Victor Ponta: Pactul cu Traian Basescu este foarte bun si functional, dar unele prevederi nu mai sunt valabile / Din discutiile cu Pivniceru, inteleg ca Basescu l-a propus pe Morar pentru functia de procuror general

de Narcis Anton     HotNews.ro
Duminică, 10 februarie 2013, 21:33 Revista Presei | Radio TV

Victor Ponta la RTV
Foto: Captura RTV.net
Premierul Victor Ponta a discutat la RTV despre recentul summit care a avut loc la Bruxelles mentionand ca Romania nu a primit nimic in plus de la Uniunea Europeana: "Traian Basescu nu a obtinut nimic in plus de la UE. Nu pot sa spun ca daca eram eu acolo faceam mai multe, dar cu siguranta nu aveam cum sa obtin mai putin de zero. A obtinut cu 9 miliarde de euro mai putin". Intrebat daca acordul de coabitare intre presedinte si premier mai este valabil, Ponta a raspuns ca "Pactul cu Traian Basescu este foarte bun si functional", dar unele prevederi nu mai sint valabile: "Nu vedeti? Ce am stabilit legat de MCV si de Schengen nu a respectat. Ce am stabilit sa obtinem la Bruxelles n-am obtinut. Era inevitabil sa ajungem la aceasta opinie divergenta".

Principalele declaratii ale premierului
  • Despre summitul de la Bruxelles: Toate deciziile luate la Bruxelles reprezinta pentru toate tarile, cu exceptia Marii Britanii, un esec. Romania trebuie sa urmeze modelul Poloniei.
  • Traian Basescu nu a obtinut nimic in plus de la UE. Nu pot sa spun ca daca eram eu acolo faceam mai multe, dar cu siguranta nu aveam cum sa obtin mai putin de zero. A obtinut cu 9 miliarde de euro mai putin.
  • Traian Basescu este un leu la Otopeni, iar la Bruxelles este un pisic. Eu i-am platit biletul de la Bruxelles, adica Guvernul i-a platit biletul. Ne costa cam mult la ce rezultate are
  • Acum in loc sa ajungem la acelasi nivel cu UE in patru ani, vom ajunge in sase ani, conform politicii de coeziune.
  • Dupa POS DRU, deblocat in februarie, speram ca Programul Operational Regional sa fie deblocat in martie.
  • Raportul MCV a fost caracterizat de UE ca un raport foarte bun, dar Basescu nu e de aceeasi parere. Barroso imi spune ca Romania este pregatita sa intre in Schengen, dar Basescu spune ca nu e asa.
  • Traian Basescu trebuia la intoarcere sa spuna adevarul, nu sa declare o mare victorie.
  • Pana in 2011 a fost un Guvern corupt si incompetent.
  • Daca Traian Basescu leaga raportul MCV de Schengen, inseamna ca lupta impotriva interesului national. Traian Basescu crede ca Romania nu va intra in Schengen si atunci va da vina pe Guvern.
  • Eu am propus o scrisoare. Presedintele nu vrea sa o semneze si vine cu scrisoarea lui. Eu semnez orice vrea presedintele, cu o singura conditie: sa nu leg MCV de Schengen. Asta cred ca este impotriva intereselor Romaniei
  • Pe cei care s-au facut cu procedura transparenta i-a respins. O sa-i propuna altii doamna Pivniceru. Probabil o sa-i respinga si pe aceia si uite asa nu-l intereseaza cine, dar nu poate fi nimeni altul decat domnul Morar. Din discutiile cu doamna Pivniceru, inteleg ca Traian Basescu l-a propus pe domnul Morar. A spus ca e cel mai bun sa fie procuror general. Au avut mai multe discutii (Pivniceru si Basescu - n.red.). Eu am rugat-o pe doamna Pivniceru sa discute cu presedintele, ca pana la urma este acest circuit legal. Dupa care s-a spus ca se renunte la acest circuit legal. Nu e foarte multa consecventa, ca si la chestia cu Schengen si MCV: ce era valabil ieri nu mai e valabil azi si foarte probabil nu mai e valabil maine
  • Despre scandalul legat de arborarea steagului secuiesc: Este o tactica de politica interna a partidului domnului Orban. Maghiarii din Romania nu au nimic de castigat si sunt folositi pentru politica interna a unui partid. Trebuie sa fim fermi in aceasta chestiune, dar sa nu ne lasam provocati.
  • Despre acordul de coabitare cu Traian Basescu. Intrebat daca acordul de coabitare intre presedinte si premier mai este valabil, Ponta a raspuns ca "Pactul cu Traian Basescu este foarte bun si functional", dar unele prevederi nu mai sint valabile: "Nu vedeti? Ce am stabilit legat de MCV si de Schengen nu a respectat. Ce am stabilit sa obtinem la Bruxelles n-am obtinut. Era inevitabil sa ajungem la aceasta opinie divergenta"..
  • "Cred ca presedintele nu are nici legitimitatea, nici interesul sa se mai bata pentru Romania. S-ar bucura sa nu intram in Schengen. E un om aflat la sfarsit de mandat care are mici rautati. Presedintele de luni pana sambata se odihneste, iar duminica iese. Sa iasa in fiecare duminica. O sa vedeti ce se va intampla daca tot el baga strambe cand tot el e vinovat", a adaugat Ponta, precizand insa ca "nu e vorba de o noua suspendare".


Citeste mai multe despre   























7263 vizualizari

  • -75 (91 voturi)    
    mercurialul guvernatorului (Duminică, 10 februarie 2013, 21:49)

    Montesquieu [utilizator]

    spuneam mai demult in gluma ca daca ne mai reprezinta basescu pe la consiliile europene (desi acolo merg sefii de guverne din europa) asta o sa fie in stare sa ne vanda pe toti pentru o sticla de tarie

    ei, uite ca s-a adeverit din pacate predictia. judecand dupa rasul lui orban, secuii vor primi ce vor, judecand dupa rasul lui basescu, sticla de palinka ungureasca de prune a primit-o deja

    cat despre costul postului de guvernator al Romaniei, l-am aflat deja: 8 miliarde de euro
    • +40 (52 voturi)    
      Ponta s-a declarat infrant!... (Duminică, 10 februarie 2013, 23:03)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Ponta a inteles intr-un tarziu ca UE nu va fi niciodata cu el...ci doar Felix si camarila lui!...
    • +49 (59 voturi)    
      Eu i-am platit biletul de la Bruxelles (Duminică, 10 februarie 2013, 23:22)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      si lui Basescu si lui Ponta.
      - Inainte de MCV s-au intilnit la Senat Basescu, Ponta, Crin, Zgonea. Au discutat despre ce mai trebuie facut pentru ca sa nu apara prea multe rele in MCV. Printre altele si o lege care trebuie votata de Senat. Ponta lanseaza o fumigena: alegeri parlamentare o data cu cele pentru UE. Antonescu convoaca Senatul care va vota legea. Discutiile despre alegeri continua citeva zile pe televiziuni. Azi nu-si mai aminteste aproape nimeni de ele.
      - Basescu intoarce la Parlament statutul parlamentarilor. Parlamentarii nu sunt de acord cu modificarea. Este lansata fumigena cu steagurile secuilor. Mai vorbeste cineva de statutul parlamentarilor?
      - Basescu obtine cu vreo 6 miliarde in plus de la UE. Ponta lanseaza alta fumigena: este mai putin cu 8 milioane decit ni s-a promis(?). Se va mai discuta citeva zile, apoi nimic.
      Avem un prim ministru a carui principala ocupatie este lansarea de fumigene. Jalnic.
    • +44 (52 voturi)    
      bune glume faci, singur razi de ele :) (Luni, 11 februarie 2013, 0:02)

      the [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      judecand dupa ranjetul tau neputincios, s-ar zice ca ai priceput cum dezamagitul national s-a transformat in jalnicul de seara
    • +48 (56 voturi)    
      huh? (Luni, 11 februarie 2013, 0:21)

      ws [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      hai bai vere, tu chiar crezi idioteniile de la a3?

      isi bat joc xerox, cacarau si felix joc de tine cum vor, iar tu o tii langa cu basescu.

      revino-ti, de un an sunt altii la putere, si nu e deloc mai bine. dimpotriva.

      ws
      • +12 (16 voturi)    
        mda... (Luni, 11 februarie 2013, 10:35)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui ws

        ragaie si el , identic ca si seful lui poanta.

        nu ai ce sa le ceri.
    • +23 (31 voturi)    
      Pontacule! (Luni, 11 februarie 2013, 2:31)

      MPop [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      "Principalele declaratii ale premierului
      Despre summitul de la Bruxelles: Toate deciziile luate la Bruxelles reprezinta pentru toate tarile, cu exceptia Marii Britanii, un esec. Romania trebuie sa urmeze modelul Poloniei."

      Pai daca deciziile luate la Bruxelles reprezinta pentru TOATE! tarile un esec....atunci ce sens mai are sa urmezi modelul Poloniei??????

      Legat de MCV-Shenghen...nu cred ca Basescu sau tu "Copiatorule" sau decide daca...Romania intra sau nu in Shenghen ci cei care sunt deja acolo....iar ei stiu bine cat de onest esti tu....scrie in lucrarea ta de doctorat! ;)
    • +15 (21 voturi)    
      Asa, (Luni, 11 februarie 2013, 6:50)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Si tie ce sticla ti-au dat?
      • +8 (12 voturi)    
        in cap probabil.. (Luni, 11 februarie 2013, 10:38)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

        la cum gandeste
    • +9 (13 voturi)    
      ? (Luni, 11 februarie 2013, 10:32)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      hollande este prim ministru sau presedinte ?, depinde de constitutia fiecarui tara, nu de tine, ponta sau usl
    • 0 (0 voturi)    
      Sunt pe la antene unii obsedati de sticle.. (Luni, 11 februarie 2013, 20:19)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      ...care mai vad si jumatatea goala.
      Dupa ce se imbata cu apa chioara, si incearca sa-i imbete si pe cei care i-au votat, se plang ca nu le da neamtu' bani sa achiteconsumatia.
      Tot ei se ciorovaiesc cu vecinu' la fel de baut, pentru ca apoi sa se planga ca nu sare gasca sa-i sustina.
  • +67 (73 voturi)    
    Marele trist national (Duminică, 10 februarie 2013, 22:01)

    Havel [utilizator]

    Ponta sufera de complexul Basescu...inclusiv poanta asta cu leul paraleul a plagiat-o de la Basescu. In plus, ceea ce e mai trist pentru el e ca ii sufla Dragnea in ceafa, motiv pentru care trebuie sa produca tot mai multe dovezi de anti-basism, chiar atunci cand nu e cazul. E terorizat de gandul ca va fi aruncat de Dragnea ca o masea stricata, in cazul in care nu se arata trup si suflet pentru "cauza".
    • +40 (44 voturi)    
      Vulpea la struguri (Duminică, 10 februarie 2013, 23:00)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Havel

      Nu ne-au dat 100 de miliarde ca nu le-a cerut Ponta...
      Cand va reusi sa cheltuie toti banii alocati (40 miliarde), sa-l injure pe Basescu ca n-a obtinut mai multi. Pana atunci, vorba lui Turcescu, "Guvernam si noi ceva ?", ca la criticat nu-l intrece nimeni...
    • +37 (43 voturi)    
      mission imposible (Luni, 11 februarie 2013, 0:05)

      Zeroth [utilizator] i-a raspuns lui Havel

      Ponta e de o naivitate care nu mai e nici amuzanta. El are niste discursuri simpliste pentru ca atat poate.
      Daca Basescu nu duce scrisoarea inseamna ca nu vrea in Schengen. Daca Basescu leaga MCV de Schengen inseamna ca nu stiu ce. Daca Basescu se scarpina in cap inseamna ca e de partea ungurilor.
      Consilierii dlui Ponta trebuie sa inceteze sa il mai instruiasca in a spune ce trebuie ca nu au nici o sanse, e misiune imposibila. Trebuie macar sa se chinuie sa il invete sa taca. Poate asa isi mai mascheaza limitele personale tot mai evidente.
    • +21 (25 voturi)    
      plagiatorul trist...... (Luni, 11 februarie 2013, 7:15)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Havel

      ....oricum va fi imbrancit de Dragnea, cu sau fara "dovezi" de loialitate fata de "cauza".
      Sforarii din PSD, in marea lor majoritate "baroni", s-au folosit de utilul pacalici asa cum se foloseste toata lumea de hartia igienica iar acum cand sacii sunt in caruta lor, nu mai rabda prostiile infantile ale plagiatorului si ii vor pregati soarta respectivei hartii.
      De ce oare Dragnea si-a parasit culcusul caldut din telemorman ? Va prelua fraiele PSD, va face pace cu felixoizii si kkraii refacand astfel alianta contra romanilor iar toata vina pentru scumpiri,majorari taxe...etc, va cadea pe umerii lui "xerox".
      Halal !
      • 0 (0 voturi)    
        s-ar putea schimba raportul de forte... (Luni, 11 februarie 2013, 20:21)

        Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        ...cand termina profesorul facultatea
  • +62 (68 voturi)    
    nu s-a schimbat ! (Duminică, 10 februarie 2013, 22:01)

    NicolaeA [utilizator]

    Minte cum respira ! Maine, poimaine aflam ca Basescu s-a autosuspendat si a provocat scandalul din vara lui 2012, scandal pe care UE nu o sa-l uite prea repede; pentru UE ceea ce au facut Ponta si Antonescu in vare lui 2012 a fost ca mineriada din 13-15 iunie '90 a lui Iliescu; lasati iluziile !
    • +17 (21 voturi)    
      Ultim minciuna DOVEDITA a lui Ponta (Luni, 11 februarie 2013, 6:47)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

      17.11.2012
      "Dacă în 2007 ni se spunea că intrăm în UE doar să avem DNA şi ANI, poate ne mai gândeam"

      09.02.2013
      "Pentru noi, alaturandu-ne Europei ca tara fosta comunista a fost mult mai mult decat a fost pentru dumneavoastra, a fost un vis..."

      Ia explicati-ne, dl. Ponta, cand ati mintit ?

      Sau poate ca romanii chiar au visat sa avem, odata cu intrarea in UE din 2007, niste institutii "sperietoare" pentru politicieni, cum sunt ANI si DNA...
      • +10 (14 voturi)    
        Adica, (Luni, 11 februarie 2013, 10:25)

        Jar [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        eara mai bine fara 30 mld. de euro cat ne-au alocat prostii aia in 2007,decat cu cu ANI si DNA pe cap?
        Atunci, sa renunte Ponta la acesti 39 mld. de euro negociati de Basescu si sa dea dracu' de pamant
        cu ANI si cu DNA,ca sa poata "guverna" linistiti ,chiar cu spor.

        17.11.2012
        "Dacă în 2007 ni se spunea că intrăm în UE doar să avem DNA şi ANI, poate ne mai gândeam"
      • -8 (12 voturi)    
        DECE STAU UNELE DOSARE IN SERTAR? (Luni, 11 februarie 2013, 10:50)

        dincannes [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Pentru ca ANI si DNA au actionat mereu la comanda politica.
        De ce au fost oprite investigatiile in dosarul "FLOTA"? (Si ilegal, oprit fiind, s-a mai facut o expertiza.)
        • 0 (0 voturi)    
          in ce a constat... (Luni, 11 februarie 2013, 20:25)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

          ...ilegalitatea?
    • -5 (11 voturi)    
      TARA A CERUT SUSPENDAREA (Luni, 11 februarie 2013, 10:36)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

      Ponta si Antonescu au facut ce cerea tara si iata ca mai cere inca
      • 0 (0 voturi)    
        credeam ca tara cere... (Luni, 11 februarie 2013, 20:24)

        Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        ...dreptul la munca, educatie si sanatate. Acum se vor suspendari?
  • +53 (57 voturi)    
    Asta a studiat asiduu Manualul Micului Bolshevic (Duminică, 10 februarie 2013, 22:01)

    Wanheda [utilizator]

    Cum mai distorsioneaza el adevarul pe intelesul votacilor sai. Rusine sa iti fie Plagiatorule, pt raul pe care il faci tarii. Ai grija de penalii tai din cabinet, guverneaza, fa planuri de absorbtie a fondurilor pe care le-ati obtinut, ca doar nu-ti sta nimeni impotriva, sunteti noul PCR al Romaniei.
    ps: sau are Varanul o problema si nu e rezolvata inca, de aia te agiti, recunoaste ca ti s-a pus sula-n coaste.
  • +59 (63 voturi)    
    Observatie (Duminică, 10 februarie 2013, 22:04)

    HP [utilizator]

    La fel ca de obicei, Ponta trateaza subiectul de maniera partizana si fara a vorbi pe subiect.

    "Mai putin" decat ce anume ? Bugetul ala marit nu a fost niciodata sigur, dimpotriva.

    Cat despre remarcile lui anti-basescu, cum ca "Basescu e impotriva tarii", sunt niste tromboane.

    Basescu spune lucrurilor pe nume. E pur si simplu realist. Demonstreaza ca isi iubeste tara prin simplul fapt ca ii cunoaste problemele si incearca sa le rezolve. Daca ar fi tacut si ar fi facut pe smecherul, ne-ar fi tratat toti cu spatele.

    Ponta nu realizeaza sau nu vrea sa accepte public ca noi trebuie sa devenim civilizati ca sa intram in rand cu restul Europei. Noi nu ne putem aroga niste drepturi din senin.

    Interesul national al Romaniei este sa se propaseasca. Asta e interesul pe termen lung, sa ne schimbam intr-un popor civilizat. In logica lui Ponta si a prostimii interesul Romaniei e sa se tina smechera.
    E naiv si face mult rau primul ministru pentru ca nu recunoaste adevaratele probleme ale romanilor, ca si comportament si civilizatie. Pur si simplu nu are viziunea unui adevarat om de stat.
    • +33 (37 voturi)    
      nu poate (Duminică, 10 februarie 2013, 23:28)

      marius87 [utilizator] i-a raspuns lui HP

      sa ne lase sa ne civilizam. daca facem asta se termina cu furturile, ei din ce vor mai trai ? ne vom civiliza abia cand nu va mai fi nimic de furat iar asta se apropie destul de rpd. vor privatiza toate companiile si apoi isi vor scoate ochii pe ce a mai ramas, taxe ...
    • +14 (18 voturi)    
      HP ai pus punctul p "i" (Luni, 11 februarie 2013, 2:50)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui HP

      ..."sa ne schimbam intr-un popor civilizat."
      Asta fiind spus, nu se poate spune: de maine suntem civilizati.
    • +5 (9 voturi)    
      pentru HP (Luni, 11 februarie 2013, 9:40)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui HP

      De acord cu tine !
    • -6 (8 voturi)    
      DE 8 ANI SARACESTE TARA (Luni, 11 februarie 2013, 11:07)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui HP

      "cunoaste problemele si incearca sa le rezolve"
      Nu se pricepe, problema cea mai importanta era sa nu ne aduca pe ultimul loc in UE.
      A generalizat coruptia; functiile se obtin cu bani si dosare.
      A instaurat nepotismul, prin exemplul personal.
      Suntem primii in UE la numarul de securisti pe cap de locuitor. Si toti acesti fabricanti de dosare, ies la pensie devreme, cu pensii mult peste medie.
      • +2 (6 voturi)    
        Hmm (Luni, 11 februarie 2013, 11:41)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        Probabil ca esti prea tanar, ori in totala necunostinta de cauza.

        In primul rand coruptia si securistii care negociaza cu dosarele altora sunt o problema incepand cu 1989, nu cu 2004. De fapt, Basescu asa a si castigat alegerile, pe promisiunea tragerii la raspundere a PSD-ului, partidul stat, fost PCR.

        In al doilea rand, presedintele tarii are niste responsabilitati limitate prevazute de lege, pe care Basescu a incercat sa le extinda cum a putut.

        El a avut initial posibilitatea unor schimbari reale, folosind PDL ca marionete pana cand PDL a vazut ca e mai bine sa dai prostimii ceea ce vrea si ca reformele nu dau bine la vot.

        In acel moment (prin 2009), Basescu a inceput sa-si ia mana de pe ei, dandu-si seama ca sunt toti la fel, hoti si corupti, si continuand sa duca o lupta de unul singur impotriva tuturor.
      • 0 (0 voturi)    
        in ce consta... (Luni, 11 februarie 2013, 20:33)

        Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        ... exemplul personal mentionat?
        Iar mai apoi, vorbind despre obtinerea functiilor, sa inteleg ca s-a instaurat recent un procedeu nou de numire, be baza de bani si dosare?
        Dar securistii, sunt cumva creatii ale ultimului regim?
        In UE de pe cel loc am fost declasati?
        Odata clarificate aceste mici detalii, acuzatiile ar putea constitui o baza de discutie
  • +52 (56 voturi)    
    penibil infantil (Duminică, 10 februarie 2013, 22:05)

    the [utilizator]

    fara nici un pic de demnitate, inventivitate, originalitate ...
    criteriul "zici tu una ? eu urlu trei !!!"

    jalnicul de seara ...
  • +53 (57 voturi)    
    Ai platit TU? (Duminică, 10 februarie 2013, 22:12)

    Anjo [utilizator]

    De cand platesti tu mai piticanie? Platim NOI nu tu minion pe cale de a fi deversat la groapa de gunoi a istoriei.
  • +50 (54 voturi)    
    Palgiatorul. (Duminică, 10 februarie 2013, 22:19)

    adrian88000 [utilizator]

    Un plagiator , ca sa fie un bun plagiator , trebuie sa fie hot si mincinos. Asa e Ponta. Le are in sange pe ambele. Citesti ce spune si te crucesti. Enormitatile debitate nici nu merita sa fie combatute. Ar insemna sa fie luat in serios.
  • +43 (47 voturi)    
    Cam atat cu acordul non combat (Duminică, 10 februarie 2013, 22:19)

    bigbrother [utilizator]

    Se pare ca va urma porcaiala politica, spumele la gura pe la diverse televiziuni si trasul turtei fiecare pe spuza lui. Cum s-ar spune, ne ofera circul de care (cred ei) am avea nevoie, nu de altceva dar sa nu ne cada greu "painea", din ce in ce mai greu de pus pe masa.

    Sper ca nu vor declansa din nou un razboi mediatic, avem atat de mult nevoie de claritate si calm in tara asta..
  • +45 (51 voturi)    
    Din banii poporului s-a platit biletul (Duminică, 10 februarie 2013, 22:20)

    Wanheda [utilizator]

    bai Dottore cel Tont, nu-ti mai asuma merite care nu ti se cuvin, multumeste-te ca ai scapat ieftin la faza xu Xeroxul, incompetentule sluga de Varan.
  • +49 (55 voturi)    
    Ba nu, nesimtitule! (Duminică, 10 februarie 2013, 22:23)

    omezu [utilizator]

    Noi am platit biletul cum tot noi platim si salariul unui incompetent mincinos ca tine, asa cum o sa tot platim pentru hotia voastra!
  • +40 (46 voturi)    
    Asta plagiaza mereu! (Duminică, 10 februarie 2013, 22:27)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Parca Basescu spunea despre tontalau ca e...
    Sarac cu duhul!
    Creier, nu; plagiator, da; mincinos, da; originalitate, nu... Cacaciosul asta are ceva bun in el?
  • +43 (47 voturi)    
    Bip-bip! (Duminică, 10 februarie 2013, 22:31)

    Daniels22026 [utilizator]

    Bip-bip! Tineti-va bineeeee! Bip-bip! Ponta vrea sa cheltuiasca CINSTIT toti banii UE! Bip-bip! Faceti loc baaaaaaa!
  • +44 (48 voturi)    
    ! (Duminică, 10 februarie 2013, 22:39)

    Danavincze [utilizator]

    Domnule Ponta, nu mai bine ați guverna tara decât sa stati prin emisiuni. Haideti sa vedem cum creste gradul de absorbtie si după aia mai vedem. Înțeleg ca ministerul fondurilor europene nu are lege de funcționare. Despre ce discutam? Despre ce ar putea fi? Haideti sa vedem cum Facem sa fie ceva.
  • +40 (44 voturi)    
    Asa e, (Duminică, 10 februarie 2013, 22:41)

    mihai_42 [utilizator]

    Pontache, tu erai zmeu la Bruxelles, ce mai dadeai tu de pamant cu toti, nasol e ca nu te baga aia in seama, la ei plagiatul e furt. Doar singur ai spus ca Angela Merkel nu iti raspunde la telefon. Si ca ea mai sunt si altii. Vai de capul tau si al nostru daca e ales iar Berlusconi, o sa vezi tu cum iti vor iesi pe nas vorbele aruncate la intamplare. Inca nu ai invatat ca aia nu fac politica damboviteana?
  • +44 (48 voturi)    
    pai... (Duminică, 10 februarie 2013, 22:42)

    gab0iu [utilizator]

    s-o luam in ordine:
    1. poate data viitoare va mege domnia voastra sa le explica cum sa evite un astfel de esec...
    2. cum ramane cu " cu Traian BAsescu nu e bine sa negociezi ca pierzi"...deci daca domnia voastra considerati ca la orice negociere cu TB ati pierde, atunci implicit la Bruxelles la Bruxelles nu aveati cum sa obtineti rezultate mai bune...
    3. o fi precum spuneti , dar de mare...
    4. eu zic sa luati zeroul de la rezultatul pentru negocieri si sa-l adaugati aici...
    5. no comment...
    6. Nu cred ca Barroso gandeste in alti termeni decat comisia...informatia e neoficiala...
    7. Cand a spus TB ca este o mare victorie?
    8. N-am auzit de niciun membru al fostului guvern de care vorbiti, acuzat de coruptie...despre incompetenta....<<Deputatul PSD Anghel Stanciu a criticat, marti, bugetul alocat de Guvernul Ponta Educatiei, acuzand ca au fost copiate cifrele "la a treia zecimala din programul Boc, inseamna ca a fost bun">>, deci mai usor cu pianu' pe scari....
    9. Pai n-ati inteles ca sunteti condamnati sa aveti succes?
    10. asa, si?
    • 0 (0 voturi)    
      observatie la 2. (Luni, 11 februarie 2013, 20:36)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui gab0iu

      De aceea vor fi pierdut toate statele eu reopen, pentru ca au negociat cu Basescu. Nu inteleg insa cu ce l-a ademenit pramatia aia de Cameron
  • +38 (42 voturi)    
    erai... (Duminică, 10 februarie 2013, 22:47)

    verisoaraluifelix [utilizator]

    Un neica - nimeni , nu te stia nici naiba si aia care te stiau te-ar fi ocolit de jena ca te precede faima de plagiator si papagal antieuropean.

    Faceai tu un zero barat. Esti fix asa cum l-ai caracterizat pe Basescu.
  • +13 (17 voturi)    
    >>>>>>>>>>>> (Duminică, 10 februarie 2013, 23:00)

    Invincible [utilizator]

    Ia uitati aici: Ponta, Crin si gasca USL fata cu Basescu.

    http://youtu.be/d63jKihoYRg
  • +21 (25 voturi)    
    dotorr in teorii ....frumoase (Duminică, 10 februarie 2013, 23:10)

    geocrin [utilizator]

    Trombonistule romanii vor fapte si NU lapte.
    Pina in prezent nu ai multe fapte, asteptam.....ai aproape un an si cam nimic din maretele promisiuni pe care le-ai facut.
    Ce se naste din pisica soareci maninca.
    Ce putea sa iasa din mentorul iliescu?
    Un iliescu mai mic.
  • +16 (24 voturi)    
    sminteala curata (Duminică, 10 februarie 2013, 23:11)

    edif [utilizator]

    cand nu plagiaza o ia razna
  • +19 (23 voturi)    
    bai Ponta ba! (Duminică, 10 februarie 2013, 23:24)

    I [utilizator]

    puteau sa ne dea si un trilion de euro ca tot degeaba. Ca aia nu dau banii cum da guvernul, pe pile, aia dau banii pe proiecte. Si avand in vedere sa Romania nu reuseste sa ia banii aia, puteau sa ne dea oricat, tot la ei ramaneau in final!
  • +25 (29 voturi)    
    ==== (Duminică, 10 februarie 2013, 23:42)

    solar [utilizator]

    Ponta are intentia escaladarii conflictului Presedinte- prim ministru !! Intenta e foarte grava si cu consecinta imprevizibile. Pentru ca e de fapt un conflict Romania - UE (CE) din care nu se poate iesi decat pe branci sau direct in poalele Maicii Rusia !! Atentie, oameni buni. Strategia aleasa de PONTA este catastrofala pentru tara. Disloca si bruma de credibilitate care a mai ramas Romaniei. Sa creada el ca ofensiva social-democrata are sanse de victorie in Europa. Cu toata Franta cu tot !!
    • +20 (24 voturi)    
      La cat il duce capul pe Plagiattore (Luni, 11 februarie 2013, 0:08)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui solar

      Probabil ca el chiar crede ca Europa poate deveni comunista. Asta e comportament schizoid, similar cu al celor care cred ca maine vine Sfarsitul Lumii si se arunca in gol.
      Singura scapare e tot in Dottore, in lipsa lui de experienta si in prostia lui. O sa isi rupa gatul si nici nu o sa aiba habar ce s-a intamplat.
      Ii spun eu de pe acum...prostia nu tine in Europa.
  • +21 (25 voturi)    
    Vorbeste ca un copil ! (Duminică, 10 februarie 2013, 23:59)

    closer [utilizator]

    Plange mereu la tv. Se pare ca nu le convine nimic din ceea ce nu se pot lauda ca au facut ei. Daca altcineva in locul lor a obtinut niste rezultate , indiferent in ce chestiune , tipa sus si tare ca nu e bine ce a facut. Nimeni nu crede gogoasa cu cei 9 miliarde "pierduti" de Romania la aceste negocieri in afara de ei, dar cred ca in sinea lor, recunosc ca rezultatul obtinut de ei daca ar fi reprezentat tara ar fi fost cu mult diminuat. Asa le e mai usor sa faca pe suparatii si sa arate cu degetul . Ar trebui sa le fie rusine , dar au obrazul prea gros. Vai de noi , cind va veni vremea sa ne reprezinte ei in negocieri si vor vedea ca vor fi tratati cu indiferenta. Sunt curios pe cine vor mai da vina atunci. Deocamdata , Basescu le e "cal de bataie". Dupa plecarea lui , se vor manca intre ei.
    • +6 (10 voturi)    
      pentru closer (Luni, 11 februarie 2013, 9:55)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui closer

      Ai dreptate. E culmea absurdului aceasta mascarada in care ne baga Ponta." Am pierdut 9 miliarde".
      Ne crede oligofreni pe toti ?
      Sa ne spuna mai intai ca in cele 9 luni de guvernare a absorbit 10 miliarde . Si ca nu-i ajung banii pe care ni-i da U.E.
      Dar asa, ce vrea derbedeul asta ? Cat a absorbit guvernul lui nde cand e la putere ?
      Sa zica merci ca nu i-a taiat UE vre-o 20 miliarde cum merita , pentru lipsa capacitatii de absortie.
      Dar ticolosul se ratoieste . De ce ?
      Pentruca a primit mai mult ?
      Asta da ticalosie !
  • +22 (26 voturi)    
    Frustrare! (Luni, 11 februarie 2013, 0:06)

    giotto [utilizator]

    Este pur si simplu frustrant domnule Ponta sa vezi cum toata lumea buna, la Bruxelles, da mana cu Basescu si mai si schimba doua vorbe pe cand d-ta cand ajungi acolo iti trebuie cel putin o ora sa-i alergi ca sa reusesti sa dai mana cu ei. Daca nu stiai diferenta este in respectul pe care il au ceilalti fata de tine. Numai din atat(fara plagiat, lovitura de stat etc...) si ar trebui sa-ti dai demisia.Ma intreb ce te vei face in doua-trei luni cand se va duce Varanul dupa Nastase. Miau?!?
  • +22 (28 voturi)    
    dl.ponta (Luni, 11 februarie 2013, 0:15)

    ecopol [utilizator]

    le ai cu matematica te lauzi,atunci,fa si tu salarul minim de 33oeuro ca in Polonia daca te compari cu ei.
    si in loc de scandaluri, tinete de promisunile de inaintea alegerilor, ca din ce palapai tu pe acolo romanului nu-i trece de foame.
  • +19 (23 voturi)    
    urecheatu' (Luni, 11 februarie 2013, 0:28)

    Angoasat [utilizator]

    nu pricepe ce e aia politica..politica e negot, nu primesti nimic in schimb daca nu dai altceva..asta e politica
  • +21 (25 voturi)    
    Citate din Ponta: (Luni, 11 februarie 2013, 1:03)

    Alius [utilizator]

    "Raportul MCV a fost caracterizat de UE ca un raport foarte bun"....

    Dupa care vine si spune:

    "Daca Traian Basescu leaga raportul MCV de Schengen, inseamna ca lupta impotriva interesului national."...

    Deci daca e ceva caracterizat de UE ca "foarte bun", de ce ar fi impotriva interesului national?

    Explicatia numai Ponta si Montesquieu o au. Sau poate ma insel, cred ca o au si Codruta si Finutza.
  • +15 (21 voturi)    
    gasca usl (Luni, 11 februarie 2013, 1:30)

    zigot [utilizator]

    mai are nevoie de 9mld euro?
    sau numai sova? sau atat costa un dotctorat pe bune?
    esti un simplu pigmeu si asa vei fi tratat de toti, mai ales de cei din jurul tau care te-au cumparat si te imping mereu in mocirla.
  • +7 (11 voturi)    
    FMI, SCHENGEN, BUGET NATIONAL (Luni, 11 februarie 2013, 9:04)

    liviusmaximus [utilizator]

    Dl PM, cateva intrebari; si fara minciuni te rog, ca mai e putin pana se confirma adevarul:
    1. Ne-a dat FMI flit sau nu ? In iunie vom sti sigur...
    2. Am aflat cati cetateni suntem in Romania ? Daca nu, cum sa intram in schengen ?
    3. Ne-ati mintit in campanie sau nu ref la tva redus, cas redus, etc ? Se pare ca da...
  • +1 (5 voturi)    
    Basescu lupta impotriva interesului national. (Luni, 11 februarie 2013, 10:29)

    Trojan.H [utilizator]

    Grupul Infractional Organizat lupta pentru binele Romaniei. Varanul securist e un om de isprava. Piata Universitatii e a uselistilor care au murit in '89 pentru libertate si democratie. Montesquieu e un cetatean ca toti ceilalti, care din cind in cind, isi expune umila parere despre viata cetatii.
    Semnat: Asterix si Obelix
  • +2 (6 voturi)    
    Monumentala asta (Luni, 11 februarie 2013, 10:32)

    benicio [utilizator]

    "Traian Basescu nu a obtinut nimic in plus de la UE. Nu pot sa spun ca daca eram eu acolo faceam mai multe, dar cu siguranta nu aveam cum sa obtin mai putin de zero."
    Probabil va aparea in categoria "Din putul gandirii" :)
    • 0 (0 voturi)    
      dl Ponta e modest (Luni, 11 februarie 2013, 20:40)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui benicio

      Cu siguranta putea.
      De data asta, am scapat ca prin minune
  • +1 (5 voturi)    
    mascarici (Luni, 11 februarie 2013, 10:41)

    cotora [utilizator]

    ponta un mascarici, se tine numai de scandaluri politice, face naveta pe la televiziuni, minte, dezinformeaza, intoxica si umbla cu manipulari, in loc sa vada de economie, ponta da-ti demisia asa cum a facut-o ministrul educatiei din germania !
  • 0 (4 voturi)    
    Sefii de stat si de guverne (Luni, 11 februarie 2013, 11:19)

    hic sunt leones [utilizator]

    au legat Schengen de MCV, Basescu doar transmite ce i-au zis aia.

    Si e foarte normal ca aderarea la spatiul liber de circulatie sa fie legata de o dovada a candidatului ca isi respecta angajamentele. Ce dovezi primesc aia cand in functia de sefi ai institutiilor ce lupta cu infractorii (laudate de Europa) se propun niste molai care nu doar ca dorm pe ei ci ar trebui sa primeasca un calificativ de nesatisfacator la evaluarea performatelor pe ultimii 10 ani; cand in fruntea Guvernului sta un hot de proprietate intelectuala; cand legiuitorul modifica legislatia pentru ca membrii sai sa fie mai departe de bratul justitiei?!

    Imi pare rau s-o spun insa, oricat de roman as fi, oricat as vrea sa nu stau ca boul in vama in timp ce ungurul si elvetianul trece pe langa mine, nu ma pot supara pe olandezul si pe neamtul care spune "Pas Schengen, Romania!"


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version