Antena 3 a prezentat un film compromitator cu Mircea Basescu si fiul lui Bercea Mondial. Trei momente importante pe inregistrare. Mircea Basescu: La mine au ajuns doar 250 de mii... Mi s-a pus mormanul ala de dolari in brate

de Ionut Baias     HotNews.ro
Joi, 19 iunie 2014, 0:37 Revista Presei | Radio TV

Mircea Basescu recunoaste ca a primit anumite sume de bani
Foto: captura Antena 3
Antena 3 a prezentat, miercuri seara, un filmulet in care apare Mircea Basescu, fratele presedintelui, alaturi de un membru al familiei lui Bercea Mondial. Acesta din urma  ii reproseaza lui Mircea Basescu ca i-ar fi dat 350 de mii de euro ca sa intervina in Justitie pentru o pedeapsa mai blanda sau chiar eliberarea tatalui sau, Bercea Mondial. " La mine au ajuns doar 250 de mii... Mi s-a pus mormanul ala de dolari in brate...", se aude pe inregistrare Mircea Basescu care sustine ca va vorbi si cu presedintele Basescu de caz si ca acesta ar  sti despre ce e vorba.

Avocatul Pavel Abraham, care ii reprezinta pe Florin Anghel, fiul lui Bercea Mondial, si pe ginerele acestuia, Marius Constantin, in dosarul in care sunt cercetati pentru presupusa santajare a lui Mircea Basescu, a adus, vineri, la DNA Constanta, doua inregistrari audio-video ce urmeaza sa fie evaluate de catre procurorii anticoruptie si, "in raport de concluziile lor sa se ia masuri in consecinta"

Trei momente importante ce se desprind din inregistrare:

1. Mircea Basescu recunoaste ca a primit o suma mare de bani.

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Vroiam sa te intreb ceva, te rog eu, tu stii ce mi-a zis el? Prima data, atunci cand i-a luat pe aia 350.000 de euro... te-ai dus matale cu el in masina si i-ati dus la Bucuresti? Asa-i?
....
MIRCEA BASESCU:
Dar sa stii ca la mine a ajuns....
FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial:
Toti?
MIRCEA BASESCU:
La mine au ajuns doar 250 de mii....
....
MIRCEA BASESCU: eu de aia eram curios atuncea cand mi s-a pus mormanul ala de dolari in brate, deci la mine atat a ajuns sa stii!

 
"Fratele meu este un om neimplicat politic, a botezat, dar asta nu i-a folosit lui Bercea Mondial la nimic. Constatati ca i-a folosit la ceva?"
 
 
Traian Basescu, despre condamnarea lui Bercea Mondial (2011)
2. Mircea Basescu vorbeste despre interventia pentru un infractor si posibila influentare a unor judecatori

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Hai sa vedem cum il scapam pe tata...
MIRCEA BASESCU: Mai trebuie sa....trebuie sa...
FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Trebuie...cand mai trebuie ma nene ca l-a condamnat
MIRCEA BASESCU: Eu asta si doream sa se ajunga la...
FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Sa-l condamne?
MIRCEA BASESCU: Sa-l condamne la 1 an.
FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Stii cand matale mi-ai zis ca-l condamna la 10 luni sau la 1 an, nu mi-ai zis matele asa?
MIRCEA BASESCU: Nu ti-am zis eu asa?
FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Si, ia uite, la cat l-a condamnat!
MIRCEA BASESCU: Pai asa era tot mersul facut...sa-l condamne, cat a stat pana acuma si gata...

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Nu stiu ce sa facem, ca nu mai o ducem... Prima si prima data cand a venit la noi, stii ce ne-a zis? Ca l-ai trimis matale ca sa vina el, ca sa ia alea, ca sa te forteze el pe matale, sa fii matale mai obligat, ca sa ii dai drumul lui tata.
MIRCEA BASESCU: Eee....eu am facut tot ce am putut.
FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Stai sa-ti zic...cand l-ai trimis matale sa ia aia 350.000... I-am adus alea ...v-am adus alea si dupa aceea v-am mai adus aia 250.000... Si cand i-am dus pe aia 250.000, stii ce mi-a zis? Ca matale deja ai dat un milion de euro ca sa-l scapi ... si acuma? Uita-te manca-ti-as...7 ani jumatate!

Nota. De pe inregistrare nu rezulta ca Mircea Basescu sa fi pronuntat numele unor judecatori sau magistrati pentru care sa fi fost destinati banii

Mircea Basescu sustine ca presedintele stie despre caz
Foto: captura Antena 3
3. Mircea Basescu promite ca va vorbi despre cazul lui Bercea Mondial cu presedintele Traian Basescu:

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Domnu' comandant...aici nu e vorba de avocata, aici nu e vorba de judecator, aici e vorba de ...politica...ca e finu' lu' BASESCU si sa dam din asta in ala... dar eu ce zic manca-ti-as... sa va duceti sa-l scoateti....ca moare ala acolo, ma nene ma !
MIRCEA BASESCU: Deci...eu ce mai sper...nu-i vorba de....
FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Dar cu Traian nu ai vorbit, manca-ti-as? De cu nu-i spui lu' Traian? La Traian de ce nu trimiti, sa faca el acolo?
MIRCEA BASESCU: Stie ma! Crezi tu ca nu stie!!!!


Intr-un alt context, Mircea Basescu ii promite fiului lui Bercea ca va merge "sambata sau duminica la presedinte"

Inregistrarile au fost difuzate miercuri, la emisiunea Sinteza zilei, de la Antena 3.


Traian Basescu, in 2009, dupa ce numele fratelui sau a fost legat de un scandal privind afacerile cu armament: "Daca fratele meu se mai baga in vreo firma din asta dubioasa, eu pot sa nu mai candidez"

Presedintele Traian Basescu s-a autoironizat in 2009 referindu-se la candidatura sa si afacerea cu armament a fratelui sau: "Sa stiti ca daca frate-meu se mai baga in vreo firma din asta dubioasa, eu pot sa nu mai candidez", a afirmat seful statului. Traian Basescu a adaugat: "de dusmani te poti apara, dar e greu sa te aperi de propriul tau frate", transmite Realitatea Tv.

Administratia Prezidentiala a raspuns informatiilor privind implicarea fratelui presedintelui, Mircea Basescu, in afaceri cu armament. "Presedintele Traian Basescu regreta ca un membru al familiei sale este actionar al unei firme cu activitati legate de domeniul militar", se spune in comunicatul Palatului Cotroceni. Presedintele a multumit "mass-media pentru semnalarea acestui caz si regreta situatia creata".


Avocatul Pavel Abraham, care ii reprezinta pe Florin Anghel, fiul lui Bercea Mondial, si pe ginerele acestuia, Marius Constantin, in dosarul in care sunt cercetati pentru presupusa santajare a lui Mircea Basescu, a adus, vineri, la DNA Constanta, doua inregistrari audio-video ce urmeaza sa fie evaluate de catre procurorii anticoruptie si, "in raport de concluziile lor sa se ia masuri in consecinta", transmite Mediafax.

"Este vorba despre doua inregistrari, audio si video in care apar aspecte legate de aceasta cauza si care, in viziunea noastra, contracareaza ceea ce s-a spus in parte pana acum. Apar persoanele la care s-a facut referire. (...) In discutie este implicat si domnia sa (Mircea Basescu - n.r.) dar ce spune nu putem preciza. Eu zic sa lasam anchetatorii sa evalueze probele si dupa aceea sunt convins ca veti vedea si consecinte practice, pe care dansii le vor lua potrivit legii", a spus Pavel Abraham la iesirea din sediul DNA.

"Din datele pe care le am, dar nu sunt expert ca sa stiu in mod cert, sunt facute in 20 si 26 februarie 2012, sau 2013. Cu siguranta nu sunt din acest an. Dar nu sunt expert, v-am spus. Anchetatorii urmeaza sa verifice daca sunt autentice. (...) S-ar parea, din ce a promis Florin Anghel, ca ar mai exista asemenea inregistrari. Eu nu pot sa ma pronunt. Ce mi-a prezentat si a fost de acord sa le difuzez, le-am difuzat. Parchetului, bineinteles. (...) Sunt probe foarte compromitatoare, asta-i parerea mea", a declarat Pavel Abraham.

Avocatul a mai spus ca in aceste inregistrari ar aparea si numele presedintelui Traian Basescu.

"Domnia sa (presedintele Traian Basescu - n.r.) nu a fost prezent niciodata la asemenea discutii, dar numele poate ca a fost pomenit intr-un context in aceasta cauza. (...) In contextul general al inregistrarilor este vehiculat si numele domniei sale, in calitatea de presedinte al Romaniei".

Joi, procurorii DNA Constanta au dispus inceperea urmaririi penale in cazul lui Florin Anghel, fiul lui Bercea Mondial, pentru trei infractiuni de santaj, barbatul fiind cercetat in dosarul presupusei santajari a lui Mircea Basescu, fratele presedintelui Traian Basescu.
























84062 vizualizari

  • -7 (87 voturi)    
    intoxicare! (Joi, 19 iunie 2014, 0:50)

    Mazeta [utilizator]

    Acum ce să facă și dl. Mircea Băsescu? Cum mergea el așa pe stradă, pe la apa mare, a sărit rromul dintr-un tufiș și i-a aruncat un milion de dolari în brațe, ca să-l compromită pe domnul Traian. A vrut să scape de ei, dar era deja prea târziu. Ăștia de la antena 3 filmaseră totul.
    • +35 (61 voturi)    
      Domnu' Traian (Joi, 19 iunie 2014, 1:48)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Ce vremuri doamna Mazeta, daca in tara lu' dictatoru' de basescu, justitia aservita dictatorului nu poate sa-l spele pe finul fratelui mariei sale.
      Ceva nu se leaga... Ori a cerut judecatorilor sa-l crute pe albinos (si aia i-au dat cu flit), ori nu le-a cerut (iar asta e cam stupid, avand in vedere ca judecatorii fac doar ce vrea el)
      Baietii de la antena 3 ce zice?

      Una peste alta e o situatie interesanta, sunt curios care va fi pozitia lui Basescu.
      • -18 (44 voturi)    
        Pare o cursa politica in care a cazut M. Basescu (Joi, 19 iunie 2014, 3:30)

        dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Acel Florin Anghel prea repeta mereu "Du-te la Traian (Basescu)" si prea pomeneste continuu de sume clare de bani. Parca special au fost facute inregistrarile ca mai tirziu sa fie difuzate in presa iar lumea sa inteleaga bine despre ce este vorba. Prea este totul limpede, sume de bani, cine cit a luat si numele presedintelui mentionat frecvent.

        Asa cum Traian Basescu da comenzi la DNA pentru a le fi facute dosare unor persone incomode pentru el, si adversarii sai reusesc sa-l loveasca puternic, dupa cum se vede.

        Asteptam replica sefului statului. In urmatoarele saptamini vom asista sigur la un val de noi puscariasi, nume sonore legate de PSD.
        • +1 (41 voturi)    
          Esti un geniu, ma! (Joi, 19 iunie 2014, 7:28)

          Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          Tu de ce crezi ca a fost facuta inregistrarea, ca sa fie pusa la arhiva sentimentala a familiei Bercea? Tiganul a vazut ca a fost excrocat de clanul Basescu asa ca a zis "las ca v-o fac si eu". In urmatoarele saptamani Basescu are o mare problema, lasa aburelile cu PSD.
          • +6 (16 voturi)    
            aceasta inregistrare nu a fost facuta pt justitie (Joi, 19 iunie 2014, 13:05)

            snowflake [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

            Aceasta inregistrare nu a fost facuta pentru justitie ci pentru telejustitie. Totodata suspectez ca pasajele lipsa sunt scoase nu pentru ca nu ar fi relevante sau pentru ca ar plictisi publicul ci pentru ca ar constru un context in care fratele presedintelui nu este probabil angajat cu nimic. Oricum Voiculescu ii raspunde lui Basescu cu aceleasi arme, inregitrari si stenograme la tv.
            PS: eu savures partea pozitiva, si anume faptul ca aflam matrapazlacurile la care se dedau si unii si altii.
        • +11 (15 voturi)    
          aha (Joi, 19 iunie 2014, 8:48)

          asdff [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          cam cum a facut un nene care vorbea la telefon despre "grupul infractional organizat", si a doua zi a aparut in presa convorbirea...
          • +4 (8 voturi)    
            Satratizarea televizata a justitiei! (Joi, 19 iunie 2014, 17:59)

            EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui asdff

            De cand Bercea Mondialul a tipat ca a dat 2 milioane de euro si Codrutei Kovesi si Liviei Stanciu, totul a cazut in derizoriu. Coroborat cu dorinta inculpatului de a se intalni si cu Ponta, totul capata turnura unei facaturi marete marca Dan Voiculescu, Antena 3 si PSD!...
        • +7 (9 voturi)    
          nope... (Joi, 19 iunie 2014, 15:18)

          akillies [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          ..facatura marca varanu'
          o alta analogie interesanta: iniante de alegerile din 2009 a aparut celbrul filmulet cu pixelul albastru si Traian Basescu lovind un copil: ce s-a intamplat cu SOV, cel care a eruncat in eter acel film ca sa il doboare pe TB? exact- a ajuns in puscarie. Si SOV tot din acelasi motiv a aruncat filmul, ca si varanu', simtea cum se strange latul si a aruncat filmuletul ca sa mai scape..credea el.
          Asa si acum.. latul se strange, varanul a gresit..dar rau de tot..acum o incurca si el si a3 si mondialii astia..
          de la mircea Basescu la traian Basescu la Livia Stanciu si Laura Kovesi..e prea cusuta cu ata alba si prea ii loveste doar pe adversarii varanului!!!
    • +17 (29 voturi)    
      la brutarie ! (Joi, 19 iunie 2014, 1:58)

      ator2050 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Mazeto ! E prima oara ca-ti dau +.
      Toti astia care dau munitie de razboi la H3, la brutarie cu ei.
      Din cauza la astia riscam 10 ani de psd.
  • +42 (48 voturi)    
    celularii (Joi, 19 iunie 2014, 1:31)

    CorneliusTacitus [anonim]

    Ideal ar fi sa-i vedem pe toti colegi de celula. Incepand cu Mircea Basescu si Voiculescu.
  • -3 (55 voturi)    
    Si uite asa "mancati-as", (Joi, 19 iunie 2014, 1:47)

    KostasP [utilizator]

    ..S-a dus pe apa sambetei si increderea in basescu & co.
    • +17 (27 voturi)    
      pun pariu (Joi, 19 iunie 2014, 9:41)

      excalibur [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      ca nu poti sa bagi mana-n foc nici macar pt nevasta-ta, darmite pt alte neamuri, dar altora le ceri asta... in rest ramane cum ai zis, "mancami-ai"...
  • +38 (48 voturi)    
    Cireasa de pe tort (Joi, 19 iunie 2014, 2:24)

    ofCAER [utilizator]

    condamnarea lui mircea b. ar fi pentru traian b. suprema implinire a independentei justitiei; achitarea lui mircea b. va fi condamnarea lui traian b. pentru aservirea justitiei. din aceasta dilema... numai p.a. poa' sa ne scoata! p.s. apropo de dl pavel abraham, ma poate lamuri cineva, in care tara din nato/ue/ori aiurea un fost sef de politie (nationala) apara infractori?
    • -3 (9 voturi)    
      In toate tarile (Joi, 19 iunie 2014, 13:18)

      Gigi-al-mai-tare [utilizator] i-a raspuns lui ofCAER

      in care un fost demnitar poate activa ca avocat.
      • +5 (7 voturi)    
        probabil (Joi, 19 iunie 2014, 13:53)

        excalibur [utilizator] i-a raspuns lui Gigi-al-mai-tare

        ai uitat sa adaugi la nick name : " de cap"...
        omul a intrebat concret daca un fost sef de politie nationala apara infractori, etc... Daca ai un raspuns afirmativ la aceasta intrebare, baga-te in seama si in vorba cu exemple concrete, daca nu, taci dr din gura... Sau asa cum spune nick name-ul tau plus completarea nu prea te descurci. Trebuie sa-ti fac un desen , de ce nu trebuie sa treaca in tabara cealalta (sustinerea infractorilor) oameni care au servit din interior sistemul , contribuind cit i-a dus capul la functionarea acestuia asa cum o vedem , buna sau rea. Nu ma tem aici de faptul ca descopera cine stie ce procuror parsiv care abuzeaza, ci stiind hibele sistemului , sa permita si sa AJUTE la eliberarea ticalosilor.
      • +3 (5 voturi)    
        sef de politie.. (Joi, 19 iunie 2014, 15:22)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui Gigi-al-mai-tare

        ..ajuns avocat?!?! in tari bananiere poate? ca in alea civilizate mai greu.. Procurori sa ajunga avocati, da, dar sefi de politie?!!?!
  • +13 (43 voturi)    
    Trucaj (Joi, 19 iunie 2014, 3:36)

    Daniels22026 [utilizator]

    1. Bercea Mondial, ruda prin alianta cu presedintele e in puscarie grea. Asta e o realitate.

    2. Florin Anghel, alta ruda prin alianta a presedintelui, e arestat pentru ancheta. Suna bine.

    3. Nasul Mircea Basescu vorbeste chipurile despre infractiuni cu finul, dar cind sa-si dea bani unul altuia, o fac prin intermediar. Asta e o cusuta cu ata alba.

    4. Daca Mircea Basescu incearca sa-si insele finul si nu reuseste, atunci de ce sa riste implicarea justitiei? Ar fi inapoiat suma, ar fi tras de timp. Dar NU ar fi apelat la justitie.

    Concluzie: filmul este trucat. Buzele lui Mircea Basescu nu se vad aproape deloc. Inregistrarea e mai mult audio decit video, si e sigur trucata. Nici macar nu e intreaga.
    • +21 (31 voturi)    
      Daca este trucaj (Joi, 19 iunie 2014, 4:19)

      KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Atunci politia isi va da seama de acest lucru f repede. Este aproape imposibil sa acoperi urmele unui film trucat. In orice caz, astept de la basescu un raspuns pe masura si darea in judecata a a3 pt calomnie si defaimare. Daca nu va face acest lucru atunci e ceva necurat la mijloc.
    • +7 (23 voturi)    
      @Daniels 22026 (Joi, 19 iunie 2014, 8:31)

      adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Este ca ai vazut pixelii albastrii care apar din cind in cind?
      • +9 (11 voturi)    
        "Albastri" cu un singur i (Joi, 19 iunie 2014, 11:08)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui adrian_rolland

        sau escrocat nu excrocat cum scria unul mai sus.
    • +13 (23 voturi)    
      Noaptea mintii (Joi, 19 iunie 2014, 8:50)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Mircea Basescu a recunoscut ca inregistrarile sint reale.

      Noaptea mintii. Finul si nasul isi dau si isi inapoiaza bani prin intermediari. Asta da tiganeala. Nu puteam crede, dar iata. E chiar adevarat. Ce mizerie!
    • +8 (12 voturi)    
      Nu se cheama nici un fel de ruda (Joi, 19 iunie 2014, 11:07)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      prin alianta. De unde veniti fratilor, din Pantelimon toti?
    • +13 (15 voturi)    
      Te înșeli... (Joi, 19 iunie 2014, 11:32)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      „Rude prin alianță” înseamnă rudele „dobândite” printr-o căsătorie (a ta, sau a unui membru al familiei tale): socri, cumnați, nurori, nepoți. Nicidecum fini, sau nași. Sau cumetri...
  • +32 (60 voturi)    
    Parerea mea (Joi, 19 iunie 2014, 3:40)

    Vlad-I [utilizator]

    Nu ma intereseaza ce face puslamaua de Mircea, nu l-am votat si nu participa in politica.

    Traian basescu a demonstrat suficient ca este om lucid si de bine.

    Este clar ca Mirciulica traieste pe picior mare folosindu-se de numele lui frati-su, si ca nu a avut loc nici o interventie de vreme ce Mondialul a fost condamnat.

    Nu am nici o problema ca acest individ sa infunde puscaria cu Voiculescu, ba chiar o merita.
  • +23 (39 voturi)    
    Militianul abraham,alta jigodie ! (Joi, 19 iunie 2014, 6:37)

    gica43 [utilizator]

    Sigur ca,daca este vinovat,M.Basescu trebuie sa ajunga la puscarie.Dar,oricum,DUPA ce va intra acolo marele escroc-turnator felix-seful latrinelor.
  • +14 (34 voturi)    
    O fantezie-perla a laboratoarelor Felix? (Joi, 19 iunie 2014, 6:44)

    hotnewsfil [utilizator]

    Orice "stire" difuzata de Antena3 este o 'varianta imbunatatita si completata', iesita calda din laboratoarele de presa INTACT, masluita de catre sutele de 'angajati de specialitate' ai lui Felix.
    "Stirea" rezultata la iesirea din laborator este imbibata copios cu ura imotriva presedintelui Traian Basescu, direct sau prin ricoseul familiei.
    Securistul Pavel Abraham, detinator al unei hartii-diploma de avocat, obtinuta, la greu, dupa '89, 'imbunatateste, completeaza, finiseaza', si el, stirea iesita din laboratoarele lui Felix, ca sa justifice si el banii incasati de la generosul securist-nabab.
    'Iata cine sunt Traian Basescu si justitia condusa de el, cei care ma fugaresc pe coridoarele tribunalelor, de zece ani, la varsta mea de om macinat de boli incurabile!', se lamenteaza, cu lacrimi de crocodil, securistul-cu-acte-in-regula.
    Gadea va purta sub brat si aceasta creatie de varf artistic, a studioului de filme documentare Felix, cand va reprezenta trustul INTACT, la concursul ce se va desfasura anul viitor in America, concurs pe care, se stie deja, il va castiga tot gasca de artisti regixata de guristul-sef Gadea.
    Studioul Felix-INTACT se va prezenta la concurs sub emblema companiei : 'Mandru ca sunt roman'.
    • +1 (19 voturi)    
      ... (Joi, 19 iunie 2014, 9:11)

      klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      cred ca nu urmaresti stirile constant, dar inregistrarile au fost scoase la iveala de anghel si avocatul lui, abia apoi au ajuns la antena 3..
      • +1 (3 voturi)    
        si de ce nu a aparut si la alte televiziuni.. (Joi, 19 iunie 2014, 15:25)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

        ..gen realitatea, rtv? sau poate Digi, Look, Transilvania, TVR?
        eu cred ca toti au realizat ca e trucata!!
  • -7 (29 voturi)    
    Nu va imbatati cu apa rece (Joi, 19 iunie 2014, 8:07)

    builder2000 [utilizator]

    Voiculescu a jucat-o pe asta magistral. Si Basescu a jucat bine dar din pacate pentru el tiganii s-au dovedit niste imbecili. La revedere stat de drept, Joe Biden, justitia bla bla bla, nimeni nu se va mai apropia de Basescu nici la 100 de km.
    • -4 (14 voturi)    
      .. (Joi, 19 iunie 2014, 9:11)

      klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui builder2000

      nici nu vor mai fi nevoiti sa se apropie de el, din toamna
    • +2 (2 voturi)    
      raspuns builder (Vineri, 20 iunie 2014, 7:09)

      LiviuDrula [anonim] i-a raspuns lui builder2000

      Nu ai dreptate - justitia devine din ce in ce mai independenta spre disperarea PSD care isi vad baronii in pericol . Faptul ca M Basescu e anchetat demonstreaza independenta justitiei si o mare bila alba pt Presedinte. Adevarul o sa iasa la iveala si unii vor plati
  • +24 (28 voturi)    
    Bună treabă! (Joi, 19 iunie 2014, 8:41)

    corvus coraX [utilizator]

    Ei bine, acum justiția trebuie să-și facă treaba. Iar Traian Băsescu trebuie să iasă cât mai rapid să își exprime poziția. Nu ar fi primul caz când rudele unui șef de stat dau de belea sau fac mizerii profitând de acest statut. Nici nu mai contează faptul în sine (destul de evident) ci acela că ajungi să te înrudești și să faci afaceri cu interlopi notorii cum este acest Bercea Mondial. Asta deja spune totul despre caracterul lui Mircea Băsescu
  • +20 (26 voturi)    
    Oameni buni (Joi, 19 iunie 2014, 8:49)

    soringusar [utilizator]

    Ce lagatura are politic Traian Basescu cu Mircea Basescu ?
    Oricine e pasibil de pedeapsa pt coruptie.
    Iar daca Mircea Basescu va fi condamnat , ce dovada mai vreti pt independenta justitiei ?
    Doar nu e bebelus care este dus de fratele lui de mana. E major si raspunde pt faptele cale.
    Nu ii inteleg pe niciunul din cei mentionati in articol. Cum sa te afisezi in compania unui personaj controversat ? Ce model oferi ? Sunt inconstienti.
    Apropo , unul din ultimii presedinti americani (cred ca Bill Clinton a avut in timpul mandatului un frate la inchisoare)
    • +14 (22 voturi)    
      Lumea e proasta (Joi, 19 iunie 2014, 9:22)

      Matrafirefox [utilizator] i-a raspuns lui soringusar

      si incepe sa puna semnul egal intre Mircea Basescu si Traian Basescu si uite asa adio democratie, salut PCR (P$D)!
  • +7 (29 voturi)    
    Facaturi a la Latrina 3 (Joi, 19 iunie 2014, 8:50)

    doi si-un sfert [utilizator]

    Cred ca e de prisos sa pierdem prea mult timp cu asemenea mizerii.Sobolanul securist incearca prin orice mijloace sa scape de puscarie.
  • +8 (12 voturi)    
    Nimic nou sub soare... (Joi, 19 iunie 2014, 9:21)

    MenInBlack [utilizator]

    E ceva ''firesc'' in Romania, cei care au diverse ponturi mari cu Statul sau altele, si au relatii in sistem, fiind oarecum protejati prin informatii si demnitari corupti, au nevoie de bani lichizi repede si fara acte pt cate o afacere.
    Cei cu bani negri lichizi sunt cei cu ''afaceri'' necurate aici si afara, adica interlopii, bulibasii, etc.
    Intervine si al treilea, combinatorul de jmekeri, care e pretin si cu barosani, baroni sau politicieni, dar si cu interlopii cu bani negri.
    S-a intamplat sa fie azi MB, dar e o practica generala a multor politicieni si baroni locali. Nimic nou. DNA nu mai face fata cu sute sau mii de cazuri.
    Probabil MB s-a gandit sa le ia banii fara sa-i ajute (ca ar fi fost aproape imposibil), si s-ai lase cu ochii-n soare.
    Ghinion, calcul gresit...
  • +1 (19 voturi)    
    chemati-l pe Funeriu (Joi, 19 iunie 2014, 9:23)

    asdff [utilizator]

    doar ca exista o mica problema: inregistrarea audio nu contine pixeli albastri
  • +7 (17 voturi)    
    Pixelu' Albastru' a luat mita !!! (Joi, 19 iunie 2014, 9:41)

    CICEROnescu [utilizator]

    ... Basescu e nevinovat !
  • -1 (21 voturi)    
    facaturi (Joi, 19 iunie 2014, 9:43)

    mihaiff [utilizator]

    facaturi si mixaje de la latrina 3.
  • -3 (17 voturi)    
    Traian Basescu mulls stepping down (Joi, 19 iunie 2014, 10:34)

    barba-neagra [utilizator]

    Cred ca singura varianta moralmente viabila pentru Traina Basescu e sa-si dea demisia. Nu neaparat pentru ca a fost implicat, fie doar teoretic, in aranjamentele financiare ale fratelui sau, ci pentru a salva imaginea Justitiei in Romania.
    Faptul ca Mircea Basescu a acceptat bani (250.000 euro) ca imprumut, desi e clar ca banii nu beneau aiurea, pe ochi frumosi sau nasit, pentru a ajuta un puscarias sa scape de bulau, trebuie sa-l determine pe Presedinte sa ia atitudine. Daca fratele sau va fi trimis in fata justitiei, nu scapa nici Traian Basescu. Volens-nolens, fie ca va fi chemat la audieri sau nu.
    Presedintele nu prea are de ales, macar de dragul realizarilor DNA apreciate de toata lumea, mai ales de americani!
    Nu se poate delimita de actele iresponsabile ale fratelui sau, cel putin din punct de vedere moral.
    • +1 (3 voturi)    
      haha (Joi, 19 iunie 2014, 16:19)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui barba-neagra

      Știa Băsescu, știa clanul Mondialilor și nu știau americanii? O, sancta simplicitas!
  • +8 (16 voturi)    
    Escroscherie (Joi, 19 iunie 2014, 10:54)

    vladf [utilizator]

    Din cate reusesc eu sa inteleg este vb. de escrocherie, foarte ciudat mai ales ca in cazul de fata cel escrocat este un tigan, in general este invers.
    Nu intreaba nimeni de unde au acesti oligrofeni sumele respective de bani, dar dehh cand la ANAF avem un sef de sindicat, socrul dl. Premier, este putin cam greu.
    Povestea este simpla, dl. Mirciulica, pe baza numelui de familie, a primit niste bani(direct/indirect ramane de vazut, nu am auzit de nici un flagrant)nu stiu ce a promis ca face de banii aia, pt. ca nu el vb. doar tiganul da din cioc.
    Ideea e ca tiganul vb. de niste bani, pt. un anumit scop, e ca si cand eu m-as lauda ca am cumparat cu 10lei Casa Poporului, atata timp cat Casa Poporului nu este pe numele meu, pot sa fiu considerat nebun. Ce spun eu sunt povesti.
    Daca Casa Poporului era trecuta pe numele meu, atunci povestea avea un sambure de adevar.
    Discutii, scoase dintr-un context, e ca si cand din tot textul de mai sus, se citeaza cateva cuvinte si-ti lase impresia ca am vrut sa zic altceva.
    Vreau si eu sa vad si sa aud, nu doar sa vad, cum respectivul zice ca urmeaza sa vb. cu cine stie ce judecator ca sa-l scape pe ala de bulau, pana si daca aparea aceasta inregistrare, atata timp cat respectivul tigan este in bulau tot o poveste cu nuanta de escrocherie ramane.
    Nu sunt Toma Necredinciosul, dar incerc sa analizez aceasta poveste la rece.
  • +4 (14 voturi)    
    O nouă petardă care doar fâsâie! (Joi, 19 iunie 2014, 11:06)

    Fulgde Nea [anonim]

    De8 ani se tot chinuie vărăneii să-l ingenuncheze pe Băse,nu le-a iesit ,varaneii folosesc metode din manualele bolșevice ale mai marelui varan,societatea a evoluat nu mai găsesc atâția fraieri ca odinioară să creadă chiar orice ,sunt mirați ca PIC si POC ,atunci când dadeau cu bățul în baltă si se stropeau,ei tot latră ca turbați si degeaba,prostii care-i cred nu se înmulțesc rămâne acelaș număr de fraieri
    • -2 (6 voturi)    
      tot ceea ce dumneata numesti nefrecventabil (Joi, 19 iunie 2014, 16:37)

      misa2002_2006 [utilizator] i-a raspuns lui Fulgde Nea

      tot ceea ce dumneata numesti "nefrecventabil",
      in ziua de azi se numeste rasism!
      tiganii sunt promovati in Europa, se doreste integrarea lor in societate si se fac eforturi mari pentru a fi realizabil acest lucru.
      Deci...nu e o problema cu cine s-a infratit Mircea Basescu, ci de ce s-a ajuns la escrocare si mita..
      Faptul ca a botezat un copil, nu inseamna ca trebuie sa scoata tot neamul copilului din mizeriile in care se scalda..
      tiganii trebuie sa inteleaga, ca daca vor o viata linistita langa romani, trebuie sa se civilizeze...unii inteleg acest lucru si sunt chiar de admirat, altii insa se ambitioneaza sa traiasca din furaciuni si smenarii si fac tot neamul tiganesc de rusine..
      de fapt cum se intampla si la romani.. unii isi vad de viata lor amara, altii baga mana in caraiman pana la gat, ca sa faca avere pe spinarea amaratului...vezi alesii din Guvern si Parlament
  • +3 (11 voturi)    
    Romanii s-au mahalagizat cu totii (Joi, 19 iunie 2014, 11:15)

    Maniu [utilizator]

    va imaginati ca inainte de 1948 vreun notabil roman s-ar fi amestecat cu lumea interlopa, cu persoane pe care scrie clar "NEFRECVENTABIL"??? Nu stiu dupa mine, simplul fapt ca s-a bagat in troaca, speakes volumes despre ce sint si au ajuns romanii. Nu mai au onoare, demnitate, totul josnicie. Ce nevoie avea sa-l boteze pe acel copil? Sint cu totii asa mari crestini? Toata clasa politica, facuta din mahalagii, carnatari si zarzavagii tine la "nasie" mai mult decit tine la cele ZECE PORUNCI. Ponta, Basescu, nasi si fini, fini si nasi, de te-apuca greata.
    M-am gindit ca singurul motiv pentru care ar fi putut intra in relatie cu aceste personaje, cu care trebuia sa se intilneasca, eventual la infinit ;), a fost de a-l spala pe Basescu de ceva ce a spus in particular cu privire la o reporterita bagareata. Altfel ce nevoie ar fi avut?
    • -1 (5 voturi)    
      tot ceea ce dumneata numesti nefrecventabil (Joi, 19 iunie 2014, 17:34)

      misa2002_2006 [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      tot ceea ce dumneata numesti "nefrecventabil",
      in ziua de azi se numeste rasism!
      tiganii sunt promovati in Europa, se doreste integrarea lor in societate si se fac eforturi mari pentru a fi realizabil acest lucru.
      Deci...nu e o problema cu cine s-a infratit Mircea Basescu, ci de ce s-a ajuns la escrocare si mita..
      Faptul ca a botezat un copil, nu inseamna ca trebuie sa scoata tot neamul copilului din mizeriile in care se scalda..
      tiganii trebuie sa inteleaga, ca daca vor o viata linistita langa romani, trebuie sa se civilizeze...unii inteleg acest lucru si sunt chiar de admirat, altii insa se ambitioneaza sa traiasca din furaciuni si smenarii si fac tot neamul tiganesc de rusine..
      de fapt cum se intampla si la romani.. unii isi vad de viata lor amara, altii baga mana in caraiman pana la gat, ca sa faca avere pe spinarea amaratului...vezi alesii din Guvern si Parlament
  • +5 (7 voturi)    
    schimbare (Joi, 19 iunie 2014, 11:32)

    beni22sof [utilizator]

    Nu inteleg cum de mai poate cineva crede ca ce se intampla acum in politica romaneasca poate aduce bine tarii noastre...

    Basescu, PSD, PNL, PDL, etc sunt toti ex-comunisti. Din pacate nici tinerii din partide nu sunt altfel, ca sa putem avea speranta pe viitor.

    Incercati sa nu va uitati o jumatate de an la stiri, si apoi sa deschideti televizorul sa vedeti ce se mai intampla. O sa aveti impresia ca sunteti la circ...

    Avem nevoie de oameni capabili, onesti, cu caracter care sa stea in fruntea tarii, nu hoti. Vreau sa ma intorc in Romania si vreau sa cred ca va fi mai bine, dar nimic din ceea ce vad si aud nu imi da sperante.
  • -3 (11 voturi)    
    frate de frate (Joi, 19 iunie 2014, 12:39)

    lizardking [utilizator]

    Din păcate, la faza asta Băsescu nu mai are cum s-o scoată la capăt. Cred că tăcerea este singura lui variantă, orice-ar spune va pica prost. E nasol să ai un frate atât de prost, dar știa din ce material e făcut, trebuia să-l oprească din fașă, adică să nu-l lase să se asocieze în vreun fel cu clanul respectiv. Nu există că n-avea cum. Băi, cu fra-su, cu Udrea, cu fie-sa a mică, omul Băsescu trebuie să se simtă tare prost în momentele astea. măcar dacă ar și pricepe. Dacă la faza cu Patriciu mai avea gloanțe, acum nu mai are niciunul. Cum să-l mai aperi acum? Ce să mai spui? Cum mai poate el să arate acum spre Antene? Nasol moment. Dacă Voiculescu scapă de pușcărie, înseamnă că l-a „făcut” pe Băsescu.
  • +3 (9 voturi)    
    daca se dovedeste ca filmul este trucat (Joi, 19 iunie 2014, 13:22)

    misa2002_2006 [utilizator]

    Antena 3 si tot grupul de Antene sa fie desfiintate si date in judecata pentru fabricare de dovezi si instigare a justitiei si a populatiei..
    Gadea sa nu mai apuce sa fie gadilat de Ponta, cu nimic..
    Cati bani au intrat in punga lui Antena 3, dar a lui Gadea, in ultimele luni??
    investigati ..nu cascati gura si inghititi rahatul dat pe post..
    Felix are antene mari, dar pana la urma va sfarsi in puscarie alaturi de Nastase si acolitii lor pungasi..
    Trebuie.. altfel au murit degeaba in Revolutie oamenii aia.. ca in tara asta nu s-a schimbat nimic..
    as vrea sa ii vad legati pe toti, asa cum au fost legati fam Ceausescu, si pusi la zid si ciuruiti...Justitia sa isi faca treaba.. DNA-ul sa o constranga..
  • +3 (9 voturi)    
    Eu, daca as fi procurorul de caz ... (Joi, 19 iunie 2014, 15:10)

    Herodot [utilizator]

    ... l-as lua la intrebari pe Mondial incepand cu urmatoarele:
    - de unde ai avut 2 milioane de euro?
    - cine ti-a dat cele 2 milioane de euro ca sa le oferi drept mita?
    - ce ti s-a promis in schimbul "serviciilor" pe care trebuia sa le prestezi?
    - dar in schimbul declaratiilor pe care le-ai facut?
    • +2 (2 voturi)    
      Optime intrebari (Joi, 19 iunie 2014, 19:31)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Herodot

      2) sintem satui de mediatizarea infractorilor.
  • +3 (3 voturi)    
    adrian nastase la botez la fane spoitoru, (Joi, 19 iunie 2014, 19:44)

    __alex__ [utilizator]

    stolojean si mirecea basescu boteaza televizoarele si printzesele lui bercea mondial.

    Si se mira romanii ca nu sunt respectati. Ce respect sa merite unul care se gudura pe linga un tigan cu N dosare penale?
  • 0 (2 voturi)    
    Ca la Ploiesti este si episodul asta A3 ! (Vineri, 20 iunie 2014, 4:36)

    Plagarus [utilizator]

    Famiglia Voiculescu Dan = mandrie nationala ????
    Familia Basescu = rusine nationala, titrau tzutzerii lui Felix !
    Ce are scula cu prefectura ?
  • +2 (4 voturi)    
    comentariu (Vineri, 20 iunie 2014, 6:47)

    LiviuDrula [anonim]

    Pt. romanii care gandesc- oare cine e mai credibil Bercea Mondialul un mfiot cu peste 100 dosare penale, criminal in prezent arestat, trustul falimentar Iatact condus ce un puscariabil condamnat speriat de moarte ca va fi coleg cu BM sau un om de afaceri M Basescu care a avut gjhinionul sa ii cunoasca pe acdesti interlopi ? Dl Presedinte Basescu a demonstrat inc a o data ca este un om corect si este pt. independenta justitiei iar justitia a demonstreaza ca a inceput sa lucreze si nu e basista sopre disperarea A 3 si Rtv. Oare de ce a inceput aceszt scandal in apropierea alegerilor ? s-a mai repetat si acum 5 ani.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică