Victor Ponta: In raportul MCV nu e deloc mentionata cea mai grava criza din Justitia romana, situatia de la CSM

de V.M.     HotNews.ro
Luni, 18 februarie 2013, 22:25 Revista Presei | Radio TV

Victor Ponta
Foto: Captura Realitatea TV
Premierul Victor Ponta a declarat luni seara, la Realitatea TV, ca exista un blocaj privind desemnarea procurorilor sefi la DNA si Parchetul General, iar in interiorul CSM este de asemenea o mare problema. "In raportul MCV nu este trecuta sau nu e deloc mentionata cea mai grava criza din Justitia romana. Eu lucrez in Justitie din 1995. Este cea mai grava criza: sa ai o mie si ceva de judecatori care voteaza impotriva unui alt judecator este imposibil sa spui ca nu ai o criza, sa ai un CSM care in fiecare saptamana isi amana sedinta", a spus Ponta.

  • Ponta: Daca autostrada Comarnic-Brasov nu este gata pana in 2016, nu mai candidez. Am un fix cu Comarnic-Brasov si cu Pitesti-Craiova

Declaratiile lui Victor Ponta:
  • E un lucru foarte serios faptul ca la un an de zile toate dosarele sunt blocate la Parchet. Pe buna dreptate, dvs jurnalistii spuneti "USL a spus in opozitie ca s-a furat la Posta, la Oltchim, la Hidroelectrica etc". Eu vin si va spun ca am depus plangeri penale, n-am spus asa la televizor. Si nu se intampla nimic, absolut nimic, liniste totala.
  • Am discutat de multe ori cu presedintele despre desemnarea procurorilor sefi.
  • Eu n-am nicio competenta legala in acest sens, ministrul Justitiei are competenta de a face propunerea, si cu avizul CSM - pozitiv, negativ, e consultativ - iar presedintele de a numi. Nu ascund faptul ca daca dna ministru ar gasi impreuna cu presedintele o solutie sa avem procurori numiti in functie, eu as saluta acest lucru. Dar daca de fiecare data, ca la Adam si Eva, ne intoarcem la un singur nume- orice procuror, dar trebuie sa fie Morar. E cam greu sa avem o asemenea discutie.
  • Discutia s-a oprit la faptul ca din punctul de vedere al presedintelui singurul care e bun de procuror general e dl Morar, iar dna Pivniceru a avut alta opinie, pe care eu o sustin.
  • Ca fost procuror, cred, cu tot respectul si admiratia pentru succesele extraordinare dlui Morar, ca or mai exista si alti procurori in tara asta capabili sa fie procuror general.
  • Parlamentul nu are niciun mecanism prin care sa intervina asupra Ministerului Public, asupra Parchetului, ba mai mult Parlamentul e cumva ala rau, de parca el blocheaza dosarele lui Blejnar, lui Duta, lui Diaconescu si tot ceilalti.
  • Suntem intr-un blocaj. Presedintelui i s-au facut doua propuneri, le-a respins. Se porneste din nou o procedura. Problema este, daca in urma procedurii transparente facute de ministrul Justitiei, nu iese dl Morar, iar sunt respinsi.
  • (Cei care au fost propusi nu au fost prea straluciti) Nu sunt de acord. Poate candidatul la sefia DNA, dar candidatul la procuror general... Va reamintesc ca dl Morar si dna Kovesi au primit aviz unanim negativ de la CSM si tot i-a numit.
  • Daca presedintele si dna ministru gasesc o solutie sa deblocam aceasta situatie, eu sustin aceasta solutie.
  • Eu eram procuror in Parchetul General in anul 2000, an de schimbari, nu se stia cine va fi. Dl Morar este interimar de un an de zile. Intr-o perioada de interimat, pana la urma natural, exista o anumita incetinire a activitatii. E si o problema obiectiva, pe care am discutat-o cu Sectia de procurori, cand m-au invitat la CSM, am avut o discutie foarte buna. Din dorinta de a acumala totul la DNA, pentru ca l-am intrebat pe Morar "Domnule, cum a ajuns DNA sa ancheteze la referendum, pe cei care au votat?", si mi-a explicat un lucru care imi scapase din punct de vedere juridic: orice lider politic - atentie, sef de filiala PSD, PNL sau PDL din comuna cea mai mica din aceasta tara - ala, doar pentru ca e membru de partid, e anchetat de DNA. Ceea ce e o prostie, DNA a fost construit pentru marea corutie, nu ca sa gasesti coruptia sefului de partid de la Dalga.
  • E, in acest moment, din tot ceea ce stiu si am discutat la Sectia de procurori, am intrebat-o si pe dna ministru, pe fiecare cap de procuror DNA sunt vreo suta si ceva de dosare. Eu va spun din propria experienta, mai mult de doua-trei dosare nu poti sa lucrezi ca procurori, daca vrei sa le lucrezi serios.
  • Iar eu am spus "Domnule, n-ar trebui totusi sa admiteti faptul ca DNA, care a pornit de la ideea ca va combate marea coruptie - ministri, parlamentari, presedinti, a ajuns sa fie acum o chestie care le face pe toate si de fapt nu mai face nimic, pentru ca n-ai cum, cu cateva zeci de procurori, sa anchetezi toata Romania.
  • Mai e un lucru, extrem de pervers: incerc si-mi sparg capul, cu noul ministru Teodorovici, cu noul sef de la ANRMAP, sa gasesc de ce se blocheaza tot timpul fonduri europene, licitatii. Am facut o suta de institutii, toate controleaza. Cand le intreb "ce faceti?", spun "Dle, nu stim cum, ca daca dam ne ia DNA-ul". Deci in Romania nu se ia nicio decizie ca te ia DNA-ul. 
  • Discutii si in sedinta de Guvern sunt: Dle, nu putem sa facem". "Dar noi suntem Guvernul, dam hotarari". "Pai da, dar apoi vine DNA-ul". Adica, din scopul de a combate coruptia, sa faci de fapt o institutie care vrea sa acopere foarte mult si care nu reuseste...
  • Nu reusim sa deblocam fonduri de miliarde de euro, nu reusim sa facem privatizari.
  • In interiorul CSM este o mare problema. In raportul MCV, probabil, din fericire, nu stiu, nu este trecuta sau nu e deloc mentionata cea mai grava criza din Justitia romana. Eu lucrez in Justitie din 1995. Este cea mai grava criza: sa ai o mie si ceva de judecatori care voteaza impotriva unui alt judecator este imposibil sa spui ca nu ai o criza, sa ai un CSM care in fiecare saptamana isi amana sedinta...
Premierul Victor Ponta a vorbit la Realitatea TV despre scandalul dintre social-democratul Sebastian Ghita si liberalul Sorin Rosca Stanescu. Ponta spune ca scandalul dintre cei doi nu este acceptabil si ca parerea lor despre copresedintii USL trebuie exprimata doar in privat si nu la televiziune, in caz contrar cei doi riscand excluderea din USL:
  • Am discutat astazi putin cu Crin Antonescu acest episod tragicomic al bataliei "care-i mai mogul, care-i mai securist" si am decis ca prima data cand domnul Rosca Stanescu, senator liberal, sau domnul Ghita, deputat PSD, mai au de discutat in public despre cine-i mai securist sau mai mogul pleaca imediat din USL si ii dam afara si eu cred ca vor discuta doar in privat.
  • Daca au aceste probleme importante de rezolvat intre ei, sa nu le faca in calitate de deputat PSL si senator PNL. Parerea domnului Rosca Stanescu despre mine e interesanta, dar trebuie sa o faca in privat, parerea domnului Ghita despre domnul Antonescu, la fel.

Despre Oltchim

  • Nu cred ca cineva va revitaliza Oltchim la dimensiunea de trei mii si ceva de angajati, insa o parte importanta din Oltchim poate fi revitalizata printr-o investitie privata si prin taierea celorlalte contracte capusa. Multe au si fost taiate de altfel.
  • Am facut toate demersurile posibile. Oamenii au dreptate, liderii sindicali nu au dreptate; oamenii nu sunt vinovati de ce au facut directorii.
  • Salvarea Oltchimului nu poate sa vina doar de la Guvern. Investitorii nu au venit cat timp pe spinarea oamenilor de la Oltchim un individ si-a facut campanie electorala. Nu se putea face conversia actiunilor. Acum, in timpul insolventei, se poate face.
  • Asta e singura solutie: un parteneriat intre Guvern, administrator judiciar si angajati, pentru a curata Oltchim si a convinge un investitor sa vina. Alta solutie nu exista. Daca isi mai baga coada cine stie ce politicieni care au falimentat-o, atunci nu vad decat un viitor sumbru. Eu sper insa ca nu va fi asa.
  • Oltchimul are o sansa de fi viabil - nu toate cele 18 sectii - in masura in care, pe proceduri, administratorul judiciar incearca sa stearga practic datoriile care nu sunt justificabile. Vom face Oltchimul o companie atractiva pentru o companie privata.
  • Am avut pozitii diferite fata de domnul Vosganian, mai dure, dar corecte in principiu. Vrem sa facem totul pentru a pregati compania pentru privatizare.

Despre privatzarea CFR Marfa:

  • Ceea ce poate sa se intample cu CFR Marfa, apropo de competitie, e urmatoarea - si e o vorba care mi-a placut mult: "intotdeauna pestele mai mare l-a mancat pe pestele mai mic" - marea diferenta a secolului al XXI-lea este ca nu se intampla asa, ci pestele mai rapid il mananca pe cel mai incet. CFR Marfa e pestele incet acum. Operatorii privati, dar si ceilalti care opereaza, in Romania este deja si Deutsche Bahn si o companie austriaca care se misca mult mai repede decat CFR Marfa.
  • Atacurile populiste vor veni. CFR Marfa pana in 2008 a fost pe profit. Intre timp, a acumulat datorii cu noua cifre. Cand vinzi o companie, nu poti sa vinzi doar plusul. Ce ma intereseaza e ca cel care o cumpara sa nu ia si sa vanda fierul vechi. Ci sa vina sa castige piata de transport.

Despre recalcularea pensiilor militare:

  • Asta este o alta bomba atomica. Am informatii despre faptul ca la pensiile speciale - armata, politie - la calcule au fost niste lucruri anormale, in special in zona militara, din cate am inteles, nu prea erau adeverintele, pentru ca militarii nu au ca noi cartea de munca incheiata sau deschisa
  • Inteleg ca au fost niste probleme, m-a informat ministrul Apararii, ministrul Muncii. Trebuie sa vedem cum sa facem in asa fel incat, pe de o parte, sa calculam corect si, pe de alta parte, sa nu starnim o noua panica, adica oamenii sa creada ca le scade cineva pensia. Nu cred ca asta e ideea
  • Pe de alta parte, nu poti sa vii sa spui oamenilor ca - daca s-au facut erori in jos, sigur ca poti sa le maresti pensia - dar daca s-au facut erori in a calcula mai mult decat era, sa incepi sa-i spui omului acum ca de fapt ii tai din pensie. E foarte complicat
  • Parerea mea e ca trebuie sa gasim o alta solutie legislativa. Nu e vina omului, e vina celor care au calculat din institutiile statului si sa te duci sa te intorci iar impotriva oamenilor mi se pare anormal. Si mi se pare ca, daca a gresit statul, nu plateste omul. Daca au gresit cei de la stat, platesc cei de la stat

Despre proiectele de autostrazi:

  • Pe 28 februarie, se anunta precalificarea pentru - nu e Comarnic-Brasov, probabil ca va fi Bucuresti-Brasov. Daca Autostrada Comarnic-Brasov nu e gata pana in 2016, nu mai candidez la urmatoarele parlamentare. Am un fix cu Comarnic-Brasov si cu Pitesti-Craiova
  • La autostrada Transilvania, lucrarile nu pot continua cu fonduri de la buget, ci doar printr-un parteneriat public-privat
  • Targu Mures-Iasi este o autostrada extrem importanta, marea problema este ca e foarte scumpa, fiindca trece peste munte si ca nu exista nici pe fonduri europene o solutie de finantare. Daca se gaseste o solutie de parteneriat public-privat, ar fi un lucru extraordinar sa unesti Transilvania cu Moldova la o suta de ani dupa ce ne-am unit politic

Despre razboiul steagurilor secuiesti:

  • Partidul aflat la putere, FIDESZ-ul domnului Orban, are aceasta tactica asumata aproape de a crea in tarile in care sunt minoritati maghiare cat mai mute tulburari pentru a castiga mai multe voturi acasa. Este o provocare politica pe un calcul foarte cinic, atat de cinic incat ridicolul din aceste situatii e uitat.
  • Vreau sa va spun un lucru pe care l-am aflat intamplator de la un secui: steagul Tinutului Secuiesc, acela albastru cu alb, a fost folosit pentru prima data in 1599-1600, cand secuii s-au aliat cu Mihai Viteazul impotriva ungurilor. Deci faptul ca pe Parlamentul ungar este un steag care s-a nascut ca lupta impotriva ungurilor e de un ridicol total. Domnul presedinte al Parlamentului ungar probabil ca nu cunoaste istoria
  • Ceea ce eu vreau sa fac e sa nu ma las atras in aceasta capcana. Cu cat raspundem mai mult, cu atat se bucura mai tare. Sigur, nu las lucrurile cand se intervine prea mult si stiu sa le opresc.
  • Dar mai vreau sa fac un lucru pe care nu l-a facut nici un prim-ministru roman: eu pe 9 martie voi fi la Budapesta la invitatia Partidului Socialist ungar ca sa discutam despre faptul ca intre poporul ungar, poporul roman, poporul slovac, sarb nu exista niciun fel de problema reala, cu atat mai mult cu cat suntem toti cetateni europeni si ca politica extremista si demagogica - si FIDESZ nu e cel mai extremist au Jobbik, care e mai rau, este de fapt cel care foloseste in mod fals aceste provocari intr-o Europa in care vrem sa traim altfel.

Despre scandalul carnii de cal:

  • A fost un pericol urias pentru Romania. Ne-a trecut glontul pe langa ureche.
  • Nu as vrea sa cadem in complexul nostru de inferioritate. Pierd foarte multi oameni de la un asemenea scandal, nu numai Romania. Totul a venit pe un context anti-european din Marea Britanie. Acolo s-a spus: iata, ce carne vine din Europa.
  • Firma franceza care a fost prinsa in prima zi a luat si a aruncat mortul in Romania. In Romania, in ultimii ani, daca te acuza de la Bruxelles, bagi capul in pamant si zici ca asa e. Era obisnuinta ca totul se descarca pe amaratii din est.
  • O sa evaluam ce inseamna pierderi reale. Din fericire, am iesit bine: "nu mai dati vina pe noi". Aici am reactionat foarte repede. Am verificat, s-a constatat ca s-au respectat standardele.

Despre pactul de coabitare cu Traian Basescu:

  • Nu va mai luati dupa declaratiile tuturor, sunt aceiasi care spuneau ca se rupe USL. Pactul va dura pana la alegerile prezidentiale

Despre o noua suspendare a presedintelui:

  • Nu o exclud, dar nu-mi doresc. E corecta supararea celor 7,4 milioane de oameni care au venit vara sa voteze. Pe de alta parte, nu pot sa-mi asum costul unei noi crize politice majore

Despre Basescu care o sustine pe Udrea:

  • Amandoi o sustinem pe doamna Udrea. E anexa secreta la pactul de coabitare, pactul Ponta-Basescu

Despre Congresul PNL din acest weekend:

  • Voi fi si eu la Congresul PNL. Vin special din Franta mai repede ca sa merg la congres.

Despre Adrian Nastase:

  • Sper sa fie cat mai curand acasa

























4596 vizualizari

  • +23 (31 voturi)    
    Ponta se face ca nu intelege (Luni, 18 februarie 2013, 22:39)

    verisoaraluifelix [utilizator]

    Si o sa ramanem fara procurori cat timp USL baga la inaintare doar panarame , care nu-s in stare sa lege nici 3 vorbe .
    Morar pana una alta e o recomandare , nu o impunere.
    Crede oare Ponta ca , in momentul in care Pivniceru vine cu 2 propuneri cu oameni profesionisti, elocventi si personalitate, Basesc se va mai putea opune ? Nu cred ca si-ar mai permite sa repete aceeasi greseala ca in cazul Arafat.
    Altii decat Morar. Da-l naibii ca n-o fi singurul procuror meserias din tara asta.

    Dar are oare USL, prin trompeta Pivniceru, interes sa faca lucrul asta ?
    • +16 (18 voturi)    
      intradevar dar...... (Marţi, 19 februarie 2013, 9:41)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui verisoaraluifelix

      .....in tara in care un plagiator mincinos este prim-ministru si in a carei parlament se afla o droaie de puscariabili iar un infractor condamnat definitiv face parte (culmea) chiar din comisia juridica, este normal ca oamenii competenti din justitie sa deranjeze si sa se incerce inlaturarea lor.
      Aceasta este esenta sistemului politic parlamentar, care a devenit culcusul ocrotitor al escrocilor si de aceea trebuie schimbat cat mai repede caci pe zi ce trece, acesta se intareste.
  • +24 (26 voturi)    
    Fii serios (Luni, 18 februarie 2013, 22:40)

    The Wisest Fool [utilizator]

    Cele 2 propuneri se vedeau de la o posta ca erau un incompetent cu aere de baiat de gasca si un domn bun la suflet dar servil...

    Faceti propuneri serioase nu va mai schenuati atata ca-i blocaj!
  • -23 (33 voturi)    
    FARA DOMNUL MORAR... (Luni, 18 februarie 2013, 22:43)

    dincannes [utilizator]

    ...uite flota, nu e flota!
    • +17 (25 voturi)    
      da (Marţi, 19 februarie 2013, 1:38)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

      ma, ai uitat mihaileanu, tiganca imputita si copilul luat la pumni. Pentru asta imi esti dator jumatate din ce primesti de la varan, ma.
    • +18 (18 voturi)    
      ? (Marţi, 19 februarie 2013, 9:13)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

      este o chestie fumata, doar mediatizata de antena 3, de fanii si talibanii usl
  • +27 (31 voturi)    
    ? (Luni, 18 februarie 2013, 23:07)

    cotora [utilizator]

    ponta, tu cand lucrezi ? ca esti toata ziua la televizor, la csm se stie care este treaba, si-a bagat coada voiculescu si pivniceru prin asociatile de judecatori condusa de costiniu, daca tu zici ca acei procurori propusi de pivniceru au fost buni, atunci ne tii pe romani de prosti si naivi, apropos, tu ai fost procuror ?, nu te-am auzit sa prinzi pe cineva din lumea interlopa !
  • +25 (27 voturi)    
    Realitatea TV e televiziunea USL? (Luni, 18 februarie 2013, 23:11)

    Gryphus [utilizator]

    vad ca s-au adunat 4 ...prieteni de-ai lui Ponta (Gusa, Cretulescu, Rares Bogdan si Doru Buscu) si il mangaie cu intrebari ridicole, te uiti la emisiune si ai impresia ca e un teatru prost.
    • +4 (4 voturi)    
      Da' a cui sa fie? (Marţi, 19 februarie 2013, 10:24)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Nu-mi spune ca tu stiai despre Realitatea TV ca-i exemplu de echidistanta, un fel de BBC romanesc...
      Acu doar s-au impartit tir.fele de platou in doua tabere: tirfele lui Voiculescu si tirfele lui Ghita/Vintu. Iar pretenu' Gusa e director editorial, sau ceva de genu.
    • +2 (2 voturi)    
      chiar daca pare... (Marţi, 19 februarie 2013, 10:42)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      ponta o fi studiat istoria cu Cacarau? In 1600 (Mihai Viteazul) Transilvania era principat independent [suzeran la Imperiu]. Mihai Viteazul nu a luptat cu maghiarii (nici nu exista un stat maghiar atunci) ci cu imperialii. De altfel moartea a fost cauzat de imperiali. In armata imperiala erau si croati: rezulta in capul plagiatorului ca Mihai a luptat cu Croatia? PS. sansa partidului socialist ungar sa ajunga la putere e mica; de ce il injura Ponta pe Orban?
  • +17 (19 voturi)    
    iar manca.. (Luni, 18 februarie 2013, 23:37)

    mache [utilizator]

    ... ceva masiv Ponta...

    Știe dumnealui! să-i spuie că nu s-a putut reuși cu afacerea știută nimic, fiindcă am vorbit cu persoana... Nu uita!
  • +23 (25 voturi)    
    objection (Marţi, 19 februarie 2013, 0:00)

    Zeroth [utilizator]

    Propunerile au fost respinse de toti in afara de ministrul care i-a propus.
    Ca Basescu va face, etc, etc, etc...dvs procuror, doctor in drept, premier probabil aveti dreptul sa rostiti astfel de afirmatii la care, daca erati la un proces, orice avocat stagiar ar fi spus OBJECTION, iar judecatorul ar fi spus SUSTAINED fara a mai fi nevoie sa explice de ce nu aveti voie sa presupuneti. Mai ales de pe pozitia aia pe care inca nu imi vine sa cred ca a putut ajunge o persoana ca dvs.
  • +23 (25 voturi)    
    dazamagitul national e dezamagit (Marţi, 19 februarie 2013, 0:39)

    Gryphus [utilizator]

    Ponta pare suparat ca raportul MCV nu e suficient de dur pt Romania.
  • +17 (17 voturi)    
    NU E TREABA LUI SI A USL (Marţi, 19 februarie 2013, 1:42)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Justitia este Independenta, nu e Basista sau Uselista, nu va dati cu parerea

    Ce a scris, ce nu a scris, acea parte a raportului va priveste doar strict ministerial

    Socialistule!

    PS: Cand apare un "socialist" roman la TV, la un TV de "opozitie", inseamna ca se pregateste ceva si "ung" masele...
  • +14 (18 voturi)    
    bai pa-pleaca! (Marţi, 19 februarie 2013, 1:51)

    hot news [utilizator]

    "E, in acest moment, din tot ceea ce stiu si am discutat la Sectia de procurori, am intrebat-o si pe dna ministru, pe fiecare cap de procuror DNA sunt vreo suta si ceva de dosare." - Sa-ti spun eu de ce? Pentru ca furati si cu mainile neamurilor nu numai cu ale voastre. Si uite si dovada:
    "Mai e un lucru, extrem de pervers: incerc si-mi sparg capul, cu noul ministru Teodorovici, cu noul sef de la ANRMAP, sa gasesc de ce se blocheaza tot timpul fonduri europene, licitatii. Am facut o suta de institutii, toate controleaza. Cand le intreb "ce faceti?", spun "Dle, nu stim cum, ca daca dam ne ia DNA-ul". Deci in Romania nu se ia nicio decizie ca te ia DNA-ul."
    DNA-ul nu ancheteaza asa din senin ci doar atunci cand ceva pute... iar de la voi vine o duhoare...
    Nu uita ca pestele de la cap se impute si la Guvern tu esti capul. Da, stiu, pestele de la coada se curata, dar inainte sa fie curatat pestelui i se taie capul. La fel cum Morar nu e singurul procuror posibil din tara asta nici tu nu esti singurul prim-ministru posibil. Sunt convins ca sunt foarte multi altii mai capabili ca tine, oameni care nu au furat cand si-au facut studiile, oameni care nu au nevoie sa dea din papagal pe la TV de dragul comunicarii pentru ca stiu si pot sa administreze o situatie dificila. Dupa ureche nu se guverneaza (a se citi administreaza) ci se duce de rapa o tara.
    Si daca tot nu te duci la meci:
    "Lasa-neee, lasa-neee
    Si du-te cu be-he-he"(Becali)
    A, era sa uit: multa sanatate lu' nea Nelu si Nastase si la o rapida solutionare a proceselor de pe rol, sa infunde puscaria!!! Pregatiti prastia si chiftelele!
  • +16 (20 voturi)    
    copylot plagiator (Marţi, 19 februarie 2013, 2:29)

    daphina [utilizator]

    bey baga-ti mintile in cap Ro nu este a ta sau a uslamistilor! Intelegi ce spun? daca nu da-mi un semn si iti explic, clar?
  • +15 (17 voturi)    
    Degeaba (Marţi, 19 februarie 2013, 7:56)

    Sani [utilizator]

    Bai Ponta, degeaba ai lucrat din '95, ca tot nimic n-ai inteles.

    Uite, iti dau eu "cheia" intelegerii problemei:

    Tot ce nu-ti convine tie, este OK pentru UE.
    sau,
    Tot ce nu-i convine UE iti convine tie!

    Intrebare:
    Pusculita de bani este la tine, sau la UE?
    Vezi mai draga ca nici Varanul si Becali nu se pot pune cu ....aia rai...stii tu....aliatii nostri!

    Totusi, cand ai de cand sa pleci dracu' din postul pe care-l ocupi abuziv?
    Cu tot cu varani, becali, antonesti, hasottisti, iliesci,.....etc...
  • +15 (15 voturi)    
    intr-adevar (Marţi, 19 februarie 2013, 8:20)

    liviusmaximus [utilizator]

    dar, blocajul e generat de oamenii vostri. cine a plecat de zece ori din csm pt a nu asigura cvorumul ?
  • +10 (12 voturi)    
    Ponta mare procuror (Marţi, 19 februarie 2013, 9:34)

    Lilianamaria [utilizator]

    Care sunt totusi realizarile domnului Ponta ca procuror? La 26 ani? Ceva dosare grele sau cazuri de coruptie soldate cu condamnari? Niet!
  • +4 (4 voturi)    
    alta abureala (Marţi, 19 februarie 2013, 10:15)

    marjo [utilizator]

    Da, da, nu o sa mai candideze daca nu e gata autostrada.. hahaha. Bineinteles ca nu va fi gata si bineinteles ca Pontacul va candida pentru ca de vina nu va fi el ci... Basescu! Petarde de om incapabil sa priceapa ce inseamna sa conduci un guvern.
  • +6 (6 voturi)    
    Apropos! (Marţi, 19 februarie 2013, 10:33)

    Gladiatorul [utilizator]

    Nu v-ati saturat, oameni buni, de promisiunile "politicienilor" romani: "Daca nu se intampla ASTA......demisionez in 2016!" sau "Daca nu pica Basescu.....demisionez imediat". Se vede clar ca oamenii astia sunt lipsiti de cel mai elementar bun-simt. Nu au bun-simt. Sunt niste nerusinati, niste hahalere care ne cer voturile pentru a se cocota in niste functii de care sunt nedemni. Incotro ne indreptam cu astfel de mandreti?!
    • +1 (1 vot)    
      Corect (Marţi, 19 februarie 2013, 11:59)

      fuscobal [utilizator] i-a raspuns lui Gladiatorul

      Corect. Uimitoare e lipsa completa de catusi de putina onoare si stima de sine pe care ar trebui sa o aiba ocupantul unui asemenea post ! Imi amintesc cum intr-o tara nordica, acum ceva vreme, un ministru a demisionat pentru ca a fost prins vorbind pe telefonul de munca in scop personal :)))
  • +2 (2 voturi)    
    se inchina (a bafta) (Marţi, 19 februarie 2013, 10:46)

    foarte-curios [utilizator]

    Firmele care intentionau sa faca partenariat public-privat cu RO se inchina ca n-au facut-o. Cine baga o valiza de bani ca sa schimbe apoi Ponta si Sova si ai lor marxisti regulile? Pe care autostrada din RO se plateste macar 0,5 ron taxa? Cand a fost de acord PSD cu taxa de drum?
  • +2 (2 voturi)    
    incredibil (Marţi, 19 februarie 2013, 11:19)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    omul asta continua sa aduca acuze celor din UE cum ca ei nu au facut raportul corect. Ponta refuza sa vorbeasca despre ce scrie in raport ci doar despre ce nu scrie. Tupeu de politician, cand subiectul nu-ti convine, schimba-l.
  • +1 (1 vot)    
    Comarnic - Brasov (Marţi, 19 februarie 2013, 11:49)

    fuscobal [utilizator]

    "Ponta: Daca autostrada Comarnic-Brasov nu este gata pana in 2016, nu mai candidez"

    Asta e gluma secolului. Stau cateodata si ma intreb daca oameni care ocupa asemenea posturi pot face gafe in halul asta dovedind ca habar n-au despre ce vorbesc sau mint oamenii in fata intentionat, bazandu-se pe faptul ca majoritatea sunt naivi si cred orice li se serveste. Nenea Tonta are vreun habar de ce inseamna o autostrada ca asta prin munti cu tuneluri si viaducte fara numar ? Nici daca incepi ieri nu termini pana in 2016, sa nu mai punem la socoteala ca mai sunt multe formalitati pana la inceperea efectiva a santierului !
    • 0 (0 voturi)    
      Pitesti Craiova (Marţi, 19 februarie 2013, 18:16)

      woe [utilizator] i-a raspuns lui fuscobal

      e cea mai logica si usor de construit alternativa de iesit din RO la Pitesti > Sibiu > Timisoara. Bine ca le dai mintea cea de pe urma. Craiova > Severin e drum drept care poate fi largit la doua benzi cu costuri mici, ramane oleaca chinuiala pana la Lugoj. Si gata cu visele despre V. Oltului in deceniile astea.
  • 0 (0 voturi)    
    blackout (Marţi, 19 februarie 2013, 13:01)

    Gugulan [utilizator]

    din cate stiu s-au strans in jur de 1000 semnaturi pentru retragerea titlului de doctor lui Ponta. Astea nu sunt bagate in seama!? Doar cele ale judecatorilor care le convin lor? Si daca e asa si au reusit sa convinga o parte sa destituie conducerea CSM, de ce nu o fac? Ce mai asteapta? Sa vada ca sunt mai multi care sustin actuala conducere? In continuare Ponta arunca perdele de fum, cum ca DNA este de vina ca blocheaza fonduri europene. Acu' serios, Ponta parca e la gradinita si toata ziua se plange la tovarasa educatoare ca PDL ii fura mancarea.
    • -2 (4 voturi)    
      Titluri (Marţi, 19 februarie 2013, 13:34)

      PROFESS [utilizator] i-a raspuns lui Gugulan

      Sti cate semnaturi s-au strans pentru retragerea titlului de presedinte lui basescu!
      • 0 (0 voturi)    
        cu tot cu mortii (Miercuri, 20 februarie 2013, 9:51)

        luciaS [utilizator] i-a raspuns lui PROFESS

        si cu cei cu vot multiplu au fost multi dar se pre ca au disparut la alegerile parlamentare pentru ca cifra este putinpeste 5 milioane (iau si votantii PP-DD)


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică