Victor Ponta: Nu cred ca ar trebui sa mai marim salariile la bugetari egal la toata lumea, sunt categorii carora nu trebuie sa le mai indexam nimic/ La noi e un pic fetisizata povestea asta cu cota unica

de A. Ciordas, V. Marin     HotNews.ro
Luni, 13 mai 2013, 22:22 Revista Presei | Radio TV

Victor Ponta la RTV
Foto: Captura RTV.net
Premierul Victor Ponta a declarat luni seara, la emisiunea lui Victor Ciutacu de la Romania TV, ca salariile nu ar mai trebui indexate intr-o proportie egala pentru toti bugetarii, ci diferentiat, pe categorii de venituri si profesii, pentru a reduce decalajul dintre venituri. "Cred ca salarizarea in sanatate si in educatie este mult prea mica in raport cu toate celelalte institutii. Cu cat indexam la fel, cu atat marim decalajul", a spus Ponta. El a mai mentionat ca supraimpozitarea ar fi fost o masura temporara, iar pe termen lung masura ideala ar fi o noua lege a salarizarii.

Declaratiile lui Victor Ponta:

  • Despre inflatie va poate spune Banca Nationala. E un lucru pe care nu il stapaneste Guvernul.
  • Suntem singura tara din Europa care a deficit deficitul bugetar si au crescut salarii si pensii.
  • Am avut o incasare mai buna la buget dupa plecarea lui Blejnar, am avut un plus de 1 miliard de lei.
  • Colegii din PNL au zis ca nu da bine sa supraimpozitam. Trebuie sa definim care e problema. Intre profesorul si medicul debutant care castiga 10 milioane si toti sefii si directorasi din diverse companii care castiga 180 de milioane este o diferenta enorma.
  • Rezultatul la Hidroelectica e ca de la o mare pierdere s-a ajuns la profit. Solutia temporara ar fi supraimpozitarea, solutia permanenta ar fi o noua lege a salarizarii. A fost un dezastru legea lui Boc.
  • E aproape imposibil sa spui ca munca unui medic e mai importanta decat munca unui profesor.
  • Am un cal de bataie: acela al faptului ca Romania este tara unde orice vrei sa faci se spune ca nu se poate. Eu mi-am propus sa demonstrez ca nu este asa.
  • Toate lucrurile pe care le-am facut pana acum le-am facut cu USL-ul, nu cu PSD-ul. Si in viitor tot asa va fi. Sunt decizii politice, unele mai usoare, altele mai dificile, pe care insa le luam impreuna.
  • (Despre supraimpozitare, liberalii sustin ca exista riscul sa fie declarata neconstitutionala) Ei au preluat foarte ideologic ca liberalii sau cei de dreapta nu pun taxe. Oamenii de dreapta pun taxe, ca si Merkel e de dreapta si in Germania sunt taxe. Din pacate la noi e un pic fetisizata povestea asta cu cota unica. Eu am intrebat intotdeauna in gluma: dar daca faceam cota unica de 50% e buna cota unica? De fapt, problema nu este de cota unica, ci de de fiscalitate redusa. Problema este sa nu impovarezi si mai mult, in special zona privata, intr-o perioada de criza economica.
  • (In campania electorala spuneati de cota regresiva, aici pare progresiva) Pentru ca n-o sa am niciodata posibilitatea sa scad la acel amarat cu salariul pana la 1.000 de lei pana la 8%, daca nu reusesc intr-un fel sau altul, in aceasta zona, sa reduc declalajele intre cei care castiga 200 de milioane si cei care castiga 10 milioane.
  • In mod sigur ar fi o masura temporara si veniturile realizate, asta si discutasem in ianuarie cu cei de la FMI, sa fie colectate intr-un fond special pentru a compensa fie cresterile preturilor la energie la consumatorul vulnerabil, fie pentru a repara povestea aceea cu pensionarii militari. O sa discutam, am rezolvat 100 de lucruri,  n-am rezolvat unul dintre ele...
  • Subiectul nu este inchis si nu o sa-l inchidem, dar pot fi si alte solutii. Alta solutie ar fi intr-adevar o noua legislatie in domeniul bugetar, care sa includa si companiile de stat, sa nu mai fie aceasta diferenta intre cel mai mic si cel mai mare. Ministrii au de multe ori cel mai mic salariu din minister, e ridicol.
  • (Masuri pentru privati) Sunt tot felul de sabloane de astea "Dom'le, nu face Guvernul pentru privati, ce se intampla, economia se distruge...". Nu se distruge, dovada ca, dintre tarile europene, stam mai bine. Doi: nu am crescut niciun fel de fiscalitate, intr-o perioada in care in toata Europa se creste fiscalitatea. Mai mult, am reusit sa platim si platim in continuare toate proiectele europene, unde nu primim inca banii de la Comisia Europeana. Am dat drumul la bani, toti beneficiarii sunt privati.
  • Nu, n-am avut bani la buget pentru masura asta, nici n-ai cum sa-i pui in buget din moment ce sunt prevazuti ca fonduri europene, ci i-am imprumutat din Trezorerie, urmand ca dupa aceea sa-i recuperam de la Comisia Europeana.
  • Cardul Kogalniceanu, cel de spriin, am venit cu ajutorul de minimis pentru cei care creeaza locuri de munca. Stiti care-i problema, nu vorbim des despre lucrurile acestea pentru ca nici nu ne intreaba nimeni.
  • In acelasi timp, pentru zona privata, Daimler e zona privata sau o fi de stat? Pai bun, daca am reusit, in urma negocierilor, sa vina si sa deschida o noua fabrica in Romania...
  • Mai departe, OMV Petrom este privat sau de stat? Au investit si, in urma intregii politici pe care o avem cu ei, investesc impreuna cu Exxon 1 miliard de dolari. Rompetrol acum este privat, au mii de locuri de munca, platesc taxe la stat. Renault si Ford... Noi nu vorbim despre ele, de parca au venit din cer.
  • Avand un sistem de fiscalitate foarte redus - cu exceptia Bulgariei, nu exista unul mai redus decat in Romania-, incercand prin politicile pe care le ducem ca, de la 1 ianurie, sa reducem contributiile de asigurari sociale, si astea sunt ajutoare pentru microinterprinderi - cardul Kogalniceanu, ajutorul de minimis, plata beneficiarilor din programele europene... Acuma, nu stiu ce sa fac, sa platesc salarii la privati? Cred ca e un pic cam mult daca imi cereti acest lucru, abia le platesc pe cele de la stat.
  • Eu cred ca am aceleasi obligatii fata de companiile mari, dar si fata de cele mici. Avem masuri pentru microintreprinderi in practica.
  • In ceea ce priveste reducerea TVA-ului, va fi in functie de cum stam cu incasarile la buget.
  • Am competenta de a intreba ce se intampla cu cele 50 de plangeri penale pentru Hidroelectrica, la Posta Romana, la toate celelalte pe unde am gasit. Am inteles ca se lucreaza. Nu stiu cate s-au finalizat.
  • Avem cel putin de la Corpul de Control al Primului-Ministru 40-50 de plangeri penale in curs de finalizare.
  • Am castigat cam toate procesle cu baietii destepti. Toti se luptau cu baietii destepti si a trebuit sa venim noi ca sa rezolvam.
  • De abia a trecut 1 ianuarie 2013. Ce o sa fie la 1 ianuarie 2014 nu stiu. Sper sa fie bine. Daca o sa avem crestere economica, daca agricultura ne scoate din necazul de anul trecut, daca deblocam si ultimele doua programe.
  • (despre cresterea pensiilor) Nu a fost nicio discutie in Guvern despre ce o sa se intample in 2014. Doamna Campeanu e mai optimista. Nu ne putem angaja de acum.
  • Anul acesta nu se vor mari salariile in sistemul public. Am spus asta din campanie, nu dupa ce am castigat.
  • Eu nu sunt de parere ca ar trebui sa mai marim salarii la bugetari egal la toata lumea. Sunt bugetari carora nu mai trebuie sa le indexam nimic. Sa fie o indexare pe categorii de venituri si pe profesii. Va spun unde ar trebui sa fie indexari: in continuare cred ca salarizarea in educatie si sanatate este mult prea mica in raport cu toate celelalte institutii. Cu cat indexam la fel, de fapt marim decalajul, ca unuia care are 70 de milioane ii mai dau 7 milioane cu 10%. Unuia care are 10 milioane, ii mai dau... 
  • (Aici liberalii sunt de acord) Pai, de ce nu ar fi de acord?
  • Desi avem si o lege a confiscarii extinsa exista niste decizii ale Curtii constituionale care au spus ca se confisca doar bunurile care contribuie la savarsirea infractiunii.
  • Exista o procedura in ceea ce priveste expropierea. 
  • Avem masini furate, confiscate. Nu se poate face nimic cu ele. Este vorba de dreptul la proprietate.
  • O sa explice si doamna Campeanu. Dansa a vorbit despre sfarsitul anului, vom calcula  rata inflatiei ca sa stim cu cat sa indexam.
  • Problema certurilor dintre mine si Crin Antonescu devine ridicola. Mi se pune de o mie de ori aceasta intrebare. Nu ne certam. Nu exista niciun motiv pentru care sa cred ca USL-ul se destrama. Suntem de 1 an de zile la guvernare. Ca nu ne intelegem cu supraimpozitarea, o sa mai existe lucruri in privinta carora nu o sa ne intelegem. Tot timpul am avut o diferenta ideologica, dar acest lucru nu ne-a impiedicat sa formam un guvern. 
  • Nu ne dezicem de povestea cu Antonescu la presedintie si prim-ministru de la PSD. Toata luma de la PSD a zis de functia de prim-ministru. Eu cred ca Crin e mult mai bun decat mine ca presedinte si eu sunt mai bun decat Crin ca prim-ministru.
  • Eu ma ingrijorez, la modul serios, de capacitatea guvernului de a rezolva cele mai mari probleme: locurile de munca, sa nu se inchida fabrici, sa facem autostrazi.
  • Exista pericole: ca se reinveteaza dl Basescu, ca apare nu stiu ce miscare.
  • In acest moment nu am un competitor politic. Toata lumea vrea sa fie presedinte. Ceea ce e ok, ca eu nu candidez. Am uriasul avantaj de a ajunge la varsta la care nu cred ca daca la anul nu candidez la prezidentiale, este sfarsitul vietii. Nu pentru mine, si cu atat mai putin pentru PSD.


Citeste mai multe despre   





















5728 vizualizari

  • +18 (22 voturi)    
    Minciuni, populisme si demagogie bolsevica! (Luni, 13 mai 2013, 23:29)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Mai bine sa ne spuna Ponta de unde are deja 4 case din primul an de guvernare cand mentorul lui, Nastase, a facut 4 case de-abia pe la sfarsitul mandatului?
    Tot a reusit Monica Macovei sa treaca o lege la UE privind confiscarea averiilor frauduloase. Sper sa inceapa cu Ponta!...
  • +17 (21 voturi)    
    cui ii pasa ce zice un plagiator fara onoare (Luni, 13 mai 2013, 23:38)

    DlGoe [utilizator]

    cui ii pasa ce zice un plagiator fara onoare? inca nu a dat inapoi dipoma care nu-i apartine. am auzit ca a pus-o intr-un seif din Elvetia ca sa fie sigur ca nu ramane fara ea.
  • +12 (16 voturi)    
    vai de noi... (Marţi, 14 mai 2013, 0:00)

    dkz [utilizator]

    ce mai behaie neterminatu' asta ?
    ne-am saturat
    • +2 (4 voturi)    
      same old ... (Marţi, 14 mai 2013, 9:53)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui dkz

      pai ce sa mai behaie, tine si el speranta treaza.
      banii pentru mariri se vor pastra pana in campanie. mai e pan' departe.
      poate, totusi, sa pice ceva pentru ioropene.

      cum zicea un inaintas al sau, preten al iliciului, va mai dam 100 de la intai ianuarie...
  • +3 (9 voturi)    
    Recuperare investitie Autostraza Comarnic=118 ani (Marţi, 14 mai 2013, 0:28)

    dumitrica [utilizator]

    Constructia autostrazilor Comarnic-Brasov si Craiova-Pitesti nu se poate realiza prin concesiune

    Investitorul nu isi va recupera banii decit intr-un timp de ordinul unui secol

    Autostrada – Lungime – Cost – Trafic
    ========================================
    (1) Comarnic-Brasov – 58 km – 1.2 mild. Euro – 16 mii masini/zi
    (2) Craiova-Pitesti – 121 km – 1.7 mild. Euro – 16 mii masini/zi
    ========================================

    La o taxa de 3 Euro/masina/100km si un trafic estimat la 16000 vehicule/zi, firma constructoare isi va recupera ivestitiile in:

    (1) 118 ani pentru Comarnic-Brasov
    Calcul: 1.2*10^9 Euro/(16000 masini/zi * 365 zile/an * (3 Euro/100 km/masina) * 58 km) = 118 ani

    (2) 80 ani pentru Craiova-Pitesti
    Calcul: 1.7*10^9 Euro/(16000 masini/zi * 365 zile/an * (3 Euro/100 km/masina) * 121 km) = 80 ani

    Lui Ponta si Sova le lipseste gindirea economica. Vorbesc fara a efectua calcule inainte de a se lansa in promisiuni. Nici un investitor nu va astepta un secol sa-si recupereze banii.

    Pentru a reduce la 20 ani intervalul de incasare a fondurilor cheltuite de constructor pentru Comarnic – Brasov, ar trebui ca traficul pe acest drum sa fie dublu, 32000 masini/zi, iar taxa tripla, 9 Euro/100 km/vehicul, lucru care ar implica o circulatie nerealist de mare si niste taxe pe care doar proprietarii masinilor grele sa le poata plati.

    Este evident, nu exista nici un plan serios de realizare a celor doua autostrazi iar acestea nu vor fi gata nici pe departe la sfirsitul lui 2016.

    Citat (Hotnews, 12 mai 2013)
    “Sova a aratat ca tronsoanele de autostrada Comarnic – Brasov si Craiova – Pitesti …, pe care autoritatile isi propun sa le construiasca prin concesiune pana la alegerile din 2016, vor fi taxate dupa intrarea in exploatare.
    Referindu-se la cuantumul taxei, Sova a aratat ca modelul financiar are la baza ideea de trei euro pe suta de kilometri.”
    • 0 (0 voturi)    
      Omule, ai ratat idee esentiala in fapt. (Marţi, 14 mai 2013, 11:08)

      Etre [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      Daca concesionarul nu-si recupereaza banii, le da statul diferenta.

      Acum sa vedem cat o sa coste diferenta ! :) si cine incaseaza comisioanele cand acestea se stabilesc printr-un contract care probabil o sa trebuiasca sa dispara Romania ca sa poata fi reziliat.
  • +8 (12 voturi)    
    Victor Ponta are discurs de Rica Venturiano (Marţi, 14 mai 2013, 0:33)

    dumitrica [utilizator]

    Dau urmatorul exemplu ilustrativ de vorbarie lipsita de continut, cuvinte mari zise doar pentru ca suna frumos cind in realitate nu spun aproape nimic si in mare parte mai si contrazic realitatea istorica. Asta este Ponta, un demagog.

    Exemplu (ziarul Gandul, 10.05.2013):
    “Deşi sunt republican convins, nu pot să nu apreciez rolul pe care monarhia l-a avut în istoria noastră şi în construirea României moderne. 10 mai, Ziua Regalităţii, marchează un moment important din trecutul naţiunii române, care ne arată că demnitatea, dragostea de ţară şi onoarea sunt trăsături pe care liderii politici adevăraţi le transmit poporului, facându-l astfel mai puternic şi mai rezistent în faţa provocărilor istoriei”, afirmă premierul.
  • +7 (9 voturi)    
    Urmeaza scaderea cu 50 la suta a salariilor (Marţi, 14 mai 2013, 1:33)

    LiviuIordache [utilizator]

    Socoteala este simpla si este data de Compania energetica Oltenia. S-au unit mai multe companii, s-a creat una singura, dupa care "nu este etic ca un inginer de la mine sa ia mai mult decit unul de la termocentrala sau un ceva de la ceva sa ia...", asa ca le da tuturor salariul cel mai mic! S-a si facut, cel mai mare salariu in functie de executie este 3.000 lei, adica exact cit avea cel mai mult la intreprinderea cu cele mai mici salarii. V-ati prins? Si uite asa, unesti directiile agricole cu imbunatatirile funciare, apia si ce s-o mai gasi si bagi "o echitate" de nu mai ramine piatra pe piatra. Nu are bani, ca nu stie sa-i faca decit pentru el si ai lui!
  • +1 (3 voturi)    
    OK. (Marţi, 14 mai 2013, 8:15)

    letsoc [utilizator]

    Progresiv sau regresiv. Aici e ca la ynn si yang, depinde din ce capat al sirului privesti. Cu stima,NC.
    • -1 (3 voturi)    
      Impozit regresiv am avut in campania electorala (Marţi, 14 mai 2013, 10:14)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui letsoc

      Iar progresivul daca-l baga, ajungem la nivelul anului de gratie 2004, cind toata lumea avea minimul pe economie pe hirtie si restul pe microintreoprindere, actiuni la firme din cipru, sau chiar la negru.

      Cu impozutil asta de 16% la 1000 eur net, statul ia 820 eur. Deja e mult. In momentul in care statul va vrea 1500 de eur impozit la 1000 eur saariu net, orice salariu mare va trece la gri/negru. Si Ponta stie asta. Dar Dorelu' pensionar sau asistat social se bucura cind aude de impozitarea alora cu salarii mari. Ca doar asha e romanul, daca el n-are capra, macar s-o omoare pe-a vecinului. Asha ca electoral da bine sa mai deschizi subiectul din cind in cind.
  • -1 (3 voturi)    
    Care este partea ... (Marţi, 14 mai 2013, 8:34)

    utug [utilizator]

    Domnul Daniel Chitoiu este astazi la Bruxelles ?
    Bugetul UE pe anul in curs este 132,8 miliarde Euro. Dl. Barroso a constatat ca are urgent nevoie de inca 11,2 miliarde E, bugetul pe 2013, aprobat in decembrie 2012, fiind eronat calculat.
    Germania va trebui sa vina cu inca 2 miliarde iar Anglia cu 1,2 miliarde Euro.
    Care este partea ce revine Romaniei ? Stie cineva ?

    EU Commission requests extra 11 billion euros for 2013 budget
    http://uk.news.yahoo.com/eu-commission-requests-extra-11-billion-euros-2013-165929065--business.html#0sBipwX

    EU finance ministers urged to reach 'compromise' over 2013 budget
    http://www.theparliament.com/latest-news/article/newsarticle/eu-finance-ministers-urged-to-reach-compromise-over-2013-budget/

    The proposal will be debated by EU finance ministers at a meeting in Brussels on Tuesday and at a budgets committee meeting later in the week.
    A 'compromise' deal, or 'amending budget', agreed on 6 May would see the €11.2bn paid out in two tranches, with €7.3bn released immediately and a second one of €3.9bn later in the year.
    But some member states, including the UK, continue to oppose any 'top-up' at all while others, such as Germany, have criticised the amount.
    If the deal is adopted, the UK, for instance, would have to pay an additional €1.2bn and Germany an extra €2bn.
    Speaking earlier this month, parliament's president Martin Schulz insisted that unless its demands were met, there will be little chance of an agreement on the EU's long-term budget.
    The German MEP said, "Parliament wants to ensure that the EU's bills for 2013 can be paid. European citizens benefiting from programmes ranging from Erasmus to the European social fund must know that the necessary funds will still be available at the end of the year."
    He added, "Both negotiations on the MFF and the draft amending budget should converge as quickly as possible - but nothing is agreed until everything is agreed ...
  • +1 (3 voturi)    
    medici vs profesori (Marţi, 14 mai 2013, 9:37)

    dana_s [utilizator]

    Spune dl. Ponta: "E aproape imposibil sa spui ca munca unui medic e mai importanta decat munca unui profesor."
    OK. Are dreptate. Ambele sunt extrem de importante pentru societate: ai nevoie si de oameni sanatosi, si bine educati, in acelasi timp, care sa duca natiunea mai departe.
    Vii, atunci, cu criterii suplimentare: de cati ani de studiu ai nevoie ca sa devii un medic sau profesor bun ? de cat efort intelectual, cat de dinamica este munca ta, cat de solicitanta este, ce riscuri poate implica ?
    Cine stie, face. Cune nu stie, invata pe altii sa faca.
  • +2 (4 voturi)    
    "decalajele" (Marţi, 14 mai 2013, 10:15)

    sorin3 [utilizator]

    sa reduc declalajele intre cei care castiga 200 de milioane si cei care castiga 10 milioane
    pai de ce sa le reduci?
    daca piata genereaza aceste decalaje, lasa-le asa.
    Au redus comunistii decalajele de a ajuns un strungar sa castige mai mult decit un avocat, si uite unde am ajuns... cu un plagiator premier.
    • -2 (6 voturi)    
      care piata le generaza? (Marţi, 14 mai 2013, 10:37)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

      un general care nu a vazut nimic in afara de prorpriul birou crezi ca are salariul generat de piata?
      sunteti culmea voi, basistii. sunt de acord va ponta este un oportunist, dar cand zice ce ceva trebuie comenat la subiect. de exemplu, acum a pus punctul pe "i". la voi, treba este clara, poate sa fie de bine sau de rau, voi o tot trageti cu copy paste si alte romanisme de culoare politica. politicienii lui peste prajit. voi credeti ca aici este un meci dinamo vs steaua
      • -1 (3 voturi)    
        Se referea la piata privata, nu la bugetari! (Marţi, 14 mai 2013, 11:22)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        Bugetarii sunt alaturi de penisonari, cei care tin Romania in loc. Unde sunt acesti bugetari, nimic nu merge. Toti fura, toti iau spaga, toti sunt lenesi, toti sunt pusi in functii pe pile, toti sunt incompetenti.
        Despre pensionari ce sa mai zicem. Sunt niste frustrati ai tranzitiei, usor de manipulat, comunisti ca intelect si mentalitate.
        Am pus punctul pe "i" nene sau mai vrei dovezi ca aceasta guvernare este doar la televizor, lucrurile avansand spre situatia Greciei in timp ce Sova fura miliarde in numele lui Ponta platind 24 de milioane pe km de autostrada.
        Daca ai argumente, scrie si tu ceva, daca nu, esti la fel de gol de continut ca Ponta si Cacarau....
        • -1 (1 vot)    
          unde vezi tu privati? (Marţi, 14 mai 2013, 15:12)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          este vorba de bugetari. cum, legal, nu poti scadea salariile. este suficient de ""legal"" sa nu le cresti pe cele aberant de mari. ti se pare normal ca o secretara sa aiba 8000 de lei? este vorba de o secretara de ""buget"". daca nu ti se pare normal, incearca sa comentezi pe aceasta tema, nu pe tema copy/paste samd
          • 0 (2 voturi)    
            sus steagul !!! (Marţi, 14 mai 2013, 16:26)

            foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

            daca dai unui pensionar UN EURO LUNAR inseamna 72 mil. euro pe an. Cate secretare/sefi/etc trebuie sa ia salariu ZERO ca sa acoperi suma? si de fapt ce face pensionarul cu un euro pe luna (adica 2 sticle de bere)? Iar micsorarea nr. de bugetari e o erezie pt. un marxist.
            • 0 (0 voturi)    
              1 euro (Marţi, 14 mai 2013, 21:40)

              invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

              Pentru multi pensionari un euro chiar inseamna ceva. Din pacate.
        • 0 (0 voturi)    
          huh? (Marţi, 14 mai 2013, 15:52)

          invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Prin urmare profesorii, medicii, politistii etc... toti fura, toti iau spaga, toti sunt lenesi.

          Dar n-a fost de ajuns. Pensionarii (parintii si bunicii nostrii) sunt niste frustrati ai tranzitiei, comunisti ca intelect si mentalitate.

          Stie maica-ta cum gandesti? I-ai spus in fatza ca e o frustata si o comunista?
      • 0 (2 voturi)    
        Plagiatul... (Marţi, 14 mai 2013, 11:24)

        dekar [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        ...e totusi plagiat,dincolo de culoarea politica.
  • 0 (0 voturi)    
    Asta se incapataneaza sa ne arate sfertul plin (Marţi, 14 mai 2013, 11:38)

    Etre [utilizator]

    Asta se incapataneaza sa ne arate sfertul plin al paharului, care sfert nici macar nu este meritul lui.

    Eu personal, pentru ca locuiesc in sectorul 6, astept sa vad cand or sa rezolve problema curateniei, pe care PSD a creat-o exact a doua zi dupa alegeri.

    Sa reinceapa lucrarile la metrou, ca acum avem doar promisiuni mincinoase (mai surprinde pe cineva ?).

    Sa termine de largit centura, asta care exista acum !!! nu alta poveste mai la sud.
  • 0 (0 voturi)    
    Perfect de acord (Marţi, 14 mai 2013, 12:21)

    hic sunt leones [utilizator]

    salariile nu trebuie marite decat acolo unde oamenii produc plus-valoare.
    Ala de are 1 mie, munceste fix de 1 mie - altfel ar pleca la 2, 3, 10 mii - ala care are 18 mii se presupune ca munceste de banii aia; daca are informatii ca angajati ai statului au salarii prea mari, nu are decat SA LE REDUCA

    Si dracu poate face profit atunci cand nu isi plateste datoriile; Hidroelectrica este in insolventa adica nu poate fi urmarita de creditori adica nu face plati deci face profit si vanzand la jumatate de pret (cum de altfel o face).

    Orice ar spune Ponta privatii plang, privatii injura actualele masuri tampite, injura fiscalitatea care a crescut, privatii nu mai vor as plateasca o palarie de bani pentru serviciile inexistente oferite de stat - cele medicale, pensii etc.
    • 0 (0 voturi)    
      variante (Marţi, 14 mai 2013, 21:46)

      invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

      Ideea ta nu se prea aplica pentru unele joburi. Daca esti medic, profesor sau politist atunci la ora actuala nu ai chiar asa multe variante.
      • 0 (0 voturi)    
        Oare? (Miercuri, 15 mai 2013, 10:35)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui invalidprotocol

        Medic - devii profesor doctor in spitale universitare; iti faci firma si lucrezi pe contract de colaborare cu spitale private; pleci la nemti si la francezi.
        Profesor - dai meditatii, publici lucrari stiintifice (da, stiu, e o prostie sa vorbim de asa ceva in tara condusa de un prim-ministru plagiator dar o fac), evoluezi spre mediul universitar (unde, daca esti bun, poti castiga lejer 10-20 mii de lei pe luna).
        Politist - eu nu am prea mult consideratie pentru calitatile intelectuale ale unei persoane care a ales sa devina politist - nu zic acum ca acesti oameni sunt prosti, zic doar ca putini dintre ei au auzit de Nietzche (daca au zuzit, stiu sa ii scrie numele) si pot aborda o discutie despre apolinic - insa in cadrul SRI castigi peste media pe tara; ca sa nu mai spunem ca te poti face instructor de arte martiale sau sa predai cursuri de auto-aparare.

        De ce sa maresti salariul unui medic care nu are pacienti, unui profesor al carui elevi nu au rezultate la sesiuni de lucrari stiintifice, la concursuri (internationale pentru ca astea nationale sunt de tot rasul), unui politist burtos care ridica prostituatele doar ca sa ii faca un sex oral?!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi