Ponta: Am discutat despre introducerea impozitului forfetar la firmele din domeniul serviciilor

de Ionut Baias     HotNews.ro
Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 0:48 Revista Presei | Radio TV

Premierul Victor Ponta a anuntat in premiera vineri seara ca a discutat in Guvern necesitatea introducerii impozitului forfetar la firmele din domeniul serviciilor fara a specifica insa cat ar putea fi impozitul forfetar pentru firmele din servicii, in cazul in care masura ar fi agreata la nivelul Guvernului si daca FMI ar fi de acord cu introducerea sa. Premierul spune ca aceasta masura, alaturi de alte reduceri de 5 miliarde de lei sunt necesare pentru a putea asigura plata salariilor si pensiilor.

"Cred ca si pentru hotelieri e o masura buna fiindca stiu ca au un impozit si gata. Altfel, trebuiau sa faca o multime de acte, venea Garda Financiara in control si platau mereu o multime de amenzi.. Practic, acum nu incasam nimic fiindca toti se declara pe pierdere", si-a explicat pozitia premierul, care crede ca poate scoate mai multi bani pentru buget din domeniul serviciilor

Premierul a mai spus si ca "ideea gazelor de sist trebuie tratata serios pozitiv" si ca se gandeste la o majorare a redeventelor pe titei dat fiind faptul ca expira in curand contractul cu Petrom.

O alta masura importnta anunatat de seful guvernului o reprezinta desfiintarea unui grad de jurisdictie pentru a accelera solutionarea proceselor, a ave aun numar mai mic de dosare si a nu se mai ajunge la Inalta Curte de Casatie si Justitie.




















11829 vizualizari

  • +57 (63 voturi)    
    Succesuri! (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 1:19)

    marvio [utilizator]

    Bravos! Care va sa zica incepem noua guvernare cu prima mare greseala economica, dar si politica a Guvernului Boc, impozitul forfetar, care a pus pe butuci peste 100.000 firme in 2009. La noi "succesuri", domnule Ponta!
    • +22 (22 voturi)    
      Parca-i lipsea un miliard.. (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 10:06)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui marvio

      .. pentru cheltuieli. Acum a ajuns la cinci?
      • +14 (14 voturi)    
        simplu (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 23:01)

        Gg65 [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

        unul pentru tara si celelalte pentru camarila.
        Cum l-a apucat pe el mila de hotelieri!Sa nu vina controale, sa nu mai dea amenzi, sa nu mai faca o multime de acte....
        Ce inseamna sa fii responsabil, un adevarat lider caruia ii pasa de oameni.
        Au un impozit si gata!Nu conteaza ca se pot " declara " pe pierdere, trebuie sa plateasca impozitul.In schimb nu mai fac o multime de acte, nu mai vine Garda, nu mai platesc amenzi!
        Garanteaza asta dl Ponta ?Fara controale, fara amenzi?Ar putea fi atractiv.....
      • +10 (10 voturi)    
        Asta si acuma plagiaza! (Duminică, 6 ianuarie 2013, 17:44)

        shuly [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

        Mor de ras ,copylotul baga si acuma plagiat la planul economic al lui Boc!
        Pai ce spume la gura mai faceau pe la Latrine si Irealitati alde Ponta si ai sai.
        Parca vad si acum numaratoarea zilnica de firme inchise din cauza forfetarului facuta de latrine.
        Hahahahaha!O sa ii spuneti Sfantul Boc daca o tine Copylotul asa!
      • +4 (4 voturi)    
        ... (Luni, 7 ianuarie 2013, 11:14)

        dragonfly [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

        dragi votanti USL daca credeati ca copy/paste se gandeste la voi cand l-ati ales iata ca inevitabilul s-a produs!!! toate masurile sunt luate in favoarea grupului infractional numit USL si in nici un caz cu gandul de a va face voua/noua viata mai usoara!! acu' "ciocu mic" ca voi sunteti la putere!!!
    • +4 (4 voturi)    
      mai draga, (Luni, 7 ianuarie 2013, 10:13)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui marvio

      s'o fi consultat cu dl pogea.
      • -1 (1 vot)    
        alt postac? (Luni, 7 ianuarie 2013, 12:27)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        nu era propunerea si fundamantarea lui Nita -PSD? acum dai inapoi?
  • +60 (60 voturi)    
    ah (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 1:19)

    amanda13 [utilizator]

    ce se mai intoarce ponta a la ploiesti. pai cum era cu "nu ne vindem sistu si tarisoara asa cum vrea dictatorul"????

    "reduceri de 5 miliarde" si alte masuri etc., etc. "necesare pentru a putea asigura"... vasazica nu sunt nici pe departe asigurate in momentul de fata!

    dragi pomanagii aveti ce ati votat...
    • +21 (21 voturi)    
      Daca spune adevarul (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 10:21)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui amanda13

      inseamna ca s-a inbolnavit rau de basism.
      • +2 (2 voturi)    
        corect (Luni, 7 ianuarie 2013, 12:49)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui ty

        dottore e omul lui base !
        d'aia la si numit de doua ori in fruntea bucatelor.:))

        restu', e can can !
    • +9 (9 voturi)    
      corectie: (Duminică, 6 ianuarie 2013, 0:35)

      danzigk [utilizator] i-a raspuns lui amanda13

      1. suntem toti in aceeasi oala si
      2. chiar crezi ca orbii vad ???
  • +63 (63 voturi)    
    I-auzi frate (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 2:27)

    Gigell [utilizator]

    Da' cand Boc a bagat impozitu' forfetar era o crima. Plagiator nu vrei sa recunosti ca esti, da' de ipocrit ce zici ?
  • +41 (41 voturi)    
    "trebuie tratata serios pozitiv" (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 3:20)

    I [utilizator]

    trebuie sa hotaram ce zic eu! :)) Nu e dictator deloc Ponta.
    • +25 (25 voturi)    
      Ai dreptate (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 11:10)

      cobra1000 [utilizator] i-a raspuns lui I

      nu e dictator....e prost cu patima !
  • +8 (20 voturi)    
    Impozit forfetar (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 8:56)

    dece [utilizator]

    Pogea si Boc au distrus iremediabil economia prin impozitul forfetar.
    Micile firme, chiar si pe pierdere sustineau salariile celor care incercau sa faca ceva... Se plateau salarii, cas, cass, somaj...iar masura luata a sters sute de mii de contrubuabili si a ingrosat somajul.
    Acum, daca Ponta reintroduce impozitul forfetar e de rau: vor fi dati afara si restul contribuabililor din firmele tinute in viata doar de ambitia unor patroni care au platit prin impozitele date statului salariile bugetarilor!
    • +9 (19 voturi)    
      Impozitul forfetar ... (Duminică, 6 ianuarie 2013, 15:17)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui dece

      ... a pus pe butuci zeci de mii de firme inactive, si a afectat nasol putine firme mici, poate doar cateva mii - de ex. firma unui prieten care era la limita de jos a uneia din marjele de impozitare, si care in consecinta a platit mai mult, proportional cu venitul, decat o firma aflata putin sub limita superioara.

      Cele zeci de mii de firme inchise ca urmare a aplicarii impozitului forfetar au dus insa la o scadere semnificativa a efortului ANAF pt. evidenta si controlul acestor firme. Asa ca dupa parerea mea a fost un lucru bun.

      In mod particular, si prietenul de care zic, in ciuda faptului ca lui i-a picat foarte prost, n-a avut de obiectat decat la modul de aplicare, nu a considerat insa masura in mod esential proasta.

      Firmele alea inactive erau tinute mai ales de tepari, ca sa aibe pe ce da la repezeala un tun, in cazul in care apare ocazia, dupa care sa le inchida repede. Asa ca inchiderea lor a fost din inca un punct de vedere un lucru bun.

      Mai o chestie, firmele inactive nu platesc nici CAS, nici somaj, nici nu contribuie la fondul de pensii.

      Asa ca io in locul tau m-as mai informa inainte sa vorbesc. Acuma, cum a trecut ceva vreme de la impozitul forfetar aplicat de Boc, firmele astea inactive, tinute in viata doar in speranta ca apare vreun tun de dat, iar s-au inmultit

      Asa ca io n-as fi foarte suparat daca s-ar aplica din nou masura, cu conditia sa se faca cu cap. Acuma, daca n-a reusit s-o faca prea bine guvernul Boc, care totusi avea oameni care mai si judecau din cand in cand in componenta, m-as mira s-o faca bine guvernul Ponta, format aproape exclusiv din papagali, numiti pe criteriul care imita mai bine ce i se zice de la partid.
      • +7 (7 voturi)    
        impozitele platite (Duminică, 6 ianuarie 2013, 18:51)

        dece [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        Revin special pentru tine, cu urmatoarea clarificare: un patron isi tine firma, nu are contracte, evident din cauza crizei...a platit luna de luna taxele si impozitele catre stat...caci are doi angajati pe care (din motive personale) nu i-a dat afara. Le plateste salariile, modeste, de cca. 1500 pe luna, plus cas, cass, sanatate, alte taxe si abonamente...din banii astia, oameni ca tine primesc salarii, oameni ca parintii tai primesc pensii.
        Impozitul forfetar e perceput ca o taxa suplimentara, statul neajutand cu nimic micul patron care subventioneaza firma in ultimii ani din propriul buzunar...din banii din salarii adusi in familie de ceilalti membrii majori. Care au fost deja impozitati la firmele private unde lucreaza!
        Inchiderea firmei inactive va duce la suplimentarea fondurilor de somaj si la lipsa fondurilor pe care micul patron le platea statului pentru ca tu si parintii tai sa le luati lunar (in ipoteza in care tu esti bugetar si parintii pensionari - ceea ce e un lux in ziua de azi :) )...
        Asadar, fiscul mai aduna praf si pulbere, statul castiga minusuri in bugetul de sanatate, pensii si somaj, iar tu (si parintii tai) veti fi subventionati de FMI...caci micul patron nu va mai cotiza nici un ban catre stat!
        A bon entendeur, salut!
        • -1 (3 voturi)    
          hai ca ai luat-o (Luni, 7 ianuarie 2013, 12:40)

          lucyan [utilizator] i-a raspuns lui dece

          rau pe aratura...
          patronul nu are contracte dar plateste din buzunarul lui salarii de 1500 lei pe luna...
          da cine erau angajatii astia?
          in romania milioane de oameni muncesc pe salariul minim, la firma care au milioane de lei profit si tu vrei sa spui ca un patron fara contracte plateste salarii de 1500 lei pe luna?
          • 0 (0 voturi)    
            o iei ad literam (Luni, 7 ianuarie 2013, 20:07)

            mark35 [utilizator] i-a raspuns lui lucyan

            a fost doar un exemplu, orice firma fie ea si mica cauta sa isi pastreze angajatii , si nu a fost poate mereu fara contracte, au fost si vremuri mai bune cand reusea sa isi acopere cheltuielile. Cat despre firmele care castiga milioane si platesc salarii minime (sau pe aproape) sa stii ca nu sant firmele mici ci multinationalele ,marile lanturi de supermarketuri si altele.
      • +2 (2 voturi)    
        nu ai nici un prieten (Luni, 7 ianuarie 2013, 8:42)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        vorbesti in functie de horoscop. singurele firme care nu sunt afectate, sunt cele ale politicienilor, care au contracte cu statul.
        iar masura cu forfetarul este a comunistului de nita, la momentul cind psd era la guvernare cu pdl.
      • 0 (0 voturi)    
        Ar trebui (Luni, 7 ianuarie 2013, 19:59)

        mark35 [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        Sa iti faci si tu o firma si atunci ai vorbi din alta postura nu din cea de spectator la firma prietenului tau. Si sa stii ca nu multi si-au facut firma cu intentia de a deveni tepari ci au devenit tepari probabil din cauza ca statul i-a tepuit mereu. Oricum parerea lui ,,de ce'' e mult mai pe obiectul discutiei si e realista pe cand a ta e orbita de politic care din pacate influenteaza foarte mult economicul si se pare ca de cele mai multe ori nu in bine.Dar e parerea ta , fiecare are dreptul la una si ce e pacat e ca cei care nu au produs in viata lor un cui, o scobitoare (ma refer la politicieni nu la tine) fac regulile jocului si le fac prost de 23 de ani si incearca cu o perseverenta demna de o cauza mai buna sa puna pe butuci si ce a mai mai ramas
    • +4 (4 voturi)    
      altul? (Duminică, 6 ianuarie 2013, 17:53)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui dece

      da' voi un instructor de partid mai putin tembel nu va gasiti? Ce sustinea o firma cu 200 e PE AN (adica 12 luni) cifra de afaceri? N-au fost decat 70 000 firme in aceasta situatie (cifre oficiale nu basme de partid sau de A3)
  • +8 (12 voturi)    
    o mare porcarie.... (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 9:06)

    nedumeritul [utilizator]

    impozitul forfetar este o mare diversiune ticaloasa. Stim cu totii ca exista firme care obtin usor contracte sau clienti,adica au monopolul in domeniul lor de activitate.Acest monopol l-au obtinut prin coruptie , spaga sau abuz de putere si nu prin mecanismul capitalist firesc adica prin calitatea si pretul serviciului prestat..La cifra lor de afaceri acestia isi pot permite impozitul forfetar.De cate ori am auzit cu totii expresii de genul:
    -daca mai faci afaceri ca asta eu nu te mai sustin
    -daca vrei sa-ti anulez amenda aboneaza-te la....
    -iti aprob cererea dar....
    -te ajut dar vei cumpara numai de la...
    de exemplu un shaormar care vinde shaorma cu 4 lei are un profit pozitiv dar mic adica satisface o necesitate sociala reala dar nu are de unde sa plateasca "forfetar" si inchide firma.
    Cel care vinde cu 12 lei are de unde....Tu cetatean daca vrei shaorma o vei avea la pretul de 12 lei plus drumul in plus pana la locul "cu vad" daca pana atunci nu-ti trece foamea....
    Exemplul nu e cel mai potrivit.... dar ganditi-va si veti gasi multe altele mai potrivite.....
    • +5 (7 voturi)    
      Depinde ... (Duminică, 6 ianuarie 2013, 15:23)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritul

      ... de nivelul impozitului forfetar.

      Daca ala de vinde shaorma cu 4 lei are un profit brut de 1 leu la shaorma vanduta, si e in zona cu vad bun, o sa aibe si de unde plati impozitul forfetar, daca acesta e la un nivel decent.

      Daca ala cu 12 lei shaorma are vad prost, si vinde de zece ori mai putine shaorme, profitul lui e posibil mai mic decat al celui care vinde cu 4 lei, dat fiind ca ambii au cheltuieli probabil comparabile cu personalul si utilajele, iar la o asa afecere personalul e cheltuiala curenta cea mai mare, alaturi de materia prima. Si impozitul forfetar il va afecta si mai rau.

      Daca impozitul forfetar e la un nivel decent, tot ce face e sa separe firmele viabile de firmele neviabile - cele neviabile vor trebui sa inchida. Doar daca e la un nivel prea mare impozitul forfetar afecteaza negativ economia.

      Evident, nici unui patron nu-i convine sa plateasca impozit in plus, asa ca nu trebuie sa ne asteptam ca vreun patron sa laude aceasta masura. Da' asa poate le vine mintea la cap si la oamenii cu bani facuti pe cinstite din Romania, atatia cati or fi ei, sa nu mai stea deoparte cand cei cu bani facuti prin furt aduc la putere un guvern de escroci.
  • +21 (25 voturi)    
    Concluzia este clara !! (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 9:23)

    Nelamuritul [utilizator]

    ... si anume ca masurile luate de guvernul Boc au fost singurele ...posibile si necesare in contextul dat. Acum ce-am facut ? ..ne-am intors de unde am plecat !! De ce ??..... pentru ca am ascultat mieunatul de la televiziunile lui Felix motanul, care de fapt nu erau altceva decat dorinta clicii nou formate de a ajunge la putere. Acum in loc de beneficii ..o vom lua de la capat. Cand a fost rasturnat guvernul Ungureanu (prin masiva tradare a oportunistilor, care in treacat fie spus sunt pe aceleasi locuri in parlament si care vor mai TRADA pentru ca asa le este firea ...ce am ales asta vom avea) aveam o usoara crestere economica. Tare ma tem ca ne-am intors in anii '90 epoca Iliescu - Nastase. "Bravos natiune !! .. Halal sa-ti fie !!"
    P.S. Sa vedeti dezbateri la tv lui Felix si Ghita ..cum ca aceste sunt singurele, necesare, bune, oportune masuri si ce "bine" o duc romanii de pe urma lor !!
  • +16 (18 voturi)    
    dar chiar trebuie.... (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 9:29)

    minus [utilizator]

    reduceri de 5 miliarde de lei pentru a putea asigura plata salariilor si pensiilor?

    Pai asta a zis Basescu si era fundamental gresit- soacra mea (una din milioanele de victime jefuite de Basescu) a înteles foarte bine problema de la d-na conferentiar Grecu si domnul lector Badea de la Universitatea Antena 3- cursuri serale!

    Iar socrul meu stie- chiar de la dvs.- ca Basescu va trebui sa dea inapoi banii de pensii si salarii- pe care i-a furat anii trecuti! Nici un progres? Ma gandesc ca ne-ar folosi! Poate va ajuta domnul Antonescu si importantul partid din spatele sau?
  • +19 (19 voturi)    
    aceeasi Marie cu alta palarie sau...palarier? (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 9:33)

    omoni [utilizator]

    Parca facuse rau firmelor acest impozit pe vremea lui Boc. Acum e altceva? Ce altceva?
  • +20 (20 voturi)    
    Nu sunt bani de salarii si pensii? Hmm... (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 9:43)

    Trojan.H [utilizator]

    Ceva imi scapa...
  • +22 (22 voturi)    
    Aloooo, asezati-va linistiti !! Alooo!! (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 9:52)

    Colebil Clinton [utilizator]

    A inceput ponta sa guverneze! Victoras, ai grija de copiii alora de te-au votat!
  • +11 (13 voturi)    
    CATRE PNL (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 9:54)

    cristi2003 [utilizator]

    am intales ca trebuia o alianta pentru castigarea alegerilor, dar fratilor PNL-isti noi nu suntem comunisti, sau ne-am transformat asa mult?
    Stiam ca prostii vor impozita si transpiratia, dar atunci cum dracu sa iti mai platesti celelate taxe, chiriile, salariile, contributiile sociale, amenzile, si toate celelate aberatii birocratice + ca mai trebe sa pui si o paine pe masa familiei.

    daca va pupati cu comunistii si in cazul asta aveti un membru de partid in minus, o firma se inchide si 3 oameni pleaca din tara.

    sper sa fiti oameni normali macar voi PNL
  • +17 (17 voturi)    
    La Multi Ani!!! (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 9:59)

    gecos [utilizator]

    Bine ati venit in noul an . Multumim Ponta. Eu zic ca o greva fiscala ar fi binevenita. Hai sa o facem toti. Eu vreau sa intru in parnaie pentru asta ... sa ma aresteze... sa imi taie mainele ca nu voi plati nimic. Imi doresc din tot sufletul ca Ponta sa aiba grija de mine platindu mi mancarea si gardienii. Sunt mai liber in parnaie decat afara.
  • +27 (27 voturi)    
    unde-s? (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 10:09)

    foarte-curios [utilizator]

    unde sunt mazeta, montesquieu, evoque etc? unde sunt zbieretele legate de impozitul forfetar? unde e "disparitia a 700 000 de locuri de munca si a200 000 de firme"??? Nici instructorii lor de partid nu mai stiu ce sa comenteze. Postaci de doi bani (pardon, de doua copeici).
  • +16 (16 voturi)    
    acum ar trebui sa recunoasca.. (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 10:18)

    akillies [utilizator]

    ..si sustinatorii inraiti ai USL, ca au cam fost pacaliti. Cuab: cea mai contestata decizie a Guvernului Boc folosita de Guvernul Ponta?!?!?! E o gluma foarte amara pentru sustinatorii USL.., dar asa se intampla cand nu ai cap: te dor picioarele..
    Cat despre Ponta: iar plagiaza..:D
  • +21 (21 voturi)    
    incompetent (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 10:19)

    micul_licurici [utilizator]

    L-am vazut si eu aseara la A3 a fost incredibil cand a vorbit despre buget, a zis ca are vesti bune si vesti proaste.

    Bun.... vestile bune:
    - x miliarde pentru majorarea pensiilor, subliniind ca sunt BATUTE IN CUIE,
    - y miliarde pentru cofinantari pentru proiectele europene iar BATUTE IN CUIE,

    - si inca ceva.. in total 5 miliarde in plus la cheltuieli subliniind inca odata ca aceste cheltuieli sunt BATUTE IN CUIE nu se negociaza cu FMI nimic.

    Buuun... la vestile negative.... domne' trebuie sa taiem de undeva cele 5 miliarde pentru ca acoperi cele spuse la capitolul "vesti bune", la intrebarea moderatorului DE UNDE SE TAIE 5 miliarde a raspuns ca o sa vada de unde taie 2,5 miliarde iar restul de 2,5 or sa vina din crestere economica.

    Concluzia: sigur cheltuim 5 miliarde in plus, de unde o sa scoatem cele 5 miliarde sau de unde o sa le taiem nicio veste.
    Cum poate un prim ministru responsabil sa iasa la tv cu o asemenea declaratie ?

    In loc sa vina sa prezinte un buget de la un capat la altu vine si arata cum cheltuieste el 5 miliarde in plus pentru pensii si nu mai stiu ce dar habar-nare de unde o sa scoata aia 5 miliarde.

    Ponta campania electorala s-a terminat!!!

    A... a zis un singur lucru de unde ar putea sa ia o parte din aia 5 miliarde: impozitul forfetar.... ma opresc aici.
    • +13 (13 voturi)    
      "Cum poate un prim ministru responsabil ..." (Duminică, 6 ianuarie 2013, 15:28)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui micul_licurici

      Aici te-am pierdut. Tu chiar l-ai considerat vreodata pe Ponta responsabil?

      Un om responsabil e constient ca orice minciuna e descoperita pana la urma, asa ca nu se apuca sa-si faca teza de doctorat plagiind sute de pagini.

      Ce sa-i faci, romanii or fi avand minte, da' in mod cert n-o folosesc. Si memorie cel putin sigur n-au, sau o tin ascunsa, sa nu care cumva sa se strice. Altfel si-ar fi adus aminte inainte de alegeri ca lupu-si schimba paru' da' naravu ba. Cam ca Ponta: mincinos a fost cand si-a facut teza de doctorat, pretinzand ca el a produs tot ce-a copiat, mincinos e si-acuma.
  • +14 (14 voturi)    
    He, he! (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 10:28)

    inganduratul [utilizator]

    Se mai uita cineva in gura lu' asta?
    • +12 (12 voturi)    
      Re: He,he! (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 16:07)

      danteo74 [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

      Sper ca in curand nici dentistul sa nu se mai uite in gura lui, sa-l lasa sa i se carieze toti dintii.
  • +12 (12 voturi)    
    era sa imi scape.. (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 10:30)

    akillies [utilizator]

    "O alta masura importnta anunatat de seful guvernului o reprezinta desfiintarea unui grad de jurisdictie pentru a accelera solutionarea proceselor, a ave aun numar mai mic de dosare si a nu se mai ajunge la Inalta Curte de Casatie si Justitie"..
    Cum e asta? pe cine ajuta?
    Mie imi pare ca dl Ponta vrea sa intinda o mana de ajutor dlui. Voiculescu.. adica, de ce sa ajunga osarul dlui Voiculescu la ICCJ? dar dosarele altor stimati deputati si parlamentari?... Ia sa desfiintam un grad de jurisdictie .. si puf, iar scapa Varanul de pedeapsa!!!
  • +16 (16 voturi)    
    foarte tare plagiatorul (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 10:39)

    visio [utilizator]

    sincer, nu stiu cine este mai penibil: eu ca imi pierd timpul scriind despre Ponta, sau plagiatorul pentru ca se face de ras in fiecare zi, la fiecare aparitie....auzi la el, impozit la servicii...foarte tare; era o idee buna sa scada numarul de parlamentari la 150, era o idee sa cumpere biciclete pentru parlamentari sau sa mearga cu metroul, chestii din astea...
  • 0 (14 voturi)    
    Toboganul lui Boc (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 11:00)

    justin puscasu [utilizator]

    Impozitul forfetar a fost o tampenie cu efecte devastatoare asupra economiei, chiar in pragul crizei. Si a fost punctul de plecare in seria de masuri pripite si prostesti care au condus in final la instalarea USL-ului la putere cu o majoritate nemaiintalnita.
    Se pare ca foamea e mare daca Ponta a ajuns deja sa reia ideea asta.
    • +6 (14 voturi)    
      Ma, (Duminică, 6 ianuarie 2013, 16:49)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui justin puscasu

      tu stii vreo firma cu oarece activitate care s-a inchis din cauza impozitului forfetar?
      Magaria mare e ca s-au castigat voturi din partea celor care habar nau pe ce lume traiesc,in urma capaniilor negative impotriva acestei taxe duse de antene.
      Singura activitate unde nu merge acest impozit este cea in care preturile sunt impuse de stat.
      Ciocoflendurilor!
      • -2 (4 voturi)    
        Mă, (Luni, 7 ianuarie 2013, 11:30)

        minus [utilizator] i-a raspuns lui Jar

        eu stiu o firma cu oarece activitate care s-a inchis din cauza impozitului forfetar.

        "Singura activitate unde nu merge acest impozit este cea in care preturile sunt impuse de stat"! Geniala, mă, ideea ca impozitul "merge" introdus unde vrea si cum vrea statul!
        Firma oricum nu se poate impotrivi, pentru ca- nu-i asa- unde lege nu-i tocmeala!

        Poate ca singura problema ar fi ca multe firme nu pot plati "azi" ce a visat statul "ieri", asa ca statul poate ramane nu doar cu niste foi cu calcule tampite, dar si fara colectarea pe care - de bine, de rau- o avea.
        • 0 (2 voturi)    
          Comentariul (Luni, 7 ianuarie 2013, 12:37)

          Jar [utilizator] i-a raspuns lui minus

          meu s-a dorit a fi la nivel de principiu...
          Eu n-am fost afectat de "impozitul" forfetar al lui Pogea pentru ca impozitul pe profit a fost mai mare decat aceasta taxa.
          Ma,inainte de a va da cu parerea despre tot ce misca in lumea asta mai studiati,mai intrebati...
  • +6 (10 voturi)    
    In 2009... (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 11:05)

    finutza [utilizator]

    ... guvernul de atunci (PDL + PSD) au mai facut aceasta mare greseala. Initiativa a fost si atunci, ca si acum vad, a PSD-ului, prin ministrul Nita. Gandirea lor "economica" le spune ca e mai sigur un bal luat oricum, decat unul luat prin calcule.
    Ponta zice acum ca statul nu ia nici un ban de la firmele din turism fiindca toate-s pe pierdere, dar ca acestea, chipurile, se vor bucura sa dea statului un impozit forfetar si sa scape de "vizitele" organelor de control. Dac-ar fi asa... poate-poate s-ar mai accepta, dar chiar crede cineva ca termitele fiscale vor sta cu mainile incrucisate?
    Daca va proceda asa, guvernul Ponta isi da cu stangu-n dreptu' din start, cel putin pe partea economica si acolo unde efectul este cel mai dramatic, adica in mediul privat.
  • +7 (7 voturi)    
    jos plagiatorul tonta !!! (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 11:22)

    Lsavus [utilizator]

    imi pare rau ca am votat cu usl , trebuie sa iesim in strada exact ca anul trecut sa-i dam jos si pe nenorocitii astia care se usureaza pe voturile noastre si par a fi mai rai ca pdl si basescu !!! jos guvernul plagiatorului tonta !!!
    • +14 (16 voturi)    
      Da' iesisti in strada.. (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 19:30)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Lsavus

      ... voi "poporul" care i-ati ales pe Becali, Poanta, Antenescu, Felix etc. Acum nici macar scuze nu aveti la postia pe care ati facut-o, ca doar i-ati vazut inainte 7 luni de zile ce le-a putut pielea si au mai fost si alegeri uninominale.

      Am sa ies in strada pentru voi, cand o sa fiu in sicriu. Pana atunci luati cu bucurie ce-ati votat! Plus: de cate ori o sa am ocazia, o sa votez PSD/USL, ca-i meritati tovarasi!
    • +9 (9 voturi)    
      timpul va arataca nu par (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 23:10)

      Gg65 [utilizator] i-a raspuns lui Lsavus

      ci sunt mai rai decat Boc si Basescu.Sunt ca lacustele.
      Vor proceda ca si CDR, pustiesc tot 4 ani si nu le pasa ce se intampla dupa aceea!
      Singura speranta e sa nu apuce 4 ani.
  • +10 (10 voturi)    
    abia astept... (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 12:04)

    bogdanlungu [utilizator]

    ... sa inchid firma sa nu mai incaseze nici un ban escrocii astia.
    • +4 (6 voturi)    
      Eu am devenit bugetar (Duminică, 6 ianuarie 2013, 19:57)

      justin puscasu [utilizator] i-a raspuns lui bogdanlungu

      dupa ce am inchis firma din cauza forfetarului.
      Nu am fost niciodata pe pierdere, dar dupa plata salariilor si a taxelor nu ramanea mare lucru ca profit.
      Cei 500 de euro pe care mi i-au luat cu forfetarul erau banii mei de concediu. Imi ajungeau pentru circa doua saptamani de vacanta.
      Acum am patru luni pe an vacanta si nu cred ca as mai deschide alta firma nici daca mi-ar oferi de-a moaca 500 de euro pe an.
  • +10 (10 voturi)    
    AJUTOR (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 12:40)

    hidroprogram [utilizator]

    Oare pe langa hotelieri, la ce servicii s-a gandit sa-l mai "ajute" ??
    • +9 (9 voturi)    
      IT? (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 21:45)

      cmg_george [utilizator] i-a raspuns lui hidroprogram

      IT ca intra tot la prestari servicii.
  • +5 (7 voturi)    
    victoras (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 13:12)

    eusiel [utilizator]

    Victoras,ai mare grija sa nu dai in boala li Boc,cu impozitul forfetar.
  • +15 (21 voturi)    
    mintea cea de pe urma (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 13:16)

    cunoscatoru' [utilizator]

    Am fost de acord si atunci cand Boc a introdus acest tip de impozit si sunt de acord si acum . Intr-o tara, in care evaziunea fiscala este o plaga a economiei ( in jur de 30 % din PIB - dupa parerea mea ), masura este excelenta si ar trebui extinsa si pentru alte activitati. Nu poti sa te numesti om de afaceri conducand o firma continuu pe pierdere. Va spune unul care anul trecut a platit statului roman peste 1 milion taxe si impozite . Veti spune probabil ca sunt frustrat . Nu , nu sunt frustrat , sunt adeptul corectitudinii ori, cu cocalari si smenari nu ai cum sa ai sanatate sau invatamant in Romania.
    • -1 (3 voturi)    
      Ai fost de acord, dar argumentul tau... (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 22:07)

      finutza [utilizator] i-a raspuns lui cunoscatoru'

      ... nu este corect. Motivezi ca, asa cum tu platesti 1 milion taxe si impozite (felicitari!), sa plateasca si altii care acum "sunt pe pierdere" si, evident nu dau bani la stat. Dar continui spunand ca acesti bani sunt necesari pentru sanatate sau invatamant. Foarte corect, dar doar in teorie. Fiindca atunci, in 2009, peste 100.000 de firme s-au inchis, cel putin un numar dublu sau triplu de persoane au ingrosat numarul somerilor iar la stat nu au mai ajuns banii doriti de guvernanti, ba mai rau, au crescut cheltuielile sociale. Dovada ca dupa un an au renuntat, ba au mai venit si cu facilitati pentru tinerii care voiau sa-si deschida o firma, momindu-i pe acestia cu fel de fel de facilitati.
      Cheia este incurajarea economiei, a micilor intreprinzatori. Chiar daca acestia nu toti aduc bani la buget sub forma de impozit, degreveaza statul de cheltuieli sociale si aduc contributii din venituri salariale. Stii, de exemplu, ca in Germania, 80% din forta de munca inregistrata lucreaza in firme cu mai putin de 10 angajati?
      • 0 (0 voturi)    
        nu stiam... (Luni, 7 ianuarie 2013, 12:51)

        lucyan [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        acest lucru( germania), dar nu am inteles bine, firmele germane lucreaza pe pierdere? ca eu cunosc zeci de firme care de ani buni lucreaza pe pierdere, chiar si in domeniul comertului in timp ce masinile si vilele patronului si membrilor familiei infloresc an de an, chiar daca sunt pe firma...
    • +7 (7 voturi)    
      nu ai dreptate (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 23:16)

      Gg65 [utilizator] i-a raspuns lui cunoscatoru'

      daca firmele respective ar fi verificate corect, nu ar putea supravietui la nesfarsit.Sau sa reglementeze, o firma care are pierderi 3 ani consecutivi sa fie radiata automat, nu stiu, dar nu poti sa-i bagi pe toti in aceeasi oala.
      Cei care fac evaziune vor face in continuare si cu impozitul forfetar, cei cinstiti - multi dintre ei care au rezistat impozitului lui Boc - s-ar putea sa traga obloanele.Si bani tot nu vor fi.
      Numai un tampit poate sa doreasca sa ia mult de la cativa, ( favorizand astfel economia neagra si evaziunea ) in loc sa ia putin de la multi.
      • +1 (3 voturi)    
        nu se poate! (Duminică, 6 ianuarie 2013, 18:03)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Gg65

        ANAF are 35 mii anagajti cu paza si maturatoare cu tot. Cum sa controlezi, macar odata pe an, 700 000 firme si PFA? Chiar daca dureaza numai o zi-om tot nu poti.
        • +6 (6 voturi)    
          Eiii, esti slab de tot la aritmetica (Duminică, 6 ianuarie 2013, 23:15)

          finutza [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

          700.000 : 35.000 = 20

          Dar cum nu toti sunt "controlori" (mai sunt si maturatoare, soferi, pitipoance - fetele sau amantele unor sus-pusi, si multi alti incapabili), deci daca aia care muncesc ar fi jumatate, ar rezulta 40 de firme pe an. Cam 3 pe luna. Este asa de sufocant? Nu mai zic ca in totalul firmelor, cam un sfert nici nu au activitate.
          • +1 (1 vot)    
            cu cine ai studiat TU? (Luni, 7 ianuarie 2013, 12:33)

            foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui finutza

            cel care la ghiseu accepta platile TALE face si controale? Un "controlor" are 200 zile lucratoare pe an (restul sunt concedii, boli, etc). Deci cate firme poate controla pe an?
          • 0 (0 voturi)    
            aici ai dreptate... (Luni, 7 ianuarie 2013, 12:52)

            lucyan [utilizator] i-a raspuns lui finutza

            dar tu care erai o sustinatoare usl-asa, cumte impaci cu politica acestor excroci?
    • +7 (9 voturi)    
      forfetar (Duminică, 6 ianuarie 2013, 13:08)

      Tigertiki [utilizator] i-a raspuns lui cunoscatoru'

      As fi de acord pe baza voluntara.. Dar idiotii acestia nu iau nici o masura de relansare economica. Primul lucru ar tr sa fie reducerea TVA la 16 % si introducerea TVA inversat in industria alimentara..
      O sa sfarsim in catastrofa economica pe care populatia o va resimte in primul rand !
      Cu un plagiator in frunte la ce sa ne asteptam ?? Asta ne minte in fata si se crede smecher .

      Salutare
  • +14 (14 voturi)    
    tot ce era rau in masurile ... (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 15:11)

    oxxxxxyyyyya [utilizator]

    guvernului boc.......devine bun in guvernul ponta, atunci , oare de ce a mai fost nevoie de alegeri......ce schimbari aduce ponta, daca programil de austeritate se deruleaza ca in timpul lui boc??????
  • +6 (8 voturi)    
    sunt pe pierdere... (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 16:16)

    nedumeritul [utilizator]

    De ce se mira Ponta ca exista si unitati turistice care sunt pe pierdere? Eu cunosc unitati care in mod real sunt pe zero.Dau un singur exemplu: pe valea Doftanei spre izvoare....Cu forfetarul le omori, si moare automat si putina promovare turistica a unei zone foarte frumoase.
    In loc sa intocmeasca un cod de procedura fiscala intelept umbla cu prostii, in timp ce persoane becalizate declarate experti scriu proceduri fiscale pe care a doua zi sunt nevoiti sa le schimbe din cauza ca nu sunt gandite nici macar la implicatia a doua,nu mai vorbesc de un sistem inchis cu relatii de verificare transparent si functional...
  • +8 (8 voturi)    
    Parca e un film prost (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 17:06)

    Wanheda [utilizator]

    Imaginati-va pe Dottore de pe afisul ala, Plagiator, Blockbuster-ul Verii, calcand pe urmele lui Boc spre pierzanie. In visuri se vede ca un carlan care zburda pein iarba verde plina de trifoi bucurandu-se de viata sa actuala extrem de palpitanta, el, care nu facuse nimic pana acum ca sa merite asta.
  • +6 (6 voturi)    
    reduceri??? (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 18:39)

    Luc2012 [utilizator]

    cum ar putea niste "reduceri" sa asigure inca 5 miliarde pentru plata salariilor si a pensiilor.
    • +8 (8 voturi)    
      depinde de unde tai (Duminică, 6 ianuarie 2013, 14:06)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Luc2012

      probabil ca daca s-ar face publice bugetele alocate parazitilor din parlament, ministere, guvern si alte organisme asemenea lor, ne-am da cu usurinta seama ca de fapt acolo se toaca de 5 ori mai mult decat ar fi necesar acum pt. ce zice ca vrea sa faca.
      Ia sa vedeti cum se reinnoieste parcul de masini, toate straine, al parlamentului, plasmele care ruleaza in gol pe peretii casoaiei poporului, laptopurile se inlocuiesc cu tablete, telefoanele mobile cu smartphonuri, deplasarile = vacantele in europa cu unele in mijlocul oceanului si la antipozi si cine stie ce alte chestii la care nici nu suntem in stare sa ne gandim. O, da, am uitat sa amintesc salariile "modeste", stimulentele, primele, diurnele si decontarile, pensiile "simtite" la nivel de salariu de guvernator de banca centrala, mica atentie de 30.000 RON acordata "revolutionarilor" (pt. ce?!?). Ce sa mai zic de licitatiile "transparente si corecte" facute de stat, la care castiga tot firmele din marea si generoasa familie a politicienilor & securistilor & interlopilor.
      In concluzie, sa se salveze cine poate si cum poate.
  • +10 (10 voturi)    
    Buget (Duminică, 6 ianuarie 2013, 14:28)

    Serje [utilizator]

    Daca tot e cu plagiatul ar trebui ca Ponta sa-l copieze pe presedintele socialist francez si sa impoziteze cu 75 % marile averi ale oligarhiei mafiote Felix Voiculescu, Vantu, Dragne, Mazare, Oprisan, Fenechiu, Rusanu, Patriciu. Ar fi distractiv apoi o fuga la Putin a acestora precum Depardieu. Poate ca Putin se va mai gandi si-i va gazdui in locuri mai linistite precum Vladivostok sau Novosibirsc, pe urmele altor romani care au inchis ochii pe acele meleaguri mai acum vreo 60 de ani.
    Populatia nu are o viziune asupra penalilor din Romania iar diversiunile de pe antenele lui Felix conduce electoratul spre hotarari gresite, chiar devastatoare pentru viitorul tarii. Ar trebui ca ziaristii, revista Capital, sa faca o clasificare a primilor 20 de averi din fiecare partid principal, PSD, PNL, PDL, sa putem vedea corect cine a furat mai mult. Nu poti compara 600 milioane euro ale varanului Felix, afaceri cu Statul cu 60 milioane ale lui Videanu, afaceri cu exteriorul tarii.
    Interesanta si actiunea SUA de a-si recupera banii de la evazionisti prin proces cu bancile elvetiene. Marele oligarh Felix Voiculescu ne-ar fi de mare ajutor la plata pensiilor daca si-ar plati impozitele pe afacerile lui din Cipru si alte faradelegi pe care le comite zilnic.
    • +5 (5 voturi)    
      frumos BASM! (Duminică, 6 ianuarie 2013, 18:04)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Serje

      de unde stii tu ca hotii de mai sus au rezidenta fiscala in RO??? mai cauta prin paradisuri fiscale....


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri