Titus Corlatean: Avem o problema cu ambasadorul in Finlanda, Catalin Avramescu. Il chem in tara pentru explicatii

de I.C.     HotNews.ro
Duminică, 17 februarie 2013, 12:15 Revista Presei | Radio TV

Ambasadorul in Finlanda, Catalin Avramescu, a cerut renuntarea la comunicarea pe cifru si, de asemenea, s-a opus trimiterii de catre Guvern a unui atasat pe probleme de munca, a declarat, sambata seara, la Antena 3, ministrul de Externe, Titus Corlatean. Seful diplomatiei a precizat ca diplomatul va fi chemat pentru explicatii, relateaza Mediafax.

Raspunzand unei intrebari, Corlatean a declarat ca Avramescu este inca ambasador in Finlanda, "dar nu am semnale neaparat incurajatoare profesional".

"In Finlanda avem o capitala importanta, unde avem parti bune, dar avem si dificultati, gen mai avem conationali care mai sunt pe acolo si genereaza niste reactii din partea finlandezilor. Mai e si o atitudine constanta - in ultima vreme nu atat de vizibila - pe chestiunea legata de Schengen. Or, o astfel de capitata trebuie tratata profesionist din punctul de vedere al reprezentarii diplomatice. Si de acolo ne-au venit cel putin cateva chestiuni care m-au uimit profesional", a declarat Corlatean la postul Antena 3.

Corlatean a precizat ca a fost informat ca Avramescu a cerut sa renunte la comunicarea pe cifru si s-a opus trimiterii unui atasat pe probleme de munca.

"O cerere din partea ambasadorului de a renunta la comunicarea pe cifru, de exemplu, m-a uimit. Inseamna fie ca nu are obiectul muncii si nu are ce face si nu are ce scrie. In orice capitala europeana pot aparea lucruri pe care nu le dai in clar, pe inforgrama, le dai pe un cifru. Si atunci are o mare problema profesionala. Si o alta chestiune, care iarasi m-a uimit: s-a opus la trimiterea atasatului de munca din partea Guvernului Romaniei. Ministerul Muncii a decis ca avem nevoie, avem probleme cu romanii de acolo, trebuie sa fie un om, asa cum exista si in alte capitale europene, care sa se ocupe de reinsertia sociala, de relatia cu autoritatile respective, pe problemele sociale, munca. Or, nu avea competenta sa indrazneasca sa se opuna la asa ceva", a spus ministrul.

Potrivit ministrului Corlatean, "avem o problema pe care o vom clarifica foarte rapid, pentru ca il voi invita pe domnul ambasador sa vina putin acasa, sa discutam modul in care isi indeplineste mandatul de reprezentare a intereselor Romaniei".

Avramescu, apropiat si sustinator al presedintelui Traian Basescu, a fost sef al Cancelariei Prezidentiale inainte de a deveni ambasador in Finlanda, precizeaza Mediafax.


Citeste mai multe despre   























13751 vizualizari

  • +69 (87 voturi)    
    n-a vrut sa primeasca securistul de la usl? (Duminică, 17 februarie 2013, 12:32)

    quetzal [utilizator]

    haha, si comunicatul asta e profesionist? parca ii povesteste nevestii la telefon ce s-a mai intamplat pe la el la birou :)
    De jurnalism adevarat nici nu se mai pune problema, nu le-a trecut prin cap ziaristilor sa-l intrebe pe ambasador care e versiunea lui .
    • -41 (61 voturi)    
      I-auzi, ce analiza :) (Duminică, 17 februarie 2013, 12:50)

      Loda [utilizator] i-a raspuns lui quetzal

      Ambasadorul ,,nu are versiune" ,el este subordonat ierarhic .Daca va fi schimbat si se considera nedreptatit, ca in orice stat de drept ,poate apela la justitie, la un proces.Cat despre ,,securistul USL " ,e o penibilitate, cand stim cam ce ,,personal" au toate ambasadele din lume ! Din cate stiu eu ,serviciile nu au culoare politica, dar totusi, cu ce erau mai buni ,,securistii PDL"?
      • +14 (26 voturi)    
        in coreea de nord poate (Duminică, 17 februarie 2013, 14:06)

        quetzal [utilizator] i-a raspuns lui Loda

        da, in coreea de nord nu ar avea dreptul la opinie si s-ar supune orbeste oricaror aberatii; in democratie insa, pana sa ajunga in justitie, are dreptul la opinie, se numeste "libertate de expresie".
        Dar usl-istul tot comunist, n-are nimeni voie sa miste in front ca asa a zis ministrul, haha:)
        • -1 (5 voturi)    
          scurta repiica (Luni, 18 februarie 2013, 15:31)

          Loda [utilizator] i-a raspuns lui quetzal

          ouetzal :
          Vorbesti aiurea si in cliseele noului limbaj de lemn .Vezi vreun ambasador al SUA refuzand sa comunice criptat cu secretarul de stat pentru externe sau refuzand un trimis al acestuia la ambasada? Daca cunosti un asemena caz ,pune-l aici si nu voi mai comenta, daca nu, care e problema ta?
          • +1 (3 voturi)    
            alt "argument" n-ai gasit?:) (Luni, 18 februarie 2013, 20:44)

            quetzal [utilizator] i-a raspuns lui Loda

            mai intai da tu un exemplu de secretar de stat american care barfeste activitatea ambasadorilor la un post de televiziune detinut de un turnator dovedit (pe cale sa devina infractor dovedit:)
            • -1 (1 vot)    
              Alt ,,argument" (Marţi, 19 februarie 2013, 16:37)

              Loda [utilizator] i-a raspuns lui quetzal

              1.Nu este un raspuns replica pe principiul ,,intai spune tu" .Astept, fiindca EU am pus prima problema, exemplu pe care ti l-am cerut daca poti sau nu sa il dai.
              2.Sincera sa fiu nu stiu vreun caz de secretar de atat american care sa-si fi barfit ambasadorii, stiu insa un caz de presedinte de tara care a ,,barfit" (elegant spus) pe doi premieri, pe fostii colegi de partid, pe fostii presedinti, pe fostul Rege,etc. Apropo, mai stii vreun caz similar? Poate Bush, poate Clinton, poate Obama?
              3.Postul la care te referi, daca e cummva A 3(nu stiu, ca nu servesc) nu apartine unui tunator dovedit, a scirs in presa, de cativa ani e proprietatea fetei sale ,cel putin din punct de vedere juridic (asta ,asa, doar ca informatie)
              • 0 (0 voturi)    
                nu e raspuns (Miercuri, 20 februarie 2013, 0:44)

                quetzal [utilizator] i-a raspuns lui Loda

                e un "contra-argument" din aceeasi categorie cu "pseudo-argumentul" tau. Nu suntem la concursul "cine intreaba primul" si nici in curtea gradintiei ci intre indivizi care se presupune ca au minime cunostiinte despre logica si argumentatie. Sau se presupunea:)

                Cat despre "latrina3 e a fiicei turnatorului (deci e "presa independenta"?), ce pot sa mai zic? ati mai ramas multi "naivi" d'astia cu norma la felix? muhahahahaha
      • +6 (16 voturi)    
        Ia cu minus! (Duminică, 17 februarie 2013, 18:18)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Loda

        Pacatca nu ti/l pot acorda si colorat!~
        Vrei rosu?
    • -4 (16 voturi)    
      Nascut sa fiu portocaliuu si poate ... (Duminică, 17 februarie 2013, 14:44)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui quetzal

      Ai habar de uzantze diplomatice???
      E mult....fugi la gooagl...
    • +29 (35 voturi)    
      le incurca planurile (Duminică, 17 februarie 2013, 17:14)

      Zeroth [utilizator] i-a raspuns lui quetzal

      Adica omul ala s-a opus angajarii unei pile de partid (ce naiba e nevoie de specialist pe probleme de munca in Finlanda) si este imediat pus la punct.
      Ce te bagi tu, noi inca mai avem de impartit cadouri pe bani publici pentru ai nostri si tu te amesteci unde nu e treaba ta. Ce stie ambasadorul de ce personal e nevoie la o ambasada, ministrul muncii stie mai bine.
      • +9 (11 voturi)    
        Este cat se poate (Luni, 18 februarie 2013, 9:22)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Zeroth

        de clar !Trebuie trimis o persoana , nu conteaza pe ce functie , se inventeaza fel de fel de functii, (doar min.de ext. are fonduri care trebuie cheltuite ) .Atasat de munca in Finlanda ............., oare cati Romani sunt in tara respectiva ? Aaaaa , mam prins , acest atasat va organiza si prorama munca lu Mos Craciun !
      • -1 (3 voturi)    
        y (Luni, 18 februarie 2013, 15:35)

        Loda [utilizator] i-a raspuns lui Zeroth

        Domne, dar fostul consilier prezidential Avramescu a ajuns ambasador pentru merite diplomatice deosebite, pentru inaltele studii in domeniu diplomatic sau tot ca pila politica al primului pedelist al tarii? Cand a fost numit domnia sa te-ai revoltat la fel de mul;t ? Asa-i ca nu si ca e bine cu dubla masura?
  • +48 (64 voturi)    
    Mare problema (Duminică, 17 februarie 2013, 12:37)

    Un Nene [utilizator]

    Probabil e de culoare portocalie, aia e problema.
    Prostanacul USL-ist din Londra care vorbeste engleza ca femeia de serviciu din India nu e o problema, de fapt e chiar regula de baza in politica romaneasca: anagramat, incruntat, inept, santajabil, sustinut.
    Glontul ne va salva, nu stampila.
    • +17 (25 voturi)    
      Corect! Fost consilier prezidential, (Duminică, 17 februarie 2013, 13:50)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Un Nene

      si specialist in canibalism (parca cu asa ceva era doctoratul lui - vai, neplagiat!).
      Unde mai pui ca vorbeste si o engleza de Oxford de le vine diplomatilor normali sa-l gateasca pe el la foc mic!
    • -6 (16 voturi)    
      Si crezi ca... (Duminică, 17 februarie 2013, 15:13)

      finutza [utilizator] i-a raspuns lui Un Nene

      ... ambasadorul din Marea Britanie e pus de USL? Asa ca argumentele tale cam schioapata...
      • +8 (14 voturi)    
        poate (Duminică, 17 februarie 2013, 23:55)

        mercedes [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        a fost unul ca Frunzaverde care a declansat caderea guvernului Ungureanu. Asa ca argumentele TALE schioapata !
        • -4 (10 voturi)    
          Cand vrei sa-ti argumentezi... (Luni, 18 februarie 2013, 10:04)

          finutza [utilizator] i-a raspuns lui mercedes

          ... ceva cu orice pret, cazi singur in ridicol. Fiindca asa, vei gasi la nesfarsit argumente cel putin ciudate...
    • -5 (15 voturi)    
      Prostanaci (Duminică, 17 februarie 2013, 15:54)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Un Nene

      au fost cei care sau repezit sa-l infiereze pe domnul ambasador din Londra,CNN si-a cerut scuze pentru conditiile tehnice care au dus la compromiterea interviului,conditii tehnice proaste cauzate de renumitul post de stiri.
      • +10 (18 voturi)    
        tu esti (Duminică, 17 februarie 2013, 23:58)

        mercedes [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        in stare sa-l crezi si pe Ponta !
    • +9 (13 voturi)    
      anagramat ? (Duminică, 17 februarie 2013, 17:47)

      manusha [utilizator] i-a raspuns lui Un Nene

      Sunt de acord cu tot ce sustineti dar anagramat inseamna cu totul altceva decat va imaginati dvs. In rest ce sa mai zic, ma miram sa nu-i gaseasca si lui Avramescu un nod in papura !
    • -1 (9 voturi)    
      de ce USL-ist? (Duminică, 17 februarie 2013, 18:09)

      OVali [utilizator] i-a raspuns lui Un Nene

      Ambasadorii nu sunt numiti de Presedinte?
      din 7 martie 2008 Ambasadorul României în Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord
      2003 - 2008 Ambasadorul României în Regatul Belgiei

      Cam asta scrie in CVul omului...
      Basescu a repus in 2008 USL-isti???
      • +8 (8 voturi)    
        Ambasadorii (Luni, 18 februarie 2013, 7:20)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui OVali

        Sunt numiti de presedinte la propunerea ministrului de externe. Practic nu numeste pe nimeni presedintele ci doar semneaza o propunere, ca si in cazul, de ex, al procurorului general. Ca presedintele poate, la o adica, sa refuze o persoana e altceva, dar sa ii imputi acum lui Basescu ca nu verificat personal ce limbi straine stiu cei cateva sute de ambasadori asta e prea mult. jinga a intrat in diplomatie in 2003, fa tu calculele si afla cine l-a propus atunci.
    • +4 (8 voturi)    
      @GigiBanosu (Duminică, 17 februarie 2013, 18:26)

      fofeaza [utilizator] i-a raspuns lui Un Nene

      "E usor a scrie versuri 
      Când nimic nu ai a spune, 
      Insirând cuvinte goale 
      Ce din coada au sa sune" spunea poetul...
      Esti sigur mataluta ca intelegi subtila diferenta dintre "anagramat" si "agramat" ? :)
    • -1 (7 voturi)    
      de Basescu a fost pus (Duminică, 17 februarie 2013, 20:03)

      nu-conteaza [utilizator] i-a raspuns lui Un Nene

      nu stiu de ce comentezi.
  • +41 (53 voturi)    
    Psihoza USL-istilor (Duminică, 17 februarie 2013, 12:51)

    apoliticus [utilizator]

    se pare ca frica nebuna a guvernului USL fata de tot ce le miroase a "Basist" in loc sa se amelioreze devine PSIHOZA. Nu se lasa pana nu isi instaleaza ei incompetentii in toate posturile importante, pentru a avea ei controlul total sa poata dormi linistiti, fara cosmarul justitiei oarbe care le bate la usa. MEDICAMENTEEEE!
    • -8 (16 voturi)    
      Pana acum, Avramescu s-a dovedit... (Duminică, 17 februarie 2013, 15:14)

      finutza [utilizator] i-a raspuns lui apoliticus

      ... foarte competent, nu?
      • +9 (13 voturi)    
        ===================== (Luni, 18 februarie 2013, 3:27)

        Zede [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        Mai fata, iar vorbesti fara sa spui nimic.

        Probabil ca esti extrem de enervanta in viata reala.
        • +1 (5 voturi)    
          Nu am nimic cu viata reala (Luni, 18 februarie 2013, 10:07)

          finutza [utilizator] i-a raspuns lui Zede

          Imi duc zilele fara sa am probleme, dar vad ca ii deranjeaza pe altii traiul meu. Enervata? Nici atat! Dar parerea mea, fie buna, fie rea, de ce sa nu mi-o spun?
          • -1 (5 voturi)    
            te-ai intalnit, seara, cu o haita de maidanezi? (Luni, 18 februarie 2013, 13:18)

            Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui finutza

            La fel.....au ocupat un teritoriu si sar sa muste pe oricine patrunde in el.....
            Hotnews este un teritoriu basist 100%.
            Orice idee contrara trebuie anihilata, trecatorii nedoriti trebuie alungati.
            Doar ca se apropie hingherii.......
            • +1 (1 vot)    
              argumente? (Marţi, 19 februarie 2013, 1:07)

              gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              cine sare la gat ca un maidenez de fapt? tu! aduci acuze fara argumente. asadar, argumente? pe hotnews apar toate comentariile, apar si articole critice la adresa pdl sau a lui Basescu. Hotnews nu este un site basist ci un site echilibrat. Ca usl face mai multe dume decat Basescu sau PDL e alta discutie. Mai mult, acum puterea e la USL, de ce continuati voi sa criticati pe Basescu? De un an de zile, toate suferintele voastre sunt datorita USL. Asadar? Ce mai vreti?
            • +1 (1 vot)    
              ===================== (Sâmbătă, 23 februarie 2013, 14:23)

              Zede [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              A, nu. Este firesc sa fie mai multi "basisti" in comentarii.

              Noi stim sa scriem.
          • +2 (2 voturi)    
            ===================== (Luni, 18 februarie 2013, 15:16)

            Zede [utilizator] i-a raspuns lui finutza

            Am zis "enervanta", madame, nu "enervata".
            • 0 (2 voturi)    
              Da, am citit superficial... (Luni, 18 februarie 2013, 17:48)

              finutza [utilizator] i-a raspuns lui Zede

              ... dar tot ai dat-o-n bara. Am multi prieteni, sunt o fire foarte sociabila, si, cred ca cei mai multi sunt impotriva mea aici, pe net. Dar cum majoritatea sunteti din tabara celor care vad in Basescu tot ce e mai bun in Romania, impotrivirea lor chiar ma bine-dispune.
              • +1 (1 vot)    
                "Da, am citit superficial..." (Luni, 18 februarie 2013, 21:56)

                ty [utilizator] i-a raspuns lui finutza

                "... dar tot ai dat-o-n bara."?
                "cred ca cei mai multi sunt impotriva mea aici" Te inseli si de data asta. Ar fi foarte monoton pe aici fara tine, mazeta, colonel, etc.
              • +3 (3 voturi)    
                ===================== (Marţi, 19 februarie 2013, 9:24)

                Zede [utilizator] i-a raspuns lui finutza

                Nu suntem impotriva ta. Aici intervine compasiunea pentru o alta fiintza umana.

                Cat despre prieteni, ma bucur ca ai Facebook.

                Pe care anume din actiunile lui Basescu nu le aprobi? Ceva concret, te rog. Si fara aiureli de genul "mi-a taiat salariul", "mi-a taiat pensia". Vorbesc de actiunile sale de presedinte, nu de prostii vehiculate la portitza sau in fatza blocului.

                Folosirea oricarei expresii din arsenalul Antenelor te descalifica instantaneu si duce la intreruperea discutiei.
                • 0 (0 voturi)    
                  Nici nu banuiesti... (Miercuri, 20 februarie 2013, 12:26)

                  finutza [utilizator] i-a raspuns lui Zede

                  ... cat de integrata social sunt, si nu virtual. Deci, ironia ta nu ma atinge...
                  Nu-mi sugera ce sa (sau mai ales ce sa nu) raspund in privinta lui Basescu. Sunt o persoana care nu depinde de el asa de tare incat sa urlu pe strazi ca de la el as avea salariul sau pensia. Dar depind de el la modul general, fiindca, la fel ca si tine, sunt afectata de ceea ce face si ceea ce nu face pentru tara asta si, implici, pentru noi. Iar daca ti se pare ca sunt prea generalista, adica nu desfac firul in patru (cum cred ca ai fi vrut), ei bine, asta este fiindca nu am loc aici, spatiul e prea mic pentru a exemplifica...
                  • +1 (1 vot)    
                    ===================== (Vineri, 22 februarie 2013, 12:21)

                    Zede [utilizator] i-a raspuns lui finutza

                    Incearca totusi "sa exemplifici".

                    Adica ai spatiu sa aberezi dar sa scrii ceva coerent nu?

                    Daca e cazul poti scrie si 2-3 mesaje succesive, nu ne suparam.

                    Dar ar fi interesant sa aflam argumente. Ar fi prima data cand cineva anti-Basescu expune argumente.
  • +33 (47 voturi)    
    afara cu basistu ! (Duminică, 17 februarie 2013, 13:03)

    nash pandelica [utilizator]

    asta a fost consilier la base, trebuia sa plece.
    i'au gasit ei ceva...
    pe vremea iepocii de aur, se zicea ca'i pune o tinichea de coada...
    cine zicea ca romanii nu sunt traditionalisti ?! :)
    • +6 (12 voturi)    
      ! (Duminică, 17 februarie 2013, 13:43)

      dguina [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      Sigur,trebuie retras imediat si trimis Jinga in schimb!
      • +5 (11 voturi)    
        da, ar fi bun Jungla acolo (Luni, 18 februarie 2013, 0:21)

        quetzal [utilizator] i-a raspuns lui dguina

        finlandeza poate sa o poceasca, nu s-ar prinde nimeni:)
  • -29 (49 voturi)    
    avem o problemă gravă (Duminică, 17 februarie 2013, 13:10)

    felis_tigris [utilizator]

    Un slujbaş al Statului Român, refuză respectarea fişei postului, respectiv să transmită codificat mesajele către "angajator". Despre ce vorbim aici?

    Mă doare fix în pix şi de PONTA şi de BĂSESCU, aici este vorba despre "nesupunere", o nesupunere ilegală şi inacceptabilă.
    • +5 (13 voturi)    
      de ce CIFRU ? (Duminică, 17 februarie 2013, 13:55)

      paganini [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      sa scrie normal ...LA VEDERE..ce, au de ASCUNS ceva??? asta-i problema nu nesupunere !!!!!!!!nu vezi ca satia vor sa faca negrul-alb si invers !???nu te-ai saturat de minciunile lor...CEL MAI CE GUVERN ???????
      • -2 (2 voturi)    
        tu nu ai auzit de scrisori diplomatice? (Luni, 18 februarie 2013, 13:20)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui paganini

        Inteleg ca habar nu ai de multe, dar de ce trebuie sa-ti afisezi ignoranta in public?
        Si nu te mai enerva atat, ca mananci litere.
    • +9 (15 voturi)    
      ...tu... (Duminică, 17 februarie 2013, 15:56)

      ALTAN [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      ...chiar crezi tot ce spune Corlatean???...e deja 'cliseu''...nu conteaza ca este un profesionist,i-au 'gasit/ uselisti ceva,iar daca nu au gasit ii inventeaza...omul nu adist intrebat de reporteri daca e adevarat ce spune Corlatean...asa ca nu ai cum sa fii sigur care este adevarul...cred mai degraba,dat fiind ca omul a lucrat la presedentie,vor sa-l schimbe cu unul de-al lor...ca mai sunt 'multe guri de astupat' in USL...
    • +7 (13 voturi)    
      felino, draghe (Duminică, 17 februarie 2013, 17:11)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      lui corlatzescu numa' i s'a spus..deci a venit pe calea informatorului de serviciu.
      ar trebui sa produca si o dovada, nu numai ce i'a trecut lui pe la urechi, de la o sopta...diplomatica.
      altfel, a fost lucrat, a la roumaine ..

      daca a refuzat, tre' sa fie o nota ...semnata. nu una data la tiligraf.
    • 0 (2 voturi)    
      ai tu! (Luni, 18 februarie 2013, 11:28)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      Wikileaks ce a ;pus public? nu telegrame cifrate? deci de ce sa cifrezi TOTUL? obsesie din '89... Daca careva intercepteaza e capabil sa sparga si cifrul. Daca ai linii securizate nu mai ai nevoie de cifru. Nici Obama cand vorbeste la Moscova cu ambasadorul american nu vorbeste cifrat si nu scrie! Pretext USL ca sa mai bage pe careva in ceva sinecuri.
  • -14 (42 voturi)    
    basist (Duminică, 17 februarie 2013, 13:16)

    georghe [utilizator]

    Cum , adica, fostul consilier al lui Basescu mai este
    inca ambasador?
    • +4 (6 voturi)    
      This is the spirit! (Duminică, 17 februarie 2013, 13:53)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui georghe

      .. cred ca mai sunt si cateva functionare prin minister ramase din vremea lui Diaconescu sub falsul pretext ca n-are cine le traduce notele in limbi occidentale grangurilor scoliti, evident, la Moscova!
    • +2 (8 voturi)    
      chiar nu stiai? (Duminică, 17 februarie 2013, 15:02)

      q1953 [utilizator] i-a raspuns lui georghe

      Da, mai este ca il reprezinta pe Presedintele Romaniei pe langa Presedintele Finlandei.
      Deci, numai Presedintele il poate rechema, prin decret.
      Chiar nu stiai?
      Vad ca ai cunoaste, chiar bine, scrisul si cititul!
      Deci ???
    • +5 (5 voturi)    
      ghitza (Duminică, 17 februarie 2013, 17:13)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui georghe

      fusesi prea subtil. nu se prinsera baietzii si luasi minusuri !
      next time, fi ma iesplicit, baga unu zmaili sa se prinda omu' ca glumesti. :)
  • +12 (16 voturi)    
    Accentu'i de vina (Duminică, 17 februarie 2013, 14:01)

    fdaniel [utilizator]

    Probabil nu vorbeste finlandeza cu un accent suficient de bun, conform cu normele MAE al RO, Jinga rules :)
  • +11 (15 voturi)    
    informatie inutila (Duminică, 17 februarie 2013, 14:03)

    loti [utilizator]

    Nu înteleg de ce un ministru de externe vorbeste despre bucataria interna a ministerului. NU astfel de informatii trebuie spuse la televizor. Poate sunt interesante ptr cei care urmaresc stirile cu conspiratii, morti si violuri. Ce mai ramâne de spus? Câta hârtie igienica consuma fiecare ambasada? Nu are nimic de spus, mai bine sa taca din gura; nu sa vina cu conspiratii, etc si sa arate cât de cocos este el în ograda lui.
  • +11 (15 voturi)    
    Eh? (Duminică, 17 februarie 2013, 14:05)

    AliB [utilizator]

    Vreau sa stiu si eu in care tara zdravana la cap ministrul de externe se apuca sa discute competentele celor din subordine in public? Pardon.....intr-un studio al unei televiziuni particulare....A, abia acum mi-am dat seama: sunt in Romania si tocmai s-a deschis sezonul de epurari de primavara.
  • +9 (11 voturi)    
    USL face circ cu ambasadorii in presa (Duminică, 17 februarie 2013, 14:18)

    Gryphus [utilizator]

    zilnic suntem injurati in presa de la Londra, zilnic sute de englezi ne condamna si totutsi Corlatean l-a aparat pe ambasadorula de la Londra, Ion Jinga.

    eu n-am mai vazut pana astazi un ministru de externe care sa faca scandal in presa cu un ambasador
  • +9 (11 voturi)    
    avem o problema? (Duminică, 17 februarie 2013, 15:39)

    batranul [utilizator]

    Avem o problema grava cu ministru actual de externe. Individul nu este adecvat pentru a sta la masa cu alti ministrii de externe. Comportarea si prezenta inspira a fi un copil resfatat si nu un diplomat prezentabil, instruit, cu multe cunostinte de cultura care sa poata face fata exigentelor necesare. Trebuie analizata situatia si luate masurile necesare.
  • -1 (11 voturi)    
    Suporterul canibalilor (Duminică, 17 februarie 2013, 15:50)

    xrogo [utilizator]

    iese din nou la rampa,e elementar sa se utilizeze cifrul diplomatic,iar ca nu a aceptat un om numit de Centrala inseamna ca nu mai este reprezentantul Centralei si trebuie schimbat urgent.
    O fi el un boem si un spirit "liber",dar reprezinta Romania si trebuie sa asculte de ordinele venite din tara,daca nu vale si n-am cuvinte.
    • +2 (2 voturi)    
      Biroul cifru si carti de munca.. (Luni, 18 februarie 2013, 10:15)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      .. cred ca le vor trimite un baiat bine calificat. Face propuneri SRStanescu sau direct Varanul? Le trebuie un ambasador care sa-i incurce si sa nu vrea sa comunice cifrat plecarea lui Mos Craciun din Laponia? Hotarat nu! Pe de alta parte, la ce gurita are Avramescu cred ca erau mai destepti daca-l lasau in Finlanda!
  • +15 (17 voturi)    
    Unde-i lege, nu-i tocmeala (Duminică, 17 februarie 2013, 15:51)

    Leon_Magnificul [utilizator]

    Toti ambasadorii trebuie sa comunice pe cifru, asmenea domnului ambasador Jinga de la Londra.

    Si sa aiba basca (de revolutionar).
  • +9 (11 voturi)    
    Prea bine vorbeste finlandeza.. (Duminică, 17 februarie 2013, 16:02)

    cim [utilizator]

    Categoric trebuie rechemat, a studiat limba finlandeza, face nota aparte, ambasadorii romani nu stiu nici macar limba engleza chiar cie de la Londra.
  • +10 (10 voturi)    
    Doamne !!!! (Duminică, 17 februarie 2013, 16:20)

    polonyca [utilizator]

    Da nu inteleg cum de a ...."scapat" pana acuma !!!! Si mai ales in ....Finlanda , auzi tu....:)
  • +13 (13 voturi)    
    Chiar, de ce e nevoie de cifru la 2 ore de zbor? (Duminică, 17 februarie 2013, 16:55)

    LiviuIordache [utilizator]

    Avramescu, fost profesor la universitati din Finlanda nu are valoarea lui Jinga, vezi bine! Plus ca a avut pojar in tinerete, a fost pe la Cotroceni. Dar chestia este: chiar asa, cu ce se ocupa un "atasat de munca"? Ce sinecuri mai sunt si astea? Sau ce nevoie este de un ditamai serviciu de cifru intr-o tara aliata, din UE, aflata la 2 ore de zbor de Bucuresti, unde poti trimite prin valiza diplomatica,mai sigura decit prin cifru, orice raport! Gata, copii, nu mai faceti diplomatie ca in secolul 19 sau 20, sau ca in timpul razboiului rece, cu fel de fel de acoperiti "atasati de munca". Pai daca erau chiar atasati de munca, adica le placea chestia asta, sa-si gaseasca de lucru, nu sa stea la Helsinki sa vada daca acordeonistul de la muzeu este protejat social (asa a zis Corlatean, cel mai comunist ministru pe care l-am vazut, desi e greu sa te remarci in guvernul asta astfel, avem probleme...). Vezi,mai bine cu Jinga, Tituse!
  • +10 (10 voturi)    
    Oar fo oare probleme cu ambasadorul sau (Duminică, 17 februarie 2013, 17:17)

    Andrzej [utilizator]

    Nu stiu ce probleme ar fi cu ambasadorul roman in Finlada, insa se vede cu ochiul liber ca avem grave probleme cu min. de externe.
    Problemele d-lui Corlatean nu sunt doar de comunicare ci grav de manageriat si reprezentare. Dl. Corlatean da balba dupa balba in "scandalul" steagurilor secuiesc nereusind sa articuleze clar prevederile legilor romanesti, aventutandu-se in exercitii periculoase, insa cand apare o problema interna care ar trebui rezolvata discret acest pseudo diplomat face afirmatii publice stupefiante, dubioase si in mod clar descalificante pentru domis sa si min . pe care crede ca il conduce.
    Interesanata ar fi si reactia presedintiei despre acest "eveniment", mai cu seama ca daca faptele ar avea gravitatea evocata, acesta tine de CSAT.
  • +10 (10 voturi)    
    uslul a preluat (Duminică, 17 februarie 2013, 17:56)

    Kepler [utilizator]

    toate metodele pcreului si le aplica prin intermediul unei generatii mediocre de tineri postcomunisti care vorbesc de interesele Romaniei cind de fapt este vorba de interesele lor personale si de conglomerat uselist.
    Vor continua sa prosteasca si amageasca un popor intreg deja categorisit in Europa si in lume.

    Inainte era pcreul si restul, acum este useleul si restul, adica vorbim de o restauratie comunista care poate sa ajunga sa fie chiar si de tip putin.
  • +11 (11 voturi)    
    NIET ! (Duminică, 17 februarie 2013, 18:23)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Cu multi ambasadori cred ca aveti probleme ca nu sunt pusi de voi si astia nu pot fi dati afara ca cei de la CFR.Cred.Dar o problema am vazut ca aveti cu cel din Anglia a carui calitate este aceea ca s-a"batut" pentru Romania (crede ponta) dand replica aia celebra ca romanii nu vor navali in 2014 acolo ca noi am avut o crestere economica mai mare ca ei....Hilar daca n-ar fi de-a dreptul tragic ! Si nu vorbesc despre jingleza domnului .........
  • +8 (8 voturi)    
    miros (Duminică, 17 februarie 2013, 18:25)

    cotora [utilizator]

    miroase a chestie politica !
  • +8 (10 voturi)    
    Corlatean a precizat ca a fost informat ca (Duminică, 17 februarie 2013, 18:27)

    Liolikk1 [anonim]

    Avramescu a cerut sa renunte la comunicarea pe cifru ...
    -------------
    Avramescu intr-un moment de frustrare:
    - Am facut artrita de la "Enigma" voastra!
  • +7 (9 voturi)    
    daca nu stie sa se bata...... (Duminică, 17 februarie 2013, 20:46)

    fosta zoezoe [utilizator]

    ca ala de Londra care cu ochii bulbucati, paralizat de groaza, jingleza haotic...Diplomat,de ! Da cand tot el le-a spus englezilor de la obraz : si noi pe voi !( ca in timp ce ei stagneaza, Romania a avut crestere economica si deci romanii nu or sa navaleasca in Anglia in 2014).E, vezi nene Avramescu, invata !Cum sa nu fii mandru : Plevna, Marasti, Marasesti, Londra .......
  • +3 (5 voturi)    
    Cine i-a cerut ministrului de externe sa-l retraga (Luni, 18 februarie 2013, 6:23)

    Darlica [utilizator]

    Chiar ma intrebam zilele trecute cum de nu "ii deranjeaza"" pe noii guvernanti un ambasador apropiat presedintelui Basescu? Or mai fi si altii? Trebuie pusi "ai nostrii!" Cred ca domnul Avramescu, asa cum il stiu din comentariile in presa si la tv(dinainte de a fi numit ambasador), va fi mult mai incomod pentru guvernanti, odata adus in tara!
    Oare domnul Corlatean nu stie ca politica externa nu se face la Antena 3!? Sau a fost chemat la ordine?
    • +2 (2 voturi)    
      Ce-si face omul cu mana lui, (Luni, 18 februarie 2013, 10:23)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Darlica

      se chiama lucru manual si se plateste scump! Si eu cred ca vor regreta daca-l aduc inapoi in tara. Tot ii lipsea dreptei un strateg: asta e!
  • +2 (2 voturi)    
    definiti 'noi' (Luni, 18 februarie 2013, 11:31)

    MD1 [anonim]

    cine suntem "noi" despre care avem problema.
    ministru de externe ar trebui sa fie preocupat de cei care stau la cersit la -15C pe strazile scandinave,
    si pr-ul execrabil pe care Romania il are in afara si care te face sa iti schimbi numele in ceva local pentru a primi vreun job.

    se vede de la o posta ca preocuparea principal e exercitarea autoritatii si controlul institutional.

    niste functionari publici cu perceptii gresite asupra realitatilor...
  • +1 (1 vot)    
    contraopunere (Luni, 18 februarie 2013, 19:33)

    liviusmaximus [utilizator]

    Inca o mostra de profesionist : "Or, nu avea competenta sa indrazneasca sa se opuna la asa ceva".
    Bai, voua nu va e rusine cand bagati cardul in bancomat sa va ridicati salariile ?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version