VIDEO Traian Basescu: Am avut decretul scris pentru demiterea lui Coldea, dar nu l-am semnat, am primit un alt raport care imi arata o alta realitate decat cea intuita initial

de V.M.     HotNews.ro
Marţi, 24 februarie 2015, 22:01 Revista Presei | Radio TV

Florian Coldea
Foto: Agerpres
Fostul presedinte Traian Basescu a declarat marti seara, la B1 TV, intrebat daca a fost tentat sa-i ceara demisia generalului SRI Florian Coldea dupa aparitia fotografiilor de la Paris, ca avea "decretul scris" pentru demiterea acestuia, doar ca nu l-a semnat, intrucat a primit in doua saptamani un alt raport al Serciviului, care ii arata "o alta realitate decat cea intuita initial".

Traian Basescu a fost intrebat de Ion Cristoiu in emisiunea "Ultimul cuvant" de pe B1 TV daca, dupa aparitia fotografiilor cu Elena Udrea si Alina Bica la Paris, a fost tentat sa-i ceara demisia generalului Florian Coldea, la acel moment adjunctul fostului sef SRI George Maior.

"Am avut decretul scris, doar ca nu l-am semnat, dar am primit un alt raport al Serviciului in doua saptamani care imi arata o alta realitate decat cea intuita initial. El (decretul, n.r.) a fost scris si eu am spus: vreau un raport. Daca raportul imi confirma presupunerea ca sunt servicii romanesti, as fi semnat decretul, era evident ca era un joc politic... dar primind un raport, strict secret - de la mine nu veti scoate niciodata secrete de stat si ce s-a discutat in cabinetul meu - eu nu pot incalca legea", a raspuns Traian Basescu.

Fostul presedinte a sustinut ca "raportul trebuie secretizat, pe continut. Nu neaparat pentru relatiile noastre internationale, dar pentru intern e deplin justificata secretizarea raportului. (...) Nu am cum sa dau niciun element din raport. Un raport strict secret, nu va pot spune din el niciun cuvant. (...) Nu cred ca poate fi desecretizat, cel putin in urmatorii zece ani".

Intrebat daca raportul era convingator, Basescu a raspuns ca "Da".

"Am cerut la Juridic sa imi faca decretul, sub rezerva semnarii daca nu primesc un raport convingator. Raportul a fost foarte convingator si nu implica SRI" si niciun alt serviciu, a sustinut el.

Intrebat daca e posibil sa fi fost un filaj particular, Basescu a raspuns ca "Nu a spus nimeni neaparat ca a fost o agentie particulara, ca a fost o agentie de stat, v-am spus doar ca a fost un raport".

Fostul sef al statului a mai fost intrebat de ce, dupa aparitia fotografiilor, s-a "orientat" spre generalul Coldea, cerand mai degraba demisia acestuia si nu a sefului SRI George Maior. "Pentru ca e seful Operativului, scurt", a raspuns el. Cu privire la Maior, "trebuia sa ma duc la Parlament, treaba complicata. Toate variantele erau posibile in capul meu la acel moment".





















15458 vizualizari

  • +9 (33 voturi)    
    Da, n-au fost serviciile! (Marţi, 24 februarie 2015, 22:29)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Au fost gastile useliste ale latrinelor Antena 3, Romania TV si altele in devenire conduse de vechiul dusman azi in puscarie Dan Voiculescu....
    • -16 (34 voturi)    
      Ți-ai luat rudotelul? (Marţi, 24 februarie 2015, 23:42)

      Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Trist personaj trebuie sa fii, nea Mariane.
      Probabil nici nu ți-ai văzut idolul in seara asta pe B1 ca te apuca si plânsul. Nu am avut satisfacție mai mare in ultimii ani decât sa-l văd încolțit, o fiara ranita care simte ca sfârșitul se apropie pentru el si pentru metresa lui.
      • +2 (16 voturi)    
        Cine zice , (Miercuri, 25 februarie 2015, 10:00)

        ionamaru [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        ...ăla e ! ! nea gustAVE .Ia rudotel , doua/trei pe zi , te scapă ,, ca sfârășitul ce se apropie ptr. tine și metresa ta " de o fiară ...ca A3 !
        • +4 (8 voturi)    
          joc politic? (Miercuri, 25 februarie 2015, 10:50)

          snowflake [utilizator] i-a raspuns lui ionamaru

          in coditiile in care bica era urmarita pentru speta retrocedarilor?
          Singurul joc politic facut a fost ce al lui basescu care a sustinut-o fatis pe udrea.
          • +2 (8 voturi)    
            Degringolada mare pe aici..... (Miercuri, 25 februarie 2015, 11:35)

            Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

            Nici postacii traditionali HN nu mai stiu ce sa creada, ce sa scrie, pe cine sa mai sustina.
            Asa ca se improasca reciproc cu jigniri infantile.
            Eu sunt sigur doar de un singur lucru:
            Acum, in Romania, se intampla ceva.
            Ceva interesant, surprinzator, care sa ne scoata din amorteala, din blazare (poate).
            Am pornit gresit in 90, gresit rau de tot si tot ce a urmat a fost gresit.
            Ca ma fost impinsi, manipulati, folositi etc. de unii si de altii este clar.
            Tara aflata la rascruce de drumuri, interese si fara mari posibilitati sa se impuna.
            Am fost adusi la stadiul de colonie dependenta total de altii...mda, aproape ca m-am resemnat ca nimic nu se mai poate face...dar iata ca ceva se intampla!
            Bineinteles ca nu datorita noua, noi tot mamaligi suntem.
            Cineva, puternic (americanii), a devenit brusc interesat de noi. Suntem plasati undeva, intr-un loc care a devenit , brusc, important: in coasta rusilor, langa Ucraina, Moldova, Transnistria (mai nou si Gagauzia).....hopa, incepem sa contam strategic.
            Ok, vor sa se foloseasca de noi, dar mai intai fac curatenie.
            Cum cea mai mare mizerie este in lumea politica....au inceput cu asta.
            Nu pot sa-si stabileasca o baza solida intr-ul loc infestat de hoti si corupti....au nevoie de oameni pe care sa poata conta...
            Serviciile secrete au o importanta imensa in jocul geostrategic, iar ale noastre....
            Lasand la o parte ca la noi mishuna serviciile din toata lumea, toate avand oameni cumparati peste tot unde le foloseste, in primul rand in media (ca doar asa influentezi repede si usor pe bizonii localnici)...
            Ash mai scrie, dar ati prins ideea....
            Cand vad, inca, fanatici basisti care nu au inteles ca nu mai conteaza , ca nu mai exista fantosha pe care au idolatrizat-o....
            Voi nu pricepeti ca lumea, asa cum ati cunoscut-o voi, dispare, se schimba complet?
            Ati ramas intzepeniti intr-un vis bolnav.
            • +1 (5 voturi)    
              Basescu isi compromite bruma de (Miercuri, 25 februarie 2015, 13:37)

              Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              respect pe care o pastrasem pentru el. Si practic nu spune cine, dar spune indirect cine a devoalat-o pe fata de pe vaca cu distinsa ei prietena "tras pe nas". Domnule Basescu, JALNIC va comportati! Nu va recunoastem.
            • -2 (6 voturi)    
              in parte da, ai dreptate (Miercuri, 25 februarie 2015, 14:37)

              was [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              uite, ti-am dat un +, desii cred ca est pe negativ datorita celor scrise dupa ce am prins idea, personal o prinsesem singur, mai repede.
              Dar la sfarsit nu ai dreptate, Basescu a facut ca toate acestea sa se poata intampla, a carmit bine tara asta spre o destinatie de dorit, adica dorit de oameni onesti, cu capul pe umeri.
            • -1 (3 voturi)    
              si, ma rog (Miercuri, 25 februarie 2015, 18:14)

              nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              dece ar allege americanii un stiff, un impaiat ?! usor de manipulat ?! pe criteriul primei doamne, dupa tapalga ?!

              mie mi se pare ca, intr'o pespectiva ca aia de o pui in scena, aveau nevoie de un om flexibil, bun cunoscator a scenei dumbovitene.

              si cand ma uit si ce om va fi in fruntea sigurantei nationale...
              nici ghinararu' izmana n'ar fi fost mai potrivit ca asta.
              interesu national primeaza ! :))
            • +2 (2 voturi)    
              Interesant punctul dv. de vedere... (Miercuri, 25 februarie 2015, 19:40)

              blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              e unul "conspirationist " si tind sa-l accept in proportie de 60-70 % ,sa zicem . E posibil orice , marii jucatori nu stau degeaba.Pai si atunci alegerea lui Iohannis a fost fortata ?
      • +3 (13 voturi)    
        si totusi... (Miercuri, 25 februarie 2015, 10:23)

        marinel [anonim] i-a raspuns lui Gustav666

        exista si varianta ca Ponta sa-si fi mostenit de la Nascase o retea particulara de securitate, in genul Ceauseascai...
      • 0 (12 voturi)    
        toti ai lui basescu au furat pentru el (Miercuri, 25 februarie 2015, 11:35)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        compromite siguranta nationala pentru o fusta. scuipa in populatie pe fata si basistii urla disperati ca basescu este Stefan cel Mare reincarnat. oare basistii au creier?
        • +1 (7 voturi)    
          Basescu isi imputineaza "basistii" (Miercuri, 25 februarie 2015, 13:38)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          oameni care au avut reala simpatie pentru el, nu mai pot sa-l sustina cand este santajat de una ca Udrea.
          • +3 (7 voturi)    
            sa vezi cand o intra base la puscarie (Miercuri, 25 februarie 2015, 14:22)

            jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

            turnat si dovedit. nici atunci nu vor disparea basistii. ma intreb ce vor face ei, pentru care dispare sensul existentei: cimpanzeus
            • -3 (5 voturi)    
              Basistii nu vor disparea ... (Miercuri, 25 februarie 2015, 19:45)

              blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

              asa cum nu au disparut nici "varanistii" , v. Mircea Badea-maimutoiul si toti mercenarii gen Ciuvica - figura sinistra ,nevertebrat de la A3.
      • -2 (4 voturi)    
        Gustave (Miercuri, 25 februarie 2015, 12:34)

        ovigeo [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        Pastilele Gâdiștilor pe care dvs. le folositi cu succes nu pot fi recomandate oricui.
        Poate celor cu mintea slaba
  • +18 (22 voturi)    
    ceva e clar (Marţi, 24 februarie 2015, 22:44)

    doru001 [utilizator]

    ca nu stim cine dracu ne guverneaza, dar romanii sigur pot sta la tv linistiti in continuare.
  • -3 (31 voturi)    
    deci recunoaste ca a vrut.. (Marţi, 24 februarie 2015, 22:52)

    exilatul [utilizator]

    sa l dea afara pe ala de sri doar ca i ar fi fotografiat blonda cu cealalta escroca la paris...cred ca vila aia care i a oferit o plagiatorul e prea frumoasa pt asa marinar...
    • +6 (12 voturi)    
      Si daca e cu totul altfel? (Miercuri, 25 februarie 2015, 8:41)

      dora si profa in acelasi timp [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      Nu se pot trage asemenea concluzii.Dupa mine lucrurile sunt mai complicate si Bica se simte in siguranta la arest.
  • +3 (35 voturi)    
    Pacat...dl. Presedinte se decredibilizeaza... (Marţi, 24 februarie 2015, 22:54)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    Vad ca intra in jocul lui E. udrea, cu Coldea, afirmatii nefondate, neverificate, care nu au legatura cu dosarele penale ale lui udrea...Se pare ca nu vrea sa se dezica de o corupta...Pentru cineva care a miIltat pentru independenta justitiei atatia ani, e chiar surprinzator...Dar se pare ca justitia e independenta si functioneaza doar cand e vorba de "ai lor", nu si de "ai nostri"...Pacat, dl. Presedinte pierde tot capitalul politic care il are si isi saboteaza singur imaginea...Eu si multi altii l-am sustinut tocmai din acest motiv, ca a aparat justitia si a militat sa fie independenta...E pacat ca acum apare cu declaratii inaintea solutionarii cererii de arestare a E. udrea exact pe speta in cauza, spunand ca pupila sa nu a luat bani din Gala Bute...De ce nu lasa judecatorii sa decida acest lucru????
    • -6 (20 voturi)    
      Nu este asa (Miercuri, 25 februarie 2015, 8:34)

      dora si profa in acelasi timp [utilizator] i-a raspuns lui Fanfan la tulipe

      Dl Presedinte a raspuns corect la intrebarile ziaristilor.Serviciile noastre erau obligate sa intervina in respectivul caz, in ce mod asta nu stim pt.ca e secret de stat. Se poate specula ,se poate banui asa cum o fac si eu,gandindu-ma la un filaj particular din interior ,fie la o interventie de tipul spionajului economic extern.
    • +4 (6 voturi)    
      Ma bucur ca in sfarsit (Miercuri, 25 februarie 2015, 19:48)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui Fanfan la tulipe

      observati adevarata fata a lui Basescu ,caci asa e fostul presedinte ...
  • 0 (20 voturi)    
    Nedivulgatorul care divulga ... (Marţi, 24 februarie 2015, 23:01)

    area51rmc [anonim]

    Da, dl. Basecu tocmai a incalcat secretul de stat, divulgand ca raportul SRI are 30 de pagini si spunand ca SRI nu a fost implicat in chestia de la Paris.
    Pai daca SRI-ul nu a fost implicat la Paris pentru care argument logic a scris un raport de 30 de pagini? despre ce puteau sa scrie daca nu erau implicati?

    Logica elementara ne spune ca in 30 de pagini trebuie sa ai despre ce sa scrii ca sa le umpli si ca sa convingi ca o persoana care deja avea decretul de revocare scris nu merita una ca asta.
    Deci, dl. Basescu tocmai ne-a confirmat ca SRI-ul a fost implicat. Ca nu ne-a spus exact cum, asta nici nu mai conteaza, pentru ca oricum e suficient ca s-au implicat.
    • +1 (25 voturi)    
      ramolisment (Miercuri, 25 februarie 2015, 0:27)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui area51rmc

      Băsescu a început cu ce a aflat din raport și a sfârșit prin a declara că raportul este strict secret. Hehe, tanti Rosa!
    • +10 (16 voturi)    
      eu nu cred ca sri .. (Miercuri, 25 februarie 2015, 0:44)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui area51rmc

      a fost implicat ci sie....si mai cred ca acolo a fost altceva mai serios si legat tot de blonda nu de bruneta...de aceea marinarul nu a putut face ceva...si mai cred ca blonda il are la mina pe marinar cu ceva...."degetul la nas" era pt el...
      • +4 (4 voturi)    
        Ce mai conteaza ce si cum ?! (Miercuri, 25 februarie 2015, 19:52)

        blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

        ideea importanta ce rezida din tot demersul asta ridicol (nu singurul de acest gen) al lui basescu e ca respectivul basescu , ca si pupila lui , sunt personaje numai bune de aruncat la gunoi , dpdv moral si politic.,
  • +13 (23 voturi)    
    Curios ca tot astazi si Vantu l-a atacat pe Codlea (Marţi, 24 februarie 2015, 23:59)

    Mihai [anonim]

    Vad ca toti borfasii au inceput sa-l atace pe acest mega anonim aparut din nicaieri, domnul Coldea. Daca ii deranjeaza atat pe borfasi, poate nu e chiar asa de rau cum il prezinta.
    • -1 (11 voturi)    
      las bre (Miercuri, 25 februarie 2015, 10:47)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      ca's multi ca matale, care'l apara pe ghinarar.
      unii acoperiti, altii fraieriti, altii platiti.
      dar, mai important, au comisia palavramentara de ...aparare a sri, cu ghitza, savu si restul.
      mai au si un post de raspandire

      ai auzit ce'a zis base de posibilitatile serviciilor de raspndire ? ca daca intri in morisca lor de denigrare, esti un om pierdut...

      se pare ca dupa udrea, vine base la moarisca aia....
      cineva, acolo sus, da ordine, in spatiul carpato-danubiano-pontic, cunscut si ca spatiul mioritic sau Romania.

      her klauz nu e barbatul alfa, capabil de unul singur sa bage spaima in burgheji, sau cum ne anuntza kkrau, cel care va face din tzarisoara o respublica prezidentiala.

      totul e abureala.
      iar mata esti un lansator de aburi.
  • +1 (27 voturi)    
    Doamne, cat MINTE T. Basescu!! (Miercuri, 25 februarie 2015, 6:45)

    lili [anonim]

    1. "T Băsescu a fost întrebat zilele trecute cum comentează acuzațiile aduse de E Udrea directorului interimar al SRI, F Coldea, și dacă știa de ele. T B a recunoscut că știa, că EU îl informase, dar a spus că Președintele NU PUTEA FACE NIMIC, pentru că nu are pârghiile necesare. Comisia de control parlamentar este cea care poate să ceară socoteală, a subliniat fostul președinte.
    See more at: http://www.obiectiv.info/traian-basescu-avea-toate-parghiile-sa-l-demita-pe-florian-coldea_66506.html#sthash.iiIyWRIW.dpuf

    2. T B a fost intrebat de I Cristoiu in emisiunea "Ultimul cuvant" de pe B1 TV daca, dupa aparitia fotografiilor cu E U si A Bica la Paris, a fost tentat sa-i ceara demisia generalului Coldea, la acel moment adjunctul fostului sef SRI G. Maior.

    "Am avut decretul scris, doar ca nu l-am semnat, dar am primit un alt raport al Serviciului in doua saptamani care imi arata o alta realitate decat cea INTUITA(aiurea!) initial. El (DECRETUL, n.r.) A FOST SCRIS si eu am spus: vreau un raport. Daca raportul imi confirma presupunerea ca sunt servicii romanesti, AS FI SEMNAT Decretul, era evident ca era un joc politic... dar primind un Raport, strict secret - de la mine nu veti scoate niciodata secrete de stat si ce s-a discutat in cabinetul meu - eu nu pot incalca legea", a raspuns TB.
    "Am cerut la Juridic sa imi faca decretul, sub REZERVA semnarii daca nu primesc un raport convingator. Raportul a fost foarte convingator si nu implica SRI si niciun alt serviciu"
    Deci, PUTEA sau NU putea sa faca ceva?
    PUTEA sa-l DEMITA pe gen Coldea, daca era cazul, dar NU a facut-o ptr ca NU avea de ce!
    Minte, minte precum respira! Udrea minte la fel!
    Omul asta mincinos ne-a condus si ne-a MINTIT asa in toti cei 10 ani!
    Mi-amintesc ca mereu in mandatele lui am spus ca TB zice acum una si maine alta iar poimaine cu totul altceva despre acelasi subiect, fara jena, fara scrupule, MINTE!
    NU-i este pic de RUSINE sa ne minta asa!
    La gunoi cu el, la groapa istoriei!
    SILA!
    • +2 (12 voturi)    
      Le cam amesteci si iese altceva (Miercuri, 25 februarie 2015, 10:29)

      marinel [anonim] i-a raspuns lui lili

      De pilda a spus ca daca-l demitea pe Coldea, Ponta avea pe altcineva in stand-by...
      • +3 (3 voturi)    
        Ba e corect! (Miercuri, 25 februarie 2015, 15:11)

        ionut [anonim] i-a raspuns lui marinel

        Nu amesteca nimic!! Ce treaba avea Ponta cu adjunctul SRI, acesta fiind numit de Presedinte nu de Ponta nu de Parlament!! A si zis (tot o minciuna) ca l-a ales pe Coldea sa-l demita (la nervi) pentru ca pe Maior era mai complicat (intervenea si Parlamentul) ! Cu alte cuvinte, zice Basescu, de suparare eram hotarat sa demit pe ,,cineva,, nu conta vinovatia reala, vroiam sa ma ,,racoresc,, !!! Cat de sanatos sa fii sa spui aceste lucruri? O mizerie de om !!!
  • -1 (17 voturi)    
    Raport (Miercuri, 25 februarie 2015, 7:07)

    Mos Ene [anonim]

    Hai, nu zau! De la cine ai primit noul raport? Nu cumva de la blonda Mata Hari?
  • +5 (27 voturi)    
    Si eu l-aș fi demis imediat (Miercuri, 25 februarie 2015, 7:52)

    ploiesteanu [utilizator]

    auzi, să-mi fotografieze amanta în Paris, ar fi trebui chiar arestat. Ce înseamnă serviciile astea când nu le controlezi. își fac de cap !
  • -3 (13 voturi)    
    sa inteleg ca l ai santajat cu decretul scris? (Miercuri, 25 februarie 2015, 10:00)

    jackalphonse [utilizator]

    l-ai santajat cu propria ta semnatura...
    iart vorneste base despre realitati, biletele, gauri de vierme si alte tipuri de gauri sin care nu se intelege nimic.
  • +5 (19 voturi)    
    Ciudat... (Miercuri, 25 februarie 2015, 10:15)

    Tati [anonim]

    Cat de ciudat si incoerent logic poate fi fostul Presedinte : ii acuza pe Maior , Coldea si Melescanu ca si-au manifestat simpatii fata de alegerea unuia ca Presedinte, fara sa fie insa declaratii in acest sens din partea lor in timpul campaniei electorale, iar el, ca Presedinte, deci constitutional neutru, si-a manifestat deschis si declarativ simpatia pentru un anumit candidat al unui anumit partid.
    Mare mincinos, mic caracter !
  • 0 (4 voturi)    
    coldea (Miercuri, 25 februarie 2015, 11:47)

    K.V [utilizator]

    cum a ajuns dezechilibratul asta general SRI :)).ce ticuri nervoase...ce transpiratie :)))...ahhh traim in romania
  • +1 (7 voturi)    
    paranoia salveaza basismul (Miercuri, 25 februarie 2015, 11:49)

    idealogul [utilizator]

    "exista si varianta ca Ponta sa-si fi mostenit de la Nascase o retea particulara de securitate, in genul Ceauseascai... " - explicatia unui udrist.
    O teorie conspirationista mai tare ca asta nu am auzit de mult. Se vede ca udristii sunt in degringolada. Nu am spus basistii deoarece nu mai exista asa ceva. Basescu s-a declarat udrist total. Reteaua secreta a lui Nastase e atat de secreta incat nici el nici Ponta nu au auzit de ea.
  • +2 (2 voturi)    
    parerea mea (Miercuri, 25 februarie 2015, 12:07)

    vlad [anonim]

    daca raportul este strict secret cred ca la mijloc este vorba de o activitate oficiala, atunci cel putin ar trebui verificat cum au ajuns pozele in spatiul public??? Nu??? tradare, tradare, dar sa stim si noi
  • +3 (5 voturi)    
    Ne invartim in jurul cozii (Miercuri, 25 februarie 2015, 12:23)

    totoreanf [anonim]

    Circul asta deja ne dispera. Cat ne mai fraieres astia? Ei toti sunt o apa si un pamant (asa cum in urma cu putin timp aristocratia era unita impotriva serbilor si iobagilor). Nu va dati seama ca nu are nici o importanta din ce partid sunt sau din ce serviciu - toti ne fura si ne mint si se ascund in spatele secretului de stat! ha ha ha cata minciuna.
    Daca s-ar modifica legile sa nu mai existe secret de stat cand e vorba de ban public, orice leu cheltuit sa fie pus pe internet la vedere si justificat pana la ultimul banut? Orice depasire de buget sa fie justificata! Cine s-ar mai baga in parlament si in guvern daca nu vor mai putea manevra nimic!
    De exemplu la nivel de primarie cu 6000 de suflete- cheltuielile cu intretinerea iluminatului public costa anual 50000 lei si sunt achitate de vreo 5 ani. Daca Primaria isi cumpara o masina cu brat telescopic si platea un electrician autorizat nu ajungea la astronomica suma de 250000 lei. Binenteles ca Primarul a primit foloase de la firma cu care a colaborat pentru ca altfel nu se justifica atat nesimtire cand se cheltuie ban public.
    Ma tem ca vin din urma generatiile tinere care nu vor mai accepta sa fie mintite in fata, care sunt obisnuite cu noile tehnologii, cu internet, care trebuie sa implice un control din partea poporului asupra guvernantilor!!!
    Asa nu ajungem nicaieri... poate la disparitia poporului ... nu am fi primii care disparem ca neam din istorie.
    • +1 (1 vot)    
      Neamurile astea proaste nu sunt aristocratie (Miercuri, 25 februarie 2015, 13:42)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui totoreanf

      nici un hot nu va fi vreodata aristocrat, la Buckingham sa se nasca daramite la coada vacii!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version