VIDEO Traian Basescu: Nu iau in calcul pierderea referendumului

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 15 iulie 2012, 19:24 Revista Presei | Radio TV

Traian Basescu la Realitatea TV
Foto: Captura Realitatea TV
Presedintele suspendat Traian Basescu a declarat duminica seara, intr-o emisune la Realitatea TV, ca premierul Victor Ponta si presedintele interimar Crin Antonescu au fost "rejectati ca parteneri de Europa, iar o ramanere a lor in functie dupa referendum ar insemna o Romanie izolata". "In zece zile au facut tandari reputatia Romaniei", a spus Basescu. Potrivit presedintelui suspendat "aceasta lovitura data institutiilor statului, aproape militar, este data in numele puscariabililor". Basescu a mai spus ca, din cate stie el, nu are nici un dosar penal.

Declaratiile presedintelui suspendat Traian Basescu:
  • Am crezut mult in coabitare. Dupa ce guvernul Ungureanu a pierdut majoritatea in Parlament si avand experienta utilizarii unor sefi de institutii din opozitie, la SRI si la SIE, am facut si incercarea coabitarii pentru a evita instabilitatea politica. Am avut convingerea ca va merge, pentru ca era o distanta de la 2007 la 2012.
  • V-as aduce aminte ca a fost o campanie electorala locala in care n-am scos un cuvant, desi eram atacat de dimineata pana seara, chiar de cel caruia ii incredintasem mandatul sa faca guvernul. N-am avut reactii impotriva, am tolerat si plecarea la Consiliul European impotriva deciziei CCR... si totusi s-a declansat un proces de suspendare a presedintelui.
  • Nu-mi puteti da un singur exemplu macar... si va dau eu unul, ca sa vedeti pana unde am mers cu toleranta. Ministrul Educatiei, dna Andronescu, a pierdut un proces pe incompatibilitati si am spus ca daca premierul isi asuma sa desemneze un asemenea ministru, fie. In conditii normale, n-as fi acceptat o asemenea nominalizare. Dar am spus fie, pentru ca interesul era stabilitatea, care era deasupra orgoliilor mele.
  • Da, asistam la un proces de erodare a vietii publice in Romania. Aduceti-va aminte ca mai bine de un an Opozitia n-a intrat in Parlament, atacand virulent orice masura; asta era treaba Opozitiei, dar nu era treaba Opozitiei sa nu participe la lucrarile Parlamentului. Nu puteti pune pe seama Puterii deprecierea relatiilor politice.
  • In schimb, in mod categoric, masurile luate in 2010, cu efecte si in 2011 si pana astazi, au afectat populatia, categoric, cu atat mai mult cu cat mesajele, explicatiile Guvernului nu au patruns spre populatie, ele au ramas ca niste lucruri facute impotriva oamenilor. Este nedreapta etichetarea, dar ea este o realitate a momentului, iar eu nu sunt exclus din aceasta eticheta - "presedintele a facut lucruri rele impotriva noastra"; si o buna parte a populatiei crede acest lucru.
  • Stiu ca n-am reusit sa transmitem corect mesajele sau sa le facem sa ajunga la populatie; acum este tarziu.
  • Realitatea este ca aceasta lovitura data institutiilor statului, aproape militar, este data in numele puscariabililor. Nu sunt un copil si nici lipsit de experienta politica. Momentul culminant, decizia de a se trece la suspendarea presedintelui se luase de mult, a anuntat graficul chiar Dan Voiculescu, si ea a fost respectata milimetric. Acest lucru s-a petrecut in numele puscariabililor din politica romaneasca.  
  • Va dau o informatie publica. La votul de suspendare au votat 19 parlamentari cu dosare penale oficiale, plus trei incompatibili, declarati ca atare de Inalta Curte de Casatie si Justitie. Iar langa ei, dl Voiculescu, care a fugit, ca astfel ar fi fost 20 de parlamentari cu dosare penale.
  • Eu n-am spus "puscarias", am spus "puscariabil". Atata timp cat sunt intr-o ancheta penala, declarata oficial si ei instiintati, dati-mi voie (referitor la folosirea termenului, n.r.).
  • (Daca se agata de scaun in intentia de a nu se deschide doua dosare penale impotriva sa) Deci despre ce dosare este vorba? Este una din minciunile puscariabililor, pentru ca am vazut si cine a facut afirmatiile, exact oameni cu dosare penale. Din cate stiu eu, nu am nici un dosar penal. Reclamatii penale am avut, am avut 500 cand eram primar general.
  • Acel dosar ("Casa din Mihailanu", n.r.) a fost inchis pentru ca am dobandit apartamentul - nu-i vila, e un apartament - l-am dobandit legal, dupa ce primisem notificarea sa parasesc apartamentul din str. Maresal Prezan, iar povestea "Flotei" - stiti ca au fost 111 sau 109 oameni inculpati, a existat un procuror PNA, Amarie, care a refuzat sa semneze acel rechizitoriu; dosarul este inchis si ei sunt nevinovati.
  • Sunt abordari propagandistice. Eu am opt ani de mandat; nu ma lupt pentru un scaun, este un scaun tare incomod, mai ales in perioade de criza. Obiectivul meu nu mai poate fi acel scaun in lupta pe care o dau in aceasta campanie; obiectivul meu este Romania europeana, pentru ca aici am ajuns.
  • Va aduceti aminte, erau strigatele "ne incurca presedintele sa guvernam". Nu le-am facut nicio observatie, nici publica, nici pe dedesubt. Au ramas fara presedintele care ii incurca, pe data de 6 iulie seara. In zece zile au facut tandari reputatia Romaniei, asta fara presedintele care ii incurca, dar care avea o reputatie in interiorul UE. Cum se vor descurca cu reputatia si cu credibilitatea Romaniei, ramane de vazut.
  • In momentul de fata, din cauza evolutiilor si pozitiilor europene, si ale pozitiilor statelor din NATO, referendumul nu mai este despre Traian Basescu, este despre Romania capabila sa mentina criteriile democratice sau despre Romania izolata. Astea sunt alternativele noastre.
  • Eu nu cer ca neaparat toti romanii sa inteleaga acest lucru, dar Europa i-a rejectat ca parteneri pe Victor Ponta si pe Crin Antonescu. O ramanere a lor in functiile de presedinte, de premier, dupa acest referendum, inseamna o Romanie izolata; o Romanie care a dat si mesaje nationaliste inacceptabile in interiorul Uniunii Europene - v-as aduce aminte iesirea presedintelui interimar Crin Antonescu, care numai nu batea cu pantoful in pupitrul de la Cotroceni ca lui nu-i da nimeni ordine. Eu sunt de acord, un sef de stat nu primeste ordine de la nimeni, numai ca ce n-a inteles dansul este ca UE este o chestiune despre valori, si atat timp cat respecti valorile democratice ale UE - pentru specialisti, criteriile de la Copenhaga, este vorba de criteriul politic, cu care ne-am mai confruntat la inceputul anilor 2000, pana cand ni le-am pus la punct si nimeni n-ar fi crezut ca institutiile nu vor mai functiona - iar respectarea acestor valori inseamna subventie pentru agricultura, dreptul de a circula liber in UE, bani pentru dezvoltarea infrastructurii, dreptul de a munci in UE; asta inseamna respectarea acestor valori - iti da niste drepturi; cand nu le mai respecti, te izolezi si urmeaza reactiile statelor democratice.
  • Nediscutand despre Romania, aduceti-va aminte despre Austria lui Haider, cat era de Austria, net contributor, deci nu o tara care primea bani de la UE, ci una care dadea bani, a fost izolata fara nicio ezitare, pentru ca in momentul in care nu se mai respecta valorile, atunci tara nu mai este compatibila cu UE si se iau masuri, apar reactii 
  • Nu spun ca un vot impotriva lui Basescu e un vot impotriva Europei, nu; spun ca trebuie gasita solutia resetarii situatiei institutiilor statului roman. Ca aici, intre paranteze, exista un nume - Basescu, Ponta sau Antonescu - nu are relevanta; eu discut despre capacitatea noastra de a reactiona.
  • Eu am avut speranta, gandul ca s-ar putea reseta situatia institutiilor prin Curtea Constitutionala. Din pacate pentru Romania, Guvernul a utilizat Monitorul Oficial ca pe o gazeta de perete si in loc sa pune actele normative in ordinea in care actiunile s-au produs, le-a inversat ordinea. Pentru ca daca era respinsa de catre Curte ordonanta prin care se amputau atributiile Curtii, atunci CCR putea judeca hotararile prin care Vasile Blaga si Avocatul Poporului au fost revocati. Curtea putea judeca inclusiv hotararea de suspendare a presedintelui Romaniei. Aceasta ordonanta nici macar astazi nu este anulata si CCR nu creeaza legi, ea doar amendeaza legi si sunt 45 de zile, conform legii, in care Parlamentul sau Guvernul sa solutioneze problema.
  • Deci a fost un joc de care nimeni nu poate fi pacalit. Toti ambasadorii, toate ambasadele, toate cancelariile din UE stiu pefect ce s-a intamplat. Or, ei spun un lucru simplu: resetati imediat functionarea statului roman; nu avem nicio certitudine ca acesti doi domni, Crin Antonescu si Victor Ponta, nu vor continua in alte domenii in acelasi fel; de asta au fost atentionati preventiv legat de justitie, pentru ca a existat un astfel de avertisment. Iar romanii ar putea avea si ei in vedere un lucru: daca un abuz s-a petrecut cu primii trei oameni in stat, plus Avocatul Poporului, abuzuri se pot produce si impotriva lor.
  • Cuvantul "abuz" e perfect justificat constitutional, nu in ceea ce priveste dreptul Parlamentului de a-l suspenda pe presedinte, acest drept Parlamentul il are si prin prezenta mea in Parlament eu l-am recunoscut. In schimb, cand vorbim de motivele pentru care poti sa-l suspenzi pe presedinte, aici a fost un abuz de putere al Parlamentului si toata lumea a sesizat acest lucru. Pentru ca art. 95 spune foarte clar ca presedintele poate fi suspendat daca incalca grav Constitutia.
  • Dincolo de atacurile la CCR, de ordonante de urgenta in domenii in care este interzisa utilizarea lor, cum e domeniul electoral... eu am inchis subiectul privind suspendarea pentru ca n-am putut sa-l atac; hotararea Parlamentului privind suspendarea nu a putut fi atacata pentru ca este si acum in vigoare OUG care interzice Curtii sa analizeze hotararile Parlamentului; deci nici eu, nici Blaga, nici Avocatul Poporului nu putem ataca aceasta hotarare.
  • Eu acum n-as mai accepta o resetare a situatiei. Cum as arata ca presedinte sa te duci la judecata poporului si, in loc, ai facut un artificiu legislativ si n-ai mai ajuns acolo; acest proces este pornit si el trebuie sa mearga pana la capat si eu ii chem pe romani sa participe la el; pana la urma, exponentul acestui stat, care este presedintele Romaniei, nu poate sa intre intr-un soi de lucruri neclare: a fost trimis de Parlament in fata poporului, trebuie sa se supuna acestei judecati, ii place sau nu-i place.
Traian Basescu: "Sunt destule lucruri pe care mi le pot reprosa. Intotdeauna am vrut sa imping lucrurile mai repede decat s-a putut. Pe 29 sunt la judecata poporului. As vrea sa fie o judecata dreapta. Daca votul va fi impotriva mea, voi actiona conform legii. Categoric ca voi tine cont si de opinia publica"
  • (Daca va castiga la referendum: este posibila coabitarea?) Categoric da. Am stimulat-o, eu l-am desemnat pe Ponta premier, n-am facut nicio alta incercare sa dau guvernul PDL-ului; PDL pierduse majoritatea, n-am stat la discutii, pur si simplu am spus: "voi l-ati desemnat pe Ponta, poftim mandatul, asta-i drumul".
  • N-am avut nicio retinere pentru aceasta coabitare. Ea implica, insa, obligatii; obligatia, chiar daca nu ne iubim, sa functionam institutional.
  • (De ce a anuntat el taierile de salarii?) Consider observatiile Curtii (din avizul consultativ pe suspendare, n.r.) corecte, corecte in masura in care lucrurile sunt cunoscute. Realitatea acestui moment ma obliga la unele dezvaluiri: decizia ca eu sa fac anuntul a fost un complex de analize facute cu Banca Nationala, cu FMI, o serie de consultari si, in ziua declaratiei, intalnire cu partidele politice.  Noi ajunsesem la o concluzie, era clara, nu ne miscam de pe ea in discutiile cu Fondul, pentru ca pe propunerile FMI aveam un alt risc major, solutia lor era cresterea fiscalitatii pe inteprinderi si asta insemna sa distrugem cateva zeci de mii de IMM-uri care abia mai respirau. De ce am facut eu anuntul: in primul rand pentru ca era delicat pentru orice om de partid sa o faca, eu nu eram om de partid. Dar, dupa acea discutie cu FMI trebuia dat un semnal catre piete si toti am concluzionat ca acest semnal trebuie sa vina de la Executiv, presedintele este parte a Executivului si este cel mai credibil pe pietele internationale; trebuia dat semnalul ca Romania ia masuri si putem sa ne reluam finantarea in aceasta baza; asta e toata povestea. De multe ori am fost in situatia de a face declaratii de la Cotroceni care sa fie auzite de piete si as face-o oricand daca asta ar fi interesul tarii.
  • (Ca nu si-a "exercitat cu maxima eficienta si exigenta functia de mediere intre puterile statului") Puteti sa-mi spuneti un esec de negociere intre puterile statului? Cu Parlamentul nu am avut o problema, am avut o majoritate care, cand am avut sa-i adresez un mesaj, a fost in sala; am scris frecvent Parlamentului rugandu-l sa indeplineasca niste angajamente internationale si a existat reactie pozitiva; cu Justitia pana la urma am ajuns la o solutie de a ajuns sa functioneze acceptabil... Deci aici iau nota de observatia Curtii, insa trebuie sa fii si in pielea presedintelui ca sa stii... Sigur, nimeni nu-i perfect, iar eu sunt departe de a fi un om perfect, dar nimeni nu-mi poate reprosa lipsa de stradanie de a rezolva lucrurile.
  • Fractura in societatea romaneasca a aparut in 13-15 iunie 1990. Ea a fost adancita odata cu condamnarea comunismului in Parlament, atunci am simtit o oarecare ruptura intre mine si o parte din societate. 
  • O alta greseala foarte mare pe care am facut-o a fost cea cu Raed Arafat, deci sunt destule lucruri pe care mi le pot reprosa. Ce nu pot sa-mi atribui: rea-credinta; intotdeauna am vrut sa imping lucrurile mai repede decat uneori s-a putut: si cu legea educatiei si cu noul cod al muncii si cu mersul justitiei... cu unele am reusit, cu altele nu, cu legea sanatatii n-a reusit, acolo s-a oprit capacitatea societatii de a mai accepta mersul accelerat.
  • (De ce nu a reactionat la asumarile de legi ale guvernelor PDL) Dimpotriva, uneori le-am sustinut public... si asumarile pe cele patru Coduri pe justitie le-am sustinut, si legea micii reforme in justitie am sustinut-o, si noul cod al muncii l-am sustinut la asumare, si legea educatiei. Dar aduceti-va aminte un lucru: s-a incercat trecerea legii educatiei prin Parlament. Legea Guvernului a fost depusa in Parlament, dar dupa trei luni s-a constat ca amendamentele aduse nu faceau nimic bun si nu generau niciun progres pentru sistemul de educatie. De ce? Pentru ca s-au intalnit in Parlament interesele tuturor universitatilor particulare care inca voiau sa ramana fabrici de diplome, interesele doctorilor in stiinte si a tuturor demnitarilor care predau in universitati, iar legea revenea pas cu pas la forma pe care o avea legea in vigoare. Ce faci cand vrei sa reformezi ceva? Rezultatele acestui sistem de educatie le vedem: generatii intregi care aproape ca isi pierd sansa.
  • (Daca situatia s-ar repeta, ar sustine aceeasi procedura?) Poate ca as fi mai diplomat. Numai ca noi am avut mare ghinion. Si eu l-am avut. Acela ca, in paralel cu criza, noi aveam de modernizat si statul si justitia si piata muncii si educatia, ne-a ramas sanatatea, urmeaza organizarea administrativa...
  • Simultam cu criza economica am trecut societatea prin niste procese extrem de dure pentru care nu era pregatita, acest proces de modernizare. Eh, sigur ca acum platesc costurile, si eu si cei care au fost la guvernare. Dar mi-am asumat acest lucru si pe 29 sunt la judecata poporului. As vrea sa fie o judecata dreapta, nu una generata de intoxicarile de la stiu eu ce trust media, al lui Voiculescu.
  • (Daca rezultatul referendumului ar arata o participare redusa, dar un vot majoritar impotriva sa, cum va reactiona?) Conform legii. Voi tine cont de lege si de interesul national, va asigur. Categoric voi tine cont si de de opinia publica, iar atunci probabil ca o sa readuc in discutie intr-o astfel de situatie propunerea pe care am facut-o partidelor de a-mi intrerupe mandatul in octombrie-noiembrie pentru organizarea simultana a alegerilor prezidentiale si legislative, cu conditia - pentru ca unui presedinte care isi abandoneaza mandatul ii trebuie o justificare temeinica - cu conditia revizuirii Constitutiei si trece la parlament cu 300 de parlamentari, asa cum romanii au votat in noiembrie 2009.
  • (Cum va interpreta o prezenta scazuta la vot?) Nu stiu, ma puneti intr-o situatie dificila. Eu vreau sa se valideze referendumul cu un rezultat, de aceea ii si invit pe toti cei care inteleg momentul in care ne aflam sa vina la vot. Sunt intr-o campanie de explicare, dar nu iresponsabila, nici cand vorbesc de puscariabili. Amintesc faptul ca am sustinut tot timpul ca tina acestei suspendari nu am fost eu, ci a fost punerea sub control a justitiei.
  • O sa va spun foarte sincer un lucru care poate parea aroganta, dar nu este, este credinta mea. Eu stiu ca i-am suparat pe romani, sunt suparati pe mine mare parte dintre ei, dar in acelasi timp este imposbil ca romanii sa nu fi vazut ce se intampla si sa nu realizeze care sunt optiunile. Si acestea sunt: restauratie, adica revenim la un stat ca pe vremea lui Adrian Nastase si Ion Iliescu, cu justitia controlata, presa cu calus la gura, nu-l lauzi nu te distribuie nimeni... ori ne continuam drumul european. Chiar daca romanii sunt suparati pe mine, isi dau seama acum ca ei pot corecta pentru Europa eroarea politicului, se pot ridica deasupra politicului.
  • De aceea nu iau in calcul pierderea referendumului. Cu sau fara validarea lui, eu nu voi avea mai putine voturi Nu destituirii decat Da-urile USL-ului. Foarte putini isi dau seama in ce situatie suntem, dar romanii isi dau seama. Isi dau seama ca suntem in fata alternativei de a fi izolati in Europa si cu toate cele ce decurg. Iar cealalta alternativa este sa continuam. E adevarat ca nimeni nu ne va uita aceasta fractura in democratie si sunt convins ca Romania va fi monitorizata de acum din punct de vedere al functionarii institutiilor statului, lucru care nu s-a mai intamplat de mult.
  • (Dar ati spus acum doua zile ca sunt solutii pentru a remedia rapid aceasta situatie?) Da, eu fac inca o odata un apel public, sunt lucuri pe care as vrea sa le spun, daca ma primeste presedintele interimar impreuna cu prim-ministrul si sefii celor doua Camere, eu le pot propune o solutie. Nu pot s-o fac public, probabil o voi face la un moment dat. Dar inca sper ca pot discuta si ca presedintele interimar isi gaseste timp sa-l primeasca pe presedintele ales.
  • Eu o mai spun o data, ca om experimentat, de 8 ani sunt membru al acestui Consiliu European, stiu cum gandeste fiecare dintre liderii europeni. Si stiu ca avem o solutie. N-o mai reparam, e o vaza care s-a spart, dar o putem lipi; sigur, nu mai arata ca noua si vom ramane monitorizati pe functionarea institutiilor statului.
  • Dincolo de atacurile la CCR si ordonantele de urgenta neconsitutionale, mai e si o chestiune de moralitate. S-au uitat toti si au zis "alo, dle presedinte Basescu, ai mai fost suspendat si in 2007", si ce-au vazut acolo: o citire a unor acuzatii, o comisie de ancheta, au vazut 65 de zile... aici li s-a parut ca o executie fara judecata; sa suspenzi un presedinte in 36 de ore, nu se poate, nimeni nu accepta ca un presedinte ales este executat intr-o executie sumara. Si mai este un lucru pe care il judeca liderii europeni: un presedinte este ales cu 50-51-52%; dupa 8 ani de mandat, este cinstit sa-l impingi pe acest presedinte, care n-a incalcat grav Constitutia, sa faca ce, sa obtina tot 50%. S-ar putea ca romanii sa dea o lectie formidabila, dar eu stiu ce misiune imposibila imi asum ca, dupa 8 ani de presedintie si ultimii 3 de criza economica, sa tind sa sa obtin 50% din cei care vor veni la vot. O consider imposibila misiunea, dar am obligatia sa incerc.

Ce a discutat cu Angela Merkel

  • (I-a transmis Angelei Merkel chestiunile legate de functionarea institutiilor statului?) Niciodata, niciodata. Eu am fost intrebat de doamna Merkel, care era perfect informata de la ambasada, la modul "da" si "nu". Si m-a intrebat "S-au restabilit atributiile CCR?", i-am spus "Nu, ordonanta este inca in vigoare", nu puteam sa mint, avea ambasadorul aici. "S-a retras ordonanta care viza preluarea Monitorul Oficial?"... a fost extrem de interesant ca se interesa de MO... am spus "Nu, inca e in vigoare, inca e la Guvern". Si a mai avut o intrebare legata de cum decurge procedura de suspendare a presedintelui, daca e reglementata in Constitutie. Am spus ca "nu, nu s-a facut o ancheta ca-n 2007", ca eu-s vestit ca am mai fost suspendat o data si ca m-am intors cu 75%. A spus "Bine, multumesc, iti urez succes" si a avut iesirea pe care a avut-o.
  • Sunt lucruri asupra carora nu poti sa minti, iar ei stiu ca eu nu mint niciodata. Si cand am avut situatii foarte dificile acasa, pe care pana in 2005 le ascundea sub pres orice guvern, orice presedinte, eu le-am spus cinstit, deschis. Pentru ca, ce nu intelegem noi, si aici este si marea problema a cuplului Antonescu-Ponta, cand te duci la partenerii tai, daca le spui cinstit unde e problema, te ajuta, daca incerci s-o infofolesti si se constata, dupa ce se verifica prin ambasade si structurile de informatii ale UE, ca ai mintit, atunci te degradezi.
  • Stiti ce-mi pare foarte rau? Eu am construit cu multa migala credibilizarea Romaniei. Chiar si prin exemplul meu: si cand nu mi-a convenit am spus lucruri, exact pentru ca aveam nevoie de ajutor. Ne facusem o pozitie de oameni seriosi, care ce spun respecta. Acum toata munca asta migaloasa s-a facut pulbere.

Campania pentru referendum

  • (La mitingul de la Cluj era numai barbati, unde erau doamnele din PDL?) Au fost cu mine sotia si fiicele. Eu nu am fost implicat in niciun fel in organizarea acestui miting si nu va ascund ca am retineri mari privind organizarea de mitinguri pro si contra; riscam sa tensionam si mai mult situatia. Nu eu am stabilit cine urca pe scena de la miting, deci nu-mi reprosati nimic. Daca ar fi fost dupa mine, umpleam scena cu femei si tineri.
  • Am o ingrijorare legata de mitingul de la Iasi si vreau sa discut cu organizatorii, care sunt aceiasi: fundatia lui MRU, PDL-ul, Mihail Neamtu... Exista doua mitinguri la Iasi, care se desfasoara la foarte mica distanta unul de altul. Mitingul dreptei este la Piata Palatului Culturii, mitingul puterii este la Piata Alexandru Ioan Cuza; distanta este 500-600 de metri. Cred ca nu e bine sa facem asemenea mitinguri cu mase mari de oameni. Pana la urma se poate renunta la un sistem care agraveaza tensiunile.
  • Eu sunt hotarat sa nu am niciun afis electoral. Stiu ca se pregatesc atacuri virale, pe panouri... Cred ca-si consuma banii degeaba, pentru ca pe mine ma cunosc romanii ca pe un cal breaz, si cu bune si cu rele. Iar acum referendumul din 29 iulie nu mai este despre Traian Basescu, este despre restauratie sau mers inainte, sa punem sa lipim ciorburile vazei care s-a spart.

Butonul 3 de pe telefonul negru

  • Telefonul are 12 taste si toate sunt ale adevarului. (De ce este importanta tasta 3?) Imi trebuia si mie o tasta despre care sa spun "Dle, cand apesi pe asta si intrebi cine-s primii vinovati pentru intrarea Romaniei in izolare, cineva iti raspunde Crin Antonescu si Victor Ponta"; imi trebuia o tasta sa dau explicatia asta; eu spuneam asta, o transmiteam in conferinta de presa; da, daca apasa pe tasta 3, s-ar putea sa-i raspund eu.

Tensionarea societatii

  • Nu o sa fac niciodata compromisuri cu hotii, asta vreau sa fim clar. Sunt doua liste in mintea oricarui presedinte: lista cu zonele in care poti sa faci compromisuri si cea unde nu poti sa faci compromisuri. Nu poti sa faci compromisuri cu institutiile statului. Cand vezi ca cineva vrea sa subordoneze institutiile statului partidului si nu le lasa sa functioneze in armonia lor constitutionala, acolo, daca esti un presedinte care faci compromisuri, esti unul care nu si-a facut treaba, care si-a tradat misiunea.
  • Ah, ca faci compromisuri ca sa faci o majoritate, ca tara trebuie guvernata... dar cand vine vorba de institutiile statului - si asa ele nu functioneaza cum trebuie in Romania, desi mie mi se pare ca sunt unele zone care au inceput sa miste, in sens pozitiv - daca si aici incepi sa faci compromisuri, ce ai facut? Misiunea noastra este fara compromisuri aici, pentru ca romanii au nevoie de institutii puternice.

Despre jurnalisti

  • (Le-ati adus caise ultima data...) Acolo sunt niste copii pe care voi ii trimiteti din redactii sa stea acolo, sa vada orice. Nu te poti razboi cu ei. Daca vrei sa te razboiesti, te razboiesti cu Cristoiu, cu Cristian Tudor Popescu. Vorba vine sa te razboiesti... cand ti se pare ca sunt incorecti, pentru ca ai si tu dreptul la replica; adica, daca tot te fac in toate felurile, inainte sa te faca, de ce nu ar pune mana pe un telefon, pentru ca niciodata nu o sa-i resping o legatura telefonica unui analist important. Sa intrebe "Mai, stii sa inoti? Ai fost marinar, dar tu nu stii sa inoti". Cand scrii asa ceva, de ce nu verifici... asta o tin minte toata viata mea (rade).


Citeste mai multe despre   



















16443 vizualizari

  • +97 (107 voturi)    
    Base (Duminică, 15 iulie 2012, 20:22)

    Cata79 [utilizator]

    cel mai bun președinte care l-a avut Romania pana acum.
    • +73 (77 voturi)    
      subscriu (Luni, 16 iulie 2012, 1:23)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Cata79

      este intradevar
    • +21 (25 voturi)    
      Scuze, (Luni, 16 iulie 2012, 10:18)

      Blackball [utilizator] i-a raspuns lui Cata79

      am dat din greseala un negativ desi sunt 100% de acord cu Dvs.: TB este de departe cel mai bun Presedinte pe care l-a avut Romania pana acum. Asa cum cel mai slab a fost dl Constantinescu.
      • -1 (5 voturi)    
        Accesati (Luni, 16 iulie 2012, 11:44)

        Trident [utilizator] i-a raspuns lui Blackball

        Iata pe scurt adevarul:

        http://www.youtube.com/watch?v=hZw8DTIseSE
      • 0 (0 voturi)    
        Oare? (Joi, 26 iulie 2012, 10:24)

        Mirciuc [utilizator] i-a raspuns lui Blackball

        Domnul Constatinescu a respectat prevederle constitutionale referitoare la Institutia Prezidentiala intocmai in spiritul si litera legii fundamentale a României in vigoare pe parcursul mandatului sau.
        A nu se uita ca România este o republica semi-prezidentiala, precum sunt putine pe mapamond cu o astfel de lege constituanta, de unde si prejudecatile celorlalti fata de evenimentele actuale din România!
        Numai ca oricum se fac ca nu stiu, dar da bine la electoratul lor si-i lasa pe a lor jurnalisti sa elucubreze pentru a ejecta cit mai multa cerneala pe hirtii.
    • -1 (1 vot)    
      Da, ai dreptate (Luni, 16 iulie 2012, 18:19)

      luxdesign28 [utilizator] i-a raspuns lui Cata79

      dintre atatia presedinti slabi, unul un pic mai rasarit. E si asta ceva...
  • +58 (66 voturi)    
    Exceptionala putere... (Duminică, 15 iulie 2012, 20:30)

    Costin1968 [utilizator]

    ...electorala...deosebit talent de politician...Daca castiga la referendum...Mwhaaauu...Sa nu mor de ras...Ha,ha,ha....Componenta aceasta de buna dispozitie basesciana in mijlocul necazurilor..DE NEPRETUIT....Ha,ha,ha....Hai USL mai puteti face greseli , aveti resursele necesare...Mwhaaaauuu...!!!
    • +10 (16 voturi)    
      . (Luni, 16 iulie 2012, 8:55)

      renegatul [utilizator] i-a raspuns lui Costin1968

      SUBSCRIU!!!
    • +7 (13 voturi)    
      Politica romaneasca e ca o ruleta,si ... (Luni, 16 iulie 2012, 9:07)

      Kingster [utilizator] i-a raspuns lui Costin1968

      Les jeux sont fait rien ne va plus ...
      • +13 (15 voturi)    
        in romaneste, ca crin ... (Luni, 16 iulie 2012, 9:14)

        Garda de Fier Vechi [utilizator] i-a raspuns lui Kingster

        ... chiar daca e jucator, o sa creada ca-i spui ceva de mama --- pontacii stie da ce;)
  • +60 (66 voturi)    
    O Romanie izolata (Duminică, 15 iulie 2012, 20:56)

    Gabu [utilizator]

    Pai cam asta ar fi si ideea. Numai intr-o Romanie izolata mazetele politice isi pot face de cap! Ii doresc presedintelui sa fie tare, sa nu se lase in fata "boierilor" pradalnici!
  • +60 (64 voturi)    
    forta basescu !!! (Duminică, 15 iulie 2012, 21:16)

    adrian_s [utilizator]

    luptam si castigam impreuna cu presedintele basescu !!!
  • +58 (62 voturi)    
    Degeaba urla antibasestii !! (Duminică, 15 iulie 2012, 21:27)

    solar [utilizator]

    Anti basestii urla degeaba. Vocea adevarului asta este . In momentul actual nu aud alta voce mai ...adevarate. Aviz tuturor amatorilor de pe baricade!! Inclusiv a celor care stau pe margini sa vada ce iese si cum va bate vantul. Prima data sa jucam cartea noastra a libertatii... NE-COMUNISTE. Pe urma avem tot timpul la dispozitie pentru CREATIE. Bineinteles, ca sa judecam in deplina cunostinta de cauza cine incalca drepturile fundamentale ale omului si libertatea cuvantului. Nu sa ni le subordonam cand si cum vrem noi privind in dreapta si-n stanga. Comunismul, stim bine cred, avea o tinta fixa si imobila- TOTALITARiSMUL. Cu zeci de milioane de victime in spate si cu nenumarate tentacule de caracatita. Tai una, creste alta.Chiar daca a castigat razboaie, comunismul n-a castigat victoria.Exact ca si national -fascismul.
  • -51 (61 voturi)    
    Europa i-a rejectat? (Duminică, 15 iulie 2012, 21:31)

    ovidiu. [utilizator]

    Pari sa fii la fel de rebut, fosila, refuzat la export.
    Nu-mi pasa daca "Europa i-a rejectat" pe EI, important e sa plecati cu TOTII si sa nu ne mai plictisiti. Cine are impresia ca este indispensabil? Tu Base? Te asigur ca nu esti.
    • +25 (35 voturi)    
      Nimeni nu este indispensabil.. (Luni, 16 iulie 2012, 1:32)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu.

      nici macar tu.

      Pai sa plece cu totii. Gaseste solutia si o s-o aplicam.
      • -1 (3 voturi)    
        Solutia (Luni, 16 iulie 2012, 14:41)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        Pentru cei care s-au saturat de actualii politicieni, solutia este foarte simpla :
        1. In 29 iulie scapam de basescu
        2. La alegerile prezidentiale ce urmeaza
        (probabil in octombrie), votam pe oricine vrem noi, dar nu pe Ponta si nici Antonescu.
        3. La alegerile parlamentare din noiembrie votam pe cine vrem noi, dar nu pe Ponta si nici pe Antonescu.

        Pana in decembrie putem scapa de toti 3. Deci, primul pas : pe 29 iulie scapam de basescu.
        • 0 (2 voturi)    
          ... (Luni, 16 iulie 2012, 16:57)

          rmalu [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

          Asta daca mai putem sa scapam de ceilalti in toamna ...
  • +8 (20 voturi)    
    mai aproape-s dintii decat parintii (Duminică, 15 iulie 2012, 21:36)

    alike [utilizator]

    e inutil.

    la Arad MRU a fost huiduit CA MAFIOT.
    desi nu-mi place individul, mafiot nu-i, in niciun caz.
    dar niciunul dintre protestatari nu si-a pus problema daca MRU e sau nu mafiot.
    Mafia / coruptia / hotia generalizata reprezinta problema perpetua a Romaniei post-'89. romanii, chiar spalati pe creier, percep aceasta problema ca din ce in ce mai acuta. si o asociaza, evident, cu cei care au puterea. de unde si modelul idiot al alternantei la putere intre doi poli politici ai "raului". daca PDL-ul a fost ultimul care sa tolereze mafia - atunci imaginarul colectiv il va respinge in primul rand. e simplu.

    da, PDL prezinta avantajul de a nu crea prea multa mafie proprie, ci doar de a o tolera pe a celorlalti. raportul de nocivitate PDL vs USL e, probabil, de 1 / 10. dar nu convingi niciun electorat din lume cu chestiuni de finete. toleranta si coabitarea cu mafia a ultimei puteri sunt imaginea care va imprima electoratului viitoarele sale optiuni politice.

    de altfel, lucrurile, sunt, din pacate, deja clare:

    http://www.hotnews.ro/stiri-alegeri_locale_2012-12504513-harta-definitiva-alegerilor-care-sunt-noii-primari-presedinti-consilii-judetene-orase-mari-judete-pierdut-pdl-fata-usl.htm

    argumentul cu Europa al d-lui Basescu nu va tine. cel mult, putem spera ca psd / pnl / pc se vor fi discreditat suficient pana in momentul alegerilor (cel mai probabil anticipate). adica vor fi reusit sa se asocieze ei cu imaginea mafiei. o "solutie" cinica, dar singura.
    • +7 (9 voturi)    
      care pdl a tolerat mafia (Luni, 16 iulie 2012, 9:50)

      ac23 [utilizator] i-a raspuns lui alike

      de unde si pana unde pdl a tolerat mafia???
      cine a lasat fraiele tarii in miinile mafiotilor si a incurajat coruptia pentru a nu-si pierde scaunul si pentru a face rost de bani pentru campanii???
      Cum arata Romania in 89 (cata industrie - locuri de munca) si cum au lasat-o Iliescu si Nastase sa ajunga??? Deci cine nu a dorit sa traga la raspundere pe cei ce au furat tara??? Si acum daca institutiile statului sunt conduse doar de ponta si crin si toti trebuie sa facem doar cum zic ei cum se cheama???
  • +62 (66 voturi)    
    parerea mea (Duminică, 15 iulie 2012, 21:46)

    comentez [utilizator]

    Basescu vorbeste logic si cu argumente de bun simt, insa din pacate unii sunt orbiti de furie, in mare parte datorita unor televiziuni care au avut grija sa-i intarate.

    Nota de plata o platim cu totii.
  • +54 (58 voturi)    
    Dupa mine (Duminică, 15 iulie 2012, 22:00)

    ty [utilizator]

    referendumul inseamna si cine va ramane la Cotroceni in seara de 29.07.2012. Nici intr-un caz nu voi vota ca sa ramina Antonescu. Nu merita.
  • +45 (51 voturi)    
    izolata de cine? (Duminică, 15 iulie 2012, 22:03)

    MirceaA [utilizator]

    pai ei au intors deja spatele Europei prin declaratiile lui Antonescu. Vom fi izolati de Europa, dar in bratele dragastoase ale Rusiei.
    • +1 (9 voturi)    
      Munca in Siberia (Luni, 16 iulie 2012, 10:34)

      coco1963 [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

      pai cand romanasii nostri vor vedea ca nu mai pot merge la munca in Europa si eventual in Siberia , atunci isi vor racorii creierii si vor vedea ce mult "BINE" le-au fact "rejectatii " astia doi .
  • -40 (50 voturi)    
    29.07 (Duminică, 15 iulie 2012, 22:19)

    amycus [utilizator]

    iar Romania il ejecteaza pe traian basescu...
    • +55 (59 voturi)    
      Tot ce se poate.. (Luni, 16 iulie 2012, 0:43)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui amycus

      dar pana atunci mai e ceva..

      Deocamdata vedem un presedinte interimar, Antenescu, ce participa la mitigurile USL (incalcare a Constitutiei) si care cu ceva timp in urma declara ca o sa fie un presedinte discret. Atat de discret este ca da declaratii de presa in fiecare zi, plus ca apare la unele televiziuni mai des decat prezentatorii meteo.
    • +29 (35 voturi)    
      Ca sa vedeti ce se intampla (Luni, 16 iulie 2012, 1:07)

      sebagain [utilizator] i-a raspuns lui amycus

      UE nu sta degeaba.Sa vedeti ce mai trebuie sa munciti dupa ce ati rasturnat democratia construita cu sudoare 20 de ani de catre altii, idiotilor.

      http://www.adevarul.ro/adevarul_europa/Raportul_pe_Justitie_va_da_prima_sanctiune_Romaniei_0_737326468.html
  • +45 (55 voturi)    
    Sa-i trimitem in est (Duminică, 15 iulie 2012, 22:44)

    sebagain [utilizator]

    Afara cu USL-ul din tara!USL-ul ne vrea afara din Europa.Noi vrem USL afara din Romania!
  • -35 (45 voturi)    
    lovitura (Duminică, 15 iulie 2012, 23:06)

    kaki [utilizator]

    am sa te lovesc pe 29, ..., ..., ..., ..., din "dragoste" si patriotism
  • -32 (42 voturi)    
    eu nu o duc bine (Duminică, 15 iulie 2012, 23:22)

    kaki [utilizator]

    eu nu o duc bine, familia mea,rudele mele nu o duc bine, te du dar dupa Nastase!
    • +7 (13 voturi)    
      PROSTIA LA ROMANI (Luni, 16 iulie 2012, 9:26)

      swiss [utilizator] i-a raspuns lui kaki

      Las' ca o s-o duci BINE daca Basescu va fi demis.Fara drepturi in EU, fara bani ca s-au oprit fondurile si pleaca investitorii straini ca ei nu pot avea afaceri intr-un stat cu conducatori mincinosi si iresponsabili, cu scumpiri in fiecare zi, cu imprumuturi cu dobanzi pentru care vei plati si tu cu toata familia ta de o sa-ti plangi prostia de care ai dat dovada in ura instilata zi de zi de antenele varanului pe care-l doare in f... de tine si familia ta insa il doare de dosarele lui pentru devalizarea acestei nefericite tari care are locuitori de teapa ta.
      • +2 (8 voturi)    
        Ce nu intelegi tu (Luni, 16 iulie 2012, 10:53)

        swolf [utilizator] i-a raspuns lui swiss

        Este ca acest kaki (si altii ca el) nu spera sa o duca mai bine cu usl-ul la putere, doreste doar ca TU sa o duci mai prost! Orice argument logic nu are efecte in fata acestui tip de comportament, "sa moara si capra vecinului". Nicio constructie, numai distrugere; la o scara mai mica atitudinea combatanilor intr-un razboi civil. Nu suntem departe, oricum... Pozitia geografica ne mai salveaza (inca) de a nu deveni o alta Sirie sau Venezuela...
    • +4 (6 voturi)    
      PLANGACIOSII (Luni, 16 iulie 2012, 10:36)

      coco1963 [utilizator] i-a raspuns lui kaki

      Stiu o gamada ca tine care se plang dar nu fac nimic REVINO-TI

      Nicaieri in lumea asta nu mai primesti nimic degeaba . trebuie sa tragi pentru orice
    • +3 (9 voturi)    
      "kaki" cu accentul pe "i" sau cu accentul (Luni, 16 iulie 2012, 11:12)

      Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui kaki

      pe "a"???
      Ca in functie de asta, iti vei da seama ( sau nu!) si tu de ce nu ai dus-o bine, si de ce crezi tu ca o s-o duci bine cu mitomanii pucisti.
      Oricum, pe naivi ca alde tine se bazeaza acesti indivizi care promit marea si sarea numai sa-i ajutati cu votul vostru, pentru a darama si ultimul bastion al democratiei, sa puna definitiv mana pe putere. Dupa asta o sa va dea ... nimic din ce-a promis!! De ce??? Ca nu au de unde?? Si chiar daca a mai ramas cate ceva au si ei familii si acoliti!!
      Asa ca gandeste-te bine!! Ori munca cinstita , insa te simti pe picioarele tale si simti ca traiesti intr-o tara normala, ori pomeni ( care nu si le vor onora) si atunci vei fi vesnic taratoarea lor, si vor face ce vor vrea cu tine!! Merita sa meditezi la asta, nu crezi ??
  • -35 (41 voturi)    
    PNL si PSD ne-au bagat in Europa (Duminică, 15 iulie 2012, 23:25)

    ics_11 [utilizator]

    PSD a inceput negocierile de intrare in EU si PNL-ul le-a finalizat. Basescu, care are impresia ca el nu e rejecat, nu a reusit sa ne bage-n Schengen. Asta e clar !
    In plus, Dna Macovei si alti nerejectabili PDL, s-au isterizat prea mult pe la Bruxelles in ultima vreme.
    • +29 (35 voturi)    
      Si USL-ul... (Luni, 16 iulie 2012, 1:50)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      ..s-a isterizat pe la Bruxelles, sa se planga de dictatura lui Basescu. Diferenta intre isterizarile lor si cele ale MM, este ca ale USL-ului erau niste minciuni, iar ce a spus MM sunt niste adevaruri.

      Si reactiile celor de la Bruxelles, arata exact asta: pe nimeni nu a interesat minciunile USL-ului.
  • +39 (47 voturi)    
    Pt sustinatorii usl... (Duminică, 15 iulie 2012, 23:39)

    ikataly [utilizator]

    Washington post :“mai devreme sau mai târziu, românii vor descoperi ca, la fel ca în restul Europei, nu exista o solutie rapida sau usoara pentru problemele economice – mai ales atunci când aceasta implica scurtcircuitarea democratiei”
  • -33 (41 voturi)    
    cantecul de lebada? (Luni, 16 iulie 2012, 0:14)

    Montesquieu [utilizator]

    nici macar el nu mai crede c-ar avea sanse reale sa iasa bine din referendumu' asta.

    probabil acum isi cauta deja avocati pentru dosarele care se vor redeschide pe 30 iulie: ALRO, schimburile cu casuneanu, flota, mihaileanu etc

    nu fi trist traiane, adi te-asteapta ;)
  • +35 (39 voturi)    
    cam tarziu (Luni, 16 iulie 2012, 0:33)

    Gheorghe Moldovan [anonim]

    Pare un dscurs civilizat si obiectiv. Dar daca nu e la antena 3........ degeaba. Romania ar trebui sa se pregateasca pt ce e mai rau.
    • +1 (1 vot)    
      ce ar trebui facut... (Marţi, 17 iulie 2012, 1:08)

      unsimpluom [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghe Moldovan

      pentru a boicota Antenele? Intreb si eu ca unul care nu se pricepe prea mult insa tare ar vrea o tara curata.
  • +34 (38 voturi)    
    Vei inceta sa iti bati sotia? DA sau NU (Luni, 16 iulie 2012, 0:53)

    cybergeist [utilizator]

    Asta e intrebarea pe care o pune USL tuturor romanilor fie ca au sau nu sotie, fie ca au batut-o sau nu. Sunt si romani bine-crescuti care nu si-au batut niciodata sotia dar orice ar raspunde (da sau nu) declara ca au batut-o. Referendumul isi bate joc de noi pentru ca are premise ascunse false. Intrebarea reala (nu cea scrisa in buletinul de vot) este "Il demiteti pe Basescu pentru ca a incalcat grav Constitutia?" Orice ati raspunde validati minciuna USL cum ca "Basescu a incalcat grav Constitutia"
    • +4 (6 voturi)    
      cum suna intrebarea (Luni, 16 iulie 2012, 9:55)

      ac23 [utilizator] i-a raspuns lui cybergeist

      sunt sigur ca va fi o intrebare de acest gen, foarte greu de digerat - citit - inteles de catre marea majoritate a romanilor.
  • +38 (44 voturi)    
    Si Europa are nevoie de Traian Basescu (Luni, 16 iulie 2012, 0:56)

    gorjenii [utilizator]

    Poti sa citesti tratatele si legislatia europeana de sute de ori, daca nu lucrezi cu institutiile europene (asa cum a facul Presedintele nostru) nu poti intelege si nu ai cum sa contribui la constructia europeana. Europa inseamna minte si suflet deopotriva. Suntem alaturi de dl Presedinte.
  • +36 (40 voturi)    
    Crinuta e agent KGB (Luni, 16 iulie 2012, 1:11)

    cucurucu [utilizator]

    In atentia agentiilor de presa: presedintele interimar, Crin Antonescu, a calatorit la mitingul electoral USL din TImisoara, utilizand serviciile companiei Alfa Air, parte a grupului rus de investitii Alfa Group.
    • +3 (9 voturi)    
      ce cauta ponta in chisinau (Luni, 16 iulie 2012, 9:57)

      ac23 [utilizator] i-a raspuns lui cucurucu

      de ce in plin referendum se duce Ponta la Chisinau??? Sa nu uitam unde a "crescut" Iliescu si cat de mult rau a facut pentru tara.
  • -24 (34 voturi)    
    cel mai util pentru npoi ar fi (Luni, 16 iulie 2012, 2:24)

    jackalphonse [utilizator]

    sa pice basescu la referendul. poanta si crinuta sa-l ia de manuta pe picat si sa dispara din politica. se cer figuri noi in politica romaneasca dinozaurii vechi sau marionetele acestora nu fac bine tarii indiferent de rezultatele referendumului.
    • +26 (32 voturi)    
      asta spune si Basescu (Luni, 16 iulie 2012, 0:27)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      a propus demisia sa pt un parlament asa cum il doreste romanul, mai mic, mai corect. antonescu si ponta se fac ca nu aud.
      • -1 (1 vot)    
        nu (Luni, 16 iulie 2012, 12:02)

        dj [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        ponta a rupt scrisoarea. A fost acel gest pe la toate emisiunile de stiri.
    • +29 (31 voturi)    
      Cel mai util pentru noi... (Luni, 16 iulie 2012, 0:32)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      ar fi ca toti sa avem cel putin 1 milion de dolari. Cum astfel de vise raman doar vise, va trebui sa ne descurcam cu ce avem.

      Si cel mai bine pentru noi ar fi ca Basescu sa nu pice la referendum.
    • +2 (4 voturi)    
      DA SI SOLUTII (Luni, 16 iulie 2012, 10:40)

      coco1963 [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Jos cutare nu e solutie. nu ajunge " jos cutare"

      sau esti si tu ca Pontilica : ai solutii pana trebuie sa le dai , apoi PAS

      Le tii ascunse pentru ca lipsesc cu desavarsire

      M-am saturat de voi astia care nu stiti decat " JOS ALA " , " JOS celalalt"
      Dati solutii , ca specialistii astia in furt si minciuna si-au aratat adevarata fata
  • +28 (30 voturi)    
    Chestiunea esentiala (Luni, 16 iulie 2012, 3:15)

    stoicul [utilizator]

    In opinia mea, pe 29 iulie romanii au de ales intre LEGALITATE+UE si FARADELEGE+RUSIA.
    Pe de alta parte, referendumul este "pentru demiterea presedintelui T.B." Asadar, cei ce doresc demiterea n-au decat sa se prezinte la vot, iar cei ce NU doresc demiterea ar trebui sa-l boicoteze. Insa, dat fiind pozitia lui Traian Basescu, rog toti romanii carora le pasa cu adevarat de tara sa iasa la vot si sa voteze NU !
    • -7 (13 voturi)    
      :)) (Luni, 16 iulie 2012, 9:57)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui stoicul

      legalitate a unui fost securist! bine am ajuns .. iar sa alegem intre doua rele
    • +2 (4 voturi)    
      repet care e intrebarea (Luni, 16 iulie 2012, 9:58)

      ac23 [utilizator] i-a raspuns lui stoicul

      sa voteze nu la ce intrebare. Stiti care e intrebarea de pe buletin??? ATENTIE!!!
  • -29 (33 voturi)    
    votez DA pentru traian !!! (Luni, 16 iulie 2012, 6:22)

    Montesquieu [utilizator]

    traiane, abia astept sa-ti "multumesc" cu un DA la referendum pentru viata extraordinara si prospera pe care ne-ai adus-o.

    iti multumim traiane ca o ducem asa de bine, ca ai facut din noi una din primele natiuni ale europei, ca ne-ai adus democratia, ca ne-ai reformat clasa politica, ca prin cinstea ta ai fost un exemplu pentru toti politicienii, in special tinerii atat de competenti pe care i-ai promovat personal, ca justitia este total depolitizata si ca dna-ul este total independent

    iti multumesc traian si pentru ca ne-ai aparat industria de tot felul de investitori dubiosi precum cei de la ALRO, ca te-ai opus vehement exploatarii de la rosia montana, ca avem autostrazi ca-n germania, ca i-ai eradicat pe baietii destepti de la hidroelectrica si mai ales ca prin sutele de vapoare construite ai transformat Romania intr-o natiune maritima de top.

    iti multumim traiane ca ai influentat atat de mult in bine vietile noastre.

    votez DA pentru tine la referendum !!!
    • +19 (21 voturi)    
      [inca mai] esti liber sa faci ce vrei (Luni, 16 iulie 2012, 7:56)

      tyrael [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      La cat de mult timp iti petreci pe hotnews comentand la fiecare stire, nu s-ar spune ca o duci chiar atat de rau.
      In rest, fiecare voteaza ce-i dicteaza constiinta.
    • -8 (10 voturi)    
      !!! (Luni, 16 iulie 2012, 9:32)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      investitorii de la Alro nu sunt dubiosi ci sunt printre cei mai mari la nivel global.. ei reprezinta capital rusesc ( sac!!!- asta pt cei care tot sunt rusofobi dar pro-Basescu).. Invatati cu "manevrele" acestia au gasit doar un teren propice unor afaceri mai putin "morale" ( nu exista hotarari ale justitiei pt a le considera ilegalitati deci nu putem decat sa ne dam cu presupusul).. Nu sustinerea proiectului Rosia Montana este vina lui T Basescu ci faptul ca a incercat sa impuna acest proiect utilizandu-se de functia detinuta ( la naiba! tb aici sa multumim guvernantilor UDMR care nu au cedat chiar daca din cauza asta au vazut DNA-ul si ANI)... Sper ca in cel mai scurt timp DNA-ul sa treaca sub control CSM si nu politic asa cum este in acest moment ( numirile sunt facute la propunerea ministrului/ aceasta trecere a procurorilor de la CSM fiind semnata de marea Macovei care a dorit sa aiba cu ce lucra impotriva celor care nu ii conveneau chiar daca la cererea UE fusesera trecuti sub CSM in Guv Nastase, lucrur salutat atunci de liderii UE si considerat conditie a integrarii)
    • +1 (3 voturi)    
      du-te la PUTIN (Luni, 16 iulie 2012, 10:42)

      coco1963 [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      si sa il iei si pe MARGA cu tine
  • +24 (28 voturi)    
    Esential DA, demitere NU... (Luni, 16 iulie 2012, 7:21)

    Ariona [utilizator]

    USL nu va face decat sa ne distruga Romania.
    S-au speriat foarte tare cand au vazut ca Nastase a fost arestat si si-au dat seama ca urmeaza sa li se intample si lor asta. Si ca sa scape au initiat suspendarea presedintelui.
    Iesirea la iveala a plagiatului lui Ponta, a fost planul de rezerva al lui Voiculescu, in cazul in care Ponta odata instalat ca premier nu s-ar mai fi tinut de cuvant, mizand pe faptul ca Ponta il va banui pe Basescu.
    Cu astfel de scenarii pagubitoare pentru Romania cel mai bine ar fi ca Basescu sa nu fie demis.
    Intr-adevar pot spune ca in momentul acesta Basescu este singura solutie, pentru ca este cel care mai poate repara ceea ce a stricat USL in 2 saptamani, mai ales ca Antonescu nu reprezinta o alternativa
    • -1 (9 voturi)    
      exista o alta cale (Luni, 16 iulie 2012, 9:24)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Ariona

      exista o cale a normalitatii fara Basescu, Ponta, Antonescu, Felix si alte tumori ale democratiei.. exista calea deschisa de Neamtu daca esti de dreapta ( crestin democratie), este spatiu de formare a unor noi partide curate de stanga sau liberale ... s-a dovedit posibil si cu Nicusor Dan si asta arata ca se poate trai si fara acesti dinozauri veniti din fostele structuri PCR sau Securitate ( sau pupili ai acestora).. dar sa o mai lasam cu aia sunt mai rai ca ai nostri, ai lor fura mai putin ca ai nostri... NU.. nu este normal sa acceptam nici macar un dram de imoralitate, de coruptie, de minciuna..
    • +6 (10 voturi)    
      antonescu (Luni, 16 iulie 2012, 10:00)

      ac23 [utilizator] i-a raspuns lui Ariona

      pe ce loc a iesit antonescu la alegerile prezidentiale??? Ce cauta la Cotroceni acum??? Romanii nu il doresc.
  • +12 (20 voturi)    
    ANTONESCULE !!! (Luni, 16 iulie 2012, 8:18)

    Trident [utilizator]

    In ce calitate ai participat la mitingul de la Timisoara?
    Nu cumva ai mai incalcat inca odata grav Constitutia?
    USL, UNPR, UDMR, PC toata sleahta care produs acest puci comunist=TICALOS.
    SOLUTII RAPIDE DE REDRESARE INTERIOARA SI EXTERIOARA PENTRU ROMANIA:
    1. PARTICIPAREA MASIVA LA REFERENDUM SI SPUS CLAR SI RESPICAT ,,NU" RESTAURATIEI COMUNISTE
    2. INLATURAREA GUVERNULUI ACTUAL TOTAL COMPROMIS CU UNUL DE TEHNOCRATI SPRIJINIT DE TOATA LUMEA PANA LA ALEGERI
    3. REZOLVAREA RAPIDA A TUTUROR RECOMANDARILOR UE REFERITOARE LA CRIZA POLITICA ACTUALA.
    4. CONCENTRAREA TUTUROR FORTELOR DIN TARA PE REDRESAREA ECONOMICA SI REFORMA IN EDUCATIE
    • -11 (15 voturi)    
      care restauratie? (Luni, 16 iulie 2012, 8:48)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Trident

      daca ai fi venit din afara luptei politice dintre TBasescu + PDL si USL as fi inteles acest argument cu restauratia.. dar altfel NU.. pt ca este ciudat sa sprijini un om care a fost In securitate si sa vorbesti de aceste lucruri.. ori vorbim de curatirea intregii clase politice si atunci sprijinim iesirea din politica a tuturor tumorilor fostului regim comunist ( deci si T Basescu) ori avem decenta de a trece pe langa subiectul asta caci sunt oameni care au morti in puscariilor politice comuniste si fata de care este o impietate sa vorbesti ca si sustinator al lui T Basescu de comunism si chestii din astea.. e vorba de o minima moralitate
      • +9 (13 voturi)    
        Obsesie (Luni, 16 iulie 2012, 9:13)

        Trident [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

        Basescu a ajuns o obsesie nationala. Nu poti atribui unui singur om toate nenorocirile din Romania. In plus ce propui d-ta? sa-i legitimam pe cei din USL ?
        Ai gresit. NU militez pentru Basescu, NU militez pentru clasa poiltica actuala dar, lipsit de ura -chit ca as avea multe motive sa-i urasc pe comunisti-, pot analiza lucid situatia, spre deosebire de tine spre exemplu. Nu intelegi ca aici nu mai este vorba de Basescu?
        Si inca ceva. La alegerile generale putem amenda actuala clasa politica la vot. Nu votam pur si simplu nici un partid vechi. Votam Noua Republica spre exemplu, votam viitorul partid al lui MRU daca se va infiinta. Da, dar pana atunci trebuie sa facem ceva pentru a nu legifera USL. Intelegi amice? Alianta asta este atat de malefica pentru Romania incat , pe langa ea Traian Basescu - care oricum mai are un an de mandat - este un ingeras.
        As mai avea ceva sa-ti spun: ar fi mai sanatos si corect din partea ta ca pe langa critica sa vii si cu solutii CONCRETE.
        Si, pentru o informare corecta: nu sunt omul nici unui partid politic. Sunt unul dintre miile de oameni care a stat 10 zile si 10 nopti in strada in Timisoara, care a pierdut prieteni ce ulterior au fost arsi in crematoriul din Bucuresti.
        Iar partidul meu , a fost, este si va fi intotdeauna NATIUNEA ROMANA.
        • -6 (10 voturi)    
          obsesie sau nu (Luni, 16 iulie 2012, 9:49)

          catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Trident

          obsesie sau nu ( cum doriti sa o numiti ) , T Basescu este un om prea mic pt functia de presedinte.. a fost ok pt a scapa de A Nastase caci era unica solutie in acea vreme dar modul domniei sale de a fi nu cadreaza cu functia si cu destinul european al Romaniei).. NU! Placarea USL-ului nu tb sa fie o legitimare a USL.. Un USL in care Ponta este acuzat de plagiat este o dovada a lipsei de minima moralitate.. dar nu mai suntem in situatia de a acoperi o imoralitate cu alta.. si mai ales nu cu un om care reprezinta foste structuri ale Securitatii.. fara suparare dar era imposibil sa ai rang de secretar de stat ( ca si sef la Anvers) fara sa ai grade in Securitate.. este un mod de a exista a sistemelor comuniste.. tb sa avem forta de a ne desparti de orice element nociv pt Romania.. si inca ceva.. nu pot fi amic cu cineva care sustine un securist.. nu pot din respect pt cei care au murit in lagarele comuniste
          • +1 (3 voturi)    
            Nu aveti dreptate (Luni, 16 iulie 2012, 12:19)

            Trident [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

            Nu-l sustin acum pe Basescu si ma invinuiti gratuit de acest lucru, mai mult, ma jigniti.
            In plus ar trebui sa va informati mai atent asupra a ceea ce sunt serviciile de securitate si informatii in lume.
            Se pare ca dumneavoastra confundati securitatea lui Ceusescu cu serviciile moderne de informatii Europene.
            MRU a fost, spre exemplu seful SIE in Romania. Ce facem cu el? Îl aruncam si pe el in afara scenei politice romanesti?
            D-le, serviciile de informatii si securitate interne sau externe au si ele uscaturile lor dar retineti: fac servicii multiple natiunii de care apartin. In ele lucreaza de de cele mai multe ori oameni care-si iubesc foarte mult tara.
            Daca Basescu a fost securist-cu toate ca nimeni nu a adus vreodata o dovada in sensul asta-asta nu inseamna ca a fost si tortionar sau tradator de tara.
            Dar, inca odata va spun: NU BASESCU ESTE MIZA ACUM. PUTETI INTELEGE ASTA ?
            Daca nu, atunci dialogul nostru nu va duce nicaieri.
        • -7 (9 voturi)    
          inca ceva... (Luni, 16 iulie 2012, 9:56)

          catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Trident

          nu exista greseala mai mare in medicina decat aceea ca in cazul unei operatii de extirpare a unei tumori sa nu cureti tot.. orice farama conduce doar la reaparitia tumorii.. ok? asa este si cu Basescu.. iar din respect pt acei prieteni pierduti in evenimentele din 1989 nu ati avea dreptul de a sustine un securist .. nu exista rau mai mare si rau mai mic.. exista rau.. gandind in termenii dumneavoastra ne injuram unii cu altii de 23 ani care alege raul mai mic.. nimeni nu se gandeste sa aleaga ceea ce este bine? Nu voi accepta o gandire de invins: nu pt mine.. asa ca prefer sa scap de Basescu si apoi de Ponta, Antonescu si oricine vine cu lucruri care aduc atingere libertatii mele.. eu nu am partid Natiunea Romana caci sunt ultraliberal si pt mine cel mai important este omul si nu grupul
  • +9 (11 voturi)    
    votul popular (Luni, 16 iulie 2012, 9:05)

    cotora [utilizator]

    usl, prin votul popular vrea legitimeze dictatura si mafia de partid
    • +8 (10 voturi)    
      DA (Luni, 16 iulie 2012, 9:33)

      Trident [utilizator] i-a raspuns lui cotora

      Numai ca noi putem merge la vot si sa spunem NU.
      Nu au cum sa falsifice milioane de voturi.
      Daca insa nu vom merge la vot ii vom legifera oricum, pentru ca mai mult ca sigur, in cazul asta vor castiga la scor. Si chiar daca nu va fi cvorum ei isi vor aclama victoria.
      Ce, la locale a fost cvorum? Si nu vedeti cum acrediteaza ideea - falsa de altfel - ca poporul i-a votat?
      Au votat mai putin de 50 % dintre electori si din astia 50 % i-au votat pe cei din USL. Practic au 25% din sufragii. Si se bat cu caramida in piept ca poporul i-a legitimat. Asa vor face si la referendum daca, dusi in eroare de tot felul de ,,ganditori", vom sta acasa. Daca majoritatea electoratul merge la vot si spune DA asta este. Inseamna ca romanii au hotarat ca drumul european nu este pentru ei.Ceea ce nu inteleg multi acum este ca NU BASESCU CONTEAZA.
      Acum se joaca ceva mult mai important: ramanerea sau nu a Romaniei in structurile atlantice si europene.
  • -7 (13 voturi)    
    trebuie sa cam ia in considerare (Luni, 16 iulie 2012, 9:20)

    catalin_mattei [utilizator]

    Dl T Basescu tb sa ia in considerare la modul foarte serios un vot impotriva domniei sale in data de 29 iulie 2012.. in ciuda intentiei USL de a considera un astfel de vot ca fiind unul care le da legitimitate, este mai degraba un vot de blam pt politica dusa de PDL si T Basescu in ultima perioada.. este vorba de o sanctionare a derapajelor democratice pe care acestia le-au realizat .. este cu atat mai mult un vot impotriva modului in care acestia isi ascund greselile in spatele unor derapaje la fel de mari ale actualei puteri.. este inacceptabil pt un politician roman sa aduca politica la nivelul de isterie asa cum a facut-o T Basescu.. Vedem atacuri si cuvinte extrem de dure aruncate nu doar de politicieni ci si de sustinatorii acestora, de incercari de a se crede ca toti sunt angrenati politic.. NU.. exista si oameni care doresc curatenie in clasa politica, o curatenie care desi a inceput cu PDL la locale si are sanse sa continue cu Basescu pe 29 iulie, va continua cu Ponta, Antonescu si orice individ care uita ca Romania nu este feuda sa... modul de tratare al problemelor de catre T Basescu in aceasta campanie arata ca domnia sa nu a inteles sau nu este interesat de ce populatia a ajuns pana la sentimente de ura in ceea ce il priveste.. nu poti la nesfarsit sa dai vina pe altul si sa nu ai barbatia de a-ti asuma greseala/ greselile facute.. Domnia sa arunca o parte a electoratului in bratele USL dar nu de acolo vine pericolul pt T Basescu ci din partea celor care considera ca modul de comportament al presedintelui este impropriu ( asta pt a nu fi dur )
  • +8 (14 voturi)    
    cine i-a ales pe crin si ponta? (Luni, 16 iulie 2012, 9:44)

    ac23 [utilizator]

    s-au pus pe scaune de unii singuri. Niciun roman nu a votat pentru acesti doi "spuneti-le cum vreti - numai politicieni nu". Cu ce drept se dau ei presedinte sau prim ministru??? De ce mai iesim la vot sa ne alegem conducatorii daca 250 de tartori sunt capabili sa se stearga la kur cu voturile noastre.
    Noi azi votam pe cineva - se cheltuie milioane de lei pentru aceste votari- ca maiine sa aleaga ei pe cine vor ei. Nu e corect.
    De ce daca romanii au votat doar 300 de parlamentari nu se respecta aceasta decizie a poporului. Se plang ca nu au bani de salarii, la medici - politisti - profesori - stiti cati bani costa soferii si consilierii si secretarele parlamentarilor??
    (Asta ca sa nu mai spunem de celelalte accesorii de lux). S-au vazut stransi cu usa pe la DNA (ex: Nastase, Fenechiu) si le este foarte frica ca vor infunda puscariile si de asta vor sa desfiinteze justitia. Pe principiu ciocu mic ca te desfiintez. vor reusi sa fure destule voturi incat sa castige alegerile(nu cred ca sunt mai mult de 10.000 romani - si astia sunt plimbati prin diferite orase sa huiduiasca - si sunt rude cu mafiotii din usl si sunt santajati probabil sa protesteze impotriva lui Basescu (nu ca as fi fan Basescu, dar el fata de actualii a respectat legile si institutiile tarii in procent mai mare decat vor ponta si crin sa o faca)).
    Daca vor castiga alegerile, romanii - se pare - vor declansa o revolta impotriva lor.
    • +3 (5 voturi)    
      Excelent!Bunul simt domina comentariul tau!! (Luni, 16 iulie 2012, 11:29)

      Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui ac23

      1. Da' chiar ! de ce trebuie sa mai mergem sa votam, daca , nu tin cont de dorinta noastra??
      Noi nu am mai vrut pdsr in vecii vecilor.. ca stim de ce, si acum ne-am ales pe cap cu ei.
      2. De ce nu se restrang, sau macar sa se reglementeze clar libertatile "alesilor"? Nu este posibil ca unul sa fie votat sub umbrela unui partid democratic, sa smulga voturi de la cetateni, si dupa aceea sa faca ce vrea el. Ori , se retrage din parlament, daca nu-i convine, ori isi duce cu demnitate mandatul , sub numele de cod pe care si l-a ales de la inceput. Si-a ales nume de cod "pdl" sa ramana asa, si-a ales nume de cod " pdsr" sa ramana asa.. si tot asa.
      3. Sa fie pedepsite penal traseismele politice
      4. sa justifice public , mai ales ca este criza economica toti banii cheltuiti. Asa stim si noi cu ce se ocupa.. Prea i-am lasat liberi pe tovaraseii astia..
      5. sa fie un compartiment special al justitiei ( ani), cu drepturi extinse, care sa stea cu ochii pe ei.. si sa sanctioneze fara mila, orice derapare de la ce au fost numiti.
      Ca nu se mai poate sa ajungem in halul acesta
      • 0 (0 voturi)    
        Multumesc pentru sustinere (Luni, 4 februarie 2013, 15:38)

        ac23 [utilizator] i-a raspuns lui Inna100

        ... e spre binele tuturor sa stim ca avem dreptul de a fi informati pe ce cheltuie parlamentarii banii publici si de ce? Nu vreau sa le mai dau bani pentru masini si cazare la hotel de lux!
  • +8 (12 voturi)    
    BASESCU presedintele nostru,al ROMANIEI (Luni, 16 iulie 2012, 9:49)

    ivanescu [utilizator]

    crin nu ancalca grav constitutia ,atunci cand,ca presedinte interimar se duce la Timisoara sa tipe ampotriva lui Basescu ?.......mafiotii...ne cred prosti !...voi vota ca PRESEDINTELE BASESCU sa ramana la cotroceni ....sa plece ampaiatul de crincu hotii din usl
  • +6 (8 voturi)    
    Oameni mici (Luni, 16 iulie 2012, 9:52)

    alnimanui [utilizator]

    Vocea mea sau a altora camine nu are nici un impact asupra celor din jur. Ma cunoaste prea putina lume ca sa conteze ce gandesc si ce spun .Imi aduc aminte cand s-au redus sau reasezat salariile si pensiile, o serie de oameni din cultura, arta, cu impact asupra poporului ,care din cate stiu au o situatie materiala foarte buna au iesit in puplic si au tipat ca din gura de sarpe ca sunt asupriti. Acum tac pentru ca pentru ei 200 lei sunt mai importanti decat numele tarii. SA VA FIE RUSINE DOMNILOR SI DOAMNELOR . Dumneavoastra v-ati castigat o pozitie in imaginea publica printr-o prestatie intr-un anumit domeniu sau altul , dar dovediti ca moral nu meritati sa fiti un model. Nu sunteti decat niste circari care isi fac bine numarul si merita sa le dai 10 lei pe biletul de intrare
  • 0 (4 voturi)    
    Banc, banca, bani (Luni, 16 iulie 2012, 10:03)

    Apolitik [utilizator]

    Crin: Mai Victoras, hai sa punem afise mari in toata tara, pe panouri publicitare, cu fata lui Basescu in chip de demon, cu coarne, moaca urata, ca in filmele alea din Underworld (unde ne intalneam noi cu Vantu si Voiculescu)
    Ponta: Da da da , e o idee excelenta!!
    (In timp ce dansii vorbesc in soapta, Basescu asculta cu ajutorul microfoanelor instalate de SRI, FBI, CIA, SAS, SPP, CE, NATO, ONU, AlQaida etc.... si spune celor din preajma...)
    Basescu: Ha ha ha! clovnii astia vor sa omoare babele pe strada si sa-i sperie pe copii...
  • +5 (9 voturi)    
    Iata de ce voi spune NU la referendum (Luni, 16 iulie 2012, 10:06)

    prompt [utilizator]

    -pentru ca vreau sa pedepsesc toti politicienii romani din PARLAMENT si mai ales pe traseistii care au facut posibile evenimentele actuale , dar si pe cele din ultimii 3 ani.
    -pentru ca nu pot accepta modul rusinos in care politicienii romani in frunte cu cei doi USL-asi l-au sprijinit pe Voiculescu sa scape de justitie in mai putin de 24 ore prin confiscarea monitorului oficial si publicarea imediata a demisiei acestuia din functia de VICEPRESEDINTE AL SENATULUI, numai fiindca a doua zi era termen de judecata la ICCJ.
    -pentru ca au dat ordonante de urgenta in domenii in care constitutia nu le permite si au blocat curtea constitutionala de a se pronunta cu privire la demiterea avocatului poporului si a presedintilor camerelor
    -pentru modul deplorabil in care au facut si fac fata mentinerii prestigiului in UE pe care Basescu chiar l-a construit si ai l-au distrus in cateva zile!
    -pentru modul josnic in care ponta s-a sustras acuzatiilor de plagiat DOVEDIT.
    -pentru fanfaronada prosteasca a lui antonescu vizavi de observatiile UE cu privire la actiunile actualei puteri.
    -indiferent ce greseli ar fi facut Basescu, ei au facut mult mai multe si ura desantata cu care au pornit tot acest atac furibund la adresa democratiei nu poate trece nesanctionata.
    -si mai am mii de argumente pentru NU, inclusiv faptul ca in lunile trecute de la guvernare, n-am remarcat absolut nimic in favoarea cresterii nivelului de trai, ba dimpotriva masurile populiste ne duc la o prabusire a puterii de cumparare.
  • +7 (9 voturi)    
    Opinia mea (Luni, 16 iulie 2012, 10:08)

    Blackball [utilizator]

    este ca NU TREBUIE SA RISCAM ca T.B. sa fie inlaturat de masinaria de propaganda uslasa. Pentru cine a inteles ce trebuia inteles, lucrurile sunt clare: Presedintele a fost suspendat incalcandu-se grav Constitutia de catre un grup de vasali care, in schimbul scaunului de PM si fotoliului de la Cotroceni, are obligatia de a subjuga Justitia si apara marii puscariabili.
    Cred cu fermitate ca, noi, sustinatorii democratiei, NU TREBUIE SA NE PREZENTAM LA VOT!
    Romania si cetatenii ei nu trebuie sa sufere consecintele acestor acte antidemocratice. Vrem sa ramanem cetateni europeni!
    Pana la urma, peste 5 milioane de cetateni cu drept de vot, si-au ales Presedintele in 2009 pentru 5 ani. Cu toate greselile lui, T.B. a demonstrat ca este singurul care se poate lupta cu mafia neocomunista.
    Sa avem incredere in el!
    • -1 (1 vot)    
      Adevarat (Luni, 16 iulie 2012, 12:34)

      Trident [utilizator] i-a raspuns lui Blackball

      Ceea ce spuneti este adevarat si ar trebui sa functioneze intr-o tara normala Europeana cu o democratie consolidata. Acum poporul trebuie sa se responsabilizeze si sa iasa masiv la vot . Daca DA va fi votat mai de multe ori ca NU asta este vointa acestei natiuni si trebuie sa o acceptam.
      Daca vom sta acasa dupa cum sugerati, Basescu nu se va intoarce la Cotroceni in nici o situatie chiar daca cvorumul va fi sub 50%.
      Singura sansa a lui Traian Basescu este prezenta masiva la vot si sa aibe cu un NU in plus.
      Spune chiar el asta. Credeti ca nu stie ce spune?
      In plus NU MAI ESTE VORBA AICI DESPRE TRAIAN BASESCU.
      Miza este UE si structurile atlantice. Adica, dam de pamant cu USL ramanem, facem jocul USL si Traian Basescu pleaca, plecam si noi din aceste structuri. Cu siguranta.
    • -1 (1 vot)    
      Adevarat (Luni, 16 iulie 2012, 12:34)

      Trident [utilizator] i-a raspuns lui Blackball

      Ceea ce spuneti este adevarat si ar trebui sa functioneze intr-o tara normala Europeana cu o democratie consolidata. Acum poporul trebuie sa se responsabilizeze si sa iasa masiv la vot . Daca DA va fi votat mai de multe ori ca NU asta este vointa acestei natiuni si trebuie sa o acceptam.
      Daca vom sta acasa dupa cum sugerati, Basescu nu se va intoarce la Cotroceni in nici o situatie chiar daca cvorumul va fi sub 50%.
      Singura sansa a lui Traian Basescu este prezenta masiva la vot si sa aibe cu un NU in plus.
      Spune chiar el asta. Credeti ca nu stie ce spune?
      In plus NU MAI ESTE VORBA AICI DESPRE TRAIAN BASESCU.
      Miza este UE si structurile atlantice. Adica, dam de pamant cu USL ramanem, facem jocul USL si Traian Basescu pleaca, plecam si noi din aceste structuri. Cu siguranta.
  • +1 (3 voturi)    
    nu tu decizi referendumul (Luni, 16 iulie 2012, 10:26)

    DanielDorado [anonim]

    Interesant ce scrie in spatele lui, 'nu tu decizi referendumul' ....-l-a decis voiculescu.
  • +7 (9 voturi)    
    Ce inseamna DA ? (Luni, 16 iulie 2012, 11:19)

    mariusxmarius [utilizator]

    Cat timp prin DA la referendum se subintelege DA pentru un plagiator, un repetent si un securist !
    Cat timp prin DA se subintelege sustinere pentru Iliescu, Mazare, Hrebenciuc, Voiculescu, Nastase, Voicu si alti gropari !
    Cat timp prin DA se subintelege validarea unor oameni de plastelina !

    Nu am nici un dubiu ce trebuie sa votez !
  • +3 (5 voturi)    
    Sa cistige (Luni, 16 iulie 2012, 12:32)

    vasile-roaita [utilizator]

    Mi-ar place sa cistige Basescu referendumul iar la alegerile parlamentare din toamna uslinosii sa dea chix.
    Asa m-am saturat de bolsevici, hoti, paraziti, plagiatori, chiulai betivi, cartofori si idioti.
  • -1 (5 voturi)    
    Pe mine nu ... (Luni, 16 iulie 2012, 14:32)

    PăstorelIonescu [anonim]

    Stati acasa, misca-va-s! Aveti curaj sa mergeti, dupa 8 ani de mandat, sa va spijiniti zeul, idolul vostru !
    Ori munciti ca nemtii ori sunteti din cei cu dezlegare de la partid...
    Celorllati: NU v-ati plictisit de certurile iscate de acest individ?
  • 0 (0 voturi)    
    parole, parole (Joi, 26 iulie 2012, 10:11)

    Mirciuc [utilizator]

    Un oarecare folozof a zis si scris>
    Omului i s-a dat darul vorbirii ca sa-si poata ascunde gindurile!
    Pacat ca multimile dintotdeauna au fost manipulate in interesul celor putini, care citeodata au fost ginditori iluminati si au trait tragedii precum a lui Prometeu ori a lui IIsus, si de multe ori, de prea multe ori, ale unora precum Nero si altii cu mintea bolnava care si-au chinuit supusii, fara rost. (Oare? Atunci de unde zicala>Tot raul e spre bine!)
  • 0 (0 voturi)    
    Incultura e de vina! (Joi, 26 iulie 2012, 10:34)

    Mirciuc [utilizator]

    V-ati gindit vreodata la faptul ca unei proceduri care nu este expres reglementata i se aplica principiul simetriei?
    La ora actuala singurul organism care a sesizat acest aspect a fost mult hulita Curte Constitutionala si care a mentionat ca daca este in situatia de a se pronunta (si trebuie sa se pronunte) cu NEVALIDAREA REFERENDUMULUI prin neatingerea pragului de semnificatie, intridus in legea româneascã contrar recomendarilor Comisiei de a Venetia, parlamentul urmeaza sa valorifice rezultatul unui referendum NEVALIDAT!
    Ce inseamna asta?
    Inseamna ca Parlementul, forul legislativ, va avea o dilema!
    Insa PDL-ul va face tot ce-i va sta in putinta pentru ca asa-zisa criza sa contunue, in favoarea celor care joaca pe devalorizarea Leului si rejectarea României.
    Cui convin acestea?
    Detinatorilor de € si celor care nu doresc ca unele comisii si comitete ale UE sa-si bage nasul in afacerile lor.
    Cine sunt acestia?
    Evident nu fac parte din talpa tzarii!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri