VIDEO Mihai Razvan Ungureanu: Dreapta unificata din Romania se va prezenta publicului in septembrie

de Narcis Anton     HotNews.ro
Miercuri, 8 august 2012, 23:44 Revista Presei | Radio TV

MRU
Foto: captura B1 TV
Fostul premier Mihai Razvan Ungureanu a declarat la B1 TV ca platforma de centru dreapta care va fi formata din PDL, PCD, PNTCD, Noua Republica si Initiativa de Centru Dreapta va fi prezentata electoratului din Romania la mijlocul lunii septembrie.

"Procesele interne, odata incheiate, urmeaza ca la jumatatea lunii septembrie sa ne prezentam publicului. Alternativa pe care o oferim romanilor va reprezenta munca tehnica a specialistilor cu care fiecare dintre noi vine la masa, evident va iesi un program de guvernare", a spus Ungureanu.

Acesta a explicat ca in manifestul miscarii politice vor fi detaliate criteriile de selectie ale candidatilor acesteia, fiind invocat un radicalism etic in politica.

"Exista o foarte sanatoasa atitudine din partea tuturor celor de la masa pentru a construi altfel politica din Romania. Manifestul va detalia aceste elemente, selectia candidatilor pentru Parlament va tine cont de un radicalism etic in politica", a adaugat MRU.

Fostul premier a incheiat spunand ca inca nu s-au finalizat discutiile privind sefia miscarii, precizand totusi ca partidele care o costituie sunt perfecte egale.

"Ramane si aceasta chestiune o problema care reprezinta un subiect de discutie intre noi. Exista si aceasta discutie, fiecare vine cu un plus. Suntem toti egali, lucru spus si de Vasile Blaga", a incheiat Ungureanu.





Citeste mai multe despre   





















3456 vizualizari

  • -7 (21 voturi)    
    LOL (Miercuri, 8 august 2012, 23:53)

    lol [anonim]

    LOOOOOOOOOOOOL!!!!!
  • -11 (25 voturi)    
    DREAPTA? (Miercuri, 8 august 2012, 23:58)

    sabo [utilizator]

    IN PLEX?
    O TINEITI CU DREAPTA ASTA...E O CHESTIUNE LIPSITA DE SENS! SUNTETI DVS VREUN MARE OM DE AFACERI?
    DE UNDE ATATA FALSA DREAPTA?
    SA VAD CE MARE INDUSTRIE CONDUCETI DVS.! CE MARE ADMINISTRATOR DE FIRMA SUNTETI..SI APOISA CLAMATI DREAPTA! NU O IDELOGIE SEACA IN CARE DE FAPT NICI NU CREDETI! E UN VECTOR PT O CLICA DOAR!
    • -4 (18 voturi)    
      Sad but true... (Joi, 9 august 2012, 0:24)

      333 [utilizator] i-a raspuns lui sabo

      Mi-e ciudă că Neamţu şi Papahagi au căzut în plasă şi se dau pe mâna unuia ca MRU...

      Fraţilor, România nu se poate schimba peste noapte! Am ajuns într-un loc mult mai rău decât eram în '89!

      Ne vor trebui multe generaţii să ieşim din prăpastia în care ne-au îngropat comnuniştii-securişti, în special fiindcă acum, 53% dintre le şi mulţumim, şi le cerem să mai arunce o tonă de pământ peste noi...

      http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/sondaj-53-dintre-romani-s-ar-intoarce-la-comunism-273175.html

      Şansa României nu stă în mâinile unui om - cu atât mai puţin cu cât acest om este un UTCist oportunist, fost SIE-ist, care alaltăieri vroia să fie primit înapoi în PNL-ul pesedizat, şi doar ieri le zicea PDLiştilor să treacă cu toţi în barca lui...

      Fraţilor, în România nu se va schimba nimic decât în momentul în care nu mai jucăm pe omul providenţial din sistem. E nevoie de o schimbare de cultură a societăţii care ia efort, răbdare şi... sute de ani! Orice altceva, e timp pierdut, efort irosit degeaba, după cum am văzut în ultimii 22 de ani, în care de fapt valorile noastre au involuat şi şansele noastre s-au prăbuşit! Cine mai crede azi în viitorul României, ca stat? Mult mai puţini ca în '89...

      Dovadă = doar 200 de oameni au ieşit să protesteze că într-un stat UE s-a dat o lovitură de stat!...

      'nuff said.
      • +7 (9 voturi)    
        si atunci... (Joi, 9 august 2012, 1:22)

        ator2050 [utilizator] i-a raspuns lui 333

        Ai alta propunere?
        • -3 (11 voturi)    
          Cu îngăduinţa dumneavoastră... (Joi, 9 august 2012, 2:17)

          333 [utilizator] i-a raspuns lui ator2050

          ...eu cred că Neamţu, cu Noua Republică - un proiect excelent, o plantă sănătoasă, care trebuia îngrijită să prindă rădăcini puternice, să crească - trebuia să nu se dea pe mâna lui MRU. Aşa, ce a făcut? I-a dat lui MRU o brumă de credibilitate pe care nu o merita, fără să-i poată da sprijinul de care ar avea nevoie să se desprindă din sistemul care l-a propulsat până aici şi să lupte pentru cetăţeni, nu pentru grupurile de interese.

          ...mai cred, la fel, că oameni ca Stanomir trebuiau să îşi facă propriul partid/partide, care organic, pe modelul Noua Republică, să strângă adeziuni dintre oamenii de bună-credinţă, nefripturişti, nu să se pună la dispoziţia lui MRU, pe care, iarăşi, nu îl pot ajuta de unii singuri doar stând în spatele lui.

          Pe scurt, cred că România are nevoie de altfel de lideri, care să construiască altfel de partide.

          MRU e un oportunist, un om care dacă nu ar fi căzut Republica Socialistă România, tot un viitor şef al Republicii s-ar fi visat...

          Avem nevoie de oameni ca Neamţu şi Stanomir, care să construiască partide ne-conjuncturale, solide, cu bătaie lungă, bazate pe principii, partide în care, eventual, ei să nu fie candidaţii la Preşedinţie... dar care să fie sănătoase şi puternice. Dar aşa, dacă se dau pacheţel, la sacrificiu... mai mult îngroapă o nouă speranţă.

          MRU este un lider, dar nu are valori autentice de dreapta, cum pretinde. Nu are cum să aibă... şi nu e vina lui. Dar e vina lui că pretinde a fi un astfel de om... şi vina altora că se lasă amăgiţi, în loc să construiască ei mai încet dar mai sigur ceva ce peste 20 de ani chiar ar avea şansa să schimbe România pentru totdeauna, să o facă o ţară normală...

          MRU în cel mai bun caz va face cât a reuşit să facă Băsescu (adică foarte puţin, după cum am văzut cu toţii - cleptocraţia comunisto-securistă a căştigat războiul de 22 de ani împotriva poporului român)... şi cu o floare, nu se face primăvară.
          • 0 (0 voturi)    
            MRU, tu esti? (Vineri, 10 august 2012, 8:30)

            ATENTIE [utilizator] i-a raspuns lui 333

            Ia mai zi-ne cum partidul asta n-are nimic de-a face cu PDL-ul :))))
    • +12 (12 voturi)    
      Da, dreapta! (Joi, 9 august 2012, 1:46)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui sabo

      Stimabile, in primul rand, greselile gramaticale si mesajul scris cu litere mari nu fac cinste deloc unui om care se da cu parerea despre ideologii politice, cu atat mai putin despre dreapta politica, imi pare rau sa va spun!
      In al doilea rand, de cand este obligatoriu pentru un om de dreapta sa fie un "mare om de afaceri" sau sa "conduca o mare industrie", dupa cum spuneti?!
      Din cate vad, in toamna vom fi pusi sa alegem intre platforma de dreapta (adica oameni ca MRU, Neamtu, Cristi Preda, Macovei, Sever Voinescu, Papahagi) si gruparea USL (adica oameni ca Dan Sova, Titus Corlatean, Mihai Voicu, Daniel Constantin, Radu Mazare, Liviu Dragnea samd).
      Desi nu sunt un mare om de afaceri, ci doar un mic antreprenor cu un IMM care functioneaza de cativa ani si care asigura cateva locuri de munca, imi permit sa fiu un om cu vederi liberale. Va asigur ca NU voi alege in veci sa pun stampila pe PNL, atata timp cat este in alianta cu neo-comunistii vopsiti social-democrati si atata timp cat dl. Antonescu va fi presedinte al acestui partid.
      Dupa ce PNL va fi iesit din umilitoarea cununie cu comunistii, iar "the father and the mother" va fi zburat din partid (alaturi de Fenechiu, Voicu, Nicolaescu si alti profitori ordinari) de catre adevaratii liberali, voi reveni la sincera simpatie pentru un PNL care sa respecte valorile liberale.
      Asta este parerea mea. Cele bune!
      • +5 (5 voturi)    
        PNL e compromis (Joi, 9 august 2012, 10:56)

        c_o_d [utilizator] i-a raspuns lui Florin

        iremediabil. Eu inteleg ce vrei tu sa zici dar PNL nu mai are decat un nume frumos in rest nimic. In afara de Chiliman care oricum nu mai e la pnl toti dintre fruntasii liberali de acum sunt compromisi iremediabil prin faptele lor. Daca nu era asa auzeam de demisii de onoare din partid.
        Eu imi pun mari sperante in noua alianta. Sper ca toti oportunistii momentului au migrat deja la usl iar cei care mai sunt in opozitie chiar sunt tinuti aici doar de principii.
  • -10 (14 voturi)    
    25% Maximum (Joi, 9 august 2012, 0:00)

    333 [utilizator]

    Cine ştie, dacă îşi joacă cărţile bine, uniţi, partidele de dreapta scot un 25% până în toamnă...

    (PDL e acum la 16%;
    PSD-PNL-Voiculescu: 61%
    Diaconescu: 10%
    UDMR: 6%
    Restul: 6%

    ...deci dacă mai iau 9% de la altele - în principal de la PNL şi Altele... s-ar putea face de-un 25%:-

    La toamnă:

    La Putere:

    PSD-PNL-Voiculescu: 58%
    Diaconescu: 10%
    UDMR: 6%

    Opoziţie:

    ,,Dreapta": 25%

    http://www.adevarul.ro/actualitate/politica/USL_a_scazut_cu_5-_dupa_suspendarea_lui_Basescu_0_751725140.html#

    ...deci tot nu e destul să-i oprească pe comunişti/securişti să schimbe Constituţia... cu sau fără sprijinul UDMR....

    http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/sondaj-53-dintre-romani-s-ar-intoarce-la-comunism-273175.html

    Partidul! Comunismul! Româniaaaa!

    Tot se plângeau unii români că UE e defapt o construcţie socialistă de tip URSS, care ne va trage pe toţi înapoi...! lol... nu s-au gândit că România va fi de fapt primul stat UE care se întoarce la comunismul cu ,,faţă umană ,,care nu a fost bine implementat" înainte de '89...

    România=calul troian rusesc în UE

    Haraşo!
  • -5 (19 voturi)    
    puppets show (Joi, 9 august 2012, 0:09)

    fifiscrie [anonim]

    Incredibil.... Dupa ce baronii PSD si Felix au zamislit creatia zisa Ponta, cei din PDL si-au zis, "hait, cin' sa creada... hai'ca tine". Au stat, au facut teste si uite ce a iesit, celelalt puppet, MRU. Si unde pui, ca si seamana - o fi ca intre Samsung si Apple, au copiat unul de la altul design-ul, ca nu era timp...

    Hai baieti, sa vedem care are un soft mai bun si mai multe taste. Real Steel, Puppets Show, sa vedem care are Duracell mai training in coaste...
  • -8 (12 voturi)    
    Exact asta ne trebuie (Joi, 9 august 2012, 0:09)

    m3th0dman [utilizator]

    Exact asta ne trebuie, 5345682 de partide în Parlament; să se ajungă iar ca acum şi anume să ajungă la putere unii care au pierdut alegerile.
  • -7 (17 voturi)    
    sa ne intelegem (Joi, 9 august 2012, 0:16)

    taranistu [utilizator]

    daca Pavelescu reprezinta PNTCD atunci si MRU e un om de dreapta, iar Basescu e anticomunist, maine-poimaine o sa imi spuneti ca de cand e a fost monarhist. Nu ma mai poate mira nimic in Romania. Daca Ponta a ajuns prim-ministru in loc de personaj principal in Pinocchio...
    Adevaratul PNTCD e acolo unde e Ciorbea, surorile Coposu, Caramitru etc. Pavelescu e "un avocat mic cu capul mare" (Basescu dixit!)
    • +1 (7 voturi)    
      aa (Joi, 9 august 2012, 0:28)

      anonimus [anonim] i-a raspuns lui taranistu

      ca bine le zici Marius:)
      • 0 (0 voturi)    
        :) (Joi, 9 august 2012, 18:23)

        nicoletap [anonim] i-a raspuns lui anonimus

        Nu e sigur Marius:) Nu ar fi mentionat NICIODATA numele lui Ciorbea....:P
    • +13 (15 voturi)    
      Domnule Ţărănist... (Joi, 9 august 2012, 0:45)

      333 [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

      ...aveţi dreptate, dar dacă trăia domnul Coposu, ar fi luptat cât ar fi putut împotriva loviturii de stat...

      voi de la adevăratul PNŢCD, ce aţi făcut? L-aţi injurat pe Băsescu fiindcă v-a îngropat, în loc să vă daţi seama că ce reprezintă AZI (statul de drept şi independenţa justiţiei) este mult mai important decât personajul în sine, cu toate bubele şi păcatele sale.

      Sunteţi pierduţi cu toţii... ca şi PNL-ul, de altfel... nu vă daţi seama că ţara şi viitorul ei fac mult mai mult decât orgoliul unui partid discreditat de buzunar...

      ....ambele partide istorice distruse de PCR-FSN... dar asta nu înseamnă că voi nu trebuia să luptaţi împotriva loviturii de stat!!
      • -5 (11 voturi)    
        domnule, (Joi, 9 august 2012, 1:23)

        taranistu [utilizator] i-a raspuns lui 333

        din condescendenta va raspund. Un asemenea comentariu nu merita raspuns, pentru ca de ex: nu stiu cum ar fi reactionat Coposu la "lovitura de stat". (Coposu e mort, surorile lui nu! Nu imi permit sa trec de anumite limite: viata/moarte). Stiu ca dl Basescu nu l-a apreciat niciodata pe Coposu. Daca maine o sa declare ca il deplange enorm nu m-ar mira dar nici nu ar schimba fundamental parerea mea despre el. Statul de drept nu a stat si nu sta intr-un om. Indiferent cum s-ar numi. Coposu a murit iar statul de drept s-a consolidat ulterior, deci? As vrea sa va aduc in atentie in legatura cu sf Ilie, care se plangea lui Yahve ca ar fi ramas singur, Dumnezeu spunandu-i ca nu este deloc adevarat. Sigur, procentual, era discutabil dar pe Ilie il omora deznadejdea de a crede singur intr-o cauza dreapta. Acuma vezi si dumneata (daca nu esti postac) si incearca sa analizezi.
        • +8 (12 voturi)    
          Un pic de smerenie, domnule... (Joi, 9 august 2012, 1:41)

          333 [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

          vă rog... nu strică niciodată oamenilor cu bun simţ...

          Statul român nu stă într-un om... stă zilele astea într-o mână de oameni din instituţiile statului: Kovesi, Morar, Motoc, şi alţii ca ei, din presa liberă: HotNews, EVZ, RL, Adevărul, şi alţii ca ei, din societatea civilă: Ştefan, Aligică, Axinte, Liga şi alţii ca ei, în organizaţii ale societăţii civile care au luat poziţie împotriva loviturii de stat... a oamenilor politici ca Neamţu, Papahagi, da, şi a lui MRU!!, şi bineînţeles, şi a lui Băsescu - Preşedintele României, dat jos cu japca de pucişti -, şi dintre oamenii de bun simţ - aceia care au ieşit să protesteze împotriva puciului...

          împotriva acestei mici minorităţi stau puciştii cu antenele lor şi cu cozile de topor şi cu şapte milioane de flămânzi mâncaţi de ură şi prostie.

          ...dumneavoastră aţi ieşit, sau aţi preferat să-l înjuraţi pe Băsescu, alături de USL?
          • +1 (1 vot)    
            aceleasi baliverne (Joi, 9 august 2012, 23:18)

            taranistu [utilizator] i-a raspuns lui 333

            bla-bla bla . e ca o noua limba de lemn: antene (ma intreb ce mama d... transmit aia de la antene de ma tot acuzati atata de "antenism"?), voiculescu, pucisti, lovitura de stat. Va rog sa ma scuzati, chiar nu merita sa imi pierd timpul, va doresc o zi buna. Va trebuie timp ca sa intelegeti ca suntem impotriva lui Basescu fara antene, voiculescu, lovituri de stat etc. Un sectant nu poate gandi rational.
  • +7 (11 voturi)    
    O speranta viabila (Joi, 9 august 2012, 0:24)

    Teo61 [utilizator]

    v-am urmarit asta seara pe B1 TV. Speram ca faptele sa fie pe masura vorbelor ! Destul de abil ati ocolit raspunsul direct la intrebarea d-nului Tapalaga:"veti intra in cardasie cu cei care au votat pentru demiterea dvs?" Ati raspuns doar ca v-ati invatat lectia si nu va uitati in urma....Sunt de parere ca va fi stirbita credibilitatea dvs daca veti merge alaturi de cei care v-au linsat! Este o vorba :lupul isi schimba parul dar naravul...BA!
    Oricum,ramaneti o speranta viabila ,ramane sa va dobanditi credibilitatea!
    • -3 (11 voturi)    
      MRU îşi va schimba părul de câte ori va fi nevoie (Joi, 9 august 2012, 1:19)

      333 [utilizator] i-a raspuns lui Teo61

      să rămână la putere, (când va ajunge, în sfârşit, pentru puţin timp la putere) şi susţinătorii lui se vor amăgi mereu cu zicala ,,scopul scuză mijloacele", şi uite

      ...şi da!, şi eu îl voi vota... pe cine altul?... deşi aş fi preferat să pot vota un om cu caracter, sincer, dintr-o bucată (chiar dacă naiv şi pripit) ca Neamţu sau Stanomir...să fac o alegere pozitivă, să nu trebuiască să votez din nou răul cel mai mic, ca în cazul lui Băsescu...

      Păcat, că Noua Republică chiar ar fi putut fi (şi ar fi trebuit să fie) un nou început, cu temelii solide.
      • +1 (3 voturi)    
        asa este (Joi, 9 august 2012, 9:03)

        Teo61 [utilizator] i-a raspuns lui 333

        sunt perfect de acord cu ce ati postat legat de acest subiect! Asa cum si dvs. ati afirmat,este singura varianta ...
        • +1 (3 voturi)    
          MRU, soluţia de avarie şi speranţa (Joi, 9 august 2012, 10:35)

          333 [utilizator] i-a raspuns lui Teo61

          De-acord.

          - but don't shoot the messenger!

          Cred că lecţia numărul 1 care trebuie să o învăţăm odată pentru totdeauna este să nu ne mai punem speranţa în oameni providenţiali.

          Fie ei şi un al doilea Mihai Viteazul, nu pot câştiga până la urmă războiul cu cleptocraţia comunisto-securistă de unii singuri, cum nu au câştigat nici domnitorii noştri cei buni din trecut războiul împotriva boierilor care oricând au fost pregătiţi să îşi vândă ţara şi neamul ca să îşi păstreze moşiile.

          Aveţi dreptate... părerile mele nu sunt populare, şi lumea îmi dă minus fiindcă nu poate accepta mesajul - MRU este o variantă de compromis, da, este singura variantă viabilă deocamdată, în lipsa altor lideri care să îşi asume responsabilitatea de a ieşi la rampă, dar nu este o soluţie pentru România, pe termen mediu-lung...

          Or, tot aşa mergând mereu pe planuri de avarie am văzut că nu schimbăm nimic - comuniştii securişti sunt din ce în ce mai puternici, mai bine organizaţi, adaptaţi şi înfipţi, ...au şi pâinea şi cuţitul şi după 22 de ani de post-comunism, putem spune că ne-au biruit.

          România are acum nevoie de oameni cu caracter, care să clădească long-term, fără niciun compromis, oricât ar fi de istovitor, oricât de mult ar lua asta, oricât de nepopulari s-ar face. MRU nu este un astfel de om. Se iubeşte pe sine mai mult decât iubeşte valorile în care pretinde că crede, şi oportunist fiind, la greu, va face ce e mai bine pentru el short-term, chiar dacă asta nu duce ţara în direcţia cea bună.

          Da, să îl votăm, dar să nu ne punem speranţele în el. Numai în noi, şi în cei ca noi, dacă suntem pregătiţi să ne înhămăm la drumul cel greu şi lung, avem dreptul să ne punem speranţele.
  • +5 (9 voturi)    
    prezumtia de nevinovatie (Joi, 9 august 2012, 2:30)

    ..13 [utilizator]

    Sper ca MRU sa aduca competenta acolo unde trebuie.

    Un program asumat, pregatit din timp, este absolut necesar pentru alegerile parlamentare.

    Vom vedea care sunt oamenii care vor apare la Parlamentare si programul pe care si-l vor propune.

    Concret cred ca programul nu poate sa fie decat o continuare a masurilor propuse de guvernul Boc, unele preluate si de MRU. Dar oamenii sunt cei mai importanti...

    As vrea sa cred ca intre timp USLasii nu vor ucide Justitia si Invatamantul.
    • +1 (1 vot)    
      competenta? (Joi, 9 august 2012, 23:20)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      arunca o privire pe lista guvernului condus de el! dar fara sa o compari cu Guv Ponta, ca atunci o sa para buni.
  • -3 (11 voturi)    
    Din pacate... (Joi, 9 august 2012, 2:54)

    KostasP [utilizator]

    MRU nu a dovedit prea multa coloana vertebrala in scurta perioada cat a fost la guvernare. Tot timpul am avut impresia ca ar avea o agenda ascunsa. Timpul va arata daca am dreptate sau nu.
  • -1 (5 voturi)    
    Mai primeste bani MRU de la OMV??? (Joi, 9 august 2012, 10:06)

    Nicolae [anonim]

    Nea MRU este un cameleon cu foame maxima de putere deci de bani. Dupa ce isi incasa sutele de mii de euro de la OMV prin nevasta-sa, bani dati ca SIE sa nu-si bage nasul prin afacerile murdare ale petrolistilor austrieci care extrag petrolul romanesc la 16 dolari barilul iar noua ne vand la pompa motorina cu pret de baza al petrolului de peste 100 dolari barilul. In acest fel OMV/Petrom a facut anul trecut profit de 1 miliard de EURO si anul asta in jumatate de an are deja 2 miliarde RON profit. Sunt buni functionarasii de teapa lui MRU - sunt cu foamea de bani, executa comanda politica imediat, si mai dau si impresia ca au opinii proprii dar ele de fapt sunt dictate de cel care da cu banul. Nu are doctrina politica absolut nici un rol aici intrucat MRU era mare comunist utecist pe vremuri iar cind a simtit de unde bate vantul s-a dat cu dreapta. Ca si pdl - socialist pina la moarte (citat din Boc-poc) si peste noapte... populari de dreapta (ca este partidul popular pe val...). Este ciudata si adunatura dintre MRU (evreu) si fascistul Neamtu - dar un element cheie apropie si netezeste asperitatile dintre oameni - BANUL. Basescu are o avere de peste 10 miliarde de EURO si isi poate permite sa sponsorizeze astfel de aplaudaci.
  • -2 (2 voturi)    
    ... (Joi, 9 august 2012, 11:41)

    cristache [anonim]

    2 la primarie, 2 la prefectura... pdl1, pdl2, pdl juniori, PNTCD-aripa Belu si alte aranjamente de litere la oha...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri