Victor Ponta: Eu am fost impotriva proiectului Rosia Montana prima data pentru ca era sustinut de Basescu si am zis ca, daca il sustine Basescu, sigur e ceva rau / Exista interese din afara Romaniei pentru blocarea unor proiecte economice

de Red. Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 11 septembrie 2013, 21:42 Revista Presei | Radio TV

Victor Ponta, la Sinteza zilei
Foto: Captura Antena 3
Premierul Victor Ponta a declarat miercuri seara, la "Sinteza zilei" (Antena 3), ca liderul PNL Crin Antonescu "are perfecta dreptate, trebuie o dezbatere" pe tema proiectului minier de la Rosia Montana, dar ca "ordinea logica este urmatoarea: intai facem dezbaterea, prezentam toate cifrele, dupa care luam o decizie". "Din pacate, decizia s-a luat deja. Dl Blaga a anuntat-o sambata, desi dl Blaga si PDL stiu foarte bine proiectul, ca ei l-au aprobat, prin Berceanu, dar acum se spala pe maini, ca si Traian Basescu. Dl Basescu nu mai are nicio treaba cu Rosia Montana acum. Daca e o cearta intre Antonescu si Ponta, el nu se baga", a spus Ponta.

Seful Guvernului a explicat ca a considerat, atunci cand a trimis proiectul in Parlament, ca "exista si foarte multe beneficii pentru Romania si foarte multe pericole daca nu facem acest proiect, si ca o decizie atat de importanta trebuie sa o ia niste oameni in cunostinta de cauza". El a insistat ca, daca va fi respins proiectul, trebuie raspuns la intrebarea ce se va face mai departe. "Eu nu vreau sa cadem in extrema cealalta, in care nu se face nimic in Romania. Am o mare teama ca semnalul va fi: in Romania nu se mai face nimic (...) Cei care sunt contra vreau sa stie ca nu se exploteaza decat pe aceasta tehnologie (cu cianuri), perfect compatibila cu normele europene, si ca sa facem noi investitia ne trebuie 1,9 mld, pe care nu ii avem", a afirmat premierul.

Cu privire la protestele impotriva proiectului Rosia Montana, dar si a exploatarii gazelor de sist, Ponta a declarat ca acestea nu pot fi ignorate, dar nici nu pot fi luate deciziile pe baza lor. "Nu pot lua decizia dupa fiecare manifestatie (...) Intr-o tara civilizata, cei care protesteaza trebuie sa aiba un cadru democratic, si acela nu poate fi decat Parlamentul", a spus el. Astfel, el a declarat ca este de acord sa se afle daca tara noastra are rezerve de gaze de sist si daca ele pot fi exploatate, cu toate garantiile de mediu.

Premierul a mai declarat ca exista interese straine pentru blocarea unor proiecte economice ale Romaniei, Rosia Montana fiind unul dintre ele, dar a precizat totodata ca e absolut convins, avand informatii de la serviciile specializate, ca majoritatea celor care protesteaza impotriva proiectului o fac cu buna credinta.


"Evident ca exista interese, pentru unele dintre ele am si date, de a nu exista o dezvoltare economica a Romaniei. Ca si presedintele tarii, ca si anumiti ministrii, avem acces la diverse lucruri care tin de interese din afara Romaniei impotriva unor proiecte economice. Rosia Montana e unul dintre ele, dar mai sunt si altele, mai importante. Nimeni nu vrea ca Romania sa fie un mare producator de energie", a spus el.

Despre relatia cu presedintele Traian Basescu, premierul a spus ca "este foarte buna, in sensul ca nu am mai vorbit din luna mai, deci nu ne-am mai certat". El a tinut sa precizeze insa ca, in tot acest timp, relatia institutionala a fost mentinuta.

Totodata, Ponta a declarat ca "nu se pune problema sa aiba vreo relatie tensionata cu Crin Antonescu", vorbind la telefon chiar miercuri seara, si ca il considera pe acesta, pe Sorin Oprescu si pe Daniel Constantin camarazii sai. "Vreau sa cred ca ramanem impreuna si cand ne este greu si cand o sa-i fie greu lui Crin, noi o sa-l aparam", a spus Ponta.


Declaratiile lui Victor Ponta:


Despre protestele recente. Ce pozitie are fata de Rosia Montana?

Am spus si atunci ca personal, ca deputat, nu o sa votez si am sa explic de ce. Am discutat despre acest proiect foarte multi ani, cu sotia mea, care e europarlamentar, membru in comisia de mediu a PE, cu alti europarlamentari care s-au manifestat impotriva proiectului, oameni pe care ii respect foarte mult: Victor Bostinaru, Renate Weber, Corina Cretu si le-am spus tot timpul ca o sa votez impotriva, pentru ca ei erau impotriva. Dar pentru acest vot al meu impotriva, acceptati ideea ca trebuie sa punem toate elementele pe masa, pozitive si negative? Acceptati macar ideea sa va uitati si sa vedeti daca cumva exista si lucruri bune in proiect, daca acele cuvinte teribile, "vindem tara strainilor", "cianura", inseamna si altceva?

A fost un angajament al meu personal - si imi tin intotdeauna angajamentele personale - in raport cu acesti oameni, obtinand nu sa le schimb parerea, ca Daciana e in continuare impotriva proiectului, dar obtinand un lucru foarte important: chiar daca esti impotriva, asculta toate argumentele

E o decizie care influenteaza viitorul nostru ca tara, prestigiul si capacitatea de a spune: suntem in continuare o tara deschisa, nu ne intoarcem la anii '90

Am considerat, atunci cand am transmis proiectul catre Parlament, ca exista si foarte multe beneficii pentru Romania si foarte multe pericole daca nu facem acest proiect, si ca o decizie atat de importanta trebuie sa o ia niste oameni in cunostinta de cauza (prezinta niste documente)

Obligatia mea ca prim ministru e sa ma gandesc la toti cei 20 de milioane de romani, sunt responsabil si in fata celor care au protestat. Trebuie sa vedem ca am progresat intr-o anumita directie, avem proteste pasnice. Acei oameni nu au fost ignorati

Eu am fost impotriva proiectului Rosia Montana prima data, inainte sa cunosc aproape nimic despre proiect, pentru ca era sustinut de Basescu, si am zis ca, daca il sustine Basescu, sigur e ceva de rau

Cand am vazut toate proiectele, am zis haideti sa citim tot, sa ascultam pe toata lumea. Eu m-am gandit ca o sa vina cei care manifestau impotriva la Parlament, cei care manifestau pentru, si luam decizia

Noi suntem din 2009 o tara blocata, nimeni nu vrea sa il asculte pe celalalt. Suntem blocati economic din 2009, nu s-au mai facut investitii. Si toata lumea spune "aveti un potential extraordinar, de ce nu merg lucrurile?" Proiectul meu politic a fost de a descoperi ideea de dialog

Vreau in continuare ca Romania sa aiba o sansa pentru viitor, sa aiba investitii, pentru ca altfel o sa ne blocam si ramanem o tara saraca

Cred ca am gresit ca nu am explicat de la inceput, categoric e greseala mea, ca nu am explicat de la inceput

Uite care e chestia, am avut o promisiune fata de niste oameni pe care ii respect, imi tin cuvantul. Insa in mod clar cand am trimis proiectul am considerat ca dupa 15 ani in care nimeni nu si-a asumat, toata lumea l-a ingropat...

Mai e ceva: conform legilor actuale si a avizului, noi ar trebui sa dam avizul de mediu si sa inceapa exploatarea. Era o responsabilitate uriasa de care nu fug si pe care nu o poate lua un ministru sau un premier, ci reprezentantul acestui popor, Parlamentul. Astfel, potrivit legilor actuale, eu ar trebui sa dau avizul, cum ar fi trebui sa-l dea si guvernele anterioare

Se vorbeste de standarde europene: noi am renegociat garantiile de mediu, de patru ori mai mari. Comisia Europeana a spus: va incadrati in standardele europene

Cati bani pierdem, de aceea am venit cu documente... Licenta de exploatare valabila pana in 2019 e data in 1999. De 15 ani nimeni nu a luat acest cartof fierbinte sa-l puna pe masa, sa vedem lucrurile bune si rele si sa decida

Evident ca protestele... cei mai multi de acolo sunt sinceri, cred in niste lucruri frumoase. Intr-adevar, daca se face aceasta exploatare, va fi un lac de cianura. In prezent, acolo sunt doua lacuri. Apele au o concentratie mult mai mare decat cea permisa. Vorbea cineva de un peisaj selenar, este acolo un peisaj selenar

Aurul se exploteaza cu cianuri peste tot in lume, nu exista alta solutie. Am cerut o garantie de patru ori mai mare, suma pe care o plateste compania daca are loc o deversare. Trebuie sa gasim banii ca sa purificam noi acele doua iazuri si apele din zona, sunt niste sume destul de mari, sper sa le gasim

Pentru galeriile romane ne trebuie 150 de mil. de euro. De asta explic de ce ministrul Culturii era incantat, multumit ca cineva investe acolo 150 de mil. euro

Eu stiu cel mai bine cat de usor e sa le spui oamenilor "lasa ca va faceti voi ceva aici". Nu e asa, e foarte greu, in afara de marile orase, si eu reprezint Gorjul, zona de minerit

Intrebare e: respingem proiectul, ce se intampla mai departe? Ce facem a doua zi, care e solutia? Inteleg problema cu cianura, inteleg ca nu scoatem gaze, le importam din Rusia si platim foarte mult, nu exploatam alte resurse, cupru

Eu nu vreau sa cadem in extrema cealalta in care nu se face nimic in Romania. Am o mare teama ca semnalul va fi: in Romania nu se mai face nimic

Nu exista alta tehnologie in acest moment (in afara cianurilor). Se mai exploateaza cu cianuri in alte patru zone de Romania, nu vreau sa le spun aici

De ce nu o firma romaneasca? Licenta a fost data companiei in 20 noiembrie 1998 pe 20 de ani. Dl Berceanu, ministru, a aprobat aceasta decizie pentru Minvest. Guvernul Radu Vasile, in 2000 guvernul Isarescu au acordat aceasta licenta de exploatare. Exista aceasta licenta

Noi, respingand explotarea, facem o nationalizare. Dar pentru demararea investitiei e necesara o investitie de 1,9 mld. dolari, pe care nu-i avem

Cei din piata spun sa tinem si cand avem banii atunci exploatam. Dar atunci tot cu cianura il exploatam, deci problema sunt strainii. Nu vreau sa cadem in panta sa-i dam pe straini afara

Cu impozitul de la OMV tinem scolile si spitalele din Romania. Eu nu vreau sa ne intoarcem la anii '90. Statul roman, incasand redevente, impozit pe profit si beneficii ar primi 56,7% din... e un document public

Cei care sunt contra vreau sa stie ca nu se exploteaza decat pe aceasta tehnologie, perfect compatibila cu normele europene, si ca sa facem noi investitia ne trebuie 1,9 mld, pe care nu ii avem

Despre despagubiri:
Va citesc din licenta de exploatare, pe 20 de ani: litigiile vor fi solutionate de centrul de arbitraj al Camerei industriilor din Viena

Banii investiti pana acum de companie - 550 milioane, intre 1997 - 2012, pe care evident ni le vor cere la litigiu

Noi trebuie sa facem investitii de 430 mil. pentru decontaminarea iazurilor si pentru punerea in siguranta a galeriilor romane, alimentare cu apa etc. Cei de la Gabriel Resources pleaca, dar nu putem lasa asa iazurile cu cianuri si zona distrusa

(Aveti siguranta ca aceste cianuri nu vor ajunge in panza freatica?)
Nu putem sti de acum daca nu se va intampla vreodata ceva. Putem cere respectarea standardelor europene, acea garantie de mediu foarte mare si, punctul cel mai important, cu care sunt de acord cu cei din Piata: ce garantii avem noi ca acest stat, Romania, o sa aiba grija sa se aplice toate acele lucruri? Nu putem face decat un lucru: sa gasim un mecanism de control cat mai transparent, nu doar aici

In piata s-a vorbit sa inchidem Cernavoda, nu sunt de acord cu acest lucru, consecintele economice ar fi ingrozitoare

Sa nu mai exploatam gaze de sist - si ce facem? o sa avem bani sa importam tot din Rusia? Polonia va investi in gazele de sist si in carbune

(Sunteti de acord cu exploatarea gazelor de sist?) Da, sunt de acord sa vedem daca avem rezerve, daca le putem exploata, cu toate garantiile de mediu

Daca e un repros de facut deciziilor politice, nu poti sa ignori demonstratiile si nimeni nu le-a ignorat, dar nici nu poti sa iei decizii pe baza demonstratiilor. Cum iei decizii, care sunt mai multi, care blocheaza drumul, care sunt mai agresivi?

Intr-o tara civilizata, cei care protesteaza trebuie sa aiba un cadru democratic, si acela nu poate fi decat Parlamentul

M-am suparat pe cei care inainte sa se uite pe aceste hartii au spus din start eu sunt contra. Dl Blaga a facut asta. Stiti de ce a castigat PDL la Alba? Pentru ca au zis "noi sustinem Rosia Montana"

Eu am spus hai sa facem acea comisie, sa aducem oamenii din Piata, de la Rosia Montana, sa-i ascultam si in final luam o decizie prin vot. Nu pot lua decizia dupa fiecare manifestatie

Despre tensiunile din USL si Crin Antonescu:

Am discutat despre acest proiect de multe ori cu dl Antonescu. Ce reproseaza, ca nu votez ca parlamentar, avea dreptate. Trebuia sa stie toata tara de ce am dat aceasta declaratie

De unde sunt sumele? Asta am facut in aceasta seara si o voi face si maine

Are perfecta dreptate, trebuie o dezbatere. Tocmai de aceea, o dezbatere in ordinea logica este urmatoarea: intai facem dezbaterea, prezentam toate cifrele, dupa care luam o decizie. Din pacate decizia s-a luat deja

Dl Blaga a anuntat-o sambata, desi dl Blaga si PDL stiu foarte bine proiectul, ca ei l-au aprobat, dar acum se spala pe maini, ca si Traian Basescu. Dl Basescu nu mai are nicio treaba cu Rosia Montana acum. Daca e o cearta intre Antonescu si Ponta, el nu se baga

Avem aici licenta de exploatare, contractele, cine le-a semnat, dupa care cand le ai pe astea, Blaga, Antonescu, Kelemen, Ponta, decidem cum votam. Dar sa spui inainte, pe nimic, nu e un mod in care eu cred ca trebuie sa luam decizii importante pentru tara

Am facut asta de multe ori. Am luat atunci decizia sa le dam licenta, acum sa ii nationalizam, trebuie intrebata toata lumea si trebuie asumata. Eu atata incerc si pentru asta o sa ma bat

Nu se pune problema sa am vreo relatie tensionata cu Crin Antonescu, am vorbit la telefon si inainte sa vin la dvs la emisiune. Exista o chestie, daca vreti, importanta: eu il consider pe Crin Antonescu, asa cum il consider pe Sorin Oprescu - care acum este criticat, a suparat oamenii -, ca si pe Daniel Constantin, ii consider camarazii mei

Si stiam ca vor veni si momente grele si am fost impreuna si la greu, trebuie sa fim impreuna pana la capat. Si vreau sa cred ca ramanem impreuna si cand ne este greu si cand o sa-i fie greu lui Crin, noi o sa-l aparam

S-a intamplat ceva, dl Cristoiu a scris zilele trecute un editorial in care a spus acum ii place Antonescu, se poarta ca Basescu. Laudele lui Cristoiu il afecteaza pe Crin, ca si pe mine, eu nu vreau ca Antonescu sa fie ca Basescu

E un moment dificil, dar trebuie sa trecem peste el. Avem responsabilitati mult mai mari. Imi asum aceasta responsabilitate si o voi duce la bun sfarasit cu toate eforturile mele

Licenta e data de dl Berceanu, PDL si Traian Basescu l-au sustinut intotdeauna

Jocul acesta, in care de fiecare data cand cineva vrea sa faca ceva celalalt ii pune un bat in roata, eu voi face toate eforturile sa-i conving pe acesti oameni ca dincolo de ceea ce ne desparte politic trebuie sa ducem tara asta mai departe, altfel o infundam

Din 2009 suntem numai in razboi, maine eu stau la masa cu cei de PDL, trebuie sa stabilim proiectele importante pentru Romania

Sigur ca mediul e foarte important, si sunt foarte inoculat, si de Daciana si de copiii mei, dar sunt lucruri absurde - nu putem sa semnam, pe bani europeni, un tronson de autostrada in regiunea Deva pentru ca n-am facut subtraversarea pentru ursi. Probabil ca pare comic, dar nu e nimic comic in chestia asta: nu avem avizul de mediu pentru ca trebuie sa facem o subtraversare ecologica pentru ursi

Iubesc ursii, iubesc toate animalele, dar trebuie sa facem si autostrazi ca oamenii sa traiasca in tara asta, sa nu mai moara pe drumuri in accidente de masina, sa putem sa ne dezvoltam economic, sa facem niste lucruri ca sa ne folosim tara asta bogata, sa ne-o folosim bine, pastrand in acelasi timp cat mai mult din natura

Am caini maidanezi acasa, nu pot concepe ideea ca ne apucam sa-i macalerim, dar intre un copil si un caine, da, aleg copilul, e foarte clar

Numai prostii nu au indoieli, nu ai cum sa nu spui "nu ma intereseaza de cei din Alba". Eu vreau sa-i conving pe cei care s-au pronuntat impotriva sa asculte inainte sa spuna ceva, sa citeasca cifrele, contractele, tragem la raspundere daca au fost rai Berceanu si Remes, dar haideti sa gandim pentru aceasta tara

E bine sa oprim toate proiectele economice? Eu am o mare ingrijorare, daca se interpreteaza am castigat, oprim si Cernavoda, oprim tot, si autostrada, pentru a face subtraversarea pentru ursi. Cei din Guvern sau Parlament, inainte sa ia decizia, trebuie sa se poarte ca niste oameni seriosi

Azi e prima sedinta de Guvern in care nu am adoptat nicio ordonanta de urgenta. Toate proiectele le-am facut proiecte de legi si am spus: Parlamentul e la serviciu, nu ne-au blocat niciodata nimic. Cand a fost ceva urgent, au adoptat si intr-o saptamana. Haideti sa trimitem, sa vedem ce se intampla

Eu cred ca Parlamentul va adopta sau respinge. Sunt proiecte de legi. Nu am adoptat nicio ordonanta de urgenta. Vedeti, pe de o parte toata lumea spune: Nu mai luati decizii la Guvern, puneti-le in dezbatere. Cand le punem in dezbatere: Nu, luati-le la Guvern inapoi. Auzeam niste tolomaci: Luati-le la Guvern inapoi. Pai daca esti in Parlament, cum adica "ia-le la Guvern inapoi"? De ce te-a votat cine te-a votat? In primul rand sa stii, in al doilea rand sa intrebi, in al treilea rand sa decizi

E bine ca e asa aprinsa dezbaterea, poate altfel nu atragea atentia, de 15 ani nu a protestat nimeni la celalate exploatari si am avut un accident cumplit

Pe de o parte eu sunt absolut convins, si am informatii de la structurile tarii, ca cei mai multi din cei care protesteaza impotriva proiectului Rosia Montana sau pentru o fac cu buna credinta si o fac pentru ca asa cred ei ca e bine pentru tara

Evident insa, in acelasi timp, cand vorbim de proiecte mari economice ale Romaniei si de resurse minerale, si nu doar de aur, sunt si alte metale pe care Romania le are, cand vorbim de independenta energetica, inclusiv de autostrazi, fonduri europene, nu ne e nimeni foarte prieten

De exemplu, astazi m-a anuntat ministrul Finantelor ca a aprobat schema de ajutor de stat pentru fabrica Daimler Benz de la Sebes. Daca se face la noi fabrica, inseamna ca nu se mai face intr-o alta tara din zona. Daca Dacia Renault merge foarte bine, inseamna ca nu o sa mai faca fabrica in alta parte

Acum nu mai sunt batalii cu tancuri si pusti, toata lumea e intr-o batalie economica. Sa nu credeti ca daca Romania zice "nu vrem sa mai facem unitatile 3 si 4 de la Cernavoda" Bulgaria nu isi va face o centrala nucleara langa noi. E o batalie economica in care Romania nu a participat in ultimii ani, in care noi am inceput sa contam pentru ca suntem tara cea mai mare din regiune si dupa alegerile din noiembrie-decembrie parea sa avem o anumita stabilitate si directie

Si evident ca exista interese, pentru unele dintre ele am si date, de a nu exista o dezvoltare economica a Romaniei. Dar pana la urma nu sunt de vina cei care ne pun bete in roate, noi trebuie sa avem grija de noi. Aici nu e teoria conspiratiei, sunt date concrete. Ca si presedintele tarii, ca si anumiti ministrii, avem acces la diverse lucruri care tin de interese din afara Romaniei impotriva unor proiecte economice. Obligatia noastra este sa ne aparam

(Sunt interese din afara Romaniei pentru blocarea acestui proiect?) Acesta e unul dintre ele, dar mai sunt si altele, mai importante. Nimeni nu vrea ca Romania sa fie un mare producator de energie. Nu mai bine suntem importatori pentru altii? Pentru Romania eu zic ca e mai bine sa fim un mare producator de energie electrica, de gaze, decat sa le importam

Eu nu pot sa promit ca se redeschide exploatarea, daca Parlamentul respinge nu mai avem ce face. Oamenii de acolo trebuie sa stie daca se face sau nu se face, sa nu mai fie mintiti inca un an si un an

Orice se intampla, cineva va fi nemultumit, dar 15 ani sa nu spui adevarul oamenilor, nici ca se face, nici ca nu se face, mi se pare cel mai rau lucru posibil

(Va trece sau nu proiectul de Parlament?)
Eu iau in serios pe dl Blaga, Kelemen, Antonescu, si daca nu exista o majoritate nu are cum sa treaca

Dar eu tot o sa ma duc sa-mi fac datoria fata de oamenii din Rosia Montana si din Piata si sa spunem toate lucrurile, si ce e bine si ce e rau. Maine transmitem aceste date fiecarui parlamentar si fiecare va vota

Au mai reprosat ceva cei din Piata: expropieri, dreptul de proprietate. Noi azi expropriem, pentru autostrazi, lucrari publice, gazoductul spre Moldova. Ideea a fost preluata si de unii politicieni demagogi. Problema e ca unii stiu pe unde trec autostrazile si iau din timp. Asa a facut Mantog si a ajuns la puscarie

-- Mihai Gadea prezinta un extras din cartea funciara cu proprietarii de la Rosia Montana - David Eugen, unul dintre cei mai vehementi contestari. La pozitia 12 apare Horia Roman Patapievici (Ponta: "E un foarte bun investitor"), Mircea Mihaies, Greenpeace Ungaria (Ponta: "Normal") --

In jurul bunei credinte si a intentiilor corecte si curate ale oamenilor, fie cei din Piata, fie de la Rosia, intotdeauna apar profitorii, politici - acum e momentul, hai sa ne dam si noi cu poporul, sau profitori economici. Tot ce spuneti dvs le vom aduce la cunostinta parlamentarilor

Care e relatia cu Traian Basescu?

Foarte buna, in sensul ca nu am mai vorbit din mai, deci nu ne-am mai certat. Nu ne-am mai intalnit. Nu am mai vorbit de la momentul accidentului din Muntenegru

In tot acest timp insa, toate lucrurile importante pentru tara - decrete, documente, declaratia pe care a facut-o dl Basescu vizavi de Siria - nu doar ca nu am blocat nimic din ce tine de colaborare, ci am colaborat, ne trimitem documente, domnia sa cere date, azi i-am trimis scrisoare de intentie cu FMI, pentru ca trebuie sa o vada si sa o aprobe si domnia sa

Deci, relatia personala nu exista, dar relatia institutionala, colaborarea intre primul ministru si presedinte, asta nu o sa o blochez niciodata. Pe 1 octombrie cred ca avem CSAT, o sa merg la CSAT. Ca nu stam la glume sau la cafele, cred ca e mai bine

Eu vreau sa va multumec ca ati organizat aici la Antena 3 - oamenii contra au putut sa spuna de ce sunt contra, cei care sunt pentru au putut spune de ce sunt pentru. Ati dat un semn de normalitate, eu vreau sa traiesc intr-o tara normala, in care nu ne dam cu parul in cap. Multumesc ca ati fost in continuare un post media care a promovat realitatea






















21770 vizualizari

  • +73 (87 voturi)    
    la victoria (Miercuri, 11 septembrie 2013, 21:49)

    nash pandelica [utilizator]

    a votat si semnat dr.tonta.
    la palavrament, voteaza viorel ghilimel.
    • +17 (33 voturi)    
      Ghilimel (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:10)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      Aka Gargamel...
    • +42 (58 voturi)    
      Mai nou si Ilie Sirbu apara Gabriel Resources (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:35)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      Ilie Sirbu, socrul lui Ponta, tocmai s-a raliat public cu declaratii, grupului Ponta, Sova, Rovana Plumb, persoane care apara cu disperare proiectul Rosia Montana.

      Citat din Gandul:
      "În privinţa despăgubirilor, pronosticul lui Ilie Sârbu este că firma care are licenţa de exploatare la Roşia Montană „va câştiga” în litigiul cu statul român."

      Mafiotul de Sirbu ameninta romanii cu aceleasi argumente ca si Ponta.

      Escrocii acestia 4 au primit bani (mita) milioane de Euro ca sa faca tot posibilul pentru ca aurul de la Rosia Montana sa intre pe mina firmei Gabriel Resources.

      In mod sigur Ponta este prin intermediari, probabil in gasca cu Ilie Sirbu, actionar mascat la Gabriel Resources.

      DNA-ul trebuie sa se sesizese si sa-i bage la puscarie pe acesti devalizatori ai Romaniei.
      • +18 (34 voturi)    
        Ponta e actionar mascat la Gabriel Resources (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:52)

        dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Sirbu, Ponta, Sova si Plumb sunt 4 persoane care apara disperati firma Gabriel Resources terorizind lumea cu despagubiri uriase pe care ar trebui sa le plateasca Romania daca proiectul Rosia Montana este respins.

        In realitate cei patru sunt actionari mascati, prin intermediari, la Gabriel Resources.

        Este caz de DNA!
        • +8 (14 voturi)    
          trebuie sa aflam... (Joi, 12 septembrie 2013, 9:31)

          nova [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          cu cine s-a intalnit Ponta cand a fost in SUA. Acolo ete cheia. (parcursu I l-a facut mama lui Sova avocat RMCG?). N-a iesit Basescu de nebun sa-l intrebe de bani! N-avem institutii de nivelul FBI sa poata cerceta increngatura asta cu zeci de politiceni functionari din ministere si cea mai mare parte a jurnalistilor vocali). Romanii in navitatea lor trebuie sa-si inghita galusca! Cei carenu nu vor s-o inghita (inca) sunt in strada.
        • +4 (4 voturi)    
          Economistul Ponta (Joi, 12 septembrie 2013, 12:39)

          Euunul [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          1. la pretul de acum RMGC este avaluata la USd 250 Mio cu totul - deci pana la 2-4 mld e cale lunga (asta in caz ca cineva vrea sa cumpere unele actiuni de pe bursa)
          2. La 100 bio Usd venituri preconizate cred ca merita 2 bio usd investite - decat sa dai banii pe alte povesti/investitii...
          3. el nu face calcule simple ca cel de mai sus dar cu o seara inainte a facut unele calcule complexe si i-a dat suma de despagubire....

          vaide consilierii economici de pe langa premier cu aceste calcule simple.....
      • +18 (26 voturi)    
        probabil este actionar la rmgc (Miercuri, 11 septembrie 2013, 23:34)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Gabriel este pe bursa, oricine poate cumpara actiuni, mai ales acum ca le'a scazut pretul.
        sau, poate taman asta a fost manevra,
        interesant de vazut cine a cumparat actiuni Gabriel zilele astea !

        in rmgc, Gabriel este actionarul principal. al doilea actionar in jur de 20% este o companie romaneasca.

        interesant este ca vroia sa nationalizeze proprietatile private, pentru interes public, ca apoi sa le foloseasca, probabil ca aport al statului la joint venture.
        sunt multe matrapazlacuri acolo.

        ar trebui sa puna controlul in sarcina unui tertz, o firma specializata din ue, din tzarile nordice, Germania.

        daca romanii controleaza, iese traba lui dorel.
        • +3 (7 voturi)    
          Este vorba de actiuni gratuite (Joi, 12 septembrie 2013, 7:53)

          dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          Este o mare deosebire intre a cumpara actiuni ale unei companii si a avea gratuit o parte din ele. Lui Ponta i-au fost asigurate fara bani actiuni.
    • +22 (26 voturi)    
      INCREDIBIL!!! (Joi, 12 septembrie 2013, 8:32)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      Să fii prim-ministru şi să recunoşti că eşti împotriva unui proiect de o aşa anvergură NUMAI pentru că Băsescu a fost pentru!
      Câtă naivitate sau ... prostie! Nu pot să cred. Ce oameni ne conduc?!
      • +11 (17 voturi)    
        Prima data spune adevarul (Joi, 12 septembrie 2013, 9:13)

        uniepure [utilizator] i-a raspuns lui Audit

        Practic el in prostia lui divulga mecanismul exact al luarii unei hotarari : dupa cum dicteaza interesul de moment. Ce argumente economice, ecologice, de impact social, de perspectiva, etc.... n-are nici o treaba cu astea. Vai de noi!
        Citatul merita gravat pe o placa si pus pe frontispiciul Parlamentului, Guvernului. E reprezentativ pentru sleahta asta de hiene. Va deveni clasic. Va fi in manualele de istorie.
        • +6 (6 voturi)    
          ponta = (Joi, 12 septembrie 2013, 11:58)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui uniepure

          imaginea prostiei ridicata la puterea "n", unde "n" tinde catre infinit.
          sa te pui gica-contra doar pentru ca un proiect este sustinut de adversarul tau politic, fara sa te documentezi macar la nivel elementar si sa mai si sustii lucrul asta in public, arata cat de idioata este persoana acestui prim ministru si, in plus, defineste si guvernul, "cel mai cinstit" .
          • +4 (4 voturi)    
            Hm... (Joi, 12 septembrie 2013, 13:38)

            Cia-Nuru [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            Eu cred ca asta cu "am fost impotriva proiectului pentru ca Basescu era pentru" e mesajul adresat cioflingarilor care voteaza pentru un pix si-o galeata. Altfel, musiu Ponta stie foarte bine ce-i cu proiectul.
      • +8 (12 voturi)    
        Copy-paste (Joi, 12 septembrie 2013, 9:47)

        pontescu [utilizator] i-a raspuns lui Audit

        Prin porumbelul pe care l-a scos din gurita lui "neprihanita" ne arata, inca odata, ca spune multe lucruri fara sa gandeasca, fara sa le studieze cu atentie si face copy-paste dupa altii, plasandu-le in spatiul public ca fiind ideile marete ale lui.
        Ne intrebam atunci de ce nu a facut nimic pana acum. Pai cum sa vina cu ceva bun un om care e lipsit de viziune si ia decizii dupa cum ii spune unul sau altul, fara a studia studia dosarele in intregime?
        Pe Mazare nu l-a intrebat? Sigur avea ceva de spus si acesta.
      • +7 (13 voturi)    
        urmeaza sa... (Joi, 12 septembrie 2013, 9:55)

        nova [utilizator] i-a raspuns lui Audit

        declare razboi Siriei. Basescu a zis prudenta, nu trebuie sa ne bagam si Ponta zice ca tot ce zice Basescu e rau - deci sa facem pe dos!
      • +3 (3 voturi)    
        Ati fi crezut...... (Joi, 12 septembrie 2013, 17:53)

        CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui Audit

        ca exista cineva atit de tembel incit prin comparatie antenescu pare chiar ca mimeaza cu succes gindirea? Te pomenesti ca il tine pe tonta prin preajma de agarici, asa sa vada lumea ce baiat destept e el!
    • +2 (2 voturi)    
      "mihaela, dragostea mea"... (Joi, 12 septembrie 2013, 14:00)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      s-a transformat in daciana, dragostea mea, am castigat, sau gura pacatosului adevar graieste...
      cum putem avea un prim ministru atat de slab, care recunoaste public ca a facut tot ce ia stat in putinta pentru a junge la putere opunandu-se fara nici un motiv tuturor proiectelor adversarilor politici pe motivul ca erau de la ei...
      acum le continua, ca le-a studiat si sunt bune, numai ca le continua in stil mafiot...
  • +66 (78 voturi)    
    nesimtire (Miercuri, 11 septembrie 2013, 21:53)

    pragmatism [utilizator]

    Da' ce ne intereseza pe noi pozitia Dacianei??? Hai ca m-am enervat ... a ajuns Romania la cheremul nevestei lui Ponta??? Ma simt desconsiderat, ca platitor de taxe, de acest impostor care n-are "cojones" si arunca vina si responsabilitatea pe nevasta-sa. Asta-i culmea dedublarii. Mare minune daca-ntr-un final de emisiune ... de vina nu va fi tot "vinovatul de serviciu" ... Basescu?!
    • +19 (27 voturi)    
      sotia (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:11)

      was [utilizator] i-a raspuns lui pragmatism

      Poate ca totusi sotia o iubeste cu adevarat si nu vrea sa-se desparta de ei pentru cativa ani cat timp va platii pentru "lobby"-ul primit. Normal ca nu era de acord cu proiectul daca nu era in cercul decizional, nici chiar companiile mari care au luat in calcul su platile colaterale a milioane de EUR/USD dat pentru spaga nu o sa spaguiasca pe cei care nu au o putere de decizie.
    • +42 (50 voturi)    
      Alta e beleaua (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:45)

      war4peace [utilizator] i-a raspuns lui pragmatism

      "Eu am fost impotriva proiectului, inainte sa cunosc aproape nimic despre proiect, pentru ca era sustinut de Basescu, si am spus ca daca il sustine Basescu e ceva de rau"

      Cât de idiot să fii ca să fii împotriva unui proiect doar fiindcă nu-ţi place de faţa unuia care îl susţine? Ăsta e comportament de grădiniţă...
      • +30 (36 voturi)    
        hehe (Joi, 12 septembrie 2013, 0:51)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

        de un an spun ca Ponta este un mausoleu al prostiei
        • +7 (11 voturi)    
          Mai de graba, un fel de "Domnul Goe" (Joi, 12 septembrie 2013, 7:47)

          Diletant [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

          Din pacate exista o gramada (de loc neglijabila) de "Ma'mare", "Tante Mita" sau "Mamita" care se lasa induiosate pana la lacrimi de rebelul copilas poznas (vezi sondajele).
          E genul care reaprinde instincul matern, protector, nevoia de toleranta pentru bietul baietel nestiutor!
      • +15 (21 voturi)    
        Ca Ponta este un "Gica contra" (Joi, 12 septembrie 2013, 2:45)

        Ion B [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

        am aflat. Ca motivele pentru care voteaza "impotriva" spun ca este infantil, am aflat. Ce nu stiu inca si poate aflam este cand discutau cei doi: "Inainte sau dupa".
        O sa radeti da' asta poate sa influenteze foarte mult deciziile de a doua zi pe care acest PM le ia.
      • +2 (2 voturi)    
        raspuns wr4 (Joi, 12 septembrie 2013, 19:07)

        Livut [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

        Corect, o alta imbecilitate tip Ponta- cum e posibil sa te opui proiectului Rosia Montana numai fiindca a fost sustinut de Dl. Basescu a fost pentru, fara sa cumnosti nimic - la fel ca imbecilitatea lui Ponta cand a declarat ca la Maiami a avut telefonul inchis si nu a citit ziarele. Cu e posibil ca un prim ministru sa-si puna palma in fund si sa nu-l intereseaza ce sa intampla cu tara pe care considera ca o conduce- Daca in timpul acesta asupra Romaniei se abatea o nenorocire( cutrmur furtuni dezastroase, inundatii )Numai pentru aceasta ar trebui sa plece fiindca nu-l intereseaza ce se imntampla in tara si o recunoaste cu zimbetul pe buze
    • +24 (30 voturi)    
      Ponta si "pasarica" (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:50)

      uluit [utilizator] i-a raspuns lui pragmatism

      Ponta spera si el sa mai primeasca "pasarica" intr-un viitor apropiat. Asta ne arata cat de barbat e.

      Referitor la partea cu "daca il sustine Basescu, e ceva de rau" asta-i partea cea mai tragica a mentalitatii colective a USL-ului lui Ponta. Si uite c-au ajuns sa faca (in cele din urma) "ceva raul" sustinut de Basescu cand era primar. Sa eutanasieze cainii.
      • +3 (3 voturi)    
        raspuns uluit (Joi, 12 septembrie 2013, 19:10)

        Livut [utilizator] i-a raspuns lui uluit

        Corect dar nici acum Ponta nu stie nimic despre proiectul Rosia Montana de acea il impinge in fata pe Sova care este la fel de priceput - halal guvenr am votat asa ne trebuie.
    • +15 (21 voturi)    
      Fara "cojones" ca socru' (Joi, 12 septembrie 2013, 0:48)

      Emiliom [utilizator] i-a raspuns lui pragmatism

      Ce ne intereseza pe noi pozitia Dacianei? La cum arata nu ne intereseaza dar nu ne putem c_ca pe gustul unui dottore!
    • +4 (8 voturi)    
      Daciana (Joi, 12 septembrie 2013, 9:15)

      PetrutzBodea1329218729332 [anonim] i-a raspuns lui pragmatism

      Ce face femeia cu omu',nu face vantul cu pomu'!
  • +58 (66 voturi)    
    rusine ! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 21:55)

    akanom [utilizator]

    asta depaseste orice nivel al penibilului, mi-e si rusine sa-l mai aud
    • +6 (10 voturi)    
      Si ce daca?! (Joi, 12 septembrie 2013, 8:55)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui akanom

      Mai sunt inca 7,4 milioane care I se uita la... lipsa de cojones!
      Asta au vrut, sa se spele cu el pe cap!
      Daca ar fi dupa mine I/as izola pe toti cei care l/au votat si pe pricoliciul asta l/as lasa sa/I conduca pana moare!
      Sa vedem daca le convine!
      Repet, sa se spele cu ei pe cap!
      Usele au vrut, usele sa manance!
  • +43 (51 voturi)    
    In sfarsit, sunt lamurit (Miercuri, 11 septembrie 2013, 21:55)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    dece Ponta a aspus ca ca (sic!) deputat va vota impotriva proiectului RM: asa i-a promis sotiei si vrea sa fie om de cavant in fata Dacianei.
    Aferim!
    • +27 (35 voturi)    
      Asta minte (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:09)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      Si acasa la daciana, si la teveul lui Felix..Amin !
  • +46 (54 voturi)    
    Responsabilitatea uriasa (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:00)

    nano2k [utilizator]

    Responsabilitatea uriasa sunt oamenii pe care ii reprezinti si pe care i-ati mintit, in primul rand v-ati mintit electoratul.

    Asta nu e o "responsabilitate uriasa"?

    Ponta si altii ca el imi amintesc mereu de asemanarea dinre porumbei si politicieni: cand sunt jos iti ciugulesc din mana, cand zboara ti se caca-n cap.
  • +26 (34 voturi)    
    Hehe mazeta (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:00)

    un domn [utilizator]

    1 mai sunt catega censuri pana Felix afla daca e la a lui haus..sau la...bahaus

    2 copy paste se teme de 22 dec 2013

    3 aruncatu pisicii moarte...in curte la pisica Felix...e un hobby...gadea...e ingandurat...de puntul 1 de aici ? De punctual 2 ?
  • +44 (50 voturi)    
    rosia montana (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:01)

    puicaiotu421284528240537 [utilizator]

    in afara ca basescu e de vina si ca daciana nu vrea proiectul eu nu inteleg nimic din ce spune ponta. un doctor de cap aveti? poate ne traduce ce spune ponta si poate ii face si un consult.
  • +45 (51 voturi)    
    BINEINTELES! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:02)

    adi_b_razzor [utilizator]

    MARE POLITICIAN! Deci Ponta isi defineste politica prin negatie: nu conteaza ce zice Basescu, noi oricum zicem invers. Politica noastra USL este -1 x Basescu... Macar daca aveai curaj si declarai asta inainte de alegeri, mai Dottore, sa vedem cati din aia 7 mil te mai votau!
    • -17 (25 voturi)    
      ... (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:08)

      klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui adi_b_razzor

      te-ai sinchisit sa citesti si restul? sau esti si tu setat pe negatie din start ? un gica contra
      • +14 (22 voturi)    
        da (Miercuri, 11 septembrie 2013, 23:02)

        adi_b_razzor [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

        Rezum intr-o fraza: " Eu ma tot certam cu daciana ba sunt pentru, ba m-a convins ea ca sunt impotriva. Dar cand am vazut ca Basescu sustine, am zis GATA, acum sigur sunt impotriva". Asta se cheama parafraza, spre deosebire de copy/paste de prin doctoratele "unora"
      • +16 (22 voturi)    
        Da' tu ai citit si restul? (Miercuri, 11 septembrie 2013, 23:11)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

        A spus ce a spus, dupa care s-a uitat pe proiect, zice el. Adica intai da cu "Jos Basescu", dupa care ia sa vedem daca e bun sau nu.

        Asta a fost opozitia USL-ista. Gutumanilor le-a placut, ca suna bine "Jos Basescu", nu s-au mai uitat si la CV-uri si la hotiile lor si la IQ-ul lor. "Hai sa-i votam, ca ia uite ce bine zic astia Jos Basescu"!

        Acum luati ce ati votat. Cat mai mult si pe saturate.
    • +16 (22 voturi)    
      Bazaconii pontane (Miercuri, 11 septembrie 2013, 23:53)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui adi_b_razzor

      Daca este lasat sa vorbeasca liber, Ponta o da cu gratie in balarii. Discursul acestuia o ia razna pe tarla - inaintea ratiunii, a logicii, a bunului simt, a respectului fata de sine insusi!
    • +17 (23 voturi)    
      da, asa e (Joi, 12 septembrie 2013, 0:06)

      mircearh [utilizator] i-a raspuns lui adi_b_razzor

      Cand am citit acea fraza mi-a plesnit un anevrism in creier.
      Cum sa zici ma ca erai pe dinafara dar faceai opozitie pentru ca nu-ti placea de Basescu? Ca acum sa inaintezi proiectul in Parlament dar sa te declari impotriva ca parlamentar ?
      Stau si ma intreb, in mintea uslacilor hard-core afirmatiile si actiunile astea au vreun sens ? Ca pentru mine nimic nu se leaga.

      Ponta si Antonescu sunt ca doi oraseni parasutati in mijlocul junglei , adica total pierduti si dezorientati.
  • +55 (63 voturi)    
    bă țâcă ! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:02)

    ZeroAbsolut [utilizator]

    conform legilor actuale, cine ar trebui sa dea avizul de mediu?! Parlamentul?

    Si daca zice Basescu ca e rau sa mananci rahat, tu crezi ca e bine?

    Esti un monument de prostie cu un morcov mare, de aur in fund.
    • +25 (31 voturi)    
      Daca era nastase infractorul (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:12)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui ZeroAbsolut

      Statea cu morcovul de aur...evident daca avea baterii...morcovul
    • +16 (22 voturi)    
      :))) (Miercuri, 11 septembrie 2013, 23:20)

      mariusxmarius [utilizator] i-a raspuns lui ZeroAbsolut

      I-ti dai seama cum miroseau astia daca Basescu zicea ca rahatul nu se mananca ! :))))
      MARE PACAT CA NU A ZIS ASTA PANA ACUM !
    • -9 (13 voturi)    
      cf legilor in vigoare acordul trebuie dat (Joi, 12 septembrie 2013, 0:03)

      septimiu. [utilizator] i-a raspuns lui ZeroAbsolut

      Cred ca nu ai inteles esentialul.
      Asa cum propun baietii aia treaba avizul de mediu trebuie dat, asta e, acolo scrie maxim 10ppm, ei promit 5, scrie 300 hectare padure, ei impaduresc 1000, etc, deci legal cf normelor uniunii europene avizul trebuie dat.
      Ponta nu vrea, ca nu vrea muschiul lui indiferent de motiv si ca sa nu aiba un proces pe persoana fizica asa cum a patit karoly de la UDMR ca nu emite avizul, arunca pisica in curtea parlamentului.
      Deci el nu vrea, dar pentru ca ii e frica de procese, da vina pe parlament.
      • +13 (19 voturi)    
        Tu esti serios? (Joi, 12 septembrie 2013, 1:35)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui septimiu.

        Daca totul e in regula de ce s-ar speria Ponta de un proces "pe persoana fizica"?

        Pana la urma un proces e doar un proces, zilnic sunt sute/mii in toata tara.
        Ai toate actele in regula, nicio lege incalcata, te prezinti in instanta, le prezinti, primesti NUP ca e la moda si gata. In plus, depinde de tine daca vrei un proces de albire rapid sau unul de 10 ani dus pana la prescriptie, cu banii luati cumperi juma' de Romanie.
  • +38 (44 voturi)    
    Afara, afara (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:02)

    Un cititor [utilizator]

    Ponta din tara!
    • +25 (31 voturi)    
      As purta (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:13)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Un tricou cu sloganu asta !!!!
  • +52 (58 voturi)    
    numai prostie (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:02)

    redoat [utilizator]

    Numai un idiot poate spune ca e impotriva la ceva numai ca altul e pentru. Un idiot care n-a facut nicioadata nimic si pe care binele public nu-l intereseaza deloc. daca ramanea un golan de Cjitila nu reprezenta un pericol. dar a ajuns premierul Romaniei, vai de mama ei de tara.
    • +25 (31 voturi)    
      imi spui si mie a cui.. (Miercuri, 11 septembrie 2013, 23:24)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui redoat

      este vina ca acest escroc este pm ul romaniei...ca nu rusii sau americanii l au pus...
    • +1 (1 vot)    
      raspuns redoat (Joi, 12 septembrie 2013, 19:16)

      Livut [utilizator] i-a raspuns lui redoat

      Corect dar nu este numai el vinovat- adevaratii vinovati sunt cei 67% de romani care au votat in Noiembrie 2012 ca USL sa ajunga la putere
  • +47 (53 voturi)    
    PM VPontacchio (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:02)

    was [utilizator]

    V.Ponta 11.09.2013:
    "Eu am fost impotriva proiectului, inainte sa cunosc aproape nimic despre proiect, pentru ca era sustinut de Basescu, si am spus ca daca il sustine Basescu e ceva de rau."

    Ei, cu asta a spus tot adevarul, chiar mai mult, principiul functionarii USL: daca Basescu sustine ceva, atunci e de rau, chiar daca nu stim nici macar despre ce este vorba, ca stiti sloganul USL "Basescu e de vina!"
  • +30 (36 voturi)    
    din pacate... (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:06)

    MoldovaErepublik [anonim]

    baietasul asta are grave tulburari comportamentale. partea si mai grava e ca este imposibil sa demonstreze contrariul.
  • +20 (28 voturi)    
    gunoiule (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:06)

    gopo111 [utilizator]

    ai semnat pt bani, multi bani care i-ai bagat in buzunar, pe care acum vrei sa ii dai inapoi din bugetul de stat, ar trebui ca tu si guvernul tau "cinstit" sa fiti cei ce platiti daunele alora, nu poporul roman, ai semnat ai belit-o asa ca lasa-ne cu minciunile astea, ai promis un milion de locuri de munca romanilor si nu ai dat nici o mie , doar vorba de tine, cind vine vorba de fapte ......... nu le ai ca esti doar unul care zice nu si face
  • +30 (36 voturi)    
    Cum se conduce Guvernul unei tari... (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:09)

    Lucian P. [utilizator]

    Daca presedintele e pro, atunci clar Guvernul trebuie sa fie impotriva. Nu conteaza populatia, parerea ei, ea e importanta doar la alegeri. Din orice declaratie se vede obsesia lor pentru Basescu, orice tampenie trebuie folosita pentru a-l discredita pe Basescu. Acest tip de obsesie pe care il intalnim la aproape orice hot, mincinos, axata asupra persoanei care ii incurca planurile, care il desconspira. Absolut orice declaratie publica are si o referire anti-Basescu sau cel putin o incercare de discreditare a lui. E singura lor modalitate de a se razbuna din moment ce restul nu le-a functionat. Din pacate au ajuns la butoane si cum nu au mai fost de mult timp, pofta lor e mare...
  • +34 (40 voturi)    
    premierul gâgă (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:10)

    taranistu [utilizator]

    am vrut să fiu pe invers față de Băsescu. Atât? Rușine!
    • +6 (12 voturi)    
      ying-yang (Joi, 12 septembrie 2013, 0:49)

      was [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

      Cum zicea un utilizator mai sus, cu "pasarica" a rezolvat, acum e pe "invers" fata de Basescu, acum doar ramane de decis care-i ying si care-i yang...lare linge c... si care nu se umileste, care este drept in vorbe, care minte etc etc.
  • +30 (36 voturi)    
    sunt înmărmurit! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:14)

    ampersand [utilizator]

    Cum, şi Daciana? Incredibil. Dacă şi Daciana, înseamnă că-ntr-adevăr ţara e-n deep shit.
    • 0 (0 voturi)    
      rspuns ampersand (Joi, 12 septembrie 2013, 19:20)

      Livut [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      Ceace s-a intamplat imi reaminteste de perioada impuscatului cand Nicolaie ( Victor ) face tot ce spune Elena ( Daciana ) Oare chiar se repeta perioada ?
  • +36 (42 voturi)    
    Ponta, chiar nu se aude nimic de demisie? (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:18)

    Preventiv [utilizator]

    "Eu am fost impotriva proiectului, inainte sa cunosc aproape nimic despre proiect, pentru ca era sustinut de Basescu, si am spus ca daca il sustine Basescu e ceva de rau"
    Amice, esti idiot??? Mai mult de atat, nu pot comenta citatul acestui imbecil care mai e si prim ministru. Ma simt jignit, de el si de aia 7 mil care au votat aceasta nenorocire.
    • +10 (20 voturi)    
      imi cer scuze ca l-am votat (Joi, 12 septembrie 2013, 2:49)

      UnFrate [anonim] i-a raspuns lui Preventiv

      ai dreptate, ma numar printre cei 7 mil ce l-am votat pe tradator, imi cer sincer iertare si promit sa nu o mai fac dinou !!!
      • -6 (8 voturi)    
        Pe cine ai votat? (Joi, 12 septembrie 2013, 10:12)

        salvatore [utilizator] i-a raspuns lui UnFrate

        L-ai votat pe bashescu? Dar ala n-a strans niciodata 7 mil de voturi. Ah... ba da, 7,4 de oameni care au votat demiterea marinarului fara flota :)) Esti confuz basistule!Faci glume de santier la care razi singur, la fel ca basalau voda.
      • 0 (0 voturi)    
        rspouns pt. unfrate (Joi, 12 septembrie 2013, 19:22)

        Livut [utilizator] i-a raspuns lui UnFrate

        Felicitari ca ai recunoscut prostia facuta in Noiembrie - sper ca si alti romani te vor imita -
  • +26 (30 voturi)    
    bãi, da' asta CHIAR ca-i prost!!! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:22)

    Codruta N [utilizator]

    Pana acum, ma gandeam ca poate aparentele inseala!!

    De BUN ce e "proiectul", trebuie scremuta pentru el o lege DEDICATA??? prin care firma este autorizata sa INCALCE alte legi??!!

    Proiectul e PROST!! NU poate fi pornit fara sa se incalce legi ale Romaniei!!

    Cat despre "licenta de exploatare" - aia era pentru MINVEST (si oricum urma sa expire). Rosia Montana Gold Corporation NU e MINVEST!!
  • +20 (26 voturi)    
    Sanatatea (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:22)

    Daniels22026 [utilizator]

    "Proiectul meu politic a fost de a descoperi ideea de dialog"

    Mare hahalera de om! Dupa ce a plagiat, a organizat lovitura de constitutie, a sustinut propaganda nerusinata impotriva justitiei si a Uniunii Europene, acum vrea dialog!!!!! Cica el a dialogat intotdeauna!! Ce tupeu!!!

    Tine-ma Doamne! Da-le multa sanatate uslamistilor, si mai ales sanatate mintala.
    • +1 (9 voturi)    
      Nu mai zi cu "usl-amistii" (Joi, 12 septembrie 2013, 7:26)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Nu mai zi cu "usl-amistii" si cu "basistii"

      Nu serveste nimanui dintre cei de care isi bat astia joc! Adica nu serveste nimanui dintre noi.

      (si basescu ii facea "bolsevici" pe satenii de la rosia
      care nu voiau sa-si vanda pamantul etc..etc..)

      Sa Fim Uniti !

      Uitati asta cu "basisti" si usl-siti"

      Numai asa putem scapa de Hoti

      Uniti, Salvam Rosia Montana !
      • +6 (12 voturi)    
        Nu zau? (Joi, 12 septembrie 2013, 9:39)

        triciupa [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

        Ce spui Franz? Asta e ultima gaselnita a latrinei 3, sa-i bagi pe toti in aceeasi oala? Pai nu troaca lui voiculescu a lansat-o pe asta cu "basistii"? Nu tine abureala amigo! Auzi la el, cica uniti salvam Rosia Montana! Uniti cu cine? Cu turnatorii, cu securistii, cu toti penalii din uslam? Facem asa, o fratie cu toti jegosii, uitam de lovitura de stat, de ministrii penali, de otrava lui voiculescu, nu-i asa? Asta poate in visele tale, las-o jos ca macane!
  • +14 (20 voturi)    
    INTREBARE (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:22)

    mihail nica [utilizator]

    PANA LA NATIONALIZARE ALE CUI ERAU MINELE DE LA ROSIA MONTANA ?
    ( poate dezvolta cineva subiectul ?)
    • +7 (21 voturi)    
      inainte de 40 toate bogatiile subsolului (Joi, 12 septembrie 2013, 0:31)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui mihail nica

      inainte de 40 toate bogatiile subsolului

      erau ale statului roman cf. Constitutiei din 1923

      desigur si-aia erau corupti la sange si le

      concesionau pe nimic.

      La noi Nastase a schimbat Constitutia in 2001

      si a scos acest articol

      "cu bogatiile subsolului ale intregului popor"

      Acuma intelegeti de ce a facut-o !
    • +5 (9 voturi)    
      ale dacilor (Joi, 12 septembrie 2013, 2:52)

      UnFrate [anonim] i-a raspuns lui mihail nica

      ale dacilor liberi !
      • +1 (13 voturi)    
        Asta-i adevarat (Joi, 12 septembrie 2013, 7:23)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui UnFrate

        Asta-i adevarat!

        Aurul era a lui Decebal.

        Sunt marturie scrierile Romanilor care l-au furat

        si apoi au ocupat si minele si l-au furat si de-acolo

        Apropo, de ce nu cerem noi Despagubiri Italienilor

        pentru tot aurul furat de Romani din dacia

        Ca tot se practica asta cu despagubirile

        De ce nu le cerem despagubiri si Austriecilor

        ca si ei au furat destul aur.

        Am putea sa le cerem austriecilor despagubiri si pentru petrolul furat recent de la noi.
    • +3 (9 voturi)    
      minele? (Joi, 12 septembrie 2013, 6:05)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui mihail nica

      Daca te referi la minereu, era al statului.
      El vindea ceea ce azi ar fi licente (titluri) de exploatare motilor din zona. "Minele" (adica galeriile si dreptul de a exploata) erau, deci, ale lor.
      Titlurile respective aveau VALOARE materiala: ramaneau mostenire, puteau sa le vanda, puteau sa le faca dar de nunta sau botez samd...
      Minereul era impartit pe 'blocuri de exploatare" - fiecarui "bloc" ii corespundea un astfel de "titlu". Motii aveau OBLIGATIA sa comunice unei institutii (corespunzatoare actualei Agentii pentru Resurse Minerale) structura fiecarui bloc (rezerva identificata / rezerva exploatata etc.).

      Au venit comunistii, le-au NATIONALIZAT minerilor titlurile (pentru care ei dadusera BANI!!!), i-au torturat ca sa le poata lua aurul.

      Comunismul a trecut - noii guvernanti NU au dat motilor titlurile inapoi!
      Au dat, in schimb, aproape GRATIS, minereul unor... canadieni rupti in coate!!
      • +1 (5 voturi)    
        Ceea ce spuneti (Joi, 12 septembrie 2013, 9:35)

        uniepure [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        e foarte relevant. Acele licente trebuiau restituite, asa cum s-au restituit alte drepturi. Dar saracii moti, nu sunt ca alti cetateni romani care au primit IMEDIAT aurul inapoi dupa Revolutie!
  • +28 (34 voturi)    
    Asta e cea mai tare! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:25)

    jbstg01 [utilizator]

    Deci daca Basescu il sustine pe crin la prezidentiale, inseamna ca ponta e impotriva, pentru ca daca Basescu vrea inseamna ca e un lucru rau!
    Vai de capu' tau victoras, nici macar nu-ti dai seama cat de infantil esti!
  • +18 (24 voturi)    
    a (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:30)

    uzu [utilizator]

    "Cei de la Gabriel Resources pleaca dar nu putem lasa asa iazurile cu cianuri si zona distrusa"

    sa vezi cand iti lasa lacuri de cianuri si pleaca cum o sa decontaminezi tu ... adica nu tu ci altii: romanii batuti de soarta care vor plati nota.
  • +30 (34 voturi)    
    Jos Basescu , (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:32)

    ionamaru [utilizator]

    '' pentru ca era sustinut de Basescu ....e ceva de rau '' !
    Măi tăntălăule , ca să scapi de obsesia asta , ia , doamne iartamă , o frânghie , lasă un bilet si scapi de Băse ! .. scăpăm si noi de tine si , toată lumea ar fi mulţumită .
    Pe bune !
  • +32 (36 voturi)    
    Tradus in romana vorbita curent... (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:33)

    CetateanulRoman [utilizator]

    Ne-au tras teapa: proiectul va fi aprobat. Au asteptat pina vigoarea pietii a scazut. Au bagat minerii in sut la greva. tonta bate cimpii si ne abureste pe tv dar se vede ca e in corzi si e determinat sa treaca proiectul Asa cum a trecut gazele de sist. Asa cum au concesionat gazele si petrolul aflat pe platforma continentala a Marii Negre - tariceanu.
    trebuie sa raminem fara nimic. Saraci in tara bogata...
  • +27 (31 voturi)    
    e o responsabilitate uriasa (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:34)

    jbstg01 [utilizator]

    de care nu fuge.Doar o paseaza:
    '' Era o responsabilitate uriasa de care nu fug si pe care nu o poate lua un ministru sau un premier, ci reprezentantul acestui popor, Parlamentul''
    Avea dreptate Einstein cand spunea : ''doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana.Dar de univers nu sunt sigur!"
  • +21 (25 voturi)    
    conform titlu articol... (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:39)

    cornelpoprock [utilizator]

    ... "Eu am fost impotriva proiectului Rosia Montana inainte pentru ca era sustinut de Basescu si am spus ca, daca il sustine Basescu, e ceva de rau"

    Nu este important ca la Rosia Montana aia omorau lilieci si faceau salam din care manca poporul roman; important este ca acea entitate rea (intamplator presedintele tarii) sustine un lucru (neimportant care)... iar eu, Dl. Copy-Paste (cu acte), sunt, by default, impotriva - zice Base "jos", eu - motz - zic "sus"!!!

    Imi este greata ca niste oameni (mi-as fi dorit sa-i intitulez personalitati) se coboara sub mocirla doar sa justifice ca 'io" is cel mai putin murdar... jenant...

    Tinta lor ar trebui sa fie binele nostru, ei - in pozitia de lideri de tara - ar trebui sa nu doarma de grija noastra... dar se pare ca noi traim intr-o lume pe care ei nu au identificat-o inca; asa ca traim in "Lumea non-RO" iar eu ma intreb cand se termina cartea...
  • +19 (23 voturi)    
    Mda... asa face si fiica-mea! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:40)

    Calin_file_de_dosar [utilizator]

    Spune NU la tot ce-i zicem noi. Nevasta-mea ma asigura ca-i normal, e doar o faza a copilariei si-i va trece in curand.
    Astuia insa, ajuns insa la aproape 40 de ani cand i-o trece?!...

    P.S. De ce ... mai avem ministerul mediului daca stam dupa Parlament sa dea avizul de mediu!?!...
  • +19 (23 voturi)    
    cum ai spus? (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:44)

    prenume [utilizator]

    "Eu am fost impotriva proiectului Rosia Montana inainte pentru ca era sustinut de Basescu si am spus ca, daca il sustine Basescu, e ceva de rau "


    mai prost de atata nu se poate.
    • +3 (5 voturi)    
      Asta-i o minciuna nerusinata (Joi, 12 septembrie 2013, 7:19)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui prenume

      Asta-i o minciuna nerusinata

      1. el era cu vorba "contra cianurii"

      ca sa prosteasca lumea si sa ia 60% din voturi

      (10% sunt de la redistributie)


      2. de fapt el era si este cu "cianura"

      De-aia s-a si manjit prin Florida

      si le-a promis unora de acolo

      marea cu sarea

      Practic, Ranjindu-le acum in fata votantilor sai
      si facand ce le-a promis ca nu va face...


      Dupa ce a iesit scandalul pe-aici

      si Crinulet a facut pasul la ofsaid

      ca sa nu piarda votanti pe smecheria Personala

      a Plagiatorului

      acuma Plagiatorul umbla pe la unguri si pe la pdl

      doar doar i-o vota astia ce-a promis prin Florida

      si face o mutra ingrijorata la televizor

      amenintand in stanga si-n dreapta

      cu 2 miliarde daune ca sa sperie lumea

      acuma ca nu ii iese smecheria pe care a promis-o

      altora.
    • +2 (2 voturi)    
      mostra de idi hotie , (Joi, 12 septembrie 2013, 10:36)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui prenume

      definitorie pentru opozitia acum putere usl !! Noi, cetatenii, oricum v-om fi prostiti pentru ca fie daca se va aplica sau nu proiectul va fi nu pentru ca asa e corect, ci pentru ca una din parti a dat celui mai corupt guvern o geanta mai mare !Ce sa dezbata ( pe ce baza) puscariabilii, soferii si damezele din parlament cand ministra mediului zice altceva de la o ora la alta si pentru alta exploatare tot cu cianuri de la Certej isi da subalternii in judecata ca au dat aviz de mediu facandu-se ca nu stia!!!!!!
  • +17 (21 voturi)    
    Tata Iliescu, mama Nastase (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:57)

    un dac [utilizator]

    Rezultatul? Ponta, un copil cu evident retard politic.
    Despre litigiu: ne citeste un articol general, dar nu ne explica in ce fel a incalcat Romania contractul. Nu ne spune cum a ajuns la 2 miliarde.
    Despre prostitutie: o tara in care se fura halucinant si galopant nu are 150,000 euro pentru galeriile romane? Dar 1,5 milioane pentru referendumul cretinoid propus de Oprescu de unde aveam?
    Despre OMV: sa le fie "rusine" daca din cazua lor arata in ultimul hal spitalele romanesti. Eu am inteles ca e treaba USL in campania electorala, nu treaba OMV. Dar exemplul este foarte bun, Ponta a recunoscut ca au fost sunati de Austria cand Austria era la sefia Uniunii Europene si uite asa am "ales" OMV-ul.
    Despre cianura: chiar daca este cea mai ieftina metoda, nu este singura. Dr tu esti printre putinii doctoranzi care nu vrea deloc sa se informeze.
    Despre Oprescu: spune-mi cu cine te "inhaitezi", ca sa-ti zic de ce latri degeba.
    Despre banii cheltuiti de Gabriel: sper ca mama lui Sova sa includa si afacerile imobiliare ale lui Gabriel. Este clar vina Romaniei ca acest baiat a cumparat ca prostul case la munte. Si mai sper sa se deconteze si spagile date, asa este firesc, sunt bani munciti.
    Despre ursi: iubesti ursii pe dracu. Tu-l iubesti pe Nastase, tatal ursilor.
    Despre Daciana: numai bine.

    Trebuie ca aceste declaratii sa ajunga la toate spitalele de nebuni, la toate agentiile de presa si la toate comisiile europene. Poate cineva va fi mai puternic decat cei 7 din 10 romani spalati pe creier.
  • +17 (21 voturi)    
    Media si Cultura, ar fi primu pas ... (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:57)

    Dacii [utilizator]

    Ca Ponta e un dezastru national, o jignire catre moralitate, bun simt si inteligenta in orice ordine vreti nu mai trebuie explicat la cei care pot sa citeasca si sa discearna. Intrebarea este cum poti sa prezinti, arati asta la milioane de romani, nu prosti, dar ingusti, ne-iesiti lume, loviti de comunism, de viata si altele ... si sa inteleaga ? aici avem nevoie de presa, media , nu pe internet, ci prin ziar, comunitati culturale, prin onestitate, deschisi si sa prezinte situatia. Foarte greu de facut, din pacate copilul meu nu va apuca sa vada asha ceva pt ca trebe sa dispara generatii intregi sa se stearga amprenta bolsevica inceputa acum 70ani ... priviti CREATURA PONTA !
  • +13 (19 voturi)    
    ... (Miercuri, 11 septembrie 2013, 23:13)

    adonis84 [utilizator]

    Auzi la el, sunt deja doua lacuri cu cianura si nu au bani sa le securizeze. Pai ce ai sa mai faci, mai balalau, cand ai sa ai un lac de n ori mai mare, atunci ai sa ai bani? Asta este din categoria "dupa mine potopul" ...
  • +16 (20 voturi)    
    Idiocracy (Miercuri, 11 septembrie 2013, 23:27)

    XtrO [utilizator]

    "Eu am fost impotriva proiectului, inainte sa cunosc aproape nimic despre proiect, pentru ca era sustinut de Basescu, si am spus ca daca il sustine Basescu e ceva de rau". Aceasta fraza e demna de panseurile lui Gâgã. Individul asta, cu asemenea sistem de gandire si luare a deciziilor, conduce destinele a peste 19 milioane de romani?? Domnule Ponta, pe bune, ati absolvit clasa a IV-a elementara? La cate imbecilitati si cretinitati puteti debita in aceste zile, e greu de presupus ca ati depasit intelectual varsta de 12 ani..
  • +13 (17 voturi)    
    frustrat la maxim (Miercuri, 11 septembrie 2013, 23:30)

    MihneaR [utilizator]

    In mod normal mi-ar fi mila de Ponta daca nu am patimi cu totii de pe urma iresponsabilitatii lui.
  • -9 (17 voturi)    
    rosia montana (Miercuri, 11 septembrie 2013, 23:36)

    redoat [utilizator]

    Lucrurile sunt mai complicate decat par. Cati stiu cine e RMGC? Stiu ca au obtinut aviz de mediu de la Finlanda pentru o exploatare de 6 ori mai intinsa decat cea de la Rosia Montana? Stiu ca procedura cu cianuri este singura procedura industriala pentru obtinerea aurului? Stiu cat reprezinta si din ce redeventele care revin statului roman?Stiu ca la Baia Mare rusii extrag metale rare, inclusiv aur, cu aceeasi procedura? Este cineva sigur ca peste 50 de ani Transilvania va mai fi a Romaniei? Ce stat normal la cap sufera si in acelasi timp sta pe un morman de aur? Peste 50 de ani alta va fi realitatea si altele vor fi prioritatile. Asa de prosti suntem sa nu ne dam seama de miza strategica uriasa a zacamantului? II vrem pe rusi sau vrem occidentul? De unde stim ca rusii nu ne vor ocupa din nou daca nu jucam cu toata forta cu occidentul, ca acesta sa fie interesat sa ne apere? Sigur, Ponta e un plagiator, un mincinos, un om fara cohones, dar nu e cu rusii. Pe cand Antonescu si toata conducerea actuala a PNL-ului este in mana rusilor. Vor fi multi cu rusii si la PSD, dar acestia nu apar. Se expun cei de la PNL, ingropand partidul istoric. Citesc tot ce se scrie si sunt uimit cu cata timiditate sunt aratati cu degetul cei care sunt in spatele Pietei Universitatii. Ca Ponta e un prost se vede si cum a actionat in aceste zile. Poti sa faci la guvern un proiect de lege si apoi sa spui ca nu-l votezi in Parlament? Poti sa ai un ministru al mediului care sa declare ca da un aviz tehnic dupa cum voteaza parlamentul si sa nu-l zbori imediat? Si uite ca pe prostia lui se catara toata clica pro-rusa din politica romaneasca. Sigur, lucrurile nu s-au terminat aici si sunt sigur ca occidentul va reactiona. Ca ultima soluti ramane referendumul national, pe care il poate declansa presedintele. Pana atunci firma canadiana trebuie sa fie cu toate operatiunile pregatitoare la zi.
    • +2 (4 voturi)    
      ce "aviz de la Finlanda"??? (Joi, 12 septembrie 2013, 6:13)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui redoat

      RMGC NU opereaza NICAIERI!!! Numai pe NOI ne-a gasit de fraieri!!
      Aberezi!!

      Tu erai, mai, Ponta? ca vad ca ai ceva si cu Crin... >:)

      "Firma canadiana trebuie sa fie cu operatiunile pregatitoare la zi", corect! Adica cu bagajele facute! :D
  • +12 (16 voturi)    
    iar a mintit (Miercuri, 11 septembrie 2013, 23:43)

    nash pandelica [utilizator]

    cu judetul alba si pdl.
    judetul alba a fost al pdl, primaria din alba iulia.
    la vremea alegerilor, usl'amul nici n'ar fi indraznit sa se afirme cu rosia. ar fi pierdut in mult mai multe locuri.
    ............................
    Eu il consider pe Antonescu, ca si pe Oprescu, pe Daniel Constantin, camarazii mei
    ............
    am inteles, iar varanu e seful de cuib :))
  • +20 (24 voturi)    
    caragiale (Miercuri, 11 septembrie 2013, 23:45)

    ciuche [utilizator]

    Caragiale l-a mirosit pe liberschimbistul Ponta cu 150 de ani inainte si l-a zamislit pe Farfuridi cu nemuritorul ,,sa se revizuisca, primesc si,,sa nu se revizuiasca, primesc.La fel ca Farfuridi le semeaza, dar le da anonime.
    • +2 (4 voturi)    
      diferenta (Joi, 12 septembrie 2013, 8:42)

      LeBaron [utilizator] i-a raspuns lui ciuche

      diferenta consta in faptul ca farfuridi e personaj de comedie, iar ponta e personaj de tragedie
      • 0 (0 voturi)    
        Mai degraba... (Joi, 12 septembrie 2013, 13:45)

        Cia-Nuru [utilizator] i-a raspuns lui LeBaron

        Diferenta e ca Farfuridi e un personaj literar (fictiv), in timp ce Ponta e PM real, care ne duce la groapa fluierand voios.
  • +21 (25 voturi)    
    Sublim (Miercuri, 11 septembrie 2013, 23:49)

    nano2k [utilizator]

    USL nu a avut niciun program politic, nimic!
    Numai gargara, ceea ce de fapt s-a si vazut!

    Vrea Base una, ei vor alta samd.

    Va dati seama ce bani li se invart in jurul nasului daca prefera sa se faca de rahat in fata unei tari intregi numai ca sa le iasa manevrele?

    Sova - rusinea cu contractul Bechtel... culmea e ca nimeni nu il mai cere - ne-a inchis gura si pofta sa-l mai citim se pare.
    Ponta - minciuna "nevinovata" cu "eu eram numai contra Basescu".

    Toate astea sunt MINCIUNI dragi români, sunt fumigene ca sa nu vedem fondul problemei: amandoi vor scapa de justitie si chiar de oprobiul poporului, pentru ca noi, pulimea, uitam repede, motiv pentru care ne meritam soarta.

    Acolo unde nu au avut un Grajdan sa se murdareasca pt ei, o fac ei.
    • +3 (5 voturi)    
      exact (Joi, 12 septembrie 2013, 8:44)

      LeBaron [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      practic ponta se da de gol ca luat comisionul. prefera sa o faca pe prostu, nu ca ar fi vreun stralucit.
      • +4 (6 voturi)    
        Imaginea la politicieni (Joi, 12 septembrie 2013, 10:02)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui LeBaron

        Stiti cat de importanta e imaginea pt politicieni, mai ales pt cei de la varf, cum e acest incalificabil care ne guverneaza!

        Si va dati seama cati bani si/sau alte beneficii primeste pentru a fi de acord sa isi pateze imaginea, ca de onoare ce rost mai are sa vorbim?
  • +20 (24 voturi)    
    ... (Miercuri, 11 septembrie 2013, 23:54)

    damon [utilizator]

    cum poate ajunge un individ atat de infantil la conducerea unei tari? exista o intreaga mafie subterana care impinge in fata o nulitate doar pentru ca o considera inofensiva dar probabil se inseala. au impresia ca inmaneaza iluzia puterii si constata in cele din urma ca iluzia este realitate. un astfel de individ poate fi ridicul dar nu e inofensiv.
    • +11 (15 voturi)    
      E pus sa faca ce zic altii (Joi, 12 septembrie 2013, 0:46)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui damon

      E pus sa faca ce zic altii

      E omul ideal de aruncat in fata si controlat
  • +17 (21 voturi)    
    ar fi haios daca n-ar fi tragic (Miercuri, 11 septembrie 2013, 23:57)

    leva [utilizator]

    Deci Ponta recunoaste ca e conditionat pavlovian. E si normal, la cat timp petrece la Antena 3.
  • +17 (21 voturi)    
    De la utilizatori adunate, despre Ponta: (Joi, 12 septembrie 2013, 0:01)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    "Prostu tarii. Un pezevenchi. Prim-plagiatorul Romaniei. Un golan. O cacialma televizata Un monument de prostie. Un idiot care a ajuns premierul Romaniei, vai de mama ei de tara! Acest imbecil care mai e si prim-ministru! Mare hahalera. Un tantalau. (Va urma).
  • +17 (21 voturi)    
    nu avem legi? (Joi, 12 septembrie 2013, 0:17)

    gigi1 [utilizator]

    Nu exista o lege care sa declare un om incapabil sa detina o functie inalta in adminitratie daca nu mai este in toate facultatile mentale?
  • +14 (20 voturi)    
    sa intelegem ca.... (Joi, 12 septembrie 2013, 0:22)

    jochen [utilizator]

    Daciana = "LEANA 2"
  • +16 (20 voturi)    
    Plagiatorul s-a manjit rau prin Florida (Joi, 12 septembrie 2013, 0:25)

    alex1234 [utilizator]

    Plagiatorul s-a manjit rau in concediu prin Florida

    si a venit chitit sa rezolve ce a promis pe-acolo.

    Uniti Salvam, Rosia Montana !
    • +1 (3 voturi)    
      cine i-o fi platit concediul? (Joi, 12 septembrie 2013, 6:15)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      ? :D
  • -3 (19 voturi)    
    Opoziția (Joi, 12 septembrie 2013, 0:27)

    A2M [utilizator]

    În sfârșit recunoaște și faptul că așa se face opoziție "constructivă" în România. A mai recunoscut el mai demult, acuzând PDL că fură, că și PSD-ul fură, dar mai puțin.
    Totuși mă întreb câți din cei care protesteaza sau susțin proiectul au citit materialele referitoare la Roșia Montana ce pot fi accesate pe site - ul ministerului mediului și acționează în cunoștință de cauză.
    • +14 (20 voturi)    
      Eu da... (Joi, 12 septembrie 2013, 0:45)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui A2M

      Eu da..."licenta de exploatare" din 1999 s-a pierdut ca si contractul cu Bechtel

      Constactul initial din 1995 "s-a pierdut" si el

      Deci praf in ochii prostilor

      Apoi:
      Tu ti-ai da casa pe gratis si sa primesti 6% din pretul ei?
      Cu de-astea vii?
  • +21 (25 voturi)    
    Incompetenta (Joi, 12 septembrie 2013, 0:37)

    maxxie jazz [utilizator]

    O data in plus, dl. Ponta isi manifesta incopetenta crasa. "Un prim-ministru care zice: Cum sa rezolv aceasta situatie" nu are ce cauta pe scaunul ala. Ca mai sunt probleme de rezolvat in tara asta si tu ai fost pus acolo ca sa LE REZOLVI, nu ca sa ne intrebi pe noi CUM!
    Eu sunt electrician, nu ma duc la angajator sa-l intreb cum se schimba becul.
    Incompetentule!
    • +1 (5 voturi)    
      Bravo Corect! (Joi, 12 septembrie 2013, 7:07)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui maxxie jazz

      Bravo Corect!

      Numai ca vezi tu , tu esti Electrician.

      Iar el e Plagiator adica a furat, ca sa ia o diploma
      pe sest, si sa zica ca are o meserie.

      Deci el n-are nici o meserie de fapt si prin urmare in realitate, nu stie sa faca nimic decat sa dea din gura

      Si are si acolo probleme caci din cauza minciunilor nesfarsite care le scoate unele dintre minciuni se contrazic cu altele

      Exemple:

      nu vrem gaze de sist -> vrem gaze de sist

      nu vrem cianuri la RM -> vrem cianuri la RM

      salvam Oltchim -> nu salvam Oltchim

      facem 1 mil locuri de munca -> avem -100 de mii
      locuri de munca etc..etc...

      micsoram taxele -> marim taxele

      nu vindem companiile tarii prin acord cu FMI
      -> vindem companiile atrii prin acord cu FMI

      etcc..etc...
  • +19 (25 voturi)    
    Minciuna cu "Statul n-are bani" (Joi, 12 septembrie 2013, 0:42)

    alex1234 [utilizator]

    1. Statul Roman "a avut capacitatea" de a se imprumuta cu 20 de miliarde "intr-o clipa" ca sa salveze de la faliment filialele bancilor straine din Romania. Actiunea s-a numit pentru publicul larg "mentinerea cursului" (Isarescu) sau "centura de siguranta" (Basescu)...

    2. Ponta estimeaza 1.9 miliarde de dolari valoarea
    investitiei pe care Statul ar trebui sa o faca (citat de la A3). O minciuna cat casa. Cu o investitie
    de maxim 200 de milioane de dolari actiunea poate incepe la scara mare nu la scara mica...am intrebat un inginer ce a lucrat 20 de ani in minerit.

    3. Valoarea estimata a aurului si argintului este de 12 miliarde de dolari. Chiar admitand cifra mincinoasa a lui Ponta de 1.9 miliarde de dolari necesari investitiei
    Intrebarea Este:
    De ce nu se poate Statul Roman imprumuta de 2 miliarde de dolari ca sa castige 12 miliarde de dolari + sa dea locuri de munca la toata zona de acolo
    si sa asigure o exploatare ecologica etc...?

    4. Aceasta simpla deductie logica dovesdeste ce Hot si Tradator de Tara e acest Ponta care se lauda ca vom castiga nu 2% cat a semnat Ciorbea,Radu Vasile si mai apoi Isarescu in 1999-2000,
    ci "o avere de 6%" din Propriul Nostru Aur.

    Uniti, Salvam, Rosia Montana!
    • +2 (4 voturi)    
      In teorie suna frumos... (Joi, 12 septembrie 2013, 5:27)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      ...In practica stim cum este cand se ocupa "statul" de niste afaceri. Marii directori si alti pilosi de la Companiile Nationale Miniere traiesc ca belferii pe milioane de euro, fura bani in draci, minerii sunt ca vai de ei, iar la final, Compania Nationala Miniera respectiva este falimentara si datoare vanduta cu alte miliarde. Cam asa s-a petrecut in practica, in general, cu aproape toate companiile de stat mari/importante.

      Intai trebuie lucrat la scaderea coruptiei, la pedepse mari cu confiscarea averilor, dupa care mai vedem si cum punem oameni capabili in functii cheie (asa cum au ales cei din Chile sa faca). Pana una-alta, noi votam "eroi" ca Becali si Voiculescu, pentru ca striga "Jos Basescu" si ne dau slujbe, iar asta e de ajuns sa ne tina cu burtile pline si cu constiinta impacata ca am votat cu cine trebuie. Uita-te cine au fost alesi in Bucuresti ca primari, toti primarii, inclusiv Oprescu, sau la Constanta si ai sa intelegi de ce la noi "statul" nu are cum sa faca ce propui tu nici daca vrea.

      Asta este realitatea, din pacate.
  • +10 (14 voturi)    
    Vad ca stia.. (Joi, 12 septembrie 2013, 1:05)

    Alius [utilizator]

    ...care i-au votat pe Poanta si ai lui s-au bagat in pamant, nu mai au ce sa spuna la asa rationament si la asa "program" al fostei opozitii.

    Le propun sa ramana acolo, sa nu mai iasa si la urmatoarele alegeri, ca mult rau au facut.
    • +8 (14 voturi)    
      am gresit sa-l votez (Joi, 12 septembrie 2013, 3:18)

      UnFrate [anonim] i-a raspuns lui Alius

      recunosc, mare greseala am facut sa-l votez.
      • +2 (4 voturi)    
        Nu mai conteaza acuma (Joi, 12 septembrie 2013, 6:59)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui UnFrate

        Nu mai conteaza acuma
        Eu n-am votat niciodata PSD FSN etc..

        DAR Nu mai conteaza acuma cine ce a votat..

        Sa Fim Uniti !

        Sa nu ne mai impartim in "usl-siti" si "basisti"
        cum vor ei...

        Sa ne concentram pe ce avem de facut.

        Pa de o parte sunt ei Hotii pe de o parte suntem noi de care-si bat joc de 23 de ani !

        Tradarea de Tara
        In Aur se Masoara!
      • 0 (0 voturi)    
        Felicitari (Joi, 12 septembrie 2013, 12:14)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui UnFrate

        Felicitari pentru trezirea la realitate si curajul de a recunoaste o greseala. Toti gresim si de regula nu putem sti ca am gresit decat dupa ce gresim (destul de logic, nu?).

        Dar important este sa ne dam seama si sa schimbam pe viitor ceva.

        Sunt lucruri care ne dezbina si altele care ne apropie.
    • +3 (5 voturi)    
      basistule !! :)) (Joi, 12 septembrie 2013, 8:31)

      FPop2013 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

      Alius, nu ti-e teama ca vor aparea mazetele si finutzele sa te gratuleze drept "basist" ??? He, he, he ! Basistule !! :))) :))))))))))))))))))))))
      Apropos, unde o fi Mazeta ? Nu mai are ce zice in fata acestei mostre de idiotenie a plagiatorului nerusinat ??? Unde e tanti finutza ??? Se realimenteaza cu banuti pentru postari noi ??
  • +14 (18 voturi)    
    Pontaurule (Joi, 12 septembrie 2013, 1:55)

    Moro01 [utilizator]

    deci ori esti prost, ori esti idiot, ori rau intentionat magarule! una zici si alta faci!
  • +4 (6 voturi)    
    ROSIA MONTANA (Joi, 12 septembrie 2013, 7:15)

    domo [utilizator]

    va dati seama cine este premierul Romaniei?este incredibil cum poate face asemenea declaratii care il fac singur de rasul europei!!!dupa ce ca spune 5 minciuni in 3 vorbe mai vine la tv. si se face de rasul rasului!!!!PACAT PENTRU ROMANIA!!!!
  • +3 (5 voturi)    
    Asta da conducere... (Joi, 12 septembrie 2013, 7:42)

    petrol_head [utilizator]

    Eu nu imi pot imagine cum un om responsabil, asa cum ar trebui sa fie un prim-ministru, isi gaseste timp sa mearga pe la toate televiziunile si sa stea in talk-showuri ore in sir. Asta este lipsa de responsabilitate maxima. O tara nu se conduce de la televizor.
    Doar o sarcina as putea sa-i dau lui Ponta ca sa aiba cu ce-si ocupa timpul dupa ora 16:00 (parca pana la acea ora se lucreaza la stat), iar acea sarcina ar fi sa se apuce sa caute dosarul cu Bechtel prin toate birourile...nu se poate sa fi disparut chiar asa...
    ESTI UN PENIBIL PONTA. Mai bine ai guverna tara decat sa le faci rating televiziunilor pe la care te tot duci. Nu as avea nimic impotriva sa mai mergi la talk-showuri, isi mai expune si omul ideile ce naiba, dar ce faci tu este mult peste limita bunului simt. Du-te ba si sufleca-ti manecile si apuca-te de treaba, ca vad ca fugi cam mult de munca...iti place mai mult sa dai din gura fara rost.
    In concluzie: DE DEPARTE CEL MAI SLAB GUVERN DIN 1989 INCOACE!!!
  • +3 (5 voturi)    
    anii '90 (Joi, 12 septembrie 2013, 7:51)

    slur [utilizator]

    "Eu nu vreau sa ne intoarcem la anii '90"
    Şi cine era la putere în anii '90, corcitură neocomunistă?
    Cucuveaua şi minerii.
    Singurul motiv pentru care statul roman nu exploateaza el la Roşia, e că şpăgile s-au dat deja, iar statul român nu-şi va putea da singur şpăgi.
    Dacă avea Felix companie de exploatare minieră, era de mult "rezolvată" problema.
  • +3 (5 voturi)    
    E bine sa ai duhovnicul in casa! (Joi, 12 septembrie 2013, 7:55)

    hotnewsfil [utilizator]

    Victor Ponta:
    1/Eu am fost impotriva proiectului Rosia Montana inainte pentru ca era sustinut de Basescu si am spus ca, daca il sustine Basescu, e ceva rau !
    2/ Eu cred ca parlamentul va adopta sau respinge!
    ======
    Seara, cum a trecut pragul casei comune, parintele sau de constiinta, duhovnicul de taina, preotul Ilie Sarbu, ce-i este si tata-socru a sarit cu gura pe el :
    - 'Te-am prevenit , mai baietas, ca, daca lasi din mana tratatul 'Cum sa mintim de sa-nghete apele', o sa te ajunga din urma Crin, asta care n-are niciun Dumnezeu, care doarme-n papuci, asta care zice ca da, recunosc ca, in '99, eram in guvernul CDR care lua decizii privind aplicarea Rosia Montana dar eram un biet copil nevinovat, doar Ministru al Tineretului si Sportului, care nu intelegea nimic din ce se discuta in guvern, daca nu era vorba de fotbal.
    Auzi la el, prostovanul prostovanilor ! Pai ce, acum intelege ceva din ce se discuta in guvern?
    Melita asta stricata, hodorogita, cu care ai facut uniunea 'Jos Basescu', somnorila o sa ajunga sa minta mai bine decat tine, mai aschiuta!
    Te-am invatat de o mie de ori ca minciuna nu este barda, e bisturiu fin, mai baietas, un fel de aparat laparoscopic.
    Nici nu trebue sa te simta pacientii, adica cei 74% ca ii operezi direct pe creer. O minciuna bine ticluita tine loc si de anestezic, poti sa operezi cu ea 'pe viu'. Poate fi folosita si la spalarea creerelor oilor tampe care v-au votat anul trecut,, mai gura-casca!
    Ca pdeapsa pentru gafele pe care le-ai facu azi, care te plaseaza, la minciuni sfruntate, dupa smnorila, sa scrii de zecemi de ori, toata noaptea,
    ' Jos Basescu !'.
    Hai, ia ceva in gura si treci la treaba.
    Trebue sa cer ajutorul Prea Fericitului Daniel, sa-ti faca o slujba, sa nu se mai cunoasca minciuna pe fata ta, sa minti desavarsit, de sa-nghete apele.
    Ai inteles ? Nu da din cap! Spune tare 'da'!
    • +2 (2 voturi)    
      Gadea? Ehee! Alta treaba. Lichea de lux ! (Joi, 12 septembrie 2013, 11:24)

      hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      DEX :
      HUIDUÍ, huiduiesc (húidui), vb. IV. Tranz. A alunga pe cineva strigând „huideo”, a batjocori violent pe cineva cu ocări și cu fluierături.
      ====
      A doua zi, dimineata, tata-socru, rascolit de gandurile din timpul noptii, l-a luat imediat in primire pe ginerica :
      -'Acum, ca nu e Daciana de fat sa ne-auda, iti spun in fata : eu pusesem ochii pe Gadea de la Antena3, omul de casa al tovarasului Dan Voiculescu. sa mi-l fac ginere.
      Tovarasul Voiculescu cazuse de acord, cu o conditie : noi PSD sa facem ca el, tovarasul Dan ,sa fie presedintele tarii iar Gadea sa fie premier.
      Tovarasul Dan zicea ca in acest fel va pune calcaiul pe grumazul justitiei, ca i-ar face pe judecatori si pe procurori sa-i inghita dosarele, fara apa, asa cum faceau tovarasii lui de arme inainte de '89.
      Tovarasul Iliescu a fost de acord s-o fac in acest fel fericita pe Daciana dar, necaz mare, tocmai cand sa batem palma, nu stiu de unde dracu', Doamne, iarta-ma, a aflat somnorila, a sarit ca ars si ne-a amenintat ca scoate intreg PNL in Piata Universitatii sa ne strge 'huideo'.
      A cazut combinatia, spre norocul tau, ametitule care puti de minciuna si de prostie!
  • +5 (7 voturi)    
    retard (Joi, 12 septembrie 2013, 8:19)

    liviusmaximus [utilizator]

    un retard a ajuns cel mai "puternic" om in statul roman
  • +4 (6 voturi)    
    concluzie (Joi, 12 septembrie 2013, 8:22)

    moby dick [utilizator]

    Deci adunatura asta de pacalici asa guverneaza tara : daca Basescu sustine ceva, noi suntem contra din principiu, chiar daca n-avem habar !
    Iar prim-ministrul (nu "primul ministru" dragi romani)
    nu are nici o problema sa recunoasca asta !
    Declaratia este absolut halucinanta si exprima perfect incompetenta totala a acestui guvern de neputinciosi.
  • -3 (7 voturi)    
    Patapievici si Mihaies (Joi, 12 septembrie 2013, 8:41)

    teodorg [utilizator]

    investitori la Rosia Montana? Uite ca mai aflam si noi cate ceva nou de la televiziuni despre abilitatile de businessmeni ale unor pretinsi oameni de cultura. Intre doua o carte cu amintiri din adolescenta comunista si o emisiune culturala, nu strica si o investitie promitatoare. :))
  • +3 (5 voturi)    
    Ponta , aurul si ardelenii (Joi, 12 septembrie 2013, 8:45)

    sailor [utilizator]

    Este clar ca buna ziua intentia gastii lui Ponta, stati asa , nu vreti de buna voie ? este si varianta cu tribunalul de la Viena. Incet incet ies la iveala intentiile hotilor USL. Toata vara Ponta a stat in America, nici dracu n-a stiut pe ce bani , unde si cu cine s-a vazut.Acum intelegem si noi ca baiatu a fost la universitatea de vara de smenologie . El nu face ce vrea el , ci totul este dupa un plan bine stabilit si sunt sigur ca daca asta cu datu in judecata nu va prinde, mai sunt variane pregatite de baietii destepti din America. Imi puneam intrebarea de ce guvernul nu intervine impotriva demonstrantilor din Bucuresti ? acum am raspunsul- pt. ca nu-l interesa in nici un fel ce se intampla acolo, dimpotriva a cazut repede pe spate si a zis pas la proiect. Gugustiucu l de Antonescu luat prin surprindere de evenimente, s-a apucat sa-si dea cu parerea , de nespecialist spune el. Asa crede ca este absolvit de vre-o vina. Lucrurile nu se termina asa simplu. Probabil va fi un santaj mai mare prin care se vor face reglaje politice si economice ,toate pe spatele nostru. Si al vostru 7,5milioane de parteneri ai lui Ponta.
  • +3 (5 voturi)    
    acest idiot .. (Joi, 12 septembrie 2013, 9:13)

    pita [utilizator]

    ne tot invarte in jurul ''iepei lui Decebal'', nu ne intereseaza nechezatul ei !, sant consternat de lasitatea, incompetenta , inconsecventa , de minciunile ordinare cu ochii deschisi a acestui pm , ne-a facut de rasul LUMII si ma mir cum dracu de nu-i rusine ! da-ti demisia pana nu-i tarziu ! degeaba faci referinte la Basescu , lumea s-a convins de tine , esti cel mai prost pm din istorie!
  • +4 (6 voturi)    
    My god! (Joi, 12 septembrie 2013, 9:14)

    Sani [utilizator]

    Prostia acestui om atinge culmi nebanuite.

    Este chiar mai prost decat l-am crezut eu (in primavara lui 2012 sic!).

    Ma gandesc cat am fost (unii "minoritari") de naivi sa credem ca asta si varu' Antonescu sunt vanduti rusilor!
    Fratele-meu, rusii sunt baieti destepti, utilizeaza niste ticalosi inteligenti, puternici (v. Iliescu KGB) care isi indeplinesc misiunea de raliere la Rusia ortodoxa metodic, coerent. Asa ne-a f...t Iliescu.

    USL-amii astia sunt niste cretini, rusii i-au folosit doar sa "spurce apele" in Romania, avand in vedere ca oricum nu puteau mai mult.

    Unde sunt desteptii de 70%? In curand nici ei nu vor recunoaste ca au votat asemenea tembeli.
    Unde sunt postacii de serviciu (Mazeta, Evoque, Finutza, Contele de doi bani...etc....).
    • 0 (2 voturi)    
      mazetele si finutzele (Joi, 12 septembrie 2013, 9:27)

      FPop2013 [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      Mazetele si finutzele se alimenteaza cu bani de la sursa, si pe urma apar sa te injure declarandu-te "basist".
  • +2 (4 voturi)    
    Ticalos (Joi, 12 septembrie 2013, 9:16)

    Razvan_M [utilizator]

    In strada trebuie sa-i spunem asta.
  • +1 (3 voturi)    
    Plagiat de premier (Joi, 12 septembrie 2013, 9:42)

    dragsor [utilizator]

    Asta e prim ministru sau e la misto un simulant?
    Adica omul din fruntea executivului nu ia decizii in favoarea cetatenilor acestei tari ci in functie de preferintele lui politice si de simpatii?
    in alta ordine de idei, oare un om normal ar face astfel de declaratii?
  • +6 (6 voturi)    
    maramureş (Joi, 12 septembrie 2013, 9:44)

    barbu007 [utilizator]

    şi totuşi, undeva, lângă baia mare, se pare că există o exploatare auriferă pe acelaşi sistem poluant, cedată unei firme ruseşti, dar despre care presa inclusiv păstrează o suspectă tăcere.
    • +4 (4 voturi)    
      interesele rusesti (Joi, 12 septembrie 2013, 10:11)

      FPop2013 [utilizator] i-a raspuns lui barbu007

      Pai da, cand e vorba de ruznaci, nu mai tipam in nici un fel, fie pro, fie contra. Rusii trebuie menajati, nu ?
    • +2 (2 voturi)    
      Bravo !! (Joi, 12 septembrie 2013, 11:07)

      SorinValeriu [anonim] i-a raspuns lui barbu007

      +++
  • +3 (5 voturi)    
    Constatare (Joi, 12 septembrie 2013, 9:55)

    catalin72 [utilizator]

    Constat ca nici pina azi Viorel si Crin n-au aflat ca sint la guvernare ,vorbesc de dezbateri si aprobari de parca ar fi in opozitie ...
  • +1 (3 voturi)    
    Basme pentru copii (Joi, 12 septembrie 2013, 10:26)

    brad1155 [utilizator]

    Aici la Antena 3 e ca la Sheherezada. Vin povestitorii lui Voiculescu, deapana 1001 de prostii, pe care adormit sultanul Gadea le asculta, fara sa inteleaga nimic. Pentru el orice poveste depanata se termina cu happy end: ziua de salar. E amuzant dar si plictisitor pe deoparte, dar si foarte grav pe cealalta, pentru ca sunt idioti ca si Gadea in tara asta care asculta asemenea povesti si pentru ca nu s-au maturizat, inca le mai cred. Singurul subiect pe care Gadea, probabil l-ar intelege, ar fi cel cu maidanezii, dar numai daca il musca vre-un caine.
  • +6 (6 voturi)    
    Demisia (Joi, 12 septembrie 2013, 10:28)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Demisia , Ponta, pentru minciuna transparenta la guvernare, pentru incapacitatea de a pune in aplicare programul USL promis la alegeri.

    Demisia.
  • +1 (1 vot)    
    Declaratie socanta ! Stie cineva ? (Joi, 12 septembrie 2013, 10:48)

    SorinValeriu [anonim]

    "Evident ca exista interese, pentru unele dintre ele am si date, de a nu exista o dezvoltare economica a Romaniei. Ca si presedintele tarii, ca si anumiti ministrii, avem acces la diverse lucruri care tin de interese din afara Romaniei impotriva unor proiecte economice. Rosia Montana e unul dintre ele, dar mai sunt si altele, mai importante. Nimeni nu vrea ca Romania sa fie un mare producator de energie"

    - interese de a nu exista o dezvoltare economica a Romaniei ??? Din partea cui ? Est ? Vest ?
    - nimeni nu vrea ca Romania sa fie un mare producator de energie ?? Cine e "nimeni" ? Corelat cu stirea ca Romania poate primi o amenda de la UE pentru ca nu respecta directivele europene privind piata energiei, concluzionez ca acest "nimeni" e UE. Desi initial credeam ca e Rusia, care doreste dependenta energetica...
    Stie cineva un raspuns serios !!??
    • 0 (0 voturi)    
      el e (Joi, 12 septembrie 2013, 12:22)

      Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui SorinValeriu

      el insusi e doar un mare ... nimeni!
  • 0 (2 voturi)    
    nu se inteleg la impartirea (Joi, 12 septembrie 2013, 10:50)

    fosta zoezoe [utilizator]

    gentilor ! Daca se va face sau nu se va face proiectul nu va fi datorita conditiilor de mediu sau economice ci dupa marimea gentii uneia dintre parti , ca e clar ca sunt cel putin 2 forte care arunca presiuni-sa zicem- pe piata !!! Suntem pe culmile prostiei, manipularii, coruptiei cum nu am fost vre-o data !!! Cauta inebuniti hotiile guvernului precedent pe care le-au clamat ani de zile si vedem ca nu prea sunt....Adica atunci cand acuzau eu credeam ca stiu ce vorbesc .....
  • +5 (7 voturi)    
    Ponta "daca il sustine Basescu, sigur e ceva rau " (Joi, 12 septembrie 2013, 10:51)

    peat [utilizator]

    daca Basescu zice ca ma-sa e femeie despteapta, Ponta zici clar ca nu e bine....si o face proasta pe ma-sa! :) ce logica de dobitoc
  • +1 (1 vot)    
    ministrii pnl din guvern (Joi, 12 septembrie 2013, 12:10)

    fosta zoezoe [utilizator]

    au sustinut proiectul lui ponta ....devreme ce a fost transmis parlamentului.antonescu ii va inlocui ? Adica antonescu , al doilea om in stat nu stia nimic despre Rosia Montana (nici dpdv al mediului nici economic) , desi oamenii sunt in strada de 10 zile, desi nevaca sa a tinut prelegeri la Parlamentul european in legatura cu problema de mediu de la Rosia.E drept 2 pentru si 2 contra.....Concluzia:schizofrenie !
  • 0 (0 voturi)    
    stanga vrea investitie, dreapta...nu ! Azi.Maine.. (Joi, 12 septembrie 2013, 12:39)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Explicatii va rog , atat cat va permite netul ! Sa nu ziceti ca v-am manipulat .
  • +1 (1 vot)    
    dreptul de propietate (Joi, 12 septembrie 2013, 12:48)

    mihail nica [utilizator]

    m-am cam lamurit. se vrea anularea prin lege a titlurilor motilor. nu le revendica nimeni ? si aurul, aurul confiscat mai e in bnr? aceste titluri erau lasate mostenire...
  • +1 (1 vot)    
    Sunt si ei buni la ceva... (Joi, 12 septembrie 2013, 13:17)

    alnimanui [utilizator]

    Cineva declara ca se bucura la vederea unuia mai gras si mai chel ca el. Eu de cand conduce USL ul ma simt chiar o fiinta superioara ! Desi as prefera sa ma simt prost de tot.
  • +1 (1 vot)    
    Ponta a fost impotriva proiectului (Joi, 12 septembrie 2013, 13:44)

    marga 2 [utilizator]

    Roșia Montană numai că era inițiat de Băsescu,dar cînd aflat de la Sova că se pot cîștiga bani frumoși din afacere,sa răzgîndit.Oare cît va fi comisionul mamei lui Sova,în caz că Gold Corporatin ne va cere despăgubiri ? Oare cît va lua Ponta de acolo ,că le-a făcut jocul ?
    Afacere ''cinstită '',ca printre prieteni.Nimeni nu va afla vreodată.Cîte afaceri de acest gen ne mai pregătesc useliștii ?Poate urmează gazele de șist ?
  • +3 (3 voturi)    
    gretos inconstient incompetent si nesimtit!!! (Joi, 12 septembrie 2013, 13:46)

    blabla2013 [utilizator]

    eu am convingerea ca tot ce propune plagiatorul ordinar, e gresit! asa cum el insusi, ocupand functia pe care o ocupa, este o greseala a acestui popor cu 40% analfabeti, care o vor plati cu varf si indesat!! Imi pare rau si imi e rusine ca traiesc in tara "condusa" de astia!!
  • +2 (2 voturi)    
    sa fim seriosi, desi ne pufneste rasu-plansu (Joi, 12 septembrie 2013, 13:50)

    blabla2013 [utilizator]

    asta n-are altceva de-a face cu Gorjul decat mafia care l-a sustinut si promovat pana a ajuns ce-a ajuns, vai de capul nostru. Ba, ponta, daca ai fi vrut sa inveti cum se guverneaza o tara trebuia sa te duci , ma baiete, la un training, ceva, la o simulare, undeva in tarile babaniere, nu sa inveti "din mers" cum ne spuneai ranjind, :simpaticule", pe spinarea noastra!!! Romania chiar mai are oameni cinstiti, inteligenti si competenti, in ciuda eforturilor voastre disperate de a-i face sa dispara!!!!!!
  • +2 (2 voturi)    
    Si copy paste -ul asta e premier ? (Joi, 12 septembrie 2013, 14:04)

    falcoind [utilizator]

    "Daca a sustinut basescu sigur e gresit" cit poti fi de cretin sa judeci asa , mai e nevoie de alte dovezi ?
    Dormiti in pace USl-aii vechiaza, somn usor Romania dar sa nu va mirati daca la trezire sunteti doar RRomani restul plecara.
  • +1 (1 vot)    
    Nu pot sa cred ca a spus asta (Joi, 12 septembrie 2013, 17:11)

    skanda7 [utilizator]

    Ce mentalitate de copil tampitzel la Ponta. Incredibil ce poate scoate pe gura ....
  • +1 (1 vot)    
    halal ! (Joi, 12 septembrie 2013, 17:34)

    gabrielita [utilizator]

    Unele afirmatii ale dlui Ponta il plaseaza in zona oamenilor fara logica,un om pe a carui gandire nu poti conta.Deci el nu analizeaza ce spune Presedintele ci neaga din start orice vine de la dl Basescu. Halucinant ,periculos ,ilogic si descalificabil ptr omul Ponta ca premier.Vai de noi romanii cu asemenea exemplare care ne conduc . .La sapa dle Ponta !,acolo nu trebuie logica si gandire,pericolul fiind sa-ti dai in propriile picioare si nenorocesti doar propria persoana ,nu un intreg popor .
  • 0 (0 voturi)    
    vai de capul nostru (Joi, 12 septembrie 2013, 19:05)

    cicibau [utilizator]

    Astia sunt cei pe care unii I-au votat si pe zi ce trece ma ingrozesc de declaratiile pe care le dau.Ei spuneau nu la tot ce spunea Base da chiar daca era bun sau era rau doar pentru ca dadea bine pe sticla dar ca sa aibe vreo idee despre cum se conduce o tara ma refer economic nu au nici o treaba. Astia dau dovada de un cinism si de o imbecilitate greu de inchipuit adica cine e impotriva noastra e dusmanul si ii bagam pumnul in gat pana moare. E mai rau decat pe vremea impuscatului. Tot asa si cu declaratia aia care sincer m-a socat cum ca Ponta sterge de pe harta economica judetul Alba, in loc sa gaseasca solutii pentru a aduce alti investitori. Pe cand al XIV- lea congres?
  • 0 (0 voturi)    
    Deci sa intelegem (Luni, 16 septembrie 2013, 20:50)

    Ellias [utilizator]

    Ca acum daca Basescu nu vrea ca acest proiect sa fie deschis, atunci tu esti "Gigi Contra". Asa ai invatat tu sa faci politica de la tatuca iliescu si nastase, mai nemernic si vanzator de tara ce esti? La zid cu tine ca si cu Ceausescu. Macar ala a facut si lucruri bune, dar tu esti cea mai mare catastrofa ce s-a abatut asupra acestei tari. Da-ti demisia si pleaca in Congo..poate acolo esti mai bun , cel putin sa ii sperii pe aia.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică