Dan Sova: Taxarea autostrazilor ar putea incepe din 2017. Cuantumul taxei, estimat la 3 euro/100 km

de I.C.     HotNews.ro
Duminică, 24 noiembrie 2013, 12:43 Revista Presei | Radio TV

Taxarea autostrazilor din Romania ar putea incepe dupa finalizarea centurii sud a Capitalei, unde lucrarile vor fi derulate in intervalul 2014-2017, informeaza Mediafax citand o declaratie a ministrului delegat pentru Proiecte de Infrastructura, Dan Sova, facuta in emisiunea "Dupa 20 de ani", difuzata duminica de ProTV. Taxa va fi platita pe traseul Pitesti - Constanta, avand un nivel de trei euro la suta de kilometri, a aratat ministrul. Acelasi nivel de taxare a fost estimat si pentru autostrada Comarnic - Brasov, care ar putea fi finalizata in 2016-2017.

"Calculele de taxare s-au facut numai pentru Comarnic - Brasov. Dincolo, la centura de Sud, proiectul este scos direct ca avand concesiune de la Pitesti pana la Constanta, deci concesionarul trebuie sa construiasca centura Sud, care are 48 de kilometri, si ia in concesiune de la Pitesti la Constanta. (...) Prima etapa din concesiunea Pitesti - Constanta cu constructie centura Sud este reabilitarea a peste 30 de kilometri de pe autostrada Bucuresti - Pitesti. Acolo va intra cu taxa de la Pitesti pana la Constanta, in acelasi regim, 3 euro pe suta de kilometri", a spus ministrul Sova la ProTV.

Premierul Victor Ponta a anuntat in august ca soferii care vor circula pe autostrada intre Pitesti si Constanta vor fi obligati sa achite o taxa, iar din banii astfel colectati vor fi acoperite costurile de modernizare a centurii de sud a Capitalei.

In primavara acestui an, Sova, declara ca tronsoanele de autostrada Comarnic-Brasov si Craiova-Pitesti, precum si centura sud a Bucurestiului vor fi taxate dupa intrarea in exploatare, iar cuantumul taxei se va baza pe un calcul de 3 euro pe suta de kilometri.


Citeste mai multe despre   






















3585 vizualizari

  • +22 (22 voturi)    
    ? (Duminică, 24 noiembrie 2013, 13:12)

    agent_smith [utilizator]

    dar noi avem autostrazi?
    • +15 (15 voturi)    
      Pai rovinieta ce mai e? (Duminică, 24 noiembrie 2013, 14:37)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui agent_smith

      Taxa peste taxa?Noi romanii suntem cu buzunarele pline de bani pt taxe.....Ce suntem?Sclavi moderni? Luam bicicletele din nou. Dar noi romanii suntem asa mai lasi asa ca nici o problema domnilor guvernanti!!!!
      • +11 (11 voturi)    
        3 Euro/100km platesc autostrada in 100 ani! (Duminică, 24 noiembrie 2013, 15:38)

        dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui FLORIO

        Constructia autostrazilor Comarnic-Brasov si Craiova-Pitesti nu se poate realiza prin concesiune

        Investitorul nu isi va recupera banii decit intr-un timp de ordinul unui secol

        Autostrada – Lungime – Cost – Trafic
        =====================================
        (1) Comarnic-Brasov – 58 km – 1.2 mild. Euro – 16 mii masini/zi
        (2) Craiova-Pitesti – 121 km – 1.7 mild. Euro – 16 mii masini/zi
        =====================================

        La o taxa de 3 Euro/masina/100km si un trafic estimat la 16000 vehicule/zi, firma constructoare isi va recupera ivestitiile in:

        (1) 118 ani pentru Comarnic-Brasov
        Calcul: 1.2*10^9 Euro/(16000 masini/zi * 365 zile/an * (3 Euro/100 km/masina) * 58 km) = 118 ani

        (2) 80 ani pentru Craiova-Pitesti
        Calcul: 1.7*10^9 Euro/(16000 masini/zi * 365 zile/an * (3 Euro/100 km/masina) * 121 km) = 80 ani

        Lui Ponta si Sova le lipseste gindirea economica. Vorbesc fara a efectua calcule inainte de a se lansa in promisiuni. Nici un investitor nu va astepta suta de ani sa-si recupereze banii.
        Pentru a reduce la 20 ani intervalul de incasare a fondurilor cheltuite de constructor pentru Comarnic – Brasov, ar trebui ca traficul pe acest drum sa fie dublu, 32000 masini/zi, iar taxa tripla, 9 Euro/100 km/vehicul, lucru care ar implica o circulatie nerealist de mare si niste taxe pe care doar proprietarii masinilor grele sa le poata plati.
        Este evident, nu exista nici un plan serios de realizare a celor doua autostrazi iar acestea nu vor fi gata nici pe departe la sfirsitul lui 2017.
        • +1 (1 vot)    
          ce gandire economica (Duminică, 24 noiembrie 2013, 19:56)

          ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          sau inginereasca ceri tu pentru un avocat ?! Miniștrii astia s-au facut la un pahar cu bere.
        • +1 (1 vot)    
          oarecum (Duminică, 24 noiembrie 2013, 22:59)

          evoque [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          insa comarnic-brasov va ajunge undeva la 1,4 miliarde.
          Un alt aspect care anuleaza toata disertatia matematica de mai sus se regaseste in contractul initial semnat de catre vinci si aktor, unde era prevazut ca statul se obliga sa plateasca din alte surse (taxa de drum) diferenta de bani intre suma incasata si suma estimata a fi incasata, astfel incat la sfarsitul celor 30 de ani toata lumea sa fie "multumita".
          Acest contract ar trebui facut public pentru ca exact ca si cel initial semnat de berceanu ascunde multe magarii care in final o sa fie suportate de cetatean.
        • 0 (0 voturi)    
          tu ai luat un trafic constant pe toata perioada (Luni, 25 noiembrie 2013, 8:23)

          qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          dar acesta are si el niste rate de crestere, in 10-15 ani acest trafic se poate dubla. Oricum astia debiteaza niste ineptii cat capul lor...
        • 0 (0 voturi)    
          taxa de autostrada (Luni, 25 noiembrie 2013, 14:22)

          Liviu-Ludovic [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          Daca Romania se vrea o tara capitalista, atunci nimeni nu mai tebuie sa astepte pomana de la stat. Poate ca a avut dreptate Basescu atunci cand a spus ca Romania nu trebuie sa construiasca autostrazi ci drumuri expres.
        • 0 (0 voturi)    
          nu te obosi (Luni, 25 noiembrie 2013, 16:17)

          liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          nu te obosi sa intelegi. astea sunt minciuni de campanie, nu calcule economice. Sova, nu ne-a spus inca daca a reziliat contractul cu Bechtel ( daca l-a gasit) si cat trebuie sa plateasca Romania...? Asa ca, azi o poveste, maine alta, noi aflam dupa ce se intampla lucrurile, ca nu s-a intamplat de fapt nimic...
  • +19 (21 voturi)    
    o veste bună ? (Duminică, 24 noiembrie 2013, 13:20)

    capitan [utilizator]

    Ar putea fi o veste bună faptul că se introduce taxa pe autostradă. De ce ? Pentru că în orice ţară civilizată, taxa pe autostradă anulează rovineta pentru drumurile naţionale. Vezi Franţa, Austria etc. Hm: dar oare să fie aşa?
    • +11 (11 voturi)    
      ai rabdare (Duminică, 24 noiembrie 2013, 13:51)

      Aramis [utilizator] i-a raspuns lui capitan

      sa avem autostrazile alea, macar de-ar avea rabdare si ei pina atunci, sa nu ne puna sa platim taxe pe viitoarele autostrazi...
      • +16 (16 voturi)    
        vom plati...... (Duminică, 24 noiembrie 2013, 15:42)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui Aramis

        .....taxa pe viitoarele autostrazi prin cei 7 centi pe litrul de combustibil.
        Dupa ce ne-au furat cat au putut la pretul pe cele cateva petice de autostrazi, acum se gandesc la taxarea pe suta de Km.

        Mai grav este ca unii dintre noi, chiar sunt de acord cu noua hotie, aducand argumente puerile de ....."civilizatie".
        Asa cum am mai spus, nu hotii sunt de vina ci prostii imbroboditi !
        • +2 (2 voturi)    
          da, ai mare dreptate (Luni, 25 noiembrie 2013, 8:25)

          qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui translativus

          ar trebui sa punem parul pe ei... dar noi, romanii, suntem niste oi fricoase.
    • 0 (0 voturi)    
      hehehhe (Luni, 25 noiembrie 2013, 10:14)

      vali_s [utilizator] i-a raspuns lui capitan

      Stai linistit, pe autostrada nu o sa ai nevoie de rovinieta, dar pana sa intri pe autostrada sau la iesire sigur vei avea nevoie.
      Traiasca Romania Mare
  • +9 (9 voturi)    
    taxa (Duminică, 24 noiembrie 2013, 13:22)

    gamoto [utilizator]

    Deci vom plati 0.07€ pe fiecare litru de benzina pentru construirea de autostrazi si inca 3€ pentru suta de km pe autostrazile platite de noi ... Curat murdar, coane Fanica!
    • +4 (6 voturi)    
      gresit... (Duminică, 24 noiembrie 2013, 16:06)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui gamoto

      Platim accize, taxa basescu (mai este in vigoare?!), rovigneta, la care se adauga acum cei 7 eurocenti plus aceasta taxa pe autostrada. De mentionat este faptul ca, cel mai probabil, rovigneta NU VA FI ELIMINATA, ea ramanand valabila ca argument, pentru restul drumurilor judetene, nationale si europene.

      P.S. Accizele vor creste si ele...
      • +5 (5 voturi)    
        in pretul benzinei (Duminică, 24 noiembrie 2013, 17:31)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

        mai este si o taxa pt. bancorex !
  • +13 (13 voturi)    
    Cum poti pune taxa pe banii tuturor? (Duminică, 24 noiembrie 2013, 13:38)

    LiviuIordache [utilizator]

    Am vazut emisiunea cu inca o clona, in ce priveste minciuna si pafarismul, a lui Ponta! Nu a spus nimic, dar s-a inteles clar ca pentru taxa suplimentara de 7 centi pe litru de combustibil nu exista niciun fond pentru autostrazi, iar cheltuirea banilor (care nu se stie citi vor fi, nici macar nu s-a estimat) va fi aflata, probabil, la incheierea executiei bugetare (adica prea tirziu, daca nu vor fi ascunsi prin conturi de afara). Cit priveste taxa pe autostrada, lucrurile stau cam asa: se face in concesiune un tronson de 20 km dintr-o autostrada de 500 km, dupa care, ca sa-si scoata, vezi Doamne, privatul banii, se pun 3 euro taxa la suta de km, care sunt facuti, de fapt, din banii tuturor! Numai mintile bolnave se puteau gindi la asa ceva! Sau mintile puse numai pe furat. Ambele sunt valabile in acest caz.
  • +17 (17 voturi)    
    Care autostrazi? (Duminică, 24 noiembrie 2013, 13:57)

    falcoind [utilizator]

    Puneti o taxa si pe prostie si o sa aveti o masa de 70% care tre sa o taxati din start. Autostrazi care is doar pe hirtie, dar taxa pe carburanti e reala de ani de zile din ianuarie mai vreti sa o cresteti cu 7centi/litru , rovineta se plateste de o vesnicie ce s-a facut cu bani colectati din ea, taxa de mediu, poluare prima imatriculare bani strisi unde au ajuns. Peste 50% (52-56)din pretul motorinei merge direct la stat la la benzina e in jur de 50%. sunteti niste gunoaie ordinare care doar taxe vedeti sa aveti din ce fura. De ce nu se face public incasarile din aceste taxe versus pe ce au fost cheltuiti bani. Copy-paste si penali din USL lasatine, prim ministru un plagiator ordinar asta doar in Ro e posibil in orice alt stat ar fi fost exclus automat din viata publica. " EU VOTEZ CU ALI_BABA ARE DOAR 40 DE HOTI"
  • +9 (9 voturi)    
    0.07 + taxa + rovineta ? (Duminică, 24 noiembrie 2013, 14:10)

    rakleta [utilizator]

    Suntem nebuni daca acceptam asa ceva ...
    + ca preturile de constructie sunt cele mai mari din ue ...
    Ne meritam soarta
  • +10 (10 voturi)    
    taxa de autostrada? (Duminică, 24 noiembrie 2013, 14:18)

    denvarel [utilizator]

    A patra taxa de drum?
    E odata acciza in benzina: taxa Basescu
    Mai avem rovinieta
    Adaugam taxa lui Ponta
    Si acum taxa lui Sova???

    ///
    - editat de HotNews.ro
  • +13 (15 voturi)    
    IARA DELIREAZA... (Duminică, 24 noiembrie 2013, 14:22)

    schroedinger [utilizator]

    ministrul marilor piramide! Care autostrazi! Dpv al normelor EU,. Romania nu detine in acest moment nici un km de autostrada. Chiar si drumurile europene nu pot fi clasificate astfel! Verificati standardele!
    • 0 (2 voturi)    
      m-ai facut curios... care-s normele alea europene (Luni, 25 noiembrie 2013, 8:27)

      qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      care ne invalideaza toti km de autostrada? Lucrez in proiectare si m-ar ajuta sa stiu. Merci.
      • 0 (2 voturi)    
        VAI DE NOI! (Luni, 25 noiembrie 2013, 14:04)

        schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

        Intai ati "proiectat" si dupa aceea v-ati dat seama ca sunt probleme!
        Cauta si singur!
        Daca nu le stii, nu este nici o mirare ca sosele sunt asa cum sunt: proaste si deosebit de periculoase!
        Eu nu proiectez drumuri, ci doar le folosesc si vad ca nici o asa zisa autostrada nu are canalizare (sau ma rog, un sistem de scurgere a apleor pluviale), sunt zeci de km fara panta de scurgere a aceleasi ape (vezi sectiunea Dragalina - Bucuresti), spatiul dintre limita interioara si parapetul metalic este inexistent (cei 20 cm dintre linie si parapetul ornat cu "sistemul anti-orbire" sunt criminali!), n-ati invatat ca in ultimii 10 -15 ani separatia sensurilor se realizeaza cu elemente din beton (sunt niste studii privind impactul in cazul profilelor metalice vis-a-vis de beton, niste chestii cu energia cinetica, etc.), numarul de curbe pe km de autostrada, etc..
        Auzi?
        Mai bine du-te tu la scoala si pune mana pe carte, decat sa faci polemica!
        • 0 (0 voturi)    
          vorbesti prostii... bineinteles ca exista probleme (Marţi, 26 noiembrie 2013, 8:38)

          qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

          dar pana la a generaliza ca toti kilometrii de autostrada sunt proiectati si construiti prost. E usor sa fii carcotas. E tipic romaneste, faci gargara dupa care te intorci la treaba ta multumit.
  • +11 (11 voturi)    
    Refuz sa visez pentru Sova (Duminică, 24 noiembrie 2013, 14:29)

    Daniels22026 [utilizator]

    Autostrazile la care visam se departeaza de noi. Pentru ca nu platim suficiente taxe. Ceea ce ne explica Sova este foarte logic: daca vrem sa ne vedem visul cu ochii, trebuie sa platim tot mai multe taxe.

    Sova e demiurgul uslamist care vinde vise idiotilor. Eu refuz sa mai visez autostrazi construite de uslamisti. Mai bine sa viseze Sova taxele pe care eu n-am de gind sa i le platesc. Orice taxa pe care i-o platesc lui Sova, umple buzunarele uslamistilor si doar atit. Nimeni nu are de gind sa construiasca autostrazi pentru mine. Mi se vind vise, care culmea, sint chiar visele mele.

    Eu refuz sa mai visez pentru Sova. Mai bine circul cu bicicleta si motoreta. Ocolesc toate autostrazile lui Sova. Alea cu taxe, din visele idioate.
    • +12 (12 voturi)    
      Ce ar fi sa facem un protest, (Duminică, 24 noiembrie 2013, 14:47)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      si sa lasam masinile acasa si mergem cu autobuze,metrouri,tramvaie,biciclete si pe jos chiar daca ne chinuim un pic dar nu le mai bagam bani in buzunare si poate asa intelege si faraonul asta ca piatza nu functzioneaza asa..Macar un an.
      • 0 (0 voturi)    
        boicot (Marţi, 26 noiembrie 2013, 8:39)

        qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui FLORIO

        sau greva fiscala... nu le mai platim nicio taxa
  • +7 (9 voturi)    
    Intrebare (Duminică, 24 noiembrie 2013, 15:13)

    castro [utilizator]

    Domnul Sova spunea ca daca autostrada Bucuresti-Brasov nu va fi terminata pana in 2016 , isi va da demisia. De unde a aparut acum 2016-2017 ?
    • +6 (6 voturi)    
      cine asteapta atat sa-si dea demisia... (Duminică, 24 noiembrie 2013, 16:16)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui castro

      nici de si-ar taia ...legaturile cu securitatea&mafiotii nu ar merita sa asteptam atat.
      Poate doar daca...:)), scuze daciana...
    • +7 (7 voturi)    
      Pentru cine pune botul (Duminică, 24 noiembrie 2013, 16:16)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui castro

      Astia isi imagineaza o guvernare cincinala cel putin... :D
  • +5 (7 voturi)    
    idioti!!! (Duminică, 24 noiembrie 2013, 15:15)

    Corina-DanielaStan [anonim]

    sa dam de pamant si cu astia cum am dat cu pdl-istii si sa aducem monarhia,e unica sansa sa ne salvam din circumferinta a hotilor care au fost toti,odata,fsn-isti,ne-au amagit si ne-au tot furat
    afara cu ei din tara!!!
  • +7 (7 voturi)    
    super!! (Duminică, 24 noiembrie 2013, 15:24)

    Codruta N [utilizator]

    Deci cam 6 euro / 100 km = benzina, plus inca 3 euro = taxa, inseamna 9 euro / 100 km! Pai e de de vreo TREI ori mai ieftin sa mergi cu trenul (PLUS ca expunerea fatza de accidente e mai mica si mai poti sa bei si o bere si sa citesti ziarul ;). OAU! Reducem poluarea! :P
    PRAF i-am facut, cu ocazia asta, si pe producatorii de masini - da' nu conteaza! dam drumul la tzeapa Rosia Montana, sa nu zicem ca "n-avem investitori"! :P
  • +6 (6 voturi)    
    curand, si ... (Duminică, 24 noiembrie 2013, 15:37)

    nash pandelica [utilizator]

    ...taxa pe sex...

    ca un tot, boboru plateste taxa pe prostie...
    • +5 (5 voturi)    
      Doua taxe (Duminică, 24 noiembrie 2013, 17:41)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      Daca se introduce cu succes prima taxa pe sex, pe urma urmeaza puhoi, pentru toata gama de pacate: cei care se gindesc la sex, cei care fac, cei care au uitat de sex, cei care vorbesc depre sex si in sfirsit, cei care au fost nascuti in urma unui act sexual.

      Scutirea de taxe se acorda numai celor care au murit in urma sexului, sau celor care se angajeaza in scris ca vor muri calare pe situatie.
  • +10 (10 voturi)    
    Asta este comunismul: (Duminică, 24 noiembrie 2013, 15:58)

    soundtrack [utilizator]

    muncesc niste fraieri pt. bunastarea unor gasti de derbedei! Platesc toti ca sa se simta bine cativa si lenesii!!
    • +6 (6 voturi)    
      nu, e mafie curata (Duminică, 24 noiembrie 2013, 16:21)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

      care e mai rea decat raul suprem comunismul!
  • +6 (6 voturi)    
    Hmmm, o sa fie cam pustii autostrazile (Duminică, 24 noiembrie 2013, 16:15)

    Wanheda [utilizator]

    deocamdata in stadiul de rame.
  • +7 (7 voturi)    
    Curvele cer banii inainte !!! (Duminică, 24 noiembrie 2013, 17:16)

    andreesanu [utilizator]

    Pina in 2017 voi nu sunteti in stare saconstruiti nimic,dar vreti taxe de autostrada pentru ce s-a facut cu banii romanilor,aia citiva km !!!
    Cind veti fi in stare sa faceti ceva, nu sa clampaniti toata ziua asa cum faceti de cind v-ati cocotat la guvernare sa veniti sa mai cereti !!!,in rest ceea ce faceti azi este curvasareala politica,nesimtire ,bataie de joc la adresa celor care platesc taxe ca prostii ca sa aveti voi ce fura.
    Mi-ii sila mi-ii scirba de politicieni ca voi.
  • +6 (6 voturi)    
    presupunem... (Duminică, 24 noiembrie 2013, 19:06)

    miluch [utilizator]

    ...ca este anul 2017 (lol) si autostrazile de care se face vorbire sunt construite.
    CIne ma poate obliga sa ma duc la Brasov sau la Constanta pe autostrada si sa platesc aberatia lui Sova?
  • -1 (3 voturi)    
    E o solutie semi-corecta (Duminică, 24 noiembrie 2013, 19:45)

    mihaitzateo [utilizator]

    Pentru ca 3 euro pe 100km,nu prea acopera intretinerea autostrazii.
    Eu nu inteleg de ce trebuie sa contribuie toata tara la asfaltarea drumurilor,la constructia de noi drumuri si autostrazi,unde cred ca se baga cel mai mare procent din buget.
    Taxa trebuie bagat diferentiat,pe tonaj.
    Ai masina de teren,care e mai mare,platesti mai mult,ai microbuz,platesti si mai mult,ai autocar si mai mult,ai masina de 20 tone -platesti si mai mult.
    S-au trezit toti tzaranii needucatzi cu masina si nu vor sa mai mearga fara masina si vor sa plateasca toata tara pentru ca sa aibe ei pe unde sa se plimbe cu masina. Le zic acestor tzarani sa calculeze catzi bani au cotizat ei la bugetul de stat si apoi sa aibe pretentzii,ca sunt multi de nu cotizeaza mai nimic,da pretentzii au de nu se poate.
    • +2 (2 voturi)    
      In Canada, toti taranii merg pe autostrazi (Duminică, 24 noiembrie 2013, 23:16)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui mihaitzateo

      fara taxe si destui dintre ei fara sa fi cotizat la bugetul de stat.
      Pana una alta ai mare grija, daca Sova vorbeste acum de 3E....pana in 2017 se face 10E. O sa platesti mai mult decat benzina pe care o consumi ca sa mergi 100km de autostrada.
    • -1 (1 vot)    
      Frustrarile astea (Luni, 25 noiembrie 2013, 4:24)

      Airwaves [utilizator] i-a raspuns lui mihaitzateo

      "Tz, tz, tz"... Alt frustrat care viseaza sa aiba masina, care scrie cu "tz" si care crede ca taxele sunt sanatoase atat timp cat nu sunt "Semi-corecte".

      "Pretenash", nu vrei sa te intoci pe Minimax? Pierzi episoadele tale preferate. Pe alea probabil le intelegi, pentru ca, la subiectul de fata, nu ai inteles absolut nimic.

      Nu intelegi de ce "trebuie sa contribuie toata tara", dar vrei ca taxa sa fie introdusa "diferentiat, pe tonaj." Bietul tau neuron e confuz, de-a dreptul.
  • +2 (2 voturi)    
    2017 ? (Duminică, 24 noiembrie 2013, 20:21)

    Ricochet [utilizator]

    In 2017 veti fi oale si ulcele, voi si partidul vostru de talhari.
  • +1 (1 vot)    
    inca un "ar putea" (Duminică, 24 noiembrie 2013, 21:58)

    antonioro [utilizator]

    Din nefericire pt Sova si partidul lui de derbedei,el nu va mai fi in peisaj in 2017 ca sa-si vada predictiile implinite.Ba mai mult,partidul lui AR PUTEA sa nu mai existe pina atunci
  • +1 (1 vot)    
    de ce (Duminică, 24 noiembrie 2013, 23:12)

    evoque [utilizator]

    va scapa uneori lucruri oarecum importante. Nu este atat de important cat se va plati /100km parcursi, pentru ca sova nu face decat un exercitiu prin care incearca sa vada reactia oamenilor fata de introducerea taxei.
    Revenind la jocul presedintelui cu minciuna, uite o minciuna mai mare decat dublul inaltimii lui sova:
    ".....la precedentele două incercări de a realiza Comarnic- Braşov, autorităţile au făcut o „greşeală foarte mare”. „S-a negociat contractul cu constructorii, fără să cheme la masă potenţialii finanţatori. Noi am chemat la masă toate băncile finanţatoare care şi-au exprimat interesul”.
    Este adevarat ca berceanu a gresit atunci si a semnat un contract doar de dragul campaniei politice si pentru imaginea pdl, insa sova minte cand spune ca finantatorii nu au fost la masa negocierilor, au fost acolo bancile cu care colabora aktor si vinci precum si berd-ul. Sova minte tot de dragul imaginii politice insa minciuna este cu atat mai grava cu cat castigatorii vor fi asocierea strabag-vinci-aktor, de ce? simplu pentru ca in viteza cu care a fost inceputa aceasta negociere lumea nu stie ca vinci si aktor detin proiectul si au inceput negocierile direct la faza financiara, din acest motiv chinezii au renuntat, acum se negociaza cine o sa faca centura sud si cine o sa faca autostrada spre craiova. Nici italienii si nici umbrarescu nu sunt interesati de comarnic brasov, pentru ca nu au capacitatea tehnica si financiara de a realiza acest proiect, acestia fac doar figuratie.
  • +2 (2 voturi)    
    Intrebare pentru idiotul cu idea: (Luni, 25 noiembrie 2013, 0:18)

    Alui [utilizator]

    La 100 de km de autostrada ai o gramada de intrari si iesiri, iar autostrada poate avea sa zicem 500 de km. Cum au de gand sa taxeze masinile? Pentru fiecare portiune se va plati un pret fix indiferent cat circuli pe ea? Se vor face bariere/chioscuri de preluare ticket/incasare la fiecare intrare si iesire? Pai alea costa si blocheaza traficul. Imi pare rau dar astia sunt prosti rau. Mai prosti ca astia n-am vazut in viata mea! Si cei care i-au votat sunt la fel de prosti!
    • 0 (0 voturi)    
      solutie exista... se pot monta camere (Luni, 25 noiembrie 2013, 8:29)

      qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      cu ACPR (automatic camera plate recognition) la fiecare intrare/iesire, daca tu ai intrat printr-un nod rutier intr-un loc si ai iesit la altul, se coreleaza intr-o matrice de costuri, de exemplu, originea pe linia, destinatia pe coloana si la intersectia lor ti se imputa un tarif de utilizare.
      • 0 (0 voturi)    
        Pai mai pun un rand de camere? (Luni, 25 noiembrie 2013, 9:45)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

        Sau le folosesc pe cele pentru roviniete? Hai ca simt cum ma prostesc si eu discutand despre "soluții" pentru idea astuia.
        I-am bestelit pe PDL-isti ca au avut 3% rata de absortie din fonduri europene pentru construcția de autostrăzi. Pentru USL vad ca nici măcar nu se pune problema lor. De ce? Pai nu se prea poate fura din ele, așa ca mai bine nu fac autostrăzi deloc. Pai taranii care i-au votat nici nu merita așa ceva!
        • 0 (0 voturi)    
          cele pentru roviniete sunt montate in sectiune (Luni, 25 noiembrie 2013, 10:36)

          qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          si nu la intrarile/iesire de pe drumurile nationele/autostrazi, deci nu pot fi folosite pentru estimarea lungimii unei calatorii. Cu orice alta metoda de taxare eu nu as fi de acord, ar presupune cozi foarte mari si plata unor taxatori scarbiti de viata. Ghisee cum avem pe pod la Fetesti sunt niste solutii primitive...

          asta nu inseamna ca sunt de acord cu tarifarea suplimentara. Sunt foarte multe taxe care apasa romanul si el, fraierul, le plateste.
          • 0 (0 voturi)    
            Cumpara-ti niste neuroni! (Luni, 25 noiembrie 2013, 12:17)

            Alui [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

            Nu te supara, dar e o prostie sa mai comentam pe tema asta! U.E. da bani pentru autostrazi in Romania, cu conditia sa nu se fure. Si s-ar putea umple tara cu autostrazile respective. Daca acceptam alternative inseamna ca acceptam furtul! Daca se folosesc banii de la U.E. nu mai e nevoie de nici o taxa, camere, etc, etc.
  • 0 (0 voturi)    
    sova pro tv (Luni, 25 noiembrie 2013, 5:29)

    rezis [utilizator]

    dl sova a declarat ritos ca stilpul din acel tronson de drum a fost elimitat! imediat cei de la pro tv au filmat acel stilp din mijlocul drumului! singura sansa ca sa scada taxele este sa lasam din loc in loc stilpii de inalta tensiune pe mijloc la libera exprimare! intr/un cuvint: DEMISIA! REPEDE!
  • 0 (0 voturi)    
    drumurile noastre... (Luni, 25 noiembrie 2013, 14:16)

    Liviu-Ludovic [utilizator]

    In majoritatea tarilor, autostrazile sunt drumuri de lux taxabile, construite de companii private si exploatate tot de ele, dar in fiecare dintre acestea exista alternativa soselelor normale bine intretinute si gratuite. La noi nici macar soselele normale nu sunt in regula. Daca cineva ar avea curiozitatea sa faca un audit corect ar constata ca latimea drumurilor este mai ingusta decat normal, ca in alte tari nu exista obstacole verticale alaturi de sosele, sau daca acest lucru este imposibil, exista parapeti eficienti capabili sa preia impactul cu orice vehicul.
  • 0 (0 voturi)    
    asfalt tango (Luni, 25 noiembrie 2013, 21:05)

    Radu_Luci [utilizator]

    sigur mai apare o amânare până atunci, ca să se mai bage o căruță de bani în buzunarele prietenilor de partid pentru inevitabilele ”reparații”


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version