Victor Ponta: USL nu are nevoie de UDMR, dar vreau sa fac orice pentru ca in Romania sa fie mai putin razboi/ Crin Antonescu: Eu sunt pro-occidental, nu accept sa discut despre orientarea MAE/ Daniel Constantin: Avem exporturi blocate de 5 ani spre Rusia din cauza unui razboi politic

de Narcis Anton     HotNews.ro
Luni, 10 decembrie 2012, 22:40 Revista Presei | Radio TV

Liderii USL
Foto: Captura Antena 3
Prim-ministrul Victor Ponta, presedintele Senatului Crin Antonescu si Ministrul Agriculturii Daniel Constantin au discutat la Antena 3 despre situatia politica a Romaniei. "Nu vreau sa fiu ca Traian Basescu care a insuflat ideea de separare: ardeleni contra olteni, medici contra pacienti, profesori contra elevi. Cred intr-o uniune a romanilor. Vreau sa dau un semnal ca USL nu este impotriva UDMR", a declarat premierul Victor Ponta. Crin Antonescu a completat: "Aseara domnul Ponta nu a inventat o eventuala colaborare cu UDMR."

  • HotNews.ro a transmis LIVE TEXT principalele declaratii

Victor Ponta

  • Pentru acest numar de 79 de parlamentari in plus nu vor fi cheltuilei in plus. Nu vom mari bugetul Parlamentului pentru acesta situatie. In 2013 presedintia, Parlamentul vor avea bugete mai mici, nu poti sa ceri doar oamenilor de rand sa stranga cureaua.
  • Conform ultimelor informatii: PSD are 221 mandate, PNL - 147, PC - 21, ARD - 80 PPDD-ul - 68 UDMR - 27. Vreau sa anunt ca domnul Dan Diaconescu nu a primit un mandat in colegiul din Tg. Jiu.
  • Nu m-am bucurat pentru ca prin natura meseriei stiu ce urmeaza in Romania. M-am bucurat pentru oamenii din jur care au avut foarte mult de suferit.
  • Traian Basescu nu poate sa nu numeasca un premier propus de noi. Nimic nu va mai opri vointa poporului exprimata prin vot.
  • Despre relatia cu UDMR: "Voi fi in continuare dispus sa discut cu oricine reprezinta cetateni romani, fie ca e vorba de cetateni romani de etnie maghiara, sau pur si simplu de cetateni romani, pentru ca aceasta majoritate uriasa pe care oamenii ne-au dat-o, are in acelasi timp rolul de a-i speria pe cei care nu fac parte, pe cei care nu au venit la vot, pe maghiari care sunt reprezentati in acest moment doar de UDMR. Nu vreau sa fiu ca Traian Basescu care a insuflat ideea de separare: ardeleni contra olteni, medici contra pacienti, profesori contra elevi. Cred intr-o uniune a romanilor. Vreau sa dau un semnal ca USL nu este impotriva UDMR." 
  • Daca vom folosi aceasta majoritate pentru razbunare nu vom obtine nimic. Spun foarte clar: USL nu are nevoie de UDMR pentru majoritate constitutionala, dar vreau sa fac orice imi sta in putere pentru ca in Romania sa fie mai putin razboi. 
  • Eu iubesc democratia din PNL, dar domnul Victor Orban este mereu contra.
  • Din toata campania, cel mai ticalos argument a fost sa vina lumea la vot, ca USL-ul ne duce in Rusia, ne duce in China. Aceasta este o mare minciuna. Impreuna am intrat in NATO si in Uniunea Europeana
  • Joi voi fi la Bruxelles. Nu ma duc cu Traian Basescu, ma duc cu cursa de linie. Ma duc pentru a ma intalni cu prim-ministrii social-democrati si cu presedintele Frantei
  • Eu le promit oamenilor ca ramanem uniti si vom incepe sa reconstruim ce s-a distrus in acesti ani.

Crin Antonescu

  • Vreau sa-i felicit pe toti cei care au luptat impotriva ARD si a celor care m-au votat. Noi, USL am fost acuzati ca facem un blat. Noi nu am facut niciun blat, ci doar am numit in colegii membri care erau cunoscuti la nivel local. A doua dezinformare din partea ARD a fost aceea ca Ardealul este pedelist, ca este pro-europen si ca trebuie sa salveze Romania de cei care voteaza pentru USL. Ultimele date arata ca USL a castigat in Ardeal toate colegiile cu exceptia acelora castigate de UDMR.
  • Realitatea a depasit asteptarile noastre, numai ca toti am inteles ca este normal sa te bucuri decent, toti stim ca nu primim un premiu si ca asteptarile si responsabilitatile sunt mari. Noi am abordat foarte serios campania asta. 
  • Declaratia pe care premierul a facut-o este un lucru pe care il asumam in comun (despre o eventuala colaborare cu UDMR - n. red.). El s-a consultat cu mine inainte. Premierul nu a inventat nimic aseara. Acest lucru a fost convenit inainte. Nu din teama ca suntem prea putini.
  • Cred ca sunt un om relativ modest. Sunt mandru ca impreuna cu acesti oameni am facut un lucru mare: USL. Unora li se pare usor acum dar nu este asa.
  • Este exclus ca din USL sa se despinda vreo grupare.
  • Speranta ca un partid din USL se va duce pe un canal al lui Traian Basescu este absolut iluzorie. Nu exista nimeni in USL care sa creada ca ar trebui propus un alt prim-ministru (Victor Ponta - n. red.)
  • Preocuparea noastra este sa nu ne dezamagim alegatorii. Premierul nu a spus decat ca va sta de vorba cu UDMR-ul. Urmeaza sa discutam despre spiritul acestei relatii.
  • Noi ne punem problema ce o sa spuna X din Europa, Y din America. Am ajuns sa se discute despre noi ca si cum am fi Somalia, din cauza acestor iresponsabili.
  • Eu sunt pro-occidental, nu accept sa discut despre orientarea Ministerului de Externe.
  • Vreau sa le multumesc tuturor celor care au avut incredere in noi si sa continuie sa aiba incredere.

Daniel Constantin

  • Liderii USL impreuna cu Liviu Dragnea au mers timp de o luna de zile in toata tara in teritoriu. De aceea poate s-a vazut oboseala pe chipurile noastre. Dincolo de bucuria noastra, am vazut chipurile oamenilor. Stim bine nevoile si problemele lor si trebuie sa facem exact ce am promis in campanie. Eu ma asteptam la aceste rezultate, pentru ca am avut si sondaje interne care ne dadeau castigatori cu un procent de 70%.
  • Votul a fost impotriva domnului Traian Basescu dar a taxat si declaratiile iresponsabile ale acestuia.
  • Toate statele europene doresc un singur lucru si anume sa se respecte vointa populara.
  • Avem exporturi blocate de 5 ani spre Rusia. Si cred ca totul este din cauza unui razboi politic.
  • Sunt multe de construit, poate nu ne vor ajunge cateva zile sau cateva luni, poate chiar un mandat, dar va propun sa incepem.





Citeste mai multe despre   



















7963 vizualizari

  • +26 (34 voturi)    
    dati mai putin, sa ajunga la toata lumea (Luni, 10 decembrie 2012, 22:47)

    Zeroth [utilizator]

    Pai daca vreti sa fie mai putin razboi luati si PDL-ul si PPDD-ul la guvernare.
    Penibil personaj.
    • +2 (14 voturi)    
      Distractie (Marţi, 11 decembrie 2012, 9:25)

      vonwest13 [utilizator] i-a raspuns lui Zeroth

      Ce este mai tragic este ca tara va fi din nou intoarsa cu fata spre rasarit in contextul scutului antiracheta. Rusia vrea cu tot dinadinsul ca scutul sa nu ajunga la Deveselu sau macar sa aiba partea ei de technologie de acolo, asa ca sa va asteptati la distractii mari de tot.
  • +35 (49 voturi)    
    ha ha (Luni, 10 decembrie 2012, 23:09)

    Eugenca [utilizator]

    cica au fost blocate exporturile catre rusia. cea mai buna gluma a anului.
    poate a vrut sa zica ca au fost blocate vanzarile catre Rusia a resurselor romanesti si asta la preturi de nimic.
    sa vedeti ce repede se va 'privatiza' oltchimul , la pretul unei garsoniere. si bineinteles ca 'investitorul strategic' va fi un rus
    • -10 (24 voturi)    
      Propaganda (Marţi, 11 decembrie 2012, 2:10)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui Eugenca

      de doi bani. Rusia nu are nevoie sa cumpere resursele nimanui, au resurse cat 10000000 de Romanii.
      • +5 (7 voturi)    
        Rusia, imens de bogata, imens de lacoma (Marţi, 11 decembrie 2012, 9:51)

        hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

        Rusia este imensa dar se vrea 'si mai imensa'. Aduna tot ce nu este bin pazit si, pe ce pune mana nu mai lasa s-i scape, asa cum face cu Transnistria.
        • +2 (2 voturi)    
          Rusia nu poate domina prin lacomie! (Marţi, 11 decembrie 2012, 10:46)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

          Pentru a domina ai nevoie de resursele rusilor si de abilitate nemtilor de a construi pe baza resurselor.
      • +1 (7 voturi)    
        Ai dreptate, parca Gittenstein face lobby pentru (Marţi, 11 decembrie 2012, 9:53)

        .... [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

        vanzarea resurselor minerale. Faptul ca noi le-am dat si rusilor de la Lukoil sau Gazprom de buna voie chiar sub guvernarea PDL-Basescu e cu totul alta problema pe care basistii de pe Hotnews se fac ca nu o vad. De fapt e ciudat cum toata lumea stie alianta germano-rusa pentru dominarea pietei de energie a Europei insa pentru basisti nemtii sunt buni si rusii rai doar pentru ca Merkel l-a pus inapoi mot la Cotroceni pe demisul Basescu. Ca sa nu mai zic faptul ca presiunile pentru liberalizarea pretului la energie, privatizarea resurselor energetice si exportul de gaze ieftine romanesti vin tot de la Merkel.
    • -3 (3 voturi)    
      ai perfecta dreptate (Marţi, 11 decembrie 2012, 10:40)

      Baltaretu [utilizator] i-a raspuns lui Eugenca

      achiesez la comentariu dvstra, mentionand si China mai spre rasarit
  • +21 (27 voturi)    
    Avem exporturi blocate de 5 ani spre Rusia. (Luni, 10 decembrie 2012, 23:32)

    Liolikk1 [anonim]

    Si cred ca totul este din cauza unui razboi politic.
    ----------------------
    Si eu cred ca tu, nene, debitezi tampenii. Basarabia face mai mult decat 300k euro si vila din Corbeanca.
  • +18 (28 voturi)    
    ))) (Luni, 10 decembrie 2012, 23:33)

    nic1 [utilizator]

    Cristoiu a avut dreptate" pe astia nu ii mai dai jos decat cu tancurile" si are perfecta dreptate.Acum reduce bani de la Presedentie, maine nu mai are voie sa intre sau sa iasa de la Cotroceni decat cu bilet de voie de la USL(am citat din Cristoiu).

    Multe "sucesuri"
    • +1 (23 voturi)    
      penibil (Marţi, 11 decembrie 2012, 1:33)

      Colonel [utilizator] i-a raspuns lui nic1

      PSD a pierdut alegerile de fiecare data cand a fost la putere. S-a intamplat si in 96 si in 2004. PNL a pierdut, de asemenea, alegerile dupa ce au guvernat. Scuza-ma, dar teoria asta paranoica ca nu ii mai dam jos pe astia e total contrazisa de istorie.
      • +2 (4 voturi)    
        au pierdut puterea (Marţi, 11 decembrie 2012, 9:51)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        dupa cata mizerie au facut in tara intr-un val de guvernare.
        • +5 (5 voturi)    
          asa, si ? (Marţi, 11 decembrie 2012, 11:25)

          Colonel [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

          Important e ca au pierdut-o, deci nu sunt "invincibili" si nu au confiscat-o. Acum sunt la puere, pe viitor vor reveni in opozitie. In nici un caz nu se pune problema ca nu mai scapam de astia. Si PDL a pierdut puterea dupa guvernare, tot din cauza mizeriei pe care au facut-o intr-un val de guvernare.
  • +27 (35 voturi)    
    luciiciu@gmail.com (Luni, 10 decembrie 2012, 23:38)

    lucadd [utilizator]

    Dar cu plagiatul cum ramane? Cum ramane situatia cu furtul intelectual? O sa se institutionalizeze chestia asta? Adica altii stau ani de zile sa faca o teza, isi fac o profesie din a reflecta "de maniere academique svp" si vine un mic nombrilist egoist, plin cu pile din politica si cere sa i se faca un doctorat ca sa aiba legitimitate!!!
    Nu numai ca s-a facut de ras ccu teza lui plagiata in cel mai grosolan mod, insa ce e mai grav e ca o sa fie prim-ministrul romanilor.
    Nu stiu daca trebuie sa va consolati cu asta concetateni...poate unii zic ca plagiatul nu conteaza insa va pot face o traducere a plagiatului in viata cotidiana de la tara sa zicem.
    Sa zicem ca exista un badea Ion care lucreza la camp din greu, ara, seamana, vine vremea recoltei. Merge la cules mosul si cand sa se intoarca spre casa il prinde setea. Ca sa ajunga la izvor trebuie sa isi lase oleaca carul in drum. Pe strada la umbra sta badea Ponta. Hopa!!! Se uita nimeni langa car sa il pazeasca si hop isi zice. Daca nu e nimeni e al meu. Ajunge in sat il vinde si traieste bine mersi. Se intoarce Ion si aude ca Ponta i-a furat carul. Insa Ponta deh imbogatit peste masura ii schimba pe gardist si cand se duce Ion sa il reclame ii spune gardistul ca pana la ora aia asa au fost regulile, daca lasi carul si ti-l fura asta e, Ion nu e de vina.
    Deci rezum, impostura si smecheria o sa fie fruncea tarii foarte probabil. Ma intreb cum o sa poata sta oamenii de cultura, adica cei atasati nu numai cu numele ci si cu simtul si demnitarii straini a coté de prim-ministrul nostru
    Voie buna
  • +14 (22 voturi)    
    good cop - bad cop (Luni, 10 decembrie 2012, 23:42)

    ala_ [utilizator]

    primu zice ca este pro occident
    al doilea zice ca avem probleme economice cu rusia...

    practic, primul isi asigura pozitia in timp ce lucrurile se fac la un nivel inferior lui...

    bull-shit!
    • +2 (6 voturi)    
      Avantajul lucrului in echipa! (Marţi, 11 decembrie 2012, 8:22)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui ala_

      Membrii echipei pot sustine lucruri total opuse atragand electorat divers , cand esti de unul singur daca procedezi asa devii ipocrit.
  • +17 (25 voturi)    
    Frumoasa poza cu Ponta :D... (Luni, 10 decembrie 2012, 23:57)

    Clop [utilizator]

    ... surprinde tot caracterul omului.

    "Nu exista nimeni in USL care sa creada ca ar trebui propus un alt prim-ministru."(Victor Ponta - n. red.)

    Asta spune totul despre "stofa" din care este croit acest licurici chitit - ca sa ma exprim eufemistic - si despre pupincurismul de nisa afacerista, nu de doctrina, din politica.
  • +19 (27 voturi)    
    S-a distrus (Marţi, 11 decembrie 2012, 0:12)

    Daniels22026 [utilizator]

    "Eu le promit oamenilor ca ramanem uniti si vom incepe sa reconstruim ce s-a distrus in acesti ani", zice Ponta.

    De distrus, s-a distrus iremediabil. Mitul politicianului pentru care nu exista justitie, asta a fost distrus. Mai grav de-atit. S-a lovit in respectul pentru "smecher" si "pitipoanca". Cica aceste personaje n-ar fi cele mai "cool". Cica nu mai au voie sa copieze la bacalaureat si nu mai pot plati cinstit pentru titluri de doctor. Cica pot fi pedepsiti pentru smecherii penale, ba chiar sa intre si la puscarie. Cica revolutionarul sanatos e un milog penibil, iar toata lumea ar trebui sa munceasca cinstit. Ce inseamna discutia asta despre meritocratie?

    Zice bine Ponta. Mitul smecherului trebuie re-construit din temelii. Plagiatele trebuie declarate legale, bacalaureatul trebuie luat de toata lumea, iar justitia trebuie sa-si vada lungul nasului. Justitia de televizor este suficienta pentru cei smecheri.

    Sigur, e permis sa-l birfim pe smecher sau pe pitipoanca. Dar de ce sa-i pedepsim? Trebuie instaurata pacea intre smecheri si cei cinstiti. Smecherii sint dispusi chiar la concesii. Ei sint de acord sa-i primeasca si pe oamenii cinstiti printre ei. Sa "raminem uniti" dupa cum spune Ponta.
    • +5 (7 voturi)    
      Sa construim, si cinstitii si hotii! (Marţi, 11 decembrie 2012, 8:52)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Unii pe baza muncii, altii pe baza hotiei, fie ca cei mai buni sa castige. Pana acum hotii si-au risipit furtul iar cinstitii si-au risipit munca incercand sa-i bage la puscarie pe hoti.
    • 0 (0 voturi)    
      Mitul "gertzoiului" prosper si pe cai politici (Marţi, 11 decembrie 2012, 22:57)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      In acest sens, distinsul plagiator i-a trimis multe felicitari Ministrului Educatiei, dar din pozitia unuia cu trandafiriii plasati in partile intime, care-i acopera goliciunea academica.
  • +8 (18 voturi)    
    vrea pace.... (Marţi, 11 decembrie 2012, 1:01)

    luci30 [utilizator]

    cu o ,,dama de companie,,-trecuta prin toate guvernarile si unsa cu toate unsorile-care nici nu vrea mult...ia , un flecustet ca justitia...sau cultura ...ma rog ,nu chiar orice pt. staiful pe care pretinde ca-l are....ai ,ai tu Ioane si tu Gheorghe,degeaba te-ai ridicat ca tot nu te.ai desteptat
  • +8 (16 voturi)    
    ? (Marţi, 11 decembrie 2012, 1:03)

    cotora [utilizator]

    ponta, va fi liniste atunci cand nu mai faceti zid in fata coruptilor, acuma sunt 7 parlamentari usl, pe care trebuia sau trebuie sa ridicati imunitatea pentru a fi arestati sau anchetati si judecati, ce faceti ?, antonescule, iutate la emisiunile la care ai fost tu personal, in care te decalarai convins un antieuropean si antiamerican
  • +9 (15 voturi)    
    pentru ca in Romania sa fie mai putin razboi: (Marţi, 11 decembrie 2012, 2:09)

    Maestrul [utilizator]

    sinucide-te.
  • +7 (13 voturi)    
    Am ajuns sa se discute (Marţi, 11 decembrie 2012, 2:15)

    mihai_42 [utilizator]

    despre nai ca despre Somalia din cauza unor iresponsabili ... He, he, he, gura pacatosului adevar graieste!
  • +13 (17 voturi)    
    minte (Marţi, 11 decembrie 2012, 2:19)

    ala_ [utilizator]

    "Pentru acest numar de 79 de parlamentari in plus nu vor fi cheltuilei in plus."

    eu unul nu cred asta. Eu cred ca e o alta minciuna marca ponta. Pt fraieri, la tv, spune ca nu vor fi cheltuieli, insa in spate vor fi...unele mascate si la altele vor da din umeri. Cert e ca ponta e maestrul minciuinilor si asta suna a minciuna ieftina de o posta.
    Nu a dat nici un fel de explicatie, doar spune asa ceva. De parca el e deasupra legii...de parca el are dreptul sa limiteze salariile parlamentariilor...
  • +7 (13 voturi)    
    Gura pacatosului Antonescu (Marţi, 11 decembrie 2012, 2:59)

    uluit [utilizator]

    "Noi ne punem problema ce o sa spuna X din Europa, Y din America. Am ajuns sa se discute despre noi ca si cum am fi Somalia, din cauza acestor iresponsabili."

    Pai bine mai Antonescule, asa-i ca se ascute lupta de clasa pe la tovarasii de drum? Din afirmatiile tale, trag concluzia ca, cine nu-i cu voi, e impotriva voastra. Jignesti atat de usor oameni din Diaspora sau personalitati politice care va critica modul de a face politica si nu te intereseaza, daca au dreptate.

    Simtiti-va bine in gasca, fiindca timpul vostru la guvernare o sa fie cam scurt cu asa gandire.
  • +11 (15 voturi)    
    hop si ala mic... (Marţi, 11 decembrie 2012, 8:11)

    mercedes [utilizator]

    "Toate statele europene doresc un singur lucru si anume sa se respecte vointa populara" zice ala mic. Arunca-ti privirea peste presa internationala dupa alegeri : statele europene sunt dezamagite de vointa populara in Romania.
  • +6 (10 voturi)    
    coment ! (Marţi, 11 decembrie 2012, 8:20)

    pita [utilizator]

    As fi de parere sa nu mai dati rapoarte "" asa in gasca , adica cate 3'', la a3 , nu da bine , parca ati fi aserviti unei puteri, sau unei organizatii, vreti sa va bucurati nici o problema iesiti la tvr , oricum va vede mai multa lume. Nu mai are nici un rost sa dati in BASESCU, aveti tot ce ati visat cu alte cuvinte ''si painea si cutitul'', daltfel stim ca el este de vina pentru tot si pentru toate cate s-au intamplat in Rom, inca dinaintea erei noastre si pana de dupa noi. Suntem nerabdatori sa va vedem la munca , sa vedem al doilea ''Guvern cinstit ''si daca ma credeti as vrea sa fie cel mai bun de dupa ''evenimente''.
    • -1 (1 vot)    
      intreaba ce inseamna pita pe tziganeste.... (Marţi, 11 decembrie 2012, 11:48)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui pita

      Apoi schimba-ti pseudonimul .
      In rest, nu-mi vine sa mai comentez aiurelile basiste.....sunteti debusolati si muscati asa, din obisnuinta, aiurea.
      Astept sa intram in "normal" si, daca mai este nevoie, comentez atunci.
      Acum.....intru doar, citesc articolele, comentariile si....zambesc.
      Deocamdata este bine.Foarte bine.
      • +1 (1 vot)    
        sa fiu .. (Marţi, 11 decembrie 2012, 13:50)

        pita [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        sincer e bine ,dar nu pentru toata lumea , si sunt sigur ca nu va fi curand , in niciun caz nu inseamna la ceea ce te gandesti.
  • +4 (8 voturi)    
    delirul devine (Marţi, 11 decembrie 2012, 8:20)

    __alex__ [utilizator]

    doctrina politica....
  • +8 (10 voturi)    
    Politicieni cu mintea ingusta (Marţi, 11 decembrie 2012, 8:27)

    tavyy [utilizator]

    Astai nu au invatat nimic din trecut? Ca oricat de multe voturi ai avea la alegeri daca dupa 4 ani lasi mare parte a poporului nemultumit se va alege praful de tine. Ar trebui sa ia aminte de la alegerile cu Nastase, de la alegerile de acum 4 ani cand PDL iesise invigator, etc.
    Daca astia in 4 ani o sa inrautateasca situatia, si o va inrautatii sunt 100% sigur deoarece ei nu au venit cu niciun plan de redresare economica o sa se aleaga praful de ei la urmatoarele alegeri.

    Dupa cum s-a observat toata campania electorala a fost centrata pe Basescu si doar atat. Nu am auzit de niciun plan de a conduce tara asta catre mai bine, tot ce am auzit in ultimele luni au fost amenintarile cu suspendarea lui basescu de catre antonescu si doar atat.
  • +1 (5 voturi)    
    rock (Marţi, 11 decembrie 2012, 8:37)

    TLiviu [utilizator]

    eu din toate un lucru nu intzeleg de ce tipa de la ARD cu "ciocu mic"a mai participat l a alegeri
  • 0 (4 voturi)    
    Minciuni (Marţi, 11 decembrie 2012, 9:31)

    mjj [utilizator]

    Mananci bors, Ponta. Udmr-ul a fost la guvernare in toate sistemele de dupa '89. Asa ca nu avem nevoie de ei. In guvernul ungar nu exista romani. Dar ce in Romania nu mai sunt oameni capabili sa conduca cele doua ministere? Mancati rahat, ca asa va place, toti sunteti niste mincinosi. Sa va fie rusine.
    • +5 (5 voturi)    
      udmr (Marţi, 11 decembrie 2012, 10:19)

      arthurius [utilizator] i-a raspuns lui mjj

      In ungaria sunt 0,8 % romani, vs. 6 % maghiari in romania. Nu au partid politic, fiindca nu au cum sa treaca de pragul electoral. Cu toate astea , noua constitutie legalizeaza un anumit numar de locuri pentru formatiunile etnice din ungaria, chiar daca nu au partid, si nu s-au regasit pe liste electorale.
      Diferenta intre UDMR si restul partidelor politice, este ca UDMR-ul nu e partid, nu are ideologie de stinga-dreapta (Frunda de pilda e de stanga, Ekstain e de dreapta, dar se inpaca mersi sub acelas acoperis), dar sunt consecventi in a reprezenta votantii lor, lucru ce nu se poate face daca raman in oopzitie. Cu toate ca se unesc intotdeauna cu partidul de guvernare, sunt mai putin curvari decat parlamentarii care isi schimba ideologia de stanga-dreapta in functie de putere.
  • 0 (2 voturi)    
    De care e exporturi? (Marţi, 11 decembrie 2012, 9:35)

    Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator]

    Exemple?
  • 0 (0 voturi)    
    Despre aritmetica (Marţi, 11 decembrie 2012, 10:05)

    Merdenea [utilizator]

    Prea multa patima.....strica, asa ca ai sa ne amintim de prezenta la vot. Se pare ca au fost la vot cca 40% din electorat. In acest context o socoteala simpla ne arata ca USL a castigat cam 55%din 40%.
    Deci nu au votul la peste 60% care nu au votat, plus 20% care au votat altceva, atunci rezultatul este surprinzator, 80%.
    In concluzie votul a fost contra Basescu si PDL nu pro USL.
    Asta ar trebui sa puna seerios pe ganduri actuala clasa politica si realizarile ei.
    Ei sis a nu uitam ca vine 2013 cu Rosia Montana si acolo coruptia si lacomia este mare, asa ca lucrurile se vor "incinge" la rosu...iar cei 80% de cetateni cu drept de vot pot usor sa traga un sut in fund la toti de-a valma...:) Ehei, Rosia Montana....Romania, Patrie, Sacrificiu, Patriotism....sa vezi dans atunci..
  • +3 (3 voturi)    
    ???? (Marţi, 11 decembrie 2012, 10:27)

    giotto [utilizator]

    Alegerile le-ai castigat pe un val anti EU si anti USA indus chiar de voi de USL.Acum zici ca esti pro. Cred ca nu esti sanatos. Basescu sa faca ce are de facut si sa fie suspendat pentru ca daca-l confirma pe Ponta premier toate se vor sparge in capul lui in continuare. Sa-i lasam sa-si vada de treaba.
  • 0 (2 voturi)    
    ???? (Marţi, 11 decembrie 2012, 11:22)

    sosuhno [utilizator]

    Domnii Antones cu si Ponta nu pun prea mult pret pe cuvinte. Acest fapt vine din lipsa lor de educatie si de bun simt. Ne-am intors la vremea bolsevica a FSN-ului a presedintelui Iliescu.
    Mai multi parlamentari -cheltuieli mai mari -cca 12 mil de EURO! UDMR-ul a participat mereu la guvernare. Ei au avut o atitudine mai moderata. Pentru maghiarii din Romania nu a fost benefic. Traiesc in mare saracie....Cand noi romanii ne vom schimba mentalitatea, nu mai asteptam sa ni se dea,nu mai asteptam pomana de la Dumnezeu si de la guvern, va fi mai bine. Atata timp cat am votat oameni corupti cu dosare penale, nu mai am nimic de zis. Nu credeti ca vina va fi data pe USL! Nu ! vinovata va fi UE. Ca nu mai DA pomana! e grav, foarte grav.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri