UPDATE Antena 3 i-a dedicat o emisiune la ora de maxima audienta "omului cu steagul", internat la psihiatrie dupa ce a amenintat ca se arunca de pe o cladire. Stegarul a aparut in studioul televiziunii in ie si chiloti / Ce spune Codul Audiovizual

de Red. Stiri     HotNews.ro
Marţi, 16 iunie 2015, 3:40 Revista Presei | Radio TV

Segarul dac, la Antena 3
Foto: Captura Antena 3
Realizatorii Antenei 3 au lansat noi atacuri la adresa justitiei si a institutiilor statului in emisiunea de luni seara a lui Mihai Gadea, dedicata lui Cezar Avramuta, cunoscut ca "omul cu steagul" din Piata Universitatii. Avramuta a fost internat la Spitalul de Psihiatrie "Alexandru Obregia", dupa ce vineri a stat sapte ore pe Casa Radio din Bucuresti. Initial, stirea aparuta in presa spunea ca Avramuta a amenintat atunci cu sinuciderea, insa postul de televiziune a sustinut, luni seara, ca "omul cu steagul" protesta impotriva cazului Rarinca. Pe parcursul emisiunii, Antena 3 a titrat pe burtiera "Abuz ceausist! Cine deranjeaza e bagat la nebuni", "Stegarul Pietei Universitatii, internat cu forta la psihiatrie", "Incredibil: L-au internat cu forta la nebuni!", "Cine vrea sa-i inchida gura stegarului din Piata Universitatii? ", "Cezar Avramuta povesteste cosmarul". Stegarul dac a aparut in studioul televiziunii pentru a-si sustine cauza in ie si chiloti.

UPDATE Nota: Antena 3 si-a construit, in ultimii ani, o cazuistica in care astfel de persoane sunt prezentate in studio, sustinand ideile promovate de post - vezi cazul Sobaru, transformat de Antena 3 in erou al luptei anti-Basescu pana in toamna anului trecut, sau cazul lui Adrian Zglobiu, promovat de post dupa ce l-a scuipat pe Basescu si care a primit, in cele din urma, o condamnare. Codul Audiovizual este confuz in privinta unor astfel de situatii. In conditiile in care Antena 3 nu a luat o pozitie de la medicii care l-au avut sub supraveghere pe Cezar Avramuta, iar acesta a prezentat pe larg propria versiune a "abuzurilor" de la psihiatrie, sub privirile intelegatoare ale lui Gadea si Radu Tudor, notabil este articolul 46 din Codul audiovizual. Acesta mentioneaza obligatia posturilor de a respecta demnitatea persoanelor cu tulburari psihice, dar nu precizeaza ce se intampla cand acestea vin, voluntar, in emisiuni, existand oricum exceptia situatiilor "de interes public justificat". Ce spune art. 46 din Cod:

"ART. 46
(1) Difuzarea informatiilor si/sau imaginilor persoanelor aflate sub tratament in unitatile de asistenta medicala, precum si a datelor cu caracter personal privind starea de sanatate este permisa numai cu acordul persoanei sau, in cazul in care persoana este fara discernamant ori decedata, cu acordul familiei sau al apartinatorilor.
 (2) Furnizorii de servicii media audiovizuale au obligatia de a respecta demnitatea si anonimatul persoanelor cu tulburari psihice.
 (3) Fac exceptie de la prevederile alin. (1) si (2) situatii de interes public justificat.


In emisiunea de luni seara au fost invitati Cezar Avramuta si un pensionar prezentat ca Alexandru Anghel, fost ofiter al Armatei Romane, care ar fi fost agresat de Politia locala dupa ce ar fi incercat sa intervina in favoarea lui Avramuta, insa a refuzat sa se legitimeze. Cezar Avramuta a fost prezentat ca "port-drapelul miscarilor de strada din ianuarie 2012" (proteste impotriva lui Traian Basescu si a Guvernului Boc - n.red.) si ca un om care "protesteaza impotriva abuzurilor".



"Stegarul a fost luat cu forta si dus la Spitalul Obregia", a spus Mihai Gadea, in timp ce Radu Tudor s-a intrebat "Cum adica sa internezi un om la psihiatrie fara voia lui si fara sa faca rau nimanui?".

"Statul de drept inseamna grija fata de cetatean, ca politistul sa aiba grija de cetatean. Sunt unii politisti, cativa, care au facut abuzuri inimaginabile", s-a spus in emisiune.

De asemenea, Mircea Badea a intrat in direct in emisiune cerand modificarea prevederilor privind raspunderea magistratilor, subliniind ca "Toata lumea raspunde pentru ceea ce face, numai magistratii nu. Sistemul de justitie fara niciun fel de raspundere este sistem de represiune, nu este sistem de justitie."

Invitata si ea in emisiunea lui Mihai Gadea, Olguta Vasilescu, primarul Craiovei, a explicat ca "Fiecare dintre noi are un hobby - unii se duc la fitness, unii la pescuit. Domnul Avramuta e protestatar de profesie."

Mircea Badea a mai spus ca "Nu vad nici o diferenta intre ce s-a intamplat in Franta la Charlie Hebdo si ceea ce s-a intamplat aici: au incercat sa il bage la nebuni, adica sa nu il impuste, ci sa il tortureze (pe Cezar Avramuta - n.red.). Acolo erau niste teroristi, aici sunt institutiile statului. Mult mai grav cand sunt institutiile statului. Presedintele tarii e preocupat ca nu i-a spus premierul unde se duce la meci."

Mircea Badea i-a transmis un mesaj si liderului UNPR Gabriel Oprea, vicepremier: "In continuare astept sa vad de la domnul Oprea cand pleaca din Guvernul asta. E o cacealma. Ia domnul Oprea sa vedem cum pleci mata din Guvernul asta, ca sunt curios si foarte amuzat".

La finalul emisiunii, Mihai Gadea a invocat, in numele libertatii de exprimare, celebra declaratie a lui Ion Ratiu din anul 1990: "Va aduceti aminte de Ion Ratiu in 1990? A spus ca se va bate pana la ultima picatura de sange ca ceilalti sa aiba dreptul sa nu fie de acord cu el. Omul asta este cu un steag si vorbeste despre lucrurile in care crede? E ceva rau in asta? E demnitate totala."

La randul sau, Cezar Avramuta a spus, la finalul emisiunii: "Eu personal si multi dintre romani se simt aparati de Antena 3. Simtim ca in dumneavoastra avem reprezentanti de nadejde ai apararii acestor principii."

Emisiunea s-a incheiat cu promisiunea lui Mihai Gadea ca invitatii emisiunii, Cezar Avramuta si pensionarul Alexandru Anghel, vor face "plangeri impotriva abuzurilor": "Spera ca justitia sa ii sanctioneze pe cei care i-au abuzat."


Citeste mai multe despre   



















17685 vizualizari

  • +24 (30 voturi)    
    Orice profesor isi are profesorul! (Marţi, 16 iunie 2015, 6:57)

    hotnewsfil [utilizator]

    Iata ca si expertii de la Antena3, care dau lectii de patriotism tuturor romanilor, au, si ei, nvoie sa-si imbobateasca ideile, sa-si primeneasca stilul, sa-l puna de acord cu cerintele pietei; ei apeleaza la cel mai erudit savant in materie, persoana careia barba popeasca ii da un plus de credibilitate.
    Expertul le va da lectii lui Gadea, Mircea Badea, etc., despre cum se fac asceniune pe stalpi, cladiri, cu un imens tricolor intr-o mana, le va deschide calea catre Spitalul9 (le va pune o vorba buna).
    In curand, vom vedea emisiuni Antena3 transise de pe stalpi, de pe zidurile Universitatii, etc.
    • -2 (2 voturi)    
      minciuni (Miercuri, 17 iunie 2015, 2:00)

      nume [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

      A fost eliberat pentru ca nu e "bolnav psihic". sunt peste 300 de "boli psihice". Mai gandestete, poate sa iti dea si tie una ca acopera tot comportamentul uman. Nu e in chiloti, e in pantaloni scuriti. Minciuna sfruntata. Abuzurile la psihiatrie sunt la oridinea zilei in toate spitalele de psihiatrie. Vezi cazurile castigate la CEDO si vezi raportul Amnesty International.
  • -20 (32 voturi)    
    Ok (Marţi, 16 iunie 2015, 7:18)

    deveselu [utilizator]

    Nu ma interesează cazul stegarului, dar treaba cu magistrații sa aibă răspundere când da un verdict este cat se poate de necesara altfel este doar un gestapo din perioada nazista...
    • +11 (15 voturi)    
      CSM (Marţi, 16 iunie 2015, 9:40)

      rochiri [utilizator] i-a raspuns lui deveselu

      acolo sunt trasi la raspundere toti si procurori si judecatori... !
    • +11 (15 voturi)    
      Si cine decide daca verdictul a fost corect? (Marţi, 16 iunie 2015, 10:07)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui deveselu

      Parlamentul, guvernul?
      Pentru abuzuri sau nerespectarea legilor judecatorii sunt si acum verificati de CSM. Dar altcineva, cine ar trebui sa decida daca verdictul a fost corect? Ca sa nu mai spun ca vorbim de 3 instante care dau verdictul, deci 3 complete de judecata isi dau cu parerea.
      • +6 (8 voturi)    
        CEDO (Marţi, 16 iunie 2015, 11:45)

        capitan [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Atunci când CEDO condamna statul român la despagubiri, ar trebui sa plateasca cu un procentaj din salariu si cei care sunt direct responsabili de deciziile respective abuzive.
        • +1 (1 vot)    
          Exista deja, din 2011 (Marţi, 16 iunie 2015, 21:19)

          Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui capitan

          Vezi Inspectia Judiciara, poate fi sesizata de ORICINE la CSM.

          http://www.mediafax.ro/main-story/legea-raspunderii-magistratilor-cea-mai-mare-victorie-a-ministrului-justitiei-9141268
    • -14 (20 voturi)    
      Mda (Marţi, 16 iunie 2015, 10:37)

      Claudiu [anonim] i-a raspuns lui deveselu

      Voturi negative pentru un comentariu care cere ca si magistratii sa raspunda pentru ce fac.
      Oaaaaaau ! Uite ASTA motiv de internare la Obregia. Basism in stare paroxistica. Daca s-a afirmat la Antena 3, evident ca e o mizerie. Mai ganditi baaaa !
      • +7 (11 voturi)    
        Interesant (Marţi, 16 iunie 2015, 11:40)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Claudiu

        Unul ce ar trebui sa beneficieze de tratament de specialitate racnesta "gaditi baaaa". Magistratii raspund pentru ceea ce fac nu insa asa cum vor sectantii a3.
      • +2 (8 voturi)    
        Raspunderea magistratilor (Marţi, 16 iunie 2015, 11:51)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Claudiu

        Ceea ce ceri tu si alti filozofi de carton, este ca :

        1. Magistratul sa raspunda in fata opiniei publice. E oribil! Magistratul trebuie sa raspunda in fata propriei constiinte si-atat. Daca opinia publica ar merita luata in considerare, atunci suspectii vedeta ar fi gata condamnati sau achitati, fara judecata serioasa, curata, competenta. Evident, magistratilor li se cere utilizarea numai si numai a propriei constiinte. Doar asa se ofera suspectilor si adevarului o sansa corecta. Inclusiv marturisirea suspectului, nici macar aceasta nu poate fi luata in considerare fara probe si dovezi. Iar judecata trebuie sa apartina numai magistratului. nimanui altcineva.

        2. Magistratul sa raspunda penal pentru erorile sale. E oribil! Magistratul nu ar mai putea acuza pe nimeni, niciodata, oricate dovezi ar detine. De ce? Pentru ca suspectul ar putea avea un frate geaman necunoscut de nimeni, in ciuda unor milioane de martori ocular. Si-atunci toate milioanele de dovezi urmeaza sa pice in viitor. Orice fel de judecata penala ar deveni imposibila. Dar noi le cerem magistratilor sa judece, nu sa-i declare nevinovati pe toti suspectii!!! Deci magistratul NU poate sa raspunda pentru deciziile sale eronate. Bineinteles, magistratii raspund penal pentru abuzuri si coruptie (si alea dovedite!). Nicidecum magistratii nu pot raspunde pentru erori. Ar insemna ca desfiintam justitia. Nimeni nu ar mai fi condamnat niciodata, pentru nici o fapta. Pentru ca noi toti, individual sau impreuna, nu vom sti niciodata adevarul complet, 100% Asa ceva NU exista nici in stiinta.

        Reacapitulez. Tine minte principiile astea doua cu sfintenie:
        - magistratii raspund doar in fata propriei constiinte, si trebuie sa judece DOAR cu propria constiinta
        - magistratii nu pot raspunde penal fata de erorile neintentionate
        • +1 (3 voturi)    
          Pardon (Marţi, 16 iunie 2015, 13:17)

          Claudiu [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

          Mai omule, desi argumentezi ceea ce zici, argumentele tale au niste probleme:
          1. Cine a zis ca magistratii sa raspunda penal pentru erori ?!
          2. Cine a zis sa raspunda in fata opiniei publice ? Trebuie sa raspunda in fata unor organe de control. Poate ca stii, puterile fundamentale in stat SE CENZUREAZA reciproc. Scrie in Constitutie.
          3. Mai exista categorii din astea care nu raspund in fata nimanui pentru erorile "profesionale" comise ? Medicul daca da chix, a belit-o. Magistratul in schimb...e pus la zid de propria-i constiinta. Sarmanul !
          4 . E normal sa existe raspundere, pentru ca oricand se poate invoca greseala atunci cand de fapt a existat rea intentie.
          • +2 (6 voturi)    
            Sigur ca da (Marţi, 16 iunie 2015, 13:55)

            Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Claudiu

            Exact. Medicul plateste pentru erori, chiar daca sunt evident neintetionate. Dar magistratii NU raspund pentru erorile neintetionate. Dar evident raspund pentru erorile intentionate, care trebuie dovedite.

            Practic judecatorul e un zeu, iar judecatorii de la curtea suprema (ICCJ), sunt ca niste Dumnezei. Verdictul lor nu mai poate fi contestat.

            Asta e. Raspunderea exista pentru toata lumea, cu exceptia magistratilor. Alta solutie practica nu exista. Trebuia sa studiezi singur chestia asta. Nu e nevoie de expertiza juridica. E logic si de bun simt, in cazul in care iti doresti justitie. Daca vrei justitie divina, atunci afla ca te-am mintit. Judecatorii NU sunt zei si Dumnezei. Doar ca cineva trebuie sa joace si rolul asta. Justitia omeneasca nu a fost inventata degeaba.
    • +2 (2 voturi)    
      rock (Marţi, 16 iunie 2015, 10:44)

      tliviu [anonim] i-a raspuns lui deveselu

      compara cazul Necolaiciuc cu cazul Rarinca
  • +34 (42 voturi)    
    Delir total (Marţi, 16 iunie 2015, 9:02)

    Daniels22026 [utilizator]

    Avramuta e deranjat psihic serios. Nici critici si nici glume nu-mi pot permite fata de oameni evident bolnavi. Mi-e mila de Avramuta. E doar un om bolnav care ar trebui ingrijit.

    Ce-ar mai fi de spus? Delir total. Antena 3 a reusit sa-si depaseasca performantele. Propaganda penalilor s-a identificat cu nebunia. Dar e bine pentru noi, partea sanatoasa a societatii. Pentru ca uslamismul a coborat pana in Groapa Marianelor. Mai jos de-atat nu se poate.

    Propaganda Antenei 3 a coborat intr-atat incat isi pericliteaza respectul milioanelor de uslamisti. Cat or fi de rau intentionati, totusi uslamistii nu fac fata nebuniei abisale in care i-a scufundat Antena 3. Propaganda pierde contactul intim cu milioanele ei de complici.

    In plus, folosirea nebunilor pe post de martiri, tradeaza disperarea jurnalistilor Antenei 3. Contactul lor cu realitatea s-a diminuat drastic. Nu poti sa minti masiv, zilnic, si sa ramai sanatos psihic. Un releu sau doua intra in scurtcircuit.
    • +10 (16 voturi)    
      cin' s'aduna, sunt aidoma. (Marţi, 16 iunie 2015, 10:16)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      si aia de la latrina, la fel ca dacul burebista, membru pnl, premiat pt. merite in diferite campanii, portdrapelul luptei de clasa (!), in simbria varnaului, sunt dusi de mult, au pierdut legatura cu rationalul.
      despre olguta, creatura partidului rrromania mare, pupila tribunului, e inutil sa mai comentam.
      oltenii au ce merita.
      ea este replica in fusta a lui mazare, de la celalalt capat al tzarii romanesti.
      comunicarea este punctul forte al pesede.:)
      interesant cum l'au luat in tarbaca pe bietul ghinarar, taman dupa ce fuse la latrina, intr'un tete-a-tete cu parintelu gadele. e drept, l'a cam luat peste picior pe gade.
  • +15 (23 voturi)    
    ... (Marţi, 16 iunie 2015, 9:27)

    7cats [utilizator]

    Spitalul 3!!!
    Nu Antena 3.
  • +26 (34 voturi)    
    Dementa e la Antena 3 (Marţi, 16 iunie 2015, 9:31)

    gigi [anonim]

    Radu Tudor s-a intrebat "Cum adica sa internezi un om la psihiatrie fara voia lui si fara sa faca rau nimanui?".

    O astfel de intrebare indica faptul ca dementa curge in rauri pe ecranele imbecilizatilor.
    • +10 (16 voturi)    
      intrebare corecta (Marţi, 16 iunie 2015, 10:18)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      pt. radu tudor, sau oricare de la latrina.
      si patronal lor a fost internat, fara voia lui...
      • +7 (15 voturi)    
        Si la bulau tot asa (Marţi, 16 iunie 2015, 10:35)

        CristiC. [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Tot cu voia lui ar trebui. Ca nici Voiculesc n-a facut rau la nimeni. Si ia uite, l-a bagat. :))
    • -2 (10 voturi)    
      Oare ?? (Marţi, 16 iunie 2015, 10:30)

      IonutZamfir1 [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Intrebarea este, in principiu corecta. OK exista si exceptii (cand cineva incearca sa se sinucida si nu are alti membrii de familie carora sa li se ceara acordul) dar, da, nu internezi pe cineva la nebuni fara acordul sau, in nici un caz tu politie !!! In acest caz nu a fost vorba de o internare, politia l-a dus la psihiatrie si acolo a fost consultat si s-a considerat ca nu este un caz ce necesita internare, tratament, supraveghere. Dovada, omul e liber (chiar si sa mearga la Antena 3). Ca a facut sau nu politia un abuz, ca a crezut cu adevarat (ma indoiesc) ca omul a vrut sa se sinucida, in conditiile in care, la fata locului, dupa 6 ore, nu era nici o masina de pompieri cu scara, nici negociatori-psihologi, nimic, trebuie stabilit de organele competente. Stegarul Dac este cunoscut de cativa ani, nu este violent, nu jigneste, nu instiga, doar protesteaza. Parca mai ieri nu se mai putea cu indignarea fata de Ministrul Justitei ca a amenintat oamenii ce intentionau sa protesteze si acum ne-am sucit? E bun protestul, e un drept dar doar al nostru ?
      • +4 (8 voturi)    
        Bine, bine... (Marţi, 16 iunie 2015, 11:22)

        Anna O. [utilizator] i-a raspuns lui IonutZamfir1

        .. aveti dreptate, numa' nu va enervati!
        • +2 (2 voturi)    
          ok (Marţi, 16 iunie 2015, 12:07)

          IonutZamfir1 [anonim] i-a raspuns lui Anna O.

          Multumesc de sfat. Apreciez.
      • +1 (3 voturi)    
        Hi-hi-hi (Marţi, 16 iunie 2015, 15:46)

        rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui IonutZamfir1

        Acuma ai dreptate, de ce sa nu trimitem salvarea si pompierii de fiecare data cand un bolnav psihic se catara pe cladiri in loc sa-l institutionalizam? Ca bani avem garla pt echipaje de interventie.
  • +10 (14 voturi)    
    vorba veche, din batrani (Marţi, 16 iunie 2015, 10:05)

    CRMS [utilizator]

    Cine se aseamana se aduna.
  • +3 (7 voturi)    
    Cine se aseamana, (Marţi, 16 iunie 2015, 10:14)

    gabor [utilizator]

    Cine se aseamana,se aduna!
  • +6 (10 voturi)    
    Ha ha ha (Marţi, 16 iunie 2015, 10:16)

    _CK_ [utilizator]

    Ahahahahahahaha
    ................................
    [ Ma uit iar la captura din emisiune ]
    Ahahahahahahahahaahahahahahahahaaa
    Ahahahahahahahahaahahahahahahahaaa
    ...............nu ma pot opri din ras.....................
  • +15 (19 voturi)    
    Nu e frumos... (Marţi, 16 iunie 2015, 10:20)

    Anna O. [utilizator]

    ...sa ne luam de aspectul omului, dar in acest caz usureaza foarte mult formularea diagnosticului.
    Care este paranoia! Problema paranoicului este ca dezvolta un delir foarte organizat si logic ( cu o logica a nebuniei, desigur ). Cand tematica delirului este faptul ca Dumnezeu ii vorbeste pe cale nervoasa sau omuletii ii invadeaza cutia craniana lamurirea e mai usoara pentru cel care asculta, dar cand tematica este din realitate ( din aceasta categorie fac parte multi dintre adeptii teoriei conspiratiei si luptatorii anti-sistem, din pacate ) e ceva mai greu. Oricum, spectacolul oferit este un regal!
    Fara indoiala, mai nebuni sunt cei care il asculta si il incurajeaza. Sau, mai rau, manipulatori periculosi!
  • +13 (19 voturi)    
    chilotarii sunt la putere (Marţi, 16 iunie 2015, 10:35)

    pisu [anonim]

    Din ce observ in poza mai e o doamna aproape in chiloti, care se face ca priveste in alta parte. Oricum constat ca s-a mutat spitalul de nebuni la Antena 3, acest post al turnatorului a depasit orice ratiune, ca bunul simt s-a terminat demult. Nu mai au ce sa discute si au dat-o in delir schizoid. Incet incet intelg si ei ca basescu nu mai reprezinta nimic si pentru asta nu mai au subiecte de discutie. Gadea & co. au derapat intr-o hazna din care iese o duhoare si o putoare incredibila.
  • +4 (10 voturi)    
    Noi specii (Marţi, 16 iunie 2015, 11:26)

    revelare [anonim]

    În fauna din România s-au descoperit noi specii
  • +5 (11 voturi)    
    wtf !! (Marţi, 16 iunie 2015, 11:45)

    mihai [anonim]

    Mircea Badea a mai spus ca "Nu vad nici o diferenta intre ce s-a intamplat in Franta la Charlie Hebdo si ceea ce s-a intamplat aici ''
    Cum ,da' cum macar sa gandesti asa??
  • +5 (9 voturi)    
    poza cat o mie de cuvinte (Marţi, 16 iunie 2015, 12:22)

    oximoron [utilizator]

    mai , da' poza face cat o mie de cuvinte...Tanti simandicoasa priveste in alta partea iar nenea de langa Avramutza e deja cu ochelarii de soare pe nas.
    Avramutza saracu', e in lumea lui...ca de, un ban muncit cinstit nu stica niciodata.
  • 0 (2 voturi)    
    stegarul (Marţi, 16 iunie 2015, 16:54)

    AureliaMarcu1 [anonim]

    Dle Cartianu,dar cand nu a fost balamuc pe A3 sa se mute acum?
    Dl Cezar Avramuta are dreptate.Multi romani se simt,,aparati''si ocrotiti,caci si-a intins aripile-i negre,intunecandu-le mintile!!Aidoma unei closti......
  • +1 (1 vot)    
    nebuni (Miercuri, 17 iunie 2015, 7:31)

    mititica [anonim]

    nebuni de legat toti cei din emisiune.......ce porcarie de televiziune


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi