Procurorul sef al DNA a propus rocada Mariana Alexandru / Lucian Papici la sectia I DNA. Kovesi: Este foarte greu sa ai incredere intr-o persoana care nici macar nu are curaj sau nu vine sa-ti spuna ca urmeaza sa fie delegata

de Red. Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 9 octombrie 2013, 18:49 Revista Presei | Radio TV

Laura Codruta Kovesi
Foto: Captura TVR1
Procurorul sef al DNA Laura Codruta Kovesi a propus rocada Mariana Alexandru / Lucian Papici pentru conducere sectiei I a Directiei Nationale Anticoruptie (DNA). Invitata miercuri seara la postul public de televiziune, in emisiunea "La varf" moderata de Mihai Radulescu, sefa DNA a aratat ca modalitatea in care a fost facuta intreruperea delegarii in functie a celor doi procurori a creat o vulnerabilitate in institutie, adaugand ca, desi nu contesta calitatile profesionale ale celor fdoi procurori propusi sa ii inlocuiasca pe Papici si Alexandru, exista o anumita neincredere in ei. "Este foarte greu sa ai incredere intr-o persoana care nici macar nu are curaj sau nu vine sa-ti spuna ca urmeaza sa fie delegata intr-o functie si afli dintr-un fax", a declarat Kovesi.

Amintim ca procurorul general al Romaniei, Tiberiu Nitu, a dispus saptamana trecuta incetarea delegarii procurorului Lucian Papici, cel care s-a ocupat de ancheta in cazul Dragnea, in functia de sef al sectiei I din cadrul DNA dupa ce cu o saptamana inainte, acesta ii prelungise lui Papici delegarea in functia de conducere cu inca trei luni, la cererea procurorului-sef al DNA, Laura Kovesi. Tot in aceeasi zi Tiberiu Nitu a semnat si revocarea delegarii adjunctului sefului sectiei I, Mariana Alexandru, acesta si Lucian Papici urmand sa activeze ca simpli procurori la DNA.

Prin decizia procurorului general in locul lui Papici a fost delegata in functie Iuliana Bendeac, iar in locul Marianei Alexandru a fost numit procurorul Viorel Cerbu.

Procurorul sef al DNA, Laura Codruta Kovesi, a propus ca Mariana Alexandru sa preia functia de sef al sectiei I din cadrul DNA, iar Lucian Papici cea de adjunct al sefului sectiei I.

Declaratii Laura Codruta Kovesi:

Despre intreruperea delegarii lui Papici
  • Incetarea delegarii functie a creat o vulnerabilitate in DNA.
  • Dar nu aceasta este principala problema, ci modalitatea in care s-a facut aceasta inlocuire.
  • Potrivit regulamentului DNA, procurorul-sef are si atributii de a recomanda procurorului general delegari. De la infiintarea institutiei si pana in prezent, nicio delegare in functie nu s-a facut fara aprobarea procurorului-sef al DNA.
  • Nu mi s-a cerut nicio astfel de recomandare, nici pentru intreruperea delegarii, nici pentru noile numiri.
Intrebare: Cum va explicati?
  • Eu pot sa-mi explic deciziile pe care le iau eu. Nu pot sa explic ce fac altii.
  • Nu mi s-a explicat. Nu vreau sa fac speculatii.
  • Cei doi procurori au avut o activitate meritorie in ultimii ani.
  • Nu mi s-a parut normal ca dupa sapte zile, fara nicio explicatie, procurorului sef sa i se inceteze delegarea.
  • Nu am nimic cu cei doi procurori propusi.
  • Am facut o recomandare scrisa ministrului Justitiei cu privire la persoanele care pot indeplini functiile de conducere.
  • Am optat pentru Mariana Alexandru si Lucian Papici. Imi mentin pozitia initiala.
  • Legea prevede ca o delegare se face in interesul serviciului.
Intrebare: Ce se va intampla?
  • Legalitatea masurii poate fi constatata de instanta de judecata daca cineva va ataca ordinul sau de CSM.
  • Am continuat discutiile cu ministrul Justitiei, imi sustin propunerea initiala
  • I-am adus la cunostinta ca s-a creat o vulnerabilitate in institutie, nu neaparat datorita celor doua propuneri, cat datorita modului in care s-a actionat.
  • Semnalul care s-a dat in sistem nu este foarte convingator.
Intrebare: Ati cerut si acum reinstalarea pe functie a celor doi?
  • Am depus la ministrul Justitiei o recomandare sa fie numiti dna Alexandru si dl Papici.
  • Urmeaza sa ia o decizie, daca isi mentine propunerile, daca face alte propuneri.
  • Nu am inca un raspuns in acest sens.
Intrebare: Ati avut solicitari din surse externe, ambasade?
  • Decizia de a se reveni la eventuale delegari apartine procurorului general, eu pot doar sa fac propuneri.
  • Cred ca dl Papici a avut o activitate remarcabila, sectia I este core-ul DNA, atat dl Papici cat si Mariana Alexandru au avut dosare importante.
  • Din punct de vedere al activitatii profesionale nu am ce sa le reprosez.
  • Din evaluarile mele am considerat ca sunt cele mai bune propuneri pentru conducerea sectiei I.
Crin Antonescu reprosa DNA ca vizeaza PNL, Ponta spunea ca sunt procurori basisti.
  • Eu nu comentez niciodata ce spun oamenii politici.
  • Nu facem dosare poliice, faptul ca investigam dosare in care sunt implicati politicieni nu inseamna ca facem dosare politice.
  • Nu cercetam oamenii in functie de apartenenta la un partid sau nu.
  • DNA a investigat persoane care apartineau diverselor partide politice.
  • Nu tinem statistici dupa apartenenta la partide.
  • Faptul ca ni se fac sesizari cu privire la anumiti oameni politici nu ne da noua dreptul ce sa sesizam sau nu.
Intrebare: Cum comentati sesizarile trimise de Corpul de Control al Guvernului?
  • Sunt inregistrate, pe o parte s-a inceput urmarirea penala.
  • Va asigur ca toate sesizarile primite sunt inregistrate ca dosare penale, se lucreaza, dar avem si noi problemele noastre cand vorbim de rapiditate, nu poti primi o sesizare si in zece zile sa dai si solutii.
  • Se lucreaza constant la aceste plangeri, am cerut tuturor sefilor sa verifice daca dosarele stau in lucrare sau nu.
  • Daca aceste sesizari sunt cu privire la fapte de coruptie si cad in competent DNA, toate sunt inregistrate ca dosare penale.
  • Noi putem face public date, doar cand se incepe urmarirea penala.
Intrebare: Ati discutat cu procurorii dupa acest episod?
  • Am adus la cunostinta procurorilor ca s-a incetat delegarea pe functii de conducere.
  • Cred ca singurul care va poate explica este procurorul general, nu pot face eu speculatii, nu am primit explicatii.
  • Am adus la cunostinta colegilor aceste ordine, toti procurorii sunt constienti ca trebuie sa-si continue activitatea, dar mentionez ca sunt cateva vulnerabilitati, care pleaca de la modalitatea in care s-a procedat. Exista o anumita neincredere in cei doi procurori care au acceptat propunerea.
  • Este o procedura in curs, in care nu am competente, s-a stabilit un calendar al Consiliului Superior al Magistraturii (CSM).
  • Au fost propuse doua persoane, procedura isi urmeaza cursul.
Intrebare: Ce sperati?
  • Astept sa vad ce se intampla, nu conteaza ce doresc eu.
  • Procesul nu e ireversibil, ministrul isi poate retrage propunerile, ce ne-am dorit nu s-a intamplat.
  • Cand am primit acel telefon, ca inceteaza delegarile, eu mi-am spus punctul de vedere ca aceste doua persoane trebuie sa ramana la conducerea DNA.
  • Aici e vorba de modalitatea in care s-a procedat, nu poti face parte dintr-o echipa fara sa discuti in prealabil cu sefii pe care ii ai.
  • Este foarte greu sa ai incredere intr-o persoana care nici macar nu are curaj sau nu vine sa-ti spuna ca urmeaza sa fie delegata intr-o functie si afli dintr-un fax.
  • Nu contest calitatile profesionale ale celor doi.
Intrebare: Sunt procurorii prizonierii unei lupte politice?
  • Nu e pentru prima oara cand se fac declaratii politice, noi ca procurori nu avem alte parghii decat de a sesiza CSM. Apreciez ca CSM a luat o pozitie si va ajunge la o concluzie daca s-a incalcat sau nu independenta sistemului.
Intrebare: Ce efecte concrete va avea?
  • Este o atributie care apartine CSM. Cand se fac declaratii defaimatoare la adresa unui magistrat, se poate sesiza CSM, care poate da o declaratie ca s-a incalcat independenta magistratului.
  • Pentru procuror e extrem de important, toata ziua suntem atacati ca facem dosare politice, si atunci procurorii apeleaza la acest instrument.
  • Propunerea pentru cadre de conducere se face de ministrul Justitiei, CSM emite aviz iar numirea se face de presedintele Romaniei.
  • Eu mi-as dori ca de fiecare data sa fiu consultata si sa fac o recomandare.
  • Sectia I investigheaza dosare de coruptie, si e extrem de important sa fie condusa de oameni profesionisti.
  • Seful sectiei I are si un alt rol: toate rechizitoriile din serviciile teritoriale se verifica ca legalitate de el, are un rol foarte important.
Intrebare: Erati la Bruxelles de trei luni, cine v-a convins sa veniti in tara?
  • Am lucrat la Bruxelles 7 luni, am fost propusa de ministrul Justitiei, am fost sunata de un consilier al ministrului si am fost intrebata daca imi dau consimtamantul.
  • Am acceptat, am trimis documentele, proiectul, si am acceptat aceasta functie.
  • Am o relatie profesionala cu dl Nitu, asa cum a fost si inainte. Astept un raspuns de la el.
Despre Dosarul Dragnea
  • Potrivit legii, procurorul sef al DNA are ca atributie verificarea legalitatii solutiilor dispuse de procurorii sefi de sectie.
  • Dosarul mi-a fost prezentat, am verificat legalitatea solutiei si am trimis dosarul la ICCJ.
  • Avand in vedere ca e un dosar penal in lucru, nu am voie sa emit pareri, sa comentez public acest dosar.
  • Instanta e singura in masura sa se pronunte.
Intrebare: Ce dosare mai sunt in curs?
  • Avem inregistrate aproape 3000 de dosare penale si perioada urmatoare va dovedi daca s-au oprit sau nu dosarele.
  • Pot sa va asigur ca procurorii isi continua activitatea.
  • In perioada imediat urmatoare o sa vedeti ca sunt si astfel de dosare care se finalizeaza.
Intrebare: Mai vine curent de la serviciile secrete?
  • Avem o relatie foarte buna cu SRI.
  • Primim astfel de informari tot timpul, primim si de la serviciile MAI, Aparare.
Intrebare: Nu e niciun scurtcircuit?
  • Nu.
Intrebata despre ancheta privind scurgerea de informatii
  • Se administreaza probe, pana nu se da o solutie, nu pot comenta public.
  • Scurgerile de informatii se verifica in cazul dosarului penal.

Despre Rosia Montana

  • Au fost dosare in lucru care au vizat activitati legate de Rosia Montana, parte au fost inchise in anii trecuti, in prezent nu avem un dosar penal cu urmarirea penala inceputa.

Intrebare: Exista varianta autosesizarii?

  • Nu facem public informatii inainte de inceperea urmaririi penale.

Despre cazul Papici

Intrebare: De ce mai e o miza cazul Papici?

  • Nu discutam cazul Papici, ci despre conducerea Sectiei I.
  • Am facut o recomandare ministrului Justitiei, am reiterat-o, sigur ca Papici nu mai poate ocupa functia, dar poate ocupa o alta functie de conducere in DNA.
  • Astept un raspuns, vorbim de doua functii de conducere extrem de importante.
  • Ma astept sa fiu consultata.
Despre Raportul MCV
  • O sa vedem cand va aparea raportul de tara. In ultimii ani, Ministerul Public si in special DNA au fost remarcate pozitiv.
  • Am avut o intalnire in septembrie, asteptam raportul si o sa vedem.
Intrebare: Care e amploarea fenomenului coruptiei in Romania?
  • Nu pot raspunde doar din perspectiva DNA, noi analizam doar marea coruptie.
  • In aceasta zona, stam foarte bine, avem foarte multe anchete finalizate cu condamnari.
  • Peste 90% din dosare sunt cu condamnari, sunt foarte multe condamnari - 40% sunt de inchisoare cu executare, 60% cu suspendare conditionata.
Despre solutia confiscarii extinse
  • E o solutie pe care DNA deja a aplicat-o, anul trecut s-a dispus confiscarea a peste 107 mil euro.
  • E extrem de important sa fim sprijiniti pe propunerea din proiectul meu, nu vorbim de noi functii pentru politisti, ci de detasarea a 50 de politisti la DNA, pentru a ne ajuta in verificarile financiare pentru indisponibilizarea unor bunuri ce vor fi confiscate.
  • Nu cred ca e o problema foarte mare detasarea a 50 de politisti, nu e vorba de noi angajari.
  • Avand in vedere suma de 107 mil euro confiscata de DNA in 2012.


Citeste mai multe despre   






















9960 vizualizari

  • +45 (55 voturi)    
    eu unul nu inteleg de ce.. (Miercuri, 9 octombrie 2013, 18:58)

    exilatul [utilizator]

    in rom toti care au functii importante in conducerea tarii trebuie sa iasa la tv sa explice deciziile pe care le iau sau care vor sa le ia...in special escrocul plagiator care se plinge ca nu i lasa marinarul sa munceasca dar el este aproape in fiecare seara pe ecran pt a si arata talentul de mistocar imbecil...
    • +33 (43 voturi)    
      unii chiar trebuie sa explice...... (Miercuri, 9 octombrie 2013, 19:32)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      .....oligofrenilor de grad a3, chiar daca acestia nu inteleg mare lucru dar altii, gen plagiatorul mincinos, se dau la tv ca sa prosteasca lumea dand doar impresia ca muncesc.

      Acesta este sistemul !
    • +11 (13 voturi)    
      Cerem CSM sanctionarea procurorului general (Miercuri, 9 octombrie 2013, 22:51)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      http://www.petitieonline.com/signatures/cerem_csm_sanctionarea_procurorului_general_al_romaniei

      SEMNEAZA PETITIA!
      • +6 (6 voturi)    
        Alt mincinos notoriu, Cazanciuc! (Joi, 10 octombrie 2013, 7:43)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Daca acest guvern nu pleaca si continua sa ne minta ascuzand furtul si prabusirea acestei tari, vom fi mai rau decat Grecia si iesirea din UE devine probabila!
      • +2 (4 voturi)    
        iesi in strada daca ai ceva de zis (Joi, 10 octombrie 2013, 10:01)

        Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        nu mima interesul pe petitii pe care nu le citeste nimeni.
        • +4 (4 voturi)    
          DNA (Joi, 10 octombrie 2013, 13:27)

          proletara [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

          sa-si faca datoria fara teama de politicienii corupti ! Noi, romanii din marile orase, din Ro si din lume, sa iesim in strada si sa reactionam la toate derapajele guvernantilor! DNA te-ai sesizat pentru tot ce am auzit ieri noapte de la domnul colonel (r) Gheorghe Oancea ?? Este cazul sa stim adevarul ! Continuati, va rugam, cercetarile domnului Oancea! Domnia sa a spus ca va fi de acord sa fie cooptat in echipa de procurori ! Nu ratati aceast accept venit de la un roman care iubeste Romania! Multumim! Justitia trebuie aparata!
  • +14 (20 voturi)    
    Ar trebui (Miercuri, 9 octombrie 2013, 18:59)

    Kepler [utilizator]

    ca ea sa faca recomandari chiar acum!
    Dar altele decit cele venite de sus!
  • -6 (22 voturi)    
    Eu tot n-am inteles (Miercuri, 9 octombrie 2013, 19:16)

    HP [utilizator]

    Exista sau nu o limita maxima de 2 mandate consecutive ?

    Daca da, de ce au fost delegati in continuare ?

    Daca nu, atunci de ce au fost revocati ?

    Daca da, atunci de ce ii propune iar ? Nu e ilegal ?
    • +24 (24 voturi)    
      rocada (Miercuri, 9 octombrie 2013, 19:34)

      goto [utilizator] i-a raspuns lui HP

      limita este. dar acum au fost propusi din nou dar facand rocada de functii: cine a fost sef devine adjunct, adjunctul devine sef
    • +34 (38 voturi)    
      Clarificare (Miercuri, 9 octombrie 2013, 19:35)

      EMP [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Exista o limita de doua mandate. Dar se accepta delegari temporare la finalul lor.
      Propunerea doamnei Kovesi era ca dl. Papici sa ocupe un post similar, la o alta sectie. Era practic o rocada pe posturi intre el si colega sa dna. Alexandru.
      Toata discutia s-a pornit de la faptul ca procurorul general (dl. Nitu, numit la insistentele PSD) i-a prelungit pe 3 luni delegarea dlui. Papici, apoi a revocat-o dupa doar cateva saptamani. Intamplator sau nu, Papici se ocupa de dosarul fraudarii referendumului de catre Liviu Dragnea.
      Eu nu cred in coincidente :)
      • +3 (5 voturi)    
        Am inteles (Miercuri, 9 octombrie 2013, 20:02)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui EMP

        Am inteles acum, multumesc.

        Dar Nitu, procurorul general, cum a prelungit delegarea cu 3 luni, daca i se terminase mandatul ?

        E legal sa prelungesti pe atata timp ?
    • +13 (13 voturi)    
      ca sa intelegeti..... (Miercuri, 9 octombrie 2013, 19:37)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui HP

      .....recititi macar titlul si veti intelege.
      "Rocada" inseamna schimbarea functiilor intre cei doi care din cauza ca si-au epuizat numarul de mandate, nu mai pot continua pe aceleasi functii.

      Ar trebui impus parlamentarilor si sefilor de CJ, tot un numar de maxim doua mandate. Doar asa sa mai scapam si noi de otrava asta.
    • +8 (10 voturi)    
      @ HP (Miercuri, 9 octombrie 2013, 19:46)

      victor L [utilizator] i-a raspuns lui HP

      da, exista o limita: 2 mandate de cite 3 ani.
      Dar se pot face delegari pe functie (pentru 6 luni sau un an, nu mai satiu) atunci cind nu s-au facut propuneri pentru inlocuirea sefilor carora le-a expirat numirea; nu poti lasa sectiile fara sefi.
      Au fost revocati pentru ca a indraznit sa finalizeze dosarul Dragnea si sa-l trimita la Kovesi.
      Nu ii propune "iar", ci face rocada pe posturi, ceea ce nu e interzis: dna ca sfa (din adjuncta), iar dl Papici ca adjunct.
      Este perfect legal.
    • +12 (14 voturi)    
      e simplu (Miercuri, 9 octombrie 2013, 20:21)

      Vlad C [anonim] i-a raspuns lui HP

      E simplu, ai voie doar doua numiri (mandate).

      Dupa ce un mandat expira, pana cand se face noua numire, cineva trebuie sa ocupe temporar aceasta functie, si acest lucru se face prin delegari de cate 3 luni. Numarul acestor delegari de 3 luni nu este limitat in vreun fel.

      Ar fi aberant sa delegi temporar pe altcineva decat pe cei tocmai care si-au incheiat mandatul, avand deja experienta in acel post, dar si acest lucru este posibil.

      In fine. Problema e ca dupa ce au fost mandatati temporar pentru inca trei luni, la numai o saptamna Nitu a primit ordin de undeva sa-i schimbe.

      Aceasta este problema. Nu au fost numiti noi sefi. Au fost inlocuiti cei cu mandat temporar cu alti procurori tot cu mandat temporar, fara nicio explicatie logica, inainte ca mandatul temporar anterior sa expire.

      Mai mult, in loc sa respecte procedura si sa numeasca noi sefi la propusi de Kovesi, seful DNA, Nitu a numit pe cine a avut el chef. Sau mai exact pe cine au dorit cei din partid.
  • +15 (15 voturi)    
    Kovesi (Miercuri, 9 octombrie 2013, 19:38)

    EMP [utilizator]

    Cred ca oamenii care au afirmat ca dna. Kovesi a pactizat cu noii stapani (adica USL) s-au cam grabit.
    Dna. Kovesi imi face impresia unui profesionist onest. Evident ca din functia pe care o ocupa nu se poate apuca sa strige "jos plagiatorul Ponta si clownul Antonescu". Pentru a putea ramane in functie si a-si face datoria e necesar sa se tina la distanta de disputele politice. Este calea aleasa de multi profesionisti onesti din Romania, care nu vor sa participe la hotia generala dar nici nu se pot expune, pentru ca in al doilea caz USL-istii i-ar elimina imediat.
  • +12 (12 voturi)    
    codruta (Miercuri, 9 octombrie 2013, 20:03)

    ubu [utilizator]

    Keep up the good work. Succes!
  • +15 (19 voturi)    
    Speranta noastra (Miercuri, 9 octombrie 2013, 20:06)

    Daniels22026 [utilizator]

    Uslamisti si-ar dori o conversatie permanenta si "generoasa" cu doamna Laura Kovesi, despre inculpate si dosare. Dar se tem ingrozitor de Procurorul Sef si de multi alti procurori de la DNA.

    Uslamistii realizeaza ca pot discuta strict probleme principiale cu doamna Laura Kovesi si doar atit. De aceea au invitat-o la TVR, ca s-o traga de limba, ca sa-si studieze inamicul.

    Laura s-a comportat impecabil. Le-a raspuns strict principial. S-au lovit de un zid. Dealtfel multi colegi ai ei sint cam la fel, seriosi, profesionisti, incoruptibili.

    DNA-ul este baza statului de drept, speranta noastra intr-o Romanie mai cinstita.
  • -1 (15 voturi)    
    Despre Rosia Montana si cum inchide ochii DNA (Miercuri, 9 octombrie 2013, 20:11)

    alex1234 [utilizator]

    Despre Rosia Montana si cum inchide ochii DNA

    "Intrebare: Despre Rosia Montana

    Kovesi: Au fost dosare in lucru care au vizat activitati legate de Rosia Montana, parte au fost inchise in anii trecuti, in prezent nu avem un dosar penal cu urmarirea penala inceputa.

    Intrebare: Exista varianta autosesizarii?

    Kovesi: Nu facem public informatii inainte de inceperea urmaririi penale."


    Daca mai avea cineva Dubii despre mascarada

    de justitie pe care o avem.

    Uitati aici o lunga lista despre cei implicati:
    http://www.romaniacurata.ro/ltfont-colorblackgtcaptura-statului-la-purtatorlt-fontgtltbrgt-30-de-n-4178.htm

    Practic 43 de suspecti pentru DNA...

    Uniti Salvam, Rosia Montana !

    Doar Noi In Strada ii mai putem deranja, pe smecheri!
  • -7 (17 voturi)    
    este fenomenul.... (Miercuri, 9 octombrie 2013, 20:34)

    republicanu [utilizator]

    Este fenomenul Putin-Medvedev care vad ca convine f.mult si in tara asta! Deci Papici-Alexandru Papici cate doua mandate fiecare si asa pana la pensie ! E f.trist daca tu ca si conducator te limitezi la doua persoane care sa conduca sectiile DNA !
  • -11 (21 voturi)    
    Kovesi asculta ordinele lui bese (Miercuri, 9 octombrie 2013, 21:44)

    jackalphonse [utilizator]

    dar nici usturoi n-a mancat si nici gura nu-i miroase.
    • +2 (6 voturi)    
      . (Joi, 10 octombrie 2013, 7:53)

      NeoRomanul1 [anonim] i-a raspuns lui jackalphonse

      Iar un postac, iar actiunea pe tipar dictat la instruiri: apropierea de Basescu a oricarei discutii, insultarea lui in preambul, apoi emiterea de tampenii care nu sunt sprijinite de nicio dovada.

      Mai exact, domnul jackalphonse declara ca d-na Kovesi asculta de ordinele lui Basescu si simpla declaratie tine loc si de justificare.

      Justificarea este un proverb care, prin faptul ca este vehiculat in mentalul colectiv, trebuie sa dea greutate spuselor.

      Postacii sunt distractivi cand le desconspiri metodele (nu sunt multe).

      Astept raspuns ca sa ne amuzam in continuare, domnule Jack :)))
      • -1 (3 voturi)    
        probabil kovesi asculta de ponta?:)) (Joi, 10 octombrie 2013, 10:30)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui NeoRomanul1

        @NeoRomanul1, nu sunt un postac. postarea ta este decenta, avand in vedere ca nu m-ai facut uselist, asistat social si angajat antena 3 sau spalat pe creier.
        kovesi chiar asculta de basescu, nu este ceva in care chiar si tu ai avea dubii. trebuie sa recunosc ca am mai multa incredere in cineva care asculta de basescu decat in cineva care asculta de ponta (nesimtirea lui ponta depaseste limitele ultimilor ani). l-am votat pe basescu de fiecare data si am avut sperante mari la el (daca as fi obligat sa votez-slava Domnului ca nu sunt obligat-intre cei trei tot pe el as pune stampila, dar cu greata omului obligat). felul in care incearca sa instraineze basescu tot ce avem mai de pret si duplicitatea m-au facut sa ma razgandesc acum cativa ani. incercarea de a diviza categoriile sociale (saraci vs bogati, bugetari vs privati, salariati vs someri, tineri vs batrani samd), m-a facut sa vad adevarata fata in care manipularea este o strategie de guvernare (pentru ca asta a facut, a guvernat pe timpul lui boc). fara doar si poate ca basescu, ca otrava politica este mai putin nociva decat ponta sau antonescu (care este sub orice critica), dar asta nu inseamna ca trebuie sa fiu partizanul unuia dintre ei.
      • 0 (4 voturi)    
        Pai, ce? (Joi, 10 octombrie 2013, 10:43)

        dbdb [utilizator] i-a raspuns lui NeoRomanul1

        Reciproca nu e valabila? Basescu si Kovesi dau declaratii care ar trebui sa ne fie suficiente, nu-i asa?
        • 0 (2 voturi)    
          . (Joi, 10 octombrie 2013, 17:55)

          NeoRomanul1 [anonim] i-a raspuns lui dbdb

          Avertisment: acest comentariu contine critici la adresa USL si poate provoca crize de convulsii telespectatorilor cuprinsi in programele tip mk-ultra ale antenelor.

          =======================

          1) A cui reciproca? A faptului ca jackalphonse afirma ceva fara argumente? Nu inteleg.

          2) Cam ce declaratii neargumentate dau Basescu si Kovesi? Sunt curios.

          Pana una-alta, dintre oamenii cu greutate politica, Basescu este singurul care argumenteaza cand spune ceva (Kovesi nici nu trebuie sa fie in vizorul public si este ok ca e rezervata in afirmatii).

          In rest, Ponta declama cotidian niste obraznicii aproape intolerabile de la un om politic care se pretinde de cariera, aducand mai degraba a continuare a schitei "D-l Goe", complexat care da cu tifla, fericit ca s-a catzarat undeva ca urmare a unei "majoritati" discutabile si efemere.

          Antonescu vorbeste fara incetare insa nu am auzit vreodata un rationament de la el. Doar un suvoi de vorbe care nu au nicio valoare, care ne duc cu gandul tot la Caragiale. Nu mai vorbesc de mimica nesincronizata cu subiectul discutiei si in ultimul timp asimetrica fata de axul vertical.

          Restul, cine? Un Vosganian care se taraie in genunchi cersind indurare dupa care se da cocos ca Senatul judeca, nu Parchetul etc? Un Sova care a infrant in mod inexplicabil legile europene privind Holocaustul? Suburbanii ceilalti de rang trei si patru trimisi obsesiv la B1 pentru a impiedica o emisiune civilizata?

          Pe unde s-a mai auzit un discurs logic in ultimul timp in afara de Basescu?
    • 0 (0 voturi)    
      Ponta, alaturi de Orban si Putin, (Joi, 10 octombrie 2013, 21:26)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      printre dictatorii Europei de Est.
      NIŢU TIBERIU-MIHAIL a ascultat ordinele lui Ponta.? Doar ia demis brutal pe Papici si Alexandru fara nici un motiv.
  • -3 (11 voturi)    
    Greu de inteles (Miercuri, 9 octombrie 2013, 21:50)

    marchi [utilizator]

    Justitia a ramas ne reformata dupa revolutie. Sunt multi oameni foarte cababili in justitie dar care nu ies in fata, de asemenea sunt multi cu o pregatire discutabila promovati din interese politice, fara a se recunoaste. Faptul ca populatia pune la indoiala independeta justitiei se datoreaza numai oamenilor justitiei care nu spun odata adevarul.Pornesc de la prezumtia de nevinovatie dar este greu de inteles de ce se insista atat pe rocada pe functii, de ce este mai important dosarul cu referendumul decat dosarele de coruptie grava, a caror rezolvare grabnica ar pune intr-o lumina favorabila justitia.
    • +3 (7 voturi)    
      . (Joi, 10 octombrie 2013, 8:00)

      NeoRomanul1 [anonim] i-a raspuns lui marchi

      Un postac mai subtil. Acesta e capabil sa umble la nuante :)

      Dosarul cu referendumul este CEL MAI IMPORTANT din Romania, deoarece actiunile savarsite au fost de natura a falsifica rezultatul dorintei alegatorilor. Deci, s-a lovit direct la baza democratiei (democratie = puterea poporului).

      Rocada pe functii este singura solutie in momentul de fata, in care Justitia si instrumentele ei sunt o tinta a unui USL dezlantuit, care nu intelege sa se supuna legii (vezi taraiala in genunchi a lui Vosganian, care a si devenit prin votul colegilor lui Superman, absolut imun la legile Romaniei, spre deosebire de Videanu, care e si el om ca noi).

      USL revarsa o cantitate uriasa de ilegalitati zilnice, care chiar daca ar ramane in proportie de 10% dupa ce vor fi inlaturati si tot vor cauza daune grave Romaniei.
      • -1 (5 voturi)    
        Dar dosarele voturilor false de la (Joi, 10 octombrie 2013, 10:46)

        dbdb [utilizator] i-a raspuns lui NeoRomanul1

        alegerile prezidentiale din 2009 de ce nu se ancheteaza? Ce, votul fals din 2009 nu a falsificat rezultatul dorintei alegatorilor? Haida-de! Din ciclul - mogulii mei sunt moguli buni, mogulii altora nu sunt buni. Ori se face curatenie generala, ori avem ce avem acum. Dubla masura folosita la maximum.
        • 0 (4 voturi)    
          alt postac? (Joi, 10 octombrie 2013, 11:28)

          cinic [utilizator] i-a raspuns lui dbdb

          BEC a declarat 14 000 voturi multiple in 2009:
          A. diferenta de voturi a fost 70 000 asa ca... (ramai trist si neconsolat, chiar daca TOATE voturile au fost pro-TB si niciunul pro-Geoana)
          B. dosare sunt in instanta, adica PROCURORUL nu mai are vreo treaba (instructorul tau de partid face diferenta intre procuror si judecator?)
          C. Cam 600 de persoane au fost deja condamnate (dar, evident la voi la prtid se neaga asta).
          • 0 (2 voturi)    
            N-am timp sa detaliez, dar (Vineri, 11 octombrie 2013, 9:31)

            dbdb [utilizator] i-a raspuns lui cinic

            nu sunt in nici un partid, nu lucrez pentru nici un partid; voturile renumarate in 2009 au fost doar cele anulate si au existat si voturi anulate care s-au dovedit la renumarare ca il aveau pe Geoana ca votat, intradevar, au fost mai multe cele anulate, gasite insa valabile, in favoarea lui Basescu. Dar in 2009, nu asta era gogorita, mi-e si lehamite s-o mai iau de la capat. Au fost nenumarate cazurile reclamate de influentare si furt de vot, care nu s-au investigat, din varii motive.
      • -2 (6 voturi)    
        vrajeala propagandistica (Joi, 10 octombrie 2013, 11:18)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui NeoRomanul1

        nu mai poate base sau kovesi de dorintele alegatorilor:))) parca am fi la realesul:)))
        • +1 (5 voturi)    
          . (Joi, 10 octombrie 2013, 12:49)

          NeoRomanul1 [anonim] i-a raspuns lui jackalphonse

          Ca de obicei, nu oferi argumente sau rationamente. Arunci niste cuvinte, acolo, trantite fara nicio explicatie.

          Ca atare, e firesc sa fii ignorat pe mai departe.
  • 0 (12 voturi)    
    Dosar 11/P 2003 (Miercuri, 9 octombrie 2013, 23:04)

    alex1234 [utilizator]

    Pentru Kovesi:
    --------------------

    Dosar 11/P 2003 maior MAPN Tanase Nicolae

    Infractiuni la Siguranta Nationala

    Sesizare facuta de SRI

    Dosar care zace nerezolvat

    documentele secrete vandute catre RMGC

    au fost declasificate imediat

    pentru ca dosarul sa fie ingropat

    (citat dintr-un fost procuror care vorbeste
    pe Realitatea TV)

    Cum e Maior ca SRI-ul n-a informat Procuratura

    niciodata?

    Cum e Kovesi cu dosarele astea care au fost

    ingropate si asa au ramas
    • +5 (11 voturi)    
      Caut un scenariu simplu (Joi, 10 octombrie 2013, 0:21)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      N-are de unde sa stie Laura Kovesi despre dosarele vechi.

      Dar exploatarea Rosia Montana imi trezeste mari semne de intrebare. Pe de o parte mi se pare ca foarte multi oficiali si gazete au fost cumparati(e). Pe de alta parte, afacerea n-a fost demarata nici macar dupa 18 ani de la initiere. Ceva nu este in regula aici.

      In Romania coruptilor, afacerea ar fi trebuit sa inceapa demult, fara tam-tam. De exemplu, in vremea lui Nastase, de ce n-a demarat exploatarea?! Caut un scenariu simplu. Coruptia, tocmai pentru ca exista, arunca un mare semn de intrebare asupra intirzierii exploatarii.
      • -1 (5 voturi)    
        nu stie? altii stiu si din ziare (Joi, 10 octombrie 2013, 10:32)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        ...si dna kovesi nu stie. Daniels, nici tu nu crezi ce spui
        • -1 (1 vot)    
          N-ai inteles intrebarea (Joi, 10 octombrie 2013, 21:07)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          Tu astepti de la Procurorul Sef al DNA sa furnizeze public informatii din ziare?!

          Laura Kovesi a raspuns la o intrebare despre un dosar vechi, vehiculat in presa. Dar procurorii nici macar nu au voie sa furnizeze informatii despre dosare si cercetari in curs de derulare.
    • +3 (3 voturi)    
      logica sau bla-bla? (Joi, 10 octombrie 2013, 11:31)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      Daca SRI -zici tu- n-a informat procuratura cum sa existe dosar?
      Ajunge afirmatia unui procuror? daca da, cum de a scapat Nastase din 2 dosare. Iliescu de toate dosarele?
  • +9 (15 voturi)    
    A iesit (Joi, 10 octombrie 2013, 2:01)

    KostasP [utilizator]

    Si gica contra de la fabrica de impachetat fum sa-si strige ofu'. "E controlata de base", domne. Hahaha, aveti pe creier un pitic numit base.
  • +8 (12 voturi)    
    macar stim cine sunt preferatii infractorilor (Joi, 10 octombrie 2013, 5:20)

    dadan [utilizator]

    Am apucat sa vedem in felul asta cine sunt procurorii de casa preferati de coruptii din USL
    • +1 (1 vot)    
      . (Joi, 10 octombrie 2013, 18:14)

      NeoRomanul1 [anonim] i-a raspuns lui dadan

      Corect. Este inexplicabila lipsa de instinct de conservare a acestor procurori.

      Inteleg disperarea unei uniuni asa-zisa stanga cu asa-zisa dreapta, izvorata din informatiile lor despre apropierea finalizarii multor dosare.

      Dar cat de greu este unui procuror sa inteleaga ca in conditiile ramanerii in UE ni se cere transparenta si aplicare egala a legii intr-un fel care nu ne permite o abordare asimptotica?

      Deci, cat de greu e de inteles ca aceasta uniune se va termina tare prost si cu ani multi de racoare pentru cei implicati in fapte curente acum dar de neimaginat in urma cu un an jumatate?
  • +3 (5 voturi)    
    Coteria conduce (spoliaza) Romania! (Joi, 10 octombrie 2013, 7:23)

    hotnewsfil [utilizator]

    DEX :COTERÍE, coterii, s. f. Grup restrâns de persoane care urmăresc scopuri ascunse, egoiste și care urzesc intrigi și alte acțiuni reprobabile; gașcă, clică.
    ===
    Avem la dispozitie o serie de calificative (gasca, clica, clan, etc.) care sa ii descrie pe incompetentii, pe hotii, pe mincinosii , pe iresponsabilii, pe profitorii, pe paduchii iesiti pe fruntea tarii, cei care au pe mana soarta poporului.
    Viorel l-a promovat pe Buza (Robert) la varful 'Clanului Mincinosilor' si ii cere sa isi probeze dexteritatea de mincinos ordinar; Buza executa promt!
    Poporul trebue 'sa sparga gasca' aflata la putere, sa salveze ce se mai poate salva din aceasta tara.
  • +2 (2 voturi)    
    DNA, am studii superioare, de specialitate! (Joi, 10 octombrie 2013, 13:31)

    proletara [utilizator]

    Ma ofer,volunta, r sa ajut structurile dvs. in operatiunile unde aveti personal insuficient! Pe gratis!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri