Emil Hurezeanu, diatriba impotriva DNA: Justitia, precum corul Alexandrov al Armatei Sovietice, pompeaza dosare, mai ales de incriminare, de acuzare, in nestire. Defilarea cu catuse si arestul preventiv ca regula generala, doua realitati supradimensionate cu mesaj de intimidare, de tip medieval

de I.C.     HotNews.ro
Joi, 5 martie 2015, 10:12 Revista Presei | Radio TV

Emil Hurezeanu, la Digi24
Foto: captura Digi24
Jurnalistul Emil Hurezeanu a comentat miercuri seara, la Digi24, articolul aparut in pagina de opinii New York Times care critica DNA si lupta cu coruptia. Hurezeanu considera ca e un articol care spune "pentru prima oara lucruri in parte adevarate", si compara justitia cu "corul Alexandrov al Armatei Sovietice", un ansamblu "care pompeaza dosare, mai ales de incriminare, de acuzare, in nestire". Jurnalistul identifica si doua probleme majore, in opinia sa, ale justitiei, "defilarea cu catuse" sau "show-ul catuselor" si "arestul preventiv ca regula generala", pe care le considera realitati supradimensionate cu "un mesaj scenic, teatral, de intimidare, de tip medieval".



  • Declaratiile lui Emil Hurezeanu
"E un articol care spune pentru prima oara lucruri, in parte adevarate, dupa parerea mea. Show-ul catuselor, purpwalk se numeste asta, toata jucaria asta (...) - e o promenada, cam multa promenada, cam multe catuse, gulerele albe, chiar dintr-o furie suprajustitiara, de tip <<orwelian>> scrie autorul, sunt aruncati foarte repede in arestul preventiv. E adevarat ca in Orwell, arestul preventiv este unul dintre instrumentele dictaturilor in devenire sau dictaturilor identificabile. Articolul este interesant pentru ca - lasand la o parte furiile si poate chiar isteriile pe care le va declansa in armatele, justitiarilor, mai degraba justitiaristilor romani - totusi, problema asta, a justitiei calitative, nu cantitative - unul din 10 parlamentari e arestat, 40% din presedintii de Consilii Judetene, toti mogulii de presa, -  mogulasi, mogulasi, moguloi - de la Adamescu, trecand prin Vintu sau Sarbu, pana la protectorul Elodiei.

Toata lumea asta a intrat intr-un tremolo destul de neconcludent pentru felul in care evolueaza Romania. Inca n-am stabilit foarte bine raporturile dintre evolutia institutiilor democratice romanesti, bunastarea cetatenilor, inclusiv speranta lor indreptatita in mai multa justitie, chiar functionarea justitiei, care e evident ca exista, si acest ansamblu, precum corul Alexandrov al Armatei Sovietice, care pompeaza dosare, mai ales de incriminare, de acuzare, in nestire. Cineva trebuie sa se mai gandeasca si la asta.

Culmea este ca un american cu experienta in tranzittile democratice ale mai multor popoare din estul europei, va amintesc ca Institutul Democratic a jucat un rol important in crearea si intarirea sindicatelor libere in Romania dupa '90 in ajutorarea nucleelor de societate civila. Si la alegerile din '90, '92, si al cele din '96, Institutul Democratic a fost foarte prezent aici. (Nota redactiei: Emil Hurezeanu face o confuzie intre National Democratic Institute, fondat in 1986 si Institute for Democracy, ONG specializat in activitati de lobby, al carui director a semnat articolul anti-DNA)

Faptul ca vine presedintele Institutului Democratic din SUA si spune ca in Romania, din lipsa de explicatii si din faptul ca orizontul este foarte obturat, foarte multi romani cred ca America comanda justitiei. O spune si pe asta.

Toate astea ne fac sa credem ca nu suntem singurii care la un moment dat observam un fenomen care n-a iesit de sub control, dar care in sine transmite mai mult spectacol si si nu transmite mesaje sau forme de progres democratic, economic, social sau moral. (...)

Pe pamant exista intelegere, clarificare, adevar si iertare. S-a intamplat si in Africa de Sud dupa apartheid, s-a mai intamplat si in alta parte. Chiar rolul lustratiei, dar la inceput, atunci cand s-a rupt comunismul in doua, sau la capat. Lustratia inseamna <<5 ani, reglam conturile, baieti, dar nu mai veniti tot voi la putere>>. (...)

Ne-am concentrat in jurul povestilor legate de mersul inainte victorios al justitiei si n-avem sosele mai bune, n-avem spitale mai bune, nici macar inchisori mai bune. Si numarul puscariasilor creste. Cineva la un moment dat ar trebui sa opreasca la un moment dat imaginea asta, sa spuna: <<Stop cadru, hai sa vedem de-acum incolo ce facem>>.

Sigur, aici am recunoscut si influentele destul de transparente ale unor agentii de publicitate, care, probabil in mod contractual, apara doua-trei reputatii ale unor oameni cu mijloace sau influente, inclusiv in Occident. Dar asta e. Si asta e legitim.

Una din marile probleme este, unu, defilarea cu catusele si, doi, arestul preventiv ca regula generala. Daca aceste doua realitati supradimensionate, care au un mesaj scenic, teatral, de intimidare, de tip medieval vor fi diminuate sau puse in surdina atunci lucrurile ar cam trebui sa intre in normal (...).

De ce ne tinem noi fotbalistii si presedintii de cluburi in inchisoare si tremuram de manie cand dl Popescu ar putea fi gratiat dupa ce si-a recunoscut fapta si si-a platit imediat inapoi milionul. In ce lume suntem? Intr-o lume intransigenta care cauta dreptatea cu orice pret."

Analistul Cristian Ghinea remarca, pe contul sau de Facebook, si o eroare factuala a lui Emil Hurezeanu care "confunda organizatia de debara Democracy Institute (care consta de fapt doar in tipul care a scris articolul din New York Times - face si el mici sperturi prin tari mici, de gen raportul de acum trei ani care ridica temenele lui Ponta inainte de vizita la Washington) cu National Democratic Institute, care e ditamai organizatia. Institutul de debara [al autorului din NY Times] nici macar nu exista in anii 90, s-a infiintat in 2006, cum zice chiar pe site-ul sau", mai scrie Cristian Ghinea.




















16105 vizualizari

  • +49 (67 voturi)    
    bate campii asta (Joi, 5 martie 2015, 10:12)

    anca [anonim]

    Ce tot bate campii asta?face bine justitia si Dna -ul ce face.Asta, de la mare deontolog la Europa Libera ,unde il ascultam cu mare interes, a venit in tara sa-i linga pantofii magazionerului Vantu pt un salariu de mii de euro.Rusine!
    • +14 (18 voturi)    
      si care-i problema? (Joi, 5 martie 2015, 15:15)

      Gheorghescu [utilizator] i-a raspuns lui anca

      "...unul din 10 parlamentari e arestat, 40% din presedintii de Consilii Judetene, toti mogulii de presa, - mogulasi, mogulasi, moguloi - de la Adamescu, trecand prin Vintu sau Sarbu, pana la protectorul Elodiei."
      Pai daca atatia au furat si i-au prins? Si s-ar putea sa creasca procentele, e abia varful aisbergului ce a iesit pana acuma.
      De exemplu, astept sa-l intrebe cineva pe Ponta de ce a renuntat la 400 milioane de euro de la kazahii de la Rompetrol far compensatii si fara garantii. Ca pe noi ne strange ANAF-ul de gat pentru cateva sute de lei.
      • +9 (11 voturi)    
        COMUNICAT Rompetrol din 9 mai 2013 (Joi, 5 martie 2015, 18:09)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghescu

        “Salutăm hotărârea şi determinarea Guvernului României în găsirea şi adoptarea unei soluţii rapide şi benefice ambelor părţi, care ne asigură atât continuarea activităţilor şi operaţiunilor din România, dar şi premisele necesare extinderii Grupului Rompetrol în regiunea Mării Negre. Acest parteneriat va susţine podu lenergetic dintre resursele energetice din Kazakhstan şi pieţele de desfacere din Europa de Vest şi va contribui la consolidarea şi dezvoltarea relaţiilor economice dintre cele două state –Kazakhstan şi România”, declară Zhanat Tussupbekov, directorul general al Grupului Rompetrol.
        Înţelegerea are două componente majore – răscumpărarea de către Grup a unui pachet semnificativ din acţiunile deţinute de stat la Rompetrol Rafinare (operatorul rafinăriilor Petromidia Năvodari şi Vega Ploieşti), precum şi constituirea unui fond de investiţii kazah-român, cu o valoare estimatăde aproximativ 1 miliard USD.
        Mai putin si se va implini 2 ani de la intelegere si nu e nici o veste despre un fondul de 1 miliard de dolari . . .
    • +11 (15 voturi)    
      Demult e intrat in categoria Dinescu sau M.Badea.. (Joi, 5 martie 2015, 15:52)

      Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui anca

      ...alaturi de figuri "ilustre" gen Paunescu sau Stelian Tanase...
    • +9 (17 voturi)    
      feeling (Joi, 5 martie 2015, 16:09)

      Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui anca

      Are cumva dl. Hurezeanu vreo presimtire in ceeace-l priveste?
    • +5 (9 voturi)    
      ce bate? (Joi, 5 martie 2015, 20:20)

      barbu007 [utilizator] i-a raspuns lui anca

      păi, își mai arată omul fața... pentru cine nu-l știe.
      acest fost consilier drag al lui Adrian Năstase are, aici, o mulțime de prieteni... mai speciali. unl dintre ei era cel de la sibiu, care s-a sinucis (sau a fost sinucis) când același DNA a descoperit furturi de miliarde, din sistemul de asigurări de sănătate. mă rog, dl. H era prieten și (cine știe?...) poate că asociat cu respectivul.
      dar atunci i-au picat izmenele-n vine și A IZBUCNIT VIOLENT ÎMPOTRIVA LUPTEI ANTICORUPȚIE.

      dacă cei de la Digi conntinuă să-l țină în brațe, probabil că... și pe acolo... așteptăm cu interes.
  • +58 (70 voturi)    
    Serios D-le Hurezeanu ??????? (Joi, 5 martie 2015, 10:20)

    polonyca [utilizator]

    "....de tip medieval" ziceti dvs..????!!!! Da felul in care acesti derbedei politici care-si spun cu fala "clasa politica", FURA LA GREU , deci strategiile si metodele lor de a fura , de a delapida , de a comite tot felul de jafuri , desigur , la scara nationala........toate acestea cum vi se par oare ?????? Chiar as fi curios sa stiu ce credeti despre acest ...BANDITISM ORDINAR DE ORIGINE POLITICO-ADMINISTRATIVA, asta cum s-ar putea califica oare , nu cumva muuuult mai rau decat ..."MEDIEVAL'...?????!!!!!!
    • -33 (39 voturi)    
      Vrei ca hoția să dispară? (Joi, 5 martie 2015, 12:05)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      Las-o să-și epuizeze întregul potențial. Inhibarea ei nu este decât o conservare pentru ca ea să răbufnească mai târziu cu și mai mare forță.
      • +24 (24 voturi)    
        Iti doresc (Joi, 5 martie 2015, 14:03)

        Electorul [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        sa fii furat pana hotia va disparea. Nu esti sanatos omule!
        • -13 (13 voturi)    
          Nu am nicio șansă (Joi, 5 martie 2015, 15:00)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Electorul

          să epuizez de unul singur hoția, dar dacă ne lăsăm furați în echipă sigur îi dăm de cap.
  • +48 (60 voturi)    
    De ce domnule Hurezeanu, de ce? (Joi, 5 martie 2015, 10:21)

    bancher [utilizator]

    care este motivul pt care faceti aceste declaratii anti-justitie? V-a cumparat cineva? Sunteti patat cu ceva si va este teama?
    DNA-ul nu a arestat decat pe baza de probe...si nu a arestat decat din cei vinovati. Dosare fabricate fara probe nu prea sunt acum la DNA.
    Pe mine de ce nu ma aresteaza nimeni? Mie de ce nu mi se da arest preventiv? De ce nu ma ia DNA-ul cu catuse?
    Dintr-un singur motiv: eu sunt curat!
    Cei care nu sunt curati se tem...ca le vine randul...plang in parlament, dau declaratii de ev mediu....dar tot vor urma si ei! In curand.
    • -10 (14 voturi)    
      bancherule (Joi, 5 martie 2015, 15:01)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      daca esti bancher, dupa cum te chiama, ai sanse sa fii tratat de dna, mai mari ca mine, un pensioner amarat.
      deci, vitejia din fatza sticlei ....

      inca din prima faza o dai stramb. dna nu e jiustitia.
      justitia nu se face la dna, ci intr'o curte a legii, in fatza judecatorilor.
      dna este numai o parte a unu caz in justitie.
      la noi, ca la nimeni, procurorii au fost ridicati la rang de magistrati.
      procuratura nu este decat o parte in caz, acuzare. are inca de la inceput ca instrumenteaza dosarul si poate exercita fortza, impotriva celeilalte parti.

      in tzarile cu sistme de justitie continental european,
      bazat pe dreptul roman, procurorul e procuror, ancheteaza. deasupra lui este un magistrate, judecatorul de instructive, care urmareste intocmirea dosarului si are grija ca drepturile acuzatului sa nu fie inculcate pe timpul anchetarii.

      in sua, in common law, procurorul este functionar al statului, n'are treaba cu sistemul de justitie, este functionar al departamentului de justitie. chiar seful ministerului, poarta numele de procuror general./attorney general.

      la noi, procuratura lucreaza exact pe modelul iepocii, chiar mai rau, pt. ca acum avem si libertatea presei, dornica de rating.

      deci, in prima etapa, cea a instrumentarii, anchetei penale, una din parti lucreaza cu arme inegala.
      arestul preventiv a devenit o obijnuinta, un mod de a domina acuzatul, de a'l face sa cedeze si ii taie posibilitatile de aparare.

      vei zice ca are dreptul sa se apere in curte. da. correct. dar asa ar trebui sa o faca si procurourul.
      nu sa'si acuze anchetatul public.. prin agentii acoperiti, prin setea de rating a presei si prin setea de sange a boborului

      arestarea cu jihadisti e o maniera de fortza nu se foloseste prin alte parti, poate numai prin lumea a treia. dece e nevoie de jihadisti, de jindariii aia ca t malu', pregatiti pt. misiuni de ordine publica, de represiune ?!
      era von mazare f'un chuck norris, van dammy ?!
      sau becalezu si multi altii ?!
      • +9 (11 voturi)    
        Cred ca faci confuzii (Joi, 5 martie 2015, 15:48)

        tild [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Procurorii nu aresteaza! Procurorii ancheteaza, cel mult retin pt 24 ore si eventual fac propunere de arestare preventiva. Judecaturul asculta parerile procurorului si ale avocatului apararii si decide. In plus exista si cel putin inca o instanta superioara. Nu toate propunerile de arestare sunt solutionate cum vrea procurorul.
      • +2 (4 voturi)    
        whatcha smokin' pops? (Joi, 5 martie 2015, 23:05)

        AlexRmF [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        n-am citit aberatii mai mari... procurorii din SUA din fericire au tupeu si sustinerea legii, ceea ce la noi nu a existat pana sa apara DNA-ul. ei trebuie sa ancheteze cazul si sa faca propunerile de arestare, acum ca nu mai sunt asa usor intimidati, le cam tremura izmenele infractorilor... frica si defilarea astea cu catuse fac mai mult bine decat 1000 de procurori "normali" carora le dispare curajul daca sufla inspre ei vreun "baronel". GO DNA... lock'em all up and throw away the key
        • -3 (3 voturi)    
          frazare corecta (Vineri, 6 martie 2015, 0:43)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui AlexRmF

          throw the key away...

          cu ce nu esti de accord, ca procurorii americani nu sunt ...magistrati ?!

          ca nu folosesc jihadisti sa faca arestari, retineri ?!

          ai vazut cumva mascati prin america ?
          numai cei din trupele de asalt ale politiei au ochelari pt. protectie, nu sa'si ascunda fatza.
          le e frica jindarilor romani ca ii recunoaste cineva, ca cineva s'ar duce dupa ei ?!

          politistii obijnuiti in uniforma dece nu pot face retineri ? f
          jindarii mascati ca jihadistii sunt exclusive pt. misiuni de represalii, impotriva manifestarilor violente.
          ma mir ca n'au luat'o si pe udrea cu mascatii.

          nu activitatea dna este problema, nu e rau de loc ca fac ce fac. urat este ca o fac mai rau ca'n vestul salbatic. numai ca acolo, banditii purtau masti, nu serifii.

          e injust pt o justitie corecta sa favorizeze acuzatorul, oferindu'i posibilitatea sa'si arate muschii si sa judece la tv, pe cand acuzatilor le sunt inculcate drepturile civile.
          de aia vor fi tot mai multe procese pierdute la cedo....
          iar voi, aplaudacii zanganitului de catuse ai al judecatii pe canalii, platiti facturile in despgubirile ordonate de cedo.
          la orice spectacol se plateste, nu ?!
          • +1 (1 vot)    
            ESL and TOEFL expert (Vineri, 6 martie 2015, 6:07)

            John M. [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            There is no difference between "throw the key away" and "throw away the key". It's a non-issue.
    • 0 (0 voturi)    
      justitia (Vineri, 6 martie 2015, 16:18)

      batranul [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      Articolul arata clar ca cei ce impart dreptatea au sarit peste cal si au ratat sa ramana in sea. Metoda de torturae pshica este deja cunoscuta si aplicata in tarile cu dictatura sau cele care se indreapta spre acest regim. Teama mea este ca ne intoarcem la ani dinainte de 1989. SRI-ul si Procurori au trecut in primul rand la intimidarea magistratilor judecatori, iar pe urma, avand motivul anticoruptie au trecut la gasirea vinovatilor cu orice forma. Cum explicati desele arestari prelungite in conditiile in care procurorii au deja probe solide intr-un dosar si ca delatiunea este mijlocul preferat de incriminare. Daca exista probe suficente atunci dosarul trebuie trimis in judecata fara ca inculpatul sa fie in stare de arest, daca el nu este violent si capabil sa repete infractiunea.
      O alta fapta care ma ingrijoreaza este insistenta cu care prima doamna incearca sa intervina in politica si participa la toate delegatiile peste hotare ale Presedintelui. Acesta este un fapt minor considerat dar cu un simbolism foarte pregnant, care releva stilul noului cuplu prezidential.
      Societate civila si parlamentul trebuie sa instituie un control eficent si consistent asupra faptelor ce se intampla in prezent in societate. Nu decapitati capitalul autohton supraveghiatil!
  • +28 (38 voturi)    
    se intimideaza Doar cetatenii/persoane (Joi, 5 martie 2015, 10:21)

    un domn [utilizator]

    fizice/juridice care Au de ce Sa se intimideze..restul...fraierii care nu s au infruptat din Banul Public...isi vad de treaba..nu sunt "interesanti"
  • +30 (40 voturi)    
    Justitie matematica (Joi, 5 martie 2015, 10:25)

    RaduK [utilizator]

    Domnul Emil Hurezeanu pe care il stimez ca pe un jurnalist cu decenta si bun simt greseste de aceasta data. Justitia romana ca parte din dreptul latin nu este una in care subiectivismul unor procurori, judecatori , jurati sa poata conduce la asemenea show. Justitia romana este o justitie matematica in care procurorii si mai ales judecatorii aplica matematic ceea ce legea prevede. Daca x a facut faptele y si z atunci trebuie acuzat. Daca prezinta pericol ca poate ascunde probe sau influenta martori trebuie arestat . Arestul in romania nu este neaparat o forma de intimidare cat o forma de protejare a societatii. Asa este gandita in sistemul juridic. Este lasat liber cel ce nu prezinta pericol pentru societate.pericol nu este doar crima ci si frauda sau alte infractiuni. Pare show pur si simplu pentru ca societatea e putreda de coruptie si justitia are la ce lucra cu motoarele turate la maxim.
  • +42 (50 voturi)    
    Pacat (Joi, 5 martie 2015, 10:27)

    Desmond [utilizator]

    Comparatia corului Alexandrov cu justitia este rizibila... Asa o exagere din partea maestrului Hurezeanu am mai vazut doar cand lucra pt. SOV.
    Avand in vedere cat s-a furat in tara asta dupa '89 si cat se mai fura inca, in umila mea parere avem prea putine arestari si prea putine condamnari. Nici nu mai zic de anii mult prea putini acordati in acele condamnari si recuperarea aproape zero a banilor furati.

    Din rarele dati cand mai deschideam TV-ul si dadeam pe Digi24 mi s-a creat impresia ca dl. Hurezeanu a revenit pe drumul cel bun, dupa tristul (sa zic oare ticalosul chiar?) traseu prin trustul lui Vantu.
    Se pare ca acel Hurezeanu de la Europa Libera si, mai tarziu, editor-sef al Romaniei Libere s-a dus si nu se mai intoarce.

    Pacat...
  • +37 (43 voturi)    
    Nu văd nimic greșit (Joi, 5 martie 2015, 10:28)

    mr_mojo [utilizator]

    În a intimida furtul și în a arată bâta animalelor care nu înțeleg altceva. E momentul să oprim furtul pe moment și nu să anchetăm după 5-10 ani când răul e deja făcut.
    Unde am fi fost dacă aceste anchete se făceau acum 10-15 ani?
  • +41 (47 voturi)    
    sluga de normalitate (Joi, 5 martie 2015, 10:28)

    gebeleizis [anonim]

    Dl Hurezeanu ar avea dreptate intr-un univers paralel in care domnia sa nu ar fi sluga unor interese meschine iar Romania ar fi o tara democratica, cu o justitie complet functionala si in care munca ar fi sursa banilor

    Dar traim intr-un altfel de univers, intr-unul in care marea majoritate a jurnalistilor sunt simpli scribi, sclavi ai unor mosieri murdari si gretosi. Iar Romania este un colt de Europa slinos, plin de hoti, de infractori cu gulere albe, de asa-zis politicieni care au o lista de infractiuni mult mai lunga ca multi capi interlopi.

    Cred ca mafiotii locali adevarati se revolta in sinea lor, ei nu s-au putut ridica datorita competitiei acerbe.

    Vreau sa vad zornait de catuse deocamdata, vreau sa-i vad la puscarie pe cei care au nenorocit aceasta tara. Si vreau sa-i vad la TV, cand ii leaga, nu doar sa aud despre asta.
    Traim intr-o tara in care politia pazeste hotii, la propriu. DNA inca nu a ajuns sa bage frica chiar in toti, sunt destui in provincie care sunt convinsi ca e doar o manevra politica.
    Asa ca vreau in continuare arestari preventive, din ce in ce mai jos, spre cauzele marunte care strica viata de zi cu zi a oamenilor cinstiti
    Si vreau sa vad ca li se confisca banii, ca daca familiile lor continua sa se plimbe cu Porsche Cayenne si sa locuiasca in vile de milioane de euro, treaba e facuta doar pe sfert
  • +35 (41 voturi)    
    degeaba Hemile (Joi, 5 martie 2015, 10:30)

    gogu [anonim]

    Showul il face "media", din care tu faci parte.

    Bine, ce sa zici si tu, ai bagat niste bani la buzunar probabil si faci pe 'jurnalistu' ingrijorat acum. Nu mai pot oamenii de milionarii de Jilava. Stau 5 ani si ies aproape la fel de bogati si la fel de nesimtiti. V-ati obisnuit cu justitia din alte vremuri apuse (comunista, fanariota) cand daca ai bani nu te poate atinge.
  • +21 (25 voturi)    
    HUREZEANU nu e in masura sa vorbeasca (Joi, 5 martie 2015, 10:30)

    coloneze [utilizator]

    in articol se vorbeste despre cazul adamescu. in care deja instantele de judecata au validat propunerea procurorilor. autorul articolului, nu este un jurnalist. este un lobbyst care are rubrica gen NASTASE in JN.
    are si o propunere de amnistiere a coruptilor care recunosc faptele.
    daca se da o lege din asta eu ies in strada. adamescu, udrea cocos mi au taiat 25 % din salariu si au furat sa umble cu genti si pantofi smecheri.
    o intrebare pt HUREZEANU (nu ma leg de faptul ca isi plimba poponetul prin excursii platite de cei de la ROSIA MONATANA) ce ar trebui sa faca justitia cand vine un denuntator. sa i zica omului sa plece acasa ca sunt unii care se supara ca justitia aresteaya?
    zilnic sunt condamnati si arstati sute de oameni. problema condamnarilor si arestarilor se ridica doar cand este vorba de ridtyi udrea cocos adamescu sarbu etc. de ce nu se ridica si cand vine vorba de amarutul care fura de foame?
  • +29 (37 voturi)    
    hurez (Joi, 5 martie 2015, 10:30)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Alt agent impostor care-si apara camarila.
  • +32 (40 voturi)    
    Emile, esti o rusine! (Joi, 5 martie 2015, 10:34)

    un dac [utilizator]

    De ce nu te deranjeaza faptul ca se fura continuu? Nu poate DNA nici inmultit cu 100 sa fie macar la jumatatea sistemului hotesc pe care-l aperi tu acum cu mult tupeu. Culmea e ca empatizam putin cu mesajul tau, adica arestul preventiv si puzderia de poze cu celule etc sunt tembele, dar cand ma intrebi de ce sa tinem fotbalistii la puscarie...aoleo, sa-ti fie rusine! Pentru ca au furat, bai desteptule. Adica daca un violator de virgine isi recunoaste vina si coase himenul la loc, gata, hai in libertate cu el? Stai jos, esti foarte implicat, prietenii stiu de ce. Ai putintica rabdare, s-ar putea sa vezi si partea goala a paharului.
  • +34 (40 voturi)    
    Ciudata pozitie (Joi, 5 martie 2015, 10:35)

    Martinezu [utilizator]

    Pentru o voce ce altadata tinea speranta treaza la Europa Libera.
    Nu prea inteleg ce vrea Hurezeanu cu pozitia asta.
    L-am auzit insa mai demult, spunind ca Voiculescu nu ar trebui condamnat la ani grei de inchisoare, ci mai degraba sa se faca o intelegere cu el privind o plata consistenta care sa acopere un anumit prejudiciu.
    El aducea ca argument un caz din Germania in care s-a facut o intelegere cu un bogatas.
    Cu alte cuvinte , am avea urmatoarea situatie.
    Gasim un vinovat preintre mogului, ne intelegem ca sa plateasca sa zicem niste sute de milioane de euro in " n " ani, si acesta scapa de puscarie. toata lumea multumita.
    Numai ca asta ar duce la urmatoarea situatie: spaga va contine automat si procentul platii catre stat in caz de...
    Adica dupa ce un mogul face prima suta de miloane de euro din furt, pune vreo 20 deoparte pt eventualitate.....
    O fi bine dle Hurezeanu?
  • +21 (29 voturi)    
    Incepe (Joi, 5 martie 2015, 10:35)

    xolv [utilizator]

    lovitura de stat asupra justitiei
    • +12 (14 voturi)    
      !!!!!!! (Joi, 5 martie 2015, 12:35)

      Paul_ [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      Cand vom mirosi asa ceva, trebuie iesit in strada!!!
    • -3 (5 voturi)    
      asa mai baieti ! (Joi, 5 martie 2015, 16:46)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      iesiti in strada si aparati dna, adica justitia, dupa parerea voastra.
      ce ne mai trebuiesc judecatori, daca dna face justitie ?!
      sri ii prinde, dna ii judeca si condamna. direct din arestul potitiei.
      pana acum, procesele se ....hahaha, judecau numai la latrine si otv ghitza. mai nou, au aparut justitiari ca bogdan batistutza, la zvonalitatea lui gushe si la b1, cu intaririle aduse de la otv ghitza....
      cum a zis si maior, multi acoperiti ~!

      cu dna si sereitate,
      in tzara va fi dreptate ! :)
  • +22 (30 voturi)    
    bai filfizonule (Joi, 5 martie 2015, 10:36)

    cristi_an [utilizator]

    la noi de 25 de ani justitia a fost la mana coruptilor...acum s-a descatusat si incepe sa ii incatuseze pe distrugatorii acestei natii... ia zii drept, care e partea ta pentru terfelirea justitie??
    • +1 (3 voturi)    
      Jefuitorii (Vineri, 6 martie 2015, 6:23)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      erau ei insisi justitia. Ministrul justitiei statea la masa cu premierul in sedinta de guvern si-l intreba "Sa dau drumul la dosarul....?" (Stenogramele din Evenimentul Zilei din vremea lui Nastase si Rodica Stanoiu). Nastase a trimis "his goons" sa confiste ziarul de la Casa Presei Libere, si, pentru ca fusese expediat deja, i-a trimis sa-l confiste din gara, cele imbarcate in tren sa fie aruncate din mers, iar cele ajunse la destinatie sa fie cumparate toate. Astea-s fapte reale, petrecute dupa 2000, nu in Rusia anului 1917.
  • +27 (35 voturi)    
    Hurezeanu e mafiot sau doar e milos? (Joi, 5 martie 2015, 10:37)

    Daniels22026 [utilizator]

    Catusele sint perfect justificate, atit mediatic cit mai ales practic. De ce?

    1. Mafiotii sint deobit de periculosi. Infractorii vizati de DNA fac parte numai din marea coruptie. Acestia sint organizati in grupari de tip mafiot si au putere financiara si mediatica imensa. Este elementar sa-i judeci sub arest, pentru a le reduce posibilitatile multiple de actiune. De exemplu Adrian Nastase a pus mina pe arma la arestare. Oricum am lua-o, nu putem avea incredere in mafioti. Astia nu vor sta linistiti in asteptarea verdictelor. Ca de-aia sint mafioti.

    2. Rolul justitiei in societate este si unul educativ. Oamenii trebuie sa se teama a comite infractiuni de orice tip. Presa impreuna cu opinia publica, cu totii avem dreptul sa stim despre coruptie. Interesul publicului este absolut justificat. Iar mitul smecherului si al pitipoancei deja decade in societate.

    In concluzie, banuiesc ca Emil Hurezeanu ia partea infractorilor din interes sau din mila. Omul nu constientizeaza pericolul mafiei, sau pur si simplu face parte din mafie.
  • +27 (31 voturi)    
    Sa ne scuteasca (Joi, 5 martie 2015, 10:38)

    Trojan.H [utilizator]

    Imi aduc aminte ca in seara din martea neagra cind borfasii din Parlament pregateau anihilarea Justitiei acest Hurezeanu era la fel de impaciuitor. Comentariul lui la acele evenimente a fost doar ceva de genul "niste zapaciti". Blindetea asta i se trage probabil din perioada cind era consilier al lui Adrian Nastase, acesta din urma cunoscut fiind de altfel pentru generozitatea lui.
  • +23 (29 voturi)    
    domnule, manipuleyi grosolan (Joi, 5 martie 2015, 10:39)

    coloneze [utilizator]

    hurezeanu mereu sa dat a fi un tip fin, dar a incercat tot timpul sa transmita mesajele dorite.
    eu merg prin gropi si drumuri de tara sau autostrayi lipsa, nu din cauza DNA ului, ci din cauza lui NICOLAESCU DE LA ARGE, A LUI IORDACHE, ADAMESCU. de ce nu spune hurezeanu cine e adamescu. cum a luat toti banii din liga campionilor veniti la otelul si i a bagat in buzunar. in loc sa reinvesteasca. de ce nu vorbeste de sarbul care nu isi paltea taxele. uite asa aveam si noi autostrazi. da trebuie arestati pana inteleg ca sunt pusi in slujaba statului nu sa ia mita.
    hurezene citeste aici si ai sa vezi ca spui minciuni

    http://www.contributors.ro/editorial/demitizarea-justi%C8%9Biei-ep-6-%E2%80%9Earestarea-este-regula-in-procesul-penal-romanesc%E2%80%9D/
  • +20 (26 voturi)    
    sunt de acord cu dosarele (Joi, 5 martie 2015, 10:39)

    adi [anonim]

    Probabil ca Dl' Hurezeanu nu realizeaza ce proportii a capatat fenomenul jafului si furtului in societatea noastra.Multi s-au lasat luati de val : "daca toti fura , eu de ce sa nu iau ?" In mod obisnuit ei nu erau chititi sa fure dar vazand ce se intampla au inceput si ei. Acum le pare rau. Jaful a fost favorizat si de textele rastalmacibile ale legilor si mai ales ale normativelor de aplicare a lor. Cei mai mari hoti sunt tocmai cei care au conceput textul legilor care au facut " legale" toate hotiile celor cu gulere albe.
    Faptul ca se pompeaza in nestire dosare e bine venit, altfel nu se poate opri fenomenul .E adevarat ca si Stalin a procedat asemanator, dar eu sunt de acord cu aparitia acestui val de dosare.
  • +16 (26 voturi)    
    justitie si clementa (Joi, 5 martie 2015, 10:40)

    B.T. Alexandru [utilizator]

    Intr-un cadru social normal, cele scrise in New York Times si cele spuse de d-l Hurezeanu sunt adevarate. Dar in situatia de la noi "excesul de justitie" nu este generat de o manifestare de supraputere a statului ( organele justitiei) ci este generat de excesul de coruptie din societate.
    Deci, cred ca suntem la începutul procesului de curatenie din societate si nu este cazul sa o lasam mai moale. Trebuie continuat acest proces pana când in mentalul colectiv se va forma reflexul ca furtul este o infractiune si pana când independenta si puterea justitiei se vor consolida pe termen lung. Suntem abia la inceput si coruptii au inca multa putere pentru reintroducerea obiceiurilor care i-au consacrat. In primul rand vor folosi media si este pacat ca d-l Hurezeanu sa achieseze la frânarea procesului de curatenie.
  • -26 (36 voturi)    
    Felicitari jurnalistului de elita Hurezeanu! (Joi, 5 martie 2015, 10:42)

    hotnewsfil [utilizator]

    Ca de regula, excelentul Emil Hurezeanu a pus punctul pe 'i'.
    El merita pe deplin titlul de 'a patra puterii in stat'!
    Au politicienii si justitia urechi sa-l auda?
    • +1 (3 voturi)    
      Ivan, tu esti? (Joi, 5 martie 2015, 15:07)

      Gheorghescu [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Ivan, stiu ca-ti convine (sau, ma rog, sefilor tai de la Moscova) o Romanie slaba si fara Justitie si-ti cade manusa mesajul lui Hurezeanu, dar nu e suficient sa bagi mesajul asta manipulator! Mai fa niste cursuri de limba romana sau angajeaza pe cineva sa-ti corecteze textele, ca suna ca la Tiraspol.
      Prietenii stiu de ce.
      Iar daca nu esti trol si asa scrii tu ca roman romaneste e si mai rau.
  • +27 (39 voturi)    
    Hurezeanu, jos labele de pe justitie! (Joi, 5 martie 2015, 10:45)

    rotpg [anonim]

    Cand in sfarsit au inceput sa se miste rotitele justitiei, se trezeste o parte a presei sa zica ca e prea multa justitie! Acum e nevoie de iertare, intelegere, lustratie, sa se schimbe puterea?! Nu! Hurezene, acum e nevoie ca si cei din presa care au fost in cardasie cu marii corupti si au profitat direct sau indirect de pe urma lor prin santaje, contracte de publicitate etc sa plateasca!

    Cat despre "perp walk", in unele tari indubitabil mai functionale ca a noastra, ca America, e o practica generala.
  • +12 (18 voturi)    
    Cine e Institutul Democratiei (Joi, 5 martie 2015, 10:47)

    cato [utilizator]

    Institutul Democratiei in toata splendoarea
    http://www.contributors.ro/editorial/ponta-democracy-institute-si-rosia-montana/
  • +11 (17 voturi)    
    Inca ceva despre ce este Institutul Democratiei (Joi, 5 martie 2015, 10:47)

    cato [utilizator]

    Institutul Democratiei, din nou
    http://totb.ro/who-are-you-mr-basham-and-whats-your-price/
  • +3 (15 voturi)    
    Ipocriziei crasa. (Joi, 5 martie 2015, 10:48)

    CICEROnescu [utilizator]

    Cand defilau cu catuse pe la DNA unii (dintr-un anumit spectru politic), vai ce buna era aceasta institutie, si ce patrioata dom'le !

    Cand se defileaza pe la DNA din celalalt spectru politic, cei care sustineau institutia in trecut detracteaza si sustin ca ce rea-rea-rea este aceasta DNA.


    Putin obraz stimabili deontologi. Va citesc copii si femeile gravide.
  • +21 (25 voturi)    
    :) un baiat "gigea" :) (Joi, 5 martie 2015, 10:52)

    dan.c [utilizator]

    Asta e de fapt un efect benefic al DNA. Pana la urma toti baietii astia "spalati" isi dau arama pe fata. Ca sa stim si noi ce rahat au mancat toti anii astia.
    Din agenti de manipulare "soft" ce erau, iata ca se dau pe fata!

    Un alt exemplu e bietul Corlatean la suspendare in 2012. Impins in fata ca baiat gigea, care nu mananca usturoi, cand a fost la o adica, a dat putin cu ghioaga in Curtea Constitutionala. Derapaj - a zis lumea. Pe urma, in 2014, cozi la vot in primul tur. Pe urma demisie ca poate mai e necesar baiatul gigea mai tarziu, lasa sa termine mosu Melescanu treaba murdara ca si-asa nu mai poate fi reutilizat.

    Si noi ca idiotii ne uitam la baietii astia gigea si platim taxe...
  • +12 (18 voturi)    
    Justitia se face si cu catuse (Joi, 5 martie 2015, 10:53)

    Pindona [anonim]

    Atatia ani nu s-a facut nimic , sau s-a facut fara catuse , presupusii vinovati au primit NUP sau au fugit din tara
    Finalul articolului dvs este manipulator , oamenii simpatizeaza cu fotbalistii dar nu si cu presedintii de cluburi sau federatii .
    Dupa aproape 20 de ani fara justitie , cred ca avem nevoie si meritam , noi poporul roman , de cel putin 10 - 15 ani de intransigenta fata de cei ce-i aparati .
    Romania a fost si este intarziata in istorie si nu numai , acum e si randul justitiei sa recupereze .
    Nu inteleg de ce tineti sa va alaturati celor care de catva timp ataca din rasputeti justitia si DNA , aveti ordin de serviciu pe cate ierarhica cred .
  • +14 (24 voturi)    
    Hurezeanu simte ca DNA-ul se apropie de el (Joi, 5 martie 2015, 10:54)

    dumitrica [utilizator]

    Sa vii in apararea articolului "Romania’s Anti-Corruption Mania, By PATRICK BASHAM; MARCH 4, 2015" aparut in New York Times (vezi citatul) inseamna sa fii de acord cu amnistierea infractorilor economico financiari care isi recunosc faptele, asa cum propune autorul textului. Nu ma mira ca Hurezeanu agrează ideea delapidărilor masive urmata de intrarea in legalitate si raminerea cu banii sustrasi dupa o recunoastere formala a faptelor.
    Hurezeanu simte ca se apropie DNA-ul de el deoarece activind masiv in presa si avind de-a face cu infractorii care o detin nu avea cum sa ramina curat.

    Citat:
    "Romania’s democratic development would be better served by a public process whereby past misdeeds were acknowledged, documented and then forgiven.
    Only a comprehensive process that rewards disclosure with amnesty will allow Romanians to stop looking over their shoulders, figuratively and literally."
    Sursa: http://www.nytimes.com/2015/03/05/opinion/romanias-anti-corruption-mania.html
  • +15 (19 voturi)    
    emile (Joi, 5 martie 2015, 10:54)

    chiuariu [utilizator]

    proportia corecta ar fi 9 din 10 parlamentari arestati. la consiliile judetene nu mai e marja de eroare, 100% din prezidenti sunt puscariabili.
  • -14 (24 voturi)    
    semeni vant, culegi furtuna (Joi, 5 martie 2015, 10:55)

    EllenaS [utilizator]

    Faptul ca de la pupitrul Cotroceniului presedintele Basescu a infierat si chiar indicat ce sa se faca cu libertatea unor stiuti adversari politici, a declansat aceasta goana a Justitiei. Totul din dorinta de a multumi stapanul care i-a pus in functii. Acum e degringolada generalizata si chiar incepem sa credem ca nu se dau sentinte corecte. Cutia Pandorei e deschisa.
    • +7 (9 voturi)    
      e alt presedinte de vreo 3 luni (Joi, 5 martie 2015, 13:44)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui EllenaS

      Il cheama Klaus Iohannis!
  • -8 (22 voturi)    
    cum ? (Joi, 5 martie 2015, 10:56)

    xanti [utilizator]

    In NYT a aparut articolul ,intr-un ziar occidental,pai e sfant ce scrie acolo si in DW din Germania ,nu dadeati voi tot timpul exemple din ziarele germane si americane,acum mai aveti unul de notorietate dar asta nu va place.
    Nu mai poti sa ai incredere in presa americana domnule.
    • +1 (3 voturi)    
      nu e vorba de incredere in presa (Joi, 5 martie 2015, 13:47)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      e vorba de atac la persoana, atac la institutiile unui stat suveran. Daca ei au dreptate, aducand argumente pe baza dosarului, mai ales ca procesul e public (!) atunci ca ziarist poate prezenta faptele la lumina, care e posibil sa fi scapat de sub vedere.

      Dar ei numai macaie fara sa stie de ce: Arde, arde dar nu e foc e doar fum .. sau nici ala!
  • +14 (18 voturi)    
    pai ?? (Joi, 5 martie 2015, 10:56)

    maryus999 [utilizator]

    si ce e rau in asta ? acum pentru ca sunt prea multi hoti trebuie sa ii lase dna ul in pace ??? pe motiv ca sunt prea multi ???? frate i-a prins cu dovezi ?? s-ai salte ... nu conteaza functia si cat este de vestit numai asa scapam de jegul asta care a acoperit toata politica romaneasca ... doar prin curatare in masa ... cand te speli pe maini cu sapun produci un genocid intre bacteriile de pe maini si pentru asta sapunul este considerat un lucru malefic ??? depinde din ce parte privesti ... daca esti bacterie atunci sapunul este cel mai rau lucru de pe lume ... ceva oribil ... groaznic ... daca esti om ? sapunul ti se pare ceva util si necesar ... asa si hotii daca ii intrebi ce parere au despre dna o sa zica ca bacteria ca este un genocid ce face dna ul ... partea buna este ca dna ul nu este sensibil la macanelilie lui hurezeanu ...
  • +16 (20 voturi)    
    Rau a ajuns ... (Joi, 5 martie 2015, 10:56)

    Eu the first [utilizator]

    ... daca ia in serios o trompeta cum e autorul articolului din NYT.

    Dupa parerea mea, defilarea cu catuse nu e responsabilitatea DNA ci a televiziunilor care vaneaza senzationalul, iar arestul preventiv e pe deplin justificat de cazurile multe din trecut cand acuzatii fugeau din tara.

    Justitia nu e responsabila de rezolvarea aglomeratiei din penitenciare. Sa opresti anchete ca sa nu cresti aglomeratia, sau pt. ca nu vezi vreun efect economic pozitiv imediat, e o prostie si-o invitatie la hotie.
  • -14 (24 voturi)    
    semeni vant, culegi furtuna (Joi, 5 martie 2015, 10:58)

    EllenaS [utilizator]

    Faptul ca de la pupitrul Cotroceniului presedintele Basescu a infierat si chiar indicat ce sa se faca cu libertatea unor stiuti adversari politici, a declansat aceasta goana a Justitiei. Totul din dorinta de a multumi stapanul care i-a pus in functii. Acum e degringolada generalizata si chiar incepem sa credem ca nu se dau sentinte corecte. Cutia Pandorei e deschisa.
  • +14 (18 voturi)    
    ÎNTREBARE: (Joi, 5 martie 2015, 11:00)

    pointless man [utilizator]

    CE s-a ales din acele sindicate ”moșite” de zisul Institut Democratic american ? După 1989 nici măcar o clipă nu am văzut unul, unul singur, care să inspire încredere. TOATE au fost deturnate, mafiotizate, golite de conținut. Și nu oricum ci instantaneu. De ce n-a zbierat ”mamoșul” ATUNCI ?

    Cît despre cum se practică justiția la noi voi povesti un banc pilduitor din anii 1950 (statul Israel nu împlinise 10 ani).

    Un turist american plimbîndu-se pe străzile Tell Aviv-ului aude venind dintr-o clădire niște urlete înspăimîntătoare. Mînat de grija pentru drepturile omului dă buzna înauntru și-l ia la rost pe primul întîlnit:
    - Ce-i aici ?
    - Pușcărie.
    - Și ce-i cu răcnetele astea îngrozitoare ?
    - Executăm un condamnat la moarte.
    - Și cum procedați ?
    - Păi... electric.
    - Imposibil ! La noi îl așezăm pe scaun și în cîteva secunde e gata, fără să scoată un sunet.
    - Să vedeți, Dvs. sînteți mai avansați. Noi nu avem decît un... reșou.

    Cam așa și la noi, după 45+25 de ani de INJUSTIȚIE.
  • +14 (20 voturi)    
    Tot din ala e ? (Joi, 5 martie 2015, 11:00)

    LegatusAugusti [anonim]

    Nu prea l-am auzit pe dl. Hurezeanu sa critice capitalismul de cumetrie romanesc. Mai este interesat de soarta "saracei tarisoare" parjolite de hiene ? Ca la Europa Libera era vocea patriotului nationale !
    Daca nu ma insel a fost si ceva consilier a lui Bonbonello ! Stralucita domnie ! Un suicid ratat, doua sesiuni de parnaie, o droaie de afaceri necurate !
    Din astia care o duc perfect (fie la Munchen, fie la Bucuresti), care ii intereseaza fix in pix cum o duc romanii, nu mai sunt interesat de loc !
    Vor aparea destui lobbisti antiDNA si antiSRI. Interesele sunt imense. Si bani (inca) destui ! Ce conteaza romanii ! Carne de tun ! Ghesefturile sa curga, bogatiile sa plece !

    Sunt curios daca DNA-SRI-Presedintele Iohannis vor rezista presiunilor imense (PSD_PNL_UDMR_ceilalti talharo-politruci_corporatiile internationale_servicii straine) in sensul "Liber la jefuit Romania" !
    • +12 (14 voturi)    
      Dar Gigi Becali_ (Joi, 5 martie 2015, 11:15)

      don giovanni [utilizator] i-a raspuns lui LegatusAugusti

      EH a regizat si un Laudatio TV pentru Jiji.
    • +8 (10 voturi)    
      da (Joi, 5 martie 2015, 11:34)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui LegatusAugusti

      huzureanu a fost consilierul marelui bombonel, patronul si intemeietorul GIO.
  • +15 (21 voturi)    
    Incep sa am indoieli (Joi, 5 martie 2015, 11:01)

    DanP [anonim]

    "Popescu ar putea fi gratiat dupa ce si-a recunoscut fapta si si-a platit imediat inapoi milionul...."

    D-le Hurezeanu: vorbiti serios?
    • +1 (3 voturi)    
      Eventual... (Vineri, 6 martie 2015, 1:11)

      Primula [utilizator] i-a raspuns lui DanP

      ... sa fie dat si ca exemplu de cinste si corectitudine, apoi si o functie bine remunerata si cu posibilitati mari de a fura din nou din banul public!
  • +20 (24 voturi)    
    A inceput ofensiva... (Joi, 5 martie 2015, 11:02)

    triciupa [utilizator]

    ... impotriva justitiei.
    Iata trompetele cum trambiteaza apropiatul atac pe toate fronturile.
    Ceea ce era de asteptat sa se intample dupa plecarea lui Basescu de la Cotroceni, chiar se intampla sub ochii nostri.
    Evolutia asta a devenit perfect vizibila dupa inscaunarea unei lichele ca mahalache in fotoliul de sef al cancelariei prezidentiale dar mai ales dupa numirea nulitatii absolute hellvig la SRI.
    Atunci cand sunt numiti in functii-cheie niste neica-nimeni care s-au remarcat doar prin atitudinea anti-justitie, anti-occident si anti-americana in timpul loviturii de stat din 2012, cum am putea crede ca justitia va fi lasata sa lucreze?
    Voi chiar ati crezut ca mafiotii burdusiti cu bani de furat si aflati azi in pragul puscariei vor sta linistiti in asteptarea dubei? Sa fim seriosi!
    Din nefericire, tare mi-e teama ca vor urma toate celelalte: amnistia, gratierea, reabilitarea "eroilor" nastase, voiculescu si ceilalti.
    Pai n-a promis uslamul dreptate pana la capat? N-a promis "debasificarea"? Ei bine, o sa avem parte de ele cu varf si-ndesat!
    • +3 (13 voturi)    
      Sunt diferente (uslam-basism anti-coruptie) ? (Joi, 5 martie 2015, 11:21)

      LegatusAugusti [anonim] i-a raspuns lui triciupa

      Uslamism , basism........

      Omule, daca Voiculescu-Fenechiu-Hrebenciuc-Bonbonello si alti talhari/corupti reprezinta uslamismul.......atunci Pinalti (cu sau fara folkloriste), Hellene (cu sau fara Cocoshell), Sandu, Ridzi & co reprezinta basismul anti-corupt ?

      Am eu o problema de perceptie sau mocirla inunda toata Romania ?

      In fapt derbedeii uslamisti au colaborat perfect intr-o droaie de ghesefturi cu golanii PDL-isti !
      Dulce alternativa !
      -:)
      • +10 (14 voturi)    
        Clarificare (Joi, 5 martie 2015, 11:55)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui LegatusAugusti

        Nu-i putem considera basisti pe cei corupti, indiferent de partid. Basism nu inseamna nici macar sa-l lauzi pe TB.

        Basism inseamna sa crezi in justitia independenta si in statul de drept, asa cum a crezut Basescu. In rest el e doar un om, un cetatean care se supune rigorilor legii ca orice alt cetatean.
        • +1 (1 vot)    
          intr-adevar (Joi, 5 martie 2015, 13:51)

          cladob [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

          acum daca vreti puteti sa-l numiti IOHANNISM
      • -1 (1 vot)    
        Da, dar... (Joi, 5 martie 2015, 16:05)

        tild [utilizator] i-a raspuns lui LegatusAugusti

        Cand a fost arestat Voiculescu si Fenechiu, unii zic ca a fost persecutie politica, daca a fost arestat Pinalti, aceiasi spun ca sustinatorii basisti sunt corupti! Nu avem aceiasi unitate de masura? Nu mai vorbim de cei care au schimbat barca si imediat din corupti au devenit victimele basismului
  • +7 (9 voturi)    
    Cristi Danilet si date pe subiect (Joi, 5 martie 2015, 11:04)

    fane_grija [utilizator]

    https://cristidanilet.wordpress.com/2015/03/02/arestarea-este-regula/
  • +7 (13 voturi)    
    etete (Joi, 5 martie 2015, 11:05)

    bogdan1477 [utilizator]

    Si NYT a ajuns sa publice articole platite?
    E adevarat ca arestarea cu mascati si mai ales la orele jurnalelor de seara predcum si retinerea si arestarea preventiva sunt folosite intr-un mod usor teatral respectiv abuziv. Dar din cite vedem la finalul proceselor, sentinta definitiva e in 90% din cazuri de partea DNA. Asha ca... precum elevul premiant caruia i se mai iarta cind mesteca guma la ora, asha si DNA... are scuze. Probabil ca trebuie putin atras atentia la show si la arestul preventiv ca regula generala, dar astea-s mici detalii in lupta cu administratia corupta de la cap pin la coada.
  • +8 (10 voturi)    
    ehe (Joi, 5 martie 2015, 11:09)

    Point [utilizator]

    cum o dau baietii astia in bara.poate emil vrea sa-i plimbe el insusi cu masina personala,in timp ce-i intervieveaza.sau nu mai e ziarist?apropos asta a fost ziarist sau plantat?mai presteaza la latrina 3?cat e ora?

    greu e sa n-ai bani,taica
  • +8 (10 voturi)    
    NYT (Joi, 5 martie 2015, 11:10)

    nimrod [utilizator]

    "The apparent political motivation behind the Sarbu and Adamescu cases..." Asta in mijlocul materialului.
    Despre ce vorbim domnu' Hurezeanu?
  • +7 (9 voturi)    
    "Si asta e legitim" (Joi, 5 martie 2015, 11:17)

    don giovanni [utilizator]

    Ntzz, domnu' Hurezeanu, nu e legitim, este doar poate legal, in America lu' NYT si a lu' nenea asta, pana la 'legitimitate' mai este. A se slabi !...
  • +11 (13 voturi)    
    Popescu si recunoasterea faptei! (Joi, 5 martie 2015, 11:22)

    EuSiCuMine [utilizator]

    Gica popescu NU si-a recunoscut fapta. A dat inapoi ce nu era al lui. Exista o idee ciudata ca daca restitui prejudiciul e OK, sa nu mai fii pedepsit. Asa ajungem raiul hotilor. Te prind ca ai furat si dai inapoi (de parca ce e furat e al tau) si gata, esti liber. Daca furi si te prindem restitui, daca nu bravo tie. Oricum ar fi umbli liber. Halal gandire domnule Hurezeanu, dar cand ai lucrat cu Vantu!!!!!
    Cat despre domnul american, nu esti supraom daca esti strain. Nu esti infailibil. Are si el interesele lui, Pravda lui.....!
  • +6 (8 voturi)    
    not now (Joi, 5 martie 2015, 11:36)

    ipolitic [utilizator]

    Domnul Huhurezeanu se exprima impotriva disproportialitatilor in actul de justitie si pierde din vedere esenta: lipsa de proportii in furtul generalizat de pe la noi. Sa furi un milion dintr-un PIB de un trilion, e reprobabil, dar aproape nesemnificativ. Dar sa furi sute de milioane din banii publici, cand mor oameni din lipsa de medicamente, educatia e in vrie, si nu mai continui- e criminal.
    Dupa ce TOTI hotii vor ajunge in puscarie si vor restitui tot ce au furat, ne vom gandi si la amnestie si iertare.
    Dar pana atunci- hai DNA!
    • +1 (3 voturi)    
      furat e furat (Joi, 5 martie 2015, 13:56)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      si trebuie recunoscut, platit, conform legilor in vigoare. Sa zica mersi ca nu suntem prin evul mediu, prin timpul lui Tepes :)
    • 0 (2 voturi)    
      Un milion de euro nesemnificativ? (Vineri, 6 martie 2015, 1:41)

      Primula [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      Un om care lucreaza cinstit, fie el si licentiat "pe bune", nu aduna nici intr-o viata un milion de euro! Disproportionalitatea consta intre sumele imense castigate ilicit si durata perioadei de detentie care este mult prea scurta! Cred ca doar puscaria pe viata i-ar putea debarasa pe mafioti de deprinderea de a-si bate joc de banul public!
      Uneori frica este un sentiment care nu trebuie demonizat doar pentru ca a fost emblematica in regimul Ceausescu! Am ajuns sa reducem importanta serviciilor doar pentru ca securitatea lui Ceausescu anihila libertatile omului, dar pierdem din vedere ca statul are nevoie de aparare (chiar si impotriva furtului generalizat!). Cand vine vorba de penali, la fel, justitia este chemata la clementa, pedepsele sa fie scurte, conditiile de detentie sa fie in acord cu drepturile omului! Acesti puscariasi "nobili" - vorba fiicei lui Vlasov - trebuie sa aiba confort, ca au fost oameni importanti cat au fost pe functii! Altfel reclama Romania la CEDO! Haida de! In cate sate si cartiere de la marginea oraselor, milioane de romani sarmani nu traiesc in conditii mai mizere decat puscariasii! Haideti sa fim rezonabili si sa lasam justitia sa-si faca treaba si sa-i adune pe toti infractorii acolo unde le e locul! Indiferent de nume si pozitie sociala, daca a comis ilegalitati sa plateasca!
  • +7 (9 voturi)    
    Hurezeanu ,Tismaneanu ,cameleonii zilei ! (Joi, 5 martie 2015, 11:41)

    andreesanu [utilizator]

    Ambii revenit in tara sa dea lectii ,lectii la comanda ,lectii de propaganda,lectii de conjunctura vin azi sa le spuna romanilor ca-i prea mult circ , sunet si exces de imagine in activitatea DNA.
    Prostiti,indobitociti 25 de ani,manipulati ,romanii au trecut de la o extrema la alta ,de la 2 ore /zi TV la 24 din 24 ore de: hauleala de; scandal,de birfa ,de mahalagisme de orce numai sa faca audienta orce TV de doi lei.
    Cum televiziunile nu se mai adreseaza demult romanului scolit,romanului cu pretentii azi circul e baza,si circul se vinde si se face cu circari de mahala de joasa speta .
    DNA isi face treaba curata magaziile de dosare,sterge praful de pe dosare de 10-15 ani .
    Asteptam cu interes sa se ajunga la ce-i intereseaza cu adevarat pe romani :Dosarele mineriadelor,Dosarele evenimentelor din decembrie 89,Dosarul de la Tg Mures ,si bineinteles ciresele de pe tort Dosarele privatizarilor (HOTIILOR STRATEGICE)
    Dlor Hurezeanu si Tismaneanu cind nu va place puteti pleca de unde ati venit nechemati.
    • +1 (5 voturi)    
      Nimic intamplator in cazul lui Tismaneanu (Joi, 5 martie 2015, 14:49)

      El Ciupacabra [utilizator] i-a raspuns lui andreesanu

      Parintii lui ne-au falsificat istoria si ne-au decimat, indirect, elitele in puscariile comuniste. Azi, fiul convertit subit in anticomunist dupa ce ani de zile a elogiat partidul si a lui conducere de aur, ne prezinta versiunea 'politically corect' a comunismului. Din toti istoricii onesti pe care ii are Romania, Base atat a putut sa produca. un politruc resapat, recomandat probabil de prietenii americani si cu origini "sanatoase". Cititi-l pe Goma daca vreti sa intelegeti mecanismul subtil si monstruos al mistificarii pe care o practica 'domnul profesor'.
  • +7 (11 voturi)    
    Cartita comunista . . . . (Joi, 5 martie 2015, 11:44)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . de la Europa Libera a fost reactivate si incepe sa latre. Huo!
  • +4 (6 voturi)    
    Institutul democratic fondat in 2006 vs. anii 90! (Joi, 5 martie 2015, 11:45)

    EuSiCuMine [utilizator]

    Ce minciuna:"Culmea este ca un american cu experienta in tranzittile democratice ale mai multor popoare din estul europei, va amintesc ca Institutul Democratic a jucat un rol important in crearea si intarirea sindicatelor libere in Romania dupa '90 in ajutorarea nucleelor de societate civila. Si la alegerile din '90, '92, si al cele din '96, Institutul Democratic a fost foarte prezent aici."
    Ori din pagina de prezentare a acestui think tank (asa se prezinta) aflam ca a fost fondat in 2006: "... based in Washington and London. Founded in 2006, this think tank..."

    http://www.democracyinstitute.org/AboutUs.htm

    Cum anume ajuta tarile din estul Europei in anii '90 acesta organizatie fondata in 2006? Manipulare maxima!
    • +2 (4 voturi)    
      aha (Joi, 5 martie 2015, 14:03)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui EuSiCuMine

      deci poate asa au fost redusi la tacere oamenii din intreprinderi, clauziti de sindicatele astea din '90, cand le-au fost inchise fabricile pe motiv ca sunt NERENTABILE.
      Exista la ora asta analiza serioasa a activitatilor intreprinderilor de stat de atunci, pe baza carora sa se ia astfel de decizie de inchidere ? nu de retehnologizare, scolarizare, ci de INCHIDERE.. si asta la aproape toate ..
      Exista o discutie publica serioasa pentru fiecare caz ?
      nici o intenetie nu a reusit cred .. nu zice nimeni ca nu au fost proaste sau bune.. spun ca nu a existat un proces clar transparent de restructurare..
      In orice caz capitalul uman, cel mai valoros de altfel a plecat in vreo 15 ani .. si nu-i usor sa-l inlocuiesti ..
  • +4 (6 voturi)    
    dl huhurezeanu (Joi, 5 martie 2015, 11:48)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    dl huhurezeanu este pentru mine o enigma !?
  • +8 (10 voturi)    
    Hurezeanu, desteptul dubios (Joi, 5 martie 2015, 11:50)

    verdeata [utilizator]

    individual asta mi s-a parut dubios inca de pe cand transmitea din Piata Universitatii. S-a plimbat inca de la inceput cu mare lejeritate prin toate mediile, nimeni nu l-a iintrebat de sanatate (cine isi adduce aminte de ce a patit marele intellectual Petru Cretia?), a facut bni in solda iRealitatii tv a lui Vantu (sau a fost voluntar?). Pe scurt, ca si Dinescu, a facut mult rau cu informarile lui tendentioase sau partiale. A contribuit masiv la intoxicarea publica si acum o face direct in modul cel mai nerusinat. Eu vreau ca justitia sa ontinue neabatuta de parerile acestui individ caruia nu cred ca intamplator I se ofera atata audienta seara de seara. Totdeauna le-a amestecat asa cum a convenit patronilor sai.
  • +9 (11 voturi)    
    astia lucreaza la ceva. (Joi, 5 martie 2015, 12:01)

    greenforest [utilizator]

    Se tot aude treaba asta in ultima perioada, ca ar fi mai frumos sa nu fie atatea catuse la televizor, ca prea avem arestari peste arestari, etc.
    Nu cred ca este supreadimensionat acest aspect, mentionat de domnul Hurezeanu, Coruptia in Romania este supradimensionata, iar ce vedem la televizor nu e decat o prezentare a realitatii. Asta arata acele cifre de 1 din 10 parlamentari, 40% din presedintii de Consilii Judetene...
    Cred ca am putea vorbi despre iertare daca in loc de 40% ar fi 2%.
    Sunt convins ca celor acuzati nu le place sa fie toata ziua la televizor, dar e o situatie extrema, ca atare beneficiaza de o atentie extrema. Nu noi am creat situatia asta, s-au pus singuri in ea. Si cred ca trebuie sa isi asume consecintele.
    Incepe sa fie vehiculata ideea asta, cu amnistia pentru fapte de coruptie din trecut.
    Este aberanta o astfel de idee. Si asta pentru ca dimesiunea coruptiei este prea mare. Oare cei care ar beneficia de aceata amnistie sunt dispusi sa dea inapoi banii obtinuti din coruptie+ sa plateasca pentru consecintele coruptiei lor? Si aici ma refer la faptul ca poate sunt oameni care au probleme de sanatate, pentru ca unii au fost corupti si nu au fost bani de medicamente si tratamente corespunzatoare. Oare cate vieti au fost afectate negativ in urma coruptiei? Cati tineri si-au pierdut ani din viata intr-un sistem de invatamant si apoi sa isi dea seama ca poate au trecut prin facultate degeaba? Sunt dispusi sa plateasca pentru asta? Nu o sa isi ceara nici macar scuze. Uitati-va la ce declara cei care au condamnari definitive: ca e nasol in inchisoare, ba ca sunt bolnavi, ba ca justitia nu e corecta. Ati auzit scuze adresate poporului roman? L-ati auzit pe unul din ei sa isi ceara scuze de la cei care i-au ales si care au crezut ca le va face o viata mai buna? Vor aceasta amnistie doar ca sa scape, si pun pariu ca vor sa aiba functii publice in continuare.
    Daca mergi cu tramvaiul, pe strada, printre blocuri, vad multa tristete, vad oameni ingrijorat
  • +8 (10 voturi)    
    sunt foarte mulți infractori, asta e realitatea (Joi, 5 martie 2015, 12:11)

    visio [utilizator]

    în orice țară ar fi existat același impact media dacă numărul de infractori era același!
  • +5 (9 voturi)    
    Bai Emil, ti-ai luat si tu spaga? (Joi, 5 martie 2015, 12:30)

    OmulNou [utilizator]

    Sa-i ia pe toti in lanturi si de la un partid si de la celalalt.

    Explica-mi punctul de vedere PRO-coruptie, poate il inteleg (desi mai mult ca sigur, NU).
  • +4 (8 voturi)    
    ?????? (Joi, 5 martie 2015, 12:30)

    Paul_ [utilizator]

    D-le Hurezeanu, cine a ajuns la inchisoare fara decizia unui judecator?
  • +8 (10 voturi)    
    de ce iertare (Joi, 5 martie 2015, 12:32)

    Paul_ [utilizator]

    D-le Hurezeanu, se poate si fata ei!!!

    Va este mila de cei care au ajuns la inchisoare? Dar de copiii care au murit arsi in spitalul din Bucuresti nu va este mila? Dar de copiii care ajung analfabeti in clasa a VIII-a nu va este mila? Dar de copiii care merg pe jos care 2 ore pe zi ca sa ajunga la scoala nu va este mila?
  • +2 (10 voturi)    
    E simplu, (Joi, 5 martie 2015, 12:36)

    mopsu [utilizator]

    klaus a inceput ofensiva impotriva anticoruptiei cu glasul unor indivizi care au fost foarte credibili odata si care mai au oarece credibilitate in capul unor semidocti. Si acestia isi vor da seama in curand de directia pe care o stabilesc cei doi traseofripturisi mahalake si kobeamru, unsi de dl klaus in functii extrem de importante...
  • +9 (11 voturi)    
    justitie comunicata ok (Joi, 5 martie 2015, 13:01)

    dana_s [utilizator]

    E OK cu zanganitul de catuse la tv!
    Pentru a da un semnal puternic in tara, pana in cel mai mic orasel, in cel mai mic catun, ca nu mai merge cu hotia, cu abuzul, cu nedreptatea, cu intimidarea, cu minciuna, cu falsul etc.
    Nu numai coruptia dovedita este de mare amploare, ci si "ideea de coruptie" este adanc inradacinata in societate, de prea multi ani.
    Exista ideea ca daca se fura "de sus", inseamna ca acesta este "modelul" promovat, permis.
    Trebuie sa existe sentimentul de dreptate infaptuita, pentruca atitudinea tuturor sa se schimbe, pentru ca mafia sa poata fi dizolvata.
    Intr-un final, dupa ce ne vom fi vindecat, vom reveni si noi la sentimente mai bune.
    La intelegere, clarificare, adevar si iertare.
    Vad ca cei care sunt acum prin inchisori incearca mesaje scenice, teatrale, adevarate minciuni, de ti se frange inima...
    Aici vine rolul presei de informare corecta, nepartinitoare.
    • 0 (2 voturi)    
      De acord! (Vineri, 6 martie 2015, 1:47)

      Primula [utilizator] i-a raspuns lui dana_s

      Zanganitul de catuse e promitator, ne recapatam speranta intr-o lume a dreptatii!
  • +8 (12 voturi)    
    de tip teatral (Joi, 5 martie 2015, 13:01)

    misa2002_2006 [utilizator]

    daca tie ti se pare evaziunea fiscala, furtul banilor publici, si ai celor europeni, cardasiile si mitele care circula intre cei care ar trebui sa ne conduca tara si poporul spre mai bine, un mod teatral de a se sustrage de la plata taxelor impuse prin lege.. Hurezeanule..atunci si tu meriti sa te afli langa ei..
    de dragul teatrului si al artei!!!!!!!!!!!!!!
  • +1 (7 voturi)    
    EH (Joi, 5 martie 2015, 13:02)

    kronk [utilizator]

    E.Hure-zeanu(In germana inseamna curva)de cind si-a
    pus peruca pe chelie a luat-o razna.In China ticalosi ca astia sunt plimbati cu lanturi la miini si la picioare sa-i vada lumea,dusi pe un stadion si impuscati.La noi nici banii furati nu sunt recuperati.DNA e prea blinda.
  • +5 (7 voturi)    
    mila pentru cine? (Joi, 5 martie 2015, 13:24)

    coloneze [utilizator]

    1. elena udrea care ne radea in fata cand taia alariile si se faceau drame in romania
    2. adamescu care a pust galatiul pe butuci;
    3. sarbu care a dat afara de la pro tv si nu a platit taxe;
    4. ridtzi care ne sfida, ati vazut ce frumos e in celula ei? nici in spitale nu e ca acolo sau in unitatiele de stat in care lucram
    5. ioan niculae, intrebati i pe cei din Zimnicea, cate salariii au de primit
    6. dan voiculescu santajistul care si a turnat si rudele;
    7. patriciu, dzeu sa l ierte, care a tras ditamai teapa oamenilor cu mic.ro;
    8. nastase, am uitat perioada 2000+2004?
    9. cocos? cele mai mari spagi
    10. hrebenciuc
    videanu, bica stan mustat nicolaescu nicusor constantinescu etc
    nu cred nici in lacrimile antenei 3 care duce o lupta cu nu mai stim cine, ba elena udrea e rea, ba e buna, la fel si ritzi si altii
  • +4 (6 voturi)    
    A fost sau n-a fost... (Joi, 5 martie 2015, 13:24)

    periscop [utilizator]

    ... informator al securităţii acest E.M.?
    Întrebarea mea nu e nicio diversiune şi nicio aiureală, ci are o evidentă legătură cu luarea de poziţie a "analistului politic" în cauză.
  • -1 (5 voturi)    
    Hurezeanu mai spune si altele (Joi, 5 martie 2015, 13:54)

    SLA [utilizator]

    Hurezeanu mai spune si altceva: ca nu numai justitia trebuie sa functioneze in Romania, ci si sanatatea, si lucrarile publice (ingropate cu totul de guvernele recente, care au dat vina ba pe criza, ba pe greaua mostenire), si educatia!
    Ca valul asta justitiar se va aseza in matca lui si atunci ce vom mai comenta? De ce ne vom apuca?
    Mai spune si ca orice om care a gresit merita clementa, dar cu justitia in Romania zilelor noastre se intampla ce se intampla cu filmele nouazeciste: le interzisese Ceausescu sa injure si sa se dezbrace in filme, apai, au impanzit apoi cinematografia cu vorbe grele si violuri si nuduri!
    Justitia n-a functionat ani de zile, ani de zile era rusinea din coada politicului, acum, daca tot s-a pornit, acopera tot, nu mai e loc de nimic, in afara de justitie!
    Si mai spunea un ziarist, nu-i mai stiu numele: ok, merge DNAul, justitia implicata in acte de coruptie, dar oamenii aia de rand, ei simt ca functioneaza justitia? Procurorii sau politistii aia care se ocupa de crime, omoruri, furturi, aia primesc sustinere si elogii? Functioneaza justitia, incepe sa mearga, dar sa mearga peste tot.
    Si, chiar si un cercetat/condamnat pentru coruptie, sau pentru evaziune, spalare, sau deturnare de fonduri, are si ala dreptul la un tratament decent si correct. Telejustitia asta, cu teorii, speculatii despre detinutii de lux nu cadreaza cu profesionalismul cu care ar trebui sa lucreze procurorii.
    • +1 (5 voturi)    
      Cine va deschide "Cutia Neagra"a Huhurezului? (Joi, 5 martie 2015, 15:18)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui SLA

      Inca "acoperitul " H.E se intreba inlacrimat de ce exista atata ipocrizie in Romania si de ce un proiect este amanat de atatia ani(nn Rosia Montana )
      " Dansul " se facea ca uita ca din intreaga exploatare de la Rosia Montana statului ii va reveni doar 20%
      Plimbat ca ursul , pe banii companiei canadiene, pana in Noua Zeelanda, unde se afla una dintre minele exploatatorului aurifer., lefegiul Hurezeanu are de decontat ceva banutzi,dupa cum ii canta ursarii.
      Mostre : " Rusia și China l-ar prefera pe Victor Ponta la Cotroceni.
      Sunt doi parteneri ai domnului Ponta, care așteaptă în blockstart-uri și care-l așteaptă mai degrabă pe el decât pe domnul Iohannis. Rusia și China, care nu-i vor da sfaturi niciodată, vor face doar investiții. Care nu vor avea griji legate de buna guvernare, de statul de drept, de cum arestează sau nu DNA. " (05/11/2014 Hurezeanu)
      Primul care a debitat pe subiectul rădăcinilor soției Carmen Iohannis (CI) a fost jurnalistul și analistul sibian Emil Hurezeanu.!
  • +2 (6 voturi)    
    Eu n-am a mă teme de DNA. Hurezeanu se pare că... (Joi, 5 martie 2015, 14:09)

    g_rugio [utilizator]

    ...are. INTERESE!
    Ce contează defilarea cu cătușe când
    ”Românii au ajuns străini în propria ţară”?!

    ”...În contextul slăbiciunilor Rusiei din acea perioadă, Occidentul a schimbat foaia. A preluat România în NATO şi UE şi, în numai zece ani, cu o viteză inimaginabilă la scară istorică, a terminat-o! I-a luat sub control resursele naturale, distribuţiile de energie, băncile, pădurile, pământurile, industriile care îi erau de folos (pe restul dându-le la fier vechi), retailul, întregul rulaj al banului. N-a mai rămas nimic important (strategic cum se spune) în mâna românilor! Din punctul de vedere al controlului economic, românii au ajuns străini în propria ţară: un exemplu, pentru cărţile de istorie, de cucerire cu eficienţă de către străini a unui teritoriu, chiar dacă încă numit ţară!
    Dacă Rusia – a cărei ameninţare este abil întreţinută de occidentali, în timp ce colaborează copios cu aceasta – ar încerca să treacă la cârma economiei din România, ar trebui să plătească sub formă de compensaţii investitorilor occidentali poate cât nici nu face, căci aceştia, pe ce au dat vreo 10 miliarde euro, îi vor cere vreo 100 miliarde euro. Aşa că, în privinţa unor asemenea scenarii, mai uşor cu pianul pe scări! România nu este Crimeea! Pentru că a trecut mai întâi pe la occidentali, care i-au luat tot caimacul!”
    Autor: Ilie Serbanescu
    • +1 (3 voturi)    
      interesant (Joi, 5 martie 2015, 14:56)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui g_rugio

      in logica asta, cat costa Rusia ? poate o cumpara altii :)
  • +3 (7 voturi)    
    Hurezeanu, Basham, lasati in pace justitia romana (Joi, 5 martie 2015, 14:12)

    Cutaint [utilizator]

    Poate ca Dl. Hurezeanu, care conform Wikipedia, are o avere estimata la 6-7 milioane de euro, are motive sa se teama de justitie?
    Niciun om cu constiinta curata, si mai ales un ziarist de formatie occidentala, nu are de ce sa nu sustina curatenia generala in curs de desfasurare in Romania.
    La fel ca si editorialul/opinie aparut in NYT, cuvintele dlui Hurezeanu dau impresia ca sunt spuse cu gura domniei sale, dar de altcineva cu interese majore in oprirea mecanismului justitiei.
    Romania trebuie sa duca pana la capat curatenia pe care a inceput-o DNA-ul, indiferent ce spun chibiti de pe margine. Cand un nume precum Hurezeanu are opinii convergente cu cele ale lui Dan Diaconescu, atunci e un semn ca justitia trebuie sa-si faca datoria.
    Prea mult au calcat coruptii astia in picioare poporul roman, si au obligat o generatie intreaga sa isi ia lumea-n cap la propriu pentru ca erau sugrumati de coruptie la ei acasa, ca sa fie tratati cu clementa la randul lor. No mercy. Inchisoarea nu e spa si, da, vreau si eu, la fel ca si marea majoritate a oamenilor cinstiti din Romania SA II VAD IN CATUSE LA TELEVIZOR. E normal sa ne racorim dupa cat ne-au calcat pe gat ticalosii 25 de ani.
    Iar mercenari de genul celui de la NYT, care face analogii intre Romania acum si teroarea ghilotinei robesperre-iene ar trebui sa isi tina gura si sa nu se amestece in mersul justitiei dintr-un stat suveran, aliat al SUA, si membru al UE. La urma urmei, in Romania nu exista pedeapsa cu moartea. In America, da.

    Puscariile sunt prea pline? Mai facem, domnilor, si altele!

    Propun ca romanii din diaspora, care in cea mai mare majoritate au fost fortati de coruptii din Romania sa ia calea strainatatii, sa deschida un cont in care sa cotizeze pentru construirea de noi puscarii in tara natala. Punem pariu ca se vor aduna milioane de euro si de dolari? Haideti sa vedem!
    Nu te lasa, DNA, nu te lasa Codruto, bagati-i pe toti ticalosii corupti la ocna, si mai ales, LUATI-LE BANII INAPOI!!!
  • +5 (9 voturi)    
    Hurezeanu (Joi, 5 martie 2015, 14:20)

    vioridix [utilizator]

    Sa nu uitam ca d-l Hurezeanu a evoluat o vreme destul de indelungata in corul celor de la Antena 3 si de la Realitatea si nu i-au mirosit deloc urat banii primiti de la Varan si de la SOV.
    Pentru mine personal e o dezamagire de aceiasi factura ca si Christian Mititelu.Ambii s-au pus in slujba lui Ponta si a fostilor securisti.
  • +2 (6 voturi)    
    Dezamagire confirmata cu "descoperitul" E.H (Joi, 5 martie 2015, 14:27)

    Plagarus [utilizator]

    Pupin ezitant la cancelaria Adelului, tov.vopsit her in lumea libera inainte de 89, raspunde acum la comenzile stapanilor dosarului sau de mare "patriot".
  • +3 (7 voturi)    
    Nu aveti dreptate ! (Joi, 5 martie 2015, 14:30)

    acidor67 [utilizator]

    Si ce doriti dumneavoastra, sa-i duca cu limuzina ???!!!
  • +5 (9 voturi)    
    gafa mai veche (Joi, 5 martie 2015, 14:35)

    Tritonul [utilizator]

    Nu-i prima oara cand Hurezeanu abereaza. E prima oara cand presa observa, pentru ca presa noastra nu prea e interesata de subiecte cu adevarat importante, cu impact pe vecie, precum distrugerea naturii. Hurezeanu l-a criticat pe Charles pentru ca militeaza pentru salvarea naturii de la noi si a spus ca salvarea naturii din Romania este eventual in interesul altora, nu al romanilor. Asta nu-i chiar o mentalitate medievala, dar este o mentalitate de secol 19, care nu-i face deloc cinste. Daca tot scriu de natura, va dau un link spre o petitie importanta (subiect fara interes pentru presa). Sper sa treaca de moderator:
    www.thepetitionsite.com/936/056/545/help-saving-the-last-undisturbed-river-in-romanian-carpathians/
  • +7 (9 voturi)    
    Serios, domnule Hurezeanu ? (Joi, 5 martie 2015, 14:51)

    Cuca [utilizator]

    Citez "De ce ne tinem noi fotbalistii si presedintii de cluburi in inchisoare si tremuram de manie cand dl Popescu ar putea fi gratiat dupa ce si-a recunoscut fapta si si-a platit imediat inapoi milionul."

    Deci asa merge ? Fur cit pot, si, daca am ghinionul sa fiu prins, in cel mai rau caz dau inapoi ce am furat si sint lasat liber, ca doar, nu-i asa, mi-am recunoscut fapta (puteam spune altfel, cind aveam banii furati in buzunar ?) si am dat banii inapoi !

    As vrea sa vad, dumnule Hurezeanu, ce ati zice daca cel care v-a furat masina (fara indoiala scumpa) pe care o conduceti este prins si apoi lasat liber si fara pata pentru ca, iata, v-ati recuperat masina. Plus ca omul ala era pasamite un om bun, fusese in tineretea lui fotbaliator, dar soarta cruda (ha-ha !) l-a fortat sa va fure automobilul.

    PS. Cred ca ati vrut sa spuneti "perpwalk", desigur. "Purpwalk" nu exista. Perpwalk este de fapt cuvint compus din perp si walk, unde perp este prescurtarea colocviala de la perpetrator, deci infractor, asa ca perpwalk s-ar traduce prin defilarea infractorului.
  • +2 (6 voturi)    
    justitie in ro (Joi, 5 martie 2015, 15:14)

    nash pandelica [utilizator]

    va fi cand vom vedea pe cei ce'au deturnat revolta intr'o lovirutie, pe cei ce'au pus minerii si au omorat oameni.
    cand il vom vedea pe ilici, pe toti cei care au jucat rol in lovirutie si mineriade, care au ordonat executia ceausestilor fara judecata corecta, pt. a ingropa adevarul, pe cei ce'au ordonat si dirijat omorurile revolutiei si mineriadelor, pe cei ce'au facut legile strmbe, special pt. a incuraja jaful, pe aia as vrea sa'i vad dusi in catuse, de jihadistii jindarmeriei.
    sa'i vad pe ilici, don pedro, bonbon, dusi de mascati.
    sa vad cum ii intreaba microfonistii tembeliziunilor: dece ati omorat ?! dece ne'ati jefuit ?!

    caci, daca ar fi fost o revolutie dreapta, urmata de reforme corecte, alde cocosi, hrebenciucii sau cumnatii n'ar mai fi putut baga mana pan' la cot.
    au furat pt ca au fost lasati sa fure, au beneficiat de legi proaste.

    mi se pare necinstit ca marele jefuitor, bombonea, ca vintu sau paturiciu, fie sa stea cateva luni, fie sa scape, iar altii sa stea mai mult pt cateva zeci de mii, abuz in serviciu sau mai stiu eu ce fapte marunte.

    pun pariu ca hreb nu va lua mai mult de cinci-sase ani, din care va face cateva luni. si va ramane cu...padurile...
    iar pe dottore nu'l va mai intreba nimeni.

    mi se pare necinstit ca un fost primar sa fie iertat de incompatibilitate pt c'a ajus la cotrocesti, in timp ce niste primari amarati, de prin sate sarace, sa fie pedepsiti pt aceiasi vina.

    pe dd si varanu' i'au urat prea mutl judecatorii.

    cum a zis si fostul sef al dna, rezultatele acestui tambalau se vor vedea in condamnarile in justitie.

    apropos, dna nu este justitia. este numai procuratura.
  • -2 (4 voturi)    
    NOI STIM TOT! (Joi, 5 martie 2015, 16:05)

    soru [utilizator]

    Noi stim intotdeauna la cat-ui asa ca Patrick sa ne lase pe noi!
    Am stiut-o cind l-am cantat iar apoi omorat de craciun pe Ceausescu.
    Am stiut-o si cind l-am ales pe Iliescu.
    Am stiut-o si cind am aplaudat minerii.
    Am stiut-o si cind l-am ales pe Ponta.
    Am stiut-o chiar si atunci cand am eliminat cu manie indivizi precum: Rrancusi,Eliade,Eminescu,Cioran,Ratiu,Coanda,etc promovandu-ne pe noi cei ce stim la cat-ui.
    Am stiu-o si o v-om stim intotdeauna pentru simplu motiv ca detinem o veche traditie democratica,santem um popor ales,avem si o sa mai construim lacasuri de cult unde ea, democratia a desavarsit civilizatia de care ne putem bucuram astazi.
    In concluzie PATRICK habar nu are ca noi cu PARTIarhia am fost primii pe luna!
  • -3 (9 voturi)    
    Confirm Emil Hurezeanu (Joi, 5 martie 2015, 17:13)

    anjuli [utilizator]

    Pot sa partasez ce a spus Emil Hurdezeanu ieri la Digi 24.
    Prezentarea in catuse de catre justitie este contra tuturor regulilor democratice de azi.
    Arest preventiv pentru inculpati, despre care nici nu se stie ca sant vinovati, este la fel contra tuturor regulilor democratice de azi.
    In acest fel Emil Hurezeanu a articulat foarte corect ce se intampla in moment in Romania.
    Nu este spre binele Romaniei ca este absolut exagerant ce se poate citi in strainantate cum Justitia in Romania functioneaza momentan. Nu este in nici un fel momentan o invitatie pentru investitori straini, care ar fi o sansa ca Romania sa se dezvolte
  • +1 (7 voturi)    
    pare corect (Joi, 5 martie 2015, 20:07)

    ctman [utilizator]

    chiar daca multi se indoiesc, pare corect ceea ce sustine Hurezeanu. Am impresia ca ni se ofera din nou doar circ si atat. Adevaratele probleme sau daca vreti cele mai urgente sunt trecute pe planul doi: locuri de munca , drumuri, educatie, sanatate, etc. Sa nu fiu inteles gresit, cei ce au furat trebuie pedepsiti dar fara tot acest circ. Haideti sa discutam de ceea ce este de facut ca si asa din ceea ce s-a furat nu nmai pupam nimic...
  • 0 (4 voturi)    
    alo! a-i scapat masca de democrat (Joi, 5 martie 2015, 23:25)

    spectator47 [utilizator]

    in spatele ei se ascunde un monstru ,numai pacalesti pe nimeni cu vorbirea in dodii si fasoanele de atotstiutor....
    dispari! pana nu ajunge justitia si pe la tine,de ce iti este frica nu ai sa scapi .
  • +1 (3 voturi)    
    D-le funny Hurezeanu, (Vineri, 6 martie 2015, 6:49)

    John M. [utilizator]

    Va aduc la cunostinta, in deplina cunostinta de cauza, ca inculpatii sunt incatusati in timpul transportului din doua motive: ei pot ataca insotitorul sau se pot automutila si pot da vina pe acesta. E o practica universala. Ah!...ca nu merg catuse la pardesiul Cartier sau geanta Coco Chanel, asta-i cu totul altceva. Puteti trimite o plangere la "fashion police".
  • -2 (2 voturi)    
    experienta de viata.... (Vineri, 6 martie 2015, 9:55)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    D-le Hurezeanu,
    Este prima data, dupa mult timp, cand spuneti lucrurilor pe nume.
    Nu stiu ce va anima, dar este bine.

    Insa, am inteles de ce nu ati facut-o pana acum..,
    Priviti numa' la spumele comentatorilor....


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă