VIDEO Victor Ponta: Am fost trei zile intr-o vizita privata in Italia. Subiectul vizitei Victoriei Nuland e unul confidential / Trebuie sa avem un parteneriat strategic cu China / Basescu si cozile lui de topor - Macovei, Morar, Papici - au facut dosare politice

de V. Marin, A. Neagu     HotNews.ro
Duminică, 12 ianuarie 2014, 21:30 Revista Presei | Radio TV

Victor Ponta la Antena 3
Foto: Captura Antena 3
Premierul Victor Ponta a explicat duminica seara, in emisiunea "Sinteza zilei" (Antena 3), motivul pentru care a lipsit din tara in momentul vizitei in Romania a subsecretarului de stat american Victoria Nuland: "Aveam programata o vizita privata in Italia, am fost trei zile acolo cu sotia, ocazie cu care m-am intalnit si cu omologul meu, liderul partidului de guvernamant din Italia. Stiam care este subiectul principal al vizitei dnei Nuland, un subiect important in relatia Romania-SUA despre care am discutat si la ultimul CSAT cu seful statului, cu sefii serviciilor, un subiect care e nepublic, confidential si despre care nu putem sa dam detalii acum". Intrebat si daca isi mentine declaratiile referitoare la condamnarea lui Nastase, Ponta a raspuns ca "Am spus clar ca procesele penale impotriva lui au fost incepute de Macovei si Morar, scopul lui Basescu si a clicii lui fiind acela de a ingropa omul politic Adrian Nastase. E o realitate, ce legatura are cu independenta justitiei?". "Cred foarte tare ca, fara a politiza in niciun fel independenta justitiei, trebuie sa discutam. Ideea ca vine cineva si ne baga pumnul in gura - nu aveti voie sa discutati, nu aveti voie sa vorbiti - e o idee tipica totalitara", a mai spus el.
  • Victor Ponta a mai anuntat ca acciza la carburanti ar putea fi aplicata incepand din aprilie: "Cred ca acciza e o solutie care afecteaza destul de putini oameni, pe care o putem folosi pentru a face bine in sanatate, educatie, autostrazi, care sunt importante pentru noi toti."
  • USL ramane unita si are un obiectiv comun in 2014: inlaturarea regimului Basescu, a mai declarat premierul.



Declaratiile lui Victor Ponta:
  • 2014 o sa fie un an foarte bun, o sa se termine foarte bine, finalul e stiut.
  • Eu chiar cred ca ultimii noua ani pentru Romania au fost niste ani rai, in care am fi putut sa traim mai bine, sa fim mai demni, sa facem mai multe autostrazi, mai multe scoli, spitale.
  • Au fost noua ani de razboaie politice din cauza unui om si a celor din jurul sau. Ii inchidem anul acesta, cei zece ani de regim gresit, antiromanesc, important este ce punem in loc, ce reusim sa construim, pentru ca cei zece ani n-o sa ni-i mai dea nimeni inapoi.

Despre vizita emisarului american Victoria Nuland:

  • (Gadea: Propagandistii lui Basescu sunt foarte dezumflati ca vizita emisarului american nu le-a oferit niciun fel de satisfactie, s-a creat o intreaga isterie, ca ati plecat special din tara sa nu o vedeti, de ce nu v-ati intalnit cu ea?) Din doua motive. Sa explicam telespectatorilor dvs, ca propagandistilor lui Basescu le explic degeaba.
  • In primul si in primul rand, aveam programata dinainte de Anul Nou o vizita privata in Italia. Am fost trei zile in Italia cu sotia mea, ocazie cu care, insa, m-am intalnit si cu omologul meu, liderul partidului de guvernamant din Italia, pentru ca peste fix o luna, la Roma, va fi congresul Partidului Socialistilor Europeni in care se desemneaza candidatul pentru presedintia Comisiei Europene. Practic, grupul nostru politic va decide peste o luna care e pozitia noastra pentru viitorul Europei. Si e ceva ce ne afecteaza pe toti, pentru ca ce se decide la Bruxelles dupa 25 mai va fi important si pentru Romania.
  • Deci, era o vizita pe care o aveam stabilita. M-am intalnit cu Matteo Renzi, cu noul lider. Sunt un pic invidios ca pana acum eram cel mai tanar lider politic din Europa, e mai tanar ca mine cu doi ani si mi s-a parut ciudat, nu sunt obisnuit, in general ceilalti lideri sunt mai mari decat mine, dar e bine ca se schimba generatiile.
  • Al doilea lucru: eu stiam care este subiectul principal si de ce dna subsecretar Nuland vine la Bucuresti. Este un subiect important in relatia Romania-SUA despre care am discutat si la ultimul CSAT cu presedintele Basescu, cu sefii serviciilor, e un subiect care e nepublic, confidential si despre care nu putem sa dam detalii in acest moment, insa asupra caruia dl ministru Corlatean este de departe cel mai indrituit - si prin functie, e ministru de externe - prin cunostintele sale diplomatice si discutand cu celelalte institutii ale statului, sa spuna punctul de vedere al Guvernului, un punct de vedere constructiv in relatia romano-americana.
  • Deci e foarte bine ca dna Nuland a fost la Bucuresti, e foarte bine ca s-a discutat despre acest subiect important, s-au abordat si altele. Toata nebunia asta ca vine la Bucuresti ca sa certe Guvernul, sa fim seriosi, deja oamenii traiesc intr-o iluzie oarecum fanariota, ca te duci si te plangi si vine cineva. Oamenii din Romania isi decid soarta, si-au decis-o la vot, si-o vor decide in toamna. 
  • Pozitia dnei Nuland a fost in primul rand extrem de apreciativa la adresa Romaniei. Aici nu e vorba de vreun presedinte, un prim-ministru sau un ministru de Externe, e vorba de noi ca tara si America are si trebuie sa aiba, asa cum avem si noi despre America, o atitudine pozitiva. Iar in rest s-a discutat despre subiectele care erau importante, banuiesc ca in presa dlui Basescu s-a vorbit de altceva, cu atat mai penibil a fost rezultatul pentru ei.
  • Da, este vorba de un subiect care tine de raporturile intre Romania si SUA, dar pe care l-am discutat si il vom discuta doar in CSAT, nu pot sa va dau niciun alt indiciu.
  • A fost o discutie foarte buna. Repet, ministrul de Externe e absolut normal sa reprezinte Guvernul in aceste relatii si a facut-o foarte bine, chiar l-am si felicitat. A expus un punct de vedere al Guvernului foarte constructiv, inca o data spun, si cred ca asa trebuie sa fie relatiile dintre Romania si partenerii nostri: SUA, UE, Germania, China, la un nivel de normalitate si de parteneriat.
  • (Deci nu a fost niciun fel de tensiune, ca ar fi vrut sa se intalneasca dna Nuland cu dvs...) Nici vorba de asa ceva si nici ca am plecat eu. Oricum, am vazut ca ba am fost la schi in Austria, eu nu schiez; ba ca am fost la vanatoare la Balc, sunt cunoscut ca nu agreez vanatoarea. Niste oameni oarecum disperati.
  • Apropo de agenda, am trecut in calendar pe 22 decembrie, cu trei asteriscuri acolo, vreau sa merg impreuna cu cat mai multi oameni sa-l ajutam pe Basescu sa-si stranga bagajele.
  • Dar pana atunci sunt 350, 340 de zile, m-am uitat cu sotia, cu copiii, care evident sunt principalele victime, cred ca in vreo 300 deja am pus o activitate - o activitate politica, o activitate de guvern, o vizita in strainatate, o vizita in teritoriu, o emisiune la televizor. Sunt un om normal care, sigur, mi-as dori sa petrec cat mai mult timp cu familia, lucrurile pe care le fac publice sunt cunoscute, lucrurile private sunt extrem de normale.
  • Deci, cand nu sunt la Guvern sau la vreo vizita externa sau intr-o vizita in tara, sunt cu familia, e foarte simplu. Nu trebuie sa-si faca griji oamenii lui Basescu. De altfel, cred ca presedintele stia unde sunt, ca SPP-ul stie intotdeauna unde ma aflu.
  • De altfel astazi, inainte de emisiune, tot o discutie privata am avut cu Crin Antonescu, cu Daniel Constantin, cu ceilalti colegi ai mei din USL. Deci, sunt lucruri pe care le facem publice si alte lucruri, absolut normale, nu e nimic de ascuns, dar poti sa porti o discutie normala fara sa treci asta in programul public.
  • Nu era niciun secret. Privat nu inseamna secret.

Despre relatiile externe ale Romaniei:

  • (Care este pozitionarea noastra in raport cu SUA, este aceeasi, este de parteneriat strategic special, care este in momentul de fata orientarea pe politica externa? Pentru ca si aici s-au facut tot felul de insinuari ca s-ar fi facut vreo modificare...) S-a facut o modificare, si anume in primul rand orientarea noastra pro-europeana si pro-transatlantica, parteneriatul strategic cu SUA, lucruri pe care toata clasa politica le-a asumat. E o directie buna a Romaniei si in aceasta directie trebuie sa mergem.
  • E bine ca suntem membri UE, ca avem un parteneriat strategic cu SUA, sunt lucruri importante care tin de relatia noastra si care, de fiecare data, se pot imbunatati. Nu am vazut presa basista spunand: dle ministru Corlatean, ridicati problema vizelor sau ridicati alte lucruri care, sigur, se pot imbunatati. Pentru romani este important sa stie ca suntem parteneri ai SUA, avem sigur securitate, parteneriat, dar avem ideea vizelor extrem de importanta pentru ei si aceea trebuie sa o discutam, nu cu batut cu pumnul in masa, dar trebuie de fiecare data sa existe.
  • La UE - problema libertatii si ridicarii tuturor restrictiilor. Romanii nu sunt mai prejos decat niciun alt cetatean european, orice restrictie se aplica romanilor trebuie aplicata tuturor cetatenilor europeni.
  • Deci, astea sunt relatiile importante. Unde e schimbarea? Spre deosebire de presedintele Basescu, care a avut o gandire extrem de ingusta si foarte personala, a zis "ce imi foloseste mie, romanii nu ma intereseaza", eu cred ca, fiind membra UE, avand parteneriat strategic cu SUA, pentru dezvoltarea noastra in primul rand economica, dar si politica, sa ai relatii foarte bune cu Turcia, de exemplu, este principalul partener comercial al Romaniei, avem schimburi de 6-7 miliarde.
  • China, o tara care nu doar importam noi de acolo, dar putem sa exportam. Chiar si cu Rusia, stiu ca e un subiect pe care in general l-au ocolit. Eu vad ca dna Merkel merge si are relatii cu Rusia extrem de importante. Eu zic de faptul ca cu cat avem mai putini adversari, cu atat mai bine pentru Romania. Ca sustinem Moldova, ca avem parteneriat strategic, nimeni nu a pus si nu va pune in discutie aceste lucruri. Daca poti sa fii mai deschis la minte, ca poti sa ai relatii normale cu cat mai multe tari, ca poti sa beneficiezi economic, ca poti sa contezi. Nu intamplator am spus de faptul ca in acest an se decide pentru urmatorii cinci ani cine va conduce Europa, pai e important sa fie cineva care stie Romania, care are o parere echilibrata despre Romania.
  • Deci eu vreau, fiind si dintr-o alta generatie, avand si capacitatea de a relationa cu partenerii internationali mult mai mare decat dl Basescu, vreau sa pastrez relatia pro europeana si americana, dar sa deschidem Romania catre cat mai multi parteneri, si asta inseamna investitii, locuri de munca, exporturi, adica fiecare dintre noi sa poata sa beneficieze intr-un fel. Deocamdata, din relatiile noastre externe a beneficiat Traian Basescu, el personal si eventual cativa dintre oamenii lui. Eu vreau sa beneficieze toti romanii.
  • Am spus de China, de deschiderea pietei Chinei pentru produsele romanesti, de investitiile chinezesti in Romania. Ba chiar cred ca trebuie sa avem un parteneriat strategic cu China, asa cum are UE. Stiti, UE are un parteneriat strategic. Eu cand am vorbit de faptul ca si Romania trebuie sa aiba un parteneriat strategic, dl Basescu a zis ca ce prostie e asta? Pai, atentie, UE are. Adica cum? Nu e nicio prostie, dimpotriva, e un lucru bun si normal.
  • (Deci s-a modificat ceva in politica noastra externa?) Da, am spus, s-a imbunatatit. (Neafectand relatiile pe care le avem cu UE si SUA?) Dimpotriva, adaugand.
  • Presedintele Bush a fost la Bucuresti si a zis ca trebuie sa fim poarta intre Europa si celelalte tari din afara Europei. Daca noi putem sa folosim aceasta oportunitate, cum sa nu o folosim! Trebuie sa fim un pod, o capacitate a Romaniei de a gandi la regiune si la ceea ce ne poate aduce. Sigur ca, dimpotriva, nu ca se supara europenii sau americanii, o problema mai putin si un partener puternic in plus este cu atat mai important.

Despre petitia Antenei 3:

  • (Gadea: Cum apreciati reactia extraordinara a romanilor cu privire la scrisoarea pe care am redactat-o pentru Obama, Biden si Kerry?) In primul rand vreau sa va felicit, pentru mine nu este o surpriza. Evident ca, daca dl Basescu gaseste o mie de oameni care sa semneze o petitie, dvs gasiti o suta de mii si acesta este raportul. Pana la urma, la referendum a fost 90% contra 10%. Nu-mi fac iluzii ca lucrurile se vor rezolva prin petitii, dar mai cred ca problemele le rezolvam noi, nu o sa le rezolve cei din afara.
  • (Gadea: Cum le rezolvam noi, dle prim-ministru? Pentru ca vedem ca se comit in continuare abuzuri, cum le opriti?) Si nici nu vor inceta probabil pana in decembrie, pana cand reprezentantul lor politic, al celor care comit abuzuri, este inca acolo. Sper sa nu fie anchetati cei o suta si ceva de mii de oameni care au semnat petitia, cum au fost cei care au votat la referendum. Nu m-ar mira acest lucru. Daca este asa, semnez si eu repede, ca macar de data asta dl Papici sa nu ma mai ocoleasca, sa ma ia si pe mine, cum i-a luat pe ceilalti.
  • Pana la urma, tot acest atac al dlui Basescu si al oamenilor sai, care sunt furibunzi, a pornit de la faptul ca dvs ati descoperit cum de fapt un presedinte isi foloseste functia ca sa se imbogateasca ilicit si imoral, cumparand terenuri si obtinand credite doar el singur dintre toti cetatenii Romaniei. Eu nu cedez, nu am cedat pana acum, cu atat mai mult nu cedez acum cand vad cum se apropie momentul in care sistemul se va prabusi, prin pierderea reprezentantului sau politic fundamental.
  • (Dar cand vor fi alegerile prezidentiale? Acest lucru l-ati stabilit?) A fost un subiect pe care l-am discutat astazi informal, maine urmeaza sa luam o decizie, undeva in luna noiembrie, in asa fel incat noul presedinte sa poata intra imediat ce expira, pe 21 decembrie, mandatul dlui Basescu. 

Despre legile trimise spre reexaminare:

  • Relele impotriva romanilor continua nu doar sub forma abuzurilor invocate de dvs. Vreau sa va spun trei lucruri pe care Basescu le-a facut la sfarsit de an si care ne afecteaza viata noastra a tuturor. A refuzat sa promulge legea privind achizitionarea terenurilor agricole, practic acum orice strain se duce maine si cumpara, nimic nu il impiedica. Am adoptat o lege legata de subventiile pentru energia regenerabila, a respins-o. Eu nu stiu daca are vreun interes privat, daca in afara de terenuri si-o fi cumparat si eoliene, este posibil, o sa aflam la un moment dat. A fost legea parteneriatului public-privat, ne-a retrimis-o.
  • Ei, toate aceste lucruri rele evident ca sunt decontate de dl Basescu si de oamenii lui, ca de aia nu vrea nimeni sa ii voteze Miscarea alora, ai lui. Insa evident ca se adauga la nota pe care o vom scrie in decembrie - "10 ani de lupta impotriva Romaniei de catre Traian Basescu".
  • Am discutat astazi, desi e in vacanta Parlamentul, comisiile se vor reuni, vom revota toate aceste legi. Nu mai poate sa le respinga, in maxim 10 zile trebuie sa le semneze. Probabil ca va face din nou circul ala "semnez la 12 noaptea" - o chestie de copil cu probleme, nu om serios. E si o parte buna in tot acest rau, ca oamenii nu uita cine le-a taiat pensia, salariul, cine i-a mintit, cine isi bate joc de ei si isi imbogateste familia. Ei, uite ca are grija Basescu si cu dvs cativa jurnalisti sa aduceti aminte oamenilor de ce trebuie sa-l schimbam.
  • (Gadea: Este ingrijorare nationala chestiunea cu faptul ca strainii vin si cumpara teren. Daca n-au reusit sa ne ia Ardealul in alte maniere, sa ni-l ia macar cu bani. Ce se poate face pentru a stopa acest lucru, pentru ca suna infernal?) Nu se va intampla acest lucru. Repet, Parlamentul se va reuni si la 1 februarie avem legea revotata. Dupa care, printr-o presiune publica din partea Guvernului, a Parlamentului, a mass-media si a oamenilor, sa-l obligam pe Traian Basescu sa promulge legea.

Despre alegerile la CSM:

  • (Cum interpretati declaratia presedintelui, care a zis in ziua in care s-a votat noua conducere a CSM ca "nu conteaza dom'le cine va fi la CSM, in Justitie sunt patru chei", si daca domnia sa incearca sa ne explice ca detine aceste chei, cum se numeste aceasta operatiune?) In primul rand, in sfarsit este un caz clar de incalcare a independentei justitiei. Uite, daca chiar vrem sa vorbim de incalcarea independentei justitiei, sa spui "atentie, va dau telefoane, cheile-s la mine"...
  • In al doilea rand, isi face curaj, dar isi face degeaba. Evident ca e simplu sa iti dai seama daca ii place conducerea CSM citind gazeta Cotrocenilor, Evenimentul zilei, la cat i-a injurat pe noii sefi de la CSM e clar ca nu ii vrea Traian Basescu. Braveaza, iar intr-adevar acele cozi de topor pe care Macovei, Morar, Papici le-au utilizat evident ca exista inca.
  • Dar eu am spus-o tot timpul si o spun: eu nu am nicio problema si nu discut despre justitie. Justitia este si trebuie sa fie independenta. Eu discut despre modul in care Traian Basescu si oamenii lui, cozile lui de topor - Macovei, Morar, Papici - au facut dosare politice si au afectat viata a nenumarati oameni.
  • (Nu credeti ca este momentul sa raspunda cine face astfel de abuzuri? De ce nu redacteaza USL, de ce nu voteaza o lege prin care procurorii si judecatorii sa raspunda patrimonial. Sunteti de acord ca acestia sa raspunda patrimonial pentru toate aceste lucruri pe care le savarsesc?) Atentie, nu doar ca sunt de acord, din cate stiu exista o procedura. Important este ca aceasta procedura sa nu cada in cealalta parte. Intotdeauna cand ai un proces cel putin una din parti e nemultumita. Dar cred si o sustin in continuare si sper ca CSM-ul, asociatiile de magistrati sa actioneze.
  • Cred ca cel mai mare jaf in Romania a fost cu retrocedarile. In Romania s-a retrocedat de trei ori teritoriul Romaniei, si al Basarabiei, si al Bucovinei si al Cadrilaterului. S-au retrocedat cladiri care n-au fost niciodata ale unui proprietar privat: scoli, spitale, primarii, sectii de politie. Evident ca acolo, in momentul in care vorbim de problemele justitiei, CSM-ul, Inalta Curte, ministrul Justitiei, pe baza legilor adoptate si a celor care eventual trebuie sa fie adoptate, pot sa faca curatenie.
  • Asta e un gen de curatenie la care politicul poate participa doar adoptand niste legi, legi bune, europene. Atat timp cat Basescu spune "Justitia e a mea, eu am cheile justitiei" e greu sa facem curatenie

Despre condamnarea lui Adrian Nastase:

  • (Va mentineti acele declaratii privind asemanarea cu cazul Timoshenko?) Categoric. Si mai spun o data, ca sa fie foarte clar, nu are legatura cu independenta justitiei.
  • Am spus clar ca procesele penale incepute impotriva lui Adrian Nastase au fost incepute de Macovei si Morar, scopul lui Traian Basescu si a clicii lui fiind acela de a ingropa omul politic Adrian Nastase.
  • E o realitate. N-am voie sa spun realitati, sa spun lucruri pe care multi romani le gandesc? Ce legatura are cu independenta justitiei?


Despre noul Cod Penal:

  • Noul Cod Penal intra in vigoare la 1 februarie.
  • Orice articol care afecteaza libertatea de exprimare si libertatea presei va fi abrogat prin Ordonanta de Urgenta.
  • Voi discuta cu ONG-urile care sunt articolele care ingradesc libertatea presei.
  • CCR a decis ca legea de abrogare a insultei si a calomniei e neconstitutionala.


Despre Monica Macovei:

  • Foarte mult rau a facut doamna Macovei Romaniei, enorm de mult rau. Poate nu ii va mai da nimeni nicio functie. Poate se va face dreptate.

Despre Traian Basescu:

  • In 2009 romanii nu l-au ales pe Traian Basescu. Cat sunt in politica voi milita pentru a se afla adevarul.

Despre USL si intalnirea de duminica seara:

  • A fost necesar sa ne intalnim si sa spunem cine e dusmanul comun: Traian Basescu. Dusmanul e Traian Basescu si trebuie sa scapam aceasta tara de regimul Basescu.
  • Dupa ce am discutat in aceasta seara sunt convins ca vom ramane impreuna pentru a ne atinge acest obiectiv fundamental.
  • A fost o intalnire foarte buna in aceasta seara.
  • Am discutat in aceasta seara, maine luam niste decizii.
  • Am ajuns la concluzia ca adversarul nostru la alegerile din 2014 este Traian Basescu.
  • Probabil ca vom merge asa cum am si anuntat de altfel pe liste separate insa mesajul nostru politic si efortul nostru politic va fi comun.

Despre candidatura lui Crin Antonescu din partea USL:

  • Nu e nevoie sa facem noi congrese, s-a stabilit ca Crin Antonescu este candidat.

Despre creditul la CEC al Ioanei Basescu:

  • Afacerea Nana este cea care a pus definitiv si rusinos capac omului politic Traian Basescu. 
  • Basescu e singurul roman - sarac. bogat - care a luat credit de la CEC peste limita legala.
  • Din decembrie 2014 domnul Basescu poate fi cercetat penal, ati auzit ce a spus doamna Kovesi.

Despre bani si crestere economica in 2014:

  • In 2016 - 2017 terminam de platit tot ce a cheltuit Traian Basescu in 2009.
  • Eu intotdeauna voi avea curaj sa le spun oamenilor: oameni buni, taxe zero si bani mai multi la sanatate, educatie, nu se poate.
  • Am dat mai multi bani la educatie, trebuie sa existe vointa politica.
  • Suntem a doua tara din UE ca si crestere economica, cu exceptia Letoniei daca nu ma insel, in 2013.
  • In 2014 trebuie sa ramanem peste 2% crestere, sa dea Dumnezeu sa fie 3-4. 
  • E important cum folosim aceasta crestere, oamenii nu mai vor sa mai traiasca pe cifre. 
  • Cred ca acciza e o solutie care afecteaza destul de putini oameni, pe care o putem folosi pentru a face bine in sanatate, educatie, autostrazi, care sunt importante pentru noi toti.
  • Trebuie sa le spun oamenilor adevarul si trebuie sa le spun ca de undeva trebuie sa vina acei bani.

Despre o eventuala remaniere in 2014:

  • Am fost o echipa unita, nu au fost crize in Guvern. Au fost oameni care au plecat dar din alte motive. Apropo de leadership si de capacitatea de a conduce o echipa, vreau sa tin Guvernul cat mai departe de crize politice.
  • Eu imi doresc stabilitate. Ca vor fi probabil ministri care se mai schimba e alta problema, nu e nimeni cimemtat acolo. Dar voi face tot ce tine de mine pentru a ii tine pe oameni uniti. 

Despre petitia Antena 3 adresata lui Obama:

  • Inteleg ca a fost inmanata adjunctului secretarului de stat. Felicitari tuturor celor care au semnat.
  • Domnul Gadea, cred foarte tare ca fara a politiza in niciun fel independenta justitiei, trebuie sa discutam. Pana la urma ce e justitia? Nu e o jucarie adusa de acasa de Traian Basescu.
  • E vorba de sisteme fundamentale foarte complicate despre care trebuie sa discutam si sa le imbunatatim. Ideea ca nu e voie sa spui... nimic din ce e facut de om nu e perfect. Ideea ce vine cineva si ne baga pumnul in gura - nu aveti voie sa discutati, nu aveti voie sa vorbiti - e o idee tipica totalitara. Ideea e ca e mai rau sa interzici sa discuti despre ceva decat sa discuti chiar si gresit.
  • Facem o emisiune in decembrie 2014 la poarta la Cotroceni, in timp ce pleaca cu bagajele (Traian Basescu - n.red.).


























22416 vizualizari

  • +104 (120 voturi)    
    Dezgustator (Duminică, 12 ianuarie 2014, 21:39)

    ctrlm [utilizator]

    "Vizita privata in Italia??" Vizita privata e mai importanta decat vizita *Oficiala* a unui inalt American??
    • +87 (95 voturi)    
      Dragnea nu stia unde e Ponta si stia Basescu??!! (Duminică, 12 ianuarie 2014, 22:23)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui ctrlm

      Daca Basescu ar fi stiut unde este Ponta facea imediat publica locatia premierului sau o trimetea pe Nuland sa se intilneasca cu el in Italia.

      Este clar ca nimeni nu a stiut unde s-a aflat Ponta care a fugit simplu din Romnia cind a aflat ca vine Nuland sa-l traga de urechi, chemata de Basescu.

      Nu avea Ponta programata nici o vizita in Italia sau vreo intilnire cu Mateo Renzi si nu exista nici un motiv secret ce tinea de CSAT pentru care ar fi venit Nuland in principal. Astea sunt povesti de ale lui Ponta.
      • +75 (75 voturi)    
        Ce mizerie! (Duminică, 12 ianuarie 2014, 23:43)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Emisiunea cu Ponta a luat sfarsit pe Latrina 3 dupa ce s-a pomenit numele lui Basescu de cel putin 50 de ori. Declaratia serii a facut-o bineinteles 'italianul' Ponta: "Justiţia este una dintre marile provocări pentru noi, după ce va pleca Traian Băsescu!"
        Obsesia asta cu puscaria le mananca noptile penalilor din USL, dar mai ales lui Voiculescu!...

        P.S. Gadea, ca sa nu se lase mai prejos, a tras si el o declaratie in care s-au dat de gol cu petitia: "Aceasta petitie va ajunge la presedintele USA, in toate cancelariile europene dupa ce o curatam de eventuale semnaturi duble!".......:)))))))))))))))))
        • +15 (15 voturi)    
          Voturile PSD-istilor, marfa de export! (Luni, 13 ianuarie 2014, 8:51)

          pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Ponta a fost in Italia, in a doua saptamana a anului 2014, in aceeasi saptamana, Brelusconi afirma ca a primit oferta de a participa la Europarlamentare pe listele romanilor:

          http://www.hotnews.ro/stiri-international-16387297-silvio-berlusconi-afirma-primit-propuneri-din-romania-pentru-candida-europarlamentare.htm

          O gafa politica schizofrenica, are loc in februarie 2013, cand la intalnirea Socialistilor, acelasi Ponta il compara pe Berlusconi cu Ceausescu, si tot despre el afirma ca este ''un cosmar'' !

          http://www.realitatea.net/cosmarul-lui-ponta-prietenul-lui-adrian-nastase_1109898.html

          Daca Berlusconi a beneificiat de o oferta din partea Romaniei, pentru europarlamentare, inseamna clar ca voturile celor de pe lista lui Dragnea, au ajuns un marfa de export, la fel cum cosmarurile Italiei sunt aduse sa reprezinte Romania in Parlamentul Europei!
        • -1 (7 voturi)    
          daca te uiti pe Antena3 asa iti trebuie (Luni, 13 ianuarie 2014, 10:41)

          nellino [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          eu am scos Antena3, Realitatea si Romania TV din grila imediat dupa ce am scos B1.

          ma mai uit la DIGI24 sa vad cum va fi vremea...
          • +6 (6 voturi)    
            Trebuie sa tinem ochii deschisi! (Luni, 13 ianuarie 2014, 11:36)

            pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui nellino

            Nu fiti struti, nu bagati capul in pamant, asta ca sa scapati de manipularile mafiei politice prin posturile de casa ale partidelor!

            Trebuie urmarit cu chii bine deschisi, toate mizeriile pe care posturile tv mentionate fura Statul de Drept, sa intelegem ce se intampla cu tara asta!

            Este exact ce au reusit infractorii si interlopii sa faca dupa agresiuni succesive ziua pe strada, in vazul tuturor, si acum nimeni nu are curaj sa intervina cand e un conflic, pleaca mai departe si nici macar nu intorc capul !
            In schimb se transmite prin folclor pericolul si puterea infractionala al clanului respectiv!

            La care mai adaugam si influenta politicului asupra institutiilor Statului, iar din intrepatrunderea interlopilor cu politicul dau 3 exemple:

            1- Omar HAISAM - se plimba cu Iliescu
            2-Fane Spoitoru' - a taiat mana unui politist cu sabia in 1992
          • +1 (1 vot)    
            se zice ca (Luni, 13 ianuarie 2014, 16:52)

            zaboo [utilizator] i-a raspuns lui nellino

            daca vrei sa combati Biblia trebuie s-o studiezi; si se mai zice: tine-ti prietenii aproape si dusmanii si mai aproape...
      • +16 (16 voturi)    
        de necrezut ! (Luni, 13 ianuarie 2014, 7:56)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        O fi fost "duminica orbului", acea duminica in care orbului i s-a redat vederea ?
        Dumitrica ! Este un accident sau chiar ne-a revenit vederea ?
        Cum adica ? In opinia dvs, iubitul Ponta este un mincinos ?
        Cine spunea ca nu exista minuni ?

        Revenind la subiect, Basescu stia cu siguranta unde este plagiatorul mincinos si las ! Nu uitati ca presedintelui tarii i se aduc toate rapoartele serviciilor secrete. Este o indatorire de serviciu.
        Faptul ca nu o facut publica locatia mascariciului, poate avea la baza diferite considerente.

        Cert este ca, fuga de raspundere scandalos de rusinoasa a sefului guvernului, demonstreaza inca o data micimea personajului ajuns la putere si pericolul la care acesta este dispus sa isi expuna tara din cauza lasitatii sale.
        Unde se va ascunde piticul politic in cazul unui razboi ?
        Oare poate prevesti cutremurele ?

        Doar in marea escrocherie numita "democratie parlamentara", un astfel de personaj tragi-comic poate ajunge la putere pentru ca, doar in acest sistem politic perfid nu exista sanctiuni asupra politicienilor.
        O demisie ar fi fost normala dar nicio speranta ! Acest sistem politic perfid nu este bazat pe normalitate ci pe minciuna!
      • +21 (23 voturi)    
        asta chiar minte cum respira (Luni, 13 ianuarie 2014, 8:40)

        catelu [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Pai daca era in vizita privata trebuia sa-si ia concediu vineri. Sau isi ia salariul si cand chiuleste ca o loaza de frica extemporalului?
      • -1 (5 voturi)    
        stimabile, parca ziceai (Luni, 13 ianuarie 2014, 10:39)

        nellino [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        ca Ponta este in Iran....
    • +86 (88 voturi)    
      Asta e discurs de Prim Ministru... (Duminică, 12 ianuarie 2014, 22:27)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui ctrlm

      Lumea a 3-a....

      Cam ce educatie a primit acest om, dar si mai suparator....cam ce educatie le da copiilor lui.

      Trist.
      • +47 (49 voturi)    
        educatie ? (Duminică, 12 ianuarie 2014, 23:31)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        e mult mai dus decat tribunu' ...
        e jalnic, e paranoia.
      • +49 (49 voturi)    
        Dar noi??? (Luni, 13 ianuarie 2014, 1:06)

        emigrant [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        Problema e din pacatre la noi..Cit de putin ne respectam ca sa acceptam sa fim condusi de un asemenea DERBEDEU..
        • +43 (43 voturi)    
          ai dreptate...din pacate... (Luni, 13 ianuarie 2014, 3:02)

          exilatul [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

          aceasta mizerie umana reprezinta o buna parte a ceea ce exista in romania....
          • -14 (18 voturi)    
            mizeria umana (Luni, 13 ianuarie 2014, 9:53)

            Theros [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

            daca domnul premier ponta "este mizeria umana" ,"derbedeu " sau mai stiu eu ce cuvinte de "intelectali rasti" mai aveti in vocabular, atunci basescu si camarila lui trebuiea impreuna cu voi , care nu aveti demnitate si nu aveti pregatirea necesara sa faceti aprecieri cum va caracterizati? nu va fac aprecieri asupra comentariilor jalnice aparute, pentru ca nu vreau sa cobor la nivelul vostru!!! timpul va demonstra nenoracirile cuzate romaniei de regimul basescu , care va merge la cosul de gunoi al istoriei!!! nu sunt use-list. sunt patriot cu demnitate. onest si profund convins de ceea ce scriu avand dovezi si argumente pentru fiecare apreciere si cuvant. daca vreti o intalnire cu mine o putem organiza oricand!!!
            • +13 (15 voturi)    
              Domnul "premier" (Luni, 13 ianuarie 2014, 11:21)

              werwolf [utilizator] i-a raspuns lui Theros

              Toate bune si frumoase .O singura nelamurire am :Cum poti sa ii spui "domnul premier" acestei flegme pe obrazul Romaniei ? De fapt cum poti sa il pupi in dos si sa nu vomiti ? Felicitari esti tare !
            • +3 (5 voturi)    
              nu esti uselist (Luni, 13 ianuarie 2014, 12:56)

              nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Theros

              esti postac platit.

              si vorbeai cu un om fugit din rauiul vostru, acum pe cale de a fi a doua iepoca de aur, iepoca usl'amului.

              the worst is still to come ......
        • +1 (1 vot)    
          Eu mă respect, dar (Luni, 13 ianuarie 2014, 15:42)

          Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

          n-am ce face, pentru că sunt mereu în minoritate. Iar majoritatea este formată din inșii reprezentativi ai OMULUI NOU creat din 1945 până în zilele noastre. Iată limitele democrației, dacă democrație se numește sistemul care guvernează România.
      • +11 (13 voturi)    
        Asta este nivelul intelectual (Luni, 13 ianuarie 2014, 10:26)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        al celor care I/au votat!
        Nu ai ce face?!
        Numai DUMNEZEU ne mai poate scapa de lepra/ciuma rosie!
        Prea multi cei care nu gandesc sau... sunt lasi, lenesi, manipulabili, nu au demnitate, orgoliu, cinste, corectitudine, ...
        Asta este poporul roman!
        • +2 (2 voturi)    
          ba avem ce face, draga Leule (Luni, 13 ianuarie 2014, 19:41)

          roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          De data asta mergem cu totii la vot! Cu catel, cu purcel, cu soacra si cu vecin, bineinteles dupa ce le-am deschis capul cel spalat de antene...Nu fi trist, nu esti singur. Noi suferim alaturi de voi cei de acasa, dar intr-o buna zi vom castiga.
      • +7 (7 voturi)    
        educatia lor (Luni, 13 ianuarie 2014, 11:00)

        marcel69 [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        e simplu capra sare masa iada sare casa;copiii nonvalorilor vor fi mai rai ca ei
    • +83 (85 voturi)    
      ffs (Duminică, 12 ianuarie 2014, 22:49)

      octaav [utilizator] i-a raspuns lui ctrlm

      Decat sa ne tot vaicarim, haideti sa facem ceva util.

      Fiecare are ruda/prietenul/bunicul/vecinul care inca mai crede ca Ponta e salvatorul patriei. Treziti-i la realitate ca altfel murim naibii cu astia de gat, noi si copiii nostri!

      Si mergeti la vot.

      Altfel, stam aici pe HN si ne plangem unii la altii degeaba. USL-istii nu intra pe HN oricum.
      • +51 (51 voturi)    
        da octav (Luni, 13 ianuarie 2014, 0:49)

        burebista [utilizator] i-a raspuns lui octaav

        asa este aceste puslamale trbuie date jos mergand la vot MASIV ,altfel va fi vai de tara noastra ROMANIA
        • +45 (45 voturi)    
          Subscriu.. (Luni, 13 ianuarie 2014, 1:09)

          emigrant [utilizator] i-a raspuns lui burebista

          Aceste indemnuri la VOT IMPOTRIVA PLAGIATORULUI trebuie sa devina cit mai dese. Absenteistii, grupul Uniti Salvam, toata lumea trebuie sa voteze impotriva acestui psihopat bolnav de putere.
          Sper ca ICCJ sa dea solutia definitiva de plagiat acestui neica nimeni, RUSINEA ROMANIEI..
      • +27 (31 voturi)    
        La vot (Luni, 13 ianuarie 2014, 2:29)

        Cacarau1 [utilizator] i-a raspuns lui octaav

        Da sunt deacord. Dar astia sunt mai destepti decat credeti. In primul rand ei (uslamul) vor fura masiv la vot, in al doilea rand, dandu-si seama ce s-a intamplat cu Derbedeul ala de Nastase la prezidentioale, acum au acaparat si dreapta, au gasit si omul: Vasile Blaga. Nu vedeti ca acest individ a blocat dreapta politica? Asta pare disparut in neant. Se pare ca voi fraierilor vorbiti degeaba, el isi vede de trburile lui si este lasat in pace. Dupa parerea mea i s-a dat o renta viagera ca sa taca si uslamul isi vede neindoielnic de treaba. Singura voce, Basescu, va disparea pe la sfarsitul anului, asa ca tine-o frate...o sa ajungem ca in Zimbabue. Baronii vor fi la putere.
      • +17 (17 voturi)    
        In 2004 (Luni, 13 ianuarie 2014, 8:01)

        John M. [utilizator] i-a raspuns lui octaav

        am scos la vot cel putin 16 oameni care altfel nu ar fi votat si Nastase a picat. Daca faceti la fel, acesti impostori vor avea aceeasi soarta.
    • +31 (31 voturi)    
      Ponta iarasi... (Luni, 13 ianuarie 2014, 6:01)

      The Wisest Fool [utilizator] i-a raspuns lui ctrlm

      ...minte poporul cu televizorul.
      • +14 (14 voturi)    
        Aoleuuuuu!!! (Luni, 13 ianuarie 2014, 8:00)

        SHEAPA [utilizator] i-a raspuns lui The Wisest Fool

        PASTILELE!!! Unde-mi sunt PASTILELEEEEE!!

        Noile medicamente pentru "anti-Basism" fac minuni, dar doar luate de 5 ori pe zi ….

        PS: Pe bune, chiar nu exista pe acest site nici-un cititor care sa aiba patalama de psihiatru la mana???

        Mie mi se pare incredibil cat de DERANJAT LA CAP este premierul unei tari europene, cred ca Berlusconi isi face cruce dimineata cand citeste la micul dejun noile declaratii televizate ale "nebunului din est"!
    • +11 (11 voturi)    
      eu cred ca intalnirea cu prim ministrul infatu (Luni, 13 ianuarie 2014, 7:59)

      PSD-erbedeul [utilizator] i-a raspuns lui ctrlm

      eu cred ca intalnirea cu prim ministrul infatuat si imatur nici nu a intrat in discutie
    • +13 (15 voturi)    
      Dezgustator (Luni, 13 ianuarie 2014, 9:43)

      Traianbro [utilizator] i-a raspuns lui ctrlm

      Ciudat e faptul ca in presa din Italia nu s-a spus nimic despre o intalnire intre Matteo Renzi si premierul roman .....alta minciuna de a lui!!!
      In conditiile in care Matteo Renzi este omul cel mai mediatizat in Italia, trebuia sa apara o stire cat de mica pe unul din ziarele importante....nimic nimic. Minciuni !!
      • +3 (5 voturi)    
        plagiator mincinos (Luni, 13 ianuarie 2014, 12:53)

        bunicul [utilizator] i-a raspuns lui Traianbro

        Vom vedea in urmatoarele zile cat de grosolan minte Ponta. La latrina3 nu a rostir nici un nume al celui cu care s-a intalnit in Italia - raspunsuri evazive.
    • +9 (9 voturi)    
      Iata unde a fost Mitomanul (Luni, 13 ianuarie 2014, 10:11)

      Cindrel [utilizator] i-a raspuns lui ctrlm

      Ponta, a fugit putin in Italia sa vada cum poate sa obtina un nou masterat, tip Catania, dar sa si adune ceva materiale pe care sa le copieze in editia revizuita si coplectata a tezei ( plagiate) de doctorat.
      D-na Victoria Nuland, crescuta in democratie, i-a respectat dorinta si astfel a scapat de o intrevedere ce ii intorcea stomacul pe dos. D-na Nuland stia ca in afara unui sir intreg de minciuni, nu are ce auzi de la pupila lui Nastase.
    • +8 (10 voturi)    
      si este ca la Radio... (Luni, 13 ianuarie 2014, 10:44)

      sami [utilizator] i-a raspuns lui ctrlm

      Erevan de fapt!
      a fost in vizita privata dar la ski. si nu era Italia ci Austria. Dar ce asteptari de cunostinte geografice sa avem de unul care nu a dat pe la scoala decat in vacante??!

      Dezgustator si/sau infiorator sau nu....unii dintre semenii nostri nu se trezesc orice ar fi :(
    • +3 (5 voturi)    
      Ahem (Luni, 13 ianuarie 2014, 11:55)

      lars [utilizator] i-a raspuns lui ctrlm

      Pe agenda oficiala al Ministrului Letta, pe site-ul guvernului italian nu apare vizita lui Ponta. Letta, doar pe 10.ian, consiliu de ministri la 10.30 si participare la conferinta IBAC la 13.30. deci?
  • +59 (61 voturi)    
    up yours, ma Pontanocchio (Duminică, 12 ianuarie 2014, 21:46)

    ZeroAbsolut [utilizator]

    .
    • +45 (45 voturi)    
      hmmm (Duminică, 12 ianuarie 2014, 23:21)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui ZeroAbsolut

      eu vreau sa il trimit in china pe el.
      sa stea acolo. ca eu nu vreau parteneriat cu nici o china sau Coreea de Nord.

      m-am saturat de cretinul asta...
  • +80 (82 voturi)    
    penibil (Duminică, 12 ianuarie 2014, 21:59)

    pragmatism [utilizator]

    Asa ma cuprinde o greata de nu-mi trece decat daca nu-l mai vad pe Ponta!!!
    • +45 (45 voturi)    
      Pitulatul national (Duminică, 12 ianuarie 2014, 23:08)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui pragmatism

      s-a apucat de singura treaba pe care o stie. Azi la A3.
  • +81 (85 voturi)    
    din pacate (Duminică, 12 ianuarie 2014, 22:01)

    amanda13 [utilizator]

    romanii sunt mai prejos decat alti cetateni UE tocmai din cauza faptului ca sunt condusi de politicieni iresponsabili ca Ponta. O tara imprevizibila, din care premierul si guvernul sau corupt alunga investitorii straini prin taxe majorate in fiecare an si prin masuri legislative lipsite de sens, nu se poate dezvolta si nu poate aduce bunastare cetatenilor sai. Motivul pentru care Romania nu este inclusa in Visa Waiver este numarul mare de amaresteni posibili emigranti care trebuie oprit la granita. Asta e. Nimic nu ne va face sa fim inclusi in program atata vreme cat ramanem o tara de mana a treia, iar felul in care se feresc de aceste tari este prin vize. Restul e gargara.

    In ceea ce priveste celelate puncte, Ponta esti absolut dezgustator in lasitatea, minciuna si mitocania ta. Intoarce-te in India si inceteaza propaganda. Alte comentarii sunt de prisos.
  • +54 (56 voturi)    
    PNL sunt antiromâni (Duminică, 12 ianuarie 2014, 22:04)

    Nyk1 [utilizator]

    Asta spune Ponta despre partenerii din USL?
  • +72 (76 voturi)    
    Haha (Duminică, 12 ianuarie 2014, 22:09)

    giigi [utilizator]

    "Subiectul vizitei Victoriei Nuland nu e unul public"

    Pariu ca maine Ambasada Americii da un comunicat de presa in care reaminteste clar scopul vizitei Victoriei Nuland si mai ales, faptul ca e public? :D
    • -45 (49 voturi)    
      hehe (Duminică, 12 ianuarie 2014, 23:11)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui giigi

      Pariu că mâine însărcinatul cu afaceri al ambasadei SUA va face exact ce zice funcția lui?
  • +90 (92 voturi)    
    Basescu, Basescu (Duminică, 12 ianuarie 2014, 22:11)

    Rasmus [utilizator]

    Basescu, Basescu,Basescu, Basescu,Basescu, Basescu,Basescu, Basescu...
    Cursul este unde este, salariile intarzie in invatamant, relatiile cu vestul se duc la vale, taxe noi la greu, relansarea economica cu frana de mana trasa
    Basescu, Basescu,Basescu, Basescu,Basescu, Basescu,Basescu, Basescu...
  • +73 (73 voturi)    
    E (Duminică, 12 ianuarie 2014, 22:13)

    zizi_m [utilizator]

    complet dus. Si el si aia care se uita in gura lui.
    Iar cu astia din urma avem o mare problema.
  • +58 (60 voturi)    
    Karma (Duminică, 12 ianuarie 2014, 22:36)

    omezu [utilizator]

    Bai dottore, te uiti un pic la Nastase? Ce-a fost si ce-a ajuns? Nu te ingrijorezi deloc, comunistule?
  • +57 (61 voturi)    
    Gura sparta (Duminică, 12 ianuarie 2014, 22:40)

    Daniels22026 [utilizator]

    Ma deranjeaza teribil premierul, ca de obicei. Daca vizita doamnei Nuland viza si o problema importanta discutata in CSAT, de ce nu-si tine gura?!

    Sper ca NATO sa nu discute nimic important cu aceasta gura-sparta. Ce stie Ponta, afla si rusii si chinezii si arabii, si iranienii. Cred ca si bunica tinea mai bine un secret decit Ponta.
  • +49 (49 voturi)    
    m-am blocat (Duminică, 12 ianuarie 2014, 22:41)

    verisoaraluifelix [utilizator]

    "In Romania s-a retrocedat de trei ori teritoriul tarii, scoli, spitale, primarii, sectii de politie "

    Ma las-o drq, chiar asa sa fie ??
  • +54 (54 voturi)    
    Lecitina pentru Ponta! (Duminică, 12 ianuarie 2014, 22:47)

    Teris [utilizator]

    Buna intalnire: au stabilit in sfarsit care e dusmanul comun!
    Bun obiectiv : sa-l dea jos pe Basescu anul acesta ... noroc ca i se tremina mandatul, ca ramanea pentru altadata :)))
    • +10 (10 voturi)    
      ...... (Luni, 13 ianuarie 2014, 8:51)

      belurt [utilizator] i-a raspuns lui Teris

      Interesant e ca pe 22 decembrie a marcat cu 3 asterixuri in calendar sa mearga impreuna cu nevasta-sa si copiii sa impacheteze chilotii si ciorapii lui Basescu .....buna transmisiune ....haha
  • +46 (50 voturi)    
    Nuland a venit sa manance sarmale (Duminică, 12 ianuarie 2014, 22:50)

    AliB [utilizator]

    Si, galant ca intotdeauna, primul-ministru pastreaza confidentialitatea...
  • +40 (40 voturi)    
    cu china, parteneriat STRATEGIC ? (Duminică, 12 ianuarie 2014, 23:01)

    fosta zoezoe [utilizator]

    CREDEAM CA COMERCIAL ! Cineva e nebun si noi suntem niste cretini ca-l lasam sa ne indese pe gat ZILNIC demente de tipul celor din titlu ! Fa tu ma cu familia ta , te-am mandatat noi ,Presedintele, CSAT-ul sa faci orice (....) STRATEGIC cu oricine?
  • +43 (45 voturi)    
    Cin-sa fie, cin-sa fie? (Duminică, 12 ianuarie 2014, 23:02)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Un Pinochio. Un Mikey Mouse. Murdareste totul. Un incapabil. Mare scula. Un mascarici. Un imberb. Un pulifrici. Un Neica Nimeni. Plagiatorul mitoman. Un hot si un mincinos dovedit. Un gunoi. Minte ca un copil mic. Un carierist. Prim-sinistrul Romaniei. Pisic mieros si parsiv. Un incompetent. Un snob dambovitean. Minte mai mult decit respira. E bolnav!! E plin de el. E dus cu pluta. E penibil si caraghios. Superficial. Marele plagiator. Va sfirsi probabil in puscarie ca si inaintasul sau. Comportament de om frustrat. Un limbric. Are probleme la mansarda. Acest idiot vesel. Mincinos, impertinent, grandoman, incompetent, las. Un mascarici vesel. O caricatura politica. Un neispravit cu ranjet de hermafrodit. Mai slab, mai ridicol si mai de batjocura decat ne-am putut imagina, in cele mai negre vise. O rusine. Nu-i normal. E gretos. Un ipochimen. Ceva nu e in regula cu tipul. Un mitoman. O rapandula. Derbedeu fricos si mitoman. Un dezastru. Un derbedeu. Un neispravit. Vai de mama noastra, ce cretini au ajuns sa ne conduca! Asa popor, asa premier! Acest palavragiu obositor. Un iresponsabil si nimic mai mult. Urgent, un control medical! Asta ne conduce tara? Tribuna lui e Latrina 3. Prim gunoi al tarii. Imi provoaca sila si stare de voma. O ciuvica pe o ramurica. Un pacalici gaunos si las. Are un tupeu porcesc. Progenitura borfasului Nastase. O nulitate absoluta. Primul mincinos al Romaniei. Labil, pervers. Culmea ridicolului, penibilului si incapacitatii. Un Ponta-Tonta, sau un tradator de tara? Minte de ingheata apele. O pata pe obrazul nostru. Un nemernic. Mascariciul asta. Halal premier!
    • +13 (13 voturi)    
      Nu uita esentialul! (Luni, 13 ianuarie 2014, 9:41)

      PERIFERIGERI [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      Pacaliciul asta si-a inceput ascensiunea politica cu o CRIMA! El l-a suprimat pe colegul sau Cristian Panait, cel mai mare obstacol in calea matrapazlacurilor PDSR-ului la ora respectiva (2002).
      Asta e marea nenorocire! Vezi articolele jurnalistei Ela Simona Fica.
      Ca sa-l discrediteze complet pe bietul om i-au facut un profil psihologic post-mortem care sa confirme varianta sinuciderii! Avea 29 de ani si era un profesionist de succes!!! Vroia sa faca ordine in coruptie si asta l-a costat viata!!!
      Cum de-i mai rabdam pe ticalosii astia!!!?????
      Unde e societatea civila romanesca?
      Respect pentru bulagrii care au iesit in strada si au obtinut demisia guvenului!!!
      Mamaliga romaneasca mai va pana sa explodeze!
    • -1 (3 voturi)    
      "OAMENI POLITICI"? (Luni, 13 ianuarie 2014, 12:44)

      hotulroman [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      Imi pare rau dar cei ca dvs.care scriu sau vorbesc pentru a se afla in treaba, dovedesc o lipsa totala de logica si retorica pe care cred ca nici nu le-ati avut vreodata.Nu sunteti in stare sa sustineti o tema sau un discurs,fie el chiar si scris prealabil,pentru ca incurcati personajele, problemele din text cu titlul temei ,vechiturile cu perspectivele , nu stiti sa acordati subiectul cu predicatul,folositi termeni al caror continut exact nu-l cunoasteti.Credeti ca daca abordati un vocabular smecheresc ,dar sarac,ofensator si nepotrivit va creste valoarea? In nici un caz,decat,eventual compasiunea. Mai bine veniti cu propuneri,cu solutii si atunci tot va puteti justifica interventia, chiar si agramata.Barem asa veti sti pentru ce ati consumat timpul in fata calculatorului. In loc sa strigaji ; jos base…,sus boc…. demisia.demisia….. nu… da… si astfel de slogane,in loc sa folositi un vocabular murder veniti si voi cu ceva idei,solutii propuneri.
  • +38 (38 voturi)    
    obiective usl ? (Duminică, 12 ianuarie 2014, 23:07)

    liviusmaximus [utilizator]

    Obiectivul este plecarea lui base, care termina oricum mandatul ? Nici-o ideeconstructiva, nimik ? Doar sa-l eliberati pe nastase, sa plece basescu si sa nu mai avem un europarlamentar super-eficient ca monica macovei ? Firav...neinspirat chiar :)
    • +7 (7 voturi)    
      "idee constructiva" (Luni, 13 ianuarie 2014, 10:04)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui liviusmaximus

      parteneriat strategic pe "axa" Rusia -China.
  • +37 (37 voturi)    
    D-le Victor Ponta (Duminică, 12 ianuarie 2014, 23:10)

    Miscarea Focul Dacic [utilizator]

    Am vazut multi oameni cu tupeu la viata mea dar d-stra ii intreceti de departe pe toti. Eu unul va anunt ca nu voi mai asculta niciodata un discurs al d-dstra nici un interviu dat, etc.
    Pentru mine personal, nu mai existati. Va promit solemn ca din acest moment voi convinge cel putin o suta de sustinatori de-ai d-stra si de ai PSD ca sunteti o calamitate pentru tara.
    Ii rog pe cei care tin la tara asta si la viitorul ei sa faca la fel. Asta este solutia. Sa iesim din case, din fata calculatorului sa stam de vorba cu oameni si cu argumente(ca sunt destule) sa le explicam ca Romania este pe marginea prapastiei si un comunist de extrema camuflat in social democrat, daca nu il oprim, ii va face vant. Nu din intentie ci pur si simplu datorita incompetentei.
  • +31 (31 voturi)    
    Intrebarea este ... (Duminică, 12 ianuarie 2014, 23:25)

    za-k [utilizator]

    cum se poate sa contracaram minciunile nesfirsite si in bataie de joc ale lui Ponta?

    Ce se poate face ca oamenii sa intzeleaga ca Ponta e doar un penibil care minte in nestire?

    Ceva idei? Din pacate eu n-am nici una ...

    Numa' bine,
    za-k/
    • +29 (29 voturi)    
      Un soft (Luni, 13 ianuarie 2014, 0:48)

      CatalinPetrica [anonim] i-a raspuns lui za-k

      Exista aparatura care poate arata minciunile in functie de mimica privire, sau sa il rugam sa dea un test cu poligraful.
      Oricum acul va ramane mereu in aceeasi pozitie, nu prea gasesti nici un adevar in discursul lui, nici de data nasterii sau nume nu poti fi sigur cand vorbeste Ponta
    • +11 (11 voturi)    
      AK-47 & molotov (Luni, 13 ianuarie 2014, 9:39)

      aer [utilizator] i-a raspuns lui za-k

      AK-47 & molotov singura optiune ..... din pacate pentru cateva sute de mii de usl-isti si spalati pe creier ...

      ca tot le plac lor modelele rus si chinezesc.
    • +4 (4 voturi)    
      simplu! (Luni, 13 ianuarie 2014, 12:38)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui za-k

      Ponta si Parlamentul forteaza legile.

      Legea descentralizarii pe care a trecut-o in forta guvernul este NECONSTITUTIONALA! basescu nu are cum sa controleze toti judecatorii de la CCR!!!


      Presedintele de la CSM un papa-lapte! Uitati-va pe inregistrarea de pe Privesc.eu in care Presedintele de la CSM de abia ingana trei vorbe despre statul de drept! O rusine! AFara!

      Daca era in vizita privata in Italia putea sa se intoarca cu 1 zi mai repede sa se intalneasca cu reprezentatul Secretarului de Stat care a facut o vizita speciala - neprogramata - in RO> PONTA ESTE UN LAS SI UN FRICOS si nu a vrut sa se intalneasca!

      Trebuie iesit in strada si desfacute minciunile acestui mincinos si plagiator!

      DEMISIA PONTA!
  • +35 (35 voturi)    
    Asa ceva exista. (Duminică, 12 ianuarie 2014, 23:32)

    Bold [utilizator]

    Si cum sa existe un prim ministru al unei tari care sa debiteze atatea tampenii intr-o singura zi,printr-o singura deschidere de gura la o emisiune de televiziune? Acest babuin care nu are minte nici cat un copil de gradinita este cel mai mare pericol pentru tara si pentru locuitorii ei..Asta rezulta fara nici un dubiu din cele ce-i ies din gura,din propozitiile si frazele pe care reuseste cu mare dificultate sa le ingaime. Gandirea lui Ponta este una intoarsa.Realitatea lui este una cu fundul in sus si valorile la care el se raporteaza sunt unele impotriva oricarei logici a bunului simt si a adevarului cele adevarat,pentru ca Ponta si Gadea si Mircea Badea,cu toata antena lor 3,detin alt adevar decat cel care deriva din logica lucrurilor. Pentru Ponta,Monica Macovei,Morar si Basescu,cei care au pus bazele unei justitii impartiale si corecte care judeca pe toti infractorii indiferent de apartenenta politica,sunt niste mafioti care nu fac decat sa bage in puscarie oameni cinstiti fabricandu-le dosare politice. pentru Ponta si antena lui 3,Adran Nastase,un bandit care a furat zecii sau sute de milioane de euro,este un om cinstit care este in puscarie din cauza ca Basescu l-a trimis acolo. Pentru Ponta,Dan Voiculescu care a furat sute de milioane din banii tarii care se aflau in conturile securitatii unde el lucra,este un om cinstit si corect care nu este lasaat in pace de catre Basescu,iar exemplele pot continua. Ponta,prim ministru al Romaniei se face scut impotriva justitiei pentru apararea hotilor din alianta USL,pe care o conduce si cu care guverneaza,aruncand cu gura lui spurcata ,acuzatii nedrepte impotriva lui Basescu,singurul politician care rosteste adevarul si care s-a lupta 10 ani sa realizeze o justitie independenta. Spurcaciunea de Ponta impreuna cu toate spurcaciunile de la anytena3 otraveste viata romanilor reusind prin minciuna si mistificare sa convinga cateva milioane de oameni ca ei au dreptate si transformand adevarul in minciuna ,iar min
    • +26 (26 voturi)    
      Ai dreptate, dar... (Luni, 13 ianuarie 2014, 1:05)

      Maria_G [utilizator] i-a raspuns lui Bold

      ... cum spunea Cristoiu, 'Ponta este papusa gonflabila a USL-ului'. Si cine se ascunde in spatele USL-ului? O alta uniune: cea sovietica. Rusii nu vor lasa laba de pe Romania mai ales dupa amplasarea scutului. Ponta este nesemnificativ in marele peisaj. Hai sa zicem ca pica; va fi inlocuit cu unul 'proaspat', care va continua pe aceasta directie pina cind rusii isi vor implini scopul: iesirea Romaniei din NATO, dezamplasarea scutului si re-intrarea Romaniei in sfera de influenta a Rusiei. De ce credeti ca Nastase e mai vocal si mai activ acum decit la incarcerarea precedenta?...Sa va da o batalie pe viata si pe moarte anul acesta.
  • +26 (26 voturi)    
    HA-HA-HA (Duminică, 12 ianuarie 2014, 23:37)

    MihneaR [utilizator]

    ""Apropo de leadership si de capacitatea de a conduce o echipa ...""
    ZERO BARAT
  • +32 (32 voturi)    
    e clar (Duminică, 12 ianuarie 2014, 23:39)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    urmatorul pas va fi ''pieptanarea '' internetului dupa modelul chnez si rus, apoi urmeaza persecutarea adversarilor politici, inclusiv asasinate, dupa acelasi model. Doar o minune ne mai salveaza.
  • +21 (21 voturi)    
    VVPP (Luni, 13 ianuarie 2014, 0:01)

    tt [utilizator]

    Victor Viorel Ponta Pitit
  • +29 (29 voturi)    
    intrebare.... (Luni, 13 ianuarie 2014, 0:08)

    rezis [utilizator]

    Foarte mult rau a facut doamna Macovei Romaniei, enorm de mult rau. Poate nu ii va mai da nimeni nicio functie. Poate se va face dreptate.

    Inlocuiti dna Macovei cu dl Ponta....cum suna?
  • +29 (29 voturi)    
    Foarte interesant (Luni, 13 ianuarie 2014, 0:09)

    Maria_G [utilizator]

    Incepem sa asistam la o clarificare a pozitiei lui Ponta: nu vreau sa ma intilnesc cu emisarul SUA, dar spun raspicat ca trebuie sa avem un parteneriat strategic cu China. Adica, a se citi: dragi USL-isti cu amercanii astia am incercat dar uite ca ne pun la colt pe coaja de nuca. Chinezii, care sint si ei corupti ca si noi, nu ne vor crea nici un fel de probleme. Ne bagam cu ei in pat, sugem poporal in continuare in liniste si toata lumea e fericita. Iar daca americanii fac git, le dam cu tifla si le spunem sa-si ia si scutul in geamantan. Ce uita Ponta este: 1. cultura chineza este extrem de vicleana si va avea de suferit si cu UE care nu prea agreaza aparitia chinezilor in acest peisaj si 2. cu americanii nu prea te joci. Va fi interesant, mai ales pentru romanul care se uita la aceasta tele-novela fara sa-si dea seama ca de fapt este reality show iar el este lucrat in direct
  • +36 (36 voturi)    
    GLUMIM NOI (Luni, 13 ianuarie 2014, 0:19)

    dan tulceanu [utilizator]

    dar din pacate asta este primul ministru al Romaniei si atat il duce capul . El, impreuna cu clica lui de borfasi vor face tot pentru a scoate tara din U.E., ca apoi sa-si poata face ei de cap, fara nici o grija ca ar putea fi trasi de urechi.
    Ponta stie ca fara latrine, sunt ca si morti si va face TOTUL pentru al scapa pe felix de parnaie. Mai stie de asemenea ca felix are un caracter murdar si ca atunci cand va ajunge dupa gratii va incepe sa toarne, ca asta stie el cel mai bine .
    Nu il intereseaza de Nastase; toate criticile la adresa justitiei facute dupa a doua arestare a lui Nastase, au fost facure numai pentru a slabi, a intimida, si a forta justitia sa nu-l condamne pe felix.
    Sper sa nu reuseasca, dar pentru asta justitia trebuie sprijinita si trebuie sa stie ca nu este singura in fata infractorilor .
    In Ucraina dupa molestarea sefului opozitiei au iesit in strada 50.000 de oameni; cati ar iesi la noi, daca acelasi lucru l-ar patzi un Predoiu, Macovei, Ungureanu etc. ????
    • +23 (23 voturi)    
      ai dreptate, Dane (Luni, 13 ianuarie 2014, 0:53)

      Maria_G [utilizator] i-a raspuns lui dan tulceanu

      Adevar ai grait!! Daca unul din cei amintiti de tine ar fi atacat fizic nu am auzi decit 'A meritat-o ca prea avea gura mare.'. Dar daca in acest moment s-ar pune problema iesirii din UE si NATO, cu explicatiile impactului financiar de rigoare, s-ar putea sa asistam la o reactie diferita. Romania nu poate fi ajutata decit din afara (sa nu uitam cum s-a facut 'revolutia' din '89).
  • +33 (33 voturi)    
    Plagiatorul nu a părăsit România (Luni, 13 ianuarie 2014, 0:24)

    visio [utilizator]

    1. minte la fel de prost precum plagiază...
    2. când vorbim de banul public, nimic nu e secret; ca exemplu: nu mă interesează cât câștigă dna. Ponta, însă veniturile plagiatorului sunt publice; de ce? pt că eu îl plătesc.
    3. exceptând ”jos băsescu”, Plagiatorul nu mia știe altceva..
  • +25 (25 voturi)    
    e previzibil (Luni, 13 ianuarie 2014, 0:30)

    gigi1 [utilizator]

    Daca se fac ca ploua si cand americanii il trag de urechi e clar, in cativa ani o sa ne fie mai bine daca emigram in bulgaria, astia chiar sunt pusi sa duca la capat planul din est, slabirea uniunii europene prin distrugerea europei de est economic si politic.
  • +32 (32 voturi)    
    Alearga singur pe locul 2 (Luni, 13 ianuarie 2014, 0:50)

    CatalinPetrica [anonim]

    "Am ajuns la concluzia ca adversarul nostru la alegerile din 2014 este Traian Basescu.""
    Astia se lupta cu Basescu si cand nu candideaza, si nu m-as mira sa piarda batalia la alegeri pentru ca ei lupta cu cineva ce nu se lupta cu ei
  • +28 (28 voturi)    
    popor vegetal ... (Luni, 13 ianuarie 2014, 1:16)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Eu cred (Ana Blandiana)
    Eu cred ca suntem un popor vegetal.
    De unde linistea
    In care asteptam desfrunzirea?
    De unde curajul
    De a ne lasa pe toboganul somnului
    Pana aproape de moarte
    Cu siguranta
    Ca vom mai fi in stare sa ne nastem
    Din nou?
    Eu cred ca suntem un popor vegetal –
    Cine-a vazut vreodata
    Un copac revoltandu-se?
  • +28 (28 voturi)    
    SE CAUTA UN PSIHIATRU BUN! (Luni, 13 ianuarie 2014, 1:36)

    Primula [utilizator]

    SE IMPUNE CA TOTI CEI CARE SUNT RASPUNZATORI DE DESTINELE TARII SA SE SUPUNA OBLIGATORIU UNUI CONTROL PSIHIATRIC! M-am satuat sa-l vad pe acest individ iresponsabi, psihopat, suferind de o nevroza obsesivo - fobica, pe care si-o expune in public cu ajutorul televiziunilor aservite lui.Nu-l intereseaza viata romanilor, e fixat e Basescu si atat. nu a facut absolut nimic pentru Romania, nimeni din exterior nu-l mai priveste decat cu incruntare si dispret, scoate pe gura niste perle care pun in pericol viitorul nostru pe termen lung. Chiar nu poat fi demis de nimeni!
  • +22 (22 voturi)    
    Ponta...cat ne mai chinui?? (Luni, 13 ianuarie 2014, 4:59)

    Mo7 [utilizator]

    Serios, mai exista o alta televiziune, decat Antelena 3, la care Ponta sa aiba acces si sa spele creierele romanilor? Aberatie dupa aberatie...propaganda si minciuni la greu...si unii il cred! :((( Sa ne lase naibii si sa plece, cu toti ai lui!
  • +23 (23 voturi)    
    Intunecatul (Luni, 13 ianuarie 2014, 5:39)

    MagnusLucian1320675938794 [anonim]

    Porcusorul asta cu ochelari e mai intunecat decat Ion Iliescu.
  • +22 (22 voturi)    
    Petitia plutonierilor lui Felix ! (Luni, 13 ianuarie 2014, 6:32)

    Plagarus [utilizator]

    65.702 semnaturi, ce provin de 44.325 IP-uri diferite, Asadar 21.377 de semnaturi, provin de la IP-uri ce au mai fost inregistrate. Concluzie : CEL PUTIN 32,5 % SUNT SEMNATURI MULTIPLE ! Victorasul cel viteaz felicita niste falsificatori precum " dansul ", doctorul apelului de seara la A3
    • +7 (7 voturi)    
      WRONG!! (Luni, 13 ianuarie 2014, 8:17)

      T34 [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Cum utilizatorul casnic nu are IP fix, ci variabil, pun pariu ca acasa la angajatii Antenelor si la USL-asi s-au scos toata saptamana routerele din priza, sa le aloce RDS-ul alt IP, la fiecare reconectare. Asa ca, din cele 44.325 "persoane", mai scade vreo 90%. Ca nu imi pot imagina ca cineva care are acces la internet il poate sustine pe mascariciul asta!
    • -13 (13 voturi)    
      Mai nea Caisa, (Luni, 13 ianuarie 2014, 9:04)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      nu te duce mintea sa te gandesti ca de la acelasi calculator pot semna si sotul si sotia,sau tatal si copii,sau intreaga familie?
      E greu sa gandesti,doare rau acest proces,mai bine scrii ineptii in ton cu basistii!!!
      • +3 (3 voturi)    
        ai uitat strabunicii pina la Decebal (Luni, 13 ianuarie 2014, 10:56)

        timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        ai uitat strabunicii pina la Decebal sau pana la Adam si Eva...
        fiindca sunt mii de samnaturi de la acelasi IP, xrogule, bolsevic si slujbas la Felix
      • +3 (3 voturi)    
        IP (Luni, 13 ianuarie 2014, 11:36)

        werwolf [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        Mai nea desteptule :Ideea e sa nu se poata semna de mai multe ori de la acelasi IP .Pt ca in afara de faptul ca semneaza cei din familie ,pot sa stau si sa votez eu de 50 de ori . si atunci unde mai e corectitudinea ? Si oricum... nu va citeste nimeni imbecilitatile .
    • +3 (3 voturi)    
      RAMANE INTREBAREA.... (Luni, 13 ianuarie 2014, 10:53)

      timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Cine pe cine a imprumutat...

      Latrina 3 a împrumutat lui draqnea tehnologia pentru falsificarea referendumului si alegerilor din 2012

      sau latrina a imprumutat de la draqnea pentru falsificarea petitiei....
  • +12 (12 voturi)    
    viitorul nu arata bine (Luni, 13 ianuarie 2014, 6:56)

    hamangiu [utilizator]

    Tot ce Ponta pune in carca lui Busescu este cea ce vrea el sa faca..desele lui aparitii tv. sunt pentru justificarea actiunilor viitoare...romani vi se pregateste ceva!!
  • +9 (9 voturi)    
    si mistretii mai scapa (Luni, 13 ianuarie 2014, 7:08)

    liviusmaximus [utilizator]

    Un mistret a scapat de vanatoare si a ajuns la antene . Ar fi interesant de vazut cum ar decurge o discutie cu astia doi si MRU printre ei in direct :) se tot fereste ponta de confruntari reale, directe, dar tot nu va scapa...
  • +13 (13 voturi)    
    Papagalul 'Viorel-Prompter'! (Luni, 13 ianuarie 2014, 7:51)

    hotnewsfil [utilizator]

    DEX :
    -papagal = ♦ Epitet dat unei persoane care repetă mecanic părerile sau cuvintele altuia. De aici si verbul 'a papagalici' = a repeta in mod mecanic ceea ce a scris sau a spus cineva.
    Oamenii apreciaza calitatea unor papagali, de a invata, pe de rost, cateva cuvinte si a le reproduce, la cererea proprietarului lor.
    Supralicitand, unii proprietari de papagali vorbitori spun : 'este foarte, foarte inteligent, repeta tot ce aude ca spunem noi, prin casa'.
    Impresionati de aceasta calitate a papagalilor, oamenii le-au dat chiar nume de-ale lor : Lora, Robert, Viorel, etc.
    In clasificarea papagalilor, cei mai buni vorbitori fac parte din 'prima liga', sunt 'premieri'.
    E drept, doar foarte putini dintre papagalii vorbitori au invatat sa si citeasca de pe prompter.
    Este de apreciat calitatea de redare a unui text, dar sa nu uitam nici meritul celui care l-a dresat sa repete textul respectiv.
    Priviti mutrisoara papagalului Viorel, din poza atasata acestui articol. Se vede emotia tocilarului-papagal care, imediat ce a terminat de citit, asteapta, tamp, sa afle verdictul proprietarului sau si al si al prompterului - autorul textului.
    Verdictul este dat de Felix si citit de slujbasul Gadea.
    Papagalul recita din clasicul inca in viata, Felix, ca : 'cei cinci judecatori, de la ICCJ, pe baza investigatiilor DNA, toti "cozi de topor' ale presedintelui Traan Basescu, i-au ticluit un 'dosar politic', nevinovatului-feciorelnicului Bombonel'.
    Atata le-a trebuit criminalilor si borfasilor din puscarii si celor care au dosare in curs.
    Au sarit cu gura pana la cer : 'si noua ni s-au ticluit dosare politice, de catre cozile de topor, ale lui Base, fiindca si noi facem politica, ca oricare om care isi exprima o opinie politica, prin vot, atunci cand isi alege reprezentantii care sa il conduca, din parlament , din guvern si din autoritatile locale- politice si administrative.
    In acest fel, politicienii-borfasi papagalicesc vorbele papagalului-premier Viorel.
  • +9 (9 voturi)    
    discuss bilateral and regional issues, including e (Luni, 13 ianuarie 2014, 8:22)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    http://www.state.gov/r/pa/prs/ps/2014/01/219454.htm
    In Bucharest, Romania, from January 10-11, Assistant Secretary Nuland will meet with senior Romanian government officials and members of civil society to discuss bilateral and regional issues, including efforts to strengthen the rule of law.
  • +12 (12 voturi)    
    nimic (Luni, 13 ianuarie 2014, 8:23)

    Adrian1 [utilizator]

    nimic n-a inteles Ponta din ce-a zis diplomatul american. nici macar pe Iliescu nu-l baga in seama, el o tine tot inainte cu dosarele politice.
  • +7 (9 voturi)    
    Chiar asa? (Luni, 13 ianuarie 2014, 8:30)

    Sani [utilizator]

    Nici un "fan" Ponta?
    Nici un comentariu laudativ?

    Nici macar "-" nu sunt prea multe!

    Acum pe bune, inceputul de an 2014 cred ca reprezinta inceputul sfarsitului carierelor politice a unora gen Ponta, Antonescu, Dragnea, Fenechiu, Voiculescu....poate-l vedem in zeghe si pe Ion Iliescu....ultimul pe lista cu voia dumneavoastra!
  • +10 (10 voturi)    
    OSCE si vizele pentru SUA (Luni, 13 ianuarie 2014, 8:44)

    Wladislav [utilizator]

    Doua subiecte fierbinti. Ponta s-a declarat ingrijorat ca presa basista nu a intrebat nimic despre vize. Putea sa o faca nestingherit presa uslamista la conferinta de presa Nuland/Corlatean, nu? In mod cert partea romana a "uitat" sa mai spuna ceva, orice, dar probabil ca se da ascunsa in spatele UE. Intram la gramada sau deloc.
    In al doilea rand, Ponta nu a suflat nicio vorba despre plangerea depusa de SUA la OSCE impotriva Romaniei dupa adoptarea legilor ciudate in parlament. Din nou, nici presa basista, nici cea uslamista nu au marsat. De ce?
    Ponta s-a dus in Italia, chipurile, sa discute posturi de comisari romani in Comisia Europeana. Nu stiu daca va avea sorti de izbanda, chiar si cu un presedinte CE socialist.
  • +7 (7 voturi)    
    bai Gadeo ! (Luni, 13 ianuarie 2014, 8:56)

    pita [utilizator]

    poti sa faci ceva ''productiv'', pe tabelul nominal , cu semnaturi false si multiple , cine crezi ca le ia in seama , in afara bineinteles de clica comunistoida din usl-am. In rest , mai e nevoie de JOS PLAGIATORUL VESEL !
  • +14 (14 voturi)    
    jalnic ! (Luni, 13 ianuarie 2014, 9:16)

    moby dick [utilizator]

    Care e dom'le "regimul Basescu" si ce face el ? Spuneti-ne negru pe alb cum controleaza basescu justitia ca noi astia care nu ne uitam la a3 nu intelegem. Le face farmece ?
    Cand spui "regimul lui cutare" iti imaginezi o structura organizata la nivel central si in teritoriu, cu oameni bine pozitionati in posturi cheie de decizie politica, cu institutii controlate si bine organizate.
    La ora actuala USL controleaza tot ce misca, mai ceva ca pe vremea lui Nastase, si mincinosul sef vorbeste de "regimul Basescu"! Tare prosti trebuie sa-i crezi pe oameni daca iti inchipui ca poti sa-i minti la nesfarsit cu refrenul Basescu.
    Si ca sa arate pana unde poate merge ridicolul declara ritos ca adversarul lor la alegeri este Basescu ! Ce daca Basescu nu mai candideaza...
    Adevarul ca sleahta de penali care-l tine in functie pe Ponta e speriata de moarte de zanganitul de catuse care se aude din ce in ce mai tare si calca in picioare orice minima aparenta de legalitate si normalitate.
  • +15 (15 voturi)    
    Hotul striga... (Luni, 13 ianuarie 2014, 9:21)

    OmulNou [utilizator]

    Ponta e un caz clasic de "hotul striga hotii", el are masina propagandistica antena 3, el vrea sa controleze justitia, ca de, asa a fost invatat. Tot el vrea separarea de occident si apropierea de China. In ciuda acestor fapte el il acuza pe basescu ca vrea instalarea unui regim totalitar, in timp ce basescu face tot ce poate pentru ca justitia sa ramana independenta.
  • +11 (11 voturi)    
    vezi? (Luni, 13 ianuarie 2014, 9:42)

    hop [utilizator]

    vezi cine conduce tara asta?un impostor !!! de doi lei da se vede treaba ca-l meritam,doar are 70%in parlament,si aia-s ca el,ce se vor mira prosti aia din occident,
    • +4 (4 voturi)    
      Vă contrazic... (Luni, 13 ianuarie 2014, 11:01)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui hop

      Ponta nu-i decât o unealtă în mâinile „gurului” său. Îl știți bine, cel care se „răcorește”, un pic, la Jilava. Și care îi „fabrică” toate gesturile, discursurile astea sforăitoare. Și pentru care, Ponta și ai lui nu vor precupeți nici un efort pentru a-l scoate... basma curată. („Deținut politic”, cum ar veni...) Au încercat deja să „schingiuiască” Codul Penal, vor mai încerca...
  • -17 (19 voturi)    
    Discursul lui Ponta (Luni, 13 ianuarie 2014, 9:48)

    Bursucanu [utilizator]

    Interesantă și grăitoare adunarea tuturor băsiștilor, ca la o comandă, împotriva lui Ponta și a declarațiilor sale - toate comentariile sunt împotriva lui Ponta. Pe HN e, de altfel, de așteptat.

    Discursul lui Ponta a fost echilibrat și de bună calitate, îl apreciez și sunt, în general, de acord cu el - e o corectă apreciere a situației actuale și are o bună orientare de viitor. Vorbește bine și nu bate câmpii, spune lucrurilor pe nume, e controlat și inteligent (de notat că nu sunt niciun fel de membru de partid, și privesc politica - cu mult dezgust - din afară).

    Cu toate relele lor useliștii reprezintă pentru mine, totuși, o ultimă speranță.

    Băsescu e politicianul care a făcut cel mai mult rău României - poate din toate timpurile. Cel mai mare rău pe care l-a făcut e degradarea moralei generale prin exemplul propriu.
    • +8 (10 voturi)    
      ? (Luni, 13 ianuarie 2014, 10:02)

      karula [utilizator] i-a raspuns lui Bursucanu

      Esti victor viorel ponta? Te uiti in oglinda si-ti vorbesti la persoana a II-a?
    • +5 (7 voturi)    
      Poanta (Luni, 13 ianuarie 2014, 10:33)

      deville2010 [utilizator] i-a raspuns lui Bursucanu

      de ce naiba vii sa ne spui tu lucrurile astea aici?daca tot e locul basistilor ..ai locul tau bine meritat la Latrina 3 !
      Hai sictir!
    • +5 (7 voturi)    
      Tie nu-ti este rusine? (Luni, 13 ianuarie 2014, 10:39)

      swolf [utilizator] i-a raspuns lui Bursucanu

      Niciun pic?
    • +5 (5 voturi)    
      Pe nume sa zicem... (Luni, 13 ianuarie 2014, 10:53)

      Sandman [utilizator] i-a raspuns lui Bursucanu

      Vorbesti de acelasi mongoloid chinezesc, a.k.a. Premierul Romaniei? Iar daca USL-amistii reprezinta ultima speranta, atunci te invidiez ca esti afara. Sa ne lasi si noua adresa, vom veni cat timp Europa ne mai primeste!
    • +6 (6 voturi)    
      @ Bursucanu (Luni, 13 ianuarie 2014, 11:20)

      Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Bursucanu

      Se vede, esti sincer in ce gandesti si spui! Vorbesti din convingere, nu doar sa te afli in treaba.
      Doar ca eu iti plang de mila.
      Urmareste mai departe Latrina 3, pe care si eu o urmaresc uneori, dar cu ochi critic, sa vad pana unde merge miselia lor si cat de eficienti pot fi in spalarea creierelor. Ca sunt eficienti, intr-adevar!
    • +4 (4 voturi)    
      Discurs de buna calitate ?!! (Luni, 13 ianuarie 2014, 11:32)

      Marius558 [utilizator] i-a raspuns lui Bursucanu

      Chiar credeti ca este un discurs echilibrat, de buna calitate, "spune lucrurilor pe nume", "vorbeste bine"? Mi se pare mai degraba presarat cu speculatii, aproximari, simplificari nepermise, distorsionari, laude de sine.

      Exemple:
      "cozi de topor", "regimul Basescu",
      "Sper sa nu fie anchetati cei o suta si ceva de mii de oameni" (???!),
      "a zis "ce imi foloseste mie, romanii nu ma intereseaza" " (pe bune? chiar a zis asta?),
      "avand si capacitatea de a relationa cu partenerii internationali mult mai mare decat dl Basescu",
      "de relatiile noastre externe a beneficiat Traian Basescu",
      "eu nu stiu daca ... si-o fi cumparat si eoliene", "10 ani de lupta impotriva Romaniei de catre Traian Basescu",
      "probabil ca va face din nou circul ala "semnez la 12 noaptea"",
      "chestie de copil cu probleme",
      "atentie, va dau telefoane, cheile-s la mine",
      "presiune publica din partea Guvernului, a Parlamentului, a mass-media si a oamenilor, sa-l obligam pe Traian Basescu sa promulge legea" (reamintesc ca Basescu e obligat prin lege sa promulge a 2-a oara),
      "au facut dosare politice",
      "s-a retrocedat de trei ori teritoriul Romaniei, si al Basarabiei, si al Bucovinei si al Cadrilaterului" (asta cred ca e din Catavencu :p),
      "Basescu spune Justitia e a mea, eu am cheile justitiei" (?!?!),
      "dusmanul comun",
      "credit de la CEC peste limita legala" (what?!),
      etc...

      In general cred ca sunt foarte putini politicieni in spatiul public care au discurs echilibrat, corect, de buna calitate.
    • +4 (4 voturi)    
      Naspa (Luni, 13 ianuarie 2014, 12:45)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Bursucanu

      Fara suparare, cred ca nimic nu trebuie considerat ca "ultima speranta".

      Inteleg ca, guvernul USL este o dezamagire chiar si pentru cei mai "inraiti antibasisti"?

      Mda, mi-e teama ca, daca acst guverm mai ramane in acest an in Romania, aceasta tara va ramane complet fara tineri, oameni care vor/pot sa munceasca.
      S-ar putea ca nu doar "basistii" sa doreasca sa scape de rahatul chinezesc & rusesc in care ne afunda Ponta & Co.

      Pentru voi, toti cei carora nu le plac nesimtitii USL sunt "basisti".
      Hai. aminteste-ti unde a dus Romania aceeasi opinie in anii '90!

      Curaj, acceptati ca ati gresit la vot si fiti contra leprelor, chiar si antibasisti totodata.
      Hai, nu-i greu!
    • +3 (3 voturi)    
      Discursul?! (Luni, 13 ianuarie 2014, 13:04)

      bunicul [utilizator] i-a raspuns lui Bursucanu

      La care discurs te referi domnule? Ascuns ca in gaura de sarpe, Ponta nu tine disursuri ci doar peroratii la latrina3. Sau folosesti termenul in mod generic? Daca este asa, si intr-adevar privesti politica cu dezgust, fii atent la minciunile cu care isi impaneaza "discursul". inclisiv gogoasa ca intalnirile din Italia.
    • +3 (3 voturi)    
      Ne-am dus dracului! (Luni, 13 ianuarie 2014, 13:24)

      bunicul [utilizator] i-a raspuns lui Bursucanu

      Daca or fi multi romani care gandesc la fel, ne-am dus dracului! "Uselistii reprezinta o ultima speranta"!?! Speranta hotilor (Voiculescu, Nastase, etc.), a demnitarilor care nu vor mai raspunde pentru nici o marsavie, a celor scosi din puscarii cu faimoasa lege a amnistiei. Halal perspectiva. Trebuie sa-i dam jos la alegeri, incepand cu prezidentialele!
  • +8 (8 voturi)    
    ponta in italia (Luni, 13 ianuarie 2014, 10:06)

    antiuslasi [utilizator]

    bravos plagiatorule,bravos borfasule,bravos pinnochio,bravos lasule.
  • +6 (6 voturi)    
    <br> (Luni, 13 ianuarie 2014, 10:30)

    vali2 [utilizator]

    Asta poate concura la cel mai tare "baitzas" de cartier.
    Are limbajul potrivit, lipsa de scrupule, neobrazarea masiva..
  • +7 (7 voturi)    
    ponta isi cauta inaintasii (Luni, 13 ianuarie 2014, 11:08)

    timp tamp [utilizator]

    ponta isi cauta arborele genealogic,...

    - a fost la Gghiţă Ciobanu si acesta i-a spus ca nu e cârlanul lui, seamnănă după cum rage doar cu un măgar din turma lui.....

    - a fost la Sarmisegetuza şi a aflat de la Decebal că oştenii lui sunt viteji nu laşi ca el care fuge din faţa duşmanului sub anteriul socrului....

    - a fost la Roma, iar Traian i-a spus că intre romanii lui nu există hoţi, minciunoşi şi mai ales incompetenţi ca el...

    hotărârea luată ieri de bolsevic este să-şi caute originile prin China sau Coreea de Nord...Asteaptă să fie invitat de Mao şi Kim...
  • +6 (6 voturi)    
    .. suntem prostii lor? (Luni, 13 ianuarie 2014, 11:10)

    gicu sculeru [utilizator]

    Singurul subiect in plus si confidential ar putea fi "exploatarea gazelor de sist". Ar putea fi si subiect de CNSAS.

    In rest, d.na Nuland s-a exprimat clar pentru toata lumea. De ce mai putin pentru Ponta?
    Cum este posibil?

    Oamenii astia din PSD ne iau de prosti!!
  • +7 (7 voturi)    
    Jalnic (Luni, 13 ianuarie 2014, 11:14)

    EMP [utilizator]

    Ponta cade in ridicol. Nici macar aerul de "baiat smecher" nu-l mai salveaza.
    Chestia cu "scapam in sfarsit de Basescu" e penibila. Cum zicea cineva mai sus, noroc ca lui Basescu i se termina mandatul - probabil Ponta va sarbatori la Antena 3 strigand "ne-am tinut de cuvant, l-am dat jos pe dictator".
    Oricum, e dureros sa vezi ce mascarici ne conduce tara.
  • +3 (5 voturi)    
    Puncte esentiale (Luni, 13 ianuarie 2014, 11:41)

    andrei.s [utilizator]

    Din declaratia lui Victor Ponta, fiindu-i foarte convenabil mingiile la plasa. Sau, poate, de fapt, Mihai Gadea este un jurnalist foarte bun, iar eu nu stiu sa aprciez asta, stiind sa obtina ceea ce romanii voiau sa afle de la premier, dupa epsiodul "Victoria Noland - "(...)nu sunt in tara" am retinut atat: ca Traian Basescu e dusmanul. Eu asta retin, dincolo de perspectiva schimbarii de paradigma, aplicata de guvern. Si ca Titus Corlatean e cool.
  • +5 (5 voturi)    
    1.000.000 locuri de munca by USL ! (Luni, 13 ianuarie 2014, 11:49)

    Plagarus [utilizator]

    De la 4.374.200 salariati in oct/2013 , sunt zero sanse ca acest obiectiv sa fie indeplinit, tot zero sanse sunt ca macar 50% din obiectiv sa fie indeplinit, si este greu de crezut ca numarul angajatilor va depasi 5 milioane mai devreme de orizontul anului 2020 !!!.
  • +7 (7 voturi)    
    Vizita (Luni, 13 ianuarie 2014, 12:06)

    catalin72 [utilizator]

    Ponta a spus adevarul,a fost in Italia sa se intilneasca cu omologul lui : Pinocchio .
    A fost un real succes,italianul a recunost ca Viorel e mai tare ca el !
  • +3 (3 voturi)    
    Triplati mortii care va vor vota ... (Luni, 13 ianuarie 2014, 13:14)

    Suricata de curte veche [utilizator]

    Pentru ca la prezidentiale vor veni mult oameni vii care sa va dea in cap. De data asta, suntem multi, fara IPuri dublate.
  • +1 (1 vot)    
    Mi-e scârbă de (Luni, 13 ianuarie 2014, 15:34)

    Leul in iarna [utilizator]

    felul în care întoarce adevărul pe dos Victor Ponta. Minciuni sfruntate copiate după modelul manualelor comuniste de smintire a maselor și pe care bizonul votant le ia de bune. Din păcate cred că nu mai e nimic de făcut . Nemernicii ăștia vor avea în curând totul în mână. Îmi pare rău că vârsta nu-mi mai permite să-mi iau lumea-n cap că aș pleca de aici unde aș vedea cu ochii.
  • +1 (1 vot)    
    Politica d-lui Ponta (Luni, 13 ianuarie 2014, 15:39)

    Viceversa [utilizator]

    Iresponsabilul acesta tocmai a spus că între cele două state există chestiuni care trebuie mascate în altceva.
  • +1 (1 vot)    
    gepeto (Luni, 13 ianuarie 2014, 15:57)

    liviusmaximus [utilizator]

    gepeto hrebenciuc ne-a pricopsit cu o papusa vorbitoare. stie cateva cuvinte, pe care le repeta la nesfarsit. ce-ar putea sa mai faca in plus? nimic, e proiectata sa fie papusa si apoi sa fie eventual reciclata...
  • 0 (0 voturi)    
    happy ending (Marţi, 14 ianuarie 2014, 20:03)

    revo [utilizator]

    Mult iubite si stimate dottore, ne pare foarte rau ca nu schiati.
    1 - Pentru un final fericit pentru noi toti, am fi putut contribui cu o pereche de schiuri, un sejur pe o partie din Franta si una casca de protectie - Made in China.
    2 - Pentru un final multumitor, insa, suntem dispusi sa va platim o saniuta sau un capac de WC sau o folie de plastic + una caciulita tricotata cumparata din Obor, dar Made in China.
    3 - In lumina celor de mai sus, cu siguranta si dvs. ati fi foarte multumit, avand in vedere deschiderea pe care o manifestam fata de parteneriatul strategic cu China.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version