Ponta, despre tensiunile din USL: Principala problema e ca au cantat prea mult sirenele de la Cotroceni si nu ne-am pus destula ceara in urechi

de I.C.     HotNews.ro
Luni, 16 decembrie 2013, 21:28 Revista Presei | Radio TV

Victor Ponta la "Sinteza Zilei"
Foto: Captura Antena 3
Premierul Victor Ponta pune tensiunile din USL pe seama atacurilor asupra "frontului anti-Basescu". Invitat luni seara la Antena 3, premierul a afirmat ca acuzele aduse luni liderului PNL Crin Antonescu si discutiile in contradictoriu din alianta sunt rezultatul unor "lucruri care s-au adunat in timp", insa, in opinia sa "principala problema a fost faptul ca au cantat prea mult sirenele de la Cotroceni si uneori nu ne-am pus destula ceara in urechi ca sa nu le auzim". Ponta a adaugat ca nu a discutat cu Antonescu dupa declaratiile transmise luni prin intermediul presei insa cu siguranta va vorbi cu liderul liberal in decursul zilei de marti.

"Unitatea frontului anti-Basescu este de multe ori pusa la incercare si sunt momente in care sub acest atac fiecare dintre noi simte nevoia sa se traga putin din foc. Eu sunt genul care ii asum, si bune si rele, nu dau inapoi", a adugat Ponta.
  • Vezi mai jos principalele declaratii ale premierului

Despre tensiunile din USL:

Gadea: Care este cheia acestui scandal?

Ponta: Suntem dupa 9 ani si o luna de cand in Romania conduce ideea de ura, de dezbinare intre oameni, mai sunt 11 luni, dupa care dl Basescu va pleca din functie si probabil ca in sfarit va trebui sa raspunda tuturor acestor intrebari.

  • Mie imi este foarte clar ca nu vom avea liniste pana la anul in decembrie cand va pleca presedintele Basescu.
  • Trebuie sa fim cu totii constienti ca un om aflat in fruntea tarii timp de 9 ani - putem sa vorbim cu un suporter al dl Basescu sa il intrebam "dom'le dupa acesti 9 ani, ce a ramas bun in Romania?", raspunsul este zero.
  • In aceste 11 luni, dl Basescu si oamenii din jurul lui, sistemul Basescu, vor incerca sa faca cat mai multa rau, sa arunce cat mai mlte susupiciuni intre noi, sa compromita cat mai multi oameni.
  • Sunt pregatit si vreau si cred sincer ca toti cei care si anul trecut au crezut ca T. Basescu trebuie sa plece, pot sa rezist aceste 11 luni.
  • Unitatea frontului anti-Basescu este de multe ori pusa la incercare si sunt momente in care sub acest atac fiecare dintre noi simte nevoia sa se traga putin din foc. Eu sunt genul care ii asum, si bune si rele, nu dau inapoi.
  • E o tensiune care exista intotdeauna. Eu tin foate mult la ideea ca suntem solidari. Dincolo de asta, eu astazi si nu doar astazi, nu m-am exprimat in public critic la adresa dl Antonescu. Astazi voiam sa clarific o situatie si cred ca am lamurit-o. Daca am folosit termeni care l-au suparat pe domnul Antonescu, imi pare rau. Dar trebuia sa spun adevarul.
  • Va raspund si la alta intrebare, daca USL-ul poate sa ramana impreuna. Va raspund "da".
  • Daca eu cred ca dl Antonescu are o intelegere cu Traian Basescu? Nu, nu cred asta.
  • Eu cred ca toata criza de saptamana trecuta a fost declansata pentru ca s-a format comisia de ancheta pentru terenul de la Nana.
  • Daca se dadeau 1000 de credite si unul era al familiei Basescu, oricum era suspicios. Dar anul trecut, numai presedintele a obtinut un credit de 1 milion de euro de la CEC.
  • O alta problema, am zis in PSD "oameni buni, trebuie sa votam bugetul, daca pe 30 decembrie il trimite Basescu, atunci trebuie sa il votam".
  • Acest gen de galagie, de diversiuni, de atatare a unora care fac parte din coalitia anti-Basescu, acestea vor face parte din urmatoarele 11 luni.

Gadea: S-a rupt relatia de prietenie si politica cu dl Antonescu?

Ponta: Sunt niste lucruri care s-au adunat in timp dar cred ca principala problema a fost faptul ca au cantat prea mult sirenele de la Cotroceni si uneori nu ne-am pus destul de multa ceara in urechi ca sa nu le auzim.

  • Vreau sa ramanem impreuna si sa facem ce le-am promis oamenilor.
  • Eu imi doresc un presedinte, Crin Antonescu sau oricine, care sa uneasca oamenii.
  • In acest moment avem un presedinte care reprezinta doar o clica de oameni care au beneficiat de avantajele familiei Basescu. Dl Funeriu este cel care a semnat contracte frauduloase pentru licente. A inventat licente pentru computere care nu exista. Dl Tomac este cel care a avut pentru Rep. Moldova cateva milioane de lei care au disparut, nu au ajuns la oameni. Sunt niste dosare penale, sunt documente, nu se intampla nimic in acele dosare deocamdata, sunt pastrate la dospit.
  • Terenurile de la Nana, stiti de cine au fost restituite, de dl Fuia, care e cercetat de vreo 6 ani, si tot cercetat e.

Despre legea amnistiei:

Gadea: Intelegem ca existat o intelegere oficiala in USL pe legea amnistiei.

Ponta: Haideti sa lamurim cele 2 documente dezbatute in Parlament, eu eram la Johannesburg, la funeraliile lui Nelson Mandela. Legea amnistiei ar urma sa puna in libertate oameni cu pedepse relativ mici, cu exceptia persoanelor care au comis infractiuni cu violenta si acelor infractiuni de coruptie din codul penal. Este o politica aplicata in toate tarile europene. E un fel de da o a doua sansa celor care au gresit, care nu sunt recidivisti si care poate ca au primit o pedeapsa prea mare.

  • Reprosurile au fost legate de interpretarea la Codul Penal. Am tot respectul pentru prietenii Romaniei si partenerii Romaniei, iar SUA sunt partenerii cei mai importanti. In acelasi timp, asta inseamna respect si seriozitate. Eu cred ca Romania trebuie sa isi pastreze toate relatiile bune pe care le are, cu SUA , cu tarile europene, dar daca ofera respect si seriozitate, sa primeasca respect si seriozitate.
  • Vreau sa fac o paranteza. A fost o mare emotie legat de vizita premierului Chinei si a premierilor europeni. Am intrebat de ce. Mi s-a raspuns ca e pentru prima data cand suntem tratati cu respect. E un mare complex la noi, intotdeauna trebuie sa param in afara, sa fugim la Bruxelles.
  • Avem multi condamnati. Cand e vorba sa construim o noua inchisoare se ridica urmatoare intrebare, nu e mai bine sa construim un nou spital? E o decizie dificila atunci cand ai anumiti bani cum ii folosesti.

Despre modificarile la Codul Penal:

  • Nu stiam de ele. Nu e adevarat ca se creeaza vreo super-imunitate. 
  • Trebuie discutat acest proiect cu toti cei care aplica legea. Acel proiect trebuia prezentat si discutat, si asta se va intampla.
  • Dl Bolcas nu a fost bun sa fie judecator la CCR pentru ca in 2006 a semnat o scrisoare cu privire la maresalul Antonescu. Intr-adevar a gresit. Dar, atentie, vorbim de o scrisoare semnata in 2006, iar dl Bolcas s-a retras. Dl Morar a arestat un om care dupa aceea a fost achitat nu doar de instantele din Romania dar si la CEDO si a primit despagubiri. Dar dl Morar e bun sa fie la CCR.
  • S-a si asumat faptul ca acel proiect trebuia discutat. 
  • Eu ma supun Parlamentului, nu eu ma apuc sa dau ordine Parlamentului ci el, ca e votat de cetateni, sa dea ordine Guvernului. Cred ca a fost vorba de o lipsa de strategie.

Gadea: Ma indigneaza sa ma reprezinte in raport cu oamenii de la Bruxelles o femeie precum Monica Macovei, care a fost un procuror comunist.

Ponta: Care are acum un dosar penal pentru implicarea in dosarul Becali. Dl Gadea, stiti de ce? Intotdeauna cand te duci si vorbesti de rau tara in strainatate, esti mai usor de crezut.

  • Niciodata in relatiile cu strainii, cu dl Obama la Johannesburg, nu am zis un cuvant de rau de dl Basescu.
  • E mai putin de un an pana cand Traian Basescu va fi un simplu cetatean si va raspunde in fata tarii pentru ce a facut in acesti 9 ani. Comisia Nana lucreaza si va scrie un raport, care nu poate fi ingropat pe termen nelimitat.
  • Dl Basescu, din ce in ce mai mult, nu are nici un sprijin, nici in Parlament, nici in Guvern.
  • E disperarea de final dar rezultatul e clar si il vom sarbatori in decembrie 2014 cand se vor incheia 10 ani negri din istoria Romaniei.

Gadea: Cine credeti ca va fi noul presedinte al Romaniei?

Ponta: Nu am asemenea abilitati sa vad in viitor.

Despre candidatura pe liste comune USL la europarlamentare:

Gadea: Ati spus ca PNL v-a propus sa candidati impreuna la europarlamentare.

Ponta: Sigur ca da. 

Daca, pana la urma rezulta, ca romanii ar vrea sa fim sub forma USL la europarlamentare, putem sa discutam. 

Despre propunerea pentru conducerea TVR:

Gadea: Cine va fi presedintele TVR?

Ponta: Nu stiu. Propunerea va apartine colegilor liberali. Nu stiu sa fie o propunere oficiala. Stiu ca exista o propunere neoficiala.

Gadea: E vorba de Rares Bogdan?

Ponta: Da.

Gadea: O sustineti?

Ponta: Daca colegii liberali vor propune, o vom discuta.

Gadea: Aveti retineri fata de numirea lui Rares Bogdan la TVR?

Ponta: Da.

  • Televiziunea publica anul trecut a fost in pargul colapsului, noi am garantat un imprumut destul de mare, situatia actuala este in continuare extrem de grava. Televiziunea romana are un buget de 150 milioane de euro, sper sa nu gresesc.
  • Preocuparea mea este daca putem sa facem din televiziunea publica un serviciu apreciat de romani, care sa cheltuiasca mai putin.
  • Noi la Radio Romania am pus o persoana ne-membra de partid, iar rezultatele exista.
  • Ideea nu e sa se bata in audienta cu televiziunile private dar sa ofere lucrurile care tin de interesul national. Cred ca toata tara vrea sa vada o mare performera cum este Simona Halep, toata tara vrea sa vada un concert al Angelei Gheorgiu.
  • Vorbind despre fapte bune pe care mai reusim sa le facem. Am reusit un lucru, pentru ca ati pomenit-o pe Simona Halep, exista un turneu de nivel inalt care se desfasura pana anul acesta la Budapesta, si presedintele federatiei, dl Cosac, a spus ca, daca ne sprijina Guvernul, putem sa il organizam la Bucuresti. Nu e doar Simona Halep, e si Sorana Carstea, e si Monica Niculescu, e o generatie de fete care sunt in top 50, top 60 in lume. Am sprijinit acest lucru din punct de vedere financiar insa am cerut ca Simona Halep sa vina sa joace in fata romanilor. A zis "Bineinteles, sunt fericita, m-as fi bucurat sa joc in fiecare an in fata romanilor, dar nu aveam un turneu in Romania". Asa ca la anul. in vara, sper sa vin romanii sa le vada pe fete jucand tenis.
  • Nu vorbesc, nu stiu, nu cunosc, nu am dreptul sa ma pronunt asupra dosarului penal care il priveste pe un mare fotbalist, pe Gica Popescu. Avem un asemnea talent de a ne umili, de a ne neindreptati oamenii, avem asemenea placere sa spunem "infractorul", "hotul". Avem cateva simboluri, nu cred ca e drept sa le calcam in picioare. Asta reflecta o gandire macoveista, basista.
  • O sa avem un nou Cod Penal in vigoare de la 1 februarie. Tot acest zgomot a fost facut ca sa acopere Comisia Nana, faptul ca am avut un an bun, cu crestere economica, ca sa acopere faptul ca presedintele blocheaza bugetul.

Gadea: Si daca va blocheaza la fiecare pas?

Ponta: Macar a promulgat legea referendumului. Sa promulgi referendumul la ora 23:59 mi se pare un caz medical.

Despre intalnirea cu Obama:

Gadea: Ce ati discutat cu presedintele SUA?

Ponta: In primul rand vreau sa spun ca dl fost presedinte Constantinescu a fost nu doar recunoscut de foarte multi lideri din perioada mandatului sau dar s-au si bucurat. Exista romani oameni politici care sunt si respecatati dupa ce ies din functia publica.

  • Am vorbit cu liderii pe care ii stiam deja. Cu dl Obama nu vorbisem pana atunci. Pe dl Blair il stiam.
  • Ne-am intalnit cu presdintele Obama, nu am avut nicio discutie oficiala, nu venisem cu punctaje sa discutam despre relatia romano-americana. Evident ca a fost legat de relatiile bilaterale, o discutie foarte scurta si destul de formala. Ce am discutat a fost faptul ca am constatat ca la un eveniment realmente mondial - au fost 90 si ceva de sefi de state si guverne -  in cadrul ceremoniilor, au vorbit presedintele Americii, al Braziliei, al Chinei, al Indiei si un presedinte al unei tari africane, si niciun presedinte din Europa. Si am vorbit "dom'le, oare nu mai suntem asa de importanti?".
  • Eu cred in continuare ca Europa are un viitor, dar cred ca in batalia aceasta mondiala sunt lucruri pe care trebuie sa le intelegem. Romania trebuie sa fie dedicata 100% ideii europene dar sa nu uitam ca Turcia, China sunt parteneri importanti.

Gadea: Credeti ca Romania va avea vreodata un tandem de lideri foarte solid, precum vedem in SUA, de ex. Obama-Biden, Clinton-Al Gore?

Ponta: Da. Eu cred ca se poate si, principalul meu obiectiv, eu imi doresc sa raman prim-ministru si sa fie doi oameni, presedinte si premier, care sa traga in aceeasi directie.

Gadea: Sunteti multumiti cu propunerea liberalilor la Ministerul Culturii?

Ponta: Am acceptat propunerea. Mi-as fi dorit ca functia sa fie ocupata de o mare personalitate care sa poata discuta cu artisti, scriitori etc. Dl Stirbu este un om foarte in regula insa nu are aceasta dimensiune culturala. Imi doresc sa fie un bun administrator

Gadea: Care este relatia cu ministrii liberali?

Ponta: Foarte buna. I-am spus dl Stirbu astazi "daca te propun, te propun din toata inima, dar am o singura conditie: vii in Guvern, o sa vezi la sedinta ca nu suntem ministrii PSD, PNL etc. Guvernul e al Romaniei".

Nu am avut a ma plange pana acum de ministrii din niciun partid.

Gadea: Luati in consideratie varianta ca dl Basescu sa il respinga pe dl Grebla la CCR?

Ponta: Nu, nu are niciun motiv. Ne vom bate.

Gadea: Ati discutat cu dl Antonescu astazi, dupa toate aceste tensiuni?

Ponta: Nu, nu astazi, dar maine, cu siguranta, vom discuta.

  • Pentru mine si pentru colegii mei, obiectivul de a pune capat sistemului Traian Basescu e mai important decat orice orgoliu.
  • Ma astepta de la orice de la Traian Basescu, dar eu sunt vaccinat.
  • Pana acum am rezistat destul de bine. In decembrie 2014, il voi ajuta sa-si stranga lucrurile de la Cotroceni.
  • Sunt prim-ministru, e prevazut ca CSAT e o institutie importanta, trebuie tratata serios, dar daca dl Basescu nu o trateaza serios, eu cred ca vom avea foarte mult de munca sa restabilim respectul oamenilor fata de institutia presidentiei.
























11384 vizualizari

  • +59 (59 voturi)    
    ??? (Luni, 16 decembrie 2013, 21:46)

    OmulNou [utilizator]

    Nu mai are Ponta si altceva de zis? Ponta, zi-ne de realizarile USL-ului dupa mai mult de un an de zile "raspunsul este zero".
    • +33 (33 voturi)    
      Sindicatele mafiote USL (Luni, 16 decembrie 2013, 23:31)

      sebagain [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      Este dramatic pentru ca la 25 ani de la Revolutie cand s-a strigat "Somnul Natiunii naste monstrii" , natiunea doarme pe ea. Revolutionarii sunt plini de avantaje si nu mai vor sa lupte pentru Libertate, comemorare a Timisoarei nici nu a mai existat in anul acesta iar USL isi vede de teatrul ieftin la tembeliziuni cu acuze reciproce dar fara fond. Opozitia asteapta cu sufletul la gura sa se rupa USL si atat, nu mai face nimic, sindicatele sunt sub papuc, nici nu stiu daca mai exista...adolescentii habar nu au ce inseamna dictatura democratica ghevarista sau ce inseamna bafomet.
      • +23 (23 voturi)    
        Ponta pui de comunist. (Marţi, 17 decembrie 2013, 4:57)

        cocodino [utilizator] i-a raspuns lui sebagain

        multi dintre revolutionari au fost niste oportunisti care astazi sunt grasi ca niste porci grasi ;-)
        Antena 3 securista l-i sa pus pata pe Basescu de ani de zile impreuna cu ex-comunistii PSD. Trebuie sa mai treaca 24 de ani pina va aparea un partid social democrat, sau liberal democrat fara radacini comuniste-securiste.
        • +9 (9 voturi)    
          In mod sigur (Marţi, 17 decembrie 2013, 6:55)

          Miscarea Focul Dacic [utilizator] i-a raspuns lui cocodino

          Acest om va sfarsi din punct de vedere politic in mod lamentabil. Nici nu stie ca de fapt vechile structuri securisto-comuniste il vor sacrifica si ca pur si simplu va disparea de pe scena politica. Este atat de incompetent incat, deja, ii supara si pe cei din varful piramidei puterii ascunse din Romania care il sustin. Este incredibil cum o nulitate, cel putin din punct de vedere politic, poate ajunge sa fie PM in aceasta tara.
          Este insa cat se poate de adevarat ca asta se poate intampla numai unui popor bolnav, unui popor pentru care adevaratele valori se rezuma la: sa am ce bea, ce manca, ce imbraca, sa am masina si casa si sa am ce ...Asta se poate intampla numai unui popor cu grave deficiente de educatie, cu o Scoala aflata la pamant si cu parinti care nu stiu sa-si educe copii sau care ii educa in spiritul junglei.
        • +11 (11 voturi)    
          grija lui tonta (Marţi, 17 decembrie 2013, 9:55)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui cocodino

          este "unitatea frontului anti-Basescu", in niciun caz bunastarea poporului.
          au ei bunastare, restul...., mai un ulei, mai o minciunica acoperita de vesnica strigare 'jos basescu", ca prinde bine in vesnicii si interminabilii ani electorali.
          • +7 (7 voturi)    
            Salutare , (Marţi, 17 decembrie 2013, 11:44)

            rockerul [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            corect , altceva nu sunt in stare sa faca pt tara ! Dar , draga PM , iti dau un sfat , vis-a-vis de ceara putina pe care o ai in urechi .... poti sa nu te mai speli deloc in urechiusele tale titulesciene , ai sa vezi ca vei face niste dopuri de cerumen de nu o sa mai auzi nicio sirena ! Sa-l vezi pe Shrek ce o sa te mai invidieze , cu lumanarile de ceara pe care le vei avea in conductul auditiv extern ..... Serios acum , nu sirenele sau dopurile sunt problema Romaniei , ci insasi aceasta gasca de insi puscariabili , care au fost votati de niste oameni - nu-s putini , dar sunt 70% DOAR DIN CEI CE AU VOTAT , NU DIN TOT ELECTORATUL , e o mare diferenta ....adica vreo 4 mil si ceva , sigur nu-i putin , dar nu e enorm ! - . Singurul scop al lor este sa subjuge justitia , pt a scapa de parnaie . Pt acest lucru ne vor scoate din UE si NATO , veti vedea , demult am mai scris ca vor face orice , inclusiv pt excluderea Romaniei din lumea democratica occidentala !!! Toate cele bune
      • +11 (11 voturi)    
        De fapt era vb.despre somnul ratiunii, (Marţi, 17 decembrie 2013, 9:18)

        Kappa [utilizator] i-a raspuns lui sebagain

        dar cred ca-nteleg apropo-ul Dvs.
        Intrebare:
        De ce ce daca a auzit cintecul sirenelor nu s-a legat de catarg ca Ulise? Sa urle de situatia pe care-a creat-o.
        Raspuns:
        Ala n-avea urechile astupate de ceara comunista. Avea o raspundere: sa-si duca tovarasii inapoi in Itaca. Dupa Dl.asta si dupa Dl.Antonescu n-are decit sa vina potopul.
    • +28 (28 voturi)    
      Sfidator... (Luni, 16 decembrie 2013, 23:53)

      Lucian P. [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      Acum aproape 5 ani am decis sa renunt la televizor si ma bucur de fiecare data pentru alegerea facuta. Este incredibil cum poate un moderator sa puna astfel de intrebari unui prim ministru cand tara este intr-o criza fara precedent. Nu vad nici macar o intrebare incomoda, una care sa arate ca totusi oamenii care platesc taxa TV, taxa pe cablu sau satelit ar avea si alte intrebari pe langa linguselile cu care ne-au obisnuit. Ce ati facut in peste un an de guvernare domnule ponta? Cate promisiuni electorale ati realizat? Sunt intrebari simple insa nimeni din televiziune nu are curajul sa le puna.
    • +19 (19 voturi)    
      test de microfon (Marţi, 17 decembrie 2013, 0:19)

      sebagain [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      L' Imbecile!
    • +20 (22 voturi)    
      Zero? (Marţi, 17 decembrie 2013, 1:11)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      Nici nu era rau sa fie "zero".
      Din pacate e "minus", asa zic si cancelariile occidentale. Dar crezi ca le pasa?
  • +47 (47 voturi)    
    MINCINOSUL PONTA (Luni, 16 decembrie 2013, 21:50)

    ursucu [utilizator]

    Ponta, întrebat la cine crede că s-a referit Antonescu cu "mincinosul dovedit": Cred că la Băsescu!
    • +27 (27 voturi)    
      Se lauda... (Marţi, 17 decembrie 2013, 0:01)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui ursucu

      Citez:
      "Dl Basescu, din ce in ce mai mult, nu are nici un sprijin, nici in Parlament, nici in Guvern."

      Nici nu are nevoie de asemenea sprijin, pentru ca are sprijinul unor oameni cu capul pe umeri.


      Iar pana la urma, e clar ca Basescu e "singur impotriva tuturor" si ii face praf, cu toata majoritatea aia de 70%...
      • +8 (8 voturi)    
        ar fi fost dezastru (Marţi, 17 decembrie 2013, 11:09)

        timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        daca Basescu s-ar fi dat pe mana parlamentarilor sau guvernului de azi, am fi avut ca UNIC PRETEN Coreea de Nord, nici China nu ar mai fi fost prieten, ei pedepsesc aspru hotii si minciunosii!!!
      • +3 (3 voturi)    
        cand se implineste ce doresti (Marţi, 17 decembrie 2013, 15:47)

        Gheorghescu [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        habar n-ai, plagiator mic si mincinos, ce te asteapta cand n-o sa mai fie Base presedinte si o sa poata sa intre in voi asa cum stie el si fara restrictiile functiei prezidentiale. Si cand o sa va faca Base opozitie pe bune...
  • +45 (45 voturi)    
    Cap Patrat Gadea si Miki Maus (Luni, 16 decembrie 2013, 21:55)

    Wanheda [utilizator]

    Emisiune demna de cascadorii rasului banuiec; Ponta asta e o mare nenorocire pentru tara, sluga infractorilor.
  • +37 (37 voturi)    
    mai rau decat plagiator si minicinos (Luni, 16 decembrie 2013, 21:55)

    Eugenn [utilizator]

    Ponta-i un marsav de cea mai joasa speta.
  • +48 (48 voturi)    
    Puterea USL (Luni, 16 decembrie 2013, 21:56)

    nano2k [utilizator]

    "Ponta, despre tensiunile din USL: Unitatea frontului anti-Basescu este de multe ori pusa la incercare si sunt momente fiecare dintre noi simte nevoia sa se traga putin din foc"

    Bai tata dar puternic e Baselul asta... cred ca si Chuck Norris e mai slab ca el.

    Nu, draga plagiatorule, voi nu va luptati de fapt cu Baselul, ci cu logica si cu statul de drept si cu Justitia, atata cata e, de fapt asta e lupta voastra adevarata, nu Baselul.

    De fapt voi vreti sa incalecati poporul asta din toate pozitiile si sa il aduceti inapoi in starea de indobitocire feroce ai anilor de comunism trecuti. Lucrurile astea ar trebui sa le spuna românilor opozitia (cata mai exista necumparata/nesantajata) mereu si mereu pana pricep.

    Si daca nu exista Internetul demult ati fi facut-o deja (parere personala).

    Se intampla doar ca exista un Basel care vi se interpune cu cat/cate poate. Cam asa stau lucrurile de fapt. Pt voi Basescu e doar un nume si ar fi extraordinar de bun pt voi si l-ati chiar pupa daca v-ar accepta toate mârsaviile. Dar se intampla sa fie un incapatanat care a luat lupta mult mai in serios decat "tzapul" Constantinescu si nu s-a lasat infrant "de sistem".

    Pricepi? Poti plagia acest mesaj daca vrei.
  • +24 (24 voturi)    
    ... a vrut sa spuna... (Luni, 16 decembrie 2013, 21:58)

    valy_74 [utilizator]

    "Unitatea frontului pentru Romania este inexistenta, si in toate momentele se simte nevoia sa se traga cat mai mult de ciont.
    Eu sunt genul care nu-mi asum nimic, si nu dau inapoi."
  • +35 (35 voturi)    
    Infantil incurabil! (Luni, 16 decembrie 2013, 21:59)

    Don Ciccio [utilizator]

    Decenii la rand dupa plecarea de la Cotroceni a lui T. Basescu, mitomanul Ponta va invoca, pana la exasperare, "dezastruoasa mostenire" lasata de Basescu si al sau malefic Sistem.
    • +20 (20 voturi)    
      Crezi ca peste un deceniu Ponta mai conteaza ? (Marţi, 17 decembrie 2013, 0:05)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Don Ciccio

      Ponta va fi un "accident" al istoriei...
      • +7 (7 voturi)    
        accident e acum (Marţi, 17 decembrie 2013, 9:57)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        daca mai sta mult la butoane, o sa fie un cataclism al istoriei.
    • +18 (18 voturi)    
      BUM, fleosc (Marţi, 17 decembrie 2013, 0:58)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Don Ciccio

      Scenariul e credibil. Dar cronologica o sa dea peste cap scenariul.

      Inaintea terminarii mandatului lui Basescu, isi vor termina carierele politice amindoi, Ponta si Antonescu. Simt miros de paruiala in USL, in PSD, in PNL. Si miros de pulbere intre simpatizantii USL. Ceva o sa faca BUM. Si altceva o sa faca fleosc. V-am ciuruit!
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns Dan Cicio (Joi, 19 decembrie 2013, 12:19)

      Livut [utilizator] i-a raspuns lui Don Ciccio

      Ai numai partial dreptate deoarece plagiatorul mitoman nu va face purici multi la guvernare - va cadea cat mai curand datorita prostiilor monumentale care le face - nici socrul raspopit nu are cum sa-l mai sprijine
  • +23 (23 voturi)    
    daca si numai daca ar fi muncit si (Luni, 16 decembrie 2013, 22:00)

    lucadd [utilizator]

    si-ar fi facut teza de doctorat la fel de bine pe cat debiteaza prostii si vorbeste injurios ce prim ministru calificat aveam...in schimb avem o mare paiata ...
  • +12 (12 voturi)    
    In fapt gadea vroia sa intrebe (Luni, 16 decembrie 2013, 22:00)

    un domn [utilizator]

    ..dottore..cat mai avem ? Cum adica ? Cand intra Felix Crescent la Bahaus ?...ca sa sit daca luam salarii compensatorii...Mirciulica Shpagat va fi tata..ii ajung banii de pampers ? Sau il intre tine sotia?oricum Dansa este Muuult mai simtita decat Shpagat....
  • +27 (27 voturi)    
    Bombonel (Luni, 16 decembrie 2013, 22:10)

    Airwaves [utilizator]

    Golanasul asta ii calca (sper) pe urme lui Nastase. Aceeasi zeflemea, aceeasi minciuna, aceeasi rupere TOTALA de ceea ce inseamna Romania si viata in tara asta.

    Parca sunt spalati pe creieri. Repeta ca niste papagali robotizati aceleasi tampenii, la infinit.

    Soricel, esti rupt de realitate ma, intelegi? Rupt total! Ne vedem pe 22!
  • +27 (27 voturi)    
    Lipsa (Luni, 16 decembrie 2013, 22:11)

    Draky [utilizator]

    Cand nu ai solutii, subiect si predicat, dai vina pe... Basescu!
  • +30 (30 voturi)    
    Raspuns de suporter al lui Basescu (Luni, 16 decembrie 2013, 22:14)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    V-a ciuruit !
  • +35 (35 voturi)    
    Ca de obicei, un mascarici penibil (Luni, 16 decembrie 2013, 22:14)

    ac [utilizator]

    1. Traian Basescu e de vina.
    2. Mistocar de doi lei.
    3. Un penibil incompetent cu aere de entelectual.
    Zero egal cu zero. Pe mina astuia am ajuns.
    Din nou: la vot, oameni buni. Nu lasati mai mult de 50% la NIMENI, altfel asta e rezultatul.
  • +27 (27 voturi)    
    marsh ba latrilor (Luni, 16 decembrie 2013, 22:19)

    unnene [utilizator]

    duce-va-ti langa nea nicu cu usl si antena voastra de rahat.
    • +3 (3 voturi)    
      Latrina 3 are deja un protest in derulare (Marţi, 17 decembrie 2013, 9:12)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui unnene

      http://www.petitieonline.net/petitie/02529049/semnaturi
  • +20 (20 voturi)    
    asa din the guardian (Luni, 16 decembrie 2013, 22:21)

    unnene [utilizator]

    niste basisti si astia se stie:

    http://www.theguardian.com/world/2012/jul/17/romania-eu-report-constitution-abuse
    • +20 (20 voturi)    
      Da, e de rau: (Luni, 16 decembrie 2013, 23:30)

      Eugenn [utilizator] i-a raspuns lui unnene

      The report says the Romanian government may not understand how a pluralist democracy works, indirectly suggesting the country is not fit to be an EU member.

      Ar fi cazul ca Ponta sa-si dea demisia. Din pacate, cum spunea cineva, Ponta nu pleaca, ci eventual doar pica...
    • -6 (12 voturi)    
      hm, articolul e vechi, din 2012 (Luni, 16 decembrie 2013, 23:33)

      Eugenn [utilizator] i-a raspuns lui unnene

      Si eu care credem ca-i din noul raport....
      • +4 (4 voturi)    
        cu atat (Marţi, 17 decembrie 2013, 10:10)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Eugenn

        mai grav ca e vechi.
        daca din 2012 poanta nu are nicio reactie, inseamna ca atat il duce capul.
        indoctrinarea nu-i o scuza.
      • +1 (1 vot)    
        :) (Marţi, 17 decembrie 2013, 15:38)

        unnene [utilizator] i-a raspuns lui Eugenn

        corect, e vechi insa crede-ma nimic nu s-a schimbat in bine, ba chiar acum asaltul asupra statului de drept este mai asiduu.
  • +24 (24 voturi)    
    hmm (Luni, 16 decembrie 2013, 22:25)

    Adrian1 [utilizator]

    hmm, niciun cuvintel despre oamenii batuti langa Guvern? Gaze lacrimogene ceva?
  • +23 (23 voturi)    
    Trebuie (Luni, 16 decembrie 2013, 22:27)

    Kepler [utilizator]

    sa plece exact el, acest plagiator desantat de cea mai abjecta clasa care in galop distruge Romania!
  • +31 (31 voturi)    
    Acum pe 19 Dec. vine condamnarea lui Nastase (Luni, 16 decembrie 2013, 22:36)

    dumitrica [utilizator]

    Mai sunt 3 zile pina cind Adrian Nastase se va intoarce la puscarie.
    • +14 (14 voturi)    
      POate/l ia si pe (Marţi, 17 decembrie 2013, 0:02)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      ...ilici!
      • +5 (5 voturi)    
        asta ar fi EXTRAORDINARA (Marţi, 17 decembrie 2013, 9:14)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        vestea..implicit aflam si ce e cu crescent si de ce auditoria canadieni au fost impeidecati sa afle cursul banilor lui Nea Nicu http://www.youtube.com/watch?v=-SR0lXbiaWk
    • +4 (4 voturi)    
      Doamne Ajuta ! (Marţi, 17 decembrie 2013, 9:13)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      ar fi O veste Buna pentru Incercatul Popor Roman !
  • +31 (31 voturi)    
    Ponta... (Luni, 16 decembrie 2013, 22:38)

    The Wisest Fool [utilizator]

    ...minte (populatia), minte (occidentul) si iar minte (partenerii de coalitie).

    Asa profesor (Nastase), asa pupil...
  • +33 (33 voturi)    
    Mincinosul patologic (Luni, 16 decembrie 2013, 22:48)

    Cobra_Ro [utilizator]

    Sa lansezi noaptea o lege pentru salvarea penalilor este o poveste care seamana cu ''Ali Baba si cei 40 de hoti...asta este de domeniul patologicului..mai ales ca provine de la un frustat cu masterate false si doctorat plagiat
  • +21 (21 voturi)    
    Ponta: "in decembrie 2014 voi fi l Cotroceni (Luni, 16 decembrie 2013, 22:54)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    si il voi ajuta pe Basescu sa-si stranga lucrurile de acolo".
    Va fi acolo - vrea el sa spuna - ca noul presedinte al Romaniei? Asa se intelege.
    • +29 (29 voturi)    
      Nu ai inteles.. (Luni, 16 decembrie 2013, 23:12)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      Va lucra pentru firma aia de mutat. Va fi un carator pe-colo... Basescu sa fie cu ochii in patru, ca asta micu' baga mana.
  • +25 (25 voturi)    
    patologic (Luni, 16 decembrie 2013, 22:55)

    timur [utilizator]

    seamana mult cu fisa de observatie a unui pacient cu dedublare de personalitate
  • +22 (22 voturi)    
    Si sa minti cum minti tu Ponta... e caz biblic (Luni, 16 decembrie 2013, 22:59)

    serbanb [utilizator]

    Nu stiu ce Dumnezeu ai, dar tu cu ai tai faceti terfelita mai bine de jumatate din cele 10 porunci.
  • +19 (19 voturi)    
    :) (Luni, 16 decembrie 2013, 23:01)

    Analfabet [utilizator]

    Am si eu o intrebare... Asa ati transcris voi, hotnews-ul, pe sarite sau asa vorbeste el sarind de la o idee la alta? Eu nu l-am urmarit pe Ponta niciodata ca sa-i recunosc cumva stilul... Lui Antonescu ii stiu fraza incurcata, dar asta ce are?
  • +28 (28 voturi)    
    hahahaha (Luni, 16 decembrie 2013, 23:06)

    ca_32 [utilizator]

    Ponta se cearta cu Antonescu si iese si zice ca Basescu e de vina ... , ar putea fi noul slogan al USL, o duceti greu? nu aveti bani? economia e la pamant? infractorii au fost eliberati? USL va da raspunsul: Basescu e de vina, veniti si votati USL sa scapati de Basescu...
  • +32 (32 voturi)    
    Ce nemernic (Luni, 16 decembrie 2013, 23:06)

    swolf [utilizator]

    Ma dezgusta acest individ, cazul medical de care vorbeste este chiar el: dublare de personalitate, schizofrenie, lipsa de coloana vertebrala si, mai presus de orice, un dispret cumplit fata de poporul roman si tara lui. Un tradator de tara care ar trebui sa fie bagat in teminta cea mai neagra pentru raul pe care il face Romaniei contemporane. Un demn urmas a lui iliescu si nastase!
  • +22 (22 voturi)    
    chiar aşa (Luni, 16 decembrie 2013, 23:07)

    capitan [utilizator]

    De ce să se mai construiască încă o închisoare? Banii se pot folosi pentru construirea unui spital. Nu simţiţi că ar fi important ? Nu vă pasă ? Ba încă pot fi folosiţi pentru construirea de noi biserici. Pentru că s-a înmulţit răul şi e nevoie de acestea, cel mai mult.

    Mulţumim, domnule Ponta. Dumneavoastră ne luminaţi cu ... stereotipuri viclene la care noi nu mai punem botul !!!! Nu mai vrem mizerii. STOP !!!

    Iar sirenele care sună la Cotroceni la mizeul nopţii amintesc de adunarea din timpul nopţii a iubiţilor tăi colegi de care te faci că nici nu ştiai !!! Vezi bârna din ochiul tău !!!
    • +2 (2 voturi)    
      Premeditat Ponta (Marţi, 17 decembrie 2013, 13:35)

      Euunul [utilizator] i-a raspuns lui capitan

      pune egalitate intre gratiere si amnistie.
      Puscariile se goloesc si doar prin gratiere - iar prin amnistie se sterg toate faptele penale, adica toti pleaca din nou de la zero.
  • +32 (32 voturi)    
    tu vorbesti de sirene????? (Luni, 16 decembrie 2013, 23:09)

    greatza_de_comunisti [utilizator]

    pai ma bucur nespus ca nu mi-am pus ceara in urechi, ba mi-am scos-o si pe aceea putina care o aveam, in acest fel am putut auzi minciunile tale si ale usl-istilor tai in toata splendoarea lor. nu pot sa cred ca ai asa sfatuitori idioti care te fac sa vorbesti asemenea idiotenii la un post tv. sau poate ai facut-o din proprie initiativa...in acest caz te rog sa continui, noi basistii ne bucuram cand te auzim cum te discreditezi si in plus fara sa iti dai seama faci ca randurile noastre, ale basistilor, sa se ingroase. go planet, go.........MINCINOSULE
  • +22 (22 voturi)    
    [...] (Luni, 16 decembrie 2013, 23:19)

    JeSuisRoumain [utilizator]

    gandea: elev ponta, nu-i asa ca Pamantul e rotund?
    ponta: da, tovarase profesor.
    • +14 (14 voturi)    
      ... (Luni, 16 decembrie 2013, 23:42)

      VarailVarail [anonim] i-a raspuns lui JeSuisRoumain

      gadea : Pai si de ce ?
      ponta (rapid) : Basescu e de vina
      gadea : Pai si e bine ?
      ponta (gandire prelungita) :..nu stiu..depinde ..daca zice da , nu si daca zice nu, da...pauza 5 min ca am obosit
  • +14 (14 voturi)    
    Caz medical, de psihiatrie (Luni, 16 decembrie 2013, 23:24)

    PopaPius [anonim]

    Este atunci cind promovez, ca prim-ministru, o lege in parlament si apoi votezi impotriva ca deputat,,,
  • +12 (12 voturi)    
    acest infiorator gadea (Luni, 16 decembrie 2013, 23:30)

    dkz [utilizator]

    gadea...te-ai dat cu satana
  • +12 (12 voturi)    
    la puscarie cu pontache! (Luni, 16 decembrie 2013, 23:33)

    dkz [utilizator]

    front anti-basescu ? pontache a luat-o razna de tot.
    jos usl!
  • +13 (13 voturi)    
    aceasta primata... (Luni, 16 decembrie 2013, 23:37)

    dkz [utilizator]

    ar fi chiar un castig pentru toata lumea daca n-ati mai pune poza babuinului de ponta pe internet
  • +12 (12 voturi)    
    Manipulare si minciuna ... (Luni, 16 decembrie 2013, 23:40)

    za-k [utilizator]

    Incredibil!

    Se agatza de Simona Halep si apoi imediat dupa o da cu diversiunea ca poate prinde ...

    O droaie de minciuni una dupa alta.
    Nu intzeleg cu potzi sa mintzi atita si cineva sa si stea sa te asculte. Adevarul e ca daca mai citesc mult timp ce zice Ponta o sa-mi devina IQul negativ.

    Numa' bine,
    za-k/
  • +11 (11 voturi)    
    Jale mare (Luni, 16 decembrie 2013, 23:51)

    IlincaM [utilizator]

    gadea cu "g" mic e indignat ca e reprezentat la Bruxelles de un procuror comunist, dar de faptul ca e sluga la un turnator dovedit nu ii e sila. in alta ordine de idei, Ponta are 42% intr-un top al increderii publicat azi sau ieri. Sint convinsa ca nu e fals. Marea masa crede ce zice, cuvint cu cuvint, aici e problema. La fiecare indignat care comenteaza aici, exista 10 care habar n-au ce s-a intimplat zilele astea si care au incredere in Ponta.
  • +12 (12 voturi)    
    CEARA IN URECHI (Luni, 16 decembrie 2013, 23:54)

    timp tamp [utilizator]

    Acum stim de ce plagiatorul minciunos este atat de debil. Are tone de ceara in urechi!
    Nici nu vefe probabil, vom afls ca are o folie speciala pe lentilele ochelarilor. mai afla rareori cate cevs de la felix si tata
  • +10 (10 voturi)    
    Nedumerire (Luni, 16 decembrie 2013, 23:59)

    EllySt [utilizator]

    "Noi la Radio Romania am pus o persoana ne-membra de partid, iar rezultatele exista".
    La Radio nu este presedinte- DG Ovidiu Miculescu cumnatul d-lui Nastase? Ce rezultate sunt acolo?
    Am aflat cu putin timp in urma cine este d-l Miculescu. Nu mi-a venit sa cred ca in vara lui 2012, cand d-l Nastase era in proces, USL a putut sa puna o ruda apropiata a d-lui Nastase sa conduca postul public de radio. Cum pot avea incredere in obiectivitatea Radio in relatarile care se refera la acest caz ?
    • +2 (2 voturi)    
      In plus, (Marţi, 17 decembrie 2013, 12:24)

      Gabi M [utilizator] i-a raspuns lui EllySt

      Miculescu asta a fost si turnator la Secu' ca siseful slugii lui Felix,Gadea.
  • +10 (10 voturi)    
    de obicei, oamenii civilizati fug de Turnatori (Marţi, 17 decembrie 2013, 0:04)

    visio [utilizator]

    altora le place turnatoria...pentru ca au turnat la randul lor...
  • +2 (12 voturi)    
    bleah (Marţi, 17 decembrie 2013, 0:10)

    evoque [utilizator]

    principala problema este ca nu aveti cohones sa va luptati cu basescul, acesta este adevarul. Va indemnati sustinatorii sa reziste 11 luni, bleah, nu pentru asta ati fost votati.
    • +5 (5 voturi)    
      Asta e principala problema... (Marţi, 17 decembrie 2013, 6:28)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      "Lupta cu Basescu" este tot ce-i lipseste acestui mare caracter. Probabil ca tot ce ai tu nevoie este tot "lupta cu Basescu". Pe tine nu te intereseaza onestitatea, integritatea morala, lupta impotriva coruptiei.. Nuuu, acestea sunt departe de tine. Tot ce vrei e "lupta impotriva lui Basescu". El e cel care face legile, el e cel care ii apara pe corupti, care face tara de ras etc.

      "Nu pentru asta ati fost votat". Bine spus!

      Dar ce poti sa spui: hotii si mincinosi sunt sustinuti de acelasi tip de oameni.
      • -4 (4 voturi)    
        in afara (Marţi, 17 decembrie 2013, 11:11)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        de regimul lui basescu (care nu are nimic cu justitia si dreptatea) sau a lui ponta (care este la fel cu al lui basescu), macar spune o varianta credibila nu una manata din indoctrinarea ta. Te invit sa stai putin in afara si sa cugeti, onest, cinstit, ca un simplu cetatean si apoi sa vii sa predici care este mai bun sau cine si in ce crede. Asta daca ai atata tarie de caracter
        • +5 (5 voturi)    
          Ce sa spun? (Marţi, 17 decembrie 2013, 11:26)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Daca tu acum, la ora asta, stai sa te intrebi "cine e mai bun?", dupa tot ce s-a intamplat, inseamna ca traiesti intr-o cu totul si cu totul alta realitate.

          Sa nu vorbim de "caracter". Nu eu i-am cocotat acolo pe cei mai hoti dintre hoti si pe cei mai mincinosi dintre mincinosi. Si ca sa-ti spun pe sleau: pentru mine nu exista "alternativa" PSD. Indiferent cine cu cine se "confrunta", NICIODATA nu am sa votez PSD. Nu am votat si nu am sa votez. Si NICIODATA nu am sa votez o alianta politica din care PSD face parte. Nu mi-a placut cand Basescu s-a aliat cu PSD si daca participau impreuna la alegeri eu NU il votam pe Basescu.

          Si inca ceva, pentru cei ca tine care tot dau cu "nu exista altenativa": au fost alegerile pentru primaria capitalei la care s-a inscris si un oarecare Nicusor Dan. Cei ca tine, au preferat un mistocar, un nesimtit si un mincinos: pe Oprescu.. Dupa care au inceput sa se planga, la fel ca si tine, ca nu exista alternativa. Realitatea este mai trista: alternativa mereu exista, dar "romanu'" prefera ce se vede acum in parlament si guvern. Si ce se vede acum in parlament si guvern are inca sprijinul "romanului", inclusiv al tau. Asta ca tot ai adus vorba de "caracter".

          Clar?
          • -2 (2 voturi)    
            si atunci (Marţi, 17 decembrie 2013, 12:30)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            daca exista alternativa de ce te dai cu fundul de pamant cand este vorba de basescu? eu iti respect pozitia vis a vis de psd, in fond de asta este libertate de opinie, insa nu ma catalogati ca un sustinator usl, eu sustin doar cetateanul roman, amaratul ala care plateste taxe si impozite care ajung in buzunarele politicienilor. Politicieni nu se lupta pentru idei sau pentru ca reprezinta pe cineva ei se lupta pentru bunastarea lor si atat.
            • +2 (2 voturi)    
              Eu nu ma dau cu fundul de pamant.. (Marţi, 17 decembrie 2013, 13:16)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              .in ceea ce priveste Basescu. Ideea e ca tu orice ar face Poanta si ceata lui de hoti, tu nu stii decat "Jos Basescu!".

              In al doilea rand, Basescu este ACUM, alternativa la bandele de hoti si ticalosi aciuiati in parlament si guvern. Asa cum am spus, uite ca am o alternativa. Cand o sa am o alternativa la BASESCU, am s-o votez. Deocamdata Basescu este alternativa la PSD. Tu ai vazut PSD ca fiind alternativa la Basescu.

              Fiecare vede ce poate.
    • +5 (5 voturi)    
      iti e scarba de Idolul Tau ? (Marţi, 17 decembrie 2013, 8:52)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      stai s avezi cand va fi Uns Presedinte..poate atunci o sa ne intelegi si pe noi de ce avem alergie la USLam !
      • -5 (5 voturi)    
        o mica diferenta (Marţi, 17 decembrie 2013, 11:08)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        eu nu cred in idoli. si asta se vede in simplu fapt ca am caracterul de a spune ce nu imi convine. nu imi convine de basescu la fel de mult nu imi convine de usl. Cand ai doi dusmani nu te lupti cu amandoi il elimini pe unul, eventual chiar cu mana celuilalt si dupa aia te ocupi si de el. Insa voi vedeti precum caii.
        • +2 (4 voturi)    
          Bine gandit! (Marţi, 17 decembrie 2013, 11:18)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Il elimini pe Basescu, dupa care te urci in tanc sa-i dai jos partidul unic. Ce basme!
          • -2 (2 voturi)    
            "partidul unic" (Marţi, 17 decembrie 2013, 12:33)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            este o alianta aflata pe buza prapastiei inca de cand a fost creata si se rupe in secunda imediat urmatoare caderii lui basescu. Pericolul consta in ce iti spuneam mai sus, lipsa de alternativa, reala nu creata in laboratoarele basesciene sau psd-iste.
            • +1 (1 vot)    
              uite ti am mai recomandat (Marţi, 17 decembrie 2013, 19:12)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              insa ma vad nevoit sa repet, poate e Un Fel de Terapie pentru tine...toti comentatorii PRO USLam si tu esti unul dintre ei..dar toti..aveti citate din Latrina 3...ce inseamna asta ? ca acea scara de valori personala a Voastra, a celor PRO USLam este bruiata de Latrine, chiar asa nu va treziti ?
  • +12 (12 voturi)    
    adevarul care zbarleste parul (Marţi, 17 decembrie 2013, 0:22)

    politic_incorect [utilizator]

    este ca refuz sa citesc si 3 randuri din "ce-a zis ponta". derbedeul asta trebuia sa-si fi dat demisia de mult si nu reprezinta pe nimeni. si oricum minte de ingheata apele ca default.
  • +17 (17 voturi)    
    Băi Ulise de la Gorj! (Marţi, 17 decembrie 2013, 0:32)

    Cocofifi [utilizator]

    Cam slăbuță prestația, chiar cu mingile ridicate la fileu de duhovnicul Gâdea.

    Ai dat-o-n metafore, schimbând placa super-uzată cu "Băsescu e de vină" în "sirenele de la Cotroceni"... Citești "Odiseea" în limuzină, sau ți-o recită cineva ca pe o audio-book?

    Când ești înconjurat de ciclopi ca Daniel Barbu, Bolcaș sau Greblă, când te scuipi toată ziua cu Patrocle PNL, când ai băgat toată țara în colaps economic, între Scilla și Caribda, te dai fan al lui Homer?

    Singura asemănare sunt hohotele de râs homerice, când te încurci în propriile minciuni.

    Poate că puțină ceară în urechi nu ți-ar strica, mai ales în cazul unui creier volatil.
  • +11 (11 voturi)    
    Nana (Marţi, 17 decembrie 2013, 0:44)

    max# [utilizator]

    Vorba cuiva, nu s-a zgâriat deja placa cu Nana?
  • +13 (13 voturi)    
    problema e ca existi, Ponto (Marţi, 17 decembrie 2013, 1:26)

    zaboo [utilizator]

    si ai iesit, ca paduchele, in frunte... HUO!!!
  • +11 (11 voturi)    
    dandanache (Marţi, 17 decembrie 2013, 1:47)

    mihaica [utilizator]

    "Cand e vorba sa construim o noua inchisoare se ridica urmatoare intrebare, nu e mai bine sa construim un nou spital?" -- Ce poate fi mai dandanache de atat?

    Ma bucur ca sunt constienti ca nu vor avea "liniste" cu Basescu.
  • +13 (13 voturi)    
    Vina vinilor (Marţi, 17 decembrie 2013, 3:44)

    Leon_Magnificul [utilizator]

    Super. Basescu e de vina si pentru neintelegerile din USL.
  • +5 (5 voturi)    
    Poantele pentru PROŞTI continuă... (Marţi, 17 decembrie 2013, 6:04)

    gabbi [utilizator]

    la nesfârşit
  • +6 (6 voturi)    
    si acum, toata lumea in cor... (Marţi, 17 decembrie 2013, 6:32)

    thebblack [utilizator]

    basescu e de vina!
  • +2 (2 voturi)    
    Tradare nationala (Marţi, 17 decembrie 2013, 7:00)

    Miscarea Focul Dacic [utilizator]

    Tradatorii de neam si tara vor plati asta cu varf si indesat. Ei si toti cei care ii sustin.
  • +5 (5 voturi)    
    Ceara din urechi contra protestelor strazii! (Marţi, 17 decembrie 2013, 7:30)

    hotnewsfil [utilizator]

    Ponta, despre tensiunile din USL: 'Principala problema e ca au cantat prea mult sirenele de la Cotroceni si nu ne-am pus destula ceara in urechi'.
    Mincibosul, plagiatorul, bascaliosul si-a blindat inexpugnabil urechile, cu ceara, ca sa nu auda 'sirenele populatiei adusa la disperare, care iese in strada sa ii strige despre hotiile lui, despre promisiunile mincinoase, despre gastile baronilor pe care ii protejeaza, despre servilismul lui fata de securistul Felix, despre loviturile de stat ticluite de fesenistii , ramasi la lutere, lovituri pe care el, marioneta de tinichea, le pune in practica razand ca un tembel.
  • +6 (6 voturi)    
    nume in guvern si prlament (Marţi, 17 decembrie 2013, 8:34)

    alllx [utilizator]

    toni grebla, gigel stirbu, verginel gireada! ma de unde vin astia toti? exista vreo ferma secreta, experimentala unde se coc personajele astea?
  • +6 (6 voturi)    
    Tovarasa Educatoareee... (Marţi, 17 decembrie 2013, 8:38)

    Sani [utilizator]

    ...Traian nu vrea sa-mi dea jucariileeeee....
    Sau:
    Gradinita de copii, plina e de jucarii!

    Cred ca este totusi de bine deoarece gradul de inteligenta al actualilor guvernanti reuseste sa fie chiar sub pragul de inteligenta al votantilor acestora.

    Sau:
    Alesii sunt chiar mai prosti decat alegatorii (cei 70%)!
  • +4 (4 voturi)    
    Ponta (Marţi, 17 decembrie 2013, 9:31)

    veto [utilizator]

    Este incredibil ! dovedeste acest ins nu stiu a cata oara ca este un mare iresponsabil , orice se intampla deja se stie cine este vinovat din punctul lui de vedere ghiciti? Basescu , eu cred ca are o problema mare si-a format in timp o fixatie si tot ce se intampla rau vinovat este Basescu mai urmeaza sa spuna ca si cei din strada sunt tot de Basescu scosi afara in strada, un mare mincinos si iresponsabil , saraca ROMANIE pe mainile cui a ajuns.
  • +6 (6 voturi)    
    referendum (Marţi, 17 decembrie 2013, 9:34)

    levierul [utilizator]

    sa faci un referendum valid cu participarea a 30% din populatia cu drept de vot, cand votul prin corespondenta nu exista... cand nu respecti dreptul constitutional al diasporei de a vota...
    Personal as da in judecata Romania pentru incalcarea dreptului de a vota. Daca pentru moment ma aflu in delegatie sau sunt plecat intr-o zona mai izolata, trebuie sa ma duc la cea mai apropiata ambasada? Cat sa imi exprim un drept garantat de constitutie? Poate ar trebui sa imi platesc taxele prin Alaska, intr-un catun.. va las banii acolo. Duceti-va sa ii luati.
  • +4 (4 voturi)    
    <br> (Marţi, 17 decembrie 2013, 9:35)

    EMP [utilizator]

    "Daca se dadeau 1000 de credite si unul era al familiei Basescu, oricum era suspicios." La asta se rezuma filozofia politica a domnului Ponta.
    Il acuzati pe Traian Basescu ca a dezbinat societatea, dar toata campania voastra si tot asa-zisul program politic pe care-l aveti este centrat pe ura impotriva presedintelui. In rest, zero.
    Mi-e mila de cei care va mai cred.
  • +3 (3 voturi)    
    gresit (Marţi, 17 decembrie 2013, 10:49)

    moby dick [utilizator]

    Nu trebuia sa va puneti ceara in urechi, trebuia sa va legati de catarg si sa ramaneti legati, preferabil at mai mult. Apropo, cati dintre privitorii de antene au inteles care-i treaba cu sirenele si cu ceara ?
    • +4 (4 voturi)    
      GRESIT (Marţi, 17 decembrie 2013, 11:20)

      timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui moby dick

      Trebuia sa se arunce in valuri, astfel scapam de bolsevici, sirenele nu s-ar fi atins de ei, ci rachinii ca sunt niste hoituri urat mirositoare..
  • +3 (3 voturi)    
    asta (Marţi, 17 decembrie 2013, 12:39)

    Gabi M [utilizator]

    iar minte!Pamantul cumparat la Nana fost cumparat de la o firma italiana care a cumparat de la taranii de
    acolo.Institutul de la Fundulea a spus clar ca din 1957(de la infiintare) nu a avut niciun teren acolo.Plagiatorul este un mitomn periculos pentru democratie.
  • 0 (0 voturi)    
    adevarul (Marţi, 17 decembrie 2013, 16:04)

    fit [utilizator]

    Iar e vina Basescu sau oricine altcineva are curajul de ale darama planurilede a fi mai egali decat egalii!!! Si mai bogati decat capitalistii, dar din munca altora!!!
  • +1 (1 vot)    
    Se pare că EL,Ponta, are ceară (Marţi, 17 decembrie 2013, 16:34)

    marga 2 [utilizator]

    în urechi ,că NU aude vocea Europei.
    Pe lîngă că este mincinos,este și surd.
  • +1 (1 vot)    
    Principala problema incompetenta (Marţi, 17 decembrie 2013, 16:52)

    Bogdan_100 [utilizator]

    De aici vin retul: hotia, coruptia, incapacitatea de a colecta taxe, de a face proiecte EU, de a atrage investitori, de a eficientiza aparatul de stat, de a privatiza, de a administra tara. Simplu. Restul e minciuna, propaganda si inselatorie.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version