faca de ras la tv....
  • +25 (27 voturi)    
    dumnezeule (Vineri, 13 iulie 2012, 21:32)

    sucaa [utilizator]

    asta minte cuonesimtire greu de imaginat... orice om normal nu credea ca se poate ajunge la asa ceva. tipa mapamondul pentru ce fac ei si tot ei au tupeul ordinar sa spuna ca Macovei a spus ca e lovitura de stat. pai chiar ne credeti atat de tampiti incat sa credem ca toate cancelariile straine s-au luat dupa ce spune d-na Macovei? aia se informeaza de la ambasadorii lor in tara. aia stiu mai multe decat stim noi aici.
    si ei au fost acum cateva luni la Bruxelles sa reclame dictatura in Romania. au facut si o mare adunare acolo. a tipat atunci cineva?
    acest copiator minte de ingheata apele. pana si Ceausescu era mai atent cand nemintea in fata.
    trebuie sa scapam de ei ca sunt extrem de periculosi. daca nu scapam de ei in toamna nu mai scapam.
  • +24 (26 voturi)    
    Asa, si? (Vineri, 13 iulie 2012, 21:35)

    Pooky [utilizator]

    Nu ne zici si noua raspunsurile alea? Asa, de curiozitate.
  • +24 (26 voturi)    
    putem afla si noi poporul ce ai spus? (Vineri, 13 iulie 2012, 21:36)

    dadan [utilizator]

    in calitatea ta de de reprezentant autointitulat al poporului reprezinti tara si am vrea si noi poporul sa stim ce tampenii ai spus in scrisoarea de raspuns.... sper din tot sufletul ca nu l-ai lasat pe Antonescu sa redacteze raspunsuri ca asta inca nu s-a trezit bine inca nu face diferenta dintre institutia presedentiei si sediul PNL... inca face declaratii naive de la pupitrul presedintiei si asta nu e bine pentru popor... mergeti mai bine voi acasa si declansati alegeri anticipate ca tot ati ajuns amandoi la butoane prin frauda si mituiri de parlamentari corupti....
  • +51 (53 voturi)    
    Incredibil de rapid (Vineri, 13 iulie 2012, 21:40)

    sebagain [utilizator]

    Baiatul asta e irecuperabil! Sa speram ca macar subordonatii lui vor intelege ca trebuie sa faca ceva si sa salveze tara.
  • +44 (46 voturi)    
    ... (Vineri, 13 iulie 2012, 21:40)

    brita [utilizator]

    fiecare pasare pe limba ei piere.
  • +47 (49 voturi)    
    Somnul batal vina! (Vineri, 13 iulie 2012, 21:49)

    paul155 [utilizator]

    Sculat din somn,a iesit repede la declarati!
    Nu fiti rai cu el,atata poate atata face!
    Macar este cinstit,nu doctor,nu masterand.
    • +16 (18 voturi)    
      Subordonati (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 0:13)

      sebagain [utilizator] i-a raspuns lui paul155

      Putea si el sa ceara ajutor cuiva. In afara de Crin Antonescu. Sau el stie doar sa execute si sa dea ordine...Sau poate se oferea cineva sa-l ajute. Poate comentatorii de pe Hotnews care-l sustin.
    • +4 (4 voturi)    
      de acord (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 9:30)

      KlaudiuDB [utilizator] i-a raspuns lui paul155

      Aici trebuie sa fiu de acord....."FERICITI CEI SARACI CU DUHUL"iarta-L Doamne ca nu stie ce face,dar pentru celalalt nu cer sa-L ierti ala chiar stie ce face....si sper sa nu ajunga sa si faca ce are in cap domnul Copy -Paste
  • +57 (59 voturi)    
    Don Copyote, da-i lista si lui Ipocrin Antenescu (Vineri, 13 iulie 2012, 21:50)

    ZeroAbsolut [utilizator]

    nu de alta, dar camaradul tau intru lovitura de stat sustine ca nu exista nici o lista cu "porunci".

    iar daca tot dati Romania afara din UE, arata-i si poporului ce raspunsuri maiastre ai mai nascocit, mitomanule.
    • +18 (20 voturi)    
      aveti iluzii ? (Vineri, 13 iulie 2012, 22:07)

      NicolaeA [utilizator] i-a raspuns lui ZeroAbsolut

      Aveti iluzii ? A transmis la UE minciuni senine ! Daca e corecta expresia "minte de ingheata apele" inseamna ca in Romania a inceput o noua glaciatiune. Cu toate astea, as vrea si eu sa vad raspunsurile.
  • +48 (50 voturi)    
    Lista lui Barosso am vazuto (Vineri, 13 iulie 2012, 21:51)

    ty [utilizator]

    Raspunsurile tale Ponta tot Barosso ni le va aduce la cunostiinta? Niste raspunsuri furnizate asa de repede nu pot fi decit superficiale.
    • +4 (4 voturi)    
      eu nu cred ca exista nici un raspuns (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 12:39)

      Ruhe [utilizator] i-a raspuns lui ty

      decat: Da, sa traiti!
  • +20 (22 voturi)    
    Trimite-le si DEMISIA, (Vineri, 13 iulie 2012, 21:56)

    Blackball [utilizator]

    odata cu raspunsurile, lasule!
  • +47 (49 voturi)    
    :) (Vineri, 13 iulie 2012, 21:59)

    comentez [utilizator]

    Gura pacatosului adevar graieste:

    Seful Executivului a sustinut ca liderii europeni au fost dezinformati si "mintiti grosolan".

    Lasand gluma la o parte e clar ca se refera la altii.
    Altii mint, domnul Ponta este sincer.

    Incerc sa-mi dau sema ce este in capul acestui om cand sustine una ca asta?
    Crede ca liderii europeni se informeaza de la colt de strada?
    Crede ca sunt naivi sa poata fi prostiti de oricine?
    Cum reuseste sa se uite in oglinda dupa ce scoate asemenea afirmatii?
    • +27 (29 voturi)    
      Inca o data, scuzati-ma ca va plagiez! (Vineri, 13 iulie 2012, 22:26)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui comentez

      "Crede ca liderii europeni se informeaza de la colt de strada?
      Crede ca sunt naivi sa poata fi prostiti de oricine?
      Cum reuseste sa se uite in oglinda dupa ce scoate asemenea afirmatii?... "

      *BRAVO IN CHESTIONAR!
      • +17 (19 voturi)    
        Ponta trebuie sa aleaga pe cine tradeaza: (Vineri, 13 iulie 2012, 22:51)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Clop

        pe Antonescu sau pe romani. Oricum, ca politician incepator e expirat rau.
      • +12 (14 voturi)    
        Hehe (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 6:28)

        gamma [utilizator] i-a raspuns lui Clop

        Se pare ca ei cred ca SRI si SIE sunt singurele servicii de informatii din lume iar spionii exista doar in filme .
  • +14 (16 voturi)    
    publica (Vineri, 13 iulie 2012, 22:01)

    zigot [utilizator]

    daca tot reprezinti cel mai corect guvern publica ce raspunsuri ai transmis CE,
    a fost necesar sa te consilieze POSEDATUL de sova, sau repetentul?
  • -20 (24 voturi)    
    Se pare ca (Vineri, 13 iulie 2012, 22:03)

    evoque [utilizator]

    masinaria de propagnda pdl mai pierde o batalie.
    Daca si mai mult ca sigur este asa ponta a batut palma cu barroso iar antonescu cu ambasadorul americii, basescu este out.
    • +18 (20 voturi)    
      Da sigur.. (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 1:12)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Barroso se afiseaza si bate palma cu orice papagal, doar ca asa viseaza unu' "evoque".

      Vise taica, vise. L-a tratat pe Ponta cu fundu', asa cum si merita.
      • -15 (19 voturi)    
        intre (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 1:32)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        noi, exista o diferenta. Eu am avut ocazia sa il cunosc si sa discut cu barroso, interesele europene sunt mult, mult mai mari decat fiinta bipeda numita basescu sau fiinta bipeda numita ponta.
        Pe nimeni la acel nivel nu intereseaza de soarta unui amarat de presedinte sau prim-ministru.
        Retine un aspect: Barroso este mason, Basescu nu. (despre ponta, nu stiu)
        • +16 (20 voturi)    
          Intre noi... (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 2:06)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          exista foarte multe diferente. As spune ca exista numai diferente.

          A, era sa uit: eu nu l-am cunoscut pe Barroso si nicio nu am discutat cu el. Si retine un aspect: lui Barroso ii plac ouale moi, pe cand lui Basescu nu (despre Ponta nu stiu care oua ii plac).
          • +3 (3 voturi)    
            lui Ponta ii plac ouale (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 7:58)

            flitmania [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            lui socru-sau,alea impuscate de Adrian Nastase si care i-au adus ascensiunea mongoloidului mitoman si locul in PE Dacianei.
          • -2 (2 voturi)    
            poate (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 8:49)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            este prea de dimineata si nu inteleg chestia cu ouale, insa de cand ca numaratul oualor lui nastase nu prea mai imi plac glume cu oua. Basescu poate sa isi mentina ouala tari in aceiasi celula cu nastase pentru ca amandoi sunt doi dementi infectati de virusul puterii si al banului, iar eu cetatean al acestei tari nu am chef sa il mai vad pe basescu conducand ceva in tara asta. (despre ponta inca nu sunt hotarat)
        • +3 (3 voturi)    
          ca tot ai adus vorba (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 9:38)

          KlaudiuDB [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Stii cumva cine i-a tras-o detinutului "politic" nastase...?umbla vorba prin targ ca base n-are nici o treaba ci tovarasu cu ouale a incercat sa faca pipi contra vantului adica a ridicat coltu tocmai la masonii care l-au facut mare....e si uite ca au tinut oamenii sai arate ca ei au puterea,asa ca daca te mai intalneti cu barosso
          roaga-l frumos sa aiba mila de copy paste ca e mic si n-are minte.........ca tot esti tovaras cu ei....
          • 0 (0 voturi)    
            Hai (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 17:14)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui KlaudiuDB

            lasa povestile de adormit copii (ca de plesnit copii se ocupa suspendatul)
            Istoria nu se uita iar promisiunile lui base cu privire la bombonel nu le uita nimeni. Atunci si acum cand bombonel a ajuns la mititica toti portocalii erau si sunt in orgasm.
            Barroso este un profesionist iar cu ajutorul lui am reusit sa pastram multe finantari pentru romania indiferent de regimul aflat la putere.
            In rest esti ageamiu in incercarea de manipulare.
            • 0 (0 voturi)    
              finantari UE (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 19:09)

              marcus63 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              OK, din 2007 (admitere Romania in UE), Cate regimuri politice am schimbat? Au fost: Alianta DA-si tradarea PNL, care a condus la nasterea PDL. Apoi PNL s-a aliat cu PSD, obiectiv "jos Basescu", nu reforme, ori fereasca D-zeu modernizarea tarii, intarirea statului de drept (sa ne amintim de biletelul lui Tariceanu catre ministrul justitiei D-na Monica Macovei). Iar Dl. Barroso, daca este un profesionist, consider ca are suficiente surse de informatii. Din cate cunosc, UE are un birou in Ro, la Bucuresti.
              • 0 (0 voturi)    
                Si atunci (Duminică, 15 iulie 2012, 11:27)

                evoque [utilizator] i-a raspuns lui marcus63

                crezi ca basescu are vreo importanta pentru cineva din ue?
                Raspunsul meu este NU, pentru ca ue vrea o "stabilitate" pentru propriile interese. Germania are pregatit un plan prin care sa formeze un guvern al ue prin care sa controleze toate tarile din ue. Multi vor spune "vai ce bine". Nimic mai fals, asa devenim slugi cu acte in regula.
                Suntem membri ue insa nici un barroso sau merkel sau cine o mai fi nu are dreptul sa se amestece in treburile interne a unei tari membre. In rest (pe aceasta tema) nu este decat propaganda ieftina. Daca romanii decid fara basescu, asta este. Ca este o prostie sau nu, ramane de vazut.
  • +17 (19 voturi)    
    Frate caldura sau Barroso? (Vineri, 13 iulie 2012, 22:06)

    spysoby [utilizator]

    Crin acum o ora spunea altceva.Sunteti devastati deja.
    Victoas da-ti demisia ca altfel ajungi la nebuni.Ai incercat,ai vrut dar nu se poate.
  • +17 (19 voturi)    
    Dar (Vineri, 13 iulie 2012, 22:11)

    Baba.Ana [utilizator]

    Poate si "boborul" sa cunoasca raspunsurile? Sau sunt secret de stat?
  • +18 (20 voturi)    
    VREAU SA STIU . (Vineri, 13 iulie 2012, 22:38)

    durul [utilizator]

    Care sunt raspunsurile transmise de premier in numele meu ,poporul .
  • +14 (16 voturi)    
    care probleme ? (Vineri, 13 iulie 2012, 22:39)

    dezamagitul [utilizator]

    Nu stiu la ce probleme a raspuns Mr. paste ca ele nu exista dupa vorba pokeristului antonescu . Si de ce nu ne aduce la cunostiinta ce ia raspuns sau noi nu contam ca poate vedem dublul limbaj. Cu plagiatul ce le-ai raspuns ? ca iti dai demisia numai in fata marii adunari nationale.
    Noi de aicea nu plecam !
  • +18 (20 voturi)    
    Rupti de realitate (Vineri, 13 iulie 2012, 22:47)

    Mihail_AD [utilizator]

    Cat de naiv poti sa fii ca sa crezi ca europenii se iau numai dupa ce le sopteste una din parti?
    Cat de arogant sa fii ca sa crezi ca romanii nu realizeaza nepotrivirile dintre declaratiile aceleiasi persoande, date la ore diferite?
    Baietii astia sunt rupti de realitate si pe plan intern, si extern.
    Si el mai vrea sa profeseze vreodata ca procuror?
  • +18 (20 voturi)    
    Potrivit Agerpres. (Vineri, 13 iulie 2012, 22:56)

    Clop [utilizator]

    *Nu mai este nimic de comentat.

    Observatie: "Pe unele dintre ele le-am rezolvat. Am si trimis astazi un raspuns la cele 11 puncte ridicate de presedintele Comisiei si a fost un lucru foarte bun".

    Acesta este un blabla total, neadecvat realitatilor pe care le traim realmente. Ponta ne serveste la fiecare 5 minute un altceva, dar nicidecum un adevar valabil. Numesc asta dezinformare si manipulare.
  • +6 (28 voturi)    
    Raspunsuri (Vineri, 13 iulie 2012, 23:14)

    rokoz [utilizator]

    1. Basescu minte cu nerusinare
    2. Basescu minte cu nerusinare
    3. Basescu minte cu nerusinare
    4. Basescu minte cu nerusinare
    5. Basescu minte cu nerusinare
    6. Basescu minte cu nerusinare
    7. Basescu minte cu nerusinare
    8. Basescu minte cu nerusinare
    9. Basescu minte cu nerusinare
    10. Basescu minte cu nerusinare
    11. Basescu minte cu nerusinare
    • +13 (15 voturi)    
      de ce i dati minusuri? (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 3:56)

      ioanadoe [utilizator] i-a raspuns lui rokoz

      face misto omu. Pentru Ponta sau pentru oamenii USL ului care monitorizeaza netu paici. Nu si pune nici o problema morala ca oameni din comisii de etica isi dau demisia de jena plagiatului lui? Uite la Presedintele Basescu, a indemnat poporul sa se duca la vot, chiar daca s-ar putea sa piarda in felul asta (si eu sa pierd singurul presedinte mai OK). Alta clasa.
      • +6 (6 voturi)    
        excelent rokoz! (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 12:15)

        MBalaceanu [utilizator] i-a raspuns lui ioanadoe

        cred ca astea au fost raspunsurile idiotului, din acest motiv nici nu le face publice.
        ma uitam ieri la mitingul retardatilor usl de la constanta si cred ca au intuit bine nivelul poporului roman... jenant spectacol. din pacate il vor demite pe Presedintele Basescu si vom fi iar obligati sa traim o lunga perioada vremuri grele.
    • +3 (3 voturi)    
      Basescu (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 10:28)

      Angoasat [utilizator] i-a raspuns lui rokoz

      A 2a zi dupa suspendare a tinut o conferinta de presa la Cotroceni cand l-a catalogat drept mincinos notoriu pe Ponta datorita faptului ca a explicat UE ca Presedintele nu s-a prezentat desi Ponta cu buna stiinta prin MAE a trimis o lista cu delegati diferita...Ponta mizeaza pe naivitatea romanilor dezinformati, pierduti in afirmatii politice academice. iar in joc e libertatea lui Voiculescu..
      • +4 (4 voturi)    
        Nu doar a lui Voikulescu (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 13:37)

        Katerra [anonim] i-a raspuns lui Angoasat

        In joc e libertatea noastra, a tututor, vom ajunge prizonieri in propria noastra tara.
        Ei bine, niet, spasiba, tovarisci!
    • +1 (1 vot)    
      Baiiiii (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 16:57)

      sssaaa [utilizator] i-a raspuns lui rokoz

      Bai tu esti tovaras cu Ponta ....m-am prins ca ai stiut raspunsrile, dar cum le-a scris?!?!Primul este tastat iar restul Copy-Paste!?!?!?!?
      Asta nu ai stiut .....
  • +20 (22 voturi)    
    Fulare (Vineri, 13 iulie 2012, 23:19)

    Rainbowlion [utilizator]

    Oamenii astia sunt schizofrenici. Sper sa aiba fulare destule pentru fiecare.
    • +14 (18 voturi)    
      Any Doctor......? (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 1:31)

      Wits [utilizator] i-a raspuns lui Rainbowlion

      Exact !!! Any DOCTOR in here ....? This guy needs some help fast please. Patient's name starts with P...., nume predestinat, nu-i asa? Just hurry up please, it's geeting bad each hour...
  • +20 (22 voturi)    
    Dar (Vineri, 13 iulie 2012, 23:23)

    Baba.Ana [utilizator]

    Dar raspunsurile la cerintele despre parlamentarii incompatibili/ penali care sunt, ma rog?

    Si daca tot am vazut lista "pe curat" a d-lui Barosso, am putea vedea si raspunsurile tot "pe curat" ale (hm, sa zicem "d-lui") Ponta? Punct cu punct si redactate ca pentru ochii Comisiei Europene, ca nu toti suntem de la plug, sa ni se traduca dupa ureche...

    Sau e prea mare obraznicia sa ceri una ca asta prea-cinstitului si prea-integrului Ctrl+V?
  • +22 (24 voturi)    
    intrebare (Vineri, 13 iulie 2012, 23:37)

    Uzu_buzu [utilizator]

    "Romania e o tara cu reputatie proasta - si asta din cauza lui Basescu.- care de opt ani una spune la Bruxelles si alta face in Romania"

    cum se face ca de 8 ani Romania si-a facut temele si (am ajuns sa nu intram in Schengen doar printr-un abuz al Olandei), cum se face ca pana acuma nu ne-a chemat nimeni sa ne traga de urechi, in vreme ce Basescu zicea una si facea alta ? Chiar asa chiori sunt aia ?

    oricum nu ma asteptams a vina Ponta si sa spuna "m-au chemat sa dau explicatii"
  • +22 (24 voturi)    
    Cupletul Ponta-Antonescu (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 0:05)

    andrei florescu [utilizator]

    Dupa ce, in patru zile, au facut ce si cum au vrut, punand mana pe putere intr-un timp record, acum nu mai pot face nimic, din ratiuni constitutionale. Dupa ce au schimbat legea pentru a putea-o respecta, acum o respecta prea mult pentru a mai putea-o schimba. Cupletul Ponta-Antonescu stie ca e complet discreditat pe plan european. Dar marea lor miza e pe plan intern. De unde si discursul lor populist-patriotard in fata compatriotilor, si figuratia de complezenta a lui Ponta la Bruxelles. A parut extem de ispasit in fata autoritatilor Europei, unde a zis "hais", si odata intors acasa, si-a regasit tonul arogant, ingamfat, zicand "cea". Strategia e de a tine pana la referendum, si de castiga cu orice pret, indiferent de prejudiciul de imagine.Costul, ca de fiecare data, va fi decontat de poporul care le va legitima faradelegea.
  • +25 (27 voturi)    
    Cele 11 Porunci (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 0:16)

    marvio [utilizator]

    Iata cum a raspuns Ponta la "Cele 11 Porunci" primite joi la pranz de la Barroso, despre care interimarul nu aflase pana vineri seara absolut nimic deoarece - acum sincer - a dormit intreaga zi:

    1) Da, sa traiti! <Copy-Paste>
    2) Da, sa traiti! <Copy-Paste>
    3) Da, sa traiti! <Copy-Paste>
    4) Da, sa traiti! <Copy-Paste>
    5) Da, sa traiti! <Copy-Paste>
    ..............................................
    10) Da, sa traiti! <Copy-Paste>
    11) Da, sa traiti!

    Ufff, zau ca a fost mult mai greu decat la doctorat!
  • +28 (30 voturi)    
    "Mitica" - de Ion Luca Caragiale (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 0:22)

    marvio [utilizator]

    "- De cine ti-e frica, Mitica?
    - De prostul rau!"

    Ion Luca Caragiale - "Mitica" (1900)
  • +20 (22 voturi)    
    astia mint pe toate fronturile... (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 0:50)

    viorellucaci [utilizator]

    ponta minte, antonescu minte, si marga la MAE la fel, ambasadorul Germaniei a trebuit sa dea propriul comunicat privind discutiile avute la MAE, cand a vazut ce comunicat facuse marga...Astia se comporta ca in Coreea de Nord...
  • +12 (14 voturi)    
    Shit paintball (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 0:55)

    Clop [utilizator]

    Hum... da... Duvaz la inaintare, mitraliind: in 2009, s-a chemat FMI-ul, nu am fost consultati, Romania nu era in criza, in Romania curgea numai lapte si miere etc. Bullshit! / Pe astia ii mai pot crede doar cainii de pe autostrazi.

    Aceste rafale dintre politicienii romani, aceasta cufureala publica, la care asista si Europa, ne costa enorm de la o zi la alta.

    Ma intreb ce tip de circumstante ar putea aduce o primenire in mentalitate si in act pentru cetateanul obisnuit din Romania pana la referendum.

    Sau o sa stam improscati si intens mirositori inca vreo 2 generatii.
  • +5 (9 voturi)    
    Any Doctor..... (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 1:21)

    Wits [utilizator]

    Any DOCTOR in here?..... This guy needs some help, please.
  • +9 (11 voturi)    
    pe cine credeti ca prostiti ? (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 1:40)

    ionutBv [anonim]

    in nici un caz pe oficialii UE. ei stiu foarte bine ce ati facut si ce vreti sa faceti.
    Politicienii aia nu s-au nascut ieri, si nu cred ca stau toata ziua la tv sa va auda minciunile. Au citit legile si ordontantele si pe baza lor si-au format o parere. Voi urlati in gura mare ca cineva v-a parat de parca ar avea vreunul o influenta cat de mica in UE
  • +16 (18 voturi)    
    Pontulici (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 1:42)

    benicio [utilizator]

    Mai baiatule, tu crezi ca europenii nu stiu ce se intampla in Romania? Tu crezi ca ei nu au informatiile lor, din sursele lor proprii? Tu crezi ca ambasadele lor dorm? Nu, tu stii toate astea. Dar mizezi pe faptul ca eu nu stiu si te cred pe cuvant cand spui ca numai Basescu e de vina. Ei bine, nu te cred. Tu incerci sa-ti faci de cap pe plan intern stiind ca europenii nu au ce sa-ti faca. Asa e, tie nu au ce sa-ti faca, dar daca opresc robinetul cu bani ma afecteaza pe mine, Pontulici, nu pe tine. Tie nu-ti pasa de mine, evident. Asa ca nici mie n-o sa-mi pese de tine la vot. Si nici dupa vot...
  • +23 (25 voturi)    
    Intrebari pt inconstienti (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 2:01)

    raphaelengouch [utilizator]

    Vreau sa spun ceva celor care vor vota pentru demiterea lui Basescu?. Credeti ca total o sa se opreasca aici? O sa cada Basesci iar dupa aceea o sa se opreasca tot? Credeti ca cei care au pornit razboiul asta, cei carora nu le pasa de tara si de economie au sa inceapa sa lupte pt independenta justitiei? Credeti ca au sa fie bani de pensii cand leul e in cadere libera? Credeti ca UE o sa mai permita intrarea fondurilor in Romania cand rapoartele pe Justitie o sa fie din ce in ce mai jalnice? Credeti ca FMI o sa mai dea vreun ban Romaniei? Meditati la intrebarile acestea dragi domni "nedreptatiti" de Basescu
    • +3 (3 voturi)    
      Mai bine zis (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 7:21)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui raphaelengouch

      Indivizii astia or sa-si mai faca dusmani , unul din ei fiind si Dv in caz ca nu veti fi vreodata de acord cu ceva ce fac ei acolo . Si or sa va trateze in stilul Basescu , "curat constitutional dar umflati-l" , ca deh numai prostii de Basescu si PDL au stat cu Nastase si Geoana ani in sir in fruntea camerelor de dragul prapaditului de regulament intern al camerelor . Auzi "regulament intern" .Daca antena cere ei trec si peste constitutie si peste UE , hmm mai putin peste voia mamei Rusii :) ( aici sunt eu rautacios ii doare'n cot pe rusi de noi)
    • +4 (4 voturi)    
      total de acord (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 9:50)

      KlaudiuDB [utilizator] i-a raspuns lui raphaelengouch

      Nimic n-o sa se opreasca aici.Deja prin teritorii s-au facut liste ,despre polite de platit.
      Mai grav e ca iarasi 1-2 ani institutiile nu vor functiona,"fraierii" de la bruxeles o sa ne inchida robinetul iar noi o sa tragem ponoasele genialei strategii a lui Ctrl+V
  • +13 (15 voturi)    
    votul popular (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 6:45)

    cotora [utilizator]

    usl, prin votul popular, vrea sa legitimizeze, dictatura si mafia de stat, una vb la bruxlles, alta spune si face in tara, folosind un limbaj dublu, asa va face tot timpul, dupa ce va castiga referendumul si alegerile din toamna
    • +2 (2 voturi)    
      Exact (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 13:41)

      Katerra [anonim] i-a raspuns lui cotora

      Se repeta istoria din 1946
  • +9 (13 voturi)    
    Salutul care asteapta clipa lansarii (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 7:02)

    hotnewsfil [utilizator]

    Cu siguranta, dupa victoria hitleriana din 29 Iulie 2012, noul presedinte, mesianic, va saluta poporul cu HEIL
    • +3 (3 voturi)    
      nu e exclus (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 9:51)

      KlaudiuDB [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      freza si fata il ajuta.....
  • +4 (4 voturi)    
    scorpionii (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 7:12)

    gorjenii [utilizator]

    Viorel a trimis raspunsurile la solicitarile COM si Crin nici nu stie ca acestea exista?
    Interesant.
    A raspuns singur, ca si seful de la Inspectoratul de Stat pt Ctii?
  • +4 (4 voturi)    
    va recomand sa consultati (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 8:04)

    flitmania [utilizator]

    biografia lui Victor Ponta(sunt f multe link-uri) si a Dacianei Sarbu.Aseara m-am delectat cu o documentare completa.Am constatat ca si-au facut nunta la hotelul lui Robert Negoita,Daciana a pozat (intr-un pictorial )mai mult nuda,iar pe youtube veti gasi niste filmulete cu sotia nr 2 si va veti lamuri ca Daniela Crudu este un geniu pe langa ea.Nu o sa va para rau.
    • 0 (0 voturi)    
      Daciana Sarbu e aia care (Duminică, 15 iulie 2012, 12:11)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

      la Robert Turcescu in emisiune n-a stiut ce inseamna NATO, dar ea era secretar de stat pe probleme NATO?!
      Boy, asta-i de antologia "Only in Romania" !
  • +4 (4 voturi)    
    nu va oripilati (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 8:31)

    edif [utilizator]

    Declaratiile absurde ale copy-lotului sunt adresate electoratului PSD, se vede clar cate inteligenta se ascunde in cei care il voteaza
  • +6 (6 voturi)    
    sunt cetatean european si am drepturi..... (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 8:58)

    ivanescu [utilizator]

    domnule poanta ,pentru mine antena ,la care te duci tu sa dai vesti importante ,nu exista !eu ,platesc taxe pentru tvr ....ce se antampla de-i ocolesti ?....sau voiculescu i-ti pune sula-n coaste....te rog sa -mi trimiti raspuns an scris ....sunt cetatean european si am drepturi !
  • +4 (4 voturi)    
    nu iese (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 9:10)

    alip [utilizator]

    Antonescu spunea ca nu e nevoie sa ia hartia de demisie de la Basescu in ziua suspendarii, ca exista si oameni de onoare. Oare se referea la alti oameni decat la el insusi in cazul in care tu stii sigur ca nu isi da demisia? Dar pe cine ar mai mira? Tu ai zis ca-ti dai demisia daca se dovedeste plagiatul, dar n-ai facut-o. Sper sa te dam noi afara in toamna, ba chiar poate mai devreme, in 29 iulie. Scursuri.
  • +4 (4 voturi)    
    Rusia ataca! (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 9:13)

    yonuzzu [utilizator]

    1 etapa anihilarea Poloniei si Romaniei-prieteni fideli ai SUA. Polonia deja e scoasa din joc, iar in Romania cu ajutorul lui Antonov si Ponta se dau acum lupte grele. Acesti 2 agenti rusi fac declaratii belicoase la adresa UE pentru ca pe 18 iulie 2012 UE sa amane intrarea in Schengen si sa suspende fondurile. Tot pe 18.07.12 Ponta va merge la Chisinau si seara neoficial la hotelul Leogrand se va intilni cu ministrul de externe al separatistilor de la Tiraspol N.Stanski si ambasadorul rus Farid Muhametshin. Se va discuta despre conflictul transnistrean, dar si despre un credit de cateva miliarde de dolari de la rusi in conditii preferentiale. In schimb Romania se va angaja sa cedeze forarile gazelor de sist catre Gazprom, accesul investitorilor rusi la centrala nucleara de la Cernavoda si concesiunea unei parti din portul Constanta!
    etapa 2. Refacerea Moldovei mari si Incorporarea in Uniunea Euroasiatica, formarea Republicii Transilvania si a Republicii Valahia cu prim-ministru Poanta si Presedinta Antonov, noapte buna romani!
  • +5 (5 voturi)    
    ponta,...ponta..... (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 9:16)

    Cadillac [utilizator]

    Vrajeala ieftina ! Buna pentru gainarii care 'urmaresc'

    haznaua3 !!

    Cele 11 'porunci' NU sint "probleme ridicate"..................

    Sint ORDINE venite 'de sus' si pe care vei fi FORTAT sa le executi.

    Dupa care, sa-ti dea Dumnezeu o ciroza !!!
  • +3 (3 voturi)    
    noi ce sa mai credem (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 9:38)

    Gaby51 [utilizator]

    unul zice una, altul alta. puneti-va tov. de acord, ca ne-o ia mintea razna si nu stiu ce mai facem! sau e semn ca cei doi b.. nu mai trag la aceeasi caruta? astept cu nerabdare sanctiunile UE, chiar daca ne afecteaza pe toti, dar e bine sa ne dea cu capul de pereti.
  • +4 (4 voturi)    
    WHO'S WHO (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 9:40)

    acadea [utilizator]

    CARE MINTE?PONTA SAU ANTONESCU?EXISTA CELE 11 SOLICITARI ,SAU NU?NICIUN "ANALIST" NU A SESIZAT INADVERTENTA DECLARATIILOR CELOR DOI?
  • +3 (3 voturi)    
    Rusine! (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 10:00)

    tigan2012 [utilizator]

    Rusine, Victor Ponta!Scuze, tu nu ai rusine,cum nu are nici pokemonul Crin.Din pacate, acest popor atat de rabdator, dar atat de putin unit si astfel usor de manipulat, are cel mai mult de suferit.Sunteti amandoi, impreuna cu toata clica voastra-cea a Ciumei Rosii date in galbinare-NISTE GUNOAIE ale Istoriei acestei tari!Dumnezeu sa aiba grija de poporul roman si sa-i dea romanului mintea cea de pe urma!
  • +3 (3 voturi)    
    Constitutia Roaniei Europene dixit: (art. 115) (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 10:11)

    gorjenii [utilizator]

    OUG nu pot fi adoptate in domeniul legilor constitutionale si nu pot afecta regimul institutiilor fundamentale ale statului.

    Curtea Constitutionala si Avocatul Poporului sunt institutii fundamentale ale statului .

    Legislatia europeana are prioritate fata de dispozitiile contrare din legile interne.

    Tratatul UE a fost ratificat de Parlamentul Romaniei
  • +2 (2 voturi)    
    care e faza cu scorpionul? (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 10:21)

    MPatrick [utilizator]

    acum i s-a pus pata lui Viktoras si pe zodii?
    poate ar fi cazul sa ne facem bagajul, noi suntem 3 scorpioni in familie, sa nu ne prigoneasca noua putere...
  • +2 (2 voturi)    
    e atat de prost (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 10:33)

    visio [utilizator]

    Ponta incat a venit cu intrebarile acasa; a dat copy-paste acasa; vor intelege romanii, dupa 20 ani de democratie, ca plagiatorii si lenesii trebuie trimisi la "recycle bin"?
    intr-o lume capitalista nu avem nevoie de comunisti...
    p.s. ce sifonat arata ponta dupa intoarcerea dela ue
  • +1 (1 vot)    
    Eu nu-l cred (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 10:37)

    sile231 [utilizator]

    Pentru ca vorba lui Cristoiu, minte cu sinceritate. Voi il credeti?
  • +3 (3 voturi)    
    Banc sec (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 11:01)

    Apolitik [utilizator]

    Barosso: Dl'e Ponta, de ce? Cum? Cand? Unde?
    Ponta: Sa moara ne'a Iliescu daca nu sunt doctor! Basescu ala, v'a mintit de ingheata oazele din Sahara!
    Barosso: En fine, cum spui tu mai Ponta! Dar totusi sa nu dezbati cele 11 porunci taman la Antena 3 a lui Voiculescu...
    Ponta: Sefu', dar i-l supar pe ne'a Felix si ramanem fara bani de campanie electorala , iar ne'a Vantu' e suparat pe noi de atunci cand mister Geoana s-a bucurat cu nevasta-sa degeaba ca-i presedinte!
    Intre timp apare Merkel...
    Merkel: Domnule Ponta, daca va punem in fata detectorului de minciuni, explodeaza aparatul ...
    Ponta: Hai tanti' Merkel, lasa'ma in pace ca matale tot ai ceva cu mine...
    Merkel: Ar plange Pinocchio daca te-ar auzi ...
  • -1 (1 vot)    
    Ciudat ! (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 11:18)

    alina20 [utilizator]

    Nu a fost nici macar un moment vorba despre un document oficial sau ceva de genul, au fost vorba doar de niste intrebari la care Guvernul deja a transmis raspuns catre Comisia Europeana. Ce mi se pare ciudat este faptul ca cele 11 intrebari puse de liderii europeni au fost exact la fel cu cele puse de catre pdl-isti incontinuu de cand a fost base demis ! Ciudat nu ?
  • -3 (3 voturi)    
    !!!! (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 12:40)

    Jully [utilizator]

    Bataie de joc!!!!!Base a incalcat toate legile statului, conteaza interesul si nu Constitutia. Ponta si Antonescu iau atitudine, asa ar trebuii sa facem si noi.
  • -1 (1 vot)    
    f (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 12:43)

    Ionazila [utilizator]

    Acest document, invocat drept listă de cerere a Comisiei Europene, NU EXISTA pe nici un site al Uniunii Europene. Este o manipulare grosieră să prezinţi un document care este inexistent drept solicitare imperativa a Comisiei. Niciodata, de la fondarea comunităților europene, nu s-a înregistrat o astfel de solicitare făcută vreunei țări membră UE. Ar fi o depasire de atributii inacceptabila si de neimaginat a Comisiei Europene.
  • +2 (2 voturi)    
    d-lor de la Hotnews (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 12:44)

    Ruhe [utilizator]

    va rugam sa cereti raspunsul oficial al Guvernului Romaniei la problemele ridicate de CE. Daca exista un asemenea raspuns el nu poate fi secret.
  • +1 (3 voturi)    
    sad (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 12:50)

    florin999 [utilizator]

    Acest om este bolnav de putere, ne-a vandut tara, ne-a distrus vietile, ca sa ramana el la putere!
  • +2 (4 voturi)    
    da (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 12:53)

    Scafandru [utilizator]

    Este o manipulare grosieră să prezinţi un document care este inexistent drept solicitare imperativa a Comisiei.
  • +1 (1 vot)    
    ... (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 12:53)

    Sandraa [utilizator]

    de ce nu primim si noi raspunsurile la cele 11 intrebari ?cine minte pe cine?nu vedeti ca se incurca in minciuni ?
  • +6 (6 voturi)    
    mai oameni bni hotarati-va odata ! (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 13:03)

    dorinuca [utilizator]

    A existat sau nu o lista ? Eu stiu ca da , dar prezidentul
    crin zice ca nu ! Atatea minciuni intr-un timp atat de scurt n-am auzit de cand mama m-o facut! Ce urmariti mai impostorilor? Nimic dar NIMIC nu justifica miseliile pe care le faceti impotriva poporului ! Nicio persoana, oricat de importanta ar fi pentru voi, nu merita sa faceti ceea ce ati facut voi! Doar daca nu cumva va aparati voi insiva de ceva........Om trai si om vedea , sper sa fiti pedepsiti asa cum meritati ! Va umflati in pene ca voi sunteti vocea poprului, care popor , mai arogantilor,mai ?!Vocea mea nu sunteti voi si nici nu veti fi cate zile oi avea ! Voi vota impotriva voastra cat voi trai de-acum inainte !
  • +7 (7 voturi)    
    in traducere libera.. (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 14:24)

    keiser_soze [utilizator]

    ....you're f u c ke d ! daca nu respectati intocmai recomandarile facute de UE !
  • +3 (3 voturi)    
    Numa 11? (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 14:30)

    khmer [utilizator]

    Prea putine,insa una cu siguranta i-a scapat cea prin care Pontifix sa-si dea demisia in urma plagiatului.
  • +7 (7 voturi)    
    barrosso (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 15:09)

    ciupilica [utilizator]

    ...nu asteapta raspunsuri scrise "cu gura", ci cu fapte, adica sa se faca asa cum a cerut CE, nu sa se spuna ca "se va face", dupa care lucrurile sa ramana la fel ca inainte. astia nu sunt dusi cu pluta, precum nenea gheorghe din ghimpati, care crede orice-i spui.
  • +1 (1 vot)    
    daa (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 16:41)

    sssaaa [utilizator]

    Si Tom si Jerry se intelegeau mai bine ca astia doi.

    Vai de capul nostru.
    Hai sa-i aplaudam ca si la spectacol ...poate, poate, pleaca.
  • +2 (2 voturi)    
    Pontosul (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 16:41)

    iudi [utilizator]

    Domnule Ponta, i-ai transmis domnului Barosso si faptul ca impreuna cu Antonescu vrei sa scapi de Basescu? Intreb pentru ca verbal i-ai transmis asta cand ai fost chemat la Bruxelles avand de grija s-o ametesti ca suspendarea o vrea poporul ca tu vrei doar sa plece Base. Voi uslasii ii credeti prosti pe toti fie ei romani, nemti, francezi, etc. Sunteti nerusinati fara limite!
  • +3 (3 voturi)    
    De ce nervos ? (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 18:05)

    anaana [utilizator]

    Dl. Ponta mai are putin si a scapat de toate problemele asa ca nu inteleg de ce era asa de nervos in emisiune. Oare a inceput sa inteleaga ca dupa circul acesta asteptam de la el :- salarii si pensii mari, - locuri de munca, - autostrazi, - asistenta medicala performanta, - leu stabil, - case ieftine... Hai Ponta draga , zimbeste si da-ne tot ce ai promis. Stim ca a doua zi dupa ce ai scapat de Basescu ne poti da totul !
  • +3 (3 voturi)    
    tupeu (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 21:14)

    Gheorghe Moldovan [anonim]

    Ponta admite ca sunt 11 probleme doar ca tot Basescu le-a generat. Halal presa din Romania daca nu sunt in stare sa il confrunte cu realitatea........Nu trebuie sa fii geniu sa devii un mare jurnalist zilele astea.
  • 0 (0 voturi)    
    Unde vedem si noi documentele? (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 22:14)

    CetateanuBULA [utilizator]

    Domnu Ponta

    Unde vedem si noi documentele?

    si cum putem verifica varianta ca nu au fost publicate dar v-au fost trimise?
  • +2 (2 voturi)    
    pacalici (Duminică, 15 iulie 2012, 8:12)

    vio-e1 [utilizator]

    Asa cum era de asteptat, pacaliciul isi continua jocul, incercand sa-i pacaleasca pe toti, luandu-si incet-incet cuvantul inapoi... DECE NU MA MIR, OARE ???
  • +1 (1 vot)    
    Minciuni, minciuni, minciuni (Duminică, 15 iulie 2012, 11:25)

    omliber [utilizator]

    Nu stiu daca dl Basescu a spus una la Bruxelles si alta la Bucuresti, dar stiu sigur ca dvs. dle Ponta, dvs. dle Corlatean, dvs. dle Marga ati spus cu totii una in strainatate si una la Bucuresti.
    Rapotul pe Justitie, devalorizarea leului fata de euro (atunci cand monedele din jur nu se devalorizeaza), micsorarea investitiilor straine vi se datoreaza exclusiv. Nu as avea incredere in dvs. dle Ponta nici daca ati fi singurul om din lue care m-ar putea salva intr-o anume situatie!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Demisia ! (Duminică, 15 iulie 2012, 12:24)

    da capo [utilizator]

    Demisia ! Demisia ! Demisia ! Infama "Epoca de Aur" Ponta trebuie sa se incheie acum. Romania din 2012 nu poate fi condusa prin minciuna, amenintari si abuzuri ale puterii corupte USL !


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri