VIDEO Cristian Sima in direct la Realitatea TV: Sunt in Islanda. Am sa ma intorc, dar nu momentan/ Am plecat fiindca imi e frica/ Am pierdut in jur de 2 milioane de euro si 2 milioane de dolari

de Ionut Baias     HotNews.ro
Vineri, 12 octombrie 2012, 22:48 Revista Presei | Radio TV

Cristian Sima in direct la Realitatea TV
Foto: Captura Realitatea TV
Cristian Sima a intrat in direct la Realitatea TV vineri seara. Patronul WBS Holding spune ca a plecat din tara fiindca asupra sa s-a facut o presiune extraordinara si vroia sa-si ia o pauza "de gandire".

Acesta spune ca a pierdut banii fiindca i-a tranzactionat prost si nu ca i-a furat ca sa-i ascunda in anumite conturi. "Toate tranzactiile sunt facute prin Romania... Primesc amenintari de mult si nu numai dupa pierderile inregistrate", a mai adaugat Sima.Sunt in Islanda si am sa ma intorc, dar nu stiu inca

Fostul sef al SIBEX a confirmat in finalul lungii interventii telefonice ca se afla in Islanda si ca are de gand sa se intoarca in tara, dar ca nu stie cand o va face.

Declaratii Cristian Sima:

  • Sunt intr-o insula din Oceanul Atlantic
  • Nu am nicio boala ci am plecat de frica. Nu am cancer
  • Primesc amenintari de cand a inceputul referendumul pentru suspendarea presedintelui
  • De ce frica? Fiindca atunci cand pierzi banii unor clienti ei se pot razbuna.
  • Am pierdut in jur de 2 milioane de euro si 2 milioane de dolari/ Vreau sa vad cat cere fieacre client


  • M-am intalnit cu domnul Hrebenciuc de 2 ori. Tot ce am cris a fost adevarat. Am SMS-uri de la dansul si pot dovedi... Dupa ce am pierdut 30% din CNVM am apelat la domul Hrebenciuc... Cu ce putere a amanat AGA? Nu va pot spune? A telefonat la mai multe persoane implicate si le-a spus ca e bine sa amane
  • Eu nu acuz pe nimeni ci doar spun ceea ce s-a intamplat.
  • Vreau sa intelegeti ce legatura are cu pierderea de la WBS...
  • Predoiu mi-a spus ca a trimis analizele mele lui Traian Basescu... Eu cu presedintele am vorbit doar de doua ori
  • In orice contract exista specificatii ca, intr-un contract de marja, poti pierde absolut
  • Dl Daianu stia ca fac contracte in marja. Recunosc insa ca la un moment dat am depasit limite stabilite de dansul
  • Am inceput sa am pierderi mari dupa ce am cumparat actiuni la Bursa din Sibiu
  • Am facut tranzactiile de capul meu si nu este nimeni implicat de la WBS. Toata vina imi apartine. Am raspunderea morala pentru ce am facut
  • Eu am riscat si inainte. Nu pot sa zic ca a fost o zi din viata mea in care nu am riscat. Faptul ca am riscat si cu banii unor clienti care mi-au spus sa nu risc mult este greseala mea.
  • Am avut amenintari sa-mi vand actiunile la HotNews. Mi s-a spus ca nu pot face afaceri fiind implicat si in presa.
  • Nu am bani de la camatari. Am luat doar un credit de la banca Italo-Romena
  • Sunt in Islanda si am sa ma intorc, dar nu stiu inca cand... Momentan nu vin in tara, scriu ce am de scris si apoi vin in tara
  • Daca eu voi scrie aici intreaga poveste a vietii de capital toata lumea va mai fi castigata... indifirent daca eu voi mai fi sau nu
  • Am inchiriat o casa pentru 60 de zile
  • Cristian Sima spune ca se simte foarte amenintat fiindca a avut niste clienti foarte puternici care-i pun viata in pericol acum
  • interventa telefonica a durat aproape doua ore


Precizare:

Cristian Sima a fost asociat minoritar la firma MediaBit Software SRL in perioada iulie 2006 - septembrie 2012, firma ce opereaza si platforma online HotNews.ro. Initial Cristian Sima a avut o participare de 10% din partile sociale, participare diminuata in anul 2010 la 9% in urma unuei majorari de capital. Cristian Sima a fost investitor financiar in firma, fara niciun rol in activitatea de zi cu zi a platformei HotNews.ro. In prezent, Cristian Sima nu mai este asociat in firma, prin vanzarea partilor sale sociale catre Razvan Corneteanu in septembrie a.c.

























17050 vizualizari

  • +1 (19 voturi)    
    hmmm (Vineri, 12 octombrie 2012, 22:54)

    Mazeta [utilizator]

    O insulă din Atlantic.... să fie Atlantida?
    • +10 (18 voturi)    
      ma bucur ca traiesti, d-le Sima! (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 0:40)

      busola [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      nu conteaza ca in Atlantida sau in Islanda, important este ca a decis sa iti asumi anumite greseli de trading si sa-si declare promisiunea de a da banii celor padubiti.

      Scrisorile si interventia telefonica arata insa o dimensiunea balcanica pe care doreste sa ne-o prezinte. In declaratiile publice din alti ani, in comentarii facute in scris sau in aparitii televizate de alta data a fost mult mai londonez decat astazi. Ii doresc sanatate si putere de munca, are datoria sa lupte pentru fericirea sa.
      • +5 (7 voturi)    
        unde a promis (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 10:03)

        ravenka [anonim] i-a raspuns lui busola

        ca da inapoi banii? a promis ca scrie un roman... fictiune.
        eu nu am vazut hot in tara asta care sa dea banii inapoi. ar trebui sa fie introduse puscariile pe regim de lucru pentru acoperi datoriile, ca pe vremuri in Anglia. asa macar toata gasca de burberry ar produce macar chibrituri. n-ar sta la scris de blog...
        • -2 (2 voturi)    
          de ce atata atentie? (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 16:14)

          tjax2k [utilizator] i-a raspuns lui ravenka

          Un contabil ia niste decizii gresite, pierde o gramada de bani si fuge din tara. Ce e asa nemaipomenit in asta? De cateva zile pe toate posturile numai despre asta se discuta. Chiar e lumea interesata de asa ceva?
      • +12 (18 voturi)    
        ha ha ha (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 10:51)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui busola

        Sunt un investitor la Bursa. Spun asta ca sa se inteleaga ca nu sunt un taran de pe tarla care isi da si el cu parerea.

        Ma distreaza foarte mult la Sima modul in care facea el morala in urma cu cativa ani lui Patriciu si Vantu. Oricat sunt ei de esroci, nu au fugit din tara, in timp ce Sima pretinde ca e amenintat de anumiti clienti. In acest caz, ar trebui sa depuna o plangere la Politie.

        In alta ordine de idei, chiar nu observa nimeni o oarecare tulburare de comportament la acest om?

        Din fost cantaret la pian si profesor de matematica a ajuns sa se considere un geniu, care il sfatuia pe Basescu sa faca combinatii financiare la nivel de stat.

        Nu exagerez, dar niciun psiholog normal nu poate spune ca acest om a fost vreodata intreg la minte.
        • +7 (13 voturi)    
          cateva precizari (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 13:43)

          visio [utilizator] i-a raspuns lui hot news

          1. SOV si Patriciu nu au fugit pentru ca se stiau protejati de penalii USL; asta e o realitate incontestabila si te rog sa imi cruti timpul cu argumente aberante;
          2. viata este un risc si numai cei curajosi si-o asuma; restul traiesc in comunism.
          3. crezi ca CS era mai interesant dsaca se nastea intr-un orfelinat, era abuzat de educatori, apoi se droga pe strada, devenea cantaret si profesor de matematica? omule, mai lasa bautura si priveste in curtea ta;
          4. nu il cunosc pe CS, nu stiu daca este sincer sau nu, si nici nu ma intereseaza; faptele omului, preced deciziile lui; ramane de vazut daca v areturna parte din bani celor care au incredere in el; intre noi fie vorba, daca nu aveau incredere in el, nu ii dadeau banii; daca cei care i-au dsat banii erau atat de inteligenti (Daianu, etc), faceau singuri tranzactiile....so, dsaca ai ceva de spus, spune; alfel, nu mai e vremea sa taiem copaci si sa ni-i bagam in ochi...
          • 0 (0 voturi)    
            comentariu referitor la precizari: (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 15:33)

            hot news [utilizator] i-a raspuns lui visio

            1 - aici nu e vorba despre politica

            2 - viata nu e un risc. Iar daca decizi ca in viata sa iti asumi riscuri, fii gata sa si platesti, nu sa iti iei lumea in cap atunci cand o dai in bara. Sima deocamdata fuge.

            3 - CS a fost interesant pentru media din simplul motiv ca i-a placut sa apara la TV si sa spuna chestii care aprindeau imaginatia oamneilor. Deci nu ii plange de mila.

            4 - Ca sa iti dai banii pe mana cuiva nu trebuie sa ai incredere in el; e de ajuns sa fii lacom sau fraier. Si iti spune asta cineva care in trecut a fost fraier ;)

            O zi buna!
          • +1 (1 vot)    
            ti se pare (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 23:51)

            math [utilizator] i-a raspuns lui visio

            ca tranzactiile victorioase au legatura cu inteligenta ? Eu cred ca tot acest sistem (inevitabil in economia de piata) este doar o loterie legala cu aere intelectuale.

            O multime de oameni marunti (desi unii sunt milionari in Euro!) sunt la mana unor baieti destepti care pot aduce oricand o banca sau o companie intr-o situatie dificila DACA INTERESUL LOR FINANCIAR o cere.

            Iar specia umana numita "broker" este nefrecventabila. Daca stiu asa de multe si fac profituri uriase, de ce nu le fac cu banii lor ? De unde atata dorinta de ai imbogati pe altii, chiar necunoscuti !? contra unui salariu + comision ?
            • 0 (0 voturi)    
              pai Sima cauta deschiderea spre Londra... (Duminică, 14 octombrie 2012, 22:53)

              busola [utilizator] i-a raspuns lui math

              Ceea ce spuneti este valabil pentru Romania unde lichiditatea este pana la glezne. Sau pentru piete simlare Romaniei. Dar lumea e mult mai mare.

              'Broker' este acea persoana care respecta instructiunile date de dumneavoastra. Daca ii cedati decizia cu privire la banii proprii este cu totul alta poveste. Oricum nu puteti tranzactiona pe nici o bursa fara o platforma si brokeri.
            • 0 (0 voturi)    
              progresul are legatura cu inteligenta (Duminică, 14 octombrie 2012, 23:26)

              visio [utilizator] i-a raspuns lui math

              1. cu bursele, ca pricipiu general derivat, cineva trebuie sa piarda si cineva trebuie sa castige; ca principiu de baza si practic, bursa a fost conceputa ca un mijloc de dezvoltare rapida (vezi istoric wall street);
              2. nu ma intereseaza oamenii marunti, milionari in eur, usd, yeni, etc; ma intereseaza tarile ajunse la cheremul unor gasti de cartier; pt ca asta sunt miliardarii lumii;
              3. nu sunt brokere sau trader, nu am prieteni care fac parte din acest mediu; cat sunt de nefrecventabili este relativ; cunosti proverbul "e prost cine da, nu cine cere"...
              4. sunt etape de dezvoltare: daca vrei in UE, tebuie sa indeplinesti cateva criterii; dac vrei in schengen, iti trebuie criteriile din UE + alte cateva...si tot asa; ceea ce vedem, ca bani, in romania, fie ca vb de masini sau vile sau firme tv sau diverse afaceri, este o nimica toata in comparatie cu ce exista la nivel mondial; este in natura umana sa vrea mai mult si mai bine; insa, cum toti nu se nasc in familia Gates, improvizeaza; aici vb de soros, rothschild, etc; te imprumuti la familie sau prieteni, si incerci sa te descurci...

              p.s. stai langa oameni inteligenti; vei avea o viata mai usoara...

              ps intre noi fie vorba, eu ma cutremur cum o natiune a anului 2012, poate avea un prim-ministru plagiator.
        • +2 (6 voturi)    
          psihologii spun ca e escroc (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 14:16)

          busola [utilizator] i-a raspuns lui hot news

          Psihologii spun ca are comportament de escorc, tulburarile d-lui Sima fiind interpretate in toate chipurile in functie de pozitia in care a fost surprins fiecare de eveniment, cat il duce capul si cam ce viziune are despre lume: pagubitii, adversarii, cei expusi de eventualele dezvaluiri etc. Opinia populara evident inclina acum, la inceputul scandalului, sa-i atribuie mai degraba o imagine de haiduc financiar, care 'i-a ars pe bogati la buzunare'.

          Consider ca oricarui presupus escroc si chiar si celor dovediti trebuie sa li se ofere sansa sa se reabiliteze. Orice se poate intampla in viitor....si sa alunece mai tare in calea escrocheriilor tot asa cum poate si sa intre intr-un program de protectie a martorilor si sa-i fie folosite abilitatile in scopul unei cauze mai nobile. Dar in postura actuala nu m-ar mira nimic, inclusiv sa o pateasca rau de tot pentru ca este foarte incorect si riscant sa dezvalui informatii despre clientii tai indiferent ca i-ai pagubit sau nu.
          • 0 (0 voturi)    
            hm.... (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 15:40)

            hot news [utilizator] i-a raspuns lui busola

            nu stiu daca Sima e escroc. Escrocul este cineva care doreste de la bun inceput sa insele. La el nu cred ca el cazul.

            Parerea mea este ca Sima a descoperit bursa si ca se pot face multi bani pe ea, iar in acel moment a crezut ca asta e destinul lui.

            A castigat o perioada lunga de timp, dar cand cotatiile nu au mai mers cum isi dorea el, lucrurile au luat-o razna.

            Si inca ceva: pot sa pariez ca lucrurile se vor rezolva ceva de felul urmator: se va intelege cu clientii pagubiti si le va da o parte din bani (ex 50%) iar ei vor renunta la acuzatii.
          • 0 (0 voturi)    
            hm (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 15:46)

            ezoteric [utilizator] i-a raspuns lui busola

            Lasa-i dracului de psihologi1
            Astia si cu psihiatrii sunt mai sonati decat pacientii lor

            Iar la tv. apar fel si fel de ciudati care au terminat o facultate cu invatamant la distanta, probabil ca la Spiru Haret...si cica sunt psihologi cu experienta

            Mai, nene! Te poti naste mai inteligent, mai intuitiv si cu o cunoastere psihologica a naturii umane mai mult decat un prostovan cu diploma
          • 0 (0 voturi)    
            program (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 21:43)

            was [utilizator] i-a raspuns lui busola

            @busola: "program de protectie a martorilor "

            Poate in SUA, dar la noi, o tara asa de mica si corupta, nici nu cred ca exista asa ceva pe la noi. Iar daca exista, ai fi de acord cu asa ceva, stiind ca coruptia este mare, si un ofiter care stie unde te aflii te vinde pentru cateva mii de EUR.
        • 0 (0 voturi)    
          Curios (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 20:59)

          twi [utilizator] i-a raspuns lui hot news

          Si nu poti sa fii si investitor la bura si taran de pe tarla? Un taran de pe tarla nu poate investi la bursa? Esti mai destept daca esti investitor la bursa decat altii care nu sunt investitori la bursa? Spun asta ca sa se inteleaga ca datul tau cu parerea nu conteaza mai mult decat datul cu parerea al unui taran de pe tarla.
        • +2 (2 voturi)    
          Hehe (Duminică, 14 octombrie 2012, 8:44)

          gamma [utilizator] i-a raspuns lui hot news

          Pai daca esti "investitor" la bursa atunci poate intelegi ca banii pierduti de el se gasesc in buzunarelor altor "investitori" , poate chiar dv .
          Singurii care merita numele de "INVESTITOR" sunt ce ce cumpara actiuni pentru a primi dividende sau pentru a fi factori de decizie - ceilalti sunt JUCATORI la bursa , unii joaca mai bine altii mai rau dar ca la orice joc de noroc mai si pierzi .Aviz amatorilor.
    • +20 (26 voturi)    
      nu ma intereseaza SIMA ci guvernul PONTA (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 2:19)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      cand se termina un scandal izbucneste altul, cineva inventeaza aceste numere de circ perpetuu si apoi "presa" le transforma in subiecte nationalesi chiar internationale.

      si in timp ce populatia sta cu gura si ochii cascate la circ, guvernul Ponta "lucreaza" Romania
      • 0 (0 voturi)    
        corect (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 17:24)

        florinelul [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        vezi oltchim & dan diaconescu :)
  • +1 (17 voturi)    
    Alta teapa, alt mic Caritas , .....de intelectuali (Vineri, 12 octombrie 2012, 23:36)

    mnicku [utilizator]

    de data asta ; ce texte , ce idei , ce cistiguri , ce pierderi !!!
    Trepadusi , jeguri de doi bani cu gargara apar in public sa-si faca bani pe banii altora .

    Alti au cistigat , e normal si alti au pierdut tot normal - filozof esti mai acesta - si pentru idea asta geniala ti-au trebuit milioane de euro ? acum mai vrei inca 2 mil euro sa risti din nou . Mai nene " mare " finantist , broker cum vrei sa-ti spui cine crezi ca te mai crede .
    Cuvintul escroc , hot cred ca ti se potriveste .

    La asa pierderi ce-ai vrea sa primesti flori , whisky , havane ????

    ai si disparut din peisaj esti jalnic dela A... la Z , nici macar o farima de barbatie nu ai .
    • 0 (0 voturi)    
      nu confunda cu caritas sau fni (Duminică, 14 octombrie 2012, 15:37)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      daca e intradevar o BURSA, atunci cineva pierde, iar cineva cistiga.
      daca ,,investitorii'' care au pierdut bani, se pling, nu inteleg de ce au jucat la bursa, trebuiau sa-si lase banii in banci. doar daca se intimpla altceva acolo.
      deseara e tragerea loto, daca nu-mi ies numerele, o sa dau loteria in judecata! :))) ....sau poate era mai bine sa-mi pierd banii la bursa ?
  • +5 (13 voturi)    
    dincolo (Vineri, 12 octombrie 2012, 23:42)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    de orice altceva, cine e actionar majoritar la hn?
    • +13 (19 voturi)    
      actionari majoritari (Vineri, 12 octombrie 2012, 23:57)

      cosa [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      ionel margarit timbolschi si manuela preoteasa, sot si sotie, au impreuna aproximativ 70% (au 30 și ceva fiecare) din societatea care editeaza hotnews.

      sunt fondatorii revistapresei.ro, transformata apoi in hotnews.ro.

      multumit?
    • -6 (14 voturi)    
      Un papusar profesionist (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 0:01)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      ramane nevazut... altfel papusile de pe scena isi pierd toata priza la public.
  • +13 (15 voturi)    
    mda (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 0:19)

    Xorciser [utilizator]

    O gasca de securisti care il terciuiesc pe Sima...
    • +1 (5 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 10:12)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      Nu. Mai exact un escroc care a terciuit 3-4 milioane de euo si si-a inselat TOTI clientii.
      • 0 (4 voturi)    
        oare? (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 13:27)

        Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

        Faptul ca a "terciuit" o gasca de securisti reduce din povara morala?
        • 0 (0 voturi)    
          din punctul meu DA! :)) (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 18:07)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

          imi pare rau ca ilici nu are afinitate pentru bursa...comunistu..dreaq...
  • +9 (13 voturi)    
    E amenintat (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 0:37)

    Alex S [utilizator]

    E societate de investitii. Cand investesti poti sa pierzi sau sa castigi. A riscat prea mult si a pierdut, insa e acoperit de contractul lui cu clientii. Probabil ca vreun client camatar il ameninta cu moartea, nu fugea el degeaba.
  • +7 (9 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 0:48)

    Nenea Iancu [utilizator]

    Probabil ca are niste datorii mai vechi catre anumite persoane influente, fosti secu, care l-au ajutat sa puna pe picioare afacerea si care ii erau si clienti. Acum vin sa-si ceara partea, nu 100k ci mai mult si omul nu poate sa-i scoata. Dar ce nu inteleg e cum de si-a lasat familia in tara, daca tot ii era frica sa nu pateasca ceva.
    • +3 (3 voturi)    
      Exact! (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 10:43)

      dami365 [utilizator] i-a raspuns lui Nenea Iancu

      Ceva pare cusut cu ata alba. ...adica si-a pazit ...rul si si-a lasat familia de izbeliste? Curajos baiat si responsabil de faptele lui!
  • +12 (12 voturi)    
    Investitiile riscante sint...cu risc (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 3:35)

    emigrant [utilizator]

    Banii se fac muncind. Mergind la scoala daca nu ai studii si muncind... Investitiile astea pot duce la riscuri f mari, mai ales in perioade de criza. Asta este. Toata lumea vrea sa se imbogateasca peste noapte in Rom. Eu cel putin asta vad de cite ori ma intorc acolo. Oamenii nu te cred ca traiesti/muncesti in Occident si platesti rate la casa, sau ca ti-ai luat masina second hand. Nu tot ce zboara se maninca oameni buni. Altfel, nu stiu daca a fost escroc sau nu. Peste tot exista investitori care risca dar de obicei clientii isi asuma anumite riscuri. Destepta-te romane!
    • +3 (7 voturi)    
      Greaseala (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 10:23)

      Catz Kitty [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

      Banii nu se fac din munca cinstita.
      Se pot face, de pilda, din mita sau ponturi la Bursa, ca desi toti bogatanii se dau bisericosi, au mai multe legaturi ci "diavolul".
    • +7 (9 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 10:30)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

      Nu e vorba numai de riscurile inerente bursei. Sima trimitea raportari false. Asta e clar inselatorie, nu se poate spune ca raportarile flase tin de mersul bun al bursei.
      Daianu a pierdut 200 000 de euro, pt ca a fost inselat in acest fel.
      Jocurile piramidale sunt ilegale, sunt o inselatorie.
      Nu se poate spune, cum face Sima, ca erau de vina clientii pt ca erau lacomi. Vina e a celui care i-a inselat.
    • +6 (8 voturi)    
      Exceptia de la Regula (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 11:31)

      Grid [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

      Ai dreptate emigrant dar ceea ce nu ai remarcat este puterea lacomiei si exemplele celor care fura cu nerusinare si nu patesc nimic . Daca tot ai in centrul vietii sociale un fost cioban care a primit terenuri ale statului dand mita unde si cui trebuie sau un fost prim ministru borfas (cel care cumpara de la Birchal 5 hectare de padure la Corbeanca obtinute ilegal dar pe care slujbasii statului lui peshte prajit au " uitat " sa le revendice ) care da sfaturi natiunii din puscarie , deci cu toate exemplele astea de borfasi si de escroci care nu au patit nimic tot romanul este tentat sa incerce si el sa dea un tun si sa " o puna "\
      Studiul , munca onesta si tenace sunt pentru fraeri - cand poti sa iti falsifici un doctorat si 2 masterate si mai esti si Primi Ministru - ce sanse au cetatenii sa respecte munca si onoarea ?
      Romania a devenit o tara condusa de borfasi si curve
  • -3 (9 voturi)    
    A treia dimensiune (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 7:44)

    Jekyll [utilizator]

    Cristian Sima nu exista in Realitatea,ci este un personaj creat de Media. Cati dintre noi l-am intalnit in realitate?
  • +2 (6 voturi)    
    Acest, (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 13:45)

    cornel19 [utilizator]

    individ are impresia ca ne tine de prosti, repetitia generala a facuto cu clienti sai, colaboratori, etc. Islanda a trecut in urma cu 3-4 anii, prin unul din cele mai mari scandaluri, ca tara, legata de inselatorie, excrocherie, samd. Cred ca nu ma insel, dar justitia islandeza, a condamnat cu executare, un expresedinte, exprimministru, exministru de finante, directori de banci, etc. Radicalismul islandez, privind fraudarea, am inteles ca a fost unanim recunoscut. deci tocmai in Islanda .............
    • 0 (2 voturi)    
      ? (Duminică, 14 octombrie 2012, 4:15)

      tatanka69 [utilizator] i-a raspuns lui cornel19

      Nu prea are sens ce spui ... mai usor cu bautura!
  • 0 (0 voturi)    
    Daca ?! (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 14:28)

    SRA [utilizator]

    Daca SIMA isi face probleme pentru 2 mil Euro si 2 mil. $ inseamna ca este un pârlit care a tepat "oamenii" care se credeau cineva, Daianu, stilista modista, etc.

    Nici nu merita atata cerneala consumata pentru un asemenea individ.

    Daca acetia sunt prostiti este treaba lor, va intreb dece este si treba jurnalistilor.

    Merci,
  • +1 (1 vot)    
    ...posibil... (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 19:50)

    rodoe [utilizator]

    L-am auzit pe Sima spunand ca a vandut actiunile de la Hotnews si ca a fost amenintat incepand cu referendumul. Daca Adevarata tinta A celor care l-au amenintat este site-ul? Ar fi incredibil? Daca luam in calcul tot ce s-a intamplat pana acum si ce reprezinta acest site pentru romanii din Romania, dar mai ales pentru cei din strainatate, nu mi se pare o ipoteza fara sens. Poate ca si in afaceri a fost atras in capcana. Serviciile secrete, mai ales cele rusesti, direct interesate in a pune din nou mana pe Romania, pot instrumenta asa ceva, asa cum au instrumentat si lovitura de stat. Ne putem astepta si la atacuri contra ziarului Romania Libera, a postului TV B1, a ziarului Evenimentul Zilei...Nu intreaba mereu Cacarau daca mai apare? E imposibila ipoteza mea? Ba cred ca e fff ...posibila...
  • 0 (0 voturi)    
    Little Big (Sâmbătă, 13 octombrie 2012, 21:12)

    twi [utilizator]

    Cristian Sima, un om prea mic cu o imagine prea mare. Cand il auzeam acum cativa ani la televizor din ce spunea el, din modul in care discuta si din faptul ca dadea sfaturi financiare ministrilor de finante si prim ministrilor, imi inchipuiam ca Cristian Sima este cel putin un George Soros sau un Waren Buffet roman si ca invarte afaceri de sute de milioane.
    Am fost dezamagit sa aflu ca este doar un amarat de broker de categoria a 5-a care din prostie si lacomie a riscat prea mult si a pierdut cele 4 milioane de euro ale clientilor.
    Probabil ca avea un complex de inferioritate si de aici zbuciumul lui histrionic si dorinta de a se da mai mare decat este.
    Daca Cristian Sima este Waren Buffet, atunci Nicolae Guta este un Mozart putin mai negru. :D
    • 0 (0 voturi)    
      totusi... (Duminică, 14 octombrie 2012, 22:44)

      busola [utilizator] i-a raspuns lui twi

      Cei care au fost fermecati de el si i-au acordat incredere l-au vazut drept un potential Buffet sau Soros. Unii inca mai cred asa ceva.

      Cei care au avut dubii si au avut si temeiuri pentru aceste dubii, eventual chiar dovezi, l-au considerat escorc/ combinator etc. Unii il cred escroc doar pentru ca se ocupa cu banii, inclusiv ai escrocilor.

      Intradevar, aveti dreptate, in prezent asa se vede: un om prea mic cu o imagine prea mare. Totusi!... Sa nu uitam ca a fost sef la Sibex si avea sanse sa se bata pentru controlul BVB, pentru directorat. Iar multe din aparitiile pe care le-a rispit in media au continut o gramada de sfaturi financiare de bun simt!

      Inca nu stiu daca pierderea pe bursa se datoreaza prostiei si lacomiei. Dar daca este asa ...castigul carui fapt se datoreaza?...desteptaciunii si generozitatii?

      Pentru unii speculatiile bursiere sunt doar o ruleta speciala. Pentru mine nu este nici pe departe asa desi ma regasesc intre cei care considera brokerajul drept nefrecventabil.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri