Victor Ponta: Este cea mai urata manifestare din caracterul dlui Basescu, sa ameninte familia unui senator. A fost o amenintare pur mafiota

de V.M.     HotNews.ro
Luni, 14 aprilie 2014, 21:17 Revista Presei | Radio TV

Victor Ponta la RTV
Foto: Captura RomaniaTV
Premierul Victor Ponta a declarat luni seara, intr-o emisiune la Romania TV, ca presedintele Traian Basescu a amenintat un membru al Parlamentului si trebuie "sa raspunda penal pentru abuzuri". "Eu sunt procuror, am lucrat cu multi oameni care au incalcat legea, am facut scoala in Italia, Basescu are exprimarea unui mafiot", a spus premierul. Seful Guvernului sustine ca nu s-a intalnit cu Duicu la el in birou si ca a fost o inscenare, motiv pentru care si-a mutat biroul in Ministerul Apararii, care va fi mai bine pazit fiind in regim de unitate militara. "Ma astept la mai multe inscenari facute de Traian Basescu si oamenii lui", a declarat Ponta.

Declaratiile lui Victor Ponta:

Despre plangerea penala impotriva lui Traian Basescu pentru amenintare si santaj:
  • Este cea mai urata manifestare din caracterul dlui Basescu, sa ameninte familia unui senator. A fost o amenintare pur mafiota
  • Traian Basescu trebuie sa raspunda penal pentru abuzuri
  • Dl Basescu isi pierde controlul, pentru ca are doi dusmani: primul este timpul, pentru ca din decembrie nu va fi doar o istorie politica urata, dar va fi si un om care nu va mai avea imunitate. Si va trebui incet, incet, in diverse dosare penale, sa raspunda pentru ce s-a intamplat in acesti 10 ani
  • Al doilea dusman a fost USL. Nu intamplator a lucrat la planul destramarii USL, la ademenirea unei parti din USL. Totusi, daca ne uitam in sondaje, o mare parte din votantii USL au ramas alaturi de alianta pe care noi o formam acum, iar asta este sigur un semn de nervozitate
  • Traian Basescu a depasit orice limita acceptabila, ameninta, face declaratii care au ca scop doar intimidarea diverselor persoane. Ma bucur ca pe Gabi Firea nu a intimidat-o, ci mai degraba a stimulat-o, era mai curajoasa decat am vazut-o pana acum
  • Spre surpriza mea, am vazut ca dl Dan Diaconescu, de care nu ma puteti banui ca suntem cumva prieteni, a spus ca trebuie sa il sanctionam pe Basescu pentru asa ceva, in schimb, dl Antonescu, la care am fost convins ca se va alatura acestui demers, a zis: nu e treaba noastra, e treaba lui Firea. Politic, este inca un moment in care apele se despart definitiv in societate
  • Deontologii, sustinatorii dlui Basescu si criticii nostri cei mai acerbi spun ca vorbesc de principii, de valori, de justitie, de cum trebuie sa fie un presedinte, tineti minte ca spuneau "sa ne strangem in piata sa il aparam pe Plesu". Ei, vreau sa-i vad acum, deocamdata n-am vazut pe niciunul... dna Pora, dl Turcescu, sa faca o manifestatie sa spuna "veniti sa aparam toti, dle Plesu, veniti sa aparam o femeie, un senator al Romaniei, un fost jurnalist, care este amenintat mafiot de catre un om politic". N-o sa vedeti asa ceva
  • Eu am lucrat ca procuror, am lucrat cu multi oameni care au incalcat legea, am facut scoala in Italia. Basescu are o exprimare specifica filmelor cu mafioti americani: "ai grija cand ajungi acasa". Cred ca mai lipsea un pachet de amenintare sau altceva
  • Presedintele stie ca sunt foarte multe lucruri de incalcare a legii in cazul Nana si atunci reactia de a aseara a fost "aveti grija, va fac dosare la toti, potoliti-va, nu mai cautati"
  • Basescu se tot victimizeaza ca ii e atacata familia. Eu n-am zis niciodata ceva de Ioana Basescu, cautati pe Google. Cred ca un tata care isi baga in fata copiii pentru a-si ascunde propriile fapte murdare e un tata degenerat. Eu nu mi-as pune niciodata copiii sa gireze lucruri ilegale pe care le fac eu
  • Dar batalia politica si juridica este cu persoana Traian Basescu, el trebuie sa dea socoteala, pentru ca, de altfel, a si spus-o: dle, terenul eu l-am cumparat, am pus-o si eu pe fiica-mea acolo in fata sa... Oricum este un fel de autodenunt in momentul in care cumperi prin altii
  • Basescu ma face mafiot si in toate felurile. Am eu vreun dosar? Nu
  • Nu exista cineva, nici dl Cosma, nici dl Nicolescu, nici dl Mazare, care au fost cercetati, nu exista niciunul dintre ei care sa spuna: "procurorul care ma ancheteaza, ai grija ca poate te duci acasa si nu-ti mai gasesti familia"
  • Diferenta dintre un presedinte care ar trebui sa fie un exemplu, dar se exprima ca un mafiot din clanul Duduienilor, si ceilalti care sunt anchetati e mare fiindca acestia sustin civilizat ca sunt nevinovati, dar nu ataca procurorii si familiile lor
  • Statul romanesc este unul puternic, cu institutii puternice si nu unul mafiot. Poate presedintele Basescu este unul mafiot
  • Pozitia presedintelui fata de Firea e ca atunci cand ii spunea Corinei Dragotescu cum sta treaba cu cancerul zicandu-i practic sa moara mai repede
  • Nu e intamplator ca procuratura ajunge acasa la oamenii pe care-i indica presedintele. Sa va uitati la cazul lui Gheorghe Stefan caruia i s-au facut multe perchezitii, dar de cand a trecut la partidul presedintelui ati mai auzit ceva de el?
  • Eu, cand vorbesc cu prim-ministrii, presedintii, ambasadorii altor tari, incerc sa evit subiectul rusinos Basescu, incerc pe cat posibil sa ascund aceasta rusine de straini pana in decembrie
  • Vreau sa va spun ca mi s-a intamplat un lucru care, cred, e o noutate, un prim-ministru european foarte important care mi-a spus: "Dle, ce se intampla cu Basescu, a venit sa ne ameninte la Bruxelles", si i-am spus: "Imi cer scuze, imi cer iertare, omul este pe final de mandat"
  • A amenintat alti lideri europeni, ca nu stiu ce nu fac cu Ucraina sau o chestie de genul asta

Despre informatiile privind intalnirea cu Adrian Duicu in biroul sau:

  • M-am dus si am intrebat: dle, nu a fost Duicu, nu a vorbit cu mine, nu a vorbit cu seful Politiei, cu dl Toba, de unde aveti aceasta informatie ca la mine in birou...? La mine in birou a venit si seful CIA cu seful SRI, au venit pana acum vreo 20 de prim-ministri, la mine in birou nu vin doar ministrii, vin sefi de mari corporatii
  • Pai, zice: dar noi nu am zis asa ceva. Dar ce ati zis? Si DNA-ul zice: dle, noi nu am zis ca a fost, noi zicem ca a vorbit pe telefon. Pai, bun, si daca eu vorbesc pe telefon ca sunt in birou la Basescu si, nu stiu, aruncam bombe, dar noi nu am zis asta...
  • Am gasit si o solutie, sa stiti. De astazi de dimineata incepand, mi-am mutat biroul. L-am rugat pe dl Dusa, am un birou la Ministerul Apararii, aia e unitate militara...
  • Daca mai vine cineva, vreun ziar din asta de-al lui Basescu, si zice "a fost la tine Bin Laden, din morti", eu trebuie sa scot inregistrarea. E un minister unde realmente, in orice moment, orice institutie a statului poate sa primeasca cine a fost la mine, cat a stat
  • Pentru ca pana in luna noiembrie ma astept la inscenari. Asta a fost o inscenare de presa. Eu am anuntat ca s-a terminat controlul Corpului de Control la 10 seara, am fost la o emisiune, si la ora 1.00 noaptea a aparut, la Gandul bineinteles, ca s-a facut trafic de influenta la Ponta in birou
  • Deci a fost o inscenare de presa, DNA nu are nicio treaba cu chestia asta. Or eu vreau, pana in noiembrie, ca asemenea inscenari si montaje, facute de Basescu si oamenii din jurul lui, sa fie dejucate foarte clar si foarte simplu, nu am nimic de ascuns
Despre alegeri:
  • Oamenii ii urasc sincer pe Basescu si Udrea. Nu vor reusi sa convinga electoratul
  • Mie imi e mai greu acum fara Antonescu si recunosc asta. Sunt in continuare alaturi de Partidul National Liberal
  • Nu cred ca Antonescu a facut un pact cu Basescu ci doar l-a pacalit Basescu dandu-i impresia ca-i va fi mai bine daca iese din USL.
  • Eu va garantez ca urmatorul presedinte al Romaniei nu va fi seful procurorilor, nu va fi iinjuratorul de serviciu, nu-si va da lui case... Fie ca vorbim de domnul Tariceanu, Oprescu sau chiar de mine.
  • Basescu o doreste pe Udrea presedinte si el va fi premier atunci. Nu cred ca exista insa vreo sansa ca oamenii sa o voteze pe Udrea presedinte.
  • Avem o crestere economica de peste 3% pe primul trimestru. Romanii muncesc mai mult si mai bine












14126 vizualizari
  • +109 (119 voturi)    
    :)))) (Luni, 14 aprilie 2014, 21:22)

    verisoaraluifelix [utilizator]

    i-auzi la Ponta, el e procuror cu scoala facuta in Italia. Mi se pare mie sau a uitat ca e si doctor in drept ?:))))) panarama...
    • +88 (94 voturi)    
      hahaha (Luni, 14 aprilie 2014, 22:13)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui verisoaraluifelix

      A uitat cum i-a dispărut din CV-ul public doctoratul din Italia :))))
      • +65 (69 voturi)    
        Ponta se muta intr-un birou securizat! (Luni, 14 aprilie 2014, 22:24)

        MarianEugen [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

        Ori e dement, ori ii e frica de popor!
        • +33 (35 voturi)    
          suspiciune ! (Marţi, 15 aprilie 2014, 0:47)

          V. Val [utilizator] i-a raspuns lui MarianEugen

          mie mi se pare chiar periculos, nesanatos si ingrijorator pt siguranta nationala ca ponta sa se mute in MAN in aceste momente cu razboi la usa (granite).
          Si daca plagiatorul s-a folosit doar de un pretext pentru vreo misiune ?! Cunoscandu-l,nu exclud deloc o astfel de posibilitate .

          Auzeam astazi chiar ca prin Transilvania e plin de turisti din tarile baltice. Ca niciodata. Autocare si iar autocare. Cum in aceste tari populatia rusofona este f numeroasa, putin sub limita majoritatii pot fi si adevarati baltici, dar si conationali de-ai lor, rusofoni. Indiferent de cine-s ei, intrebarea ramane : ce i-a apucat turismul tocmai ACUM, cand vizitatorii baltici nu se prea abateau pe la noi ?

          Ca s-au inmultit turistii rusi in R. Moldova nu mai mira pe nimeni. Era de asteptat.

          Si-n acest context, ofuscat nevoie mare, mininosul national se implanteaza in inima armatei romane.
          Sa nu uitam ca a voit sa-si puna-n buzunarul propriu si STS-ul. Simpla coincidenta ?
          • +12 (12 voturi)    
            coace el ceva marlanie (Marţi, 15 aprilie 2014, 10:40)

            condrescu [utilizator] i-a raspuns lui V. Val

            e clar ca pregateste ceva tun si se asigura ca e bine ascuns...asa a facut intotdeauna inaintea unei marlanii si disparea ba prin Italia ba prin Monaco...sa fie adapostit... e intr-adevar periculos pentru ca toate hotiile le face deja pe fatza si nu mai are ce pierde
        • +16 (16 voturi)    
          NSA nu doarme! (Marţi, 15 aprilie 2014, 9:07)

          cinic [utilizator] i-a raspuns lui MarianEugen

          stie si ce a vorbit cu chinezii si ce i-a promis lui Putin. Stie si de convorbirile cu Schultz, cu Swoboda.
          • +16 (16 voturi)    
            Clica lui Ponta, un risc urias pentru Romania (Marţi, 15 aprilie 2014, 10:19)

            Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui cinic

            E panica de cind Statele Unite au anuntat ca se vor implica in lupta impotriva mafiei pro-ruse.
            Un lucru e sigur: clica mafiota a tradatorului Ponta reprezinta cel mai mare risc pentru siguranta nationala a Romaniei.
      • +51 (55 voturi)    
        sa lamurim treaba (Luni, 14 aprilie 2014, 23:03)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

        era vorba de master la Catania.
        dar a fost o diploma volatila.
        doctoratul a fost numai unul, si ala plagiat, sub comanda lui bonbon.

        deci, ramane asa, si'a facut studiile de procurer in italia si stie ce este aia mafie.
        e drept, Catania este in zona mafiota a cizmei.
        in romaneste, la mafie, I se spune pesede.
      • +34 (36 voturi)    
        aplica metoda Duicu (Marţi, 15 aprilie 2014, 0:00)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

        DU-I_CU vorba
    • +43 (47 voturi)    
      Pontinochio (Luni, 14 aprilie 2014, 22:58)

      DT34 [utilizator] i-a raspuns lui verisoaraluifelix

      Pai nu stiti cum minte el...pai el e cel care a facut scoala in Italia...la mafia...hihihi. IL Dottore...hihihi.
      Probabil ca "Panait" a fost lucrarea lui de doctorat.
      • +24 (24 voturi)    
        nu minte cind afirma ca.. (Marţi, 15 aprilie 2014, 3:46)

        exilatul [utilizator] i-a raspuns lui DT34

        "Eu sunt procuror, AM LUCRAT cu multi oameni care au incalcat legea"...deci recunoaste ca a lucrat si lucreaza cu cei care incalca legea...intr o tara plina de asa zisi "revolutionari" e normal sa fi escroc...
    • 0 (0 voturi)    
      ciao (Marţi, 15 aprilie 2014, 12:19)

      meandmyfriends [utilizator] i-a raspuns lui verisoaraluifelix

      Ponta e politician. Un politician bun trebuie sa controleze multimea, astfel ca meseria de baza nu trebuie sa se manifeste.
      Miza lui Ponta este mobilizarea multimii impotriva adversarului (Basescu); Simplu !
  • +59 (65 voturi)    
    ete nah! (Luni, 14 aprilie 2014, 21:25)

    torna_fratre [utilizator]

    Pai si ce mai astepti mai dioptrie plagiata?
    Hai ,pune-o de-o suspendare!Daca este asa grav, cu el la zid si gata!
    Dar nu,numai gura de voi...sa nu picati de martzafoi.
    Apropos activitatea ta zilnica este cea de pe sablonul lui Sova cu 27 de ore munca pe zi?
    Fa-ti un post tv cu numele Dr.viorica dupa numele desenelor la care te uiti cu urmasha.
    Cu siguranta in decembrie am sa bat 500 km sa votez cu contracandidatul PSD.
    In rest cat mai multi in zeghe va doresc.
  • +69 (75 voturi)    
    Iar minti??? (Luni, 14 aprilie 2014, 21:29)

    MarianEugen [utilizator]

    In 90 erai homeless pe bulevardele Parisului pana sa-i furi valizele unei rude ca sa ajungi mai repede acasa realizand cat de ratat erai, Ponta!
    Mi-e sila!!!
    • +20 (32 voturi)    
      din pacate acest.. (Luni, 14 aprilie 2014, 23:01)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui MarianEugen

      ratat este sustinut de mutli escroci ( ca sa numai vorbesc si de o parte din "popor" )....fac pariu cu oricine ca plagiatorul va fi presedinte iar dragnea prim ministru...
      • +19 (21 voturi)    
        Facem pariu, (Luni, 14 aprilie 2014, 23:44)

        AlisCuPar [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

        ca romanii nu-s chiar atat de cretini ?! Iti bag in cont 1000 euroi, si dupa aia ma sinucid, pentru ca dupa ce iese ponta presedinte nu mai ai de ce sa traiesti ! Tu, daca pierzi pariul, baga-mi 1 leu in cont.
        • +7 (7 voturi)    
          nu! (Marţi, 15 aprilie 2014, 9:44)

          cezy43 [anonim] i-a raspuns lui AlisCuPar

          nu fac pariu, ca nu vreau sa asist la un suicid!
      • +16 (16 voturi)    
        asta se si (Marţi, 15 aprilie 2014, 8:06)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

        urmareste.
        noua nu ne ramane decat sa-l ajutam sa nu ajunga sa-si indeplineasca visul, iesind la vot.
        daca si de data asta indiferenta, lenea sau apatia ii vor face pe multi romani sa stea acasa sau pe plaiuri mioritice la un mic si-o bere, ceea ce va face ca pro psd-istii (atat vii cat si morti) sa devina majoritari la alegeri, atunci chiar ca ne meritam soarta.
    • +24 (26 voturi)    
      derbedeul (Marţi, 15 aprilie 2014, 1:07)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui MarianEugen

      a muscat mai mult decat poate mesteca. ramai perplex ce debiteaza..
  • +44 (50 voturi)    
    hai cu coruptia! (Luni, 14 aprilie 2014, 21:33)

    nede [anonim]

    asta e plagiatoru', aparatorul hotiilor si coruptiei...Asta e ala care dadea lovitura de stat...poate ca p'asta il vrea poporu'!
    • +10 (22 voturi)    
      Da' de unde o fi răsărit michimausul... (Luni, 14 aprilie 2014, 23:32)

      TimantiusRaptor [utilizator] i-a raspuns lui nede

      ...dacă nu din sânul poporului, mândru vlăstar al nației preponderent identice cu el?
      Așa că ăsta fiind poporul, ăștia-s și liderii proveniți din el!
      Ce drac să ne mai întrebăm „ce-o vrea boborul”? Vrea d-ăștia, care-s ca restul poporului.
      Iar cine sare-n sus de ce am zis, să aibă grijă să nu dea cu capu de tavan. Că face cucuie de pomană, și-i păcat.
  • +49 (53 voturi)    
    Urcusul (Luni, 14 aprilie 2014, 21:45)

    adi67ro [utilizator]

    Domnule Ponta santeti ca un gandecel care a urcat tot mai sus pina a ajuns in virful degetului. El nu observa ca acolo se poate doar invarti si va cadea singur jos. Dar ca si gandacelul este la atitudinea proprietarului degetului tot timpul. Nu uitati. Noi alegem orice ati face sau ati spune.
    • +21 (23 voturi)    
      Poftim? (Luni, 14 aprilie 2014, 22:29)

      war4peace [utilizator] i-a raspuns lui adi67ro

      ponta-i un gândăcel,,, dă bucătărie, mânca-ţaş!
  • +46 (52 voturi)    
    asa este (Luni, 14 aprilie 2014, 21:45)

    Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator]

    Doamna Firea trebuie sa se uite noaptea pe sub pat ca' cine stie cine se afla acolo... poate apare Basescu cu un cutit.
  • +54 (58 voturi)    
    Sa-i dotezi cu un xerox modern (Luni, 14 aprilie 2014, 21:47)

    Archaeocyathus [utilizator]

    inainte de a te muta la Ministerul Apararii dofttorele, ca ei inca-s pe vechi cu calcografe din alea primitive.
  • +60 (66 voturi)    
    dumbass (Luni, 14 aprilie 2014, 21:48)

    Adrian1 [utilizator]

    "O sa-mi mut biroul in Ministerul Apararii care va fi mai bine pazit fiind regim de unitate militara." Fortele armate sunt sub conducerea presedintelui. Chiar n-a putut gasi PSD-ul unul inteligent sa-l bage la inaintare?
    • +23 (27 voturi)    
      . (Luni, 14 aprilie 2014, 22:20)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

      Te doare mintea. Pe vremurile astea e fix ce ne lipsea :(
    • +21 (25 voturi)    
      la interne sau la cultura (Luni, 14 aprilie 2014, 23:36)

      open [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

      La interne militienii stiu sa fie portari / la cultura se putea ascunde incasele populaire. Lui Duicu: unde mergem sa discutam ? La Mehedinti
    • +23 (27 voturi)    
      dusa comunistoidul (Luni, 14 aprilie 2014, 23:39)

      sa le dam la vot in _ot [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

      Dusa e un activist comunist bătrân, va aduce tancuri din rusia să apere de procurori plagiatorul nenorocit
  • +42 (48 voturi)    
    Si Ministerul Apararii vrea sa fie sediu de Guvern (Luni, 14 aprilie 2014, 22:05)

    abel [utilizator]

    Mie comportarea primului-ministru mi se pare paranoica sau poate ca ii este teama sa nu ajunga pe mana DNA mai devreme decat preconiza. Si parerea mea despre mafioti: nu ameninta in public,li se stie altfel de frica. Domnul Basescu este indragostit de institutiile Justitiei, tot ce va face va face prin Justitie si apoi Firea e un peste mic, poate chiar momeala pentru rapitorii pe care dumnealui tinteste sa-i prinda...
    • +29 (31 voturi)    
      La MApN au si buncar, asteapta rusii! (Luni, 14 aprilie 2014, 23:19)

      LiviuIordache [utilizator] i-a raspuns lui abel

      Se duce la MApN ca acolo este si un buncar, unde poate astepta rusii sa-l elibereze! Baiatul e disperat, pentru ca la el ar putea fi si nitica tradare! Cit priveste chestia cu Nana si plingerea penala, taman astazi chestia s-a prabusit total, pentru ca notarita chemata la comisia coanei Pandele a depus sub juramint ca toate actele sunt legale! Iar Pandele a fost avertizat sa se opreasca din prostii, chestie ca de la comandant la comandant! Ca de aia i-a si spus Basescu "maritata tot cu un comandant". A mai facut asta, cu ministrii lui Tariceanu, cind le-a spus in guvern "vedeti ca unii ministri vorbesc aiurea la telefon...". Si poate va amintiti de unul Seres, nu?
  • +13 (41 voturi)    
    de data asta... (Luni, 14 aprilie 2014, 22:13)

    Arlecchino [utilizator]

    Basescu are sansa sa ramana in istoria Romaniei ca presedintele care a scos justitia de sub control politic. Are sansa dar daca mai face multe afirmatii ca cea din seara asta s-ar putea sa o rateze. Nu a facut decat sa ofere combustibil pentru Ponta si antena 3. Ce a fost chestia aia "s-ar putea sa nu-l mai gaseasca acasa"? A fost o palma dar nu pentru Gabriela Firea, nici pentru sotul ei, nici pentru imperturbabilul Ponta. A fost o palma pentru justitie si e pacat ca n-a strans din dinti inainte sa o spuna. Efectiv, s-a impaunat ca el controleaza justitia si ca poate aresta pe cine vrea. Exact ce pretind detractorii lui injurandu-ne in toate felurile si exact ce noi spunem ca nu e adevarat. Si pentru mine personal, care i-am luat apararea a fost o palma.
    • +17 (21 voturi)    
      diplomatia nu e punctul forte (Luni, 14 aprilie 2014, 22:42)

      ws [utilizator] i-a raspuns lui Arlecchino

      al lui basescu. a dat zeci de dume de-a lungul anilor (isi mai aduce cineva aminte de afirmatia lui cum ca 25% din populatie e homosexuala?).

      de acord, putea sa sara peste declaratia asta. desi eu, daca as fi gabita, as lua-o ca un tip si l-as trimite pe pandele la tratament in rusia.

      dar totusi, sa pastram proportiile. el a fost amenintat de nenumarate ori cu moartea (inclusiv de ponta), guvernul mafiot foloseste parlamentul pentru razboaie politice prin comisia nana samd.

      un cuvant aiurea al lui basescu duce la isterie nationala. amenintarile cu moartea ale lui ponta nu duc la nimic.

      ws
      • +8 (12 voturi)    
        mutatis mutandis (Luni, 14 aprilie 2014, 23:55)

        Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui ws

        Da, ma rog, ce fac antena 3, Ponta si, pana de curand, Antonescu depaseste orice limita a imaginatiei ca a decentei a fost depasita de mult. Cred ca nici macar in sfera penalului nu sunt, mai degraba intr-o zona medicala foarte intunecata si foarte trista. Dar asta nu inseamna ca Basescu poate sa-si permita orice. Da, a facut lucruri bune dar a facut si continua sa faca si multe greseli (ex. chiar era nevoie sa avem atatea partidulete la dreapta + PNL-ul? Dar omul chiar nu poate sa coaguleze alte persoane, nu e chestia lui).
      • -16 (18 voturi)    
        Cu ce? (Marţi, 15 aprilie 2014, 1:41)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui ws

        A fost amenintat cu moartea? Inclusiv de Ponta? Voi astia care traiti in lumea crimelor inchipuite ("Panait") aveti problem grave...
        • +18 (18 voturi)    
          Uite amenintarile, bai jijele: (Marţi, 15 aprilie 2014, 6:54)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          "Parlamentarul PSD Mădălin Voicu afirma că „Băsescu trebuie să-și dea demisia ca să nu iasă cu picioarele înainte din politică”, iar liderul social- democrat Alexandru Athanasiu îi transmitea președintelui suspendat că „ar putea avea parte de un sfârșit tragic”."
          • +10 (10 voturi)    
            Panait e crima inchipuita? (Marţi, 15 aprilie 2014, 9:31)

            pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            Cum poate fi cineva sigur ca moratea lui Panait a fost '' Crima inchipuita'' ?

            Daca vrei sa contrazici procurorii du-te la Parchet, dar te rog nu mai intoxica aici, doar ca sa-i speli cadavrul politic Ponta Victor Viorel!
          • +7 (7 voturi)    
            Vad ca i/a ramas... (Marţi, 15 aprilie 2014, 9:46)

            , NeverToTheLeft [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            fumul in gat!
            Cand lke dai argumente, dau bir cu fugitii sau devin violenti!
            Niste laturi!
            Ca posturile la care se uita si pe care se manifesta!
            Laturi=comunisti!
        • +10 (10 voturi)    
          tu, (Marţi, 15 aprilie 2014, 8:15)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          care-ti inchipui ca normalitate este hotia ca politica de stat, promovata sub aripa ocrotitoare a psd-ului, in frunte cu maretul tonta, tu ai probleme grave.
          de cand hotia e normalitate???
    • +14 (16 voturi)    
      sensul celor spuse... (Marţi, 15 aprilie 2014, 0:18)

      nedumeritul [utilizator] i-a raspuns lui Arlecchino

      sensul celor spuse de Basescu: in discutie fiind cercetarea Nana : daca s-ar face o cercetare gen Nana in cazul afacerilor lui Pandele,s-ar putea sa nu-l mai gasesti acasa.Stim cu totii ca in Pipera sunt multe cshelete in dulapuri
      Se vede clar ca a fost o exprimare metaforica.
      Cele spuse de Basescu sunt luate "ad literam" si scoase din context.
    • +5 (5 voturi)    
      usor! (Marţi, 15 aprilie 2014, 9:11)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui Arlecchino

      la momentul declaratiei lui TB, finul lui Becali era DEJA condamnat la 5 ani pt. o tranzactie cu teren in Voluntari. O fi Pandele DEJA in acel dosar? Stii tu precis ca NU?
      • 0 (0 voturi)    
        greu (Marţi, 15 aprilie 2014, 13:24)

        Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui cinic

        Nu, nu stiu. Stie presedintele? Domnul Gadea, dumneavoastra sunteti? Haideti sa nu insistam, e o afirmatie pe care mai bine nu o facea, asta e clar, le da apa la moara adversarilor si Ponta mai are cu ce sa se justifice prin Occident. In rest, este evident ca afirmatiile din diverse surse pesediste sunt mult mai grave, unele efectiv sinistre (pentru fanii antena 3: sa ne amintim doar momentul in care adusesera o papusa blonda gonflabila imbracata in portocaliu in studio si Madalin Voicu o pipaia; mizeria respectiva era numita talk show... cam asa se construieste viitorul ... sunt sute de exemple, ce se intampla acolo nu e doar manipulare politica, sunt cele trei minute de ura din cartea lui Orwell, este distrugerea sistematica a orice urma de identitate nationala).
        • 0 (0 voturi)    
          azi in presa!!! (Marţi, 15 aprilie 2014, 14:26)

          cinic [utilizator] i-a raspuns lui Arlecchino

          restituire ilegala de 14 ha in Voluntari. Institutul Silvic a facut plangere.... Ar rezulta ca Pandele e pe acolo [evident restituirea nu s-a facut intre Duminica si azi].
    • +4 (4 voturi)    
      da si nu (Marţi, 15 aprilie 2014, 9:55)

      cezy43 [anonim] i-a raspuns lui Arlecchino

      Pai cand d-nul PM afirma ca Basescu va ajunge la inchisoare, cum e ? Cine a vorbit, parlamentarul, PM, seful de partid, sau fostul procuror? Cam multipla personalitate, nu crezi? Si unele din ele nu prea(desi suntem intr-o democratie originala!) au voie sa se pronunte....Pana la urma cred ca D-nul Ponta a gasit metoda de a by pass-a moftul ala cu separarea puterilor!
  • +34 (42 voturi)    
    Copil tampit ! (Luni, 14 aprilie 2014, 22:15)

    Jupanu1970 [utilizator]

    ...acum se vad efectele radiatiilor de la Chernobyl pe creierul copilului. Partea cea mai dureroasa e ca cei ce il inconjoara il pot suporta. Inseamna ca s au tampit toti.
    Doamne ce copil tampit are Romania in fruntea guvernului....MARE E GRADINA TA !
    .
  • +48 (54 voturi)    
    Intreb si eu.. (Luni, 14 aprilie 2014, 22:18)

    ipolitic [utilizator]

    Daca a stimulat-o pe Gabi Firea, cum de pare
    asa de speriata?
    Senatoarea care habar n-are de legislatie,
    dar sapa in zor dupa schelete ascunse la Nana,
    ar face bine sa faca un curs introductiv de
    bune maniere politice. Daca se poate,
    nu la academia Voiculescu.
    Domnul prim-ministru, in interviul difuzat,
    a facut referire la activitatea comisiei
    parlamentare, privind cercetarea Presedintelui
    Traian Basescu pentru evaziune fiscala si
    spalare de bani.
    Avind in vedere ca:
    -tranzactia a fost efectuata de o persoana fizica
    si nu de catre Presedinte,
    -comisia nu si-a definitivat ancheta, deci nu
    exista o concluzie finala
    este posibil ca domnul prim-ministru sa fi
    comis o eroare grava, pentru care trebuie
    sa raspunda?
    Am citit multe despre Italia, mafie, Brigazile Rosii,
    Che Guevara etc. dar oricat m-as forta, nu-l regasesc pe Basescu in aceasta ecuatie.
    Dar domnul Ponta e mai familiar cu acest subiect.
    • +2 (2 voturi)    
      pai, (Marţi, 15 aprilie 2014, 9:59)

      cezy43 [anonim] i-a raspuns lui ipolitic

      ai uitat Scufita Rosie si mai ales PINOCHIO!
  • +23 (27 voturi)    
    Abjectiile unui Pontac (Luni, 14 aprilie 2014, 22:20)

    uluit [utilizator]

    Astept din partea "doctorului in drept" si fost procuror Ponta sa nu mai faca declaratii politice si sa dovedeasca "partea penala" a Presedintelui Basescu.
    Deocamdata declaratiile presedintelui, constituie opinii politice exprimate in exercitarea mandatului, pentru care se aplica imunitatea. Ponta minte cu nerusinare si scoate din context declaratiile.

    Ponta isi sincronizeaza atacurile mizerabile impreuna cu Lavrov (ministrul de externe rus), de parca sunt facuti din aceeasi materie zemoasa.

    Lasitatea lui Ponta este mare, la fel ca iliescu la "Lovilutie", se duce la MAN, de parca-i razboi civil pe strazi si nu ne-am dat seama.

    Mafiotii sunt intr-o poportie mare, chiar in partidul majoritar pe care-l conduce Ponta. (vezi numarul de dosare si condamnati)

    Cu siguranta, o sa scapam odata si odata de voi toti, comunistii PSD-isti impusi de interesele Moscovei.
  • +26 (30 voturi)    
    Cu comisia de desene animate NANA , (Luni, 14 aprilie 2014, 22:22)

    fosta zoezoe [utilizator]

    incerci sa discreditezi si sa intorci adevarul pe dos !Spre deosebire de tine multi dintre noi am facut ASE, suntem auditori,economisti,contabili (etc,etc) si intelegem exact ce faci : simulezi fapte si acte ilegale care chiar daca nu au nici o acoperire in realitate, si nu vor avea nici o finalitate,au totusi mai multe obiective :
    - lansate zilnic arata (pentru cine nu stia) cum va putea psd face dosare oricui i se opune fie el si Isus.
    -da munitie noua (caci flota a cazut de mult in derizoriu) comentatorilor-recitatori;
    -cum procurorii nu vor putea da curs prostiilor insirate, pompa va spune ca sunt la comanda Presedintelui
    -intoarce acuzatia de mafie cu care si noi in comentarii si Base asociem psd tot mai apasat.
  • +25 (29 voturi)    
    " Doctorul " fuge in buncar, cu Che ? (Luni, 14 aprilie 2014, 22:23)

    Plagarus [utilizator]

    Poate ca in Sicilia ar trebui sa se refugieze, sa-si demachieze " masteratul " si apoi sa se aseze la Moscopole cu un guvern in exil !
  • +21 (25 voturi)    
    daca doriti sa revedeti: (Luni, 14 aprilie 2014, 22:23)

    ws [utilizator]

    ponta, la 12 iulie 2012:

    "basescu isi joaca viata si libertatea. blejnar ii ducea lui basescu bani, putem demonstra asta dupa 29 iulie”

    asta asa, ca sa stim despre ce vorbim. orice verb aiurea al lui basescu duce la isterie nationala. de partea cealalta, se poate inghiti orice. amenintari cu moartea, tampenii, minciuni, folosirea parlamentului ga ghioaga impotriva dictatorului, u name it, ne lasa indiferenti.

    ws
  • +21 (23 voturi)    
    ..Basescu.. (Luni, 14 aprilie 2014, 22:34)

    Picsius [utilizator]

    bla bla... bla Basescu bla bla... bla Basescu bla bla...
  • +27 (31 voturi)    
    "A fost o inscenare"? (Luni, 14 aprilie 2014, 22:39)

    _cutare [utilizator]

    Pai cum poate Ponta sa spuna ca a fost o inscenare si in acelasi timp sa spuna ca Duicu nu a fost la el in birou. Daca nu a fost Duicu la el in birou nu ar fi putut fi o inscenare fara sa fie prezent macar cineva mascat in Duicu pe acolo. Dar aproape ca am uitat ca Ponta nu e un doctor autentic, asa ca imi diminuez asteptarile la un nivel rezonabil. Ce ghinion pe tara noastra sa aiba parte tot timpul de conducatori de doi bani.
  • +29 (33 voturi)    
    incredibil :)) (Luni, 14 aprilie 2014, 22:43)

    Stars_and_Stripes [utilizator]

    "Eu sunt procuror, am facut scoala in Italia" - Tovarase procuror, vedeti ca v-ati sters acum ceva vreme treaba asta din CV. Prietenii stiu de ce. Cit de penibil...
  • +23 (25 voturi)    
    Domnul Basescu (Luni, 14 aprilie 2014, 22:44)

    jochen [utilizator]

    E bine, atata timp cat va e frica de Domnul Basescu.
  • +24 (28 voturi)    
    Infantilism politic (Luni, 14 aprilie 2014, 22:53)

    KostasP [utilizator]

    Mama lu' Basescuuuu! Basescu mi-a turnat nisip in cap. Las ca vin eu cu frati-miu si-ti arat eu tie, basescule, miahahaschhhhgahaha (planset cu sughituri din partea lui ponta). Ia un biscuit si taci cu tata.
  • +25 (29 voturi)    
    ghnionul numit Ucraina (Luni, 14 aprilie 2014, 23:00)

    Vuck [utilizator]

    Ghnionul lui Ponta si al psd-ului se numeste Ucraina. Acuma din cauza rusilor SUA o sa-si bage adanc nasul in afacerile dubioase ale politicienilor pro Rusia si ASA vor iesi la suprafata o multime de lucruri de care doar NSA stia...
    Ponta poate sa se ascunda si in gaura de sharpe nu numai la ministerul Apararii dar manevrelele lui vor fi inregistrate si deconspirate si probabil ca sa-si scape pielea pe multi ii va lasa din mana pe mana DNA-ului.
    • +9 (9 voturi)    
      CORECT! (Marţi, 15 aprilie 2014, 9:14)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui Vuck

      extrem de corect! Acum sa vezi zbierete la postaci.
  • +25 (29 voturi)    
    ca de obicei, declaratii pentru prosti (Luni, 14 aprilie 2014, 23:03)

    talmaciul.blogspot.ro [utilizator]

    Sa restabilim adevarul:

    Palatul Victoria e pazit de SPP. Sunt mai multe registre, informatizate si de mana. Un sistem informatizat detine datele privind accesul in cladire. Sepepistul de la cabinetul lui Ponta noteaza intrarile intr-un registru separat. Sunt si camere video pretutindeni, care pot proba totul.

    E adevarat ca demnitarii, baronii si amantele intra pe la intrarea principala a Palatului Victoria, nu ca muritorii de rand. Cu telefon dat de sus, de la cabinet, catre sepepist. Dar tot exista o multitudine de cai de aflare a adevarului.

    Ponta procedeaza acum precum inaintasul sau, Adrian Nastase, care-si crease buncare in subsolurile din Zambaccian. Sper sa-l urmeze pana la capat, in urma unui flagrant organizat de DNA in noul sau birou militar.

    Fraiere, de ce ti-e frica, nu scapi!
  • +25 (29 voturi)    
    asa'i cand (Luni, 14 aprilie 2014, 23:09)

    nash pandelica [utilizator]

    pisicul se crede tigru.:)
  • +15 (19 voturi)    
    Don Procuror se antepronunta (Luni, 14 aprilie 2014, 23:29)

    Koczka [utilizator]

    Chestia aia cu Duicu e o facatura. Pai don fost Procuror si fost nimic la viata ta n-ai inbatat la acoala aia a ta din Italia ca nu ai voie sa comentezi darmiye sa te autopronunti asupra unei anchete in desfasurare ?
  • +8 (12 voturi)    
    Don Procuror se antepronunta (Luni, 14 aprilie 2014, 23:30)

    Koczka [utilizator]

    Chestia aia cu Duicu e o facatura. Pai don fost Procuror si fost nimic la viata ta n-ai invatat la scoala aia a ta din Italia ca nu ai voie sa comentezi darmite sa te autopronunti asupra unei anchete in desfasurare ?
  • +14 (18 voturi)    
    Ce mincinos! Ce inscenare Ponta? (Luni, 14 aprilie 2014, 23:31)

    Matrafirefox [utilizator]

    Cand Ponta n-o sa mai fie capul rautatilor in Romania sa-mi scrieti. Totusi avem noroc ca nimeni nu traieste la infinit. Pe de alta parte, pazea la copiii lui, sunt rodul unui mincinos tradator de tara, aparator al mafiei.
  • +18 (20 voturi)    
    noaptea mintii (Luni, 14 aprilie 2014, 23:47)

    ws [utilizator]

    deci plagiatorul se muta la ministerul apararii???

    bai fratilor, eu credeam ca asta-i doar mafiot, dar e si extrem de prost. haideti sa ni-l imaginam pe obama declarand ca se muta de la casa alba la pentagon de frica lui bush. asta e nivelul.

    avem noi impresia ca sunt sofisticati, ca apeleaza la nushce subtilitati. aiurea, fura si sunt la limita retardului.

    astia ne conduc.

    ws
    • +22 (22 voturi)    
      Omul rusilor.. (Marţi, 15 aprilie 2014, 4:56)

      emigrant [utilizator] i-a raspuns lui ws

      Sa nu-l subestimam. Derbedeul e incoltit de DNA, baroni, Voiculescu. Sa nu ne trezim ca face jocurile Rusiei si transforma Rom in dictatura. Riscam sa deturneze armata, serviciile. Sper sa nu ma insel dar Mitomanul e un ticalos incoltit. Un ticalos cam retardat, dar ptr ce are nevoie acum Putin merge si asta. Victor Ianukovici Ponta, cum spunea cineva..Cu orice pret trebuie mers si votat impotriva lui, mai putin daca-l scoate cineva din politica p[ina atunci. Motiunea de cenzura cred ca asta vrea sa faca..Crin are si el un rol, sa speram ca e omul Occidentului, ptr moment. Nu cred ca iesirea lui din USL a fost intimplatoare. Bottom line: Ponta e periculos.
  • +5 (13 voturi)    
    Domnul Prim-ministru Victor Ponta (Luni, 14 aprilie 2014, 23:49)

    GRANDFATHER [anonim]

    Ar trebui sa abandoneze activitatile "de imagine" si de campanie electorala si sa faca ceea ce este insarcinat si platit sa faca: sa guverneze Romania!
    Sa-l lase pe Presedinte acolo unde (inca) mai este pentru un scurt intervl de timp, sa lase justitia sa-si faca treaba ei(a treia putere suprema in stat) si domnia sa sa-si faca treaba de sef al executivului, impreuna cu coalitia USD+UDMR, care il sprijina!
    Nu e treaba domniei sale sa intervina si sa ia apararea penalilor din propriul partid si este contraproductiv si pagubos sa profereze amenintari impotriva adversarilor politici si sa faca din presedinte "o tinta" electorala!
    Poate tipul acesta de "smardoiala" e apreciata de "baronii" anchetati, dar in mod sigur nu prinde la publicul votant, care nu mai inghite gogosile propagandistice de genul: "Eu vreau sa fac, dar Basescu numa lasa!", pentru ca nimeni nu a uitat ca desi USL-ul a primit 65% din voturi, dumneavoastra domnule Ponta v-ati grabit(ca mireasa la pat!) sa incheiati "un pact de coabitare" cu cel cu care astazi "va bateti" in invective si amenintari cu puscaria, dovedind ca "zburati" la fel de jos ca si "adversarul" Dvs., care va joaca si va face din vorbe cum vrea el! Daca doriti, sperati sau sunteti obligat sa fiti candidatul PSD-ului la alegerile prezidentiale, atunci poate ca ar trebui sa intelegeti ca nu actualul presedente va va fi contracandidat ci candidatii din "dreapta" esicherului politic, care au avut curajul si demnitatea sa-si asume acest statut, in timp ce Dvs. va pierdeti timpul si va consumati energia in mod inutil si neproductiv! Semanati, pareti pe zi ce trece, cu un "Don Quijote cavalerul tristei figuri ", care nu mai percepe realitatea, penibilul si ridicolul situatiei in care se afla si continua sa se "bata" cu iluzoriile "mori de vant"! Treziti-va! Daca doriti sa ajungeti in Noiembrie 2014 la Cotroceni, va trebui sa-i convingeti pe anonimii votanti ca puteti fi mai mult dect "antibasist", adica presedintele tuturor romanilor!
  • +13 (15 voturi)    
    Cand stii cine te-a votat (Luni, 14 aprilie 2014, 23:51)

    AlisCuPar [utilizator]

    dai mesaje ca atare !
  • +16 (18 voturi)    
    Muta-ti biroul (Luni, 14 aprilie 2014, 23:55)

    AlisCuPar [utilizator]

    in Rusia sau in China ! O sa planga "academicienii" care te-au votat, dar le va trece !
  • +17 (19 voturi)    
    Omu' asta, ponta, (Marţi, 15 aprilie 2014, 0:12)

    AlisCuPar [utilizator]

    e prost si ca procuror, si ca prim-ministru, si ca om !
    • +8 (8 voturi)    
      Mega-ticalos (Marţi, 15 aprilie 2014, 10:29)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui AlisCuPar

      Daca ar fi doar prost n-ar fi mare scofala, dar e un ticalos de cea mai joasa speta.
  • -5 (11 voturi)    
    De pe gazonul politic (Marţi, 15 aprilie 2014, 0:19)

    Clop [utilizator]

    "Traian Basescu a depasit orice limita acceptabila. Ma bucur ca pe Gabi Firea nu a intimidat-o, ci mai degraba a stimulat-o, a fost mai curajoasa ca niciodata..."
    ---------------------------------------------------------------------
    *Inteleg, inca o data, care ar trebui sa fie atitudinea discursiva, in public, a unui prim-ministru atat de dibaci (sic!), din moment ce tocmai am impresia ca un crainic sportiv - sa zicem Viorel Merkelovski - a facut niste declaratii, despre un meci, in direct.

    *Omul se crede masina (nemteasca), nu ruina (politica).
  • +17 (19 voturi)    
    legat de mutarea biroului (Marţi, 15 aprilie 2014, 0:21)

    verisoaraluifelix [utilizator]

    Omul a devenit ori schizofrenic, ori incredibil de ticalos, facand pe habarnavistul la tot ceea ce se intampla la biroul din Victoria. Sa nu cumva sa isi dea familia la caini, ca ala micu si dolofan din Coreea de Nord....desi n-ar fi mare pierdere nici asa. Un europarlamentar degeaba in minus si un sforar mai putin.
  • +17 (19 voturi)    
    sensul vorbelor... (Marţi, 15 aprilie 2014, 0:30)

    nedumeritul [utilizator]

    sensul celor spuse de Basescu: daca s-ar face o cercetare gen Nana pe afacerile din Pipera ale lui Pandele s-ar putea sa nu-l mai gasesti acasa.Este o exprimare metaforica.
    Nu e frumos ce a spus ,dar probabil a fost scos din fire de intrebari puse cu rea credinta,cu insinuari, si si-a pierdut controlul.
    Rastalmacitorii de la antene au scos din context "ad literam" o exprimare metaforica.Ei sunt si mai de condamnat pentru ca pe ei nu i-a scos din fire nimeni....
  • +20 (22 voturi)    
    Un nauc, habar nu are ce spune (Marţi, 15 aprilie 2014, 0:33)

    Archaeocyathus [utilizator]

    "Avem o crestere economica de peste 3% pe primul trimestru. Romanii muncesc mai mult si mai bine."....
    Si nivelul de trai cate procente s-a dus in jos Dottore?
  • +13 (15 voturi)    
    Devenirea lui Ponta (Marţi, 15 aprilie 2014, 0:55)

    Don Cicio [utilizator]

    Multi autocrati si, mai apoi, dictatori ai lumii contemporane si-au pornit, din interiorul unor unitati militare, cruciadele devastatoare si ostile propriilor popoare.
  • +19 (21 voturi)    
    Citat: (Marţi, 15 aprilie 2014, 1:01)

    Alius [utilizator]

    "Cred ca un tata care isi baga in fata copiii pentru a face lucruri murdare e un tata degenerat"..

    S-a referit cumva si la felix care si-a folosit fata in santajul cu pricina?
  • +15 (15 voturi)    
    Hai decoleaza,ce mai astepti ?pe Stanculescu (Marţi, 15 aprilie 2014, 3:09)

    andreesanu [utilizator]

    Ponta,iar te-a luat gura pe dinainte ,iar o sa -ti zica Iliescu ca esti cirlan ,adica necopt ,neinplinit !!!
    Bai romani eu nu va pot pricepe cum ,ce fel ati gindit cind ati pus stampila pe vot pentru neinplinitul asta,face tara de ris ,totul pentu el este: bascalie,mistocareala,minciuna,balacareala de mahala.Unde ti-ii cultura ?,unde ti-ii diplomatia ???,unde ti-ii educatia de care faci caz ??? mai Ponta.
    Hai decoleaza ia-o pe urmele lui nea Nicu ca de te prind romanii fara garda nu scapi.
  • +16 (16 voturi)    
    daca tot isi muta biroul (Marţi, 15 aprilie 2014, 6:23)

    gopo111 [utilizator]

    sa il mute la jilava direct, ca oricum acolo ajunge dupa ce scapam de el la alegeri, ca sigur o sa intre pt complicitate la crima , a colegului lui procuror , cu care trebuia sa ancheteze psd la timpurile acelea, sper sa ii arunce nevasta si socru chiftele cu prastia la jilava
  • +15 (15 voturi)    
    Votati (Marţi, 15 aprilie 2014, 6:26)

    polmo [utilizator]

    Avem o singura sansa: SA IESIM LA VOT. Altfel va fi foooarte rau pentru noi.
  • +11 (11 voturi)    
    Next Stop (Marţi, 15 aprilie 2014, 7:31)

    feisbuk [utilizator]

    Jilava
  • +14 (14 voturi)    
    Ticalosia baronilor si a ucenicului lor! (Marţi, 15 aprilie 2014, 7:35)

    hotnewsfil [utilizator]

    Ponta este tinuti captiv de baronii care l-au facut presedintele partidului neo-comunist - PSD.
    Baronii i-au pus lanturi cu biloaie la picioare si lacat la gura.
    Cheile de eliberare sunt la braul fiecaruia dintre ei, prin rotatie
    Il elibereaza, temporar, numai dupa ce il indoctrineaza bine, ca sa faca un drum pana la Antena3, sa se spovedeasca lui Gadea si sa-i jure credinta patronului - mafiotul - securistul Felix..
    Cand il lasa in public, in sedinte de guvern, la intalniri cu ziaristii, etc., ii sterg urmele catuselor de la picioare, ii descuie lacatul de la gura, il pun sa jure ca nu le va iesi din cuvant si il ameninta cu aruncarea la 'munca de jos', daca va calca pe bec, daca va sufla vreo vorba despre secretele laboratoarelor tenebroase ale imperiului lor, in care sunt confectionate loviturile date justitiei si statului de drept.
    In laboratoarele lor secrete sunt pregatite si haitele turbate care sunt asmutite impotriva "indezirabililor"
    Baronii isi perfectioneaza cadrele in universitatea Antena3, al carui rector este Gadea.
    Pe cei mai harnici dusmani ai justitiei si ai presedintelui Traiani Basescu, baronii ii baga direct in parlament.
    Un produs excelent al laboratoarelor 'Felix'- sectia 'Clevetitori turbati'- este Chivuta pe care baronii i-au dat-o ca nevasta, via UNPR, primarului norocos Pandele - prestigitatorul terenurilor 'grase'.
    Chivuta cleveteste ca o moara stricata, este de o impertinenta crasa, latra 'din toate pozitiile', daca simte miros de 'basist'.
    Seara, cand ajunge acasa, obosita de sarcinile din comisia Nana, le telefoneaza baronilor : 'V-a placut?'
    Baronii au intotdeauna de completat, de corectat, de perfectionat cate ceva, mai adauga cateva picaturi de concentrat de otrava, din aia buna, de dinainte de '89, produsa de sefii lor din PCR si din securitate.
    Asa ca, presedintele isi risipeste recomandarile pe care i le adreseaza direct lui Viorel. Cutia lui postala si cheia acesteia se afla pe masa baronilor.
  • +14 (14 voturi)    
    citez (Marţi, 15 aprilie 2014, 7:57)

    zigot [utilizator]

    din spechul lui ponta:"am lucrat cu multi oameni care au incalcat legea"
    gura pacatosului adevar graieste
  • +10 (10 voturi)    
    n-am vazut emisiunea (Marţi, 15 aprilie 2014, 8:44)

    roman modern [utilizator]

    N-am vazut emisiunea...stiti daca a abordat si alte subiecte in afara de basescu?
    • +5 (5 voturi)    
      Alte subiecte (Marţi, 15 aprilie 2014, 10:26)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui roman modern

      Da, a abordat si subiecte precum cresterea economica, a locurilor de munca, dezvoltarea infrastructurii, orientarea geo-strategica, cercetare, educatie si sanatate, si nu in ultimul rind, viziunea asupra parcursului Romaniei in urmatorii 20-50 de ani.
      Acum ma scuzati, trebuie sa plec, ma cheama asistenta... Da' halatu'? Cit e domne halatu'?
  • +9 (9 voturi)    
    In loc de MAPn (Marţi, 15 aprilie 2014, 8:53)

    marga 2 [utilizator]

    mai bine s-ar muta în China sau Kazahstan.
    Cel puțin am scăpa de el.
  • +8 (8 voturi)    
    Pentru o securizare superioara (Marţi, 15 aprilie 2014, 8:58)

    averageJoe [utilizator]

    incearca..... Intreaba-l pe Bombo. Fac pariu ca e mai sigur acolo. Si cred ca programul de vizite e respectat mai strict. Nu se mai pot face inscenari asa usor.
  • +9 (9 voturi)    
    Medicamenteeeeeeee (Marţi, 15 aprilie 2014, 9:31)

    fosta zoezoe [utilizator]

    desi nu cred sa existe unele potrivite ! Te-au lasat balamalele de la mansarda cam repede baietas ! Si becali avea frigider cu lacat (cand avea biroul de sef png intr-un hotel in Bucuresti) sa nu-l otraveasca cineva .Tot luptator , tot razboinic si el.
  • +11 (11 voturi)    
    Stim de ce te-ai mutat (Marţi, 15 aprilie 2014, 9:35)

    Matrafirefox [utilizator]

    Te-ai mutat ca sa faci trafic de influenta in liniste, magar ce esti.
  • +9 (9 voturi)    
    Te-or urmari OZN-urile lui dusa ? (Marţi, 15 aprilie 2014, 9:42)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Sau mortii decedati ai aceluiasi ganditor ? Lasa ca te apara el ca tot si-a luat atestat de zbor (.???...) ca sa se convinga ca e nevoie de avioane noi pentru armata...
  • +6 (6 voturi)    
    Romanii muncesc mai mult (Marţi, 15 aprilie 2014, 9:52)

    catalin72 [utilizator]

    Asta a zis-o pt asistatii din Teleorman ,stati linistiti ,iesiti la vot si la cite-o manifestatie de sustinere a Baronului ,ca pt banii vostrii muncesc mai mult altii .
  • +7 (7 voturi)    
    O celula (Marţi, 15 aprilie 2014, 10:05)

    Băsistude Serviciu [anonim]

    la Rahova sau Jilava este cu muuult mai sigura , esti si tu protejat si poporul ăsta de il crezi tembel in intregime .
    Ahhh , ce-mi vine la gura ză zic la adresa ta , dar mă cenzureaza hotnews .
  • +7 (7 voturi)    
    Despre mitomani (Marţi, 15 aprilie 2014, 10:14)

    mono61 [utilizator]

    Iată ce spune psihologul Constanţa Vasile despre mitomani: "Mitomanul minte pentru a se simti bine, pentru a se simti securizat. El nu poate face fata realitatii de a fi o persoana stearsa, capacitatile sale neoferindu-i posibilitatea unei afirmari reale si atunci face apel la minciuna, ca la o ultima resursa. In acest mod el reuseste sa isi gaseasca o satisfactie afectiva pe care realitatea concreta nu i-o poate oferi. Tocmai de aceea, de regula eroul acestor povestiri imaginare este tocmai autorul lor. El se simte deosebit de satisfacut atunci cand, in urma celor povestite, anturajul ii da crezare, il considera inteligent, altruist, o persoana extraordinara. In ceea ce priveste scopul acestor minciuni mitomanul nu urmareste prin ticluirile sale atingerea vreunui scop utilitar, ci insusi faptul minciunii, aceasta reprezentand una dintre deosebirile fundamentale dintre minciuna patologica si cea "normala".
    De regula, mitomanul este constient de caracterul absurd al productiilor sale dar recompensa afectiva pe care o primeste atunci cand minte este atat de importanta pentru el incat nu se poate abtine. Acest obicei al denaturarii adevarului poate avea insa, din pacate, urmari negative. Ea poate duce la alterarea relatiilor cu cei din jur odata ce acestia sesizeaza caracterul fictiv al relatarilor mitomanului, poate isca neintelegeri..."
  • +6 (6 voturi)    
    Il dottore (Marţi, 15 aprilie 2014, 10:20)

    mono61 [utilizator]

    Spune Ponta: "Eu am lucrat ca procuror, am lucrat cu multi oameni care au incalcat legea, am facut scoala in Italia. Basescu are o exprimare specifica filmelor cu mafioti americani: "ai grija cand ajungi acasa". Cred ca mai lipsea un pachet de amenintare sau altceva". Ponta spune de fapt că a făcut şcoala în Italia studiind filme cu mafioţi americani.
  • +6 (6 voturi)    
    Şi eu... (Marţi, 15 aprilie 2014, 10:27)

    mono61 [utilizator]

    Mai spune Ponta: "La mine in birou a venit si seful CIA cu seful SRI, au venit pana acum vreo 20 de prim-ministri, la mine in birou nu vin doar ministrii, vin sefi de mari corporatii". Ponta ar fi putut să continue enumerarea: "La mine în birou obişnuiesc să vin şi eu".
  • +1 (1 vot)    
    Si care-i Prim-Ministrul european foarte important (Marţi, 15 aprilie 2014, 11:56)

    dana-b [utilizator]

    Si care-i Prim-Ministrul european foarte important, musiu?

    Ca sa stim si noi cui i-a cerut Prim Ministrul roman iertare zilele astea! Si vorbesc serios, cred ca am dreptul sa stiu cui ii cere PM-ul Romaniei "Iertare!". Sa vedem ce ziarist poate obtine un raspuns la intrebarea asta...
  • 0 (0 voturi)    
    onducerii statului (Marţi, 15 aprilie 2014, 17:14)

    AlexeGeorge [anonim]

    Sa tragem urmatarea concluzi; UDMR ca a fost sau nu la putere in coalitie nu i-am vazut in dezbinare nici chiar cu tokes ,,si nu schimba din planificare si programe nimic si cei ce conduc azi mereu sunt in zazanie cu stiinta provocata de cineva si nu asi dau seama ca nu au cultura conducerii sau politica [Asa se vede la TV ]pe D_L Presedinte il credem uns cu toaate alifiile ,oare de ce nu se poate intelege legal cu subalternii Cui ii foloseste discordia in lume?? RAUFACATORILOR??!! Cu cine este ???Vrem sa medieze dar nu la TV ci prin organele legale care au obligatia sa isi faca treaba cum trebuie DE NU JOS CU DANSII
  • 0 (0 voturi)    
    VV PONTA (Marţi, 15 aprilie 2014, 17:21)

    AlexeGeorge [anonim]

    D_L de la personal cand l-a incadrat nu a verificat CV-ul Trebuie verificat si tras la raspundere si cei ce a verificat de-a lungul anilor acest compartiment,birou


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri