VIDEO Victor Ponta la B1 TV: Nu voi opri reactualizarea listelor/ Minirecensamantul nu mai avea sens daca era boicotat de PDL/ Reducerea TVA la alimentele de baza se va discuta in octombrie

de R. Mihailescu, I. Baias     HotNews.ro
Luni, 13 august 2012, 22:08 Revista Presei | Radio TV

Victor Ponta la emisiunea Ultimul cuvant
Foto: captura B1 TV
Premierul Victor Ponta a explicat, luni seara, in emisiunea "Ultimul cuvant" de pe B1 TV, in ce au constat discutiile avute in cursul zilei cu Philip Gordon, asistentul secretarului de stat Hillary Clinton, sustinand ca a fost o intalnire "mai mult cordiala". Premierul anunta ca nu va opri reactualizarea listelor deoarece a primit doua adrese de la CCR, una care cere actualizarea listelor electorale, iar a doua la trei zile dupa, care spune ca plenul curtii a solicitat listele electorale permanente actualizate. Acesta spune ca daca a doua adresa a CCR e cea adevarata, "maine CCR poate da decizia, pentru ca listele nu au fost si nu sunt la guvern". Premierul a mai vorbit despre negocierile cu FMI si BM, despre masurile economice vizate, despre parteneriatul cu Antonescu si despre acuzatiile de plagiat.

Declaratii Ponta:


  • Am discutat cateva lucruri care au tinut de ce se intampla dupa ce CCR se pronunta
  • Lucrurile sunt destul de simple si clare in ce ma priveste, aici. Am discutat rezulatele discutiilor cu FMI, a fost o intalnire mai mult decat formala si cordiala, in ce ma priveste
  • Ponta catre Dan Tapalaga: pe vremea aceea spuneati ca nu m-am intalnit cu nimeni, ca m-am fotografiat cu Mickey Mouse.
  • Actiunea de suspendare apartine Parlamentului, nu guvernului si ca se va pronunta CCR intr-un mod pe care il voi respecta
  • Dan Tapalaga: Una din ingrijorari se refera la procesul de reactualizare a listelor. Il veti opri?
    Victor Ponta: Nu, nici vorba. Eu am primit doua adrese de la CCR, una cere actualizarea listelor electorale, a doua la trei zile dupa, spune ca plenul curtii a solicitat listele electorale permanente actualizate
    Inteleg ca si in cadrul CCR e o problema, eu nu am de unde sa stiu care e cea adevarata
  • D.T.: Cum va explicati ca in prima adresa nu e in concordanta cu minuta din data de 3?
    V.P.: Habar nu am. Eu am trimis si azi o adresa catre CCR stiind ca maine au o sedinta in care spune: daca prima adresa e cea adevarata, sigur ca noi am cerut primarilor sa scoata mortii de pe liste, sa actualizeze, daca a doua e cea adevarata, maine CCR poate da decizia, pentru ca listele nu au fost si nu sunt la guvern. Ele sunt la BEC si CCR le poate avea intr-o jumatate de ora, nu ma puneti pe mine sa decid care dintre cele doua adrese e cea adevarata

  • Dan Tapalaga: Dl Gordon spunea ca nu e posibil ca un referendum sa se desfasoare pe o cifra, dupa care guvernul sa spuna nu mai luam in calcul listele electorale permanente
    Victor Ponta: Guvernul nu a cerut niciodata nimic de la CCR. Guvernul nu a contestat niciodata niciun rezultat. CCR mi-a facut aceasta adresa. Aveam varianta sa nu bag in seama adresa, sau sa intreb : oameni buni, maine aveti sedinta, hotarati-va. Si dl Barroso a fost mintit, daca cineva i-a spus vreodata ca listele sunt la guvern, a mintit. Nu o sa facem cu vrea Traian Basescu sau cei care il sustin pe Traian Basescu

  • Dan Tapalaga: De ce nu ati asteptat decizia curtii de maine si ati dat drumul unui minirecensamant?
  • Victor Ponta: Pentru ca am primit adresa CCR si termenul era destul de strans. Cunosc parerea dvs si despre mine, si despre noi, faptul ca vorbiti ci mine desi ne faceti borfas il apreciez, dar nu imi dati note. Daca am primit o adresa de la CCR, trebuie sa o respect.

  • Dan Tapalaga: Cum se explica ca in ziua in care declarati ca minirecensmantul nu mai poate avea loc ati semnat un memorandum catre prefecti cu instructiuni pentru actualizarea listelor?
    Victor Ponta: Minirecensamantul, in momentul in care PDL a spus ca nu deschide usa, nu mai avea sens. Este vorba de o verificare administrativa, foloseste la a raspunde CCR daca cetatenii decedati sau fara cetatenie mai erau sau nu pe lista
  • Dan Tapalaga: Pentru ce e scoasa din lista o persoana fara act de identitate valabil?
  • Victor Ponta: Dar noi nu am cerut sa fie scos, va decide CCR. Ce vi se pare atat de revoltator ca vrem sa stim cati suntem in tara asta?
  • Dan Tapalaga: Doriti sa coborati pragul de validare...
  • Victor Ponta: De unde stiti?  Sunt prim ministru, guvernul reprezinta autoritatea administratiei centrale si nu in mod direct, dar indirect, putem cere aplicarea legii. Este o realitate evidenta ca in Romania conforma datelor oficiale e un numar de persoane si cand 8,5 mil de romani au venit la vot e foarte greu sa le ignori votul. Eu ma simt responsabil fata de ei, asa cum ma simt si fata de ceilalti. Abordarea politica va aprtine, dreptul dvs.
  • Dan Tapalaga: Sunt intrebari legitime de ziarist, nu e o abordare politica...
  • Victor Ponta: Dati-mi voie sa nu cred asta, dar e dreptul svs sa aveti opinii politice. In acest moment, la o cerere a CCR, incercam sa dam raspunsuri exacte. De ce e rau sa stim cati romani suntem cu adevarat? Nu traiti in Romania, nu vreti sa stim cati romani suntem in Romania? Toata discutia mea cu reprezentantul Departamentului de Stat a fost foarte buna.
  • Rep: Ce faceti cu romanii din strainatate care doresc sa fie inclusi pe aceste liste?
  • V.P:Potrivit legii 370 / 2004 art 7 spune ca listele electorale permanente se compun din cei care au domiciliu. Ordonanta data de guvernul Boc i-a scos de pe listele permanente.
  • Rep: Erata CCR spune ca se aplica dispozitiile privind alegerea presedintelui.
  • V.P: Dl Boc a dat o ordonanta in care a spus foarte clar ca cei din strainatate nu sunt pe liste electorale permanente
  • Rep: Actualizarea listelor ar trebui sa cuprinda si introducerea unor persoane?
  • V.P.: Nu am nicio problema. Nu sunt sef peste primari, primarii sunt autonomi. Ce comunica primarii astia comunicam si noi mai departe. Indemnul dl Blaga de a nu actualiza listele e o instigare la abuz in serviciu.
    ...
  • Rep: Eliminarea cetatenilor romani din strainatate a fost facuta de guvernul Tariceanu, care a modificat legea 35
    V.P: Aceste rezultate, cum vin de la primari, asa se transmit. CCR nu are o procedura ca la instante, CCR nu e justitie.
  • Rep: Rezultatele actualizarii vor face obiectul unei hotarari de guvern?
  • V.P: Primarul opereaza direct in baze. Recensamantul propus de dl Rus era sa mergi din om in om ...era toti acolo, nu dau vina pe dl Rus.




Despre Rus si Dobre

  • Rep: In refereratul procurorilor dl Rus spune nu doresc sa-mi petrec batranetile in puscarie. La ce se referea?
  • V.P.: La amenintarile lui Traian Basescu, dar trebuie sa-l intrebati pe dl Rus.
  • Rep: V-ati inteles cu presedintele interimar sa-si dea demisia un membru al guvernului?
  • V.P.: Sigur ca am discutat, pentru ca trebuia sa fac alte propuneri. Nu am discutat cu dl Dobre direct dar stiam de intentia sa de a demisiona si am discutat despre inlocuirea sa. Chiar nu stiu stenogramele, recunosc, va suparati pe mine daca nu va citesc blogul. Dupa cum ati vazut in cazul legilor, sunt mai informat decat dvs... Am discutat cu dl Antonescu ... nici nu stiu daca am discutat cu dl Dobre.
  • Rep: De unde stiati ca o sa-si dea demisia?
  • V.P.: Am discutat despre fapotul ca cei doi ministri isi vor da demisia luni dimineata.
  • Rep: Ati incercat sa-i convingeti sa se razgandeasca?
  • V.P: Cu dl Rus am discutat foarte mult, discut si acum, in continuare.
  • Rep: Lideri liberali spun ca nu vor aproba avizul solicitat in cazul dl Dobre.
  • V.P: E decizia Parlamentului, guvernul nu are nicio atributie in acest caz.
  • Rep: Aceasta decizie de a vota sau nu ar putea avea repercusiuni in raportul de tara.
  • V.P.: Eu raspunde intr-un singur mod, inainte o sa avem alegeri si romanii vor decide daca vor sa continue cu acest guvern sau sa ne intoarcem la dl Boc




Despre cei 40 de mii de morti din Gorj si fraudele la referendum

  • Rep: Ce s-a intamplat in Gorj, au decedat 40.000 de oameni?
  • V.P.: Habar nu am, cred ca e o tampenie asa ceva
  • Rep: In Gorj sunt 400.000 de locuitori nu pot sa moara 10% din populatie.
  • V.P.: E o tampenie, asta e parerea mea, sa fraudezi sa ce? Aveti o alta dovada in afara de trasul cu urechea? Niciun procuror nu face dosare doar dupa inregistrari. Habar nu am, cred ca e o tampenie asa ceva.
  • Rep: Sunteti linistit, chiar si cand vedeti si astfel de discutii de oameni ingroziti?
  • V.P.: Cine sunt cei care au discutat? Sa-i dam afara, daca au discutat asa...Cum sa intreb la parchet, parchetul face cercetari. Cred ca e un gen de propaganda pe care numai cei foarte rau intentionati sau cei foarte saraci cu duhul o pot crede. CSM, de exemplu, care a fost in vacanta, s-a considerat ca, in vacanta fiind, la plaja ii afecteaza independeta ca eu spun ca nu e bine sa se ancheteze niste manechine. Cer scuze CSM, sa ramana la plaja pana pe 20...
  • Rep: Vi se pare corect ca un premier sa spuna procurorilor pe cine sa ancheteze?
  • V.P: Haideti ca suntem de rasul lumii, opriti-va...nu puteti sa spuneti ca eu am pus presiune pe justitie... CSM-ul paote sa anchteze manechinele... Ne-am facut de ras total. Daca va pasioneaza pe dvs manechinele eu as vrea sa vad mai putini talhari si criminali pe strada. Nu am dispus nimic, faptul ca eu consider ca nu trebuie sa se faca de ras e o chestie cu drag...
  • Rep: Medicii de la Floreasca - faptul ca esti medic sau fotomodel nu inseamna ca asupra ta nu pot plana niste suspiciuni
  • V.P.: Modelul meu de procuror eficient e cel american, in care cei mai multi procurori sunt alesi, au posbilitatea de a alege care cazuri le investigheaza. Ai o anumita capacitate de a ancheta, eu imi doresc in continuare ca in Romania justitia sa traga la raspundere penala criminali, violatori, politicieni. Daca va doriti atat de mult dati avize in Parlament
    Rep: E treaba noastra a tuturor, dvs nu platiti taxe pentru justitie?
    V.P.: Sistemul lui Traian Basescu e cel in care presedintele si premierul dicteaza Parlamentului. 






Ponta despre negocierile cu FMI si BM

  • Aici era vorba de constatat faptul ca pana in acest moment Guvernul a pastrat toate tintele, ca am inceput procedurile de reforme structurael, in special in zona energiei. Nu s-a amanat nimic la privatizari.
  • In cazul Hidroelectrica s-au oprit contractele cu baietii destepti.
  • Cu ALRO se incheie un alt contract, dar la un pret mult mai mare. Traderii, care aveau cinci angajati, acele contracte s-au rezilitat...
  • Reducerea TVA la alimentele de baza se va discuta in octombrie
  • Plata TVA s-a discutat, decizia e de a implementa din 1 ianuarie, eu as fi vrut mai repede
  • Reintregirile se vor calcula in bugetul pe 2012?
  • Nu vreau sa fac o greseala, pot sa va spun ca se dau la 1 decembrie
  • Impozitarea progresiva - nu s-a discutat absolut nimic, nu se poate face decat de la anul
  • Intotdeauna am spus in 2013, acesta e bugetul facut de Emil Boc.

Numirea viitorului ministru

  • Guvernul a cerut deja detasarea pe functie
  • Pana acum au fost secretari de stat, care e functie politica. Pana la venirea noastra a fost un procuror si un judecator
  • Rep: Daca la doaman Pivniceru nu va mai fi compatibil....
  • Am facut aceasta cerere bazat pe texte ale legii si pe faptul ca pana acum CSM a aprobat de fiecare data acest lucru.

Cum comenteaza declaratiile lui Crin Antonescu:

  • A comunicat foarte bine ce avea de spus, de un an si jumatate ma amuza foarte tare aceasta speranta ca o sa ma cert cu Crin Antonescu
  • Exista lideri ai PSD care privesc ingrijorati scaderea dvs in sondajele de opinie?
  • Sincer sa fiu nu stiu. Fiecare persoana care ocupa o functie publica creste dupa care ajunge la nivelul normal.
  • Nu asta conteza, ci daca in noiembrie USL va castiga majoritatea absoluta, colegii mei ma vor sustine in continuare.
  • Daca pierdem alegerile, va veni alt lider.

Despre acuzatiile de plagiat

  • Rep: V-ati gandit la demisie?
  • V.P.: Nu. Degradarea imaginii externe e din cauza lui Traian Basescu, 100%.
  • Rep: V-ati gandit dupa acuzatiile de plagiat?
  • V.P.: Nu, am constatat ca suntem tratati egal, la aceeasi comisie a fost si doamna Kovesi. Daca esti cu procurorul general in acelasi lot... Dvs traiti intr-o lume academica a lui Traian Basescu in care nu o sa auziti nimic de doamna Kovesi
  • Rep: In ce consta parteneriatul cu Consiliul National al Societatii civile?
  • V.P.: Eu cu dl Dogaru nu am nicio relatie directa, a existat un protocol de o pagina, dupa care a fost un fals grosolan in campania dl Basescu.
  • Nu cred ca trebuie sa iei in serios solicitari legate de desfiintarea CCR.
  • Rep: Poate va ganditi la Palatul Cotroceni?
  • V.P.: Poate peste zece ani...poate mai tarziu.





Citeste mai multe despre   





















9609 vizualizari

  • +32 (42 voturi)    
    Bravo, Dane! Îl faci praf! (Luni, 13 august 2012, 22:22)

    333 [utilizator]

    l-ai pus la podea, acum făl KO!

    :)
    • -14 (30 voturi)    
      aruncati prosopul (Luni, 13 august 2012, 23:24)

      Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui 333

      Si acum, dupa ce ai vazut toata emisiunea, zici acelasi lucru? Tapalaga era groggy, a ramas cu nasul in laptop, noroc cu baiatul celalalt, mult mai pregatit si civilizat. Deh, Ponta era pe teren propriu...
      • +23 (27 voturi)    
        Copy-lotul nu a putut evita realitatea... (Marţi, 14 august 2012, 0:24)

        333 [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        ...nu i-a răspuns întrebărilor lui Dan, decât prin a îl ataca pe acesta ad hominem (fără succes). După aceea, a tot scăldat-o, făcând pe grozavul într-un mod penibil. Nici ,,pe băiatul ăla tânăr" nu l-a putut prosti - şi ei l-a băgat în coarde de câteva ori pe VV-riţă al dumneavoastră.

        Deci, înfrângere prin KO al Celui Care Minte Cum Respiră.

        ,,Victoria" lui Ponta? Că este un bun demagog, care minte cu o naturaleţe alarmantă (dezarmantă pentru proşti), că nu e prost, şi că ar putea scăpa de puşcărie, ascunzându-se după articole de lege, dar numai fiindcă sistemul nostru este prost, şi la o adică, plătesc alţii poliţele lui

        ...cu alte cuvinte - echivalentul pugilistic al unor directe cu efect de shoe-shine, al unui show-boating cu joc de picioare şi a unor flurries fără efect -

        ...da, pe dumneavoastră v-a topit de tot cu impresia artistică, dar pe mine nu - eu, mă uit la cine a dat şi cine a încasat pumnii cu efect. Dan nu a arătat grozav de bine, dar l-a făcut praf pe prim-ministrul nostru sociopat; poate el să nu ţină cont de discordanţa între realitate şi faptele sale cât ar vrea, şi poate pe unii ca dumneavoastră chiar reuşeşte să îi păcălească mereu, dar nu pe toţi mereu, şi pe mine - nici de data asta... realitatea l-a lovit din plin în faţă. Tare.

        Dan Tăpălagă KO5 VV Ponta.
        • +2 (4 voturi)    
          stii de fapt care e problema? (Marţi, 14 august 2012, 13:42)

          danright [utilizator] i-a raspuns lui 333

          Problema e ca aseara doar cei avizati au vazut ceea ce spui tu. Din pacate, majoritatea privitorilor vad doar staniolul stralucitor si nimic dincolo de el. Si sincer vorbind, cei 2 ziaristi au fost cam nepregatiti. Ponta e un nemernic, dar unul foarte inteligent si abil. Atacurile la persoana initiate de acesta, modul in care "l-a pus cu botul pe labe" de cateva ori pe d-nul Tapalaga nu au facut altceva decat sa intareasca celor slabi de inger convingerea ca "asta e bun, auzi cat de bine le zice". Ponta, Sova si alti cativa din PSD au acelasi mod de a aborda discursurile televizate, bazat exclusiv pe manipularea auditoriului. Ar fi putut fi contrat dupa parerea mea la cele cateva referiri facute la d-nul Boc respectiv Udrea, dar cei 2 ziaristi n-au reusit sa replice eficient. Cei 2 ar fi trebuit sa castige de partea lor (a noastra) o multime de oameni neutri, dar din pacate cel care a reusit sa "fure" din simpatizanti sau din indecisi a fost Ponta. Cu mare regret constat asta, dar aceasta e realitatea.
          Cu stima,
          Dan
          • 0 (2 voturi)    
            Ştiu ce ziceţi... (Marţi, 14 august 2012, 20:53)

            333 [utilizator] i-a raspuns lui danright

            ...şi cred că într-o măsură aveţi dreptate... dar nu cred că aveţi dreptate când sugeraţi că ar fi mulţi oameni neutri... (care să nu fie şi dezinformaţi/neinteresaţi)... dacă or fi vreo 5%, deci nu prea contează - probabil că oricum nu s-au uitat la program.

            În al doilea rând, singurii care au zis ,,ăsta e bun, auzi ce bine le zice" sunt de două feluri: ăia ca domnu' Gustav (de mai sus), care se bucură că Şefu' i tare, şi ăia ca mine, care mă speriu şi mai tare, fiindcă îmi dau seama cât de periculos e sociopatul/psihopatul. - deci asta cu cât de bun e... e cu două tăişuri...

            ...dar, per total, probabil aveţi dreptate în sensul că Ponta nu a pierdut din suporteri aseară...

            Numai bine!
      • +16 (20 voturi)    
        America s-a saturat de cartoforii de la Bucuresti (Marţi, 14 august 2012, 0:51)

        valjean [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        Cind ti se spune ca la retardati ca a-i luat-o pe aratura rau de tot ,poate -ti amintesti si de alti inaintasi ,la fel de incapatinati si destinul lor.
  • +32 (40 voturi)    
    Mortii cu mortii, viii cu viii! (Luni, 13 august 2012, 22:29)

    nano2k [utilizator]

    Or fi murit cativa, dar tot la fel de adevarat este si ca aproximativ tot atatia au implinit intre timp 18 ani.
    Oare despre asta de ce nu se vorbeste?
    De ce se vorbeste numai despre scoaterea mortilor de pe liste, dar de bagarea viilor pe liste nu?
  • +39 (47 voturi)    
    pt dl Tapalaga (Luni, 13 august 2012, 22:30)

    DanDa [utilizator]

    De ce nu il intrebati pe Ponta daca el personal a fost recenzat in 2011 (avand in vedere ca atunci a declarat ca ne e de acord cu recensamantul)? Iar daca nu a fost recenzat cum sa iei de bune rezultatele chiar si partiale ale recensamantului din 2011?
    • +3 (5 voturi)    
      dupa propria-i logica (Marţi, 14 august 2012, 9:30)

      V. Val [utilizator] i-a raspuns lui DanDa

      ponta nu ar avea drepul sa voteze, nefiind recenzat. Ca sa nu mai vorbim ca, dupa INS, 7 % dintre romani n-au fost recenzat.
      Mai este si confuzia intre
      - locuitor al Romaniei (recensamantul ii priveste pe acestia) si
      - cetatean roman (drepul la vot asigurat de Constitutia tarii si asta oriunde ar locui el).
  • -32 (44 voturi)    
    Ponta-Tapalaga: 1-0 (Luni, 13 august 2012, 22:31)

    Gustav666 [utilizator]

    Il face tandari Ponta pe Tapalaga in emisiune. Tapalaga este total nepregatit, Ponta vorbeaste numai pe lege si cifre.
    • +7 (11 voturi)    
      :) (Luni, 13 august 2012, 23:40)

      owl [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      Intrebari usoare, minge la fileu - toate intrebarile au fost deja exprimate in presa... Nu inteleg de ce, sigur se putea insista mai mult...
    • +2 (8 voturi)    
      Ponta-Tapalaga: 1-1 (Luni, 13 august 2012, 23:51)

      Harold [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      Tapalaga a jucat in deplasare, iar Ponta a jucat la offside.
    • 0 (2 voturi)    
      numai ca! (Marţi, 14 august 2012, 9:56)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      vorbeste de fiecare data de ALTA lege si de ALTE CIFRE. Daca instructorul tau de partid nu intelege ca la 29 iulie nu se aplica legea alegerilor locale si listele specifice NUMAI acestor alegeri si daca instructorul tau de partid nu stie (sau se face) diferenta intre CRDS -care un pasaport special- si capsunari ai sa mai scrii numai aberatii. Penibil!!
    • +1 (5 voturi)    
      Doar 1-0? (Marţi, 14 august 2012, 10:14)

      DinuA [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      Discuția s-a desfășurat cam așa:
      DT: de ce insistați sa susțineți ca zăpada este neagra?
      VP: faptul ca Băsescu si pro-basiștii ca dumneata pretind ca este alba nu mă poate face sa-mi schimb părerea.
      DT: si Dl Barroso o vede alba
      VP: Dl Barroso este prost informat. A fost mințit.
      DT nu mai insista si trece la subiectul următor. Punct marcat de VP.
      Cel mai logic argument a fost cel legat de plagiat: daca aceeasi comisie a spus ca Dna Kovessi nu a plagiat, e clar ca nici eu nu am plagiat… No comments.
    • 0 (2 voturi)    
      lege si cifre (Marţi, 14 august 2012, 12:34)

      the [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      ponta vorbeste cu dezinvoltura, mai ales despre ce nu cunoaste, increzator in fitzuica transmisa de copisti, inaintea "emisiunii" ...
  • +36 (46 voturi)    
    Ponta e disperat (Luni, 13 august 2012, 22:32)

    Nenad [utilizator]

    Prin “reactualizarea listelor” USL înțelege eliminarea acelor alegători care sunt împotriva lor! Așa se explică de ce ținta este comunitatea românilor care trăiesc în străinătate! Dacă muncim și ne-am făcut un rost peste hotare, nu vă dă dreptul să ignorați faptul că suntem cetățeni români și că avem și noi un cuvânt de spus!
  • +26 (36 voturi)    
    Alta frauda??????????/ (Luni, 13 august 2012, 22:33)

    Nenad [utilizator]

    Ce e cu toată nebunia asta cu recensământul? Este clar că vor să fraudeze la numărătoarea românilor așa cum au fraudat la vot. Și dacă se refac listele electorale, să se verifice și voturile multiple ale USL la referendum. S-ar putea să nu existe cvorum nici dacă descoperă că suntem mai puțini cu 5 milioane, nu cu câteva sute de mii.
  • +27 (37 voturi)    
    sarpele cu ochelari ...e curat ca lacrima.... (Luni, 13 august 2012, 22:35)

    Berbecutu [utilizator]

    din ce spune el...
    1. vinovatii principali sunt cei de la CC care au solicitat listele electorale si au prelungit criza
    2. guvernul nu va raspunde pt. ce liste vor trimite primarii din teritoriu. Daca cumva "gresesc" vor fi amendati..
    Asta ne crede pe toti idioti, el se da doar un functionar public care respecta constitutia si nu are nimik in comun cu chestiunile politice...
  • -32 (44 voturi)    
    o sa ma mai uit lab1 (Luni, 13 august 2012, 22:40)

    Anonim AntiBasescu [utilizator]

    Na, sa nu mai spuneti ca noi cei 7,4 milioane stam cu pleoapele lipite la antena3..am lipit-o de b1tv...mare greseala, dar si o dixtractie interesanta... in primul rind l-am vazut pe unul dintre putinii prezentatori meteo imbracati de sus pina jos acum "reevaluat " de o televiziune in functia de moderator de tocsoaie politice...mi-a placut foarte mult. Nu mai putin l-am vazut in carne si oase pe editorialistul hotnius Tapalaga. Care stie legile tarii dupa semnaricile pe care le primeste de la ... stim noi cine.... oricum, in dialog cu un jurist a cam aratat ce poate. Mi s-a facut mila de el. Pacat...
  • +7 (11 voturi)    
    nedumerire (Luni, 13 august 2012, 22:44)

    _cetateanul_mentat_ [utilizator]

    Acest Mânărău cu zâmbetul lat e prost sau doar face pe prostul? Sau isi inchipuie ca toti ceilalti suntem prosti si spalati pe creier?
  • +32 (44 voturi)    
    Minunat (Luni, 13 august 2012, 22:44)

    Orpheus [utilizator]

    O lume intreaga iti spune ca nu ai dreptate, dar tu o tii cu tupeul tau nemasurat pe a ta. Nu-i nimic - vei plati cu atat mai mult!
  • -28 (40 voturi)    
    Cine-i ala din stanga, cu laptopul ? (Luni, 13 august 2012, 22:49)

    Colonel [utilizator]

    Este basistul clasic, care incearca sa argumenteze ceva, dar baga din top numere si articole de legi. Ghinionul lui ca Ponta stie ce vorbeste si nu il lasa sa se dea mare specialist cand vorbeste aiurea.
    • +25 (29 voturi)    
      !!! (Luni, 13 august 2012, 22:58)

      CMD [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      Esti cumva nea dogaru!!!

      P.S. Am scris bine cu d!
      • -10 (16 voturi)    
        nu (Luni, 13 august 2012, 23:29)

        Colonel [utilizator] i-a raspuns lui CMD

        Nu cunosc toti anonimii, scuza-ma.
        • +3 (5 voturi)    
          E bine (Marţi, 14 august 2012, 8:20)

          cestmoi [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

          ca-l cunosti pe Ponta, banuiesc ca sunteti de aceeasi factura. Ponta stie ce vorbeste, ideea e ca as vrea sa stim si noi ce vorbeste, tu esti sigur ca legile si articolele pe care le insira el acolo sunt adevarate si au legatura cu chestiunea? Ca in privinta mintitului, ne-a dovedit deja ca stie toate legile
          • 0 (2 voturi)    
            Sunt publice (Marţi, 14 august 2012, 10:14)

            Colonel [utilizator] i-a raspuns lui cestmoi

            Legile acelea sunt publice. Ar trebui sa le citesti si tu, ca sa vezi cine te-a mintit si cine a inventat numere de legi ca sa para mai credibil. Apropo, e bine sa te intrebi daca ce zice un om e adevarat, dar ai putea sa faci exercitiul asta si cu prezentatorii lui Basescu, ca altfel dai in paranoia cand te trezesti cu unul facut praf in direct in propria lui casa.
    • -2 (6 voturi)    
      eheiii (Luni, 13 august 2012, 23:05)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      baietul cu laptopul e singurul prezentator de meteo pe care nu a reusit vreun post tv sa il despoaie... nu mi-a venit sa cred ca era dinsul. Cred ca in curind si Maria Linda si fetele din Libertatea vor avea pretentii...
  • +40 (52 voturi)    
    Interviu (Luni, 13 august 2012, 22:50)

    buncrestin [utilizator]

    ma uit la interviu cu gura cascata...Ponta este atat de lipsit de spiritul deschis si transparent al unui premier european. pur si simplu evita sa isi asume orice responsabilitate. este incredibil...incredibil...
    • +21 (33 voturi)    
      ... (Luni, 13 august 2012, 23:02)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      cum crezi ca a ajuns asa sus asa tanar?
      • +20 (24 voturi)    
        Derbedeu in fruntea tarii (Luni, 13 august 2012, 23:18)

        emigrant [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        Tristetea este ca sint oameni tineri cu bun simt care chiar ar merita promovati. Dar ce naste din Iliescu si Nastase...Nu pot sa cred ca exista oameni decenti in Rom care voteaza USL.
  • +19 (35 voturi)    
    incredibil (Luni, 13 august 2012, 23:01)

    ccvica [utilizator]

    ce om..... asta se joaca cu destinul meu? si eu sa mai rabd ? INDEPENDENTA ARDEALULUI. sa ramana miticii tupeisti in bucuresti....
    • -12 (18 voturi)    
      da, independenta (Luni, 13 august 2012, 23:31)

      Colonel [utilizator] i-a raspuns lui ccvica

      sa vedeti ce inseamna sa nu mai faca toata tara cheta pentru voi. Sa vedeti ce inseamna sa invatati limba maghiara obligatoriu. In principal partea cu banii. Aveti televizoare si aer conditionat in spitale, pe banii celor carora li s-au inchis spitalele. Rusine ardelenilor! Vreti sa se mai inchida spitale, dar oamenii sa plateasca taxele la fel, iar banii aia sa ajunga tot la voi.
      • +11 (15 voturi)    
        (Marţi, 14 august 2012, 0:11)

        Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        nesimtitule!Pana in prezent noi am dus in spate toata economia tarii!!Pt ca am muncit,nu am fost asistati de stat,am plaot taxe si pt voi care nu platiti,v-am invatat ospitalitatea si spiritul occidental,ca voi sunteti tot legati de rusi si turci!Noi ce avem,avem pe munca noastra,pe soiritul nostru gospodaresc!Nu degeaba orasul meu (Oradea) e impreuna cu Brasovul,singurul oras din tarà care a eliminat problema cainilor comunitari!Pt ca noua ne place sa traim civiliat!Noa,amu du-te la munca si tu,si ii ave spitale cu aer conditionat!
        • -1 (3 voturi)    
          Cocolina, habar nu ai (Marţi, 14 august 2012, 10:17)

          Colonel [utilizator] i-a raspuns lui Cocolina

          Uita-te cate fonduri ati primit de la buget si fa comparatia cu alte localitati din tara cu acelasi numar de locuitori. O sa vezi ca tot ce aveti e pe banii nostri. Inclusiv eliminarea problemei cainilor comunitari se face cu bani, nu cu vorbe. Daca va place sa traiti civilizat, faceti-o pe banii vostri. Si noua ne place sa traim civilizat si avem nevoie de spitale pentru asta. Nu mai putem plati taxe pentru sanatate, iar voi sa va cumparati televizoare in spitale de ele!
        • -1 (3 voturi)    
          pe cuvantul tau ??? (Marţi, 14 august 2012, 10:38)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Cocolina

          ce va place sa sustineti acest mit al ardealului ...

          uite aici sa vezi cine e pe primul loc , si fa cateva adunari sa vezi ca sudul sustine economia .
          http://www.econtext.ro/finante-banci/bani/topul-celor-mai-bogate-judete-din-romania-dupa-pib-ul-pe-cap-de-locuitor-vezi-cati-dintre-romani-sunt-platiti-dupa-cat-muncesc.html

          ps. lipsa cainilor maidanezi nu sustine economia .
          • 0 (2 voturi)    
            Ntz ntz (Miercuri, 15 august 2012, 20:19)

            Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

            Tot Ardealu-i fruntea!
            Ps:de fiecare data la alegeri Ardealul si toata Transilvania a votat impotriva ciumei rosii,deci impotriva puturoseniei,a asistatilor social,a trandavitului si a lenei!Si nu am asteptat bani de la bucuresti,am contribuit prin taxele platite la bugetul local,orasele nosrdului sunt cu mult mai curate si civilizate,si nu pt ca avem bani,ci pt ca avem mentalitate occidentala.Daca ar fi si alte zone nerabdatoare sa puna umarul la treaba,sa investeasca si sa intretina spiritul civic si educatia cetatenilor,Romania nu ar fi condusa de niste comunisti si puscariabili pusi pe furt!Se pare ca voua va place,d-aia i-ati votat in masà!
      • +7 (9 voturi)    
        Caviar socialismul. (Marţi, 14 august 2012, 1:15)

        valjean [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        Putintica rabdare ,nenicule, ca-ti trinteste Ponta o coplata la medic, de o sa te uiti la spitale ca la hotelurile de lux din Monte-Carlo.Te uiti de-afara si te duci mai departe.
        • +1 (3 voturi)    
          Valjean, coplata e in discutie de mult (Marţi, 14 august 2012, 10:18)

          Colonel [utilizator] i-a raspuns lui valjean

          Coplata a fost propusa de Boc si sustinuta luni intregi la TVR de Basescu. Ponta tocmai a obtinut amanarea ei.
  • +32 (40 voturi)    
    demisia (Luni, 13 august 2012, 23:11)

    Angoasat [utilizator]

    demisia bah impostorule..ne-ai facut tara de rusine..hotzoman
  • +23 (29 voturi)    
    Ce-am vazut in seara asta ? (Luni, 13 august 2012, 23:20)

    Gelu. [utilizator]

    Un domn Ponta studiat - relaxat, care nu a raspuns frontal la nici o intrebare, care a fost invatat in laboratoarele PSD "sa alunece" pe langa subiect (oricare ar fi el-neconvenabil), arogant de tip nou, fara bun simt (mananca brasca raioasa a politicii mimand ca savureaza fructe de mare!), - si cand te gandesti ca doream o noua clasa politica - ....
    Plin de inocenta si tupeu ne-a anuntat ca ne asteapta doua mandate cu "primul interimar al tarii"-
    + inca vreo doua cu Victoras...
    Deci vreo16 ani de USL-ism....
    Degeaba incerca Tapalaga si Barbu sa-i spuna ca albul nu poate fi negru...
    Trag concluzia ca cei care fac orice doresc, cu atat mai mult, pot spune minciuni fara sa clipeasca - cu gura plina !
    Cred ca va fi extrem de greu sa scapam de ei...
  • +12 (20 voturi)    
    o parere (Luni, 13 august 2012, 23:34)

    Hermione [utilizator]

    S-a cam dus nepregatit, Dan. Nu ca n-ar avea dreptate, dar trebuia sa isi faca temele. L-a subestimat pe monsieur Ponta care e toata ziua cu nasul in legi si in articole, e de inteles. A ratat sansa sa ii dea peste nas cum se cuvine, doar l-a atins. Ponta e cel mai periculos om de stat pentru democratie. Degeaba EU, degeaba SUA, putin le pasa.........si pe A3, Interimatu' ii tine isonul.
    • -7 (13 voturi)    
      alta parere (Marţi, 14 august 2012, 0:10)

      Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui Hermione

      N-avea ce teme sa-si mai faca, s-a dus cu aceleasi bazaconii basiste expirate pe care deja orice om de buna credinta refuza sa le mai sustina ca sa nu se faca de ras. Hai, ca mai stam de vorba si maine, la CCR se prevede cafteala pe erata. Zegrean ar putea iesi bine daca va zice ca n-a stiut nimic, pica numai unul.
    • +6 (12 voturi)    
      aceeasi parere (Marţi, 14 august 2012, 0:11)

      Harold [utilizator] i-a raspuns lui Hermione

      subscriu. o nota-n plus: la limbajul trupului, tehnici de comunicare etc. Dan e inca putin cam neantrenat... , in timp ce monsieur Ponta are o armata de consilieri in spate (deci lupta inegala). Insa Dan e un alergator de cursa lunga! O sa-si ia revansa...
      • 0 (2 voturi)    
        normal ca e neantrenat ... (Marţi, 14 august 2012, 10:40)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Harold

        daca e vesnic la discutii pe b1 cu alti aplaudaci , niciodata nu are o discutie contradictorie ...
      • 0 (2 voturi)    
        Limbajul trupului? (Marţi, 14 august 2012, 11:48)

        Colonel [utilizator] i-a raspuns lui Harold

        Saracul Ponta e lipsit de carisma si nu reuseste sa transmita ce vrea. In schimb a venit cu temele facute, nu a inventat numere de legi doar ca sa para ca "are mai multa dreptate", cum face Dan cand incearca sa-si argumenteze bazaconiile.
    • +6 (8 voturi)    
      N-as fi asa sigur... (Marţi, 14 august 2012, 1:21)

      valjean [utilizator] i-a raspuns lui Hermione

      In ultima suta de ani nu-mi aduc aminte ca SUA sa nu raspunda la sfidarea unora.
  • -6 (12 voturi)    
    danele (Luni, 13 august 2012, 23:48)

    crisnell [utilizator]

    te-a facut ponta cam de 10-0 , nu mai pupi stenograme, hai pa.
    • 0 (6 voturi)    
      prin ce ? (Marţi, 14 august 2012, 9:48)

      V. Val [utilizator] i-a raspuns lui crisnell

      Domnul Tapalaga a pus intrebari firesti, incercand sa-si pastreze neutralitatea de ziarist iar poanta a sucit-o, rasucit-o si rastalmacit-o ca de obicei. ieri dl Gordon spunea ca oamenii se judeca dupa fapte , nu dupa vorbe, in traducere din limbajul diplomatic ar fi ca nu se uita-n gura mincinosilor, ci la faptele lor.

      Situatia de jurnalist a dlui Tapalaga nu-i permitea sa sara la bataie cu mincinosul, nici sa-l ia la palme, nici sa-l scuipe intre ochi cum ar fi meriat (poate ca jurnalistul a avut astfel de pulsiuni, dar si le-a stapanit ca un bun meserias al presei).
      Cred ca interviul de mai sus ne da inca o data masura plagiatorului, a pozitiei sale arogante, a lipsei sale de respect pentru adevar, pentru romani, pentru imaginea tarii si relatiile ei externe. Dl Tapalaga i-a pus intrebarile care au permis sa se dezvaluie. Nu e rolul dlui Tapalaga nici sa-l contrazica, nici sa-l judece. Asta facem noi, cititorii si material avem.

      Cred ca este profund gresita, chiar periculoasa pozitia noastra, a romanilor, ca vesnici spectatori ai unui nesfarsit meci, sau, dupa caz, circ. De-asta s-a ajuns atat de departe cu raul in Romania. Nu suntem benzi de microbisti ai unuia sau ai altuia. Nu ! Noi suntem tara. Noi trebuie sa intelegem, sa judecam si sa reactionam , nu in timpul meciului lor prin incurajari sau injuraturi, ci in momentele deciseve in care NOI SUNTEM ADEVARATA FORTA.
  • +6 (14 voturi)    
    Putintica rabdare... (Marţi, 14 august 2012, 0:11)

    emigrant [utilizator]

    Ponta e un plagiator si un mincinos. In nici un caz om de stat.. Scapam de el la toamna. Dar trebuie sa ne unim si sa mergem la vot. Parlamentarele sint miza.
    • +5 (13 voturi)    
      Din păcate nu scăpăm... (Marţi, 14 august 2012, 0:47)

      333 [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

      puciştii PSD-PNL-Voiculescu vor lua cel puţin 50% la alegerile din toamnă. Poporului nu-i prea pasă de democraţie sau de libertate. 53% s-ar întoarce la comunism...

      ...nu vă îmbătaţi cu apă rece. E lată rău.
      • -1 (3 voturi)    
        sincer : nu cred ! (Marţi, 14 august 2012, 9:49)

        V. Val [utilizator] i-a raspuns lui 333

        iar daca se va intampla asa ceva, ne meritam soarta.
      • -1 (3 voturi)    
        corect (Marţi, 14 august 2012, 11:49)

        Colonel [utilizator] i-a raspuns lui 333

        Poporului nu-i prea pasa de democratie, altfel ar veni la vot.
  • +5 (9 voturi)    
    Voi chiar credeti (Marţi, 14 august 2012, 0:11)

    efz [utilizator]

    Ca Dan intreaba orice, fara ca copiuta sa stie dinainte intrebarile si citiva consilieri sa pregateasca raspunsurile? Sunteti mici copii. Si romanii din afara sunt buni doar la statistici si la trimis bani in tara sa faca vinzari la firmele lor. Si eventual sa vina si cu pensiile ca e nevoie. Ci t despre referendum e simplu, se cauta tertipuri pt aminarea verdictului, inclusiv folosirea ccr. De ce oare nu s-au impus termene mai scurte? Dar toti vin din aceeasi linie secu/comunista.
  • +9 (13 voturi)    
    Sa actualizeze (Marţi, 14 august 2012, 0:16)

    adrian88000 [utilizator]

    listele pana ii apuca damblaua. Mini sau maxi -recensamant, primarii, evidenta populatiei , tot ce le trece rin cap . Dar cand vor termina , aceste liste ACTUALIZATE vor fi valabile pentru ALEGERILE GENERALE DIN NOIEMBRIE-DECEMBRIE 2012.
    Pentru Referendumul din 19 iulie listele sunt cele dupa care s-a tinut acest referendum.
    Punct !
    • +1 (3 voturi)    
      in mod logic, (Marţi, 14 august 2012, 9:51)

      V. Val [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      daca scot de pe liste un numar mare de decedati, asta invalideaza si alegerile locale, ca doar nu au decedat romanii doar intre cele doua scrutinuri.
  • +8 (12 voturi)    
    @HotNews (Marţi, 14 august 2012, 0:32)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Ponta a facut ambele declaratii, nu reporterul pe cea de-a doua


    "V.P.: Habar nu am, cred ca e o tampenie asa ceva
    Rep: In Gorj sunt 400.000 de locuitori nu pot sa moara 10% din populatie."

    Oricum, lasand la o parte limbajul politic, mi se pare un om lipsit de onoare si care minte mai des decat respira....la inceput a declarat ca este la curent cu ce scrie dl. Tapalaga, si ca este considerat un borfas de acesta, dl. Tapalaga i-a replicat ca Ponta are dreptul la opinii personale, iar spre sfarsitul interviului acesta a declarat ca nu citeste presa....
  • +9 (15 voturi)    
    e grava situatia (Marţi, 14 august 2012, 0:33)

    nede [anonim]

    daca nu scapam rapid de ei, va fi cum au stabilit : 16 ani prin rotatie la putere..iar la sfarsit , Belarusul o sa ni se para occident!
  • +4 (10 voturi)    
    Ponta (Marţi, 14 august 2012, 0:38)

    AlisCuPar [utilizator]

    facut sah-mat de doi lupi tineri (ce inseamna lipsa lingaului Cristoiu !). M-am uitat la interviu si mi-am dat seama ca exista si ziaristi normali ! Nu mai vreau sa-l vad, sa-l aud, sa-l citesc pe comunistul Cristoiu !
    • +1 (3 voturi)    
      de acord , partial . (Marţi, 14 august 2012, 10:44)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui AlisCuPar

      adica in legatura cu cristoiu .

      cat despre sah-mat ... nu prea , a fost cam invers .

      noroc cu celalalt baiat de acolo , ca daca era doat tapalaga ... era un adevarat macel .

      fara interventile baiatului (apropo de ce nu ii dati numele in articol ?) tapalaga ramanea doar pe post de pres.
  • +5 (7 voturi)    
    in tema (Marţi, 14 august 2012, 2:24)

    TLiviu [utilizator]

    un interviu slab atat- cum a remarcat cineva de aici intrebari carora le stiam raspunsul -domnule Barbu va felicit -vetzi avea un viitor in televiziune -domnule Tapalaga dumneavoastra avetzi un viitor in scris -suntetzi profund -nu bun pentru imagine.
    As vrea sa remarc sincronul Ponta B1 Si Cacarau A3 , optimismul lor impreuna cu scrisoarea catre CCR- nu prevesteste nimic bun.
    • 0 (0 voturi)    
      e cum zicea epava ... (Marţi, 14 august 2012, 10:45)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui TLiviu

      cant mergi pe legi , esti sigur pe tine .
  • +7 (11 voturi)    
    Domnule Dan Tapalaga (Marţi, 14 august 2012, 8:59)

    adrian88000 [utilizator]

    Am fost putin dezamagit de prestatia dumneavoastra in fata plagiatorului. Imi permit, fara sa doresc sa va jignesc, sa va dau cateva sfaturi :
    -Nu discutati legi, articole , paragrafe. Discutati PRINCIPII.
    De . exemplu , un principiu este acela ca nu se pot schimba regulile jocului in timpul jocului. Cu atat mai putin , nu se pot schimba regulile jocului DUPA joc, cand deje a aparut rezultatul pe tabla de marcaj !
    -reactualizarea listelor este buna si necesara. Dar nu pentru REFERENDUM, care s-a facut dupa listele valabile la data cand s-adeclansat referendumul. Daca cei ce au organizat referendumul aveau dubii asupra veridicitatii listelor , nu-i impiedica nimeni sa le actualizeze INAINTE de Referendum !
    -Actualizarea listelor este buna si merita sa fie facuta pentru alegerile viitoare . Pentru alegerile din toamna.

    -pentru demonstrarea plagiatului trebuia sa veniti cu doua lucrari:
    a lui Ponta si a celui plagiat. Si sa aratati la camera cateva pagini identice. sI gata! Adevarul il vedea toata lumea ! Nu mai conta ce ingama Ponta.

    In rest , felicitari pentru tenacitate si dorinta de a invinge adevarul.
  • +7 (9 voturi)    
    Libelula (Marţi, 14 august 2012, 9:14)

    Sani [utilizator]

    Nu stiu de ce, dar l-as compara de Ponta cu o libelula.

    Este "fascinant" acest individ, cred ca este genul de om care ar pacali detectorul de minciuni.

    Se misca usor printre momentele dificile pentru ca nu are constiinta! Pur si simplu!

    Imi pare rau, dar ce a fost aseara nu a fost un meci!
    Cine l-a vazut astfel greseste!

    A fost o discutie intre 2 oameni inteligenti si normali pe de o parte, si un individ care nu se impiedeca de rationalitate, adevar, corectitudine.

    Romani, aveti grija, cretinul asta ne poate distruge.

    Domnule Tapalaga, ma intreb, oare subiectul Panait este doar un subiect de presa sau ar trebui cercetat?
  • +8 (10 voturi)    
    jenant , scarbos (Marţi, 14 august 2012, 9:27)

    coco1963 [utilizator]

    minte si ne scuipa in fata

    personaj de trista amintire
  • +2 (4 voturi)    
    precizare (Marţi, 14 august 2012, 10:16)

    rezis [utilizator]

    pina mai ieri toti pe care ii stiu strigau: demisia! Acum striga altfel: demisia si chemarea in justitie!
  • +1 (3 voturi)    
    Dan Tapalaga a fost montat pe VP (Marţi, 14 august 2012, 12:06)

    visio [utilizator]

    inca dela inceputul emisiunii; ceea ce este de apreciat; chiar si asa, l-a menajat pe plagiator; trebuia sa fie hotarat, trebuia sa auzim ca referendumul este ilegal, sau ca o lume intreaga arata cu degetul usl-istii; si prin o lume intreaga vorbesc de lumea civilizata; in Romania asistam, in sfarsit, la o separare a mentalitatilor la nivel de mase: marea majoritate vor sa scape de trecutul tenebros al usl-ului, iar o minoritate nesemnificativa (25% alegatori usl) vor sa isi prezerve stitlul de viata; adica sa stea pe banii dela privati, sa ia spor de zambet, spor de lene; asta rebuia sa ii spuna Tapalaga deloc stimatului plagiator; in sfarsit, Romania se modernizeaza; in sfarsit, Romania lasa in urma resturile comuniste...
  • +2 (2 voturi)    
    jenanta prestatie! (Marţi, 14 august 2012, 15:21)

    andryo [utilizator]

    nu e decat o tzatza de barbat..
    atat si nimic mai mult..

    ps. daca PONTA a ajuns PREMIER, orice poate fi prim ministru...
  • +2 (4 voturi)    
    V.Ponta,in direct (Marţi, 14 august 2012, 17:27)

    doinar [utilizator]

    Nu l-am vazut niciodata pe Copy-Paste albindu-i-se buzele de furie,ca aseara!La un moment dat,am avut impresia ca se va repezi la Dan Tapalaga,sa-l loveasca.Dovada ca reporterul si-a facut temele cu seriozitate,iar primul ministru al guvernului Romaniei a dat in balbaiala,incurcandu-se in minciuni si declaratii aiuritoare!Bravo,Dane!
  • +3 (5 voturi)    
    De-a dreptul scârbos (Marţi, 14 august 2012, 18:38)

    Kayros [utilizator]

    Modul cum omul ăsta alunecă slinos printre întrebări şi refuză răspunsul îl face oribil. Singurul apelativ care i se potriveşte este acela de INFRACTOR.

    Tare l-aş fi întrebat public dacă e adevărat că el l-a ucis pe procurorul Panait să-l văd cât de bine transpiră....
  • +2 (4 voturi)    
    pe d-l Nelu Barbu l-a cam umflat rasul (Marţi, 14 august 2012, 20:23)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    pe d-l Nelu Barbu l-a cam umflat rasul cand VV Ponta scotea pe gura si pe ochelari aberatii neo-komuniste iliesco-nastasiste !


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version