Crin Antonescu, despre Merkel, Barroso, Gitenstein si Gordon; Antonescu / Am un respect enorm pentru Germania, pentru doamna Merkel, dar nu este acceptabil sa dai declaratii pe ce ti-a spus Basescu la telefon/ In spatele meu sunt 7,5 milioane de oameni, iar in spatele lui Basescu 900 de mii si ambasadorul SUA

de M. Barzoi, I. Baias     HotNews.ro
Luni, 13 august 2012, 23:22 Revista Presei | Radio TV

Crin Antonescu
Foto: captura Antena 3
Presedintele interimar al Romaniei, Crin Antonescu, a fost invitatul special al emisiunii "Sinteza Zilei", de la Antena 3, unde a vorbit depre intalnirea cu Philip Gordon sustinand ca cesta a venit cu niste informatii gresite la Bucuresti pe care spera sa si le fi schimbat dupa intalnirea avuta.

Despre Merkel si Barosso: S-au pronuntat fara sa se informeze
Antonescu s-a revoltat si impotriva Angelei Merkel pe care o acuza ca s-a pronuntat doar pe informatiile obtinute de la Traian Basescu.

'Am un respect enorm pentru Germania, pentru doamna Merkel ca om politic, dar nu este acceptabil sa dai declaratii pe ce ti-a spus Basescu la telefon. Ai un urias aparat de consilieri si nu se poate sa nu fie unul care sa stie sau sa caute sa vada daca in Constitutia Romaniei exista sau nu aceasta procedura, nu se poate sa fii ditamai presedintele Comisiei Europene, domnul Barroso adica, si din vacanta sau de undeva sa mai trimiti o scrisoare lui Ponta fara sa stii ce s-a intamplat aici, sa vorbesti despre presiuni asupra Curtii Constitutionale cand in realitate 20 de milioane, 18, 16, cati suntem de romani, indiferent daca au votat sau nu, vad ca presiunile le face o singura persoana si cei care o servesc in diferite institutii. Nu se poate sa tratezi atat de neglijent un aliat, un partener si un stat de a carui democratie chiar iti pasa sau chiar te intereseaza', a subliniat Antonescu la Antena 3 potrivit Agerpres.

Nici ambasadorul SUA la Bucuresti, Mark Gitenstein, nu a scapat de remarca presedintelui interimar acesta spunand ca in timp ce in spatele sau, simbolic, sunt 7 milioane si jumatate de oameni care au votat, in spatele lui Traian Basescu sunt 900.000 de oameni si niste sustinatori din care, probabil, cel mai important este ambasadorul SUA in Romania.

Alte declaratii ale lui Crin Antonescu

Despre intalnirea cu Philip Gordon:

  • Discutiile nu au fost deloc formale. I-am spus lui Philip Gordon tot ceea ce trebuia si tot ceea ce dorea sa stie. As vrea sa spun ca vizita domniei sale este binevenita. Este normal ca departamentul de stat al SUA sa se intereseze suplimentar de situatia din Romania, pentru ca Romania este un aliat si un partener important pentru SUA. Stabilitatea Romaniei este importanta. A fost evident pentru mine ca si oaspetele american venea cu niste lucruri incorecte despre situatia din Romania.
  • Nu stiu in ce masura opinia domniei sale s-a schimbat. Dupa spiritul declaratiei pe care a dat-o presei la plecare am speranta ca da, dar e clar ca si Departamentul de Stat si toti care in politica americana s-au interesat de situatia Romaniei aveau informatii incorecte ca de exemplu aceea ca Guvernul a amanat rezultatul referendumului si doreste sa faca o renumaratoare. Informatie falsa. Nu Guvernul a dat un verdict de amanare, ci Curtea Constitutionala. E foarte clar, poate si pentru ca discutia cu noi a domnului Gordon a avut loc dupa discutia cu domnul Basescu, anumite informatii erau departe de realitatea politica din Romania
  • I-am comunicat oficialului american ca stabilitatea Romaniei nu este pusa in discutie in niciun fel, pentru ca Romania are un guvern legitim si care actioneaza normal cum s-a vazut si din acordul cu FMI-ul, si ca orientarea strategica majora a Romaniei nu se schimba din punctul de vedere al taberei politice pe care o reprezint si eu.

Despre Referendum si Curtea Constitutionala

  • CCR nu are cum scapa de aceasta responsabilitate pe care i-o da Constitutia. (...) Daca CCR nu ajunge la un rezultat in privinta verdictului pentru referendum, adica vor fi insuficiente voturi pentru luarea unei decizii, vom fi in cea mai rea situatie posibila.
  • Eu imi pun fierbinte speranta ca la 31 august Curtea isi va asuma responsabilitatea verdictului. De asta e acum aceasta batalie in legatura cu ce a cerut Curtea Guvernului, cu ceea ce Guvernul trebuie sau nu sa faca, pentru ca in fond aceste date actualizate sunt foarte importante pentru decizie, dar CCR, intr-un fel sau altul, trebuie sa decida pentru ca a amana din nou decizia sau a o pasa Parlamentului ar fi o solutie foarte nefericita, potrivit Agerpres.
  • Actualizarea listelor electorale nu este treaba mea, este treaba Guvernului. Eu am facut o pledoarie publica pentru ca Guvernul sa faca aceste lucruri, pentru ca sunt constitutionale si sunt cerute de Curte. Guvernul le face.
  • Scrisoarea premierului (scrisoarea adresata luni de premier Curtii Constitutionale - n.r.) sta marturie, memorandumul adoptat de Guvern la fel si aici lucrurile sunt clare. Nu e treaba mea sa ma amestec, sa monitorizez, sa fac ceva de genul acesta in legatura cu actiunea guvernamentala. Evident, ma interesez, nu e niciun secret. Ma interesez pentru ca este un lucru important si tine de functionarea acestei institutii si lucrurile merg normal.

Philip Gordon, asistent pentru Afaceri Europene si Eurasiatice al Secretarului de Stat american, Hillary Clinton, a fost primit luni, incepand cu ora 13:00, la Palatul Cotroceni, de presedintele interimar Crin Antonescu



Citeste mai multe despre   





















9801 vizualizari

  • +65 (65 voturi)    
    C.A= o nulitate (Marţi, 14 august 2012, 0:03)

    Nenad [utilizator]

    Crin nu are nici prestanța și nici credibilitatea de care ar trebui să beneficieze un președinte. Și cel mai bun argument e modul în care e tratat și apostrofat de toți oficialii europeni și ambasadorii statelor occidentale! Și pentru Ponta e valabil același lucru.
    • +30 (30 voturi)    
      in spatele lui C.A. (Marţi, 14 august 2012, 8:19)

      V. Val [utilizator] i-a raspuns lui Nenad

      sunt aproape 9 000 de voturi obtinute la alegerile parlamentare. Atunci a uzurpat locul candidatului preferat de electorat, fiind pescuit de pe listele de partid. A chiulit 4 ani si iata ca, uzurpand sefia Senatului, se trezeste uzurpator la Cotroceni.
      Ma dezgusta sa-i aud pe acesti pucisti vorbind in numele poporului. Sa vedem cine-i va mai vota in toamna.
      • +21 (21 voturi)    
        kkrau o tine langa.... (Marţi, 14 august 2012, 9:31)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui V. Val

        ....cu 7,2 mil pe care "ii are in spate" si se face ca nu ii vede pe cei 11,5 care ii sunt impotriva.
        La mintea lui, are impresia ca declaratiile unor oameni politici precum Merkel, pot fi influentate prin telefon asa cum este el la ordinul lui Voiculescu.
        Ma bucur ca am avut ocazia sa ii vad de ce sunt in stare, inainte de votul din toamna.
        Daca unii mai aveau indoieli, acum s-au lamurit.
        • -11 (11 voturi)    
          care 11 milioane? (Marţi, 14 august 2012, 10:39)

          IronRaven [utilizator] i-a raspuns lui translativus

          unde i-ai vazut tu pe astia 11 milioane... Romania mai are 20 mil cu tot cu minori si cu aia plecati in afara... Cum ai calculat tu 11 mil... sau matematica pdlista se aplica si aici... ?
          Totusi te intreb eu, daca erau 11 milioane de votanti de ce nu au iesit la vot toti, sa il sprijine pe presedintele iubit, de ce nu m-ati convins pe mine sa ies la vot si pe ailalti 7 - 8 milioane de prosti (ca mine) care in general preferam sa nu votam... (caci oricum nu avem pe cine)


          Ma doar fix undeva cine va ramane la Cotroceni... dar nu pot sa fiu indiferent cand vad atata prostie si propaganda de 2 lei...
          • +6 (6 voturi)    
            ? (Marţi, 14 august 2012, 11:02)

            calin22 [utilizator] i-a raspuns lui IronRaven

            Alooo, trezeste-te! Suntem 19 milioane doar in tara si o zic datele partiale ale recensamantului din 2011. Cei plecati in strainatate sunt undeva la 3-3.5 mil si deci ca urmare suntem 22-22.5 mil de romani. Nu stiu cati sunt cu drept de vot dar tinand cont ca natalitatea a fost din ce in ce mai mica in ultimii 20 de ani as zice ca cei care au varsta sub 18 ani nu sunt mai mult de 3-4 milioane.
            Mai lasa antenele si cauta si tu pe google despre rezultatele recensamantului din 2011 si cam cati romani sunt plecati in strainatate!
          • +8 (8 voturi)    
            care 11milioane (Marţi, 14 august 2012, 11:15)

            ddaniel [utilizator] i-a raspuns lui IronRaven

            Iti spun eu de ce nu au iesit la vot.Pentru ca nu aveau de ce sa iasa.In primul rand acest referendum nu trebuia facuta,nu exista nici un motiv,Basescu nu a incalcat nici un articol din Constitutie,bref care a fost motivul referendumului?Ca nu mai putea somnorila sa mai astepte?
          • +6 (6 voturi)    
            PAI E MAI USOR (Marţi, 14 august 2012, 12:30)

            efz [utilizator] i-a raspuns lui IronRaven

            Sa stai acasa si sa il sustii pe PRESEDINTE/BASESCU decit sa mergi la vot, si nu ne uita pe cei din afara. ca noi nu uitam sa trimitem bani in tara, sa o tinem pe linia de plutire, sa poti continua si tu si hotii aia de sus sa traiti
      • +7 (7 voturi)    
        In spatele lui e Voiculescu.. (Marţi, 14 august 2012, 9:36)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui V. Val

        si cam atat!
        • +4 (4 voturi)    
          CU BANII (Marţi, 14 august 2012, 12:35)

          efz [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

          De la crescent !!!!!!! pe asta il ancheteaza cineva, sau e in continuare protejat de secu?
      • +9 (9 voturi)    
        vot (Marţi, 14 august 2012, 9:59)

        IonutDiaconu [anonim] i-a raspuns lui V. Val

        din pacate in tara asta putini sunt cei care vad si inteleg si pe asta se bazeaza USL-ul. Nu ai cum sa pierzi cand ai toata prostimea de partea ta. Asta este Romania si ne meritam soarta.
      • -10 (10 voturi)    
        si Basescu cam cata sustinere mai are? (Marţi, 14 august 2012, 10:33)

        IronRaven [utilizator] i-a raspuns lui V. Val

        ... te intreb eu asa... astia au contat pe 7,5 milioane... Base cate milioane mai are... iar daca are asa mutle de ce nu si-a indrumat masele la vot pe 29 iulie...
    • -22 (24 voturi)    
      Basescu = un vant (Marţi, 14 august 2012, 8:52)

      padre_cosmin [utilizator] i-a raspuns lui Nenad

      Ce se mai spunem de Basescu care de 8 ani de zile ne spune ceva iar apoi in maxim 2 saptamani spune exact contrariul a acel ceva. Ce credibilitate are unul care hahaie cand spitalele se inchid, oamenii nu au un loc de munca, romanii se ingramadesc sa prinda un loc la cules capsune in afara?
      • +13 (13 voturi)    
        haha ! (Marţi, 14 august 2012, 10:02)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui padre_cosmin

        mai repede furtuna !
        atentie, se ciuruie ! :))

        deci, mai draga, sa'ti esplic aberatiile de aurolac ale lui cacarau.

        milioanele alea, pe langa ca sunt umflate cu pompa de mituit a baronilor, nici macar nu sunt in spatele lui.
        milioanele alea au fost adunate cu sudoare si disperare de varan si clica baronilor usl-amisti.

        el nu conteaza. boboru' are o parere detestabila despre acest cacarau ilegal la cotrocesti.

        vorbeste de parca ar fi fost la alegeri contra lui base si a lovit jack potul.

        realitatea, cruda, este ca acele voturi, cele reale, nu furate, au fost impotriva lui base, o razbunare a bugetarilor si pensionarilor pacaliti de propaganda de la latrina 3 si otv.

        arogarea voturilor, impotriva lui base, drept o victorie a usl, nu arata altceva decat recunoasterea furtului.
        recunoasterea ca n'a fost un simplu referendum, cum ar fi trebuit sa fie, ci o camapnie electorala murdara.

        in concluzie, milioanele alea sunt in spatele baronilor locali, care au facut eforturi financiare deosebite, simtzind ca singura solutie sa scape, este sa scape de base !
        e razboiul varanului, al lui dragnea, oprisan, mazare, dogaru, etc.

        hahaha !
        rad de ce mi'aduc aminte !
        si anume, de bese'n cizme dobritzoiu, ghinarar de renume, harsit in batalii, care averitza pe base sa nu se foloseasca de armata !
        hai dogare, baga mare !

        deci, atentie, s'ar putea sa mai asistam la o ciuruiala. ca base a zis ca, la revenire, va popi catziva :))

        jos iliescu si clica lui !
    • +18 (18 voturi)    
      In spatele lui antonescu (Marţi, 14 august 2012, 9:21)

      Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui Nenad

      Sta voiculescu, nu 7.5 mil romani. 7.5 mil romani(pun aici si voturi duble) nu l-au vrut pe basescu. Doar un retard mintal ar putea sa zica ca il prefera pe antonescu.
      • +2 (4 voturi)    
        Cand romanul face o alegere (Marţi, 14 august 2012, 12:06)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

        o face cu sufletul. La toate concursurile televizate nu l-a ales niciodata pe cel mai bun, ci pe cel mai sarman.

        La vot se intampla acelasi lucru, romanul il va alege mereu pe cel mai slab in detrimentul celui puternic.
  • +54 (54 voturi)    
    Sper (Marţi, 14 august 2012, 0:12)

    Kepler [utilizator]

    ca Romania sa scape cit mai repede de un astfel de interimar! Toata lumea stie modul penibil in care a ajuns interimar.
  • +41 (41 voturi)    
    asculat si minuneaza-te (Marţi, 14 august 2012, 0:19)

    bibic [utilizator]

    Paiatza ne zice ca cel mai mare sustinator al lui base este ambasadorul Sua, cred ca in curand o sa avem si ambasadori expulzati. Asculta la minutul 1.37.00 sinteza zilei http://inregistrari.antena3.ro/view-Sinteza_Zilei_cu_Mihai_Gadea-12.html.
  • +38 (38 voturi)    
    buuu... (Marţi, 14 august 2012, 1:01)

    Vlad-I [utilizator]

    " departamentul de stat avea informatii incorecte"
  • +56 (56 voturi)    
    cretinel (Marţi, 14 august 2012, 1:14)

    MirceaA [utilizator]

    in spatele lui Basescu sunt 900 de mii plus cei care au boicotat rahatul tau.
    • -21 (23 voturi)    
      Aia fiind... (Marţi, 14 august 2012, 8:55)

      padre_cosmin [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

      Aia care au boicotat referendumul fiind...cati? hai scos din burta, tot vreo 900 mii. E cel mai rusinos pentru un presedinte sa plece dupa un asemenea rezultat covarsitor impotriva sa, 7.4 milioane de voturi impotriva. E cel mai rusinos pentru orice om sa nu recunoasca ca nu mai e dorit si sa nu stie cand sa plece de la o intalnire. Basescu e ca invitatii aia care vin la tine in vizita si uita sa mai plece.
      • +17 (17 voturi)    
        N-am mai avea niciodata presedinte (Marţi, 14 august 2012, 9:24)

        Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui padre_cosmin

        La un electorat de 18 mil electori, 10 mill se duc la turul doi sa aleaga intre doi candidati, inseamna ca 8 mil nu se simt reprezentati. Din cei doi candidati este ales unul cu 6 milioane de voturi, cel de-al doilea avand 4 milioane. Ipotetic vorbind, daca a doua zi dupa scrutin s-ar face un referendum cu intrebarea: "Doriti sa il suspendati pe cel care a castigat cu 6 mil de voturi?" este absolut firesc ca sa se raspunda cu DA de catre 4 milioane care oricum nu l-au vrut la scrutin plus cateva milioane din cei 8 milioane care nu se simt reprezentati de catre niciunul din cei doi.
        • -11 (11 voturi)    
          dupa logica ta... (Marţi, 14 august 2012, 10:46)

          IronRaven [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

          nu ar trebuie ca cei 6 mil care l-au votat sa il sustina in continuare?

          Cam cati din cei ce l-au votat in turul 2 (in 2009) crezi ca inca il mai sustin pe base, eu zic ca nici jumatate... Apropo nu erau 6 mil erau vreo 5,2 mil iar Geoana avea ~ 5 mil nu 4... deci nu a fost un scor asa covarsitor... Si imi aduc aminte de niste povesti cu "votatul viteza" la Paris si multe altele... Apropo de ce ar trebui sa aiba Romania 18 mil de electori, acum cand noi mai avem sub 20 mil de locuitori?
          • +5 (5 voturi)    
            Informeaza-te (Marţi, 14 august 2012, 12:24)

            alexpro [utilizator] i-a raspuns lui IronRaven

            inainte sa o dai cu cifrele. La Paris s-a votat normal si eficient, fa niste calcule matematice 3700 de voturi, 6 cabine de vot, 14 ore de vot. Ce-ti da?

            Nu avem sub 20 mil de locuitori, avem aprox. 21.5 milioane.

            Informeaza-te inainte sa scrii aberatii.
          • +5 (5 voturi)    
            Erau niste cifre teoretice:18, 6, 4 (Marţi, 14 august 2012, 12:26)

            Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui IronRaven

            Si da, 6 milioane il sustin in continuare si nu se duc la referendum, dar tot s-ar duce 4 mil + o buna parte din cei care nu se simt reprezentati si e foarte probabil sa dea peste 6 milioane. Dar asta nu inseamana ca ar trebui sa devina presedinte cel cu 4 milioane. Ai fi copil sa crezi asta. Ar insemna sa avem referendum in fiecare saptamana. Acest cerc vicios s-ar incheia cand un presedinte ar iesi cu 50%+1 voturi si si-ar pastra popularitate cei 5 ani, ceea ce e greu.
      • +8 (8 voturi)    
        mai baiatule... (Marţi, 14 august 2012, 10:45)

        titiacs [utilizator] i-a raspuns lui padre_cosmin

        ... da' tare prostut mai esti. Citat din tine : " Aia care au boicotat referendumul fiind...cati? hai scos din burta, tot vreo 900 mii. " Sa inteleg ca NUMAI 900 mii au boicotat ? in cazul asta au fost vreo 500 mii voturi DA ? Mai lasa felix TV si treci la clasa zero la aritmetica ! Asa sunteti voi komunistii , exagerati "putin" , pacat de tara asta ca sunteti multi ... ai inteles ? P.S. referitor la celalalt post : Ce ti-a spus Base 8 ani si acum in 2 saptamini a schimbat macazul ? Sau lasa ca e greu sa judeci... vizionare placuta la cacarau & felix TV !
      • +2 (2 voturi)    
        ? (Marţi, 14 august 2012, 14:44)

        Un om simplu [utilizator] i-a raspuns lui padre_cosmin

        In liceu am avut o profesoara de limba engleza care predase in multe tari care ne-a spus asa : romanul nu intelege cand i se cere sa faca ceva in limita unor reguli. Referendumul este valid doar cu prezenta a 50% + 1 din populatia cu drept de vot. E atat de simplu. Apropos de comentariul tau, cel mai rusinos lucru e sa ii sustii cu inversunare pe cei din cauza carora esti sarac si prost. Pe cei care te fac sa crezi ca de fapt nu stiu cine (Basescu, PDL, americanii, UE sau poate chiar extraterestrii) sunt de vina pentru prostia ta. Daca ai pune mana pe o carte de istorie ai vedea acolo ca poporul nostru a fost mult timp divizat de interesele straine care nu ne vor uniti, deci puternici. Asta se intampla si acum, am ajuns sa ne detestam unii pe ceilalti in loc sa-i uram si inlaturam pe ei (clasa politica actuala : PSD, PNL, PDL, PC, UDMR, PPDD), cei care ne-au adus aici. Nu te-ai saturat sa votezi impotriva cuiva in loc sa votezi pentru cineva? Nu te-ai saturat sa fii mintit din 4 in 4 ani de aceeasi oameni regrupati in alte partide? Daca raspunsul e nu e trist rau (pt tine si cei ca tine)...
      • 0 (0 voturi)    
        cosmin, (Miercuri, 15 august 2012, 22:33)

        Asgardi Metrovich [utilizator] i-a raspuns lui padre_cosmin

        atîta timp cît referendumul nu are o bază legală (ccr nu a susținut acuzațiile de încălcări grave ale constituției), el nu e decît un concurs de popularitate... 11 milioane de romîni au ales să nu participe la așa ceva
        poți spune că băsescu nu e popular nici în rîndul parlamentarilor, nici în rîndul populației - dar asta nu e un motiv să nu-și termine mandatul
  • +57 (57 voturi)    
    Asta nu-i sanatos la cap... (Marţi, 14 august 2012, 1:26)

    T34 [utilizator]

    Da' nu-i sanatos deloc!! Va dati seama, el, miezu', ales senator cu 900 de voturi, s-a trezit sa-l fituiasca pe ambasadorul SUA, ca doar au mancat sarmale impreuna. Repet: asta n-are toti boii la bicicleta!!
  • +47 (47 voturi)    
    Merkel si Barosso vorbesc auirea !? (Marţi, 14 august 2012, 1:32)

    mutunache [utilizator]

    cum adica Merkel si Baroso vorbesc fara sa se informeze ?, adica bat campii ?, oaaauu, interesant punct de vedere.
  • +48 (48 voturi)    
    Locatarul abuziv de la Cotroceni (Marţi, 14 august 2012, 1:32)

    hepcallvasile1278490666411 [utilizator]

    Romania nu are doar 7.5 milioane de cetateni !. Romania este un stat de peste 20 000 000 milioane de romani . Cei care te sustin domnule crin antonescu sunt o minoritate fata de cei care NU AU INCREDERE IN TINE !.
  • +45 (45 voturi)    
    Te inseli sau vrei sa-i inseli pe creduli! (Marţi, 14 august 2012, 1:33)

    Primula [utilizator]

    Cei 7500000 de oameni nu te-au votat pe tine, au votat pentru demiterea presedintelui Traian Basescu, in semn de nemultumire pentru programul de austeritate. Tu, Crin, abia ai reusit sa aduni 9000 de voturi, cu care nu ai fi intrat nici in parlament daca nu era sistemul care a permis sa se intre si de pe ultimul loc. Tu nici in parlament nu ai legimtimitate!
    • +38 (38 voturi)    
      El socoteste voturile impotriva lui base (Marţi, 14 august 2012, 4:11)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui Primula

      Ca find voturi primite de el.
      O logica cel putin rasucita, ca mintea lui de altfel.
    • +13 (13 voturi)    
      Bravooooooo ! (Marţi, 14 august 2012, 8:59)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Primula

      Ai pus punctul pe i , multi sudtinatori USL . nu stiu acest FAPT !
  • +44 (44 voturi)    
    In spatele tau ... (Marţi, 14 august 2012, 1:39)

    za-k [utilizator]

    sint totzi penalii care te trag de atze.

    Bine, ca la tine nici nu e greu, itzi joci rolul doar din inertzia omului care a ajuns unde nu merita pe circumstantze si nu pe merit.

    Sper sa dispari in curind in neantul de unde ai venit.
    Hai pa!

    Numa' bine,
    za-k/
  • +32 (32 voturi)    
    Este clar! (Marţi, 14 august 2012, 1:48)

    Kepler [utilizator]

    Stie ca trebuie sa plece!
  • +38 (38 voturi)    
    e nasol (Marţi, 14 august 2012, 1:58)

    gicu007 [utilizator]

    astia au in spate ceva monstruos. nu le mai pasa de EU, si nici de NATo, si nici de USA. help...
  • +34 (34 voturi)    
    Declaratie partinitoare (Marţi, 14 august 2012, 2:01)

    kebab [utilizator]

    >In spatele meu(Crin Antonescu) sunt 7,5 milioane de oameni<. Oare este adevarat? Antonescu are 7.5 milioane de votanti de partea lui. Sau e in campanie electorala si incearca sa isi asume de la sine putere votul Romanilor.
  • +35 (35 voturi)    
    . (Marţi, 14 august 2012, 2:08)

    Tom_Macaragiu [utilizator]

    Bai asta a lu` CACARAU... esti un imbecil!

    Guvernul ala de impostori a organizat referendumul pe niste cifre, daca socoteala de dupa nu s-a potrivit cu aia de dinainte v-ati gandit ca nu ar strica sa actualizati listele, adicatelea numaram, eventual votam pana cand ies ai nostri... niste dobitoci pe care vremurile nu ii mai tolereaza!
  • +34 (34 voturi)    
    Minciuna,Minciuna,Minciuna ! (Marţi, 14 august 2012, 2:17)

    uzurpatorul [utilizator]

    Este fantastica usurinta pucistilor de a minti si de a denatura lucrurile,de cate ori apar in spatiul public.Nu ma voi referi aici decat la o singura afirmatie a lui Crin Antonescu,un uzurpator infatuat si las,care refuza evidentele si refuza logica faptelor si anume,la minciuna sfruntata debitata de el cu privire la numarul romanilor pe care-i are in spate,comparativ cu Basescu. Astfel el,sustine ca are 7,5 milioane de romani in spate.Luand de buna aceasta cifra,fara a scadea fraudele masive de la referendum si care pot micsora sustinatorii lui Crin Antonescu la 5,5 milioane,rezulta ca Antonescu ar avea in spate 46,24 % din treromanii cu drept de vot.Printr-o deductie simpla,se poate constata ca Ponta are in spate 7,5 milioane de romani,iar Basescu 10,5 milioane. Presupunand ca 500 de mii dintre acestia nu au votat din diferite motiva si daca ar fi facut-o ar fi votat impotriva lui Basescu,ar rezulta ca Basescu ar avea 10 milioane "in spate" iar Crin Antonescu 8 milioane decai cu 2 milioane mai putin.In aceste conditii,despre ce avantaje vorbeste el? Acest om ori si-a pirdut uzul ratiunii,ori e prost deabinelea.
    In alta ordine de idei,votantii impotriva lui Basescu,au votat impotriva lui dar asta nu insreamna ca automat i-au dat votul lui Crin Antonescu.Iata inca o mare minciuna pe care o spune uzurpatorul.Mai mult ca sigur ca jumatate dintre cei care au votat impotriva presedintelui supendat nu sunt de acord cu urcarea lui Antonescu pe dealul Cotrocenilor in functia suprema in stat fie chiar si pentru o perioada limitata. Mai mult ca sigur ca el nu este sustinut de mai mult de 3 milioane de romani,pentru simplul fapt ca si-a dovedit impotenta in exercitarea acestei functii. Antonescu are comportamentul unui filfizon fara lipsit de o minima eleganta diplomatica punandu-se din ce in ce mai des in situatii jenante care-l desclifica total. Uzurpatorul nu are cunostinte elementarea de comportament in situatiile impuse de functia de presedinte de stat si insa
  • +26 (26 voturi)    
    ma antonescule (Marţi, 14 august 2012, 3:09)

    boogeyman [utilizator]

    cum naiba iti permite legea sa fii asa de prost? cica: (citez) "Daca CCR nu ajunge la un rezultat in privinta verdictului pentru referendum, adica vor fi insuficiente voturi pentru luarea unei decizii"... pai daca nu-s suficiente voturi inseamna referendum invalidat.. ce nu se leaga in capul ala mic al tau? nu ma mai leg si de celelalte ineptii, ca-s multe tare...
  • +29 (29 voturi)    
    in tema (Marţi, 14 august 2012, 3:13)

    TLiviu [utilizator]

    doamne dumnezeule cacarau a nebunit -el deja vorbeste in paranoia lui ca un presedinte care are nspate 7,5 mil -omul asta a ajuns in parlament pe pozitia 2 sub 10000 de oameni lau votat -incredibil
  • +23 (23 voturi)    
    Trebuie sa stie (Marţi, 14 august 2012, 3:45)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Ca România numara 18 milioane de oameni in tara si sunt peste 25mil in lume, ca presedinte interimar ii reprezinta pe toti, nu doar pe cei ce spun ca el ;)

    Atunci va fi la calibrul politic al germanilor

    Iar "adormit" i se spune pentru ca s-a prezentat in parlament doar la motiunea de cenzura impotriva lui MRU...in rest iok...
    • +6 (6 voturi)    
      mincinosule. (Marţi, 14 august 2012, 7:46)

      paulgrojdi [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      nu mai dezinforma lumea domnule. a mai fost odata cand l-au uns imbecilii presedinte de senat. deci de 2 ori.
    • -4 (4 voturi)    
      pe bune...??? (Marţi, 14 august 2012, 11:02)

      IronRaven [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      25 de mil, wow... asa putini... eu credeam ca am sarit de 40 mil si ca in curand o sa ii ajungem pe chinezi din urma...

      Mi-e greu sa nu te injur nu de alta, dar genul asta de comentariu chiar imi repugna.... si acum sa iti explic Romania a avut maximul de populatie in anii '80 (circa 23 mil), din '89 pana acum populatia romaniei s-a aflat intro continua scadere (rata natalitatii fiind (mult) negativa)... Sporul natalitatii in ultimii 22 de ani este aprox ~ -0.2% pe an asta inseamna ca, matematic vorbind ar fi imposibil sa ajungem la 25 mil indiferent de cine simpatii politice avem...

      Deci, la fel ca crin adormescu care vb gura fara el, ar fi mai bine sa gandesti inainte sa scrii desi ...

      PS. Urasc propaganda rosie, portocalie sau de orice culoare, cat voi putea voi combate cu argumete toate ineptiile politrucilor din orice partid...
      • 0 (0 voturi)    
        ? (Marţi, 14 august 2012, 14:29)

        Un om simplu [utilizator] i-a raspuns lui IronRaven

        uiti de romanii plecati in strainatate inainte de anii 80...
  • +25 (25 voturi)    
    Cat tupeu poate sa aiba omul asta!!! (Marţi, 14 august 2012, 4:07)

    Ion B [utilizator]

    Mai crinulet, mai baiatule. Pai astia stiu mai multe de tine dect ai vrea tu sa se stie. Stie de cum joci la carti si ce medicamente iei, si de cate ori ai batut-o la capsorel ... Mai baiatule, impresia mea este ca te-au pus la colt si ai ineput sa marai ca o potaie ingesuita de hingheri.
    Hai, fa-ti bagajul, de preferat facut din lemn, cu lacatel, sa-l poti baga sub tambal...
  • +24 (24 voturi)    
    Nu inteleg (Marţi, 14 august 2012, 4:26)

    burebista [utilizator]

    Cum Romani nu realizeaza ce fac acesti doi nemernici ,dirigeati de o sleahta de hoti care vreau sa scape de puscarie .Daca vreti sa deveniti o tara din lumea a treia stati pasivi ,esiti in strada in fie care oras si aratati cu degetul acest plagiator si acest repetent care au pus la cale esirea Romanie de pe drumul normal care a inceput sa se inscrie .daca vreti cu rusi si belarusi stati pasivi .
  • +10 (10 voturi)    
    7,5 (Marţi, 14 august 2012, 6:24)

    dan-titus [utilizator]

    BA merkel si cu barosu sunt dezinformati ?
    si aia 7,4 milioane sunt informati rau de tot.
    asa e INTERIAMARU mamii???
  • +8 (8 voturi)    
    Întrebarea simplă (Marţi, 14 august 2012, 6:58)

    Xtrek [utilizator]

    De ce nu vine uzurpatorul la alta televiziune? Se simte comod doar în cadrul pe care i-l oferă voiculescu? Se simte bine în compania lui gâdea, acest monument viu al mâncătorilor de castane?
    Numărul de susținători ai crizuțului (care în treacăt fie spus e din ce în ce mai paranoic) este aproximativ egal cu cota de piață a latrinei 3. Spălații pe creier. Câte milioane sunt ăștia? NU poate să existe un om cu un minim de logică și de bun simț care să-l susțină de bunăvoie pe acest delator.
    Tovarășe interâmar, ești doar un lătrău penibil. Ai ajuns pe un scaun mult prea mare pentru cât de mic ești. Căderile de la înălțime pot fi brutale. Ai milă de tine și renunță cât mai e timp.
  • +5 (5 voturi)    
    eu in spatele cui sunt? (Marţi, 14 august 2012, 7:15)

    Avaya [utilizator]

    eu nu ma regasesc nici in spatele lui Antonescu, nici in spatele lui Basescu. Cred ca sunt pe lista mortilor. Incredibil! Nu m-ar mira sa anunte in curand ca sunt 8 milioane de romani cu drept de vot.
  • +8 (8 voturi)    
    9000 (Marţi, 14 august 2012, 7:33)

    magix29 [utilizator]

    In spatele tau sunt 9000 de romani care te-au votat,de ai iesit senator de pe locul trei,nu 7.400.000 (deja clasicul tip de mistificare USL).
    Oare asta crezi tu ,Antonescu,ca cei ce au votat pentru demiterea lui Basescu au votat pentru tine?
    Iar voi cei care a-ti votat pentru demiterea presedintelui ati votat pentru asta ? Nu cred.Asa ca incercati putin sa vedeti in ce joc v-a bagat USL-ul
    • 0 (2 voturi)    
      Nu... (Marţi, 14 august 2012, 11:06)

      IronRaven [utilizator] i-a raspuns lui magix29

      au votat demiterea lui Base, nu alegerea lui crin... Daca as votat, as fi votat impotrica lui Base nu pentru a sustine USL-ul...

      PS. Despre ce joc vorbesti ca nu ma prind... asa sunt eu mai prost cand vine vorba de propaganda?
  • +7 (7 voturi)    
    Deziluzie (Marţi, 14 august 2012, 7:39)

    mistydo [utilizator]

    Este prima data cand o forta din opozitie produce o mare deziluzie in cateva luni! Fara indoiala ca a reusit sa depaseasca prin contraperformanta esecul taranistilor! Se pare ca acesti "tineri liberali" sunt contraproductivi in orice alianta!
    Cat despre INTERIMAR nu sunt multe de spus... dupa asa trecut glorios... avem de a face cu un intelectual impostor!
  • -1 (7 voturi)    
    de fapt (Marţi, 14 august 2012, 7:49)

    SbkXX [utilizator]

    lumea e impotriva lui Basescu, nu in spatele tau. lasand la o parte presa basista din care face parte hoitniuz, asa ca nu te imbata cu apa rece, ca daca am putea sa scapam de voi toti, am face-o cu drag!
    • +3 (3 voturi)    
      si cine sa vina... (Marţi, 14 august 2012, 9:34)

      math [utilizator] i-a raspuns lui SbkXX

      ... in locul lor ? Il punem direct pe CTP sau facem o noua revolutie, sa vedem ce mai emanam ?

      Dupa parerea ta probabil, nu exista nici un politician onest, nici presa independenta, nici vreo sansa sa ajungem o tara civilizata europeana. Nu-i asa ?
  • +8 (8 voturi)    
    examen psihologic (Marţi, 14 august 2012, 7:54)

    zigot [utilizator]

    trebuie ca sa existe o lege(daca nu exista) ca nici macar o zi o persoana sa nu preia functii inalte in stat
    -presedinte, premier, presedinti de camere, fara a efectua in prealabil examenul psihologic;
    vedeti in ce situatie am ajuns acum
    • +1 (1 vot)    
      ar trebui (Marţi, 14 august 2012, 12:54)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui zigot

      sa fie la dosarul de candidat sa nu te trezesti cu ei in parlament alesi gata si dusi cu pluta...
  • +11 (11 voturi)    
    Crin Antonescu (Marţi, 14 august 2012, 8:23)

    DanutB [utilizator]

    are un mare viitor ! Dar numai la Antena 3. Va face carieră acolo ca invitat, expert şi comentator permanent. Dar numai acolo.
  • +13 (13 voturi)    
    Dlor USL-isti (Marţi, 14 august 2012, 8:52)

    omliber [utilizator]

    Dle Antonescu,
    Nu faceţi confuzii. Sunt 7,5 milioane de oameni (o parte sunt membrii PSD, PNL, PC) care au votat plecarea dlui Băsescu. Nu au votat să fiţi dvs noul preşedinte (dacă mâine ar fi alegeri prezidenţiale nu dvs aţi fi noul preşedinte). Spuneţi că 900000 de oameni sunt pentru dl Băsescu. Dle Antonescu, dle Ponta, dle Constantin, dlor păpuşari din spatele acestor păpuşi de sacrificiu nu mai dezinformaţi. Mai suntem şi noi ceilalţi, vreo nouă milioane, care nu am mers la referendum. Nu am mers la referendum unii din inerţie, dar cei mai mulţi nu am mers pentru că suntem informaţi. Ştim ce aţi făcut ca să se ajungă la acest referendum. Cei mai mulţi din aceste nouă milioane nu am vrut să fim părtaşi, alături de dvs, la încălcarea Constituţiei şi a legilor acestei ţări. Şi am avut dreptate. Aţi continuat nelegiuirile şi în timpul şi după terminare referendumului. Tot căutaţi o soluţie să scăpaţi de dl Traian Băsescu. Dacă sunteţi aşa de buni politicieni, dacă sunteţi binevoitori acestei ţări înseamnă că puteţi guverna alături de dl Băsescu! Aşa se face în orice altă ţară. Nu neg că dl Băsescu are şi el partea lui de vină, dar dacă sunteţi aşa de grozavi şi buni români cum spuneţi puteţi guverna alături de dl Băsescu.
    Încetaţi să ne mai împărţiţi în două tabere! Ţara este compusă din oameni care au mers la referendum, de oameni care nu au mers la referendum, de oameni care-l plac pe dl Băsescu, de oameni care-l plac pe dl Antonescu, de oameni care-l plac pe dl Ponta, de oameni care-l plac pe MRU, de oameni care nu-i plac pe nici unul dintre aceştia şi-i plac pe alţii. Ce se întâmplă atunci?
    După instalarea guvernului Ponta, dl Traian Băsescu s-a dat deoparte. Nu a provocat cu nimic... Provocarea a venit de la dl Ponta - mersul la Bruxelles în locul preşedintelui - împotriva CCR.
    Avem nevoie de leaderi responsabili, puternici, cinstiţi, corecţi, neşantajabili, apreciaţi. Ori... leaderii USL fac nişte declaraţii năucitoare la adresa occidentului...
  • +8 (8 voturi)    
    7 mil de oameni (Marţi, 14 august 2012, 8:58)

    lzrd [utilizator]

    Antenescu a luat-o razna rau de tot:in spatele meu sant 7,1 mil de oameni ,poate 9000 care l-au votat la parlamentare unde a luat locul altuia prin redistribuire el iesind pe locul 2-3 .
  • +9 (9 voturi)    
    Asta da sustinere (Marţi, 14 august 2012, 9:01)

    fdaniel [utilizator]

    Stimate D-le Presedinte I.
    Or fi in spate 7.5 mil. oameni, dar in spatele acestora este in cel mai bun caz o crasma de unde au iesit.
    In spatele lui Gittenstein se afla cea mai puternica natiune al lumii din acest moment.
    Go home !!
  • +12 (12 voturi)    
    Tovarase Antenescu (Marţi, 14 august 2012, 9:05)

    berger [utilizator]

    Presedintele interimar nu are in spate nici macar un vot de alegator. Presedintele interimar este un senator si ATAT! Are doar niste proceduri (care, daca li se acorda respectul cuvenit si nu erau lovite cu ciomagul de voi, USL, l-ar fi adus pe Blaga pe functia de interimar). Deci ce ai tu in spate? Nimic in afara de acele excrescente urat mirositoare numite Voiculescu si trustul sau media. S-a vazut in alegeri cate voturi ai adunat: insuficient pentru visul tau de marire. Toamna asta posibil sa avem nevoie de armata la alegeri, pentru ca eu va vad capabili de jafuri si crime ca sa nu pierdeti puterea.
    Freak of politics!
  • +7 (7 voturi)    
    A3 la Cotroceni. Crinul bolav (Marţi, 14 august 2012, 9:20)

    urbanie [utilizator]

    Crin Antonescu este IRESPONSABIL. Adica bolnav. Mai bolnav chiar si decat Gadea (vezi recentul taifas dintre cei doi, pe A3...Daca lucrurile continua asa, A3 va transmite curand de la Cotroceni !)...
  • +7 (7 voturi)    
    Crin Antonescu presedinte ales de o gasca (Marţi, 14 august 2012, 9:23)

    ..guru [utilizator]

    Personajul acesta este atat de ingamfat incat nu intelege ca el nu a fost ales de cei 7,4 milioane care au votat impotriva lui Base ci de cei 245 de parlamentari care au votat motiunea si au pornit toata avalansa asta care ne baga in groapa. Incepe sa nu mai conteze din vina cui. ATENTIE! Investitiile guvernamentale reduse pana la 35% in unele domenii fata de cele planificate. Firme mari de constructii trimit oamenii in somaj in plin sezon ca nu mai sunt achitate lucrarile executate. Dezastru in industrie si dezastru in agricultura.
  • +8 (8 voturi)    
    crin tv (Marţi, 14 august 2012, 9:26)

    liviusmaximus [utilizator]

    Crin repeta ineptii:
    - barosso si merkel sunt fraieri, declara ce vrea base. de-aia e asa rau in germania, ca e angela tampita ?
    - Gordon spune ca e de acord cu cele 11 puncte ale lui Barosso. Crin spune ca Gordon a fost de acord cu el :)
    - Gordon spune ca vrea fapte, nu vorbe. Crin vorbeste...
    - Gordon spune ca a auzit tot ce trebuia sa auda... Crin spune ca s-au inteles perfect si le-a reamintit cat de european si proamerican e el, cel care spune ca, CE se informeaza din presa basista.
    - Gordon spune ca a venit sa confirme ca Gitenstein vorbeste in numele administratiei SUA. Crin spunea ca Gitenstein este si el dezinformat.
    - Gordon spune ca CCR este peste toti. Crin spune ca CCR e confuza, posibil plina de ilegalitati. Si parlamentul este cel care decide.
    - Gordon spune ca referendumul e un test si alegerile sunt alta poveste. Crin spune ca are in spate 7,5 mil de romani :).

    Pentru conformitate - suntem aprox 90 mil de romani, daca ii includem pe cei aflati in afara granitelor actuale (moldova, valea timocului, bucovina, serbia, bulgaria, ucraina, transnistria, etc). Pe astia ar trebui sa-i ai in spate dl Crin. Sa faci tot ce poti pt ei si sa le simti apasarea ! Dar, esti un biet trecator prin statiile TV...
    • 0 (2 voturi)    
      Prietene esti dus... (Marţi, 14 august 2012, 11:08)

      IronRaven [utilizator] i-a raspuns lui liviusmaximus

      90 mil... ??? poate daca adunam toti romanii din ultimii 100 de ani... si cred ca si asa nu ajungem la 90 mil...

      Vere, mai mananca lumea rahat dar asta e prea de tot...
      • +3 (3 voturi)    
        rectificare (Marţi, 14 august 2012, 12:21)

        liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui IronRaven

        iti multumesc pt atentie :)
        9 milioane, nu 90, e o greseala de tastare - era vorba de romanii din afara granitelor - conform mai multor surse provenite de la organizatii pro-romanesti. avem si o lege a guv vacaroiu - reglementează - drepturile persoanelor de etnie română, precum şi a celor care aparţin filonului cultural românesc, din afara graniţelor României, denumite în continuare români de pretutindeni, având ca scop menţinerea, promovarea şi afirmarea identităţii lor culturale, etnice, lingvistice şi religioase...
  • +8 (8 voturi)    
    este clar tovarasi! (Marţi, 14 august 2012, 9:28)

    math [utilizator]

    Toata lumea este dezinformata si manipulata. Toti absolut, inclusiv Merkel sau Departamentul de Stat. Singurii oameni pe care tiranul nu ii poate pacali, sunt telespectatorii lui Gadea. Aceste milioane de oameni onesti si inteligenti vor salva neamul din ghearele dictatorului si ale prietenilor sai imperialisti.

    Nu este un banc, acesta este mesajul transmis insistent de vuvuzele. Deja lumea il regreta pe Ceausescu, in curand vor regreta si ca nu am facut parte din URSS.
  • +5 (5 voturi)    
    In spatele tau sunt... procurorii. (Marţi, 14 august 2012, 9:43)

    Trojan.H [utilizator]

    Tupeu de borfas sau psihopatie? Asta-i intrebarea.
    Intr-o democratie ajung in fruntea statului oameni alesi de popor. Intr-o lovitura de stat ajung astia pe care-i vedem.
    In alta ordine de idei, nu incetez sa ma minunez cit de usor pot fi prostiti romanii cu cifra de 7,5 milioane, doar pentru simplul fapt ca a fost repetata de suficient de multe ori, din pacate chiar de catre oameni care teoretic ar trebui sa fie mai putin naivi.
    Scazind imensa frauda de la referendum, borfasii nu au avut mai mult de 5 milioane de voturi pe bune si ei stiu asta foarte bine.
  • +3 (3 voturi)    
    opriti-l (Marţi, 14 august 2012, 10:52)

    ggna [utilizator]

    opritiiiiiiiii-l
  • +2 (2 voturi)    
    Câtă impertinenţă!! (Marţi, 14 august 2012, 10:56)

    Audit [utilizator]

    Ceea ce este problematic este faptul că el chiar crede ce spune.

    Măi Repetentule, tu ai în spate DOAR 9000 de voturi!!! Mai puţine decât like-urile unui neica nimeni pe facebook.
  • +2 (2 voturi)    
    Calcule gresite (Marţi, 14 august 2012, 11:02)

    marvio [utilizator]

    Crin Antonescu vede lupta politica actuala ca avand loc intre el si Basescu si nu cum este de fapt, cea intre trecut si viitor, intre fortele anti-democratice (anti-europene, conservatoare) si cele democratice (pro-europene, progresiste).

    Antonescu isi face calcule gresite. In spatele lui nu sunt 7,5 mil. Acesti oameni au problemele lor si il vor doar jos pe Basescu; doar o parte l-ar vrea pres. pe Antonescu.

    Pe de alta parte cei care nu au participat la referendum sunt si ei mai multe milioane de cetateni. Nici acestia nu sunt toti pro-Basescu. Multi dintre ei sunt pro-democratie si pentru respectarea legii, ceea ce USL ne demonstreaza ca nu respecta.

    Asadar raportul dintre USL si fortele democratice nu se cunoaste astazi, nu se poate baza pe rezutatele de la alegerile locale si cu atat mai putin pe cele de la referendum - al carui rezultat a fost viciat de propaganda USL exagerata contra lui Basescu si de boicotul fortelor democratice.
  • +1 (3 voturi)    
    calcul fals (Marţi, 14 august 2012, 11:15)

    gogudelacrevedia [utilizator]

    Ce nu pricepe dn. Crin este ca cei 9 mil de romani care sunt impotriv lui Basesc nu sunt toti care il doresc pe el presdinte. El pana ca si presedinte (interimar) a fost votat doar pe parlamentari si cu asta basta.
    Dupa alegeri sa se bata cu caramida in piept si sa spuna cati alegatori are in spate.
  • +3 (3 voturi)    
    Incredibil (Marţi, 14 august 2012, 11:18)

    catalin72 [utilizator]

    Declaratia lui antonescu cu cei 7 mil de oameni din spatele sau este identica cu o declaratie a lui Hitler din 1940 cind spunea ca ,spre deosebire de Roosvelt sau Churchil care au in spate niste grupuri de interese,el are in spate poporul !!
  • +4 (4 voturi)    
    cine nu e cu usl nu exista (Marţi, 14 august 2012, 11:31)

    goto [utilizator]

    politica usl e simpla: cine nu e cu noi nu exista, cine nu face ca noi e impotriva poprului roman.

    de aceea sunt ei asa obositi: au in spate cateva 600000 tone de carne de tun (7,5 milioane de oameni x 80 kg media de greutate a unui om).
  • +1 (1 vot)    
    a uitat sa spuna ca (Marţi, 14 august 2012, 12:37)

    visio [utilizator]

    in spatele lui basescu stau 10 mil de romani; exact, aceia care nu au mers la vot; acei romani nu au nevoie de plagiatori si lenesi; asta a uitat sa spuna vesnic adormitul antonescu....da` nu e bai, zilele astea mai avem de suportat plagiatorii; dupa asta, ii vom aduce in fata legii; nici ceausescu nu se astepta sa vada 10 milioane de romani in strada; antonescu va avea "placerea" asta...sa vedem cum ii va iesi numaratoarea atunci; mai cunoastem noi unul care se mandrea cu ouale lui; acum si-i le numara singur....cat de curand va avea ajutoare...
  • +2 (2 voturi)    
    Un derapaj puternic! (Marţi, 14 august 2012, 13:24)

    Scorpion49 [utilizator]

    Dl.Antonescu, nu poate altceva sa zica si sa faca, decat ce-i dicteaza Voiculescu si " generalul de 4 stele" bagat in coaste, pe post de consilier! Retorica si gestica lui, chiar facand abstractie de ce zice, seamana tot mai mult cu Hitler! Dl.Antonescu, a devenit un pericol real pentru Romania! Declaratiile lui sunt pentru antenisti ! Pe oamenii normali,asemenea declaratii si pozitii, ii ingrijoreaza!
  • +1 (1 vot)    
    Cu un spate solid... (Marţi, 14 august 2012, 15:56)

    tiberius_p [utilizator]

    ...vei fi promovat rapid...in armata nationala a capetelor seci ;)
  • 0 (0 voturi)    
    "tradare, tradare, (Marţi, 14 august 2012, 17:46)

    revo [utilizator]

    dar s-o stim si noi". Ei, iata ca acum o stii: ponta ramane la locul lui, base se intoarce la cotroceni (cel putin de ochii lumii, sa faca un pic de figuratie sa se mai linisteasca pietele si cursul), tu, a cincea roata la caruta, treci la culcare. Asa a hotarat gordon, asa se face. Nu mai da cu pietre in CCR, merkel si politrucul barosso, ca nu ei ti-au copt-o. Regula este: america numeste presedintele si guvernul, fraierii din ue dau banii. Tu nu mai intri in calcule, obisnuieste-te cu gandul.
  • +1 (1 vot)    
    greu cu asta (Marţi, 14 august 2012, 19:21)

    asis [utilizator]

    Daca CCR-ul invalideaza referendumul si Basescu trebuie sa se intoarca la Cotroceni, actualul locatar va trebui evacuat cu mascatii ca de buna voie nu va pleca, arice-ar spune oricine. Nici Ponta nu l-ar mai putea convinge ca nu mai poate sta acolo.
  • +1 (1 vot)    
    Calcul Antonescian (Marţi, 14 august 2012, 21:40)

    Razvan12 [utilizator]

    Pac - tac ! 7.5 milioane pentru Antonescu, 900 de mii + un american pentru Basescu = poporul roman !
    Semidoctul asta nu stie nici acum ca el n-a avut nicio treaba cu referendumul, si ca pe el de fapt nu l-a votat nimeni !?
  • 0 (0 voturi)    
    victoria a la Pirus (Miercuri, 15 august 2012, 16:18)

    Denea [utilizator]

    Domnul Crin ar fi bine sa ia in calcul pe linga cei 900.000 si cele citeva milioane care au stat acasa pentru ca au dorit sa transmita mesajul clar ca a sosit vremea in care scopul nu mai scuza mijloacele. Pina la urma ambele tabere au pierdut sau, in varianta pozitiva, a fost o victorie a la Pirus.
    In rest dl Antonescu a decis sa fie f.discret si sa ne dovedeasca ca el nu doarme la Cotroceni asa cum il acuzau unii....
    Cei care au spus DA, au dorit sa ii transmita dl Basescu si PDL (nu vremelnicului CA) ca modul lor de guvernare a fost gresit. Una peste alta e bine tot ce se intimpla ca doar asa putem avea o parere mai clara despre ce le poate pielea.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri