VIDEO Traian Basescu: Ponta minte tot timpul iar acest lucru este cunoscut in cancelariile occidentale. Este un  extraordinar receptor de trafic de influenta/ Radarele armatei stiau unde este cazut avionul

de Red. Stiri     HotNews.ro
Marţi, 11 februarie 2014, 21:27 Revista Presei | Radio TV

Traian Basescu la B1 TV
Foto: captura B1 TV
Presedintele Traian Basescu a declarat marti seara, la emisiunea "Sub semnul intrebarii" moderata de Robert Turcescu (B1 TV), ca BNR a fost implicata in "electorata", avertizand ca este o solutie falsa, fiindca oamenii vor plati mai mult in final. Despre acciza pe combustibil, seful statului spune ca bugetul nu are nevoie de aceasta, ci "are nevoie Dragnea si Ponta de bani pentru alegeri si pentru baronii locali". "Ii voi chema pe romani sa se apare in strada de aceste abuzuri", a declarat el.

Vorbind despre avionul prabusit in Apuseni, acesta spune ca informatia privind prabusirea a existat si guvernantii au scapat-o in presa iar apoi au retras-o. "Au fost radarele armatei care au sesizat momentul disparitiei de pe ecran si, cu usurinta, stiau directia avionului si unde s-au prabusit. Premierul ave aun rol vital si trebuia sa stea in capul mesei. Trebuiau facute doua comandamanete de urgenta, la Interne si la Transporturi", a explicat seful statului.

Acesta acuza Guvernul ca nu a dat OUG ceruta de Justitie pentru Codul de procedura penala desi a promis. "Victor Ponta a incercat astfel sa dea o mana de ajutor infractorilor si este un extraordinar receptor de trafic de influenta. Pentru ASF si Bunea Stancu au dat OUG...", a adaugat Basescu.

HotNews.ro a transmis principalele declaratii ale sefului statului
  • (Cum vedeti constituirea acestui USD si batalia cu PNL?) Este clar o lovitura data PNL, oricat de politicosi ar fi ei inte ei, este evident ca s-a contituit in interiorul USL un bloc format din trei - Voiculescu, Ponta si Oprea - si PNL care este invitat sa mearga singur in competitii
  • Si acum spun acelasi lucru, nu se va rupe USL pana la prezidentiale. Este o criza, dar nu se va rupe USL, pentru ca oricat ar vrea PSD, daca el initiaza ruperea, pierde. Ganditi-va ca si-au educat impreuna cu PNL electoratul atatia ani anti-Basescu, anti-institutii ale statului, anti-Justitie, anti-orice e progres. Si, daca se rup, cu ce raman, ce fac, electoratul lor ar fi dezorientat. Deci ei nu mai pot trai, din cauza minciunilor pe care le-au spus, decat impreuna. Chiar si cand nu se mai iubesc
  • Eu va spun ce anticipez: daca nu trece Constitutia, si e foarte putin probabil sa treaca, vor negocia un schimb de functii: da dea guvernul PNL-ului si sa candideze PSD-ul la Presedintie. Este o parere
  • Au mintit prea mult, ei au crescut ca oameni politici in minciuna si in atmosfera creata de turnatorul Voiculescu, care le e partener. El e cel mai puternic. Victor Ponta este o gaza pentru Voiculescu atata timp cat moralitatea lui Ponta este "ma fac partener cu unul care si-a turnat colegii, si-a turnat rudele". Va dati seama ce jeg moral? Unul care si-a turnat rudele. Dar Ponta este cel care depinde de el. Eu cand am inteles lucrul acesta n-am mai vrut sa aud de Voiculescu
  • (In ce sens depinde Victor Ponta de Voiculescu?) De imagine, de trustul de presa care spala pe creier electoratul lui Ponta, a turnatorului si condamnatului in prima instanta Voiculescu
  • (Dar Ponta are la dispozitie o televiziune oferita de bunul sau prieten Sebastian Ghita) Bun, poate acum aveti si explicatia de ce vrea sa ia si STS la Guvern, dar asta e alt subiect
  • Uitati-va ca au facut transfer de ziaristi, lucreaza in tandem cu RTV-ul lui Ghita, care a devenit un echivalent al lui Sorin Ovidiu Vintu. Ghita in momentul de fata, dupa parerea mea, este al doilea Vintu, in plina dezvoltare, dar cu sustinerea statului, Vintu a furat in general din sectorul public daca a putut. Ghita are contracte cu statul, oricat si-a ascuns firmele. Iar Ponta il ajuta sa dobandeasca tot mai multa putere
  • Ce stiu despre Ghita este ca a inceput sa ameninte ziaristi de la alte trusturi. Devine exact un soi de Vintu. macar Voiculescu i-a facut salariati, probabil nu ziaristi, nu are pretentia sa fie ziaristi, i-a indatorat cu bani, stiu ca depind de el si asta-i viata, ei sunt niste salariati ai turnatorului Voiculescu. Ghita insa e mult mai agresiv si, din pacate, am avut un trust toxic care era Realitatea lui Vantu, acum avem RTV-ul lui Ghita
  • (De foarte multa dureaza tensiunile dintre Antonescu si Ponta, sunt luni de zile de cand se vorbeste despre ruperea USL, ca nu se mai inteleg nici macar pe liniile directoare ale acestei aliante guvernamentale) N-au avut niciodata linii directoare, au avut o singura lineie "Jos, Basescu" si "Jos, Justitia"
  • Deci nu i-a dus capul sa se pregateasca pentru guvernare. Ei au fost politruci in opozitie, politruci au ramas la guvernare. Dar nu mai merge, nu mai merge cu lozincile, cu jos Basescu, asta nu atrage nici fondurile europene, nu rezolva nici problema acordului cu Comisia Europeana cu privire la strategia pentru 2014-2020, nici cea a intopducerii accizei in mod abuziv, nici a celei preluari a creditului, "electorata" cum i s-a spus, si mai ales nu rezolva problema de creare de locuri de munca
  • Ei stau, toata activitatea lor este la televizor, si ma refer in primul rand la Ponta si la Guvern, in timp ce au trait din banii contractelor si lucrarilor incepute de Emil Boc in 2011-2012 si s-au tras anul trecut 5 mld in conditiile in care ei n-au inceput nicio lucrare noua in aproape doi ani
  • Vorbim de nepasare, ei cred ca pot acoperi totul cu strigatele de la trustul turnatorului Voiculescu si de la cel al noului SOV. Nu va merge, pentru ca fara sa creeze locuri de munca prin utilizarea banilor europeni nu vor putea sa asigure o crestere economica sustenabila Romaniei. Si au toate conditiile  s-o faca, au fost altii care s-au sacrificat pentru reechilibrarea macroeconomica a tarii
  • Fara bani europeni nu vor putea sa asigure crestere consistenta economica. Daca dati deoparte rezultatele din Agricultura cresterea economica ar fi doar de 0,8.



Despre "electorata".
  • Nu mi-a venit sa cred cand Ponta i-a multumit lui Isarescu pentru colaborarea la "electorata", nu as fi crezut ca BNR ar fi implicata in aceasta "electorata". Am verificat si asa e. Nu mai vreau sa-l vad pe mierosul purtator de cuvant al BNR cum spune ca nici usturoi nu a mancat si nici gura nu-i miroase.
  • Nici FMI nu fusese informata despre aceasta "electorata" ci i-a pus-o in fata cu o fermitate incredibila...
  • Isarescu sa iasa si sa spuna daca minte Ponta, dar va spun eu ca-i va fi greu. Banca Nationala trebuie sa lamureasca public acest episod.
  • Vreau ca BNR sa paraseasca imediat linia de a fi controlata de un guvern corupt. Imediat trebuie sa o paraseasca. Stiu care este prestigiul BNR, institutiile financiare stiu ca BNR a fost implicata in acest lucru, deci nu fac niciun fel de rau Bancii Nationale, pentru ca raul si-au facut ei singuri".
  • Electorata este un fals fiindca oamenii vor plati mai mult deoarece nu sunt luate in calcul si dobanzile, iar termenul de rambursare se prelungeste. Practic, toti romanii vor ajunge in final sa plateasca pentru cei care nu isi mai pot plati ratele.
  • Sigur, sunt si persoane care sunt in imposibilitatea de a-si plati ratele, trebuie sa-i ajutam, dar nu asa. De ce sa plateasca romanul simplu pentru cel care si-a luat credit pentru o vacanta exotica sau si-a luat credit ca sa-si cumpere plasma in fiecare camera... Nu vorbim aici de credite sociale
  • Si echipa Fondului a gresit acceptand aceasta solutie, sefa delegatiei in Romania fiind fericita ca s-a gasit aceasta solutie. "Nu doamna, va spun eu, presedintele acestei tari, ca nu este deloc bine..."




Despre acciza pe combustibil.
  • Bugetul nu are nevoie de acciza pe combustibil ci are nevoie Dragnea si Ponta de bani pentru alegeri. Aceasta este realitatea. Au nevoie de bani pentru baronii locali. Ii voi chema pe romani sa se apare in strada de aceste abuzuri.
  • Presedintele nu-i mai poate apara de aceasta taxa abuziva, guvernul are la dispozitie ordonanta de urgenta.
  • Voi semna acordul cu FMI daca se renunta la "electorata" si la "acciza"

Despre Dacia-Renault

  • Am avut o discutie foarte directa cu presedintele Dacia, iar raspunsul acestuia a fost: "Domnule presedinte, vom ramane atata timp cat productia va fi competitiva".
  • Este clar ca la noi salariile sunt mai mari decat in Maroc, iar fabrica de acolo are port la 20 de km distanta.
  • Avem nevoie urgenta de infrastructura.
  • De cand a venit Renault in Romania ne-am angajat ca facem autostrada.
  • Tot pe infrastructura ne-am angajat si pentru fabrica Ford
  • Despre Nicolaescu: A gresit in chestiunea vaccinurilor pentru HPV, pentru fete. Le-a comandat, s-au folosit cateva si restul s-au degradat.
  • Acum a facut presiune pe Cantacuzino si iarasi esec.
  • Nicolaescu, inainte sa se apuce de un alt minister, trebuie sa isi aduca aminte cateva succese ale lui la Ministerul Sanatatii. Aduceti-va aminte de studiile de fezabilitate pentru spitalele de urgenta, care au costat cateva milioane de euro. S-au facut studiile, firmele si-au luat banii, domn' Nicolaescu e bine-mersi, dar spitale nu a aparut niciunul.
  • Despre sesizarea facuta la Serviciului Roman de Informatii: Nu, domnule Nicolaescu, nu vrei tu sa chemi Parchetul direct, ce treaba are SRI-ul? Nu a fost o chestiune subversiva, tu ai dat ordin si atat a putut sa faca Cantacuzino.
  • Despre numirea ministrului Cazanciuc coordonator la PSD Prahova:
  • Domnul Cazanciuc a discutat cu domnul Cosma.
  • Nmirea lui Cazanciuc acolo-eu am de vreo doi ani informatii ca acolo se intampla lucruri necurate-Ponta l-a trimis pe verisorul lui acolo sa puna capac anchetelor sperand ca procurorii vor fi mai timizi daca insusi ministrul Justitiei este acolo... sa vedem daca va fi vreo coincidenta
  • In comuna Rafov, Prahova, primar este Paul Costin Cazanciuc... e o comuna cu vreo sase mii de locuitori si 10 sate... Sa vedem daca de la Cosma nu se ajunge si in comuna asta...
  • Daca domnul primar Cazanciuc e ruda cu domnul ministru Cazanciuc inseamana ca e ruda si cu domnul Ponta. Sunt cam in familie daca vedeti...Oprea e nasul, sotia domnului Cazanciuc e taman la Reglementari la Autoritatea Aeronautica...
  • Si-au numit verii, verisoarele in fruntea unor institutii importante, chiar daca ei nu au nicio treaba...


  • Nu stiu daca Elena (n.r. Eena Basescu) mai candideaza pentru Parlamentul European. E treaba ei, e femeie cu experienta, mama...
  • Ponta traieste numai din minciuna, iar in cancelariile occidentale se stie ca minte. El crede ca imaginea e tot ceea ce conteaza pentru a guverna...
  • Guvernul trebuia sa pregateasca un master plan pe transporturi pana in aprilie. Fara acesta nu se va discuta niciun plan operational. Din spetembrie si pana acum nu a reusit sa convina un acord cu Comisia, anul 2014 este pierdut practic pentru fondurile europene.
  • Romania a avut bani din exercitiul bugetar anterior si din exercitiul bugetar 2014-2020
  • Stergerea datoriilor. Paguba cu KazMunai Gas este de peste 400 de mlioane de euro. Ponta a incercat sa faca lege in Parlament si asta era proba de coruptie. Pana la urma a dat Hotarare de Guvern, dar pana la urma vor trebui sa dea socoteala.
  • In tandemul sotia lui Chitoiu sau Chitoiu au facut peste noapte ordonanta ASF. Ati vazut ce incubator e acolo? Toti cu sotiile acolo...

Despre accidentul avion din Apuseni:

  • Trebuia convocat imediat comandamentul de la Ministerul de Interne. Nu poti avea succes daca nu pui la o masa toate institutiile abilitate. La Ministerul Transporturilor trebuia sa fie un comandament cu ministrul in fata, iar la Ministerul de Interne trebuia sa fie un alt comandament tot cu ministrul Stroe in frunte.
  • Care e diferenta dintre cele doua comandamante? La Transporturi trebuia sa vizeze strict existenta institutiilor ministerului. Era prea putin ins apentru operatiuni.
  • La Ministerul de Interne erau toate institutiile cu responsabilitati: MI, ISU, Ministerul Apararii, SRI, Mediu si multe alte institutii...
  • Informatia cu prabusirea avionului a existat si au scapat-o in presa iar apoi au retras-o. Au fost radarele armatei care au sesizat momentul disparitiei de pe ecran si, cu usurinta, stim directia avionului si unde s-au prabusit.
  • Premierul e considerat prin lege coordonator, deoarece la masa pot sta chiar ministrii.
  • Rolul premierului era vital
  • Nu era treaba ISU sa faca acele harti. Am explicat asta




Despre STS

  • Mediatic, Guvernul a reusit sa discreteze un serviciu care nu avea nicio vina
  • Romania, prin operatorii de telefonie, nu poate localiza pozitia. A fost o lege de acest gen in Parlament, dar au spus ca vrea statul sa ne asculte.
  • Miza pe STS: ei cred ca la alegeri ar putea umbla la datele despre vot transmise la alegeri. Nu s eva putea intampla asa ceva, deoarece e vorba de operatori militari si nu civili. Lista de CNP-uri de la STS ar fi raiul lui Dragnea, dar nu se poate asa ceva...

Despre Codul penal:

  • Spiritul acestor Coduri a fost sa se mearga pe o pedeapsa mai mica la prima condamnare si mult mai mare pe recidiva
  • Ai o pedeapsa mai mare acum daca ai savarsit infractiuni multiple
  • Au promis ca dau OUG ca sa rezolve proplemele din Codul de procedura penala si ca vor lua in calcul modificarile cerute de Inalta Curte de Casatie si Justitie. Ministrul Cazanciuc a mintit astfel. O fi avut bune intentii, dar cred ca nu l-a lasat Victor Ponta care a spus ca el nu face modificari prin OUG.
  • Victor Ponta a incercat astfel sa dea o mana de ajutor infractorilor
  • Bine ca in cazul ASF si pentru Bunea Stancu au putut da Ordonanta de urgenta... 
  • Victor Ponta este astfel un extraordinar receptor de trafic de influenta
  • Cu majoritate de 80% in Parlament ei se plang de instabilitate politica. Au schimbat trei ministrii pana acum.
  • Chitoiu si-a depus demisia, ministrul Economiei si-a depus demisia, ministrul Sanatatii si-a depus demisia. Eu nici pana astazi nu am numit interimarii. Deci Guvernul functionaza illegal
  • Despre pactul de coabitare: Il ducem, chiar daca se mai supara Vasile Blaga, spuneti-i ca nu e acord cu USL, este acord cu Guvernul. Singurul cu care am o intelegere este premierul Victor Ponta, intelegerea a semnat-o inainte de a-i preda mandatul

Despre eliberarea lui Gigi Becali: Ponta e mincinos cand spune ca el l-ar gratia in locul meu pe Gigi Becali. Ministrul Justitiei mi-a trimis un aviz negativ in care se arata ca nu se impune gratierea lui Becali. Iar el iese dupa acest aviz si spune ca l-ar gratia. Cum etichetati acest om?






























15284 vizualizari

  • +24 (26 voturi)    
    Numai adevaruri (Marţi, 11 februarie 2014, 21:41)

    UnOarecare [utilizator]

    T R A G I C E !! !

    Sper sa le auda si aia care mai cred in cei din USL... si sa le inteleaga!
    • -19 (25 voturi)    
      Cifrele arata ca Pitesti-Sibiu nu ajuta Dacia (Miercuri, 12 februarie 2014, 3:03)

      Argon [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      1) Profit brut Renault = 1.244 miliarde Euro (an 2011)
      Sursa: http://ro.wikipedia.org/wiki/Renault
      2) Cost autostrada Sibiu-Pitesti = 3.2 miliarde Euro
      Cum poate Renault sa ceara Romaniei o investitie (autostrada Pitesti- Sibiu) egala cu profitul mondial al intregii companii (nu doar al Dacia) pe o perioada de doi ani si sase luni?!
      Pe de alta parte este cumva Valea Oltului supraaglomerata de tiruri care transporta Dacii? Nu. Sunt doar citeva curse pe zi (sub zece camioane) si doar la livrari interne pentru Transilvania.
      In al treilea rind, unde s-ar duce tirurile cu Dacii pe viitoarea autostrada Pitesti- Sibiu? In Ungaria, Austria si sudul Germaniei. Sunt aceste tari mari importatoarea de Dacii? Nu, evident!
      Daca apropierea portului este de asa mare importanta pentru ca Dacia sa ramina in Romania, nu inteleg de ce Traian Basescu nu investeste maxim 100 mil. Euro pentru mutarea fabricii de la Pitesti la Constanta. Cheltuiala ar fi mult mai mica decit cele minim 3.2 miliarde Euro necesare constructiei autostrazii Pitesti-Sibiu.
      • +12 (14 voturi)    
        N-ai inteles sau nu vrei? (Miercuri, 12 februarie 2014, 8:34)

        UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        1. Profitul Renault nu-i problema noastra daca am vrut capitalism. Problema noastra e sa stea aici si sa dea de munca la bizoni + sa plateasca taxe statului.

        2. Costul e acoperit 85% de UE. N-ar fi rau sa intre 2.7 mil in tara asta, nu? In plus niste neUSListi spun ca de fapt ar costa sub 2 miliarde DAR Renault nu a cerut nimic, nu mai minti oamenii.

        Oi fi d-ta bine intentionat dar daca nu iti aduni TOATE informatiile cand discuti o problema ies concluzii cel putin traznite!
      • +13 (15 voturi)    
        argone (Miercuri, 12 februarie 2014, 9:24)

        cetatean.ro [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        Autostrada aceea se poate face cu bani europeni. Deci, aproape moka. Ia fa niste calcule si vezi cat ar avea de pierdut Romania daca se inchide Dacia. Ce nu intelegi tu e ca aceasta gashca de hoti fug de banii europeni ca dreq de tamaie. Banii europeni nu-i pot sifona asa usor.
        • +11 (13 voturi)    
          Amice, te inseli (Miercuri, 12 februarie 2014, 10:27)

          Sword [utilizator] i-a raspuns lui cetatean.ro

          ///  De acea autostrada n-ar beneficia doar Uzinele Dacia ci si multi alti exportatori (inclusiv cei care deruleaza operatiunile de export prin Portul Constanta dar sunt situati in Transilvania, de exemplu).

          In plus, o autostrada are multe alte beneficii, unele ceva mai greu de cuantificat (pentru mediu, de exemplu: autovehiculele consuma mai putin carburant pe autostrada, emisiile sunt mai reduse).
      • +4 (6 voturi)    
        un pic de logica? (Miercuri, 12 februarie 2014, 10:21)

        cinic [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        costul Daciei = piese + manopera + energie + transport.
        Daca costul Mioveni e mai mare decat Tanger, pa si pusi, indiferent de zbierete sindicale, de urlete activistilor, de opinii "economice" etc.
        Renault are actionari [inclusiv statul francez MINORITAR] care nu vor permite cresterea cheltuielilor.
        SI cum costul pieselor e cam constant, fa tu restul aritmeticii si vezi ce costuri pot exploda.
        PS. Cate fabrici ai mutat tu, ca sa zici cat e costul mutatului? muti si manopera?
      • +7 (9 voturi)    
        Gindire cu premeditare (Miercuri, 12 februarie 2014, 10:39)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        Ce legatura are profitul Renault cu autostrada lu' peshte?!?
        Renault, cind a cumparat Dacia, a "cumparat" si promisiunea ca Romania va construi autostrada spre Ungaria, pentru a facilita transportul de autoturisme. Si asta se intimpla in 1999... Iar dupa 15 ani, tot nu e autostrada.
        Renault nu transporta autoturismele rutier pentru ca nu exista infrastructura, nu pentru ca nu ar dori. Sunt constienti ca daca incarca 10 de tir-uri cu masini blocheaza tot traficul. Daca ar fi autostrada, ai vedea si transport de Dacii.

        In final, ceea ce conteaza cu adevarat e ca statul roman a promis ceva, si dupa 15 ani nu numai ca n-a facut, ci mai si declara ca nu mai vrea sa faca. Asta inseamna neseriozitate si e un semn prost pentru investitiile pe termen lung. Asta ca sa nu mai spun de autostrada spre Alexandria, un orasel de 50.000 de locuitori, facuta doar ca sa ajunga Dragnea repede la el in circumscriptie.
  • +20 (26 voturi)    
    Mai sta cineva acum acasa??? (Marţi, 11 februarie 2014, 21:51)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Presedintele Romaniei, Traian Basescu: "Eu voi face ceea ce n-am facut niciodata. Ii voi chema pe romani sa se apere in strada!"
    • -10 (14 voturi)    
      Eu (Miercuri, 12 februarie 2014, 9:07)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      N-am chef sa se foloseasca politic iesirea mea in strada, de catre ceilalti fesenisti de la PDL/PMP.
      • +8 (12 voturi)    
        pai atunci stai acasa (Miercuri, 12 februarie 2014, 10:40)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Si plateste cei 10 centi / litru in plus.
      • +1 (5 voturi)    
        Deci preferi (Miercuri, 12 februarie 2014, 14:03)

        UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui HP

        sa foloseasca politic infractorii USL-isti inertia d-tale politica?!
        Bine asa!
        Mereu spun ca avem ce meritam!
  • +24 (26 voturi)    
    si astia urla ca guvernul Boc e ala rau (Marţi, 11 februarie 2014, 22:05)

    Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator]

    mor de ras.
  • +42 (52 voturi)    
    Hehe (Marţi, 11 februarie 2014, 22:18)

    Crop [utilizator]

    Iar a iesit Basescu si le da suturi in poarta mafiotilor.
    • +23 (25 voturi)    
      si pumni in bot lui Motanel (Marţi, 11 februarie 2014, 23:02)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Crop

      Doar ca e degeaba, votacul uslamac e ca si lobotomizat si la cat e de nesimtit Ponta....mai vorbim....dar in engleza, nu in rusa.
    • -25 (35 voturi)    
      Hmmm (Marţi, 11 februarie 2014, 23:03)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Crop

      =Ii voi chema pe romani sa se apare in strada de acciza pe carburanti=
      Cand taia salariile, sporurile, ajutoarele de somaj, lua impozite ilegle din pensii...nu-i mai sfatuia pe romani sa iasa in strada, ci punea jandarmii sa-i impuste, sa-i aresteze, sa-i omoare in bataie.
      Un individ ingrozitor de toxic....
      • +20 (26 voturi)    
        tii umbra degeaba! (Miercuri, 12 februarie 2014, 2:42)

        mucenic [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

        omule vino cu argumente nu cu lozinci! Nu ia nimeni in cosideratie ce spui fiindca spui numai prostii.
        • +9 (13 voturi)    
          corect!!!! (Miercuri, 12 februarie 2014, 8:34)

          ana maria matei [utilizator] i-a raspuns lui mucenic

          intrutotul de acord
          • -1 (1 vot)    
            Hmmm (Miercuri, 12 februarie 2014, 20:29)

            MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui ana maria matei

            Ce imi place mie cum scriu postari si felicitari la postari :)) niste postaci din aceeasi camera si cu acelasi IP.:))
      • +7 (11 voturi)    
        MRSmrs iar minti oamenii? (Miercuri, 12 februarie 2014, 8:38)

        UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

        Prin omisiune, nespunandu-le ca Tariceanu PNL sustinut de PSD in parlament adusese tara in incapacitate de plata.
        Era mai bine daca nu le micsorau dar nu va dadeau nimic?
        Chiar e asa greu sa gandesti? Sa accepti niste adevaruri neplacute dar ADEVARURI?
        • 0 (0 voturi)    
          Hmmm (Miercuri, 12 februarie 2014, 20:33)

          MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

          =Era mai bine daca nu le micsorau dar nu va dadeau nimic?=
          Se vede ca gansdesti ca un scriitor pe maculatura ...tatucu'' daca vrea va da, daca nu, nu.:))
          Oamenilor nu le da nimeni nimic, ei isi castiga totul prin munca lor, iar politicienii fura , mint, si vand sperante.
          Se pare ca nu ai exercitiul gamdirii...fara suparare.
    • +27 (31 voturi)    
      !!!!!!! (Marţi, 11 februarie 2014, 23:09)

      aer [utilizator] i-a raspuns lui Crop

      mama mama si ce le-a mai dat-o !!!
      daca era la box ... era de aruncat prosopul din prima repriza ....

      iar aia cu becali de la sfarsit .... criminala pentru idiotul de ponta !!!
      • 0 (0 voturi)    
        Hmmm (Miercuri, 12 februarie 2014, 20:34)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui aer

        ''iar aia cu becali de la sfarsit .... criminala pentru idiotul de ponta !!!''
        Sa inteleg ca pe aici se poate jigni fara probleme daca se face in directia preferata?!
    • +25 (29 voturi)    
      He did it again... (Marţi, 11 februarie 2014, 23:49)

      JohnR [utilizator] i-a raspuns lui Crop

      Asta imi place la Basescu. Zice lucrurilor pe nume, simplu, argumentat, logic, pragmatic. De asta a castigat de 2 ori alegerile. Logica nu da gres niciodata. Telenovelistica antenelor e pentru cei cu creierul amanetat.
    • +16 (18 voturi)    
      :) (Miercuri, 12 februarie 2014, 1:15)

      Airwaves [utilizator] i-a raspuns lui Crop

      Partea buna e ca le da suturi in poarta mafiotilor. Partea proasta e ca nu inscrie pentru noi. Sa trageti bine, domnule Presedinte!
  • +23 (41 voturi)    
    Rugaminte! (Marţi, 11 februarie 2014, 22:24)

    romania_curata [utilizator]

    Base tine-o tot asa,
    Tara e de partea ta!
    Sa speram ca intr-o zi,
    Romanii se vor trezi,
    Ca nu vor mai vota in turma,
    Ci cu mintea romanului de pe urma!
    Fiind clar ca bine nu ne merge,
    Idealul ne-ar fi un Charles rege!
    Dar cum suntem dezbinati,
    Din pacate nu reusim a fi ''frati''...
    Asa ca Domnule Presedinte fii BUN
    Si cheama-ne cu un ''Vreti rege?'' la un Referendum!!!
  • -15 (25 voturi)    
    tuseste cam des... (Marţi, 11 februarie 2014, 22:35)

    nellino [utilizator]

    Te pomenesti ca PMP-ul isi trage martir!
    PS: ma distreaza cum asta stie absolut ce se intampla in tara si cum trebuie rezolvat tot de la vaccinuri pana la accidentul din Apuseni, trecand prin caracterizarea de crasma a sefei CNA si inventand noi termene care sa fie preluate salivand de roti postacii de pe zona si cu toate astea, nea Traian habar nu are daca buzata aia mica a lui va candida peste trei luni la alegerile europarlamentare.
    De remarcat si prestatia colonelului Roberto care intreaba candid "de ce vrea puterea sa mute sts la ministerul de interne?"
    • +7 (11 voturi)    
      Pai ba postacescu (Miercuri, 12 februarie 2014, 10:47)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui nellino

      Daca ai avea idee cu ce se ocupa fiecare institutie a statului, ai sti ca prin lege, presedintele primeste in fiecare dimineata un raport de la serviciile secrete cu ce se intimpla prin tara. De aia e informat. Da' cum tu iti iei informatiile doar de la gidea si badea, normal ca habar n-ai pe ce lume traiesti.
  • -19 (25 voturi)    
    Mutati Dacia la Constanta daca portul e esential! (Marţi, 11 februarie 2014, 22:48)

    Argon [utilizator]

    Daca apropierea portului este de asa mare importanta pentru ca Dacia sa ramina in Romania, nu inteleg de ce Traian Basescu nu investeste maxim 100 mil. Euro pentru mutarea fabricii de la Pitesti la Constanta. Cheltuiala ar fi mult mai mica decit cele minim 3.2 miliarde Euro necesare constructiei autostrazii Pitesti-Sibiu.
    • +12 (16 voturi)    
      Banii aia ar fi 85% europeni (Miercuri, 12 februarie 2014, 2:54)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Argon

      Si mai iesi si tu in lume ca sa vezi ce inseamna sa ai autostrazi in lung si-n latul tarii....sa mergi tu cu flaitonul pe ele, garantat nu.
    • -1 (1 vot)    
      ... (Miercuri, 12 februarie 2014, 18:48)

      romania_curata [utilizator] i-a raspuns lui Argon

      ...esti pierdut IREMEDIABIL, habar nu ai de economie, impactul economiei asupra socialului, prioritizarea intereselor TARII, previziuni si analize socio-economice pe termen mediu si lung.
  • -47 (57 voturi)    
    Hmmm (Marţi, 11 februarie 2014, 22:49)

    MRSmrs [utilizator]

    Iar a iesit =CUCU= la colonel-tv.:))
    • +17 (23 voturi)    
      mare chestie (Marţi, 11 februarie 2014, 23:47)

      verisoaraluifelix [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

      ies cucuvelele seara de seara la turnator tv si nu se mai agita nimeni .
    • +7 (11 voturi)    
      A lu' Pigus (Miercuri, 12 februarie 2014, 1:05)

      Europiu [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

      ar trebui sa-ti fie cel mai bun amic. ;)
    • 0 (12 voturi)    
      Unu' iese la "colonel tv".. (Miercuri, 12 februarie 2014, 1:19)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

      ..altu' iese la latrine, fiecare cu ce i se potriveste si de unde-i place sa pape.
    • 0 (4 voturi)    
      Nu uita ca Oprea al vostru (Miercuri, 12 februarie 2014, 14:08)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

      l-a facut colonel...si cand a aflat Turcescu a cerut public anularea ordinului....EXACT cum a facut si Ponta cu lucrarea de doctorat!
  • -52 (64 voturi)    
    si de ce (Marţi, 11 februarie 2014, 22:54)

    evoque [utilizator]

    nu ai chemat romanii in strada sa se apere de reducere salariilor si cresterea tva?!! eu zic ca varianta de a pleca pe mare este optiunea cea mai buna, apropo stie haisam o nava disponibila, asa ca intre vechi cunostinte sunt convins ca va zice pontu'.
    • +11 (15 voturi)    
      eu zic si eu (Marţi, 11 februarie 2014, 23:33)

      the [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      cam îngàlat ti-e umorul, de data asta ...
    • +17 (23 voturi)    
      javroche !! (Marţi, 11 februarie 2014, 23:35)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      o tii una si buna cu reducerea salariilor si cresterea tva!! o tii a proasta pentru ca s-a dovedit ca a fost un lucru necesar, corect si salvator pentru toata suflarea romaneasca, inclusiv pentru tine cu mintea ta bolnava de ura comunista !! chiar voi comunistii colonelului dogaru si altor colonei nostalgici dupa comunism si privilegiil lor pirdute, ati nenorocit romania in cei 24 de ani !
      • +1 (1 vot)    
        eficienta (Joi, 13 februarie 2014, 11:12)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui solar

        angajatilor mei este data de stimuli finaciari daca maine le reduc salariile cu 24% cu cati mai raman si care mai raman cat de eficienti mai sunt, de acord in cadrul unei firme sunt si alte metode de stimulare insa in cadrul celor care depind de bugetul tarii, care este efectul? cresterea coruptiei, saracia..... normal ca pentru un politician este mai usor sa conduca o turma saraca si corupta decat una prospera si cu aspiratii. nu mai bateti campii propagandistice facand comunisti oameni pe care nu ii cunosteti doar sa creati imagine unor politicieni care isi bat joc de vietile voastre, de la revolutie incoace tot romanul viseaza si aplauda politicieni pentru promisiuni desarte ca vor trai mai bine si o duc tot mai prost, nu va este lehamite de voi, mie nu imi pasa eu am inteles lectia romaneasca de mult asa ca pot sa ma amuz de stupiditatea credulilor, faptul ca spui de mine ca sunt comunist nu dovedeste de cat ignoranta si necunoastere.
    • +17 (23 voturi)    
      nu mai papagal... (Marţi, 11 februarie 2014, 23:37)

      torna_fratre [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Mai scuteste lumea cu aceeasi placa:
      -Pensiile,salariile,tva...vai de mine ce tragedie.
      Dar bolovanii de acum ce rahat pazesc?
      De ce nu scad tva la 19%?
      De ce nu cresc salariile cu 20% nu cu 3%?
      De ce nu continua investiile?
      De ce baga accize la benzina?
      Dupa ce raspunzi la cele de mai sus ai dreptul la prima de postac...un chistoc marca USL.
      hai pa!
      • -1 (1 vot)    
        Hmmm (Miercuri, 12 februarie 2014, 20:40)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui torna_fratre

        Cand inchizi sute de mii de firme, cum a facut boc+base, nu mai poti redresa imediat situatia.
        Stiu ca nu ai voie sa gandesti asa ceva....nu ai voie de la stapan.:))
        PS.Banii furati de boc/mru din pensii au fost returnati de regimul actual.
        Te oftici?:))
        • 0 (0 voturi)    
          hmmmmm,,,, (Joi, 13 februarie 2014, 22:51)

          romania_curata [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

          TU chiar crezi INEPTIILE astea????Regimul actual e cel mai de kk regim din istoria Romaniei, iar spre stiinta ta habar n-ai ca la pensii nu s-a umblat!!!! Si inca ceva,,,de unde sa fi dat hotii astia bani inapoi cand abia le ajung lor de furat????
      • 0 (0 voturi)    
        vrei un raspuns (Joi, 13 februarie 2014, 11:13)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui torna_fratre

        F M I multumeste pentru asta presedintelui si tuturor politicienilor care vor guverna romania, fii fericit.
    • +14 (20 voturi)    
      Te-ai gandit mult? (Marţi, 11 februarie 2014, 23:42)

      JohnR [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Pentru ca atunci era criza iar acum nu e, in schimb am avut super productie agricola anul trecut. Atunci Romania era data exemplu Greciei, ministrul de finante era numit Ministrul Anului in EU, iar acum emisarii euro-atlantici trag semnale serioase de alarma cu privire la valorile democratice fundamentale.
    • +17 (21 voturi)    
      A zis: "romanii". (Miercuri, 12 februarie 2014, 1:18)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Nu a spus "mazetele", "evoque-ii", "papagalii", "hotii", "astia care voteaza hoti in parlament" etc...
    • +5 (19 voturi)    
      Pentru ca (Miercuri, 12 februarie 2014, 1:29)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Pentru ca bugetarii nu produc nimic, sunt multi si incompetenti. Ei nu au dreptul sa iasa in strada pentru nimic, fiind niste slugi ale celorlalti.
      Cand tu esti acolo pe banii mei, eu stau in capul mesei, eu dictez cine si ce face.
      Bugetarii au dreptul sa taca si sa faca.
      • -1 (1 vot)    
        Hmmm (Miercuri, 12 februarie 2014, 20:41)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Sper ca medicii bugetri, armata, pompierii, profesorii, etc sa nu bage in seama si sa traiesti cu ''dreapta'' si stapanul tau.
      • 0 (0 voturi)    
        si dictezi? (Joi, 13 februarie 2014, 11:17)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui HP

        nu, eu din activitatile create de mine se duc o gramada de bani in fundul unui aparat care imi da inapoi doar piedici si taxe.
        Daca eu as organiza administrarea tarii cati bugetari crezi ca ar ramane? Eu nu sunt politician si nu am nevoie de ei, eu am nevoie de eficienta.
  • -13 (19 voturi)    
    Bai nea Caisa, (Marţi, 11 februarie 2014, 22:59)

    xrogo [utilizator]

    lasa-ne badie in durerea nostra si du-te unde si-a intarcat dracu copii,ori du-te pe mare,poate acolo te descurci,auzi presedinte de tara ,cere poporului sa iasa-n strada,mai nene te credeam mai inteligent dar esti natang rau!!!
    • 0 (2 voturi)    
      Ai scris durerea ta si ca e natang (Miercuri, 12 februarie 2014, 14:11)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Eu am citit 'prostia ta" si "sunt natang"....
      LOL
  • +11 (15 voturi)    
    Isarescu lucreaza la electorata din Nov 2013 (Marţi, 11 februarie 2014, 23:02)

    alex4321 [utilizator]

    NOV 2013:

    'Finanţatorii externi vor să ştie care este capacitatea
    băncilor de a restructura aceste credite şi dacă există
    probleme în acest sens', au mai spus sursele citate.

    http://www.agerpres.ro/media/index.php/economic/item/23

    5166-BNR-trebuie-sa-propuna-un-plan-de-restructurare-a-

    creditelor-neperformante-surse.html

    CITAT

    "
    Banca Naţională a României trebuie să elaboreze, până la finele acestui an (2013),

    un studiu cu privire la

    cauzele care au dus la acumularea creditelor neperformante în sistemul bancar

    ===============================

    şi să propună un plan de restructurare a acestor credite,

    potrivit angajamentelor asumate de Guvern în faţa FMI

    şi a Comisiei Europene."
    ================================


    --->>>>>>> Luni, 04 Noiembrie 2013 22:14

    Banca Naţională a României trebuie să elaboreze, până

    la finele acestui an, un studiu cu privire la cauzele care

    au dus la acumularea creditelor neperformante în

    sistemul bancar şi să propună un plan de restructurare

    a acestor credite, potrivit angajamentelor asumate de

    Guvern în faţa FMI şi a Comisiei Europene.

    Concluzie:
    ========
    BNR s-a angajat fata de FMI in Noiembrie 2013

    sa elaboreze ceea ce se cheama azi Electo-Rata


    Mincinosul patologic care spune ca n-are nici o

    legatura este Seful BNR : Mugur Masonica Isarescu

    Basescu l-a dat de gol pe farseur....BRAVO !
    • 0 (2 voturi)    
      Pai ce vrei (Miercuri, 12 februarie 2014, 14:11)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

      Nu ii trebuie in august reconfirmarea lui Isarescu?
      Danseaza cum i se canta...
  • +14 (22 voturi)    
    Traian Basescu (Marţi, 11 februarie 2014, 23:03)

    Miscarea Focul Dacic [utilizator]

    Cel mai bun politician roman al ultimilor zece ani.
  • -14 (20 voturi)    
    Pitesti - Sibiu = profitul Renault pe 2.5 ani! (Marţi, 11 februarie 2014, 23:07)

    Argon [utilizator]

    1) Profit brut Renault = 1,244 miliarde Euro (an 2011)
    Sursa: http://ro.wikipedia.org/wiki/Renault

    2) Cost autostrada Sibiu-Pitesti = 3.2 miliarde Euro

    Cum poate Renalt sa ceara Romaniei o investitie (autostrada Pitesti- Sibiu) egala cu profitul mondial al intregii companii (nu doar al Dacia) pe o perioada de doi ani si jumatate?

    Pe de alta parte este cumva valea Oltului supraaglomerata de tiruri care transporta Dacii? Nu. Sunt doar citeva curse pe zi (sub zece camioane) si doar la intern, pentru Transilvania.

    In al treilea rind, unde s-ar duce tirurile cu Dacii pe viitoarea autostrada Pitesti- Sibiu? In Ungaria, Austria sudul Germaniei. Sunt aceste tari mari importatoarea de Dacii? Nu, evident!
    • +12 (14 voturi)    
      Tu esti Dumitrica? (Miercuri, 12 februarie 2014, 3:54)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Argon

      Ca dupa cum bati campii 99,99% tu esti. Cum dracu sa vezi mai multe tiruri cand tu ai pe valea Oltului drum cum au fermierii prin lumea civilizata?
    • +4 (6 voturi)    
      Vezi ca minti (Miercuri, 12 februarie 2014, 9:04)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Argon

      UE acopera 85% din cost deci ar intra in Romania vreo 2.7 miliarde de la ei si pe deasupra costul se pare ca e doar ceva sub 2 miliarde, 3.2 a aruncat Sova ca sa aiba motiv sa ii faca lui Dragnea autostrada la Alexandria, deci du-te de aici cu laturile mincinoase, te asteapta aia la Latrina3.
    • +4 (6 voturi)    
      Da domle (Miercuri, 12 februarie 2014, 9:24)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui Argon

      Si Renault o sa fuga cu autostrada dupa ce o sa isi mute fabrica in Maroc.
  • +13 (15 voturi)    
    isarescu - un mare mincinos (Marţi, 11 februarie 2014, 23:11)

    alex4321 [utilizator]

    isarescu: "[electorata] un prim pas spre impozitarea

    diferentiata" ==> ce mincinos :

    a) dar cei care au sub 16 mil dar n-au credite deloc

    de ce nu sunt ajutati isarescule?

    b) dar cei care au sub 16 mil si platesc la zi

    de ce nu sunt ajutati isarescule?

    c) dar cei care au sub 16 mil si au intarzieri mai mari

    de 90 de zile de ce nu sunt ajutati isarescule?


    asa cum vedeti "nu este deloc un pas spre vreo

    impozitare diferentiata" ci este in realitate

    o discriminare neconstitutionala

    pur si simplu pentru a subventio)na bancile straine

    din romania din banii publici

    =================================
    acest isarescu a numit deci aceasta hotie din banii

    publici

    : "un prim pas spre impozitarea diferentiata" o

    minciuna cat casa.

    uitati ce mai crede acest masonica care a nenorocit

    finantele romaniei vreme de 25 de ani

    "noi credem că o astfel de schemă este preferabilă

    schemelor care funcționează în alte țări din regiune, și

    anume convertirea creditelor din valută în monedă

    națională",

    a mai spus guvernatorul bnr.

    desi o hotie din banii publici e laudata de seful bnr

    in ce tara traim?
  • +11 (13 voturi)    
    Subventie pentru Banci din banii publici (Marţi, 11 februarie 2014, 23:14)

    alex4321 [utilizator]

    2. De ce s-a cerut masura? Subventie pentru Banci
    din banii publici data de Plagiator si Isarescu
    ==

    Definitie:
    ----
    expunerea neperformantă :
    orice expunere de peste 90 de zile (retineti: 90 zile) sau care este improbabil de plătit de către debitor

    Provizion pentru orice expunere neperformanta
    ---
    Bancile sunt obligate sa faca provizioane:
    aprox. cu 10% mai mari decat valoarea totala a creditului
    total declarat neperformant

    Provizion bancar de pierderi
    -----
    Bani BLOCATI pentru ca banca in caz de credite neperformante sa mai aiba de unde sa dea bani
    depunatorilor...

    Total credite in Romania
    ----
    aprox. 220 miliarde RON = aproape 50 Miliarde Euro

    Total credite neperformante in Romania 21% din total
    ---
    aprox. 35 miliarde RON = aprox. 8 Miliarde Euro


    Provizioanele Bancilor la credite neperformante
    ---
    ar trebui sa fie la ora asta de 10 miliarde de euro
    si cresc si cresc cu aprox. 40% in fiecare an....

    Masura Ceruta de Banci via FMI si definita de Isarescu
    este ca Bancile sa nu mai puna bani pentru
    Provizioane de Pierdere vreme de 4 ani
    ---
    pierderile bancilor pentru creditele neperformante
    nu vor mai fi acoperite de banci
    Vreme de 4 ani (2 ani prin amanare + 2 ani prin plati de stat de la buget)
    caci nu vor mai fi "pe hartie credite neperformante"

    In ce consta masura
    ---
    907.000 persoane cu intarzieri intre 1 si 90 de zile (deci DOAR cei "gata sa devina neperformanti pentru banci si nimeni altcineva")
    si care "ar obliga bancile sa puna ca provizion tot creditul care l-au dat acestor persoane nu doar rateele neplatite")

    vor avea rata redusa la 50% timp de 2 ani
    apoi,Inca 2 ani (dupa) statul va plati el acel 50% din rate din impozitele pe venit

    In felul acesta Bancile nu vor mai trebui sa puna provizioanele de pierderi ca sa acopere cu ele banii pierduti ai depunatorilor

    Concluzie:
    ------
    INCA O SUBVENTIE GRATUITA DATA BANCILOR STRAINE dupa cele 14 miliarde de EU date direct de BNR din imprumutul de 20 de miliarde
  • +12 (14 voturi)    
    Cand si unde ??? (Marţi, 11 februarie 2014, 23:15)

    falcoind [utilizator]

    de un cocteil molotov om mai găsi bani cu acciza cu tot.

    moldova preț combustii în jur de 4,5 ron /litru, la cite doua săptămâni toți cei care stau la mai puțin de 100km de ei o vizita faci plinu mai aduci un vin o țigara ce mai ai nevoie prin casa au piața mai ieftina decât noi, prost sa fii sa nu profiți.

    ucraina preț combustibil 3,5-4 ron/litru semnificativ mai ieftin decât la noi și pt un plin merita sa mergi până la ei dacă stai aproape. piața semnificativ mai ieftina decât la noi. merita din plin o vizita și săptămânal dacă poți .

    serbia , bulgaria prețu cam ca și la noi în jur de 6 ron după ce baga acciza dacă mai faci unele cumpărături (serbia mai ales țigări și alcool ) sigur ieși pe plus.

    ungaria singura care în momentul actual e mai scump decât la noi 6,2 ron /litru aproximativ după introducerea accizei o sa fie mai ieftin, în schimb au carne de porc cu până la 40% mai ieftin decât la noi dacă iei și câteva kg de carne ieși clar în câștig a și ori cum eu ii vizitez des pt bai care îs superbe atât la szeged cit și la mako sau gyula.

    din păcate moldova , ucraina ,bulgaria îs prea departe de mine dar sunt milioane pt care îs suficient de aproape la serbia și ungaria îs la distante aproximativ egale dacă as fuma, vizita la 2 săptămâni pe sârbi cum nu, o sa fac tot posibilul sa ajung măcar la 2 săptămâni la unguri. si f..t..mama mati de "poanta" dacă bagi acciza garantat de la mine nu o sa vezi nici un leu pe combustibil, ba mai mult tot ce înseamna cumpărături în magazin ( ce nu pot lua în piața fără căcatele tale de taxe ) o sa le i-au la unguri numai de al dracului sa crapi de foame tu și cei 70% care te-au votat.

    asa protestez eu și sper sa o mai facă măcar câteva milioane de romani sătui de taxe din care inafara de a umple buzunarele a 582 de penali și clica lor romanul nu vede nimic înapoi.
  • +14 (18 voturi)    
    marinarul (Miercuri, 12 februarie 2014, 0:09)

    Hilfiger [utilizator]

    Asa presedinte nu o sa mai avem noi. Poate a facut si el magarii, dar actualii guvernanti chiar nu au nici o jena la furat si inselat.

    Si foarte bine ca a taiat salariile bugetarilor, mie sila cand merg la finante sau o primarie..sau orce jeg de loc cu functionari publici.
    • +2 (2 voturi)    
      Prea putin si prea tarziu. (Miercuri, 12 februarie 2014, 8:06)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui Hilfiger

      Dupa ce a subventionat si el bancile straine din imprumutul contractat de la FMI impreuna cu acelasi Isarescu (s-a acoperit din imprumut reducerea provizioanelor bancilor straine, provizioane ce s-au scurs catre bancile mama) de ce se mai mira ca aceeasi functionari FMI care apara doar interesele bancilor occidentale se bucura de faptul ca acum vom subventiona aceleasi banci direct cu bani publici (atat prin neacoperirea cresterii provizioanelor timp de cativa ani cat si prin acoperirea a jumatate din valoarea creditelor neperformante de la buget)? Nu asa au facut de exemplu si in Irlanda unde statul a fost obligat sa preia la buget mizeria din banci, intrand aproape in faliment? Nu acelasi lucru au incercat sa-l impuna si Islandei, doar ca acestia au refuzat si bine au facut (cu toata supararea Marii Britanii)? Si exemplele pot continua.
  • +6 (8 voturi)    
    Cum ar fi daca ... (Miercuri, 12 februarie 2014, 0:17)

    hvlad [utilizator]

    UDMR ar castiga alegerile cu peste 50%? Voi restu' o sa faceti echipa pentru Romania? USL PDL PSD PCR ... ETC ? O sa faceti ceva ? Daca e sa ne ducem la fund macar o sa fie consens?! Asteptarile mele (si nu sunt unu) au scazut grav de cativa ani, ani buni. Ce facem trafaleti cu viitorul nostru? Ce facem cu copiii nostri? Un pic de mandrie va rog.
  • +11 (15 voturi)    
    Pentru comentaristii proPontescovici (Miercuri, 12 februarie 2014, 1:34)

    Fane Babanu [utilizator]

    Comentarii dictate de Grivco tip anti-Basescu. Altceva nu sunteți in stare? I-a cititi măcar ultimul paragraf din articolul de mai sus si dezvoltati ideea ... dacă puteți !
  • +8 (10 voturi)    
    'Armata', intarita cu forta Felix, ne conduce! (Miercuri, 12 februarie 2014, 7:24)

    hotnewsfil [utilizator]

    Inainte de '89, partidul si securitatea ne-au educat, ne-au controlat pas-cu-pas, sa ramanem intr-o coloana disciplinata, avandu-i in frunte doar pe ei.
    Am fost dresati, zeci de ani, sa nu le iesim din vorba, sa ii consideram 'conducatori de drept si de fapt'.
    Ei, conducatorii nostri, mereu cu ochii pe noi, alcatuiau o armata imensa, perfect organizata.
    Nu admiteau niciun intrus in randurile lor, a carui provenienta sa n-o cunoasca ei.
    Acea armata a ramas intreaga si dupa '89, in frunte cu Iliescu. Ea face tot ce a invatat in comunism : sa ne conduca, sa ne tina in frau, sa ne dea drepturi cu lingurita, sa ne trateze ca pe o masa de neputinciosi docili.
    Ei au schimbat numele partidului, din PCR in FSN-PDSR-PSD.
    La inceputul anilor 90', 'armata' a organizat alegeri prin care sa fie alesi "democratic", sa ne conduca in continuare, in stilul lor.
    Incercarile unora care nu erau inrolati in 'armata', de a forma noi partide, s-a desfasurat sub controlul 'armatei', s-a ridicat de la zero numai atat cat sa poata spune 'armata' ca in tara este o veritabila democratie, cu ei in frunte ('La vremuri noi, tot ei')
    Cativa membri ai 'armatei', mai destupati la cap si-au luat curajul de a dezerta, de a forma PD, alaturi de minusculele PNL si PNT-CD.
    Suprematia a ramas, tot timpul, a 'armatei'. N-a scazut niciodata sub 35% in parlament. Ea considera o obraznicie orice incercare de a se ridica, a unora nevalidati de ea, ii priveste superior pe obraznici, complet sigura de sine
    Greii de dinaintea '89 conduc, si azi, 'armata'. Si-au scos si urmasii la inaintare, trasi pe sfori - niste marionete. O astfel de marioneta este Viorel.
    L-au ales fiindca este extrem de versatil, de instabil, de adaptabil, de gros la obraz
    O forta de prim rang, in conducerea 'armatei', este Felix securistul, hotul condamnat de justitie. El conduce USL, el a dictat formarea USD, el conduce lupta impotriva PNL, el l-a organizat pe Dogaru, in 2012, sa obtina acceptul USL, de distrugere a justiei.
  • +10 (12 voturi)    
    '588', numarul magic! (Miercuri, 12 februarie 2014, 7:58)

    hotnewsfil [utilizator]

    In 2012, Felix a organizat Blitz Krieg- ul ( lovitura de stat rapida), pentru daramarea presedintelui Traian Basescu.
    In ultimele zile, Felix, prin intermediul hrebenciucilor din PSD, organizeaza un Blitz Krieg impotriva PNL. Felix a scos pe piata vreo cinci gaselnit tari. Aceea cu patru vice-prim- ministri este menita sa ii scada substantial influenta si succesul la votanti, ale lui Klaus. I l-au alaturat pe puricelul Constantin, sef al unui partid de sub 2%. Asta da bataie de joc!
    Infiintarea USD este menita sa indice populatiei docile, dresate in comunism, ca trebue sa voteze numai urmasii legitimi ai PCR, nu 'tovarasul de drum' PNL.
    Punerea in umbra a PNL se urmareste si prin inglobarea in Psd a celor trei ministri "tehnocrati", precum si prin infiintarea de noi ministere conduse de PSD, ajungandu-se la un total de 27 de ministere. CE desmat banditesc!
    De ce face PSD pasi marunti? De ce nu infiinteaza, dintr-o lovitura, 588 ministere, ca sa fie puterea executiva egala cu cea legislativa?
    De ce nu decide ca toti acesti 588 ministri sa fie si vice-prim-ministri? Sa fie toata lumea multumita!
  • -2 (4 voturi)    
    Ai dreptate mai Basescule (Miercuri, 12 februarie 2014, 11:46)

    ploiesteanu [utilizator]

    Armata e de vina. Au vazut unde au picat si-au zis, da-i in masa sa moara, nu ne deranjam noi pentru atata lucru.
    • 0 (2 voturi)    
      Asta ti-a dat sa scrii azi (Miercuri, 12 februarie 2014, 14:14)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Latrina3 sau Pontochio?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri