FOTOGALERIE Cornelia Naum, mama premierului Victor Ponta: Victor a fost din gradinita un lider / Atacul cu doctoratul e singurul care m-a durut fiindca e nedrept/Victor a ramas opt luni singur in Paris si a dormit in gara doua sapatamani

de Mircea Barzoi, Ionut Baias     HotNews.ro
Joi, 28 februarie 2013, 22:18 Revista Presei | Radio TV

Fotogalerie Victor Ponta, fotografii inedite de familie
Mama premierului roman Victor Ponta a fost invitata emisiunii "Sinteza Zilei" de la Antena 3. Intr-un exercitiu de umanizare a premierului, Cornelia Naum a depanat amintiri din tineretea premierului, despre aspiratiile acestuia si drumul pana la pozitia de astazi. "Au fost cazuri cand oamenii au venit la mine cu diverse sfaturi sau cereri, dar nu le-am transmis mai departe. La Victor nu este loc de interventii, nici chiar de la mama", a declarat doamna Naum care crede ca principala calitate a fiului sau este corectitudinea, iar cel mai mare defect faptul ca nu mai are timp sa asculte sfaturi de bine.
  • Eu lucrez in contabilitate si i-am zis lui Victor ca de cand lucrez eu, din '92, niciodata n-am avut un sistem fiscal atat de nauc ca ne-a terminat.
  • Atacul cu teza de doctorat este singurul care m-a durut fiindca e de o nedreptate extrema...


In urma cu trei ani, Cornelia Naum afirma intr-un interviu ca din cauza unor probleme de sanatate, pe care le are si in prezent, sarcina a fost sub semnul intrebarii. Cel care a insistat ca Victor Ponta sa se nasca a fost tatal premierului. "Mi-am dat seama ca am facut o gafa cand am vazut intr-un ziar afirmatia ca <<Victor Ponta este un avorton>>. De atunci sunt mult mai precauta".

Cornelia Naum
Foto: Captura Antena 3
"El a fost din gradinita un lider si apoi la scoala, in liceu, mai ales cand s-a apucat de baschet era o vedeta. El stabilea intotdeauna unde se fac excursiile, el era ghidul si le povestea istoria locurilor vizitate, captand atentia oamenilor".

"Cand era mic isi dorea sa devina preot, ca bunicul sau, dar credea ca daca il va ajuta Dumnezeu poate ajunge ministru. Ii placea foarte mult istoria, prin clasa a III-a sau a IV-a citea Spartacus si dintr-odata a inceput sa planga pentru ca murise Gauls Crixus. Eu credeam ca va urma Facultatea de Istorie".

Victor Ponta cu plete
Foto: Facebook
"A plecat intr-o excursie la Nisa, iar de acolo s-a dus singur sa vada Parisul si a ramas acolo opt luni, a lucrat la un fast food. Vreo doua saptamani a dormit in gara din Paris, dar a fost o experienta utila pentru el".

"Eu credeam ca va urma Facultatea de Istorie, dar dupa aventura de rebel curajos de la Paris s-a hotarat sa faca Dreptul. Avand o oarecare teama a vrut sa dea la o facultate particulara. I-am pus banii in mana si i-am spus ca daca intra la stat ii vor ramane lui. S-a inchis doua saptamani in apartamentul surorii lui si a intrat pe primele locuri la stat, la Facutatea de Drept, iar cu banii respectivi si-a luat o mobra".

Mama si tatal lui Victor Ponta
Foto: captura Antena 3
Alte declaratii:
  • Atacul cu teza de doctorat este singurul care m-a durut. Atunci cand e vorba de nedreptate, de invidie, de o nedreptate extrema... ma doare
  • Nu ma doare cand presedintele ii zice pisic sau altfel fiindca stiu ca nu e pisic
  • Masterul din Catania. Lucrarea si-a sustinut-o in italiana desi nu stia limba, dar s-a straduit sa invete toata lucrarea in italiana. Si atunci domnul presedinte Basescu zice ca minte ca nici nu a fost in Catania
  • Eu sunt cel mai dur critic al lui, dar constat ca in ultima vreme lucrurile sunt asa complicate incat nu mai zic nimic. Cand ne intalnim prefer sa ne simtim bine in familie si nu sa-l critic
  • Eu sunt economist, dar lucrez in contabilitate dupa perioada de pensionare si i-am zis ca de cand lucrez eu, din '92, niciodata n-am avut un sistem fiscal atat de nauc ca ne-a terminat.
  • Cea mai mare calitate a lui Victor este ca este cinstit
  • Cel mai mare defect este ca nu are mereu timp sa asculte fiindca unii vor sa-l sfatuiasca de bine. Se teme de orice contact cu persoanele care-l solicita, e foarte aglomerat, grabit...


Citeste mai multe despre   























43099 vizualizari

  • +31 (49 voturi)    
    ca mare ti-e gradina.... (Joi, 28 februarie 2013, 22:31)

    razek [utilizator]

    Bine ca nu i-ai spart un ou in cap cum a facut altu lu fiisu dar mai e timp sa-l "trezesti"
    • +69 (83 voturi)    
      Cele trei minuni care i s-au intimplat lui Ponta (Vineri, 1 martie 2013, 0:35)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui razek

      Din ce spune mama lui Ponta deducem urmatoarele minuni:

      (1) Ponta a putut sa vorbeasca Italiana, cind si-a sustinut masterul, desi nu cunostea limba.

      (2) Ponta nu si-a plagiat teza desi zeci de pagini din aceasta apar anterior in lucrarile altora.

      (3) Ponta a intrat la Drept la stat printre primii (erau zeci de oameni pe loc) invatind doar doua saptamini.
      • +48 (58 voturi)    
        Si 4 (Vineri, 1 martie 2013, 1:07)

        ABetterWorldWithoutVladimir [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Conturile sale au crescut fantastic dupa ce a preluat Gorjul de la Mischie si niste cetateni nu prea albi si nu prea romani l-au rugat frumos (frumos = multe zerouri) sa ii lase sa ia subventii aiurea pe terenuri nelucrate.
        Asta ca tot vorbea Kkrau de serviciile care sunt de partea maro a politicii.
        • -16 (20 voturi)    
          of, of, of postaci (Vineri, 1 martie 2013, 10:12)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui ABetterWorldWithoutVladimir

          daca articolul era despre Basescu, il ridicati in slavi...ca e cinstiti, ca e lider innascut, ca nu poate fi corupt nici macar de mama, ca are experienta de viata, ca a intrat printre primii la drept.etc, etc .....
          Un nume daca era schimbat (adica daca in loc de Victor Ponta scria Traian Basescu) si toti sareati sa il ridicati in slavi pe Marele Lider.
          • +10 (10 voturi)    
            lol (Vineri, 1 martie 2013, 11:12)

            Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            in cazul in care ai dreptate, inseamna ca pentru cei care au comentat este mai important ce nu s-a spus decat ce s-a spus, iar in ceea ce priveste ceea ce nu s-a spus, Ponta si Basescu nu au cum sa fie egali.
          • +16 (16 voturi)    
            Eu n-aș fi lăsat-o pe mama... (Vineri, 1 martie 2013, 11:18)

            AdrianCalin [anonim] i-a raspuns lui bancher

            ... să se ducă să mă laude la TV. Ce ai vrea să spună o mamă? Că am un copil care la maturitate a ales să fure și în loc să recunoască (nu intra la pușcărie pentru teza aia de doctorat) a preferat să se comporte mizerabil și să desființeze toate comisiile care l-au dovedit că ar fi fost un hoțoman? Mi se pare mizerabil din partea lui Victor Ponta să-și expună părinții în felul ăsta, eu n-aș fi lăsat-o pe mama să apară la TV să îmi rezolve problemele, fie că m-ar fi chemat Victor Ponta sau Traian Băsescu.
      • +47 (63 voturi)    
        Si inca ceva (Vineri, 1 martie 2013, 1:08)

        ABetterWorldWithoutVladimir [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Doamna, pe Tontila l-ati facut original sau pana si pe asta l-ati copiat dintr-o revista de caricaturi ?
      • -12 (22 voturi)    
        da (Vineri, 1 martie 2013, 7:33)

        klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Dintr-o limba straina poti cunoaste doar cum sa citesti cuvintele. Ti se pare asa sf sa inveti o prezentare pe de rost in alta limba?
        • +5 (7 voturi)    
          Albeste-l (Vineri, 1 martie 2013, 12:08)

          Electorul [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

          Foloseste dero poate iese mai curat si mai stralucitor vp-ul tau. Aventurier care nu a terminat liceul.
        • -1 (1 vot)    
          sustinerea unei (Vineri, 1 martie 2013, 13:18)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

          lucrari de masterat nu presupune o recitare de poezii patriotice inchinate marelui conducator de pe scena salii palatului la al 'nshpelea congres, de tanarul pioner tonta.
        • +1 (3 voturi)    
          Nu!!! (Vineri, 1 martie 2013, 13:32)

          ticbis [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

          Ceea ce nu poti intelege tu, este ca poti sa inveti intr-o limba straina doar cum se citesc cuvintele, dar sustinerea unei lucrari de licenta inseamna ceva mai mult decat "citirea" unei lucrari.

          In toate tarile, un examen de licenta inseamna sa porti un dialog oral cu profesorii universitari membrii ai acelei comisii, sa raspunzi la intrebarile care ti se pun, sa argumentezi fiecare rand pe care l-ai scris in propria ta teza.

          Daca in mintea ta un examen inseamna doar sa inveti pe de rost o prezentare, fie ea scrisa chiar si in limba japoneza, atunci da-mi voie sa cred ca in viata ta n-ai dat niciun examen adevarat.
          Cel mult, ti-ai luat diplomele ca si Ponta, ceea ce cred ca nu este un motiv de lauda pentru nicio persoana din lume care a trecut cinstit prin scoala!

          Poti sa-mi spui de ce aperi furtul si impostura intelectuala?
      • +8 (12 voturi)    
        Normal nu? (Vineri, 1 martie 2013, 10:38)

        Ponta [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Chestia cu limba a rezolvat-o cu italiencele. I s-o fi lipit limba pe la vreuna si asa s-a lipit si italiana de el.
        Vis a vis de dormitul in gara, probabil nu mai avea nici seminte si nici caiete de romana din clasele mici pentru cornete.

        Cucoana si cioara isi lauda puii - cum car ai ei sunt cei mai nemaipomeniti - dar fi atenta la uliu.
        Odata ii papa de nici pene nu mai raman.
      • +2 (4 voturi)    
        a patra minune (Vineri, 1 martie 2013, 13:20)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        consta in promovarea la postul varanului a tinerei sperante a guvernarii Romaniei spre culmi nebanuite de lapte si miere, in detrimentul omului cu ochi de peste, vesnic visatorul de presedentie a Romaniei.
    • +13 (13 voturi)    
      Oare (Vineri, 1 martie 2013, 10:55)

      DorEu [anonim] i-a raspuns lui razek

      domnul nostru prim in toate, cum o fi intrat intre primii la facultate, dupa doar 2 saptamini de invatat si vreo 5 luni pierdute aiurea din clasa a 12-a? Asa cum comenteaza cineva mai jos.
      O fi folosit cele doua saptamini la ce se pricepe el cel mai bine? Oare asa a intrat intre primii la facultate, cu copiute? Stiind ca va ramane cu banii, orice e posibil, nu?
  • +48 (62 voturi)    
    mare noroc are umanitatea (Joi, 28 februarie 2013, 22:42)

    meddio [utilizator]

    ca-l are pe plagiatorul Victor Ponta.... mare noroc are Romania ca-l are p-asta prim ministru, propun in toate orasele si satele sa-i ridicam statui, in scoli sa punem portrete... Marele Conducator Iubit ..... auziti doamna, daca ma duc la norocosu` asta imi spune numerele pentru duminica la 6 din 49 ????
    • +56 (66 voturi)    
      plagiatorul cinstit !!! (Vineri, 1 martie 2013, 0:21)

      V. Val [utilizator] i-a raspuns lui meddio

      "Cea mai mare calitate a lui Victor este ca este cinstit" - Ha ! ha !
      Ha ! ha ! ha !ha! ha ! ha ! ha !ha! ha !

      "Masterul din Catania. Lucrarea si-a sustinut-o in italiana desi nu stia limba ..." Ha ! ha !
      Ha ! ha ! ha !ha! ha ! ha ! ha !ha! ha !

      Are umor involuntar doamna Naum .

      Dar daca tot suntem in familie, ce-ar fi sa ne spuneti si cum merg afacerile familiei cu statul , evident, prin firmele pe numele mamei si al cumnatului "cinstitului" nostru plagiator ?
      • -5 (13 voturi)    
        Dar afacerile familiei... (Vineri, 1 martie 2013, 10:09)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui V. Val

        .. cu mult criticatul Cocos, sotul Elenei Udrea? Cum zicea Gusa mai an (cand, de, nu era premier, ii datoreaza atat de mult si vorbeste asa urat despre ea..)
        • +1 (1 vot)    
          Fara "dar" (Vineri, 1 martie 2013, 15:41)

          Alui [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

          Ponta e subiectul discutiei, care e parerea ta despre el? E cinstit? E competent?
  • +39 (53 voturi)    
    Vai..... (Joi, 28 februarie 2013, 22:49)

    Zummm [utilizator]

    Aproape mi-a dat o lacrima.....NOTTTT
  • +54 (66 voturi)    
    Ponta cinstit (Joi, 28 februarie 2013, 22:55)

    banatul e fruncea [utilizator]

    Numai o mama putea sa scoata asa o fabulatie...
  • +59 (67 voturi)    
    =)) (Joi, 28 februarie 2013, 23:10)

    Unu. [utilizator]

    daca cea mai mare calitate la DOTTORE e sinceritatea nu vreau sa-i vad nici cel mai mic defect
    • +7 (7 voturi)    
      Dottore nu are defecte... (Vineri, 1 martie 2013, 11:58)

      Mao2 [utilizator] i-a raspuns lui Unu.

      poate doar cateva slabiciuni...
  • +36 (46 voturi)    
    Ceausescu pace! (Joi, 28 februarie 2013, 23:10)

    Stefan-cel-Mare [utilizator]

    Sa-nceapa cultul personalitatii...
  • +44 (56 voturi)    
    bine ca stie mama lui cit e (Joi, 28 februarie 2013, 23:13)

    __alex__ [utilizator]

    de nedrept si 2800 de universitari bat cimpii.
    Astuia din familie i se trage.
  • +40 (52 voturi)    
    rock (Joi, 28 februarie 2013, 23:22)

    TLiviu [utilizator]

    "cea mai mare calitate e ca e cinstitit "- nu i tremura mana cand ridica 15% la suta la salariu in plus ca avea titlu de doctor plagiat -adica furt? femeia traieste in visele ei de mama - tatal e de vina putea sa bea o bere n seara aia
  • +34 (40 voturi)    
    Bien au contraire.... (Joi, 28 februarie 2013, 23:24)

    minus [utilizator]

    Eu cred ca "atacul" cu teza de doctorat este singurul care a avut substanta, pentru ca daca doctoratul a fost muncit, atunci rezultatul este o inexplicabila adunatura din "scrisurile" altora, iar daca nu a fost muncit, atunci nu este doctorat.

    La urma urmei un doctorat nu este nici opera vietii, nici un certificat ca esti un om destept; este doar o dovada facuta dupa reguli academice ca poti intocmi corect o lucrare de un anumit nivel si cu unele elemente de originalitate.
  • +20 (46 voturi)    
    Ponta ne facea de ris dormind in gara la Paris (Joi, 28 februarie 2013, 23:27)

    dumitrica [utilizator]

    Primul ministru al Romaniei este un golan care in primii ani de dupa revolutie facea tara de ris vagabondind prin Franta, dormind prin gari si vinzind cartofi prajiti pe la coltul strazii. Zilnic apareau reportaje pe TV5 si alte canale despre vagabonzii romani de pe strazile Parisului. Actualul prim ministru era la loc de frunte printe ei.

    Citat mama lui Ponta:
    "A plecat intr-o excursie la Nisa, iar de acolo s-a dus singur sa vada Parisul si a ramas acolo opt luni, a lucrat la un fast food. Vreo doua saptamani a dormit in gara din Paris, dar a fost o experienta utila pentru el".
    • -38 (52 voturi)    
      Esti... (Vineri, 1 martie 2013, 0:24)

      lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      Administrator de bloc sau sectorist ceausist? Ai auzit de Occident, de secolul 21, de viata studenteasca? Dar macar l-ai citit de Eliade (Maytrei macar)? Aceasta e NORMALITATEA. Nu sinecurile la Anvers, turnatoria la Securitate, "tiganca-mputita" si curvasaria la Cotroceni. Aceasta din urma e, doar, o reintoarcere la epoca fanariota...
      • +37 (45 voturi)    
        Care viata studenteasca? Poate liceu abandonat! (Vineri, 1 martie 2013, 2:19)

        dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

        Sa abandonezi liceul in Romania ca sa dormi in gara la Paris?! Asta este vagabondaj. Derbedeul asta de Ponta a stat trimestrul intii si jumatate din doi hai hui pe strazile Frantei si dupa aia a mai si absolvit clasa a 12-a, desi fusese absent o jumatate de an scolar.
        • +34 (42 voturi)    
          E un derbedeu (Vineri, 1 martie 2013, 3:03)

          emigrant [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          Bine punctat!! Ca e un derbedeu vedem multi, de ce e derbedeu ne dam seama ascultind-o pe preacinstita D-na Naum. Pai ea ca mama cum de l-a lasat sa-si intrerupa studiile? Probabil ca nu a avut niciodata o influenta reala asuprea lui Goe. Din pacate, multe mamici in Rom cresc astfel de loaze. Daca nu ar fi asa, am fi in alta parte...
      • +6 (12 voturi)    
        Crezi ca studentii straini.. (Vineri, 1 martie 2013, 10:12)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

        .. dorm prin gari ca regula? Se vede cate studii ai si calatorii ai facut..
      • -1 (9 voturi)    
        ai uitat (Vineri, 1 martie 2013, 10:51)

        math [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

        de sticlele de whisky, de flota, de borduri si de gondola. Ce se intampla ? Scriai mai bine inainte. Cred ca incepi sa te enervezi vazand tampeniile pe care le declara si le fac marii tai eroi de la USL. Normalitatea este atunci cand indiferent de situatie te trezesti brusc injurandu-l pe Basescu si clica lui, principalii responsabili pentru faptul ca Romania noastra socialista ca o floare, nu a ajuns inca la nivelul de trai din Elvetia.
  • +26 (34 voturi)    
    acord intelegere mamei... (Joi, 28 februarie 2013, 23:32)

    ..13 [utilizator]

    Dar de aici pana la a nu vedea de unde incepe si unde se sfarseste plagiatul, pentru o femeie care tine contabilitatea - nu isi spune economist, ca poate nu este - imi pare tare rau...

    Nu am inteles chestiunea cu vroia sa fie preot si Dumnezeu il ajuta sa ajunga PM???

    Daca bunicul lui era preot - banui ca era crestin-ortodox - oare ce ar putea sa spuna de schimbarea de religie pe care a adoptat=o de cand s-a maritat cu Daciana?
    • +4 (14 voturi)    
      ? (Vineri, 1 martie 2013, 0:24)

      V. Val [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      la ce religie a trecut ?
    • -18 (32 voturi)    
      Copilul tau, (Vineri, 1 martie 2013, 0:28)

      lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      La 5 ani, era foarte coerent in planuri de viata ?!?
      Stii, noi, ceilalti, oamenii obisnuiti, pe la 5 ani, nu stapanim inca toate notiunile. ..
      Cat despre Daciana, sula si prefectura, stii vorba. Daca nu aruncati un pic din R..tul care va debordeaza din casa spre ceilalti, parca oleaca nu sunteti multumiti de ziua absurda care tocmai trecu...
      • +5 (7 voturi)    
        substanta respectiva (Vineri, 1 martie 2013, 10:56)

        math [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

        .....formeaza un tsubami si vi se revarsa in casa si in creier prin televizor. Antene RTV Realitatea nu e mare diferenta. Nu mai distingeti adevarat/fals nici corect/incorect nici moral/imoral.
  • +24 (34 voturi)    
    Vai de capul lui ... (Joi, 28 februarie 2013, 23:35)

    Davidias [utilizator]

    daca si pe maica-sa o minte, e clar cu el.
    Saraca maica-sa stie ea ceva dar nu stie bine. S-a incurcat pe la cea mai mare calitate si la defectul cel mai mare. A vrut sa spuna :
    Calitatea cea mai mare este (ne)cinstea.
    Cel mai mare defect este ca asculta sfaturile lui Varanu si ale lui Ilici.
    S-a incurcat si ea putin, dar o credem ca e mama lui.
  • +30 (38 voturi)    
    Foarte frumos (Joi, 28 februarie 2013, 23:35)

    Rasmus [utilizator]

    Am vazut cateva minute, nu am putut mai mult ca era si Gadea, si m-am simtit fericit ca sunt contemporan cu domnul Victor Ponta.
    La siragul de nume ilustre Stefan, Mihai si Nicolae putem adauga cu mandrie si pe Victor!
  • +36 (48 voturi)    
    Ponta a mostenit arta minciunii de la mama sa (Joi, 28 februarie 2013, 23:38)

    dumitrica [utilizator]

    Cum putea Ponta sa intre la stat, la Drept, invatind doar doua saptamini cind la facultatea respectiva erau zeci de candidati pe loc si fara meditatii de 1 an nu aveai nici o sansa sa prinzi un loc?!

    Geniu nu este Ponta nici pe departe asa ca explicatia cu a intrat ca era supradotat nu tine. Constat ca si mama sa nu sta prea bine cu inteligenta ca altfel nu ar turna fanteziile de mai jos, pe care nu le cred nici cei mai naivi cititori.

    Citat mama lui Ponta:
    "Avand o oarecare teama a vrut sa dea la o facultate particulara. I-am pus banii in mana si i-am spus ca daca intra la stat ii vor ramane lui. S-a inchis doua saptamani in apartamentul surorii lui si a intrat pe primele locuri la stat, la Facutatea de Drept, iar cu banii respectivi si-a luat o mobra"."
    • -26 (36 voturi)    
      Eh... (Vineri, 1 martie 2013, 0:29)

      lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      Uite ca putu! Tu ai dat de cinspe ori si nu reusii?!?
      • +33 (39 voturi)    
        Nici macar olteneste nu-ti iese (Vineri, 1 martie 2013, 3:31)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

        "Nu reusisi", eventual. Si daca tot vrei s-o dai pe olteneste, zi-i si tu cu acord: "Tu dadusi de sinspe ori si nu ...".

        Si tine cont ca corectura vine de la un banatean.

        Sau la matale limba nativa e rusa, si de-aia nu-ti iese?
      • +22 (26 voturi)    
        Putu dar nu lua din prima (Vineri, 1 martie 2013, 4:18)

        dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

        Asta n-o mai zisa mama lu Ponta ca pica si lua mai pe urma.
  • -25 (39 voturi)    
    Cornelia Naum: (Joi, 28 februarie 2013, 23:45)

    lucky luck [utilizator]

    Un om luminos.
    • +24 (30 voturi)    
      i-ai citit aura? (Vineri, 1 martie 2013, 0:16)

      Vicrintor Pontonescu [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

      sau ai setat luminozitatea tv-ului la maxim?
      • -25 (33 voturi)    
        N-am avut placerea... (Vineri, 1 martie 2013, 1:08)

        lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui Vicrintor Pontonescu

        Sa setez ceva, privindu-va...
        Am tot incercat insa sa-l setez cand vorbea Boc. Sau Basescu. Nu stiu, nu mi-a reusit. Tot mitocanie, banalitate, limba de lemn, engleza de balta si mitocanie imi dadea. Si tot asa dadu la alti 66% dintre romani. O fi, n-o fi... Om vedea!
        • +8 (10 voturi)    
          numai cu Antenele (Vineri, 1 martie 2013, 11:01)

          math [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

          si cu diplome aranjate e greu sa spui o propozitie adevarata si inteligenta.

          Un sfert (adica 1/4 sau 25%) din cetatenii cu drept de vot au votat cu USL in noiembrie anul victoriie. Intre 66% si 25% este diferenta enorma. La fel ca intre un doctorat in Anglia si unul condus de Nastase, marele om de stiinta si cultura. De la el a mostenit Ponta principala calitate - cinstea.
    • +23 (31 voturi)    
      luminat (Vineri, 1 martie 2013, 0:26)

      V. Val [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

      de flacara rosie .... a iadului neobolsevic, reflecta si el cat poate din aceasta lumina.
      • -22 (26 voturi)    
        Va referiti... (Vineri, 1 martie 2013, 1:12)

        lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui V. Val

        La securistii Pactului de la Varsovia infiltrati pe la Anvers? La Mihai Caraiman, la Traian Basescu?
        La secretarii de stat din vremea mineriadelor iliesciene?!?
        La adjunctii unui Petre Roman?!?
        La prietenul "doamnei" Udrea din Plescoi?!?
        • +4 (6 voturi)    
          Aventurier (Vineri, 1 martie 2013, 12:21)

          Electorul [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

          Asta este ponta al tau care nici liceul nu l-a terminat. Aventurier in viata si aventurier in politica.
          • +2 (2 voturi)    
            Ponta prin cea ce a facut in anul precedent (Vineri, 1 martie 2013, 20:13)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui Electorul

            a vulnerabilizat Romania.
  • +36 (46 voturi)    
    Nu am nimic cu omul, si nici cu mama sa (Joi, 28 februarie 2013, 23:47)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Dar avand studii superioare, recunosc un plagiat de la o posta, nu ma poate pacali o televiziune, acu, ca Base s-a folosit de asta intr-un mod pervers nu se pune pentru pentru ca omul chiar a furat din gandirea altora, ce ii era sa puna niste ghilimele si o nota de subsol...

    Si mai mult, sa pui un ministru profesor de liceu care sa distruga o institutie plina de academicieni, doar pentru ca nu se injoseau oamenii mi se pare foarte....marsav
  • +33 (41 voturi)    
    Revelator (Joi, 28 februarie 2013, 23:49)

    codo [utilizator]

    Afirmatia legata de diploma din Italia confirma, inca o data, gustul lui ponta pentru plagiat. A cui lucrare s-a chinuit sa o invete in italiana? Ca doar n-o fi fost a sa, scrisa in transa dupa o sedinta de hipnoza in care i s-a injectat niste italiana?
    • +35 (41 voturi)    
      sunt multe probleme cu masteratul de la Catania (Vineri, 1 martie 2013, 0:40)

      V. Val [utilizator] i-a raspuns lui codo

      1. erau nevoie de 2 ani de studii cu frecventa , iar el declara in CV ca l-a dat in nici 3 luni. In acest timp lucra pentru cabinetul Nastase.
      2. specialitatea in care "si-a dat" masteratul la Catania si pe pe care o invoca in CV, nu exista in epoca respectiva la aceasta prestigioasa universitate
      3. nu poti sustine o lucrare fara sa cunosti limba si invatatul pe dinafara a unei lucrari (pe care daca ai fi facut-o ai sti-o perfect) nu te poate face sa o si sustii, sustinerea fiind o scurta alocutiune urmata de discutarea acesteia cu membrii juriului , deci intrebari si raspunsuri. Afirmatiile doamei mame nu fac decat sa cofirme faptul ca primul mincinos al tarii nici n-a trecut prin fata unui juriu de sustinere a unei lucrari de masterat, ca n-are habar nici el, nici mamitza cum se petrece aceasta sustinere.

      Cu doctoratul cred ca este numai pe jumatate vinovat de plagiat : omul a folosit o lucrare facuta de altcineva (pe bani sau alte avantaje) si acela, adevaratul autor , e vinovat de plagiat. Cumparatorul produsului , copyLotrul , si-a asumat odata cu "opera" si plagiatul celuilalt. este ipoteza mea. Din cele cateva referiri pe care le-a facut dottore, am inteles ca habar n-are cum se face o teza de doctorat. Parerea mea.
      Asta nu-l face insa mai putin vinovat ci ii dubleaza hotia.
    • +32 (34 voturi)    
      pai.... (Vineri, 1 martie 2013, 3:38)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui codo

      hai s-o lamurim....
      masteratu' de la Universitatea Catania:
      "Presedintele Universitatii din Catania, Antonino Recca, a declarat pentru Adevarul ca Victor Ponta nu a fost niciodata masterand la aceasta universitate: "Referitor la solicitarea dumneavoastra, pot sa va confirm ca Victor Ponta nu a fost niciodata masterand la... "
      mai departe....
      "In prezentarea de pe site-ul Guvernului, totusi, premierul precizeaza ca, in perioada iulie-august 2004, a participat la "Summer Programme in History, Politics and Society", in cadrul Exeter College, la Universitatea din Oxford, Marea Britanie."
      "Domnul Ponta a luat parte doar la o scoala de vara organizata de Universitatea Oxford si tinuta in Exeter College. De asemenea, domnul Ponta nu a fost niciodata student intr-un program de lunga durata la Exeter College", a explicat Frances Cairncross, rector al Exeter College, Marea Britanie....
      pai.... no comment!
  • +36 (46 voturi)    
    Mama lui Ponta si obraznicia (Joi, 28 februarie 2013, 23:51)

    dumitrica [utilizator]

    In familia lui Ponta obraznicia este ereditara.

    Toata lumea a vazut ca teza lui Ponta este copiata de la cap la coada. Mama sa zice ca i s-a acut o nedreptate in sensul ca multi altii si-au plagiat tezele si nu s-a sesizat nimeni. De ce baiatl ei sa fie atacat in halul asta? Este nedrept nu! A furat si el cum au furat multi altii. Ce este asa anormal in asta.

    Citat mama lui Ponta:
    "Atacul cu teza de doctorat este singurul care m-a durut. Atunci cand e vorba de nedreptate, de invidie, de o nedreptate extrema... ma doare"
    • +27 (35 voturi)    
      telle mère, tel fils ! (Vineri, 1 martie 2013, 0:44)

      V. Val [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      Cu niste ani in urma mama tovarasului prim spunea intr-un interviu ca fiul sau ar trebui sa-l ia la bataie pe premierul de atunci, domnul Boc. Se exprima golaneste - mahalageste.
      • -14 (28 voturi)    
        Ce interviu?!?... (Vineri, 1 martie 2013, 0:59)

        lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui V. Val

        Camarade?! Pourriez-vous detailler, etayer votre these, de type SIE? Un lien, quelque chose s.v.p...
        • +17 (17 voturi)    
          Aici nu e dubiu (Vineri, 1 martie 2013, 8:21)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

          Informatia e reala si a fost vehiculata de intreaga presa.
          De exemplu:
          http://realitatea.mobi/700616
          In rest, cand e vorba de opiniile unei mame despre fiul sau, mi-e greu sa adaug ceva. De criticat, nici atat. Criticile isi au locul in alta parte.
  • +32 (42 voturi)    
    doamna Naum! (Joi, 28 februarie 2013, 23:55)

    Reshape [utilizator]

    Cum puteti, doamna, sa spuneti ca "atacul" cu doctoratul e nedrept??
    Pai nu va uitati pe lucrarea de doctorat, sa vedeti ca e copiata?
    Si, in al doilea rind, cum ati putut, doamna, sa cresteti un astfel de om care minte in continuu?
    • +22 (32 voturi)    
      cum ? (Vineri, 1 martie 2013, 0:45)

      V. Val [utilizator] i-a raspuns lui Reshape

      simplu : si doamna mama minte la fel. E ereditar ,dupa cate s-ar parea.
  • +20 (30 voturi)    
    Adaugati si poza de pioner in album (Vineri, 1 martie 2013, 0:06)

    Wanheda [utilizator]

    Aia in care se uita la ceausescu ca la dumnezau, ca sa vada lumea in ce mediu a crescut de a ajuns atat de aproape de papucar.
  • +24 (32 voturi)    
    cantina 3 (Vineri, 1 martie 2013, 0:08)

    Vicrintor Pontonescu [utilizator]

    gata? pana si ma-sa a acceptat ca viata lui politica a luat sfarsit si ca a venit timpul pentru reportaje de genul <viata lu Ponta - de la uter... pan' la viza [Schengen], tot romanul plansu-mi-s-a>.

    madam, mai bine povestesti cum se c*ca pe el cand era mic ca sa fie publicul latrinei cuprins de emotie si empatie - nu ca nu l-am vedea in fiecare zi facand asta la televizor! Victor Ponta e o jignire pentru toti oamenii cu studii superioare absolvite pe drept in Romania. Victor Ponta e argumentul cu care ii convingi pe cei nehotariti sa studieze in strainatate! Daca avea 'cinste', nu plagia sau macar isi dadea demisia in ultimul ceas! Insa in primul rand - nu intra in politica fix in fruntea mafiei!
  • +22 (32 voturi)    
    vomitiv (Vineri, 1 martie 2013, 0:17)

    un dac [utilizator]

    nu mi-ar fi trecut prin cap o asemenea emisiune nici daca as fi stat inchis fortat cu gadea in aceeasi camera 4 zile. cum sa faci asa ceva? ce jurnalism mai este si asta? acum ce ar trebui, ca OTV, daca nu murea, sa aduca in platou pe mama lui basescu, daca nu murea si ea, care sa ne zica ca mama lui ponta este parasuta?
    in paralel era mama camatarilor pe RTV.
    Romania, unde ai ajuns?
  • +27 (37 voturi)    
    mda (Vineri, 1 martie 2013, 0:18)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    mi-am luat de la KFC niste aripioare de pui si m-am asezat la TV sa mananc. Am dat peste emisiunea asta in care scumpa si minunata doamna Ponta ne arata cat de chinuit de Basescu este fiul sau cel cinstit. Efectiv mi-au dat lacrimile, incredibil cat de picante pot fi aripioarele astea!!
  • +23 (33 voturi)    
    pai.... (Vineri, 1 martie 2013, 0:46)

    gab0iu [utilizator]

    ta-tara-ta-ta...antenele sunau!...urmeaza la antena3 in ciclul "Cine este Victor Ponta":educatoarea de la gradinita....invatatoarea din ciclul primar....colega de banca...
  • +21 (29 voturi)    
    aveti dreptate, doamna, (Vineri, 1 martie 2013, 1:55)

    hahalera [utilizator]

    nedreptate mare... pt tezele de doctorat luate pe bune.
  • +36 (42 voturi)    
    Vechi familii bolsevice si increngaturile lor.... (Vineri, 1 martie 2013, 2:25)

    alex1234 [utilizator]

    1.Cornelia Naum, mama lui Victoras, prietena cu Nadia Pandrea (cea care l-a gazduit pe Victoras la Paris),
    2. Nadia Pandrea, fiica ilegalistului comunist Petre Pandrea, insurat cu sora ilegalistului comunist Patrascanu
    3. Patrascanu, omul de legatura a lui Beria in Romania in anii 45''....

    1. La fel, Adrian Nastase insurat cu Dana
    2. Dana, fiica lui Irina, sora Tamarei Cernasov (matusa Tamara),
    3. Tamara Cernasov, prietena Anei Pauker....
    4. Ana Pauker, omul lui Stalin si Beria in Romania anilor 45''

    10. Ion Iliescu fiul ilegalistului Iliescu si nepotului ilegalistului Iliescu (unchiul sau)
    11. Unchiul sau, Iliescu, prieten de familie cu Nicolae si Elena Ceausescu
    12. Ion Iliescu, propagat de Nicolae Ceausescu, pe
    care l-a si omorat....
    -------------------------------------------------------------------
    20. Iliescu, il pregateste si il sustine pe Adrian Nastase
    21. Adrian Nastase cel care-l pregateste si sustine ascensiunea lui Victor Ponta

    Victoras nu e iesit deci din spuma marii ci are prieteni importanti de familie care ne conduc rapid...la bolsevicii anilor 45''

    "Partidul e-n toate!
    E-n cele ce sant,
    Si-n cele ce maine se vor naste sub soare...."
    • +8 (8 voturi)    
      corectare... (Vineri, 1 martie 2013, 11:21)

      viorellucaci [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      @alex1234, corecta filiera... mi-as permite doar sa corectez ultimul vers: "Si-n cele ce maine vor rade sub soare", daca urmaresti pe Ponta, e zambaret rau, chiar si atunci cand vorbeste de lucruri grave:))
      • +3 (3 voturi)    
        Am schimbat-o eu putin.... (Vineri, 1 martie 2013, 12:05)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui viorellucaci

        Am schimbat-o eu putin....cu buna stiinta ...
        ca sa arat continuitatea, perenitatea si vesnica re-intinerire a "partidului bolsevic pe aceste meleaguri"
        Sper sa ma scuze "marele poet", George Lesnea,
        ca mi-am permis sa modific putin un vers.....
        "George Lesnea a început prin a traduce din Henrik Ibsen (1923) și din Heinrich Heine (1927), dar, cunoscând limba rusă, s-a orientat spre autori ruși.[4]" (sursa Wikipedia)
    • -1 (1 vot)    
      Putini altfel (Vineri, 1 martie 2013, 13:38)

      The Special One [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      As comenta putin:
      1. In general e o prostie sa invinovatesti copilul pt faptele parintilor, faptul ca Nadia Pantea e fiica nu stiu cui nu o face bolsevica, de fapt din cate stiu ea a fugit din tara in 88, daca era asa de influenta in randul comunistilor nu cred ca fugea (deci nu putem pune pe aceeasi lista cu Nastase, Iliescu). Mai mult de-alungul timpului unii comunisti au cazut in dizgratie (Iliescu pt o perioada, parintii lui Tismaneanu), faptul ca e nepoata lui unui comunist de frunte din 45 nu inseamna ca ii era bine in 88.

      2. Uite un alt articol interesant din care reiese ca mama lui Ponta i-a tras o teapa frumoasa lui Nadia Pantea
      http://www.curentul.ro/2010/index.php/2010121452593/Actualitate/Victor-Ponta-intre-oligofrenie-si-dracie.html
      • +1 (1 vot)    
        Ai dreptate... (Vineri, 1 martie 2013, 18:47)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

        1. Ai dreptate: unii copiii s-au restras sau n-au activat deloc in viata politica (cazul d-nei Pandrea), in timp ce unii copii s-au activat in viata politica de dupa 89....daca citesti inca odata ce am scris n-am acuzat pe nimeni, am scris doar ce a ajuns fiecare in viata lui...si cum s-au sustinut unii pe altii,,,sa ajunga acolo...
        Pe ansamblu insa, daca observi, "partidul bolsevic (comunist) din Romania impus in Romania de tancurile lui Stalin in 45'' " prin increngaturile si prieteniile de familie se afla in continuare la conducerea Romaniei pe toata perioada 1989 -2013....si vorbesc aici de pozitiile de varf : prim-ministru si presedinte....

        2. vezi mai jos ca am postat acelasi lucru si am citat chiar cuvintele D-nei Pandrea....
  • +27 (29 voturi)    
    Am uitat sa adaug.... (Vineri, 1 martie 2013, 2:30)

    alex1234 [utilizator]

    5. Dana Nastase, sotia lui Adrain Nastase, fiica lui Angelo Miculescu, ministru Comunist al Agriculturii, vice-prim-ministru Comunist al guvernului
  • +21 (23 voturi)    
    Am uitat de filiera Grigore Preoteasa - Nastase (Vineri, 1 martie 2013, 3:05)

    alex1234 [utilizator]

    Gheorghe Gheorghiu-Dej l-a simpatizat pe Grigore Preoteasa -

    Grigore Preoteasa a fost redactorul-șef al ziarului România Liberă (1944 - 1946), director al Agerpres, Ministru de Externe (1956 - 1957) și membru supleant al Biroului Politic și Secretar al C.C. al PCdR. Grigore Preoteasa a decedat în cursul unui accident de avion care s-a petrecut la Moscova pe data de 4 noiembrie 1957.[2] Fiica lui a fost căsătorită cu Adrian Năstase.

    “Adrian s-a dovedit a fi un tip de calitate”

    Pe Adrian Nastase gasca l-a cunoscut in 1972, prin intermediul Ilincai Preoteasa, fiica ministrului de externe din perioada 1955-1957. Ilinca, pe care toti baietii o protejau, s-a indragostit de un “tanar frumos, destept si cu mare priza la reprezentantele sexului frumos”.

    Si-a prezentat iubitul prietenilor din gasca, iar acesta, nimeni altul decat primul ministru de astazi Adrian Nastase, a avut de trecut cateva teste in fata baietilor din grup pentru ca, intr-un final, sa fie acceptat. “Mi-amintesc ca, atunci cand l-am cunoscut pe Adrian, cand Ilinca ni l-a prezentat, toti l-am privit cu o oarecare suspiciune pentru ca ne lua fata.

    Noi trebuia sa stim clar ca Ilinca noastra era pe maini bune, ca barbatul de care se indragostise o merita. Adrian s-a dovedit insa un tip de calitate, ei doi casatorindu-se apoi. Ilinca s-ar fi casatorit cu el oricum, indiferent de opinia noastra, dar a facut pasul acesta bucuroasa ca si noi, prietenii din gasca, il placeam pe Adrian, care si-a castigat astfel increderea si prietenia noastra.

    Apoi viata fiecaruia a avut un drum aparte”, mai povesteste Madalin Voicu.

    Ilinca Preoteasa s-a recasatorit si a plecat din tara inainte de momentul decembrie1989. S-a stabilit la New Jersey, fiind o persoana cunoscuta in randul diasporei romanesti din SUA.

    Ilinca Preoteasa s-a recasatorit si a plecat din tara inainte de momentul decembrie1989. S-a stabilit la New Jersey, fiind o persoana cunoscuta in randul diasporei romanesti din SUA.

    Sotul sau, Bogdan Bartolomeu,
    • -10 (16 voturi)    
      ati uitat ce nu va convine (Vineri, 1 martie 2013, 10:06)

      busola [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      Traian Basescu a fost timp de 15 ani membru PCR.
      Traian Basescu a fost racolat de Securitate in anul 1973, pe cind era elev al Institutului de Marina, ocazie cu care i-a fost intocmit dosarul personal nr. 3990/09.11.1973.
      Pana la terminarea studiilor in 1976, a fost colaborator al lucratorilor din Directia a IV- a de Contrainformatii Militare.
      in aceasta calitate, informa organele de Securitate despre modul in care se desfasurau activitatile specifice in Institut, despre comportamentul si atitudinea colegilor si ale cadrelor didactice, atat in cadrul activitatilor specifice, cat si in particular.
      La terminarea studiilor, Directia a IV- a de Contrainformatii Militare a incetat legatura cu colaboratorul Traian Basescu, dosarul personal al acestuia fiind transferat la Inspectoratul Judetean Constanta al Ministerului de Interne - Departamentul Securitatii Statului, cu adresa nr. 00151392/29.09.1976.
      Dupa absolvirea Institutului de Marina, Traian Basescu este incadrat ca ofiter la Intreprinderea de Exploatare a Flotei Maritime NAVROM Constanta, calitate in care a fost preluat ca informator-sursa, de catre lucratorii Biroului de Securitate Port Constanta, birou condus la acea vreme de ofiterul Dumitru Nicusor.
      De folosirea ofiterului de marina Traian Basescu s-a ocupat direct locotenentul major de Securitate Mihai Avramides ( care provenea din sistemul penitenciarelor ), care a cerut si a obtinut de la informatorul Traian Basescu mai multe note scrise pe care le-a depus la dosarul acestuia, nr. 3990/1973.
      In calitatea sa de ofiter de marina, Traian Basescu dadea informatii - cu privire la starea de spirit a echipajului, temele de discutie abordate de membrii echipajului, activitatile si contactele pe care membrii echipajului le aveau in porturi, in timpul escalelor, activitati de contrabanda si specula, dar si despre eventuale aprecieri sau comentarii facute de membrii echipajului cu privire la conducerea superioara de partid si de stat.
      • +1 (1 vot)    
        Si tu uiti ca BOR a avut sclavi (Vineri, 1 martie 2013, 18:15)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui busola

        Ce are scula cu bascula? Aici e vorba de Ponta, asta e subiectul, nu Basescu. Asa ca ori iti spui parerea despre Ponta, or plimba ursul!
    • -8 (12 voturi)    
      multe ati mai uitat (Vineri, 1 martie 2013, 10:07)

      busola [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      In jurul anului 1984 informatorul Traian Basescu, a fost trecut in reteaua Centrului de Informatii Externe din Departamentul Securitatii Statului unde a lucrat cu ofiterul Silvian Ionescu din cadrul Directiei I.
      in anul 1987 Traian Basescu este numit sef al Agentiei Economice NAVROM din Anvers, Belgia, unde isi desfasoara activitatea sub directa coordonare a lui Silvian Ionescu care conducea la acea data Serviciul I ( Belgia-Olanda-Luxemburg ) din Directia a I a CIE.
      Pe 8.03.1989 Traian Basescu este rechemat in tara, fiind acuzat de nereguli grave in administrarea fondurilor NAVROM.
      Traian Basescu a fost sanctionat pentru ca a autorizat, fara aprobarea NAVROM Constanta, o plata suplimentara de 300.000 de franci belgieni pentru lucrarile de reparatii efectuate la nava Zimnicea in ianuarie 1989.
      in 22 decembrie 1989, ofiterul de Securitate Silvian Ionescu, cel care l-a avut in subordine pe Traian Basescu, s-a infiltrat printre revolutionarii din fata Comitetului Central, a intrat in anturajul lui Dan Iosif si ulterior al lui Gelu Voican Voiculescu si in ianuarie 1990 a fost numit Secretar Executiv al FSN.
      Imediat dupa Revolutie, Traian Basescu a fost numit Director General al Inspectoratului de Stat al Navigatiei Civile din Ministerul Transporturilor.
      Pentru a obtine aceasta functie foarte importanta, Traian Basescu s-a bucurat de recomandarea si sustinerea secretarului executiv al FSN Silvian Ionescu, dar si ale vechiului sau prieten, Calin Marinescu, zis Shogunul, pe atunci Presedinte al CFSN Constanta.
      Traian Basescu, a facut parte din consiliul de administratie al firmei Astra Vagoane Calatori Arad, pentru o perioada de timp, in anul 1992.
      Traian Basescu , in primul guvern de dupa Decembrie 1989, respectiv in Guvernul Petre Roman (1), a ocupat functia de subsecretar de stat in Ministerul Transporturilor.
  • +15 (23 voturi)    
    hmmm... (Vineri, 1 martie 2013, 3:13)

    eek [utilizator]

    inca un "cheap shot" marca A3.
    Oare mama lui Adolf ce pararere o fi avut despre fi-su....
  • +15 (23 voturi)    
    mama (Vineri, 1 martie 2013, 3:26)

    Angoasat [utilizator]

    ca orice mama..ar fi platit sa ia baiatu examenele..in perioada iliesciana conta patalamaua si titlurile..
    ..ar trebui sa va doara ca Romania are un mediocru la cel mai inalt nivel..este o povara pt ca suprima Romania de viziune si solutii..
  • +20 (24 voturi)    
    Ce zice: Nadia Pandrea despre familia Naum (Vineri, 1 martie 2013, 3:39)

    alex1234 [utilizator]

    Ce zice: Nadia Pandrea - "Veronica Naum - cea mai buna prietena a mea din copilarie - cadru universitar, si atunci, ca si acum, la Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila' - Bucuresti, sefa Catedrei de chimie anorganica."
    "Dar eu, sfatuita de buna mea prietena, VERONICA NAUM (acum NACEA), ca si de sora acesteia, CORNELIA NAUM (fosta PONTA si revenita, prin divort, la numele de fata), care mi-au facut mai multe vizite, in cea mai mare parte pe cheltuiala mea, la Paris, nu m-am intors, cum ar fi fost normal, in Tara. Ideea pe care au reusit sa mi-o fixeze bine in minte cele doua surori, ca si fiul CORNELIEI NAUM, pe atunci de 18-19 ani, nimeni altul decit actualul secretar de Stat si sef al Corpului de Control al primului-ministru, VICTOR PONTA, pe care l-am gazduit mai multe luni, ca transfug, la diferite adrese, inclusiv la locuinta mea din Paris"


    Deci Familia NAUM e din BUCURESTI...NICIDECUM DIN OLTENIA SI VERONICA SI CORNELIA NAUM AU COPILARIT IMPREUNA CU FIICA LUI PANDREA, IAR ACUM NADIA PANDREA II ACUZA CA
    I-AR FI FURAT VILA

    "
    Cit despre-proprietatea mea de la Poiana Tapului (Busteni), de care am fost deposedata, mai intii, prin nemernicia si necinstea unor oameni pe care i-am socotit prieteni (si care, in cazul profesoarei universitare VERONICA NACEA, de la inaltimea catedrei universitare, ar trebui sa fie si exemplu de moralitate pentru generatiile de studenti, romani si straini, cu care a venit si vine inca in contact) si, apoi, prin "justitiabili' din specia domnului ALEXE COSTACHE IVANOV, sint hotarita sa merg pina la capat pentru recuperarea ei. Si cind spun asta, sper sincer ca nu va trebui sa-mi gasesc aceasta dreptate tocmai la Tribunalul International de la Strasbourg. Oare chiar nu mai exista dreptate in Romania?"
    • +19 (23 voturi)    
      Inca o dovada ca Ponta e o jigodie (Vineri, 1 martie 2013, 5:33)

      emigrant [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      L-am citit de curind pe Petre Pandrea, " cobilitarul" de pe malurile Oltetului care a facut inchisoare foarte grea pe vremea comunistilor. Se pare ca a fost un avocat de exceptie care desi initial de stinga a pledat cauzele unor oameni persecutati de comunisti . Merita citit. Deci acesti impostori au reusit sa-i ia casa fiicei lui Petre Pandrea. Nu ma mira, nu am nici o incredere in derbedeul Ponta. Sper ca fiica lui Petre Pandrea sa-si recupereze casa. Printre altele Pandrea scrie foarte frumos despre Brancusi pe care l-a cunoscut. Interesant ca Plagiatorul isi face campanie electorala pe tema lui C-tin Brancusi.
      • +4 (6 voturi)    
        Nu-l idealiza pe Pandrea (Vineri, 1 martie 2013, 9:11)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

        Pandrea a fost si el un comunist ilegalist care i-a slujit
        pe rusi si a sprijinit si salutat intrarea trupelor bolsevice ale Armatei Rosii in Romania ...

        "în 11 ianuarie '45, la Librăria Cartea Rusă, printre invitaţi se aflau, lîngă Parhon şi A. Toma, Vianu, Rosetti, Sadoveanu, Pandrea, Ivaşcu, Moraru, dar şi Ştefan Baciu şi Ierunca, atunci troţkist, după propria-i mărturisire."

        Ca mai tarziu ilegalistul comunist Pandrea, a ajuns la inchisoare ca si cumnatul sau Patrascanu nu-l absolva de faptul ca a slujit ani buni (intre 1930-1948), Partidul Comunist din Romania, partid stipendiat la propriu de Moscova si condus de bolsevicii de la Moscova, partid aflat deci in acei ani in totalitate in slujba Moscovei, partid care a militat intre anii 30-45 pentru destramarea tarii noastre, lucru pe care l-a si realizat cu ajutorul Moscovei ,,,,partid care a instaurat mai apoi intre anii 46''-50' cel mai groaznic regim din istoria Romaniei...
  • +8 (12 voturi)    
    paris si cei 300 de euro (Vineri, 1 martie 2013, 8:22)

    priky [utilizator]

    cred ca ponta a ramas in gara din Paris pentru a putea primi cei 300 de euro de la guvernul francez pentru repatriere. Dar pentru ca nu a primit bani s-a intors la Paris in urma cu 2 saptamani sa isi viziteze locurile lui dragi din adolescenta, gara, banca pe care a dormit, locurile de unde fura de mancare si a.s.m.d. Doamna, mama lui PINOCHIO luati-va baiatul de mana si mergeti amandoi la un consult ca sunteti groaznici.....
  • +13 (17 voturi)    
    stimabila (Vineri, 1 martie 2013, 9:03)

    cotora [utilizator]

    stimabila naum, inseamna ca ponta este minciunos de samanta, sustineti aceeasi minciuna ca fiul dumneavoastra, vreti sa spuneti ca victoras nu a plagiat ?,si un copil de clasa a 2 isi da seama, ca a facut masteratul la catatnia ?, autoritatile de acolo spune contrariul
  • +12 (16 voturi)    
    hai ca vomit! (Vineri, 1 martie 2013, 9:10)

    ggna [utilizator]

    nu chemati si o vecina induiosata? sau colega de banca dintr-a IIa?
  • +12 (16 voturi)    
    atacul cu teza de doctorat (Vineri, 1 martie 2013, 9:12)

    sorin3 [utilizator]

    Plagiatul a durut pentru ca e adevarat.
    Si adevarul doare cel mai tare.
    In rest... toate mamele cred despre baietii lor ca sint cei mai cei.
    • -9 (9 voturi)    
      Atacul este cand spui minciuni (Vineri, 1 martie 2013, 10:18)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

      despre adversarul politic. Daca spui adevarul il ajuti pe adversar deoarece intotdeauna adevarul te face puternic. Ponta ar trebui sa-i multumeasca lui Basescu. Fiindca stim un adevar rusinos despre Ponta avem si cea mai mare incredere in el.
      • +5 (5 voturi)    
        N-a terminat nici liceul (Vineri, 1 martie 2013, 12:34)

        Electorul [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Tu nu vezi ca A3 lucreaza la demolarea lui ponta. Gata i s-a terminat, se pregateste schimbarea, vezi primarul Sibiului.
      • +1 (1 vot)    
        Constantine, Constantine, ce e in capul tau? (Vineri, 1 martie 2013, 20:22)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Stii numai "un adevar rusinos despre Ponta"?
        Poate pe tine te face sa ai incredere in astfel de oameni. Pe mine nu.
  • +11 (15 voturi)    
    absolut ridicol (Vineri, 1 martie 2013, 9:15)

    quetzal [utilizator]

    ce disperat trebuie sa fie daca a trimis-o pe maica-sa cu albumul de familie sa-l laude la latrine poate poate mai mascheaza din incompetenta.
    Si cat de putini sunt neuronii celor care aplauda gestul
  • +12 (16 voturi)    
    poate e prea mult (Vineri, 1 martie 2013, 9:34)

    sorin3 [utilizator]

    dar articolul imi aduce in minte citeva versuri ale celor de la TImpuri Noi, Luca:
    "Luca vede filme, Luca are nerv
    Luca e un lider, chiar așa, așa imberb.
    Luca are farmec, Luca are stil,
    Luca se admiră-n baie cât e de viril."
  • +10 (10 voturi)    
    Nedreptate extremă (Vineri, 1 martie 2013, 10:36)

    senator [utilizator]

    Cum naiba este de o nedreptate extremî cât se vede clar că a copiat la greu ca un nesimţit. Păi, dacă şi maică-sa gândeşte aşa, înseamnă că problema este ereditară.
    Indiferent cum s-a întâmplat în realitate, justificarea mamei în legătură cu masterul din Catania este penibilă. Păi, a fost sau n-a fost în Catania? Că asta pretindea Băsescu, că n-ar fi fost. Dar ea face referire la limba italiană nu la situaţia prezenţei lui în Catania.
    Nu ştiu cine a avut această iniţiativă dar după mine i-a ieşit prost de tot lui Ponta.
  • +1 (1 vot)    
    din asa familie de mincinosi (Vineri, 1 martie 2013, 13:23)

    visio [utilizator]

    nu avea cum sa iasa decat un plagiator...
  • +1 (1 vot)    
    IPOCRIZIE (Vineri, 1 martie 2013, 21:10)

    Vali_311 [utilizator]

    Cata ipocrizie, minciuna ... tot ceea ce a facut el este perfect
  • 0 (0 voturi)    
    foarte grav (Sâmbătă, 2 martie 2013, 11:59)

    Vali_311 [utilizator]

    astia asa de rau s-au prostit ca nu mai stiu nici sa faca diferenta intre minciuna si adevar


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi