VIDEO Traian Basescu, acuzatii grave: Victor Ponta si Sorin Rosca Stanescu - plan pentru punerea mea sub acuzare pentru inalta tradare

de Red. Stiri     HotNews.ro
Luni, 11 noiembrie 2013, 20:01 Revista Presei | Radio TV

Traian Basescu la B1 TV
Foto: Captura B1TV
Presedintele Traian Basescu a adus acuzatii extrem de grave, luni seara, la adresa premierului si a senatorului liberal Sorin Rosca Stanescu, spunind ca documentele false prezentate de SRS si acuzatia lui Victor Ponta cum ca ar fi "vandut Romania la Consiliul European" au facut parte dintr-o strategie care ar fi culminat cu punerea sa in Parlament sub acuzatia de inalta tradare. Basescu a declarat ca, odata pus sub acuzare de doua treimi din Parlament, ar fi fost suspendat pina la verdictul final al Inaltei Curti.

Presedintele Traian Basescu a fost invitat, luni seara, la emisiunea "Buna seara, Romania" difuzata de postul B1 TV.
  • HotNews.ro a transmis LIVE TEXT principalele declaratii ale sefului statului

Despre acuzatiile lui Sorin Rosca Stanescu:

Constatam toti ca Sorin Rosca Stanescu naiv. El e specializat in acest tip de diversiuni. Nu-l cred ca a luat hartiile de la Facias, ma tem ca a fost ajutat de un ministru liberal

Nu am niciun motiv sa suspectez ca ar fi fost implicat Crin Antonescu, dar in ce-l priveste pe ministrul Stroe nu am aceleasi garantii, insa nu le pot proba

Crin Antonescu a avut o pozitie politica corecta

Dar aduceti-va aminte declaratia lui Ponta - presedintele a vandut Romania la Consiliul European. Stupiditatea declaratiei e usor de combatut, nu stiu cine a cumparat-o, ce sef de stat sau poate presedintele Consiliului

Afirmatia avea menirea sa se adauge falsului generat de SRS, sa ajungem intr-o comisie care sa acuze presedintele de inalta tradare

E mult mai convenabila pentru situatia in care se afla ei, implica un vot cu doua treimi, care conduce automat la suspendarea presedintelui pana se pronunta Inalta Curte

Acesta a fost planul, si aici a lucrat si Victor Ponta

Cine crede ca Ponta si-a asumat riscul unei declaratii ca Basescu a vandut tara in CE, in care a jignit toti sefii de stat de acolo

Afirmatia a fost extrem de grava si avea scopul sa se adauge ca o piesa la acest plan

Maine la Paris ma voi intalni cu lideri europeni si o sa-i informez ca declaratia lui Ponta nu trebuie luata in consideratie, sa nu se considere niciunul jignit

(Ati mai discutat cu Ponta?) Nu mai ai cum sa discuti cu un astfel de om

Cand un premier plagiator se deda la asemenea minciuni care afecteaza teribil credibilitatea Romaniei, o spune premierul, nu un gigel din opozitie, ca Romania a fost vanduta. Foarte grava afirmatia

Va asigur ca toti liderii se intreaba cine a cumparat-o, cine e vizat de premierul Romaniei ca fiind cumparat




Despre dosarul Dunarea:

Am vazut mai inainte un senator PSD predispus la minciuna, in ce ma priveste. Eu, pentru ca dansul are parul alb, eu nu mai am par, dar avem proba ca e trecut prin viata, si spunea cine a vandut flota

Eu il intreb, inteleg ca a facut parte din serviciile de informatii, sa arate un singur document, o foaie de hartie care sa cuprinda propunerea de vanzare a unei singure nave si sa vada aprobat Basescu. E o mare minciuna generata de guvernul Vacaroiu

Spunea dl senator - de ce Basescu nu a desecretizat. Sunt 103 dosare mari, arhiva Dunarea Comercial, predate la arhivele statului. Daca cineva e interesat, trebuie sa le studieze. In mod cert pe acolo se gasesc si semnaturi ale dl Voiculescu pe diverse facturi

Nu se incadra in criteriile de predare la CNSAS si a fost predat la arhivele statului

Dunarea Operativ a stat sub acest nume desi e mult mai putin decat ascunde misterul. Acolo se afla in primul rand niste operatiuni speciale facute tot de Dunarea

Spre exemplu, daca un stat capitalist a vandut tancuri catre Israel, un mare grup occidental a vrut sa vanda intr-un stat unde occidentalii aveau embargou

Poate s-au vandut Romaniei si Romania prin firma Dunarea le-a vandut mai departe

Cam asta o sa vedem acolo. Sigur, o sa vedem si care a fost pretul cetatenilor romani de etnie germana care au primit aprobarea lui Ceasusescu sa mearga in Germania, sau a cetatenilor israelieni. Pentru ca regimul comunist a cerut bani

Cand am vorbit de comisie rogatorie, am vorbit de comisie legata de firmele lui Vintu

Cred ca ar trebui sa cautam prin alta parte decat in Cipru, pentru ca Voiculescu nu a fost un naiv sa nu distruga toata arhiva din Cipru

Eu as cauta daca exista vreo asociere intre actualele firme ale lui Voiculescu si Crescent, si acolo s-ar fi putut produce transferul de bani


Despre articolul din New Europe:

E publicatia lui Voiculescu, lasati-ma in pace. E exact mesajul lui Voiculescu si al Antenelor

O sa vedeti ca intr-o anumita perioada a apartinut trustului Intact, dupa care, pentru a-l neutraliza, se pare ca actionariatul a devenit unul din Grecia

Eu m-as gandi la relatii pe care Voiculescu le-a avut cu o anumita firma greceasca care a detinut Loteria

Despre legea Insoventei:

Ei nu baga in insolventa mari companii care au datorii, dar baga presa. Aici nu poate fi doar Voiculescu, el poate fi cu ideile

Uitati-va si la legea pe care am trimis-o in Parlament, unde se creau conditii ca TVR sa se asocieze cu firme private. TVR e intr-o situatie financiara infinit mai grea decat a oricarei televiziuni private

Va imaginati ca, dupa aprobarea legii, isi va vedea visul cu ochii si va putea legal sa conduca toata televiziunea romana? Acesta a fost obiectivul

Cred ca ar trebui sa fim optimisti. Eu in 2009 am avut toata presa impotriva mea si toate partidele si totusi am putut sa castig

Si nu cu furt cum spun propagandistii PSD, ci cinstit i-am batut. Ei au contestat rezultatul alegerilor, o stupiditate mai mare nu am vazut. Eu am avut un reprezentat in sectiile de votare, daca cineva a furat, ei au fost aceia

Au contestat rezultatul, s-au numarat doar voturile anulate. Si acolo am fost furat cu 5.000. Daca se numarau toate, cred ca se gaseau 1,5-2 mil de voturi furate de domnii de la PSD, PNL si asa mai departe


Despre situatia din Justitie:

Vom avea probleme pe raportul pe Justitie, nu cu DNA, nu cu Inalta Curte, nu cu DIICOT, ci cu Guvernul si cu Parlamentul

Cu Guvernul pentru ca reuseste sa aiba doi ministri, Fenechiu pana la condamnare, Dragnea care are dosarul trimis in instanta. Cand ai un ministru trimis in judecata, pana macar la prima sentinta il retragi din Guvern

Avem Parlamentul care refuza punerea la dispozitia Parchetului la Dobre, Borbely, Vosganian. Vom avea probleme la capitolul vointa politica

Eu nu spun sub forma de barfa, stiu cum se gandeste la Bruxelles, abordarea majoritatii e incorecta, daca vor sa faca ceva, trebuie sa corecteze rapid

Atacul la Justitie nu e in regula, e un alt capitol care va fi mentionat

Nu se va uita cum au fost schimbati cei doi procurori de la DNA. Ei isi terminasera un mandat, aveau delegatie pe trei luni pentru numirea altor procurori. Se va reprosa doar faptul ca au fost schimbati dupa sapte zile de la numire, incercand sa puna oameni pe care sa-i controleze

Presiuni sunt, rostite, nerostite, cea mai importanta e lagata de anihiliarea mea, pentru ca nu pot fi numiti procurori la conducere fara semnatura mea

Aici le tinem piept, mai gasim solutii de mijloc, nu-i pot lasa sa intre cu bocancii in parchete si la ICCJ

Azi, un judecator extrem de puternic si-a luat avizul 100% de la CSM, ma bucura extraordinar numirea sa

Vom avea probleme la MCV si nu trebuie sa ne aratam nici suparati, nici surprinsi, pentru ca stim ce am facut, politicienii stiu ce au facut


Despre noile impozite si taxe si reactia investitorilor straini: 

Eu as scoate lucrurile din declaratia, am spus inaintea lor ca e gresit. O inventare de noi taxe si impozite in criza blocheaza relansarea economica

Puteau sa generalizeze taxele existente, sa nu mai aiba exceptii. La noi orice are tot soiul de exceptii, functie de influente

Cea mai buna masura era sa nu inveteze taxa pe stalp, pe helesteu, pe piscina cred ca au gresit, le pot impozita, cele private, dar nu cele unde se face tratament, ala e obiectul muncii

Aici au gresit fundamental, mergand cu taxe noi, in loc sa scape de exceptii. Cred ca nu ar fi deranjat pe nimeni acest lucru

Dincolo de faptul ca inventarea de noi taxe si impozite genereaza disconfort major pentru proiectarea anului viitor

Cine isi poate face un buget acum pentru anul viitor? Sa nu credeti ca o firma, fie ea si romaneasca, lucreaza ca Guvernul Romaniei. Nicio firma nu poate sa previzioneze anul 2014 in noiembrie. Pai cand isi fac planurile de afaceri, cand nu stiu cat va fi combustibilul?

Asta e cea mai grea lovitura, si absolut nejustificata

Daca spun ca o introduc doar pentru autostrazi, eu va spun ca asa cum a plagiat fara rusine si nu a recunoscut, acum Ponta minte fara rusine. Romania are asigurati banii pentru autostrazi cu 95% contributia UE, doar 5% trebuie sa mai puna Romania. Suma pe care o gaseste in buget daca fura mai putin, daca dau mai putin la baronime in vederea alegerilor

Au blocat practic relansarea economica a Romaniei

Multi spun - ce a facut guvernul Boc? Noi am redus cheltuielile statului pentru ca nu ne mai puteam imprumuta. Eu am fost impotriva reducerii TVA

Cand aveam deficit de 8% nu aveam alta solutie. Acum, cand ai un buget aproape echilibrat, cu balanta comertului exterior aproape echilibrata, nu se justifica o crestere de taxe

S-ar fi justficat in continuare o reducere a cheltuielilor cu aparatul bugetar, ma refer la numarul urias de oameni care nu au ce face in aparatul central si local, nu la medici si profesori


Despre promisiunile USL in campanie:

Nu au fost promisiuni, au fost minciuni, au mintit populatia consecvent, ajutati de o buna parte a presei, si aici Intact a fost campion, pentru a dobandi puterea

Romanii au suportat un cost extraordinar al crizei, in 2010 si 2011, ca urmare a reducerii salariilor, pentru ca Romania sa nu ajunga cum a ajuns Grecia, uitati-va la Portugalia. Nu am vrut ca Romania sa ajunga atat de dependenta de finanta internationala ca Grecia, Portugalia, Irlanda

Daca oamenii astia nu ar fi tras franele economiei de dragul populismului, cu certitudine Romania avea sansa sa se relanseze

Romania are acum cel mai scazut nivel de investitii straine din anii '90

Manifestatii ale comunitatii investitorilor straini le vedem deja si i-as ruga pe romani sa vada ca nu inseamna sa fim slugarnici daca luam in consideratie punctele de vedere ale investitorilor straini, ci facem un parteneriat cu ei. Cea mai mare parte a locurilor de munca sunt create de ei

Trebuie sa existe un parteneriat intre Guvern si investitori, pentru ca ei au avut in vedere o fiscalitate cand au facut investitia

Cand tu vii peste noapte la sfarsit de an si introduci noi taxe, sigur ca multi se gandesc daca are rost sa mai stea pentru ca nu stii ce va fi anul viitor

Indexarea pensiilor nu depinde de Ponta, e in lege si trebuiau sa o faca

Singurul cost suplimentar, si e bine ca l-au asumat, e cresterea salariilor pentru medici rezidenti si profesori debutanti. Ne putem permite

Asta nu justifica batjocura cu 7 centi la motorina si benzina, nici taxe pe stalpi si helestee

Ei pacalesc electoratul ca introduc taxe noi pentru profesori, dar vor sa stranga bani sa-i puna la dispozitia baronilor locali pentru campanie. Asta e rostul

Discutam de cateva mii de profesori stagiari si cateva mii de medici rezidenti. Banii au destinatie sa indestuleze baronii locali, sa-i dea la firmele lor si acestea sa aduca bani inapoi la partid pentru campanie. Acesta e motivul distrugerii increderii in mediul de afaceri romanesc

Va spun ca un om care a discutat cu un mare investitor, presedintele Renaut Nissan, un subiect a fost mentinerea productiei la Pitesti

De ce am ridicat subiectul? Renault a anuntat deschiderea unei a doua linii in Maroc. Nu e un lucru care sa ne faca sa nu ne gandim daca vor sa reduca sau nu productia in Romania

Raspunsul sau a fost foarte simplu: atata timp cat uzina va fi competitiva va ramane deschisa

E nevoie sa nu arunci taxe noi, salariile trebuie crescute rezonabil, sindicatele au avut tot timpul un nivel de rezonabilitate suficient

Dar daca scade competitivitatea pe costuri introduse prin taxe, eu nu vad o perspectiva foarte buna pentru uzina de la Pitesti, nici pentru combinatul de la Galati

Pentru ce, ca sa dai bani la baronii locali? Oare merita asa ceva?

Dacia inseamna toata industria pe orizontala, daca se reduce productia, industria orizontala cu peste 100.000 de oameni pleaca in Maroc

Nu vreau sa se interpreteze ca sunt un prevestitor de vesti rele. Suntem la limita de competitivitate si introducerea de taxe noi care se baga la Dacia risca sa conduca la reducerea productiei si pe urma la incetarea productiei

Despre descentralizare:

Nu am vazut proiectul, dar daca vorbim de asta spun - o prostie majora, nu de continuarea descentralizarii avea nevoie Romania, tineti cont ca e stat unitar, care se controleaza in teritoriu prin directii ale ministerelor

Nu suntem stat federal sa nu ne mai intereseze de sanatate, cultura, dam tot la local

Trebuiau sa faca reorganizarea administrativa, si pe urma ca sa dea bine si la baroni, au spus hai sa descentralizam

Ei puteau reduce costurile prin configurarea reorgnizarii, lasai o singura directie de invatamant la sapte judete

Avem euro-regiunile pentru finantare, de ce nu te organizezi in felul acesta? Era mult mai ieftin

Inspectoratele de jandarmi, de politie, aveai unul la sapte judete, cu doi colonei adjuncti

Va fi un mare esec descentralizarea. Nu poti intr-un stat unitar sa lasi directiile descentralizate ale ministerelor la administraia locala. Cum mai controlezi implementarea legilor si a programelor?

(V-ati saturat sa fiti principalul vinovat din tara?) Pacaleala asta nu o sa mearga la nesfarsit

Ponta spune ca-l incurc. Sigur ca-l incurc. Nu pot sa-l las sa treaca cu legea prin care ia Romaniei 400 mil dolari, la Rompetrol. Cum sa promulg legea?

Cum sa-l las si sa tac cand da lui Bunea Stancu la Braila 2.800 de hectare de pamant de la Academia Agricola?

Cum sa nu-i spun: mai premier, oi fi tu plagiator, dar nu poti trece contractul Rosia Montana prin Parlament? I-am spus, in conditiile in care eu nu am fost si nu sunt un adversar a proiectului

Mi-a aparut insa un semn de intrebare. Am aflat de raportul pe care al are ministrul Hunor, care a plecat din guvern fara sa-l dea. Mi s-a parut necinstit, trebuie vazut cine a finantat acel raport


Despre USL:

(Cand se rupe USL?) Eu cred ca nu se rupe, sincer. Nu ar avea nimic de castigat, pana la urma sunt si ei oameni politici

PSD, daca se rupe de liberali, nu castiga prezidentialele, retineti ce va spun. Nu poate scoate cu un plagiator ca Ponta mai mult decat are partidul. El nu are cat partidul acum, in intentie de vot, cat are PSD, cred 35-37-38

Teoretic se poate orice, dar dupa mine PSD, daca se dezlipeste de PNL, nu are nicio sansa sa dea presedinte Romaniei. Liberalii, cum sunt, cum nu sunt, vor bate pe Ponta in turul doi

Ei se joaca acum de-a: Crin, sa vedem daca o sa fii candidatul nostru. In momentul in care stabilesc sa aiba propriul candidat, pierd alegerile

Cum credeti ca nu s-ar gasi o formula in toata dreapta, in turul doi, sa fie sustinut de toate partidele de dreapta

Daca sunt inteligenti, il sustin pe Crin, daca nu vor sa aiba presedinte inca cinci ani, rup alianta

(Cat de usoara va fi viata PSD cu Crin Antonescu presedinte?) Mult mai grea decat cu mine

Nu vad cine mai ramane cu PSD in alianta decat Voiculescu, daca rupa alianta

Dupa mine, Ponta nu are nicio sansa sa iasa presedinte. Inseamna ruperea aliantei, in care PNL pleaca, si nu cred ca dreapta nu va avea capacitatea sa ceara electoratului sa voteze candidatul dreptei, indiferent cine intra in turul doi, Antonescu, Predoiu, Ungureanu, Boc

Decat un plagiator mincinos ca Ponta, orice solutie e mai buna. Ponta guverneaza mintind, minte de dimineata pana seara

Cum spui tu presedintele ne-a vandut la Bruxelles, ca a fixat deficit mic, si tu ai votat tratatul fiscal in Parlament? Omul asta minte constant, o tara condusa prin minciuna e un dezastru

(Regretati ca i-ati dat mandatul de premier?) Am si eu niste limite, puse chiar de spiritul democratiei. Cand a fost la limita, cu o alianta DA care pierduse cu 2-3 procente, in 2004, am putut forta nota sa las PSD in opozitie, desi castigasera, am gasit solutia imorala, dar politic corecta

Acum, aveam in fata 70% in Parlament, nu poti mistifica democratia. Sigur, se putea imagina orice, dar cred ca nu era bine sa cream un astfel de precedent

Democratia are limite in care poti juca, la 2-3% am putut gasi o combinatie politica

Nu cred in ruperea USL. Sunt certati, se inteapa, au inceput sa nu se inghita unul pe altul, sunt presiunile din teritoriu, dar astea sunt ranchiune si suparari locale si tot mai dese, dar nu ruptura

PSD daca se rupe de PNL pierde presedintia. Singura sansa e sa aiba o negociere cu liberalii, sa inverseze rolurile eventual


Despre Mugur Isarescu:

Hai sa il lasam la BNR. Nu mai luati in calcul asa ceva. Nu cred ca intra intr-o astfel de competitei

Despre unificarea dreptei:

In cazul in care sunt oameni politici rationali, inteleg ca PSD nu poate da presedinte, PNL are sanse mai mari daca se rupe USL

Eu cred ca Antonescu poate sa-i intepe si mai tare, PSD nu va renunta pentru ca nu poate da presedintele, mai ales cand personajul e Ponta

Dupa mine PSD nu poate da presedinte singur iar daca se rup PNL are o sansa in plus, daca intra Crin in turul doi probabil ca si restul candidaturilor de dreapta se strang in spatele lui. Sigur ca nu imi place, dar nu sunt un om politic lipsit de simt politic

Daca intra in turul doi, ma angajez sa-l invat ce are de facut. Nu e o ferta, e o gluma, pentru ca nu va accepta niciodata si nici eu nu m-as duce dadaca la Crin Antonescu

Dreapta va da presedinte, daca se rup, ca intra Boc, Ungureanu, Antonescu, acela va fi castigatorul

Despre Emil Boc:

Stiu unde a aparut fotografiile alea, serveam masa. Nu luati orice fotografie ca semnal politic. S-a intalnit cu Elena Udrea si au discutat, mi-a dat telefon sa vorbim. Le-am spus: haideti la mine, va dau sa mancati la cazarma, la Cotrceoni. Boc a spus: Da' nu mai bine mancam in oras? Si am mancat in oras

Mi-ar placea sa fie candidat la prezidentiale pentru ca e un om extrem de onest si are curaj in momente dificile

Nu ne-am inteles cu TVA-ul, cand era presat. Dar Emil e un om onest, care a reusit sa apere justitia si ar tine serviciile secrete neutre politic, ceea ce e foarte important pentru sanatatea democratiei

Pacea ne-a adus-o Iliescu si nici acum nu am lichidat urmarile guvernului Nastase sub patronajului lui Iliescu. Si acum suportam costul prezentei lui Iliescu 10 ani la Cotroceni

(Regretati reducerea salariilor?) Nicio clipa, m-a costat foarte mult, dar era singura solutie. Emil Boc nu a furat, a luat niste masuri intr-un moment de criza

La momentul acela nu ne mai dadea nimeni bani, daca nu taiam oricum nu plateam. Romania a ajuns la deficit de 7%, sunt 9 mld de euro deficit bugetar. Si daca nu anuntam taierea incepeam sa nu platim deloc

Au fost greseli de comunicare majore. Mediul mediatic din 2009 - 2010, nici macar B1 nu ne dadea voie sa explicam, toata presa era antiguvernare, antipresedinte, la B1 mai scapam asa...

(Elena Udrea la prezidentiale?) Am rugamintea sa o intrebati pe ea. E totusi femeie, femeile se mai razgandesc, intrebati-o pe ea

(E Romania pregatita pentru un candidat femeie?) Sincer sa fiu, nu cred

(Predoiu?) Va aduce pacea peste tara, linistea peste patrie. Nu vreau sa-i fac anticampanie, dar e un om in care nu am incredere, i-am vazut flexibilitatea in guvernul liberal, s-a inteles cu Hrebenciuc, s-a inteles si cu mine, cand i-a spus Ponta a fost de acord, nu a vrut Crin. E mult prea flexibil si impaciuitor, Romania mare are nevoie de un mandat cu un presedinte care sa nu faca compromisuri

Credeti ca sunt multi presedinti care nu ar fi facut o intelegere cu Voiculescu in contrapartida pentru imagine? Cu Vintu? Eu nu le-am facut, si am avut costuri aici mult mai mari decat masurile de austeritate

Pana la urma omul ajunge sa creada acea minciuna, daca o aude zilnic la televizor


Eu am sugerat crearea Fundatiei Miscarea Populara, care a generat un mic partid. Imi pun sperantele ca va continua programul meu, nu au ei un procent mai mare, cand am sa pot am sa-i ajut, mie imi interzice Constitutia sa fac politica

Nu am incredere in PDL, ii vad si cum fac opozitie. Nu as mai discuta, e partidul meu de suflet si nu l-as barfi, dar nu le recomand sa greseasca cu un candidat care sa se inteleaga cu toata lumea, ca nu toata lumea e buna

Eu nu spun ca PDL e nefrecventabil, e partidul meu de suflet

(Va veti intoarce in PDL?) Nu. Dupa mandatul de presedinte, ma duc la fundatie, la Miscarea Populara, vreau sa-l vad cum devine foarte competitiv pentru alegerile din 2016

Am vazut teoriile cui transfera un politician electoratul. Electoratul nu se transfera, nu e un sac sa-l transferi. Sper ca cei mai multi sa opteze pentru un partid nou, cu o abordare de dreapta curata, vorbesc de PMP

(Planuri personale?) Am aflat, pe cele 290 hectare, 140 sunt cu grau si 150 cu orz. S-a cultivat fara sa se bage plugul in brazda, ii rog pe agricultori sa tina cont de aceasta tehnologie, e o masinarie care baga doar cativa cm in pamant niste varfuri, asa, si acolo semeni

Cand bagi plugul si intorci brazda, expui pamantul la soare, si pleaca apa din sol, ultima tehnologie e sa nu mai bagi plugul in brazda si sa vedeti, e regula se pun ingrasaminte care se duc la fundul brazdei. E o mare greseala, azotul nu ajunge la planta, practic dai degeaba. Cu tehnologia asta au pus azotul exact pe bob si a inflorit imediat

Cred ca vor rade agricultorii de se prepadesc: in mod normal la un hectar de grau se pun 240 - 250 kg de boabe. Cu aceasta tehnologie, cel care a facut lucrarea a spus punem 180 kg

Eu o sa ma ocup de agricultura, nu fiica-mea. (Ramaneti si politican?) Da


























18672 vizualizari

  • +32 (50 voturi)    
    sunt convins ca are dovezi (Luni, 11 noiembrie 2013, 20:24)

    adrian8 [utilizator]

    pentru acuzatile pe care le face , si cu face ca usl-istii si vorbeste asa fara sa aiba dovezi ...
    si in mod sigur o sa le prezinte azi sau cel tarziu maine !
    • +21 (33 voturi)    
      I-a imbarligat din nou Basescu! (Luni, 11 noiembrie 2013, 22:05)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      E clar ca Ponta nu va fi candidat la presedentie . Cacarau daca va fi candidat, va pierde clar.
      "Apropierea" lui Basescu de Antonescu ii face rau acestuia. Presedintele ii strica ploile, il scoate definitiv din cursa prin aceasta pozitie, infuriind electoratul antibasist al acestuia.
      Fac pariu ca in urmatoarele minute Cacarau va sari ca ars dand declaratii razboinice la adresa Presedintelui.

      Vreun pariu?...
      • +2 (4 voturi)    
        Il tin! (Marţi, 12 noiembrie 2013, 9:02)

        Bwana [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Cacarau o sa-i ciuguleasca din palma. Deja e in cadere libera. Singura lui sansa este sa se lupte cu Ponta. Daca PSD gaseste vreun prezidentiabil...desi e greu ca sunt orgolii multe si nu risca micul titulescu sa-si urce vreun oponent deasupra...gata.
        Oricum cred ca romanul o sa incerce iarasi sa se urce in doua carute deodata. Sa avem guvern si presedinte din tabere diferite...chipurile sa se controleze reciproc.
        Oricum ar fi insa...PSD nu se dezminte.Au o calitate extraordinara de a-l resuscita pe Basescu cand nici macar el nu mai spera la nimic.
        Show-ul asta ar fi total daca nu ne-ar afecta calitatea vietii tuturor. Pacat ca nu reusim ...ca popor vorbesc...decat sa stam cu spatele drept...pe burta.
    • +20 (26 voturi)    
      strange... (Marţi, 12 noiembrie 2013, 4:54)

      T34 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      Cert e ca Base le-a mai tras-o inca o data. Felicitari! Evident ca are dovezi, doar a candidat la alegerile din 2004 si stie ce s-a intamplat pe acolo. Mie imi vine, insa, sa vomit cand il vad pe drogatul de SRS ca acuza, chiar daca si el a mancat gras din fondurile alocate campaniei lui Base. Cat de stupid poate fi un individ sa-l acuze pe cel care a aranjat ca el sa fie platit, avand in vedere ca el insusi e cel care a primit banii?!

      Totusi, am o mare nedumerire: cu cel "pact de coabitare" cum ramane?! Ca nu vad pe vreunul sa-l denunte, desi se bat si se spurca la greu. Cred ca din titlul documentului lipsea un cuvant: trebuia numit "Pact de coabitare ROMANESC" :))
    • 0 (2 voturi)    
      Astia, nici macar o ironie... (Marţi, 12 noiembrie 2013, 14:24)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      evidenta nu recunosc! Daca avea dovezi, scotea o hartiuta, ceva, dupa modelul cunoscut! Dar ne pierdem timpul - pana la sfarsitul mandatului, numai d-astea o sa faca!
    • -1 (3 voturi)    
      Sarmanul, (Marţi, 12 noiembrie 2013, 18:02)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      iar o lua pe aratura,heiiii,inapoi,nea Base,revino-ti baiatule.
      Vorbe,vorbe,vorbe,asta vede lovituri de stat si comploturi,pai da-le domnule in vileag,fuguta la DNA la Cruduta matale,la Papici cel viteaz si arata-le documentele,ii si legam pe astia de la USL si uite cum invinge baiatu'.
  • +68 (78 voturi)    
    Astia din USL s-au pus (Luni, 11 noiembrie 2013, 20:40)

    Con_stan_tin [utilizator]

    cu cine nu trebuie, Basescu e un lider iesit din comun, pe masura ce bati la el devine si mai tare.
    • +46 (56 voturi)    
      Base greu de "ucis" n+1 sau fara numar (Luni, 11 noiembrie 2013, 21:31)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      oricum pinguinii nu se potolesc .
    • +18 (26 voturi)    
      ce nu te omoara.... (Luni, 11 noiembrie 2013, 23:19)

      Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      ...te intareste, este o vorba.
  • +68 (78 voturi)    
    hopaaa (Luni, 11 noiembrie 2013, 20:44)

    ws [utilizator]

    se pare ca a mai avut loc o tentativa de lovitura de stat. probabil ca cineva a tradat, nu stim deocamdata cine, de nu s-a dus la bun sfarsit planul.

    pe borfasii astia doar ani grei de puscarie poate sa-i potleasca.

    ws
    • +5 (7 voturi)    
      si un scuipat masiv al cetatenilor i-ar pune (Marţi, 12 noiembrie 2013, 9:39)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui ws

      pe ganduri ............
    • +2 (4 voturi)    
      dl.Servo! (Marţi, 12 noiembrie 2013, 11:34)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui ws

      acest domn de la C.E. nu vine sa admire Cismigiul sau elocinta kkraului.
  • -61 (73 voturi)    
    aferim (Luni, 11 noiembrie 2013, 20:45)

    Mazeta [utilizator]

    Traian Băsescu ar fi un bun președinte al Investitorilor Străini.
    • +47 (55 voturi)    
      tu te crezi (Luni, 11 noiembrie 2013, 21:11)

      keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      vreo mare economie in lume de nu ai nevoie de investitori ???? ai niste minti luminate in guvern acum de o sa ai pinza de paianjen in dos de foame , in curand !
    • +32 (40 voturi)    
      tu esti unul (Luni, 11 noiembrie 2013, 21:22)

      sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      sau mai multi?
    • +13 (15 voturi)    
      Cine are nevoie de investitii? (Marţi, 12 noiembrie 2013, 8:05)

      Encounter [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Pai daca tu crezi ca investitorii nostri sunt suficient de multi, puternici si cinstiti sunt de acord sa nu mai primim nici un investitor strain. Dar daca deschizi ochii si elimini din mintea ta mantrele tampite repetate intens la latrine de genul 'noi nu ne vindem tara' vei vedea ca de fapt avem nevoie de investitii straine si cei care isi bat cel mai tare joc de muncitorii romani sunt (ghici ciuperca) o mare parte din investitorii romani! Iar daca asta e tot ce ai putut azi, inseamna ca Base a inceput sa iti placa!
    • +13 (15 voturi)    
      suna un pic mai bine (Marţi, 12 noiembrie 2013, 8:22)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      decat presh al "investitorilor" romani, vintu, voiculescu, neculai, taratza, paturiciu, ghitza, fenechiu, etc.
    • +6 (8 voturi)    
      Bolnav (Marţi, 12 noiembrie 2013, 8:51)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Ia zi matale, anul trecut scriai un comentariu cu acest titlu?

      Cred ca ai fi scris ceva de genul:
      Crin Antonescu ar fi un bun președinte al Investitorilor Străini.

      Acum, fara munitie, o dai cum poti.

      Totusi n-ai nici o oglinda acasa?
  • -30 (36 voturi)    
    Hmmm (Luni, 11 noiembrie 2013, 21:08)

    MRSmrs [utilizator]

    =Cam asta o sa vedem acolo. Sigur, o sa vedem si care a fost pretul cetatenilor romani de etnie germana care au primit aprobarea lui Ceasusescu sa mearga in Germania, sau a cetatenilor israelieni. Pentru ca regimul comunist a cerut bani=
    Pretul era doar returnarea scolarizarii pe care au facut-o gratuit in Romania...
    • +30 (38 voturi)    
      huh? (Luni, 11 noiembrie 2013, 21:26)

      ws [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

      pai atunci hai sa cerem banii de scolarizare tuturor celor care au plecat din romania in ultimii 20 de ani, uite, da-i un telefon plagiatorului si sugereaza-i solutia asta. apoi au si ei mai multi bani de furat.

      in realitate e o prostie sa crezi ca exista invatamant gratuit. invatamantul ala gratuit era finantat din banii produsi de cetatenii romani, iar nemtii vanduti fusesera si ei cetateni romani.

      ws
      • +3 (13 voturi)    
        Se repeta chestia asta... (Luni, 11 noiembrie 2013, 22:36)

        Troller [utilizator] i-a raspuns lui ws

        ... scolarizarea e facuta din banii parintilor nu de la voi.
      • -8 (14 voturi)    
        Hmmm (Marţi, 12 noiembrie 2013, 0:16)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui ws

        O parte din cei care au plecat erau abia iesiti din facultate...cazul unui prieten evreu.
        Facultatea pentru straini era destul de scumpa in Romania...scolarizarea pentru romaniera gratis+camin+burse...iar asta se facea ca apoi sa produca in Romania si astfel statul sa recupereze investitia.
        Plecand...
    • +6 (8 voturi)    
      asa spunea (Marţi, 12 noiembrie 2013, 8:29)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

      si al batran.
      numai ca banii mergeau in conturi speciale, azi ale lui voiculescu, niculai.'
      daca ar fi fost asa, ar fi trebuit sa mearga la scolile absolvite, la bugetul ministerului invatamantului.'
      si ar fi trebuit percepute in lei, caci lei se cheltuisera, si platit in tzara de cei ce solicitau plecarea definitiva, in functie de procentul de amortizare.'
      caci multi dintre ei isi facusera stagii bune in romania, lucrand pe salarii de mizerie.
      numai ca, mai draga, tovarase, pretzul era stabilit spre a fi platit de statele...cumparatoare, la sume fixe si in valute forte.

      si ar mai fi ceva, nu se aplica etnicilor romani, in cazurile cand li se aproba plecarea definitiva.
      caci erau si romani care plecau cu aprobari, in regula.
      • +6 (8 voturi)    
        si ar mai fi cev (Marţi, 12 noiembrie 2013, 9:03)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        daca era ceva legal si cinstit, trebuia sa se deruleze prin ghiseele cec, nu prin ice dunarea, intreprindere de comert exterior specializata in operatiuni...speciale, de tipul celor aratate de base.
        dece prin intreprinderea securitatii si nu prin cec sau banca romaniei, la vedere.\

        si ar mai fi ceva: baza legala exista, exista o lege ?
        evident ca nu, era...operatiune speciala...\
    • +3 (5 voturi)    
      mai vedem si altceva... (Marţi, 12 noiembrie 2013, 11:37)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

      cati bani a luat Ioan Nicolae, CEL MAI MARE DONATOR la PSD. Iar cand Ioan Nicolae va da banii inapoi, scoate si PSD din casierie?
  • +48 (52 voturi)    
    Domnule Presedinte (Luni, 11 noiembrie 2013, 21:13)

    keiser_soze [utilizator]

    cum scapam de ei ? care este metoda legala de a asana tara asta o data pentru totdeauna ? Unde este punctul 8 din Proclamatia de la Timisoara ?
    • +12 (16 voturi)    
      Ma faci sa votez cinstiti (Luni, 11 noiembrie 2013, 21:50)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui keiser_soze

      si ai rezolvat problema, Dar cum faci fiindca mie imi place hotia si nu suport munca?
      • -4 (10 voturi)    
        uite (Marţi, 12 noiembrie 2013, 0:05)

        keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Facem toti in asa fel incat sa restabilim scara valorilor, nu stand cu mainile incrucisate pe piept, de acum !
        de-aia avem conducatorii pe care-i avem ! pentru ca nu sintem in stare sa gandim rece, faptic : ce-mi trebuie mie, omul obisnuit, sa am un trai decent, cu perspectiva stabila ! ma doare-n cot cum se numeste ministrul transporturilor, de exemplu, daca transportul functioneaza perfect.
      • +7 (9 voturi)    
        Principii in Constitutie (Marţi, 12 noiembrie 2013, 6:58)

        dana_s [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        As pune niste principii in Constitutie: sunt admisi in politica, in structurile statului etc. numai oamenii cinstiti (cei care nu sunt dovediti a fi hoti, condamnati, corupti, criminali, infractori interesati sa-si apere structurile mafiote etc.)
        Lucrul acesta era de bun simt in alte vremuri, acum trebuie scris negru pe alb.
        • +2 (2 voturi)    
          nu ai sa vezi asa ceva (Marţi, 12 noiembrie 2013, 9:39)

          rakleta [utilizator] i-a raspuns lui dana_s

          ever
    • -15 (23 voturi)    
      tomte, inteligentule! (Luni, 11 noiembrie 2013, 22:32)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui keiser_soze

      Cui ii ceri tu sa aplice punctul 8 al proclamatiei de la Timisoara?! Comunistului Basescu?! Il vezi in stare sa-si faca public "mea culpa", dupa care sa-si aplice lui primul legea lustratiei, sa abandoneze functia de presedinte, sa paraseasca el si intraga familie viata politica si sa se retraga la "mosia" de 300 de hectare(deocamdata) unde sa incerce sa redevina util tarii sale! Chiar crezi ca vrea asta?!
      • +9 (17 voturi)    
        hop (Luni, 11 noiembrie 2013, 23:18)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

        si vocea rusiei, chiar, cit o mai valora rubla, sau va plateste cu votca? De ce sa abandoneze ma, basescu functia de presedinte, ca asa vrea cumatrul putin si micii oligarhi locali de carton, ca negriciosul varan? In afara de miciuni si calomnii, ce mai stii ma, ca limba romana ai invatat-o cu goagal transleit.
      • +4 (10 voturi)    
        basescu (Marţi, 12 noiembrie 2013, 0:14)

        keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

        o sa plece din functie cand mandatul sau va ajunge la final, asta cred ca e limpede, dar ce te faci cu cei aprox. 600 + restul de prin tara care sint hamesiti, desi se tot rotesc la conducere de vreo 25 de ani ? ai impresia ca exista in lumea asta tara fara coruptie ? sistem de organizare fara pata ? in cazul asta....esti in dreamland ! In Romania, insa, s-a acutizat, e ca o cangrena. Te gandesti ca mai muncesc doar cativa, poate aprox. 3,5 - 4 milioane de oameni ? Din ce sa mai platesti un sistem ineficient si pagubos ? Eu cred ca Base ar introduce acest punct 8 daca ar avea, ca si noi, garantia ca urmatorii la conducerea tarii ar fi dracului buni de ceva pentru tara !
    • -16 (26 voturi)    
      Domnule Presedinte, (Luni, 11 noiembrie 2013, 22:35)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui keiser_soze

      du-te domnule la Antena 3,in primul rand are audienta cea mai mare,si tocmai a castigat niscaiva premii,si internationale si APTR,ceea ce nu este posibil la postul pe care-l iubiti!!!
      • +2 (8 voturi)    
        serios (Marţi, 12 noiembrie 2013, 0:07)

        keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        nu sint sigur ca am inteles ce ai vrut sa spui.....
      • +2 (6 voturi)    
        premiul ala cashtigat (Marţi, 12 noiembrie 2013, 8:54)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        e platit cu varf si indesat de Felix, nu e un premiu muncit, meritat, lasa o balta
        • 0 (4 voturi)    
          de unde stii ? (Marţi, 12 noiembrie 2013, 12:18)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          ai ceva dovezi ?

          sau doat comentezi , ca pe la toate articolele ... ?
          • 0 (4 voturi)    
            e evident, dar tu nu vezi (Marţi, 12 noiembrie 2013, 17:26)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

            vede TOATA lumea minus 7,4 mil ..adica gramada in care esti si TU !
  • -34 (44 voturi)    
    Hmmm (Luni, 11 noiembrie 2013, 21:13)

    MRSmrs [utilizator]

    =Cum sa-l las si sa tac cand da lui Bunea Stancu la Braila 2.800 de hectare de pamant de la Academia Agricola?=
    Vai, va,i vai...a primit mai mult pamant decat ioana basescu.:))) ...ce jignire.
    • +35 (43 voturi)    
      sau (Luni, 11 noiembrie 2013, 21:21)

      ws [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

      voiculescu, care a primit mai mult pamant decat ioana...

      diferenta e ca ioana a cumparat pamantul, borfasilor de la putere LI S-A DAT pamantul...

      ws
      • -10 (16 voturi)    
        Hmmm (Marţi, 12 noiembrie 2013, 0:34)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui ws

        =http://www.evz.ro/detalii/stiri/guvernul-a-transferat-peste-2800-de-hectare-de-teren-de-la-academia-de-stiinte-agricole-l-1045527.html=
        Unde scrie ca i s-au dat aceste hectare lui bunea?
        Faptul ca bese presupune asta nu este sustinut nici macar de evz.
        bese a incercat doar sa acopere uniasul caz de spalare de bani al ioanei basescu.
        • +2 (6 voturi)    
          cui? (Marţi, 12 noiembrie 2013, 11:42)

          foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

          cine gestioneaza ce s-a primit? nu cumva Bunea-Stanciu pres.CJ Braila?
          Ia spune-mi si mie cum faci spalare de bani cu imprumut bancar? Poate primesti un Nobel pe economie (ca si SRS)....
          • +2 (6 voturi)    
            Exact cum s-a facut prin Bancorex, (Marţi, 12 noiembrie 2013, 13:29)

            dbdb [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

            Banca Religiilor si Banca Agricola - iei un imprumut pentru un activ - falimentezi banca si ramai cu activul sau pui gaj activul supraevaluat de banca si nu mai platesti rata - banca iti ia activul si-l vinde subevaluat. Dar cel mai bine poate ne spune dl. Basescu, ca asa a facut cu linia de productie de inghetata, luata initial de fratele sau de la Banca Agricola cu dobanda subventionata de BERD, parca, dar pentru el, ca asa ne-a zis - el oricum nu putea sa ia imprumutul ca era in conflict de interese - dupa care nu a mai platit imprumutul dar a ramas cu linia de inghetata. Bl. Basescu sustine ca imprumutul s-a platit insa nu a prezentat documente in acest sens, dar oricum, nu conteaza, dl. Basescu este un politician cinstit, nu?
        • 0 (0 voturi)    
          http://legeaz.net/dictionar-juridic/spalarea-banil (Marţi, 12 noiembrie 2013, 22:26)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

          spălarea banilor - infracţiune care constă în comiterea uneia dintre variantele normative care au caracter alternativ: schimbarea sau transferul de bunuri, cunoscând că provin din săvârşirea de infracţiuni, în scopul ascunderii sau al disimulării originii ilicite a acestor bunuri sau în scopul de a ajuta persoana care a săvârşit infracţiunea din care provin bunurile să se sustragă de la urmărire, judecată sau executarea pedepsei; ascunderea sau disimularea adevăratei naturi a provenienţei, a situării, a dispoziţiei, a circulaţiei sau a proprietăţii bunurilor ori a drepturilor asupra acestora, cunoscând că bunurile provin din săvârşirea de infracţiuni; dobândirea, deţinerea sau folosirea de bunuri cunoscând că acestea provin din săvârşirea de infracţiuni (Legea nr. 656/2002)
    • +15 (23 voturi)    
      bravo (Luni, 11 noiembrie 2013, 21:24)

      RomaniaMea [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

      Atata ai inteles.
    • +20 (26 voturi)    
      ne lasi varane? (Luni, 11 noiembrie 2013, 21:33)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

      Dupa mintea ta de comunist este acelasi lucru daca x cumpara 200 ha de teren
      si
      Y primeste in folosinta 200 ha de teren?

      • +4 (10 voturi)    
        In folosinta dar nu numai. (Luni, 11 noiembrie 2013, 22:09)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        in folosinta pe de-a bogea!
        • -1 (7 voturi)    
          In folosinta? (Marţi, 12 noiembrie 2013, 0:37)

          MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

          evz:
          =Prin ordonanța de urgență 81/2013, publicată sâmbătă în Monitorul Oficial, 2.815 hectare de teren agricol de la Academia de Științe Agricole și Silvice „Gheorghe Ionescu-Șișești” către Consiliul Județean Brăila.=
        • +1 (1 vot)    
          Pomana (Marţi, 12 noiembrie 2013, 11:38)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

          se afla sus pe scara romaneasca a valorilor asa ca cei ce dau de pomana sunt printre primii votati.
      • -11 (19 voturi)    
        Hmmm (Marţi, 12 noiembrie 2013, 0:22)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Varan?
        .......................
        Revenind la lucruri serioase:
        de unde are basesca bani pentru a cumpara atata pamant?
        De la =tati= bugetarul?
        Sau de la micul satuc unde a fost...notar?
        Ha,ha,ha,ha!!!:)))
        • +11 (15 voturi)    
          sunteti fix penibili (Marţi, 12 noiembrie 2013, 5:52)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

          da ma, Ioana Basescu este problema in tara asta, ca a si-a cumparat ea un teren cu 200k de euro, ani luati de la banca. Da, ea e problema, nu Voiculescu, care are o avere de aproape 1 miliard de euro, bani furati de la RSR, sau Vantu, sau Ghita, sau Vanghelie (Electromagnetica, de ex, e a lui, teren de cateva ha in centrul Bucurestiului). Lista a mare, ma aburitilor, dar voi vedeti micile invarteli pe care le fac Basestii, o casa si-un teren.
        • +6 (8 voturi)    
          cum n-ai auzit de varanul turnator de rude (Marţi, 12 noiembrie 2013, 9:37)

          fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

          si pradator de patentat al statului, n-ai auzit nici de credit ipotecar pe 30 de ani, ca orice latrinar serios !
          • +4 (4 voturi)    
            La teren extravilan agricol nu am auzit... (Marţi, 12 noiembrie 2013, 13:31)

            dbdb [utilizator] i-a raspuns lui fosta zoezoe

            cu destinatia pentru folosit in agricultura nu, fara nici o investitie agricola pe el, ma scuzi, nu am auzit.Te rog cauta un alt exemplu similar, macar unul singur. Iti spun eu, nu exista!
          • -1 (1 vot)    
            Hmmm (Marţi, 12 noiembrie 2013, 15:20)

            MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui fosta zoezoe

            Doar o intrebare:cu ce a garantat basescu acest =credit=?
            PS.Nu spune povestea cu ioana basescu marele finantist ca rade si nuti de tine.:))
    • +15 (23 voturi)    
      mmmmmH (Luni, 11 noiembrie 2013, 21:33)

      the [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

      L-a primit, nu l-a cumpàrat
    • +8 (14 voturi)    
      atat de duce bibilica... (Luni, 11 noiembrie 2013, 23:25)

      Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

      ...atat poti.
      comentariu de doi bani, tipic barfa de mahala suburbana. Dar nu-ti fa probleme mari, sunt multi pe care-ti calca pe urme...
      • -8 (14 voturi)    
        Hmmm (Marţi, 12 noiembrie 2013, 3:09)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

        Jigniri, jigniri...atata pot postacii basescului...chiar nu are nimeni de acolo ceva imaginatie?
        Eu vorbesc de...mere...voi imi raspundeti de...pere.
        Lipsa de argumente va face sa jigniti...atat puteti atat faceti.
        PS.Eu m remarcat doar ca preshul minte iar: Bunea Stancu nu a primit nimic, este vorba ca Guvernul a transferat peste 2.800 de hectare de teren de la academia de științe agricole la Consiliul Județean Brăila.Consiliul Județean Brăila este condus de către Gheorghe Bunea Stancu (PSD)...dar asta nu inseamna ca i s-a transferat LUI personal acest teren, cum minte basescu, .
        Poate pot intelege si postacii asta....
        • -1 (7 voturi)    
          trebuie sa intelegi ... (Marţi, 12 noiembrie 2013, 12:25)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

          ce zice basu e sfant pt unii ... nu conteaza cat de mult minte !
          • 0 (4 voturi)    
            Hmmm (Marţi, 12 noiembrie 2013, 15:22)

            MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

            Acest argument il inteleg si sunt de acord cu tine.:))
        • -1 (1 vot)    
          Jigniri, jigniri... (Marţi, 12 noiembrie 2013, 22:33)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

          "uniasul caz de spalare de bani al ioanei basescu." Vezi ca esti pe urmele lui SRS.
    • +1 (5 voturi)    
      care e diferenta? (Marţi, 12 noiembrie 2013, 11:40)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

      intre donatie si cumparare? sau intre o opinie si o postaceala?
      Ioana Basescu a cumparat: contesti pretul, imprumutul, banca?
      • 0 (4 voturi)    
        Hmmm (Marţi, 12 noiembrie 2013, 15:24)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

        Despre ce =donatie= vorbesti?
        Ce ai scris tu este postaceala...intai citeste si apoi sa te uiti in gura basecului, asa o sa vezi si tu cat minte.
  • +23 (31 voturi)    
    Basescu aka Mike Tyson (Luni, 11 noiembrie 2013, 22:13)

    un dac [utilizator]

    I-a pocnit de nu s-au vazut. I-a muscat urechea lui SRS, l-a umplut de sange pe Voiculescu, i-a facut avansuri sexuale lui Antonescu, apoi l-a refuzat, iar lui Ponta i-a dat un upercut direct in doctorat.
    Nu degeaba Base este presedintele jucator. Pacat ca 70% dintre cei prezenti la alegeri au bagat si circari in ring.
  • -11 (21 voturi)    
    Toate bune si frumoase (Luni, 11 noiembrie 2013, 22:28)

    HP [utilizator]

    Toate bune si frumoase, sunt de acord cu Basescu pe toata linia, cu exceptia partii in care incearca sa ne explice de ce s-au taiat salariile si pensiile.

    Se spune ca "daca nu luam masurile respective, ajungeam ca Grecia, intram in capacitate de plata, aveam nivelul deficitului urias".

    Nu inteleg, poate imi explica cineva - de ce am ajuns in situatia respectiva ? Nu tot PDL-PNL erau la putere ?

    Adica pot pricepe ca trebuiau luate masuri drastice, dar de ce s-a ajuns la nevoia pentru masuri drastice ?

    Adica daca PDLeii sunt asa de buni la explicat si la pierdut alegerile, trebuie sa existe si un motiv, nu ?

    Ca daca erau asa de competenti cum se pretind astazi, ii votau romanii cu zece maini, nici nu trebuiau vrajiti sa iasa la vot.

    Daca erau asa de competenti, nu ar fi fost nevoie sa se ia "masurile drastice".

    Asa ca sa ma scuteasca astia cu comparatiile gen "PDL e bun, USL e rau", ca sunt la fel de imputiti si de putori si unii si altii.

    O natiune de incompetenti care se bate pe ciolan.

    Daca vreti sa se schimbe ceva, votati Partidul Verzilor, Noua Republica, Ecologisti, orice in afara de USL, PDL, PMP (tot foste cadre pedeliste) si alte lepre incompetente.
    • +8 (16 voturi)    
      anii de hotie (Luni, 11 noiembrie 2013, 23:21)

      constellation12 [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Da, PDL doar 4 ani la putere iar restul de 20 PSD cu PNL.
      • 0 (2 voturi)    
        Da, da (Marţi, 12 noiembrie 2013, 15:02)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui constellation12

        Hai ma lasi cu 4 ani ?

        In 4 ani se puteau face multe, sa mai lasam aruncatul cu rahat in aia de dinainte.

        Sunt la fel de incompetenti, cu totii.
    • +7 (13 voturi)    
      Doar o mica precizare. (Luni, 11 noiembrie 2013, 23:37)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Sa nu se inteleaga faptul ca cei din PDL au fost sau sunt luminati, inteligenti etc., dar nu doar PDL-PNL au fost la putere. Au fost si PDL-PSD, au mai fost si PNL sustinuti si santajati de PSD in acelasi timp.

      Fireste, gestionarea banului nu a stralucit, absorbtia fondurilor europene a fiost cum stim ca a fost si, in tot acest timp, furturile au continuat (si ma refer la furturile facute de oameni din toate partidele, furturi facute de baronii locali etc). Peste toata aceasta situtie s-a mai produs si criza. Deci cum vrei eficienta si rezultate (sau "de unde?")? Adica tu si altii poate vreti rezultate, dar .. ei, astia care ne conduc, nu au de unde.
    • +8 (14 voturi)    
      Ai o problema de sotf? (Luni, 11 noiembrie 2013, 23:50)

      un dac [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Cum poti sa-l compari pe Boc cu Nastase sau cu Ponta? Sau pe Basescu cu Iliescu?
      Fa un efort si incearca sa compari pe acelasi palier oamenii din PDL si oamenii din PSD si vorbim dupa ce ai o analiza finala.
      Sau tu crezi ca dai restart si de maine Romania este Austria?
      • -1 (7 voturi)    
        nu prea poti ... (Marţi, 12 noiembrie 2013, 12:42)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui un dac

        compara averea lui iliescu a lui basescu .. (nu se compara) .

        compara minciunile basului cu ale pontacului si ai sa vezi ca basu e lider absolut (nu zic , la ritmul pe care il are ponta ... o sa il prinda din urma rapid) .

        deci da .. nu se compara !
    • +2 (14 voturi)    
      ... (Marţi, 12 noiembrie 2013, 0:08)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Criza economica a lovit mai toate tarile, nu doar Grecia. Iar noi veneam dupa deficit de 6% parca. DAR...Guvernul Boc a gresit introducand forfetarul (masura pro-ciclica) in plina criza. Ar fi trebuit cand se anunta criza sa inceapa sa ia masuri anticiclice pentru a micsora impactul (Vezi TVA redus la 5% la activitatile turistice in Franta). In rest dpdv ec. nu prea au avut alte greseli, dupa accea au trebuit sa taie, ca nu mai era de unde,iar propaganda USLasa i-a doborat pentru ca romanul mediu nu prea straluceste de inteligenta...
      • +1 (7 voturi)    
        Forfetarul (Marţi, 12 noiembrie 2013, 9:32)

        Jar [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

        a inchis firmele fara activitate si nici pe alea pe toate.Forfetarul putea sa distruga firmele care lucreaza cu preturi impuse de stat,asa cum sunt farmaciile.In cazul particular, in care o farmacie elibereaza numai medicamente gratuite,cu pretul de peste 300 RON pe cutie,castigul brut este de 35 RON.Sunt medicamente cu eliberare gratuita care costa 10 000-25 000RON/cutie si castigul e tot de 35RON.In aceste conditii,forfetarul platit la cifra de afaceri insemna dezastru.
    • +2 (8 voturi)    
      S-au (Marţi, 12 noiembrie 2013, 8:18)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui HP

      luata masuri drastice de taiere a cheltuielilor,pentru ca in 2008,Tariceanu ,impins de la spate de PSD, a marit electoral,in plina criza economica, salariile bugetarilor si pensiile cu aproape 80%.
      E drept insa,ca taierile trebuiau facute la inceputul lui 2009,nu in 2010,si taierile erau mai mici,dar ar fi fost compromis al doilea mandat al lui Basescu.
      E mai vinovat Basescu ca a taiat cam tarziu cheltuielile,sau Tariceanu cu PSD ca le-au marit ,fara sa-i intereseze ca n-au de unde...?
      • +1 (3 voturi)    
        Sunt vinovati amandoi (Marţi, 12 noiembrie 2013, 15:06)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui Jar

        De fapt sunt vinovati cu totii.

        Clientela PDL e tot aici, salile de sport prin toate satele si vagaunele, contractele preferentiale, etc.

        Nu e doar forfetarul.

        Sunt pur si simplu incompetenti si corupti.

        Romania ca sa mearga bine trebuie sa elimine politicienii si sa angajeze la conducere doar profesionisti si meritocrati.

        Restul, la ancheta, securitate si servicii pe capul lor, sa bage teroarea absoluta, ca pe vremea lui Ceausescu.

        Iar apoi, impuscati. Pedeapsa cu moartea pentru infractiuni cu prejudiciu adus statului, fara drept de apel la zece tribunale si curti diferite.

        Direct, glont.

        Iar cei care in campanie promit ceva si nu pot duce la capat, la puscarie.
  • -16 (26 voturi)    
    gogomanii (Luni, 11 noiembrie 2013, 22:54)

    evoque [utilizator]

    marca basescu.
    Povestea subreda cu terenul trebuia astupata cumva asa ca hai sa ne victimizam.
    Ma bucur ca hn revine la practicile bune si nu publica toate comentariile, indiferent cat de decente sunt. Oare au dreptate cei din presa belgiana?
    • +7 (15 voturi)    
      ce (Luni, 11 noiembrie 2013, 23:22)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      presa belgiana, ma, fituica aia kghebista si un articol semnat de un autor inexistent, totul pe bani de la buget, ca doar nu da varanul din buzunar. si ce poveste subreda cu terenul, ma, ca eu nu am cunostinta de asa ceva, voi sinteti subrezi, ma, de frica puscariei, si nu prea aveti scapare.
      • -3 (9 voturi)    
        la fel (Marţi, 12 noiembrie 2013, 7:09)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        precum se scria, ma, cu ceva timp, ma, in urma, ma, prin niste fituice din germania. ma. este acelasi model. ma. cu acelasi fel ma, de ziaristi ma, ca asa se, ma, procedeaza, ma, cand filamentul, ma, de la bec,ma,este defect, ma.
        • +2 (6 voturi)    
          becul fitzuicii este Felix (Marţi, 12 noiembrie 2013, 8:56)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Voiculescu, ce spune Base este adevar, LEMA, cum sa iti mai explicam ?
          • -1 (5 voturi)    
            ma bucur ca recunosti ! (Marţi, 12 noiembrie 2013, 12:44)

            adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            tit ce spune basu e adevar , ce spun ceilalti e minciuna ... asta e filozofia voastra .

            ps. genul vostru de oameni au generat hitlerismul ci ceausismul ... voi sunteti exponentii perfecti ai fanatismului , idolatrizarea care a creeat monstrii in toata lumea asta !
            • 0 (4 voturi)    
              monstru e varanul (Marţi, 12 noiembrie 2013, 17:28)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

              sponsorul vostru al USLamului..te pup )))
  • +10 (20 voturi)    
    Base e DRACULA ! (Luni, 11 noiembrie 2013, 22:57)

    Troller [utilizator]

    Tzeapa lor !
  • +6 (8 voturi)    
    FSN alias PDSR/PSD versus noile partide! (Marţi, 12 noiembrie 2013, 6:55)

    hotnewsfil [utilizator]

    Toate partidele aparute dupa .89 s-au calificat la locul de munca, cu o pregatire teoretica de mantuiala, cu una practica neorganizata ca la carte, nerabdatoare sa ajunga la putere, dezbinate, egoiste.
    S-au lansat pe piata politica in graba, niste bebelusi ai politicii.
    Nu au avut, in osatura lor, securisti organizati militareste, care sa le dea stabilitate.
    Au avut, printre ei, numai securisti-diversionisti - cei cu sarcina sa destructureze, sa decredibilizeze, maestri ai manipularii, convinsi de necesitatea sa apere FSN-ul (fostii activisti), cat si sa isi apere propria piele, de potentialii razbunatori, de cei ale caror destine fusesera sugrumate de regimul comunist, de cei schingiuiti in inchisori, de urmasii celor omorati prin teroare si prin munci epuizante.
    Securistii si activistii erau organizati perfect, erau pregatiti in scoli speciale, practicieni de cursa lunga.
    Reteaua densa, de activisti PCR si de securisti, care tinea sub un control amanuntit intreaga populatie, intrega tara, care avea, sub control exclusiv, toate relatiile interne si externe ale tarii, care planifica si controla integral activitatea oamenilor, a ramas vie si dupa '89.
    Si-au schimbat conducatorul iubit, peCeausescu, cu unul nou, Iliescu, groparul lui Ceausescu, unealta lui Gorbaciov.
    Au schimat numele PCR, in FSN, organizatie "de masa", care sa includa optiunile de toate felurile- putere si opozitie democratica, toate "constructive"!,
    care sa faca inutila opozitia pe care ar fi facut-o alte partide.
    Colosul de activisti si comunisti au luat sub control intreaga viata politica de dupa '89, au pus mana pe averea tarii (adica a nimanui), si-au impartit-o si si-au marit-o, au crescut o noua generatie, de urmasi ai lor, le-au tranmis caile si metodele de a stapani tara, i-au inarmat si cu mijloace moderne, "democratice", de parvenire, de lupta politica,de manipulare, de diversiune, i-au scolit, pe multi, in strainatate.
    Si Ponta este un nou produs al fostilor stapani ai tarii!
    • -1 (3 voturi)    
      uiti 50% din adevar . (Marţi, 12 noiembrie 2013, 12:46)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      din fsn a nascut si pd . sipdl a nascut sin pd .

      90% din pd au fost in fsn , comunistii au fost la putere innainte de 89 si dupa 89 .. doar ca se mascheaza sub diferite nume si 'doctrine' teoretice .
    • +1 (1 vot)    
      Da, este exact ceea ce spui !! (Marţi, 12 noiembrie 2013, 16:40)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Subscriu cuvant cu cuvant la tot ce ai incercat sa explici aici. Multe analize si multi analisti am citit, dar aproape deloc ideile si argumentele tale!! E vreo explicatie pentru asa ceva? ESTE!insasi analistii si formatorii de opinie sunt produsul educativ al vechilor structuri comuniste!! Mentalul ,lor nu le permite sa vada in profunzime. Mai trebuie inca sa treaca o generatie- 25 de ani - pentru ca romanii se se poata detasa cu adevarat de modul de gandire deformat de comunism !! La inceput nu am crezut asta, dar acum sunt convins !! Invatamantul romanesc -SCOALA romaneasca in intregul ei nu s serveste tinerilor decat mentalitati si deformari comunistoide. Inepand cu clasa a V-a si sfarsind cu doctoratul!! Cei care se remarca pe la OLIMPIADELE internationale ar putea contribui din plin la MODERNIZAREA Romaniei plecand la studii in OCCIDENT si reintorcandu-se acasa, Dar si asa ceva tine de un anume climat propice promavat in tara. Chestia e , si marea intrebare, ca nu vad cine sa faca asta. In opinia mea, cat am stat sub comunism , atat ne va fi sortit sa stam in ...tranzitie. Elita intelectuala creatoare a Romaniei, (specialisti si savanti de toata felurile si din toate domeniile !)formata cu atat truda si sacrificii de poporul roman a fost total distrusa de comunisti, De cand au venit la putere si in mod sistematic au promvat aceasta distrugere. Chiar MIZAU pe asa ceva.VOIAU sa vada OMUL NOU cu orice pret !! IATA-L !! il poti "admira " in toata splendoare lui.
      • +1 (1 vot)    
        Va multumesc! (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 6:24)

        hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui solar

        Formarea cetatenilor, din primii ani ai vietii lor!
        Prima lectie, repetata mereu, de educatori, de invatatori si profesori, trebue sa fie: 'cum sa invatati'-metoda de a invata, incepind cu esentialul pe care, apoi,cel ce invata, sa brodeze detatiile, orientate tot timpul pe structura esentiala.
        Cea mai mica nota trebue sa se dea celui 'prins' ca a tocit, ca e papagal, ca nu stie sa desprinda esentialul dintr-un text, ca pune pe prim plan detaliile, ca nu a meditat asupra textului pe care pretinde ca l-a invatat.
        Stiinta, priceperea de a invata ceva, atit de straina scolii romanesti, trebue sa fie insusita, in primul rand, de invatatori, de profesori, sa fie o conditie eliminatorie a licentierii lor ca educatori, invatatori sau profesori de toate gradele (instruirea instructorilor, invatarea invatatorilor!).
        Daca n-au timp suficient sa predea o lectie, daca n-au spatiu suficient pentru a scrie textul unei lectii (in carti), profesorii trebue, in mod obligatoriu, sa trateze complet esentialul, folosirea economicoasa a detaliilor trebuind sa fie inclusa numai in masura strict necesara intelegerii esentialului, a legaturii cu celelalte materii si cu aplicabilitate in viata.
        In jurul esentialului trebue sa se construiasca intreaga lectie.
        Un "esential" bine predat si bine inteles il inarmeaza pe omul-elev cu un instrument in plus pentru a-si construi o cariera, pentru dezvoltare spirituala trainica si pentru a deveni un cetatean veritabil in tara sa si in intreaga lume, solid ancorat in realitatea vietii, capabil sa discearna deliberat, prin vointa proprie, bine orientat, stapan pe el, demn, celula valoroasa a societatii umane, in deplin acord cu societatile de toate speciile de pe pamant (inclusiv cu cea a firelor de iarba!).
        Numai scoala bine facuta poate insanatosi poporul! Ea va fi baza strict necesara pentru insanatosirea justitiei, pentru insanatosirea generala a societatii.
        Parafrazand, putem spune : 'Unde scoala nu e, nimic nu e!'.
  • 0 (10 voturi)    
    aparatul bugetar - urias (Marţi, 12 noiembrie 2013, 7:06)

    dana_s [utilizator]

    Asa este. Unii - foarte putini, muncesc cat cinci, altii, foarte multi, fac figuratie.
    Nu are nici o importanta. Evaluari de forma, toti sunt foarte buni. Management iresponsabil.
    Vesnicul argument: "nu permite legea".
    Dar unde-s promisiunile cu restructurarea, cu salarizarea dupa performanta ?
    Boc a taiat ottova 25% absolut incorect, fara sa evalueze, fara sa masoare. Ceilalti au promis corectitudine. Unde e ?
    Asta ne lipseste. Transparenta si corectitudine. De sus pana jos si de la stanga la dreapta. Si invers.
    • -2 (6 voturi)    
      CORECT! (Marţi, 12 noiembrie 2013, 12:40)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui dana_s

      - Sa desfintam scolile si universitatile, ca aici lucreaza cei mai multi bugetari! Google, Facebook , Twitter si Skype ne sunt de ajuns! Ca si Presedintele a zis ca scoala scoate tampiti si ca daca vrei sa afli ceva, te uiti pe Google si gata!
      - Sa desfintam dispensarele, policlinicile, spitalele si sanatoriile, pentru ca sa putem iesi din sistem mai repede si fara probleme!
      - Sa desfintam politia, jandarmeria, judecatoriile, tribunalele si penitenciarele, ca de aia am luptat la revolutie: sa fie democratie si libertate si sa facem ce vrem fara nici o ingradire!
      Sa desfintam Parlamentul si Guvernul si sa alegem un Presedinte autocrat pe viata, care sa-si desemneze un sucesor/succesoare inca din timpul vietii, ca sa nu mai facem cheltuieli inutile cu alegerile, ca am aflat de la partenerii nostri americani ca "FREEDOM IS NOT FREE!"
    • -2 (2 voturi)    
      Hmmm (Marţi, 12 noiembrie 2013, 15:34)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui dana_s

      Despre bugetari...
      Ori esti foarte tanara ori esti foarte naiva.
      Eu sper sa fii doar foarte tanara."))
  • -3 (9 voturi)    
    Fabulospirit (Marţi, 12 noiembrie 2013, 10:16)

    Gigi Kent [utilizator]

    Daca tot e sa fabulam, sa fabulez si eu atunci. Cu singura diferenta ca eu nu sunt Presedintele tarii.

    Parerea mea ca documentele facatura cu transferurile bancare au fost fabricate chiar de catre Basescu in colaborare cu serviciile secrete. A muscat FACIAS-ul doar. Apoi DNA-ul si ONPCSB au asteptat sa pice un peste mai mare, refuzand sa dea un raspuns clar si in termen util plangerii. Cred ca au ajuns documentele la SRS special pentru ca il credeau apropiat de Antonescu (fost consilier). Dar a facut scandal tot SRS si nu Antonescu. Planul le-a fost dejucat. Tinta era Antonescu si decredibilizarea lui.

    Acum a mai incercat Basescu sa mai salveze ceva din plan aruncand cu cacao in Ponta. Acum cateva luni SRS il injura public pe Ponta (si pe Ghita) iar Ponta cerea masuri lui Antonescu impotriva lui SRS. Deci intreaga constructie Ponta + SRS cade imediat.

    Apoi tovarsul Presedinte ne spune ca nu a vandut tara. Dar cum se cheama cand ai de primit in mod normal un buget si te duci primul sa zici ca tu nu ai nevoie de buget asa mare? Ca sa faci pe plac tarilor donatoare? Saru'mana doamna Merkel, saru'mana domnu' Barroso, saru'mana domnu' Van Rompuy. M-ati salvat de suspendare acu va fac si eu pe plac.

    Da sigur, argumentul e ca ACUM Romania nu e in stare sa absoarba prea mult. Dar lucrurile se schimba, procedurile se imbunatatesc etc. Suna a afirmatie tip "Romania nu avea avea niciodata nevoie de autostrazi". Ponta a avut dreptate cand a spus ca prea a renuntat repede la interesele Romaniei. Ceilalti membrii ai Consiliului sunt suficient de inteligenti sa inteleaga ca nu ei au fost "jigniti" ci Basescu devoalat. Isi da seama cat de mult rau poate face Basescu daca se duce la Consiliu sa-si ceara scuze pentru ce i-a spus Ponta lui? Spaland o problema interna in public? Poate le spune si ca nu exista suspendarea in Constitutie. Ah ... pe asta a facut-o deja! Si ca suspendarea lui e lovitura de stat. Ah ... si pe asta a facut-o deja!
    • +3 (7 voturi)    
      ne ai face pe plac (Marţi, 12 noiembrie 2013, 11:06)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      daca l ai demasca pe felix varanul, nimic mai mult ce ai scris cu atata rabdare din laboratoarele din kiseleff..e apa de ploaie


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri