VIDEO Traian Basescu: N-am spus ca revin in PDL. Ma voi ocupa sa construiesc dreapta, daca PDL nu mai poate / Antonescu are sanse la Presedintie, pentru ca USL va ramane

de V.M.     HotNews.ro
Marţi, 12 martie 2013, 20:14 Revista Presei | Radio TV

Traian Basescu
Foto: captura Digi24
Presedintele Traian Basescu a afirmat marti seara, la Digi24, ca atunci cand va reveni in viata politica dupa terminarea mandatului se va ocupa cu reconstructia dreptei "daca PDL nu mai poate". "Am spus ca ma intorc in politica, dar n-am spus ca la PDL. Vad ca se vanzoleste toata lumea in PDL, Udrea imi ceda locul sau, Blaga ma invita in biroul sau permanent, dar n-am spus ca in PDL. Daca ma voi intoarce in politica, ma voi preocupa sa reconstruiesc dreapta, daca PDL nu mai poate", a spus Basescu. Seful statului a apreciat ca liderul PNL Crin Antonescu are sanse sa castige alegerile prezidentiale din 2014, "pentru ca USL va ramane", dar a sustinut ca si PDL are cel putin doi posibili candidati care s-ar putea bate cu Antonescu, pentru ca "ii sunt superiori intelectual si au experienta".

Declaratiile lui Traian Basescu:

  • Parca ne-am pierdut directia, am tot auzit oameni care spun ca parca nu mai avem obiective. Discursul a avut rolul de a arata ca avem obiective si ca ne trebuie acea vointa politica sa le finalizam, fie ca vorbim de Schengen, zona euro
  • Toti avem obligatii constitutionale in finalizarea acestor obiective
  • In guvernarea anterioara, exista o coalitie destul de eterogena din punct de verede al viziunii a ce trebuie facut, acum avem o majoritate care poate tine steagul si eu m-am oferit sa ajut, scuzati-mi lipsa de modestie, cu credibilitatea pe care mi-am construit-o in cei opt ani de cand reprezint Romania la consiliile europene
  • E poate mai putin important daca liberalii au fost sau nu in sala, suntem la un pas de Schengen, la doi pasi de zona euro, si destul de aproape de a fi un stat de drept.
  • Problema cu ministrii penali, e parte din statul de drept. Unele state membre fac caz de acest subiect. Va rog sa ma credeti ca nu am nimic cu dl Fenechiu. Ma uit doar cum putem sta blocati pentru un om si cativa parlamentari la intrarea in spatiul Schengen
  • Eu sunt absolut de acord, din punct de vedere legal, cu ce spune premierul, "dom'le, inca nu l-a condamnat nimeni". Din punct de vedere legal, abordarea este corecta. Din punct de vedere al standardelor europene, abordarea nu este corecta
  • Asta este marea problema a intelegerii termenilor europeni, a vocabularului: exista niste standarde cerute politicienilor
  • Sunt convins ca si ambasadorul Germaniei, care a pus degetul pe rana, ar fi spus "daca a fost declarat nevinovat, poate ramane linistit in Guvern". Dar pana atunci, de ce este de neinlocuit acest politician
  • Nici mie nu mi-a zis nimeni direct ceva de ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu. In schimb vedem ca avem fondurile blocate pe Transporturi, este singurul program care nu se deblocheaza. Vedem ca avem referire nu la ministrul Fenechiu, ci la principiu - fara ministrii cu dosare penala
  • Despre Schengen: De unde vin cele mai mari probleme: vin de la  in care premierul isi ia mandat de la Parlament. Deci nu este vorba numai de prim ministru, este vorba despre cum isi ia mandatul de la parlamentarii tarii respective
  • Obiectivul meu este mutarea frontierei Schengen pe Prut. Frontiera nostra este la fel de sigura ca si frontiera olandeza de la Rotterdam. Nu puteti sa-mi spuneti ca nu exista niciun risc pe frontiera franceza, pe frontierea italiana... este un risc asumat
  • M-am uitat cu mare atentie, e categoric ca toata lumea s-a oprit cu opozitia la MCV
  • Au fost mai mult de sapte (tari care s-au opus in JAI aderarii Romaniei la Schengen). Cand 13 te sustin, trei vorbesc si restul tac, ce poti sa intelegi. Nu te poti abtine aici, ca e cu da si nu pentru intrare
  • Am avut 13 care cu siguranta ar fi votat pentru, trei au spus clar nu, dar pana la 26... Daca daca ar trebuit sa se solidarizeze la un vot, sigur s-ar fi solidarizat cu Germania
  • Efortul guvernului a fost admirabil, dar trebuie sa intelegi un anumit limbaj. S-au intalnit ministrii de externe roman si olandez, ministrul roman s-a intors spunand ca Olanda nu se opune si s-a dovedit ca fiecare spunea altceva. A fost nevoie sa faca ministrul de externe olandez o corectie, sa dea un comunicat
  • A fost si dl Antonescu si s-a intalnit cu presedintele Senatului olandez, a venit si dansul vesel "ne-am inteles cu Olanda", dar Olanda a zis "va sustinem sa intrati in Schengen", dar ei se refera ca sustin pe toata lumea in atingerea obiectivului, sunt niste nuante diplomatice
  • Despre problema romilor: Se stie foarte bine pozitia Romaniei, ne trebuie o politica eurpeana in problema romilor. Daca se gandesc ca Romania trebuie sa interzica libera circulatie a unor cetateni ai ei, nu putem accepta. Aici crearea unor precedente este extrem de periculoasa, de aceea Romania refuza orice solutie care pot crea astfel de precedente
  • La noi vad politicieni abordand balcanic lucrurile: Sa vorbeasca Basescu cu nu stiu cine, ca are o relatie buna, sa rezolve lucrurile. Cum anume? "Da, am eu niste parlamentari, niste ministri cu probleme. Hai, mai, treceti cu vederea", ce sa le zic "hai ca dau de o bere, de-un tronson de autostrada". Nu se poate
  • Vazand MCV mi-am dat seama imediat care vor fi vulnerabilitatile si de aceea am atentionat imediat

Despre desemnarea procurorilor sefi:

  • Nu sunt de acord cu ce a cerut Comisia Europeana, cu concurs, cu selectie. I-am scris dnei Pivniceru o scrisoare in acest sens cu mult inainte de primul exercitiu. De ce? pentru ca nu e scris in lege. Noi avem foarte precis scris in lege ca ministrul propune, CSM analizeaza, presedintele decide.
  • Filtrul era suficient : un ministru al Justitiei care trebuie sa-si asume desemnarea unui om de foarte buna calitate, profesional si moral. Apoi CSM-ul.. pai cine ii cunoaste cel mai bine pe procurori? Iar eu privesc optiunea ministrului, raportul CSM si imi iau informatiile din toate zonele din care pot culege informatii. De aceea filtrele erau suficiente.
  • Si i-am spus ministrului Pivniceru: Aveti aceasta varianta acceptata in discutiile cu Comisia. Sunt gata sa va sustin daca adoptati solutia legala. Suntem in fata unei exagerari. Nu poti sa chemi procurorii si, cand vei constata ca nu isi face treaba la DNA sau la Parchetul General, nu poti sa spui "pai uita-te, a iesit din concurs, la note a iesit bine". Trebuie sa vezi ce experienta profesionala are, ce dosare are.
  • Sa va spuna dna Stanciu, dupa ce i-a dat aviz CSM-ul, am tinut-o sase luni pana i-am dat decretul de punere in functie. Pana atunci am cerut sa vad tot ce a lucrat, cate dosare
  • Daca dna ministru insista in procedura asta falsa, neasumata "sa organizam un  concurs, sa vedem". 
  • Scrisoarea am trims-o si la Comisia Europeana
  • Mie nu-mi spune nimic un concurs cand trebuie desemnati sefii DNA, DIICOT, Parchetul General, eu vreau sa vad procurori care au dosare facute, propusi procurori care au obtinut condamnari si nu li s-au intors dosarele
  • La fel de bine ar putea sa vina un proaspat absolvent in magistratura, el poate sa stie foarte bine Codul penal, sa cunoasca multe, dar sa nu aiba dosare
  • Nu-i buna deloc. Voi discuta cu primul-ministru zilele acestea sa gasim o solutie. Unde este problema? Noi nu suntem in deficit numai cu numirea procurorului general, procurorului sef DNA sau DIICOT. Nu avem nici un adjunct la Parchetul General care sa mai fie in mandat, sefii de sectii sunt toti cu mandatele expirate
  • Suntem intr-o situatie dificila si ne jucam de-a concursul
  • (Daca Mona Pivniceru va fi numita judecator la CCR si paraseste Guvernul) As multumi lui Dumnezeu sa se intample asta. Pentru ca ar trebui premierul sa-si asume desemnarea
  • Premierul ar putea sa inteleaga si sa-si asume gravitatea situatiei de la parchete. Eu cred ca premierul ar putea debloca situatia
  • (Despre posibila numire a lui Tudor Chiuariu ca ministrul al Justitiei, in locul lui Povniceru) Nu este treaba mea. Sa fie oricine, numai sa inteleaga gravitatea situatiei din parchete. Eu pot colabora cu oricine, atata timp cat colaborarea se refera la institutii

Despre declaratiile antieuropene:

  • Riscul major nu e ca omul vorbeste fara minism de inteligenta, ci ca declaratii antieuropene sunt generate de lideri politici cu 60-70%. Oamenii care te-au votat si te sustin credaceste lucruri. Acest val antieuropean a pornit in Romania si daca el nu este oprit vom pierde enorm
  • Spun ca UE ne pun in genunchi, noi ne punem singuri in genunchi. Avem atatea fonduri europene la dispozitie si nu reusim sa-i atragem. Si nu intelegem ce ni se cere: transparenta, simplitate, fara briocratie exagerata. Esecul este al guvernelor. Nu spun ca blocajul actual nu are erori facute de Guvernul Boc
  • Desi avem un ministru foarte optimist, care a spus ca anul acesta vom ajunge la 50%. Cred ca nu intelege diferenta dintre 11% la 50%. Cred ca m-ai mult de 2,5 mld. euro nu putem absorbi anul acesta. Sunt 19 mld. euro de cheltuit pana la finalul acestui exercitiu bugetar, 50% inseamna ca trebuie sa atram 8 mld. euro

Despre revenirea in politica si PDL:

  • Am spsus ca ma intorc in politica, dar n-am spus ca la PDL. Vad ca se vanzoleste toata lumea in PDL, Udrea imi ceda locul sau, Blaga ma invita in biroul sau permanent, dar n-am spus ca-n PDL. Eu nu am spus ca in PDL, voi vedea cum evolueaza PDL. Intr-un partid care isi ingroapa singur sansele, nu pot. Ma voi ocupa sa reconstruiesc dreapta, daca PDL nu mai poate
  • N-as vrea ca PDL sa fie in afara in aceasta reconstructie a dreptei. Asa imi vine sa rad cand vad povestea asta: "asteptam sa se rupa USL", imi vine sa-i intreb "voi sunteti seriosi, sanatosi?"
  • Cred ca, in raport cu solutia actuala, Udrea poate fi o solutie, poate avea un potential mai mare. Si Monica poate fi o solutie. Am facut declaratia legata de Udrea cand erau numai doi competitori. Am apreciat ca a avut curaj. Cred ca e un politician realist, nu va uitati ca e blonda, e pragmatica, stie ca epoca Basescu s-a terminat. Ea are cel mai mare potential de crestere
  • Monicai Macovei ii dau o sansa buna la sefia PDL, daca da dovada ca ramane atasata de partid si va ramane in el
  • Eu tin la Blaga foarte mult. Dar ii zic stop, pentru ca ingropi PDL-ul. Nu mai poate fi tipul de lider care sa tracteze partidul
  • Eu as fi vrut sa candideze Cristi Preda, cred ca ar fi fost o candidatura mult mai binevenita. El s-a atasat foarte mult de partid de cand a devenit vicepresedinte. Sigur, emblema anticoruptie ramane Monica, poate atrage segmente electorale foarte mari
  • Daca Conventia PDL va fi trucata, partidul se va rupe. Unii candidati de asta cereau 10.000 de oameni, ca sa diminueze riscul. Exista aceasta posibilitate

Despre plecarea lui Stanisoara din PDL:

  • M-a surprins chestiunea cu Mihai Stanisoara, nu am inteles de ce a plecat. Eu am lucrat bine cu el. Chiar m-am asteptat la un moment dat sa depuna el o motiune (la sefia PDL).
  • (Ii ofera Stanisoara lui Antonescu un anume acces in lumea serviciilor de informatii?) Accesul la serviciile de informatii, exclus. Poate o sustinere a masoneriei, este altceva. Frunzaverde, Stanisoara, pe linia asta s-ar putea sa... Eu nu cred ca am beneficiat de ea vreodata
  • La Crin Antonescu vad altceva, el aduna fiecare picatura, ceea ce nu a fost in modul meu de a lucra

Despre sansele lui Antonescu la Presedintie:

  • Crin Antonescu are sanse la Presedintie pentru ca USL va ramane, cine sta asa si asteapa sa se rupa USL se amageste
  • In PDL sunt doi oameni - barbati - care se pot bate cu succces cu Crin Antonescu, in primul rand pentru ca-i sunt superiori intelectual si in al doilea rand pentru ca au experienta

Despre mitingul pentru autonomia Tinutului Secuiesc:

  • Nimeni nu este deasupra legii, nici partidele care au 70% in Parlament, nici 5.000 de oameni care ies in strada si vorbesc de autonomie, fara a o defini - ca aici ar intra multe. Deci pentru mine Constitutia nu este negociabila. Cata autonomie are Constanta are si Covasna, cata are Oradea sa fie si la Caracal
  • Harghita si Covasna nu se pot autosustine economic, sunt dintre cele mai sarace judete. Ele depind de guvern

























11823 vizualizari

  • -10 (48 voturi)    
    ALEGEREA LUI EBA A FOST LEGALA. (Marţi, 12 martie 2013, 20:32)

    dincannes [utilizator]

    "exista niste standarde cerute politicienilor"
    Au fost atunci, comentarii negative (fàrà a da nume) acolo?
    • +21 (55 voturi)    
      Despre EBA (Marţi, 12 martie 2013, 22:02)

      Laur_ [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

      Despre EBA tu si cei ca tine nu stiti decat ca s-a balbait in fata microfonului; tot ce ati vazut sunt aceleasi 5 secunde repetate de mii de ori. Daca asta e maretul tau standard de competenta politica... no comment. Ramai linistit cu baietii carismatici si cu ochi albastri. Si al naibii de cursivi cand e sa dea din gura.

      EBA a fost _aleasa_ si nu _numita_. Observa diferenta dintre parlamentari si ministri. Mai observa faptul ca se comenteaza despre _ministri_ penali, nu despre parlamentari. Deci Europa ne roaga sa nu fie _numiti_ oameni cu probleme, gloata e libera sa dea cu stampila unde vrea.
      • -9 (27 voturi)    
        a fost aleasa, ai dreptate :)) (Miercuri, 13 martie 2013, 1:11)

        invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui Laur_

        Citez dintr-un articol de pe Hotnews: "Din opt filiale PDL contactate de HotNews.ro, cinci au confirmat ca au pregatit listele cu cei zece votanti pentru EBA iar unele au furnizat numele si numerele de telefon ale militantilor care-si vor sacrifica duminica votul pentru mezina presedintelui..."

        http://www.hotnews.ro/stiri-politic-5791413-cum-aleasa-eba-cinci-filiale-pdl-raporteaza-detaliu-operatiunea-voturi-pentru-elena-basescu.htm

        sau

        http://www.hotnews.ro/stiri-politic-5746306-ordin-pdl-zece-voturi-sectie-vot-pentru-eba-ndash-surse.htm
        • -1 (13 voturi)    
          citezi Hotnews, primesti minusuri... (Miercuri, 13 martie 2013, 8:25)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui invalidprotocol

          sa-mi explice mie cineva de ce ti-a dat minus...
          • +7 (13 voturi)    
            Familia mea a votat Eba! (Miercuri, 13 martie 2013, 9:41)

            meletia [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            Eu am dat minus...Daca s-ar fi discutat la aceeasi cota si la fel de tendentios despre candidaturile Dacianei Sarbu, Adinei Valean, Ramonei Manescu ,dadeam plus!
            • +4 (8 voturi)    
              EBA A FACUT PROGRESE,... (Miercuri, 13 martie 2013, 9:59)

              dincannes [utilizator] i-a raspuns lui meletia

              ... am vàzut-o chiar ieri la televizor. Bravo ei!
              Totusi, un prezentator meteo, o depàseste...
              • +1 (3 voturi)    
                Totusi, in Moldova.. (Miercuri, 13 martie 2013, 11:49)

                Dianora [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

                .. unde a facut campanie ea candidatul PDL - Tomac parca, excelent de altfel, a luat peste 50%.
          • -1 (5 voturi)    
            Nu are logica (Miercuri, 13 martie 2013, 10:34)

            The Special One [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            Dar asa e aici spui ceva rau de ei, iei minus indiferent de argument, de surse, cred ca da ai pune un citat din basescu de acum cativa ai si nu mai convine realitatii iti iei minus.

            Asa inteleg ei o dezbatere democratica, iti dam minus sa nu citeasca lumea ce ai de zis, indiferent ca o faci decent ( fara injurii ) cu argumente, articole de ziar, nu ne convine ce spui iei minus ... si se mai dau de dreapta democrati
      • +6 (10 voturi)    
        balbaiala (Miercuri, 13 martie 2013, 8:43)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Laur_

        este apanajul politicianului.\
        si apropo de...presa razatoare, sunt multe fatuci, cu microfoanele sau la pupitru, cu ochii pe prompter, care se balbaie.\
        unui om din media ii poti cere sa vorbeasca corect, presupui ca are cunostinte de limba romana, vorbita :)

        inceputul unei alocutiiuni cu "deci," folosirea infinitivului in locul conjunctivului, in speranta ca pare mai elevat, mai ..cunoscator, sunt comune pentru toti ce apar pe sticla.

        pana si pe plesu l'am auziti facand uz de celebrul,"ca si".

        si apropo de succesuri, niveluri este mult mai folosit deca nivele.
        vom auzi in curand si...etajuri.
      • -4 (8 voturi)    
        Orice asemanarea cu... (Miercuri, 13 martie 2013, 9:43)

        cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui Laur_

        Realitatea e pur intamplatoare...
        Si ceasca a fost ales.
        Tot prin acelasi tip de impunere....
      • -3 (7 voturi)    
        ce sa spun... (Miercuri, 13 martie 2013, 10:42)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Laur_

        da, poate ca daca eba ar fi vazuta in contextul ""bamboo"", am avea ce vedea.
        aleasa de consumatorii de ""iarba"" pe o campanie finantata de bani furati
    • +4 (6 voturi)    
      Fata aia a candidat independent.. (Miercuri, 13 martie 2013, 11:46)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

      .. spre deosebire de niste neveste, logodnice, secretare, mai blonde sau mai brunete puse de partide la listele de europarlamentare. Si vad ca lor nu le discuta nimeni IQ desi n-am mai auzit nimic de activitatea lor. (evident, cu exceptia seminarelor de afaceri organizate de Dna. Valean pentru niste firme mai ..cianotice. La facut bani ne pricepem!)
  • +16 (34 voturi)    
    rugăminte (Marţi, 12 martie 2013, 20:33)

    Mazeta [utilizator]

    Hotnews, ne puteți oferi mâine audiența lui TB la Digi? Mulțumesc
    • +6 (16 voturi)    
      din cu totul alte (Marţi, 12 martie 2013, 22:15)

      tenzi [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      motive as dori acelasi lucru
      • -8 (10 voturi)    
        0,1 (Miercuri, 13 martie 2013, 0:14)

        lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui tenzi

        Poate 0,2,,,
    • +17 (19 voturi)    
      simfonica sau manele? (Miercuri, 13 martie 2013, 2:53)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      evident ca aduni mai multi ascultatori de manele decat la Filarmonica sau la un concert de jazz. Evident ca aduni cu galeata, cu 50 de lei mai multi votanti decat persoane care au ales un program politic. Evident ca gasesti mai multi postaci decat persoane care sa dezbata argumente nu "ba pe a.." Ce zici mazeto? manele, galeata, ceva ruble, ce te impinge sa scrii pe aici?
    • 0 (0 voturi)    
      Chiar ar fi interesant de stiut (Vineri, 15 martie 2013, 9:19)

      eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Sa speram ca pot face rost de ea .
      Ar fi o informatie clarificatoare daca s-a pune alaturi de celealate audiente din alti ani.
  • +5 (19 voturi)    
    da (Marţi, 12 martie 2013, 20:59)

    gigi62 [utilizator]

    are dreptate
  • +24 (40 voturi)    
    mai intai sa vedem...... (Marţi, 12 martie 2013, 21:12)

    translativus [utilizator]

    .....cine va castiga sefia PDL, ca sa ne dam seama daca mai poate construi dreapta sau nu.
    Oricum, revenirea in politica ar fi un castig pentru ca, indiferent ce ar spune carcotasii, presedintele are calitatile necesare unui lider si experienta dobandita in cei zece ani de mandat, este un atu pe care nu il mai are nimeni.
    • -5 (33 voturi)    
      Ce dreapta... (Marţi, 12 martie 2013, 22:04)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      Sa fim seriosi.
      Un partid de fesenisti,traseisti, care agatati de parteneri, au cucerit alegerile cu PNL.
      Au urmat 9 ani de neant dupa care fesenistii au inceput sa fuga..dupa scorul rusinos obtinut la locale/parlamentare.Cei ramasi,se manaca intre ei pt putere,daramand pocnitoarea portocalie.
      Pt reconstructie,,vazand cazurile roman-stolo-tariceanu pe care carmaciul,fara cuvant, le-a rupt gatul,i-a plans,i-a parodiat...cine se mai incurca cu asa om de mare si rara onoare???
      Probabil iarasi traseistii..
      • +19 (25 voturi)    
        vorbesti despre fripturistul de roman ? (Marţi, 12 martie 2013, 23:17)

        fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        desi nu avea gat Base i l-a rupt lui roman si bine a facut ! Un fripturist manelist fara caracter, zero politica,zero om .Nu a reusit sa fie nici seful asociatiei pensionarilor, si-a luat impartasania de la pnl exact la 20 de ani distanta de asteptarile mele.Nu s-a dezis nici o propozitie de iliescu care i-a rupt primul gatul prin mineri si l-a aruncat de la guvern direct la gunoi de la o zi la alta ! Lasati textele astea prefabricate ca nu o sa-l atingi pe Base cu unul ca roman-o forma fara fond-a carui singura calitate inainte de 89 era ca era frumos , ginere de ambasador ceausist si inginer de ape- care dupa ce a fost cu 10-15 ani mai mic decat prima sotie, acum e cu 20 de ani mai mare ca soacra-sa , ma lasi ????
        • -1 (13 voturi)    
          "Petrica, esti cel mai bun!" iti spune ceva? (Miercuri, 13 martie 2013, 8:32)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui fosta zoezoe

          Este una din limbile lui Basescu pe vremea cand Roman ii era sef de partid (PD....de stanga, pe vremea aia Basescu nici nu visa ca e de dreapta).
          Si Petrica l-a propulsat ministru al transporturilor.
          Acel ministru cu "aici sunt banii dumneavoastra" si "Romania nu are nevoie de autostrazi".
          Acel ministru care iesea la televiziuni si-si ataca propriul guvern .
          Daca Basescu a zis ca P.Roman este cel mai bun, cine esti tu sa-l contrazici?
      • +11 (11 voturi)    
        intradevar..... (Miercuri, 13 martie 2013, 6:37)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        ....PDL, ca si celelalte partide inclusiv noul venit PPDD au fost infestate de vechii si noii escroci, care au misiunea de a le submina si a inclina, prin traseism, balanta puterii in functie de interesele papusarilor.
        Apoi urmeaza "analistii" mincinosi care seara de seara toarna in urechile credulilor otrava escrocilor si mai nou, "postacii" de meserie care au aceiasi misiune dar pentru acestia din urma viata este mai grea pentru ca isi primesc in direct "aprecierile".
        Cat despre PDL, acum la alegerea noii conduceri se va vedea daca mai are vreo sansa sau daca asazisele "cartite" si-au indeplinit misiunea de distrugere.
    • -6 (16 voturi)    
      acelasi atu il mai are Iliescu, ba mai mult (Marţi, 12 martie 2013, 23:47)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      Daca adaugi functiile anterioare ale lui Iliescu, inainte de '89, are mai multa experienta decat basescu al tau.....
      daca Basescu era mai tare, ajungea el liderul FSN, ne elibera el de teroristi, il impusca el pe Ceausescu etc.
      Da' la vremea aia el era inca in training.....
      Asa ca experienta lu'base la Cotroceni nu ma impresioneaza de loc...dimpotriva.
      Urata experienta.
      • +11 (15 voturi)    
        poate nu ati observat.... (Miercuri, 13 martie 2013, 6:23)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        ...dar aici se vorbeste de "dreapta" iar experienta lui ilici, dobandita in anii grei ai comunismului si sub directa indrumare sovietica, ne-a adus in sapa de lemn si degradarea morala in care ne zbatem acum.
        Sunt convins ca dvs, la fel ca si ceilalti care regreta sincer comunismul, ati fost si inca sunteti beneficiarii acelui sistem politic criminal si de aceea aveti aceasta atitudine.
        Nu va impartasesc vederile si dupa cum bine vedeti, prin minusurile constante pe care le primiti, nici marea majoritate a celor ce gandesc nu va sustin caci faceti parte din trecutul intunecat al acestei tari si sunteti una din cauzele mizeriei morale si economice in care se zbate tara astazi.
        Raul pe care dvs si cei ca dvs l-ati facut si inca il faceti, se va intoarce intr-o zi chiar impotriva dvs.
        • -1 (11 voturi)    
          in '90 cu cine ai votat? da' pe bune ! (Miercuri, 13 martie 2013, 8:37)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui translativus

          eu cu PNL si Campeanu Radu.
          Majoritatea basistilor de azi erau FSNisti si ma injurau si atunci...
          Basescu era FSN-ist(nu cu carnet, doar cu sufletul) si l-a votat pe Iliescu.
          pe pariu ?
          • +2 (4 voturi)    
            cu parere de rau..... (Miercuri, 13 martie 2013, 10:43)

            translativus [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            ....pentru dvs dar Radu Campeanu a fost momeala cu care s-a pacalit intelectualitatea iar parcursul acestui domn a fost acelasi cu al PNL-ului, adica remorca balanganitoare a Esalonului doi PCR.
            Eu am votat Ratiu iar incrancenarea cu care fostii comunisti au distrus PNT-ul lui Coposu mi-a aratat ca intradevar tandemul Ratiu-Coposu ar fi putut impiedica jaful organizat asupra tarii iar noi acum am fi avut o alta viata.
            Trebuie sa recunosc, vrajelile au fost mai puternice ca ratiunea dar sigur va veni si reversul medaliei. Este doar o chestiune de timp.
        • +1 (3 voturi)    
          aici (Miercuri, 13 martie 2013, 11:24)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui translativus

          facusem un comentariu comparativ ilici/base
          pen' ca nu eram tocmai laudativ, dar aprobator pentru base, comentariul nu a aparut. \

          in schimb, la acelasi timp, un comentariu favorabil lui eba, a aparut.

          este ceva putred in hn ?! :))
          • +2 (2 voturi)    
            si mie..... (Miercuri, 13 martie 2013, 12:47)

            translativus [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            ....mi se mai intampla sa constat ca nu imi sunt postate toate comentariile dar nu cred in conspiratia tacerii.
            Poate ca acele comentarii au fost prea acide sau chiar jignitoare la adresa unora care chiar le merita dar sunt constient ca trebuie sa pastram o anumita limita si de aceea nu imi fac griji.
            Se poate sa apara cu intarziere dar va aparea cu siguranta daca ati pastrat acea limita in limbaj.
      • +1 (11 voturi)    
        ? (Miercuri, 13 martie 2013, 7:28)

        cotora [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        cate parteneriate strategice a incheiat iliescu ? si cate parteneriate strategige a incheiat basescu
        • -1 (5 voturi)    
          REZULTATUL CONTEAZA (Miercuri, 13 martie 2013, 10:04)

          dincannes [utilizator] i-a raspuns lui cotora

          Ne-a adus ultimii in Europa!
          • 0 (4 voturi)    
            ? (Miercuri, 13 martie 2013, 16:01)

            cotora [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

            cine ne-a dus ultimii in europa ?, iliescu, nu ?, daca nu era el, eram departe, mult mai departe poate ca cehia, polonia
  • -3 (31 voturi)    
    Cam greu (Marţi, 12 martie 2013, 21:19)

    sentenced [utilizator]

    Dreapta are nevoie de o figura noua, nu de figura celui care a anuntat dezastrul (cel putin din perspectiva unora).
    Din pacate, nu vad acea figura astazi si nu cred ca o s-o vad nici maine.
  • -5 (31 voturi)    
    La Brutarieee ! (Marţi, 12 martie 2013, 21:20)

    MenInBlack [utilizator]

    ...o sa ai tot timpul si de dreapta ! :)))
    Nastase iti preda celula si galeria :
    '' worf worf - Base ! worf worf - Base !' '
    La Brutarieeee !!!
    • +10 (16 voturi)    
      ICCJsau Tribunalul Bucuresti? (Marţi, 12 martie 2013, 22:11)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui MenInBlack

      Ce-i trebuie omului tau?
  • +19 (29 voturi)    
    Nu, te contrazic, domnule... (Marţi, 12 martie 2013, 21:38)

    Rollo [utilizator]

    Nu va ramane acest USL. Liberalii vor cadea secerati de mana PSD-ului la fel cum si Voiculescu, apoi cam tot ce-i poate sta in opozitie...
    Va fi lovitura poilitica de teatru, admirabila dealtfel, a acestor decenii de dupa 89, din care sper ca se vor trage invataminte clare.
    • +17 (25 voturi)    
      Ramine (Marţi, 12 martie 2013, 22:01)

      gigi62 [utilizator] i-a raspuns lui Rollo

      Vor ramine impreuna asa cum impreuna sunt din 2007. Basecu iau unit si tot Basescu ii vor tine impreuna atit timp cit mai e presedinte. Politica Romaneasca nu e pe principii de stinga sau dreapta. Politicieni se impart in anti Basescu , pro Basescu si oportunisti. Restu nu mai conteaza. Chiar si atunci cind spune lucruri de bunsimpt e criticat .
      • +2 (2 voturi)    
        Sper sa ramana uniti... (Miercuri, 13 martie 2013, 11:53)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui gigi62

        .. daca Basescu tot intra in Politica. Si sa-i vad pe liberali cum vor uni dreapta dupa o guvernare de stanga cu taxe noi si legea proprietatii prin asumare si fara discutie publica!
    • -2 (18 voturi)    
      Daca (Marţi, 12 martie 2013, 22:12)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Rollo

      PSD va rade PNL-ul simultan cu Voiculescul, eu voi vota PSD. Clara?
      • +4 (12 voturi)    
        ma tem ca in orice conditii (Miercuri, 13 martie 2013, 0:05)

        fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        votezi cu psd atat de devotat si iubitor de purtatorul de fular si ilici ! As vrea sa stiu daca crezi ca asta se datoreaza : valorii acestuia (doctor in drept infundat de procurori cu ajutorul unor colegi pentru actiunea "bani pentru partid"), pentru a da semnalul ca un om care rostuieste bani pentru partid nu va fi abandonat daca are un necaz sau din devotament neconditionat fata de fostul conducator, fie el si infractor in conditiile in care sa fi infractor a devenit o virtute indispensabila pentru a accede la o pozitie inalta in stat.
        • 0 (2 voturi)    
          Nu l-am votat in viata mea pe Ilic (Miercuri, 13 martie 2013, 18:44)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui fosta zoezoe

          nici macar atunci cand a candidat impotriva Vadimului.
  • -5 (31 voturi)    
    TOTUSI, INAINTE DE CONSTRUIREA DREPTEI... (Marţi, 12 martie 2013, 21:40)

    dincannes [utilizator]

    ... sà ne arate dosarul lui, fàcut de securitatea anterioarà anului 1989.
    • +13 (17 voturi)    
      Ce dosar? (Marţi, 12 martie 2013, 22:52)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

      De urmarit sau de urmaritor?
    • +17 (27 voturi)    
      al dracu basescu (Marţi, 12 martie 2013, 22:53)

      Vicrintor Pontonescu [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

      unde o fi ascuns dosaru de n-au reusit nici acu gadea si badea sa ni-l arate si noua. nici macar voiculescu cu toti securistii lui nu l-au gasit... dormi in pace cu idolii tai, postacule...
      • -1 (3 voturi)    
        nu conteaza dosarele... (Miercuri, 13 martie 2013, 10:53)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui Vicrintor Pontonescu

        se pot fabrica fara probleme. oricum justitia in Romania nu functioneaza asa ca sa lasam dosarele. cat il priveste pe Basescu personal daca ar avea cea mai vaga urma de demnitate ar trebui sa plece in secunda doi de la Cotroceni. poporul l-a demis la referendum asa ca nu mai reprezinta pe nimeni. e un cadavru politic. s-ar fi putut resuscita - politic - daca a doua zi dupa rezultate iesea in fata camerelor de luat vederi si spunea: 'respect votul romanilor si prin urmare imi dau demisia, chiar daca legea imi permite sa raman in functie'. in felul asta ar fi recastigat mare parte din simpatia electoratului. asa nu este decat un fripturist care se agata cu dintii de scaun. punct.
  • +18 (40 voturi)    
    surprinzator (Marţi, 12 martie 2013, 22:02)

    tenzi [utilizator]

    acest interviu,moderatorii excelenti,Basescu
    si mai surprinzator!!A schimbat discursul,a fost in forma,modul cum a lovit PNL si a ridicat moralul PDL mie mi-a placut f mult!Dar cel mai mult mi-a placut cum l-a desfiintat pe Antonescu sub impresia
    ca il lauda!!
    Ramane un politician de anvergura si dupa
    verva de astazi cred ca are UN PLAN!!
    • -6 (16 voturi)    
      Doamne, cum asteptati voi PLANUL....Asteptati deci (Marţi, 12 martie 2013, 23:35)

      Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui tenzi

      Omul providential, mesia....asta este pentru voi marinarul asta ....
      Va lasati pe mana lui asteptand o minune.
      Asteptati deci.
    • +13 (17 voturi)    
      da ! (Miercuri, 13 martie 2013, 0:38)

      keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui tenzi

      super discurs ! cine are urechi de auzit si ceva materie cenusie intre cele doua va stii ce sa inteleaga !
      Un excelent om politic !
      Sigur ca are un plan, altfel n-ar fi anuntat ca ramane in sfera politicului....eu zic ca o sa-l vedem prin Comisia Europeana sau ....pe acolo, daca il tenteaza asta !
      • 0 (10 voturi)    
        Basescu vrea doar imunitate...pe veci (Miercuri, 13 martie 2013, 8:39)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui keiser_soze

        De aia ramane in politica...si pentru ca asa suna ordinele.
      • +1 (1 vot)    
        super campanie (Miercuri, 13 martie 2013, 10:47)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui keiser_soze

        basescu, antonescu si ponta sunt intr-o vesnica campanie pentru prezidentiale.
      • +1 (3 voturi)    
        superb (Miercuri, 13 martie 2013, 11:02)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui keiser_soze

        plictisitor la maxim. aceleasi lucruri repetate, in care basescu isi face campanie. nici macar pedeleii lui nu l-au ascultat
        http://www.hotnews.ro/stiri-politic-14403058-video-nu-vazut-ziua-care-presedintele-adresat-parlamentului.htm
    • +13 (17 voturi)    
      pai... (Miercuri, 13 martie 2013, 5:06)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui tenzi

      Basescu are intotdeauna un plan....
      • -1 (3 voturi)    
        Ba n-are! (Miercuri, 13 martie 2013, 10:18)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui gab0iu

        Fiindca tintele politice, constitutie, parlament, relatii externe, i-au iesit pe dos. Tintele care au iesit bine sunt justitia, aici inclin sa cred ca planul a fost a lui Macovei, si stabilizarea macro in plina criza, aici cred ca planul a fost al lui Stolojan.
      • +1 (3 voturi)    
        BRAVO LUI !! (Miercuri, 13 martie 2013, 10:22)

        geanin [utilizator] i-a raspuns lui gab0iu

        ca orice MARE Comandant, si Basescu trebuie sa fie foarte bine pregatit. dar macar vine cu lectiile facute la zi ! nu ca altii..... care dorm pina spre orele 12-13,merg la masa ,dupa aceea la cazinou si uita sa mai treca pe la servici.... ca un om inteligent ce este(Basescu) ,are citeva mutari in fata adversarilor ! adversari care pina in momentul de fata..., nu ne-au aratat nimic spectaculos de cind au pus mina pe putere. doar au majorat si inmultit taxele.
  • -13 (47 voturi)    
    Basescu nu a construit nimic pana acum... (Marţi, 12 martie 2013, 22:03)

    apollo [utilizator]

    ...el a distrus si a dezbinat. Pe cine crede ca mai pacalaeste individul asta? A distrus Conventia Democratica, apoi Alianta DA. Iar avem memoria scurta? Daca a fost cineva in tara romaneasca care a construit o alianta politica, apoi Basescu a distrus-o. Tupeul individului asta nu are limite.
    • +19 (35 voturi)    
      ba da (Marţi, 12 martie 2013, 22:52)

      sidacanu [utilizator] i-a raspuns lui apollo

      apollo !!

      ai tupeu !!! tu ce ai construit ? te dai cumva exemplu !limitele tale unde sunt ??!!! cu bune cu rele trebuie sa recunosti ca TB e un politician de rasa cati place ca nu !
      • -4 (14 voturi)    
        esti rasist si asta este ilegal (Marţi, 12 martie 2013, 23:38)

        Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui sidacanu

        Ce rasa de politician este TB?
        Si ce rasa alti politicieni?
        Faci discrimiare de rasa si asta nu-i bine, "cati" place ca nu.....
        • -1 (13 voturi)    
          rasa nerasa, el tot ras politic ramane (Marţi, 12 martie 2013, 23:49)

          busola [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

          Numai certuri si distrugere pe unde a trecut acest om. Dezbinare numele tau e Basescu.
    • +23 (27 voturi)    
      Pentru cei care inca mai au tinere de minte (Marţi, 12 martie 2013, 23:00)

      Nationalistul [utilizator] i-a raspuns lui apollo

      PDL a fost scos de la guvernare de catre PNL (sustinut din umbra de PSD) din aceleasi motive ca si astazi: JUSTITIA. Monica Macovei si schimbarile facute de dansa in Ministerul Justitiei, numirea Procurorului Sef si a Sefului DNA, sunt motivele suspendarii din 2007 si a distrugerii Aliantei DA.
      Eu m-am saturat de manipulare.
      Vina nu este a lor ca mint, ci a celor care cred fara sa se informeze.
      • -1 (1 vot)    
        Daca vrei o justitie independenta (Miercuri, 13 martie 2013, 9:25)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Nationalistul

        in nici un caz nu sacrifici vreo pozitia politica pentru ea pentru ca in felul asta legi justitia de politic. Spre exemplu acum starea buna a justitiei a fost obtinuta prin sacrificarea dreptei, dar cercul se intoarce pentru ca fara dreapta politica justitia va pica in mainile stangii. Independenta justitiei sa obtine indirect, prin compromis, din echilibrul politic stanga dreapta, si nu prin sacrificarea uneia dintre parti.
        • 0 (0 voturi)    
          Ai perfecta dreptate! (Miercuri, 13 martie 2013, 21:49)

          Nationalistul [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

          Numai ca toate astea se aplica intro societate normala, in care democratia e la ea acasa, nu la noi.
          Compromisul se obtine din echilibru, asta presupune ca ambele tabere sa fie partase. Exista la noi o ”stanga” care nu accepta asta nici in ruptul capului. Toti penalii stiu de ce.
    • +3 (3 voturi)    
      ? (Miercuri, 13 martie 2013, 7:34)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui apollo

      poate nu a distrus-o degeaba ?, daca faci o alianta, o faci pentru tara, de ex alianta usl, este una antinationala, este una facuta pentru apara penalii, de a controla justitia, iti convine pentru ce s-a constituit aceasta alianta ?
    • +3 (3 voturi)    
      ba da le-o dat pervesa lu ilici si ai lui (Miercuri, 13 martie 2013, 8:20)

      rakleta [utilizator] i-a raspuns lui apollo

      Pentru mine este o realizare.
      Plus ca morcovistii asta se unira toti sa-l darame dar cu tot cu trusturile lor tot nu reusira cum si-au propus.
    • -1 (1 vot)    
      Din postura de presedinte (Miercuri, 13 martie 2013, 9:08)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui apollo

      Basescu a adus dreapta sub 20%. Daca nu mai are la indemana parghiile institutionale ale statului ii este greu sa repete performanta si de aceea este posibil reconstructia dreptei.
  • -1 (13 voturi)    
    Base... (Miercuri, 13 martie 2013, 0:21)

    lucky luck [utilizator]

    Plicti enorm, monstruos si nemaipomenit.

    Romania are numai sanse de-a avea "conducatori" d-astia de se vad nemurind pe jiltul de aur... Ceausescu, Iliescu, Basescu.... Formidabila pleiada a comunismului autohton...

    Oricum, Base va face partie la DNA in perioada 2015-2016, iar tot pe atunci va fi avand vreo 2-3 % electorat patimas si nostalgic...

    Generatiile trec si se duc, fostii lupi tineri imbatranesc, naparlesc si sunt izgoniti din haita... Soarta ingrata a unei menajerii pe care au cultivat-o cu sarg...
  • -2 (12 voturi)    
    Diliu sadea (Miercuri, 13 martie 2013, 1:22)

    ViorelSandu1319195823917 [anonim]

    Omul asta nu e normal la cap.
    Nu a fost presedintele Romaniei de fapt nici macar o secunda.
    Nebun sadea si de o rautate paralizanta.
    • +4 (8 voturi)    
      ? (Miercuri, 13 martie 2013, 7:36)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui ViorelSandu1319195823917

      argumente, nu jigniri si atacuri la persoana, ca la antena 3, mai mult nu poti ?
      • 0 (6 voturi)    
        argumentele (Miercuri, 13 martie 2013, 9:23)

        busola [utilizator] i-a raspuns lui cotora

        le gasesti cu gramada la barbirusa ticbes, un domn, dr. mecanic ciomu etc. Ei sunt cu argumentele iar noi cu jugnirile fara fond...
        • 0 (6 voturi)    
          ? (Miercuri, 13 martie 2013, 9:50)

          cotora [utilizator] i-a raspuns lui busola

          bine ca recunosti, mai mult nu poti, decat sa jignesti si sa faci acuzatii nefondate
  • +5 (7 voturi)    
    partea asta e ceea mai tare (Miercuri, 13 martie 2013, 8:16)

    falcoind [utilizator]

    "In PDL sunt doi oameni - barbati - care se pot bate cu succces cu Crin Antonescu, in primul rand pentru ca-i sunt superiori intelectual" , Nasol daca doar doi, la valoarea intelectului lui Crin ar trebui sa fie doi care nu ii sunt superiori. Am citit comentariile si iti vine sa plingi ne certam intre noi si ne injuram uni pe alti in loc sa ii spinzuram pe toti din cei 588 cit is azi in parlament poate am gresi in fata lui dumnezeu in cazul a 2-3.

    Suntem o natie dezbinata , lasa, care isi merita soarta 70% din votanti au votat pt oameni care trebuiau sa fie dupa grati asta spune tot despre valorile acestei natiuni, hotul mincinosul plagiatorul pe astia ii stimam cei 10-20% care vedem altfel lucrurile suntem luati in deridere desi producem 75-80% din buget.
    Eu sincer sper sa crape cit mai curind sistemul de ajutoare sociale sa nu mai fie nici un ban in buget sa vedem atunci ce vor face asistati spalati la creier.
    • 0 (2 voturi)    
      Superioritatea intelectuala (Miercuri, 13 martie 2013, 9:47)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      e un dezavantaj in cursa electorala. Cand esti pe scena politica trebuie sa fii marioneta perfecta, sa ai capul gol si sa te lasi cu totul in mainile papusarului.
  • +2 (6 voturi)    
    Rationament (Miercuri, 13 martie 2013, 9:35)

    Sani [utilizator]

    Intr-adevar daca doar 2 barbati sunr superiori intelectual lui Antonescu, atunci PDL-ul are o problema.

    Probabil femei sunt mult mai multe. Eu stiu vreo 3 care sunt infinit mai inteligente decat "nebunu'"

    I-ati vazut strambaturile?
    Eu cred ca problema majora al lui Antonescu nu este inteligenta. Nici aici nu exceleaza, este adevarat.
    Ingrijoratoare este mai degraba lipsa de autocontrol care se agraveaza continuu...Tipul a luat-o razna deja, iar in cateva luni se va scobi in nas de fata cu reporterii.
    In 9 luni intra la spitalul 9!
    Postaci USL, facem pariu?

    Avand in vedere migrarile catre PNL cred ca Basescu are dreptate. Nu sunt multi barbati inteligenti in PDL.
    Ei saracii trec intr-o barca care se va scufunda curand.
    Aceasta barca (PNL) va trage (sau NU) Romania la fund.
  • -2 (4 voturi)    
    parerea mea (Miercuri, 13 martie 2013, 10:40)

    jackalphonse [utilizator]

    un om care nu reuseste sa cosntruiasaca nimic, care distruge tot ce are in subordine, nu cred ca este un om care trebuie lasat sa conduca. sa tot cauti catapulte, care sa te ridice in inaltul ""functiilor"", nu cred ca este o activitate de promovat. ati creeat pdl-ul si v-a fost util ca sa va faca presedinte, dupa care il lasati in paragina, doar pentru ca nu mai are potential. era de apreciat daca reparati ce s-a stricat in pdl. este foarte greu sa reparati, pentru ca nu ati promovat pe nimeni. ati pastrat o adunatura de oameni care chiar daca erau capabili (putini, dar erau), i-ati transformat in slogoi impotenti.
    nu domnule, nu reveniti in pdl, ca il stricati de tot. lasati partidul sa se reformeze singur, nu cu udrea, videanu, stolojan si alte figuri de care lumea s-a saturat (si are motive). monica macovei este o femeie capabila, sper sa castige sefia pedeleului. chiar si boc ar putea face ceva.
    dumneavoastra reconstruiti si re-distrugeti, ca la asta va pricepeti. insa, va rog eu, nu plecati din politica. face bine o figura care este mereu in razboi cu altii. mai vedem si noi un arestat, doi. asa, ceilalti nu stiu decat sa se intovaraseasca cu toti. ati creeat razboiae intre categorii sociale (batrani vs. tineri, bugetari vs. privati, saraci vs. bohgati, samd), de undetrag concluzia ca sunteti doar un maestru al diversiunilor, nu un presedinte inovator.
  • +4 (4 voturi)    
    Postac pe bani, din prostie (Miercuri, 13 martie 2013, 13:08)

    Don_arma_ghe [utilizator]

    Ha ha ha!
    A construit dreapta intr-o noapte (s-a culcat cu Intrenationala SOCIALISTA, s-a trezit langa PP-deh intre doua/doi nu te ploua). Apoi a facut aproape praf PNL, tot sa construiasca ceva. Acum reconstruieste. Verbul A construi, in gura lui nenea asta, suna ca dragostea dintre intuneric si lumina. Pentru cine sta mai prost cu matematica, am un exemplu mai simplu. Daca TV-urile mogulilor au, sa zicem 1.ooo. ooo privitori si neganditori, de unde provin ceillati 6.000. 000 care au zis ceva, candva?
    Nivel de inteligenta? :)))). Pai daca tu spui astazi una, peste trei zile alta car contrazice ce ai spus astazi, ce sa cre despre emitent? E minincinos? Da, dar e unul slab. E inteligent? Daca minti trebuie sa o faci astfel incat sa te creada si VANTUL si pamantul. Din pacate, e doar un om OBISNUIT, mult , dar MULT PREA departe de ce ar trebui sa fie un presedinte. GHINION DE 10 ANI!
  • -2 (2 voturi)    
    usl nu înțelege că sârma de sub ei este subțire (Miercuri, 13 martie 2013, 15:38)

    visio [utilizator]

    și ruginită; eurpa modernă nu are nevoie de felixi sau mircea badea; cât despre plagiatori și bețivi, ca despre morți, numai de bine...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri