Crin Antonescu: Victor Ponta are prima sansa la prezidentiale / Exista si posibilitatea ca eu sa nu mai candidez / Exista asemanari intre Ponta si Elena Udrea

de Narcis Anton     HotNews.ro
Joi, 17 aprilie 2014, 22:07 Revista Presei | Radio TV

Crin Antonescu la Realitatea TV
Foto: Captura Realitatea TV
Presedintele PNL Crin Antonescu a discutat la Realitatea TV despre sansele lui Victor Ponta la prezidentiale si despre culisele formarii si ruperii USL. Antonescu a mai declarat ca exista posibilitatea teoretica de a nu mai candida la functia de presedinte al Romaniei, insa a exclus varianta ca primarul Sibiului, Klaus Iohannis sa intre in lupta pentru functia de sef al statului: "Klaus Iohannis, indiferent de cota de incredere politica, sper sa facem experienta asta, sa conduca un guvern al Romaniei, dar presedintia Romaniei e un alt concept, in care Iohannis nu doreste sa se implice. Nu stiu daca voi castiga, ma bat sa castig, exista posibilitati teoretice sa nu mai candidez".
  • HotNews.ro a transmis LIVE TEXT principalele declaratii ale presedintelui PNL

Principalele declaratii ale lui Crin Antonescu:
  • Deorece vin sarbatorile am amanat subiectul Duicu, Stroe, Vlad Stoica.
  • Nu am nevoie si nici nu vreau votul lui Basescu. Nu resping votul nimanui, dar nu am nevoie si nu vreau votul lui Traian Basescu sau sprijinul sau. Simplu spus, intr-o propozitie, asupra mea se duce o campanie bazata pe o minciuna urata de tot, care este construita si exploatata propagandistic si anume: din cauza ca s-a rupt USL, ca Antonescu nu sustine, nu merge inainte cu niste lucruri pe care le fac Ponta si PSD, inseamna, automat ca s-a inteles cu Traian Basescu. Nu m-am inteles deloc cu Traian Basescu, nu am nici un fel de reevaluare sau o perspectiva schimbata asupra ceea ce a facut sau nu a facut Traian Basescu in fruntea Romaniei zece ani de zile si nu-l consider nici acum nici in perspectiva alegerilor prezidentiale vreun aliat.
  • Deci, eu vreau voturile de la oricare cetatean roman, inclusiv de la Traian Basescu, nu-l descurajez sa ma voteze, dar nu am de gand, nu doresc, nu urmaresc si in nici un fel nu construiesc o intelege cu Traian Basescu, prin care Traian Basescu sa-mi dea niste voturi care-s ale sale si nu-s ale mele
  • Daca dansii (alegatorii lui Traian Basescu, n.red.) doresc un presedinte aidoma lui Traian Basescu, asta nici nu doresc sa fiu si nici nu se poate. Daca doresc un presedinte care sa fie de fapt omul lui Traian Basescu, nici atat
  • MRU ar putea fi marioneta lui Basescu, nu stiu de ce nu il foloseste
  • Pe mine ma intereseaza o majoritate care sa vrea un presedinte liber. Eu sunt un om liber.
  • Domnul respectiv care sa dadea azi cu F16 (Victor Ponta - n.red.) are prima sansa la prezidentiale. Stiu ca nu e rentabil, ca nu se face, dar sunt liber. Nu sunt genul de om care sa spun: Eu castig! Eu sunt realist, ma comport normal, spun ca din multe motive, candidatul PSD are prima sansa. Principalul sau atu este aparatul politic care se numeste PSD si care, chiar daca primeste lovituri de imagine, este in continuare foarte puternic.
  • Cand s-a rupt USL, eu am pierdut, am pierdut voturi, imagine. PSD a mintit, Victor Ponta a mintit.
  • In Romania trebuie reglementate de urgenta ajutoarele sociale, iar acestea nu trebuie sa mai fie la mana primarilor ca sa le foloseasca pentru voturi.
  • Ponta fara sa vrea merge pe modelul Nastase. Pentru ca Victor Ponta ca om inteligent are o problema de model, de cultura. 
  • Un 70% sanatos si legitim te putea ajuta sa iei masuri, nu neparat populiste, dar nu s-a putut pentru ca Ponta a ales sa schimbe forta data de populatie pentru altceva.
  • In momentul in care faci politica nu poti sa faci altceva decat sa cauti cea mai buna varianta posibila dintre realitati. 
  • Eu le-am spus: 'Baieti, eu daca ies presedinte, ies presedintele Romaniei, nu al PSD-ului, nu al USL-ului'.
  • Mi-am dat seama ca pesedistii nu ma vor sustine la prezidentiale in momentul  in care s-a semnat pactului de coabitare dintre Basescu si Ponta.
  • Nu Dragnea m-a facut senator. Eu am obtinut in colegiul din Teleorman 72% din voturi, cel mai mare scor luat vreodata de un senator din Romania. Domnul Dragnea a luat 62%.
  • Nu e o chestiune de cifre. Klaus Iohannis nu doreste si nici nu se pune problema sa candideze la presedintie. Nu am facut o pravalie, cine doreste sa candideze. Klaus Iohannis, indiferent de cota de incredere politica, sper sa facem experienta asta, sa conduca un guvern al Romaniei, dar presedintia Romaniei e un alt concept, in care Iohannis nu doreste sa se implice. Nu stiu daca voi castiga, ma bat sa castig, exista posibilitati teoretice sa nu mai candidez.
  • Domnul Ponta isi doreste sa guverneze cu el insusi. De cand a plecat PNL din USL, exista un singur om care vorbeste pentru Guvern. Ponta nu e departe de Emil Boc. Pe deasupra, primul-ministru are impresia ca poate sa se mute in orice cladire doreste.
  • PDL a taiat salariile pentru ca nu a fost in stare sa taie circuitele de bani ale clientelei politice.
  • Nu exista nicio asemanare intre Victor Ponta si Traian Basescu. Asemanari exista intre Ponta si Elena Udrea. Basescu sau eu de exemplu, nu ne-a adus nimeni in politica. Victor Ponta sau pe Elena Udrea, cineva foarte puternic, Nastase si respectiv Basescu, i-a adus in pozitii de putere si vizibilitate.
  • Ponta si Basescu nu seamana structural. Victor Ponta nu pretuieste votul popular.
  • Batalia Ponta-Basescu este pe Justitie. Ponta ameninta des cu puscaria.
  • Nu este acceptabil sa faci acest lucru (mutarea lui Ponta in alta cladire - n.red.) si eu cred ca o sa dea inapoi din asta.
  • Nu pote fi o fuziune sub un alt nume decat PNL. Noi avem un nume, PNL este un brand istoric.
  • Despre situatia in care PNL ar da premierul: Acesta ar fi Iohannis. Sigur, observ iarasi o propaganda de joasa speta a domnului Ponta atunci cand spune ca eu nu as putea fi premier fiindca acolo e de munca. E grosiera. Vrea iarasi s ane convinga ca in tara asta munceste numai el. Nu, in tara asta muncesc milioane d eoameni, fiecare in meseria lui

​"Eu sunt ortodox. Pentru ortodocsi, elementul central al credintei il reprezinta Invierea Mantuitorului Hristos. Le doresc tuturor romanilor sa gasim in noi posibilitatea de a invia putin in fiecare zi", a fost mesajul de final al liderului liberal



Citeste mai multe despre   





















6637 vizualizari

  • +9 (21 voturi)    
    Ti-e frica Cacarau de MRU! Stii ca e mai bun! (Joi, 17 aprilie 2014, 22:23)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Ti-e frica Cacarau, daca te interpleleaza MRU in limba lui Shakespeare o sa incepi sa dai din maini gesticuland in limba celor ce nu cuvanta!...:)
    • +1 (13 voturi)    
      Crinel stie .... (Joi, 17 aprilie 2014, 23:14)

      Herodot [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      ... ca si Johannis este mai bun si ca ar avea mai multe sanse decat el...
      • +1 (3 voturi)    
        Johanis ar fi chiar redutabil (Vineri, 18 aprilie 2014, 10:32)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Herodot

        Daca te uiti prin PNL, Johanis e singurul personaj serios din partidul ala presarat cu tsatse (Norica Nicolai), pacalici (Nicolaescu) sau tot felul de penali mai mari sau mai mici (Fenechiu, Chiuariu, Vozganian, etc).

        Daca l-ar propulasa pe Johanis la presidentie, ar mobiliza foarte mare parte din cei care nu merg la vot, scirbiti de PSD si indepartati de Basescu prin actiunile din ukltima vreme.

        Va imaginati cum ar arata un tur doi intre Johanis si Predoiu? Ce calitate ar avea o dezbatere televizata intre cei doi?
  • +6 (16 voturi)    
    ai dreptate...esti liber..dar si... (Joi, 17 aprilie 2014, 22:38)

    exilatul [utilizator]

    papagal...unul ca tine ( sau ca plagiatorul ) nu poate fi presedinte...nici macar de o cooperativa agricola...dar se poate ca in ziua alegerilor sa fie eclipsa solara si oamenii sa nu vada pe cine voteaza si atunci poate aveti ceva sanse ( s a mai intimplat cu cele 7 milioane de voturi pt "debarcarea" marinarului )..
  • +8 (16 voturi)    
    cetatene George Crin Laurentiu Antonescu, (Joi, 17 aprilie 2014, 22:58)

    ZeroAbsolut [utilizator]

    nu te-am auzit cerandu-ti scuze cetatenilor romani pentru actiunile distructive din timpul puciului din vara anului 2012, nu te-am auzit cerandu-ti scuze partenerilor Romaniei - UE, SUA si NATO - pentru actiunile si declaratiile prin care ai pus umarul la dinamitarea relatiilor tarii noastre cu ei.

    Nu te-ai schimbat cu nimic, nu esti capabil sa recunosti ca ai gresit si sa iti asumi responsabilitatea pentru greseli. Esti la fel ca si camaradul tau, cetateanul Victor-Viorel Ponta: imatur si instabil psihic, gata sa-ti vinzi Tara si principiile pentru o functie.

    cetatene George Crin Laurentiu Antonescu, NU vei avea votul meu, nici tu si nici PNL.
    • +2 (2 voturi)    
      Corect (Vineri, 18 aprilie 2014, 9:16)

      DumitruCiobotaru [anonim] i-a raspuns lui ZeroAbsolut

      Sunt total de acord.Cat de fatarnic poate fi acest individ?Se poate cobora mai jos?Cred ca da.
  • +6 (12 voturi)    
    încă un obsedat de băse (Vineri, 18 aprilie 2014, 0:17)

    timp tamp [utilizator]

    Deși mai puțin speriat decât prim-mincinosul universului și el are o păsărică care îi ciripește băse, băse,...
  • +1 (1 vot)    
    Halal candidati la prezidentiale!N-avem scapare? (Vineri, 18 aprilie 2014, 7:17)

    hotnewsfil [utilizator]

    Atat monarhistii cat si republicanii au argumentele lor. Prezentarea 'pe genunchi, a unor argumente (la nivel de 'motive'), de manifestatii, nu este suficienta, pentru luarea unei decizii de maxima responsabilitate, care priveste viitorul nostru si al copiiilor nostri.
    Pentru luarea unei decizii bine fundamentate, ar trebui ca, pentru inceput, sa fie informata populatia asupra avantajelor si dezavantajelor celor doua forme de guvernamant, obiectiv, numai de catre o comisie formata din experti in materie (istorici, juristi, economisti, etc.)
    O asemenea comisie ar fi trebuit sa fie infiintata si sub denumirea de 'Comisie Constitutionala', care sa fi elaborat modificarea, completarea sau chiar inlocuirea actualeli constututii, sa nu se procedeze 'pe picior', asa cum cum au fost elaborate 'carpelile' propuse de grupul de bagaciosi-diletantisti, condus de constitutionalistul Crinisor.
    Dupa informarea temeinica, la TV (cu obligatie data de CNA), dupa culegerea de opinii ale specialistilor, ale societatii civile, forma finalizata a documentului elaborat de specialistii autentici trebue sa fie supusa unui referendum.
    Documentul trebue sa prezinte si situatia actuala din alte tari (nu numai istoria monarhiei din tara noastra). Sa se prezinte motivele (justificarea) pentru care monarhia (evident, constitutionala) este mentinuta in cateva tari, cum vad specialistii din acele tari problema : 'republica versus monarhie'.
    Oamenii sa aleaga in cunostinta de cauza, nu 'in orb'.
    Maifestatia din strada este doar o manifestare de simpatie, a unor concetateni, pentru monarhie. Este cu totul insuficienta pentru schimbarea actualei forme de guvernamant - republica.
    Manifestantii ar trebui sa elaboreze, si sa inainteze parlamentului, o propune puternic fundamentata (un document) care sa justifice oportunitatea tinerii unui referendum, singura solutie serioasa, de luat in seama.
    Manifestantii ar trebui sa inglobeze, in randurile lor, si experti constitutionalisti.
    Altfel...
  • +2 (2 voturi)    
    IOHANIS (Vineri, 18 aprilie 2014, 7:29)

    ViorelLazar [anonim]

    Klaus Iohanis ar fi bun de presedinte din urmatoarele perspective:este integru,pune punctul pe i din doua vorbe,..........si cel mai important lucru ne-ar apropia de Germania prima putere economica din UE.
    Subliniez , apropierea de cea mai mare putere economica din UE nu este de neglijat.
  • +1 (1 vot)    
    Ultima noastra speranta : copiii nostri! (Vineri, 18 aprilie 2014, 7:39)

    hotnewsfil [utilizator]

    Suntem, in mare masura, demoralizati dupa experienta de dupa '89.
    Ne-a ramas speranta ca urmasii nostri, copiii de azi vor face ce n-am reusit noi - partea mare!
    Ca sa reuseasca ei, noi trebue sa punem bazele unei noi educatii a copiiilor nostri.
    Sa punem pe prim-plan ducatia civica, de nezdruncinat, pe viata, a responsabilitatii civice! Prima lectie, repetata mereu scolarilor trebue sa fie : 'cum sa invatati'-metoda de a invata, incepand cu esentialul pe care, apoi,cel ce invata, sa brodeze detatiile, orientate tot timpul pe structura esentiala. Cea mai mica nota trebue sa se dea celui "prins" ca a tocit, ca e papagal, ca nu stie sa desprinda esentialul dintr-un text, ca pune pe prim plan detaliile, ca nu a meditat asupra textului pe care pretinde ca l-a invatat.
    Stiinta, priceperea de a invata ceva, atit de straina scolii romanesti, trebue sa fie insusita, in primul rand, de profesori, sa fie o conditie eliminatorie a licentierii lor ca educatori, invatatori sau profesori de toate gradele. Daca n-au timp suficient sa predea o lectie, daca n-au spatiu suficient pentru a scrie textul unei lectii (in carti), profesorii trebue, in mod obligatoriu, sa trateze complet esentialul, folosirea economicoasa a detaliilor trebuind sa fie inclusa numai in masura strict necesara intelegerii esentialului.
    In jurul esentialului trebue sa se construiasca intreaga lectie.
    Un "esential" bine predat si bine inteles il inarmeaza pe omul-elev cu un instrument in plus pentru a-si construi o cariera, pentru dezvoltare spirituala trainica si pentru a deveni un cetatean veritabil in tara sa si in intreaga lume, solid ancorat in realitatea vietii, capabil sa discearna deliberat, prin vointa proprie, bine orientat, stapan pe el, demn, celula valoroasa a societatii umane, in deplin acord cu societatile de toate speciile de pe pamant (si cu cea a firelor de iarba, a cateilor,.).
    Sa generalizam raspandirea stiintei invatarii, a filozofiei invatarii!
    Unde este 'Pactul pentru educatie'?
  • +1 (1 vot)    
    Viitorul presedinte, 'jucator' sau 'de paie'? (Vineri, 18 aprilie 2014, 8:59)

    hotnewsfil [utilizator]

    In spectacolele sportive, participantii formeaza doua categorii : jucatorii din teren si spectatorii din tribuna.
    Si in spectacolele de teatru exista categoria jucatorilor (de roluri) de pe scena si spectatorii din sala.
    In parlamentul nostru, exista categoria 'jucatorilor', putinii care activeaza la tribuna acestei institutii , au initiative de noi legi, etc., si categoria 'spectatorilor' - asezati comod, ca lipiti, in fotoliile de vis, ale salilor de sedinta-, a celor care, in cel mai bun caz, privesc catre tribuna; cei mai multi dintre acestia clevetesc intre ei, privesc pe ecranul unui aparat electonic personal sau sunt adanciti intr-un somn bune-meritat, dupa o noapte furtunoasa, petrecuta intr-un hotel de cinci stele, alaturi de o a sasea stea.
    Constitutia actuala il defineste pe presedinte ca 'jucator', ales de popor, nu 'spectaor' - nu 'presedinte de paie'
    Barinii PSD si-l doresc 'de paie'. Pentru asta ar trebui sa schimbe constituria, Romania sa devina 'republica parlamentara', parlamentul sa aleaga presedintele, nu poporul.
    Poporul, politicienii nu au inca nivelul necesar trecerii la 'republica parlamentara'.
    Cum ar arata un presedinte ales de actualul 588, acesta fiind ales, la randul lui, de poporul ce se lasa cumparat pe un kil. de ulei, struniti de armata de primari inculti si lacomi?
    Mai avem nevoie de cateva zeci de ani ca sa intram, politicieni si popor, in randul tarilor evoluate civic si politic., cand ar fi justificata trecerea la 'repubilca parlamentara'
    Deocamdata, trebue sa lasam in vigoare actuala constitutie, poporul sa il aleaga pe presedinte, acesta sa le faca promisiuni, in campania electorala, pe care sa le aplice dupa alegere, prin care sa fie satisfacute nevoile zilnice ale poporului, nu cele inalt-doctrinare
    Ar fi absurd ca presedintele ales de popor sa se limiteze, in campania electorala, numai la promisiuni privind politica externa si apararea granitelor tarii.Alegatorii s-a crucii 'noi n-avem ce manca si el toarna traznai'
  • +2 (2 voturi)    
    Eu cred ca dreapta trebuie sa se uneasca (Vineri, 18 aprilie 2014, 9:53)

    abel [utilizator]

    si trebuie sa aiba un singur candidat la functia de Presedinte , un candidat agreat de toti, puternic, sa fim seriosi nu orice propus care obtine 5 % din voturi este bun de candidat. Scopul dreptei ar trebui sa fie invingerea PSD -ul si a lui Victor Ponta. Haideti oameni buni, lasati orgoliile, sa scapam de Victor Ponta,deja se vad manifestari dictatoriale la omul acesta care nu a renuntat la un doctorat furat si asupra caruia planeaza suspiciunea unei crime( si noi stim ca un criminal nu are scrupule, calca totul pentru a-si atinge scopul). Propuneri serioase din partea dreptei pentru functia de Presedinte sunt JOHANNIS si BOC. Pentru ca suntem in Pasti, va doresc sa va lumineze mintile Dumnezeu , pentru binele ROMANIEI.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri