Antena 3 prezinta un document care ar arata ca Traian Basescu ar fi fost platit de Securitate si un raport pentru Securitate care pretinde ca ar fi fost semnat de fostul presedinte

de V.M., C.G.     HotNews.ro
Marţi, 22 septembrie 2015, 23:03 Revista Presei | Radio TV

Sinteza zilei
Foto: Captura Antena 3
Antena 3 a prezentat marti seara un document, despre care sustine ca e autentic, pe care apare antetul "Departamentului Securitatii Statului" si este datat 16 octombrie 1984, in care este mentionat numele Traian Basescu. Antena 3 sustine ca numele lui Basescu apare in document in contextul implicarii sale directe in "raspandirea materialelor de specifice de propaganda" si ca a primit suma de 1.500 dolari pentru "subventionarea retelei".

Potrivit postului de televiziune, documentul este adresat sefului Securitatii Statului, general-colonel Iulian Vlad, care era informat cu privire la "dirijarea retelei informative din Port Constanta privind problemele profesionale cu caracter specific muncii operative".

In documentul prezentat apare scris: "Materialele specifice de propaganda pentru orientarea opiniilor si atragerea simpatiilor s-a realizat prin legatura directa Basescu Traian. Despre Basescu Traian precizam ca isi manifesta pe deplin adeziunea fata de politica PCR si am ordonat sustinerea sa materiala cu suma de 1.500 dolari USA pentru subventionarea retelei in cadrul noilor deziderate".

Antena 3 pretinde ca Basescu ar fi semnat un raport pentru Securitate

In aceeasi emisiune, Antena 3 a prezentat un document despre care sustine ca este un raport pentru Securitate, semnat de Traian Basescu, in anii in care fostul presedinte era seful Navrom la Anvers, in legatura cu repararea navei Zimnicea. Persoana vizata de pretinsul raport, datat 14.03.1989, ar fi fost comandantul de nava Stan Valentin.

Dezvaluirile intervin in contextul in care surse politice au declarat pentru HotNews.ro ca Traian Basescu se pregateste sa candideze la sefia PMP, pe 3 octombrie, congres la care ar fi vrut sa schimbe numele partidului in Miscarea Populara.

Dezvaluirile sunt facute la Antena 3, o televiziune fondata de Dan Voiculescu, dovedit colaborator al Securitatii printr-o decizie judecatoreasca definitiva si condamnat la 10 ani de inchisoare pentru coruptie.






















18138 vizualizari

  • +30 (40 voturi)    
    o nedumerire (Marţi, 22 septembrie 2015, 23:17)

    ampersand [utilizator]

    Preambul: pentru cine-si aduce aminte, in urma cu vreo sase ani (parca) Cotidianul prezenta stirea bomba "Elena Basescu sta intr-o locuinta proprietate de stat" - toate bune si frumoase, doar ca ceea ce nu se specifica in articol era faptul ca respectiva Elena Basescu nu era nicidecum Elena-Basescu-fiica-presedintelui-Basescu.

    Nedumerirea mea este: fara sa contest autenticitatea documentului si a respectivului Traian Basescu, de unde reiese ca este vorba despre fostul presedinte Traian Basescu? Cred ca daca ne uitam intr-o carte de telefon, exista destui Traian Basescu, deci intrebarea mi se pare justificata.
    • -5 (21 voturi)    
      :/ (Marţi, 22 septembrie 2015, 23:28)

      cherche [anonim] i-a raspuns lui ampersand

      documentul antenei pare autentic , unitatea aia chiar exista in octombrie 1984.

      sursa:
      http://www.cnsas.ro/documente/arhiva/Dictionar%20termeni.pdf

      citez:
      "C.I.E. – Centrul de Informaţii Externe.
      Unitate centrală a Securităţii, menţionată în documente şi cu indicativul numeric U.M. 0544 în perioada 1978-1989, având în subordine mai multe subunităţi (U.M. 0195, U.M. 0282, U.M. 0225, U.M.0503, U.M. 0525, U.M. 0107 etc.). La nivelul inspectoratelor judeţene funcţionau Grupele Operative Teritoriale 0544 (G.O.T. 0544), păstrând aceleaşi atribuţii şi fiind coordonate de unitatea centrală."
      • +30 (34 voturi)    
        autentic (Miercuri, 23 septembrie 2015, 4:06)

        invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui cherche

        Fontul textului e prea modern ca sa fie din anul 1984. Pare sa fie Verdana. In plus e diferenta mare intre cel folosit pentru text si cel folosit in antet si subsol.

        E interesant si ca antentul si subsolul au o bordura clara, groasa, care lipseste cu desavarsire in zona textului.

        As zice ca si-a bagat nasul si un spellchecker: character in loc de caracter.

        Iar primul paragraf nu are nici un sens. E un dezacord destul de evident, nu cred erau chiar atat de analfabeti pe vremea aia.
        • +18 (18 voturi)    
          Antena 3 sa arate originalul nu transcrieri! (Miercuri, 23 septembrie 2015, 8:27)

          dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui invalidprotocol

          Antena 3 sa prezinte integral originalul bătut la mașină nu doar partea superioara a documentului autentic urmata de un text, scris la calculator, unde apare numele lui Traian Băsescu și despre care ni se sugerează ca ar fi continuarea.

          Vrem poza documentului autentic din 1984 nu colaje tip bucata din original amestecata cu o transcriere recenta!

          Citat:
          "Marţi, 22 septembrie 2015, 23:03
          Antena 3 a prezentat marti seara un document, despre care sustine ca e autentic, pe care apare antetul "Departamentului Securitatii Statului" si este datat 16 octombrie 1984, in care este mentionat numele Traian Basescu. Antena 3 sustine ca numele lui Basescu apare in document in contextul implicarii sale directe in "raspandirea materialelor de specifice de propaganda" si ca a primit suma de 1.500 dolari pentru "subventionarea retelei"."
        • +20 (20 voturi)    
          hehe (Miercuri, 23 septembrie 2015, 8:29)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui invalidprotocol

          Aia cu character e chiar hilara... Inafara de un spell-checker nu vad cine ar adauga 'h'-ul ala acolo. Tare mi-e ca si documentul asta e produs de 'baiatul de la tehnic' in pauza de cafea.
        • +3 (3 voturi)    
          am spus (Miercuri, 23 septembrie 2015, 13:29)

          cherche [anonim] i-a raspuns lui invalidprotocol

          ca pare autentic, nu ca este autentic.(antetul este autentic si cine are acces si permisiunea in baza de lucru de la acea vreme poate confirma daca documentul are in textul original precizarile reproduse in screen - daca are voie cineva sa faca asa ceva, desi am mari dubii).

          textul care este redactat pe calculator si suprapus pe original, ca sa nu se poata vedea ce scrie , e o reproducere , clar.
          documentul este INCA strict secret si este supus unor restrictii, probabil si logic.

          ca reproducerea e facatura sau nu( adica bate campii sau e conform sau nu cu originalul) e altceva,asta e de domeniul penalului.

          daca este un fals, atunci latrina ar trebui data in judecata si pusa sa plateasca daune pina la recuperarea prejudiciului adus imaginii fostului presedinte.
      • +16 (16 voturi)    
        faptul (Miercuri, 23 septembrie 2015, 8:02)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui cherche

        ca u.m. mentionata chiar exista, nu inseamna automat ca documentul prezentat este autentic.
        din curiozitate, de unde zice a3 ca provine documentul? cum de a scapat cnsas respectivul document?
        am pe-acasa suficiente documente dactilografiate (in 1984 sigur nu existau pc si cu atat mai mult softul microsoft word) ca sa banuiesc ca in documentul prezentat fonturile sunt cam prea actuale.
        • +5 (5 voturi)    
          corect (Miercuri, 23 septembrie 2015, 13:40)

          cherche [anonim] i-a raspuns lui nahir

          nu are cum sa provina de la cnas, daca era de la cnas ar fi trebuit reprodus integral, n-avea de ce sa mai suprapuna , poza arata un document peste care este suprapus un text scris pe calculator.
          asta duce la concluzia logica ca este un document sustras sau copiat din baza de lucru a DSS.

          verificarea o poate face doar cine are acces la arhiva cu registrul cu numerele de iesire din octombrie 1984 ale UM 0544.
          am mari indoieli ca arhiva aia se afla in posesia cnas , in forma ei completa.

          la un moment dat s-a aflat ca unii s-au jucat cu documente pe la berevoiesti, baga cineva mina in foc ca nu s-au mai sustras si alte documente inainte si dupa? eu unul n-as baga.

          intreprinderea de comert exterior Dunarea , pe unde a muncit si mogulul arestat ( al latrinelor) facea parte si ea din UM0544, si era denumita UM 0107(am precizat mai sus).
          crezi ca sunt coincidente?....:)))))))
          • +3 (3 voturi)    
            remember varanul...cred ca e ofticos (Miercuri, 23 septembrie 2015, 14:33)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui cherche

            ..ca base a vandut mai multi blugi decat El Insusi Varanul...dar sa nu uitam ca ..auditul CRESCENT..INCA...e o enigma..check it ..https://www.youtube.com/watch?v=-SR0lXbiaWk
            • 0 (2 voturi)    
              auditul (Miercuri, 23 septembrie 2015, 15:20)

              cherche [anonim] i-a raspuns lui un domn

              ala e incheiat de mult timp.
              e o enigma pentru domni ca dumneata...:))))
              • +3 (3 voturi)    
                auditul a fost pus in aplicare ? (Miercuri, 23 septembrie 2015, 15:38)

                un domn [utilizator] i-a raspuns lui cherche

                fara a fi pus in aplicare..nu e audit..e doar o carcoteala
                • 0 (2 voturi)    
                  :) (Miercuri, 23 septembrie 2015, 16:12)

                  cherche [anonim] i-a raspuns lui un domn

                  e pus si in aplicare,te dai cunoscator "domnu' " , dar nu stii nimic.
                  incearca sa fii mai modest...:)))
                  • +3 (3 voturi)    
                    daca era pus in aplicare (Miercuri, 23 septembrie 2015, 16:48)

                    un domn [utilizator] i-a raspuns lui cherche

                    unde sunt banutzii recuperati de la CRESCENT ?
                    • +1 (1 vot)    
                      :) (Miercuri, 23 septembrie 2015, 18:43)

                      cherche [anonim] i-a raspuns lui un domn

                      sunt unde NU ar fi trebuit sa ajunga [ demult timp ], n-ai vrea si raportul in copie cu semnatura pentru conformitate?....:)))))
                      nu de alta...dar se pare cei care stiu traiesc bine mersi si n-au pasiuni.
    • -15 (23 voturi)    
      si in portul constanta? (Miercuri, 23 septembrie 2015, 0:13)

      miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      in portul constanta cati traian basescu erau?
      • -19 (21 voturi)    
        Pai cam 100,tori erau marinari si toti (Miercuri, 23 septembrie 2015, 5:18)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

        lucrau in portul Constanta!!!
      • +11 (11 voturi)    
        Dar in 1984 exista... (Miercuri, 23 septembrie 2015, 9:41)

        JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

        ... spell-check la masina de batut?
        Vezi in text "character" in loc de "caracter" (randul doi cuvantul al treilea)

        Daca erau niste "adevarati" dadeau documentul original, cel batut la masina, nu facatura asta.

        Scarbit.
        • +8 (8 voturi)    
          Latrina 3...nici sa tragi apa.. (Miercuri, 23 septembrie 2015, 14:34)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

          sa arunci cu var..nestins pe ei
    • -18 (26 voturi)    
      Genial (Miercuri, 23 septembrie 2015, 0:34)

      Dani Corban [anonim] i-a raspuns lui ampersand

      Aham, Securitatea Portului Constanţa se referă de fapt la alt Băsescu Traian. Nu comandantul de navă Băsescu Traian. Altul. Un măturător din Iaşi eventual. Ori un strungar din Oneşti. Poate a existat vreun Băsescu Traian şi la spălătoria din Titu.
      Securitatea Portului Constanţa sigur la ei s-a referit. Nu la comandantul de navă Traian Băsescu.
      • +22 (22 voturi)    
        Pai fiind vorba de antena3... (Miercuri, 23 septembrie 2015, 8:36)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Dani Corban

        Avind in vedere cite facaturi ordinare a produs cocina aia de antena3, e normal sa nu-i creada nimeni... Mai tiii minte mirlania aia facuta cu Funeriu care ar fi picat bacul? Sau faci parte din categoria care si acum e convinsa ca mizeria maia era document real? Asta asha, numai ce imi amintesc acu la viteza. Si daca frunzaresti restul ziarelor, vei vedea ca mai toate trateaza documentul ala cu muuuulta rezerva. Daca acelasi document era prezentat de oo institutie de presa cit de cit credibila, stirea facea mult mai multa vilva.
    • +9 (13 voturi)    
      Gandesti prea mult (Miercuri, 23 septembrie 2015, 0:44)

      OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      deci nu esti bun de premier.
    • -7 (23 voturi)    
      doua nedumeriri (Miercuri, 23 septembrie 2015, 2:21)

      radu [anonim] i-a raspuns lui ampersand

      Din document reiese ca e Traian Basescu din portul Constanta.

      Cati or fi fost? Haideti, un mic efort, nu e vorba de Popescu Ion. Va spun eu: fix 1
      • +12 (12 voturi)    
        esti (Miercuri, 23 septembrie 2015, 8:06)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui radu

        100% sigur ca e un document autentic?
        pt. ca doar in situatia respectiva este valabila intrebarea ta : cati traian basescu din portul constanta pot fi?
      • +19 (19 voturi)    
        mda (Miercuri, 23 septembrie 2015, 8:17)

        mda [anonim] i-a raspuns lui radu

        destept mai esti...

        turnatorii si sifoanele nu erau numiti pe numele lor de familie... aveau nume conspirative.. precum FELIX.. si altii dovediti

        NICIODATA securitatea nu specifica numele direct al turnatorului in documente oficiale.
        • +10 (10 voturi)    
          Si nici Iulian Vlad (Miercuri, 23 septembrie 2015, 10:03)

          MadameDuRecamier [utilizator] i-a raspuns lui mda

          nu era seful Secu`, ci Postelnicu, ala de-a zis ca "am fost un dobitoc". Ca si securistul felixac care isi inchipuie ca mai e pe vremea cind arunca el oameni in puscarie, doar fiindca in loc sa-i cheme Ion, cum voia Secu`, ii chema asa cum au fost botezati. O scirba de om, o jigodie cu o pensie colosala, platita de contribuabilul roman unui om care a toturat semeni de-ai lui. Documentul e fals si ma astept ca Basescu sa ceara niste despagubiri care sa bage in disolutie cocina securistilor lui Felix, turnatorul recunoscut de Justitie.
          • -2 (4 voturi)    
            mai usor (Miercuri, 23 septembrie 2015, 13:43)

            cherche [anonim] i-a raspuns lui MadameDuRecamier

            cu exaltarile, esti pe linga.
            vorbesti din auzite, ai auzit tampenii.
            dream on.
        • -2 (4 voturi)    
          de unde stii (Miercuri, 23 septembrie 2015, 13:44)

          cherche [anonim] i-a raspuns lui mda

          ai fost acolo sau ai auzit / citit pe undeva?
          esti extrem de sigur , vad.
          asti cu certitudini sa stii ca sunt periculosi.
          :))))))))
    • +11 (11 voturi)    
      asa e (Miercuri, 23 septembrie 2015, 2:22)

      unu [anonim] i-a raspuns lui ampersand

      Ai dreptate! In loc sa spui ca nu e original documentul tu vorbeste de cati basesti sunt prin Constanta anului 1984 aflati intr-o functie in care trebuia sa declari iubire vesnica partidului.
      E clar, erau multi! Cred ca despre Elena e vorba.
    • -8 (12 voturi)    
      Deci? (Miercuri, 23 septembrie 2015, 2:25)

      MaiGandesteUnPic [anonim] i-a raspuns lui ampersand

      Destui Traian Basescu cu influenta in port Constanta?
    • -4 (4 voturi)    
      ... (Miercuri, 23 septembrie 2015, 10:19)

      klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      Traian Basescu port constanta? da...sunt vreo 15.000 de indivizi
  • +37 (55 voturi)    
    wtf ... (Marţi, 22 septembrie 2015, 23:24)

    Reader [anonim]

    am inteles. vor sa-i scada popularitatea iar la urmatoarele alegeri sa nu mai iasa presedinte. dar vai, in premiera nationala, stire bomba: traian basescu nu mai este presedinte de aproape un an.

    conteaza?! nu conteaza ... ei trebuie sa faca ceva sa resusciteze audienta. trebuie sa-i aduca inapoi pe cei nemultumiti de reginul basescu. sa abata atentia de la ponta si gasca lui ...
    • +16 (16 voturi)    
      Basescu (Marţi, 22 septembrie 2015, 23:31)

      eugen [anonim] i-a raspuns lui Reader

      a dat o paine la foarte multi asa zisi ziaristi. . Se bashea Basescu, scriau un articol, /// , un alt articol. ///, un alt articol.
      Acum ca Johanis ii ignora complet pe ziaristii de /// ,au ajuns sa moara de foame
    • -16 (20 voturi)    
      important e sa realizeze lumea cine a fost (Miercuri, 23 septembrie 2015, 0:14)

      miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui Reader

      important e sa realizati cine a fost basescu, cum condamna el comunismul :)))
      • +3 (3 voturi)    
        Dupa ce Basescu... (Miercuri, 23 septembrie 2015, 15:18)

        Alius [anonim] i-a raspuns lui miss sloane

        ...va castiga procesul cu latrinele la faza cu "documentul", sper ca pe tine si pe celalalt mancator de cacao (xrogo) sa nu va mai vad pe-aici cu tampeniile si minciunile voastre. Duceti-va la latrine, unde va este locul si caracterul.
    • -19 (23 voturi)    
      Conteaza foarte mult, (Miercuri, 23 septembrie 2015, 5:22)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Reader

      daca este autentic toti postacii care-l pupau in fund,impreuna cu toata presa aservita lui,care-l adula,sa-si faca mea culpa,sa iasa public si sa-si ceara scuze poporului roman pentru acesti ultimi 10 ani de domnie securista!!!
      • +19 (23 voturi)    
        Tu pprivesti totul prin prisma sentimentelor tale (Miercuri, 23 septembrie 2015, 8:46)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        Cine ll-a sustinut pe Basescu nu l-a sustinut pentru cit de frumos sau valoros era, ci pentru citevva lucuri facute bine, dintre care cel mai mare succes se numeste DNA/ICCJ/CSM. Adica exact angoasele stapinilor tai. In rest, mi-e tootal indiferent ca a fost informator, ca a furat, etc, etc. Asta va stabili cindva justitia. Atit timp cit justitia continua sa bage la brutarie cohortele de hoti din virful politicii, inseamna ca basescu si-a meritat sustinerea.
    • -16 (22 voturi)    
      Ca o completare,pentru edificare, (Miercuri, 23 septembrie 2015, 5:48)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Reader

      Silvian Ionescu a fost ofiţer DIE. El l-a avut în subordine pe Traian Băsescu, în anii când fostul preşedinte era şeful Navrom la Anveres.

      "Am spus-o de mai multe ori: firea de lichea lui Băsescu nu-l lasa să nu gafeze! Să rânjeşti la moartea Tribunului e blasfemie, după ce l-ai folosit şi în 2004 şi în 2008 ca să îţi faci majoritatea şi la Bucureşti şi la prezidenţiale! Mai mult, să faci alianţă tu personal, intuitu personae, cu Profesorul, cu Tribunul, şi apoi să îi faci "soluţie imorală" e uluitor, e nemernic! Să-l faci pe Vadim- Dumnezeu să-l odihnească!- delator, când tu însuți ai fost "colaborator membru de partid "al CI-ului DIE, înseamnă să fii o jigodie fără de pereche! Adică tu îi turnai pe toți românii care îți treceau prin față. Am tăcut zeci de ani pentru prestigiul țării. Ajunge! Ca să înţelegeţi, el, Băsescu, era turnătorul tuturor matrozilor care treceau prin Anvers şi cumpărau şi ei lănţişorul de aur mai ieftin decât putea el. Asta era jale! În timp ce el, Băsescu, ciordea din curse zeci de mii de dolari! Ştiu ei toţi comandanţii cum se chiverniseau pe banii proştilor! Câţi nebuni mai avem, să creadă că încă lepra asta mai e necesară neamului?"
      E clar pentru toata suflarea de postaci basisti!!!
      • +5 (5 voturi)    
        Nu, (Miercuri, 23 septembrie 2015, 9:18)

        cici cracanatu' [anonim] i-a raspuns lui xrogo

        Nu, nu....e clar doar pentru tine! Adicatelea, da-m-am imprietenit cu cineva care pare OK, si apoi imi dau sema ca e un turnator, n-am voie sa-i spun "solutie imorala"?

        "sa-l faci pe Vadim delator": adica este ceva extraordinar ?!?! Da' ce-ai fi vrut sa-l faca, ziarist?
      • +1 (1 vot)    
        ce vremuri dom'le, ce vremuri..... (Miercuri, 23 septembrie 2015, 10:08)

        natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        profesorul, tribunal, cel mai iubit fiu....
        ehei, ce vremuri.....
      • +6 (8 voturi)    
        Ce e clar bre postacescu? (Miercuri, 23 septembrie 2015, 10:50)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        Pentru voi, generatia antena3,, e clar ca basescu e de vina pentru orice. Asta am priceput. Pentru noi restul, cind x zice despre y ceva, nu inseamna ca trebuie crezut pe cuvint. Pentru noi va fi clar cind institutia statului responsabila cu desccospirarea turnatorilor, CNSAS, va zice ca Base a fost turnator. Exact cum a facut cu stapina-tu, dom'profesor, care are diploma validata definitiv in justitie ca a fost turnator.
        In rest, cind vine gidea cu facaturi din astea jenante, cu text din 1984 cu aliniament justified, cu character, fara diacritice, cu font care nu exista pe vremea ala decit poate in tipografii, dau cind se trezeste cite un gigel ca basescu a fost un turnator ordinar, asta dupa ce a colaborat cu el ani la rind, da-mi vvoie sa nu pun botul. Nu suntem toti spalati pe creier.
    • +13 (15 voturi)    
      nu stii nimic (Miercuri, 23 septembrie 2015, 8:42)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Reader

      Stiu eu caz cconcret de pensionara ccare fix dupa alegerile prezidentiale era terifiata ca Johannis, odata iesit presedinte, il pune pe basescu premier, si basescu taie pensiile drept razbunare ca pensionarii nu-l voteaza.Si nici azi e foarte convinsa ca scenariul asta ameninta sa devina realitate. Asa ca... nu subestima cohortele de telespeectatoori antenisti, spalati pe creier si cu angoase din astea tinute treze de antene.
  • -9 (19 voturi)    
    Se știa de pe vremea Primăriei. (Marţi, 22 septembrie 2015, 23:30)

    mitg [utilizator]

    E clar că a fost "securist" la Anvers și că avea, chiar el la rândul lui, agenți în subordine.
    Normal că prin "ruta PCR" a fost plătit.
    Dar nu e secret. Se știe.
    Ce treabă mai au ăștia?
    • +11 (15 voturi)    
      Tipic bolsevic (Miercuri, 23 septembrie 2015, 8:49)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Repetam de 1000 de ori ce e ceva umnim acceptat ca basescu era informator, dupa care avem impresia ca toata lumea ne crede. Asta e tipul de dezinformare cel mai drag comunistilor...
      • +1 (3 voturi)    
        tu (Miercuri, 23 septembrie 2015, 13:55)

        cherche [anonim] i-a raspuns lui bogdan1477

        crezi ca puteai sa iesi din tara calare pe o nava de jdemii de tone si erai ca o floricica, pe vremea aia? alba ca zapada si matrozii mici...:))))
        o , cat de naiv esti copchile.

        orice taran care trebuia sa iasa afara avea nevoie de acceptul cuiva si de recomandari ale altcuiva.
        putea sa fie Isus pe cruce, avea nevoie si el de aceleasi aprobari.
        cuiva si altcuiva, daca taranul nu se mai intorcea sau facea probleme, dadeau cu subsemnatul sau erau "mincati" pe loc.

        traficul cu valuta si aur,tigari, blugi,electronice era oarecum "permis" la un nivel decent( nu puteai sa iti bati joc de ei, mai erau si persoane cu "remuscari"...:))) )
        si bineinteles , ca in orice tara comunista, ala care te verifica , punea si el botul ca sa se chiverniseasca, si uite asa mai inchideau ochii.

        doar cand lucrurile o luau razna sau erau scapate de sub control, se intervenea.
        • 0 (2 voturi)    
          Pai unde zic eu ca nu e asha?!? (Joi, 24 septembrie 2015, 9:25)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui cherche

          Am si eu o curiozitate? Ai citit postarea mea? Sau ddoar raspunzi si tu la unul din 5 comentarii cu of-ul tau?

          Am zisd eu undeva cca ieseai din tara fara sa dai cu subsemnatul pe la partid sau pe la secu? Am zis eu ca nu se facea si micul trafic cu blugi si tigari fine? Daca retin bine si basescu a recunoscut la un moment dat asta...

          Dar ce legatura are ce spui tu cu facatura penibila a antenei 3? Avind in vedere cele de mai sus trebuie sa cred ca un text de genul asta, cu alinniament justified, farra diacritice, cu character, cu numelescrise in clar, decci sa cred ca acest text e real? Habar n-am daca basescu a fost sa nu turnator, inclin sa cred ca nu, dar voi crede asemenea documente cind vin din arhiva securitatii, validate de cnsas. Nu cind vine Gidea si-mi arata o hirtie scrisa de 'baiatul de la tehnic' in pauza de cafea.
  • +11 (19 voturi)    
    Despre Felix nimic? (Marţi, 22 septembrie 2015, 23:33)

    IliciHater [utilizator]

    Despre cat a luat Felix de la securitate nu se spune nimic? in comparatie cu Felix... Basescu a luat maruntis scapat pe jos... Hai sa vedem cat a fost fluturasul de plata al lui Felix?
    • -17 (21 voturi)    
      Mai nea,vezi mata, (Miercuri, 23 septembrie 2015, 5:24)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui IliciHater

      in alt loc se vorbeste despre Felix,aici vedeta este Basescu cu toti adulatorii sai,printre care banuiesc ca te numeri!!!
      • +9 (13 voturi)    
        ai gresit (Miercuri, 23 septembrie 2015, 8:09)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        nu esti pe a3
      • +4 (4 voturi)    
        Pai se vorbeste de Basescu (Miercuri, 23 septembrie 2015, 8:58)

        Lucian [anonim] i-a raspuns lui xrogo

        Dar eu as vrea sa vad ziua cand tot la Limbista Zilei, pardon, Sinteza Zilei, se va arata statul de plata al lui Felix...
  • -7 (19 voturi)    
    lui Traian Basescu (Marţi, 22 septembrie 2015, 23:37)

    Mazeta [utilizator]

    Lui Băsescu i se atrage politicos atenția că ar fi cazul să-și vadă de nepoței. Se redeschid tot felul de dosare în perioada asta.
    • +8 (10 voturi)    
      nu e un (Miercuri, 23 septembrie 2015, 8:13)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      punct rau de vedere.
      puteau insa sa nu puna atata ata alba si noduroasa si sa foloseasca alt lansator de informatii decat petarda de a3.
      cea mai simpla metoda este ignorarea.
      asa, i se da apa la moara si ii creste si cota. se vor trezi destui nehotarati sau sastisiti de actualii jucatori de prin parlament si guvern ca sa treaca la pmp.
      • +2 (2 voturi)    
        nu e bine (Miercuri, 23 septembrie 2015, 13:59)

        cherche [anonim] i-a raspuns lui nahir

        totusi ,niciodata, sa faci scantei intr-un mediu in care sunt emanatii de gaz.
        e primejdios, nu?
        de ce sa revii cand ai spus ca te lasi?

        Mazeta esti pe drumul bun pina acum.
  • -11 (17 voturi)    
    ce sa spun... (Marţi, 22 septembrie 2015, 23:45)

    Codruta N [utilizator]

    Mare surpriza, mare!!
    De parca n-ar fi fost vizibil de la 7 poste ca tipul avea pregatire speciala!
    Nu cu cine l-a platit in trecut e marea problema (de altfel, vreau shi io sa vad unul care sa NU fi fost platit!) - ci cu ce-l duce mintea acum!
  • +14 (16 voturi)    
    Basescu. (Marţi, 22 septembrie 2015, 23:50)

    MirceaGeorgescu1 [anonim]

    Asa mai ia A3 o amenda, si se mai alge cu un proces!
  • +14 (14 voturi)    
    ... (Marţi, 22 septembrie 2015, 23:58)

    rocknum [utilizator]

    si ce e asa stire bomba?
    oricine pleca din tara fie ca era vorba de aviatori sau capitani pe vas trebuiau sa treaca pe la secu inainte.
    Nu inseamna ca Base a fost securist, dar cine isi aduce aminte de pe vremea aia stie mai bine
    Nu iti dadea pe mana un vas daca nu aveai binecuvantarea securitatii statului
    • -12 (18 voturi)    
      Da sigur,ai dreptate, (Miercuri, 23 septembrie 2015, 5:26)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui rocknum

      Basescu primea de la CIE 1500 dolari asa,ca era un foarte priceput capitan,pe vremea acee era ceva obisnuit,si tatal meu a primit un purcoi de dolari,doar era sofer!!!
    • +1 (1 vot)    
      arcom (Miercuri, 23 septembrie 2015, 10:27)

      ilidia [anonim] i-a raspuns lui rocknum

      Tata a fost plecat la munca prin ARCOM in Germania si a fost chemat la "interviu" la securitate si n-a facut din asta un secret.
  • +1 (9 voturi)    
    Câteva intrebări (Marţi, 22 septembrie 2015, 23:58)

    CiprianNicolae2 [anonim]

    1. Cui ii pasă ?
    2. Cine e Traian Băsescu ?
    3. Se mai uită cineva la H3 ?
  • -7 (19 voturi)    
    Da, (Miercuri, 23 septembrie 2015, 0:11)

    ion [anonim]

    Nici o data nu este prea tarziu, pentru fostii securisti ca sa fie demascati si luati la intrebari pentru ce rau au facut populatiei.
  • +23 (25 voturi)    
    foarte tari securistii astia (Miercuri, 23 septembrie 2015, 0:18)

    vai felix [anonim]

    Vad ca aveau imprimante moderne in 1984, inaintea occidentalilor. E posibil ca securistii sa fi fost daci? Stiti ca si dacii reuseau sa scrie inainte de inventarea scrisului.
  • +10 (14 voturi)    
    1500 USD? (Miercuri, 23 septembrie 2015, 0:21)

    schroedinger [utilizator]

    Plateau in USD?!?! In 1984, cand deja se lua toate "masurili" pentru plata datoriei "esterne".
    Nu stiu daca e Basescu de la TV sau altul, dar cam miroase a ///!
    • +10 (12 voturi)    
      mda (Miercuri, 23 septembrie 2015, 8:19)

      mda [anonim] i-a raspuns lui schroedinger

      cel mai tare era daca antenistii ar fi trecut ca a fost platit in EURO

      cred ca era de rasul cascadorilor
    • +2 (2 voturi)    
      nu-ti fa griji, (Miercuri, 23 septembrie 2015, 10:17)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      Dolarii aia erau scosi la imprimanta in viitorul sediu al PNTCD, aceiasi dolari care pentru lichidare de stoc au fost impatiti drogatilor din Piata Universitati

      Avantajul este ca cei care ii primeau d la TB nu erau trimisi la puscarie cum s-ar fi intimplat daca dolarii erau reali :)
  • +12 (18 voturi)    
    Cum naibii au aflat ? (Miercuri, 23 septembrie 2015, 0:23)

    Susufler0 [utilizator]

    Cum mama naibii au aflat astia de la ///,scuze, de la antena 3 ca in 2016 se modifica Constitutia privitor la numarul de mandate de presedinte pe care le poate detine o persoana, numar care se mareste de la 2 la 3 ? De cand au aflat, au intrat in sevraj. Gadea spune ca pleaca sa predice in pustiu daca e ales din nou Basescu. Nu-mi dau seama cum de au aflat fiindca asta trebuia sa fie tinut secret pana la anu. Asa ca asta e explicatia "marii dezvaluiri" de la ///, pardon ! de la antena. Si cate or sa mai urmeze de acum incolo !
  • +12 (16 voturi)    
    /// (Miercuri, 23 septembrie 2015, 0:28)

    hmara [utilizator]

    Cine v-a dat informatia?
    Ponta cumva ??

    Nu stiu de ce, dar dupa 25 de ani , sa ''gasesti'' asemenea document mi se pare o facatura cusuta cu sarma alba,
  • +13 (19 voturi)    
    sunteți normali (Miercuri, 23 septembrie 2015, 0:41)

    timp tamp [utilizator]

    voi dați crezare ///  lui felix, se vede de la o poștă că e un fals grosolan, e suficient să comparați caracterele din antetul și subsolul foii unde apar și dungi de la xerografiile anterioare cu mijlocul paginii unde caracterele sunt specifice calculatorului iar dungile lipsesc cu desăvârșire!
    alo CNA, aveți ceva de zis? dar DNA?
    • +2 (2 voturi)    
      pai cine a zis ca-i crede? (Miercuri, 23 septembrie 2015, 9:00)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui timp tamp

      Vezi ca face cineva vilva? NNici macarr oficiosul lor, jurnalul.ro, nu prezinta ceva despre doocumentul ala. In rst, toate tillurile de ziare degaja un mare grad de neincredere.
  • +27 (29 voturi)    
    ce vad eu (Miercuri, 23 septembrie 2015, 0:53)

    Mumulea [utilizator]

    antetul si incheierea unui document ce pare din acea epoca, avand suprapus un text redactat cu mijloace moderne inexistente sau neuzitate inainte de 1989 - aliniament stanga-dreapta, tabulare, font cu latime variabila, lipsa diacriticelor in text dar prezente in antet.

    Daca ce s-a prezentat se vrea un document autentic, trebuie sa admit ca indubitabil mama prostilor e permanent gravida sau disperarea e maxima daca s-a ajuns la plastografieri de nivelul scolarilor de primara.
    • +14 (18 voturi)    
      Bine punctat. (Miercuri, 23 septembrie 2015, 3:32)

      CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui Mumulea

      Dar la ce te poti astepta de la Antena 3?
    • +6 (6 voturi)    
      si inca ceva (Miercuri, 23 septembrie 2015, 9:04)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Mumulea

      Cum puncta cineva mai sus, si bagat coada si un dracusor de spell-checker care a produs un cHaracter :D
  • -11 (19 voturi)    
    va prefaceti sau sunteti ? (Miercuri, 23 septembrie 2015, 0:54)

    unu [anonim]

    Daca acest document autentic ar fi aparut acum cativa ani buni, cariera politica a basescului era terminata ... ca de exemplu M. Musca.
    Acum e frectie, ///
    • +15 (15 voturi)    
      de ce (Miercuri, 23 septembrie 2015, 8:18)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui unu

      faci afirmatia "Daca acest document autentic..."?
      a fost suficienta aparitia la a3 ca documentul sa fie autentic?
    • +6 (6 voturi)    
      A3 e aiiiiiiiiiiici . (Miercuri, 23 septembrie 2015, 9:15)

      Werwolf1 [utilizator] i-a raspuns lui unu

      Da' de ce acest document "autentic" nu a aparut acum mai multi ani ?Si de ce naiba securistii foloseau numele adevarate in rapoarte? Nu cumva sa inteleaga tot fanul A3 ca e vorba de Basescu si nu de altcineva? L-o fi scris Felix ?
  • +17 (21 voturi)    
    dar cine-i antena asta ? (Miercuri, 23 septembrie 2015, 1:27)

    rov [utilizator]

    nu cumva postul tv al unui securist autentic si puscarias activ?
    • +3 (3 voturi)    
      esti rau (Miercuri, 23 septembrie 2015, 9:06)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui rov

      nu e securist autentic, e doarr victima politiei politice basiste. Probabil inca mai are vrun demers pe la cedo sau pe la vrrun alt organism international care sa-i anuleze patalamaua de turnator cu acte in regula.
  • +7 (7 voturi)    
    Contextul e altul (Miercuri, 23 septembrie 2015, 2:26)

    VLP [anonim]

    Daca documentul e autentic si e vorba despre fostul pres, atunci eu NU CRED ca:

    "Dezvaluirile intervin in contextul in care surse politice au declarat pentru HotNews.ro ca Traian Basescu se pregateste sa candideze la sefia PMP etc.",

    ci in cu totul ALT CONTEXT: in contextul opozitiei sale ferme fata de porcaria pe care o face UERSS in chestiunea cotelor de imigranti.

    Si daca e asa, apoi e grav, pentru ca e clar ca serviciile raspund la comenzi din afara.
    • 0 (4 voturi)    
      what?!? (Miercuri, 23 septembrie 2015, 9:17)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui VLP

      Pai ce putere mai are Basescu acu? Cui ii mai pasa ce declara el? Si argumetul cu PMP-ul e la fel de penibil. PMP e undeva mult sub pragul parlamentar, pe la 2-3%. Basescu si-a consumat toata credibilitatea intr-un mod inexplicabil, prins strins de poalele Elenei Udrea (pe care si azi o prropune candidat la primaria capitaleei). Si mai ales in momentul in care s-a dezis de marea lui realizare din cele doua mandate: Kovesi, Morar, Macovei si care or mai fi. A confundat probabil votantii lui cu cei ai PSD...
  • +21 (21 voturi)    
    facatura (Miercuri, 23 septembrie 2015, 5:59)

    john70 [utilizator]

    Documentul e fals:
    - se foloseste expresia "dolari USA" - pe vremea aia s-ar fi folosit "dolari SUA"
    - "character" - greu de crezut intr-o simpla greseala de dactilografie ca litera "h" nu e pe langa "c" si "a" pe tastatura masinii de scris
    - limbajul folosit e departe de ceea ce se folosea in documentele partidului si securitate

    Lucrand in strainatate, Basescu a avut relatii cu Securitatea, nu incape discutie, dar a folosi documente false pentru a dovedi asta nu ajuta pe nimeni.
    • +8 (8 voturi)    
      Cea marfre grosolana parte a facaturii (Miercuri, 23 septembrie 2015, 10:13)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui john70

      Baietii astia, nascuti in epoca microsoft, habar n--aveau ca pe vremea masinii de scris, era extrem de greu de aplicat aliniamentul "justify", care ppresupune calcularea numarului de spatii dintre cuvinte si sa-l imparta la totalul spatiului disponibil pe ffiecare rind.
      La masina de scris era imposibil de facut asha ceva, ca sa nu mai sspun de fonturile cu litere de dimensiuni diferite, la tipografie se mai facea cite ceva de genul asta, manual. Dar e extrem de greu de crezut ca documente din astea in exemplarr unic se faceau la tipografie...
  • +16 (18 voturi)    
    basescu cap de retea informativa (Miercuri, 23 septembrie 2015, 7:23)

    cetatean onest [anonim]

    Documentul este un fals grosolan, scris de cineva care, habar nu are de regulile securitatii.In primul rand, intrun document de aceasta factura, nu se trecea numele in clar, DOAR NUMELE DE COD. In toate documentele, desconspirate si date publicitatii nu apare numele adevarat al persoanelor.Asta era (si este si in prezent) regula de baza a serviciilor.Numele adevarat se cunoaste de un nr.foarte restrans.Pornind de la acest fapt,este clar ca nu a fost ofiter sub acoperire, ci un tovaras care prin functia avuta pe linie de partid a fost nevoit sa aplice o DISPOZITIE.Toata povestea este o dovada in plus ca nu a fos un FELIX.
    Antena 3 nu este la prima abatere de minciuna sfruntata, asta este politica lor.
    • -5 (5 voturi)    
      Asa nevoit era sa aplice dispozitiile, (Miercuri, 23 septembrie 2015, 10:24)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui cetatean onest

      ca-si turna colegii de marinarie la securitate,vezi cazul capitanului de vapor,care culmea,il prinsese pe Basescu cu o factura falsa de 40000 de dolari,si tot elera cel turnat!!!
      In alta ordine de idei,cel care indraznea in 1989 sa fure 40000 de dolari,ori era nebun,ori avea sustinere foarte puternica,sustinere pe care o putea avea numai Securitatea,si numai nebun nu-l putem considera pe Basescu !!!
  • -3 (7 voturi)    
    Macar Basescu a recunoscut.... (Miercuri, 23 septembrie 2015, 9:02)

    Lucian [anonim]

    Traian Basescu ii adresa lui Adrian Nastase naucitoarea intrebare in 2004: Mai, ce blestem o fi pe poporul asta de a ajuns pana la urma sa aleaga intre doi fosti comunisti?
    Deci nu ma mira ca baselu a primit bani de ceva alcool de la Secu...
    Insa Felix... Felix a primit bani de am putea plati jumatate din datoria externa probabil...
  • +2 (2 voturi)    
    Mda (Miercuri, 23 septembrie 2015, 9:03)

    eraZnus [utilizator]

    De parca nu am știi cu totii ca adevaratii turnători ai serviciilor de securitate aveau pseudonime in rapoarte
  • +5 (5 voturi)    
    ce ura are varanul... (Miercuri, 23 septembrie 2015, 9:33)

    yellowdog [utilizator]

    putea sa fie ctitorul romaniei moderne si s-a impiedicat de base...
  • +3 (3 voturi)    
    Bă, săracii (Miercuri, 23 septembrie 2015, 9:41)

    Radu [anonim]

    Obregia, Xanax si scutece pentru adulți.

    Tanti Roza, for the win.
  • +6 (8 voturi)    
    Paradoxal,facatura asta il ajuta pe Basescu! (Miercuri, 23 septembrie 2015, 9:50)

    Susufler0 [utilizator]

    Este atat de grosolana, atat de repetitiva, atat de grabit introdusa in discutia publica si atat de necredibila televiziunea care a varsat-o, incat pt. el personal este o reclama care nu-i dauneaza ci, din contra , il mentine in atentie, il victimizeaza si ii determina pe sustinatorii lui sa-i fie si mai alaturi. Aproape ca imi vine sa spun ca el a "servit documentul Latrinei, pardon , Antenei. In oricare caz , cred ca este relaxat, lucru pe care nu- l pot spune despre cativa din baietii care au postat pana acum aici. Aaa... inca un sfat baieti incercati la Digi,dar aia nu pun botul la nasparleli de astea de doi bani . Mai exerxati, parca asa a spus Lenin.
  • +7 (7 voturi)    
    Explicatia este destul de simpla (Miercuri, 23 septembrie 2015, 10:18)

    Ricochet [utilizator]

    Docomentul este o facatura mizera,lansata ieri ca sa genereze o mica perdea de fum azi.
    Pentru ce aveau nevoie de asta?
    Pentru ca audierea lui "don'profesor" de azi, sa nu faca prea mult zgomot:

    "Un nou termen in dosarul RCS&RDS, in care Dan Voiculescu a fost trimis in judecata pentru santaj"

    http://anticoruptie.hotnews.ro/stiri-anticoruptie-20445228-nou-termen-dosarul-rcsrds-care-dan-voiculescu-fost-trimis-judecata-pentru-santaj.htm
    • +3 (3 voturi)    
      E posibil sa ai dreptate, (Miercuri, 23 septembrie 2015, 11:43)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Ricochet

      dar chiar atat de disperati au ajuns latrinistii, scuze HN, antenistii, incat sa consume atata efort pt. un biet termen, la care felix nici macar nu o sa se prezinte! Nu ar fi fost suficienta o simpla compilatie cu "inimaginabilele faradelegi" savarsite de Basescu Traian ? Si asta cu "documentul devastator" o lasau pt. momentul in care venea executorul judecatoresc sa-i scoata afara din cladire. Eu asa zic.
  • +7 (7 voturi)    
    scoala turnatorului Voiculescu (Miercuri, 23 septembrie 2015, 10:18)

    Tudor Radu [anonim]

    documentul asta e croit pe calapodul documentului cu Funeriu picat la BAC - antet original + falsuri.
  • +7 (7 voturi)    
    interesant (Miercuri, 23 septembrie 2015, 10:40)

    rezis [utilizator]

    sa/i dam 1500 usd lui basescu pentru a/i instrui pe marinarii de pe marile lumii sa nu comenteze congresul XIII care avea loc peste o luna...noroc cu base ca respectivul congres s/a desfasurat in liniste...LOL
  • -2 (2 voturi)    
    ... (Miercuri, 23 septembrie 2015, 11:00)

    klaudyuxxx [utilizator]

    el e.
    http://pasteboard.co/QJnLsPi.png
    • +2 (2 voturi)    
      :)) (Miercuri, 23 septembrie 2015, 15:35)

      cherche [anonim] i-a raspuns lui klaudyuxxx

      e o lista cu membrii de partid , cine nu era membru de partid atunci?
      toti comandantii de nave erau membri de partid.

      lasati petardele...:)))
  • +6 (6 voturi)    
    Miroase urat la A3! (Miercuri, 23 septembrie 2015, 12:13)

    corina [anonim]

    Cred ca li s-au infundat WC-urile si au probleme.
    Cat de prost trebuie sa fi sa vi cu falsuri grosolane?
    Cred ca timpul lor s-a oprit, ALO Antena 3 avem alt presedinte de anul trecut , Dl Basescu nu mai este la putere , dar al vostru Voiculescu este inca la beci.
    Si uite cu poate cineva sa traiasca fara pensie doar daca va da in judecata si va cere daune postului TV pentru minciuna, manipulare etc.
  • +2 (4 voturi)    
    Sunt sanatosi la cap sau . . . (Miercuri, 23 septembrie 2015, 14:54)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . sunt prosti de-albinelea? Se vede clar ca textul incriminat a fost scris si ordonat cu Word. Este o facatura ordinara pentru ca securitatea nu si-ar fi permis niciodata sa dea numele cuiva in clar mai ales daca era colaborator de al sau. Mai oamenilor de la A3 suntem in anul 2015 mai, nu in evul mediu cand se vanau vrajitoare. A innebunit varanul si v-a pus sa faceti prostii. Vai de capul vostru cel sec!
  • -2 (4 voturi)    
    Prea multa abureala... (Miercuri, 23 septembrie 2015, 17:45)

    EllenaS [utilizator]

    Am vazut cu totii filmul in care Traian Basescu "mangaia" un baietel! Ni s-a spus ca nu este ce vedem, ci este ce jura Traian Basescu. Daca documentul prezentat e original, ni se va spune ca este un fals. Eu as dori ca Traian Basescu sa ne spuna atat: cum a strans el un milion de dolari inainte de '89? Azi a spus ca Securitatea nu platea in dolari. Dar in ce platea?
    • +1 (1 vot)    
      ... (Miercuri, 23 septembrie 2015, 19:52)

      Relativ_neutru [utilizator] i-a raspuns lui EllenaS

      Omul a recunoscut ca facea bisnita cu blugi si alte marafeturi. Atunci era ilegal, azi il numim ... capitalism. Iar milionul e cam legenda, avea bani dar nu la nivelul asta.
  • +1 (1 vot)    
    asta e abur (Miercuri, 23 septembrie 2015, 20:24)

    Francisc 1 [utilizator]

    colegul sylvian ionescu e adevartul pericol si s-ar parea ca vrea sa zica !
  • -3 (3 voturi)    
    anti gunoaie (Joi, 24 septembrie 2015, 11:40)

    pirghi [anonim]

    stau si ma uit la gunoaiele astea de basisti vine presa cu documente scrise semnate dovezi martori care spune cum si ce a facut si sar sa il albeasca in c....r dar la Ponta nau nici o hirtie ca e vinovat si incepind de la fascistul de Iohanis pina la ultima zdreamta striga puscarie cum gindesc slugile astea nu au rusine bun simt si de caracter nici nu vb astia traiesc doar sa faca rau
  • +1 (1 vot)    
    document (Vineri, 25 septembrie 2015, 8:22)

    nicolae [anonim]

    In 1984, chiar si documentele care mergeau la ceausescu erau scrise la masina de scris. FALSUL ASTA E TEHNOREDACTAT LA PC.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi