VIDEO Traian Basescu, la Realitatea TV: Mi se pare ca, dupa instalarea noului presedinte, se face un spectacol prin care oameni numiti de mine incearca sa arate cat sunt de utili si noii puteri / R.Moldova mai poate ajunge in UE doar prin unirea cu Romania

de V.M., I.C.     HotNews.ro
Vineri, 17 aprilie 2015, 21:05 Revista Presei | Radio TV

Traian Basescu la Realitatea TV
Foto: Captura Realitatea TV
Fostul presedinte Traian Basescu a afirmat vineri seara, la Realitatea TV, ca a contribuit la constructia unei justitii puternice, dar ca aceasta e "departe de a fi perfecta la acest stadiu". El a mai declarat ca are momente in care i se pare ca, dupa instalarea la putere a presedintelui Klaus Iohannis, "se face un spectacol prin care oameni numiti de mine incearca sa arate cat sunt de utili si noii puteri".

Fostul sef al statului a fost invitat la Realitatea TV in emisiunea "Realitatea romaneasca", moderata de Octavian Hoandra. In studio au mai fost invitati Rares Bogdan, Costi Rogozanu, Mircea Cosea, Florin Poenaru si Iulian Leca, iar Cozmin Gusa a intervenit prin telefon. Emisiunea s-a desfasurat mai degraba sub forma a doua ore de atacuri si contre.

In prima parte a emisiunii au fost evidente schimburile dure de replici intre Traian Basescui moderatorul emisiunii, Octavian Hoandra. Situatia a devenit si mai tensionata in cea de a doua ora de emisie, cand in studio a venit Rares Bogdan, care a precizat, la replica fostului sef de stat ("Domnule Rares Bogdan, nu-mi face o deosebita placere sa va vad") ca nu avea programata emisiune in aceasta seara dar a fost contactat de patronul televiziunii, Cozmin Gusa, si i s-a cerut sa vina, "dar nu este o placere. Ati jignit pana acum".

Basescu i-a raspuns in mai multe randuri ca nu a jignit pe nimeni fara sa fie el jignit mai intai.


Declaratiile lui Traian Basescu:


Despre justitie
  • Eu nu ma dezic de oameni, eu ma dezic de atitudini. N-o sa accept niciodata ideea ca un presedinte de Inalta Curte se duce la bilantul DNA si spune ca e pe aceeasi baricada cu procurorii in lupta anticoruptie. Judecatorul nu e pe nicio baricada nicaieri in lumea civilizata, judecatorul este un dumnezeu, care nu e pe baricada nimanui
  • N-o sa accept ideea ca un procuror sa spuna "daca e nevoie, arestam o mie de oameni". Imi pare rau, procurorul nu aresteaza. Astea sunt reflexe. Am respins intotdeauna acest tip de abordare, de exhibare a puterii, putere pe care nu o ai
  • Da, am contribuit la constructia unei justitii puternice, dar departe de a fi perfecta la acest stadiu, dar n-am auzit in mandatul meu procuror sa zica astfel de lucruri, distorsionezi institutia
  • Am momente in care mi se pare ca, dupa instalarea la putere a noului presedinte Iohannis, se face un spectacol prin care oameni numiti de mine incearca sa arate cat sunt de utili si noii puteri, iar asta ma deranjeaza si reactionez la acest lucru
  • Sunt un atent observator al evolutiilor. Ganditi-va la un film american, in care procurorul si avocatul sunt in sala si e un dumnezeu care imparte dreptate
  • (O. Hoandra: De ce injurati justitia pe care ati creat-o? Cum de nu mai e buna?) Nu spun ca nu e buna, am spus tot timpul ca am incredere in justitie. Voiculescu, 10 ani a fost judecat in libertate, Remes, Muresan, Fenechiu, Nastase la fel. Vorbesc de un spectacol inutil
  • Ce cred ca nu se intelege acum si voi pleda cat timp voi mai fi interesat de politica: in momentul in care ai ajuns la institutii extrem de puternice, cum e ICCJ, DNA, DIICOT, SRI, ANI, Curtea de Conturi, in acel moment echilibrul intre aceste institutii, care inseamna statul, si cetateanul care sta in fata lor nu se face decat respectand drepturile omului
  • Dle Hoandra, trebuie sa va spun ca si mie imi sunteti ca om foarte antipatic. Si ca ziarist, ati fost foarte slab. Eu am fost un presedinte bun
  • Legat de justitie, s-a intamplat ceva, o explozie a ideii "arestam omul"
  • Dar eu va spun, si am atentionat si scris, am dat mesaje, cand ai ajuns sa ai institutii atat de puternice in raport cu omul, fie ca vorbim de suspect, fie ca vorbim de inculpat, drepturile omului raman singura lui pavaza, nu-l umili chemand toate televiziunile: "veniti ca scoatem pe politicianul X", ba mai mult, scoaterea lor din DNA cu catuse la ore de varf, de audienta, cu toate televiziunile pe ei. Nu-i ingradi libertatea, lasa-l sa se poata apara
  • De multe ori i-am atentionat sa nu mai dea drumul la stenograme. I-am atentionat, discutand si cu procurorul sef DNA, si cu procurorul general, si cu directorul SIE. Si pot sa va spun ca i-am mai atentionat la un lucru: era acea moda, abia acum au inteles cat de toxica a fost pentru ei, cand aparea ca DNA acuza pe cutare pentru urmatoarele, iar investigatia a fost facuta cu sprijinul SRI. Am spus tot timpul si la SRI, si la DNA, "scoateti povestea cu SRI, ca o sa ajungeti sa creati impresia ca acest tandem este tandemul care baga oamenii in puscarie si niciunul din voi nu-i bagati, numai judecatorul"
  • Discutiile cu institutiile nu inseamna ca ii intrebam "ce faci cu un dosar sau ce faci cu altul"
  • (I. Leca: Ce s-a intamplat de a avut loc aceasta explozie in justitie?) Singura explicatie pe care o am: o reactie oportunista, "nu suntem ai lui Basescu", desi nu au fost niciodata ai mei, eu doar i-am numit

Despre masurile de austeritate

  • (C. Rogozanu: Ati executat fara mila masuri de austeritate, ati fost un pilon foarte ascultator merkelian) Nimic nu a fost gratuit, s-a facut doar ce a trebuit.
  • (M. Cosa: In modelul acesta de austeritate, de ce ati antagonizat populatia? De ce i-ati pus pe unii impotriva altora, ca omul slab cara in spate omul gras, ca profesorii sunt prosti...?) In afara de afirmatia cu omul gras si omul slab, pe care o s-o mai explic o data, dati-mi citatul in care am spus ca profesorii sunt prosti sau ca medicii sunt ciubucari
  • Cat despre omul gras, va rog sa intelegeti asta: fata de numarul de angajati pe care ii avea Romania in servicii, industrie si agricultura, aparatul bugetar era monstruos de mare
  • Masura de reducere a salariilor s-a luat pentru tot sectorul bugetar. Alternativa era ca, peste noapte, sa fie dati afara cel putin 250.000 de bugetari. Am stat si am chibzuit mult, putem face asta?
  • Decizia a fost mai bine ii mentinem pe toti, ca este criza, si incercam temporar o reducere a salariilor. Asta a fost gandirea atunci
  • Ne-am asumat niste masuri grele pentru a reveni pe crestere economica. In 2010 am ajuns in situatia in care nu ne mai dadea nimeni bani pe mai mult de trei luni, pentru ca eram o tara destabilizata macroeconomic. Solutia aceasta a facut ca, odata aplicata in 2010, sa trecem pe crestere economica in 2012
  • (O. Hoandra: Nu-i aveti pe constiinta pe bebelusii care au murit la Giulesti?) Dle Hoandra, sunteti de un penibil incredibil
  • Cu inchiderea spitalelor... cred ca s-au inchis circa 50 de spitale, nu mai stiu exact cifra. Stiti cum au fost selectate de Ministerul Sanatatii? Spitale in care daca ajungea omul nu aveau ce sa-i faca, si din lipsa de echipamente si din lipsa de cadre medicale. Aceste spitale fara dotare erau spitale in care omul nu avea nicio sansa, se amagea ca a ajuns la spital si va primi asistenta. S-a decis tranformarea lor in azile de batrani, cu un punct de interventie, si in schimb achizitionam salvari, elicoptere, sa-i ducem in spitalele mari, care ai capacitatea sa-i salveze
  • Avem prea multi asistati sociali, plus bugetari, pe care aia doua milioane de oameni care produc trebuie sa-i finanteze. Raman un adversar al ideii ca prima grija a statului trebuie sa fie asistenta sociala in loc sa fie crearea locurilor de munca
  • (I. Leca: Care e cea mai mare realizare?) In primul rand, las un stat de drept foarte puternic. Justitia are foarte multe probleme, vedeti cate blocaje la restituiri au fost in justitie. S-a facut un salt urias din 2004 pana in 2014, dar cine crede ca nu mai e nimic de facut se insala. Nimeni nu spune ca justitia si SRI sunt perfecte
  • (I. Leca: Va mai e sila de cei trei - Stanciu, Kovesi, Coldea?) Mi-e sila sa dau telefon, nu de ei. Mi-e sila sa sun, sa vorbesc. Da, imi mentin afirmatia
  • (O. Hoandra: Care sunt marile proiecte din acesti 10 ani, care s-au si materializat?) Eu am cerut tot timpul sa se faca, oricarui premier, nu numai lui Boc. Presedintele are o certa legitimitate, care vine din vot, si atunci e bine sa se adreseze public, sa spuna ce considera ca e bine si ce nu. Sa imi aratati cati km de autostrada in 3 ani a contractat Guvernul Ponta, ca de terminat nu a terminat niciunul, si cati km de autostrada a contractat Guvernul Boc in 3 ani si 4 luni. Macar Boc a lasat 300 km de autostrada, de pe urma lui Ponta nu stiu ce o sa ramana
  • Apoi, faptul ca Romania este mult mai sigura din punct de vedere militar. (O. Hoandra: Pentru ca am intrat in NATO) Daca nu-mi dati si mie credit pentru asta...
  • (In studio vine Rares Bogdan - n.red.)
  • Dl. Rares Bogdan, eu nu am jignit pana nu am fost jignit.
  • Democratie inseamna respectarea Constitiei. Numai niste mameluci politici au putut gandi : "Sta prost in sondaje, il schimbam".
  • Rares Bogdan: Ati stiut ce se intampla la ANRP?
  • Basescu: Ati dat-o in patima d eface propaganda.Cum va imaginati ca as fi stiut si nu se intampla nimic. Atat informatie aveam. In 2010 a venit la mine dna Udrea si mi-a spus ca in lumea politica se vorbeste foarte mult de ANRP. Am chemat institutiile abilitate sa faca cercetari.
  • Rares Bogdan: Sustineti in continuare afirmatia cu ofiterii acoperiti?
  • Basescu: Sustin categoric ca nu s-a respectat Constitutia Romaniei din 91 care spunea ca magistratii nu pot fi recrutati. Dupa ce am ajuns presedinte am cerut institutiilor sa renunte la ofiterii acoperiti din Justitie. Ce s-a intamplat, nu stiu.
  • La dna Bica - si de asta mi-am permis sa spun ca dna Bica nu a luat spaga, si prin ricoseu mi-am permis sa spun ca nici dl Horia Georgescu - am inteles ca dupa evaluarea expertului, terenul d ela Plumbuita costa 280 euro / metrul patrat. Am cautat si eu,la notari pt anul 2010-2011. Acela este pretul pt care satul isi incasaza statul taxele. La Plumbuita era 485 euro, pentru 2011.
  • Ei nu sunt arestati pentru ca sunt vinovati. Judecatorii care au decis arestarea nu au decis ca sunt vinovati, ci ca este necesar arestul preventiv pentru a nu se distruge probe.
  • Rares Bogdan: Eu nu mint.
  • Basescu: Vreti sa va dau exemple?
  • Nu cred ca se impune arestul preventiv. Asa cum au fost judecati altii in libertate si condamnati - o lista intreaga...
  • Sa nu credeti ca a existat un caz in care sa fi stiut ca am un omcoruptt pe langa mine si sa il fi tinut.
  • Dl Rares Bogdan, cand a fost arestat fratele meu credeti ca s-au temut de ceva, atunci de ce s-ar fi temut in alte cazuri.
  • R. Bogdan: Ati facut vreo presiune in cazul Nastase?
  • Basescu: Este ridicola intrebarea.

Despre serviciile secrete

  • Mie serviciile mi-au fost extrem de utile, si au ramas foarte puternice. Este un lucru exceptional (ca sunt puternice - n.red.) Insa avand in vedere cat de puternice sunt, trebuie instituit un control mult mai bun.
  • In orice tara civilizata, cotrolul serviciilor il face Parlamentul. Problema e ce atributii dai comisiei de control pt servicii din Parlament, ca daca sunt ca acum vin serviciile si le rad in nas.
  • Este extrem de important ca, prin modificarea legislatiei, serviciile secrete sa fie controlate.
  • Serviciile secrete trebuiesc controlate prin lege.
  • In 2006 am trimis la Parlament tot setul pentru serviciile secrete. Nimeni nu a vrut sa le ia in dezbatere.
  • Dl Rares Bogdan, cand vorbiti de dl Iohannis, constatati ca nu are atributiuni, cand vorbiti de mine, spuneti ca l-am facut pe toate.
  • Dl. Rares Bogdan, v-am declarat eu vreodata ca ma ocup de anchete? ca am treaba cu dl Cocos? E o problema ca eu am facut revelionul cu cineva, si nu e nicio problema ca dvs v-ati petrecut zile si nopti cu dl Vanghele.

Despre Republica Moldova

  • Prin telefon intervine Cozmin Gusa - n.red.
  • Basescu: Ma, Cozmine, orice cifra inmultita cu zero e zero.
  • C. Gusa: Pe plan intern, v-ati propus reforma clasei politice si a Parlamentului. A rezultat o clasa politica alambicata si acelasi numar de parlamentari. Din punct de vedere personal, avem un presedinte Basescu la final de mandat in care apropiatii sai si cei din familia sa sunt suspecti, prigoniti. O romanie intr-un declin institutional nu este ceea ce mi-am dorit in 2004 cand am fost alaturi de presedintele Basescu sa scap de mafie. Acum mafia nu mai este doar portocalie.
  • Traian Basescu: Eu nu am avut prieteni jurnalisti.
  • Dumneavoastra credeti ca pentru mine este vreo deosebire intre ce este aici si Antena 3, intre ce am vazut in seara asta aici.
  • Catre Rares Bogdan - Incepeti toate emisiune cu un speech si tinandu-va invitatii in studiu si vorbind marele guru Rares Bogdan, asemenea lui Gadea, si nu ma mai interesati.
  • (Este un esec R. Moldova?) Basescu: Se poate transforma intr-un esec. Resping total analiza lui Gusa. Este un urechist, un analist foarte slab.
  • (Hoandra: Deci am pierdut Moldova?) Basescu: Pentru mine neimplicarea in momentul formarii guvernului de la Chisinau e un indicator al pierderii Moldova. Dupa cazul Ucraina, UE nu se va mai extinde in est, Balcanii sunt ultima extindere.
  • Rares Bogdan: Ati fost cu dl Cocos si cu dna Udrea in Qatar sau Dubai in perioada mandatului?
  • T. Basescu: Mintiti. Lansati informatii false.
  • Hoandra: Mai putem face pt Moldova?
  • Basescu: Intrebati-l pe dl Iohannis. Moldova mai poate ajunge in UE doar prin unirea cu Romania. Altfel nu mai poate.
  • Am facut aceasat afirmatie privind la ce face Moscova, care nu va da drumul nici Moldovei, nici Ucrainei catre UE.
  • Situatia Moldovei s-a schimbat radical dupa Ucraina.
  • Dl Guse, cred ca dvs intelegeti prin reforme intoarcerea tarii pe dos. In anii astia s-au facut 4 coduri penru justitie. Aveti o noua lege a pensiilor, care au asezat pensiile in functie de contributie, avem o lege a salarizarii, care e tot o lege structurala.
  • Clasa politica este distrusa de eroarea introducerii votului uninominal, pe care l-am sustinut si fapt pe care mi-l asum. Pe urma s-a facut compensat si avem Parlamentul pe care il avem.
  • Ca e vorba de reforme, in Romania s-a liberalizat piata fortei de munca, fapt ce a redus la maxim somajul. E alta reforma extrem de importanta pe care state mari din UE nu au reusit sa o faca.
  • R. Bogdan: Ati fost informat de jaful de la Loterie?
  • Basescu: Dl Rares Bogdan, chiar credeti ca puteti impinge lucrurile atat de parte. 
  • R. Bogdan: Dar de finantarea campaniei din 2009? Stiati ca a fost partial finantat din bani de la Microsoft.
  • Basescu: Datele despre finantarea campaniei sunt in Monitorul Oficial. Nu stiu de asa ceva (acuzatiile privind finantarea de la Microsoft).
  • T. Hoadra: Sper sa mai veniti la noi.
  • T. Basescu: De ce nu, nu mi-am dorit mult sa ajung la Antena 3, daca nu s-a putut, am venit la Realitatea.






















23465 vizualizari

  • +85 (115 voturi)    
    ha (Vineri, 17 aprilie 2015, 21:36)

    I [utilizator]

    Băsescu cu niște hiene la tv. Hienele nu fac față.
    • +74 (110 voturi)    
      da ! (Vineri, 17 aprilie 2015, 23:27)

      novator [utilizator] i-a raspuns lui I

      Base este imbatabil.
      Emisiunea ne-a mai aratat si lipsa crasa de profesionalism a unora care se declara "jurnalisti" si care s-au dovedit a fi doar niste bieti barfitori, naclaiti in cancan-uri de vodevil.

      Cand il ai pe presedintele care a condus tara timp de zece ani in care a fost si criza economica si "primavara araba" si razboiul din Ukraina cu implicatie majora pentru Moldova, tu intrebi despre Udrea, Cocos sau Bica, inseamna ca ai grave probleme de perceptie a realitatilor.

      Pacat ! S-a pierdut un moment important in care am fi putut afla niste informatii care ne privesc direct.
      Cristoiu, cu toate ca nu il simpatizez, cred ca ar fi realizat un interviu adevarat.

      Oamenii astia nu inteleg ca Base, daca este atacat, este in elementul lui ?
      Asta a demonstrat si in seara asta. Crucisetorul Basescu, ataca si scufunda !
      • +55 (83 voturi)    
        Cel mai bun talkshow in ani! (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 0:24)

        EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui novator

        Basescu a fost genial, a facut praf 7 combatanti asa-zisi jurnalisti sau analisti fara efort. Ci argumente, fara osteneala. Omul asta e o adevarata sursa de politica adevarata, cum n-avem in Romania! Felicitari! Va votam oricum, acum cu atat mai mult!
        • -31 (45 voturi)    
          l-au facut praf intrebarile !! (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 8:17)

          lili [anonim] i-a raspuns lui EdwardEugene

          De la intrebarile puse pe tava de Cristoiu la B1 TV la intrebarile astora de la Realitatea TV a fost evident ca lui Basescu nu i-a ramas decat sa jigneasca, a jignit si a batut campiii, delireaza, nu cred ca mai este sanatos la cap!
          De frica ca ar putea ajunge si el la beciul domnesc, Basescu a ajuns sa atace tot, sa jigneasca tot, sa iasa zi de zi pe Facebook atacand furibund "statul de drept puternic" pe care si aseara a sustinut ca l-a lasat!
          Disperarea l-a adus la Realitatea TV, in gura lupilor care i-au pus intrebarile pe care orice roman i le-ar fi pus, iar Basescu in loc de raspunsuri i-a jignit la fiecare raspuns!
          Rusine, o rusine de fost presedinte, care NU lasa in urma lui nimic, numai hotii si fosti acoliti anchetati pentru furturi de miliarde de Euro din banii publici, in timp ce milioanele de romani traiesc in cea mai saraca tara a UE!
          Mi-a placut raspunsul la intrebarea: care-i cea mai mare realizare, la care Basescu a spus ca "las in urma un stat de drept foarte puternic", adica el a lasat un stat de drept puternic pe care il ataca zi de zi pe Facebook de cand "statul asta de drept" a indraznit dupa plecarea lui de la Cotroceni s-o bage la arest preventiv cu WC turcesc pe protejata lui, E Udrea!!!
          Ce tupeu, ce mizerie de individ!
          Iar raspunsul la intrebarea: care sunt marile proiecte MATERIALIZATE in acesti 10 ani", din nou Basescu a luat-o pe aratura atacand guvernul Ponta, dar fara nici un raspuns privind "maretele realizari" materializate in cei 10 ani de mandat Basescu!
          Bravo Realitatea TV, nu ma uit la post, nu am vazut interviul, il voi cauta sa-l vad, dar va felicit!
          Sper sa-l vad acum pe Basescu si la "prietenii lui de opinii" de la Antena 3, intr-o seara in care alaturi de Gadea si Ciuvica sa-l vedem facand praf DNA, SRI, pe Codruta si pe Coldea!
          Ce rusine, ce jos a ajuns acest individ periculos, ce ghinion a avut Romania sa aiba asemenea specimen timp de 10 ani in fruntea tarii!
          Succes DNA, succes SRI, la puscarie cu TOTI penalii!
          • +23 (33 voturi)    
            Lilisor, de ce scrii atat de mult? (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 13:24)

            EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui lili

            Esti nervoasa? Te inteleg. Dupa evolutia stelara a lui Traian Basescu care i-a bagat sub masa pe toti 7 jurnalisti in frunte cu Gusa si Rares Bogdan, pe tot esicherul politic exista doar un politician. Traian Basescu. Restul, sunt inutili, incepand cu turistul Iohannis si terminand cu jigodia de Ponta...
            • -9 (19 voturi)    
              Cum va place ce scrie Andreea Pora?! (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 14:48)

              lili [anonim] i-a raspuns lui EdwardEugene

              Andreea Pora, va vine sa credeti ca scrie asa ceva despre T Basescu?!
              http://www.revista22.ro/marea-sila-de-basescu-54907.html

              Sau poate va place cum scrie un alt "basist" Andrei Cornea?!
              http://www.revista22.ro/noua-alianta-basescu--voiculescu-54906.html

              Succes DNA, succes SRI, la puscarie cu penalii si acolitii penali ai lui T Basescu !
        • -5 (11 voturi)    
          Ciorovaiala anului (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 12:44)

          Nickson [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

          A fost o ciorovaiala plictisitoare intre 7 papagali (unul din ei a sarit ca un catel dresat la ordinul stapanului tocmai de la Snagov !) si un batran obosit, care priveste neputincios cum sub ochii sai se naruie tot ce a cladit el in peste 10 ani. Imi pare rau ca veteranul asa si nu a inteles ca nu doar materialele de constructie alese de el au fost de o calitate f. proasta, ci si proiectul a fost unul gresit (asta daca a avut vre-un proiect).
        • 0 (0 voturi)    
          o parere (Luni, 20 aprilie 2015, 15:53)

          rockerul [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

          Asa trebuie sa reactioneze un om politic incoltit cu acuze fara temei , cu presupuneri din auzite , cu inventii si chiar minciuni . S-au facut de ras , e clar ca au incercat sa execute o comanda ... Tipul asta este un mare politician si constat pe zi ce trece ca altul nu avem asa puternic si inteligent . Ca orice om are greselile sale sau afinitatile sale care nu pot place tuturor , nici mie nu imi mai place de el , dar cand vad manjirea asta cu fecale in direct , 7 la 1 , nu pot fi de acord , chiar din contra , ma bucur ca a dat cu ei de pamant . Altfel este un batranel care nu mai are ce sa faca politic . Sau se tem toti de el pt ca a fost si ar mai putea fi cel mai bun ?
      • -34 (48 voturi)    
        Bica a fost arestata la ordinele lui Basescu (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 0:45)

        dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui novator

        Alina Bica a fost arestata de DNA la ordinele lui Basescu, influentat de Elena Udrea. Acum cind Bica a tras-o dupa ea la puscarie pe protejata sa si el insusi este in pericol de a ajunge dupa gratii, Basescu a inceput sa-i ia apararea lui Bica incercind sa convinga oamenii ca scurgerile de informatii referitoare la neregulile savirsite de Bica, pe care la vremea arestarii Basescu insusi, presedinte fiind, le directionase catre ziare, nu s-ar verifica.

        Citat Traian Basescu: "La dna Bica - si de asta mi-am permis sa spun ca dna Bica nu a luat spaga, si prin ricoseu mi-am permis sa spun ca nici dl Horia Georgescu - am inteles ca dupa evaluarea expertului, terenul d ela Plumbuita costa 280 euro / metrul patrat. Am cautat si eu,la notari pt anul 2010-2011. Acela este pretul pt care satul isi incasaza statul taxele. La Plumbuita era 485 euro, pentru 2011."
        • +36 (40 voturi)    
          dumitrica ! (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 7:51)

          novator [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          Daca ai probe despre procurori care fac arestari la ordinul lui Base, esti obligat sa le prerzinti organelor de cercetare altfel, esti pasibil de pedeapsa pentru tainuire sau complicitate.

          Daca nu ai astfel de probe, inseamna ca esti un biet postac mincinos.

          Astept cu interes, plangerea pe care o vei face impotrive lui Base, pentru trafic de influenta in cazul Bica.
      • +21 (29 voturi)    
        Are dreptate (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 6:54)

        Bota Flaviu [anonim] i-a raspuns lui novator

        Referitor la Moldova, Băsescu are dreptate. Pe lângă linia roşie pe care ruşii nu acceptă să se treacă, există şi problema economică. Pentru a ierarhiza un grup de ţări din punct de vedere economic se utilizează indicatorul PIB /locuitor. Republica Moldova se găseşte pe ultimul loc în Europa cu un PIB / locuitor de 4670 $, iar România se găseşte pe penultimul loc în UE (locul 27) şi locul 36 în Europa, cu un PIB / locuitor de 7200 € (aproape dublu).
        UE a făcut o mare greşeală cu primirea României şi Bulgariei, ţări cu o economii foarte slabe şi nu o vor repeta!
        • +15 (15 voturi)    
          sunt situatii, in istorie,..... (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 11:37)

          novator [utilizator] i-a raspuns lui Bota Flaviu

          .....cand factorul economic trebuie trecut in planul doi.
          Delasarea, ignoranta, calculul economic stupid si lipsa de viziune a politicienilor UE, ne-a adus in situatia actuala.

          Daca putinistanul, ranit in amorul propriu de "mare putere", va porni razboiul, toate calculele despre PIB si locul in ierarhia europeana vor fi fix.....nimic.

          Poate ca nu toata lumea a sesizat dar Base a spus-o si a repetat-o de mai multe ori ca in momentul de fata, singura modalitate pentru Moldova de a intra in UE, este unirea cu Romania iar daca "jurnalistii" de vodevil nu ar fi schimbat prosteste discutia, interesati mai mult de chilotii lui Udrea, Base era gata gata sa spuna si varianta pentru Ukraina, nu visata de el ci cea adevarata si discutata in ultima perioada a mandatului, atunci cand cei care radeau tamp de Base cand a spus, acum 10 ani, ca Marea Neagra nu este lac rusesc, si-au dat seama de cata dreptate a avut.

          Pacat de vremea pierduta in acea emisiune, in care evenimentele imoprtante au fost ignorate de catre niste pitici microfonisti care, fara sa vrea, si-au aratat "valoarea".
          Cred ca baba Floarea, barfitoarea din Obor, ar fi pus intrebari mai obiective.
          • 0 (0 voturi)    
            doar un pensionar (Miercuri, 22 aprilie 2015, 13:12)

            Cryssy [anonim] i-a raspuns lui novator

            sti care e singura problema. pe majoritatea dintre romani ne doare in cuur de ce are de spus Basescu despre Ukraina, ca oricum nu il luam in serios. din fericire pt Romania, Basescu e acum un pensionar. caterinca cu chilotii lui Udrea e mult mai interesanta.
    • -32 (64 voturi)    
      Basescu: "DNA e bun daca lucreaza pt. mine" (Vineri, 17 aprilie 2015, 23:31)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui I

      Cind oamenii pusi in functii de Basescu aratau cit ii sunt de utili, facind dosare si arestind la comanda persoane indicate de fostul presedinte, acesta ii lauda. Acum, odata cu schimbarea sefului statului, Basescu este deranjat, si nu se fereste sa o spuna deschis (vezi citatul), ca aceia care pina anul trecut lucrau pentru el au inceput sa faca acelasi lucru in folosul lui Klaus Iohannis.

      Citat Traian Basescu: "Am momente in care mi se pare ca, dupa instalarea noului presedinte Iohannis, oameni pe care i-am pus in functii incearca sa arate cat sunt de utili si noii puteri, iar asta ma deranjeaza si reactionez la acest lucru"
      • +32 (38 voturi)    
        Pe bune? Si cand l-au saltat pe frasu lucra pt el? (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 9:29)

        Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Degeaba toti bugetari puturosi, incompetenti, acri si corupti ce-l urasc pt ca le-a taiat salariile ce nu le meritau incearca sa-l manjeasca, o sa ramana respectat pt ce a reusit sa faca.
        Iar de bugetarii imi pare rau ca nu v-a dat pe jumatate afara!
    • +3 (3 voturi)    
      Emisiune (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 11:55)

      Costea Nicu [anonim] i-a raspuns lui I

      Unde se poate vedea aceasta emisiune?
      • +3 (3 voturi)    
        Youtube (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 17:40)

        Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Costea Nicu

        https://www.youtube.com/watch?v=Hkenn_Xsus4
    • -2 (8 voturi)    
      Domnule Basescu (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 12:00)

      andreitr [utilizator] i-a raspuns lui I

      Cine doriti dumneavoastra sa controleze serviciile secrete? PSD-ul si Ghita?
      Pe langa faptul ca ati facut un exercitiu de imaginatie cel putin stupid cand vi l-ati inchipuit pe generalul Coldea adus "de urechi" la parlament....
    • +18 (18 voturi)    
      Hiene? (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 12:08)

      Sarang [utilizator] i-a raspuns lui I

      Maidanezi, vrei sa zici. Incompetenti si furiosi de propria lor micime.Se vedea pe fata lor. Niste neica nimeni care s-au pus cu cine nu trebuie. Jenant, iar Basescu jubila, era in elementul lui.
    • +22 (22 voturi)    
      de aceea a fost "invitat" Rares Bogdan (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 13:10)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui I

      Invitat de manager, printr-un telefon, urgent ca Basescu șterge cu ăia pe jos. Nici nu mai putea bietul Rareș sa respire, a intrat ca furtuna in studio.
    • +18 (18 voturi)    
      Reality show (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 16:46)

      dani [anonim] i-a raspuns lui I

      Intr-o tara normala, cu televiziuni si moderatori care respecta regulile jurnalismului, o astfel de emisiune n-ar fi avut loc. Daca scopul Realitatea TV a fost sa-l faca praf pe fostul presedinte, atunci n-a reusit. Daca scopul a fost rating-ul ridicat al unui post TV care se afla de o vreme in insolventa, atunci probabil ca da, pentru cele doua ore de ieri. Patetism, lipsa de profesionalism in redactarea si adresarea intrebarilor, lipsa de respect fata de interlocutor, documentare slabuta si intrebari in cascada, care nu-si asteapta raspunsul si sunt, aparent, puse "din casca". Ne intereseaza, ca telespectatori, sa aflam ce s-a realizat si ce nu, in "epoca Basescu". Ne intereseaza mai putin sau deloc ce umori au moderatorii Realitatii si ce lectii au de dat patronii acestui post TV. Comparand cu o emisiune de acest tip la un post TV german, pot sa spun ca am avut senzatia de derizoriu, in ce priveste regulile meseriei aplicate pe post.
    • +3 (3 voturi)    
      Basescu e un tip inteligent....i-a bagat in cofa.. (Duminică, 19 aprilie 2015, 22:39)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui I

      ..pe"realistii tv,"....care a devin noua "antena 3".
  • +69 (79 voturi)    
    ? (Vineri, 17 aprilie 2015, 21:37)

    I [utilizator]

    cine e Hoandă ăsta? si el deabia se abtine sa nu randa la prostiile pe care le spune.
    • +60 (74 voturi)    
      ARE DREPTATE BASE (Vineri, 17 aprilie 2015, 22:33)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui I

      Hoanda este un infantil, adunat de pe prin Cluj, iar don profesor a fost si este un neica nimeni care a pacalit viata!
    • +55 (63 voturi)    
      hoandra (Vineri, 17 aprilie 2015, 22:57)

      the [utilizator] i-a raspuns lui I

      e un impostor cu rubrica.
    • +36 (38 voturi)    
      Un amic al caloriferului cultural Marga. (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 9:31)

      Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui I

      Cine se aseamana se aduna.
  • -40 (64 voturi)    
    Adica ai vrea, Basele ... (Vineri, 17 aprilie 2015, 21:55)

    Marse [anonim]

    ... ca ei sa-ti execute dispozitiile, fapt oricum ilegal si pe vremea cand erai presedinte. Ma bucur ca nu mai esti, mah, 7 ani cu executare ...
  • +56 (74 voturi)    
    :) (Vineri, 17 aprilie 2015, 22:02)

    I [utilizator]

    a mai venit o hiena. Au vazut ca nu fac fata si l-au chemat pe ala de langa copil (declaratia lui) ca sa vina sa muste la Base. Ca Base e de vina pentru tot :))
    • +13 (13 voturi)    
      a mai venit un papagal (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 12:54)

      Nickson [utilizator] i-a raspuns lui I

      Hiena este un animal inteligent, papagalul de casa al lui Cozmin Gita (sau Sebastian Gusa - mereu confund aceste doua personaje caraghioase) reproduce doar ceea ce aude de la stapan.
  • +39 (45 voturi)    
    Hotnews (Vineri, 17 aprilie 2015, 22:16)

    Je__ [utilizator]

    Puneti si intrebarile moderatorilor.
  • -34 (64 voturi)    
    m-am lamurit (Vineri, 17 aprilie 2015, 22:41)

    Udrea [anonim]

    e clar omul este indragostit de Udrea...a ajuns o rusine de om.
  • -26 (54 voturi)    
    ce miloși pe-aici (Vineri, 17 aprilie 2015, 23:13)

    ploiesteanu [utilizator]

    de sireacu Băsescu. Ziariștii hiene, Băse un sfânt. Hi, hi !
    • +49 (59 voturi)    
      da (Vineri, 17 aprilie 2015, 23:36)

      I [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      ziaristii hiene pentru ca atacau unii peste altii, fara sa astepte raspuns, pentru ca ei intrebau ca sa lanseze minciuni nu ca sa astepte raspuns. Pana la urma 5-6 hiene din astea sau cati au fost, nu au reusit nimic. A mai intrat si ala prin telefon, mai trebuiau sa mai cheme vreo 10, poate poate.

      Iar ca Base e un sfânt, asta ai spus-o tu! deci nu pot fi eu vinovat de ce spui tu, nu? :))
      • +1 (5 voturi)    
        Hiene? Astia?! (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 14:49)

        Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui I

        Sa mearga frate la Antena 3, vicecampionii mondiali.... Atunci sa-l vedem.
        • -1 (1 vot)    
          N-are sânge-n instalație (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 23:36)

          ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

          îl "face" răspopitu' din vorbe. Bine, nici băieții ăia răi n-au nici un Dumnezeu, singurul lor scop e să-l cânte pe varan, să dea în Băsescu și tot ce înseamnă guvernarea lui și să-l scoată din pușcărie pe Voiculescu. Cum dracu au ajuns ăștia mari jiariști premiați !?
    • +30 (30 voturi)    
      exakt (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 9:47)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      nici io n'o puteam zice mai bine.
      hiene, adevarat.
      ataca in haita. se indeamna unul pe altul, se intrec in prostie si cruzime.

      exakt ca la latrina 3, cand prindeau cate unul si'l puneau la foc incrucisat cu intreg panelul.

      le'a zis'o bine, base, la sfarsit: "mi-am dorit mult sa ajung la Antena 3, daca nu s-a putut, am venit la Realitatea."

      tot una. same sh...
  • +61 (75 voturi)    
    Forta Base! (Vineri, 17 aprilie 2015, 23:17)

    Hohey [utilizator]

    Cred ca Base se antreneaza intens pentru Antena 3 si RTV :)
    Daca mai statea putin in emisiune, ajungea si Gidea & Ciutacu (la cererea lui Gusa) :)
    • -13 (21 voturi)    
      normal (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 5:30)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Hohey

      Se antreneaza sa joace acasa, in noua casa. Victime: Udrea si Voiculescu. Aparatori: Basescu si Gadea. De vina: toata lumea + starea vremii
  • +57 (67 voturi)    
    jalnic comportament ........ (Vineri, 17 aprilie 2015, 23:22)

    mnicku [anonim]

    toti trag ca prostii ...... mai sa-l omoare si tot nu au reusit nimic.

    Nu ca Basescu a fost perfect insa ce au cerut aia au primit. In loc sa fie o discutie inteligenta a iesit un talmes balmes.
  • -32 (38 voturi)    
    no, si ce? (Vineri, 17 aprilie 2015, 23:26)

    Codruta N [utilizator]

    Adica ar trebui sa NU fie utili? :O
    Adica persoane platite din bani PUBLICI trebuie sa fie "utili" unor PERSOANE? nu Statului - adica acela care ii plateste?
    Misto mentalitate de feudal - tipic Base! :P
    • +37 (39 voturi)    
      pai deocamdata astia sunt utili lu Ghita parca (Vineri, 17 aprilie 2015, 23:39)

      doru coru [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

      Iti dau dreptate dar incearca sa privesti si din capatul celalat al tevii. Adica ziaristii lu peste au fost vre-o data utili PUBLICULUI sau unor persoane ? Eu zic ca stii raspunsul. Daca nu , esti un latrinist ...
      • -17 (23 voturi)    
        pai ce? (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 2:42)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui doru coru

        De "ziaristi" era vorba? Ce? el a NUMIT pe functii ziaristi???
        A putut sa "numeasca" cel mult persoane pe functii PUBLICE - care NU erau obligati sa fie slugile lui (asa cum isi imagineaza) ci trebuiau sa lucreze in interesul PUBLIC, nu al lui personal!! Foarte bine, daca sunt "utili" - ar fi trebuit sa platim personaje inutile? sau utile unei singure alte persoane??

        Car despre chestia cu "latrinistii" - asta e pur si simplu limbaj de lemn "basist"! :P
  • +53 (65 voturi)    
    Din pacate pentru noi! (Vineri, 17 aprilie 2015, 23:30)

    mfilip91 [utilizator]

    Am mai spus: Din pacate pentru noi, nu am avut, nu avem si nu se intrezareste sa avem un presedinte sau om de stat de talia presedintelui Basescu! Incercati sa comparati prestatia de azi a presedintelui Basescu cu raspunspunsurile monosilabice sau tacerea actualului presdinte.
    • -17 (27 voturi)    
      Si cu ce folos? Daca facea Unirea, da, (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 0:26)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui mfilip91

      raminea in istorie. Dar n-a folosit ideea decit ca discurs politic. N-a intreprins nimic ferm. Doar fum si neputinta. Cinism. aservire si saracie. Si coruptia clicii conducatoare ca in tarile africane.

      Nu Moldova trebuia sa ceara unirea, ci noi trebuia si trebuie sa ne revendicam teritoriile.
      • +12 (12 voturi)    
        Nu poti revendica teritoriile (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 13:24)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui D-or

        e prima conditie impusa la intrarea in UE.
        Nu poti face unirea daca moldovenii nu vor. Dragoste cu forta?
        A fost un moment oportun dupa '90 dar nici atunci nu vroiau, ca "Rusia ne da gaze si petrol"...
        Acum e prea tirziu, intradevar.
        • 0 (0 voturi)    
          Ba da! Alta cale nici nu exista. Fatalistule (Duminică, 19 aprilie 2015, 18:49)

          D-or [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

          Toate idealurile, obiectivele trebuie ierarhizate.

          Chestiunile teritoriale au bataie lunga, pe mii de ani. Din perspectiva lor, toate celelalte motivatii si aspecte conjuncturale dispar.

          Ce importanta are ca, la un anumit moment, sub influenta manipularii sau a unor santaje vremelnice, populatia ezita?

          Obiectivul teritorial trebuie urmarit pro-activ, prioritar si permanent, chiar cu asumarea riscurilor.
          Valabil si pentru Bucovina si Odessa.

          Niciodata nu avem dreptul sa abandonam, sa zicem "prea tirziu".

          Cit despre UE, totul trebuie sa fie negociabil si revizuibil. Pozitia noastra care a fost? Chiar ar fi necesar un raspuns public, cu nume si date.
    • +33 (39 voturi)    
      Se vede omul umblat prin lume (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 1:54)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui mfilip91

      Băsescu a avut ocazia să vadă încă de pe vremea lui Ceaușescu modul în care funcționează țările civilizate. Pe vremea când justiția nu îndrăznea să se atingă de niciun politician, a sprijinit justiția.

      Acum, când justiția taie și spânzură, Băsescu e printre puținii care înțeleg că judecătorul și proicurorul nu trebuie să facă echipă împotriva acuzatului, cum era pe vremea lui Ceaușescu.

      Din păcate, puțini dintre cei care înțeleg că Băsescu are dreptate mai sunt astăzi în România.
  • -24 (42 voturi)    
    Parca e o televiziune prea mica (Vineri, 17 aprilie 2015, 23:31)

    a-politic [utilizator]

    Asa au aratat si cand i-au gazduit pe cei doi candidati la presedintie, si la fel au aratat si astazi. Au lasat senzatia ca nu s-au putut ridica la standardul de calitate pe care il cerea momentul. Ma uitam la emisiune si imi trecea prin gand imaginea tribunalului ad-hoc de la Targoviste din 1989. Iar Basescu, lasand la o parte aroganta si insultele cu care ne-a obisnuit, facea balet printre subiectele unde nu avea controlul jucand pe cartea nestiintei, vezi intrebarile despre Cocos sau existenta inchisorilor secrete CIA pe teritoriul Romaniei. Presedinte jucator, cu informatile potrivite in biroul prezidential, dar total nestiutor despre coruptia din tabara proprie, sigur ca da.
    Poate peste un an, doi, o sa se poata discuta fara patima despre ce a facut si ce n-a facut. De data asta, Realitatea - ca de obicei - alearga dupa rating, iar Basescu - ca de obicei - nu-si recunoaste niciun esec.
    • +39 (45 voturi)    
      rock (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 0:23)

      TLiviu [utilizator] i-a raspuns lui a-politic

      tu la ce interviu te -ai uitat? de cateva ori a recunoscut esecuri , chiar asa sa minti? rusinica .Basescu a fost mare in seara asta






      ,
      • -11 (25 voturi)    
        La acelasi interviu ne-am uitat amandoi (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 1:22)

        a-politic [utilizator] i-a raspuns lui TLiviu

        Sunt de mult timp pe siteul asta dar niciodata nu mi-am luat o caruta de minusuri doar pentru ca am indraznit sa spun ceva negativ de Presedinte. Asta spune multe. Nu am negat niciodata ca Basescu a fost cel mai bun presedinte pe care l-a avut Romania dupa 90, insa daca tu si altii credeti ca este Alba ca Zapada sau ca o sa fie canonizat de BOR va inselati amarnic, iar asta s-a vazut inclusiv la interviul pe care l-am urmarit amandoi in seara asta (asta daca ai un dram de discernamant). Basescu este mare din cauza "valorilor" din presa si din politica zilelor noastre, dar pentru cine se mai uita si in afara granitelor in ambele domenii dimensiunie se schimba. Si apropos, e pacat ca primesc minusuri tocmai de la oameni care scriu cum scrii tu. Respecta-ti limba inainte sa iti expui fanatismele pe un site public.
        • +18 (28 voturi)    
          Oare? (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 2:30)

          Hohey [utilizator] i-a raspuns lui a-politic

          Basescu stia de coruptie si nu a facut nimic in primul mandat. In al doilea nu a avut incotro, caci risca sa nu mai vina bani de la UE. Totusi, nu s-a opus declansarii luptei anticoruptie, asa cum a incercat USL-ul in vara lui 2012. Faptul ca acum critica actiuni ale DNA nu insemna ca s-a razgindit. Cred ca defilarile cu oameni incatusati nu insemna neaparat ca avem o justitie independenta si eficienta. DNA-ul poate sa isi faca treaba si daca ii scoate pe anchetati pe usa din dos fara spectatori. Faptul ca exista suspiciuni ca se fac presiuni prin arestare (vezi cazul fiului lui Cocos abuzat in arest) nu prea este in avantajul unei justitii corecte. Ma intreb ce au pazit serviciile secrete in tot acesti ani in care s-a furat pe rupte, Ce au pazit acoperitii? Nu au produs nici o proba? Nici o dovada? Nu cred ca o justitie adevarata insemna sa dovedesti o infractiune doar prin constringerea inculpatului sa o recunoasca si sa toarne la rindul lui. Nu am auzit ca de cind a plecat Basescu de la Cotroceni (asta daca credem ca el tinea justitia in loc) sa fi avut loc flagranturi sau actiuni spectaculoase de prindere asupra faptei a vreunui om politic sau afacerist important...

          In plus, pina acum nu a aparut pe scena nici un oficial din justitie sau de altundeva care sa produca dovezi, sau macar sa-l acuze pe Basescu ca ar fi intervenit in mersul justitiei...desi toti insinueaza acest lucru, mai ales legat de coana Udrea...
          • -10 (12 voturi)    
            sunt de acord cu ce spuneti.. (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 8:32)

            lili [anonim] i-a raspuns lui Hohey

            Numai ca nu forma conteaza, ca-i plimba pe inculpatii penali cu catuse prin fata camerelor avide de asemenea scene(a-propos, ii este afectata imaginea "imaculata" a E Udrea. o vede poporul cu catuse ca pe o hoata ordinara, asta-i doare pe ei?!), important este FONDUL, ca abia AZI DUPA plecarea lui T Basescu de la Cotroceni justitia lui "libera si independenta" s-a atins de marii penali care au furat MULTE sute de milioane de Euro, poate chiar miliarde de Euro, in timp ce majoritatea romanilor traiesc in saracie lucie!
            Iar T Basescu a stiut de aceasta coruptie, asa cum spuneti!
            Asta-i grav, ca a tolerat aceasta coruptie, fara sa faca nimic in ceea ce-i priveste pe acolitii corupti ce colcaiau in jurul lui si cred ca inca nu este totul la vedere, cred ca vor mai urma alte cazuri de multe milioane, trebuie sa apara dosarul EADS, daca Germania nu se va opune, se pare ca si pe acolo sunt nume grele implicate in dosar..
            Oricum, T Basescu este jalnic, chiar si fostii "basisti" care l-au apeciat nu-l mai inteleg si il critica pentru delirul zilnic de pe Facebook la adresa justitiei lui "libere si independente" !
            Uite ce scrie azi Andreea Pora, mare simpatizata de T Basescu pana acum, "Marea SILA de T Basescu" - asa se cheama articolul ei, va vine sa credeti asa ceva la Andreea Pora?!!

            http://www.revista22.ro/marea-sila-de-basescu-54907.html
            • +2 (2 voturi)    
              Atentie, lilisor: (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 23:43)

              mfilip91 [utilizator] i-a raspuns lui lili

              Toti cei care latrati atita, vreau sa va intreb:
              Pentru cine il denigrati pe Basescu? Pentru Ponta sau pentru "Marele tacut de la palatal Cotroceni"?
          • +5 (5 voturi)    
            Oare! (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 13:59)

            a-politic [utilizator] i-a raspuns lui Hohey

            Prietene, in ceea ce priveste coruptia adevarul este mai mult decat evident, te musca de fata. Basescu a sprijinit lupta impotriva coruptiei cu doua masuri. Burtosii de la PSD au inceput sa umple beciurile cu un an-doi inainte de alegeri (lasam la o parte cazul Nascase), cei "de dreapta" abia pe la sfarsit de mandat si asa, pe spranceana. Acum se vede clar ca mafia e transpartinica, atunci doar se filosofa pe tema asta prin presa, rezultatele concrete vizau doar/in mare parte stanga politicii. In contextul asta, sa sustii ca nu stiai este strategie de gradinita. El cu gura lui spune ca serviciile sunt foarte puternice si pe de alta parte zice ca nu a fost informat. Pai daca nu a fost informat atunci inseamna ca serviciile au condus Romania, nu politicienii. Sau a fost informat si a jucat pe calculele lui, din motive stiute numai de el. Si da, e usor sa spui ca a fost atat de combativ in emisiune pentru ca a fost provocat, sau ca asta e firea lui de marinar de cursa lunga, in loc sa iei in considerare ca poate asa a mai facut si cu alte ocazii cand nu a avut argumente puternice pentru a se justifica. Realitatea TV nu este calitatea intruchipata cand vine vorba de presa, dar nici ca Antena 3 nu sunt, iar Basescu a preferat sa-i catalogheze asa pentru ca au indraznit sa-i puna niste intrebari incomode. Este tactica cu care s-a consacrat. Cred ca trebuie sa intelegi ca in politica nu exista doar alb si negru, la fel cum nici Basescu nu este nici alb, nici negru. Cand judeci un om ii apreciezi calitatile si rezultatele bune, si ii critici defectele si esecurile. Basescu nu este caz special doar pentru ca a fost Presedinte, sau cel mai bun Presedinte dupa Revolutie. Ori in tara asta exista doar basisti si antenisti?
            • +3 (3 voturi)    
              Realitatea.tv (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 20:22)

              Hohey [utilizator] i-a raspuns lui a-politic

              Da prietene sunt de acord cu ceea ce spui. Doar ca Realitatea TV nu este decit o televiziune de propaganda si promovare de interese. A fost cam la celasi nivel cu antenele pe vremea loviturii de gratie a USL din vara lui 2012. Apoi a mai evoluat putin...spre echilibru

              Din pacate pentru Romania toate televiziunile de stiri au cam acelasi rol. Nu vad decit realizatori obositi, compromisi si care migreaza de la una la alta. Iar cei mai tineri si mai incisivi sunt dati afara (vezi cazul Prisacariu de la B1TV).
  • +48 (62 voturi)    
    Fara comentarii... (Vineri, 17 aprilie 2015, 23:40)

    MichiuStefan1 [anonim]

    Am avut, mai pe tot parcursul "interviului" imaginea unui cerc de pitici -culmea, 7-in centrul caruia trona un urias!Sau imaginea unui leu, hartuit de 7 javre mizerabile!
    • +32 (40 voturi)    
      Excelent! (Vineri, 17 aprilie 2015, 23:49)

      mfilip91 [utilizator] i-a raspuns lui MichiuStefan1

      Mi-a placut mult comparatia! Da, chiar ca asa e: Un Leu inconjurat si hartuit de niste javre!
      • -16 (22 voturi)    
        un leu jalnic, incoltit din toate partile... (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 8:37)

        lili [anonim] i-a raspuns lui mfilip91

        Ramas singur, in jungla unde pana mai ieri facea ceea ce voia el, puternic fiind prin functia lui, dar tot jalnic a aratat neavand nici un argument in fara jignirilor repetate, a fost JALNIC!
        Astept sa-l vad la Antena 3, cu "prietenii" lui de opinii anti-DNA si anti-SRI si anti-Justitie, cu Gadea si Ciuvica, ce spectacol va fi, chemati-l pe T Basescu, dle Gadea, vrem un spectacol si mai si, vrem sa-l vedem zi de zi cum se decredibilizeaza pana la ultima picatura, aduceti-l in studio la Antena 3, ca de-acum aveti aceleasi opinii, anti tot !
        Succes DNA, succes SRI, curatati Romania de toata clasa politica penala si bagati-i la racoare ani grei!
        Pe toti, fara EXCEPTIE, la puscarie cu hotii astia!
        Sunt convinsa ca intr-o zi T Basescu va ajunge si el la beciul domnesc si apoi, mai vedem...
        • +10 (12 voturi)    
          Jalnic, (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 10:39)

          mfilip91 [utilizator] i-a raspuns lui lili

          e ca nu-ti dai seama ce jalnica esti tu ! Bolnava, chiar!
        • +10 (12 voturi)    
          Vise taica, vise.... de bugetar (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 12:12)

          Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui lili

          sau de corupt USL.
        • +12 (16 voturi)    
          Sa nu uiti Darie, sa nu uiti (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 13:31)

          IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui lili

          Ca si la primarie la Bucale a luptat singur contra tuturor consilierilor care i-au pus permanent bete in roate si tot a facut cite ceva pe acolo.
          La fel a fost si ca presedinte, cu prim-sinistrii ca Motocicleanu si Ponta, la fel si acum in studio la Irealitatea. A spalat cu ei pe jos si i-a infrint cu propriile arme.
          Sigur, Johanis va fi mai bun, ca cine nu munceste (ca presedinte-jucator) nu greseste...
          • -7 (11 voturi)    
            ce-a ramas in urma lui ?! (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 14:43)

            lili [anonim] i-a raspuns lui IancuJianu

            Ca primar de Bucuretsi?!
            Sau ca presedinte de tara timp de 10 ani?!
            NIMIC.
            "Marille" lui "performante" au fost jignirile si aroganta si ipocrizia si minciuna!!!
            Asta-i T Basescu si asta vad acum si "basistii" lui!
            Uite ce zice Andreea Pora, despre "Marea SILA de Traian basescu" !
            Andreea Pora, va vine sa credeti?!

            http://www.revista22.ro/marea-sila-de-basescu-54907.html
            • +2 (2 voturi)    
              Metrou' usor! (Duminică, 19 aprilie 2015, 0:26)

              Dorel [anonim] i-a raspuns lui lili

              Vezi ca metrou' usor 32 e opera lui. Pasajul Basarab e tot de el inceput dar terminat de Oprescu cu halta Videanu
    • -6 (10 voturi)    
      Un "leu" slab, fricos si mincinos... (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 10:39)

      Fanfan la tulipe [utilizator] i-a raspuns lui MichiuStefan1

      ...nu e fraza in care sa nu minta si sa nu atace justitia...si toate pentru o blonda?? Sau poate pentru el??? Vom vedea...
  • +30 (40 voturi)    
    finally (Vineri, 17 aprilie 2015, 23:49)

    boierash [anonim]

    In sfarsit mai apare si un om viu la tv. E singurul om viu din politica. diferenta uriasa intre forta unui basescu si neputinta debila a oricarui alt spoitor din politica sau tv. romaniei i se poate face bine doar cu forta. acum e mai clar ca niciodata. nu se gaseste in toata tara asta un premier decent care macar nu si-a copiat o lucrare stiintifica? sau macar un sef de stat care sa poata sa-l intrebe cum se simte cand reprezinta tara dupa ce minte la nivelul la care o face?
  • +39 (45 voturi)    
    hahaha (Vineri, 17 aprilie 2015, 23:50)

    nash pandelica [utilizator]

    ma uit la zvonalitatea gushata si mor de ras.
    dupa ce'a plecat base, au intesificat insultele, mascat de ...analiza jurnalistica. hahaha, analiza my arss.

    mi'aduce aminte de o schitza a ununia din vechii scriitori romani.
    cica un boier umbla cu birja. la un moment dat, pe un drum mai stramt, a intalnit un car plin. tzafnos, tziganul birjar, de pe capra birjei, incepe ea'l suduie pe tzaran, sa'l injure sa se dea intr'o parte, sa treaca boierul. ba, foloseste si biciul. suparat, zdrahonul ii trase o bataie birjarului si le impinse si trasura in shantz. dupa care, isi vazu de drum. adunandu'se din shantz, birjarul se adreseaza boierului: boierule, a plecat mujicu', se mai vede. boierul raspunde ca nu se mai vede. atunci, zise tziganul birjar, hai sa'l injuram si noi.

    cam asa fac astia, il injura pe base, dupa ce s'a terminat emisiunea.
    o facura ei si'n emisiune, numai ca atunci, au primit riposte. acum, cand tzaranu' s'a indeparta, s'au apucat sa'l injure asezat, in grup, indemnandu'se unul de la altul.

    batista'n pept, marlanul cu ifose, se ofusca cum ca base i'a jignit la ei acasa si ca a fost mare domn ca nu l'a dat afara.
    nu'si da seama marlanul ca atunci cand invit pe cineva la tine acasa, nu'l ei la misto, sau la inuraturi, jigniri. masura civilizatiei este, in cazul de fata, ospitalitatea.

    dar, ce sa te faci cu ..gussatii.
    • +21 (25 voturi)    
      DUPA CE-A PLECAT BASE.... (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 8:02)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      S-a dus audienta! Exact ce i-a explicat lui hoarda!

      Pe cine intereseaza rogozanu sau porcu' de cosea? Cosea este din acceasi troaca cu daianu, negritoiu si isarescu si altii ca ei care au lucrat impreuna pe vremea lui ceasca si care au grade!
      Niste putopalmisti care au bagat tara in groapa si acum tipa ca altii nu i-au lasat sa se exprime si sa ne invete.
  • +35 (41 voturi)    
    Jalnic , R Bogdan! (Vineri, 17 aprilie 2015, 23:51)

    gazania [utilizator]

    Emisiune ratata ca aceea cu KJ. Agresivi, tendentiosi, au primit ce-au dat. Cred ca i-au invidiat si cei de la Antene pt "profesionalism".
  • +38 (46 voturi)    
    Rares Bogdan este un evident (Vineri, 17 aprilie 2015, 23:52)

    dorel [anonim]

    sustinator al lui Iohannis; daca ne-ar si explica cu argumente logice de ce il sustine si care sunt "beneficiile" aduse de acest presedinte (votat si de mine...) ar putea deveni credibil, altfel astazi nu a facut altceva decat bascalie.

    Basescu a rezistat intr-o "cusca" cu dusmani, si in conditiile in care functia nu i-a mai oferit un "scut" moral ! E treaba voastra ce considerati -> in acceptiunea mea (asa subiectiva) este singurul presedinte capabil pe care l-a avut Romania (si considerand cati presedinti am avut ... as putea adauga "vreodata").
    • +9 (9 voturi)    
      Cine e R.Bogdan? (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 17:02)

      Nickson [utilizator] i-a raspuns lui dorel

      R.Bogdan nu este sustinatorul nimanui, "mirlanul cu batista in piept" este un simplu tonomat - bagi banutu' in el si alegi "cantecul" pe care-l va reproduce deontologul.
  • +31 (37 voturi)    
    corectura (Vineri, 17 aprilie 2015, 23:56)

    Mircea M. Cociu [anonim]

    Rareș Bogdan nu a fost invitat, s-a autoinvitat!!!
    • +12 (12 voturi)    
      Gresit (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 13:36)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Mircea M. Cociu

      A fost chemat de manager, un telefon fierbinte, de pe drum, ca a intrat deja rosu la fata si agitat in studio contrar obiceiului lui de a vorbi cu mainile in buzunar si de a face introducerea "a la Gâdea".
      Nici nu mai stia ce sa intrebe, avea idei de-a valma....
  • +46 (50 voturi)    
    Realitatea TV (Vineri, 17 aprilie 2015, 23:56)

    bobyrou [utilizator]

    Cand am plecat din tara, acum 8 ani de zile, Realitatea TV era, pentru mine, o televiune etalon. In seara asta mi-a fost scarba sa ma uit la ei. Rares Bogdan, specimenul asta de cine a mai fost descoperit? Este un Gadea travestit.

    Domnul Presedinte Basescu a fost si va ramane cel mai bun presedinte.
    • +26 (34 voturi)    
      Da, asa e (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 1:05)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      Lasand la o parte limbajul sau, este deocamdata cel mai bun presedinte pe care l-a avut Romania de dupa 1989.
      Macar sa ne arate Klaus ca el e si mai bun
      • +13 (15 voturi)    
        Basescu vorbeste clar (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 13:37)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui midufi

        Sa fie inteles de tot omul, de la vladica la opinca. Ma rog, cine vrea sa inteleaga...
  • -17 (33 voturi)    
    Penibil ... (Vineri, 17 aprilie 2015, 23:59)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    ...altfel nu-l pot caracteriza pe fostul presedinte basescu...Pai in cele doua mandate a tot laudat justitia, de ce nu a semnalat niciodata aceste presupuse probleme ale justitiei, de ce nu a spus cat era presedinte ca ar fi ofiteri acoperiti in justitie? Fumigene de doi lei...toti magistratii dau anual declaratie notariala ca nu sunt ofiteri acoperiti iar falsul in declaratii este infractiune, nu si-ar risca nimeni cariera, mai ales ca sunt si verificati...Altceva, daca d-na Stanciu a spus ca este partenera DNA in lupta anticoruptie, asta nu inseamna ca judecatorii Inaltei Curti nu sunt independenti, dovada cele 10 % procente de achitare in dosarele DNA...O institutie judiciara a statului nu ar trebui sa fie implicata in lupta anticoruptie??? Dl. basescu traian gandeste altfel....mai nou este aparatorul infocat al drepturilor omului, sa aiba toti/toate foehn in arest, sa nu o mai filmeze ziaristii rai pe nuti, sa nu o mai vada in catuse, saracu, ce ingrijorat e, cat a fost presedinte nu a zis nimic de conditiile de detentie...Laaasa-ne basescule, ti-ai data arama pe fata, am vazut ca-ti aperi pupila, mai nou esti aparatorul coruptilor, nici varanul nu a facut ce faci tu acum!!!
  • +35 (45 voturi)    
    Ce n-a inteles Hoarda? (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 0:01)

    Dragos [anonim]

    Ca fara Base toate tv-urile de stiri vor muri. Ca fara Base, Romania este ca o nava in deriva cu avand la timona jurnalisti care isi dau cu parerea unde este sala motoarelor si se streseaza ca timona se invarte de mai multe ori la 360 de grade. Ca fara Base, Romania nu era astazi in gratiile americanilor si a englezilor in materie de securitate si in UE. Romania cu Rares, cu Hoandra, cu Ciutacu cu Gadea si cu Gusa ar fi avut la prezidentiale o prezenta de 1%. Dovada ca acestia fac jurnalism de 3 parale este ca intreaba un fost presedinte despre fusta Udrei si pantalonii lui Cocos. Cred ca Base, chiar daca a parut obraznic a fost prea elegant nefacandu-i ziaristi de scara de bloc cu creier de bibilica. Sa vada ei cata audienta vor avea cand vine Iohannis si abia atunci sa vada cat de buni sunt ei!
    • +9 (11 voturi)    
      Realitatea ??? (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 11:52)

      Cri [anonim] i-a raspuns lui Dragos

      Propun, pentru a confirma spusele președintelui Băsescu, o seară (duminica asta, 18 aprilie) fără nici o accesare a postului Realitatea, mai ales că se pare va fi din nou prezent penibilul Hoandră. Să vedem ce rating uriaș o sa aibă !
  • +30 (42 voturi)    
    Cartea lui Rogozan nu contine nici o realizare? (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 0:11)

    Cartea lui Rogozan nu contine nici o realizare? [anonim]

    Am inteles eu bine? Cartea lui Rogozan, vorbeste despre un deceniu Basescu, fara sa mentioneze macar o realizare? Pe bune? Si Basescu e ala, singurul, plin de ura si venin, numa' el? Basescu e veninos rau, dar atacurile la persoana lui, nu au luat pauza vreme de 10 ani. Cum ar putea sa raspunda atacurilor, din pozitia lotus?
  • -16 (32 voturi)    
    numai daca citesc .. (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 0:44)

    exilatul [utilizator]

    opiniile unora de aici ( aia care dau minusuri cind il critici pe marinar ) si ajung la concluzia ca romania , o tara frumoasa si bogata ( fost ) nu poate iesi din ra-atul in care este datorita numarului mare de imb-cili care o populeaza ( ca de hoti si escroci numai vorbesc )....
    • +27 (31 voturi)    
      Exagerezi (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 9:30)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      L-am criticat pe marinar in ultima vreme si am luat multe plusuri. Nu ca as urmari asta, dar ceea ce afirmi tu despre simpatiile pe HN fata de Basescu, este o exagerare.

      In plus, piratul s-a batut vitejeste cu cei 7 jurnalisti la Realitatea. Toti credeam ca il vor despica in patru, si aveau de ce, pentru ultimele postari pe FB ale lui Basescu. Trebuie sa recunosti insa. N-au avut nici o sansa in fata lui Base. I-a spulberat piratul. Spectacolul a fost remarcabil. Incepuse sa-mi fie mila de jurnalisti. Bine a zis cineva mai sus. Ca un leu e Base, caci mintea si memoria ii functioneaza brici, desi are o virsta.
    • +13 (17 voturi)    
      Eu am speranta cand vad cati imb-cili s-au exilat (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 9:53)

      Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      LOL
  • -20 (34 voturi)    
    Udrea il are la mana . Hotii ataca Justiia !!! (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 0:56)

    george [anonim]

    Hotii ataca Justitia!

    Elena Udrea si Clanul Cocos (Basescu) ataca permanent SRI -DNA-ICCJ-CSM -ANI si Justitia in general .

    Iara si iara ataca clanul Coruptilor Servicele Romane de Siguranta Nationala mai rau ca KGB ul Rusasc .

    Vladimir Putin a gasit noi aliati (Elena Udrea-T.Basescu -Tariceanu-Ion Cristoiu-Antena 3)in Romania care ataca permanent SRI-DNA-CSM-ICCJ-ANI si lupta lor pentru Siguranta Natioanla .

    Tradatori Romaniei sustin si apara SUPRACORUPTIA in Parlament -Guvern si Senatul al Romaniei !!!

    Romania cere jos cu DICTATURA SUPRACORUPTIEI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • +36 (42 voturi)    
    MIZERIE (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 1:33)

    sergiu [anonim]

    Emisiunea a fost o mizerie ,dintr-un dialog civilizat nu au facut altceva decat sa puna intrebari SLABE, sa infiereze , s-a creat un amalgam -moderatorul statea cu pliciul in mana si cand BASE era atacat mai pocnea si el pe la spate cate una -o mare porcarie -iar chestia cu intratul lui Rares Bogdan in emisiune arata de parca intra un TARAN CU CIUBOTELE LA CRASMA si dadea la o parte betivanii de la masa ca sa stea el. BAREM DE BAGAU PUBLICITATE ---- ////
  • -16 (34 voturi)    
    un mare presedinte (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 1:50)

    amycus [utilizator]

    il asteptam pe presedinte la cumparaturi, ca carfur sau osan, sa-i comunicam in direct dragostea pe care i-o purtam pt realizarile mandatelor sale.
    speram sa mai dobandeasca inca unul.
    • +17 (21 voturi)    
      TU DIN CE GROTA.. (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 8:06)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui amycus

      Ai mai iesit?
  • -14 (20 voturi)    
    basescu la puscarie (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 7:56)

    Kpriciu [utilizator]

    acolo cred ca ti-e locul, jivina!
  • +25 (31 voturi)    
    Haita de neispraviti! (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 8:21)

    hotnewsfil [utilizator]

    Un neispravit de auto-intitulat jurnalist, care face emisiuni 'de seara' la RealitateaTV a adunat cativa alti neispraviti, intre care si pe dezorientatul "profesor ineficient" Mircea Cosea (cu mintea total intunecata de ura impotriva lui Traian Basescu), sa arunce cu laturi in "invitatul lor special" (Basescu), invitat ca sa-si faca postul TV rating.
    Intre neispraviti era si un 'comunist de tip nou" - Rogozanu, un tupeist care vrea sa para informat in orice domeniu in care nici n-a dat macar cu nasul.
    Moderatorul emisiunii, cu chip de 'activist la sectia de lacatuserie' tinea sa sublinieze mertitul lui, ca si al altui tupeist oportunist autointitulat 'jurnalist' - Rares Bogdan -, este ca au facut constant o politica de denigrare a presedintelui Basescu, politica fabricata in laboratorul 'Felix borfasul puscarias Antena3'.
    Latraii din haita de neispraviti isi luau unul altuia vorba din gura ca sa incerce sa-l puna in incurcatura pe presedinte., sa arate ca presedintele a distrus tara.
    Toti au stralucit prin a fi necinstiti, in a deforma hidos realitatea ultimilor zece ani.
    Penibilul maxim a fost atins de Mircea Cosea si de Guse, acesta tinand sa intervina si el in sprijinul gastii puse in inferioritate de presedinte.
    Guse - ticalosul oportinist -, cum il califica Iliescu, detinatorul pachetului majoritar de actiuni la RealitateaTV, avusese probabil inspiratia sa-l invite pe Traian Basescu, pentru rating.
    La postul RealitateaTV lucreaza, in special dimineata si dupa amiaza, jurnalisti onesti, care se straduesc sa fie echilibrati, echidistanti., care isi fac vrednic meseria.
    Insa, emisiunile de seara, monitorizate de Rares Bogdan si de 'activistul de la atelierul de lacatuserie' sunt de o calitate execrabila, care fac mult rau postului, il dezonoreaza.
    Rares - un lingau - ii face curte presedintelui Iohannis.
  • +27 (33 voturi)    
    bravos (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 9:17)

    anion [anonim]

    Rares Bogdan a luat-o razna de tot vedeti cum se indeparteaza tot mai mult omul acesta de jurnalismul pe care pretinde ca l-a studiat la Cluj, daca mai continua duce la faliment firma bosului ! cit despre Hoandra, eu il cunosc si ma tot intreb de ani buni cum a ajuns omul acesta "in media" in televiziune fara viziune, cu o bruma de cultura, avund mereu un rol de "cutzu-cutzu", iar patronul cel gusat in mod cert nu este ce se crede dar nu este nimic pentru ca de fapt n-a facut nimic serios si profund...
    Nu sunt "basist" oamini buni, dar pentru prima data l-am admirat aseara pe acest BARBAT incoltit care le-a dat o lectie memorabila! Bravos
  • +30 (36 voturi)    
    Lectia Basescu (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 9:57)

    Siddha [utilizator]

    A sters cu ei pe jos Basescu pur si simplu ! Le-a inchis boturile in asa hal ca de-abia mai schelalaiau ca niste potai ce sunt. E dat naibii marinarul !
  • -17 (23 voturi)    
    Din ce în ce mai dezolant... (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 9:58)

    marchi [utilizator]

    „oameni numiti de mine incearca sa arate cat sunt de utili si noii puteri, iar asta ma deranjeaza si reactionez la acest lucru”.
    De ce vă deranjează, domnule Băsescu? Oamenii numiți de d-voastră (plătiți din bani publici!) n-ar trebui să-și facă datoria în continuare? Să ne apere de hoții care au devalizat țara? A, sau ar trebui să stea drepți în fața d-voastră? Să vi-i „apere” pe cei dragi (și comisioanele lor nesimțite) care au jefuit ca-n codru ((Udrea&Cocoș&compania), când era criza mai în toi și când Guvernul Boc „a făcut ce trebuia”, adică i-a adus la sapă de lemn pe cei mai săraci dintre săraci?
    A propos de criză, în nici o țară din Europa măsurile de austeritate nu au fost atat de dure ca la noi.
    Acest heirupism prin care s-a luat de la amărati ca să fie „salvată țara” (recte să fie protejati cei cu bani și comisioanele lor abuzive) se vede astăzi, când descoperim că în tot acest timp în care amărâții se sacrificau, chipurile ca să „salveze țărișoara”, șmecherii (pe umerii cărora plângeți acum) își doseau averi nesimțite pe care oameni normali (oricât de harnici, competenți și talentați ar fi) nu le-ar putea obține, nici în trei vieți de muncă cinstită...
    • -10 (10 voturi)    
      Austeritatea (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 11:32)

      n.dumiritu [anonim] i-a raspuns lui marchi

      E datoria unui guvern sa-si ajusteze costurile de administrare cind trece printr-o criza financiara. Asa procedeaza orice firma, asa procedeaza o familie. Nu mai reusesti sa te imprumuti daca nu arati ca ai intentia sa fii solvabil. In 2008 a inceput criza. Ai nostri, cu Basescu in frunte, nici nu vroiau sa auda ca este asa ceva. Firmele care faceau productie si-au ajustat personalul si salariile si nu au asteptat ajutor de la stat. Administratia umflata a mers in continuare cu stimulentele, cu sporurile, cu beneficiile. Vine 2009, cu alt guvern, si stimulentele nu dispar. Privatii (cu productie) au strins cureaua la 70%, la 50%, au inchis unii. Guvernul si administratia, cu Basescu in frunte, au acces la cosul abundentei. Asta a fost Basescu, un etatist complice cu toti etatistii. Si cind s-a imputit urit treaba, ce propune Basescu? Ii tinem pe toti, le mai taiem din beneficii si compensam cu TVA 24%. Inca o data complice cu slujbasii din administratie. De ce a trebuit ca asupra omului de rind sa se rasfringa incompetenta si neputinta guvernantului de a-si ajusta costurile atunci cind nu mai are resurse? De ce a trebuit ca omul de rind, care nu e lefegiu in administratie, sa fie obligat sa asculte cu emotie si compasiune vaicarelile guvernantului si ale supusului sau lefegiu la stat cum ca nenorocita de criza ii obliga sa nu mai ia stimulentele din anii trecuti? De ce a fost posibil acest spectacol grotesc in care unii sint vaicariti, desi sint platiti din banii celor multi, iar cei multi sint pur si simplu sfidati? Va spun eu de ce. Pentru ca a fost pretextul ideal pentru cea mai gretoasa categorie de populisti pentru a-si face o platforma de acaparare a puterii. Ponta, Antonescu, Dragnea etc., pseudojurnalistii mentionati mai sus, toti au jucat cinic si iresponsabil pentru a dobindi pozitii de putere. Acum, cind au puterea, vor sa fie reconfirmati. E atit de simplu. Privitorul obisnuit se implica cu emotii, cu credinte, cu valori si este mereu tras pe sfoara.
  • +7 (11 voturi)    
    Intr-un top al marlaniei mioritice (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 10:24)

    derblauereiter [utilizator]

    emisiunea asta ar intra pe primele 10 locuri, ceea ce pt. Romania nu e deloc putin.

    am avut rabdare sa urmaresc vreo 20 min. aveai impresia ca esti intr-un film de Kusturica.

    dupa primele cateva replici un om civilizat se ridica si pleca, unul necivilizat le ardea un cap in gura preopinentilor - astia au ramas 2 ore pe scaune sa dea un spectacol halucinant, de cocalari sado-mazochisti.

    Halucinant.
  • +17 (21 voturi)    
    SURREAL (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 10:37)

    MihaescuCorneliu [anonim]

    - Am crezut ca visez!!! Nu pot sa cred ca Rares Bogdan nu intelege banalul concept de arestare preventiva si totusi abordeaza ca jurnalist chestiunea Justitiei. Surreal! Daca Basescu avea nevoie de o imagine care sa-i reliefeze perspectiva revansarda a "justitiarilor" a primit-o pe tava prin prestatia jalnica a lui Rares. Unbelievable! Decizia unui judecator in chestiunea arestului preventiv nu inseamna ca s-a pronuntat privind vinovatia acestuia ci doar ca se impune chestionarea acestuia in conditii de arest preventiv.

    - 1:05:26 Rares Bogdan declara: " SI V-ATI FACUT INCLUSIV EXCURSII EXTERNE CU DL. COCOS!!!!" Basescu (intrigat, scandalizat) "POFTIM????" Rares Bogdan : Nu... Ah nu.... va intreb doar ... EU nu afirm asa ceva si nici nu am afirmat .... Tocmai NU am afirmat. :))))

    Am crezut ca visez. Film prost cu amatori si un singur om real, autentic, in carne si oase care isi stie replica.
  • -10 (14 voturi)    
    ce nu intelege basescu (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 11:38)

    alexandru [anonim]

    nu te-am votat fiindca am crezut vreo clipa in tine sau te-as fi placut. ai fost votat doar fiindca erai un rau mai ic decat adrian nastase. ai fost votat doar ca sa nu acapareze psd pc toata puterea. sa va luptati intre voi ca sa putem resira si noi un pic. acum nu mai reprezinti o solutie, este acolo altcineva care are sansa sa dovedeasca ceva bun. ai avut-o si tu indiferent de conjunctura in care ai ajuns la putere si ce ai facut? ti-ai facaut fata europarlamentar ti-ai cocotat jartelele penale in functii guvernamentale, ai propulsat ca prim ministri niste nulitati, unul care a taiat salariile sa aiba acoliti vostri bani la buget sa fure in continuare si celalalt care vroia o noua nationalizare. puteai ramane cu imaginea omului care a refrmat justitia dar nu ai putut face asta fiindca vroiai justitie doar pt altii fiindca trebuie sa iti aperi complicii. asta e opinia mea, sper ca am dreptul la oipnie. daca gresesc, mai sunt cateva milioane care cred la fel. nu te voi mai vota niciodata pe tine sau vren candidat recomandat de tine pt ca esti o imensa dezamagire. si asta desi nu aveam asteptari prea mari, stiam ce ai facut ca ministru al ransporturilor, c aprimar si sef al pd. sansa ta a fost nastase. atat
  • +12 (16 voturi)    
    Realitatea ??? (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 11:39)

    Cri [anonim]

    Pentru a întări afirmațiile președintelui Băsescu (privind ratingul zero al postului în serile de sâmbătă și duminică), vă propun o seară lipsită total de Realitatea TV - mai ales ca în această seară, după cât știu eu, va fi iarăși pe post comunistul decrepit Hoandră... Sunt și alte canale TV !
  • +20 (24 voturi)    
    base (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 11:41)

    EUGEN [anonim]

    Basescu, magistral.Pentru Romania la ora actuala ar fi cel mai bun Prim-ministru
  • +17 (21 voturi)    
    HIENELE PATATE! (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 12:03)

    mcv [utilizator]

    S-au pregatit de un ospat pe cinste, dar n-au stiut ca o sa ramana flamande!
    Nu ca ele ar constientiza, dar nu doar ca au ramas fara hrana, ci ne-au aratat care poate fi limita cea mai de jos a penibilului.
    Cum mai pot astfel de indivizi sa circule pe strada, sa-si salute vecinii, sa se uite nevestele la ei?
    Nu stiu ce fac aia la A3, dar ma indoiesc ca mai jos de ce am vazut aseara, se poate.
    Daca individu'-cu- batista-n-buzunar, mai zice ca-i din Cluj, imi fac mutatie!
    Respect TB!
    • +3 (3 voturi)    
      ...si... (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 17:46)

      ALTAN [utilizator] i-a raspuns lui mcv

      ...fara dinti...
  • +14 (18 voturi)    
    CORECTITUDINE (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 13:02)

    MAARA [anonim]

    Au pierdut ocazia de a analiza mandatele cu plusurile si minusurile lor. De fapt TB a fost invitat pentru executie publica. A fost invers. Cred ca Dl Pastia ar fi reusit un dialog echilibrat dar se pare ca traim o epoca in care presei ii este greu sa supravietuiasca si atunci renunta la standarde. Cred ca USL traieste. Astept de la fostul presedinte sa puna bazele unei opozitii puternice fara de care orice putere devine toxica.
  • -11 (13 voturi)    
    T Basescu, criza si minciunile lui antologice... (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 14:03)

    lili [anonim]

    Publicat la 28 aprilie 2013
    "Traian Băsescu a minţit de 3 ori că ţara a ieşit din criză: în anii 2009, 2012 şi 2013…

    Traian Băsescu este un mincinos patologic, a cărui afirmaţie obsesivă, repetată periodic, este aceea că „România a ieşit din criză“.
    Prima afirmaţie de acest gen a fost făcută în finalul unei emisiuni electorale, din decembrie 2009, de la TVR 1, cînd spunea: „Vreau să dau românilor şi o veste bună. România a ieşit din criză, datele statistice arată că sîntem în al doilea trimestru consecutiv de creştere economică“.
    Ce a urmat acestei declaraţii, după învestirea lui Băsescu cu un nou mandat la Cotroceni, a fost tăierea salariilor cu 25% si impozitarea pensiilor, anuntate in Mai 2010 de T Basescu.(desi el a vrut scaderea pensiilor cu 15%!!)
    A urmat, peste 2 ani, în 6 mai 2012, o nouă declaraţie despre ieşirea din criză, de această dată de la Cotroceni.
    La acea dată, într-un limbaj aproximativ la fel cu cel din 2009, Traian Băsescu a anunţat din nou ieşirea României din criză, mulţumind Guvernului Boc pentru eforturi.

    Pînă să ne lămurim cînd a ieşit, în realitate, România din criză – în 2009, sau în 2012 – afirmaţiile lui Traian Băsescu au fost contrazise de realitate. La o săptămînă după respectiva Conferinţă de Presă, România s-a împrumutat o jumătate de miliard de euro pentru a face faţă plăţilor angajate de guvern.
    Iată că vineri, 26 aprilie 2013, T Basescu ne-a anunţat iar că am ieşit din criză, de această dată mulţumind guvernelor Ungureanu şi Ponta. Mult mai sofisticat de această dată, într-un ridicol total, timp de circa 20 de minute, folosind un băţ arătător şi un ecran, el a bătut cîmpii, încercînd să îşi argumenteze aberaţiile.
    Nu-l crede nimeni.
    Dar, piază rea, cum este, tătarul trage în groapa falimentului său şi cuplul comic-fantezist Victor Ponta – Crin Antonescu. Ne întrebăm: următoarea „gogoaşă“ cînd va fi pudrată cu praf de scărpinat de către acest maniac?"

    http://www.ziartricolorul.ro/traian-basescu-a-mintit-de-3-ori-ca-tar
  • -10 (14 voturi)    
    Basescu, de Anul Nou: "In 2010 vom scapa de criza" (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 14:10)

    lili [anonim]

    "Traian Basescu in mesajul catre romani: In 2010, vom scapa de criza (VIDEO)

    "La multi ani, romani din interiorul si din afara frontierelor Romaniei", si-a inceput presedintele Traian Basescu mesajul de Anul Nou catre romani, transmis de la Sinaia, unde se afla in aceste zile seful statului.

    2009 a fost un an dificil, in care peste Romania a trecut criza globala, care "ne-a afectat, dar nu ne-a ingenuncheat", am avut parte de crize politice "pe care romanii le-au transat pe 6 decembrie, cand au decis sa fiu presedinte pentru inca un mandat", a facut Traian Basescu un scurt bilant al anului care tocmai s-a incheiat.

    Le multumesc si celor care m-au sprijinit, si celor care mi-au dat o lectie", a continuat presedintele, sustinand ca rezultatul alegerilor prezidentiale din 2009 a aratat ca intotdeauna politicienii care isi iau ca aliat poporul roman castiga.

    In ce priveste anul in care am intrat, Traian Basescu a spus ca "2010 este anul reformarii statului, incepand cu cea mai importanta institutie a statului, Parlamentul Romaniei. Dar nu numai atat. Trebuie reformat si sistemul de educatie - numai asa Romania va putea deveni o tara performanta; si sistemul de sanatate; sa consolidam clasa de mijloc; sa folosim avantajele pe care ni le-a dat Dumnezeu.
    Avem nevoie si de o justitie dreapta pentru toti, oameni simpli, cu bani sau fara bani".
    http://www.ziare.com/basescu/criza/traian-basescu-in-mesajul-catre-romani-in-2010-vom-scapa-de-criza-984226

    Deci, Romania mergea BINE la final de 2009, dupa spusele Presedintelui, nu?!
    Anul 2010 parea bun, nu?!
    Ce-a urmat de fapt in 2010?
    In 2010 T Basescu a taiat salariile bugetarilor cu 25% si a impozitat pensiile amaratilor de romani!!
    In timp ce mafia portocalie fura la greu, in frunte cu dna Udrea!
  • +10 (12 voturi)    
    întrebarea lu' nenea ăsta, Hoandră (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 14:54)

    VW_Bora [utilizator]

    "Deci am pierdut Moldova?" când a fost pusă?
    În 1940? Sau, poate în 1812? Că nu prea mi se pare de actualitate...
  • +13 (15 voturi)    
    I-realitatea si Basescu (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 15:26)

    Irist [utilizator]

    Mi-a placut caracterizarea #leul incoltit de sapte javre#.
    Jurnalistii care fac emisiuni pana la ora 21 sunt chiar profesionisti si cu bun simt. Ma uit mai rar dupa ora 21 iar de acum inainte... adio!
  • +14 (18 voturi)    
    PRESEDINTE (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 15:29)

    marius [anonim]

    Exceptionala prestatia presedintelui de aseara.Vertical,capabil bine pregatit,inteligent a facut o demonstratie de forta in fata unor pitifelnici care erau groggy in picioare.Este singurul politician dupa revolutie in fata caruia mi-as scoate palaria.
  • +7 (7 voturi)    
    Video - youtube.com (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 15:35)

    MihaescuCorneliu [anonim]

    Pentru cine nu a vazut - link aici:
    https://www.youtube.com/watch?v=Hkenn_Xsus4
  • -5 (9 voturi)    
    am gasit emisiunea pe site-ul Realitatea TV... (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 18:08)

    lili [anonim]

    Numai prima ora exista pe site... am vazut si m-a scarbit chiar, T Basescu este o epava politica, un biet batranel depasit total de vremuri si de minciunile lui repetate din care se chinuie efectiv sa iasa... parca ti-e si mila si sila cand il vezi...
    Jalnic....
    Andreea Pora, in revista 22 scrie articolul "Marea sila de T Basescu" !
    E super !!!

    http://www.revista22.ro/marea-sila-de-basescu-54907.html
    • -1 (5 voturi)    
      postac lili (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 19:49)

      Sarang [utilizator] i-a raspuns lui lili

      Draga lili, postaca nefericita
      Cred ca esti in servraj, ai deja sapte postari si repeti ca papagalul aceeasi poveste cu articolul Andreei Pora. Ai uitat gran finale cu Hai Codruta, hai SRi etc etc.
      Esti platita la numar de postari? Si din ce bani?
  • -5 (9 voturi)    
    Postacii lui nuti si basescu : la post! (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 19:14)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    Pentru toti acesti postaci care traiesc din ce le arunca nuti, bani din furaciuni, va las sa va simtiti bine, sa dati plusuri pentru basescu traian, sa se simta si el bine...Situatia o stiti si voi: basescu traian s-a anulat ca om politic chiar si pentru cei care l-au sustinut, din momentul in care a sustinut-o pe penala udrea si a atacat justitia...Acum el tinde spre zero barat, la fel ca pmp...Voi cu plusurile, noi cu analiza individuala, sa vedem la vot cat vor conta plusurile postacilor...
  • +3 (7 voturi)    
    base (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 19:45)

    gero [anonim]

    Rares b.(mic) a fost penibil, neprofesionist, nepregatit si duplicitar.Ceilanti doar cadavre mediatice, depasiti total, mai ales cosea(mic) ,hoandra!
    Cel mai TARE PRESEDINTE, mai patriot BASESCU!
  • -1 (3 voturi)    
    cand pui o intrebare... (Duminică, 19 aprilie 2015, 0:45)

    cristina [anonim]

    ..trebuie sa stii despre ce vorbesti..Pai cu Basescu te gasesti sa dezbati subiecte de politica externa?Tu Hoandra,Rares,sau Gusa?Basescu asta are o minte brici,sincer,mereu am crezut ca e un om foarte inteligent..are el alte defecte..Sincer,imi pare rau de ziaristi..i-a facut Basescu praf si pulbere
  • +1 (3 voturi)    
    de ce vorbeste Basescu ca Ponta sau K Hunor (Duminică, 19 aprilie 2015, 8:21)

    lili [anonim]

    "Băsescu, Ponta, Hunor. De ce vorbesc la fel
    Corupția naste monștri, iar lupta împotriva ei naște reacții (inclusiv monstruoase), dar este în legea firii să fie așa, iară nu invers.
    Prin urmare, de la VP la TB și până la Hunor, dar și de la parlamentarul anonim din PSD, până la cel din PNL, UDMR, PC, UNPR și unii dintre independenții care gravitează oportunist prin Parlamentul nostru umflat cu pompa – mulți, oameni fără profil, care înjură DNA-ul doar pe la colțuri - nu ai fi avut ce altceva să aștepți decât reacții viscerale. Sunt de acord aici că TB, dat fiind rolul pe care l-a jucat în reformarea justiției, s-ar fi putut desprinde de pluton măcar pentru a-și ocroti moștenirea, dar a ratat cu deosebit angajament deja nu numai startul, ci pe de-a-ntregul ocazia.
    Astăzi, cu toții formează, la fel de transpartinic ca afacerile pe bani publici care au îngenuncheat statul, o coaliție ce înfloreste ca mucegaiul.
    Practic, ofensiva anticorupție i-a făcut de-a binelea să se afișeze în fața electorarului așa cum într-adevăr sunt, iar nu așa cum smecheria naturală sau consilierii cinici i-au mânat de 25 de ani să pozeze în spatiul public.
    Grija lor pentru țară, respectul pentru lege și aplicarea ei, responsabilitatea față de generațiile imediat următoare nu au depășit, vedem din reacțiile lor curente, nici măcar o clipă parterul grijii pentru afacerile subterane. Și am avut, la acest capitol, de-a face cu adevărați zgârie-nori.
    Un alt numitor comun a fost dibăcia prozaică cu care s-au folosit de anchetele DNA pentru a se face praf între ei.
    E drept, la prima vedere fiecare reacționează cu ferocitate numai atunci când un colaborator sau coleg de partid e prins în menghina procurorilor.
    Dar în acelasi timp cu toții generalizează.
    Îi plâng pe mamă sau cumnat, dar acuză Justiția (VP); mor de grija EU, dar lovesc în DNA, Înalta Curte, SRI, Curtea de Conturi, etc. și în "isteria" arestărilor preventive, în general (Băsescu)."
    http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/basescu-
  • +2 (2 voturi)    
    Iata ce parere au oamenii cu bun simt: (Duminică, 19 aprilie 2015, 16:05)

    mfilip91 [utilizator]

    Va rog sa luati aminte:

    http://www.evz.ro/alex-stefanescu-a-reactionat-pe-facebook-spectacol-jalnic-la-realitatea-tv.html
  • +1 (1 vot)    
    De ce nu se duce si la Hazneaua 3? (Luni, 20 aprilie 2015, 13:54)

    Miky60 [utilizator]

    Mi-ar placea sa ii faca praf


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri