VIDEO Traian Basescu: Exista niste sensibilitati politice in Guvern. Premierul trebuie sa rezolve si problema legata de MCV, trebuie sa aiba grija si sa nu creeze un moment de instabilitate politica ce ne va costa infinit mai mult

de I.C.     HotNews.ro
Duminică, 16 iunie 2013, 9:53 Revista Presei | Radio TV

Traian Basescu la "Dupa 20 de ani"
Foto: Captura ProTv
Presedintele Traian Basescu considera ca exista "niste sensibilitati politice" legate de componenta actualului cabinet. Seful statului a declarat duminica dimineata, in emisiunea "Dupa 20 de ani" difuzata de Pro TV, ca se pare ca liberalii "tin foarte mult la prezenta dl Fenechiu in Guvern". In aceste conditii, premierul Victor Ponta trebuie sa rezolve atat solicitarile Comisiei Europene prezentate in cel mai recent raport din cadrul Mecanismului de Cooperare si Verificare pe Justitie, printre care si punctul care vizeaza ministrii cu dosar penal in instanta, insa trebuie sa aiba grija "sa nu creeze un moment de instabilitate politica ce ne va costa infinit mai mult".

In emisiunea de duminica, presedintele a mai aratat ca, in opinia sa, privatizarea CFR Marfa "nu este o solutie rea" insa considera incorect faptul ca datoriile societatii au fost convertite in actiuni dupa inceperea procedurii de privatizare, sefului statului aratand ca aceastaconversie trebuia realizata inainte de lansarea procedurii.

Principalele declaratii ale presedintelui Traian Basescu:
  • Despre referendumul pentru Parlament unicameral
(referendumul din 2009 - n.red.) Este un raspuns validat pe care actulala majoritate parlamentara nu il ia in considerare.

Principalul obiectiv al oricarui politician responsabil este sa arate ca nu se poate trece peste un referendum validat.

Aici nu discutam chestiunea functionarii mai bine sau mai rau a unui Parlament, va functiona in regulile stabilite, problema este de viziune. Nu putem sa nu ne uitam in lume, si mai ales in UE, ce vedem? Cheltuieli foarte mari, inclusiv cu functionarea statelor greoaie. Cred ca vor castiga in viitor acele tari care vor face unele lucruri, cum ar fi simplificarea statului. Al doilea lucru este reusita acelor tari care vor avea un sistem de educatie puternic si un sistem de sanatate bun, si, in al treilea rand, energie ieftina. Deci: stat cu costuri minime, nu zic cu atributii scazute, energie ieftina, cat mai ieftina cu putinta, educatie si sanatate.

Daca oamenii vor respinge referendumul va fi un esec al meu, pe care mi-l asum. Daca Constitutia nu va reflecta referendumul din 2009, eu il voi declansa.

(Despre introducerea problemei gazelor de sist in referendum- n.red.) Aici e ca si cu problema taxelor. Daca ai organiza un referendum in care ai intreba de taxe, lumea ar spune nu. Aceeasi problema si cu gazele de sist. Este o chestiune de asumarea a guvernelor. Va pot spune, fara retinere, ca sustin proiectul gazelor de sist.

Mi-e greu sa spun care ar fi raspunsul populatiei daca punem aceasta intrebare. Aici, intrebarea poate manipula poporul, pe cand la Constitutie nu se poate.

Unii spun ca am folosit Constitutia in alegerile din 2009. Practic romanii au separat foarte clar referendumul de alegeri

  • Despre revizuirea Constitutiei
Deocamdata protestez public pentru un lucru deja cunoscut de toata lumea, si anume introducerea stemei pe tricolor.

Moderator: S-a renuntat.

Basescu: Nu stiam.

Nicio prevedere a noii Constitutiei nu imi este aplicabila. Eu voi functiona pana la terminarea mandatului pe vechea Constitutie. In ceea ce priveste situatia statului, va trebui sa avem niste dispozitii tranzitorii. Nu poti sa treci la noua Constitutie peste noapte.

Dupa ce va trece prin Parlament voi fi pregatit sa am o discutie.

Eu am modificat 3 categorii de lucruri:
1. am pus in aplicare rezultatul referendumului cu Parlament unicameral;
2. introducerea prevederilor tratatului fiscal pe care Romania l-a semnat si care a fost ratificat;
3. articolele neclare din Constitutie in baza deciziilor CCR.

Vreau sa fac urmatoarea precizare. Romania are o Constitutie buna, moderna. Ce am propus eu, iar romanii au fost de acord, a fost simplificarea uneia din institutiile statului: Parlamentul. 

Intrebare
: Sunteti de acord cu casatoriile intre persoane de acelasi sex?

Basescu:
Sunt de acord cu libertatea fiecarui om sa faca ce vrea cu viata lui, inclusiv aceasta libertate. Ce facem fiecare intre peretii casei noastre este problema noastra. A intra in aceasta zona, a o reglementa cu interdictii prin Constitutie este o mare greseala. Avem un Cod Civil care spune ce inseamna familia, reglementeaza relatiile si nu se stie ce evolutii vor fi. Nu treci in Constitutie ceva ce maine s-ar putea sa fie modificat. Daca vor sa se casatoreasca barbat cu barbat si femeie cu femeie este problema lor. Eu sunt crestin ortodox si respect perceptele crestinismului. Altii poate au alte perceptii, este problema lor.


  • Despre regionalizare
Numarul de regiuni este mai putin important. Din punctul meu de vedere, se putea face o regionalizare cu 8, 9, 12, 16 regiuni.

Totul este sa respectam criteriile care dau dreptul regiunilor sa se adreseze Bruxelles-lului pentru finantarea proiectelor regionale.

Regionalizarea, asa cum este dezbatuta, nu va face decat sa mai introduca un etaj intermediar intre Guvern si administratiile locale, si anume etajul regional. In viziunea mea, regionalizarea ar fi trebuit sa simplifice administratia statului. Toata administratia ar fi trebui sa se mute la nivel regional. Acest lucru nu se va putea face asa cum se face acum (regionalizarea - n.red.).

Trebuie avuta mare grija cu aceste regiuni. Sa plecam de la definitia statului roman: stat unitar. Daca ei se gandesc ca vor face parlamente regionale, presedinti regionali cu atonomie larga, statul se transforma in stat federal. Mare grija, domnilor politicieni, la ce faceti cu regionalizarea pentru ca Romania este stat unitar.

Atentie cu regionalizarea, o spun public - Romania este stat unitar.

Ce as fi facut eu... Dl Dragnea vrea sa numeasca presedinti regionali. Le recomand sa nu o faca pana nu fac cateva lucruri. Trebuiau sa analizeze comunele. Pentru asta nu e nevoie de revizuirea Constitutiei.

Voiam sa vad ca incep sa construiasca infrastructura de comunicatie. La centrul regiunilor vor trebui sa fie bagate in calculatoare toate arhivele judetelor.

Covasna si Harghita au ramas in urma din punct de vedere al dezvoltarii pentru ca au acceptat doar firme unguresti sa faca investitii, care n-au facut nimic. Din cauza abordarii administratiilor locale si al strigarii nationalismului local investitorii au fost reticent.

Discutiile mele cu premierul sunt destul de deschise pe problemele pe care doreste sa discutam. Am un acord de coabitare si o relatie foarte buna cu Victor Ponta. Vorbim destul de des, de doua-trei ori pe saptamana, ne intalnim o data pe saptamana, o data la doua saptamani.

Intrebare: Sunteti multumit de activitatea premierului?

Basescu: Nu premierul este cel care acopera activitatea tuturor. Ce va pot spune, sunt aici lumini si umbre. Eu nu sunt atat de pesimist cu privire la evolutia economiei romanesti. In timpul Guvernului Boc s-au dat ajutoare pentru 24 de firme straine care sa investeasca in Romania. Parerea mea este ca aceste investitii intra in vigoare anul acesta si de la anul. In timpul Guvernului Ponta s-au dat ajutoare de stat pentru alte 24 de firme care fac investitii.

Cred ca in Romania nu va creste somajul, ceea ce este un prim pas bun. Absorbtia fondurilor europene ar da un plus de forta de munca.
  • Despre acordul cu FMI
Moderator: Exista discutii pentru incheierea unui nou acord cu FMI? Exista conditii?

Basescu: Cred ca board-ul FMI va valida incheierea celui de-al doilea acord, cel care e in desfasurare.

(Conditiile - n.red.) Le intuim cu totii. Nu austeritate. Romania nu mai e in austeritate. Faptul ca nu cresc salariile si pensiile nu inseamna ca Romania e in austeritate. Eu as spune ca Romania a trecut la faza la care dramuieste mai bine banul.

Liderii PNL au agreat un acord in timpul Guvernului Tariceanu si a fost un dezastru. E un argument pentru care liderii PNL sa nu se bage.

Moderator: Cum vedeti salariile uriase acordate unor oameni care sunt angajati ai statului?

Basescu: Aceste salarii nu se reflecta in bugetul de stat, dar este o chestiune de moralitate, care vine din Legea 31, legea societatilor comerciale si regiilor autonome. Boc a incercat sa o rezolve si a plafonat salariul directorului la nivel de secretar de stat.

A incercat, cred ca mai neinspirat, acum dl premier, cu acea impozitare, pentru ca a incalcat cota unica. Este prima bresa.

Chestiunea cu domnii de la asigurari se putea rezolva foarte bine, cred, amiabil.



Rezolvarea problemei de fond este ca in legea lor de functionare sa introducem articol in care stabilim salarizarea la nivel de bugetari.

Toti directorii de la asigurari au fost clienti politici. Nu poti tu, partid, care l-ai sustinut sa castige zeci de mii de euro pe luna, ca il chemi sa ii zici: "Stop"? Sa nu incaseze banii ca sa nu oblige Guvernul sa se puna intr-o pozitie delicata.

Solutia este clar in lege. Daca tot te-am numit, dl Rusanu, printr-o hotarare a Parlamentului, te chem in Parlament prin care dam un vot prin care spunem ca nu mai iei un salariu asa de mare. Iar daca nu iti convine, dam un vot sa pleci.

Numirile pe criteriile politice sunt la toate regiile. Si PDL a facut asta, si USL face asta, si UDMR face asta cand poate.

Trebuie gasita solutia care nu ne afecteaza credibilitatea si sustin eforturile domnului Ponta de a gasi o solutie.



Situatia la Posta Romana este un dezastru.

Din punct de vedere al CFR Marfa, privatizarea nu este o solutie rea, insa mare problema este legata de cine va castiga licitatie. CSAT a vrut sa evite o privatizare de genul Oltchim.

Mi se pare incorect ca datoriile au fost convertite in actiuni dupa inceperea procedurii de privatizare. Trebuia realizata conversia inainte.
  • Despre fluctuatiile mondei nationale

Urmaresc cursul valutar pentru ca stiu impactul cursului pentru romanii care au credite la banca. Cand cursul se depreciaza iese la declaratii Vasilescu, cand cursul se apreciaza iese Isarescu, deci in functie de cine iese la televizor trebuie sa intelegem ca e bine sau rau.

Intrebare: Va temeti de scaparea de sub control a cursului valutar?

Basescu: Nu. Dupa parerea mea a fost o iesire de capital destul de puternica din Romania si nu numai din Romania si din Polonia, Ungaria, Cehia. E de vazut. Cred ca lucrurile vor reveni.

Eu m-as uita la nivelul de credite neperformante al bancilor si faptul ca au un volum destul de ridicat de credite neperformante le face foarte prudente. Probabil in timp o sa isi dea drumul pentru ca o banca traieste din banii pe care ii imprumuta. Dar acum sunt intr-o cursa teribila sa recupereze bani care i-au dat in 2007 - 2008 cu buletinul.

Intrebare: Ati lua acum un credit de la banca?

Basescu: Daca o banca mi-ar da bani sa cumpar teren agricol, as lua, pentru altceva nu.

Am dat un exemplu generic. Mi-ar place ca dupa ce termin - dincolo de faptul ca ma voi ocupa de Miscarea Populara, voi sustine eficient si partidul Miscarea Populara, pentru ca acum nu pot - mi-ar placea sa am o ferma cu vreo 250 de hectare, pe vreo 50 de ha sa fac livada.

Intrebare:
Dumneavoastra cum stati in sondaje?

Basescu: Haideti sa vedem. Daca voi spune eu, veti spune ca ma laud. Pe masura ce oamenii incep sa inteleaga ca am fost nevoiti sa luam acele masuri, incep sa isi recapete increderea.

  • Despre coruptie
Nu putem spune ca statul roman a ramas indiferent la coruptie si ca institutiile statului nu lucreaza. Fostul ministru al Agriculturii, Muresan, e in inchisoare, Remes e in inchisoare, Adrian Nastase a fost in inchisoare.

In ceea ce priveste angajarile, sunt de acord ca partidele au stricat criteriile de meritocratie.

Tinerii nu au nicio sansa cand vin in contact cu interesele partidelor de a-si rasplati lipitorii de afise.

Solutiile sunt numai in mana partidelor. Daca ne facem iluzii ca angajarile vor sta doar in mana parchetelor... Partidele nu realizeaza ca pierd daca pun oameni neperformanti in posturi importante. Cred ca acest tip de coruptie afecteaza cel mai mult.
  • Despre raportul MCV si intrarea in Schengen
Intrebare: Credeti ca Romania va intra in Schengen in 2014?

Basescu: Eu cred ca da. Cred ca in decembrie vom obtine un rezultat bun daca Guvernul ia toate punctele care ii revin si le rezolva, inclusiv cel care vizeaza ministrii cu dosar penal in instanta, care trebuie sa plece din Guvern inainte de analiza noului raport. Sigur, aici si Parlamentul are sarcinile lui si eu cred ca Parlamentul este aproape pe punctul de a si le indeplini daca dupa analiza statutului parlamentarilor la Curtea Constitutionala va tine cont de recomandari. 

Intrebare: Ati avut discutii cu premierul despre acest punct legat de ministri?

Basescu: Da. Am avut.

Intrebare: Ce v-a raspuns?

Basescu: Categoric da. Ca se vor rezolva lucrurile, sa speram.

Nu stiu ce va face. Am trimis scrisori prim-ministrului si Parlamentului extragand cele 8 puncte din raport.

Am vorbit cu premierul despre acest lucru acum vreo 3 saptamani si raspunsul a fost pozitiv. 

Hai sa fim cinstiti. Eu nu sunt aici aparatorul lui Victor Ponta dar este clar ca exista niste sensibilitati politice. Se pare ca liberalii tin foarte mult la prezenta dl Fenechiu in Guvern. In conditiile astea premierul trebuie sa rezolve si problema legata de MCV, trebuie sa aiba grija si sa nu creeze un moment de instabilitatea politica ce ne va costa infinit mai mult. Pot sa il inteleg.

Intrebare:
Coalitia PSD - PNL rezista?

Basescu:
Da, eu nu vad niciun motiv sa nu reziste.

Moderator: Pactul de coabitare a creat atatea probleme....

Basescu: Cu ce incurca acest pact? El se refera doar la relatia Presedinte - Executiv. Eu nu am un pact de coabitare cu USL, nu am un pact de coabitare cu Parlamentul, dar cele doua ramuri ale Executivului, Presedintele si Guvernul trebuie sa coopereze pentru ca altfel aruncam tara in aer.



  • Despre programul PRISM si scandalul interceptarilor din SUA
De regula, intr-un asemenea mediu trebuia sa stii ca nu mai discuti de confidentialitatea absoluta. Tipam de structurile de securitate ca ar avea acces la corespondenta dar nu ne deranjeaza furnizorul de servicii care are calculatoarele principale, care distribuie si care oricand poate sa priveasca in corespondenta noastra. Aici suntem putin demagogi. Eu ma las pe mana Google, a functionarilor, inginerilor de la Google, dar daca aflu cumva ca Serviciile de Securitate isi permit sa aiba acces la 10%, cum e in cazul SUA, s-a acreditat cifra de 10 mil de adrese supravegheate...

Nu am niciun dubiu ca statele trebuie sa-si asigure un nivel de capacitati de a supraveghea siguranta care sa fie in pas cu cei care atenteaza la siguranta cetatenilor din statele democratice. Aaca al Qaeda transmite pe mail mesajul pentru oamenii lui din SUA, serviciile de securitate ce sa faca sa zica, "nu ne bagam"?

Intrebare: Dar SRI poate monitoriza corespondenta oricarui roman?

Basescu:
Daca are mandat, da.


Citeste mai multe despre   























8350 vizualizari

  • +40 (56 voturi)    
    Succes ! (Duminică, 16 iunie 2013, 10:00)

    hotnewsfil [utilizator]

    Ii dorim deplin succes, in orice va intreprinde, inegalabilului politician roman, de dupa '89 - presedintele Traian Basescu.
    • -15 (33 voturi)    
      Basescu mai rau decat Ceausescu (Duminică, 16 iunie 2013, 12:10)

      generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Am vandut Petromul ca asa a ngajat Basescu Romania,
      Ne forteaza sa dam aurul pentru ca Basescu face lobby,
      A murit Oltchimul pentru ca apropiatii lui Basescu au facut magari acolo...

      A disparut flota si a fost cercetat Basescu...
      E haos in asigurarile sociale si invrajbita populatia pentru ca Basescu arunca cate-o piatra si 10 inteligenti sa arunca sa o ridice.

      Eu cred ca nu iese fum fara foc.

      pentru toate marile tunuri economice exista un numitor comun.
      • +7 (9 voturi)    
        ? (Luni, 17 iunie 2013, 7:14)

        cotora [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

        petromul a fost vandut de nastase !
        rosia montana este la mana lui ponta !
        a murit oltchimul ptr ca ponta a facut un circ din privatizarea oltchim !
        flota este fumata, psd-ul a avut timp 8 ani de zile sa-l judece pe basescu 1996-20004 !
        ce treaba are basescu cu asigurarile sociale ?, el a scos pensionari pe banda rulanta ?
        numitorul comun pentru tunurile economice este psd-ul, in special adrian nastase !
    • +3 (7 voturi)    
      ce'ar fi (Duminică, 16 iunie 2013, 14:01)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      sa'l propui presedinte pe viata ? :)

      e bun politician, abil, dar cam atat.
      adica, pe scurt, a inteles rostul aliantei atlantice a ue si lucreaza sub obladuirea si dupa ..recomandarile de la bruksal.

      dar, de aici pana la viziune proprie, barbat de stat, sa fim seriosi.
      mai va !
      Romania nu are si nici nu se intrezareste a avea vreun barbat de stat.
      base e un caras mai reasrit, intr'un banc de caracuda.

      iar, la ora actuala, stanga pesedista este mai pro occidental decat caracuda securista cunoscuta cu numele de pnl.

      se pare ca, in pesede s'au adunat securistii cu viziune, iar la penelea, securistii labarali cu metode din trecut. varanu este exponentul, cel mai reprezentativ securist. in jurul lui graviteaza o pleiada de turnatori, fosti, prezenti si viitori.
      varanu a sperat sa'i controleze, prin usl'am, pe toti securistii.
      metodele lui numai sunt pe placul lupilor tineri.
      ei prefera consensul, colaborarea inaitnea subordonarii clasice.
      varanu e greoi printre soparlele si gusterii tineri.:)

      necazul este ca pe partea lui base nu este un ilocuitor. si de asta este vinovat insusi basel.
    • -5 (13 voturi)    
      sa ne scuteasca repede... (Duminică, 16 iunie 2013, 14:11)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      ... de nepriceperea lui.
      A sàràcit o tarà bogatà.
      A vindut-o pe nimic.
      A golit-o de minà de lucru.
      A dat exemplu de nepotism, sustinind-o pe EBA mediocra.
      A recompensat securistii, care il sustin; avem mai multi securisti/cap de locuitor, decit pe vremea comunistilor.
      O politicà economicà dezastroasà, INEGALABILA.
      • +3 (5 voturi)    
        ? (Luni, 17 iunie 2013, 7:18)

        cotora [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        cine a saracit si a vandut-o pe nimica, nu psd-ul, in special adrian nastase ?
        cine sustine nepotismul, nu ponta( daciana sarbu), nu antonescu ( sotia adriana valean ) ?, nu nasii de la ASF ?,
        unde sunt cei mai multi securisti ?, nu in psd si pnl ?
        basescu a salvat economia prin masurile de austeritate, altfel eram mai rau ca grecii !
    • +7 (11 voturi)    
      Basescu, cel mai bun Presedinte de dupa 1989 (Duminică, 16 iunie 2013, 15:15)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Presedintele Romaniei. Traian Basescu are dreptate

      Constitutia pregatita de USL e o bataie de joc, e facuta in graba de niste penibili are NU au niciuo legatura cu constitutionalismul.

      Regionlizarea USL e o mizerie, se imparte tara pt baronii PSD si PNL dar NU se rezolva problema prea multor comune sau a faptului ca pe langa Prefect si Presedinte de Consiliu Judetean s-ar putea sa avem si PRESEDINTE de REGIUNE.

      Privatizarea CFR Marfa e o un DEZASTRU marca USL, sunt doar 2 competitori si ambii cu probleme de credibilitate si legalitate. PNL a convertit dator8iile in a ctiuni DUPA inceperea privatizarii cu scopul de a INDEPARTA potentiali investitori strategici.

      etc

      etc
    • -5 (9 voturi)    
      Uraaaaaaaaaaaaa!!!! (Duminică, 16 iunie 2013, 18:41)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      si inainte de 89...
    • -2 (8 voturi)    
      bravo ! (Duminică, 16 iunie 2013, 22:50)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      un adevarat Omagiu, Omului Basescu !

      hahaha !
      mia baieti, cand va maturizati, cand n'o sa mai aveti mentalitatea tatucului ?!

      sper ca urmatorul presedinte sa fie si mai bun ! :))
      in lumina presupusei viitoare constitutii ...
      • 0 (2 voturi)    
        se pare ca (Luni, 17 iunie 2013, 11:50)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        romanu' intelege greu si uita repede, calitate de baza a vietii in Romania.

        mai draga, eu nu am negat rolul lui base, dar nici sa'i ridici osanale, sa'i canti ode si omagii...
        aaaa ?!
        da, este un pas bun, inainte.
        milu a incercat si el un pas inainte, l'a facut, dar mai schiop, c'a fost doborat de ...servicii, system...

        deci, sa revenim, romanii vor incepe sa faca progrese serioase cand vor fi cativa ca base, din care chiar sa poata allege.
        nu sa aleaga pe criteriul ca nu avem altul mai buns sau, macar ca el.

        momentan, stam mai bine ca pe vrema lui ilici si bonboea.
        acum avem si pi stanga un lider proeuropean.
        asa, plagiator, mincinos, dar are totusi vederi proeuropene, chiar daca sunt ele legate de stanga europeana.
        si are si cativa tineri, in preajma, care si ei sunt proeuropeni, chiar daca nu sunt mai stersi la mutre.
        este un pas mare inainte.
        spre deosebire de cei declarati prin slogane de dreapta, dar care impartasesc idealuri commune cu pekingul. :)

        deci, avem doi lideri proeuropeni, base si dottore, care au semnat sa se inteleaga pe drumul asta.
        e mai bine, dar este numai un pas inainte.

        este nevoie de politicieni cu viziune proatlantica, indifferent ca circula pe stanga, pi shentru sau pe dreapta autostrazii spre vest.

        miscarea populara este alt pas bun inainte, daca ramane o scoala politica, atat pentru pregatit politicieni cat si pentru scolit natiunea.

        miscarea populara nu trebuie sa fie de dreapta.
        faptul ca avem acolo si centristi ca diaconescu, nepolitici, sau declarati de dreapta, e bine.

        ar fi si mai bine sa fie atrasi oameni luminati de centru stanga, ca dancu, rus, etc.
        si multi dascali din invatamantul superior.
        caci ei sunt garantia formarii unor tineri cu viziune proeuropeana.

        si inca ceva, tre' sa recunoasteti ca base nu este unul de dreapta, ci mai mult un centrist, usor inclinat spre dreapta.
        si ca, nu cat dr.tonta, dar si el a mai mintit pe alocuri.
        in politica trebuie sa sti sa minti.
        dar cu limite altfel ajungi ponthausen
  • -24 (36 voturi)    
    L-am votat cândva (Duminică, 16 iunie 2013, 10:13)

    felis_tigris [utilizator]

    Acum este un preşedinte expirat.

    Asta nu înseamnă că nu-l respect, este preşedintele meu şi a altor câteva milioane de români.

    Dar este un "expirat". Ce faci oare cu produsele "expirate" din cămară?
    • +34 (44 voturi)    
      tu ai votat sigur usl (Duminică, 16 iunie 2013, 11:11)

      gigi1 [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      Expirat ca inca mai lupta sa salveze ceva dupa ce a ramas singur ca l-am vandut cu totii prin vot?

      Expirata este naivitatea si mentalitatea de pomanagiu a majoritatii romanilor.
      • +30 (42 voturi)    
        Nod in papura se gaseste mereu daca e sa cauti (Duminică, 16 iunie 2013, 11:21)

        Laur_ [utilizator] i-a raspuns lui gigi1

        Cand era vocal si incerca sa indeplineasca promisiunile de campanie era dictator. Acum ca s-a mai retras e "expirat". Pe unii pur si simplu nu-i poti multumi.
        • -4 (8 voturi)    
          reducerea salariilor inchiderea spitalelor (Duminică, 16 iunie 2013, 12:35)

          generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui Laur_

          ducerea datoriei istorice a Romaniei la o suma imensa,si indatorarea romanilor cateva generatii de acum incolo...
          Nu imi amintesc aceste promisiuni "electorale"
          • +5 (7 voturi)    
            ? (Luni, 17 iunie 2013, 7:21)

            cotora [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

            zau, el a salvat economia de la un dezastru prin masurile de austeritate altfel eram mai rau ca grecii !
            • 0 (2 voturi)    
              VA RID SI CURCILE (Luni, 17 iunie 2013, 8:36)

              dincannes [utilizator] i-a raspuns lui cotora

              In UE oamenii inteligenti au inteles cà politica austeritàtii a fost o prostie.
              Bani pentru salarii si pensii sunt, dacà se reduce evaziunea fiscalà si se anuleazà contractele pàguboase cu intermediari securisti.
              • 0 (2 voturi)    
                ? (Luni, 17 iunie 2013, 10:42)

                cotora [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

                a fost prostie la altii, dar la noi masurile de austeritate ne-a salvat, acuma economia merge datorita tot masurilor de austeritate, banii de pensii si salarii sunt 34% din pib, nicaieri in ue nu exista asa ceva !
        • -3 (7 voturi)    
          Pai e bine sa Coabitezi cu Pucistii? (Duminică, 16 iunie 2013, 20:07)

          alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Laur_

          Pai e bine sa Coabitezi cu Pucistii?

          Daca e bine, prcatic:
          Nu e mai nici o diferenta intre el si Plagiator...

          Unul a furat flota si casa din Mihaileanu
          (ca sa nu mai adaugam, apartamentele fiicei terenuri etc..)

          Altul a furat un titlu universitar si alte afcaeri cu firmele rudelor

          Amandoi sprijina gazele de sist (ce conteaza mediul, panz

          Amanadoi sprijina casatoriile homosexuale

          Amandoi sprijina privatizarile pe nimic ale marilor companii energetice Romanesti superprofitabile (Nucleareletrica, Electrica, Transgaz , Romgaz, Hidroelectrica, Elcen+Radet etc etc etc..)

          Amandoi sprijina un nou acord cu FMI (care numai bunastare nu ne-a adus ci doar
          scaderae continua a nivelului de trai si
          privatizari paguboase pentru statul Roman)

          Intr-un cuvant amandoi Coabiteaza generand pentru tara nenorocirile enumerate mai sus

          Nici unul nici altul nu vrea sa-ntrebe populatia cateva lucruri fundamentale
          1. - Vreti sau NU Un Acord Cu FMI?
          2. - Vreti sau NU Un Acord Vanzarea Marilor Companii de Stat?
          3. - Vreti sau NU Exploatari cu gaze de sist in Romania?
          5. - Vreti sau NU Exploatari cu cianuri la Rosia Montana?
          6. - Vreti sau NU casatorii intre homosexuali?
          etc...etc...

          Larga Majoritatea a populatiei acestei tari raspunde la toate intrebarile de mai sus cu NU.

          Atunci ce democratie mai e aia in care PrimMinistru si Presedintele Tarii fac exact pe dos decat doreste larga majoritate a populatiei acestei tari!

          Va zic eu : nu mai este nici o democratie : ci o dictatura adica vointa a 1-2 persoane care fac cum, le dicteaza interesele altora si ignora vointa a peste 10 milioane de romani cu drept de vot, pe care nici macar nu-ndraznesc sa-i intrebe "ce vor" dar fac exact contrar vointei lor

          In orice tara democrata in astfel de chestiuni fundamentale Populatia Tari ar trebui chemata la un Referendum National si vointa ei sa devina automat lege in cazul unui Referendu Valid...

          Dar ca la noi la nimeni : mai democratica e Papua Noua Guinee....adica papuasii....
    • +25 (35 voturi)    
      dar cu "expiratii" din Parlament? (Duminică, 16 iunie 2013, 11:30)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      Daca e sa facem curatenie, s-o facem generala! Basescu nu e expirat nici in conditiile legii nici dupa cum vorbeste si actioneaza. Ceea ce nu se poate spune despre multi politicieni, mai ales din parlament, care si-au dat legi in folos propriu si si-au crescut numarul desi un referendum perfect valabil, votat de vreo 9 milioane de electori vii si neobligati de nimeni le-au cerut sa-l scada.
      • -6 (16 voturi)    
        expiratii reprezinta 80% vointa poporului (Duminică, 16 iunie 2013, 12:22)

        generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

        20% au intrat datorita unei legi ciudate.
        Basescu a fost votate de 7.5 milioane de romani , sa nu mai fie Presedinte...printr-o chichita juridica a scapat de demitere.
        In 2009 a fost ales cu ~ 5 milioane si a castigat cu un numar de voturi din afara tarii...
        • +4 (10 voturi)    
          romania de azi (Duminică, 16 iunie 2013, 14:50)

          antym [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

          Cei din afara tarii sunt cei mai parioti romani cei din tara nu-i intereseaza decat micii si berea!!!!!!!!!
          • 0 (0 voturi)    
            asa este... (Luni, 17 iunie 2013, 10:48)

            Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui antym

            corect!
        • +6 (10 voturi)    
          Vointa (Duminică, 16 iunie 2013, 15:09)

          European [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

          Cum ramane cu vointa poporului exprimata ca cei 586 parlamentari sa fie de fapt 300. Daca parlamentarii pe care ii aperi tineau cont de vointa poporului, acum ar fi fost acolo jumatate dintre ei. A, si sa nu uitam ca in continuare refuza sa o aplice. Vointa poporului e importanta doar daca serveste interesele lor, altfel nu.
        • +6 (10 voturi)    
          pentru bula_de_aer (Duminică, 16 iunie 2013, 15:09)

          closer [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

          si numarul de voturi din afara tarii sunt perfect valabile. amintiti-va ca cei aproape 3 milioane de romani emigranti injecteaza anual miliarde de euro in economia tarii noastre, cum n-o face nici un alt investitor, prin banii "cheltuiti" cind vin acasa sau cind trimit bani in tara rudelor.
          "expiratii" la care se pare ca tineti , au promis multe chestii ca sa poata fi alesi ,toate bune si frumoase ca sloganuri. vedeti insa ca a trecut un an cu puterea in mina lor si nu fac nimic sa isi realizeze tintele , au facut doar legi ca sa le fie lor mai bine.
        • +1 (5 voturi)    
          Expirati din astia ca tine (Duminică, 16 iunie 2013, 17:43)

          Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

          nu se pun la vot, n-ai auzit?
        • 0 (6 voturi)    
          Corect (Duminică, 16 iunie 2013, 20:23)

          alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

          Corect! Ai intru totul dreptate in ceea ce zici.

          Totusi cateva remarci:
          -----------------------------
          1. Pacat ca avand 7.5 milioane de partea lui bolsevicii USL-isti s-au pretat la un Puci anul trecut
          incalcand constitutia de 3 ori in 6 zile....

          2. La fel de rau este ca Plagiatorul continua politica Marinarului in ciuda votului dat de cei 80% care-i cereau sa faca exact pe dos.....
        • +2 (2 voturi)    
          adica ..vrei sa ne zici asa ..mai pe sleau (Duminică, 16 iunie 2013, 22:11)

          Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

          ca..cam..suntem un popor expirat.. cel putin cei 80% ce-au votat usl...
        • +1 (3 voturi)    
          ? (Luni, 17 iunie 2013, 7:24)

          cotora [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

          care 7,5 milionae ?, 3 milionae de voturi au fost furate !, fa socoteala, asta vara , 7,5 milioane, iar in decembrie 2012, cand au votat 70 % cu usl, au fost 4,5 milioane de voturi, unde sunt 3 milioane de voturi ?, stimabile,, cand a incalcat grav constitutia ?, citeaza-mi articolul ?, lasa diversiunile pentru antena 3 !
          • 0 (2 voturi)    
            AVETI DOVADA? (Luni, 17 iunie 2013, 8:41)

            dincannes [utilizator] i-a raspuns lui cotora

            3 milioane de voturi furate, au fost in gura ambasadorului american, un mare dezinformator.
            • 0 (2 voturi)    
              ? (Luni, 17 iunie 2013, 10:39)

              cotora [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

              orice copil mic isi da seama ca s-a furat la refendum, ca si cu plagiatul lui ponta !
              • +1 (1 vot)    
                S-A FURAT MEREU (Luni, 17 iunie 2013, 12:28)

                dincannes [utilizator] i-a raspuns lui cotora

                O mie, 10 mii, dar 3 milioane... Sunteti un copil mic probabil...
                • -1 (1 vot)    
                  ? (Luni, 17 iunie 2013, 17:08)

                  cotora [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

                  ti-am explicat logica anterior !
    • +3 (5 voturi)    
      daca n'ai (Duminică, 16 iunie 2013, 14:02)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      de unde, te multumesti si cu produs expirat.
      cum s'a mai zis si de ilici, in 2000, de unde altul mai bun ?! :)
    • +2 (2 voturi)    
      Le redenum esti (Duminică, 16 iunie 2013, 19:38)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      si le chemi kakarau, tonta, ilic, bombo...
      E, suna mai bine asa?!
    • +1 (1 vot)    
      ? (Luni, 17 iunie 2013, 7:20)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      pui produse (usl) stricate in camara ?
  • +25 (39 voturi)    
    un om politic extraordinar (Duminică, 16 iunie 2013, 11:31)

    stogav [utilizator]

    Multi ani de acuma incolo nu va mai aparea un om politic de anvergura acestui Presedinte Basescu. Pacat ca, nu a avut un partid politic pe care sa se bazeze, si a fost tradat cand si-a asumat costurile iesirii din criza iminenta. Cat despre populatia care voteaza cu cine da un mic si o bere in plus...pentru asta trebuie sa-i multumim tovarasului Ilici Iliescovici, daca ne gandim ca am fi putut si noi sa urmam calea Poloniei,Cehie, etc de iesire totala din influenta ideologiei "socialism cu fata umana".Daca in locul lui ar fi fost Presedintele Basescu, cred ca astazi am fi fost si noi o democratie autentica, nu"originala" si o tara normala, nu de pomanagii si asistati sociali, carora nu le pasa de viitorul copiilor lor cand vine vorba de o bere gratis.
    • +14 (24 voturi)    
      @ stogav: Corect! (Duminică, 16 iunie 2013, 11:54)

      Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui stogav

      Semnez alaturi de tine.
    • -13 (25 voturi)    
      un Guvernator nelegitim (Duminică, 16 iunie 2013, 12:10)

      generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui stogav

      este Presedintele unei minoritati.
      • +4 (6 voturi)    
        O fi (Duminică, 16 iunie 2013, 13:32)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

        O fi al minoritatii insa minoritatea care prin taxele si impozitele lor ii tin in spate pe majoritarii lenesi sau incapabili sa produca suficient nici pentru propriul lor trai, fiind in stare sa voteze pe mici si bere.

        Ati putea sa aratati un pic de respect acestei "minoritati".

        In tarile normale minoritari sunt lenesii si incapabilii.
      • +3 (7 voturi)    
        La minoritatea aia (Duminică, 16 iunie 2013, 19:43)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

        se afla mai multi neuroni decat la toata "majoritatea" ta!
        Hai, esti penibil!
        Chiar nu te plictisesti sa fii luat la... minus?!
      • -5 (7 voturi)    
        unei minoritati mici tot mai mici (Duminică, 16 iunie 2013, 20:08)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

        unei minoritati mici tot mai mici

        care va tinde spre 5% la terminarea mandatului
      • 0 (2 voturi)    
        ? (Luni, 17 iunie 2013, 7:26)

        cotora [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

        zau, el a fost ales de 2 ori pe cinci ani !
    • -3 (5 voturi)    
      esti plictisitor stogav! (Duminică, 16 iunie 2013, 12:27)

      father nicky [utilizator] i-a raspuns lui stogav

      de cate ori presedintele iese pe "sticla" si "raspunde" unor intrebari, care i-au fost comunicate in prealabil, tu te grabesti sa postezi acest "laudatio" inept, care l-ar fi facut sa roseasca pana si pe "cel mai iubit al poporului", cel pe care "poporul" l-a fortat sa "zboare" de pe acoperisul cc al pcr, dupa care l-a "umplut" cu plumbii "recunostintei" la targoviste intr-o zi de craciun!
      iubitul tau presedinte se apropie de finalul celui de-al doilea mandat la cotroceni si a avut pe mana in ultimul deceniu un partid, mai multe guverne boc&mru si un parlament unde numara roberta anastase! ce/cine l-a impiedicat sa faca din romania o "democratie autentica"?! ce/cine l-a impiedicat sa urmeze calea poloniei si cehiei?! ca doar poporul l-a ales de doua ori, "stogav"! a avut timp berechet si nu a facut nimic din ce a promis! anul trecut poporul l-a trimis acasa cu 7,4 milioane de "da"! poporul are intotdeauna dreptate! vox populi, vox dei!
    • -1 (5 voturi)    
      ultimii in ue (Duminică, 16 iunie 2013, 14:03)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui stogav

      Tarà foarte bogatà, vindutà, sàràcità, furatà.
      Asta este realizarea acestui "om politic extraordinar".
    • -2 (10 voturi)    
      Basescu a nenorocit o Tara (Duminică, 16 iunie 2013, 20:20)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui stogav

      a nenorocit o tara

      inegalabilul Basescu asta a facut

      1. a prabusit nivelul de trai mai rau ca pe vremea lui Ceausescu

      2. a crescut somajul si cresterea economica a fost negativa rau

      3. a incheiat acorduri oneroase pentru Tara cu FMI-ul: privatizarile din Energie etc... )
      ce-i drept mai putin oneroase decat vanzarea petrolului
      romanesc pe nimic facuta de Nastase)

      4. a inchis spitale, scoli, a distrus asistenta sociala
      (vezi ajutorul pentru mame), adesfiintat mii de paturi de spital

      5. a omorat practic dezvoltarea tariii: timp de zece ani nu s-a construit mai nimic in tara ci doar s-au inchis si vandut mii de intreprinderi de la cele mici si mijlocii pana la cele mari (atat de stat cat si private)

      6. a vrut si vrea sa privatizeze asistenta medicala
      intentionand sa verse 4-5 miliarde de euro colectate anual de stat dee la ppultie direct u7nor firme de asigurari medicale straine...
      lipsind zeci de oameni saraci de o minima securitate medicala

      7. A ignorat vointa populatiei in mari proiecte ca :gaze de sist, rosia monatana, acorduri cu FMI etc...


      Cam astea sunt Realizarile de 10 ani ale "Inegalabilului Marinar"


      Ce-i drept bolsevicii USL-isti sunt de-aceeasi teapa daca nu si mai rai.....cel putin Basescu nu a dat o lovitura de stat cuum au facut pucistii anul trecut
  • -14 (30 voturi)    
    hehe (Duminică, 16 iunie 2013, 11:42)

    Mazeta [utilizator]

    Neputința și ridicolul transpar din tot ce spune Traian Băsescu. Seamănă cu urșii ăia plimbați în lanț, cărora li s-au tăiat ghearele și li s-a pus o scufie pe cap. Joacă, ursule, joacă!
    • -8 (18 voturi)    
      e disperare (Duminică, 16 iunie 2013, 12:18)

      generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Rosia Montana nu s-a realizat inca si altele...
      cei care l-au sustinut in special in 2009 cand a pierdut alegerile in Romania,cred ca il preseaza
      • +2 (4 voturi)    
        aur (Duminică, 16 iunie 2013, 14:55)

        antym [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

        Daca as sti ca sub casa mea se gaseste aur as demolao de unul singur pentru a scoate aurul .Cu toate ca in Romania noi suntem proprietarii numai a solului nu si a subsolului!!!!!!
      • +5 (5 voturi)    
        Disperare mare printre pomanagii (Duminică, 16 iunie 2013, 17:45)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

        Ca timpul trece si vine toamna, barabule nu, varza nu, etc.
      • 0 (4 voturi)    
        Il preseaza rau (Duminică, 16 iunie 2013, 20:11)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

        multinationallele straine reprezentate de vicepresedintele SUA Il preseaza rau


        in 2010, Basescu il facea "bolsevic" si "il injura ca la usa cortului" pe un biet taran din zona care nu vroia sa-si vanda pamantul sau , repet proprietatea sa privata. pe nimic catre Gold Corporation

        au fost in stare sa declare exploatarile miniere ale privatilor (in legea minelor) ca fiind de interes public ca sa-i poata expropia pe oameni cu forta

        noroc ca mai nou Basescu l-a racolat pe Plagiator care e si el un executant docil ....in visele sale de parvenire....
    • -3 (3 voturi)    
      ciocnirea intre civilizatii (Duminică, 16 iunie 2013, 12:37)

      generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      pe de o parte ramasitele comunistilor cu liderul lor Basescu cu alianta democratilor.
      E normal sa fie asa.
    • +4 (6 voturi)    
      De data asta ai pierdut rau startul! (Duminică, 16 iunie 2013, 12:59)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Ce-i cu tine? Nu te simti bine?
      • +3 (3 voturi)    
        e derutat si el (Duminică, 16 iunie 2013, 22:58)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        saracu...
        coabitarea asta a derutat si usl'amisti si pedelisti, frati a comunistilor chinezi :)
        noroc cu partidul otv, care se mai opune, din ramasite.
    • +3 (3 voturi)    
      Marca Mazeta (Duminică, 16 iunie 2013, 13:34)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Mereu in lumea lui paralela arncand cuvinte fara acoperire.

      Joaca Mazeto, joaca.
  • +4 (6 voturi)    
    Orice om decent intelege aceasta pozitie (Duminică, 16 iunie 2013, 11:56)

    Maniu [utilizator]

    Domnule Traian Basescu, va sustinem. Orice om cinstit si drept nu poate fi de acord cu darea tarii pe mina unei clici iresponsabile.
    @IC, autorul articolului; "categorii" cu 2 "i".
  • -2 (2 voturi)    
    presedintele a devenit mai "diplomat"! (Duminică, 16 iunie 2013, 12:02)

    father nicky [utilizator]

    Iata un exemplu:
    Moderator: Exista discutii pt incheierea unui nou acord cu FMI? Exista conditii?
    Basescu: Le intuim cu totii. Nu austeritate. Romania nu mai e in austeritate. Romnaia a trecut la faza in care dramuieste mai bine banul public, cu mai putine populisme.
    Ati inteles ceva? A raspuns Presedintele la intrebare? Evident ca nu! De fapt a evitat un raspuns clar si transant! A "cotit-o" pe "Romania nu mai este in austeritate." Deci Presedintele afirma ca in Romania nu mai este austeritate! Dar este in situati sa "dramuiasca" ceea ce nu are: BANI!
    In 2013, Romania trebuie sa imprumute cca 14 miliarde de euro, bani pe care trebuie sa-i "dramuiasca" pentru plata unor rate si dobanzi scadente, pentru "rostogolirea" altor datorii si - nota bene - pentru acoperirea cheltuielilor curente! Oare Presedintele Basescu nu stie si sune ministrul finantelor: "Scrisoarea de intentie va intra in board-ul Fondului Monetar International pe 25 iunie, iar in iulie vor avea loc discutii pentru a fi stabilita data vizitei in Romania pentru o noua intelegere, a declarat joi, la TVR, ministrul Finantelor Publice, Daniel Chitoiu. "Dupa ce scrisoarea va intra in boardul FMI, in data de 25 iunie, ii vom contacta in iulie pentru a avea discutii si a stabili data vizitei in Romania pentru o noua intelegere. Nu am stabilit data efectiva de venire, dar am stabilit discutii pentru luna iulie pentru a fixa data", a spus Chitoiu, citat de Agerpres."
    La inceputul acestui an, seful Misiunii FMI, Erik de Vrijer, a avertizat ca Acordul Romaniei cu Fondul Monetar International va expira si nu va exista o alta intelegere, daca autoritatile romane nu indeplinesc preconditiile asumate pana in luna iunie.
    "Sunt optimist si increzator ca acordul acesta va fi incheiat cu bine. Ne incadram pana in prezent, toate tintele si obiectivele asumate le avem indeplinite. Asteptam data de 20 iunie sa vedem rezultatul privatizarii CFR Marfa", a explicat Daniel Chitoiu. Romania, austeritate "dramuita"!
  • 0 (0 voturi)    
    Regionalizarea-o falsa problema (Duminică, 16 iunie 2013, 12:12)

    Azra [utilizator]

    La noi discutia pe aceasta problema a luat turnura intereselor politice locale.Politicienii locali se si vad la nivelul regiunilor un fel de sefi de feude in care ei vor decide totul, prin consiliile care se vor crea.Problema trebuie privita strict prin prisma reglementarilor UE in aceasta materie a regionalizarii, care are la baza un criteriu fundamental: o mai buna si armonioasa dezvoltare economico-sociala, prin repartizarea si folosirea mai eficienta a fondurilor comunitare, pentru a se realiza in final o Uniune Europeana fara discrepante majore intre regiuni sau tari
    Deci nu trebuie sa descoperim noi roata, au facut-o altii deja si in acest domeniu. Trebuie ca parlamentarii sa vada cu rabdare si intelegere cum s-a facut deja regionalizarea in alte tari membre mai vechi ale UE si sa urmeze aceeasi cale.Simplu. Spre ex, in Franta sunt si astazi 95 de departamente( echivalentul judetelor noastre) si mai multe regiuni care au fost create, dupa criteriile UE, ingloband fiecare cateva judete, in care exista un Consiliu Regional si care au exclusiv competente privind dezvoltarea economico-sociala a regiunilor respective, prin realizarea unor proiecte cu finantare proprie si comunitara.Sistemul acesta functioneaza deja de cateva zeci de ani, fiind inglobat in cadrul descentralizarii si odata la 4 ani au loc alegeri regionale, in toata Franta , pentru alegerea Consiliilor Regionale si a organelor lor executive.Franta a ramas totusi in continuare un stat unitar, ca si Romania si nu s-a creat nici o noua structura federala, in conditiile in care principiile descentralizarii functioneaza si sunt respectate intocmai. Aici este toata filozofia in jurul careia la noi s-a dezvoltat o adevarata isterie politica. Acolo unde nu stim, sa ne uitam macar la altii care au facut deja acelasi lucru si care functioneaza bine!
  • -2 (4 voturi)    
    Partidele il deranjeaza pe Basescu (Duminică, 16 iunie 2013, 12:16)

    generatiafacebk [utilizator]

    asta e concluzia mea dupa emisiunea de la ProTV
    in general orice opinie diferita de a dumnealui.
    e cam greu sa fii democrat cand ai fost crescut si educat intr-un regim comunist , militarizat si cu tendinte represive.
  • +2 (4 voturi)    
    Politica lui Basescu... (Duminică, 16 iunie 2013, 13:25)

    dekar [utilizator]

    Personal cred ca discursul lui Basescu are logica,coerenta si o doza destul de ridicata de bun simt.Pentru momentul de fata nu cred ca vre-un politician il egaleaza.Poate doar pe o anume specificitate profesionala, unul sau altul.Basescu e anticipativ,simte pulsul pietei,are fler.Si pana la urma are si un simt al umorului,e drept,cateodata mai grosier,cu care stie sa depaseasca sau sa rada necrutator situatii sau personaje din diverse momente de conflict.
    • +1 (1 vot)    
      CUM PROFITAM NOI PRACTIC... (Luni, 17 iunie 2013, 8:57)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui dekar

      ... de logica lui, de coerenta lui, de bunul lui simt, de faptul cà anticipeazà, cà simte pulsul pietei, cà are fler?
      Sàràcim, mina de lucru pleacà, medicamentele se imputineazà, nepotismul creste, bogàtiile tàrii se vind pe bacsisuri personale, securistii se inmultesc.
      Cum de toate celelalte tàri din UE ne-o iau inainte, fàrà sà aibe "norocul" unui astfel de bun Presedinte?
      Domnule dekar, chiar vorbiti serios?
  • -3 (3 voturi)    
    Basescu liderul Europei (Duminică, 16 iunie 2013, 13:34)

    generatiafacebk [utilizator]

    Basescu merita o functie la conducerea UE.
    in timpul madatelor sale s-a dus razboiul de rezistenta impotriva comunistilor care au incercat sa atraga Romania inapoi in timp.
    cei 9/10 de Basescu vor fi definitorii pentru soarta si istoria Europei spre democratie reforma si bunastare economica.Implicit este un om care a marcat extraordinar istoria omenirii.
    Va iubim tovarase Presedinte.
    • +2 (2 voturi)    
      Nene, slabiti-ne cu "tovarase", (Duminică, 16 iunie 2013, 21:51)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

      ar trebui sa scrieti "tovarase Voiculescu" ca pe-ala il iubiti precis, doar va plateste salariul.
    • +2 (2 voturi)    
      ? (Luni, 17 iunie 2013, 7:35)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

      fata de ion iliescu, care este un criminal in urma loviturii de stat din decembrie '89 si mineriade !
    • +1 (1 vot)    
      Bune mai bula (Luni, 17 iunie 2013, 8:50)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

      Cred ca ai facut ceva banuti ieri, va plateste suplimentar duminica, nu?
  • +4 (4 voturi)    
    are imperatif nevoie !!! (Duminică, 16 iunie 2013, 14:05)

    SRA [utilizator]

    romania are nevoie de multi basescu !!!

    on aurait bien besoin de beaucoup de "basescu" en roumanie ! bravo à lui pour son courage, sa volonté et son amour pour la nation !!!.
  • -3 (3 voturi)    
    Pe fata... (Duminică, 16 iunie 2013, 14:20)

    taticutu [utilizator]

    Din toate comentariile sale,se vede clar ca e ofticat ca nu mai este el jupanul modificarii Constitutiei si al regionalizarii... Au avut atata timp el si Boc sa schimbe ceva in acest domeniu,dar nu i-a interesat,pentru ca ei credeau ca dominatia portocalie va vi de foarte multa durata si vor mai avea timp...Dar iata ca timpul si timpurile s-au intors impotriva lor !
    Nu vedeti, tot ce propune actuala Constituanta nu este bun,tot ce propune Dragnea ,nu este bun,parca in spatele lor nu s-ar afla si multi consilieri si specialisti care sa confirme sau sa infirme anumite sugestii sau propuneri ? Or fi consilierii Presedintelui chiar cei mai buni din tara ?
    Fara discutie ca nimic din ce va iesi nu va fi perfect,dar se pot face ajustari sau interpretari mai tarziu... Cine credea ca actuala Constitutie este fragila in anumite puncte ,daca nu exista un Presedinte "jucator ",care a rasucit textele ei in toate felurile,obligand Parlamentul sa ia masuri ?
  • +5 (5 voturi)    
    parere (Duminică, 16 iunie 2013, 14:23)

    rezis [utilizator]

    Basescu este negat de multi pentru ca il urasc pur si simplu! Cand urasti pe cineva nu il asculti nici macar un minut! Va mai amintiti ce scria pe toate drumurile: demite-l, arde-l, termina-l! Cantitatea asta de ura a fost inoculata de mesterii comunicarii din campania de asta vara! din pacate intilnesc intelectuali f buni care urasc pe fata orice zice Basescu! Cei din actuala guvernare nu fac exceptie! A doua cauza este frica funciara a romanilor de valoare, de oameni valorosi! Si de aici toata aceasta colosala mediocritate si incrincenare! Romania pierde insa timp pretios cu toate astea!
  • +2 (2 voturi)    
    nu inteleg de ce un plitician TREBUIE sa ... (Duminică, 16 iunie 2013, 14:33)

    xtraterestrul_roman [utilizator]

    faca parte din guvern, chiar daca are probleme ce il fac incompatibil! Este atat de competent incat se produce instabilitate daca trebuie sa plece? Nu are cine sa-l inlocuiasca? De ce prezenta lui in guvern este un postulat si orice dezbatere trebuie sa plece de la acesta? Ca sa iau un exemplu de precedent ilustru din istorie, si nodul gordian a fost initial un postulat (el exista si trebuia desfacut) pana cand cineva a scos sabia si l-a taiat.
  • +5 (5 voturi)    
    "Sensibilitati"? (Duminică, 16 iunie 2013, 17:51)

    hotnewsfil [utilizator]

    Subtil, presedintele Traian Basescu ! El numeste 'sensibilitati' frictiunile grosiere din guvern (USL). Ii dezmiarda.
    Este de asteptam sa fie acuzat ca nu "mediaza" frictiunile, asa cum il "Obliga" constitutia.
    Iata inca o "incalcare grava", care ar justifica o suspendare. Nu credeti? Intrebati-l pe Ghise, purtatorul permanent, sub sacou (direct pe piele), al tatuajului 'Jos Basescu'.
  • +1 (1 vot)    
    Vesti din Anglia (Luni, 17 iunie 2013, 0:25)

    Lucian Ilea [utilizator]

    In seara asta mi-am facut datoria de spion si lider al Romaniei si m-am dus sa ma intalnesc cu buna mea prietena de la MI5
    Si am aflat de la ea ca regina Elisabeta a doua a Marii Britanii si Irlandei de Nord va abdica f curand si fiul ei Charles va fi regele Angliei
    Se pare ca regina e nemultumita de fiul ei care cheltuie f multi bani din bugetul public ,din banii contribuabililor englezi si din moment ce in societatea engleza conduc femeile,ea s-a hotarat sa-i dea o lectie de viata fiului ei care nu e vazut cu ochi buni de publicul britanic
    Englezii,mai ales cei din serviciile secrete se tem de guvernarea lui Charles(in Anglia monarhul controleaza tot si guvernul doar il ajuta in actul guvernarii)
    Pt a fi vazut cu ochi buni de catre poporul sau noul rege planuieste sa adauge Transilvania la Imperiul Britanic(care mai cuprinde Canada,Australia si cateva tari africane si oceanice)

    Ei si atuncea rotitele din capul meu au inceput sa se invarta si mi-am adus aminte verva deosebita a lui Sabin Gherman la Transilvania loook si live :)
    Si si de planul autoritatilor centrale de la Bucuresti de a imparti tara in 8 regiuni,din care 3 se pot uni in Transilvania-Ardeal
    si de proprietatile lui Charles din Romania si indeosebi din regiunile frumoase locuite de sasi secui si unguri de pe arcul carpatin
    Si de eforturile PNL-ului de a promova monarhia cu bataie directa catre Charles (nu stiu al catelea e)

    Aflu mai multe in cateva zile
    ei ce ziceti de asta dragilor?
    • +1 (1 vot)    
      regina elisabeta ii nu va abdica niciodata (Luni, 17 iunie 2013, 2:04)

      father nicky [utilizator] i-a raspuns lui Lucian Ilea

      Atunci cand a implinit 21 de ani, pe atunci printesa Elisabeta a spus, in timpul unui discurs la radio: "Declar in fata tututor ca intreaga mea viata, scurta sau lunga, va fi devotata servirii britanicilor si familiei regale".
      Spre deosebire de alte monarhii din lume, Marea Britanie este unica prin asocierea directa cu Biserica Anglicana. Regina este o persoana religioasa si, la ceremonia de incoronare din 1953, a promis ca va sluji tara careia ii este regina pana la moarte, in ochii lui Dumnezeu.
      La ceremonia de incoronare, arhiepiscopul de Canterbury i-a pus pe deget inelul cu sigiliul regal, asa numitul "inel al Angliei" si a spus ca "este casatorita cu Anglia".
      A fost un gest simbolic pe care regina Elisabeta a II-a il ia in serios, pentru ca uraste oamenii care nu se tin de cuvant. O abdicare ar fi ca un divort de tara pe care o iubeste si o guverneaza de 61 de ani.
      • 0 (0 voturi)    
        ai dreptate (Luni, 17 iunie 2013, 13:45)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

        dar omul glumea.
        a facut o parodie, buna, de altfel.

        mai ales cunoscand dragul de'l are base pentru casa regala a romaniei.

        apropos de sentimentele basiste ref la monarhie...
        la b1 declara, si asa si este, ca monarhia a fost inaturata samavolnic, fara a fi consultat poporul.
        si propunea dumnealui un referendum(maiculita, ce'i plac referendumurile !) ca boboru sa decideze.

        pai, asa, hodoronc tronc, cu lacunele la istorie ce i'au fost induse mariei sale boboru suveran, minciunile care bantuie cartile de istorie si azi, m.s. boboru va vota ca in toamna trecuta, la comanda lui dragnea.

        deci, dupa base, soarta monarhiei ar trebui sa stea in miscarile de trupe manevrate de dragnea si baronii sai.
        rezultatul nu poate fi altfel decat previzibil.

        si asa, base cel viclean scapa de stafia monarhiei, care bantuie si mai sulfa in ceafa politicienilor dumbovitzei.
        smart move, indeed !

        iar, fraierul de pavelescu a muscat..
        sau a fost pus sa muste.
        • 0 (0 voturi)    
          SPUI CA A FOST O "gluma"? (Luni, 17 iunie 2013, 17:12)

          father nicky [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          Eu iti spun ca este deja o "stire'" lansata de tabloidul american GLOBE si preluata de tabloidul dambovitean CLICK! Stirea a fost pusa si pe lista unor case de pariuri! La populatia de pitipoance, cocalari, vedete, dive si VIP-uri inepte si analfabete din RO merge orice "gogoasa"!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri